Partijos

Povilas Gylys. Partijų traiškymo volas. Vairuotoja – D. Grybauskaitė

Tiesos.lt redakcija   2016 m. vasario 22 d. 23:25

35     

    

Povilas Gylys. Partijų traiškymo volas. Vairuotoja – D. Grybauskaitė

Partijų muštynės, ypač prieš rinkimus, yra bent dalinai suprantamas dalykas. Partijos ar jų blokai emocingai konkuruoja dėl rinkėjų simpatijų ir balsų. Visgi ribos politiniam agresyvumui turi egzistuoti. Ir jos yra bent dvi. Pirma, partijos neturi nusiristi iki gryno taškymosi purvu ir, antra, politinėje kovoje kaip įrankis neturi būti naudojamos teisinės institucijos.

Deja, Lietuvoje ir viena, ir kita ribos yra peržengiamos. Nors rinkiminė kampanija dar oficialiai neprasidėjo, jau dabar politikai vieni kitus maudo purvo voniose. Ypač aktyvūs šiuo požiūriu vadinamieji krikščioniški demokratai.

Šiandien mes nematome partinių idėjų kovos, politinių strategijų konkurencijos, kuri išryškintų partinius nuomonių skirtumus. Visą dėmesį šiandien stengiamasi sutelkti į skandalus – į Vijūnėlės dvarą, namelio Utenos rajone stogą ar Ministro Pirmininko žento verslą. Tai nebūtų blogai, jei būtų išlaikytas balansas, jei būtų kalbama ir apie Gabrieliaus Landsbergio „kosmonautišką“ kilimą karjeros laiptais, ir Austėjos Landsbergienės privatų, tačiau, sako, valstybės remiamą, verslą ir t.t.

Visgi blogiausia rinkiminiuose mūšiuose yra ne purvo vonios. Didžiausią rūpestį kelia teisės institucijų kišimasis, o tiksliau – jų kišimas į tarppartines batalijas akivaizdžiai palaikant vienas politines jėgas ir gniuždant kitas. Kadangi tokiai praktikai metų metais nebuvo priešinamasi, nes patys politikai, žurnalistai bei politologai pasyviai stebėjo šį procesą, teisėsaugą vis dažniau pradėta naudoti ne tik prieš atskirus politikus, bet ir prieš partijas kaip juridinius asmenis.

Nesileisiu į juodosios buhalterijos istorijos detales Darbo partijos byloje. Tačiau šokiruojantis faktas yra tai, kad buvo keliama byla partijai kaip juridiniam asmeniui. O tai kelia grėsmę pačiai partijos egzistencijai. Jeigu juodoji buhalterija Darbo partijoje egzistavo, ją organizavę žmonės turi būti deramai nubausti (dabartinis nuosprendis yra nuviliantis). Tačiau apie patį partijos reikalingumą ar nereikalingumą turi spręsti rinkėjai, o ne Specialiųjų tyrimų tarnyba (toliau – STT) ar kokia nors kita teisinė institucija.

Taip yra išgirtose Vakarų demokratijose, kur irgi ne taip jau retai nustatomi juodųjų pinigų cirkuliavimo partinėse kasose atvejai. Tačiau dėl to partijos nėra naikinamos. Pas mus yra kitaip. Ir tokia praktika diskredituoja tiek politinę, tiek teisinę valdžią. Ji griauna moralinius ir teisinius valstybės pamatus.

Kadangi į tokią situaciją deramai nereagavo net valdanti dauguma, ypač keista šiuo požiūriu buvo socialdemokratų pozicija, teisinio susidorojimo su „blogomis“ partijomis įrankis naudojamas toliau. Dabar imamasi partijos „Tvarka ir teisingumas“ (toliau – TT), kuri nomenklatūros požiūriu irgi yra „ne ta partija“. Ne tokia partija, kokios reikia nomenklatūrai. Kartojama tai, kas buvo jau išbandyta su Darbo partija – iškelti kaltinimai ne tik atskiriems TT partijos nariams, bet ir partijai kaip juridiniam asmeniui. Vadinasi, išlaikoma galimybė taikyti jai įvairias bausmes, sankcijas. Ir labai tikėtina, jog tai ruošiamasi daryti per patį rinkimų įkarštį. Tarkim, užblokuojant partijos sąskaitas.

Jeigu Lietuva būtų TIKRA Europos Sąjungos šalis, ji laikytųsi kitų principų – tirtų įtariamų asmenų veiklą, juos baustų, tačiau neužsiimtų teisinėmis manipuliacijomis rinkimų metu. Juk rinkimų baigtį turi nuspręsti ne kokia nors STT, o gerai informuotas, nesukvailintas jo didenybė RINKĖJAS.

Bent iš dalies būtų galima pateisinti net ir dabartinę teisinių institucijų praktiką, jei ji būtų taikoma VISOMS politinėms partijoms, jei kriterijai būtų VIENODI ir „blogoms“, ir „geroms“ partijoms. Juk, pavyzdžiui, nomenklatūrai gerai žinomas juodosios buhalterijos atvejis konservatorių partijoje, kuris siejamas su buvusio partijos pirmininko pavaduotojo ir partijos iždininko Vito Matuzo asmeniu. Tai rimta byla. Tačiau ta byla yra marinama teismuose, ji užtildyta žiniasklaidoje, nes – tai mano asmeninė versija – nenorima, kad ji taptų rinkiminės kovos „topu“.

Tai, kad teisėsaugoje ir viešojoje erdvėje apskritai nėra net užuominų apie bylos iškėlimą Tėvynės Sąjungai-Lietuvos krikščionims demokratams (toliau – TS-LKD) kaip partijai, patvirtina baisiausią iš visų galimų versijų. Pagal ją juodoji buhalterija TS-LKD yra gera buhalterija. Arba, kitaip – ji yra „balta“ buhalterija, nes ją tvarko „balta“ partija. O „baltos“ buhalterijos „baltosiose“ partijose teisėsaugos institucijų nėra tiriamos. Atitinkamai „baltoms“ partijoms, kaip juridiniams asmenims, bylos nebekeliamos.

O juk atvejai, ypač lyginant Darbo partijos ir konservatorių juodosios buhalterijos bylas, yra graudžiai panašūs. Tačiau konservatoriams, kaip partijai, byla negresia. Nes ją gina milžino jėga. Kas gali paneigti, kad tos jėgos priešakyje yra konservatoriams ir liberalams atsidavusi Prezidentė Dalia Grybauskaitė? O kažkur fone – didis politinis kombinatorius. Vardo nesakysiu.

Juk Prezidentė nuolat mojuoja neaiškios kilmės pažymomis apie, esą, juodus „blogų“ politikų darbus. Juk ji bara neva korupcija susitepusius ministrus. Tačiau niekada niekas nematė ir negirdėjo Prezidentės kalbant apie konservatorius ar liberalus diskredituojančias pažymas, apie konservatorišką nepotizmą ar, pavyzdžiui, apie galimą vietos rinkimų klastojimą Trakų rajone (dėmesio – liberalai!). Matant tokį selektyvumą, norom nenorom kyla mintis, kad Prezidentė, ko gero, yra sukonstravusi partijų traiškymo volą ir jį pati vairuoja. Vairuoja atsargiai manevruodama, kad, neduokdie, neužkliudytų konservatorių bei liberalų. Tačiau yra ryžtinga, kai reikia gniuždyti „blogąsias“ partijas. Kad pastarosios per rinkimų kampaniją neatsitiestų ir nepradėtų rimtai konkuruoti su jos mylimomis be kaltės pradėtomis partijomis, jų nenuskriaustų.

Čia sustosiu prieš tai paklausęs: ponia Prezidente, o su vairavimo taisyklėmis esat susipažinusi? Ir apskritai ar turite teisę konstruoti ir, svarbiausia, vairuoti volą, kuris traiško mūsų politinę sistemą ir teisės viršenybės bei demokratijos principus apskritai? Norėčiau patarti gerbiamai Prezidentei: geriausias vadovas įvairių politinių agregatų vairuotojams yra Konstitucija. Prieš sėdant prie volo vairo siūlau Jos Ekselencijai dar kartą ją perskaityti.

P.S. Verta dėmesio yra socialdemokratų laikysena partijų traiškymo klausimu. Susidarė toks įspūdis, jog socialdemokratų vadovai buvo įtikėję, kad jeigu jie „bus geri“ ir klausys svarbiausios šalies vairuotojos, jie liks nuošalyje, jų volas nepalies. Todėl liko pasyviais stebėtojais ir net blogiau. Manau, kad jie buvo naivūs. Lietuvoje neliečiamos tik dvi partijos. Kaip rodo paskutiniai įvykiai, socialdemokratų tarp jų nėra.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dvv       2016-02-26 18:20

straipniui kaip ir pilnai pritariu. taciau visai nesuprantu vieno dalyko musu politikos padangeje. Kuo populiarus ir kodel toks populiarus skvernelis. Gal as ka praleidau. Kuo jis nusipelne???

Konservai        2016-02-24 17:47

su Grybę įsikibę i darbo patija kaip erkės ir niekai negali au atsikabinti. Prilipo.

ruta       2016-02-24 8:57

..simta sykiu sau ir kitiems esu uzdavusi toki klausima - kas isrenka Nepriklausomoje Lietuvoje i valdzia ,Komunistinio -KGB rezimo uolias funkcionieres ir marksizmo leninizmo katedros destytojus , CK sekretorius , ‘partskolu ’ destytojus ir ‘absolventus’ ? Kaip taip atsitinka , kad T. Birmontiene patampa net prezidento Adamkaus patareja / ja protegavo jos tevas A. Mackevicius , dirbes sovietineje prokuraturoje , Lietuvos komunistu partijos Centro komiteto instruktoriumi ../, tupteli net i Konstitucinio teismo teisejas , ziauru , bet to dar negana , jau dasiropste / nemanau , kad savo jegomis/ ir i Tarptautinio baudziamojo Teismo teisejas ! Kuris nagrineja genocido , karo nusikaltimus , nusikaltimus zmogiskimui .., stai kur paradoksas ir visi apsimeta , kad tai normalu !Tarnavo komunistinio -KGB rezimo sistemai ,uoliai tarnavo , nes padare karjera, o dabar jau veidmainiaus kaltindami ta rezima.Aisku kodel nebuvo desovietizacijos , kaip Estijoje ir kodel nebuvo liustracijos , kai maisais buvo tempemi archyviniai dokumentai - gera proga sunaikinti asmenines kolaborantu , seksotu / sekretnyj sotrudnik/ bylas . Dabar jau jie ohoho , isdrasejo , pasidare ciniskai izulus , net prisiima svetimus nuopelnus , pamokslauja nuo istorini balkoneliu , dedasi didvyriais , nors dauguma jau zino ir ju amoralias biografijas ir kad lauke lektuviukas skraidinti i Vakarus , jeigu nenusiseks neginkluotai Tautai apgini Parlamenta ...
Toks Liudvikas Sabutis , konservtorius buvo Centro komiteto Administraciniu organu skyriaus vedejo pavaduotojas , o buten sis skyrius kuravo VISA teisesauga , o taip pat KGB !O kiek tokiu sabuciu visur pritupe , ar jau savo vaikus ir anukus patupde i Valstybei svarbius postus .., todel ir nematome nei demokratijos , nei vieso gerio ..

stasys       2016-02-23 19:01

- ko vertos tokios Gylio kalbos ? sudilusio skatiko ? ir tai abejoju ..maž pačiam gėda jog po tiekos metų darbo Seime sunku butų parodyti tuos darbo vaisius kurie bet atpirktu ta jo gaunama alga ..ka jau ten kalbėti apie buvusia partija ..išmainius į kita,.. prieš pat rinkimus ..Gal tai tik kalbos nieko vertos ? bet juk politikoje kaip geru bobų ratelyje ..gandai ir apkalbos negimsta iš nieko .. o kai pats linkęs prisidėti prie tu kalbų .. tai pagrindo tikėti jomis užtenka. Pirmas populizmo požymis , kai politikas pradeda vartoti tokias aptakias frazes kaip “Jeigu Lietuva būtų TIKRA Europos Sąjungos šalis” ..toks įspūdis kad Gylio elgesyje tikrai galima butu rasti viso to pavyzdžiu..ir išmanimo . Mulkinti visuomene pedofilinio sąmokslo kalbomis na niekaip nesutalpinčiau į tuos TIKRUS Europinius standartus ..Savikritika, rinkiminiais metais, toks atgrasus reiškinys kad jo ir su žiburiu nesurasi ..

rinkėjas        2016-02-23 17:53

gal kada nors Tesos parašys ką gero visuomenei nuveikė šis pons Gylys?
Peržiūrėjau jo pranešimus Seime. Vien tik tušti pliurpalai, kaaip ir šis, užsipuldinėjantys Prezidentę, ginantys Paksą, išskyrus vieną - dėl NVO, globojamų ALF ir verslo. Tik ir čia šaknis jis mato ne ten, iš kur jos dyksta.

bardakėlis        2016-02-23 16:46

Seimo primatorius marskinius plesosi,
Vyktar kidainiskij Lietuvos gviesiasi.
Satrija Prunskaja triusinus keiciasi,
Paksius blaiveja, vel nagus sveiciasi.
Senukai zudomi, VALDZIOS VIS GENDA.
Anukai “su visam” Londonan skrenda,
“Draugyste” stovi taip, kaip stovejus
Jos neisjudins vidurziemio vejas.
Ka grauziniene Seime isgrauze,
Visi jai pritare, nors akis graze
Seimo patamsiai ir anksta sale.
Ach, jie ten dusta, JIE NEBEGALI.
Nes “peteliske” ir bernasTonis
Ponais patapo per mus malone,
Per girta prota, per patikluma…
Liaudis vis geria, liaudis suglumus…
Gal atsibuskim, broiai, mielieji,
GAL, ISBLAIVEKIM, NUZEMINTIEJI,
GAL DAR PAPUSKIM, STIOPRIAU, NEI VEJAS…

Anupras       2016-02-23 16:35

Gerai skiepai veikia.Premjeras A.Butkevičius sako.  kad streikai mokyklose tai Rusijos įtaka. O opozicijos lyderis rėkia kad vyriausybę įtakoja Rusija. Seimo pirmininkė  sako kad slaptų pažymų apie streiko organizatorius neturi.Ir kokie čia -istai veikia? Ką daryt?

Tarabilda Šnipanzei       2016-02-23 16:31

Atleiskite gerbiamoji, ką sutvarkysite? Jūs jau gana nemažai sutvarkėte. Gal turėtume apsilaižyti nuo jūsų tvarkymų?

keista        2016-02-23 16:13

Rubikon aferas pirmas atskleidė konservatorius K.Masiulis.
Rubicon “juodąją buhalteriją” tyrusi Graužinienė pakilo net iki seimo pirmininkių.
O Varaška su teisininke Aldona Jankevičiene per “Yra kaip yra” laidą atskleidė visą Rubicon/Dalkijos/Veolijos kleptokratinį mechanizmą ir dar randasi lažkokių tarabildų su gyliais, kurie drįsta pulti prezidentę? Kuri kone vienintelė mus gina?
Kas jums darosi, žmonės?

yra kaip yra        2016-02-23 16:05

Savo kalboje D. Grybauskaitė užsiminė apie sąsajas tarp ministerijų vadovybės ir koncenro „Icor“ (buv. „Rubicon Group“). „Šiandien korupciniai sandoriai driekiasi nuo statytinių Energetikos ir Aplinkos ministerijose, savivaldybėse iki daugiabučių namų bendrijų. Buvęs rubikoninis ikoras tapo grobuonimi, užvaldžiusiu savivaldybių komunalinį ūkį nuo atliekų surinkimo iki vandens ir šilumos tiekimo“, – teigė D. Grybauskaitė.

Kas tie prezidentės minėti „statytiniai“, siejami su „Icor“? Na, Energetikos ministerijos vadovybėje dirba bent vienas asmuo, susijęs su „Icor“. Tai viceministrė Žydrūnė Juodkienė, deleguota Darbo partijos ir iki politinio posto gavimo dirbusi su „Icor“ glaudžiai susijusioje „Vilniaus energijoje“. Ten pat dirbo ir Svajūnas Juodka – buvęs viceministrės vyras bei Artūro Zuoko politinis bendražygis. Tarp kitko, S. Juodka dosniai parėmė A. Zuoko prezidento rinkimų kampaniją – buvęs viceministrės vyras mero rinkiminę sąskaitą papildė 14,6 tūkst. Lt.

prezidentė įtraukė Ž. Juodkienę į nepageidaujamų viceministrų sąrašą.

„Vilniaus energija“ figūravo ir tebefigūruoja viceministrės Ž. Juodkienės pirmtako biografijoje. Darbo partijos taip pat į viceministrus deleguotas Algimantas Zaremba anksčiau dirbo „Vilniaus energijoje“. Po skandalo dėl galimai neteisėto jo paskyrimo postą praradęs A. Zaremba netrukus atgavo ir darbą „Vilniaus energijoje“.

Dar viena spalvinga persona Energetikos ministerijoje – Renata Cytacka. Tiesa, Lietuvos lenkų rinkimų akcijos (LLRA) deleguota viceministrė išgarsėjo dėl kitokių priežasčių. D. Grybauskaitę politikė išvadino melage, ji taip pat pagarsėjo Vasario 16-ąją, kai ant savo namo Šalčininkuose neiškėlė Lietuvos vėliavos.

taip,taip,taip       2016-02-23 15:05

Zuokas nieko negeresnis uz Grybauskaite.

taip taip tra ta ta        2016-02-23 13:19

tarabildos matyt būtų suklestėję, jei koks rubikoninis zuokula būtų tapęs prezidentu ir toliau būtų tratinęs lietuvius per rubikoniškai laisvus mokesčius…

Nemeluok!       2016-02-23 13:14

I sajudi buvo infiltruoti slapti KGB agentai su tikslu galutinai isardyti sajudi.Tai j i e ir padare.KGB infiltruojami ir i naujas partijas su tikslu jas isardyti is vidaus.Ir cia komentaruose yra infiltruoti slapti KGB agenteliai su tikslu formuoti klaidinga nuomone patikliesiams:)

teisingos akys mato kas teisinga       2016-02-23 13:08

teisingos ausys girdi kas teisinga jeigu galvoje neuzterstas protas ir yra issaugota teisinga nuovoka.Jau 25m.kai zmonems apduminamos akys,uztersiamos ausys ir protas ir vis bandoma suklaidinti!Bukite tautieciai izvalgus,suprantingi ir visada budrus!Nes per tv.spaudoje ir cia komentaruose tiek nesamoniu prikuriama tikslingai suklaidinti patiklius zmones!

taip taip taip       2016-02-23 12:40

jau kai tik atejo prezidente ir mafija dingo ir pilieciu niekas nebeapvagineja.Tik rauda zmones is laimes,dziaugsmo ir vaziuoja i pasauli blogesnio gyvenimo ieskoti.

va va va        2016-02-23 12:25

jei į ką ir norisi nusispjaut tai į visiškų glušių matrioškinių tarabildų pusę. Turi akis, bet nemato, turi ausis, bet negirdi. Ar jau taip jiems gera buvo iki Prezidentės atėjimo, kol mafija tvirtinosi ir apvaginėjo piliečius?

va va        2016-02-23 12:14

ar tik ne BBC kuria filmą apie stipriausią Europos, o gal net pasaulio morerį  - Dalią Grybauskaitę?
Ar tik anglai nepavydi mums? Jie turi karalienę, kurios karūna jungia prie Britanijos Australiją, Kanadą, bet jos nieks nei girdi, nei mato… sėdi po ta karūn kaip pelė po šluota ir tik rangus dalina..

Idomu,       2016-02-23 11:56

kodel informacija apie FNTT vadova(pravarde BALERINA) K.JUCEVICIU prezidentes nesudomino.Kodel jis atsisake tikrintis melo detektoriumi?Savo statytinius uzjaucia,saugo ir t.t.

remiux       2016-02-23 11:53

Jei JI taip bijo apkaltos, kad net leidžia kgbistams-pedofilams vadovauti JAI ir, tuo pačiu Lietuvai, tai tegul greičiau varo karvių melžti.

Anupras       2016-02-23 11:45

Tai kad jau lepšiams seimūnams jau viskas.Jokios nuovokos,tik rietenos.Toliau savo nosies nieko nematote. VOLAS sutraiškis,beliks tik iššluoti. Tiek žynių....iš mūsų politinio marmalyno.Kai nieko nesuvokiat tai ieškote kaltininkų visokių -;istų;.

Tarabilda       2016-02-23 10:49

Jei kas nors stebina šioje diskusijoje, tai labai aktyvus Matrioškos sarafano skalbimas ir mėginimas taip performuluoti jos įvaizdį, kad KGB ją apsupusi ir klaidina, o dar ir gąsdina visokiom apkaltom. Modelis senas - mūsų herojus geras - aplinka kalta.
Tai jau būkit geri, pasakykit, iš kokios tokios aplinkos šitas grybas yra išdygęs. Gal iš Sąjūdžio? Ji yra išdygusi iš pačios nuožmiausios antilietuviškos ir antisąjūdinės kagebistinės aplinkos. Ir ji jaučia nuolatinį diskomfortą, nes bet kuris sausio 13 stovėjęs prie TV bokšto ar Parlamento turi pilnę teisę nusispjausti į jos pusę ir a la tautinę retoriką iš jos popierėlių. Ji tiesiog fiziškai nekenčia tikrų Lietuvos patriotų, kurie ne dėl gardesnio valgio šaukšto atėjo Lietuvos atkurti. Tokius visus ši ponia kartu su Landsbergiu ir žiniasklaida bei teismais ir stengiasi marginalizuoti.
Čystkos įgauna pagreitį, ką matome ir Sąjūdžio galutiniame sunaikinime.

xa xa xa        2016-02-23 10:09

Pons Gylys nebežino į kokią partiją beįlysti. Vis NE Į TĄ pataiko!:)
Buvo Komunistų partijoj, paskui su Brazausku persikrikštijo į Demokratinę Darbo partiją, tada po Venskienės sijonu prasmuko į Seimą su Drąsos Kelio partija, dabar persimetė prie GRU ginklų prekeivio Borisovo remiamos Pakso liberalų partijos… nesiseka žmogui, nors tu ką..ką..
rinkėjai mat turi būt informuoti ir patys rinktis. Kvaila šneka. Kas juos informuos? Vat kai STT ištirs “buhalterijas”, tada ir informuos.

Galvokite savo galvomis       2016-02-23 8:55

Nes 80%informacijos yra prasigalvotos ir suklastotos!Todel tas 20% ir yra taip puolami is visu pusiu,zeminami ir nekaltai kaltinami!

Butkevicius ir yra vampyras       2016-02-23 8:52

Springdamas geriai is teisiuju krauja,todel is Lietuvos taip ir bega zmones,kad vampyras is ju neisciulptu paskutini kraujo lasa:)

Prezidentes gerbejams       2016-02-23 8:36

Vadinasi,jei bus pateikta informacija,kad Butkevicius yra vampyras,ji patikes.Burokeviciaus bendrazyge negali buti sazininga ,ji kitaip nesugeba.Jusu meile tai moteriskei naivi.

Prezidente viesai pareiske!       2016-02-23 7:22

Pagal man pateikta informacija!Kas ir kokiu tikslu klaidina salies vadove?Prezidente yra priversta tiketi jai pateikta informacija nors ji visiskai neatitiktu realios padeties.KAS KLAIDINA PREZIDENTE?KOKIU TIKSLU IR KAS TAI VSIO PO ZAKONAM TAI ATVIRAI DARO?

Pamastymui       2016-02-23 7:18

Pociuno byla buvo apversta aukstyn kojomis,Kusaites byla buvo suklastota,CZV kalejimas ikurtas apeinant Prezidenta,Mediniku byla suklastota,pedofilijos byla suklastota atvirksciai….ir ar visa tai daro Prezidente.Sioje vietoje Prezidente traisko partijas taip pat kaip seneliai Kedziai su KGB tanku tvirkino savo anuke:)

teisingai       2016-02-23 7:14

Deliokite ivykiu eiga savo galvose ir suprasite kas vyko,vyksta ir dar iyks!kodel zlugdoma Lietuvos valstybe?Kas priimineja istatymus,kad emigruotu kuo daugiau lietuviu is Lietuvos?kas is tiesu provokuoja kara Lietuvai?Paimta viena detale is tos visos sudeliotos mozaikos dar nieko nepasako!

brac, kiek grybes       2016-02-23 7:08

piarintoju tiesos.lt atsirado! Teisus Gylys! Kas pasiunte 240 policaju, tas ir tvarko viska savo slykscia plaukuota, bet su manikiuru, ranka.

Pliurpalai,pliurpalai,pliurpalai....       2016-02-23 6:10

Kas tiki prasigalvotais pliurpalais,bezdalais tie yra kvailiai!!!!Ant pliurpalu pastatyta nepriklausoma Lietuva siandiena pakilo i ora ir pagadino ora!Pliurpalais,bezdalais Lietuva maitino tie patys kurie dabar yra valdzioje.Grybauskaite net nebuvo Prezidente.Kodel toks isigandes siandiena vaiksto Adamkus?Gal suprato kad jam prezidentaujant KGB gerai isitvirtino politikoje ir teisesaugoje ir susikure viska traiskanti savo tanka:)

Lietuveles NEBERA!       2016-02-23 6:03

Nes tai buvo ne Prezidentes o KGB tikslas po nepriklausomybes ja uzgrobti,isvogti ir sunaikinti! Ta kryptim pasuko ne Grybauskaite o Brazauskas!

O kas traisko       2016-02-23 6:00

Kedziu seima??/Ar nemanote ,kad tai tas pats tankas kuris traisko partijas ir yra pasiruoses sutraiskyti pacia Prezidente!

Visada galvojau       2016-02-23 5:58

Kad ponas Gylys ismintingas zmogus,politikas.Bet….nesuprantu kaip jis nesupranta ,kad Prezidente samoningai yra klaidinama.Ir klaidinama taip ,kad viskas pasisuktu pries ja pacia.Jeigu KGB tinklas uzgrobes Lietuva sugebejo ikurti CZV kalejima slaptai nio prezidento Adamkaus,tai dabar….kai ju pilna seime ir teisesaugoje sutraiskyti jie gali net pacia Prezidente.Manau jeigu Prezidente nepaklustu ju melui tuoj butu jai prisiuta apkalta,arba baudz.byla.KGB yra KGB !JIE yra labai galingi ,nes juos remia ir Lietuvai priesiskos valstybes!

Šnipanzė       2016-02-23 3:51

Viską sutvarkysime.

Tarabilda       2016-02-23 0:10

Silpnokas tekstukas. Prezidentė pasišovusi ir traiško kur kas daugiau nei kažkokias ten sistemines partijas. Ji traiško pačią konstituciją, trypdama žmonių valią saugoti Lietuvos suverenitetą.


Rekomenduojame

Liudvikas Jakimavičius apie Vytauto Landsbergio paradoksą

Andrius Martinkus. Ką liudija dainos „Kelkis, Lietuva!“ gimimas?

Karolinska (Švedija) ligoninė nebetaikys hormoninio lyties keitimo metodo vaikams

Lina Dūdaitė-Kralikienė. Kai priežastys painiojamos su pasekmėmis, arba Kaip grąžinti valstybę prie ‘res publica’

Eligijaus Masiulio bylos penkmečiui artėjant Dovilas Petkus klausia: ar Tauta gali tikėtis atomazgos, aiškumo ir teisingumo?

Algimantas Rusteika. Apie karą, kurio nebus

Nuo bačkos. Andrius Navickas, vienas iš naujojo Partnerystės įstatymo autorių – apie krikščionybę, meilę ir naujuosius inkvizitorius

Ramūnas Aušrotas. Pora pastabų dėl koalicijos partnerių (!) rengiamo Partnerystės įstatymo projekto

Nida Vasiliauskaitė. Ką atsakyti žmogui, kuris yra „pasiryžęs aukoti dalį savo laisvės vardan bendro gėrio“?

Vytauto Sinicos pozicija LRT diskusijoje su Tomu Vytautu Raskevičiumi dėl vienalytės partnerystės projekto

Gertrūda Jolanta Juchno SF. Reikia dalyvauti, nes jei nepaprašysime atsižvelgti į Tautą, kito Maršo jau nebebus

Replika. Romualdas Žekas. Rafinuotas bandymas apgauti

„Neredaguota“ pokalbis su Nida Vasiliauskaite. Žmonių balsas

Dėl pasisakymų organizatorių vardu: „Didžiojo Šeimos Gynimo Maršo 2021“ organizacinės grupės pranešimas žiniasklaidai

Iš skaitytojų pašto. Pranas Kaladė apie Laisvę ir „laisvę“

Paulas Stametsas: Išgydo net vėžį – nepažintas grybų pasaulis

Kardinolas S. Tamkevičius palaiko „Šeimų maršo“ idėją: „Ginant principines vertybes Bažnyčia stovės mūru“. Kunigų R. Grigo ir A. Valkausko pozicija

Andrius Švarplys. Į ką lyties ir diskriminacijos nęsamonės perdaro Ameriką: gimsta naujoji CŽV

Herta Burbė apie „galimybes“: vasarą paplūdimyje

Vytautas Sinica. Bažnyčia draudžia katalikams balsuoti už partnerystę (ir A. Navickas tą žino)

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Nuo bačkos. Andrius Navickas: Taip, aš palaikau Partnerystės įstatymo priėmimą

Kastytis Braziulis. Ar pritariu šeimų maršui? Taip, be abejo, nes…

Nida Vasiliauskaitė. Klausiate, ką daryti? Paklauskite piliečių

Jarūnė Rimavičė. Atsakymai į klausimą, nuo ko ginama tradicinė šeima Lietuvoje

Andrius Švarplys. Pagaliau yra alternatyva „Dviračio Žynioms“

Romualdas Žekas. Lavono gaivinimas

Jolanta Blažytė. Aūūū, Greta!!! Kur tavo „How dare you?“

Nida Vasiliauskaitė. Dabar išties pabūsiu – pirmą kartą – radikalu

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie elitizmą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.