Sveikatos apsaugos politika

R. Karbauskis. Pirmą kartą Lietuvos istorijoje valdžia ruošiasi leisti žudyti savo piliečius

Tiesos.lt redakcija   2020 m. gruodžio 16 d. 9:34

41     

    

R. Karbauskis. Pirmą kartą Lietuvos istorijoje valdžia ruošiasi leisti žudyti savo piliečius

Mane supras visi, kuriems nors kartą gyvenime teko susidurti su žmonėmis, turinčiais priklausomybę nuo narkotikų. O jei tokios patirties nėra, tai naujoji neoliberali valdžia ruošiasi padaryti viską, kad narkotikai ateitų į jūsų šeimas.

Laisvės partija ir jai antrinančios valdančiosios partijos ruošiasi narkotikų dekriminalizavimui. Realybėje, tokiais projektais siūloma padėti narkotikų prekeiviams legaliai pardavinėti jauniems žmonėms bilietą į vieną pusę. Naujoji valdžia atvirai sako, kad kitas jų žingsnis – kanapės pramoginiams tikslams.

Manęs niekas ir niekada neįtikins, kad nedidelio narkotinių ar psichotropinių medžiagų ne vien laikymo, bet ir visos narkotikų platintojų grandinės, kaip antai gaminimo, perdirbimo, gabenimo, dekriminalizavimas Lietuvoje atliekamas tik tam, kad žmogus vartotų „savo reikmėms“. Konservatoriai ir liberalai narkotikų dekriminalizavimą bandė prastumti praėjusius ketverius metus ir tai naujajai valdžiai tampa prioritetu net dabar, kada vyksta sunki kova su COVID-19.

Ir, kas ypatingai apmaudu, kad su jaunimui deklaruojama žmogaus pasirinkimo laisve narkotikų dekriminalizavimas neturi nieko bendra. Nebaudžiamumas, laikant „nedidelį“ kiekį kanapių ar kitų narkotikų, neva „savo reikmėms“, prekeiviams atveria visas duris patekti arčiau mokyklų ar viešų vietų, kur lankosi jauni žmonės ir likti iš esmės nebaudžiamiems – įrodyti „savoms“ ar „ne savoms“ reikmėms žmogus laikė ar gamino mažą kiekį narkotikų dažnu atveju nebus įmanoma. Nėra ir negali būti leidimo „mažiau“ ar „daugiau“ naudoti narkotikus, negali būti jokių išimčių.

Kas apgins visuomenės teisę į saugią ir sveiką aplinką, artimųjų, o ypač labiausiai pažeidžiamų – vaikų, sveikatą, kai valdžia tuo nesuinteresuota? Tai galėtų daryti žiniasklaida ir padėti vertybes ginantiems politikams, bet… net LRT, kuri turi ypatingą visuomeninę misiją, stengiasi įtikti naujajai valdžiai. Reportažuose rodomas verkiantis dvyliktokas, kad jis buvo sulaikytas už kanapių laikymą. Jis rodomas kaip nuskriaustas, neva patyręs psichologinę traumą. Kiti tokių istorijų aspektai, jaunu narkomanų mirtys, tokiose istorijose nutylimi. Žiniasklaida jų šiandien neparodo, kaip ir neparodo, kaip dėl narkotikų nusižudo kažkieno dukra ar sūnus, palikęs raštelį, kad su narkotikais daugiau negali gyventi kaip ir be jų.

Jei anksčiau okupantai žudė lietuvius, dabar, kai mūsų sąmonę pamažu okupuoja neoliberalizmas, tą siūloma padaryti kitomis priemonėmis. Juk visi puikiai supranta, kad atverti kelią narkotikų pardavėjams – reiškia aukoti jaunų žmonių sveikatą ir gyvybes pačios valstybės rankomis.

Neoliberalai sako, kad pasaulyje daugiau laisvės, nei Lietuvoje. Turime sekti kitų pavyzdžiu. Bet pažiūrėkim, ar tikrai taip yra. Jungtinės Tautos, Pasaulio sveikatos organizacija jau seniai skambina pavojaus varpais, kurių garsą šiek tiek pritildė COVID-19 banga, dalindamiesi grėsmingai augančiais priklausomybių skaičiais ir prašymais valstybėms narėms rimtai užsiimti narkotikų prevencija. Naujojoje 2020–2024 m. Saugumo sąjungos strategijoje numatyta, jog Europos Komisija, įgyvendindama griežtą naują ES kovos su narkotikais darbotvarkę, ketina gerokai suaktyvinti ES kovos su narkotikais veiksmus.

Olandijos pavyzdys taip pat rodo, kad narkotikų dekriminalizavimas ir netgi kanapių legalizavimas nėra visuomenei saugiausia išeitis, ir tuo labiau, šie veiksmai neišsprendžia nelegalių narkotikų vartojimo problemos. Olandijoje ne tik legalizuotų kanapių, bet ir nelegalių narkotikų vartojimas yra kur kas didesnis, nei šiuo metu Lietuvoje (lentelė pridedama). Įdomu ir tai, kad Olandijoje daugiau ir su narkotikais susijusių teisės pažeidimų, nors, siūlant dekriminalizavimą Lietuvoje, mus bando įtikinti, kad yra atvirkščiai.


Europos narkotikų paplitimo ataskaita

O mes ką? Leisime liberalams žaisti laisvę, kurios kaina – žmonių gyvybės? Narkotikų sukeltų problemų paveiktose bendruomenėse žalą sudaro ne tik poveikis asmenims – prarastos gyvybės, suardyta sveikata ir nerealizuotas potencialas, bet ir pablogėjusi pačių bendruomenių gyvenimo kokybė.

Sveikai mąstantis žmogus supranta, kad su narkotikais gyvenimo nėra, bet panašu, kad keli procentai kitaip mąstančių, su tokia valdžia, kaip dabartinė, turi visas galimybes padaryti milžinišką žalą mūsų visuomenei.

O čia kelios citatos iš 15 min.lt interviu su buvusiu narkomanu, tiems, kurie galvoja, kad viena suktinė nieko blogo:

„Labai daug narkomanų istorijų prisižiūrėjau, labai įvairūs žmonės papuola į priklausomybės pinkles – nuo šeimos apleistų vaikų iki žmonių iš, atrodytų, labai gerų, turtingų šeimų. Bet mano nuomone, visų jų problema viena – vidinė tuštuma“

„Labai greitai, praktiškai nuo pirmų kartų pradedi degraduoti. Narkotikai įtraukia žaibiškai. Tai, kad tu vėl ir vėl atsiduri toje pačioje kompanijoje, vartojančioje narkotikus, jau liudija apie nuosmukį, kuris tik didės.“

„Narkotikai ir darbas ar mokslai nesuderinama, dingsta pareigos jausmas, tavo mintys sukasi tik apie tai, iš kur gauti dozę. Būna kartais kai kurie narkomanai iš turtingesnių šeimų, kurie gauna laisvai pinigų, gali keletą metų kažkokius mokslus imituoti, nuo šeimos nuslėpti, manipuliuoti tėvais. Bet su darbu niekaip – negali dirbti ir laukti pinigų savaitę, mėnesį, jų reikia čia ir dabar – dozei.“

„Labai gerai pagalvokite, ką jums gali duoti narkotikai, kokios bus pasekmės. Pradžia labai nekalta ir atrodo, kad tik pabandysiu, bet labai retai kada tuo ir baigiasi. Rizika rimtai susirgti priklausomybe nuo narkotikų yra milžiniška. Tai vaikščiojimas peilio ašmenimis. Didžioji dalis susirgusiųjų pradėjo nuo gimnazijos, vakarėlio ir kiekvienas galvojo, kad aš kažkoks ypatingas ir manęs tai tikrai nepalies. Tikrai palies!“

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Urtė       2021-06-25 7:26

Na, o kol jos nelegalizuotos, rekomenduoju išgerti raminančios kanapių arbatos. smile https://www.sveik.eu/maisto-papildai/kanapiu-produktai/kanapiu-arbata

Dzeikas       2020-12-24 11:40

Dzeikuijasui:
Jeigu pratesime jusu metafora tai neapsimeskime idiotais, nebent esate Lietuvos patriotas (“patriotas”) ir tai, idiotizmas,  jusu pastovi , normali busena. O jeigu ne idiotas, tai turite labai gudria subine specialiai nedarantis skirtumo tarp saudymo salygu. Saudyti viesoje vietoje nesant tam butinybes, o sian apraso istatymai, - naturaliai draudziama.
Nusautu butu? Savaime aisku. Sakykim ima kokiu kalab-biskiu marozeliai pagaliais tavo automobili dauzyt - isegei kulka keliems i pilvus ir tegul voliojasi dulkese. Kas tame blogo? Stai tokiame Techase tai banalybe - gadinsi svetima nuosavybe - savininkas, GINDAMAS SAVO NUOSAVYBE - saudys i tave. Ir isivaizduokite - niekas automobiliu dauzyt nebando, nes automobili gins PIRMOJE EILEJE savininkas, o ne policininkas.

>Džeikui       2020-12-20 13:51

Kaip sakoma-nusigrybavote.Pasiklausius Jūsų galima pagalvoti.kad nėra draudžiamų dalykų.Pvz.leiskime visiems neribotai įsigyti šaunamuosius ginklus ir po to aiškinkime ,kad šaudyti negalima.Tai tikriausiai būtų baisiau negu pandemija.Neabejoju ,kad jau po pirmos savaitės būtų tūkstančiai nušautų.Sakoma su senatve ateina ir išmintis .Skaitant Jūsų ,Pone,komentarus ,tenka konstatuoti-pas Jus senatvė atėjo viena,arba su marazmu.

tiek       2020-12-20 12:09

Labai laiku ir teisingai nusikalstamas valdžios užmačias apibūdino gerb. Karbauskis. Tokie valdžios atviri siekiai prieš savo žmones prie mums įprasto valdžios “imidžo” dera “kaip šlapias nedega” .

Dzeikas       2020-12-18 20:46

Jeigu tai pasakytu , sakykim, a.a. popiezius pasaulietniu vardu Vojtyla as PAsitikeciau.Bet liudyti pasiremdamas tuo nedrisciau.
O jau Pablo Eskobaras + jaunesnysis - na tada abejoniu tikrai nera wink

Tvankstas       2020-12-18 20:38

Dzeikui - kam tyčiotis iš komentatoriaus ‘Globaliame pasaulyje’, kai yra lietuviškai išleista Pablo Eskobaro jaunesniojo knyga, kurioje labai aiškiai aprašyta, kad kas savaitę iš Kolumbijos pakilęs lėktuvas leisdavosi Majamio oro uoste su 800 kg kokaino, priimdavo DEA (pasidomėti nesunku, kas tai per organizacija). Taip tęsėsi metų metus.

Dzeikas       2020-12-18 19:49

Globaliajam pasauliui:
Jei teisingai tamsta supratau tai KGB su CIA ir C.I.S. kaip nemokamu priedu, jumi su savo buhalterinemis ataskaitomis supazindino.
Ar siaip pautais pamaskatavote, kad pauze uzpildyti?

Globaliame pasaulyje       2020-12-18 17:52

narkotikų verslą stoguoja specialiosios tarnybos kartu su mafija. Pelną dalinasi 90 proc. - tarnyboms, 10 proc. - mafijai. Patriotizmas ir moralė tikrai ne to, liberalų nešamo naujojo globalaus ir skaitmenizuoto pasaulio dimensija.

Dzeikas       2020-12-18 7:21

Tvankstui:
Apie kanapiu zalu reikia rasyti kokiam nors leidinelyj a le “Mokslas ir sveikata” ar panasiuose. Niekas ir negincyja kanapiu zalos, taciau netrukdykite kiaulems voliotis purvyne jeigu jos to nori ir nevadinkite tai “leisti zudyti tauta”.
Matote, tiesos.lt iskabino slogana TIESA , o naudoja melo metodus - manouliacija. Kadangi tema pati savaime jau paskelbta neteisingai.
Juk kalba eina ne apie “tautos zudyma” , o apie leidima tautai ZUDYTIS. Negirdejau kad koks nors prekeiva kanapemis bruktu kam nors jega kanapes. Zmogus PATS isigyja ir pats nuodijasi narkotikais. Kas nera gerai, bet jeigu jis pats sau seimininkas - nevalia jam to neleisti. Nereikia iskraipyti temos.
Jus turbut imsite spiegti esan jusu nezinantiems is kur jie radosi vaikams slykstus prekeivos kanapemis ibruks kvaisalu?
Tai atsakysiu: auklekite vaikus tiesoje , nemeluokite jiems ir nemanipuliuokite - tada jie klausys jusu ispejimu nevartoti ir net neragauti narkotiku nejokiu pretekstu.
O jusu rasliaveles apie debilavotus narkomanu pradetus vaikus nesugebanciais ziuretii viena taska ilgiau 3 sekundziu man primena zdravmino ispejimus apie rukymo zala: tusti ir bereiksmiai.
Dziunglese pavojinga, bet jos musu pragyvenymo saltinis ir vienaip ar kitaip mes visvien turesime jose lankytis.Tai ir mokinkimes jose isgyventi, o ne klykime apie tai,kad reikia jas aptverti ir nieko ten neleisti.

Tvankstas       2020-12-18 0:59

0:24 - Vokietijoje prieš kovidvakcinavimą pasirašė virš 40.000 gydytojų, tai Lietuvoje turėtų pasirašyti 1.300 gydytojų, kas yra fantastika, tik keletas sugeba viešai pasisakyti, o likusieji drebina kinkas kaip tikri V. Kudirkos aprašyti lietuviai inteligentai.

Tvankstas       2020-12-18 0:54

Nežinau, kodėl taip stipriai sumažinti skaičiai Nyderlanduose. 2015-17 metais NRC, AD, Telegraaf, Volkskrant davė tokius skaičius : 19-29 m. vaikinai vartojo bent kartą kanapes - 90%, vartoja kas savaitgalį - 65 %, vartoja kasdien - 30 %. Nuostabus persidavimaas vaikams 4-15 metų : nesugebėjo užsirišti batų 2005 m. 125.000, 2015 m. - 250.000, laukiama 2025 m. - jau 500.000, tuo pačiu šie žmonės niekada nesugebės susiskaičiuoti savo pinigų, ir t.t., arba kiekvienam tokiam bus reikalingas socialinis darbuotojas. Kalbantis su kanapių vartotojais įstringa tai, kad jie tik kelias sekundes sugeba klausyti, žiūrėti į akis, pokalbis neįmanomas, nes jam svarbiausia išsisakyti. Kanapių vartotojai nešioja akinius nuo saulės, jų kambariai visada uždangstyti naktinėmis užuolaidomis - taip jų akys bijo saulės ir dienos šviesos.
Iš kanapių Nyderlandai surenka 50 mlrd. eurų kasmet, universitetiniame Tilburg mieste beveik 3.000 žmonių gyvena iš legalios ir nelegalios prekybos kanapėmis, kasdien atvažiuoja tūkstančiai narkoturistų iš Belgijos ir Prancūzijos.
Vien Amsterdam sulaukia kasmet 8 mln. narkoturistų, ten klesti viešbučių narkomanams verslas, kasdien po kelis perdozavusius išveža į lavonines.
Amsterdam kanalizacinis vanduo yra labiausiai pasaulyje užterštas narkotikais - kanapėmis, xtasy, amfetaminu, kokainu.
2016 m. aprašyta, kaip Amsterdam policijos buvo sekami 10 metų (nejuokinga - gal tai policija buvo stogas pelningam verslui su ‘otkatais’ policininkams) kokaino išvežiotojai dviračiais klientūrai : žurnalistams, advokatams, teisėjams, prokurorams, gydytojams, menininkams.
Dėl narkotikų legalių ir nelegalių prekybos Nyderlandų teisėsauga tapo nuperkama ir korumpuota, susiliejo su narkobizniu.

apie naikinimus       2020-12-18 0:20

Pasaulio daktarų aljansas stoja į kovą prieš medicininę tironiją ir sako 9:07   E.De K.  „ Covid 19 turi būti pašalintas iš  pavojingų ligų sąrašo kadangi mes dabar suvokiame jog tai yra paprastas gripas, o paprastas gripas nėra laikomas pavojinga liga… Panika yra keliama klaidingai teigiamų pdr testų pagalba ir žiniasklaidos dėka; nuo 89 proc. iki 94 proc. visų testų yra klaidinamai teigiami - jie nesugeba atpažinti COVID 19….“ ir t.t. ir t.t.
Tarptautinė  daktarų komisija paskelbė, kad pradeda tyrimą dėl nusikalstamos organizuotos valdžios veiklos,  dangstantis Covid -19 virusu.
https://ok.ru/video/1896966654714

sutinku su p.Karbauskiu       2020-12-17 17:41

Jei karona atsiųsta B .Geitso, tai litvakės armonės užmačios tikrai išnaikins jaunus lietuvius. Šita neadekvatė nutarė už sorošinius pinigus išnaikinti lietuvių tautą, kad gimtų išsigimėliai-vienalyčiai, pedofilai. Patys matot, kad Europa visa prieš narkotikus,kanapes, o lansgrybių armona tik ir skiedžia per visas žiniasklaidas, kad talkina jauniem žmonėm. Patraukit tą neadekvačią iš Seimo !!! Dėkui.

Al. Kisai       2020-12-17 11:46

Į kokias gatves jūs eisit per karantiną?

Prašalietis       2020-12-17 10:34

Raigerdas     2020-12-16 21:17 Bolševikas “Prašalietis” rašo….
Šiam bičiuliui telieka pasakyti, kad jau seniai yra laikas iškišti “patriotinę” galvą iš “patriotiškai” išsikasto savo kieme pokario laikų bunkerio ir apsidairyti. Tyras išsilaisvinusios ir nepriklausomos Lietuvos europinis oras tikrai kažkiek pravėdins tamstos smegenis nuo bunkerinių pokario pelėsių sukelto “patriotinio kaifo”, ir tuomet pamatysi, kad net ir aršiausių “bolševikų” Lietuvoje jau 30 metų kaip nebūta. Jie visi per 30 metų “vakarietiškai sucivilizavo” į didžiausius “antibolševikus, provakariečius, proatlantininkus ir t.t.”. Akivaizdus ir simbolinis pavyzdys yra šiandiena “labiausiai gyvenime nekenčiantys buvusių, šiandiena išgaravusių į tautines dausas bolševikų” yra V.Lansbergis, D.Grybauskaitė, L.Linkevičius ir masė kitų neužsislapstinusių ir 75 metams užsislapstinusių profesionalių “patriotų”... Pagal visur lydintį “bolševikų matymą”, Raigerdas taip pat turėtų būti iš šios “patriotinės, provakariečių ir antikomunistų” publikos tik, šiais laikais iš “provakarietiško ir antibolševikinio patriotizmo” tebeįlindęs į savo kieme po 1990 metų išsikastą  pokario tipo bunkerį. Iš jo Raigerdas ir šiandien nemato, kad Lietuvos gyventojai, išsivadavę iš sovietijos bolševikinės okupacijos, jau seniai įstojo “ne į karvės mėšlą”, o į NATO ir vakarietišką eurosojūzą, kuriame su džiaugsmu įsisavina vakarietiškas ” vertybes ir vakarietiškus supratimus apie blogius ir gėrius”. Tad gerbiamas “patriotinis” bičiuli, nebijok bolševikų ir išlipk pagaliau iš savo išsikasto “patriotinio” pokario laikų bunkerio, nes tavo minimas NKVD buvo išvaikytas dar Chruščiovo laikais. Tik išsikrapštęs iš savo išsikasto pokario laikų bunkerio tu pagaliau galėsi nors kiek nusikrapštyti nuo akių “patriotinius antibolševikinius” bunkerinius voratinklius, tu galėsi pagaliau nusiprausi nuo kūno “patriotinių kovų” bunkerio pelėsius ir savo akimis pamatysi, kad “nepriklausomoje ir laisvoje” Lietuvoje neliko nė kvapo sovietinės okupacijos. Vakarietiško eurosojūzo sudėtyje įsitaisiusioje Lietuvoje nėra nei sovietinių NKVD-istų, nei rusiškų ir tautinių bolševikų, nei menševikų, nei eserų, neliko nei kapitalistų su išnaudotojais(jie pas mus yra verslininkai, darbų turėtojai ir darbų dalintojai), nei perų, nei merų, nei cherų....  Tau kaip “paslaptį” pasakysiu, kad Olandai gerai lošė ir tebelošia ne tik futbolą, šiandiena Nyderlandai yra viena iš turtingiausių pasaulio šalių, yra Europoje tankiausiai apgyvendinta šalis, ES donorė, kurios kariuomenės “subolševiškėjusių narkomanų” Lietuvos prašymu yra dažnai kažkiek dislokuojama Lietuvoje “gintis nuo be galo ir pabaigos agresyvėjančios Rusijos”... O ir “peleckininkų veikiančių NKVD metodais” Lietuvoje VSD ir kitos jėgos struktūros keli metai ieško, bet niekaip nė vieno nesuranda, tad apkaltintą “šnipinėjimu” ir įkalintą “bolševikinį peleckekiuką” laiko ” ne pagal Stalino NKVD, o pagal visus vakarietiškai demokratinės valstybės standartus” cypėje ne vienus metus ir niekaip negali “bolševikinės ar šnipinėjimo veiklos” įrodyti ir galutinai “demokratiškai ir pagal visas turimas vertybes ir galiojančius įstatymus” oficialiai nuteisti…

stasys       2020-12-17 9:13

Senas str.

šitas       2020-12-16 23:46

naujas seimas lietuva pavers didžiuliu čigonų taboru.

Raigerdui       2020-12-16 23:07

Daug fanatizmo blogai.Ir prie ko čia tie “bolševikai”.Lietuviškieji liberalai viską painioja ir nėra ko dar labiau painioti.Ir gal ne vien tik bolševikai painioja gėrį su blogių?Gėrio sąvoką įvedė Sokratas todėl nereikia Jo kartoti.O marichuana priklausomybės rūkymui tai nesukelia,o sukelia priklausomybę nuo marichuanos,kuri rūkoma.Marichuanos rūkimo žala yra pakankamai plačiai nušviesta internete ir labai priklauso nuo individo sąvybių.

Deivis        2020-12-16 22:40

Alkoholis yra ypač baisus narkotikas, bet kažkodėl pardavinėjamas maisto prekių parduotuvėse. Lietuviai išvis beviltiškai prasilakę ir degradavę dėka šio narkotiko, - alkoholio.

ah1       2020-12-16 21:52

matomai kad kažkam dašuto kad pigiausi vergai - žolės vergai, duok žolės vergui žolės ir dėl žolės dirbs ką reikia, konkurencingumas ir pelnas garantuotas.

Raigerdas        2020-12-16 21:17

Bolševikas “Prašalietis” rašo, kad ” nesuprantų kaip čia pagal Karbauskio “logiką”... Bolševikams sunkiai sekasi “suprasti”, kas yra Blogis ir kas yra Gėris. Ir bolševikas visada painios Gėrį su Blogiu, ir neišvengiamai BLOGĮ vadins GĖRIU, o GĖRĮ BLOGIU. Bolševikas “Prašalietis” net nesupranta, kad marihuana labai pablogina žmogaus atmintį, sukelia daug stipersnę priklausomybę nuo rūkymo, nei paprastos cigaretės. Nuo marihuanos labai lengvai pereinama ir prie stipersnių narkotikų. Visa tai labai stipriai atsilieps ir ateities kartoms. Olandus išdūrė Sorošas ir jo lobistai pramušė reikiamus įstatymus. Bolševikas “Prašalietis” rašo, kad “Į Olandiją pastoviai važinėja į atitinkamas tam pritaikytas ir saugias vietas “pasižudyti” kanapėmis ir sugrįžta į savo gyvenamas vietas prancūzai, belgai ir kiti….” Bet nutyli apie tai, kaip nei Belgija, nei Prancūzija, nei Vokietija kažkodėl tai nepadaro taip, kaip padarė olandai. Bolševikas “Prašalietis” nutyli ir apie pačių olandų nuomonę, kokia atmosfera buvo iki to, ir kokia yra dabar, kai žmonės jau 20 val. sėdi namuose, nes tapo pavojinga vakštinėti vakarais, kadangi gatvėse yra ir tokių narkomanų, kurie “apsinarkošinę” švaistosi peiliais.  Bolševikas “Prašalietis” nepaminės ir tokio fakto, kad kažkada tai, olandai pasižymėjo kaip vedančioji futbolo komanda Europoje. Dabar šito nėra. Ir ne tik sporte olandai praranda pozicijas, bet ir kultūros srityje. Kartais lietuvės važiuoja į šeimas, kad prižiūrėti senukus. Bet anūkai ne retai pradeda brukti tą marihuaną toms lietuvėms. Kartais bruka net per prievartą. Bolševikas “Prašalietis” tiesiog džiūgauja, jeigu lietuviai nukrypsta į bet kokį mūsų tautos degradavimo kelią. Matomai, “bolševizmas” yra toks pavojingas virusas, kaip ir koronavirusas. Bolševikui yra svarbu, kad visi aplinkui būtų bolševikais, o jeigu ne, tai tapsi BOLŠEVIKO priešu. Po tuo “Prašaliečiu”, galimai, pasirašinėja koks nors Subotinas arba koks nors paleckininkas. Todėl neivengiamai jis propaguos tiesos.lt portale kokią nors NKVD metodiką.

Dzeikas       2020-12-16 20:18

As 12 metu isgyvenau narkotineje aplinkoje kur nusipirkt doze lengviau negu isgert stikline vandens. Siule ir nemokamai - taip ir neparagavau.Elementariai: kiek pastangu prireike mest rukyt , o net “zolyte” (kanapes) mest yra kartais sunkiau
Taciau kas nori narkotizuotis - tegul narkotizuojasi.
Tereiketu padaryti 2 dalykus:
1. Isteigti narkotizavimosi centrus ir TIK TEN narkotizuokis. Manau net nemokamai reiktu teikti ta “zole”, kad ismust pagrinda narkoprekeivoms.
2. Besinarkotizuojantys asmenys praranda teise i nemokama medicinine pagalba ir gydyma.
Beje , narkoprekeiviai sutiks su Karbauskiu. Jiem irgi labai nepatinka narkotiku legalizavimas.

kalbinykas       2020-12-16 20:12

turiu pastabą gerb. Karbauskiui. Neleistina viename sakinyje vartoti tiek daug veiksmažodinių konstrukcijų, - valdžia RUOŠIASI LEISTI ŽUDYTI…
Galima trumpai ir išsamiai, - vakcinuos netrukus po Kalėdų.

tai kad konservatoriu visa programa-       2020-12-16 19:59

lrgalizuoti narkotikus, “islaisvinti” alkoholi, susidoroti su opozicija. Ta jie nuosekliai ir vykdo.

tiek       2020-12-16 17:43

vien pritarimu Karbauskiui nieko nepasieksim. Būtinas įstatymas numatantis griežtą baudžiamąją atsakomybę ir už narkotikų ,prostitucijos, iškrypėlių demagogijos propagandą. Net kalbos apie narkotikų legalizavimą privalo dingt amžiams iš viešosios erdvės - tai visiškai nepriimtina - blogis negali naudotis demokratijos privalumais - laisvu viešinimu.

Pagarba Ramūnui       2020-12-16 17:06

Anūkas, majauskai, armonaitės ir kt. liberalai kanapėmis labai rūpinasi. Valstiečiams ir kt., kuriems rūpi Lietuva, reikia visada pabrėžti, kad hašišas, marihuana yra kanapių produktai. Štai kodėl narkotikų platintojams taip rūpi įteisinti mažas narkotikų dozes.

savamokslis       2020-12-16 16:43

kalba eina apie kanapes ir jų legalizavimą asmeniniam vartojimui? Kol visą parą galima įsigyti alkoholio, kurį vartoti galima praktiškai visur (pvz. persipylus į limonado buteliuką), tas pats ir su rukymu (tiesa, imtasi simbolinės - reklaminės kovos), tol visa ta kova prieš narkotikus yra VEIDMAINYSTĖ.

Prabilo       2020-12-16 13:49

Bibliotekų naikintojas.

Karbauskiui       2020-12-16 13:45

Ponuli, 4 metus valdei Lietuvą. Tai pasakyk, kiek sumažėjo narkotikų vartojimas tuo metu? Ar griežti alkoholio draudimai kaip tik nepadidino narkomanų skaičiaus?

Dėkui Ramūnui       2020-12-16 13:22

protingas ir atsakingas požiūris..
Beje, kyla klauimas:
o iš kur interesantai galės įsigyti tas kanapes, jei bus leidžiama turėti tik mažą kiekį asmeniniam naudojimui, juk pardavėjas, dileris disponuos tikrai ne po gramą ar tris?

bjž       2020-12-16 13:02

Nėra didesnės blogybės šiame pasaulyje už narkotikus.Alkoholis palyginus su jais menkniekis.Narkotikų žala prasideda nuo mažų dozių,kurias legalizuoti ir norima.Kiek skausmo,nevilties ir nelaimių atneš šis įstatymas pamatysime vėliau ,bet bus jau vėlu.Lietuva - kur Tu eini,nieko Tavęs neprašau tik nenutildoma šauk.kai Tavo vaikai sodinami ant adatos

Al.       2020-12-16 12:58

Komunoleberalai nuotoliniu balsavimu prastumti į Seimą tam, kad vykdytų pasaulinę komunosatanistinį perversmą - Didįjį Perkrovimą.

Prašalietis       2020-12-16 12:30

Prašalieti,    2020-12-16 10:30
Vakarietiškai 30 metų besicivilizuojantiems vietiniams čiabuviams tenka priminti, kad visi valdančio “tautinio elito esame jau keliolika metų įtaisyti vakarietiškai civilizuotis civilizuotoje vakarų kompanijoje vadinamoje Eurosojūzu. Todėl nelabai tinka “vakarietiškai” panorusių pasicivilizuoti eurosojūze buvusių čiabuvių purkštavimai ant eurosojūzo senbūvių ir donorių kaip Olandijos ir kitų vakarų valstybių diriguojančių visam eurosojūzui. Iš mano “opusų” logikos seka, kad “patriotizmo ir kitokio -izmo” kamuojamiems neišsivaikščiojisiems durnių laivo keleiviams būtų laikas jau seniai nusiraminti ir tik sparčiau ir kuo greičiau vakarietiškai sucivilizuoti. Kadangi aš visuomet sutinku su vadovaujančių “tautiniam” durnių laivui įgulų vykdomu “politiniu kursu”, tai jau seniai esu “ramus kaip švedas”, dėl ramybės užtraukiu arklio arba karvės džiovinto mėšlo trauktinę neišėjęs iš dar tarybiniais laikais statyto tvartuko, veikia raminančiai geriau nei šiuolaikinė kanapė,bambalis, losjonas ir t.t., o ir problemų tuomet Lietuvoje kaip nebūta….

>>> 11:06       2020-12-16 11:10

Prašalieti, gal jau apsiramink.

Kam kovoti       2020-12-16 11:07

su tuo Covidu, jei ruošiasi žudyti narkotikais?

Melagiui per tiltą       2020-12-16 11:06

Pasidomėk apie narkotikų valdymo strategijas Portugalijoje ir Filipinuose, kur abiejose vietose tai buvo problema, bet vienur nutarė taikyti prevencines priemones, reabilitaciją, o kitur MIRTIES BAUSMĘ - ir kur tai turėjo teigiamesnį efektą.

Esant dekriminalizacijai jaunimas neturės ant savo gyvenimo užkrauto teistumo dėl rasto 0.2 g. kiekio natūraliai augančio augalo savo kišenėse. Kol nėra legalizacijos, jie nežinos to augalio kilmės, sudeties, saugaus vartojimo. Esant legalizacijai, būtų reglamentai, reguliacija. Dabar, esant tūpiems draudimams, žmonės tiesiog gyvena tamsoj, rūko bbžn kuom apipurkštą chimkę ir nuodija save, o kažkokie Karbauskinių mylimi draudimai niekuom nepadės.

Sveikai mąstantis       2020-12-16 10:46

Reikia ne legalizuoti lengvųjų narkotikų vartojimą, bet mažinti visuomenės dvasinę tuštumą, skleidžiant joje gyvybės kultūrą.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-12-16 10:44

Jau 8 paskutinieji seimai yra apsišaukėliai (antikonstituciniai).
***
Vadovaujantis visagale konstitucija, reikia žinoti, kad:
- seimas - antikonstitucinė (neteisėta) neišjungtų komunistų (kgb’istų,
stribvaikių, ...) sueiga, kai seimo rinkimų įstatymas nedera su konstitucija (kai sąrašinių negali būti seime), o daugiau apie tai naudojant nuorodą - ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo;
- prezidentė, -as užsiima neteisėta nusikalstama antikonstitucine veikla su neteisėtu (stribvaikių, ...) seimu;
- premjeras neteisėtas, konstitucinio nusikaltėlio prezidento pasiūlomas bei
neteisėto seimo patvirtinamas;
- ir tt.
Tai žinant, sprendžiasi bemaž visos problemos Lietuvoje tik prieš tai Tautai reik susigrąžinti gaujų pasisavintą Lietuvos r bei tv (Lrt).
Kada renkamės prie Lrt?
Reikia vado žodžio.
_____________________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį
režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų neteisėto (antikonstitucinio) seimo landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių banditų, dabar jau pasipuošusiųjų narkomaniška bei iškrypėliška laisve.
2020 gruodžio 16

Kis       2020-12-16 10:34

jeigu valdzia paliks abejinga del zmoniu sveikatos,gyvybiu eisime i gatves To daryti neleisime.Teguvadinami blogeriai ne mala,o paima interviu is buvusionarkomano ir prazudytu metu.Tai paprasciausias jaunimo genocidas,o prietrankai reikia atsikvoseti.

Prašalieti,       2020-12-16 10:30

ar tu durnas, ar olandas, ar narkodileris? Iš tavo ,,opusų” logikos atrodo, kad tikrai narkomanas.

Prašalietis       2020-12-16 10:12

Žiūrėdamas į Karbauskio pateiktus Lietuvos ir Olandijos palyginimus, nesuprantų kaip čia pagal Karbauskio “logiką” gali gautis su valdžių “leidimais žudyti savo piliečius”. Karbauskio duotame palyginime Lietuvoje kanapių vartojimas 6% padaro lietuvišką valdžią savo piliečių žudytoja, o Olandijoje kanapių vartojimas 17 % nesukelia Karbauskio reakcijos, kad valdžia “jau išmarino pusę savo piliečių”. Į Olandiją pastoviai važinėja į atitinkamas tam pritaikytas ir saugias vietas “pasižudyti” kanapėmis ir sugrįžta į savo gyvenamas vietas prancūzai, belgai ir kiti….

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.