Dienos aktualija, Demokratija ir valdymas, Žmogaus teisės, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Eurika Masytė siūlo sprendimą: priešlaikiniai Seimo rinkimai. Pritariate?

Tiesos.lt redakcija   2021 m. birželio 10 d. 2:16

62     

    

Eurika Masytė siūlo sprendimą: priešlaikiniai Seimo rinkimai. Pritariate?

Eurikos Masytės siūlymas:

„Matau tik vieną būdą: priešlaikiniai Seimo rinkimai.

Nėra prasmės eikvoti savo gyvenimo laiką ir energiją rengiant maršus ir teistis su spalvotais.

Mes – tauta, mes – rinkėjai, gana tų sapalionių.“

Pritariate?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Kazys Grabys       2021-06-12 22:01

Tam reikia skubos tvarka pakeisti LR rinkimų įstatymą.
Privalome parlamentarus rinkti tik Vienmandačių rinkimų principu.
Vienas kandidatas - vienas balsas. Jokių sąrašų būti nebegali.

Įkursime       2021-06-11 18:33

chazarų chanatą Vilniuje ir išspręsime visas Lietuvos problemas! smile Trolinkit, bet turėkit saiko.

Stiklo valytuvas       2021-06-11 18:12

>  Telegrama habilitui. Skubiai   smile
.
Jokios tarybos, valdybos ar dar kokios - ybos nesudariau.
Adresatus surašiau pagal komentarų turinį rinkimų tema.
.
Sutinku, kad painus reikalas, bet nuo kažko pradėti juk reikia.
Esu tvirtai nusistatęs, kad rinkimai be naujų lyderių su naujom vertybėm ar požiūriu į vertybes yra ne tik tuštybė, bet ir labai kenksmingi ir tautai ir bendrapiliečiams. Netgi, sakyčiau pavojingi, nes dar vieni rinkiminiai nusivylimai, gali būti ‘paskutinis lašas’.
.
Ir viso to atskaitos taškas - diskusijos atatinkamame kontekste.
Būtina sąlyga - pozityvus nusiteikimas…
.
Tikrai netaikau į... Nuoširdžiai manau kad už mane yra tinkamesnių. Bet kadangi jie niekaip tarpusavyje nesusieina, tai mano vaidmuo kaip pradinio katalizatoriaus. O paskui jau…

Stiklo valytuvas (2)       2021-06-11 17:46

Ir dar, mažytis, jau istorinis viražas.
Berods Kaune gimęs litvakas Danielius Lipšicas, dabar Izraelio karinių pajėgų atstovas, prieš kelis metus viešėdamas(hmm) Lietuvoje dalyvavo berods A. Kudabienės vedamoje tiesioginėje TV laidoje (apie lietuvių ir žydų santykius), kur aiškiai pasakė: „lietuviams už tai nebus dovanota“. NUSKAMBĖJO KAIP GRASINIMAS. O aš klausiu, už ką nebus dovanota? Ar už tai, kai žydai blaškomi pogromų Europoje rado prieglobstį LDK teritorijoje?! Ar už tai, kad litvakas Gaonas turėdamas palankias sąlygas subrendo iki pasaulinio lygio, ir dėka jo (dėka tokios aplinkos) išgelbėjo pasaulio žydus nuo išnykimo per asimiliaciją su vietiniais (taip teigia kai kurie autoriai)?! Ar už tai, kad būdami uolūs smurtinio komunizmo nešėjais, teisėtai gavo per nosį?! Ar už tai, kad lietuviai slėbdami žydus nuo nacių (kurių elitas daugumoje žydai*!) ryzikavo savo gyvybe?! Ar už tai, kad kad lietuviams suteiktas pasaulio teisuolio vardas?! Ar už tai, kad viena tokia isteriška litvakų lyderė paleido ‘givaltą’ ant viso pasaulio, kaip tuoj-tuoj bus užpulta Lietuvoje jų sinagoga?! Ar už tai, kad Zingeris lietuvius mokino „teisingos“ istorijos?! Ar už tai, kaip vienas iš 15 ambasadorių darė spaudimą Lietuvos valdžiai?! Ir t.t. ir pan.
Beje, tas pats grasintojas, (trečiame) diskusijų festyvalyje „Būtent“, prieš porą gerų metų Birštone glebeščiavosi su Lietuvos kariūnais. Ir suprask žmogau kaip nori.
.
Grįžkime į plačiąją istoriją.
Čigonai. Kodėl juos pradėjo vadinti romais? Germanus vadiname vokiečiais, frankus vadiname prancūzais, finus vadiname suomiais. Ar kas nors dėl to piktinasi? Na aš negirdėjau. Kai čigonų pervadinimo romais metu TV žurnalistė apie tai klausinėjo pačių, dar tada čigonų, šiems „vienodai švietė“. Kodėl pasauliui* rūpi vardas čigonai/romai, bet nerūpi kad jie turėtų savo valstybę? Gal todėl kad jie patys to nenori?
Kurdai. Lig ir nori savo valstybės, bet tarpusavyje kažkaip nesutaria. Kaimynai nauju dariniu nesuinteresuoti… Dokumentiniame filme „Interneto valytojai“, rodytame per LRT, parodoma kaip mikliai kažkoks ‘azijatas’ iš interneto pašalina vienintelį kurdų etninių žemių žemėlapį. Kas turi smegenis, yra apie ką pagalvoti!
Žydai. Kadaise buvę išblaškyti, aktyvių sionistų dėka atkūrė savo valstybę Izraelį.
Chazarai. „... iseitis butu viena - Putinas turetu sugrazint chazarams Chazaru chanato teritorija!“ Tu ką elfe, iš medžio iškritai. ‘Šakės’...
Ar kas nors girdėjo kad šiandieniniame pasaulyje oficialiai kur nors būtų tokie chazarai? Kad jie aktyviai reikštusi kaip chazarai?
Ar chazarai kur nors pareiškė norą atkurti savo valstybę?
Ir kam jiems ta valstybė, jeigu jie užsimojo į visą pasaulį?!
Ir iš vis, tas chazariškas naratyvas (pasakojimas) labiau panašus į žydišką suktybę negu į realų istorinį viražą.
„Chazaru chanato teritorija“?
Ar ta teritorija turėtų būti Rusijos federacijos sudėtyje kaip kokia autonominė respublika? Čia šypsotis per maža.
O jeigu išskirti teritoriją kaip atskirai valstybei, tada kaip su teritoriju nedalomumu?
Ir esminis dalykas, KAS KĄ VALDO (ĮTAKOJA)? Kas yra kas? Kas kam kokias sąlygas diktuoja?
——
Diskusijos puikus dalykas, deja jos nevyksta.
Vieni tam per kvaili, o kitiems geriau prieblanda.
.
Skaitykite ir cituokite „Siono išminčių protokolus“?
——
... > Siono išminčių protokolai > Frankfurto mokykla > JAV kultūrinė revoliucija su Sorošu ir jo sėbrais > ...

Stiklo valytuvas (1)       2021-06-11 17:44

Ką aš manau, o manau, kad man nuomonė šioje palėpėje paskutinėj vietoj. Ir dar manau kad tie rašymai labiau panašūs į atviro nervo savikrapštą, nei į rezultatyvų (apčiuopiamą) produktą.
—-
Neskaitant Abraomo, Izaoko ir Jokūbo palikuonių*, ‘naujieji’ izraelitai prasidėjo nuo Mozės. Įprastai, Senasis Testamentas pradedamas skaityti nuo „Pradžios knygos“ (... nuo Adomo ir Ievos smile ). Deja, kur kas labiau tiktų skaityti nuo Mozės autobiografijos… Juk Mozė parašė Penkiaknygę... (Literatūrinius ar kitokio pobūdžio darbus dera pradėti nagrinėti nuo susipažinimo su jų autoriumi. Kitaip šviečiadi darbai žinant jų kontekstą.)
Bet. Patiems žydams ta Biblija trečioje (paskutinėje) vietoje.
1. Tora. (Žydai yra Toros tauta).
2. Talmudas.
3. Biblija, kurios net nelabai verta iš vis skaityti.
Nuo Mozės prasideda niekinantis žydų požiūris į gojus. Mozė iš paties Jahvės žydams atnešė Dekalogą. Štai vienas iš tų punktų - nemeluok! Kam tai skirta ir ką tai reiškia?! Tai skirta kiekvienam žydui bylinėjantis teisme su kitu žydu. Trumpinys ‘nemeluok’ pilnai: „Neliūdysi neteisingai prieš savo artimą...“ Žydui-judėjui artimas yra tik kitas žydas. (Kristus mokė, kad artimas yra kiekvienas žmogus, - viena iš versijų kodėl rabinai nepripažino Kristaus kaip…). O kai dar vienas iš žydų pranašų liepė žydams išvaryti svetimtautes savo žmonas su vaikais(?), va tada žydai užsitraukė aplinkinių tautų neapykantą. (čia tarp kitko, kur čia tie chazarai?!)
.
Kai romėnai numalšino žydų sukilimą (berods 62 m. e. m.), žydus išblaškė po visą tuometinę Romos imperiją. Taip didelė dalis žydų atsidūrė Europoje (Prancūzijoje).
.
Istorinis naratyvas paišo, kad chazarai… atkeliavo į Europą. Priėmė Judaizmą... Bet kaip žydai ir chazarai susimaišė per vien, oficialioji versija nutylima (bent mano žiniomis).
.
Kitas klausimas. Kai Gediminas pasikvietė žydus į tuometinę Lietuvą, ką ištikrųjų pasikvietė, žydus, chazarus apsimetusius žydais, ar jų mišinį - aiškenazius, ar dar ką?! Dar tebėra gyvi XX am. pradžios lietuvių prisiminimai, kaip žydai gaudo vaikus… Kraujo aukos žinomos nuo žilos senovės. Žydai, šiame kontekste, ir gi neišimtis. Bet esminis klausimas, kas tie kuriems reikėjo gojų kraujo? Žydai-judėjai? Kažkokia Judaizmo atšaka (sekta)? Ar chazarai, žmonių vadinami žydais? (Toks klausimėlis, kodėl tikrieji žydai nuo chazarų neatsiriboja? Ir kodėl įvairių autorių, žydai ir chazarai yra taip miglotai perpinami?)
Kas yra tie, kurie gyveno ‘smetoninėje’ Lietuvoje ir dabartiniai jų palikuonys? Jeigu jie chazarai, kodėl gina Izraelį? Ir iš vis, kodėl šitas rebusas, kur žydai o kur chazarai, mums turėtų būti aktualus?! Tegu patys žydai rūpinasi savo įvaizdžiu pasaulyje. Mums užtenka nedviprasmiško jų požiūrio į gojus, kuris tikrai prasidėjo ne nuo chazarų.
.
Ir dar, mažytis, jau istorinis viražas.

Stiklo valytuvas (1)       2021-06-11 17:44

Ką aš manau, o manau, kad man nuomonė šioje palėpėje paskutinėj vietoj. Ir dar manau kad tie rašymai labiau panašūs į atviro nervo savikrapštą, nei į rezultatyvų (apčiuopiamą) produktą.
—-
Neskaitant Abraomo, Izaoko ir Jokūbo palikuonių*, ‘naujieji’ izraelitai prasidėjo nuo Mozės. Įprastai, Senasis Testamentas pradedamas skaityti nuo „Pradžios knygos“ (... nuo Adomo ir Ievos smile ). Deja, kur kas labiau tiktų skaityti nuo Mozės autobiografijos… Juk Mozė parašė Penkiaknygę... (Literatūrinius ar kitokio pobūdžio darbus dera pradėti nagrinėti nuo susipažinimo su jų autoriumi. Kitaip šviečiadi darbai žinant jų kontekstą.)
Bet. Patiems žydams ta Biblija trečioje (paskutinėje) vietoje.
1. Tora. (Žydai yra Toros tauta).
2. Talmudas.
3. Biblija, kurios net nelabai verta iš vis skaityti.
Nuo Mozės prasideda niekinantis žydų požiūris į gojus. Mozė iš paties Jahvės žydams atnešė Dekalogą. Štai vienas iš tų punktų - nemeluok! Kam tai skirta ir ką tai reiškia?! Tai skirta kiekvienam žydui bylinėjantis teisme su kitu žydu. Trumpinys ‘nemeluok’ pilnai: „Neliūdysi neteisingai prieš savo artimą...“ Žydui-judėjui artimas yra tik kitas žydas. (Kristus mokė, kad artimas yra kiekvienas žmogus, - viena iš versijų kodėl rabinai nepripažino Kristaus kaip…). O kai dar vienas iš žydų pranašų liepė žydams išvaryti svetimtautes savo žmonas su vaikais(?), va tada žydai užsitraukė aplinkinių tautų neapykantą. (čia tarp kitko, kur čia tie chazarai?!)
.
Kai romėnai numalšino žydų sukilimą (berods 62 m. e. m.), žydus išblaškė po visą tuometinę Romos imperiją. Taip didelė dalis žydų atsidūrė Europoje (Prancūzijoje).
.
Istorinis naratyvas paišo, kad chazarai… atkeliavo į Europą. Priėmė Judaizmą... Bet kaip žydai ir chazarai susimaišė per vien, oficialioji versija nutylima (bent mano žiniomis).
.
Kitas klausimas. Kai Gediminas pasikvietė žydus į tuometinę Lietuvą, ką ištikrųjų pasikvietė, žydus, chazarus apsimetusius žydais, ar jų mišinį - aiškenazius, ar dar ką?! Dar tebėra gyvi XX am. pradžios lietuvių prisiminimai, kaip žydai gaudo vaikus… Kraujo aukos žinomos nuo žilos senovės. Žydai, šiame kontekste, ir gi neišimtis. Bet esminis klausimas, kas tie kuriems reikėjo gojų kraujo? Žydai-judėjai? Kažkokia Judaizmo atšaka (sekta)? Ar chazarai, žmonių vadinami žydais? (Toks klausimėlis, kodėl tikrieji žydai nuo chazarų neatsiriboja? Ir kodėl įvairių autorių, žydai ir chazarai yra taip miglotai perpinami?)
Kas yra tie, kurie gyveno ‘smetoninėje’ Lietuvoje ir dabartiniai jų palikuonys? Jeigu jie chazarai, kodėl gina Izraelį? Ir iš vis, kodėl šitas rebusas, kur žydai o kur chazarai, mums turėtų būti aktualus?! Tegu patys žydai rūpinasi savo įvaizdžiu pasaulyje. Mums užtenka nedviprasmiško jų požiūrio į gojus, kuris tikrai prasidėjo ne nuo chazarų.
.
Ir dar, mažytis, jau istorinis viražas.
Berods Kaune gimęs litvakas Danielius Lipšicas, dabar Izraelio karinių pajėgų atstovas, prieš kelis metus viešėdamas(hmm) Lietuvoje dalyvavo berods A. Kudabienės vedamoje tiesioginėje TV laidoje (apie lietuvių ir žydų santykius), kur aiškiai pasakė: „lietuviams už tai nebus dovanota“. NUSKAMBĖJO KAIP GRASINIMAS. O aš klausiu, už ką nebus dovanota? Ar už tai, kai žydai blaškomi pogromų Europoje rado prieglobstį LDK teritorijoje?! Ar už tai, kad litvakas Gaonas turėdamas palankias sąlygas subrendo iki pasaulinio lygio, ir dėka jo (dėka tokios aplinkos) išgelbėjo pasaulio žydus nuo išnykimo per asimiliaciją su vietiniais (taip teigia kai kurie autoriai)?! Ar už tai, kad būdami uolūs smurtinio komunizmo nešėjais, teisėtai gavo per nosį?! Ar už tai, kad lietuviai slėbdami žydus nuo nacių (kurių elitas daugumoje žydai*!) ryzikavo savo gyvybe?! Ar už tai, kad kad lietuviams suteiktas pasaulio teisuolio vardas?! Ar už tai, kad viena tokia isteriška litvakų lyderė paleido ‘givaltą’ ant viso pasaulio, kaip tuoj-tuoj bus užpulta Lietuvoje jų sinagoga?! Ar už tai, kad Zingeris lietuvius mokino „teisingos“ istorijos?! Ar už tai, kaip vienas iš 15 ambasadorių darė spaudimą Lietuvos valdžiai?! Ir t.t. ir pan.
Beje, tas pats grasintojas, (trečiame) diskusijų festyvalyje „Būtent“, prieš porą gerų metų Birštone glebeščiavosi su Lietuvos kariūnais. Ir suprask žmogau kaip nori.
.
Grįžkime į plačiąją istoriją.

> 2021-06-11 10:37       2021-06-11 16:55

„Reikia naujos jėgos“
Kaip suprantu, tą jėgą jau suformavote, surinkdamas komentarų vardus.
Tas sąrašas galėtų būti Naujoji Taryba, kuri privalėtų paskirti ar suformuoti Valdybą, nes be vykdomosios valdžios, nieko nebus.
Taigi, ką renkamės toliau, kokias asmenybes, kad ir neakivaizdiniu būdu. Ar esate tikras, kad   nepavyks neįleisti trolių?!
Maudytis pasitenkinimo pursluose nėra sunku. Sunku ką nors sukurti. Veikiančio! Tuos 65 tūkstančius km² teritorija, o ne valstybe vadinu ne atsitiktinai. Ir tai yra taškas! Didelis!
habilitās

tiek>elfe       2021-06-11 16:45

tai žinoma pritariu ,kad tuos chazarus /žydus pats laikas Putinui sukelt į Biribidžianą prie Didžiosios Kinijos sienos ir taip užbaigt Palestinos genocidą.

pažiurėkit kas lietuva        2021-06-11 14:36

valdo,Lanzbergiokas,Povilioniokas,Gentviliokas,Mazuroniokas ir tt..senu seimūnų vaikai ir anūkai,toks jausmas kad rinkimai tik ant bajerio,akiu dumimas. Seimo vietos ir postai pasirodo paveldimi.

elfe > Stiklo valytuvui       2021-06-11 14:33

ech, kadgi tie jusu sijonai anei sijonai, anei kelnes!:)
juk iliuminuotieji marksistai is Frankfurto mokyklos bei Harvardo dazniausiai valstybe 13 a praradusiu karingu pirkliu tautos - chazaru palikuonys.

tad kokios ju pretenzijos i “sijonus”?..
tai, kad 9 a “pasikrikstyjo ” judaizmu ir tapo “zydais pagal religija” - askenazais?..
bet marksistai yra ateistai. tad savaime praranda teise i “zyda pagal religija”, ar ne?..
tad ar ne keista, kad butent sie reEvoliucionieriai dazniausiai naudoja zodzius “antisemitas”, “antisionistas”?..
stai pirmas Lenino-Trockio istatymas ir buvo “dekretas pries antisemitizma”.
o, tuo tarpu, tikrieji zydai *safardai, tikintieji, siuos ateistinius marksistus vadina “antisionistais”, nes jie, siekdami pasaulines valdzios, nusitaike pries bet koki nacionalizma, nacionaline valstybe, nesigailint ne genocida patyrusios Izraelio tautos sionizmo/zydu nacionalizmo.

iseitis butu viena - Putinas turetu sugrazint chazarams Chazaru chanato teritorija!
gal taip nurimtu si tauta ir issisprestu konfliktas Izraelio su Palestina?..
ka manot?..

fon bokui       2021-06-11 12:21

Ir pačiam senai vietoj normalių minčių vien tik zvimbimas galvoj ? Gal įsisek didelį,sunkų auksinį auskarą ,mažu nustos zvimbt. Iškrypėliai visi juos senai nešioja , rado ,kad po “procedūros” padeda smile))

Freken Bok       2021-06-11 11:51

Kai tik baigs zvimti ausyje, bemat padarysiu tvarką.

Mokyklos       2021-06-11 11:25

naikinamos,išsilavinimas tolsta.Svarbiausia į vaikų galveles sutalpinti ideologinį šlamštą,tik tiek to išssilavinimo ir tenorima duoti.

Aš už tradicinę šeimą !!!       2021-06-11 10:45

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS     2021-06-10 23:09
Vis daugiau atsiranda kalbančiųjų apie 8 (antikonstitucinius, apsišaukėlių, ...) nelegitimius seimus, apie niekinius 30-mečio įstatymus - bevertę rašliavą.
https://www.youtube.com/watch?v=lt0OFmpP1Hg
——
Pažiūrėjau… apie marširuotojus.
O ką aš sakiau - tai tik garo nuleidimas.
Pasitikrinau, kad buvau teisus.
Ačiū.

Stiklo valytuvas       2021-06-11 10:37

>  Šventas naivumas,    2021-06-10 10:14
>  graži alternatyva     2021-06-10 10:16
>  net nezinau     2021-06-10 11:21
>  Hmm.. >Hm.    2021-06-10 13:40
>  habilitās     2021-06-10 14:20
>  > Jei ,,mūsų” valdžia 16:05     2021-06-10 17:17
>  ah1     2021-06-10 18:35
>  Šiaip,    2021-06-10 19:06
>  O varge…    2021-06-10 23:30
>  Al.    2021-06-11 0:53
>  Rasa     2021-06-11 7:22
>  LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS     2021-06-11 8:04
>  Gediminas Retkevicius
.
Reikia naujos jėgos. Hmm.
Tautai (visuomenei) gerai kaip yra. Jaunimėliui galvoje švilpia laisvės* ir pažangos* vėjai. Dar dešimtmetiis, kitas ir tas jaunimėlis šoks ant tėvų ir protėvių kapų ne tik per helovyną.
Bet kokia racionalesnė mintis, idėja yra suniekinama pačioje užuomazgoje (užmušk, šiuo atveju suniekink protingą gojų).
.
Neperseniausiame straipsnyje apie įmantrų Armonaitės gestą,
.
http://www.tiesos.lt/index.php/tinklarastis/straipsnis/naciuku-lietuva-tomas-baranauskas-pastebi-aleksandras-nemunaitis-primena
.
glūdi viena charakteringa ir esminė detalė - komentarai ir patiktukai. Kodėl apie tokį akiplėšiškumą ‘kuklinasi’ pasisakyti, pasireikšti skaitytojai. Kyla labai pagrįstas klausimas - kas yra šio tinklapio svečiai, kokios jų pažiūros, nuostatos, vertybes.
Kai tik bent kiek apie žydokomuno ir/ar (anti)semitizmą, kaip ši fauna šnypščia, piktinasi, putoja. Kokie jie humanistai, tikrosios laisvės mylėtojai… O kai taip ‘nepatinkanti’ Armonaitė pasiskeryščiojo*, beveik štilis, jokių problemų. Hmm.
Šie tiesos.lt mėgėjai, arba šlapiu maišu trenkti, arba patys tikriausi žydokomuno adeptai. (Deja, kitose interneto aikštėse ir pakampėse padėtis labai panaši).
.
1. Plebėjams (gojams) nepatinka genderizmas…, bet jie niekaip negali suvokti kad visas tas šaršalas kilo iš JAV frankfurtistų.
2. Frankfurto mokyklos kilmė, užuomazgos be visų kitų dar ir „Siono išminčių protokolai“ ar bent tai kas juose rašoma.
.
Ar tas „aklumas“ yra tikras ar apsimestinis? Apie Sorošą ir jo pinigus šį tą ‘raukia’, bet daugiau - „misija: NEĮMANOMA“. Kol pasaulis, ar bent baltoji rasė, neįvardins giluminių dabarties problemų (tragedijos!) ištakų, tol ‘ledas nepajudės’.
Vis save apgaudinėjame, girdi čia tik genderizmas, čia tik LGBT(+). Yra visokių aklumo pavidalų... Kai kada užtenka tik nusiimti „rožinius akinius“...
.
Apie rinkimus taip pat.
Apie brandžių asmenybių branduolį bijoma net užuomenų! Kodėl?! Viskas galima, viskas tinka, tik ne kardinalus problemų sprendimas. Ar čia prigimtinis idiotizmas, ar gudraus valdymo išdava…
Kol tarpusavyje ‘protingos galvos’ (net iš priešingų stovyklų) nesusitars, tok iš tos eketės neišlipsim.
Labai konkrečiai.
Bent pabandykite su kokia idėja, geranoriška(!) kritika ar panašiu reikalu kreiptis į bet kurią politinę partiją, tuoj sužinosite „kas toks esate“ ir kur „tokiems“ vieta… Ko iš tokių tikėtis?! Net ir tos partijos kurios liko kitapus Seimo slenkščio, eilinių žmonių negirdi ir nenori girdėti, nors viešumoje labai gražiai kalba!
.
Taigi, be naujos jėgos, kuri gali rastis tik brandžių asmenybių branduolyje, nieko šviesaus nebus.
Bet apie tai lietuviai „išmintingai“ tyli.
.
Skaitykite ir cituokite „Siono išminčių protokolus“?
——
... > Siono išminčių protokolai > Frankfurto mokykla > JAV kultūrinė revoliucija su Sorošu ir jo sėbrais > ...

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2021-06-11 8:04

Būtent, Rasa - reikia visiškai naujos jėgos, kuri:
- pasiūlytų tobulą valstybės valdymo sistemą, pavyzdingiausios pasaulyje valstybės Lietuvos kūrimui;
- kuri nunulintų 30-ties metų antikonstitucinį niekinių rašliavų marmalą;
- kuri ištremtų iš Lietuvos pavojingiausius budelius seimagyvius, variusius Tautą iš savo namų Lietuvos;
- ir tt.
Deja, nesimato tokių išmintingų grupių (partijų) iš tautinėmis besivadinančiųjų.

Rasa       2021-06-11 7:22

O kas ateis į valdžią:Darbo partija su Viktoru, socdemai, kurie balsuoja kartu su konservatoriais, valstiečiai, kad iškirstų paskutinius šimtamečius miškus ir sugriovę valstybinę sveikatos sistemą (Veryga ją buvo visiškai buvo užblokavęs) dabar statys naują??? Ar nesuprantate, kad reikia naujos jėgos. O tautinės jėgos nesugeba tarpusavyje susivienyti. Šioje graudžioje situacijoje yra ir tautiškai nusiteikusių kaltė.

pritariu, tik       2021-06-11 7:02

su išlyga - RK pirmininkė MAtjošaitytė turi atsistatydinti - juk ji suklastojo-pažeidė rinkimų įstatymą, leidusi registruoti Laisvės parciją po nustatyto laiko. Jai turi būti keliama baudžiamoji byla, o Laisvės parcija, kaip neteisėtai patekusi į Seimą, iš jo pašalinta. Aišku, naivu būtų manyti, kad parcija bus pašalinta, bet Matjošaitytė neteko pasitikėjimo.

Al.       2021-06-11 0:53

Priešlaikiniams daug kas pritartų. Bet būtina pasirūpinti rinkimų sąžiningumu. Ir turėti ką rinkti. Jau dabar reikia turėti šešėlinę vyriausybę. Ir, aišku, laikraštį. Rinkimams reikia pasiruošti, Tuo labiau - priešlaikiniams.

Dėl Pavilionio. Nelaikau jo idiotu. Todėl jo aiškinimai, kad pagaliau Baidenas sutvarkys Putiną ir apie Putinistų Kapitolijaus šturmą rodo, kad tai aktorius. Ir dirba jis būtent Putinui.

Stiklo valytuvas       2021-06-11 0:32

1. Plebėjams (gojams) nepatinka genderizmas…, bet jie niekaip negali suvokti kad visas tas šaršalas kilo iš JAV frankfurtistų.
2. Frankrurto mokyklos kilmė, užuomazgos be visų kitų dar ir „Siono išminčių protokolai“ ar bent tai kas juose rašoma.
.
Gojai nebūtų gojais, jeigu analitiškai ir kritiškai mąstytų. Bet juk jiems į kūną ir į kraują įaugę:
– iš mokslo košės nevirsi.
– užteks mergai mokslo, vystiklus suskaičiuoti mokės. (Kažkas norėjo statyti paminklą motinai lietuvei, savo ‘dirvonus’ duodančiai „vagoti“ tamsaus gymio „artojams“).
.
– Beviltiška, kai žmogus (gojus) bijo savo šešėlio.
– Negalima išspręsti problemos tais būdais, kuriais ji yra sukurta (bukas veržimąsis į bet kokius rinkimus, nedarant išvadų iš ankstesnių rezultatų. Gojui rodai pirštu - „žiūrėk“, ir jis žiūri… į pirštą. Graudi realybė).
– Jeigu gojus vis mina ant to pačio grėblio, reiškia jo kakta labai kieta. (Be brandžių asmenybių branduolio nieko nebus! Ir kaip galėtų būti, jeigu mąstoma pagal suktai primestą klišę - užmušk, šiuo atveju suniekink protingą gojų).
.
Nėra pasaulyje teisybės. Durna galva sugalvoja, rankos pridirba, o kenčia užpakalis.

T0mas J.       2021-06-10 23:32

Siūlymas geras, jį įgyvendinti galima tik masiniais protestais.

O varge...       2021-06-10 23:30

Pagal komentarus, - ta tauta tikros savo valstybės dar ilgai neturės, o greičiausiai visai nebeturės.
O pagal patiktukus, čia kuo tikriausia žydokomuno pliurzė.
——
Žmogui galima parodyti, bet pamatyti privalo jis pats. Lietuviai regis tam nesutverti.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2021-06-10 23:09

Vis daugiau atsiranda kalbančiųjų apie 8 (antikonstitucinius, apsišaukėlių, ...) nelegitimius seimus, apie niekinius 30-mečio įstatymus - bevertę rašliavą.
https://www.youtube.com/watch?v=lt0OFmpP1Hg
____________________________________________________________

Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų neteisėto (antikonstitucinio) seimo landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių banditų, dabar jau pasipuošusiųjų narkomaniška bei daugialytine paleistuvyste.
2021 birželio 11

prieslaikiniai rinkimai,       2021-06-10 20:16

arba kosmarai dar 30 metu,reikia rinktis,blogiau vargiai dar imanoma?

Vilnietis       2021-06-10 20:15

taigi pati ta masytė palaikė lgbt’istus visada- kaip čia apsivertė netikėtai?

ar girdejot?       2021-06-10 19:49

pranksteriu skandala musu masmedija pasistenge nugesint kitu skandalu - Matuko Maldeikio sukeltu…
nu pasakykit, kas gali patiket, kad Mindaugas Puidokas buvo toks durnas, kad psiunte savo patareja pas falcetu kalbanti Matuka su 50 000 kysiu, kad tik neblsuotu uz vienalyciu santuokas?..

elfe        2021-06-10 19:44

PRANKSTERIU KONTRREVOLIUCIJA?..
Pavilonis ne pirmas, kuri isdure pranksteriai, bet pirmas taip juodai isdaves NE VIEN JAV remiama TURCIU FONDA - “National Endowment for Democracy”, musu konservu motina maitintoja… 
Trampas buvo nutraukes sio fondo finansavima is dviem partijom skirto biudzeto..
bet tai tik menka dalis ..

nuo ukurimo dienos 1984!!! (Orwell knyga) iki siu metu National Endowment for Democracy vadovavo “sifonu ismincius” C.Gershman… labai mylintis Zingeri su Pavilioniu.. koks Gersmano interesas Baltarusijoj?/

rods pirmoji YouTuberiu Vladimir Kuznetsov ir Alexey Stolyarov, pasivadinusiu Vova
n ir Lexus, auka buvo B.Sanders; kuriam paskambino neva Greta Turnberg pakalbet del “klimato kaitos” ir komunizmo JAV… tas numete rageli, kai ambicijas paglosciusi “Gretute” pavadino ji “mieganciu KGB agentu”...
kitas
dar svarbesnis Trumpo priesas ,,,

bet smagiausia, kai isdure pacius C.Gershman tarnautojus is jo National Endowment for Democracy… aktorei apsimetus Tichanovskaja… C.Gershman’as pagaliau atsistatydino.
https://alethonews.com/2021/05/17/ned-regime-change-specialists-claim-credit-for-belarus-protests-boast-of-funding-russian-opposition-during-prank-call/

Rmiros       2021-06-10 19:17

Be abejo, pritariu. Nes jau bloga darosi nuo šių ... Sakoma, kad kuprotą tik grabas išlygina ....

Šiaip,       2021-06-10 19:06

Skubos darbą - velnias gaudo. Aišku, būtų gerai imti ir pakeisti, bet į ką? Kažkaip vis ne tie ir ne tie, o vis labiau bukesni. Ar ne manote, kad tie naujai ateisiantys nebus tų pačių, seime esančių, ar jų finansuotojų, labai kruopščiai jau dabar paruošti ir laukiantys tų naujų rinkimų. Neturime mes naujų jėgų, kurios būtų mūsų atstovai. Taip pat neturime savo visuomeninio transliuotojo. Išmintingiau yra spausti dabar esančius seime ir priversti juos tarnauti.

ah1       2021-06-10 18:35

rinkti tuos kuriuos parenka? nu nu ...
rinks tuos kurie turi valdyti valstybę vėl rinks tie kurie neturi žalio supratimo apie valstybės valdymą? nu nu…
arba nieko naujo - drakonas mirė tegyvuoja drakonas?

to Ką tik       2021-06-10 18:24

Įtariu kad tai raigerdo darbas

Ką tik       2021-06-10 18:20

etatinis priedurnis visiems geriems komentarams paspaudė nykštį žemyn.
Ką apie tai mano skaitytojai?

>> 17:17       2021-06-10 17:51

Yra tiesos. Bet kiekvienas obuolys vieną kartą nunoksta. Pradeda ateiti į protą ir kai kurie iš tų: ,,Aš myliu Landsbergį”, ,,Aš myliu Ingridą”, ,,Manęs anūko draugas paprašė balsuoti už laisvės partiją”... Sunkiau su žaliuoju jaunimėliu, kurie dar neturi gyvenimiškos patirties ir žavisi visokiais ,,kad ir nežmoniškai, bile kitoniškai”. Vis dėlto reikia lyderystės, kad suvienytų visus nepatenkintus. Prezidentas nesuvienys, Radžvilas nesuvienys… Kitus patys žmonės atmes, sakydami: ,,jeigu jau šitas, tai geriau jokio”, nes taip nurodys televizorius. Trys lietuviai, penkios partijos. Bus pasistengta, kad tų ,,partijų” būtų dar daugiau. Todėl ir nereikėtų laukti 4 metus ir bijoti kelti politinius reikalavimus. Seimo opoziciją jau pradėjo pašyti (kaip laiku, ar ne?), vadinasi, lyderystė turėtų kilti ,,iš šalies”. Ir pagaliau laikas mokytis tartis ir derinti veiksmus, o ne baidytis vienas kito. Vis dar turiu vilties.

> Jei ,,mūsų" valdžia 16:05       2021-06-10 17:17

„Tik kas imsis lyderystės?“
Taip, su lyderiais problema. Bet kur kas didesnė problema su tais, kurie tenkinasi pilnu prekybcentrio pirkinių krepšeliu. Jų suvokimas, mąstymas, reagavimas į padėtį atsilieka „pagal fazę“ (sinusoidės). Kai ar kol šita minia praregė, greičiausiai bus vėlu. Juk ir tėveliai dar tinkamai nevertina savo atžalų susižavėjimu „naujos realybės vėjais“. Oficialioji masmedija vis mindama TĄ*, o ne tą pedalą, vis ‘influencina’ „vienos ir teisingos“ tiesos mylėtojus.
Būkite tikri, ‘tamsieji viduramžiai’ jau čia.
Sveiki atvykę į XXI am.

Cha cha cha!       2021-06-10 17:16

Raigerdą pešioja po plunksnelę, o Raigerdas dar negriaudėja? Ar tik todėl, kad pašo ne ,,anonimas”? Laukiu, kada iš Raigerdo pasipils žaibai ir perkūnai su visomis diagnozėmis ir galimybių mąstyti ,,objektyviais” įvertinimais. Pasijuoksiu kartu su ,,valytuvu” smile .

Stiklo valytuvas       2021-06-10 16:39

Raigerdas>elfe     2021-06-10 12:20
Na ir pripaistei…
„Štai šitas punktas “Tikslas pateisina priemones” yra visa tai, kas nurodo, kad autorius:1)Nėra išmintingas, nors save priskiria IŠMINČIAMS; 2)Jis yra pakankamai aukšto intelekto, tačiau jis nesugeba pakilti aukščiau “neapykantos”, todėl yra labai pavojingas žmogus. Tarp DORO žmogaus ir šito autoriaus yra bedugnė.“
.
O kas sakė, ar kur parašyta, kad Siono išminčiai turi būti DORI gojų atžvilgiu, ar „pakilti aukščiau “neapykantos” jiems (gojams)“. Priešingai - „užmušk protingą gojų“.
.
Toliau.
„Nors pats autorius pastoviai kartoja, kad “gojai” yra tos niekingos būtybės, kurios tinka tik MASONŲ-ŽYDŲ patarnavimui, bet jis pats yra pats tikriausias “gojus” ir niekas jo į normalią, padorių žmonių draugiją, niekada nepriimtų. Taigi, gerbiama elfe, yra raudona linija tarp šitų dviejų žmonių tipų, kurie kaunasi tarpusavyje jau tūkstančius metų:vienas iš jų yra Kilnus žmogus, kurį dar aprašė Konfucijus, o kitas yra jo visiška priešingybė, tai yra gana neblogai aprašytas Mefistofelis Gėtės “Fauste”“.
.
Vai-vai. Tu ką, kam kriuši smegenis?! A? Nuo kada Jahvės išrinktieji* gojus laikė žmonėmis, ir dar normaliais, padoriais, dorais, Kilniais žmonėmis… Regis susimaišei varpinėse, o tiksliau stumi ‘feiką’. Tai ką vadini „dviem žmonių tipais“, yra ne du tipai, o dvilypė (dualistinė) žmogaus prigimtis su visomis iš to kylančiomis ypatybėmis. O Jahvės išsirinktieji, dar priedo prie tokios* žmogiškosios prigimties, be jokių skrupulų ar sentimentų savaip* naudojasi tokia žmogaus prigimtimi…
Viename iš ankstesnių komentarų pats tvirtinai, kaip Šeimų sąjūdis tavyje pažadino patriotizmą. Kažin kokį patriotizmą?! Šeimų sąjūdis, bent kol kas, savo tautines ir patriotines nuostatas pateikia gana miglotai! Dediesi karštu patriotu…
Faktai gali suklaidinti, tendencijos parodo bendrą kryptį.
Deja, rūkas kol kas nesisklaido.
.
Ir dar.
„Štai jums faktai: Hitleris siekė tikslo bet kokiomis priemonėmis, Leninas, Stalinas taip pat.“ Asmeninių tikslų taip, o Tikrojo Tikslo siekė ne jie, o tie kas už jų stovėjo. O jie tebuvo tam tikru momentu nutrūkę nuo šeimininko grandinės. (Su kieno ir kokiais pinigais Leninas ir Trockis „rūpinosi“ proletariatu? Kaip nekilmingas Hitleris, vien savo pastangomis, galėjo pasiekti tokių aukštumų tumetinėje Vokietijoje?).
.
Tik nedėstyk žmogaus prigimties nuo „balto popieriaus lapo“.

Jei ,,mūsų" valdžia       2021-06-10 16:05

kaip niekur nieko atvirai kalba apie savo ryšius su tarptautine narkotikų mafija, tai ar mes suvokiame, kokioj s-nėj sėdim ir kas mūsų laukia? Jei net Karbauskis kreipiasi į STT dėl visų Pavilionio nusipliurpimo punktų, išskyrus vieną - jo ryšius su narkotikų mafija - ką tai reiškia? Tai jau normalu? Kas dar tiesiogiai į tai įsitraukęs, be Pavilionio ir tos, kuri VRK nusipirko teisę neatskleisti savo tapatybę? Čia jau blogiau negu koks Sudanas. Čia suinteresuotieji gąsdina: ,,o už ką balsuosim?”. Taip, tai problema. Bet juk blogiau kaip dabar tikrai nebus. Čia pasivažinėti ,,už šeimą” tikrai neužteks. Blogį reikia rauti iš šaknų, ir nuo ko nors vis tiek reikės pradėti. Tik kas imsis lyderystės?

Stiklo valytuvas       2021-06-10 15:38

Raigerdas     2021-06-10 10:00
„Puikus pasiūlymas ir iš tikro, tai yra vienintelis išsigelbėjimas mūsų tautai.“
.
Rinkimai būtini,tuo labiau kad jie puse metų kažkaip „pakibę“. Bet! Rinkimai „šiandien“, būtų dar vienas, galimai PASKUTINIS tautos ir visuomenės (liaudies?) NUSIVYLIMAS. Pirmiausiai PRIVALO iškilti nauji lyderiai, kurie aiškiai ir nedviprasmiškai, nemiglotai įvardins esamos padėties priežastis! Po to sektų kiti punktai… Ir tik tada efektyvūs rinkimai.
.
Renkant Seimą „šiandien“, vienintelis reikalavimas renkamam Seimui - parengti tautą ten kitiems KOKYBIŠKO Seimo rinkimams. Ar tai realu?!
.
Raigerdai, „vienintelis išsigelbėjimas mūsų tautai“ sutelkti brandžias asmenybes… (Mažų partijų vienijimasis, tai toli gražu, dar ne brandžių asmenybių telkimas).
——
... > Siono išminčių protokolai > Frankfurto mokykla > JAV kultūrinė revoliucija su Sorošu ir jo sėbrais > ...

pritariu       2021-06-10 15:28

Ypač po paskutinės STT baudžiamosios akcijos prieš Puidoką, viso labo tik tam, kad nukreipti dėmesį nuo Pavilionio akibrokštų. Scenarijos autoriai manė, kad visuomenė yra ant tiek tamsi ir kvaila, o ir įsitikinusi, kad visi politikai yra beviltiškai korumpuoti, jog smurtą prieš teisinę neliečiamybę turintį Seimo narį priims kaip balzamą širdžiai. Ir eilinį kartą juodai apsiskaičiavo, nes visuomenei iškilo tik dar daugiau klausimų dėl šalies specialiųjų tarnybų kišimosi į politiką ir jų kvalifikacijos apskritai. Na nuo kokios Rusijos mus gali apsaugoti tokie beviltiški mulkiai?
Ta proga verta įgarsinti ir pamąstymus apie vieną pagrindinių istorijos veikėjų Matą Maldeikį. Žiūrint chronologiškai, galima būtų konstatuoti, kad intelektu niekada netryškusi Aušra Maldeikienė smarkiai suaktyvėjo tik prieš keletą metų. Koks įvykis tuomet įvyko homoseksualaus Mato Maldeikio gyvenime? Netyčinis nužudymas sekso metu? Ar seksas su nepilnamečiu? Nes kitaip sunku paaiškinti priežastis, dėl kurių jaunas politikas pasirinko politinio smogiko ir provokatoriaus kelią.

Stiklo valytuvas       2021-06-10 15:09

„Povilas     2021-06-10 7:03
Pritariu Eurikai. Mano nuomone, tai - vienintelis kelias iš tos “balos,” į kurią patekome išrinkę tokį seimą.“
.
„... išrinkę tokį seimą.“
.
Ar čia rinktinių idiotų kampelis (+26   -5)?!
48 % rinkėjų >> rinkimai neįvykę, reiškia Seime sėdi APSIŠAUKĖLIAI.
O šitie veršiai sutinka su melu - išrinktas Seimas.
Valstybė puse metų gyvuoja* be legitymios valdžios(!)...
.
Skaitykite ir cituokite „Siono išminčių protokolus“?
——
... > Siono išminčių protokolai > Frankfurto mokykla > JAV kultūrinė revoliucija su Sorošu ir jo sėbrais > ...

habilitās       2021-06-10 14:20

Jei ko ir reikia, tai kokybišką ir apčiuopiamą produktą sukuriančios valdžios. Tiek įstatymų leidžiamosios, tiek įstatymų vykdomosios. Rinkimai yra tik procedūra, vykdoma laikas nuo laiko, deja, lietuviai ja (procedūra) naudotis nemoka.
P.S.
2020 metų spalio mėnesį rinkimuose nedalyvavau, nes nebuvo ko rinkti į seimą. Per pastarąjį laikotarpį teritorijoje neatsirado naujo politinio darinio, kuris galėtų būti vertas išrinkimo į įstatymų leidžiamąją valdžią.

beje,        2021-06-10 13:51

Pavilonis prankeriu Leksusui:
“Visi fondai dabar griūva iš Maskvos į Vilnių ir kitas šalis, kurios padeda jūsų demokratams. Tai yra normalu. Taigi, galbūt mums reikia kažkaip dirbti daugiau… Net “Free Europe”* radijas sako, kad Putinas išstumia jį iš Maskvos. Kaip atnaujinti mechanizmus, kad jie jus pasiektų. Studentai? Vizos? Galbūt, bet žmonės į tai žiūrės įtartinai, nes jei atidarysite visas vizas rusams, pas mus ateis FSB ir KGB agentai. Tai nėra taip lengva. Turime rasti geriausių priemonių, kaip dirbti su šia pilietine visuomene”, — sakė jis

Pasak Pavilionio, “Vašingtonas dar neatėjo į protą”.
“Iki 2008 metų, prieš Bukareštą [NATO viršūnių susitikimą], jaučiau, kad amerikiečiai dirba demokratijos, laisvės labui… Bet su [buvusiais prezidentais Baraku] Obama ir [Donaldu Trampu] tai dingo. Viena ir kita. Kažką darė, bet ideologijos nebuvo… Putinas stiprus, Šiaurės Korėja stipri… Tai labai nervina.

Manau, kad ši [Baideno] komanda, kuri atėjo, yra kitokia, ji yra panašesnė į Reigano. Jei jūs, amerikiečiai, esate normalūs, seks ekspansija Ukrainoje, Gruzijoje, normalūs rinkimai Baltarusijoje, o tada… Tada užspausti venas Kremliaus režimui. Kremlius jau yra Vašingtone. Jis jau šturmuoja Kapitolijų. Jis jau renka jūsų prezidentą”, — sakė politikas.
Pasak Pavilionio, reikia galvoti apie priemones, kurios leis geriau dirbti su Rusijos opozicija. Visų pirma jis paminėjo, kad pagalba turėtų būti ne tik finansinė. “Tas pats Amerikos balsas*, arba Laisvosios Europos radijas, ar net buvo minčių sukurti Rusijos televiziją Europoje, pavyzdžiui, RFE*,
norint kalbėti tiesą rusiškai ir taip, kad ji jus pasiektų, tačiau tai yra šaltojo karo instrumentai”, — pažymėjo jis.
“Volkovas” teigė, kad amerikiečiai visas pagrindines jėgas sutelkė į buvusią Baltarusijos kandidatę į prezidentus Svetlaną Tichanovskają.

“Mes esame maža šalis, turime matyti prioritetus, mums Baltarusija yra egzistencinė grėsmė. Tai gali būti dar vienas konfliktas, 30 kilometrų nuo čia. Tai, žinoma, kelia grėsmę šalies saugumui. Bet net ir protestų skaičiaus atžvilgiu, palyginti su Baltarusija, pas jus jų penkis kartus mažiau, tai yra, mažiausiai penkis kartus. Vien Minske buvo tiek žmonių, kiek jūs turite Rusijoje. Mes parduodame jus, mes parduodame rusus… manau, kad mums reikia strategiškai judėti. Šie metai yra Baltarusijos metai. Ir jūs turite mums padėti, tai, kad ateina [Boriso Nemcovo fondo

pirmininkas] Kara-Murza [jaunesnysis], yra labai geras ženklas. Jūs turite suprasti, kad jei žmonės laimės Baltarusijoje, tai bus puikus įkvėpimas jums, nes beveik laimėjo Ukrainoje, Gruzijoje. Kaip lietuviai, mes vis tiek sutelksime dėmesį į Baltarusiją, Ukrainą, Moldovą, Gruziją”, — sakė Pavilionis.
Pasak jo, yra vilties, kad tai pavyks pasiekti padedant Baidenui.
“Po visko, ką Putinas padarė Amerikoje, po šio išpuolio prieš Kapitolijų tai yra šventas reikalas. Tai tolygu tam, kad Rusijoje būtų sudegintos cerkvės. Putinas sumokės kainą, jei taip yra. Turime sutikti su amerikiečiais, kad jei jie taip sako, tada galime dirbti Europoje, nes Baltijos šalys yra šia linkme, lenkai, tiek kairieji, tiek dešinieji, nekenčia Rusijos imperializmo. Jei Berlyne bus krikščioniiška “žaliųjų” koalicija, manau, kad jie gali gerai dirbti. [Vokietijos kanclerė Angela] Merkel pasitrauks, bus nedidelė trauma, bet jei ateis “žalieji”, jie nekenčia autokratų — rusų, kinų”, — sakė politikas.

Pavilionis pridūrė, kad taip pat reikės “dirbti” su Prancūzija, tačiau procesas vis tiek prasidės Vašingtone. Parlamentaras pažymėjo, kad palaiko gerus ryšius su Kongresu, ir pažadėjo “Volkovui” suvesti jį su Kubos ir Lotynų mafija, kuri, pasak Pavilionio, yra “antra pagal galią” JAV Kongrese.

“Reikia tave suvesti su visa mano gauja, su kuria dirbu Baltarusijoje, Gruzijoje ir pan., bet tai yra didelis darbas”, — sakė jis.
“Volkovas” teigė, kad būtina, jog Lietuvos prezidentas Gitanas Nausėda suprastų tokio darbo būtinybę, pridurdamas, kad Lietuvos vadovas, “atvirai kalbant, kelia nerimą”.
“Nekreipkite į jį dėmesio. Dabar mes esame vyriausybė, Ingrida [Šimonytė], mano ministrė pirmininkė, mąsto taip pat kaip aš, užsienio reikalų ministras [Gabrielius Landsbergis] mąsto kaip aš, mes esame didžiausia partija, turime parlamentinę respubliką, simbolinį prezidentą — ir viskas. Jis nekalbės prieš tai. Jei pasakys ką nors ne taip, nekreipk dėmesio”, — sakė jis.

jei si musu valdzia susijusi su “lotynu mafijos” bizniais, turinciais stoga ir JAV kongrese tai reiktu rimtai panastyt apie tuos “Laisves partijos” projektus su narkotiku dekriminalizavimu, abortu, autonazijos… prostitucijos kaip normalaus darbo iteisinimu ir kt..

 

Hmm.. >Hm.       2021-06-10 13:40

puiki ta daina “Laisve”, kuria sukure Eurika Masyte Marcinkeviciaus zodzias.
taip,
bet ar ji mato tuos, kurie galetu pakeist dabartini seima?..
situacija gali pasinaudot nebent Vito Tomkaus buriami “politiniai lavonai” su Paksu, Au.Butkevicium , Grazuliu… pasivadine “Respublikonu partija’..
bet ar mes tikrai norim ju?..

elfe >Raigerdui       2021-06-10 13:38

jau anksciau rasiau, kad Gete Mefistofelio personaze ikunijo Weishaupto masonus iliuminatus (esu dalele tos jegos, kuri visiems be atvangos darydama tik gera - blogo linki), kurie ne tik Gete buvo itrauke i savo tinkla, bet ir Mocarta, Puskina ir daugeli kitu…

Natanyahu sunus iliuminatu vadina “geradari” Soros, aukstyn kojom vercianti vertybes, “mokslo” bei “demokratijos” vardu prisidengus zlugdo tautines valstybes.. nors pats yra “deep state” didziausias diktatorius.. 

yra versija, kad pamfleta “Sifonu isminciai” taip taikliai parase dar Caro “ochrankos’ snipas, pasiustas i Sveicarijoj vykstanti sionistu suvaziavima, suniterpretaves ten pasakyta Rotschildo kalba…
sia knyga, 1920 isversta is anglu kalba, maciau po stiklu eksponuojama Londono masonu Grant lozeje…iliuminatams nepavyko isiskverbt i Didziaja anglu loze iki pat 1980… todel neutralizavo..
dabar B’Nai Brith per dukterine ADL diktuoja taisykles..

Paviloni isdures prankeris, pasivadines Leksusu, sako, kad kone visas Baltijos saliu (o jis isdure ir latviu bei estu politikus panasiai) politinis elitas yra neva VAKARU fondu projektas, o Lietuva neva antirusiskos politikos centras Europoje…
nors as dristu teigt , kad Soros fondai, isvien su ne ES fondais - EEA GRANT,Norway grant,  ginantys mafijos teises,  nera Vakaru projektas, o tik neotrockistines kgb dallies projektas Vakarams mulkinti…
gal kaip tik del to sis skandalas ir nepasieke Vakaru spaudos…


Hm.       2021-06-10 12:39

Pritariu! Eurika Masytė visada suteikdavo įkvėpimo. Ir prieš 30 metų, ir dabar.

Raigerdas>elfe       2021-06-10 12:20

Miela elfe, ačiū labai už jūsų tokią išsamią informaciją, bet vėl padarysiu jums pastabą dėl to, kad jūs vėl dedate lygybės ženklą tarp žmogžudžio ir kovotojo už savo teises. Jūs, deja, neskiriate vieno iš svarbiausio skirtumo tarp žmogaus besiginančio ir žmogaus puolančio. Jums jie yra vienodi. Žmogžudys naudoja ginklą tam, kad nužudyti žmogų, ir pavogti kažkokias brangenybes, priklausančias tam žmogui pagal nuosavybes teisę. Numatyta auka gali turėti ginklą ir ginybos tikslais nužudyti žmogžudį, kad apginti savo gyvybę. Jeigu jūs šito nesuprantate, tada tai yra jūsų etikos problema. Duosiu jums kitą pavyzdį. Štai yra jums žinomi tie Siono išminčių protokolai. Nesiruošiu ginčytis dėl jų kilmės, nes man svarbu yra jų turinys duotu momentu. Štai cituoju:“Masonų ir žydų valdžios nepraeinamumas.
Tikslas pateisina priemones.
Minia yra akla. Politinė abėcėlė. Partijų vaidai. Tikslingiausia valdymo forma yra autokratija”. Štai šitas punktas “Tikslas pateisina priemones” yra visa tai, kas nurodo, kad autorius:1)Nėra išmintingas, nors save priskiria IŠMINČIAMS; 2)Jis yra pakankamai aukšto intelekto, tačiau jis nesugeba pakilti aukščiau “neapykantos”, todėl yra labai pavojingas žmogus. Tarp DORO žmogaus ir šito autoriaus yra bedugnė. Nors pats autorius pastoviai kartoja, kad “gojai” yra tos niekingos būtybės, kurios tinka tik MASONŲ-ŽYDŲ patarnavimui, bet jis pats yra pats tikriausias “gojus” ir niekas jo į normalią, padorių žmonių draugiją, niekada nepriimtų. Taigi, gerbiama elfe, yra raudona linija tarp šitų dviejų žmonių tipų, kurie kaunasi tarpusavyje jau tūkstančius metų:vienas iš jų yra Kilnus žmogus, kurį dar aprašė Konfucijus, o kitas yra jo visiška priešingybė, tai yra gana neblogai aprašytas Mefistofelis Gėtės “Fauste”. Bet dabar yra XXI amžius ir Mefistofeliui būdingi bruožai jau yra aprašyti gana išsamiai, su visomis jo kanopomis. Koks yra esminis skirtumas tarp šitų 2 žmonių tipų: Konfucijaus “Kilnusis žmogus” nesiekia tikslų bet kokiomis priemonėmis, tuo tarpu Gėtės Mefistofelis sieki tikslų bet kokiomis priemonėmis. Štai jums faktai: Hitleris siekė tikslo bet kokiomis priemonėmis, Leninas, Stalinas taip pat. Teroristas A. Lukašenka taip pat. Bet dauguma žmonių šito nežino. Bet ir jų tarpe yra pilna mažų stalinkiukų, hitleriukų ir įvairių markių lukošistų. Krikščionybėje taip pat yra pasakojama, kaip vyksta kova tarp Dievo ir Šėtono, ir tuo pagrindu buvo sukurta šita religija. Ar gali tas “puolęs angelas” Šėtonas tapti doru angelu? Potencialiai gali, bet praktiniame gyvenime, tai yra nepaprastai sunkus kelias. Jo problema yra ta, kad jis BLOGIO nelaiko BLOGIU, todėl jis kaltina visus aplinkui, tik ne save. Todėl jūsų frazė “juk atkersijo tokiu pat budu kaip Navalnas, paskambines savo zudikui is KGB (FSG)  slaptuoju telefonu ankstyva ryta” yra neteisinga. Navalnui reikia apsiginti, nes jį nori nužudyti, todėl savo gynybai jis turi teisę naudoti viską prieš savo žudikus. “Šposininkui”, paskambinusiam Povilioniui, niekas negresia, jo niekas nepuola, ir jo tikslas buvo diskredituoti Povilionį, o tiksliau, nuplėšti nuo jo kaukę. Ir jis tai padarė. Dabar mes matome, kas yra Povilionis ir jo puolimas prieš Romuvą nėra atsitiktinis dalykas. Šitas žmogus (Povilionis) piktnaudžiauja savo padėtimi valdžioje, ir jis siekė tos valdžios tik tokiu tikslu, kad jam būtų LEIDŽIAMA LAISVAI PIKTNAUDŽIAUTI SAVO TARNYBINE PADĖTIMI. KITAIP GYVENTI JIS NEMOKA. IR BLOGIS YRA TAME, KAD VALSTYBINĖS INSTITUCIJOS (YPAČ UŽSIENIO REIKALŲ MINISTERIJA) NETURI JOKIŲ FILTRŲ, KAD IŠSRYŠKINTI TOKIUS TIPUS, IR UŽBLOKUOTŲ JŲ PATEKIMUI Į VALDŽIOS INSTITUCIJAS. TODĖL ŠIE ŽMONĖS IR TOLIAU DARYS ŽALĄ MŪSŲ VISUOMENEI, NES JIE PAS MUS YRA DAR IR NEBAUDŽIAMI.

Ir kuo       2021-06-10 12:16

Kuo greičiau, tuo geriau, manau priešlaikiniai seimo rinkimai būtini. Kiek dar leisim trypti mūsų konstituciją? Bet būtina rinkimus organizuoti NE sąrašinius. Ir sutvarkyti rinkimus pagal konstituciją, nes dabar baisi netvarka, tiek finansavimo partijų ir t.t….

net nezinau       2021-06-10 11:21

kazkodel manau, kad rinkimu rezultatai labai nenudziugintu. gal siek tiek daugiau balsu gautu valstieciai, ir siek tiek maziau konservatoriai. visa kita liktu daug maz panasiai. gali buti, kad valsticiams tektu sudarineti koalicija ne tik su socdemais ir lenkais (kiek per vienmandates pateks), bet ir su Grazulio ir Viktoro partijomis. tokia koalicija irgi nebutu stebuklas. bet yra sansas, kad koalicija butu sulipdyta is triju dabartiniu plius socdemu. o mazesnes patrijotines partijos deja ir vel nieko nelaimes, ju kaip nebuvo girdeti, taip ir nera. labai gaila, kad NS praleido proga pasireklamuoti per Seimu marsa. tikrai gaila. na balsuosiu ir toliau uz NS, bet ir vel balsas ko gero bus i dausas.

elfe >Raigerdui       2021-06-10 11:19

argi ne akivaizdu, kad tas “pokstininkas” is Rusijos kgb?
juk atkersijo tokiu pat budu kaip Navalnas, paskambines savo zudikui is KGB (FSG)  slaptuoju telefonu ankstyva ryta, apsimiegojusiam daves suprast, kad skambina jo bosas, o tas viska atvirai isklemeno kodel nepavyko Navalno nuzudyti…

Povilioniui skambines apsimete Navalno desiniaja ranka - Volkovu…

na ir priciulbejo musu diplomatas!  ne tik kad musu prezidentas tik “nevertas demesio” nulis, bet ir tokie sakiniai “tai mano karas su Ivanasviliu”.... “Obama surado musiskis”, “Obama isimylejo Saakasvili labiau nei pribaltus’ ...“JAV kongrese antra pagal itaka saika - Kubos ir latinu mafija, su kuria galeciau suvesti… su mumis drba “... ir t.t. Skandalas kaip reikiant… tokios kalbos niekaip nepavadinciau diplomatiska…
gali but neiskalbus, bet cia jau kazkoks sutrikimas…

“Karzygis” youtubej buvo imetes visa kalba. analizavo kaip veikia “deep state” politikoj…  norejau siryt pasitikslinti, bet siandien tuo adresu jau tik dzazas groja..

Jei turėtume       2021-06-10 10:39

tikrą teisėsaugą ir tikrą VSD, jau vien remiantis Pavilionio pliurpalyne būtų pasidomėta, su kokia ten Pietų Amerikos narkotikų mafija valdantieji bendrauja. Tai būtų ir pretekstas priešlaikiniams rinkimams. Bet kas mes iššūkį narkotikų mafijos pinigams? Čia tik pats Dievulis gali padaryti stebuklą...

Žinoma, pritariame       2021-06-10 10:34

Bet be prezidento iniciatyvos ir neturint teisės į referendumą praktiškai tai neįmanoma. O paversti Lietuvą antrąja Amerika - ne išeitis. Tiksliau - tai būtų pats blogiausias ėjimas. Šeimų maršą leido, nes nemanė, kad bus tiek žmonių ir kad tie žmonės bus TOKIE. Daugiau tokios klaidos nepakartos - Šimašius jau parodė. Tai kas toliau?

graži alternatyva       2021-06-10 10:16

vietoj pederastų siūloma:
- korumpuoti kolaborantai komunistai
- pedofilai kgbistai
- rusofilai ir putino gerbėjai (balailaikų, siemkų ir vodkės)

Šventas naivumas,       2021-06-10 10:14

nejaugi jūs, ponia, dar nepasidarėte išvadų iš ankstesnių rinkimų? Ką jie pakeičia? Nejaugi nematote, kad tai juoda skylė su daugybe filtrų ir saugiklių? Jūsų siūlymas - labai didelė klaida. Džiaugiuosi, kad jis tautos taip lengvai neišdurs.

Raigerdas        2021-06-10 10:00

Šaunuolė Eurika Masytė. Puikus pasiūlymas ir iš tikro, tai yra vienintelis išsigelbėjimas mūsų tautai. Gerbiamas mūsų Prezidentas Gitanas Nausėda turi apsispręsti, nes jie jau ruošia ne tik galą Lietuvos visuomenei, bet ir Prezidentui. Jau griežiama dantimis jo atžvilgiu ir organizuojama konfliktinė situacija su Prezidentu, kad jį “pamokyti”. Tuo pačiu, reikės organizuoti ir visuomenines grupes, kurios tirs kandidatų į Seimą biografijas ir išsakys savo nuomonę šiuo klausimu. Reikia tirti visą Povilionio biografiją, nes šitas žmogus yra aiškus politikas su destruktyviu mąstymu. Kad jis, kaip ir daugelis kitų konservatorių, pažeidinėja Žmogaus Teises, tą konstatavo ir Europos Žmogaus Teisių Teismas. Klausimas būtų toks: už kokius nuopelnus Lietuvai, jis buvo paskirtas diplomatinei tarnybai JAV? Kas yra tie asmenys, kurie jį protegavo? Kaip šitas žmogus galėjo eiti tokias atsakingas pareigas ir jį dabar išduria elementarūs “pokštininkai” (kaip konstatavo šį faktą Seimo pirmininkė Čmilytė-Nielsen) iš Rusijos, kur jis pareiškia, kad mūsų Prezidentas yra tik “simbolis”? Kodėl mes turime žiūrėti į šitą AMORALIŲ TIPŲ ŠOU SEIME? Jiems nusispjauti ne tik į Lietuvos Prezidentą, bet ir į visą TAUTĄ. Ir jie darys viską, kad įstatymai Lietuvoje gintų AMORALŲ INTERESUS IR VARŽYTŲ MORALIŲ ŽMONIŲ INTERESUS. Aš nežinau, toks Seimas gali dirbti tik panašioje šalyje, koks yra Somalis. Jeigu mes, kaip tauta, norime išlikti, mes privalome sustabdyti tą šliaužiantį AMORALUMĄ Į LIETUVĄ. Sakoma, kad negalima teisti vaikų už tėvų nusikalstamą veiklą. Bet tada vaikai privalo kovoti ir daryti viską, kad tokie dalykai nepasikartotų. Bet mes matome, kad KGB “mokykla” Čmilytei-Nielsen yra svarbesnė už mūsų tautos interesus (turiu omeny daugumos tautos interesus, kurie tikisi, kad valstybės pinigus gauna moralūs Seimo nariai). Kviečiu pasisakyti ir palaikyti mūsų LAISVĖS dainininkės ir įkvėpėjos pasliūlymą ryžtingu “TAIP”. “Jedinstvennikai” (dabartiniai “Laisvės” partijos liberalai) šauks vėl “NE”, kaip jie šaukė Sąjūdžio metu. Visada visose visuomenėse buvo žmonių su destruktyviu mąstymu ir kada jie įgyja valdžią, ta valstybė išnyksta. Taip buvo su Romos Imperija ir jos Imperetoriais, seksualinių orgijų mėgėjais, Kaligula, Neronu ir kitais amoralais. Kur dabar ta Romos Imperija? Istorijos šiukšlyne.

masytes       2021-06-10 9:36

pliurpalynei skystai dori piliečiai nepritaria

Nuomonė       2021-06-10 9:13

Kažkodėl čia visi patikėjo, kad Lietuvos visuomenės sąmoningumas staiga stipriai išaugo ir per kitus rinkimus į Seimą tikrai nerinks liberalių partijų, kaip visą laiką būdavo iki šiol. Vis tik manau, kad išrinkusiems šią valdžią nėra didelė staigmena jos amorali politika, nes ir tų rinkėjų, kurie juos išrinko, moralė nėra žymiai aukštesnė už jų išrinktų politikų.

Gal ir gerai,kad konservatoriai       2021-06-10 8:46

atėjo į valdžią.Kad jaunimas pajustų  jų nekultūrą.Jie duoda grubų toną,nejautriai,savanaudiškai žiūri į žmones.Galima kaip nori sakyti,kas jie per vieni,kaip tose Evangelijose parašyta,gali iš pragaro sugrįžęs papasakoti,kaip ten baisu,vistiek netikės,kol savo kailiu nepajus.Labai reikalingi priešlaikiniai rinkimai,jei tai įmanoma.Kita vertus ,už ką balsuoti?

Dzeikas       2021-06-10 7:14

Zinomai:
Tai pagal straipsni laikrastyje Seimas visai neprivalo pasileisti. Jeigu tai butu pakankamas pretekstas paleist Seima tai rinkimai Lietuvoje vyktu taip pat daznai kaip nuilaidu akcija tualetiniam popieriui.
Prezidentas i vandeni pabezdejo? Tai Seiman paleist Prezidentas galiu turi. Tik naujasis Seimas turi >=60% balsais patvirtinti Prezidento igalojimus.

Povilas       2021-06-10 7:03

Pritariu Eurikai. Mano nuomone, tai - vienintelis kelias iš tos “balos,” į kurią patekome išrinkę tokį seimą.

Pritariu,jei       2021-06-10 7:03

Tik tai įmanoma,ar ne pons Nausėda? Viskas Nausedos rankose,bet rankeleė gana silpnos

Diedas       2021-06-10 6:36

Įdomi pozicija.
Pažįstama.
Turiu draugelį vedusį 6 kartus.
Ir ženyjasi jis ne dėl žmonos ar šeimos, bet jam patinka pats procesas, vestuvės, balius.
Čia siūloma, ne pozicija, ne išeitis, netgi ne asmenys kurie gali kažką pakeist, bet “rinkimai”
Jeigu nuo rinkimų gerėtų gyvenimas, tai juos galmėtų rengti ir kas pusę metų.

Žinoma,       2021-06-10 5:41

pritariu. Po Prezidento pranešimo, atrodo, kito kelio nėra.


Rekomenduojame

Nacionalinis susivienijimas reikalauja nutraukti piliečių laisvių suvaržymus

Nida Vasiliauskaitė. Dabar klausimėlis: ką Ingrida?

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie visuomenės susipriešinimą

Prof. dr. Andrius Macas. Kažkas čia ne taip (I)

Nida Vasiliauskaitė. Tradiciškai partijos skirdavosi idėjomis ir ideologijomis, bet tie laikai jau baigėsi

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Tarp teisės į gyvybę ir teisės į abortą

Vytautas Sinica. Apie siūlymą, kad šalys Europos Sąjungoje nebeturėtų veto teisės

Vytautas Rubavičius. Baltarusijos galvosūkis – Kremlius laimi?

Nida Vasiliauskaitė. Apie „vatnikus“ ir jų medžiotojus jorkšyrus: kurie iš jų yra tikroji politinė bėda

Keletas prezidento metinio pranešimo komentarų: P.Girdenis, J.Laučiūtė, A.Širinskienė, P.Saudargas, A.Švarplys

„Netiesos jausmas valstybėje palaukti negali“? – Lietuvos Respublikos prezidento Gitano Nausėdos metinis pranešimas

„Tradere“ leidyklos naujienos: Birželio sukilimo metinių proga leidžiama J. A. Antanaičio knyga „Tautos instinktas išlikti“

Citata. Dantė Aligjeris: apie neutralumo padarinius moralinių išbandymų metu

Jonas Kauneckas: visi turime su Nacionaliniu Susivienijimu reikalauti Referendumo arba kitos Visuomenės apklausos

Nida Vasiliauskaitė. Tai šitą jie vadina „komunikacija“ ir „profesionalumu“?

Jūratė Laučiūtė: Visiems, balsavusiems už TS-LKD partiją, siūlau pagalvoti, kas jums yra Lietuva

Naciukų* Lietuva? Aleksandras Nemunaitis primena, Tomas Baranauskas pataria

Vidmantas Valiušaitis. Tėvas apie Birželio sukilimą

Audrys Karalius. Padre…? Kodėl…?

Kaip naujojo kairuoliškumo ideologija užkariavo JAV universitetus – Krescencijus Stoškus primena prof. Česlovo Milošo liudijimą

Andrius Macas. Kaip mylėti vienodai?

Andrius Švarplys. Tėvynės Sąjungos partija tampa genderistine globalistine partija (papildyta)

Rasa Čepaitienė. Tėviškos figūros

Algimantas Rusteika. Negrįžtamumo taškas

Dr. Rogeris Hodkinsonas. Kai bus surašyta šios beprotybės istorija, vyks reputacijų skerdynės!

Nida Vasiliauskaitė. Apie visuotinę penkiapirštystę ir kaip reta protingą kunigaikštį

Geroji Devintinių Naujiena: „Aš esu gyvoji duona, nužengusi iš dangaus, – sako Viešpats. Kas valgys tą duoną – gyvens per amžius“ (Jn 6, 51)

Saulius Dambrauskas kviečia Aplinkos ministerijos partnerius į diskusiją: džiaugsimės rinkdami šiukšles ar imsimės globalaus šiukšlinimo prevencijos?

Tėvo dienai. Audrys Karalius: Mano tėvas – Sibiro Liūtas

Birželio sukilimo 80-mečiui: Vidmantas Valiušaitis. Lietuvos diplomatinė tarnyba – neįveikta pasipriešinimo citadelė

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.