Dienos aktualija, Seimo rinkimai 2020

Koalicinė sutartis: Vytauto Sinicos ir Almanto Stankūno komentarai

Tiesos.lt redakcija   2020 m. lapkričio 7 d. 1:01

39     

    

Koalicinė sutartis: Vytauto Sinicos ir Almanto Stankūno komentarai

Paskelbtas naujos koalicinės sutarties projektas (skaityti ČIA): kas iš tiesų laimėjo šiuos rinkimus, o kas pralaimėjo? kokia kaina ir kas mokės?
Jūsų dėmesiui – keletas komentarų.
Junkitės ir Jūs į diskusiją.

Vytautas Sinica:

„Žinant Šimonytę, to ir reikėjo tikėtis, bet vis tiek konstatuokime: nors absoliučią daugumą balsų koalicijoje turės konservatoriai, bet jie liko visiškai sulaužyti ir pasirašė po vienpusiškai liberalų vyriausybės programa (projektu). Konkrečiai: po gėjų partnerystėmis, lenkiškais pasais, leftistiniu vertybiniu ugdymu, narkotikais, „vertybine užsienio politika“ (čia reiškia tiesiog būti už Berlyną ir prieš Višegrado šalis, na, dar keikti diktatorius Rytuose; Europos Komisijos emisaras Pranckevičius labai tiks užsienio reikalų ministru).

Suprantama, TS-LKD iš visų trijų buvo svarbiausia susitarti, bet toks visų Laisvės partijos užgaidų priėmimas vis dėlto žavus ir rodo, kad šios nuostatos nuo šiol ir konservatorių programinės nuostatos. Nuo šiol tikrai oficialiai galima sakyti, kad tai liberalų koalicija su liberalia programa ir liberalia lyderiaujančia partija. Išrinkta konservatyvių senjorų ir liberalaus jaunimo balsais“.

Almantas Stankūnas:

„Visiškai sutinku su Vytauto komentaru. Bet aš būsiu dar tiesesnis – tai jau ne liberalų, tai liberalmarksistų koalicija – taip, kaip ją pavadinau iš karto po rinkimų. Nes tos nuostatos, kurios yra skandalingos konservatyviam TS-LKD rinkėjui, per liberalią platformą ateina iš neomarksistinės ideologijos.

Ir marksistinė dedamoji vis stiprės. Nes, kaip jau minėjau, (Ne)Laisvės partija yra vienintelė ideologinė partija šiuo metu Seime. Kitos yra pragmatinės, greitos naudos besivaikančios partijos, neturinčios savo tvirtos pasaulėžiūros, aiškių nuostatų, kas yra Gera ir kas Bloga. O jeigu atskiri Seimo nariai tai turi, tai neturi drąsos ar suvokimo, kaip jas reikia apginti. Ir visi tie pragmatikai visada priklaups ir priims ideologinės partijos spaudimą. Taip buvo visais laikais.

Nors šie teiginiai daugelį šokiruoja ir galima suprasti, kodėl, tačiau kuo anksčiau visuomenė nusiims rožinius akinius, tuo geriau, tuo bus lengvesnės tos kylančios rudai-raudonos liberalmarksistinės bangos pasekmės mums visiems. Ypač apmaudu, kai į tuos akinius labai tvirtai yra įsikibę krikščionys, kurių pasaulėžiūra jau seniai turėjo uždegti didelio pavojaus signalą...“

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

> DD plius DD 2020-11-9 11:43        2020-11-9 15:21

Dar ir į tai atkreipkime dėmesį, kad Tautos nuomonė, jos pareikšta valia jiems nerūpi. Jie Seiman SAVO norų tenkinti susibūrė!
Jiems visiškai nusispjauti, kad jie laužys Konstituciją, kad pamins parašais pareikštą tautos valią. - Jie PAKARTOS jiems netinkančių rezultatų referendumą. Ar kartos tol, kol ištrėkš iš mūsų TAIP, ar pareguliuos viską patys?

stasys       2020-11-9 12:22

DD vertina sutartį labiau kritiškai , o kaip jam vertinti ir iš kurio galo skaityti ta preliminarų projektą tokio ‘skistimelio’ būsenoje ? Ar ne per lengvai save susaistome paviršiniais įsitikinimais ? Jei jau pakelės alubarius ant kiekvieno kampo egzistuoti leidžiame , bet draudžiama po aštuntos alaus skarbonke įsigyti .. kur čia logika suvaržyti mažus kiekius vartojamos kanapes ? apmokestinkime mokesčiais ir legalizuokite įstatymų kaip ji galėtų būti vartojama ir kaip ne .Viešoje vietoje ,ne tam skirtose vietose,  negali vartoti alkoholio nors Jis pas mus legalus vartojimui .mm

DD plius DD       2020-11-9 11:43

Apskritai sutarties turinį vertinčiau labiau skeptiškai.(yra ten ir visai reikalingų dalykų. Pvz. susitarimas dėl švietimo, kas pagaliau leistų švietimui užimti deramą vietą valstybės prioritetuose, arba tikslas vieną kartą atjunkyti Lietuvą nuo rusiško elektrinio spenio). Bet darbotvarkės grūdai priteršti kvailų pelų balastu (daugiausia liberalų pastangomis). Na negi rimtesnių reikalų neliko be lenkiškų pavardžių, suktinių, vienalyčių porų ir pilietybių kolekcininkų?
Panašu, kad Seimas mažai skirsis nuo karbauskinio, kuris visą paraką naudojo ieškodamas visame kame plaukuotos koncervų letenos. Bent jau oro drebinimo, vejant virves iš bezdalo, tikrai užteks.

stasys       2020-11-9 11:30

stasiui  2020-11-9 10:20 .. Gerai kad paminėjote nic. Pikasa ..tapti savų įsitykinų simboliu rašant komentarus po str. nedėkingas užsiėmimas ir ta Jums galiu patvirtinti, kožnam tokiam užsisipyrūsiam buna paruošta duobė išvietės į kuria nepatenkinti tave su malonumu kištelį .Tai rodo tos mūsų visuomenės problemas kurios linkusios taip gintis nuo kritikos . Dešinės partijos kaip jos bepasivadintu turi viena bendra bruoža kuris jas skiria nuo kairės pusės ,tratinančios skolintus pinigus į kaire ir ‘dešine’ koks tai bruožas manau jzu ir pats-ti supratote .Visa kita kas bebūtų parašyta tos koalcijos programoje yra sutarimu dalykas kuris anaiptol nereiškia jog bus įgyvendintos .Ta supranta ir ‘liberalai’..aiškiai deklarave .. jog ne visos jų siūlytos idėjos sulauks pritarimo toje vyriausybėje . Tuo nesunku įsitikinti jei perklausysite koalicijos paskelbta video spaudos konferencija .Nesutinku su tamsta ir dėl NS , dešinės parkaipos partija turi ir privalo tvirtai kojomis remtis ant žemės jei ji planuoja toliau tęsti savo veiklą  , o koncervatoriai gali tapti puikiu pavydžiu tuo kaip vertinga remtis į tikra dešine su tvirtomis vertybėmis ? Manau to siekia kiekviena partija konkuruojanti išlikti politikoje ne tik statistika . Jums koja pakiša įsitikinimai žūurint į tuos jaunus žmones kuriu rankose šiandieninė Lietuva ir be reikalo .Lietuva jau turi viena stipria dešine partija gali turėti ir kita ne tokia nuosaikia Europos sąjungai . Dėl to radikalumo , Amerikoje parduotuves plėšia žmonės be politiniu įsitykinimu ir tam įrodymu tampa tos pačios elitinės parduotuvės apdairiai prieš rinkimus užkalusios savo vitrininius langus ..manote Lietuvoje kitaip būtu ?

kanapinis       2020-11-9 11:21

as suprantu, ka reiskia kanapiu dekriminalizavimas. ir tai nera vien tik suktines ar keliu turejimas, tai yra ir “nedidelio kiekio” augalu auginimas pas save ant palanges ar rusyje, ir “nedidelio kiekio” seklu atsisiuntimas taip pat. sia vasara mano kaimynysteje studentai “mokesi” nuotoliniu budu, tai zolytes dumas ejo kiaura diena iki pat vakaro kasdien. ir tai vyko salyje, kur marihuana nera legalizuota, tik mazi kiekiai dekriminalizuoti. patikekite zinau, ka kalbu, net paaugliu negaudo rytais su tomis suktinemis prie mokyklu, nes mazi kiekiai, policijai nera laiko ir noro zaisti (ir gana geru mokyklu gana geruose rajonuose). beje, as cia nepasisakau nei uz, nei pries. tik pabreziu, kad tas dekriminalizavimas de facto bus nedideliu kiekiu legalizavimas (nezinau, kas juos nustatys). o tai, kad smurtautojas ir prievartautojas Lietuvoje nenuteisiamas, tai cia jau kita istorija

> 2020-11-9 10:20       2020-11-9 11:19

Jis ir yra Pikaso pakaitalas. Kai Pikasą šioje svetainėje pastoviai trynė, buvo atsiųstas kitas konservatorių išangės ekspertas “stasys”, bet kokią kainą bandantis pakišti savo “bandelę” su konservatorišku “marmeladu”.
Tik tiek, kad už Pikaso stovėjo Adomėno “institutas”, dirbantis ištisą parą, su iš žmonos dizainerės Viktorijos pasiskolintu nicku ir iš kažkokio Viktorijos prietėliaus, pristatančio dailininku, pasiskolintu IP.
Kai Adomėnas netapo konservatorių partijos pirmininku ir net buvo pašalintas, Pikaso arklius Adomėnas pristabdė. Kas stovi už “stasio”, galima tik spėlioti, bet lygis ne tas.

DDplius DD- stasiui .10.20       2020-11-9 10:55

Jūs išvardinote tuos sutarties punktus, kurie mažiausiai reikšmingi, bet dėl kurių, greičiausiai, mūšiai bus didžiausi. Turiu jums mažą pastabėlę dėl “kanapių legalizavimo”. Iš tikrųjų ten kalbama apie neadekvačias bausmes mažo kiekio kanapių turėtojams (ne platintojams).Tai nereiškia pastangos “legalizuoti narkotikus”. Ir tai ko gero vienintelis punktas dėl kurio nesiginčyčiau. Nes iš tikrųjų nenormalu, kai gyvulys, kone mirtinai sumušęs mergiotę, gauna vos ne pabarimą, o kokiam studenčiokui, peštelėjus suktinę, gręsia gyvenimo griūtis.

Al.       2020-11-9 10:53

Kai Tėvynės sąjungai siūlė įeiti į valdžios koaliciją, jie sakė, kad be liberalų neis. Liberalai jiems būtini, kad jų vardu priimtų komunosodominį įstatymų paketą, formaliai išlaikydami konservatorių pavadinimą. Revoliucija, o kotoroi tak dolgo mečtali bolševiki, nakoniec sveršilas. Ura, tovarišči !

stasiui       2020-11-9 10:20

jus man vis labiau primenate toki komentatoriu Pikasa, jis irgi labai panasiai komentuodavo. net kartais atrodo, kad jis ir jus yra tas pats asmuo. ypac jusu paskutinis komantaras yra grynai pikasinis, toks su paslovinimais konservatoriams:) juk jus tikriausiai juokaujate, kai sakote kad bus atsizvelgiama i visuomenes nuomone. nejaugi jus rimtai teigiate, kad dauguma Lietuvos pilieciu yra uz lenkiska pavardziu rasyma, kanapiu iteisinima ar homoseksualias partnerystes? kaip ir del daugybiniu pilietybiu? as net nebandau diskutuoti, patinka man sitie pasiulymai ar nepatinka, as tik konstatuoju, kad niekas iki siol nera pateikes irodymu ar kazkokiu apklausu rezultatu, netgi ir Gaidzio lygio, kur butu teigiama, kad dauguma Lietuvos pilieciu butu uz. o del dviguboas (dabar daugybiniu) pilietybiu net referendumas juk buvo suorganizuotas su mums zinimais jo rezultatais. o jusu teiginio, kad radikalams nera svarbu, kuria puse palaikyti, kaire ar desine, tai nekomentuosiu, nes jums del jo turetu buti geda

stasys       2020-11-9 9:28

Taip DD ..nesutartu klausimu sąraše aiškiai matoma jog visuomenės nuomonė vėl taps svarbi ir nebus atstovaujanti keliais R.Karbauskio rėksniais .

ČmilŠmonArmon Coalition       2020-11-9 9:18

kuriame priede bus lyties keitimas? Gal pirma stambulą įsodins, paskui keis lytį (nes dar nežino kiek tų lyčių bus)? Anksčiau keisdavo dvi lytis - koalicija LT ‘keis’ lytį į daug daugiau ‘lyčių’ - bus ir neutralių? Dar - be prostitucijos - daugiapatystę įteisins?

DD plius DD       2020-11-9 9:00

Nesakyčiau, kad koncervai “liko sulaižyti” liberalų spaudimo. Į koalicijos sutartį įtraukti punktai dar nereiškia, kad Seime jie įgaus įstatymų galias. Greičiau liks kyboti deklaracijų lygmeny. Maždaug- mes stengiamės, dedam visas pastangas, kovojame, bet gyvenime ne visi norai išsipildo. Ką darysi, teks geresnių laikų palaukti ir pan.

stasys       2020-11-9 8:23

Sterbliniai žinduoliai nemėgsta giminingu sau .Kažkodėl tokiems atrodo jog ju pažiūros tai tos krikščioniškos ir tikros ir tik jiems spręsti kas vertas tu dešiniu pažiūrų vertinimo o kas ne . Su Trumpo Amerikoje atėjimu į valdžia tu balamūtų tik padaugėjo , prie ju šliejosi radikalus elementai kuriems nėra skirtumo kokia kraštutinę pažiūrą palaikyti .. būtų tai dešinė Lietuvoje ar tai kairė Amerikoje ..viska suplakus į vieną turinį nelieka ne tik kad vertibinio turinio tokiuose ginčuose ..bet gimsta labai keisti politiniai naujadarai suplakant skirtingas viena kitai įdeologiškai prieštaraujančias politines pažiūras . Iš to kas nuorodoje str.man sunku susidaryti kokia nuomone apie tos daugumos būsima programa. Ji už šeima kaip institutą ir nepriešiną jos su ‘alternatyvomis’ .Visa eilė idėjų kurias sunku pavadinti įsipareigojimų , taip ant lapelio ranka išdėstytos vertybinės nuostatos po kuriomis pasirašytu dauguma sveikos nuovokos piliečiu .Vienok prie kiekvienos idėjos privalomos pridėti ir priemonės -būdai leisiančios jas įgyvendinti .

Sterblinei koalicijai        2020-11-9 0:09

Gerai pastebeta. Bet jusu minimi landsgrybiniai irgi sorosiniai gyviai

sterblinė koalicija       2020-11-8 23:04

koaliciją sudarys -landzgrybiniai koalos, bei sorošiniai ančiasnapiai ir kengūros
žemėj Lietuvos eukaliptai žaliuos!

manau       2020-11-8 15:20

Manau, kad p. Sinicai reiketu pradeti i pasauli zvelgti realistiskiau. Jis vertina, kad konservatoriai buvo sulauzyti ir kad jie prisieme lberalu nuostatas i koalicijos sutarti. As tuo nesutinku. Konservatoriai nera kazkokie sulauzyti ar isprievartauti negeruju liberalu ir laisvieciu. Sakyciau, kad viskas kaip tik buvo labai korektiska, nes visos pagrindines (ir nesleptos) konservatoriu programos nuostatos kaip tik ir buvo itrauktos, o kanapes ar geju sajungos irgi nuolat buvo stumiamos neva kaip asmenines kai kuriu konservatoriu iniciatyvos. P. Sinicai laikas pamatyti, kad konservatoriu partija jau seniai nera tokia, apie kokia kalbedavome kokiais 1995 metais. Konservatoriai yra liberaliu nuostatu partija, ir nereikia saves apgaudineti, kad ten tebesantys save prisistatantys krikdemais turi kazkoki potenciala pakreipti partija kita linkme. Net ir dabar koalicijos sutartis buvo patvirtinka vieningai, kaip skelbia konservatoriai (pabreziu- vieningai, o ne kazkaip kitaip). Kazkada, dar pries rinkimus, propatrijoje buvo straipsnis, kur autorius dziugavo, kad po konservatoriu vidinio reitingavimo krikdemisko sparno kandidatai buvo isreitinguoti sarase auksciau. As ten buvau parases komentara, kad tuo visai nereiketu dziaugtis, nes tokiu budu konservatoriai butent ir atims konservatyvesniu paziuriu rinkeju balsus is NS, nes konkuruojama butu del tu paciu rinkeju, ir kad nereikia skirti krikdemisku ir liberaliu konservatoriu nariu, o tiesiog reikia traktuoti konservatoriu partija kaip eiline konkuruojancia politine jega rinkimuose. Beje, tas komentaras buvo istrintas, neziurint to, kad nebuvo trinti ir gana izeidus kiti komentarai ir net pasiulymai gauti paskola ir susitvarkyti dvasine ramybe:). Manau, kad tokie vis dar kazkaip teisinantys ir idealizuojantys neva krikdemiska konservatoriu partijos sparna tiesiog trukdo stipreti NS ir klaidina rinkejus. Siulau tiesiog pasakyti konservatoriams “viso gero”, ar kaip dabar madinga “farewell”.

tikras konservatorius       2020-11-7 22:52

Pritariu komentatoriui, kuris nervuojasi dėl žodžio “konservatoriai” tėvynės partijai skirto. Iš tikro konservatoriai tai tie, kas pripažįsta konstitucinę Lietuvos Valstybę ir jos vertybes įrašytas Lietuvos Konstitucijoje. Visos šiuose rinkimuose laimėjusios partijos yra liberalai. Atsiminkite, negi visiškai nesusigaudote. Tai ir Sinica nesupranta.

Pokаlbio vedančiajam       2020-11-7 22:35

“Board” verčiama kaip lenta. Ir t.t. Klausiau ir pagalvojau, kad laisvės partijos rinkėjas veblena.

DDD       2020-11-7 19:34

TS Prezidiumas sutartį patvirtino VIENBALSIAI. Patvirtino ir taryba.

KGB taikliai šaudo       2020-11-7 15:52

visas blogis bus įdiegtas “patriotų-krikščionių” rankomis.
——-
(Maskva Čmiliui, Armonui ir Šimoniui suteiks generolo laipsnius)

> 2020-11-7 10:15       2020-11-7 15:27

Na, skaičiau, nuo pradžių ir ne 10,15, kai vizos blusos išsilaktsė, o 8,05 ir 8,15 ir vėliau, ir vis paspaudus “ČIA” - atsidarydavo tekstas:
Vytautas Radžvilas. „Dabar mužikai kantrūs!“
Todėl ir klausiu: kam šįryt reikia pachmielo? Iki pat 10,15 valandox?

guru       2020-11-7 13:50

Kas čia giria to prekybininko iš JAV elgesį”. Tas nori tapti prezidentu, bet jau seniai suvyniotas į maskvėnų audeklą.

Išgyvenimo instinktas       2020-11-7 12:39

Individualus ar bendruomeninis.

Kam       2020-11-7 12:18

Numovus kelnes gerai įkrėsti už “konservatorius”.
Įrodykite kad tokie yra !!!!!!!!
Čia, matyt be teismo neapsieisim.

si karta nesutinku        2020-11-7 12:05

su p. Sinicos komentaru, kad konservatoriai liko sulauzyti, nes pasirase po liberalu partijos programa. juk visi tiek punktai, kai kurie atvirai, kai kurie uzmaskuotai buvo ir konservatoriu programoje. taigi, viskas tvarkoj, mnes su komunistais vel ranka rankoj

Geri abu komentarai,       2020-11-7 11:39

bet kas iš to. Gerb. A.Stankūnui: “kuo anksčiau visuomenė nusiims rožinius akinius…” etc. Nei nusiims, nei ką. Kodėl turėtų? Su rožiniais akiniais juk maloniau ir patogiau gyventi. O Homo Sapiens instinktyviai renkasi lengvesnį kelią, tai prigimtyje įskiepyta, taip buvo nuo amžių amžinųjų, amen.
Nebent įsijungtų savisaugos, būtinybės išlikti instinktas, dar stipresnis už minėtąjį.
Tamstos tuo tikite? aš tikrai nežinau…

>> lietuvos 10:02        2020-11-7 11:17

“lietuvos     2020-11-7 10:02
tragedija: balsuoti už lgbt ir kanapes ir kartu vaidinti krikščionis”
—-
Aš ir sakau: E G Z O R C I Z M A S .

>> Sinica yra mėšlo krūva       2020-11-7 11:07

Ei jūs spaudėjai “žemyn”, išlyskit iš už kampo ir pasakykit kodėl nesutinkat?!!
Suknisti bailiai, kvaili pasalūnai, menkystos…

Klausimėlis       2020-11-7 11:03

Kuo liberalmarksistai skiriasi ar panašūs į nacionalsocialistus.
Pas anuos “smogikai” buvo vyrai, o pas šiuos BLM mergiotės?
Ar tai “kultūrinės” revoliucijos pradžia?
Ar tai PABAIGOS pradžia?

Junkitės ir Jūs į diskusiją.       2020-11-7 10:53

Diskusijos LT jau 30 m. nevyksta!!!
NS iš vis bijo žmonių su stuburu. (Atsiptašau kad teko paminėti “muštą kortą”).
Normalios diskusijų svetainės nėra!!! Tik komentatoriškos nuotrupos po straipsniais (straipsneliais), kurios greit nueiną į archyvą!!!
It kas iš tų diskusijų. Vieni atlapaširdžiai atsidengia, ... kad vėliau juos būtų lengviau represuoti. Kiti, naivuoliai, tikisi kad diskusijos ką nors pakeis - “ginčuose gimsta tiesa”. Ginčuose nuleidžiamas garas, o ir netetai mirtinai susipykstama.
Su Ezopo kalba, racionalių rezultatų nepasieksim.
Diskutuokim smile.

Stankūnai       2020-11-7 10:37

“... kuo anksčiau visuomenė nusiims rožinius akinius, tuo geriau…”.
Nei tauta, nei visuomenė nenusiims to kas jau tapo jų esybės dalimi.
Vienintelė išeitis - egzorcizmas, bet vargu ar ir tai bepadės.

Duraku rasliava       2020-11-7 10:34

Sinica pocemu ty takoj durak?

Sinica yra mėšlo krūva       2020-11-7 10:27

Nes TS-LKD vadiną konservatoriais. Su^iktas rašeiva, kodėl KLAIDINI skaitytojus ?!!!!

> Tai 8:39: na ir Jūsų pastabumas!       2020-11-7 10:15

Skaitykite tekstą nuo pradžios:
Paskelbtas naujos koalicinės sutarties projektas (skaityti ČIA):...
********************************************************************
V. ATSKIRIEMS KOALICIJOS PARTNERIAMS YPATINGAI AKTUALIŲ KLAUSIMŲ SĄRAŠAS
5.2.5. Įstatymų pakeitimai, panaikinantys baudžiamąją atsakomybę už psichoaktyvių medžiagų nedidelio kiekio turėjimą be tikslo platinti.
5.2.6. Įstatymų pakeitimai, leidžiantys įteisinti lyčiai neutralią partnerystę, grindžiamą tarpusavio atsakomybe bei savanorišku apsisprendimu prisiimti teises ir pareigas.
5.2.7. Stambulo konvencijos ratifikavimas Seime.
5.2.9. Reprodukcinės sveikatos įstatymo priėmimas.
*************************************************
P. S. Svarbiausiai ne tai, kad klausimai įvardyti kaip ATSKIRIEMS ypatingai aktualūs klausimai, o tai, kad jie įtraukti į koalicinės sutarties PROGRAMĄ. Vadinasi, už juos bus leidžiama balsuoti laisvai.
Vadinasi, liberalų knibždanti TS-LKD, dar prisijungus socdemams (opozicijai), vykdys su nacionaliniais interesais nesuderinamas, antikrikščioniškus ir antivakarietiškus revoliucines pakeitimus įstatymdavystėje. Kitaip tariant, sieks valstybėje užbaigti PERVERSMĄ (kadangi bus siekiama esmingai pakeisti žmogaus, jo teisių ir laisvių sampratas, aišku, prigimtinis dorovės įstatymas būtų išmestas į šiukšlyną ir t.t.).
P. P. S. Prieš tokį kairuoliškai formatuojamą Perversmą, pasaulinės Revoliucijos gilinimą ir sukilo pagaliau susivokęs, susitelkęs amerikiečių tautos branduolys su Trumpu priešaky, jo profesionalia kariauna.
Kontrrevoliucinės jėgos pakilo ne tik JAV, bet ir visame Vakarų pasaulyje.
Mylintiems Dievą ir Tėvynę daugiau baugiai tylėti tapo nebepakeliamai sunku.

lietuvos       2020-11-7 10:02

tragedija: balsuoti už lgbt ir kanapes ir kartu vaidinti krikščionis

DDD       2020-11-7 9:37

Sutartį dar turėtų patvirtinti kažkokia konservatorių partijos institucija (nežinau jų vidinių reglamentų).

Tai       2020-11-7 8:39

kur tas projektas?

stasys       2020-11-7 7:14

Dar ne laikas šaukštais barškinti ! Šios Seimo daugumos užmojai irgi bus kritikuojami . Tikiuosi ši Seimo dauguma bus kitokia ir piliečiu palankumo nesieks pirkdami skolintais biudžeto pinigais ? Visa kita tik ‘detalės’ kai varžomasi dėl skirtingu įdėjų įgyvendinimo . Ar reikėtų labai nustebti dėl liberalų užmojų visa tai įgyvendinti ? Manęs nestebina . Klausimas ar visuomenė tam pritaria ? Na kur tu Vytautai dar rasi geresnį ‘bulvių lauką’ savyraiškai ? Konservatoriai su I.Šimonyte ne valstiečiu R.Karbauskis ,kaip voras tūnantis šešėlyje , jos nesaisto konservatyvios įdėjos bet ir liberalios neatima prota . Įdėjinė kova leis sudominti didesni kiekį piliečiu įtraukiant į diskusija apie vertybes o kito Vytauto minėti kantrus mūžikai pasirodys ne tokie ir pasyvus. Pagal mane tai viskas klostosi taip kaip reikia NS ,jei yra liberaliu įdėju bus ir diskusiju dėl jų įgyvendinimo .

Putino troliai       2020-11-7 4:00

Vytauto Sinica ir Almantos Stankūnas
yra samoningi putinistu, trumpistu, murdochistu propagandos irankiai


Rekomenduojame

Algimantas Rusteika. Laukimas

D.Žalimo žiniai: referendumus dėl vienalyčių asmenų santykių vykdė Slovėnija, Airija, Tailandas, Kroatija, kai kurios JAV valstijos, bus Šveicarijoje

„Sengirėje“: G. Kniukštos pokalbis su St. Čepinsku apie miškų naikinimo vajų nepriklausomoje Lietuvoje

Ramūnas Aušrotas apie būsimos Europos viziją. Vera Jourova: su Rusijos grėsme ES vertybėms kovosime cenzūra ir baudomis

Linas Šalna. Klasika

Jolanta Blažytė. Ką jūs sakote?

Tomas Viluckas. Kodėl reikia referendumų

Mantas ir Skaistė Vasiai. Įsimintiniausios Didžiojo šeimų žygio akimirkos

Eurika Masytė siūlo sprendimą: priešlaikiniai Seimo rinkimai. Pritariate?

Nacionalinis susivienijimas reikalauja nutraukti piliečių laisvių suvaržymus

Nida Vasiliauskaitė. Dabar klausimėlis: ką Ingrida?

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie visuomenės susipriešinimą

Prof. dr. Andrius Macas. Kažkas čia ne taip (I)

Nida Vasiliauskaitė. Tradiciškai partijos skirdavosi idėjomis ir ideologijomis, bet tie laikai jau baigėsi

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Tarp teisės į gyvybę ir teisės į abortą

Vytautas Sinica. Apie siūlymą, kad šalys Europos Sąjungoje nebeturėtų veto teisės

Vytautas Rubavičius. Baltarusijos galvosūkis – Kremlius laimi?

Nida Vasiliauskaitė. Apie „vatnikus“ ir jų medžiotojus jorkšyrus: kurie iš jų yra tikroji politinė bėda

Keletas prezidento metinio pranešimo komentarų: P.Girdenis, J.Laučiūtė, A.Širinskienė, P.Saudargas, A.Švarplys

„Netiesos jausmas valstybėje palaukti negali“? – Lietuvos Respublikos prezidento Gitano Nausėdos metinis pranešimas

„Tradere“ leidyklos naujienos: Birželio sukilimo metinių proga leidžiama J. A. Antanaičio knyga „Tautos instinktas išlikti“

Citata. Dantė Aligjeris: apie neutralumo padarinius moralinių išbandymų metu

Jonas Kauneckas: visi turime su Nacionaliniu Susivienijimu reikalauti Referendumo arba kitos Visuomenės apklausos

Nida Vasiliauskaitė. Tai šitą jie vadina „komunikacija“ ir „profesionalumu“?

Jūratė Laučiūtė: Visiems, balsavusiems už TS-LKD partiją, siūlau pagalvoti, kas jums yra Lietuva

Naciukų* Lietuva? Aleksandras Nemunaitis primena, Tomas Baranauskas pataria

Vidmantas Valiušaitis. Tėvas apie Birželio sukilimą

Audrys Karalius. Padre…? Kodėl…?

Kaip naujojo kairuoliškumo ideologija užkariavo JAV universitetus – Krescencijus Stoškus primena prof. Česlovo Milošo liudijimą

Andrius Macas. Kaip mylėti vienodai?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.