Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Teisėkūros iniciatyvos

Ramūnas Karbauskis apie „mažo kiekio“ narkotikų dekriminalizavimo įstatymą: „Leisime liberalams žaisti laisvę, kurios kaina – žmonių gyvybės?“

Tiesos.lt redakcija   2021 m. balandžio 23 d. 10:33

33     

    

Ramūnas Karbauskis apie „mažo kiekio“ narkotikų dekriminalizavimo įstatymą: „Leisime liberalams žaisti laisvę, kurios kaina – žmonių gyvybės?“

Leisti keisti lytį nepilnamečiams, dekriminalizuoti narkotikus, panaikinti alkoholio kontrolės priemones – ką dar sugalvos trys liberalų partijos valdžioje?

Pirmą kartą Lietuvos istorijoje valdžia ruošiasi leisti žudyti savo piliečius. Narkotikų dekriminalizavimo stūmėjai Seime grįžo prie savo planų – „mažo kiekio“ narkotikų dekriminalizavimo įstatymas stumiasi kelią Seime. Nors priklausomybių prevencijos komisija, iš esmės LVŽS balsais, dekriminalizavimo idėjai nepritarė, valdantieji jau aiškiai sako, kad projektui pasiekus Seimo komitetus situacija bus kita.

Paruošiamuosius darbus liberalų bei konservatorių politikai daro ypač gudriai – pasakodami jautrias istorijas apie neva teisėsaugos sugriautus jaunų narkomanų gyvenimus bei pamiršdami papasakoti kitą gyvenimo pusę – kiek narkomanų tiesiog miršta nuo perdozavimo, kiek jų, apsvaigę nuo narkotikų, padaro sunkius nusikaltimus, nužudydami netgi mažamečius vaikus. Tiesiog prisiminkite šalį sukrėtusią Matuko istoriją...

Laisvės partija ir jai antrinančios valdančiosios partijos, satelitais tapusi dalis socialdemokratų tokiais projektais siūlo padėti narkotikų prekeiviams legaliai pardavinėti jauniems žmonėms bilietą į vieną pusę. Ne veltui jų pateiktame projekte dekriminalizuojamas ne tik „mažo kiekio“ narkotikų vartojimas ir laikymas, bet ir gamyba, perdirbimas, gabenimas – visi veiksmai, kurie tiesiogiai susiję su prekyba narkotikais. 

Manęs niekas ir niekada neįtikins, kad nedidelio narkotinių ar psichotropinių medžiagų ne vien laikymo, bet ir visos narkotikų platintojų grandinės – gaminimo, perdirbimo, gabenimo – dekriminalizavimas Lietuvoje atliekamas tik tam, kad žmogus vartotų „savo reikmėms“.

Naujoji valdžia atvirai sako, kad kitas jų žingsnis – kanapės pramoginiams tikslams.  Taigi, akivaizdu, kad pasakę „A“ jie neketina sustoti ir žengs toliau lengvindami prekeivių narkotikais darbo sąlygas, bet tikrai ne šeimų ar jaunuolių gyvenimus. Ir kas ypatingai apmaudu, kad su jaunimui deklaruojama žmogaus pasirinkimo laisve narkotikų dekriminalizavimas neturi nieko bendra.

Nebaudžiamumas, laikant „nedidelį“ kiekį kanapių ar kitų narkotikų, neva „savo reikmėms“, atveria prekeiviams narkotikais visas duris patekti arčiau mokyklų ar viešų vietų, kur lankosi jauni žmonės, ir likti iš esmės nebaudžiamiems – įrodyti „savoms“ ar „ne savoms“ reikmėms žmogus laikė ar gamino mažą kiekį narkotikų dažnu atveju nebus įmanoma. 

Dažnai sakoma, kad dekriminalizuojant narkotikus siekiama spręsti jaunų žmonių problemas, ypač tas, kurios šiems kyla susidūrus su teisėsauga, mažinamas teisėsaugos institucijų krūvis. Būnant nuosekliems su tokia logika, tikriausiai reikėtų panaikinti visą Baudžiamąjį kodeksą – tuomet krūvis tikrai sumažėtų, bet ar visuomenė taptų darnesne, o žmonių gyvenimas – geresnis? Tikriausiai, kad ne.

Taip ir narkotikų dekriminalizavimas ne padeda, o gilina problemas. Yra daugybė pavyzdžių, kurie rodo, jog laisvesnė prieiga prie narkotikų lemia priklausomybių skaičiaus augimą, atsiradus tolerancijai „mažam“ narkotikų kiekiui, jį jauni žmonės didina, ima vartoti stipresnius narkotikus.
Jau esu minėjęs ne kartą, jog Olandijos pavyzdys taip pat rodo, kad narkotikų dekriminalizavimas ir netgi kanapių legalizavimas nėra visuomenei saugiausia išeitis, ir, tuo labiau, šie veiksmai neišsprendžia nelegalių narkotikų vartojimo problemos. Realybė ta, kad Olandijoje nelegalių narkotikų vartojimas yra kur kas didesnis nei šiuo metu Lietuvoje.

Įdomu ir tai, kad Olandijoje daugiau ir su narkotikais susijusių teisės pažeidimų, nors siūlant dekriminalizavimą Lietuvoje, mus bando įtikinti, kad bus atvirkščiai.

O mes ką? Leisime liberalams žaisti laisvę, kurios kaina – žmonių gyvybės? O gal vis dėlto užuot dekriminalizavus narkotikus, būtų tikslingiau priklausomybę turintiems asmenims sudaryti galimybes gydytis ir tokiu atveju, pavyzdžiui, jei matoma, kad asmuo gydosi ir yra motyvuotas, o gydymasis sėkmingas, nutraukti jiems pradėtus ikiteisminius tyrimus? Juk ikiteisminio tyrimo nutraukimo sąlygas įstatymas apibrėžti leidžia.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

to to apie raundapą       2021-04-25 13:52
LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2021-04-25 6:42

Dėmesio
Vieningai varom budelių gaują lauk

Tekstas
Jau 8 paskutinieji seimai yra a_p_s_i_š_a_u_k_ė_l_i_a_i (antikonstituciniai).
Vadovaujantis visagale konstitucija, seimas - antikonstitucinė (neteisėta) sueiga, kai seimo rinkimų įstatymas nedera su konstitucija (kai sąrašinių negali būti seime), o daugiau apie tai naudojant nuorodą internete - ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo.
Lauk iš seimo!

Adresatai:
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
.(JavaScript must be enabled to view this email address)
ir tt
___________________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų neteisėto (antikonstitucinio) seimo landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių banditų, dabar jau pasipuošusiųjų narkomaniška bei daugialytine paleistuvyste.
2021 balandžio 25

Blogai       2021-04-24 13:01

išeitis tik viena : pirmiausia reikia BK straipsniais sodint tokio regreso siūlytojus. Bet blogiausia ,kad jie užsiropštė į valdžią ir jų ižūlumas tik didėja , - jie tiesiog tyčiojasi iš jokių svertų pasipriešinti valdžios savivalei neturinčios visuomenės. Padėtis tikrai nepavydėtina , būtina imtis ryžtingų priemonių valdžios atsakingumui gražinti į civilizuotas ribas.

ah1       2021-04-23 22:37

tai Armonaitė dirba narkobaronams ar Lietuvai?

Kis       2021-04-23 21:57

jeigu Armonaite sitaip gelbsti jaunaja karta,gal pameginkime sumazinti kalejimo metus?Sakykime ne 6-8 metus,o 2-3 metus.Beje niekas nekalba koks tas kiekis mazas?1kg,2 kg ar 1 gr,2gr.Beje tai pradine doze,po metu reikes stipresniu ir tankaiu,dar po metu jau pasieks Ausrine tavo lygi,eis issiziojes ir ziures is katros babunos isplestirankine isejusiai is Lidlo Butugerai,jeigu butu nacionalinis transliuotojas,pakvietus eksnarkomana ir tas papasakotu .Kas skaito ir supranta rusiskai,siulauYoutubeje pasidometi vaizdo irasais is Siaures Karolinos narkomanu gyvenimo.Manau to gero gal atrasti ir anglu kalba.

Iš tikro       2021-04-23 21:17

Beretes reikia vėdinti,tai kaip utėlės šiauduose.

Taip       2021-04-23 21:04

nuo mažo kiekio prieis prie didesnio ir t.t.Padėtis bus blogesnė negu dabar.Kas kontroliuos?

matas       2021-04-23 19:38

Puikus tekstas Ramūniuk,pritariu visu 100% čia tavo naujas arkliukas sekantiems rinkimams bet aš tavimi jau netikiu,daugiau už tave nebalsuosiu nes 16 metais taip pat gražiai giedojai apie žemės pardavimo saugiklius,Lukiškių aikštę,pavardžių rašymą ir t.t….kuriame stalčiuje paslėpei 70000 piliečių parašų...trintuk.

Tęsinys2>Puiki 100% teisinga pozicija       2021-04-23 19:21

Taip pat verta pastebėti, kad šalia narkotiko gamybos “tik sau” visada buvo ir yra toks narko versliukas - “padarysiu dar truputį pardavimui”, narkomanas galvoja, kaip čia jam pasisvaiginus nemokamai, t. y. jis nori dalį pagamintų narkotikų, kad ir nedidelį kiekį, parduoti, kad jam pačiam narkotikų vartojimas nieko nekainuotų. Tai va čia yra ta “nekalta” to įstatymo komercinė pusė. Taigi, čia neina kalba apie milijoninį narkomafijos verslą, o apie buitinį narkorikų platinimą, todėl itin sunku atlikti prevenciją.

Taip       2021-04-23 19:09

gerbiamas Karbauskis teisus.JO pozicija atsakinga,sąžininga ir įžvalgi.
Tik nesakykit tie,kurie yra už narkotikų ir alkoholio prieinamumo didinimą ,kartu esat prieš smurtą šeimoje,ginat moteris???????? Kas patikėtų:):):)

Tęsinys>Puiki 100% teisinga pozicija       2021-04-23 19:06

Taigi, tam kad narkovirusas plistų ir daugintųsi, pirmiausia narkotiką reikia pagaminti, taigi jei šią pirmąją narkoviruso užsikrėtimo grandį - narkotiko gamybą - legalizuojame,iš karto paleidžiame niekada nesustabdomą viruso plitimą.
Na, o situacija, kai narkotikų nori pasigaminti “sau” jau seniai vartojantis, tai čia jau gydymo metodikos klausimas.

ah1       2021-04-23 18:46

ne tik narkotikai turėtų būt uždrausti bet ir caronvirusio caronsiaubio carontrendis bo:
“Dainius Kepenis - pagaliau Covid-19 prilygintas eilinei ligai. Bet dar teks pakentėti su apynasriu.”

https://www.youtube.com/watch?v=_TZ7m-UasPo

Laisvę Lietuvai nuo nesąmonių o nesąmoningus, be loginio mastymo lauk iš valdžios - lai atsistatydina Dulkys, Šimonytė dėl Lietuvos ekonomikos žlugdymo ir žmonių gązdinimo privalomais testavimais klaidingais testais,  vakcinavimais-esperimentais eksperimentiniais produktais ir privalomo beprotpasių įvedimo, dėl trijų mėnesių susidarančių antikūnių, o jei neatsistatydins - apkaltą.

Puiki 100% teisinga pozicija       2021-04-23 18:44

Dar tik papildysiu vienu itin svarbiu, dažnai pamirštamu argumentu: pamirštama paminėti itin svarbi narkorikų plitimo ir vartojimo grandinėlė, kuri panaši į virusą - plinta narkomanijos virusas. Tai vyksta taip: pimiausia narkotiką reikia pagaminti, paskui pasiūlyti jo dar nei karto nevartojusiam jaunuoliui, ir gavus jo sutikimą “paragauti tik vieną kartą”, tą nedidelį kiekį narkotikų jam padovanoti “kaip piprma karta”, arba parduoti.

p. Autoriau       2021-04-23 17:45

žmonės ne avinai ir bandomieji triušiai;  nei juos ta Pozicija nuodija, nei juos vargšus reikia gelbėti;jums gal ir patogu kelti paniką apie vilką už vartų, kad išstotumėt Ganytoju, bet Tiesos.lt skaitytojai verti geresnių tekstų

ah1       2021-04-23 17:15

vienu žodžiu durnaprotaitės su durnaprotytės laikmetis - durnaprotija.

Milaiti,       2021-04-23 15:42

o kaip tai susiję su Lietuva?

Ponas Karbauskis       2021-04-23 15:39

taps tikru politiku tik tada, kai nustos naudotis tų pačių konservų metodais. Jie atgyvenę. Kas trukdė valdantiesiems priversti VRK dirbti savo darbą? Taip, apie mažąsias partijas, tokias, kaip NS, LYČ ir pan., provincijoje niekas nė neišgirdo, todėl balsavo už seniai žinomas - socdemus, darbiečius, konservus. ,,Laisvūnai” gal iš dalies buvo ,,pagaminti” klastojant balsus paštu ir iš užsienio. Ar p. Karbauskis nepagalvojo, kad būtent jo partija praras balsų, jei žmonės supyks ir neis balsuoti, kai rinkimų išvakarėse iki 13 valandos net balsavimo apylinkėse dar nėra jokios informacijos apie rinkimų dalyvius? Jau nekalbant apie visiškai tuščią internetą. Vienintelis ,,informacijos” šaltinis - LRT. Taigi viskas logiška. O dabar belieka rašinėti straipsniukus apie ,,teisėtos” valdžios nusikaltimus. Ar nepabos? Jei bus ,,pagerinti” rinkimų įstatymai, tie straipsniukai padės tiek, kiek nabašninkui kompresas. Valstiečiai apžaidė patys save. Su tuo ir sveikinu.

elfe       2021-04-23 15:26

taigi, jei Soros savo interesus dangsto neva Kalo Popperio idejomis, taciau jis jas apvercia aukstyn kojom. Jei Popperis rase apie atvira idejoms, kitai nuomonei, diskusijoms prota, tai Soros kreipia i atvira visuomene tarptautinems mafijos veikloms: prekyba narkotikais, prekyba zmonemis, sexvergem su prostitucijos legalizavimu, prekyba organais is tasku kur vyksta karas ir kt.. o kylanti nepasitenkinima del tokios politikos siekia uzgniauzt “hate speech?..

Nyderlandai isties puikus pavyzdys. jau ne vienas turku serialas apie mafja atskleide schemas kaip narkotikai is Afganistano vezami i Nyderlandus, o uz gautus pinigus perkami ginklai teroristams… kaip “filntropais” besidedantys paremia skurdzius   studentus, po to idarbina juos i teisesauga, policija, advokaturas ir kt… kurie jiems atidirba sukurdami toki tinkla, kad mafijos interesai butu apginti visur, ir jokios vyriusybes pastngos negaletu ju iveikti..
nors ukrainieciai ar kiti rusakalbiai gan prastai isvercia tuos serialus i rusu kalba, bet vistiek ieskau ju youtubej, nes jie atskleidzia tai, ka vakarieciams sunku suvokti.

Milaiti,       2021-04-23 15:15

ar čia vis dar kgb mokyklos konspektai, ar gauni šiuolaikiškesnes instrukcijas? Kam įdomus tas tavo Andropovas? Pusė tautos jo net pavardės jau negirdėję, o tu vis trolini ir trolini tais savo andropovais, trockiais ir pan., kad tik žmones nuo problemos svarstymo atitrauktum.

Raigerdai,       2021-04-23 15:09

nebalamūtyk žmonių. Gal ir malonu girdėti, koks tu geras žmogus, bet tai tik puikybės pakurstymas. Niekam nereikia važiuoti į jokį Nepalą, Tibetą ar Antarktidą. Viskas yra čia, tavyje. Narkomanija, kaip ir kitos šiuolaikinės bėdos - tai žmonių be Dievo tragedija. Tik daug kas to jau nebesuvokia. Sąžiningas, mylintis ir mylimas žmogus niekada nei prasigers, nei taps narkomanu. Na, nebent karo alinamoje šalyje, kai dauguma nebeatlaiko tikrovės ir vienaip ar kitaip palūžta.

elfe       2021-04-23 15:01

taip, panasu, kad visos trys liberalios, atsiprasant, partijos neturi jokios kitos savo programos,  bet tik vykdo Soros imperijos programa>https://www.opensocietyfoundations.org/who-we-are/programs/global-drug-policy-program

siame savo portale Andropovo “filantropas” aiskiai prisipazysta esas didziausias tarptautinis korupcionierius, savo pinigais veikiantis politiniu sprendimu priemejus, teisesauga, nvo ir net mokslininkus, kad dirbtu jo interesu naudai.
tad jo Open society foundation” su kitais ne ES fondais - EEA GRANT, Norway Grant, kurie taip pat Open itakoj (sprendziant is to, kad Orbanui su Erdoganu atsisakius Soros “paslaugu” is Vengrijos su Turkija pasitrauke visos trys)savo investuotas i sprendimu priemejus ledas ne tik susigrazina, bet ir gerokai pasipelno per savo itakos agentus, skirstant ir ES paramos fondus..
nekalbant apie tai, kad itakoja politika bei leidziamus istatymus… tarkim, kad ir bausmes uz “hate speech”, kuria siule Dobravolska: https://www.eeagrants.lt/programos/naujienos/program/0/id/982/tyrimo_rezultatai_kelia_nerima_70_proc._zmoniu_susidure_su_neapykantos_kalba_niekur_nesikreiptu

Raigerdas        2021-04-23 14:42

Štai tikras pasakojimas vieno irakiečio. Jis pasiprašė pasikalbėti su manimi ir pasakė, kad po pokalbio su manimi jis net visą dieną jaučiasi žmogumi. Aš jo paklausiau:“tai, kas tau trukdo jaustis žmogumi ne veiną dieną, o pastoviai?”. Jis man atsakė:“Jūs žinote, kad aš gydausi pas psichiatrus”. Klausiu:“Kiek metų?” Jis atsakė, kad 8 metus. Tada paklausiau:“O kodėl pats nepaklausi jų, kiek gi galima gydytis? Nejaugi visą gyvenimą? Tu gi puikiai kalbi angliškai. Tai labai retas atvejis tarp tavo tautiečių. Be to, tu vis dar esi tvirtas vyras ir tavo amžius dar leidžia tau atsikratyti daugelių dalykų. Kiek uždirbi, jeigu ne paslaptis?”. Jis atsakė:“Aš uždirbu apie 90 Eu per mėnesį. Man trūksta pinigų maistui. Aš turėjau butą, bet dabar jo nebeturiu.  Norėčiau surasti moterį, bet jos sužino, kad aš pas psichiatrus gydausi, tai vengia manęs. Aš jaučiuosi labai nelaimingas. Aš negaliu užduoti psichiatrams tokių klausimų apie kuriuos jūs kalbate. Jeigu aš nepavartoju vaistų, tai pas mane prasideda haliucinacijos. O taip aš dar ką nors fiziškai nešioju ir šeimininkas man sumoka 90 eurų per mėnesį. Padėtis mano beviltiška, aš nematau jokios ateities”. Klausiu:“Nuo kada tai prasidėjo?”. Jis atsakė:“Kai aš gyvenau Irake, tai ten pavartodavau hašišą. O kai atsidūriau Europoje, aš niekur negalėdavau gauti hašišo. Mano pažįstami tiesiog nustūmė mane pas psichiatrus, kurie man pažadėjo, kad padės išspręsti šią problemą. Taip aš pradėjau vartoti jų rekomenduojamus vaistus. Ir mano protelis nuo jų pasisuko ir aš be jų pradedu blūdyti. Aš viską praradau, nieko nebeturiu, ir aš  nežinau, kaip toliau gyventi. Ar galiu pas jus retkarčiais ateiti. Man reikia su kuo nors pasikalbėti. Aš neturiu draugų, o jūs esate labai geras žmogus. Jūs iš Lietuvos? Tikriausiai jūsų šalis yra tikrai nuostabi?”. Aš atsakiau, kad taip, “mano šalis labai nuostabi, bet ir pas mus yra daug žmonių su panašia problema, kaip tavo.Tu esi labai nuoširdus ir geras žmogus. Aš tau pasakysiu tiesiai šviesiai - aš nežinau, kaip tau galiu padėti. Bet, ką aš žinau tiksliai, tai tau reikia kreiptis į artimus ar tolimus gimines ir išvažiuoti iš Europos į Nepalą. Ten yra toks šaunus policijos komisaras, kuris turi įgyvendinęs geriausią pasaulyje narkomanų reabilitacijos programą. Jam padeda Nepalo vyriausybė. Jeigu nori aš galiu jam parašyti laišką apie tave”. Jis atsakė:“Ačiū labai. Matote koks jūs geras žmogus, bet aš nebeturiu jokių giminių, nebeturiu pinigų  net ten nuvažiuoti ir užsimokėti. Aš  neturiu vilties, kad aš negalėsiu išgyventi be psichiatrinių vaistų. Tesaugo jus Dievas, aš pagalvosiu apie tai, ką jūs pasakėte. Dėkui jums”. Štai tokia tragedija su žmogumi. O kiek tokių aplinkui mus? Kodėl mes jiems nepadedame? Nejaugi tai teisinga? Psichiatrija juos žudo.   
.

zodzio laisvei       2021-04-23 14:04

Spalio menesi Antverpeno uoste sulaikyta viena siunta 11.5 tonu kokaino! Cia protu neisivaizduojamas mastas, nes rinkos kaina jau reikia skaiciuoti nebe milijonais, bet milijardais. O kiek ju nesulaikoma?

Žodžio laisvė...       2021-04-23 13:56

Teko girdėti ,kad per Rusijos ambasadą iš Venesuelos diplomatiniais kanalais buvo persiųsta didelis kiekis hašišo ir platintas ES.Tai mūsų laisvūnai lengvina kelią
Lietuvoje platinti iš Rusijos permetamus narkotikus.Kam tarnaujate, šmėklos Seime???

Raigerdas       2021-04-23 13:39

Pritariu šiam šauniam komentatoriui, kuris pasakė tiesą:“Ringys     2021-04-23 12:09
„Jūs pažinsite juos iš vaisių“ - sako Kristus. Pasirodo, kad R.Karbauskis
yra kur kas krikščioniškesnis už konservatorius-krikdemus!”
Su konservatoriais-krikdemais yra itin blogai, nes jie plaukia viename ir tame pačiame “Durnių laive” ir nesupranta, kur jie plaukia. Šita gili Kristaus išmintis „Jūs pažinsite juos iš vaisių“ jiems yra bevertis dalykas, nes jie savo kvailus kriterijus, pagal kuriuos jie matuoja save ir kitus žmones, stato aukščiau už Kristaus išmintį. Taip yra su visais egoistais, taip yra su visais žemos kultūros žmonėmis be išimties. Kartą klausiau tokią laidą, kur dalyvavo vienas provoslavas, o kitas judaizmo išpažinėjas. Ir nors jų požiūris į Kristų kardinaliai skiriasi,  bet jų abiejų požiūriai sutapo tame, kad jie patvirtino, kad jų tikėjimas nėra šiaip sau tikėjimas, o jų tikėjimas yra kartu ir gyvenimo būdas. Tokių krikdemų Seime nerasite, nes ten jie daugiau yra formalūs krikščionis, o tiksliau šiuolaikiniai fariziejai. Pažiūrėkite, jie visi ištarė tuos žodžius, prisiekdami ant Konstitucijos:“Ir tepadeda man Dievas”. Ir dabar, paprašę Dievo pagalbos, jie pasiruošę priimti įstatymus, palengvinančius gyvenimą narkotikų pardavėjams, tiksliau nuodų pardavėjams. Man įdomu, kaip balsuos Jurgis Razma, kurio duktė žino, kas yra ta priklausomybė nuo narkotikų. O gal būt Jurgis Razma yra toks bukas, kad net nesupranta, kad jo duktė narkotikus įsigydavo ne parduotuvėje? Kokią naudą gauna narkotikų dileris? Vidutiniškai 200% pelno.
Dabar dėl gerbiamo Ramūno Karbauskio. Šitas žmogus, deja, nėra pažįstamas mūsų visuomenei, nors politikoje yra ne vienerius metus. Šitas žmogus yra reta asmenybė, turintis moralinius principus, turintis savas idėjas ir mąstantis apie geresnę Lietuvos ateitį. Šitas žmogus, susiduria su didžiuliu pasipriešinimu, kad įgyvendinti savo idėjas. O jos yra geros ir jose yra ir tvirtų moralinių principų. Bet, ką jis turėtų keisti savo aplinkoje, tai žmones, kurie jį supa. Yra nuoseklumas, kaip yra įgyvendinami planai. Ir vienas iš tokių svarbių etapų yra komanda, kuri ištikimai sieks įgyvendinti numatytus planus. Deja, gerbiamas Ramūnas Karbauskis, tokios komandos neturi. Jį yra apspitę įvairaus plauko išdavikai, netgi paršai, tokie kaip Pranckietis, kuris pasinaudojo “valstiečių” partija, kad paskiau važinėti su švyturėliais iš Vilniaus į Kauną. Reiškia, yra blogai su partijos įstatais, ir su partijos Etikos skyriumi, kurie matomai net nežino, faktiškai, kas tai yra. Ponas Ramūnai Karbauski, jūs galėjote padaryti taip, kad šiandien Lietuvoje narkomanijos problema būtų sprendžiama labai efektyviai. Ir būtų išgelbėti tūkstančiai jaunuolių nuo tų spąstų, kuriuos spendžia jiems narkotikų dileriai. Jūsų “pagalbininkai”, deja, buvo per kvaili, kad pasiūlytų jums pačius efektyviausius sprendimo būdus, kurie egzistuoja pasaulyje. Lietuvoje yra padaryta viskas taip, kad jūs net nežinote, kad tokie metodai egzistuoja. Pasinaudokite geriausiais metodais pasaulyje ir pradėkite spręsti šią problemą Lietuvoje. Užsienyje, tarp kitko, yra lietuvių, kurie darbuojasi šioje srityje ir žino efektyviausius metodus, kaip padėti atsikratyti tos priklausomybės nuo narkotikų. Tai nėra nei hipnozė, nei kodavimai (kaip Veryga išsireiškė, kad tai yra Akmens amžiaus metodai, kuriuos naudoja psichiatrai), bet tai paprasti metodai, padadedantys narkomanams atgauti sąmonę ir patiems pakelti savo sąmoningumą iki tokio lygio, kai jis tampa savo likimo šeiminiku, o ne narkotikų dilerių auka. Veryga laksto, sportuoja, bet jam pritrūko sąžinės, kad užsiimti šia problema kapitaliai. Galimas dalykas, kad jam pakišo koją tas psichiatro išsilavinimas ir jis liko aklas kitiems, ne psichiatrų naudojamiems metodams pasaulyje, kurie yra dešimtys kartų efektyvesni, nei psichiatrų metodai, ką pripažįsta, nors ir nenoriai, patys psichiarai, o kiti net prašosi priimami į darbą, nes nenori turėti su tomis Akmens amžiaus psichiatrų terapijomis, kokios yra naudojamos Lietuvoje. Pamastykite apie tai, ir pabandykite šiuo klausimu apsieiti be Verygos , nes jis jus pavedė.     

Raigerdas       2021-04-23 13:38

Pritariu šiam šauniam komentatoriui, kuris pasakė tiesą:“Ringys     2021-04-23 12:09
„Jūs pažinsite juos iš vaisių“ - sako Kristus. Pasirodo, kad R.Karbauskis
yra kur kas krikščioniškesnis už konservatorius-krikdemus!”
Su konservatoriais-krikdemais yra itin blogai, nes jie plaukia viename ir tame pačiame “Durnių laive” ir nesupranta, kur jie plaukia. Šita gili Kristaus išmintis „Jūs pažinsite juos iš vaisių“ jiems yra bevertis dalykas, nes jie savo kvailus kriterijus, pagal kuriuos jie matuoja save ir kitus žmones, stato aukščiau už Kristaus išmintį. Taip yra su visais egoistais, taip yra su visais žemos kultūros žmonėmis be išimties. Kartą klausiau tokią laidą, kur dalyvavo vienas provoslavas, o kitas judaizmo išpažinėjas. Ir nors jų požiūris į Kristų kardinaliai skiriasi,  bet jų abiejų požiūriai sutapo tame, kad jie patvirtino, kad jų tikėjimas nėra šiaip sau tikėjimas, o jų tikėjimas yra kartu ir gyvenimo būdas. Tokių krikdemų Seime nerasite, nes ten jie daugiau yra formalūs krikščionis, o tiksliau šiuolaikiniai fariziejai. Pažiūrėkite, jie visi ištarė tuos žodžius, prisiekdami ant Konstitucijos:“Ir tepadeda man Dievas”. Ir dabar, paprašę Dievo pagalbos, jie pasiruošę priimti įstatymus, palengvinančius gyvenimą narkotikų pardavėjams, tiksliau nuodų pardavėjams. Man įdomu, kaip balsuos Jurgis Razma, kurio duktė žino, kas yra ta priklausomybė nuo narkotikų. O gal būt Jurgis Razma yra toks bukas, kad net nesupranta, kad jo duktė narkotikus įsigydavo ne parduotuvėje? Kokią naudą gauna narkotikų dileris? Vidutiniškai 200% pelno.
Dabar dėl gerbiamo Ramūno Karbauskio. Šitas žmogus, deja, nėra pažįstamas mūsų visuomenei, nors politikoje yra ne vienerius metus. Šitas žmogus yra reta asmenybė, turintis moralinius principus, turintis savas idėjas ir mąstantis apie geresnę Lietuvos ateitį. Šitas žmogus, susiduria su didžiuliu pasipriešinimu, kad įgyvendinti savo idėjas. O jos yra geros ir jose yra ir tvirtų moralinių principų. Bet, ką jis turėtų keisti savo aplinkoje, tai žmones, kurie jį supa. Yra nuoseklumas, kaip yra įgyvendinami planai. Ir vienas iš tokių svarbių etapų yra komanda, kuri ištikimai sieks įgyvendinti numatytus planus. Deja, gerbiamas Ramūnas Karbauskis, tokios komandos neturi. Jį yra apspitę įvairaus plauko išdavikai, netgi paršai, tokie kaip Pranckietis, kuris pasinaudojo “valstiečių” partija, kad paskiau važinėti su švyturėliais iš Vilniaus į Kauną. Reiškia, yra blogai su partijos įstatais, ir su partijos Etikos skyriumi, kurie matomai net nežino, faktiškai, kas tai yra. Ponas Ramūnai Karbauski, jūs galėjote padaryti taip, kad šiandien Lietuvoje narkomanijos problema būtų sprendžiama labai efektyviai. Ir būtų išgelbėti tūkstančiai jaunuolių nuo tų spąstų, kuriuos spendžia jiems narkotikų dileriai. Jūsų “pagalbininkai”, deja, buvo per kvaili, kad pasiūlytų jums pačius efektyviausius sprendimo būdus, kurie egzistuoja pasaulyje. Lietuvoje yra padaryta viskas taip, kad jūs net nežinote, kad tokie metodai egzistuoja. Pasinaudokite geriausiais metodais pasaulyje ir pradėkite spręsti šią problemą Lietuvoje. Užsienyje, tarp kitko, yra lietuvių, kurie darbuojasi šioje srityje ir žino efektyviausius metodus, kaip padėti atsikratyti tos priklausomybės nuo narkotikų. Tai nėra nei hipnozė, nei kodavimai (kaip Veryga išsireiškė, kad tai yra Akmens amžiaus metodai, kuriuos naudoja psichiatrai), bet tai paprasti metodai, padadedantys narkomanams atgauti sąmonę ir patiems pakelti savo sąmoningumą iki tokio lygio, kai jis tampa savo likimo šeiminiku, o ne narkotikų dilerių auka. Veryga laksto, sportuoja, bet jam pritrūko sąžinės, kad užsiimti šia problema kapitaliai. Galimas dalykas, kad jam pakišo koją tas psichiatro išsilavinimas ir jis liko aklas kitiems, ne psichiatrų naudojamiems metodams pasaulyje, kurie yra dešimtys kartų efektyvesni, nei psichiatrų metodai, ką pripažįsta, nors ir nenoriai, patys psichiarai, o kiti net prašosi priimami į darbą, nes nenori turėti su tomis Akmens amžiaus psichiatrų terapijomis, kokios yra naudojamos Lietuvoje. Pamastykite apie tai, ir pabandykite šiuo klausimu apsieti be Verygos , nes jis jus pavedė.     

taip       2021-04-23 13:38

labai geras ir issamus Raigerdo komentaras. butent taip ejo ne tik Olandija, bet ir JAV valstijos, kur legalizavo. Lygiai tas pats vyksta ir Lietuvoje. Ir tas dirbtinas propagandinis supriesinimas irgi lygiai toks pat, kaip ir ten- atseit, kas ne uz legalizavima/dekriminalizavima, tas yra senovinis, davatka, ultrakonservatorius, nedemokratiskas, nesiuolaikiskas ir t.t.

Raigerdas       2021-04-23 13:24

Šiek tiek apie olandus. Olandai gyveno visiškai neblogai iki “lengvų narkotikų vartojimo” įteisinimo. Aš asmeniškai galiu patvirtinti, kad olandai yra labai patiklūs ir emociškai labai malonūs žmonės. Jie labai skiriasi nuo savo kaimynų vokiečių ir prancūzų. Štai šituo jų patiklumu ir buvo pasinaudota. Olandus apgavo, prieš tai organizuodami įvairius debatus su įvaraus plauko lobistais, kurie atstovavo narkobiznio interesus ir pramušinėjo įstatymus. Tame dalyvavo psichiatrai, kurie yra suinteresuoti, kad turėti kuo daugiau nelaimingų jaunų žmonių, kuriuos jie sodina ant oficialių sintetinių narkotikų, įvairių psichotropinių vaistų ir iš to darosi turtingesni. Jiems yra nusispjauti į tuos narkomanus, nes jie yra įsitikinę, kad anksčiau ar vėliau jie mirs, nes jie patys pasirinko šitą kelią link mirties.
Aišku, gerai, kad jūs bandote šituos nevykėlius aktorius, vaidinančius “Laisvę” (nors patys jie yra vergai) diskredituoti, bet kritika jau čia nepadės. Tokia yra mano nuomonė. Pelnas nuo narkotikų užima, jeigu neklystu, trečią  vietą pasaulyje, po pornografijos, prostitucijos , prekyba vaikais ir ginklų prekybos. Jūs neįvertinote narkomanijos pavojaus Lietuvoje, tiksliau, jūs neturėjote atitinkamų specialistų, kurie jums pateiktų konkrečius duomenis apie šį reiškinį ir kokios yra to reiškinio šaknys. Vietoje jų, jūs turėjote savo aplinkoje mėgėjus, pseudospecialistus ir psichiatrų rekomendacijas, kurie viską daro, kad tik Lietuvoje plistų ir alkoholizmas , ir narkomanija. Netgi Veryga yra visiškai žalias šiuo klausimu. Aišku reikia kautis iki galo, bet jūs pavėlavote, o jeigu pavėlavote, reiškia dabar reikia dėti pastangų mažiausiai 5 kartus daugiau. Piršto badymu “Ai, kokie jūs nevykėliai”, jau nebepadėsi. Dabar reikalingas ne grūmojimas pirštu, o kardas. Bet aš nematau jūsų aplinkoje tokių didvyrių, kurie galėtų tą kardą pakelti. Pradėkite pagaliau dirbti efektyviai Lietuvos labui ir suburkite aplink save ištikimą komandą, tada kažkas pasikeis. Sukurkite efektyvią programą, kuri suteiktų galimybę efektyviai spręsti narkomanijos problemą bet penkių metų bėgyje.

to apie roundapa       2021-04-23 12:22

netiesa, jis JAV neuzdraustas, kaip ir bendrai ES. Ji draudzia tik kai kurios ES salys per nacionaline teise. Pries glifosata praeityje labai pasisake ivairus zalieji, juk tai buvo vienas is JAV Monsanto monstru. Dabar, kai Monsanto firma nusipirko vokieciai (Bayer), tie protestai kazkodel aptilo, tik zaliuju ir ekspertu tarpe tebediskutuoja. Galima ilgai gincytis, kiek glifosatas yra kenksmingas, kiek ne, bet cia tai butu gerokai ne i tema.

apie raundapą       2021-04-23 12:12

Manau kad ,ir mažo narkotikų kiekio dekriminalizavimas yra blogai,bet blogai ir raundapo (glifosato),kuris galimai skatina vėžinius susirgimus naudojimas…Berods JAV raundapą (glifosatą) jau uždrausta naudoti.

Ringys       2021-04-23 12:09

„Jūs pažinsite juos iš vaisių“ - sako Kristus. Pasirodo, kad R.Karbauskis
yra kur kas krikščioniškesnis už konservatorius-krikdemus!

tiek       2021-04-23 11:34

penki balai (senu “stilium” ) ir dešimt - šiandieniniu .

taip       2021-04-23 10:40

si karta Karbauskis yra visiskai teisus. bet prognozuoju panasu rezultata, kaip ir su genocido centro vadovo istorija. uz balsuos konservatoriai (gal keletas bus pries), liberalai, laisves partija ir socdemai (jie vel uzpildys galimai atsirandanti balsu is konservatoriu trukuma). visi kiti- jau nebeaktualu. deja.


Rekomenduojame

Andrius Martinkus. Ką liudija dainos „Kelkis, Lietuva!“ gimimas?

Karolinska (Švedija) ligoninė nebetaikys hormoninio lyties keitimo metodo vaikams

Lina Dūdaitė-Kralikienė. Kai priežastys painiojamos su pasekmėmis, arba Kaip grąžinti valstybę prie ‘res publica’

Eligijaus Masiulio bylos penkmečiui artėjant Dovilas Petkus klausia: ar Tauta gali tikėtis atomazgos, aiškumo ir teisingumo?

Algimantas Rusteika. Apie karą, kurio nebus

Nuo bačkos. Andrius Navickas, vienas iš naujojo Partnerystės įstatymo autorių – apie krikščionybę, meilę ir naujuosius inkvizitorius

Ramūnas Aušrotas. Pora pastabų dėl koalicijos partnerių (!) rengiamo Partnerystės įstatymo projekto

Nida Vasiliauskaitė. Ką atsakyti žmogui, kuris yra „pasiryžęs aukoti dalį savo laisvės vardan bendro gėrio“?

Vytauto Sinicos pozicija LRT diskusijoje su Tomu Vytautu Raskevičiumi dėl vienalytės partnerystės projekto

Gertrūda Jolanta Juchno SF. Reikia dalyvauti, nes jei nepaprašysime atsižvelgti į Tautą, kito Maršo jau nebebus

Replika. Romualdas Žekas. Rafinuotas bandymas apgauti

„Neredaguota“ pokalbis su Nida Vasiliauskaite. Žmonių balsas

Dėl pasisakymų organizatorių vardu: „Didžiojo Šeimos Gynimo Maršo 2021“ organizacinės grupės pranešimas žiniasklaidai

Iš skaitytojų pašto. Pranas Kaladė apie Laisvę ir „laisvę“

Paulas Stametsas: Išgydo net vėžį – nepažintas grybų pasaulis

Kardinolas S. Tamkevičius palaiko „Šeimų maršo“ idėją: „Ginant principines vertybes Bažnyčia stovės mūru“. Kunigų R. Grigo ir A. Valkausko pozicija

Andrius Švarplys. Į ką lyties ir diskriminacijos nęsamonės perdaro Ameriką: gimsta naujoji CŽV

Herta Burbė apie „galimybes“: vasarą paplūdimyje

Vytautas Sinica. Bažnyčia draudžia katalikams balsuoti už partnerystę (ir A. Navickas tą žino)

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Nuo bačkos. Andrius Navickas: Taip, aš palaikau Partnerystės įstatymo priėmimą

Kastytis Braziulis. Ar pritariu šeimų maršui? Taip, be abejo, nes…

Nida Vasiliauskaitė. Klausiate, ką daryti? Paklauskite piliečių

Jarūnė Rimavičė. Atsakymai į klausimą, nuo ko ginama tradicinė šeima Lietuvoje

Andrius Švarplys. Pagaliau yra alternatyva „Dviračio Žynioms“

Romualdas Žekas. Lavono gaivinimas

Jolanta Blažytė. Aūūū, Greta!!! Kur tavo „How dare you?“

Nida Vasiliauskaitė. Dabar išties pabūsiu – pirmą kartą – radikalu

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie elitizmą

Vidas Rachlevičius. Dvi šalys nesitaiksto su Kinijos užmačiomis Pietų Kinijos jūroje – koks bus šios atsakas?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.