Partijos

Kaip Jums patiko Seimo rinkimų kampanija?

Tiesos.lt siūlo   2016 m. spalio 8 d. 12:37

100     

    

Kaip Jums patiko Seimo rinkimų kampanija?

ziniuradijas.lt

Penktadienis – paskutinė diena, kai kandidatai ir jų rėmėjai gali agituoti prieš sekmadienį vyksiančius Seimo rinkimus. Šeštadienį, valandą po vidurnakčio, įsigalios agitacijos draudimas. Įstatymas numato, kad rinkimų agitacija draudžiama likus 30 valandų iki rinkimų pradžios ir balsavimo pabaigos, išskyrus nuolatinę vaizdinę agitaciją, iškabintą iki prasidedant draudimui.

Rinkimų agitacijos draudimo laikotarpiu jokių vaizdinių rinkimų agitacijos priemonių, išskyrus išleistas Vyriausiosios rinkimų komisijos, negali būti balsavimo patalpoje ir 50 metrų atstumu aplink pastatą, kuriame vyksta balsavimas.

Laidoje dalyvauja Londone gyvenantis lietuvis Vitalijus Audickas, neseniai rinkimus stebėjusi Jordanijoje Gabrielė Tervydytė, Prancūzijos radijo žurnalistė Vilniuje Mariele Vituro, komunikacijos konsultantas Mindaugas Lapinskas, Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto dėstytojas Vytis Jurkonis, Bath universiteto Jungtinėje Karalystėje dėstytojas Ainius Lašas.


ziniuradijas.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tarabilda       2016-10-12 0:20

Pirma komunistus visiems laikams laidojo Elvyra Kunevičienė. Nepasilaidoja, nors tu ką.

Dzeikas       2016-10-11 23:37

Tarabilda,
na prasidejo kaip iprasta kai sajudiniai laimi. Berods pirma karta jie taip pratruko 1996m. vienos konservines paneles lupomis.
Ta pati pradzia suponuoja panasia pabaiga.

Dzeikas       2016-10-11 23:33

https://youtu.be/NEFM5lLNhiE
Tipiskas vaizdelis Lietuvoje po Seimo rinkimu kai nera aiskiu laimetoju ir reikia daryti koalicija ypac tarp taip tycia antagonistiniu partiju.

Tarabilda       2016-10-11 21:43

Anūkas yra politinis mikrobas, politiką suvokiantis kaip premjero posto ėmimą. Ką jis pripliurpė per vakar ir šiandien mosikuodamas rankomis, kitam pakaktų ir visiems metams. Dar nelaimėjęs rinkimų jis pradėjo dėlioti ir stumdyti visus į paties susapnuotas vietas. Visus, išskyrus liberalus. Tai manau, kad su masiulininkais ir paliks it musę kandęs. Bet ir liberolams su tokiu gali būt nepakeliui. Aišku, susidės iš neturėjimo ką veikt.

durneliams       2016-10-11 21:30

kiek bus du kart du? Kiek reikia tiek ir bus

stasys        2016-10-11 19:10

Pikasui .. Be plačios koalicijos sunku bus ta vyriausybe užpildyti savos srities profesionalais . O bandymas ja sukomplektuoti iš ‘savu‘, bet kokia kaina, visada baigiasi tuo kad į krašto apsaugos ministro pozicija ‘įsibrauna‘  Juknevičienė  .. ar ūkio ministre tampa kokia nors Vėsaitė ..kaip pav. Aišku Karbauskis nėra pirmas verslininkas kuris nutarė tapti politiku , bet tokiu žmonių patirtis optimizuoti savo verslo veikla gali būti naudinga vyriausybei..su sąlyga ..kad pavyks suvaldyti patirtimi neprišaudytus savo partijos narius . Apeliacija į Valinsko šou menus . Antra , man sunku nusikratyti nuojautos kad toks kaip Skvernelis į pirma vieta sąrašo papuolė tik dėka siekio išvengti vienvaldystės metamo šešėlio ..o tai labai budinga tokioms jaunoms partijoms ..beje ar daug Pikasai prisimintumėte va taip greitai ,..kas be Karbauskio ir Skvernelio toje partijoje žibėtu matoma šviesa ..man teko pagalvoti ...ir tai gali reikšti tiek geras tiek blogas aplinkybes. Partija jei ji gyvybinga privalo auginti savyje matomus lyderius ..na bent jau tam kad nereiktu nuogu pilvu kokiame šou šokti ..ar kaip Gražulis „vyrai aš už Lietuva“..sunku nusikratyti provincialumo , o Gabrieliui tai bus viena iš rimčiausiu užduočių ..laimėti rinkimus viena o valdyti savos partijos senos politikos ‚grobuonis‘ visai kas kita ..

Pikasas Povilui       2016-10-11 17:56

Nežinau, kodėl I.Degutienė nebuvo tarp vienmandatininkų. Gal ji panoro užleisti kokiam jaunesniam. Niekad ji per balsavimus neturėjo problemų. V.Margevičienė pati atsisakė savo Centro apygardos, kur visada lengvai laimėdavo. G.Skaistė buvo iškelta nuo Kauno TS LKD partijos centro skyriaus, tačiau ši apygarda tapo panaikinta VRK pastangomis ir ji liko tik daugiamandatiniame sąraše Kodėl ji buvo įrašyta taip žemai tik 35 numeriu? - nežinau. Jei ji buvo reitinguota aukštyn, tai manau, kad teisingumas buvo atstatytas.

Povilas       2016-10-11 14:33

Užsikrėčiau turbūt nuo Pikaso liga - pertempiu savo komentarą iš vienos vietos (negyvenamos) į kitą.
Taigi, štai ką jie mums įbruko:
...
Konservatoriai: I. Degutienė, V.V. Margevičienė, G.Skaistė net nesivargino tikrintis rinkėjų pasitikėjimą vienmandatėse apygardose ir “praslydo” sarašu.
Kiti taip pat bus visiški “sarašiniai”, nes už juos balsavo juokingas rinkėjų procentas: A.Kubilius 5,63%, R.Žilinskas 9,1%, E.Zingeris 11,26%.
...
Žali valstiečiai irgi įvaldė sarašo gudrybes: E.Jovaiša, V.Rinkevičius, P.Nevulis, J.Džiugelis, A. Baura - grynakraujai “sarašiniai”, o A.Širinskienė 4,2%,S. Jakeliūnas 7,25%, D. Šakalienė 7,66% irgi rinkėjų balsais girtis negali.
...
Socdemai taipogi neatsilieka: R.Burokas “pralįs” sarašo pagalba, o kiti imitavo demokratiją: B.Vėsaitė 6,20%, B.Juodka 6,28%, A.M.Pavilionienė 7,02% J. Bernatonis 7,77%, I.Šiaulienė 7,89%, J.Požėla 10,22%, A.Sysas 10,25%, R.Šalaševičiūtė 10,74%.
...
Čia dar ne visi, o tik ryškiausiai išsiskiriantys.
Ką tokie atstovaus Seime? Turbūt tuos, kurie jus į sarašą “prastūmė”.
Tik jau, aišku, ne visuomenę, kuri jų tikrai neišrinko.
Beje, citata iš vikipedijos:
“Atstovaujamoji demokratija – tokia demokratijos forma, kuomet įstatymus leidžia ir vykdo visuomenės išrinkti atstovai. Tokia demokratijos forma yra populiariausia. Lietuva taip pat yra atstovaujamosios demokratijos valstybė.”

Viskas       2016-10-11 13:18

vyko kaip įprastai.Ir kompiuteriai gražiai strigo, ir skaičiavo kaip reikia. Mauras savo padarė dabar gali išeiti. Na dar truputėlį per anksti. Reikia tinkamai sutvarkyti balsavimus antrame ture. Po to nors ir tvanas.

Pikasas       2016-10-11 10:08

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų partijos reklama TV programose buvo išties įspūdinga. Nereikia norėti, kad joje būtų atskleista šio politinio darinio esmė. To politinėse kovose nebūna. Tačiau rinkėjas turi teisę žinoti apie kandidatus tiesą tam, kad galėtų prasmingai ir teisingai pasirinkti. Jei Lietuvos politinėje dešinėje esančios TS LKDE partijos kandidatų dauguma yra “išnarstyta po kaulelį”, tai ką mes žinome bent jau apie R.Karbauskio ir S Skvernelio tandemą? O juk antras Seimo rinkimų turas bus pakankamai svarbus, nors, manau, ne lemiamas. Tikėjimas, kad LVŽS sudarys koaliciją su TS LKD kelia daug abejonių. 
  PASIAIŠKINKIME: Viktoro Uspaskicho “Darba parcija”, ilgą laiką buvusi “Lietuvos gelbėtoja”, išstumta iš Seimo. Šis projektas gal jau baigia savo programą. “Giniruojanti ikanomika” tampa praeitimi, kaip ir Plechanovo akademijos diplomas “su spalvotu antspaudu”. Ateina naujas, bet gerai žinomas gelbėtojas, kuris turi dar geresnius rezervus ir galingesnius rėmėjus.  Nors jo svajonę tapti kolūkio pirmininku, kaip jo tėvas, sutrukdė Lietuvos Laisvė, tačiau būdamas dar tik 19 metų jis jau buvo Lietuvos, Vokietijos ir Rusijos bendrovės direktorius ir bendrasavininkis. Naisių bendrovės žemės apima ir buvusio “Naisių” kolūkio ir kitų buvusių kolūkių žemes. Jų pajus supirko buvęs kolūkio pirmininkas Čes1ovas Karbauskis. 1990 metais Ramūnas Karbauskis užmezgė pažintis su aukštais sovietų pareigūnais ir paniro į azoto trąšų verslą. Rusijos koncernas “Aeron” valdomas Večiaslavo Kantoros - Europos žydų kongreso prezidento, turinčio turtų už 2,6 mlrd JAV dolerių. 
  Ramūnas nėra naujokas ir politikoje. Būdamas 26 metų jis jau tampa Lietuvos Valstiečių partijos pirmininku, o nuo 1996 iki 2004 metų buvo Seimo nariu. Veiklos Seime prioritetas - žemdirbių mitingai. Seime pagarsėjo protestais prieš Lietuvos narystę Europos Sąjungoje. Kaip su R.Karbauskiu susijusi minėta V.Uspaskich SAPARD lėšų pasisavinimo istorija - tikslios informacijos neradau.  1999 metais R.Karbauskis be Seimo leidimo vyksta į Baltarusiją ir grįžęs siūlo mums mokytis ir kaimynų. Ko mokytis? Kolūkinės tvarkos? Nors su K.Prunckiene jis konkuravo, tačiau rėmė ją per Prezidento rinkimus. Šiuo metu Ramūnas Karbauskis stambaus “Agrokoncerno” prezidentas. Buvo skelbta, kad jis valdo 30 tūkstančių hektarų žemės , o jo deklaruotos lėšos nuo 1996 metų 0,47 mln litų sumos padidėjo iki 41,5 mln litų. Nėra abejonių, kad Ramūnas Karbauskis gabus verslininkas ir politikas. Daug kas stebisi, kad R.Karbauskis užleido partinio kandidatų sąrašo pirmą vietą savo naujam kolegai S.Skverneliui. O gal jis kai kurių nepatogių klausimų vengia. Apie jo brolį Mindaugą 20 metų gyvenantį Maskvoje, Majakovskio teatro meno vadovą ir režisierių ar apie dukras Ispanijoje. Šeima čia nei prie ko. Na, o jei jo konkurentai žemės ūkyje atsiliepia apie jį nepalankiai, tai juk tai - konkurentai. Galima bijoti tik vieno. Nesinorėtų, kad jo įkurta sąjunga taptų pakaitalu V.Uspaskicho dariniui. Galima netgi manyti, kad dalį šio didžiulio elektorato susišlavė LVŽS darinys. Nesinori manyti apie blogiausią variantą, tačiau kai kurių abejonių dėl būsimos koalicijos sudėties kyla. R.Karbauskis per antrą turą žada remti ir konservatorius ir socialdemokratus. Tą teisę jis suteiks savo bendražygiams. Keistas toks pažadas, a ne?

Nežiniux       2016-10-11 8:34

Gal kas paporins, kuomi skirias rinkimai maskolijoj ir pas mumį?

Dzeikas       2016-10-11 7:05

stasiui,
nieko nenuspejamo nebuvo.Dalyvavimo show procentas nuspetas - legalu(u)s procentai surinkti, tegul ir su maklem.Paprastai Lietuvoje rinkimuose dalyvauja ~ 70%.Sikart,oficialiai - 50.Vadinasi 1/5 (ir minimum 70.000 gadinusiu biuletenius) jau supranta , kad dalyvauja kauseliu zaidime “lochu” vaidmenyj. O po kuriuo kauseliu bus rutuliukas sioje “sarmankeje” absoliuciai dzyn.
Ir jeigu sovietus isvaike tik 10% aktyviai dalyvavusiuju nuo tada mazdaug veikiu 3 mln. tai broilerio ir kolukieciu chebros reikalai nekazinkokie.Ant ju (ir ju zaidimo kauseliais) skersa deda 20% nuo 2.5 mln jau dabar.
Kas bus kai jovalo ims trukti?

staskai       2016-10-11 7:05

nejuokink

stasys        2016-10-11 6:43

turbūt raudu vakaras jau baigtas ? tai ir gerai ..matant tokias rūškanas veido minas apima negera nuojauta ..kad didžioji to spektaklio publikos dalis tiek įsijautė kad ir pamiršo ko čia rinkosi ir kam ašaras liejo tos scenos ponai ir ponios ..Nors dar ir ne laikas suvesti visus to renginio galus ..bet drąsiai galima sąkyti kad tas renginys pavyko..Ne ta prasme kad juose konservatoriai nušlavė visus likusius ir dar taip kad tam pačiam Juozapui žandikaulis atvypo ..ne . Šios ramios ir infantilios rinkiminės batalijos eiga nieko panašaus nežadėjo , o klakeriai skaičiuotojai ..su savo sovietiniais skaitliukais aiškiai liko nesuprasti..kas matyt reikštu kad kažkam teks grąžinti pinigus už pažadėtas rožines svajones. Tiesa sakant aš džiaugiuosi .. ir tik tuo kad ta neatspėjamumo detalė Lietuvoje vis dar esti ..tai leidžia galvoti kad visuomenė vis dar pajėgi elgtis spontaniškai nepriklausomai nuo to kam kaip norisi kad ji galvotu o tai esminis jos demokratijos bruožas ..teisė ..griauti logiškai sudėliotas tiesas tam kad kelias butu duobėtas ..ir tik tam verta save pasišvęsti .

Juozapas       2016-10-10 22:37

Laikas nieko nesiūlo. Laikas abejingas.
Siūlo ir daro žmonės kurie turi idėjų bei noro.
Visatoje nēra galingesnės jėgos už Mintį.
Mintis yra visko Alfa ir Omega.
D-vas sukūrė žmogų pagal savo paveikslą suteikdamas kūrybos dovaną.
Mes galime rasti išeitį iß užburto rato.
Reikia tik liautis aklai klaidžioti daužant kakta sienas.
Reikia atsimerkti ir pažvelgti į situaciją kitu rakursu.
Šviežiai, ne taip kaip Matrica liepia.
Savarankiškai, atmetant iliuziją.
Baimė yra iliuzija, mūsų vaizduotės vaisius.
Baimė yra tai ko nėra dabartyje, o ateitį kuriame patys.
Pavojus visada realus, tačiau baimė yra viso labo tik pasirinkimas.

 

Tarabilda       2016-10-10 22:06

Panikuosi ar nepanikuosi, niekas nuo to nepasikeis. Partinė politika, mane kankina tokia nuojauta, - išgyvena agoniją. Ir ne tik pas mus. Vadinasi, reikalinga kažkokia kitokia organizavimosi forma. Kokia konkrečiai, sunku pasakyti. Gali būt, kad pats laikas pasiūlys. Už akių jam neužbėgsi.

Juozapas---Tarabildai       2016-10-10 21:45

Juk giliai viduje žinai- nepakaks.
Ar supranti- šioje situacijoje kurioje esam atsidūrę, kalbėti apie kažkokias “ateinančias kartas” yra mažiau realu nei apie kokios Centauro alfos ar betos egzoplanetos kolonizavimą.
“Padėsim asmeniškai kas galim” yra paskutinis šovinys nenorinčio pasiduoti gyvu apkaboje.
Kai jau susitaikai su mirties artumo realybe.
Kai nebelieka jokių išeičių ir laiko.
Laiko turim nelabai daug, bet turim.
Išeičių?
Neabejoju jog dar turim.
Klausimas ar turim cibulius tas išeitis îžvelgt ir realizuot.
Ar Tu antžmogis? Ne?
Ir aš ne.
Lieka logiškas variantas- kooperuotis.
Raras, kardanas, karbiuratorius, bamperis, ...- atskirai, tik geležų krūva.
O sukrinkti į dalių ir mechanizmų sistemą virsta automobiliu.
Užvedei ir važiuok kur reikia.
Tik žinok kur ir ko.
Bet, aišku galima ir likti savo žeminėse kas sau.
Ale derėtų pasitikrinti ar turi tą NZ- paskutinį šovinį.
Ir ar bus jėgų ir drąsos nusišauti.

 

 

Tarabilda Juozapui       2016-10-10 21:23

Ką daryti? Su tais, kurie išrinkti tikrai nėra ką daryti. Manau, kad jie labai greitai izoliuosis patys. Iš savo pusės mes jiems padėsim kiekvienas asmeniškai kaip galim. O pirmutinis uždavinys - kiekvienai ateinančiai kartai įdiegti į galvas mintį, kad kurti lietuvišką ir krikščionišką Lietuvą yra geras ir prasmingas užsiėmimas. Pradžiai pakaktų ir to.

Juozapas---Tarabildai       2016-10-10 20:36

O ar aš prieštarauju?  Ne.
Taip ir bus. Jeigu tam netrukdysim.
tik norėčiau kai ką patikslinti:
Lietuvos grūdimas ES feder/pider-rccijos (kvazi imperijos)link yra ne visa bėda.
Už horizonto šmėkščioja tikrojo , gereralinio Sumanymo ausys.
Lietuvos valstybingumo šaknų galutinis nukapojimas eurosojūzo kombainu yra ...ruskijos interesas.
ES kvazi imperija yra pasmerkta žlugti nes šio darinio genetika yra tokia pati kaip anksčiau žlugusios cccp.
Tai va - kacapynas briuselyno rankomis mus išvalsybins, išvarys emigracijon aborigenus, o po ES žlugimo tiesiog pasiims Lietuvėlę dykai ir be šūvio.
Mane tokia perspektyva nei žavi nei tenkina.
Kaip senas antitarybininkas nekęsdamas bet kokios orwelizmo formos dariau ir darysiu tai kas mano jegoms įmanoma.
Gal ką ir tenkina, manęs netenkina diagnozių rašymas.
Reikia stengtis kurti ir daryti įtaką masių nuomonei.
Daryti antitarybinį darbą.
Arba po vieną kas sau arba efektyviai organizuotai.
Tam reikia tartis ir susitarti.
Susitarimui reikia noro.
O norui reikia, kad kas žarijų po uodega pažertų.
Pažers. Broilerio matrioškinė valdžiukė parūpins.
Galima neabejoti. Vakarykščiai uolūs tekini balsuotojai jau po kokio pusmečio užkauks kaip cuckiai kuriems pautus duryse privėrė. Ir mes su visais pajusime tuos tarpdurio malonumus.  Tada ir individualūs norai taps aiškesni.
Pabaigai nedidelis diskursas.
Būsimas marionetinis “parlamentas” labai panašus į odiozinį liūdnai pagarsėjusį 1940 “liaudies seimą” kuris pakasė Nepriklausomą Lietuvos valstybę.
Jeigu kas nežino, slengo žodelis “chebra” yra kilęs iš žydiško “hevra”. Hevra - tai lokalios žydų bendruomenės komitetas besirūpinantis vietos tautiečių laidojimo reikalais mirties atveju.
Rusiškai tai vadinasi “pogrebalnoje bratsvo”.
Tai va naujoji valdančioji “chebra/hevra” bus inauguruoti Lietuvos laidotojais.
Simboliška, jog naujajam “liaudies seimui” diriguos “liaudies” gynėjo, NKVD požarnyko dukrelė.
Dar simboliškiau, kad į antrąjį turą jedinstvininkų irštvoje “novo vileikoje” prasimušė stalino saulės gabentojo išpera Padleckis-junioras.
Tobula dukrų ir anūkų-broilerių chebra su kastuvais rankose.
O Lėlininkas, Šeimininkas laukia “za bugrom” su chrizantemų krepšeliu.
Tai va, ne diagnozes reikia rašyti.
Diagnozių rašymas tolygus nekrologo rašymui, tik kad iš anksto.
Arba kuriam receptus ir gydom, arba einam pirkt gėlių.
Tik paskubėkim apsispręsti nes kaip ir viskas musyse - gėlės brankZ.


panašujus dėl reitingavimo       2016-10-10 19:29

kad vyskupai labai cypė dėl reitingavimo - mol, viską išspręs reitingavimai

T. dar dėkingumui       2016-10-10 19:15

Tamsta kalbi apie gerai valdomą marionetę, bet mūsiškė, kokią turėsim už dvie savaičių po baigiamųjų darbų, kažin ar nebus visiška invalidė. Greičiausiai taip ir bus. Didžiojo spektaklio premjera gali būti visiškas fiasko jau vien dėl to, kad lėlininkė yra dešinioji komunistė, lėlė - invalidė, o žiūrovai didžiąja dalim - runkeliai prie televizoriaus. Istorijos volas iš viso šito vežimo teatro padarys išklotinę.

panašujui       2016-10-10 19:05

Reitingavimas skaičiaus nekeičia. Kol kas mes kalbame apie kiekybinius dalykus, o ne apie kokybinius.

Tarabilda Dėkingumui       2016-10-10 18:58

Nenorėčiau sutikti su keliais tamstos pasisakymo aspektais. Vaigauskas ar koks nors kitas ten su atsuktuvu rinkimų kompą valdęs, ne tiel jau ir svarbu. Jei ką nors ir pridirbo pagal scenaristų užsakymą, tai tas rezultatas iš esmės nieko nekeičia. Beje ir pats sakai, kad nieko tas antrasis turas nekeičia. Kur kas rimtesnis dalykas, kad rinkimai politinės krizės Lietuvoje nė kiek nepajudino iš mirties taško. Esminė Lietuvos problema, kurią vienaip ar kitaip reikės spręsti (ir labai greitai), ką mes atsakysime, kai bus iš Briuselio pareikalauta giluminės integracijos į ES federaciją. Už tokią yra prezidentė, liberalai (uoliausi iš partijų), konservai, socdemai iš išskaičiavimo (kur pinigai - visados už). O va valstiečiai yra su kažkokiu “negeru” euroskepsio kvapeliu. (Nesuprasi, gal ir su rusišku prieskoniu), nepanašu, kad iš didelio patriotizmo tas skepsis kyla. O jei rinkėjas tave sutapatina su Lietuvos gynėju nuo Briuselio, tai iki kadencijos pabaigos tą vėliavą turi ir nešti, nors ir kaip kreivai raukydamasis. Kaip nori ar nenori, negerai iš visų pusių tokioj padėty atsidūrus.
Į ES giluminės integracijos klausimą visi būsimi ministeriai turės atsakyti Daukantynės egzamine. Tad jomarkas laukia kur kas didesnis, nei buvo su anglų kalbos egzaminu pas josios ekscelensiją.
Ne, kaip sau norit, bet man dirbantis Seimas, iš to ką turim, - nepasidaro, nesusiklijuoja.

panašu       2016-10-10 18:54

geriausiai tai reitinguoja - niekas nepatikrins.
garantuota.
(nabagą dagį nureitingavo pedofilai - galai vandenyje ir t.t.)

Dėkingumai ir sutapimai pagal Karabasą       2016-10-10 18:15

Taip, televizoriaus dėžė yra pakankamai įtakingas ” rinkimų” cirko dalyvis.
Bet tv era po truputį blėsta. Šį kartą lemiamą reikšmę galimai turėjo naujesnės technologijos.
Sudėkime į krūvä keletą puzlės gabalėlių:
Vai-vaigauckiui vasarą sukakojo pencijinis amžius. Partškolos veteranas Sistemai atidirbo “ot zvonka do zvonka” ir turės išeiti mėgautis nekuklia pensija. Vadinasi Vai-vauckui nēra ko prarasti. Partija ir rodnaja Kontora galėjo duoti Zenkai paskutinę, “išeitinę” zadaniją. Zenka padaro kas reikalinga, nutaiso jemelios duračioko mordą ir… atia. Zenka pencijos laimę kanaruose gano, galai vandenyje ir visi laimingi.
Vakar, 19 val balsavusiųjų buratinų kiekis buvo apie 41% . Per valandą skaičiukas šoktelėjo iki 49,5.
Labai logiška- bjauriu oru, lyjant, smagiausia eiti balsuoti tamsy. Bet kas gali paliudyti- tai tiesiog visuotinė lietuvisų aistra. Taip ir matau vaizdelį- kur nors, kažkokiose Kolobibiškėse pliaupiant lietui, vienas kitą prilaikančių sutrešusių senolių pulkai per pažliugusiais vieškialiais pėsti voromis traukia balsuoti.
Po to tamsy porą valandų klibikščiuoja namo. Ne dieną. Dieną juk būtų neįdomu ir nepatogu.
Stebuklingieji Zeniuko kompiutetiai ir dar stebuklingesnė programinė įranga už kažkokius ten nupiepusius kuklius 12 000 000 lt. Pavertus eurais net sakyt nepadoru kaip pigu. Firmelė kažkokia vos ne vienkartinė darė. Ne iš oligarchinių.
Tai va- gal jau użpernai buvo sumąstyta apsidraudžiant sukurti rezultatų “optimizavimo” terpę.
Firmelė vienkartinė, įstatinis kapitalas tikriausiai minimalus- po visų cirkų užsidarys… ir galai į vandenį.
Vienžo, scenarijus neblogai padarytas.
Butratinai gali peikti Vai-vaigauckį, Vai-vaigauckis gali peikti IT firmelę, o Rrrrrežisierius/ė tyliai tūno šešėlyje ir džiaugiasi rezultatais kurie bus įforminti kaip teisėti.
Šmugelis padarytas, šulerių scenoje nebelieka, bausti ką nors taip pat- vsio zakonno.
Vienžo, kvailos visos kalbos apie antrus turus, apie rinkimų programas ir debatus bei sociologiai gaidžių tyrimai.
Bus taip kaip yra tikrąjame scenarijuje.
Ir po rinkimų viskas vyks pagal scenarijų.
Nes tokia vaidybinio žanro specifika ir technologija.
Specifika tame jog marionetės- buratinai yra abejose rampos pusėse- ir ant scenos ir žiūrovų salėje.
Tampai siūliukus ir viskas veikia kaip numatyta.

 

stasys        2016-10-10 18:15

Nespėliokime ..palaukime ir bus viskas matyti ..praeitais rinkimais konservatoriai daugiamandates sausai prapylė , o atsigriebė vienmandatėse ..taip kad spėlioti kas su kuo ir kaip daugiau nei ankstoka ..Tarabildai ..obuoliauti gal ir mokate ..bet juos kramtyti dorai matyt dantų trūksta .smile

Pikasas       2016-10-10 18:09

Pirmiausia molonia žinia tapo pats Gabrielius Landsbergis. Ne iš karto nuo politinės raiškos šablono jis perėjo į prie nuoširdaus ir šilto nuoširdumo. Per tokį trumpą laiką - didelis pokytis. Tai teko pripažinti ir jo oponentams, skaičiusiems savo labai prasmingas kalbas iš “špargalkių” Prakalbo Gabrielius žmogaus balsu ir tai neliko nepastebėta rinkėjų. Sutikti tenka, kad per eilę rinkiminių kadencijų tęsėsi panašios tezės bei vienodas jų pateikimas, Dievaž įkyrėjo.. Pagal savo patirtį žinau, kad reikia sugalvoti pirmą mintį. O toliau viskas liejasi savaime . Ar raštu ar žodžiu - tas pats. Žinoma, kiekvienam gali būti šiek tiek skirtinga… Tačiau , jau Petras Pirmasis žinojo, ką reiškia savų minčių pateikimas ir kad tai gerokai skiriasi nuo bojarinų raštvedžių priraitymų. Caras įsakė kalbėti be rašto, “čtob dūrenj každovo vidna byla” ( kad kiekvieno kvailumas pasimatytų). Manau, kad TS LKD partijos lyderį komentarų puslapiuose. apipildavę epitetų tiradomis liko su ilga nosimi. O gal būtent tokie “gudručiai” taip pat prisidėjo prie gero dešinės partijos pasirodymo pirmame ture? Kas gali paneigti?

 

Tarabilda       2016-10-10 17:38

Konservai už iliuzorines savo pergales labiausiai dėkingi turėtų būti prezidentės trubadūrams ir televizoriui.

Liepa -Tarabildai       2016-10-10 17:05

Labas vakaras.Dėkui,jog pasidalinote mintimis apie pirmąją rinkiminio cirko dalį.//Jūsų diagnozė apie į lyderius iškeltą galimai-esamai infantilią personą ant tiek taikli,kad nėr ką bepridurti.//Gal būsite dosnus bei pasidalinsite,kokios"daržovės” taip smagiai ir “teisingai” pasirinko tokius vedlius?//

Tatabilda       2016-10-10 16:33

Daug klausimų - dar daugiau pliurpalų. Lietuvos politologus ir soc.tyrimų kontoras paleisčiau šiandien pat į gatvę be išeitinių. Beviltiki spėliotojai, kaip viena ponia nori išgirsti.
Velnio visus jų pliurpalus. Laikas pažiūrėti rimtai, kas čia atsitiko, ir kas iš tikro gali atsitikti.
Anūkas nebemoka iš džiaugsmo žabtų sučiaupti, Gentvilas trina rankomis - ir tie ir tie prieš ponią pasirodė gerai. DP iš žaidimo patraukta, socdemai aplamdyti, TT sverdi ant vienos kojos. Iš Daukantynės jau šviečia žalias signalas, smagumėlis laukti antro turo.
Bet anūkas nebūtų anūkas - vis dėlto infantilas smėlio dėžėj ne daugiau, kai ima aiškinti, kad Karbauskio ir Skvirnelio rinkėjas nesuprastų, jei pastarieji pasuktų su socdemais. Ir kas tas yra pastarųjų rinkėjas? Taigi dauguma tų pačių “bičiulių” atsimetėlių ir nuo socdemų, ir nuo darbiečių ir nuo TT. Ne iš dangaus tie rinkėjai juk nukritę - tie patys runkeliai iš tos pačios ežios. Ir tie rinkėjai labiau užsirūstintų ant Skvirnelio su Karbauckiu, jei pastarieji su nemėgstamais nuo seno konservais už parankių susiimtų. O jei valstiečiai rimčiau paskaičiuotų, tai pasidarytų visiškai aišku, kad kompozicijoje su konservais ir liberalais, kurių ir skaičiumi koalicijoje būtų daugiau, partijai tikrai nenaudinga. Nebeliks tos partijos tokioje koalicijoje po pirmų bendradarbiavimo metų.
Visai kas kita, laimėjus pirmą ranką (o ir pralaimėjus - juo labiau) į pagalbą pasikviesti apipešiotus socdemus su visa jų šmugeliavimo ir administravimo patirtimi (kurios valstiečiai neturi), prie bet kokios šiknos limpančias TT liekanas su Žemaitaičiu, ir - vpieriod lipdyti “profesionalų” Vyriausybę. Ponia kaip ir prieš ketvertą metų raukysis, bet jei 71 seimūną tokia koalicija sukrapštytų, pati ponia pasidarys ne prie ko, kaip ir jos scenaristų darbai anūkui rašyti.
Valstiečiams geriausias gal scenarijus bųtų gauti antrą vietą ir apsimetus glušiais laukti. Suprantama, konservai turės valsčionis kviestis (tikrai ne Kirkilą pirmą). Vargu ar džiugiai valstiečiai kiš savo galvą į tikrų tikriausius spąstus. Neapsimoka. O jei į koaliciją neis - garantuoti nauji rinkimai.
Todėl ir poniai ir konservams dabar uždavinys nr.1 skelti perpus valsčionis, kad gabalas nugravituotų pas ponios koaliciją, o kita dalis lai grįžta atgal iš kur atsiradę.

Pikasas       2016-10-10 16:10

Kai kas jau aiškina, kad “konservatoriams džiūgauti nėra ko”, nes antrame ture jie pralaimės. . O ko jiems virkauti pirmą rinkimų turą laimėjus? To labiau, kai visokios reitingų agentūros TS LKD partijai rodė įprastai žemus rodiklius. Žinoma,. LSDP pernelyg gudrūs, kad tuo tikėtu ir nesuprastų visokių “Vilmorus” patikimumo. Kadangi socdemai nebepasitikėjo savo galia, tai gal bandė spekuliuoti įvairiais “antrais pasirinkimais”. Niekai visa tai…
Nebūtinai antras turas TS LKD partijai turi būti nesėkmingas. Tam yra konkretesnių priežasčių.

    PASIAIŠKINKIME: LVŽS partija yra politinės pozicijos prasme netgi labai nevienalytė. Du lyderiai prisiviešinę, o kas daugiau? Margumynas. .. Kaip ir A.Valinsko “prisikėlėlių” atveju gali įvykti skilimas bet kuriuo prisijungimo atveju. Rinkėjai į tokius besiblaškymus “kas daugiau pasiūlys” žiūri įtariai. Be to, R.Karbauskis be jokių išlygų pareiškė, kad jei valstiečiai ir žalieji bus pirmi, tai premjeru taps tik S.Skvernelis ir niekas kitas. Kažin ar šį asmenį daug kas įsivaizduoja tokiame aukštame poste?  Dar daugiau. Į koaliciją R.Karbauskis, atseit,  kvies tik tuos, kurie sutiks su visais LVŽS planais. Dalis jų jau dabar kelia rimtų abejonių. Ėjimas “buldozeriu” dar daugiau supriešintų ne tik pačią LVŽS, bet ir sukeltų problemų su kitomis partijomis. Jei atvirai, tai išeidamas iš Seimo nario pirmininko posto A.Valinskas man atrodė patikimesniu, negu keistą politinį šleifą paskui save tempiantis R.Karbauskis. Tiek jis, tiek ir A.Paulauskas buvo aktyvūs propagandistai prieš Lietuvos įstojimą į NATO. O tai netgi labai rimtas rodiklis. Netgi rimtesnis už referendumo rengimą dėl atominės. Net i Lietuvos socialdemokratinė kairė “grybautojų su tankais ” Lietuvoje nenori. Tikėjausi, kad abi grupuotės DP ir TT bus iš Seimo iššluotos. Viena liko apkramtyta. Tiesa, jau be savo “erelio”. Jei būtų išstumta TT, tai Puteikio ir Krivicko koalicija greičiausiai būtų perlipusi per labai iškeltą  7 procentų barjerą. Žinau daugelio antro turo dalyvius . atstovaujančius dešinei. Manau , kad jų įdirbis yra apygardose žinomas. LVŽS dabar ant bangos, tačiau ne kiekviena banga sėkmingai net prityrusį banglentininką išneša saugiai į krantą. Tai kokia ta patyrusi LVŽS žinomo tandemo aplinka? Nežinau jos gebėjimų. Ar panorės rinkėjas rizikuoti su LVŽS siūlomu premjeru ir valstiečiu R. Karbauskiu sužinosim po dviejų savaičių. Matysim…

Arjonis       2016-10-10 15:43

Nebenoriu leistis į beprasmę diskusiją. Lietsąrašiečių iš viso tebuvo keletas šimtų. Pirmasis įspūdingesbnis mitingas prie Respublikinės bibliotekos sutraukė apie 700 palaikytojų. Dočys buvo savas ir mėgiamas rašytojas , taiklaus jumoro asmenybė. Privalėjome džiaugtis tokiu turtu. Bet vieną dieną kažkas atsitiko. Asmenybei nebeįtiko draugija, žvilgt iš aukšto, o ten dar aukščiau Puteikis stovi. ir kad pradės trankyti durimis. Dar kelis tokius trankytojus (prietrankas?) susirado.Ir visi krūvoj sumanė išnešti kuo daugiau dūmų iš triobos. Tauta per daug nenustebo. Tiesiog suprato, kad tarp besiriejančių kačių teisybės nedaug pasisemsi.Ir šiandien turime pasekmes šio ir dar keletos jo arogantiškųjų draugelių sukeltas.Kad tave kur dočys…

Arijoniui       2016-10-10 15:16

Labai galingas turėtų tas Dočys būti, jei ėmė ir sugriovė visus nesisteminių planus. Ruskių agentas - ne kitaip.

komunistai nepasiduoda       2016-10-10 14:42

partizaniškai komunistai kenks, baugins, sabotuos

Arjonis       2016-10-10 13:59

Rezultataui nedžiugina, kad rinkimus pralaimėjo Lietuvos sąrašas, kad rinkimus pralaimėjo Puteikis.
Dočiai padarė savo juodą darbą. kad juos kur dočiai peklon nusitemptų...

Rezultatai džiugina       2016-10-10 13:34

Smagu kad prakišo naivuoliai nevykėliai “Lietuvos Sąrašas” ir pedofilų bei žmogžudžių gauja “Drąsos Kelias”. Dar ir vatnikų R. Paulausko ir A. Nako Lietuvos Liaudies Partija apsijuokė su vienu procentu.

Jules       2016-10-10 13:17

Puteikis atgaivins Centro partiją ar sąjungą. Ozolo - Bičkausko sąjungą, kuri maudėsi kadais populiarumo viršūnėje, bet tik iki rinkimų. O va Maldeikienė ims ir laimės - MGU parems.

Dočys Arjoniui       2016-10-10 13:00

Nusiramink asiliuk. Dočys niekur nieko nevedė. Savo prakeiksmus gali svaidyti Puteikio adresu, kuris nukanalizavo protesto balsus, ko ir siekė sistema.

Arjonis       2016-10-10 12:41

Prie suskilusios geldos. Dočių ir Ko sumaišatis tarp savų davė vaisius. Vietoje to kad plačiu frontu kartu surėmę pečius galėtume atstovėti pamatinį tautos interesą : siekti teisingumo, turime išsiskaidžiusius perlaužtus šluotražus.
Blogiausias palinkėjimas artimui manau turėtų būti toks: “Kad tave kur dočiai nusivestų obuoliauti”...

Dočys       2016-10-10 12:31

Ar nesakiau, kad rinkimus laimės Grybauskaitė. Neklausėte,  tai ir turėkitės.

Jules       2016-10-10 12:26

Na, o kas už Madrido klubo nugaros, kokios šeimos stovi? Kol Europos galutinai nepribaigsi - Pasaulinės Vyriausybės nesuorganizuosi, tik bandysi ir buksuosi, bent jau kol kas. Mūsiškiai svajokliai iš Vilniaus Rotary klubo mano kitaip. International socialist’ai sutrumpintai vadinami internaciais.

man patinka,       2016-10-10 11:49

kad Trampas netiki “klimato kaitos” religija.

Vertėjas       2016-10-10 11:29

Kaip normalus žmogus supranta kontorinio “stasiaus” keverzonę“Graži diena aušta”?- “Košmaras tęsiasi”.TKokie logoniai gali balsuoti už koncervinius padarus, kurie nusnorino veikiančias pelningas įmones,bendroves, bankus,atominė AE, sužlugdė referendumus dėl žemės,lito, dėl galybės ekonominių aferų-Leo, Mažeikių nafta, Energetiko išdraskymo, prichvatizacijos, žemių skraidinimo, neįvykusi desovietizacija tebekybo ore.Piliečiams plaunamos smegenys dėl neva būsimų geradarių užsoienio investuotojų, mistinio konkurencingumo,“rūsai puola”,o visose srityse tvyro chsosas,skurdas ir dezinformacija.Neveltui vaigauckiniai kompiuteriai vėl “netikėtai"strigo per rinkimus,nes kažkokia aiškiai neaiški šutvė įsisavino milijonus iš mokesčių mokėtojų vėl atimdama sotesnį duonos kąsnį.

 

Buras to Jules        2016-10-10 11:13

zvilgtelkit i Club of Madrid sarasa:
https://en.wikipedia.org/wiki/Club_of_Madrid

Jules       2016-10-10 10:46

Džeikai, laikai mus idiotais, ane? Sakai, nepotizmas egzistuoja versle, vadinasi, realiojoje politikoje. Šiaip, persiskaityk, ką reiškia sąvoka nepotizmas, o čia žmonės renkami, o ne paveldimi, dezinformatoriau. Vis nenustoji medžiot runkeliukų kaip tas Karbauskis, ane?

Buras        2016-10-10 10:45

“This world is very small.  Just forget about Switzerland or European countries.  National boundaries do not mean much these days.  We are living on a small, small planet.  Whatever I am now saying, has already been communicated within a blink of, within a fraction of a second.  We are living in [times of] global communication, social media.  Therefore there are no national boundaries.  Be a global citizen.  Let us try to see what you can do for others.”
Nacionaliniu valstybiu sienos nebeturi reiksmes - sako JT Gen.Sekretorius Ban Ki-moon.
Tik ne Rusijjos, Kinijos ar Siaures Korejos.
Tik Vakarai turi atverti sienas.
Sio Harvardo aukletinio pagrindine agenda - Klimato kaita, Geju teises, moteru lygybe su vyrais ir visa kita “Open Society” ideologija.
Tik ne Rusijos dumoj rasit moteru 50 ant 50 kaip siulo gen sekretorius.
Ir nors Rusija neva isvijo Sorosa, Putinas apdovanojo ordinu   Ban Ki-moona.
Argi ne keista?

Viktoras Rotschildas i “klimato kaita”  investavo daugiausiai.
Soros pardave Shell akcijas ir pirko Facebook’o.
Idomu kokiu paziuru naujai isrinktas i JT gen sekretorius portugalas Antonio Guterres? Buves SOCIALIST INTERNACIONAL lyderis?

Dzeikas       2016-10-10 10:23

10:07,
Tamsta lyginat pirsta su piestuku.Jei JAV konkurentai i valstybine valdzia pajustu nors seseli nepotizmo - iskart pakeltu tai ant sakiu ir zinant jankiu mentaliteta tai butu grabas itariamojo karjerai valstybineje tarnyboje ir ko gero versle.Dvokelis jau butu.
Klintonienes vyras siuo metu yra politinis 0. Na eksas, kurio itaka maesne nei vestuvinio generolo.
Tamsta nepazisti amerikieciu.Jie skirtingai nuo lietuviu akis drasko valdziai nemirkteleje. Todel nepotizmas JAV egzistuoja tik versle ir tik iki tam tikros ribos.Nes jeigu zmogelis nesusitvarko ir nesa minusa verslui - jokia giminyste negelbes.

Jules       2016-10-10 10:11

Vienaip ar kitaip pirmauja Former Bolsheviks - su jais lietuvaičiai siekia orgazmo. Didžiojo “O” politikoje ir lovoje - žemės ūkyje. Na, o kalbant toliau apie pelkę, mes žingsnis po žingsnio artėjame link Maskvos. Jai nepavyko su Paksu dėl jo proto ribotumo, bet gali pavykti su Karbauskiu. Karbauskis yra intelektualesnis, gudresnis ir tokių klaidų, kurias padarė Paksius - nedarys. Todėl, manyčiau, kad statymas geras - klojamas kilimas Putinui žengti toliau.

to stasys       2016-10-10 10:07

Sakyk, o pats neturi anūkų arba neturėsi? Kodėl nesakote, kad Prezidento Klintono žmona pretenduoja tapt prezidente, ką? Ko nesispardei, kai Bušo sūnelis dukart tapo prezidentu?

Buras        2016-10-10 9:48

Stai kaip Paksas replikavo Filippo’ui Grandi, zydu kilmes JT komisarui atsakinam uz pabegelius, patirti igijusiam su Palestinos pabegeliais:

„Jūs gi komisare, neprivalote apgyvendinti ir turbūt nepriimtumėte savo namuose svečių, kurių jūs nekvietėte. Kodėl kitaip elgtis turėtų Europos valstybių piliečiai?”, - kreipdamasis į  Jungtinių Tautų vyriausiąjį  pabėgėlių reikalų komisarą Filippo Grandi, klausė R. Paksas.
.
Jis ragino nustoti diskutuoti ir pradėti veikti, apsaugant Europą nuo migrantų, o ne ieškant jiems prieglobsčio. Saugant išorines Europos Sąjungos sienas, o ne už milijardus perkant Turkijos prielankumą. Užtikrinant bendrijos valstybių piliečių saugumą.
.
„Ne pabėgėlių iškaišiojimas po atskiras valstybes yra svarbiausias Jungtinių Tautų ir Europos Sąjungos reikalas. Reikia šalinti karų ir konfliktų priežastis. Taip, reikia padėti nuo gaisro nukentėjusiems, bet be tos pagalbos reikia realių pastangų neleisti gaisrui įsiliepsnoti ir jam plisti.”
....
Jei tai tiesa, tai tik pasveikinti Paksa reiketu uz drasa.

Dzeikas       2016-10-10 9:40

Panasu, kad valdys sajudistu ir kolukieciu dupletas. Taciau su niuansu, kad vieni be kitu negales, nes likes politinis mailius nesurinko pakankamai mandatu, kad Anukas ar Prunskienes nuovala santazuotu vienas kita pakeisti partneri.
Ka tai reiskia Lietuvos salygomis?
Tai reiskia ,kad korupcijai ir vagystems is izdo bus nuimti bet kokie apribojimai.Nes nei sajudiniai , nei kolukieciai nesiryz ardyti koalicijos mainais i politine nezinia net jei partneriai ijunke i lovi prades imt daugiau nei priklauso pagal “poniatkes”.Ir ko neimt? Veliau bus sakoma, kad jie norejo pravest savo programa ir padaryt “mieluslietuvoszmones” laimingais , taciau neielido niekadejai sajudistai/kolukieciai.

stasys        2016-10-10 9:07

burui ..kaip tik baigiau gerti kava .. gal kavos tirščiu duoti pavaražijimui ?

ruskeliai vs žydeliai       2016-10-10 8:59

ruskeliai laimėjo prieš žydelius.
ruskelių partijos:
- valstiečiai,
- paksininkai,
- lenkai
———————
žydelių partijos:
- komunistai,
- konservatoriai.
——-
liberalai neaišku - tur būt kaip prostitutės - kas daugiau sumokės, tam atsiduos.

Buras pensininkei        2016-10-10 8:48

O ar nemanot, kad Putinas padejo laimet konservatoriams? Pagalvokit.

Buras        2016-10-10 8:45

Darbo partija iskrenta.
Nieko keisto, jei laikesi ant Viktaro ledu Dadu.smile
.
Tvarka ir Teisingumas padare gera ejima: papilde savo gretas Panka ir Kestuciu Puku. Jo radijas padare nemaza itaka.
Keista tai, kad K. Pukas palaiko Prezidente, nors paartijos lyderis Paksas nera jos draugas.
Na, o Grazulis turi savo palaikymo komanda pries gejus…

Pernsininke       2016-10-10 8:24

Visais esamais ir nezinomais “sugedusiais” kompiuteriu kamalais padare, kad konservatoriai remiami Grybauskaites iseitu i prieki. Dabar konservatoriai prades statyti ne tik AUKSINIUS tualetus, bet ir vaiku darzelius remiamus Lietuvos energetikos.

rezultate:       2016-10-10 8:24

Daugiausia mandatų Seimo rinkimuose laimėjo LVŽS ir TS-LKD: “valstiečiai” gavo 20 mandatų, konservatoriai – 19.
.
Į Seimą pateko:
.
Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga – 21,76 proc., t.y. 20 mandatų;
.
TS -LKD – 21,40 proc., 19 mandatų;
.
LSDP – 14,51 proc., 13 mandatų;
.
Liberalų sąjūdis – 8,89 proc., 8 mandatai;
.
Lietuvos lenkų rinkimų akcija – Krikščioniškų šeimų sąjunga – 5,46 proc., 5 mandatai;
.
Partija Tvarka ir teisingumas – 5,41 proc., 5 mandatai.
.
Į Seimą nepateko Darbo partija, už kurią balsavo 4,76 proc. rinkėjų.

N.Puteikio ir K.Krivicko koalicija taip pat liko už Seimo ribų – už ją balsavo 6,09 proc.
.
Kitos partijos:
.
Lietuvos laisvės sąjunga – 2, 06 proc.
.
Lietuvos žaliųjų partija – 1,96 proc.
.
“Lietuvos sąrašas” – 1,69 proc.
.
Lietuvos liaudies partija – 1,01 proc.
.
S.Buškevičiaus ir Tautininkų sąjungos koalicija – 0,54 proc.
.
“Drąsos kelias” – 0,28 proc.

>>zaratustra       2016-10-10 8:22

sunkoka susieti valstiecius su kompu “uzluzimu”.

nestasys       2016-10-10 8:16

nyki diena ir net neišaušo. Metus žvilgsnį pro langą - pilka kaip po branduolinio karo.
Norėjot, runkeliai, konservų. Tekite, turėkitės.
Tuoj puls mauti visiems mokestines kelnes, kurios ir taip kiauros. Biudžetas tai gi tuščias, išvogtas skersai ir išilgai.

stasys        2016-10-10 8:12

Jules ..norėjote permainu , o ko prastos šios ? kas gi prognozavo kad anūkui iš pirmo karto pavyks toks ‘pokštas’ ?,..ir čia didžiausi pesimistai buvo senoji konservatoriu grietinėlė ..su Kubiliumi priešakyje smile) nespjauk į vandenį , ka gali žinoti kaip viskas pasisuks .smile O nesisteminiams dar reikia augti ir tobulėti savivaldose ...ten kur didžiausi iššūkiai laukia tos valdžios. smile

Jules       2016-10-10 7:28

Žodžiu, šalies alinimasis tęsis iki babach. Labai stipriai veikia šešėliai ir konspiratoriai. Padėtis su kiekviena kadencija tik blogėja - pelkė plečiasi.

zaratustra       2016-10-10 6:43

Rinkimų naktį “užlūžo” VRK kompas… Tai ar dar neaišku, žmonės mielieji, kas “laimės’ rinkimus?

stasys        2016-10-10 5:49

Graži diena aušta .

Akivaizdu kad       2016-10-9 22:55

gėdingai pasirodys trys gėdingiausios partijos, įsivaizdavusios save kaip “tautos balsas”: kremlinių putinofilų Nako ir R. Paulausko “Lietuvos Vatnikų Partija”, violetinių pedofilų partija “Drąsos Kelias” ir naudingų kvailių partija “Lietuvos Sąrašas”.

Kaip vyksta balius       2016-10-9 18:28

Iš policijos protokolo:
:
“Kaune pranešėja nuvyko į rinkimų apylinkę, norėjo balsuoti, tačiau negalėjo,
nes sistemoje buvo pažymėta, kad ji jau balsavo ir jai parodė padirbtą jos parašą.”

Juozapas       2016-10-9 16:21

Sveiki.
Yra kaip yra, nėra kuo džiaugtis, bet ir sriūbauti nėra dėl ko.
Buratinų aktyvumas išsikvėpė išankstiniuose balsavimuose.
Kad renginys surežisuotas, rodo jog pagrindinę “rinkimų” dieną jokio “entuziazizmo” nėra.
Per parą dauguma tapo pesimistais? “Lietus kaltas”? Abejoju.
Dar daugiau- manau jog ir šios dienos aktyvumas bus klastojamas, užaukštinant dalyvavusių procentą.
Nes falsifikacijas turintis pridengti fonas jau sukurtas išankstinio balsavimo šou metu.
Tas eilėse besigrūdančiųjų buratinų- homjaunuolių entuziazmo šou į sekmadienį nepersimetė nes nėra tiek rezervų.
Lieuvoje aktyvių homjaunuolių kiekis yra ribotas.
Bet aišku, “neregėto aktyvumo” burbulas bus leidęs susikurti galimybių falsifikacijoms- primetant į dėžes papildomą kiekį biuletenių. Už “tuos už kuriuos reika”.
Traukinys baigia nuvažiuoti, tad metas galvoti ką daryti kuomet cirko pasirodymai baigsis ir grįš kasdienybės rutina.
Kol vyks prie Lovio prasiveržusiųjų gaujų krėslų dalybos, kol koalos sukals naują Lovio koaliciją, buratinai stebės ir laižysis- kantriai lauks tos akimirkos kuomet ponai jau pradės dalinti tuos rinkymų vajuje pažadētus saldainius.
Buratinų entuziazmas prablės, kai seimo gaujos priims kitų metų biudžetą, kuriame jokių saldainių dalinimo kumečiams numatyta nebus.
O galutinai buratinai atsitokės žiemos pabaigoje.
Kai jau realiai susivoks jog juos vėl eilinį kartą išdūrė.
Buratinus iš dausų į žvarbią realybę nuleis nauji mokesčiai, nauji kontrolės mechanizmai, kainų šuoliai ir suprantama tas pats valdžios abejingumas ir demonstratyvus nenoras klausytis mužikų rypavimų.
Tai va, tuomet ir atsiras erdvė nuosekliam antitarybiniam darbui.
Iki to galima daryti rimtus darbus kuriant ir stiprinant antisisteminės informacijos sklaidos šaltiniu bei tinklus.
Pastarieji priešrinkiminiai metai liks pažymėti turėtų ir neišnaudotų galimybių iššvaisymu niekams.
Arba išvados bus padarytos, arba Lietuvos kaip valstybės projektas užlinks.
Geopolitinė situacija šūdina ir kasdien ji bus šūdinesnė.
Pasaulio status quo kabo ant snarglių.
Lietuvėlei pribaigti nereikia net karo.
Dar viena riebi pasaulinė ekonomikos krizė ir musyse akmens ant akmens nebeliks.
Nepriklausomi ekspertai tvirtina jog ta krizėbus baisesnė nei praeita.
Spėsime iki to atsikratyti chuntos režimo, kažkaip išgyvensim.
Nespėsim- gausim brisiaus galą.
Dar vienas staigus migracijos-evakuacijos šuolis koks buvo po Naktinės kubyyyliaus “reformos” ir Lietuvėlės nabaliks.
Todėl reikia darbus daryti.
Protingai, kūrybingai ir nuosekliai.

 

Jo!       2016-10-9 15:26

KGB rezervas Lietuvoje über alles, kas to nežino?

Dočys       2016-10-9 15:17

Už permainas. Iš patriotų padarėm marginalus, dabartės iš komunistų ir kagebistų darysim patriotus pagal naujausią Briuselio programą.

už permainas....       2016-10-9 15:03

pedofilai jau nusibodo.
pederastai irgi.
norim permainų: zoofilų, nekrofilų, gerentofilų, rusofilų ir t.t.

stasys       2016-10-9 14:23

už permainas mielieji už jas sofkutės slunkiai ..netgi lietui lyjant. smile

Doc.       2016-10-9 13:49

Liberalėja ir Dočys. Atsisako lietuviško druko :(

Jo,       2016-10-9 13:33

blogas oras ir balsavimo kabinos atviros, ir akylai saugomos, kad tik nepasislėptum nuo bolševiko akies.

Docys.       2016-10-9 12:05

Labas rytas.blogas oras.

stasys        2016-10-9 10:30

“pokyciai neateina stovint po medziu” = ” nezaisi kazino - nepraturtesi” .. tiesa sakant nežinau didesnės anomalijos matant praturtėjusį kvailį sąskaita dar labiau nuskurdusios visuomenės .Po medžiu stovi tik tie kurie bijo dar karta sušlapti.

Jules Burui       2016-10-9 10:12

Taip, mes žinome, kad jie nustatinėja, registruoja mūsų tapatybę ir vietą, kurioje esame, kad reikalui esant galėtų arba internuoti, arba likviduoti kaip 1944 metais Vilniuje kad darė. Kiekvienas lietuvaitis privalo žinoti, kas jo laukia, jei čia vėl įžengtų Lenkija ar Rusija? Tai nėra juokinga, o rimta.

Skrybėlius       2016-10-9 10:05

Stebuklų šalyje išaušo “Džiaugsmoji Diena”.
Bet tiek to, laikinai pamirškime valdingąją kortų Karalienę,
trumpam atsitraukime nuo nesibaigiančių arbatos gėrimo ritualų.
Kol Stebuklų šalies valdiniai desperatiškai bando išspręsti jiems
niekaip neįmenamą prasmingos ir orios būties mįslę mėgindami ištraukti “Laimingą” kortą,
gal geriau tiesiog įsiklausykime ir pamėginkime atrasti Atsakymo raktą paprastame Klausime sau:
:
- “Kas Tu Esi?”
...
(-Kas aš esu- vergas, pastumdėlis, ubagas, netikša, mazgotė...?
Ne?
Hmmm, o tai kodėl leidžiu jog mane tokiu laikytų?)
...
Kai žinai kuo esi, tuomet žinai ir ko nori ir Ką Daryti.
Suprantama, čia tuo atveju, kai gali sau tvirtai atsakyti jog žinai, kad esi orus Žmogus-
Ori, niekam neleidžianti savęs žeminti Asmenybė.
Ne nachlebnykas, ne kumetis, ne išmaldos laukiantis kumetis.
...
Jeigu į klausimą “Kas Aš Esu” atsakymo neturite, tuomet už jus tai nuspręs katralienės, tūzai ir valetai.
Net dvaro šestiorkės visada galės jus paspirti koja.
Nes nežinodami kas esate, esate tiesiog Niekas.
O Niekas visada yra vertas tik paniekos lyg koks vikšras kurį tiesiog pritrėški ir nesuki galvos.
.
Smagios ” Džiaugsmingojos Dienos”, mieli ” kopūstinukai”.
Rytoj kai atversite ištrauktas kortas, pamatysite jog vėl pralošėte.
Nes šis kortų žaidimas vadinasi “Durnius” ir skirtas jis durniams kurie neuždavinėja Sau jokių klausimų.

 

Dzeikas       2016-10-9 9:51

“pokyciai neateina stovint po medziu” = ” nezaisi kazino - nepraturtesi”

Buras - Jules        2016-10-9 9:33

visus musu portalus snipineja Lenkijoj registruota “interneto tyrinetojais ” apsiskelbusi Gemius kompanija.
Anksciau bent Tiesos lt ju nebudavo. Taciau paspaudus nyksti, prisikabina taip, kad neisvalysi kitaip kaip tik perkraunant kompa.
Niekada nespauskite niekur ant “like”,  nors siandien per tv tai tiesiog reklamuoja.

Liepa       2016-10-9 9:29

Kampanija niekaip nepatiko,bet kai kurių šviesių galvų nuomonė apie tokius dalykus man visai nieko.
Ištrauka iš vieno interviu su J.Erlicku “Durnarope, deja, tampa kiekvienas, ilgiau intymiai pabendravęs su valdžia (silpnesnio būdo lietuviui pakanka savaitės). < . . . >

O gražiausiai mūsų platumose kryžminasi pareigūnai ir pašlemėkai, o naujos veislės būna tikrai geros kokybės. Štai gatvės banditas intymiai pabendrauja su policininku ir tampa garbingu verslininku. Seimo narys - su “šeimos” nariu ir tampa, kuo tik širdis geidžia… Po piršlybų jie išteka į kanalizacijos vamzdį ir dvokia ten iki kadencijos pabaigos.”

Buras - Jules        2016-10-9 9:24

Gerbiu, kad taip placiai domites.
Taip, Kenedis su broliu Robertu, Gen.prokuroru isiaiskino conspiracy pries JAV ir abu buvo nukalti.
Siandien jau nebeaisku, kas valdo Amerikos prezidentus.
Pries okupuojant Lietuva Molotovas Krevei tiesiai sviesiai pareiske: su Amerika susitvarkysime lengvai, nes jiems tik pinigai rupi. Sunkiau bus su Europa. Mat Europa ne emigrantu salis. Soros and co stengiasi ir ja padaryt emigrantu federacija.
Soros sunus Vengrijoj valdo EUROPOS universiteta, galinga Think-tanka, ikurta dar sovietmeciu ir buvusiu tarpininku tarp JAV bolseviku (trockistu?) ir sovietu.

stasiui iš kontoros       2016-10-9 9:18

jei stovi po medziu,dar baika,bet jei pakisa po medziu tada tikrai jokiu pokyciu nebenusmato

stasys       2016-10-9 8:27

Nors “juozapotos” čia ir ūbauja sau įprastu stiliumi , vizgi norėtusi visus likusius geros valios žmones pasveikinti su ta diena ir palinkėti Jiems vilties .. apsisprendžiant kam patikėti valstybės valdymą sekančius ketverius metus ..Pokyčiai neateina stovint po medžiu .

Sveiki runkeliai, prabudot ir kelkitės       2016-10-9 6:23

Nagi marš visi į rinkimus. Ir nepamirškit vėl rinkti tuos pačius buožgalvius, kad galėtum po to inkšti, verkšlenti, dejuoti kokia bloga valdžia ir kas tik juos rinkooooo!!!!

Abiems       2016-10-8 19:42

Povilui ir Dzeikui - po 10 balų.
Super!

Su artėjančia Švente!       2016-10-8 19:39

Rytoj, nacionalinė Lietuvos sadomazochistų šventė.
Ta proga, pagal seną tradiciją, nuo pat ankstyvo ryto prasidės ritualiniai Lipimai ant To Pačio Grėblio.
Džiaugsmo bus daug, daug azarto.
Bet pirmadienį visiems skaudės galvas.
Pašalinis lipimo ant grėblio efektas - galvos skausmas,  išliks visus ateinančius ketverius metus.
Na ir kas, bet rytoj tai uch, pasilinksminsim.
Parodysim valdžiai kuzkinu matj. Užmėtysim biuleteniais!
Kaktų grėbliaguzių ragais užbadysim!
Ryt būsim narsūs, atrodysim karingai.
Marios skirkitės, sezamai atsiverkit, Sistema drebėk- avinai ateina kaktomis griauti valdžios dzotų!
Biuleytenis mūsų Vėliava, o viltis Motina.
S Prazdnikom, matj vašu!

Dzeikas       2016-10-8 19:30

Ginto pastebeta viena is priezasciu ,kodel gadinsiu biuleteni.Turiu ir ideja ir vizija.Esu uz atstovaujamaja demokratija - bet… jei esate doras ir nuoseklus zmogus, tai prabalsave uz numeri ir iseje ant rinkiminio punkto slenkscio uzsimaukite asilo kauke ir pasikabinkite paruosta lentele su uzrasu “as tas asilas kuris balsavo Seimo rinkimuose”.
Partijos gali vadintis kaip tik nori, reali politika, t.y. budas kaip jie lups nuo jusu mokescius gali buti 180 laipsniu priesinga ju deklaruojamai idejai.“Kentuotis” tarpusavyj jie gali irgi kaip nori.
Vienzo tegul sios politines blyskiosios spirochetos kol kas mala nesakysiu ka. Neturim antibiotiku jas isvalyti.Ateis karstine - pacios isnyks.

Povilas       2016-10-8 19:13

Ryškiausią įspūdį šioje rinkiminėje kamapanijoje paliko anekdotas:
Tupi varna su sūriu snape ant šakos.
Pribėga lapė ir klausia:
-Ei, Varna, ar dalyvausi rinkimuose?
-Ne-e-e-e…
Lapė čiumpa sūrį ir nubėga.
Varna ant šakos sau galvoja: “Ar būtų geriau,jei būčiau pasakiusi Taip?”

Gintas       2016-10-8 18:59

Rinkimimų kompanija tik sustiprino mano įsitikinimą, kad tai partijos be pasaulėžiūrų ir politinių idėjų, kuriomis jos grįstų savo politiką. Tokiu atveju kyla klausimas, koks tikslas tokioms partijoms veržtis į Seimą...

Jules       2016-10-8 18:07

Na, gal ne žiniasklaida, o dezinfosklaida - dezinfosklaidos magnatai ir konspiratoriai, kurie nukalė, sakykime, JAV prezidentą J.F.Kenedį, pabadžiusi prispausti Banką ir paviešinti konspiratorių darbus. Lietuvoje Pasaulinės Vyriausybės svajoklių kiek tik nori.

DVV       2016-10-8 17:49

Jezau ir Marija viskas teisinga, bet kuo siulote pakeisti tuos isipykusius Briuselio kopustus, kai Rusija salia. Mes nerupime jokiai GB ir Vysegrdas yra niekis NATO tp kelia abejones. O viduje galima tvarkytis, net ir tarnaujant globalistams taip, kad nebutu tokio zeminancio skurdo. Lietuviai labai pazeisti zmones, jei nemyli artimo savo ir reiskia jie nemyli saves, mes neturim bendruomenes, kaimynu, mes dziaugiames artimo beda, mes nesaugus, nuskriausti ir skriaudziame savo sali tai liecia ypac turtingiausius. . Mes atrandame tevynes uz juru mariu ir skurde ir varge, bet mums ten geriau, Pas mus nuzmogejo visi pradedant preidentu, baigiant ubagu. pasmerkta salis, nekaltas globalizmas.

praeivis Pikasui dar       2016-10-8 17:40

Citata is facebook:
Kad ir kiek nekaltom akutem klapsetu eteryje besiteisinantis Vaigauskas, lai nepyksta, kad i stovinciuju eileje lietaus skalbancias galvas mintys tik apie samokslo teorijas saudavo. Kodel Sis partskolos destytojas, kuris net Vaisvilai neuzkliuvo, nors disertacija apie Stalina gynesi Maskvoj kone per Sausio tryliktos ivykius? Kodel vos apsigynes gavo vadovaut rinkimams ir vadovauja iki siol? Nejau ta disertacija uzgarantavo jam nepakeiciamuma?
.
Is kitos puses galejo prisideti ir Viktoro Trofomisino naujasis Viisuomenes informavimo etikos kodeksas kartu su Visuomenes informavimo istatymo pataisomis… uz kuri irgi amzinai “isrenkamas” Dainius Radzevicius asmeniskai padekojo Grauzinienei iteikdanmas PADEKA su Vyties zenklu. Vyties, kurio zirgas joja i priesinga puse, nei Lietuvos. Gal tai simboliska? Gal Trofomysinas su Radzevicium jau keis Lietuvos politine krypti? smile

praeivis Pikasui        2016-10-8 17:26

Tai, kad suvienodintos galimybes reklamuotis gerai.
Kad vienodai leidziama ir “maziesiems” ir partijoms pasireikst debatuose irgi gerai.
Bet ar ne Nacionalines tv, seriamos is musu kisenes rupestis, kad tu debatu butu pakanamai, o ne po valanda penkioms partijoms ir minute, dvi opiam klausimui?
Tad ir stovi visi pasideje suflerius -plansetes, bijodami susimaut.
.
Labiausiai pikta ant Nacionalines Siauro TV - negi Tapino, Valinsko ” auksiniams protams padidintas TV biudzetas? Kur dingo normalios politines diskusijos? Perleistos Kurlianskio Info tv?
Na, ten rasi Uzkalnio, Tapinienes, Ramanausko “auksinius protus”.. irgi viskas tarsi “ant durniaus”...
Per kitas nemokamas tv matysi tik muilo operas ir rusiskus serialus..
.
Buvo lyg ir nebloga Radijo ir Tv komisija, kol seimas pernai nepasiunte Pirmininku darbieti Edmundo Vaitekuno PIRMININKU, o pavaduotoju socdema J.Korenka. Dar neaisku kodel Dainius Radzevicius, prasmuko ne nuo zurnalistu, bet nuo menininku. Ir tai iskart po Visuomenes informavimo istatymo pakeitimo. Kuri pakeistipazadejo Grauziniene, po to kai supyko ant vienos zurnalistes uz nepatogius klausimus.

Išsamiai ir be makaronų (4)       2016-10-8 16:18

2016 m. LR Seimo rinkiminė kampanija vyko falsifikuotos demokratijos, įteisinto melo ir agresyviausios propagandos bei manipuliacijų aplinkoje.
Šie rinkimai buvo „demokratizuojami“ per įvairias užsienio šalių remiamas nevyriausybines organizacijas (NVO), idėjų kalves (think tank) - institutus, fondus, kurios palaiko visuomenės manipuliavimo, kontrolės ir išnaudojimo mechanizmus.
Taigi, „Ką daryti?”
Kaip kovoti prieš Lietuvos valstybę uzurpavusią tironiją?“
Grynai strateginiu požiūriu dabartinė Lietuvos opozicija pretenduojanti į nesisteminę opoziciją yra pasmerkta žlugimui nepriklausomai nuo to, kas ją remia ir kiek ji yra veiksminga, kadangi ji neturi aiškaus sisteminio pasipriešinimo tironijai plano, neturi socialinės, politinės, ekonominės alternatyvos ir net neįvertina savo priešininkų su kuriais ji kovoja.
LR Seimo sisteminė opozicija, dėl savo partijose klestinčios korupcijos pati yra labai priklausoma nuo sistemos prieš kurią ji „kovoja“, mažai ką gali padaryti, kad galėtų pakeisti socialinius, ekonominius, politinius ir karinius veiksnius Lietuvoje.
Jei vis dėlto nuspręsite balsuoti už ką nors, tai tik išreikšite savo asmeninį požiūrį į tą partiją ar kandidatą, į esamą politinę sistemą, bet savo balsavimu falsifikuotos demokratijos nepakeisite.
Išvados:
Akivaizdu, kad pretenduojančios į nesistemines partijas politinės jėgos taip ir nesugebėjo sutelkti savo pajėgas, nesugebėjo pateikti rinkėjams aiškią ekonominę, politinę, socialinę valstybės valdomos politikos alternatyvą.
.
Rinkiminės kampanijos metu buvo daug įmantriai kalbėta, bet esmė taip ir nepasakyta.
.
Rinkiminė kova dėl valdžios užprogramuota ir iš anksto pralaimėta.
.
Todėl, po 2016 metų Seimo rinkimų jokios tikros opozicijos LR Seime nenusimato.
.
Tad ateinantys Seimo rinkimai jokių teigiamų esminių politinių, ekonominių, socialinių pokyčių Lietuvai neatneš.
.
Lietuvos politinis elitas toliau tarnaus globaliai verslo oligarchijai, todėl galima tikėtis naujų visuotinų mokesčių gyventojams, kainų didėjimo, toliau blogėjančio pragyvenimo lygio, piliečių laisvių ribojimo mąsrų didinimo ir vis didėjančios pasaulinio karo, ir naujų superkrizių grėsmės.

Išsamiai ir be makaronų (3)       2016-10-8 16:12

Todėl ir šie 2016 metų Seimo rinkimai, kuomet partijos žmonių gerovei žada skirti pinigus, kurių neturi, kuomet partijos žada ekonomikos augimą toliau blogėjant nesibaigiančiai krizei, žada sumažinti skurdą į kurį pačios atvedė, akivaizdžiai įrodo, kad šie, kaip ir ankstesni Seimo rinkimai yra paprasčiausi rinkimai falsifikuotos demokratijos sąlygomis melo ir propagandos aplinkoje.
Pirmiausiai turime atstatyti politinės sistemos pažeistą tikrąją piliečių savivaldą bei realų atstovavimą ir prarastą tautos suverenitetą!
LR Seimo “rinkimai” vyksta melo ir propagandos aplinkoje.
Nors Lietuvoje žiniasklaida skelbia esanti “nepriklausoma ir laisva” žiniasklaida, deja, jų perduodamos informacijos turinys ateina iš gerai finansuojamų užsienio globalistų propagandinių žiniasklaidos korporacijų.
O tai reiškia, kad ši žiniasklaida nėra laisva ir nepriklausoma ir tarnauja globalizmo žiniasklaidos imperijai. Todėl Lietuvos Seimo rinkimai buvo nuolat kontroliuojamos žiniasklaidos valdomi.
Lietuvos rinkimų į LR Seimą kampanijos procesą valdė vesdami debatus su kandidatais Norvegijos korporacijos „Schibsted“ valdomo naujienų portalo 15min.lt, Estijos „Ekspress Grupp“ bendrovės valdomo portalo Delfi.lt žurnalistai.
Prie to dar reikėtų pridėti Lietuvos oligarchų UAB „MG Baltic Investment“ valdomų televizijų InfoTV, BTV, LNK žurnalistus, kurie Seimo kandidatams sutartinai uždavinėjo savo pačių paruoštus dėmesį nuo svarbiausių problemų nukreipiančius klausimus, dažnai antraeilius ir beverčius.
Lietuvos visuomeninė TV taip pat yra uoli globalizmo politikos šalininkė ir sąjungininkė.
Taigi, 2016 metų LR Seimo rinkimus kontroliavo visa globalistų valdoma Lietuvos žiniasklaidos armija ir pseudo NVO.
Daugelį debatų su kandatais į 2016 metų LR Seimą organizavo Lietuvos, atseit nevyriausybinė organizacija (NVO) „Žinau ką renku“.
Debatus su rinkėjais iniciatyvą įgyvendino kita, atseit Nevyriausybinė Organizacija Europos Namai, kurios užslėptas tikslas - galutinė Lietuvos įnkorporacija į ES imperiją.
Falšyvos NVO “Žinau ką renku” vienas iš bendradarbiavimo partnerių buvo marionetinis Pilietinės Visuomenės Institutas.
Tai Atviros Lietuvos Fondo (ALF) įsteigta antrinė įmonė.
Pats Atviros Lietuvos Fondas, tai JAV globalisto ir milijardieriaus G. Soroso įkurtas ir finansuojamas fondas Lietuvoje. G. Sorosas įkuria ir finansuoja Atvirus Fondus tam, kad pasiektų savo norimus globalistinius tikslus, kurie dažniausiai sutampa su Bilderbergo klubo ir Briuselio biurokratų interesais.

Išsamiai ir be makaronų (2)       2016-10-8 16:02

Lietuvos demokratinės sistemos kokybė ir veiksmingumas kiekvienais metais vis blogėja.
Tam didelę įtaką daro globalistų valdoma Lietuvos propagandinė ir melo žiniasklada, užsienio valstybių finansuojamos Lietuvos nevyriausybinės organizacijos, bei korupcija politinių partijų viduje.
Kai demokratija tampa falsifikatu vaizduojančiu atsakingai balsuojantį pilietį tariamai lemiančiu savo šalies ateitį, tuomet balsavimas jau nebėturi prasmės.
Balsuoti falsifikuotos demokratijos sąlygomis, tai pritarti sąmokslui palaikančiam iliuziją, kad rinkimai yra teisėti ir demokratiniai.
Esant falsifikuotai demokratijai balsavimo rezultatai Lietuvos politiniame, ekonominiame gyvenime nieko nelemia.
Jei ketvirtį amžiaus „nepriklausomos ir laisvos“ Lietuvos pozicija ir opoziciją valdžioje besikeičianti tik vietomis vykdo vieną ir tą pačią ekonominio genocido politiką, tai kaip mes galime patikėti, kad po naujų rinkimų staiga gyvenimas pagerės?
Lietuvos vyriausybės politikai didžiausia poveikį turi Lietuvos ir užsienio ekonominis verslo ir politinių interesų elitas, Pats Lietuvos Seimas laisvanoriškai atsisakė didelės dalies savo šalies suvereniteto perduodamas jį užsienio globalistams.
Tikroji Lietuvos vyriausybė sėdi ne Vilniuje, bet Briuselyje ir Bilderbergo viešbutyje.
O už jos nugaros stovi Vakarų korporacijos, pramoninis-bankinis elitas.
Tuo tarpu Lietuvos eiliniai piliečiai neturi jokios nepriklausomos įtakos savo šalyje.
Tai reiškia, kad balsuojant Seimo rinkimuose tautą kuria ne jos piliečiai, bet verslo, politikos ir valdininkų interesų kriminalinės grupuotės.
Tai reiškia, kad Lietuvių tauta neturi teisės savo nuožiūra nustatyti socialinę ekonominę sistemą ir valdymo formą.
Suverenitetas nepriklauso Lietuvai.
Tokie falsifikuotos demokratijos rinkimai tik sukuria iliuzija, kad žmonės gavo tai, ko norėjo.
Todėl, kaskart į Seimą išrenkami aukščiausio lygio melagiai, dažnai iš žmonių nemėgstamų partijų.
Tai įgalina falsifikuotos demokratijos Lietuvos rinkimų sistema.
Visos Lietuvos valdančiosios partijos tarnauja turtingųjų ir pasaulio galingųjų interesams, šalies ir užsienio korporacijoms, bet ne eiliniams Lietuvos piliečiams.
Tos Lietuvos partijos ir politikai, kurie sukūrė šią didelę socialinę atskirtį ir ekonominę nelygybę, sunaikino didžiąją dalį Lietuvos pramonės, o kartu ir darbo vietas, įvarė šalį į užsienio finansinių institucijų skolų vergiją dabar mums ciniškai siūlo „naują planą Lietuvai“, siūlo „sumažinti socialinę atskirtį“ padedant tiems, “ko negali kiti.”
Tie politikai, kurie prisdėjo prie falsifikuotos demokratijos kūrimo, dabar teigia, kad balsuojant „pasirinkimas yra“.
Nei viena save laikanti „nesisteminės opozicijos“ partija taip ir nepasiūlė realaus sisteminio pasipriešinimo Lietuvos valdžios tironijai plano.

Išsamiai ir be makaronų (1)       2016-10-8 15:44

Kodėl Lietuvoje eiliniams piliečiams gyvenimas toliau negerėja?
Kodėl save skelbiančioje „nepriklausomoje ir laisvoje“ Lietuvoje daugiau kaip ketvirtį amžiaus neišrenkama „gera valdžia“?
Lietuva yra okupuota kriminal-politinio režimo.
Ne konservatorių, ne socialdemokratų, bet neoliberalų.
Todėl, kad visos Lietuvos valdančiosios partijos yra liberalios.
Visos valdančiosios partijos maitina žmones laisvės ir demokratijos iliuzija ir partijų pasirinkimo laisve.
Iš šalies žiūrint visos partijos turi savo atskiras programas, atrodo skirtingos, tačiau iš esmės jos nieko tarpusavyje nesiskiria – visos valdančiosios partijos vykdo vieną ir tą pačią globalistų primestą neo-liberalaus kapitalizmo ekonominę politiką.
Visos valdančiosios partijos ir netgi naujoji taip vadinama „nesisteminė opozicija“ palaiko daugiapartinės sistemos iliuziją.
Nors Lietuvoje įregistruota daug partijų, tačiau visų išrinktų į Seimą partijų tikslai lieka tie patys, kaip ir visų kitų partijų – valdžia ir pinigai.
Todėl išrinktos į Seimą skirtingos politinės partijos sudarydamos koalicijas tampa tartum viena partija.
1990 kovo 11-ąją atkūrus Lietuvos „nepriklausomybę“ Lietuvoje buvo įvesta daugiapartinė sistema.
Tradiciškai laikoma, kad konservatoriai yra konservatyvių pažiūrų, o socialdemokratai liberalių pažiūrų. Gal pradžioje kažkurį laiką taip ir buvo.
Tačiau Konservatoriai su Socialdemokratais nors iki šiol ir tarsi pjaunasi tarpusavyje, bet realiai tarp šių partijų, bei jų surogatinių partijų – Darbo Partijos, Tvarkos ir Teisingumo partijos, Liberalų Sąjūdžio, Valstiečių ir Žaliųjų Sąjungos, Lenkų rinkimų akcijos, Lietuvos Rusų aljanso ir kt., jokio fundamentalaus filosofinio ar ideologinio skirtumo nėra.
Visos šios partijos yra agresyviai liberalių pažiūrų.
(Ankstyvasis liberalizmas buvo kapitalizmą įteisinanti teoriją. Dabartinis liberalizmas įgavo grynai fašizmo formą).
Visų partijų, tiksliau kriminal-politinių gaujų viršūnėles vienija sutartinai priimta nuostata – Laukinės rinkos ir globalistinio neoliberaliojo kapitalizmo ekonominė politika.
Todėl visų šių ir naujai vis dar besikuriančių partijų pažadai apie geresnį gyvenimą yra iliuzija.
Nors Lietuvoje formaliai yra „klestinti demokratija“, tačiau valdančiosios politinės partijos neatstovauja žmonėms, o stambiojo verslo, valdininkų ir politinių grupuočių interesams.
Socialdemokratai ir jų surogatai tapo netgi labiau gudresni ir paklusnesni kapitalizmo ir globalistinių finansinių institucijų tarnai, nei Konservatoriai.
Socialdemokratai kartu su Darbo Partija, Tvarkos ir Teisingumo partija rėmė Lito sunaikinimą ir euro įvedimą Lietuvoje, žemės pardavimą užsieniečiams, palaiko išlaidų gynybai (tiksliau aukso šaukštų pirkimo) nuo savo pačių sukurtų priešų ir ES bendrų išlaidų didinimą, palaiko ES primestą kvotą Lietuvai priimti „pabėgėlius“, pritaria naujiems Tarptautinio Valiutos Fondo reikalaujamus įvesti visuotinus mokesčius nekilnojamam turtui ir automobiliams.
Konservatorių ir Socialdemokratų partijų ir jų surogatinių partijų Liberalų - demokratų funkcija yra vykdyti vieną ir tą patį tikslą – išnaudoti žmogų, atstovauti stambiojo kapitalo iir valdininkų nteresams, atstovauti specialių verslo grupių ar Vakarų užsienio valstybių interesams, visų, kurie daugiausia pelnosi iš žmonių išnaudojimo ir karo.
Akivaizdu, kad didžioji dauguma Lietuvių dalyvaudami falsifikuotos fasadinės demokratijos rinkimuose sąmoningai pasirenka save kvailinti.
Per melo ir propagandos žiniasklaidą žmonės yra įtikinti tikėti tuo, kas nėra tiesa.
Todėl, pirmiausia keliant klausimą „už ką balsuoti“ žmonės turėtų suprasti, kad jie gyveną falsifikuotos valstybės sąlygomis.
Tie kurie nesupranta, arba nenori suprasti, vis dar teigia, kad Lietuvos daugiapartinė laisvų rinkimų sistema yra įteisinta 1992 metais referendumo būdu priimtoje Lietuvos respublikos Konstitucijoje.
Falsifikuota kvazidemokratija rodo mūsų iškreiptą tikrovės suvokimą.
Taigi, šiais metais pagrindinis klausimas „už ką balsuoti?“ turėtų būti toks:
„-Ar jūs vis dar klaidingai tikite, kad rinkimai yra demokratiniai?
-Ar jūs vis dar tikite kad pasirinkimas yra?“

Pikasas       2016-10-8 14:40

Kada buvo renkamas LR Prezidentas ir vienas iš kandidatų buvo Artūras Paulauskas kelis mėnesius prieš agitacijos pradžią pasirodė jo plakatai per visą daugiaaukščio namo galą. Ten buvo eksponuojama daili jo šypsena ir moterims turėjo patikti. Kalbėti lietuviškai tada dar jam sekėsi sunkiai, tačiau paramą turėjo galingą. Viena Alytaus mokytoja gal visas savo santaupas 400 tūkstančių jam paaukojo, nors jos du vaikai mokykloje nemokamus pietus gaudavo. Vėliau A.Paulauskas gerokai politikoje patobulėjo ir gal ruošėsi atsigriebti už per anksti išgertą rinkimų naktį šampaną. Bendražygiai jo manevro nesuprato ir iš Seimo pirmininko pereigų išmetė. Daug visokių įdomybių būdavo ir prieš Seimo rinkimus. Ne tik ledais ir alumi iš dangaus lijo, bet ir laikraščių didžiuliai tiražai paskutinę naktį buvo platinami. VRK pirmininkas tik nekaltomis akutėmis mirksėjo ir pirštelio nepajudino, kad pasakyti “nu,nu,nu”. Žiniasklaida įvairių rinkimų laukdavo kaip išganymo. Viršpelniai buvo tokie, kad gal iki dabar dar nesuskaičiuoti. Gerokai suvaržius paramos partijai galimybes, situacija tapo geriau kontroliuojama. Oficialiomis laidomis daug nepasiardysi, o televizijos klipus ir kitą žiniasklaidą tenka pirkti už deklaruotas asmenines lėšas. O kiek tu jų prideklaruosi, jei atlygis 1000 eurų nesiekia. Žiniasklaida dabar labai sunerimusi. Svajotų pelnų - nesapnuok. Tad ir siuntama ir kandama iš patyliukų ir garsiai. Praeis tie rinkimai ir bus nepanaudoti ne tik 106 tūkstančiai eurų, bet ir kitos lėšos “taupytos po lovomis”. Kiek kainuos Ramzis medžiotojui irgi dar neaišku. Aišku, kad reklama persikėlė į pašto dėžutes ir telefonus bei pinta interneto platybėse. Pasodinai kokį “klakerį” prie kompo ir mals viską kokį mėnesį už ką tik bus užsakytas. Politikams verčiau reiktų dirbti visą kadenciją sąžiningai ir tad galima ramia sąžine naujų rinkimų laukti. “Prisidirba”, o paskui “otkatais” atsipirkti nori. Dūlią tokiems… Tad visumoje milijonų į balą bus išmesta mažiau. Ar eiliniai bus dėl to sotesni? - dar neaišku. Tikėkimės…

Bambalis       2016-10-8 14:38

Ar gali normaliai pravesti debatus tokie kaip Žeimytė ir Jakilaitis. Kai pasiklausai jų debatų vedimą iškart aišku kam jie dirba. O apie kokią rinkimų kampaniją eina kalba? Jos dar nebuvo. Kažkokia makalynė - taip.

Jules       2016-10-8 13:48

Labai nyki kampanija - pati prasčiausia iš visų buvusių, bet jei prieš audrą, karą ar naują krizę, tai gal ir nieko. Na, o Vaigauskas kitaip ir negali, skaitykite jo raštus ir sužinosite, kodėl yra taip ir ne kitaip?

praeivis        2016-10-8 13:23

Senesniame VRK puslapyje budavo aisku kas deleguoja i Komisijos narius ir ka. Deleguota buvo nuo TT -du, nuo socdemu du, DP - du, tik vienas nuo Tevynes sajungos, o Naujajame puslapyje matai jau ne devyniolika, bet sesiolika nariu,vadinasi sumazinta komisija. Nesimato nei vieno is Tevynes sajungos, bet daugiau is Lenku…  nors vyrauja teisininkai. Kai kas cia neaisku. Kaip ir Vaigausko pasiaiskinimas, kad jis patikejo “prognozemis”, kad rinkejai neateis… tad tos milziniskos eiles jam tokios netiketos… laukim sio teatro pabaigos.

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.