Tikėjimo persekiojimas

Kun. Benedict Kiely. Jie buvo nužudyti, nes buvo krikščionys

Tiesos.lt siūlo   2016 m. vasario 25 d. 20:39

25     

    

Kun. Benedict Kiely. Jie buvo nužudyti, nes buvo krikščionys

fsspx.lt

Šilti Viduržemio jūros vandenys skalauja skaidraus smėlio paplūdimį, vietą, kur paprastai maudosi ir poilsiauja turistai. Čia lygiai prieš metus dvidešimt koptų krikščionių ir vienas žmogus iš Ganos buvo nukankinti žiaurių Mahometo pasekėjų, žinomų kaip ISIS, arba Islamo valstybė, rankomis.

Koptai, visi egiptiečiai, buvo neturtingi darbininkai. Kaip ir daugelis Artimųjų Rytų žmonių, jie buvo priversti palikti savo šalį ir vykti ieškoti darbo ‒ šiuo atveju į anarchijoje paskendusią Libijos valstybę, kad galėtų išlaikyti namuose likusias šeimas. Juos ISIS pagrobė dėl vienos priežasties: jie buvo krikščionys. Jiems buvo įvykdyta egzekucija dėl vienos priežasties: jie buvo krikščionys.

Pasak liudijimų, ISIS demonai, įsiveržę į koptų apgyvendintą centrą, reikalavo pasakyti, kur apsistojo „kryžiaus sekėjai“.

Islamo valstybė, pasinaudodama tuo, ką didysis istorikas Christopheris Dawsonas pavadino „juoduoju masinės propagandos ir įtaigos menu“, sukūrė įtaigų, holivudinio stiliaus vaizdo įrašą apie koptų egzekuciją. Aprengti oranžiniais kombinezonais, koptai buvo suklupdyti ant skaidraus smėlio. Už kiekvieno iš jų stovėjo juodai apsirengęs ISIS budelis uždengtu veidu, nes velnias negali parodyti veido.

Vienas iš jų, kalbėdamas Londono gatvės žargonu su gomuriniu akcentu, tyčiojosi iš Vakarų nukreipęs savo peilį per vandenyną į Italijos pakrantę. Naujausiais statistikos duomenimis, dabar Europoje yra apie 16 000 atsidavusių džihadistų, įsimaišiusių tarp tūkstančių migrantų, kurie per atviras sienas užplūdo Europą. Taigi jų grasinimai atrodo realesni nei kada nors anksčiau.

Kad ir kaip nepakeliama ir nepriimtina būtų stebėti galvos nupjovimo akimirką, šis šėtoniškas veiksmas nepasiekė tikslo. Jis dar kartą atskleidė tikrąjį blogio veidą, blogio, kurį daugelis pranašo Mahometo pasekėjų priima kaip gėrį. Paaiškėjo, kad ši septintajam amžiui būdinga Korano interpretacijos išraiška nėra, kaip pasakytų daugelis naivių liberalų, „niekaip nesusijusi su islamu“.

Priešingai, ji glaudžiai susijusi su islamu. Bet svarbiausia ir nuostabiausia yra tai, kad ji, kaip Islamo valstybės propagandos ir žmonių įbauginimo priemonė, davė priešingą efektą parodydama kankinių tikėjimą.

Dvidešimt kankinių, kaip žinome, buvo Egipto koptų krikščionys. Vieno iš nužudytųjų, afrikiečio, tautybė ir tikėjimas kurį laiką buvo nežinomi. Vėliau paaiškėjo, kad šis jaunuolis, vardu Matthew Ayairga, kilęs iš Ganos, nors kai kas sakė, kad jis atvyko iš Čado. Jis buvo ne krikščionis, bet egzekucijos metu vienas iš žudikų pareikalavo išsižadėti Jėzaus.

Jis pasisuko į kartu su juo buvusius krikščionis ir tarė: „Jų Dievas yra mano Dievas“.

Nuo pat didžiųjų Bažnyčios persekiojimų pirmaisiais amžiais nematėme tokio liudytojo. Visi koptai buvo pastebėti tariant Jėzaus vardą: „Jėzus yra Viešpats“. Jie buvo ir yra kankiniai ‒ Bažnyčios tikėjimo liudytojai, šlovingi liudytojai.

Minint pirmąsias „Libijos šventųjų“ kankinystės metines mus turėtų sustiprinti šių vyrų mirties akimirką parodyta stiprybė ir tikėjimas. Mūsų kultūrai vis giliau grimztant į lėkštumą ir nuodėmingumą, šių neturtingų vyrų, popiežiaus Pranciškaus pripažintų tikrais kankiniais, pavyzdys turėtų įkvėpti visus tuos, kurie teigia, kad krikščionio vardas reikalauja didesnės drąsos ir tvirtybės.

Jis taip pat turėtų įpareigoti Vakarų valstybių vadovus ne tik nugalėti Islamo tamsos blogio jėgas, vykdančias tokius nusikaltimus, bet ir padėti mūsų krikščioniškiems broliams ir seserims Artimuosiuose Rytuose, patiriantiems tikrą genocidą.

fsspx.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas>Letui       2016-03-1 13:21

Dėl žodžio ditirambai. Lietuviškai šis žodis rašosi ditirambai. Tačiau šis žodis yra graikų kilmės - dithyrambos. Jūs tapatinate su rusų kalboje skambančiu žodžiu, tačiau šis žodis vartojamas ne tik rusų kalboje. Anglų kalboje raidės t ir h (th) tariamos kaip šveplas garsas ‘s’. Tiek lietuviai, tiek rusai dažnai versdami į savo kalbą labai suprimityvina tą žodį. Taip, jūs teisus, aš parašiau neteisingai, nes nuo labai labai seniai šį žodį vartoju, kaip difirambai, t.y., aš vartoju jį ne lietuviškai, nes lietuviškai man tas žodis neskamba taip, kaip jis turi skambėti. Šio žodžio reikšmę labai gerai atspindi slovakų kalba - oslavná hymna. Lietuvių kalboje žodžio skambesys “ditirambai” sumenkina pačią to žodžio reikšmę, nes tarp angliško garso th ir lietuviško darso t negalima dėti lygybės ženklo. Duotu atžvilgiu rusai šį žodį pavartojo savo kalboje tiksliau, nei lietuviai, nes skambesys rusų kalboje yra artimesnis šio žodžio kilmei iš graikų kalbos. Bet, kad pavartojau neteisingai , t.y., ne lietuviškai, tai savo klaidą pripažįstu. Bet netgi mano tas atitaisymas savo klaidos nenuramins Leto Palmaičio, nes vis vien jis mane įtarinės kokiomis nors nerealiomis kaltėmis. Jeigu įsivaizduoti Letą Palmaitį kaip Inkvizicijos teismo teisėją, tai manau būčiau jo apkaltintas ir sudegintas ant laužo. Ir tokį teismo sprendimą, jis, galimai, priimtų Dievo vardu.

Raigerdas>Letui       2016-03-1 12:44

Letas Palmaitis:” Ko Raigerds nebegirdi, jo reikalas, aš tik girdžiu jo įprastą demagogiją”. Raigerdas, anot, Leto Palmaičio ne demagogas, kuris porina:” O dėl galvų “pjaustymo”, tai kuo šis nužudymo būdas yra prastesnis nei bet kuris kitas karo metu?”. Štai dar vienas ne demagogo Leto Palmaičio “pokštas”: “Dar kartą: garbė kankiniams! Tai ir bus tikras veiksmas, nes šventojo vainikas yra kiekvieno tikro krikščionio svajonė nuo pat pirmųjų krikščionybės dienų”. Taigi, iš ne demagogo Leto Palmaičio pusės jokio pasmerkimo galvažudžiams. Ne demagogas Letas Palmaitis tvirtina, kad vyksta karas, bet karas vyksta tarp karinių dalinių, bet šito ne demagogas letas Palmaitis nepastebi. Jokio karo tarp krikščionių ir Islamo nevyksta, tačiau ne demagogui Letui Palmaičiui vaidenasi, kad vyksta. Ne demagogas Letas Palmaitis kalba lyg būtų visiškai apakęs: straipsnyje rašoma, kad buvo nužudyti beginkliai žmonės. Jie buvo nužudyti tik dėl to, kad buvo krikščionis. Letas Palmaitis mušasi į krūtinę, kad jis šventai tiki į Dievą. Bet yra 10 Dievo įsakymų, kur 6-as įsakymas nurodo “Nežudysi”. Bet ne demagogas Letas Palmaitis šiandien nėra nusiteikęs vykdyti šį Dievo įsakymą, todėl jis jį pakeičia kitu: “O dėl galvų “pjaustymo”, tai kuo šis nužudymo būdas yra prastesnis nei bet kuris kitas karo metu?”. Ne demagogas Letas Palmaitis net nesiteikia nurodyti prieš ką kariauja šitie galvažudžiai? Prieš krikščionybę? Ne. Ar šitie nužudytieji buvo kariai? Ne. Tada prieš ką kariauja šitie galvažudžiai? Bet ne demagogas Letas Palmaitis net nesugeba atsakyti į šį paprastą klausimą ir jis negali nurodyti, kuris iš 10 Dievo įsakymų leidžia tai daryti, taip pat, kaip tikintis į Dievą Letas Palmaitis, negali nurodyti, kuris iš 10 Dievo įsakymų leidžia jam taip elgtis, t.y. PRITARTI TOKIOMS ŽUDYNĖMS IR NETGI PATEISINTI ŽUDIKUS NUŽUDŽIUSIUS NEKALTUS ŽMONES.

VaidasVDS       2016-02-29 23:10

Letai,
tavo melas bei šmeižtas niekur nedingo. Esi labai protingas, bet prieš tikrą Apreiškimą atrodai vis tiek apgailėtinai. Tavo laimei, labai nedaug kas su Juo susipažinęs, tad dar bent kažkam esi ir įdomus, ir autoritetas.

Dzeikai,
žmogus neturi keisti Dievo žodžio. Bet Jėzaus tikras žodis buvo tik gyvas. Tai, ką Jis iš tiesų norėjo palikti, tai buvo parabolės (tam, kad nebūtų iškraipoma tiesa - dvasingas žmogus jas visada suvokia teisingai, o kvailys savanaudiškai). Na ir dar, be abejo, Jo evangelija - Dievo tėvystė ir žmonių brolystė, tiek žydui, tiek pagoniui. O štai kitas tiesas užrašinėti draudė. Žmonės sukūrė tik legendą apie Jėzų ir aišku apkarstė savosiomis sampratomis. Vietomis gavosi labai graži su tikrovės ir tikrų tiesų elementais, o vietomis nelabai vykusi. Dar daug teks nuveikti šiame pasaulyje. Didžiausia kliūtis, kaip visada, dogmatizmas ir dogmatikai…

Letas Palmaitis Antanui ir Raigerdui       2016-02-29 18:26

Iš lėktuvų nesimato, bet kur ligoninės - puikiai žino. Tiems “pravoslavams” nusispjauti į krikščionis - visus savo rusus subombardavo Grozne lygiai taip, kaip ir čečėnus - mat savųjų niekad negailėjo, kodėl gailės svetimųjų.
Raigerdas rodo įtartinus ženklelius: “difirambai” - tai rusiškai, bet Vakarų tradicijoje graikiškas th niekaip negali būti “f”. Ko Raigerds nebegirdi, jo reikalas, aš tik girdžiu jo įprastą demagogiją. Mano požiūris į islamą koks buvo, toks ir tebėra. Kokio iš manęs čia reikia veiksmo (apie tą veiksmą jau kelinti metai girdžiu Raigerdo plepėjimą, tarsi jis pats tokį rodo), nesuprantu. Gal nori, kad pagaminčiau bombą ir tapčiau “šahidu”?
Situaciją Sirijoje stebiu nuo pat pradžios, kai raigerdams smegenys dar nebuvo suveltos ISIS baidykle. Neprisimenu patikimų žinių, kad tarkim, Džabhat an-Nusra ar kokia kita tikra salafitų grupuotė, kuriai iš visa ko sprendžiant spectarnybų infilruoti “kalifai” aiškiai nevadovauja, būtų pjausčiusi galvas Sirijos krikščionims civiliams. Kad būta, kad tokius gelbėjo ir vežė šeimomis iš Ma‘alūlos gyvenvietės, prisimenu. O dėl galvų “pjaustymo”, tai kuo šis nužudymo būdas yra prastesnis nei bet kuris kitas karo metu?
Taigi, Raigerdai, kaip kalbėjau, taip ir tebekalbu: man salafitų islamas milijonas kartų geriau nei sodomodemokratija, gaminanti privalomą “tiesą” “balsų dauguma”.
Patariu su vėl išplaukusiu Raigerdu nebediskutuoti, nes skandins temas panašiai, kaip Vaidas urantijomis.
Dar kartą: garbė kankiniams! Tai ir bus tikras veiksmas, nes šventojo vainikas yra kiekvieno tikro krikščionio svajonė nuo pat pirmųjų krikščionybės dienų.
O kas juos nužudė, kas ir kaip vertė išsižadėti - čia man masoniškų globalistų “informacija” š... vietoje. Namie net TV-zombatoriaus neturiu - seniai išmestas.

Dzeikas       2016-02-29 18:26

Vaidai, na apie Matrosova as ta ir norejau pasakyti.Sekdamas nekaltumo prezumpcijos principu, jeigu apie zmogaus blogus ketinimus nieko negirdejau, tai skaitau, kad jis turejo gerus ketinimus.Juolab fanatikas savo krutines nekis po kulkomis, greiciau kieno nors kita krutine.Jis gi fanatikas zymiai vertingesnis Stalinui nei kiti, pagal tokiu logika.
Pavyzdi pateikiau kaip kontr-teigini, kad tik apsikrikstyje issigelbeja.Aisku sprendzia Apvaizda.
Urantijos neskaitau.Turiu tiketi Dievu, kuris neleidzia keisti Jo zodi.Interpretacijos laisve gi is manes neatimta ir Sventos Dvasios remuose as ja taikau.

VaidasVDS       2016-02-29 8:42

Taip,
Jei nesupratote ankstesniame komentare paaiškinimo: “Toje Knygos vietoje parašyta “Mykolą””,
tuomet paaiškinu papildomai:
“norėjo pripažinti ir priimti Mykolą...”.
Esmės taisymu nekeičiau visiškai, taisymą panaudojau tik dėl esmės suvokimo kitiems žmonėms, neskaičiusiems Knygos, baimės dėl kokio nors taškelio, kablelio ar žodelio nejaučiu taip pat. Urantijos Knyga nėra fetišas. Esu radęs Urantijos Knygos vertime klaidų, jas kol kas esu pataisęs tik dėl savęs…
Dabar aiškiau?

too       2016-02-28 13:09

to “VaidasVDS     2016-02-28 11:39” tai jūs 2016-02-28 11:39 pripažįstat kad taisėte tą knygą ” Urnatija” Jūsų komentare “VaidasVDS 2016-02-27 22:54”, va 2016-02-27 22:54 rašote:
“Urantijos Knygoje apie išrinktąją tautą rašoma taip, kaip buvo tikrovėje:”...jog labai nedaug jų palikuonių sugebėjo arba norėjo pripažinti ir priimti Jėzų (tais. mano),..”?  Tap ar Ne?

VaidasVDS       2016-02-28 11:39

to 2016-02-28 0:27
Urantijos Knygoje yra daug naujų, niekada negirdėtų ir nevartotų terminų, daug kas patikslinama, daug kas atskleidžiama naujai. Dažnai būna sunku žmogui su senomis žiniomis pateikti tai, kas nauja, papildomai tai nepaaiškinant. O tam, kad, paaiškinti užima daug laiko ir vietos.
Visi žmonės žino, kas toks buvo Jėzus. Toje Knygos vietoje parašyta “Mykolą”. Tad neskaičiusiam Knygos, gali būti nesuprantama, o kas tas Mykolas. Va tuomet reiktų ilgai aiškinti, kad Mykolai (manau, kad tai sąlyginis žmogiškas pavadinimas) yra Dievo Sūnūs-Kūrėjai, savų visatų pagal Dievo suteiktus įgaliojimus valdytojai. Vienai tokiai visatai tenka apie 10 milijonų tokių planetų, kaip Žemė (Urantija). Jėzus ir yra tas Mykolas, Sūnus-Kūrėjas, apsireiškęs Žemėje (Urantijoje). Ir Jis nėra Amžinasis Sūnus, antrasis Trejybės narys, kaip neteisingai mano krikščionys, bet Jis tikrai veikia kaip Amžinojo Sūnaus atstovas.
Matote, kaip viskas sudėtinga gaunasi tik dėl vieno žodelio, nes reiktų aiškinti dar labai daug ką...

too       2016-02-28 0:27

to “VaidasVDS     2016-02-27 22:54”, nesupratau, va rašot : “Urantijos Knygoje apie išrinktąją tautą rašoma taip, kaip buvo tikrovėje:”...jog labai nedaug jų palikuonių sugebėjo arba norėjo pripažinti ir priimti Jėzų (tais. mano),..” tai Jūs VaidasVDS 2016-02-27 22:54, taisote tą knygą  “Urantija” ?

VaidasVDS       2016-02-27 23:09

Dzeikai,
didžiausia žmogaus klaida yra žadėti kitiems žmonėms dieviškąjį sielos išlikimą. Išlikimas priklauso tik nuo kiekvieno žmogaus santykio su pačiu Dievu, nuo jo tvirto pasiryžimo vykdyti Dievo Valią.
Aš apie tai jau rašiau daug kartų, kartotis nenoriu. Turiu asmeninę nuomonę, kad šiais laikais žmonių, turinčių tyrą širdį ir nuoširdžiai ieškančių Dievo, nėra daug.
Ar Matrosovas paklius į Dangų. Aš nežinau, nes nežinau jo santykio su Dievu. Gal jis buvo pamišėlis ir žuvo už kitą pamišėlį Staliną, o gal jis slaptai tikėjo Dievą ir žuvo už kitus savo draugus. Tai dvi skirtingos situacijos, bet net ir esant kuriai nors situacijai, aš negaliu pasakyti, ar to pakanka išlikimui. Tai ne žmonių kompetencija pasakyti dėl kito žmogaus išlikimo, ir ne kunigų.
Ramus žmogus gali būti tik tas, kuris turi tyrą širdį, nuoširdžiai ieško Dievo (Tikro) ir yra ne savanaudis bei neišpuikęs. Kiti gali turėti rimtų problemų...

VaidasVDS       2016-02-27 22:54

to 2016-02-27 12:03
Urantijos Knygoje apie išrinktąją tautą rašoma taip, kaip buvo tikrovėje:
“Nors kalbėti apie “išrinktąją tautą” gali būti klaida, bet Abraomą laikyti pasirinktu individu nebus klaida. Melkizedekas iš tiesų Abraomui užkrovė atsakomybę palaikyti gyvą vieno Dievo tiesą kaip besiskiriančią nuo vyravusio tikėjimo į daugelį dievybių.”
——
“Žydų nacionalinį ego labai smarkiai pamynė Babilono nelaisvė. Priešindamiesi nacionaliniam nepilnavertiškumui jie metėsi į kitą nacionalinio ir rasinio egoizmo kraštutinumą, kuriuo jie iškraipė ir sugadino savo pasakojimus mėgindami save iškelti virš visų rasių kaip Dievo išrinktąją tautą; ir nuo tada jie ėmė rūpestingai redaguoti visus savo įrašus turėdami tikslą iškelti Abraomą ir kitus savo nacionalinius vadovus aukštai virš kitų asmenų, neišskiriant ir paties Melkizedeko. Dėl to hebrajų raštininkai sunaikino visus, kokius tik galėjo surasti, įrašus apie šituos svarbius laikus, palikdami tiktai pasakojimą apie Abraomo ir Melkizedeko susitikimą po Sidimo mūšio, kuris, jų nuomone, Abraomą apgaubė didžiule garbe.
    Ir tokiu būdu, išleidę iš akiračio Melkizedeką, jie taip pat iš akiračio prarado ir šito nepaprastųjų užduočių Sūnaus mokymą, kas susiję su pažadėto save padovanojančio Sūnaus dvasine misija; iš akiračio prarado šitos misijos prigimtį taip visiškai ir galutinai, jog labai nedaug jų palikuonių sugebėjo arba norėjo pripažinti ir priimti Jėzų (tais. mano), kada jis pasirodė žemėje ir materialaus kūno pavidalu, kaip tą ir buvo išpranašavęs Makiventa.
—-

 

Dzeikas       2016-02-27 19:11

Valdai, krikscionis jis arba yra, arba tik vadinasi tokiuo.
Aleksandras Matrosovas,apie ji sakoma’komjaunuolis’, ‘istikimas tarybines tevynes sunus’ bla-bla -bla….Jei kas nezino sis jaunuolis budamas Raudonosios Armijos karys musio metu uzdenge prieso kulkosvaidi krutine.Trumpa ugnies pauze igalino rusus uzimti vokieciu pozicijas.
Poelgis buvo visiskai netiketas raudoniesiems komisarams.Nes kaip tu ikalbesi,priversi ateista aukoti savo gyvybe.Kokius argumentus tu jam pateiksi?
Mes nezinome sio zmogaus pasauleziuros,bet jeigu jo motyvai buvo vien isgelbeti kovos draugus kuriu butu dar daug zuve, nepadaryk Matrosovas tai ka jis padare, krikscionys pateke i Pazadetaja zeme neturi abejoti sutiksia to zmogaus siela ten.
Negaliu patiketi,kad sv.Petras paziurejes i sarasa pasakytu: ‘Ne.Pas mus jo nera.Nekrikstas’

to0o       2016-02-27 12:03

to “VaidasVDS   to 2016-02-27 0:05”  dėl “Nėra blogų nacijų, yra tik ligoti žmonės…”, o jūs tai pasakykit žydams, bo jie išrinktoji Dievo tauta, dar sako yra toks veikalas parašytas 1925m. „Praktinis idealizmas” apie Europos ateitį ir žydus kaip elitinę naciją  valdančius Europą. Iš ko darau išvadą kad Hitleris žinodamas autoriaus idėjas ir susipažinęs su 1925m.veikalais „Praktinis idealizmas”, “„Pan-Europa“, nepanoro su vokiečiais būti antrarūšiais - “kiekybės žmonėmis” ir pradėjo Europos valymą nuo žydų ir karą prieš Rusiją.
O dabar paaiškinkit dėl Jūsų rašomo “Nėra blogų nacijų, yra tik ligoti žmonės…” ir Dievo išrinktosios tautos išsirinkimo, kas Jūsų minimame Apreiškime apreikšta? Tai geresni žydai prieš kitas tautas ar negeresni - kas rašoma Urantijoje apie tai?

VaidasVDS       2016-02-27 10:49

to 2016-02-27 0:05
Labai klystate, nes niekada nesakiau, o ir pats Apreiškimas nenurodo, kad išmintis telpa vienoje knygoje.
Žmogiška išmintis ne iš Knygos:
“Neteiskite svetimos praeities - dar nežinote savo ateities.”
—-
“Nepraraskite vertingų dėl prieinamų...”
—-
“Nėra blogų nacijų, yra tik ligoti žmonės…”
—-
“Žmogus keistas sutvėrimas: Muša dėl to, kad myli. Kariauja už taiką. Dirba, kad ilsėtųsi. Užmuša, kad gyventų. Geria nuodus į sveikatą...”
—-
Žmogus viską daro atvirkščiai. Skuba tapti suaugusiu, o paskui dūsauja dėl prabėgusios vaikystės. Švaisto sveikatą dėl pinigų ir čia pat švaisto pinigus, kad pataisytų sveikatą. Galvoja apie ateitį taip nekantraudamas, kad nekreipiam dėmesio į dabartį, dėl ko netenka ir dabarties, ir ateities. Gyvena taip, tartum niekad nemirs, o miršta taip, tartum niekad negyveno. (PAULO KOELJO)
——
FRANCIS THOMPSON (1859-1907)
DANGAUS SKALIKAS

Aš bėgau nuo Jo, per naktis ir per dienas;
Aš bėgau nuo Jo labirintiniais
Savo minties keliais; ir savo ašarose
Aš slėpiausi nuo Jo, ir po sruvenančiu juoku.

Aš skubėjau vaizdingomis viltimis…
Ir šoviau, kritau,
baimių bedugnių titaniškon glūdumon,
Nuo tų stiprių Kojų, kurios sekė, sekė mane.

Bet neskubėdamos vejasi,
Ir nesutrukdomu greičiu,
Apgalvotai sparčiai, didingu artumu,
Jos dunda – ir Balsas dunda,
Arčiau negu Kojos –
„Viskas išduoda tave, kurs išduodi Mane“.

Aš maldavau kaip nusikaltėlis
Prie ne vieno širdies lango, dengto raudonomis užuolaidom,
Pinto meilės pinučiais;
(Nors žinojau meilę Jo, kuris mane sekė,
Tačiau giliai bijojau,
Kad turėdamas Jį, aš nieko kito negaliu turėti)...

Mano šviežuma išpylė savo drebantį lietų į dulkes;
Ir dabar mano širdis yra sudužęs indas,
Kuriame ašarų nuobiros rūgsta, atskeltos visad
Nuo pastirusių minčių, drebančių
Ant atodūsingų mano minties šakų.

Balsas mane yra apsupęs kaip sprogstanti jūra:
„Ar tavo žemė yra taip sužalota,
Sudaužyta į šukes ir skeveldras?
Štai! Viskas bėga nuo tavęs, nes tu bėgi nuo Manęs!

Viską, ką aš iš tavęs paėmiau, ėmiau
Ne tave skriausti,
Bet kad tu visko ieškotum
Mano rankose.

O mieliausias, akliausias, silpniausias,
Aš esu Tas, kurio tu ieškai!
Tu atstumi meilę,
atstumdamas Mane.“

 

too       2016-02-27 0:05

to “VaidasVDS     2016-02-26 23:41”  ar žinai anglų patarlę ” 370.Viešpatie apsaugok mane nuo žmogaus, kurio išmintis telpa vienoje knygoje”?

Raigerdas       2016-02-26 23:56

Keista, bet nebegirdžiu Leto Palmaičio difirambų islamui. Jis taip aršiai įrodinėjo, kad valstybę privalo valdyti islamistai ir tik tada valdžia bus nuo Dievo, kad man beliko tik stebėtis tokiu keistu žmogaus tikėjimu į paties savo susikurtas fantazijas, kuriomis maitina savo dvasią Letas Palmaitis, ir siūlo tokį “maistą” ir kitiems piliečiams. Keista dar ir tai, kad Letas Palmaitis momentaliai užsiliepsnoja, kai kalba eina apie Rusiją. Taip, ten žmogėdrų yra nemažai. Tačiau, kaip ten bebūtų, bet netgi rusai nenusirito iki tokio sušėtonėjimo lygio, kad kirstų galvas dėl tikėjimo į Kristų. Letas Palmaitis, deja, nesupranta tokių paprastų dalykų, kad šita bepročių organizuota egzekucija, galimai, padėjo tašką islamo tolesniam vystymuisi. Islamas šiandien atsidūrė panašiai ties tokia nužmogėjimo riba, ties kuria buvo atsidūrusi krikščionybė Inkvizicijos laikais. Tai tik įrodo, kad abraominės religijos yra bejėgės susitvarkyti su išprotėjusiais žmonėmis, kurie žudė Dievo vardu, ir dabar žudo Muhamado vardu. Kitas įrodymas - tai Kadyrovas. Jis taip pat čečėnas, ir jis diktatorius, ir jis taip pat yra už tai, kad galima žudyti religijos vardu. Tokią versiją jis išsakė po Nemcovo nužudymo. Darau išvadą, kad Letas Palmaitis vietoje to, - kad pabandyti suprasti kur veda tas neapykanta grindžiamas kelias, ir kokia viso to kelio pabaiga, ir imtųsi kokių nors veiksmų, kaip jis ėmėsi gelbėdamas Eglę Kusaitę, - vietoje to jis atsistoja po medžiu ir pradeda aiškinti, kad “karas yra karas”. Koks čia karas, Letai Palmaiti? Ar pagrobti krikščionis, visiškai beginklius žmones, ir vėliau jiems nukirsti galvas, tai yra karas? Kur jūs čia matote karą? Kiek prisimenu iš istorijos, panašiais “žygiais” pasižymėjo ir kryžiuočiai, kurie pagrobtiems prūsų karžygių vaikams išdurdavo akis ir paleisdavo juos, kad kas nors juos nuvestų į prūsų stovyklą. Ar Dievas sustabdė vokiečius nuo jų žiaurumo? Niurnbergo teismas. O kas tą teismą inicijavo? Stalinas. Viena kriminalų gauja nubaudė pralaimėjusią kriminalų gaują, nes Sovietijoje kriminalai labai mėgo tą posakį - “Pobediteley ne sudiat” (nugalėtojų niekas neteisia).

VaidasVDS       2016-02-26 23:41

Iš Urantijos Knygos atsiradimo istorijos (aut. Laris Malinzas, Mereditas Džastinas Sprungeris (Vieningos Kristaus Cerkvės kunigas ir pastorius)):
“Pirmas ir dažniausiai užduodamas klausimas apie Urantijos Knygą skamba taip: „Kas ją parašė“? Smalsumas kartais užvaldo ir atsitiktinį skaitytoją, kuris nesiruošia studijuoti šią medžiagą. Daugiau nei milijonas žodžių, kurie suskaičiuojami Urantijos Dokumentuose -  niekas kitas, kaip beprecedentinis bandymas integruoti trijų itin svarbių žinių skyrius: mokslo faktus, dvasines realybes ir filosofines tiesas.
Tradiciškai šios trys didelės sritys yra griežtai atskirtos tarpusavio disciplinos barjerais ir studijuojamos atskirai. Kiekviena iš jų – mokslas, religija ir filosofija – turi pagrindinę, nors ir nepakankamą informaciją apie tai, kas mes tokie, iš kur atsiradome ir kur einame. Urantijos Dokumentai naudoja atitinkamos epochos aukščiausias žmogiškas žinias tam, kad būtų atskleisti išskirtinai nauji tarpusavio ryšiai tarp šių esminių disciplinų. Dokumentai atskleidžia netikėtas perspektyvas ir sustiprina savo idėjas unikaliais apreiškimais. Rezultatas – išaukštinantis žmogų regėjimas, neturintis paralelių ir nežinantis precedentų literatūroje.
Urantijos Dokumentuose tvirtinama, kad Jie yra epochinis apreiškimas; bet tuo pačiu jų autoriai užima unikalią apreiškimui poziciją, atsisakydami neklystamumo („Šie dokumentai, iš kurių vieną sudaro ir šitas dokumentas, yra pats naujausias tiesos pateikimas Urantijos mirtingiesiems. Šitie dokumentai skiriasi nuo visų ankstesniųjų apreiškimų, nes jie nėra vienos atskiros visatos asmenybės darbas, bet daugelio būtybių sudėtinis pateikimas. Betgi, pilnutiniu apreiškimu gali būti tik Visuotinio Tėvo pasiekimas. Visi kiti dangiškieji pagalbos suteikimai yra ne daugiau kaip daliniai, laikini, ir iš esmės pritaikyti vietinėms sąlygoms laike ir erdvėje. Nors tokie pareiškimai, kaip šis, matomai gali sumažinti visų kitų apreiškimų betarpišką įtaką ir autoritetą, bet į Urantiją atėjo tas metas, kada yra tikslinga pateikti tokius atvirus pareiškimus, net ir rizikuojant, jog ateityje šito, paties naujausiojo iš tiesos apreiškimų poveikis ir autoritetas Urantijos mirtingųjų rasėms bus susilpnintas. Urantijos Knyga, psl. 1008). Be abejonės, Dokumentai yra giliai religingi, ir tuo pačiu jie nesiekia sukurti naują religiją. Greičiau, jie siekia filosofiškai integruoti evoliucines mokslo žinias su dvasine tiesa. Kai kurios mokslinės tiesos paseno, betgi net jeigu jas pakeistume naujausiomis mokslinėmis žiniomis, platūs filosofiniai apibendrinimai neprarastų savo svarbos. Pagal savo esmę, Dokumentai – tai Jėzaus Nazariečio gyvenimo išdėstymas ir atskleidimas didingame kosmologiniame kontekste, įvykdyti su užmoju, neturinčiu precedentų pasaulyje. Gal būt, bet kuris mąstantis žmogus nepatikliai pažvelgs į šiuos tvirtinimus. Tačiau, intelektualus sąžiningumas leis pamatyti, kad Urantijos Dokumentai turi per daug gilių ir originalių koncepcijų, kad būtų galima jas atmesti kaip ezoterinę klastotę.”

jei       2016-02-26 22:56

Krikščionybė chareakterio keitimo religija:  Kristus sakė kai suduoda per vieną veidą atsukit kitą, kai prašo apsiausto atiduot ir marškinius, kame problema? Matyt Krikščionių Dievas taip nori…Nenorėtų neleistų...  Taigi atsukite veidus krikščionys, islamistai eina. Tokia Dievo valia. Per šventas dienas pasimelskim už mirusius…

too       2016-02-26 22:42

to Vaidas VDS . tai kas Knygos ” Urantijos” autorius? Ar jūs pats?

VaidasVDS       2016-02-26 22:04

atsiprašau, turėtų būti “kad žodis”...

VaidasVDS       2016-02-26 22:03

Antanai,
tik pagonis gali pasakyti, kas žodis (ir dar Kristaus) turi būti kietas.
Dvasingas žmogus pasakytų, kad žodis turi būti geras, teisingas ir skleidžiantis meilę, t.y. žodis turi atspindėti dvasinę išmintį.
Sėkmės jums, ieškant gero dvasinio žodžio, kuris jums padėtų atskleisti dvasinę išmintį.
Ir gal galėtumėt paaiškinti, apie kokį čia sektantišką “Šv. raštą” jūs kalbėjote, nes aš apie tokį nieko nesu girdėjęs?

Antanas       2016-02-26 21:37

Gerb. L.Palmaiti. Iš lėktuvų kai bombarduoja, tai nesimato kur krikščionys o kur ne. ( Tarp kitko ) Va, kai suklupdo ir kiekvieno atskirai paklausia ar atsižadi savo Jėzaus? Korane to nėra, bet politikų “Korane yra.”  J.Kristaus Šv. Rašte to taip pat nėra. Bet ką leidžia sektantiškos leidyklos, tai “jų Šv. rašte” daug kas kitaip yra. Jie savo “Šv. Raštą” platina tarp kareivių, ligoninėse, mokyklose. Bažnyčiose tokio Šv.Rašto dar neplatina, tad šių dienų  fariziejai ir muitininkai taip pat kaip ir anų Kristaus laikų, negali pakęsti Katalikų bažnyčiose “kietų Kristaus žodžių,” juos įvardindami - politikavimu.

Letas Palmaitis       2016-02-26 14:30

Vėl apie ISIS, suprantama. Nors, be abejo, visur esama sumaišties, nes karas yra karas. Karo metu gali ir negalioti šariato nuostata ginti savo krikščionis, nes nebeaišku, kas savo (ir moka teisėtai valdžiai mokestį), kas ne savo, o kas galbūt net ir pasirengęs kariauti.
Be to, ką reiškia “išsižadėti JHS”, jei JHS yra vos ne svarbiausias (net ne po Muhamado, nes ne Muhamadui, bet Jam islamas skiria apokaliptinį vaidmenį) pranašas? Tikriausiai reikalauta priimti islamą arba mirti.
Tai ir yra tiesa, garbė Kankiniams!
Tačiau kodėl žulikai nerašo, kad pvz. ruskiai bombarduoja net ligonines visai nekreipdami dėmesio, ar ten musulmonai, ar krikščionys?

VaidasVDS       2016-02-26 14:04

Nors straipsnis emocingas, sukrečiantis, tačiau jis viso labo politinis.
Straipsnio potekstė: akis už akį - ” įpareigoti Vakarų valstybių vadovus ne tik nugalėti Islamo tamsos blogio jėgas”... O tai prieštarauja Jėzaus mokymui: Mt 5 38 „Jūs esate girdėję, jog buvo pasakyta: Akis už akį ir dantis už dantį. 39 O aš jums sakau: nesipriešink[i13] piktam [žmogui]”, 43 Jūs esate girdėję, jog buvo pasakyta: Mylėk savo artimą ir nekęsk priešo.[i15] 44 O aš jums sakau: mylėkite savo priešus ir melskitės už savo persekiotojus,[i16] 45 kad būtumėte savo dangiškojo Tėvo vaikai
Negali būti mano Dievas, tavo Dievas, krikščionių Dievas ar musulmonų Dievas.
Mūsų visų Dievas yra vienas. Jis liūdi, kada Jo vaikai žudo vieni kitus dėl bet kokių priežasčių, o tuo labiau Jo vardu. Beprotis, tai darantis, negali tikėtis jokios dangaus karalystės pas jokį Dievą. Bepročio poelgis sukelia bjaurastį ir ... užuojautą dėl prarastos sielos Dievui.
Dzeikai, Dievui labiau pasitarnausi, suvokdamas tikrąją tikėjimo prasmę, kuri glūdi pagrindiniame Dievo Įstatyme ir tikroje Jėzaus evangelijoje - kovoti dėl Dievo tėvystės ir žmonių brolystės, ir kovoti dvasiniu keliu, o ne materialaus karo. Priešą būtina įveikti ne kariaujant, o darant dvasinius darbus. Vakarai to padaryti, deja, negali, nes jie kol kas toli nuo dvasinio kelio, nuėję sekuliarizmo keliu, garbinant Mamoną ir savąsias susikurtas vertybes (panašu į pagonybę, garbinant netikrus Dievus).
Bet pagoniška politika vis dar labai gaji ir tarp tariamų krikščionių ir kai kurių kunigų...
Tačiau ir manasis Apreiškimas sako: “Nė vienas žmogus negali turėti tokios meilės, kuri būtų didesnė už šitą: kad savąją gyvybę jis norėtų atiduoti už savo draugus” Urantijos Knyga, psl. 2019
Tas neva ne krikščionis iš tiesų yra didvyris ir greičiausiai vienas iš didžiųjų krikščionių.

Dzeikas       2016-02-25 21:10

Sukreciantis pasakojimas,verciantis permastyti,pervertinti save.Ar ne dykai nesioju krikscionio varda.


Rekomenduojame

Iš skaitytojų pašto. Pranas Kaladė apie Laisvę ir „laisvę“

Paulas Stametsas: Išgydo net vėžį – nepažintas grybų pasaulis

Kardinolas S. Tamkevičius palaiko „Šeimų maršo“ idėją: „Ginant principines vertybes Bažnyčia stovės mūru“. Kunigų R. Grigo ir A. Valkausko pozicija

Andrius Švarplys. Į ką lyties ir diskriminacijos nęsamonės perdaro Ameriką: gimsta naujoji CŽV

Herta Burbė apie „galimybes“: vasarą paplūdimyje

Vytautas Sinica. Bažnyčia draudžia katalikams balsuoti už partnerystę (ir A. Navickas tą žino)

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Nuo bačkos. Andrius Navickas: Taip, aš palaikau Partnerystės įstatymo priėmimą

Kastytis Braziulis. Ar pritariu šeimų maršui? Taip, be abejo, nes…

Nida Vasiliauskaitė. Klausiate, ką daryti? Paklauskite piliečių

Jarūnė Rimavičė. Atsakymai į klausimą, nuo ko ginama tradicinė šeima Lietuvoje

Andrius Švarplys. Pagaliau yra alternatyva „Dviračio Žynioms“

Romualdas Žekas. Lavono gaivinimas

Jolanta Blažytė. Aūūū, Greta!!! Kur tavo „How dare you?“

Nida Vasiliauskaitė. Dabar išties pabūsiu – pirmą kartą – radikalu

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie elitizmą

Vidas Rachlevičius. Dvi šalys nesitaiksto su Kinijos užmačiomis Pietų Kinijos jūroje – koks bus šios atsakas?

Vytautas Radžvilas. Klausimai maršo išvakarėse

„Neredaguota“ pokalbis su Adu Jakubausku apie istoriją ir politiką

Kunigas Arnoldas Valkauskas: pilietinių iniciatyvų reikia, kad valdžia neužmigtų

Gerovės valstybė? Antanas Buračas palygino

Filmuota medžiaga atskleidžia: demonstracijoje Stokholme prieš karantino suvaržymus dalyvavo mažiausiai tūkstantis žmonių

Br. Paulius Vaineikis: „Kaip senais gerais Sąjūdžio prabudimo laikais…“

Laikas pradėti kalbėti ir apie politiką (2). Vytautas Radžvilas: ar išnyks politika?

Kun. Robertas Skrinskas. Ar dar švęsime kitais metais Motinos dieną?

Audrius Globys: maldos skydas „Santuokos sakramentas – regimasis meilės ženklas“

Tik faktai. Skelbiami išankstiniai duomenys apie 2020 m. mirusių Lietuvos gyventojų mirties priežastis

Algimantas Rusteika. Taip gyventi neverta

Vyskupo Jono Kaunecko kreipimasis į Tautą: laiminu Didįjį Šeimos gynimo maršą

Liudvikas Jakimavičius. Šiukšlių amžius

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.