Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Propagandos ir ideologijos analizė, Demokratija ir valdymas, Žiniasklaida

Jurgos Lago ir Vido Rachlevičiaus pokalbis: Lietuva yra pasmerkta, nes valdžia nežino, kur veda, o mes nežinome, kur einame

Tiesos.lt redakcija   2021 m. balandžio 5 d. 5:23

45     

    

Jurgos Lago ir Vido Rachlevičiaus pokalbis: Lietuva yra pasmerkta, nes valdžia nežino, kur veda, o mes nežinome, kur einame

Kada ir kodėl Lietuvos žiniasklaidos atsisakė savo laisvės? Kaip žiniasklaidos ir reklamos rinką iškraipė ir korumpavo Europos Sąjungos viešinimo pinigai? Kaip pasikeitę keturių valdžių santykiai iškraipė viešąją erdvę? Ką rodo valdžios pastangos ją siaurinti, cenzūruoti, sankcionuoti?..

Kviečiame pasiklausyti Jurgos Lago ir Vido Rachlevičiaus pokalbį apie žiniasklaidą, viešąją erdvę ir valdžios negebėjimą kalbėtis su visuomene.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

elfe - StasysSG        2021-04-7 15:29

ar tikrai esat is tu vyru,  kurie pirmiau pasirupina kaimyno zmona ir vaikais,  savus apleide?..smile
jei Jezus sako, kad savo artima reik mylet kaip save, tai dar nereiskia, kad gali dalintis meile su kitais, jei saves neismokai myleti.
jei su Kubilium manot kitaip, tai atverkit savo namus viesiems plesikams, prisidengusiems tokiomis spekuliacijomis, kurias skleidzia gudrus valiutu spekuliantas.

įdomiai       2021-04-7 5:12

Rachlevičius tai kaip teisiamas buvęs gaujos narys: žino ką kalba, nes pats tuos pinigus imdavo, pats yra smarkiai prisidėjęs prie esamos padėties susidarymo.

Juk tai kovidistų       2021-04-7 4:57

revoliucija, tad ko Jūs norite?

patrijotas       2021-04-6 20:14

tikras patrijotas turi eiti iki galo -
liepto
arba brisiaus.

gelbėkitės,kas dar galit       2021-04-6 17:31

Mus numatyta masiškai išnuodyti kaip galvijus be jokių ceremonijų:

sarmatas.lt/02/valdas-anelauskas-smegenu-plovimo-pasekmes-kovidiniame-fronte-1/

 

StasySG       2021-04-6 15:36

Raigerdas>StasiuiSG     2021-04-6 15:10
—————————————————
cit. iš p. Raigerdo k.: “Yra nemažai žmonių palaikančių prezidentą Trump. Tai yra jų asmeninis reikalas, todėl aš tokių dalykų nekomentuoju. Pirmiausia, per mažai žinau”
—————————-
O štai Briuslio deputatas p. Kubilius žino (tiesos,lt straipsnis) ir sako:  “tačiau tiems, kurie per paskutinius kelerius metus buvo šventai patikėję D.Trumpo „alt-right“ ir „America, first“ idėjų konstrukcija ir bandė tai aktyviai perkelti į Lietuvos politinį naratyvą, atrodo, kad ateina „liūdnos dienos“”.

Ar ir p. Rachlevičiui ateina liūdnos dienos, sunku pasakyti. Geriau būtų, jei jis pats paaiškintų. To aš pageidavau.

Raigerdas>StasiuiSG       2021-04-6 15:10

Jūs rašote:” Gerbiamasis Raigerdai, tai gal pakomentuosite šitą p. Rachlevičiaus meilę 2x impičmentuotam ir nuleistasm nuo prezidentinio sosto žaisti golfą eksprezidentui Trampui? Iš kur ji atsirado?”. Yra nemažai žmonių palaikančių prezidentą Trump. Tai yra jų asmeninis reikalas, todėl aš tokių dalykų nekomentuoju. Pirmiausia, per mažai žinau, antra, ką žinau tiksliai, tai kokius JAV Prezidentus rėmė Farmacijos kompanijos,  nes apie tai gaudavau info iš Amerikos. Trump’as nepriklausė tai gana įtakingai ir svarbiausia labai pinigingai grupuotei, susijusiai su BIG Farma, kuri dažnai paskiria “savus” prezidentus. Jis pralaimėjo šitą kovą. Ir jis, siekdamas plačių visuomenės sluoksnių palaikymo, nebuvo atsargus, ir savo, kad ir nežymiais veiksmais, palaikė gana pavojingas grupes. Būtent tos grupės vėliau jį pavedė, organizuodamos Baltųjų Rūmų šturmą. Bet kokio Trump’o nuopelno tikrai negalima atmesti - tai, kad jo prezidentavimo metu, labai atslūgo labai pavojingų karinių konfliktų žydiniai. Tame tarpe yra labai svarbus žingsnis, kad buvo labai gražiai sudrausminta Šiaurės Korėja, kuri gąsdino pasaulį dėl galimybės pradėti atominį karą su JAV. Tai labai didelis pasiekimas, kalbantis su laukiniais, kurie turi atominius ginklus, ir kurių politiniai žingsniai yra sunkiai prognozuojami dėl to, kad tokias šalis valdo pamišę vienos šeimos diktatoriai. Aš apie žmones sprendžiu ne pagal “impičmentus” prieš jį, bet pagal jo darbo rezultatus. Aš nesu šalininkas spręsti apie žmogų pagal ramunės žiedą: “patinka-nepatinka”. Ir mano kriterijus yra toks, kad mes nebeturime laiko, ir jau tuoj bus peržengta ta negrįžtamumo riba pasaulyje, kai mes jau nieko nebegalėsime pakeisti, ir jeigu protingos pasaulio jėgos nesusitars, kaip veikti vieningai, tai jau jūsų vaikai, gali būti nušluoti nuo šios Žemės paviršiaus. Jeigu Socialūs žmonės neras būdų, kaip susijungti, kaip suvienyti savo jėgas, tai Antisocialai padarys savo juodą darbą, kam jie ir egzistuoja, ir šita planeta arba bus sunaikinta, arba paversta VERGŲ PLANETA, kokių, galimas dalykas, yra, gal ne mūsų Galaktikoje,  bet yra. Tokiose planetose yra išvystyta medicina iki tokio lygio, kad nesunkiai pakeičia žmonėms rankas, kojas ir kitus organus. Žmonės, tokiose planetose yra čipuoti, atitinkamai pagal esamus tose planetose gyventojų sluoksnius. Tokios planetos yra VERGŲ PLANETOS. Galimas dalykas jos naudoja net Galaktikų energiją. Visa tai yra tik fantazijos mano galvoje, tačiau tokios tendencijos jau yra pastebimos ir mūsų planetoje. Todėl būtina mums visiems jungtis, jeigu norime išgyventi, kaip Vyrai Ir Moterys, kaip tautos, kaip baltoji rasė ir kitos, kad nebūtume paversti elektroniniais vergais. Iš  tos valstybių nekontroliuojamos medicinos mes galime susilaukti o lia lia lia kokių siurprizų. Nustokime erzelioti tarpusavyje. Ieškokime sprendimų iš susidariusios padėties - tai yra teisingiausia pilietinė pozicija.

StasySG       2021-04-6 14:17

Raigerdas>StasiuiSG   2021-04-6 10:24
———————————————
Dar. cit. iš p. Rachlevičiau interviu: “TrAmpas atstovavo vakarietiškas vertybes, ant kuriO yra pastatytas visas Vakarų pasaulis…”.  Gerbiamasis Raigerdai, tai gal pakomentuosite šitą p. Rachlevičiaus meilę 2x impičmentuotam ir nuleistasm nuo prezidentinio sosto žaisti golfą eksprezidentui Trampui? Iš kur ji atsirado?

StasySG       2021-04-6 14:05

Raigerdas>StasiuiSG     2021-04-6 10:24
———————
cit. “švažiąvęs į užsienį yra tik gerbiamas Vidas Rachlevičius, nes čia negalėjo pragyventi ir būdamas SĄŽININGU žmogumi, privalėjo pasitraukti. “.  Toks išsilavinęs ir apsukrus (įsisuko net į Šveicarijos laikrodžių gamintojų prekybą), arba dar tiksliau lietuviškai - verslus - negalėjo pragyventi Lietuvoje? Nejuokinkite skaitytojų. Aš įdėmiai išklausiau jo p. Rachlevičiaus interviu. Nieko svarbaus jis nepasakė. Iš neturėjimo ką veikti, nes jau viskuo aptekęs,  jis prisiminė savo žurnalistinę profesiją ir nusprendė susireikšminti puldamas Lietuvos elitą.  Nes pagal žinomą Karnegi, žmogus viską gali nusipirkti, išskyrus viešą pagarbą. Štai to pripažinimo p. Rachlevičius dabar ir siekia.

Prašalietis       2021-04-6 12:52

Raigerdas>Prašaliečiui     2021-04-6 10:07
Iš to kaip savo komentaruose “antikomunistiškai ir patriotiškai” dėstai matosi, kad “turi patriotinę akį, antikomunistinę uoslę” ne mažesnę nei Vytauto Lansbergio ir Grybauskaitės kartu sudėjus. O savo “patriotinę” vaizduotę matosi, kad “vakarietiškai” net gi geriau išvystei nei du minėti šiandieniniai “antikomunistiniai gigantai” V.Lansbergis su Grybauskaite. Iš jų kalbų matosi, kad pastarieji dar “nedaaugo” iki “sugebėjimo pamatyti galimybę” sugrįžti į TSRS net ir prie galingiausio Kremliaus kurantų gausmo. Kaip rodo 30 metų lietuviškų indėnų “laisvės ir nepriklausomybės”, JAV abkomas ir ambasadose sėdintys piemenys net nesiruošia paklausti, kur vietiniai indėnai su priekyje žengiančia “patriotiniais” varpeliais karingas pokario laikų giesmes skambinanti valdžia “nori ar nenori eiti” ar kur nors sugrįžti… Kaip taisyklė ši priekyje bandos su valdžios"skambalėliais” einanti ir juos aptarnaujantys “patriotiniai” veršiai visa gerkle “patriotiškai”, su daug didesniu buvusiu komjaunuolišku įkarščiu, kad gerai “teisingą” bliovimą girdėtų Vilniuje JAV ambasadoje pasodintas piemuo, “patriotiškai ikr provakarietiškai”  bliauna. Neišsivaikščiojusiems lansberginio durnių laivo eiliniams keleiviams tai turi “atrodyti”, kad bliauna visos “Lietuvos žmonės”, o priekyje žygiuojantys prie valdžio ėdžių pakliuvę bliaunantys veršiai yra Tautos ir vakarų pasaulio nuo šiandieninio Kremliaus piktų užmačių gelbėtojai”. Adekvatus realybės matymas šios Gorbačiovinių laikų perestroijkos pagimdytos KGB sąjūdinių ir profesionalių komunistinių “vakarietiškai” persikvalifikavuios (išsigimusios” publikos yra “patriotiškai” primityviais bliovimais vadinama “komunistine, Kremline” ir kitokia propaganda…
elfe - prasalieciui     2021-04-6 11:40
Paklausai ką lansberginiame durnių laive pseudo patriotiniai “intelektualai” kalbą, ką ir kaip “patriotiškai ir nepropagandiškai”, kaip “argumentuodami” savo ” provakarietiškus patriotinius” kliedesius rašo, kaip jie “supranta” kur jie “ėjo, eina ir eis” ir su “džiaugsmu” konstatuoji, kad tokių čiabuvių ateitis yra tokia, kokia buvo per visą istorijos laikotarpį- geriausiu atveju vietinius čiabuvius lėčiau marinanti kolonijinė arba visiško išnykimo kaip Amerikos indėnų, Australijos čiabuvių... Akivaizdus pavyzdys yra į vakarus sparčiau nei Lietuva šiandiena “žengianti” lietuviškų “patriotinių” veršių likimo draugė banderinių avinų kontroliuojama Ukraina…

Raigerdas>elfe       2021-04-6 11:49

Na, šiek tiek jūs neteisi, kad aš kalbu abstrakčiai.  Būtent šito aš ir vengiu. Bet aš sutinku su jūsų korekcijomis, nes jos gana konkrečios ir įdomios. Aš niekada nedirbau saugumo, todėl neseku įvykių, susijusių su įvairių saugumo tarnybų “persikūnijimu” į “naujus vaidmenis”. Kokia naudą aš asmeniškai gavau iš jūsų pateiktų faktų? Tikriausiai, su jumis sutikčiau dėl KGB ardomosios veiklos pasaulyje. Ką aš tiksliai žinau, kad KGB turėjo planų sugriauti JAV,  bet jie tai darė organizuojant Pietų Amerikoje ir kitose šalyse revoliucijas. Bet šitoje dvikovoje jie pralaimėjo CŽV. KGB šulai buvo įsitikinę, kad TSRS sugriovė CŽV. Jie yra gana bukoki, nes nesupranta savo tėvynainio A. Puškino kūrinių. O jis “Borise Godunove” aiškiai parodo, kad “kokia yra pradžia, toks yra ir galas”. Tai, jeigu į bolševikų istoriją pažiūrėti A. Puškino akimis, tai viskas įvyko būtent taip, kaip traktuoja istorinius įvykius A. Puškinas, o ne KGB šulai, kurie už A. Puškiną, paprasčiausiai yra kvailesni. Ko dabar siekia buvę KGB-istai? Jie siekia revanšo prieš CŽV. Todėl į Vakarus yra paleista daugybė agentų ir daugybė yra užverbuotų naujų agentų, kurie gyvena Vakaruose. Koks jų tikslas? Toks, koks ir buvo sovietmečiu - sugriauti JAV ekonomiką. Ar jiems pasiseks laimėti tą dvikovą su CŽV? Ne, nepasiseks, bet žalos Vakarams jie pridarys milžiniškos. Kuo aš jums esu dėkingas? Na, jūs esate gana protinga moteris, kas yra didelė retenybė, ir jūs mane įtikinote, kad faktiškai šita dvikova tarp CŽV ir buvusių KGB-istų yra perkelta į politiką ir ekonomiką, ir tai veikia visą pasaulį. Tai veikia rinkimus ir mažų valstybių politiką. Kaip gali laimėti CŽV šią dvikovą prieš KGB? Tik tamprus bendradarbiavimas su buvusiomis sovietinių respublikų saugumo tarnybomis, gali neutralizuoti šitą KGB-istų revanšo pavojų. Bėda yra tik viena (bent jau Lietuvos tai tikrai) - žema vadovų kvalifikacija, silpnas susigaudymas vadyboje, nesugebėjimas matyti pažangių dalykų ir net nenoras jų matyti, žemas etikos lygis, ir tai, kad Lietuvoje kvailiai politikai pastatė politiką aukščiau ekonomikos, ir tos tarnybos paklūsta šitam politikų kvailumui.

elfe - prasalieciui       2021-04-6 11:40

tai jau tikrai.
niekas taip neerzina,  net Turkijos kulturinio elito - kurdu kurtuose psichologiniuose serialuose kaip geru, mylinciu zmoniu naivumas, kuriuos sukciai ar sikciuvienes - superwumen taip vynioja aplink pirsta, jog jie nuolat pralaimi.
is pasaku itikeje, kad geris vistiek turi laimeti, krikscionys pamirso Jezus ispejima: bukit nekalti ir romus it eriukai, bet gudrus kaip zalciai.
naivumas, neismanymas nera jokia dorybe… nors, kita vertus, dauno sindroma turintys zmones pasauliui tikrai maziau pakenke nei bombonesius kuriantys mokslininkai, uz grasius dirbantys politikams… tereikia paklausyt “mokslininko” A.Zukausko, kuris “nezada kviest zmoniu, kurie zviegia’... tarsi is anksto ketindamas juos paskersti savo “laisves” peiliu, vadinamu “Stambulo Konvencija”.

elfe - Raigerdui       2021-04-6 11:00

Jus kalbat teisingai, bet, velgi, abstrakciai.
galima, as pakonkretinsiu?

pirmiausia, yra toks tarptautinis Rostrapoviciaus-Vysnevskajos fondas gausiai remiamas Dumos. jo puslapyje pateiktam zemelapyje Lietuvos nematom. taciau puikiai pamenam jo iskilminga atidaryma paskiriant vadovavima A.Kubiliaus zmonai. jis neva rupinasi gabiais musu vaikuciais. neaisku kas taryboje, bet tarptautiniai susitikimai ir visa kita..

antriausia, is Kubiliaus teksto akivaizdu, kad butent jam rupi ivest i socialinius tinklus kriminaline policija laisvo zodzio tramdymui, prisidengiant “hate speech”.
ta pacia ideja VAKARUOS skleidzia ir ADL (Antidefamation League), kuriai vadovauja kgb statytinis tipiskai chazarisku veidu, Jonathan Greenblatt, peremes pavarde is savo is Irano kilusios zmonos. Apie jo kilme wiki nekalba. jis taip nekencia “white supramacists”, kad nebeaisku kokios spalvos savo veida laiko.
siekdamas, kad i Ameriika plustu kuo daugiau emigrantu is Azijos - Kinijos, Irano.. bei siekdamas suzlugdyt kad baltuju,  kuriuos jis vadina “naciais”, verslus,  jis kilusi nepsitenkinima nori uzciaupt siulydams i soc tinklus ivest kriminalines policijos prieziura.
https://www.c-span.org/video/?468678-1/combating-hate-crimes

pries ji ADL vadovavo is Vilniaus kiles Abraham Foxmen. kol jo tevai partizanavo prie naciu, ji augino katalike. 1950 Stalinas sia seima isleido i JAV.

dar pries kara, prie Ruzvelto, si iliuminatu masonu B’Nai B’rith ikurta ADL klyke, kad JAV neisileistu imigrantu is Europos. o tik is Lotynu Amerikos, Azijos, Afrikos. Buvo paklausyta ir keli laivai su nuo naciu beganciais zydais buvo grazinti i Europa… o tai tapo pretekstu ADL, kad ir JAV sudalyvavo Holokauste. tik niekad nebuvo kaltinama Rusija, kuri neprieme nei vieno zydo, begancio nuo naciu is Lenkijos ir kitur, jei neturejo sovietinio paso.

tad i kokius Vakarus ir su kuo verziasi Kubilius? gal ir jo veidas jau nebe baltas?.. smile

Vakaru ziniasklaida jau kone uzvaldyta Rusijos Aukso Ordos palikuoniu oligarchu. Gorbis su Lebedevu nusipirko Independence, Evening standard, kiti itakoja BBC. zmones nebetiki tokia sppauda, persimete i youtube, soctinklus… ir tai paskutinis postas, kurio dar neuzvalde neotrockistai?..

Nejaugi       2021-04-6 10:38

reikia valandą kalbėt, kad pasakyt jog mes visi priklausomi ir nelaisvi ir esam vedami nežinia kur?

Raigerdas>StasiuiSG       2021-04-6 10:24

Gaila, atsiprašau, kad laikiau jus protingu žmogumi. Matau, kad jūs nesuprantate, kas yra išdavystė, ir nesuprantate, kas yra “Garbės jausmas”. Jūs parašėte visišką nesąmonę, bet tuo pačiu nukrito ir jūsų kaukė, nes jūs pats nežinote, ko norite. Štai jūsų nesąmonė, kurioje nėra jokios logikos:“Na jie lygūs todėl, kad abu išdavė Lietuvą ir perbėgo į Vakarų Europą. p. Kubilius į Briuselį, o p. Rachlevičius į Šveicariją (per Niujorką). Abu tarnauja svetimiems, valgo ne rupią lietuvišką duoną, bet skaniausius jautienos kepsnius. Todėl maža vilties, kad jie nuoširdžiai pasakys, kur eiti Lietuvai. Bet paklausti juk ne nuodemė”. Reiškia, jūs čia esate, kaip http://www.sarmatai.lt agentas, nes tik tai jie smerkia bet ką, kas išvyksta į užsienį. Jūs nusišnekate net iki tokio lygio, kad net nesuvokiate, kad išvažiąvęs į užsienį yra tik gerbiamas Vidas Rachlevičius, nes čia negalėjo pragyventi ir būdamas SĄŽININGU žmogumi, privalėjo pasitraukti. Tuo tarpu A. Kubilius gyvena Lietuvoje, tik yra deleguotas į Briuselį dirbti. Man gaila , kad jūs matote dalykus ne tokie, kokie jie yra pagal savo esmę, o tokius, kokius jūs norite matyti. Gaila, nes, bent jau man, jūs sudarėte protingo žmogaus įvaizdį. Reiškia aš apsirikau. Atsiprašau.

Raigerdas>Prašaliečiui       2021-04-6 10:07

Kada tu pagaliau pabaigsi su savo kommunistine agitacija. Susidaro įspūdis, kad čia rašinėja koks nors Švedas, kuris buvo teistas, ar koks nors jo pakalikas. Ar supranti tu, ar nesupranti žmogiškai - nu niekam nereikia tavo tos TSRS arba užmaskuotos formos Rusijos Imperijos? Kuriant Lietuvą yra padarytos klaidos, nes iš tų, kurie apsiėmė  valdyti nieko neišmanė apie EKONOMIKĄ. Problema išlieka ta pati. Bet ne tau spręsti apie Lietuvą, nes niekam neįdomu tavo maniakaliniai įsitikinimai ir scenarijai, kurie parašyti Kremliaus KGB-istų. Pats esi ne tik blogas žmogus, bet kur kas blogiau, nes NUVERTINI Lietuvos žmones. Tau vis vaidenasi, kad “kalti”, kad ne puolė į Kremliaus glėbį yra tie, kurie vadovauja Lietuvai. Jeigu juos pakeisti KREMLINIAIS, tai ta tauta, kaip avys, eitų KREMLINIŲ komunistų keliu. Nebus taip, nes yra milžiniškas skirtumas tarp Vakarų kultūros ir Kremlinių komunistų kultūros. Vakarai, kokie blogi bebūtų,  bet su jais galima tartis. Tuo tarpu su Kremliniais komuniagomis tartis neįmanoma, nes ten nėra tokios kultūros. Jos vietoje yra grobuoniški ir net beprotiški planai.  Kremlinių mąstymas yra panašus į tavo:“Jei ir po 30 metų “ėjimo”, o iš tiesų “išsilaisvinusios ir nepriklausomos” bandos vedimo, dar atsiranda eilinių “intelektualinių” veršių, kurie nežino, kur jie visus 30 metų buvo vedami,ir savo “intelektualinėmis” veršių galvomis dar ir “galvoja” ir t.t. Pats esi iš tų sovietinių idiotų, dėl kurių kentėjo daugybė žmonių visus tuos 45 valdymo metus. Taigi, problema yra tavo sovietinio “veršio” galvoje, ir tavo sovietinė “gerovė” yra įgyvendinta Baltarusijoje. Baltarusija ėjo paskui psichopatą ir užsimaskavusį komunistą A. Lukašenką į naują Sovietinę Sąjungą. Ir kur jie atsidūrė? Bepročio įkurtoje Diktatūros sistemoje. Visi jūs esate vienodi kremliniais troliai. Jūs triūbijate vieną ir tą pačią muziką: “visame kame kalta JAV”. Viskas. Ar tu supranti su savo kremline “veršio” galva, kad ne Rusijai lenktyniauti su JAV? Ar tu supranti, kad šita ideologija yra reikalinga tik tam, ir tie gąsdinimai yra reikalingi tik tam, kad BANDITAI IŠ RUSIJOS GALĖTŲ LIKTI KUO ILGIAU VALDŽIOJE. Kremlius atrado priešą JAV nuo pat sovietinių laikų. Jūsų tas pūtimasis prieš JAV yra varlės pūtimasis prieš jautį. Bet kremliniai troliai Ivano Krylovo pasakėčių neskaito, kaip ir mūsų politikai, nes jų nesupranta.

StasySG       2021-04-6 9:47

Raigerdas>StasiuiSG     2021-04-6 9:10
————————-
cit. “...kodėl jūs norite LYGYBĖS? “.  Na jie lygūs todėl, kad abu išdavė Lietuvą ir perbėgo į Vakarų Europą. p. Kubilius į Briuselį, o p. Rachlevičius į Šveicariją (per Niujorką). Abu tarnauja svetimiems, valgo ne rupią lietuvišką duoną, bet skaniausius jautienos kepsnius. Todėl maža vilties, kad jie nuoširdžiai pasakys, kur eiti Lietuvai. Bet paklausti juk ne nuodemė.

Prašalietis       2021-04-6 9:32

Lietuva yra pasmerkta, nes valdžia nežino, kur veda, o mes nežinome, kur einame…
Hm…Jei ir po 30 metų “ėjimo”, o iš tiesų “išsilaisvinusios ir nepriklausomos” bandos vedimo, dar atsiranda eilinių “intelektualinių” veršių, kurie nežino, kur jie visus 30 metų buvo vedami,ir savo “intelektualinėmis” veršių galvomis dar ir “galvoja”, kad juos nevedanti, o bandos priekyje einanti ir “patriotiškai” tautiniais skambalėliais skambinanti “valdžia”, kad eiliniai veršiai netyčia nepasiklystų “kur nereikia”, nežino kur piemuo iš JAV ambasados Viniuje liepia “eiti” parodo, kad “patriotinio” idiotizmo ir nukvailėjimo lygis lansberginiame durnių laive yra toks, kokio nėra likusiame pasaulyje. Su patriotiniu “džiaugsmu galima konstatuoti, kad pagaliau sugebame pirmauti pasaulyje ir Europoje ne tik pagal savyžudybes, susirgimus tuberkulioze ir sifiliu, skurdžių skaičių..., bet ir pagal savų “patriotinių” idiotų nukvailėjimo mastus…

Ayn Rand - elfei       2021-04-6 9:23

Visa ši “health emergency” padėtis paremta fiktyvia “atvejų” statistika, kuri savo ruožtu panaudojama kaip faktinis pagrindas eksperimentinių vakcinų masiniam stūmimui į rinką. Nei viena iš naujųjų vakcinų nėra patvirtinta pagal įprastą med. protokolą (bandymai su gyvūnais, kontrolinės grupės). Tas užtrunka apie 4 metus. Paprastas gripas ir peršalimai suplakti į krūvą pagal statistiką, ir visa tai dirbtinai pritempta iki to, kad “nėra vaistų prieš Virusą”, ir todėl Emergency Use Approval vakcinoms gautas pagrindinėse pasaulio rinkose (JAV, EU), o po to jau automatiškai visur kitur. Kadangi pagal įprastus protokolus vakcinų nebus dar porą metų (mažiausiai), tai dabartinėms interesų grupėms, sukūrusioms šią krizę, reikės tempti tokią nepaprastą padėtį dar bent iki 2023/2024 metų žiemos sezono pabaigos. Įdomu ką politinė klasė JAV ir ES darys - šiaip jau politikams neusnku nušokti nuo io traukinuko, iškilmingai paskelbiant, kad “vakcinos suveikė”, ir itin nuožmią kovą laimėjom… Žinoma, prieš tai sutvarkius Big Pharmos ir medicinį - ekspertinį būrelį (“Na, gal jau pakankan jums…?”) ir pabaigus fake statistiką. Spėju, dabar tai sprendžiasi, ir lakmuso popierėlis man yra UK. Pažiūrėsim, po metų bus daug aiškiau.

Ayn Rand - elfei       2021-04-6 9:23

Visa ši “health emergency” padėtis paremta fiktyvia “atvejų” statistika, kuri savo ruožtu panaudojama kaip faktinis pagrindas eksperimentinių vakcinų masiniam stūmimui į rinką. Nei viena iš naujųjų vakcinų nėra patvirtinta pagal įprastą med. protokolą (bandymai su gyvūnais, kontrolinės grupės). Tas užtrunka apie 4 metus. Paprastas gripas ir peršalimai suplakti į krūvą pagal statistiką, ir visa tai dirbtinai pritempta iki to, kad “nėra vaistų prieš Virusą”, ir todėl Emergency Use Approval vakcinoms gautas pagrindinėse pasaulio rinkose (JAV, EU), o po to jau automatiškai visur kitur. Kadangi pagal įprastus protokolus vakcinų nebus dar porą metų (mažiausiai), tai dabartinėms interesų grupėms, sukūrusioms šią krizę, reikės tempti tokią nepaprastą padėtį dar bent iki 2023/2024 metų žiemos sezono pabaigos. Įdomu ką politinė klasė JAV ir ES darys - šiaip jau politikams neusnku nušokti nuo io traukinuko, iškilmingai paskeliant, kad “vakcinos suveikė”, ir itin nuožmią kovą laimėjom… Žinoma, prieš tai sutvarkius Big Pharmos ir medicinį - ekspertinį būrelį (“Na, gal jau pakankan jums…?”) ir pabaigus fake statistiką. Spėju, dabar tai sprendžiasi, ir lakmuso popierėlis man yra UK. Pažiūrėsim, po metų bus daug aiškiau.

Raigerdas>StasiuiSG        2021-04-6 9:10

Gerbiamas StasySG, pats esate protingas žmogus. Bet klysti yra žmogiška, todėl klysta ir protingi žmonės. Ar jūs sutarsite su psichopatu A. Lukašenka? O su Putinu? Aišku, kad ne. Bet nejaugi iš viso nėra galimybės susitarti su tokiais žmonėmis? Yra. Štai tokia galimybė: Putinui pasiūlykite Lietuvą kokios nors Sąjunginės respublikos teisėmis, Rusijos armijos dislokavimą Lietuvoje, na ir “Jedinaja Rossija ” partijos įkūrimą Lietuvoje. Ir jis sutiks. Ko norėtų A. Lukašenka? Aišku, jeigu A. Lukašenka paremti milijardais eurų, tai jis sutiks. Toliau - nuimti sankcijas ir perduoti visą Lietuvoje esančią opoziciją Baltarusijos teismui. Galimai, juos visus sušaudytų. Tada A. Lukašenka sutiktų. Kaip visa tai būtų su Lietuva? Ji būtų paklupdyta, iš jos būtų reikalaujama atgailauti, duoti kyšius ir papirkinėti “Galinguosius”. Ko pareikalautų A. Kubilius? Jis visa tai išvardino ir surašė. Ar kas nors pravedė Lietuvoje apklausą, kiek žmonių (jų tarpe nemažai moterų) nukentėjo nuo visokių tokių seksualinių maniakų? Aš pažinojau ne vieną homoseksualą. Bet jie visada kokioje nors jų kompanijoje, neišvengiamai pradeda menkinti moteris, ypač kai išgeria. Ar kas nors pravedė apklausą Lietuvoje, kas yra tie vyrai, kurie smurtauja prieš moteris? GerbiamasSG, kodėl jūs norite LYGYBĖS? Ar gerbiamas Vidas Rachlevičius parsidavė, kai dirbo redaktoriumi? Ne. O A. Kubilius? Šimtus kartų. Pažiūrėkite, kaip A. Kubilius, būdamas konservatorių partijos pirmininku, per partijos susirinkimus cituodavo Bibliją. O šiandien, ką jis daro? Tai, kaip jums šauna į galvą dėti lygybės ženklą tarp doro žmogaus, kuris turi GARBĖS jausmą, ir žmogaus, kuris net nežino, ką reiškia tas Garbės jausmas, ir kurio elgesys yra panašus į G.Orwell aprašytų PARŠŲ elgesį? Ar žinote, kada jūs sutarsite su paršu? Kada jūs pradėsite jam kasyti nugarą, duosite jam ėdalo. Ar jūs tikrai nesuprantate, kad A. Kubilius veda Lietuvą link jos išnykimo, o gerbiamas Vidas Rachlevičius link Lietuvos išlikimo? Ar jūs suprantate, kodėl šitas “HOMO SOVIETICUS” A. Kubilius eina “į Vakarus”? Todėl, kad šitos demagogijos ir melo dėka jis gauna didžiulius pinigus. “Vakarai” taip pat nėra lygūs. Ten taip pat vyksta kova. “Vakarai” taip pat turi savo BLOGĄSIAS puses. Prie ko prisideda “HOMO SOVIETICUS” A. Kubilius? Jis prisideda prie “Vakaruose” egzistuojančios Blogosios pusės. Galų gale ar jūs suprantate, kad tarp Dievo Ir Šėtono negali būti jokio susitarimo? Tai, gerbiamasai StasySG, išsiaiškinkite, kas nugalėjo Lietuvoje, ir kas veda mus į paržūtį. Sunku patikėti, kad jūs, būdamas protingu ir išsilavinusiu žmogumi, esate jų pusėje. Tartis su A. Kubiliumi, tai reiškia tapti veidmainiu. Ar daug laimėjo tie, kurie tarėsi su Hitleriu? Ar daug laimėjo tie, kurie tarėsi su Stalinu? Išsiaiškinkite, gerbiamasis, kas yra tas mus supantis BLOGIS, - toks būtų mano palinkėjimas jums. Jūs gimėte tam, kad nugalėti Blogį, o ne su juo tartis.

stasys       2021-04-6 8:28

Manau ilgai laukti nereikės ir V. Rachlevicius pastatys A.Kubiliu į reikiamą vieta. Primins kaip ans skriaudė pencininkus ir visokį balta svieta .Dabar ne Kubilius premjeras o Šimonyte tik vat klausimas kylą kodėl Vidas nepriekaištauja tai moterai? Iš pažiūros ji žvelgiant ji nėra tokia jautri kalboms apie demokratiją ir laisvą spauda Lietuvoje .

Tai,       2021-04-6 7:43

kad Lietuva yra pasmerkta, rasiau jau pries 5-6 metus.Jau tada matesi, kad vilciu pakilti beveik nebiera.Ziurint placiau, nusigrezusi nuo Dievo tauta, negali vystytis ir klesteti.Ka pasejom, ta ir pjaunam.

StasySG       2021-04-5 20:26

Įdomu, ar atsakys p. Rachlevičius p. Kubiliui. Abu sėdi Vakarų Europoj, tai galėtų jie abu sutarti, kur Lietuva turėtų eiti. Lauksiu.

Deivis-17-50       2021-04-5 18:23

Semitizmas tai neapsakoma meilė ir padėka žyduliams ir jų batlaižiams.

ah1       2021-04-5 18:04

Kai išsibreksinsit iš ES tai galėsit eik kur norit, žinosit kur einat o dabar kur veda ES ten ir einama, o kur vedama transliuoja žiniasklaida,

ah1       2021-04-5 17:56

Lietuva priklauso ES, kur ES eina ten eina ir Lietuva. Jie ką, neišsilavinę ? Jie ką, užmršo kaip už skalbimo miltelius ir alų buvo pasirinkta eiti ten kur eina ES?

O kas tada yra       2021-04-5 17:50

Semitizmas, jei mus kaltina antisemitizmu - tas dvi babuškas, Madame Elfe?

pilietisas       2021-04-5 17:45

mes žinom kur einam!
mes einam labai konkrečia kryptimi - iš G taško, t.y P_zdogrado mes einam nax_j.
ir einam su daina.
o tai ką - verkt?

Al.       2021-04-5 16:58

Jei mažytės Saliamono salų valstybės, pripažinusios Taivaną Kinijai, vienos gubernijos gubernatoriui Kinai siūlė milijoną už Taivano pripažinimą Kinijai:
https://www.theepochtimes.com/how-one-renegade-province-in-the-pacific-is-standing-up-to-beijings-pressure-bribes-belt-and-road_3762162.html?utm_source=pushengage

tai nestebina, kad mūsų visi žiauriai patriotiški politikai tur būt irgi nuolat šeriami kyšiais.

Ką išgirdau:       2021-04-5 16:55

Kapitali PLIURPOLOGIJA.
Absoliuti tuštuma.
Minčių ir idėjų badas.

Lietuva yra pasmerkta       2021-04-5 16:37

Stebina, kad tik dabar tai suprato… Saukstai po pietu. Reikia ieskoti nauja tevyne bent vaikams. Ir skubiai: valdzia erzina maskolius, o es ir nato nusispjauti i ubagus is buferines zonos.

elfe - Raigerdui        2021-04-5 15:14

tokia abstrakti kalba nieko neatskleidzia.
Tvankstas konkreciau kalba. Jo pasidalinta noroda pakele ir toki idomu klausima - kodel musu valdziuke dar menesiui pratese karantina, nepaisant vietinio verslo ekonominiu nuostoliu.

paskaitykim:
kadangi Priemonė yra laikina kovos su COVID-19 protrūkiu priemonė, Komisija turėtų kas šešis mėnesius įvertinti, ar valstybėse narėse vis dar esama išimtinių aplinkybių, dėl kurių patiriamas didelis ekonomikos sukrėtimas, ir teikti Tarybai tokio vertinimo ataskaitas. Atsižvelgiant į šio reglamento priėmimo teisinį pagrindą, pasibaigus COVID-19 ekstremaliajai situacijai neturėtų būti teikiama jokia finansinė parama pagal šį reglamentą. Todėl tikslinga nustatyti ribotą laikotarpį, kuriuo galima būtų pasinaudoti Priemone. Tarybai turėtų būti suteikti įgaliojimai remiantis Komisijos pasiūlymu pratęsti laikotarpį, kuriuo galima pasinaudoti Priemone, jei išlieka išimtinių aplinkybių, kuriomis yra pagrįstas šio reglamento taikymas;
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX:32020R0672

gerb.Deivi,       2021-04-5 14:29

beje, ar ne PearL Harbor atakom japonai uzsidirbo si atsaka?..
dar neaisku, kiek moteru ir vaiku butu zuve, jei japonai butu tese kara…

gerb.Deivi,       2021-04-5 14:26

JAV faktiskai sukure is Europos vyti protestantai, itikeje i prisikelusi Kristu ir pagrindine Dievo duota Zmogaus teise - LAISVA VALIA.
tad jei norit suzinoti, kas siandien siekia uzgniauzt laisva zodi, diegiant visuotine cenzura dangstantis “hate speech”, uzeikit i ADL puslapi: https://www.adl.org

ADL(Antidefamation Lygue) 1913 ikure is masonu loziu ismesti “iliuminatai”, kai sie po Morgano bylos suprato, kad jiems kenkiama is vidaus. Todel zydohazarai 1934 ikure savo B’Nai B’rith loze.
Lenino-Trockio pirmasis istatymas ir vadinosi “Dekretas pries antisemitizma”. Jokiu holokaustu dar ne nekvepejo.
Siandien matom, kaip ADL salia “BLM”, “antisemitizmo isgalvojo ir naujadara komunistinei Kinijai remti - “antiazian”. Argi tai ne JAV visuomenes kirsinimas visuomenes subversijai, apie kuria ir kalbejo Yuti Bezmenov, siekes ispet Vakaru visuomene?..(zr. youtube)
Ko siekia sie anarchistai?.. ka jie patys yra gerodave pasauliui?..

Deivis        2021-04-5 13:06

Su daug kuo sutinku, išskyrus, kad Jungtinės Amerikos Valstijos yra demokratijos lopšys. Šalis kuri mėtė bombas ant moterų ir vaikų nėra ir nebuvo demokratiška. “Demokratijos lopšys ” padėjo sovietams kare tai dabar tegu paragauja komunizmo pyragų!

elfe        2021-04-5 12:18

kokios temos rupi siam Dzinos Donauskaites, IMakaraitytes ir I.Baltuses vadovaujamam moteriskam ZURNALISTIKOS CENTRUI?..
ar galima rimtai ziuret i tokius ju straipsnius, kaip sis su antraste apie ANTISEMITIZMA ir “radikalia desine Lietuvoj, nes mat Juliaus Sabatausko dukros Birutes “antroji puse” Jurate poliklinikoj nugirdo moteru pokalbi su “antisemitizmo apraiskom” ir pasijuto blogai.
ar tikrai neturim kur panaudot tuos 55 milijonus, skirtus lrt?

https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoje/2/1110282/zmogaus-teisiu-gynejams-lietuvoje-nerima-kelia-antisemitizmo-apraiskos-bei-ekstremalios-desines-salininkai

o kiek milijonu skiriama is musu kisenes “filantropo” propagandiniams NVO? Transpierance Internacional, Zurnalistikos centrui, likusiems apie 30 nvo?.. kiek jiems nutekinama dar ir is ES fondu?..
pasiziurim kaip susiliejo lrt su siuo think-tanku, kurio pagrindinis ir vienintelis dalininkas Atviros Lietuvos fondas. https://lzc.lt/komanda/

stasys       2021-04-5 11:56

Stokojantis humoro ‘tarpukojai’ pasišovė apibrėžti bėdas Lietuvai .Taip autorius palietė ir uždavė gerų klausimu , bet kokias gi išvadas daro ne stasiai ? Pririskime ta užsispyrusi jų filosofuojanti asilą prie traukinio į vakarus ir tegul jis sau kulniuoja iš paskos žaibus laidydamas . Taip elgiasi valdantieji ir ne be pagrindo, deja. Tarpukojo bėdos like vėl užvaldo Lietuva . Gal Lietuva ir ne taip jau prastai gyvena ? Jei duonos užtenka bus ir žaidimų .

elfe        2021-04-5 11:31

Rachlevicius speja, kad laisva spauda pas mus buvo buvo mazdaug iki 1994.
nejau jis nezino, kas ja pereme i savo kontrole?..
juk 1995 “open society foundation”, tada dar vadovaujamas Soros antrosios zmonos, su Laimonu Tapinu ikure think-tanka”, vadinama ZURNALISTIKOS CENTRU! kurio zurnalistai nuolat pusryciaudavo (Zurnalistu pusryciai) su kitu sio fondo ikurtu prieziuros NVO - Transpierance Internacional, neva kovai su korupcija. kurio pirmas vadovas Juozapavicius prasitare, kad jam liepta gaudyt smulkias vietines “zuvytes”, bet neliest stambiu tarptautiniu rykliu.

ka matom Zurnalistikos centre?
siandien jau nebematau Jakilaicio, Garbaciauskaites,Miliutes Perednio, S.Cerniausko. Bet I.Makaraityte likus vadovybej, R.Valatka, V.Pugaciauskas ir jaunoji karta - visi dirba ANTINACIONALISTUI “filantropui”, sekmingiausiam Andropovo projektui, ne neslepianciam, kad pereme Rytu Europa i savo imperija neva “transformacijai”. 

Rachlevicius negali to nezinoti. jei zino apie 20 000 lt kysius zurnalistams, kad tik uzsiciauptu, tai zino ir apie wikileaks paskelbta medziaga, del kurios ir Valatka turejo palikt LRyta - apie zurnalistini reketa politikams ir verslininkams reikalaujant tokios pat sumos. apie tai delfi paliudijo pats Sysas. politikai tokiomis sumomis privalejo issipirkt, kad apie juos nerasytu blogai.

Raigerdas        2021-04-5 10:41

Na, labai įdoms Jurgos Lago ir Vido Rachlevičiaus pokalbis, nes dar pasijaučia, kad egzistuoja ta lietuviška dvasia, kuri buvo apėmusi šalį Sąjūdžio metu. Iš kitos pusės galime konstatuoti faktą, kad užsienio lietuvių intelektualinis potencialas jau pranoksta vidinį tą pūvantį intelektualinį potencialą, kuris tapo panašus į tą, kuris jau buvo Lietuvos istorijoje. Buvo laikai, kai buvo menkinama ir netgi niekinama lietuvių kalba, ir mūsų bajorai labai lengvai išdavė Lietuvos interesus Lenkijai. Panašiai dabar vyksta su ES. Taigi, LYDERIS ir TĖVYNĖS GYNĖJAS yra lietuvių tautos amžių problema. Lietuvoje įsiveisė tokia VIDUTINYBĖ, kuri lenda į valdžios struktūras, norėdama pasirodyti KOKIA JI SVARBI, KOKIA JI PROTINGA, ir turinti kitas YDAS, su kuriomis ji nepajėgi susitvarkyti. Tai Moljero laikų išjuokti mėsčionys arba Aleksandro Gribojedovo pjesėje “Vargas dėl PROTO” šiandien užsiropštė į valdžią. Problema prasideda dėl balsavimo. Vietiniai puspročiai klykia, kad “neikite balsuoti”, ko pasekoje balsuoja tik 47% balso teisę turinčių balsų. Ir tokiu būdu, būtent mažuma išstumia į Seimą savo silpno protelio atstovus. Gerbiamas Vidas Rachlevičius teisingai pastebėjo, kad šita Seimo pirmininkė su savo pliurpalais, kad tai “emocijos”, gali tokias kalbas “rėžti”, kokių nors liberalių moterėlių ratelyje, bet ne ant visos šalies. Taigi, diplomuotas padlaižys, kurių Lietuvoje niekada netrūko, šiandien sėdi Seime arba ES, ir moko mus, kaip reikia įsijausti ir suprasti tą belytę “socialinę lytį”. Vietoje tokių Didžiavyrių, kaip Karalius Gediminas ar Vytautas Didysis, šiandien mums siūlomas KITOKIO “VYRO” ĮVAIZDIS, KURIS NET NEŽINO, AR JIS VYRAS, AR JIS MOTERIS. IR VIENĄ DIENĄ JIS EINA Į VYRŲ TUALETĄ, O KITĄ DIENĄ Į MOTERŲ TUALETĄ, NES JIS SAVE PRISKIRIA “SOCIALINEI BEPROČIŲ LYČIAI”. Taigi,  vyksta LIETUVOS VYRŲ, KURIE STEBINO VISĄ PASAULĮ IR SAVO JĖGA, IR SAVO IŠMINTIMI, IR SAVO PROTU , IR SAVO NEPAKARTOJAMU PER AMŽIUS KARINGUMU NAIKINIMAS, PAKEIČIANT JĮ Į KAŽKOKĮ  BELYTĮ, APSISVAIGINUSĮ ŽOLELE, BESTUBURĮ IR ŠNEKANTĮ NESĄMONES, INDIVIDĄ. Džiugu, kad dar yra lietuvių užsienyje, kurie kovojo už Lietuvą Sovietinės okupacijos, o dabar kovoja su valdžios okupavimu jau ne iš užsienio, o vietinių VIDUTINYBIŲ, kurie net nežino, kas jie yra - VYRAI AR MOTERYS. Mūsų laukia dar vienos kautynės su savotiška HIBRIDŲ RŪŠIMI, kuri, deja, jau yra Nepriklausomos Lietuvos produktas, užsižaidus tą žaidimą, kad valstybinės institucijos yra NEPRIKLAUSOMOS NUO MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ INTERESŲ. Įvyko saviapgaulė: mes siekėme LAISVĖS ir dabar iš mūsų yra tyčiojamasi mosuojant prieš nosį, kažkokiems NELABAI SVEIKO PROTELIO TIPAMS-“AŠ IRGI NORIU LAISVĖS, O LAISVĖ MAN REIŠKIA, KĄ NORIU TĄ DARAU”. Įvyko išsigimimas dėka mūsų kvailų politikų, kurie grumiasi prie Seimo durų tik, kad papulti į valdžią. Ir tai yra viskas. Kitų idėjų jie neturi, nes VIDUTINYBĖ niekada jų negali turėti, kitaip ji nebūtų VIDUTINYBE. Lietuva,  nusispjovusi į moralę, išsigimsta. Moralę pakeitė įstatymai, o įstatymus gali išleisti bet kokia išsigimėlių grupė. Pažiūrėkite, kas vyksta Baltarusijoje, kai užsimaskavęs komunistas ir psichopatas A. Lukašenka išleidžia tokius įsakymus, kokie reikalingi jam. Padaryta taip, kad lietuviai nebesugebėtų mokytis iš klaidų. Ar jūs nematote, kad mes turime NEKLYSTANČIAS VYRIAUSYBES, NEKLYSTANČIUS POLITIKUS? Jokios moralės jiems nereikia, nes jie sprendžia viską per įstatymus, o įstatymuose pilna išimčių ir dviprasmybių, todėl įstatymas yra toks, žiūrint iš kokios pusės į jį papūsi. Be moralės vyksta tautos išsigimimas jos viržūnėlėse.

tarp kitko       2021-04-5 9:19

Laisva žiniasklaida Lietuvoje jau praeitis. Teisinagai, nes asmeniškai tai prisimenu. Kaip ir tuos keletą principingų žurnalistų.
Kuo virtome dabar? Pasiieškokite palėpėse 1970—1980 m. laikraščių komplektų -politkorektiųkumas tas pats, tik švariau, nes ten nėra paleistuvystės demonstravimo. Nekalbant apie tai, kokiu pagreičiu mus suėdė primityvios jumoro laidos.

Tvankstas       2021-04-5 8:36

Labai aiškiai Lietuvos valdžia žino kur eina - į Lietuvos, lietuvių tautos ir lietuvių kalbos sunaikinimą, atlieka darbą ‘vardan auksinio milijardo’, tiksliai ir kryptingai pagal instrukcijas iš Briuselio.
Tiek J. Lago, tiek V. Rachlevičiui norisi patarti, kad skelbiant savo pokalbį, prieš jį reikėjo geriau pasiaiškinti.

Tvankstas       2021-04-5 8:18
Tvankstas       2021-04-5 8:16

Labai aiškios instrukcijos Skvernelio vyriausybei ir ministrui Verygai, labai aiškios instrukcijos Šimonytei ir ministrui Dulkiui - skaitykime ir viskas kaip ant delno, kiekvienas,-a pabūsime ateities būrėju.
Paklauskime praeitos kadencijos EP narių iš Lietuvos : ar balsavote už instrukcijas ? Gal nereikia - atsakymas aiškus.
P. Auštrevičius, kaip G. Soros administratorius Lietuvai Briuselyje ( žr. soroskooptbrussel.pdf), kaip 147 pasaulio koncernų atstovas Lietuvai, tikrai balsavo ir gali paaiškinti.
Europos Komisija dar 20 mėnesių prieš pirmą karantiną jau skelbė apie skiepus : https://ec.europa.eu/transparency/regdoc/rep/1/2018/EN/COM-2018-244-F1-EN-MAIN-PART-1.PDF
Nieko asmeniško, tik dokumentas.                                                Kad turėtume ateities supratimą
tereikia pasidomėti, kaip kuriamas skiepų konclageris : https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/vaccination/docs/2019-2022_roadmap_en.pdf
Turime aiškumą, kaip mus avėgalvius ves į naują laimę.                          https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/vaccination/docs/10actions_en.pdf
dar 2019 metai ...                                                                  dar 2018 metai                                       https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/vaccination/docs/2018_vaccine_confidence

stasys       2021-04-5 7:16

Linksmai čia pakalbėta . Atmetus ta žurnalistinę žodžių beletristiką Vido keletą minčių jo buvo teisingai išsakyta .Visuomenėje privalo vykti diskusijos , prieš priimant valdžiai visuomenei svarbius klausimus .Ir tas valdiškų pinigų upelis žurnalistikoje neturėtų užciaupti protingus klausimus , žurnalistikoje išties nelyko tų kurie geba juos užduotį žiūrint į akis pareigūnui .Gal kaip Vidas sako tai pasekmė to ’ baudziavinio lago’ kuri mūsų tautą tempė ant kupros tiek amžių pradedant viduramžiais , o žmonės ant sofkuciu labiau akcentuoja ta faktą jog turimą situacija gali ir kur kas labiau pablogėti ėmus aktyviai priešintis ? Teisingai Vidas akcentuoja jog eilę metų mūsų politikai vengia išsikelti ambicingus planus sau laimėjus rinkimus , gal tai pasekmė ryškių asmenybių trūkumo politikoje o gal to kad tą patį opozicija su tais savais ‘laisvo laikraščio’ žurnalistais savaip interpretavo demokratijos normas ir darbą visuomenei bei jos poreikiams . Vedų mintį prie to , jog gyvų sąmoningu organizmų santykis tarpusavyje turi pradžioje niekuo neuztemdyta laisvės ir lūkesčių pojūtį , panašiai kaip medaus mėnesį, o su metais bėgančiais tenka įdėti visiems vis daugiau pastangų nepamiršti ir neatitrukti nuo jų kasdieniniame gyvenime bėgant. Nemanau kad Vidas teisus pasmerkęs jaunus koncervatorius, juos galima suprasti , ta kartą jaunų politikų nebuvo pavydžiu mokami kalbėtis ieškant bendro gėrio visuomenei . Visiškas nusisnekejimas Trump paskelbti kažkokių vakarų demokratinių vertybių atstovų , gal autoriui sunku pripažinti klydus ? ną kaip čia dabar pasakysi jog tos pasakos apie neomarksizma vakarų demokratijoje iš piršto laužtos . Gal Vidas Rachlevicius rastu laiko pavartyti senąsias ideologines knygas ir atsakytų į klausimą kas jam trukdė likti Lietuvoje ir kautis toliau už tas vertybes kurių šiandieną pasigenda Lietuvoje ? Tai ne priekaištas ,žmogaus viduje irgi turi vykti diskusiją vertybinių klausimų , pinigai ar tiesos žodis ?


Rekomenduojame

Andrius Martinkus. Ką liudija dainos „Kelkis, Lietuva!“ gimimas?

Karolinska (Švedija) ligoninė nebetaikys hormoninio lyties keitimo metodo vaikams

Lina Dūdaitė-Kralikienė. Kai priežastys painiojamos su pasekmėmis, arba Kaip grąžinti valstybę prie ‘res publica’

Eligijaus Masiulio bylos penkmečiui artėjant Dovilas Petkus klausia: ar Tauta gali tikėtis atomazgos, aiškumo ir teisingumo?

Algimantas Rusteika. Apie karą, kurio nebus

Nuo bačkos. Andrius Navickas, vienas iš naujojo Partnerystės įstatymo autorių – apie krikščionybę, meilę ir naujuosius inkvizitorius

Ramūnas Aušrotas. Pora pastabų dėl koalicijos partnerių (!) rengiamo Partnerystės įstatymo projekto

Nida Vasiliauskaitė. Ką atsakyti žmogui, kuris yra „pasiryžęs aukoti dalį savo laisvės vardan bendro gėrio“?

Vytauto Sinicos pozicija LRT diskusijoje su Tomu Vytautu Raskevičiumi dėl vienalytės partnerystės projekto

Gertrūda Jolanta Juchno SF. Reikia dalyvauti, nes jei nepaprašysime atsižvelgti į Tautą, kito Maršo jau nebebus

Replika. Romualdas Žekas. Rafinuotas bandymas apgauti

„Neredaguota“ pokalbis su Nida Vasiliauskaite. Žmonių balsas

Dėl pasisakymų organizatorių vardu: „Didžiojo Šeimos Gynimo Maršo 2021“ organizacinės grupės pranešimas žiniasklaidai

Iš skaitytojų pašto. Pranas Kaladė apie Laisvę ir „laisvę“

Paulas Stametsas: Išgydo net vėžį – nepažintas grybų pasaulis

Kardinolas S. Tamkevičius palaiko „Šeimų maršo“ idėją: „Ginant principines vertybes Bažnyčia stovės mūru“. Kunigų R. Grigo ir A. Valkausko pozicija

Andrius Švarplys. Į ką lyties ir diskriminacijos nęsamonės perdaro Ameriką: gimsta naujoji CŽV

Herta Burbė apie „galimybes“: vasarą paplūdimyje

Vytautas Sinica. Bažnyčia draudžia katalikams balsuoti už partnerystę (ir A. Navickas tą žino)

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Nuo bačkos. Andrius Navickas: Taip, aš palaikau Partnerystės įstatymo priėmimą

Kastytis Braziulis. Ar pritariu šeimų maršui? Taip, be abejo, nes…

Nida Vasiliauskaitė. Klausiate, ką daryti? Paklauskite piliečių

Jarūnė Rimavičė. Atsakymai į klausimą, nuo ko ginama tradicinė šeima Lietuvoje

Andrius Švarplys. Pagaliau yra alternatyva „Dviračio Žynioms“

Romualdas Žekas. Lavono gaivinimas

Jolanta Blažytė. Aūūū, Greta!!! Kur tavo „How dare you?“

Nida Vasiliauskaitė. Dabar išties pabūsiu – pirmą kartą – radikalu

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie elitizmą

Vidas Rachlevičius. Dvi šalys nesitaiksto su Kinijos užmačiomis Pietų Kinijos jūroje – koks bus šios atsakas?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.