Demokratija ir valdymas

Dalius Stancikas. Pasipriešinimas ir prisitaikymas

Tiesos.lt siūlo   2016 m. rugsėjo 5 d. 19:04

101     

    

Dalius Stancikas. Pasipriešinimas ir prisitaikymas

Žurnalas „Miškai“

Politinis kalinys, nepriklausomybės signataras a. a. Algirdas Patackas yra taikliai pastebėjęs, kad lietuvių tautos sukilimai prieš okupantus prasiverždavo maždaug kas 20–30 metų. Taigi iš Rusijos imperijos, gniaužusios Lietuvą beveik du šimtmečius, bandė išsiveržti kiekviena lietuvių karta. Nepaisant tūkstančių nukentėjusiųjų, atimtų, surusintų dvarų po 1831 m. sukilimo, 1863-iaisiais vėl visą Lietuvą apėmė ginkluoto pasipriešinimo dvasia; dar po dvidešimties metų gerokai nukraujavusius žemaičius pakeitė suvalkiečių inteligentija, šįkart pakėlusi lietuvius į taikų dvasinį išsivadavimą: pro lietuviško rašto draudimą nesulaikoma prasiveržė Jono Basanavičiaus „Aušra“ (1883 m.), suskambo Vinco Kudirkos „Varpas“ (1889 m.), o jų pažadintas tautinis sąjūdis 1918 m. pasibaigė aukščiausia tautiškumo nata – Lietuvos valstybės atkūrimu. Deja, dėl atgautos laisvės dar dvejus metus aukojosi šimtai savanorių. Dvidešimt dveji metai gryno oro, negniuždomo, laisvo augimo – koks tuomet vyko smarkus tautos kultūrinis šuolis! – ir vėl vergija, vėl gabiausiųjų, doriausiųjų, patriotiškiausiųjų naikinimas. Ir vėl naujos kartos tautinis proveržis: gyvasis Romo Kalantos laisvės fakelas 1972-aisiais sukėlė tokius jaunimo protestus Kaune, dėl kurių net buvo sunerimusi aukščiausia komunistinė vadovybė Maskvoje. O dar po šešiolikos metų – visuotinis Atgimimo sąjūdis (1988 m.), Tautos namų atkūrimas (1990 m.) ir vėl laisvės gynimas krauju (1991 m. sausis–rugpjūtis).

Ar išlepusios Vakarų Europos tautos būtų atlaikusios tokį nuolatinį susinimą ir naikinimą?

1992 m. su kolegomis tyrinėjant išlikusius KGB archyvus (o jų liko tik mažoji dalis – KGB jau nuo Sąjūdžio susikūrimo 1988-aisiais pradėjo išvežinėti iš Lietuvos svarbiausius dokumentus), į ekskursiją po buvusius KGB rūmus Vilniuje atvyko keli žilstelėję amerikiečių saugumo generolai. Jiems labai knietėjo iš vidaus pamatyti tą pastatą, tą sistemą, su kuria pusę šimtmečio kitoje planetos pusėje neakivaizdžiai tęsė šaltąjį nematomą karą (gaudė į Vakarus siunčiamus sovietų šnipus, analizavo SSRS tautų pogrindžio judėjimus ir pan.). Mūsų pasididžiavimui, jie iš visų sovietų okupuotų tautų Rytų ir Vidurio Europoje išskyrė būtent lietuvius. Ir ne tiek todėl, kad lietuviai pirmieji ryžtingai paliko sovietų kalėjimą, kiek dėl pokario partizanų pasipriešinimo – ypatingo laikotarpio net tarp šimtamečių lietuvių išsivadimo kovų. Amerikiečiai tvirtino nežiną pasaulyje daugiau tokio ilgo (beveik dešimtmečio) partizaninio karo prieš vieną iš planetos galybių, kuris vyktų ne kalnuose, džiunglėse, o tik miškuose, ir kurio esmingai neremtų kita supervalstybė. JAV generolai labai domėjosi Lietuvos valstybės istorija ir išvykdami pareiškė pagaliau suvokę, iš kur kilo toks tvirtas lietuviškas charakteris: laisvės ryžtas formavosi per Lietuvos Didžiosios Kunigaikštijos kovas ir ilgus priespaudos šimtmečius. Ir jei lietuviai iki šiol tarpusavyje vis tebesiaiškina, kas okupacijos metais vertesnis: ar beatodairiškas kovotojas už laisvę (lietuviškosios Žanos Dark – vienos iš XIX a. sukilimo herojų – grafaitės Emilijos Pliaterytės, poeto V. Kudirkos, generolo Povilo Plechavičiaus, pokario partizanų, R. Kalantos prototipai), ar prisitaikęs prie okupacijos sąlygų inteligentas, be didesnės rizikos neva bandęs išsaugoti lietuvybę (toks prototipas nuolat primena, kad po visų XIX ir XX a. sukilimų represijos tautiškumo atžvilgiu tik sustiprėdavo) – amerikiečiams buvo viskas aišku iškart: dvasinė stiprybė negimsta iš patogaus prisitaikymo – jei lietuviai nebūtų kovęsi, jie, kaip tauta, nebūtų išlikę, kaip kad amžiams yra išnykę daug tautų. Vytauto Didžiojo universiteto medicinos mokslų studentas, 21-metis partizanas Lionginas Baliukevičius-Dzūkas lietumi permirkusiame kelių kvadratinių metrų bunkeryje (karas iš po žemių – taip galėtume vadinti pokario partizanų kovą), kamuojamas būdingiausios partizanams ligos – sąnarių skausmo, 1948-ųjų lapkritį savo dienoraštyje rašė: „Aš dažnai pagalvoju, kas gi Tu esi, mano Tėvyne? Kodėl tavo vaikai tokie keisti, tokie savotiškai užsispyrę? Iš kur toji didelė pasipriešinimo jėga teka? Aš jaučiu, jog savo kraštą pamilstu vis labiau ir labiau. Jeigu man šiandien kas pasiūlytų laisvę Amerikoje, aš neišvažiuočiau. Geriau žūti čia garbingai kovojant negu rankas sudėjus laukti kažko iš kažkur nukrintant. Galiausiai mūsų kraujas nenueis veltui. Mes turėsime teisę visiems žiūrėti tiesiai į akis, nes mes savo tėvynės neapleidom. Na ir kas gi mus nugalės, jei mes mirti nebijom, jeigu mes nugalėjome ir mirtį.“

Po dvejų metų (mūsų skaičiavimu, vieno partizano kovos vidurkis buvo dveji metai), sulaukęs vos 23-ejų ir jau tapęs Dainavos apygardos vadu, Lionginas buvo susprogdintas bunkeryje su savo kovos draugais. „Su poetu Kapsu (Kostu Kubilinsku, KGB agentu, dėl kurio išdavysčių žuvo ne vienas Dzūkijos partizanas – D. S.) retkarčiais mes imame ginčytis. Jo nuomone, reikia stengtis „išlikti“, o kai išliksi, tada galėsi duoti tautai gero, t. y. savo kūrybą. Tačiau kaip žiūrėti į tokį inteligentą, kuris okupacijos metais kinkom drebino, okupantui pataikavo, o nepriklausomybės metais vėl pradės giedoti apie kovas, aukas už tėvynę ir t. t.? „Išverstaskūris“ gali tik taip pasielgti. Kas būtų, jeigu niekas nenorėtų pasiaukoti? Kas užgrūdintų tautą, jos valią ir kas sudarytų tautos charakterį“, – pranašiškai klausė jaunasis Dzūkas savo dienoraštyje, stebuklingai išlikusiame iki laisvės dienų.

Šios vasaros pradžioje, jau prasidėjus rinkimų kampanijai, konservatorių partija pateikė Seimui svarstyti rezoliuciją, kuria Lietuvos komunistų partija būtų pripažinta nusikalstama organizacija. Apie tai rašoma ir 1949 m. vasario 16 d. priimtoje Lietuvos partizanų vadų deklaracijoje: „Komunistų partija, kaip diktatūrinė ir iš esmės priešinga pagrindiniam lietuvių tautos siekimui ir kertiniam Konstitucijos nuostatui – Lietuvos nepriklausomumui, – nelaikoma teisine partija.“ Todėl lyg ir norėtųsi sveikinti tokį konservatorių žingsnį, jei ne vienas „bet“... Kam skirta ši deklaracija po dvidešimt šešerių nepriklausomybės metų? Ar tai nėra vien pigus rinkimų triukas bandant parodyti, kas yra patriotiškiausia partija. (Socialdemokratas konservatorių Seime taikliai klausė: „Kodėl tokius arba panašius klausimus jūs visada keliate, kai iki rinkimų lieka pusė metų ir kai jūs esate opozicijoje?“) Jei toks komunistų įvertinimas yra noras aukščiausiu lygiu pareikšti, kad pasipriešinimas daug vertesnis už prisitaikymą, kad ir taikos, ir okupacijos metais tautos, valstybės gerovė turi būti aukščiau už asmeninius interesus, kodėl tuomet konservatoriai padarė viską, kad valstybės vadove taptų buvusi komunistų partijos aukštosios mokyklos dėstytoja, dešimtmečius ruošusi Lietuvai aukščiausius komunistinius vadovus ir savo kolaboruojančio darbo nepakeitusi net vykstant paskutiniam Tautos atgimimo sąjūdžiui? Kodėl 1998 m. Algirdui Brazauskui atsisakius antrą kartą tapti Lietuvos Prezidentu, motyvuojant, jog aukščiausio valstybės posto neturėtų užimti žmogus su komunistine praeitimi, aršūs A. Brazausko kritikai konservatoriai po dešimties metų agitavo ir balsavo, kad valstybę vėl valdytų, anot partizano Dzūko, ne „tautos charakterio“ žmogus? Ar gali dabartinį masinį bėgimą iš Lietuvos, už kurią aukotasi šimtmečiais ir tiek pralieta kraujo, sustabdyti tokia dvigubos moralės politika? Ar buvę komunizmo apologetai gali tapti demokratais ir įpūsti patriotizmo dvasios dabarties jaunimui? Kas seks tokiais vėliavnešiais?

„Žmonės mylėjo Romą ne todėl, kad ji buvo didi. Roma tapo didi todėl, kad ją mylėjo žmonės“, – šie anglų mąstytojo Gilberto Čestertono žodžiai ir yra atsakymas, kur slypi tautos išlikimo ir klestėjimo šaknys ir kokie politikai turėtų mums vadovauti.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

kipasas julipasui       2016-09-12 18:57

einam raportuot leitenantui, - šauniai nuskandinom temą myžaluose. Prašykim priedo prie algos.

Julius Puras       2016-09-9 20:55

Nekalbu kaip nerašau kaip ir neturiu jokių isipareigojimu blkai (bendrinė lietuviu kalba) todėl ne vietoje yra kalbėti apie kažkokias gramatines klaidas. Kas dėl kremliaus tai labai didelė tikimybė kad kremlius premijavo per neobjektyve žiniasklaida blogas partijas tokias kaip konservatoriai socialdemokratai ir t.t. Lietuvos žmonėms. Apteršti Lietuva mano išvardintas nuodais tai yra tinkamos partijos.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-9 19:39

Sveikinu. Jūsų komentare neliko gramatinių klaidų. Na, o dėl Latvių gatvės, tai tik pajuokavimas… Turi ten ką veikti ir be dėmesio “klakeriams”, nes stengiasi blokuoti žinią apie Rusijos prezidento automobilio avariją. Vairuotojas žuvo…

Julius Puras       2016-09-9 19:13

Tai kad Lietuvoje nėra teisingumo kalta Latvių gatvė? Tai kad Lietuvoje didžiulė socialinė nelygybė ir neteisybė ir vėl kalta Latvių gatvė? Tai kad Lietuvoje nėra objektyvios žiniasklaidos vėl kalta Latvių gatvė? Tai kad žmonės iš Lietuvos bėga vėl kalta Latvių gatvė? Ir dėl visų kitų bėdų kalta Latvių gatvė Ir konservatoriai su kitom blogom ir niekam tikusiom partijom čia nieko dėtos?

Julius Puras       2016-09-9 19:06

Ir?

Pikasas Juliui Purui       2016-09-9 18:54

Kiek žinau, Latvių gatvė yra Žirmūnų rajone.

Julius Puras       2016-09-9 18:23

Teisingai visiems atsakomybė vienoda. Tik konservatoriai atsakomybės neprisiėma. Neprisimdami atsakomybės konservatoriai ir toliau terše Lietuva visais tais tersalais kuriuos aš išvardinau.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-9 17:48

Atsakomybė būtina visiems. Ir jums, ir man…

Julius Puras       2016-09-9 17:33

Jis manote Pikasai o kaip bus su atsakomybe? Atsakomybe prieš Lietuva ir jos žmones?

Pikasas Juliui Purui       2016-09-9 14:48

Vytautas Landsbergis - labiausiai nusipelnęs politikas Lietuvos Laisvės siekiams. Lietuvos politinėje dešinėje esanti TL LKD partija, mano supratimu - pati padoriausia politinė organizacija. Visados taip maniau, tik niekados taip atvirai nevertinau. Manau, kad mūsų “pokalbių svetainę” jau galima uždaryti. Tikriausiai žinote, kur yra Latvių gatvė. Viso gero.

Julius Puras       2016-09-9 14:28

Tuos atsakymus turėtų duoti V.Landsbergis bet ne Pikasas. Ar aš neteisus Pikasai? Nes dabar V.Landsbergis buvo kolaborantas kuris dar ir paliko juodas duobes savo gyvenimo istorijoje. Kodėl V.Landsbergis? Nes jis sukūrė apsimetėlių partija konservatorius kurie valdė Lietuva ir dabar už visas negandas turi prisiimti atsakomybe bet nesugeba. Už skurda už socialine neligybe už teisingumo nebuvimą už korupcija už emigracija už pilietinės visuomenės griovima už neobjektyve žiniasklaida už teisėsaugos nusikaltimus už teismokratija ir t.t. Pikasai valdžia tai yra atsakomybė kuria reikia prisiimti. V.Landsbergis juo nuo pat nepriklausomybės pradžios neprisymė atsakomybės už savo praeitį. Jaigu žmogus nesugeba prisiimti atsakomybės už savo praeitį tai jis nesugeba prisiimti atsakomybės už ateitį. Ir V.Landsbergis yra to pedagoginis pavyzdys.

Julius Puras       2016-09-9 13:15

Kelintais metais jis dėstė etika? Ir kas tai du per mokslas? Aš žinau yra toks mokslas kaip estetika bet etika? Ir kelintais metais jam siūlė tampti partiniu?

Pikasas Juliui Purui        2016-09-9 12:35

Kiek menu, V.Landsbergis dėstė etiką vieną semestrą. Nesutikęs tapti partiniu, buvo priverstas pasitraukti. Jūs kartojatės. Kodėl?

Julius Puras       2016-09-9 12:29

Pikasai mes turime pasižiūrėti tiesai į akis. Kitaip tarent pasakyti idant V.Landsbergis buvo kolaborantas. Toliau juodos skylės ar V.Landsbergis buvo partinės mokyklos dėstytoju? Nes jūs Pikasai minėjote tik viena sesija.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-9 8:01

  Iš tikrųjų taip rašoma matematikos sąsiuvinio lapą primenančiame dokumente. Pats V. Landsbergis nepaneigė tokio prašymo egzistavimo ir sako, kad dokumentas panaudojamas jau ne pirmą kartą. „Buvo tokia istorija. 1952 m. mane paspaudė ir stojau“, - sakė politikas. V. Landsbergis „Kai tik aš pasidarau aktualus, visą laiką kontora jį ištraukia“.

        Kuo dabar V.Landsbergis tapo Juliui Purui aktualus? Ar tuo, kad nori nukreipti dėmesį nuo A.Terlecko, VLKJS sekretoriaus, pateikinėjusio įvairią informaciją apie politinius kalinius ir rezistentus KGB saugumui?

 

Julius Puras       2016-09-9 0:25

Liekam Pikasai prie to pačio V.Landsbergis kolaboravo su sovietų valdžia ir neminėdamas to savo biografijoje bando tai nuslėpti nuo visuomenės. Pikasai aš jums pateiksiu vieną ištrauką ” Prašau mane priimti į visasajunginės Lenino komunistinės jaunimo sąjungos narius. Duotus uždavinius pasižadu vykdyti.” ar ji ką nors jums sako?

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 22:42

Domėkitės kuo tik norite. Tai jūsų teisė. Savo nuomonę jau išsakiau, o jūs klausimą vis kartojate. Jei ką nors žinote apie slėpusius savo praeitį , tai kodėl jums to nepaviešinus? Profesorius apie savo praeitį paaiškino. (08:45 laike) Radote klaidą?

Julius Puras       2016-09-8 20:54

Mane domina V.Landsbergio sovietinė politinė veikla. Kur ji? Ar norite pasakyti Pikasai kad jos nebuvo? Ir V.Landsbergis nebuvo kolaborantas? Žmonės kurie slepe savo praeitį negali turėti politinės ateities Pikasai.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 19:54

Jei jums rūpi ir politinė profesoriaus veikla, tai galiu PRIMINTI:
....................................Politinė veikla
Gotlando Komunikatas

1988 m. birželio 3 d. profesorius buvo išrinktas į Lietuvos Sąjūdžio iniciatyvinę grupę, o Sąjūdžio Steigiamajame suvažiavime, vykusiame spalio 22-23 d., – į jo Seimą ir Seimo Tarybą.

Nuo 1988 m. lapkričio 25 d. iki 1990 m. balandžio 21 d. Vytautas Landsbergis buvo Sąjūdžio Seimo Tarybos pirmininkas, o nuo 1991 m. gruodžio 15 d. – Sąjūdžio garbės pirmininkas.

1989 m. kovo 26 d. panevėžiečiai išrinko V. Landsbergį TSRS liaudies deputatu, o 1990 m. vasario 24 d. – Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos deputatu.

1989 m. rugpjūčio 6 d. Gotlando saloje (Švedija) kartu su Lietuvos ir išeivijos atstovais pasirašė Gotlando komunikatą, kuriame teigiama, kad „Visų pasaulio lietuvių gyvybinis tikslas yra nepriklausomos Lietuvos valstybės atkūrimas“ [2], tuo padėdamas pagrindus Lietuvos nepriklausomybės paskelbimui 1990 m. kovo 11 d.

1990 m. kovo 11 d. buvo išrinktas Lietuvos Respublikos Aukščiausiosios Tarybos pirmininku, vadovavo parlamento sesijai, kurioje tą dieną paskelbta atkuriama Lietuvos Respublikos nepriklausomybė. Pagal Laikinąją Konstituciją tapo aukščiausiu valstybės pareigūnu – t. y. valstybės vadovu.

1990–1992 m. buvo vienas iš Baltijos valstybių Tarybos vadovų, o 1990–1991 m. – Lietuvos Respublikos Konstitucijos metmenų rengimo komisijos pirmininkas. Jam vadovaujant Konstitucijos projektas galutinai parengtas balsavimams 1992 m. rudenį ir, priėmus referendume, Lietuvos Konstitucija jo promulguota bei paskelbta tų metų lapkričio 6 d. Be to, 1990–1991 m. buvo Valstybinės derybų su TSRS delegacijos pirmininkas. Jo vadovaujama Lietuva atsispyrė TSRS ekonominei blokadai bei ginkluotam smurtui ir pasiekė savo atkurtos nepriklausomybės tarptautinį pripažinimą, o taip pat 1992 m. susitarimą su Rusija, kad būtų išvesta Rusijos kariuomenė.

Per 1992 m. spalio-lapkričio mėn. rinkimus buvo išrinktas Lietuvos Respublikos Seimo nariu ir nuo tada Seimo jungtinės opozicijos – Tėvynės Santaros – balsuotu sprendimu veikė kaip parlamento opozicijos lyderis. Taip pat buvo Lietuvos delegacijos Europos Tarybos Parlamentinėje Asamblėjoje bei Lietuvos delegacijos Baltijos Asamblėjoje narys.

1993 m. gegužės 1 d. įsteigiant Lietuvos konservatorių partiją, išrinktas jos pirmininku. 1995, 1998 ir 2000 m. išrinktas juo pakartotinai ir ėjo šias pareigas iki 2003 m.

1996 m. vėl išrenkamas į Seimą. 1996–2000 m. kadencijos Seimo pirmininkas.

Per 2000 m. rinkimus ketvirtą kartą išrinktas Lietuvos parlamento nariu ir iki 2004 m. vėl dirbo Seimo delegacijose į Europos Tarybos Parlamentinę Asamblėją ir Baltijos Asamblėją.

Nuo 2003 m. – Tėvynės Sąjungos politikos komiteto pirmininkas, Prezidiumo narys.

2003–2004 m. buvo Lietuvos Respublikos Seimo deleguotas Europos Parlamento stebėtojas, o nuo 2004 m. gegužės 1 d. – visateisis Europos Parlamento narys.

2004 m. birželio 13 d. išrinktas Europos Parlamento nariu. 2009 m. rinkimuose į EP išrinktas antrai kadencijai.
JŪS PATEIKIATE SAVE, KAIP VISKĄ ŽINANČIU. GAL VERTĖTŲ PRAMOKTI IR LIETUVIŠKOS RAŠYBOS? JEI LABAI TO PANORĖSITE, PASISEKS…

Julius Puras       2016-09-8 19:19

Pikasai kur Ladsbergio veikla komjaunuoliause ir kur jo veikla kaip sovietinės ideologijos dėstytojo? Sovietinė ideologija tai nebuvo mokslas tai buvo nuodai žmonių sąmonėm ir jos dėstimas nėra tolygu pedagoginem darbui. Tai yra kolaboracija ir žmonių dezorentavimas švelniai tariant.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 17:56

Jus trikdo profesoriaus visuomeninė ir pedagoginė veikla? PRIMINSIU:
................................

V. Landsbergis – politikas, meno, muzikos, kultūros istorikas, kultūrologas, publicistas ir visuomenės veikėjas, išleidęs apie 30 knygų, kuriose iš pradžių daugiausiai gvildeno M. K. Čiurlionio kūrybą, o vėlesniais metais – Lietuvos ir tarptautinius politinius klausimus. Yra išleidęs poezijos knygų ir atsiminimus. Suredagavo ir išleido visus M. K. Čiurlionio kūrinius fortepijonui.

Profesorius V. Landsbergis ilgai buvo Lietuvos Kompozitorių sąjungos valdybos ir sekretoriato narys, ligi šiol yra M. K. Čiurlionio draugijos pirmininkas, taip pat Lietuvos šachmatų federacijos garbės pirmininkas.

1952 m. užėmė trečiąją vietą Lietuvos šachmatų čempionate.[1]

1955 m. baigė Lietuvos valstybinę konservatoriją (Aldonos Dvarionienės fortepijono klasę).

Dar studijuodamas (1952 m.) ėmėsi pedagoginio darbo ir vertėsi juo iki 1990 m. kovo mėn. Dėstė fortepijoną Vilniaus M. K. Čiurlionio muzikos mokykloje, Valstybinėje konservatorijoje (1956–1963 m. ir nuo 1974 m.), jos Klaipėdos fakultete, Vilniaus Pedagoginiame institute (1957–1974 m.).

1969 m. apgynė mokslo kandidato disertaciją „M. K. Čiurlionio kompozitoriaus kūryba“.

1975 m. už monografiją „Čiurlionio kūryba“ apdovanotas Lietuvos TSR premija.

1978–1990 m. – Lietuvos Muzikos Akademijos profesorius. VEL regkolegijos narys.

1988 m. už monografiją „Česlovo Sasnausko gyvenimas ir darbai“ V. Landsbergis antrą kartą buvo apdovanotas Lietuvos TSR premija.

1991 m. V. Landsbergis tapo Čikagos Lojolos universiteto teisės garbės daktaru.

1992 m. tapo Lietuvos Vytauto Didžiojo universiteto Kaune filosofijos garbės daktaru ir Ogdeno Weberio universiteto (JAV) humanitarinių mokslų daktaru.

1992 m. jis nominuojamas Yalio universiteto (JAV) teisės daktaru, tačiau dėl valstybinės svarbos reikalų negalėjo nuvykti į suteikimo ceremoniją.

1994 m. Lietuvos Muzikos akademijoje apgynė habilituoto daktaro disertaciją.

Nuo 1995 m. yra Tarptautinio M. K. Čiurlionio vargonininkų ir pianistų konkurso tarybos pirmininkas.

1997 m. V. Landsbergis tapo Klaipėdos universiteto garbės daktaru bei Lietuvių katalikų mokslo akademijos akademiku.

1998 m. tapo Vilniaus Gedimino technikos universiteto garbės nariu.

2000 m. tapo Lietuvos teisės universiteto ir Helsinkio universiteto garbės daktaru, Kardifo universiteto (JK) garbės nariu.

2001 m. tapo Sorbonos universiteto (Prancūzija) garbės daktaru.

2003 m. tapo Lietuvos Dailės akademijos garbės daktaru.

Julius Puras       2016-09-8 17:39

Ir Pikasai. V.Landsbergis nutilėdamas savo praeiti neturi moralinės teisės save tapatinti su patriotizmu ir kalbėti apie meile Lietuvai. Priešingu atvėju tai yra apgavystė. Tai yra žmonių apgaudinėjimas, politinis nesąžiningumas, kultūros nebuvimas, politinė vagystė ir t.t.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 17:28

Ba komentaro…

Julius Puras       2016-09-8 15:16

Pikasai jūs nesate nuoširdus. Brukšnelis ant u ir taip du kartus. Ir tai nėra kad aš turiu kažko klausti. V.Landsbergis suprasti ir pasirūpinti kad ju biografijoje nebūtų jokių dirbtinai sukurtų tamsių daubių.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 15:03

Pabūsiu mandagus ir kitų jūsų gramatinių klaidų nenurodinėsiu. Gal jūs net neįsivaizduojate, kiek jų yra jūsų komentaruose.

Pikasas Juliui Purui       2016-09-8 15:00

Brūkšnelis nieko nereiškia. Laikykite tai technine klaida. Galite jį persikelti ant savo žodžio “brūkšniukas”.  Vytautą Landsbergį paskutinį kartą mačiau prieš ilgą eilę metų per jo knygos “Visas Čiurlionis” pristatymą. Jei norite profesoriaus ko nors paklausti, tai taip ir padarykite. Asmeniškai nesu skaitęs jo biografijos, todėl ir komentuoti jos negaliu. Radau jo paaiškinimą internete ir jį čia priminiau. Jei manote, kad jis klaidingas, tai galite nurodyti kur. Manau, kad jis nebuvo komjaunimo sekretoriumi ir negaudavo NKVD pavedimų sekti kurį nors asmenį bei perdavinėti saugumui žinias apie kitus studentus, kaip buvo nurodyta žemiau aptariamam asmeniui.

Julius Puras       2016-09-8 14:41

Pikasai kodėl V.Landsbergis bando nuslėpti nuo visuomenės savo praeitį? Ir kodėl visa LR turi apsimesti ir nematyti to?

Julius Puras       2016-09-8 14:39

Kodėl V.Landsbergis vengia kalbėti apie tai kad 1953 metais buvo komjaunuoliu tai yra uoliu koloborantu? Pagal šaltinius V.Landsbergis buvo aktyvus komjaunuolis. Aš įsitikines kad tas aktyvus komjaunuoliaviams jam atvėrė kele tapti dar didesniu kolaborantu tai yra sovietizmo dėstitoju.

Julius Puras       2016-09-8 14:27

Pikasai ką reiškia tas brukšniukas ant u? Tai jūsų panieka mano pavardei ar kas tai yra? Klausimas jums Pikasai kodėl V.Landsbergis savo biografijoje http://www.landsbergis.lt/lt/pages/biografija neužsimena apie koliboravima tai yra apie joki marksizmo ir kitokį sovietizmo dėstima?

Pikasas dar Juliui Pūrui       2016-09-8 8:45

Manau, kad jūsų pavyzdys apie profesorių Vytautą Landsbergį nėra tikslus ir teisingas. Pacituoju pačio profesoriaus viešą paaiškinimą:

“Baigęs Konservatoriją 1955m., aš toliau dirbau vaikų muzikos mokykloje ir gavau akompaniatoriaus darbą Konservatorijoje. Antraisiais metais po Konservatorijos baigimo man pasiūlė dar ir kitą darbą: Marksizmo-leninizmo katedroje.  Darbas toje katedroje buvo siūlomas kaip galimybė toliau studijuoti estetiką aspirantūroje. Aspirantūra - tai papildomas mokymasis kokiame nors Maskvos ar Leningrado universitete, o mano atveju - tenykštėje Konservatorijoje, tarkim, dvejus metus; reikėdavo išlaikyti egzaminus, norint gauti mokslinį laipsnį parašyti disertaciją ir ja apginti Čiurlionį, paaiškinti apie jį žmoniškiau, tegu ir laikantis tam tikrų ribų sovietinėje pažiūrų sistemoje. Su šiomis mintimis priėmiau pakvietimą dirbti Konservatorijos marksizmo-leninizmo katedroje: vesti filosofijos seminarus ketvirtam, o ne pirmam kursui, kur buvo dėstoma komunistų partijos istorija, veliau dar politinė ekonomija. Kažkas, matyt, įskundė, kad šneku ne visai reikalingus dalykus.  Pradėjo mane tikrinti, ateidavo į seminarus, iškviesdavo pasikalbėti, o paskui man pasiūlė stoti į komunistų partiją. Paklausiau, ar tai yra sąlyga, kad galėčiau toliau dirbti šį darbą. Nors toks tiesus klausimas nepatiko, man buvo atsakyta, kad taip, tai yra sąlyga. Be to, priminė, kad atlyginimas šioje katedroje mokamas dvigubai didesnis negu muzikinėse. Atsisakiau įstoti į “šlovingiausią pasaulyje partiją”, ir mano darbas Marksizmo-leninizmo katedroje tuoj pat pasibaigė, prieš prasidedant naujam semestrui.” (iš interneto)
        Nemanau, kad etikos dėstymas vieną semestrą konservatorijoje yra tokia labai juoda dėmė, apie kurią prirašyta krūva informacijos. Koks tikslas nuolat ją kartoti?  Dargi iškreipiant pačią esmę?

 

Pikasas Juliui Pūrui       2016-09-8 8:23

Esmė tame, kad aptariamas asmuo (A.T.) ne tik skaitė paskaitas apie Leniną ir Staliną, bet ir gavo už tą darbą finansinį atlygį. Darbas GAVLITE taip pat susijęs su sovietmečio cenzūros taikymu. Joks rašinys ar tik sakinys negalėjo būti atspausdintas viešai be tokios cenzūros prievaizdų leidimo. Kaip buvo galima vėlesniais metais įkurti LLL būstinę, kai jos įkūrėjas žinojo, kad viską kas buvo kalbama joje užrašoma KGB agenčių įranga, o visi apsilankę asmenys buvo kruopščiai KGB užfiksuojami. Jei dažnai perteikinėjama saugumui informacija būtų apie eilinius kaimynus, tai dar galima būtų pagalvoti visaip. Betgi ta informacija ir charakteristikos buvo rašomos apie politinius kalinius ir rezistentus. Gali būti, kad šie asmenys jau iškeliavę Anapilin, tad ir atsiprašyti jų gali būti per vėlu.

Julius Puras       2016-09-7 14:26

Komunistai, sovietiniai valdžios tarnautojai, represinių struktūrų darbuotojai ir panašiai buvo kolaborantai. Nusikaltėlių kolaborantai. Visi tie kas neįsivėlė į nusikaltėlių politines ir represines struktūras o taipogi neužsiminėjo nusikalstamo režimo ideologijos skleidimu nebuvo kolaborantai. Viskas labai paprasta. Ka aš dabar matau tai didžiule mase sovietinio rėžimo kolaborantų kurie to nenori pripažinti. Sovietinio rėžimo kolaborantai nori būti švarus prieš visuomene ir prieš istorija aš tik taip galiu paaiškinti kolaborantu nenorą prisipažinti sau patiems ir visuomenei dėl kolaboravimo. Kaip pavizdis V.Ladsnergis. Jis savo biografijoje internete (turiu nuotrauka) net neužsimena kad dirbo sovietinėje partinėje mokykloje dėstytoju. Ir dėstė ne muzika o politinius sovietinius “mokslus”. Gėda per amžius visiems sovietinems kolaborantams kurie nuodijo protus žmonių!

c-fam       2016-09-7 13:27

Septemer 7, 2016

Dear Friend of the Friday Fax,

I have become aware of a resolution that is coming to the UN General Assembly in just a few weeks.

It is coming from the Human Rights Council in Geneva and will mandate the gay agenda upon the UN and upon all UN Member States.

This is a dream-come-true for gay activists, to use the UN to impose their worldview on the whole world, even upon countries that do not want it.

They have been trying this for as long as I have been doing this work; coming up on twenty years. For the most part, we have been able to stop the global imposition of gay marriage, gay adoption and all the rest. We have been able to stop their attempts to redefine the family. We have even been able to roll back anti-family pro-gay language.

But this new threat is among the most dangerous that I have ever seen.

Never before has there been a UN MANDATE upon governments related to the gay issue. NEVER.

Whenever UN radicals have tried to advance the radical gay agenda, they have had to do it on their own and without UN authority. This new resolution, will give them that official authority. Believe me, they will use this new authority brutally. They will force even largely Christian countries to bow down to the new gay agenda.

C-Fam is working closely with a number of UN Member States to stop this. We are working behind the scenes and practically all alone.

I urge you to begin praying right now that we are able to stop this radical gay resolution from passing through the UN General Assembly.

We ask you to pray that other pro-family groups join this fight, because we are told that many of them won’t: they think fighting the gay agenda is mean.

We ask you to pray for major pro-family delegations to get involved. We are told that some of them are also reluctant to engage the gays.

C-Fam has been practically alone many times before. We deeply regret it, but it will not give us pause. Neither will the inevitable attacks by the gay lobby scare us off.

Please know that you have many friends at the UN who cry out for our help and yours.

We do not have major donors. We do not have major foundations. We do not get government money. We rely exclusively on you.

Today, tomorrow and all this week, I am going to be asking you for your prayers and your financial assistance. That is how important this fight against the gay resolution is that will be introduced at the UN.

Please go to http://www.c-fam.org/donate and give as much as you can.

You have helped us so many times: making sure abortion is not a global right, making sure the family is not redefined, fighting back attacks on the Church at the UN.

You and C-Fam have been central to so many fights. Well, here is one of the biggest.

We are told that many delegations are being worn down by threats, and simple weariness.

We met recently with such a delegation and by the end of the meeting, they were roaring to go, eager to fight back one more time.

Let us know that you stand with us and with them by going to http://www.c-fam.org/donate and supporting this vital and dangerous cause.

Yours sincerely,

Austin Ruse
President

PS The result of this fight will be known in the next 60 days. Help us now. Please.

 

 

Dzeikas       2016-09-7 6:35

Sunku kalbeti apie kolaboranto apdovanojima,nes nebuvo ivardintas pats kolaboravimas instituciniu lygiu.Ka ir vadinu nuodu prarijimu ir ju patekimu i tautos krauja. Taciau viena negincyjama: dirbes okupantinese strukturose Lietuvos teritorijoje po kovo 11d turi buti ivardintas kaip kolaboravimas su atatinkamomis pasekmemis - 10-20metu draudimu dirbt valstybes strukturose. Tas pat IKI kovo 11d jei buvo dirbta represinese okupanto strukturose nukreiptose politines opozicijos slopinimui.
Ar gali buti tokie asmenys buti uz konkrecia naudinga veikla apdovanojami Lietuvos valstybes vardu?
- Jiems gali buti materialiai atlyginta nenuimant kolaboravimo demes.
- Jiems gali buti nuimamas kaltinimas kolaboravimu pagal principa “geda nuplauti krauju”.
Jeigu vadovautumemes siais pasaulyje taikomais primcipais p. Grybauskaite galetu i sveikata dirbt kokia banko patareja(a la Nauseda) iki pat 2010m birzelio ir tik po to pradet savo karjera Lietuvos atstovu Briuselyj.
Beje, o kieno rekomendacija ji pateko i valstybes tarnyba , o veliau Briuselyn realiai? Butu gerai istraukt i dienos sviesa kadra pakisanti Lietuvos valstybei tokias “dovaneles”

Julius Puras       2016-09-6 23:15

Lietuvos pilietinės visuomenės sugriovimas tai yra valstybės pamato griovimas ar yra kenkėjiškas darbas ar ne?

Pikasas Dzeikui       2016-09-6 19:02

Negalima tikėti nei vieno apgaviko priesaikai. Visi, kurie slapta prisipažino bendradarbiavę su KGB neįgavo teisės meluoti savo politinių kandidatų anketose. Nesunku būtų tuos atsakymus patikrinti ir paviešinti, jei buvo pameluota. Išsiliustravimas leidžia gyventi nepaskelbiant apie praeitį, bet situacija keičiasi jei toks asmuo nori tapti politiku ar valdininku. Situacija tapo sudėtinga dar ir dėl to, kad, berods, dešimčiai dienų kažkur prapuolusios, o po to atsirado. Neatmestina, kad kažkas tą informaciją nusikopijavo ir dabar gali ja naudotis nešvariems, reketiniams tikslams. Jūsų paminėtas “kolaboranto” terminas tinka tik sovietiniam laikotarpiui. Tą dar galima jei ne atleisti, tai bent suprasti. Tačiau, kai kenkiama jau Nepriklausomos Lietuvos laikotarpiu, tai jau, manau, vertintina kur kas griežčiau.

Dzeikas       2016-09-6 18:47

Klausiate, Pikasai,  ar galima apdovanoti kolaboranta?
Atsakykite ar galima tiketi apgaviko priesaikai,atsakysiu ar galima apdovanoti kolaboranta.

Julius Puras       2016-09-6 18:11

O mano dedukas iš papuvusiu obuolių vyną padarydavo. Greičiau rūgdavo. Tai va iš tų papuvusiu politiku kažkastai daro vyną greitam vartojimui ir pateikia ta vyną visuomenei. Per žiniasklaida. O tai kaip kitaip veikia Lietuvos užvaldymo sistema?

Pikasas Dzeikui       2016-09-6 18:03

Kiekvienas turime teisę pasirinkti sau tinkamus prioritetus. Šiuo metu prezidentė Dalia Grybauskaitė turi didžiausią piliečių pritarimą. Bent jau taip rodo visa eilė atliktų apklausų. Manau, kad V.Putino aplinka įvertintų visiškai priešingai. Pamąstykite, kodėl? Juk ji, pagal jus, buvo Burokevičiaus rėmėja. O gal nebuvo? Manau, kad visas šis buvo - nebuvo gerokai pritemptas pagal “kremlinų” maršo gaidas. Galėčiau nesunkiai išvardinti kur kas labiau odiozinių personų, kovojusių prieš Lietuvos Sąjūdį ir laisvės idėjas. Sakykim, kad ir žemiau aptarta persona. Ar gali būti patikimas asmuo, kuris sovietmečiu skaitė ideologines paskaitas, dirbo GLAVLIT’o cenzūroje, daugybę kartų teikė KGB pareigūnams įvairią informaciją apie politinius kalinius ir rezistentus, įvairiai naudojosi KGB parama, visaip niekino Lietuvos Sąjūdį, buvo netgi pašalintas iš politinių kalinių organizacijos ir t.t. Kaip manote, ar tokį asmenį reikėjo apdovanoti Nepriklausomos Lietuvos ordinais ir medaliais ar netgi paskirti jam metų premiją kaip Lietuvos laisvės gynėjui?

Dzeikas       2016-09-6 17:05

Pikasai,sakykim as buves komjaunuolis.Ir jeigu koks nors tipelis maitintas is Burokeviciaus delno po kovo 11 d ir apie tai NEINFORMAVES zmoniu ji isrinkusiu imtu mane mokinti kaip dera elgtis okupanto akivaizdoje - maziausiai turetu autoriteto man.O zmonems nesusijusiems su TSRS valdzios ir ideologinemis strukturomis toks yra apskritas 0.
Nelabai suprantu ko prezidenteje daugiau: bukumo nesuprasti kas yra moraline teise, ar izulumo ignoruoti ja.

Pikasas Dzeikui       2016-09-6 15:57

Prezidentė nesiūlo po kartele landžioti. Jei kas spardosi, tai ką jai daryti? Paimti juodą diržą ar jį užsidėti? Kad svorio daugiau būtų. Beje, o kas kuria Lietuvoje “blogų politikų nišą”? Kiek žinau, ją kuria rinkėjai. Jei obuoliai papūdavo, mano močiutė juos kiaulei sušerdavo.

Julius Puras       2016-09-6 14:33

2010-tieji pedofilijos byla ir tai yra maždaug 20 metų. Tik šiuo atvėju tauta pasipriešino taremai vidinei okupacijai. Kodėl taremai nes aš nesu tikras kad Lietuva yra valdoma iš vidaus. Tai daugiau panašu kad kertinis Lietuvos vystymasis yra reguliuojamas svetimų valstybių. Kaip vienas iš faktų tai iš užsienio valdomų Lietuvoje esančių žiniasklaidos priemonių tendencingumas ir kriptingumas ignoruoti lietuvių tauta o taipogi tendencija sukurti Lietuvoje blogų politiku niša suteikent jiems informacine erdve. Kuri valdytu Lietuva ir būtų paklusni. Paklusnumas vėlgi nustatomas per informacine erdve. Nieko naujo kad valdo informacija ir jos pateikimą visuomenei tas ir valdo Lietuva.

Dzeikas       2016-09-6 13:58

Pikasui:
Tai , ponuli, moralumo kartele politikoje kelt turi lyderis, o ne 6-kes ant kuriu jus permetate streles “Jei politinio moralumo kartelę kelti aukščiau, negu yra dabar, tai daug kam politikoje būtų ne vieta”.
O dabar madam sklaidosi tam reikia imtis atsakomybes, anam reikia imtis atsakomybes…
Tik neturi svorio tie zodziai.
Kaip sake Ekleziastas aukso obuoliams sidabrineje leksteje prilygsta isminties zodziai pasakyti pagarbiai.O prezidente siulo mums kazka is nesvaraus lovio.Kokie ten obuoliai jame gilintis nesinori.

> Pikasas to 11:58 2016-09-6 12:31       2016-09-6 13:17

Rašote tiesą, bet politikai nebūtų politikais, jeigu jie nežiūrėtų į galimą ateitį...

Vladas Maželis       2016-09-6 12:36

Visų didžiausių pasaulio nevykėlių bruožas - kai nesiseka taikia veikla pritraukti masių, tai pasirenkamas pogromų, terorizmo kelias. Matau kad LS, kaip ir jų šefuojamą violetinę gaują, ima apmaudas, kad ta tauta, kurią jie tiek aistringai siekia atstovauti, juos ignoruoja. Į jų “meno akcijas” Daukanto a. renkasi vos keliolika rėmėjų iš tos jų “tautos”. Taigi iš to apmaudo ir pykčio norisi kažką daryti daugiau - kodėl ne pogromus? Tada tai jau tikrai atkreips į jus dėmesį ir tauta, ir valdžia.

Pikasas to 11:58       2016-09-6 12:31

Tenka patikslinti , kad ES paramą skirstančioje Vyriausybėje trijų partijų valdančioji koalicija. LSDP, TT ir DP. Nei vienos iš šių partijų dešinia ar centristine nepavadinsi…

amerinui       2016-09-6 12:14

O kiek metų kaliūzės amerikose duoda už ironijas ir sarkazmus?
Tikriausiai dar daugiau nei pas mus?
Kaip gerai kad dar nepralenkėme tų amerikų...

> rinkėja iš Kauno 2016-09-6 10:20       2016-09-6 11:58

Visiškai pritariu jūsų komentarui. Mūsų “dešiniosios” partijos, pagal jų pačių laikyseną, yra ne Lietuvos, bet Briuselio patriotai (tiksliau, “patriotai”), nes skirstyti Briuselio atsiunčiamas milijardines europaramas (niekam už tai nepateikiant jokių ataskaitų) asmeniškai yra labai pelninga.

Pogromų šaukliams iš JAV       2016-09-6 11:10

Amerikoje gautumėte po kokius 15 metų už pogromų skatinimą pagal dabartinius antiteroristinius įstatymus. Skystakošėje Lietuvoje gausite po baudą ir po teistumą.

rinkėja iš Kauno        2016-09-6 10:20

nors ant nosies Seimo rinkimai, mūsų įtakingiausi politikai ir didžiausios partijos nekalba apie tai, kas dabar labiausiai rūpi VISOS EUROPOS žmonėms, - apie nestabdomą masinę Azijos ir Afrikos musulmonų migraciją į mūsų žemyną. Kodėl pvz. konservatoriai nekalba, kad tai nėra “karo pabėgėliai”, jų gal 10 proc. tėra. Kodėl atvirai nepasako rinkėjams , kad tą juodą srautą organizuoja ir koordinuoja bankų milijardieriai , globoja ir instruktuoja Sorošo nupirktos nevyriausybinės organizacijos, seniai tapusios Trojos arkliu. Kodėl požiūrio į bandymus primesti privalomas migrantų kvotas, tautos išsaugojimo ir jos identiteto svarbos neakcentuoja nė viena didesnė lietuviška politinė partija savo rinkimų programoje? Kodėl mūsų politikai nesiteikia paklausti rinkėjų, ko jie nori - tautų ir valstybių Europos ar pagreitintos ES federalizacijos, kur Lietuva teturėtų panašų į Komių autonominės apygardos buvusioje SSSR statusą ?
Ir dar po to apsimetantys dešiniaisiais nori, kad Kaunas už juos balsuotų? Tragedija yra ta, kad tikri Lietuvos patriotai ir tikri kauniečiai neturi už ką balsuoti. Visos lietuviškos partijos už melu ir korupcija apskretusius briuselio eurus sulindusios tenykščių vadeivų subinėn. Meldžiatės merkel ir bijote tiesą` pasakyti apie šitą galimai štazi išperą - kad tai ji žudo Europą ir griauna ES. Ne Orbanas ir ne Le Pen.

 

Smarkiesiems pogromininkams       2016-09-6 2:07

Nusikopijuokit pavadinimą į google ir susiraskit straipsnį Delfi “Vilnietis internete siūlė skaudžiai pamokyti valdžią, bet ši – kirto atgal”. Pamatysit kaip vienas smarkuolis, komentaruose raginęs raginęs smurtauti prieš valdžią, jau gavo teistumą ir baudą. 

Ein moment iki pagromų       2016-09-6 0:07

-Ein moment, mein Führer,  tarė asmeninė Adolfo burtininkė kai Hitleris paklausė kiek jam dar liko laiko gyventi.
...
Balsuokite, aktyviai ir tuomet jūsų pageidavimas išsipildys.
Gavusi Visaliaudinį Mandatą, valdžia tikrai turės sočiai laiko ir dar sočiau galimybių suorganizuoti ko prašote.
Tereikia sumesti savo balsus į  Lūkesčių krematoriumo urnas ir tuomet galėsite iš nuostabos žiopčioti. Be balso.
Likus be balso yra patogu.
Kai spardo nebeteikia rėkti.
Guli su pritėkštais kiaušais ir žiopčioji lyg karosas.
Argi ne svajonių išsipidymas.
Tamstų patogumui bus ne tik 240 robokopų. Visa madalovbo mameliukų divizija.
Po rinkimasų tik cyptelkit. Gausit ko ir nesapnavote.

Minutė       2016-09-5 22:32

Pogromai yra gerai. Kraują pravarinėja pašvinkusį, adrenalino mesteli. Gaila, kad mūsų valdžia tokia apkiautusi, nesugeba suorganizuoti rimto pogromo su fejerverkais. Laukiam, nesulaukiam.

sekundė       2016-09-5 21:53

Bus, bus dar tų pagromų...

Kodėlčiui       2016-09-5 21:11

Tai kad jau parašė. O gal buvo koks naujas pogromas dar neaprašytas. Neteko girdėti.

...       2016-09-5 20:17

Kodel stancikas neberaso apie Garliavos pogroma,gal jau nuomone pakeite???

Pikasas Dzeikui       2016-09-5 18:58

Gerbiu jūsų griežtą ir kategorišką požiūrį. Net jei ir nemanau, kad jis adekvatus situacijai. Kiekvienas galim turėti savo nuomonę. Jei politinio moralumo kartelę kelti aukščiau, negu yra dabar, tai daug kam politikoje būtų ne vieta. Manau, kad gal net daugiau kaip pusei išsiliustravusių iš  tai padariusių. Negalima leisti jiems meluoti anketose ir taškas. Tegul gyvena tyliai ir niekas neprimins…

Dzeikas       2016-09-5 18:44

Pikasai. tas veliau buvo 1990m birzeli. T.y. kaip pasake madam prezidente “partijos veikloje nedalyvavau”.Suprask nuo tos datos.
Tai jeigu mes butume teisejai, o p.Grybauskaite siemkem prekiautu prie stoties , tai tokio paaiskinimo pakaktu.Pasake “nedalyvavau” - reiskia neirodzius kitaip, nedalyvavo.
Bet p.Grybauskaite siemkem prekiaut nenori.Nori mus valdyt.O stai tada nekaltumo prezumpcioja negalioja.Reikia isstojimo is partijos pareiskimo.Nera? Tada reiskia dalyvavo.Ir kol JI NEIRODYS ,kad nedalyvavo - tol jai valstybes tarnyboje, nekalbant apie bet kokia renkama pareigybe - ne vieta.

Tomas       2016-09-5 18:42

Straipsnio autorius TS-LKD partijos dviveidiškumą kažkodėl mato tik dėl Grybauskaitės rėmimo. Tačiau, argi gali būti patriotiška partija, kuri saugo Lietuvos Nepriklausomybę nuo Rusijos, bet už tai tą pačią Lietuvos Nepriklausomybę noriai dovanoja Briuselio politkomisarams?! Todėl, bent aš, “net su žiburiu” nematau TS-LKD partijos patriotiškumo. Matau tik šios partijos politinį laviravimą su tikslu vėl patekti į Seimą, kad ten patekusieji galėtų ir toliau “voliotis, kaip inkstai taukuose”. Beje, panašiai galima apibūdinti ir kitas sistemines partijas: joms taip pat svarbu ne valstybės klestėjimas, bet savanaudis praturtėjimas.

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 18:17

Esate be galo įkyrus. Kodėl man tai turėtų rūpėti? Žinau tik tai, kad D.Grybauskaitė savo anketoje 2009 metais paaiškino, kad ji 1989 metais pasiprašė į atsiskyrusią LKP ir gavo laikiną pažymėjimą. Vėliau ji iš tos partijos išstojo ir daugiau jokios partijos nare netapo.

Prošalis       2016-09-5 17:59

Kai jums patogu, jūs, Pikasai nežinote, kaip išstojama iš partijos. O aš jums pasakysiu - yra rašomas pareiškimas, kaip ir stojant į partiją yra rašomas prašymas ir užpildoma anketa. Gal galėtumėte nurodyti, kaip gabiai nurodote visokias smulkmenas iš A.Terlecko biografijos, kada Prezidentė išstojo iš TSKP ir kur saugomi tie išstojimo dokumentai. Jei nenurodysite, turėsiu pilną teisę sakyti, kad jūs adoruojate valstybės pagrindiniame poste TSKP liekaną.

Pikasas > Prošaliui       2016-09-5 17:35

Į jūsų klausimą atsakiau 11:44 komentare, Vėl kartojatės Kas jums? Nebuvau partiniu, tai iš kur man žinoti kaip kas elgėsi? Pats priplakėte kokteilį ir dar mane tuo kaltinate. Kaip A.terleckas gerbė M.Burokevičių. PRIMENU: A.Terleckas: (cituoju) „Vykstant teismui 1999 m. priėjau prie metalinio gardo ir pasveikinau nusilenkdamas jam (M.Burokevičiui). Man pasirodė, kad tokiu mano poelgiu už grotų uždarytasis liko labai patenkintas. Rašiau į spaudą, siūlydamas paleisti į laisvę...”

Prošalis       2016-09-5 17:15

Nūnai Lietuvoje nėra ir nebuvo tiek grindų, po kuriomis tilptų visi tokie patriotai ir pogrindininkai kaip Pikasas. Stancikas teisingai formuluoja klausimą: “Kodėl tuomet konservatoriai padarė viską, kad valstybės vadove taptų buvusi komunistų partijos aukštosios mokyklos dėstytoja, dešimtmečius ruošusi Lietuvai aukščiausius komunistinius vadovus ir savo kolaboruojančio darbo nepakeitusi net vykstant paskutiniam Tautos atgimimo sąjūdžiui?” Kada ši ponia išmetė ir ar išmetė savo partbilietą? Po pučo? Kas patikrins? Gal Pikasas, čiulbantis apie kai kuriuos abejotinus prezidentės sprendimus mums gali paaiškinti, kaip yra išstojama iš partijos? Gal jam teko matyti tą išstojimo pareiškimą. Niekas nematė, net Burokevičius, kaip niekas nematė ir jos pareiškimo perstoti iš TSKP į LKP.  Ir kuo čia dėti rezistentai, kokių velnių plaki viską į vieną kokteilį? 

vis tiik puikus Stancikas       2016-09-5 16:53

Pagarba Daliui Stancikui.
tikras vyras ir lietuvis.
—-
ne boba kokia kaip pikasius

Pikasas Prošaliui        2016-09-5 16:43

Net tarp politinių kalinių vadovybės matote “Ždanovo dvasią”. Jūs ką? Jau visai…

Pikasas to xytrui       2016-09-5 16:41

Daug gudručių bando nutempti mane nuo rašinio temos. O juk dažniausiai būnu vienas iš pirmųjų, kuris bando užmegzti prasmingą diskusiją rašinio tema. Pažvelkite , kokią kokafoniją čia bando kurti visokie “prošaliai” ir panašūs. Dar kartą esu priverstas priminti, kad niekada už savo nuomonę internete nesu gavęs nei cento.

Prošalis       2016-09-5 16:37

Visokiais kolektyviniais vienbalsiais nutarimais kelias į pragarą klotas. Ždanovo dvasia dar tamsos mentale neišsivadėjus, kaip matom.

xytras tas pikasius       2016-09-5 16:33

pasirodo su savo paklodėmis po aktualiausiais straipsniais.
visi diskusija - vėjais..
gerai jam užmoka rusai tur būt…

Ar tokie ,,antisistemininkai" geba rodyti kelią?       2016-09-5 16:32

Tuščia ,neva ,,antisistemininkų” ,neva diskusija..
tp://www.ekspertai.eu/dkuolys-ir-tbaciukonisdidziausios-gresmes-ne-isorejeo-viduje89750/
Tą pokalbį  pabaigoje apibūdino gerb.Kuolys:,, pasikalbėjo du kultūringi žmonės”..
Aš apibendrinu: du ,lyg rinkiminių jėgų atstovai ir , lyg,, nesisteminiai”,  papilstė iš tučio į kiaurą” ir pražudė klausytojams- rinkėjams 40 minučių ...
Ar balsuotų už tokius tik ,, kultūringus šnekovus”  tie 10 procentų ( dar savo smegenimis ir vertybiškai mastančių) piliečių, kurie mato valstybės žlugimą,sąlygojamą oligarchinės VS santvarkos ir dar nesusitaikė su tautos artėjančia agonija ir VD…?
Gink, Dieve, dauguma, manau,  ne…
1) Jokio teisingo ir drąsaus esamos santvarkos apibūdinimo.. Ar jūs rinktumėtės tokį gydytoją,kuris neįgalus nustatyti jūsų ligos diagnozę?(šalies ligos ,,diagnozę”???).Ar bent vienas iš šių dviejų  neva antisistemininkų turi bent lašą Latv. prezidento V. Zatlero drąsos ir įžvalumo?? Ar kuris iš jų monologuose (diskusijos net nebuvo…) bent buvo vertas Zatlero šešėlio?
2) Nesugebant nustatyti ligos,šie du ,,kultūringi žmonės’ piliečiams nepasiūlė ir JOKIŲ VAISTŲ. JOKIŲ REFORMŲ...Jokios idėjos keisti padėtį iš esmės.,..
3) Taip ,lyg ir nemeluojant, lyg ir šaltai ir kultūringai,  PILSTYTI IŠ tuščio į kiaurą būtų galima ne rinkiminėje diskusijoje, bet šiaip diskusijoje apie šalies moralinės būlės ir nesaugumos problemas..Tai siaubinga antirinkiminė  diskusija apie orą, nediagnozuojant nei ligos, nei siūlant tautai vaistus prieš VD vėžį...
Teisingai Radžvilas tokius, sistemos nenorinčius keisti ir neturinčius net vaistų (esminių reformų vizijos…)vaistų, apibūdino ,,nesisteminiais sistemininkais”...
Jei ir N. Puteikis taip pjaustys grybus ,kaip ir šie du ,,kultūringi pašnekovai” , nieko neturintys ir neįgalintys pasiūlyti rinkėjams , tai amen: jokios prasmės tiems 10 nuošimčių eiti į rinkimus.Nes savų Zatlerų ,matyt, jau nebesulauksime…Nes net propatria.lt komanda (nors ne taip paslaugiai kaip tiesos,lt..)  irgi talpina be komentarų Karbauskio reklamas, bet slepia pilietinių NVO žmonių valstybės ligos diagnozę ir ,,vaistų” paketą..
Palyginkim tų dviejų inteligentų antirinkiminio ,, kultūringo pokalbio ” tuštumą su jums jau žinomo NVO žmonių rinkiminio dokumento,kompleksiškumu, sąžiningumu ir konkretumu…Manau, 10 - nulis, dviejų kultūringų ,, antisisteminių  sistemininkų” nenaudai…
P.S. Nesmagu,. bet tenka LS lyderio ,intelektualo, gerb.Kuolio atžvilgiu pabūti berniuku iš Anderseno pasakos ,,Nauji karaliaus drabužiai”...Turi kas nors pasakyti tiesą gražbyliaujantiems, neva ,,antisistemininkams”...

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 16:19

Patariu jums nutraukti polemiką apie A.Terlecką. Juk jūs gal nenorite, kad pateikčiau kelis šimtus puslapius informacijos su konkrečiomis dokumentinėmis nuorodomis. Juk tada iš neokopuoto rezistento garbės ir orumo nedaug kas liktų.

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 16:14

Jokie tai ne kaltinimai. Tai tik faktai. Gal manote, kad ir jo bendražygiai klydo? PRIMINSIU: 1995 sausio 13d. už A.Terlecko viešas kalbas Lietuvos politinių kalinių sąjungos tarybos posėdyje apsvarstyta A.Terlecko veikla patvirtintas etikos komisijos sprendimas pašalinti A.Terlecką iš LPKS narių. Beje, tarybos nariai buvo gan vieningi. 27 buvo už pašalinimą ir tik vienas susilaikė.
Cituoju: „Dabartinės A.Terlecko politinės nuostatos neturi nieko bendro su LLL garbinga praeitimi kovoje už Lietuvos nepriklausomybę ir deklaruojamais tikslais. Privalome konstatuoti, kad A.Terleckas krizės akivaizdoje elgiasi neatsakingai, o jo veiksmai klaidina didelę tautos dalį ir akivaizdžiai prieštarauja Lietuvos valstybės interesams”

Pikasui Prošalis       2016-09-5 16:04

Aha, ir vėl , tarytum tarp kitko žeriate kaltinimus Terleckui, iš nežinia kokių kontekstų traukdamas citatą, kur Antanas greičiausiai ironizuoja ir šaiposi iš ilgų agentūros ausų. Pakibot, agentėli ant pogrindininko kabliuko, ir tiek žinių.

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 16:01

Jums į viską atsakyta ir paaiškinta. Kartojatės. Beje, labai nemėgstu veidmainių... Gal pailsėkite?

Pikasui Prošalis       2016-09-5 15:57

Didelis klausimas, kas čia yra keistuolis, o kas užsimaskavęs putinoidinis provokatorius? Jūs sakote, kad jums visai nesvarbu, kas “rankas trina”. Būtent apie tokius ir kalbama VSD ataskaitoje apie grėsmes valstybei, kurie nemąsto,  nei šį, nei tą pliurpdami apie Lietuvos valdžią ir Prezidentę, nesuvokdami, kad visu tuo naudojasi Putino propagandinė mašina. Nesuprantu tik, ar jūs toks nenuovokus laisvamanis, ar rimtas samdytas destruktorius ir agentas.
Kai valstybės egzistencija pakibusi ant plauko, jums kažkodėl atrodo, kad yra deramas laikas pareikšti, kad abejojate kai kuriais prezidentės sprendimais, kai ji pati savo sprendimais neabejoja. Kaip visa tai suprasti valstybės saugumo šviesoje, gerbiamasis?

Pikasas Prošaliui        2016-09-5 15:44

Gal geriau nusišypsokime kartu: PRIMENU:  A.Terleckas aiškina taip:(cituoju) „Mūsų (tarybinėje) santvarkoje matau daugiau gero, negu blogo. Taip! Šioji santvarka tiek man, tiek ir mano brangiajai Lietuvai davė labai daug. Kuo būčiau, jei ne Rusija? Sekiočiau paskui plūgą užbaigęs tik pradžios mokyklą. O šiandien esu baigęs aukštąjį mokslą. Rusija grąžino Lietuvai Vilnių, atkovojo Klaipėdą ir išgelbėjo nuo visiško mūsų tautos išnaikinimo.” Ar galima tokį besidžiaugiantiį lietuvį vadinti OKUPUOTU?

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 15:36

Jūs tikras keistuolis. Kritikuokite ką tik norite. Kad ir pačią prezidentę. Jei tai darysite argumentuotai ir konkrečiai - bus verta dėmesio. Dar vertingiau, jei tai darysite atitinkamu laiku, tai yra tada, kai konkreti situacija aptariama. Štai tokios konkrečios kritikos apie bet ką nuolat pasigendu. O ką matau? O matau tik nuolatinį kalbėjimą apie kokią tolimą praeitį ar abstrakčius vertinimus. Toks metodas, manau, grynai populistinis ir iš jo nėra jokios apčiuopiamos naudos. Man visai nesvarbu ar kas “rankas trina”, ar kas spjaudosi. Kur kas svarbiau artėti tiesos link. Jūs net suprasti to nesugebate, o kalbate, kad “perkandote”. Juokas tik…

politikų patriotų nebeliko ir nebuvo gal?       2016-09-5 15:20

pikasius - politrukas,
kubilius - mizantropas,
juknevičienė - komsomolka
degutienė - komunistė
anušauskas - kgbistas
polikarpovna - bolševikė
——
čia landsbergio chebra.

——————-
todėl komunistams pilna laisvė vogti bei vaikus prievartauti

Prošalis Pikasui       2016-09-5 15:19

Nesuprantu jūsų logikos. Jūs, “nearšiai” puldinėdamas Prezidentę, neva abejodamas kai kuriais jos sprendimais, kokioms jėgoms pilate ant malūno girnų vandenį? Ar ne tiems patiems “kremlin gudručiams”, kurie, puikiai suprasdami jūsų kaip komentatoriaus vertę, trina dabar delnais ir geria šampaną, - maždaug: Žiūrėkit visi kas tik matot, pagaliau ir Pikasas ėmė abejoti Prezidentės sprendimais. Ir dar su kreiva palydimąja užuomina apie teisę ir pareigą “kritikuoti tuos politikus ar valdininkus, kurie elgiasi nepadoriai ar net nusikalstamai”.
Perkandau tamstos putinoidišką gudragalviamimą.

Marginalas       2016-09-5 14:38

Nėra “visas atsakymas”. Visas atsakymas, kad tuos žodžius parašė Chestertonas, giliai tikintis žmogus, t.y. iš tų “fanatikų” (“Bet koks fundamentalizmas yra blogai”, sakė Romos vyskupas, pagerbdamas JAV įkūrėjus masonus), kurie pažįsta pasiaukojimą. Vargu ar verta abejoti, kad Baliukevičius-Dzūkas buvo tikintis krikščionis.
Deja, dabartinis pasipriešinimas, kada tikinčiųjų liko tik mažuma, reikalauja nepalyginti daugiau kovos nei anais laikais: tai kova nebe su pažįstamu agresoriumi, bet su galinga pasauline antikristine elektronine orveline agresija. Tam reikalingi ne šiaip pavieniai didvyriai, bet tikra religinė revoliucija, ir ne vien tik Lietuvoje (realiausiai - būtent Vidurio Europoje). Jos pradžia galbūt buvo Kijeve, bet tęsinio kol kas nematyti.

Pikasas > Prošaliui       2016-09-5 13:48

Niekada nieko nesu apdergęs. Nėra jokios paslapties, ką pats A.Terleckas viešai yra prisipažinęs. (daugiau - google.lt terleckas pikasas) Konstitucija nereikia dangstytis. Tai pagrindinis mūsų įstatymas ir būtina vykdyti jo nuostatas. Beje, “Delfyje” visokios informacijos daug kartų daugiau ir ten nėra taip aršiai puolama prezidentė ar niekinamos kitos konstitucinės valdžios. Kuo, manau , labai džiaugiasi “kremlin gudručiai”. Abstrakti kritika nėra produktyvi. Kur kas tikslingiau kritikuoti tuos politikus ar valdininkus, kurie elgiasi nepadoriai ar net nusikalstamai.

Pikasas > 13:33       2016-09-5 13:40

Nesijuokite ilgiau kaip dvi paras, nes po to stogas gali pradėti važiuoti. Juk turite tokį daiktą?

Prošalis Pikasui       2016-09-5 13:37

Jūs mėginote apdergti disidentą Antaną Terlecką, dabar abejojate kai kuriais Prezidentės sprendimais ir sakote, kad tokią teisę jums suteikė Konstitucija. Girdėta giesmelė. Visi vatnikai gražiai išmokę ta nelaiminga mūsų Konstitucija dangstytis. Šiame portale jums tokie pigūs triukai nepraeis. Čia ne avinų Delfis.

To Prosalis       2016-09-5 13:33

Negaliu nustoti juoktis! Vargsas ES komjaunuolis Pikasas tiesiog bukumo isikunijimas. Susistemintas vidutinybes taip lengva atpazinti is savikritikos ir humoro stokos. Puiku!

Ar tikrai penkios       2016-09-5 13:22

išpuikusios neva didžiosios partijos su visais vijūnėlių skandalais ir masiuliais susitarė diskutuoti tik tarpusavyje.Pasakyk,kas tavo draugas,aš pasakysiu,kas tu?

Pikasas > 12:30       2016-09-5 13:04

Pritariu jūsų požiūriui, tačiau manau, kad kiekvieną atskirą atvejį verta aptarti individualiai…

Pikasui-manau       2016-09-5 12:30

apie eilinius komjaunuolius nekalbu-neisistosi-beveik ners galimybiu i aukstaja istoti,kalbu apie kojaunimo aktyvistus-lyderius.Maciau aplink kaip nuostabiai jie keite spalvas ir susikure ,,draugu rata"savo ,,mafija” siekdami vertybiu ir isisavindami kas imanoma.Na ir zinoma-vel islinde i vadovaujancius .

Požiūris       2016-09-5 12:26

Man mano tėvynė- melo irštva.

Pikasas to Prošalis       2016-09-5 12:25

LR Konstitucija.

Jeigu Tektų       2016-09-5 12:23

Man žudytis kaip toms keturioms moterėlėms aš visų pirmą nužudyčiau kelis niekšus iš seimo, o tada jau su pasididžiavimu nusižudyčiau.

Prošalis       2016-09-5 12:22

Kas jums suteikė teisę, Pikasai, abejoti prezidentės sprendimais, kai didžioji tautos dauguma neabejoja (tai jūsų teiginys). Putinas?.. Žinom tokią seną KGBistinę praktiką - iš pradžių pasėti tarytum nekaltas abejones - lyg tarp kitko. Žinom ir kas iš tokių sėklų (iskrų) išdygsta. Aiškiai esate užsimaskavęs, gudrus Putino agentas. Gal nepasiskiepijot Ulbinaitės skiepu? O gal netinkamai suveikė, kad drįstate abejoti Prezidentės sprendimais?

Pikasas > "Manau..."       2016-09-5 12:22

Komjaunimo ženkliukas - dar ne rodiklis. Kai baigiau vidurinę tik du buvo ne komjaunuoliai. Auklėtojas charakteristikoje parašė, kad nesu pakankamai politiškai subrendęs. Kai pradėjau studijas irgi buvo tik du nekomjaunuliai. Mandatinės buvau nustumtas į užribį ir net “stipkės” nemokėjo. Kas kita, jei koks Stalino laikų komjaunuolis partijos buvo paskirtas fakulteto VLKJS sekretoriumi. Tokiu konkrečiu, man žinomu atveju,  tada buvo tik 7-8, o vėlesniame kurse jau buvo 120 komjaunuolių. Sekretorius, dabar pristatomas, kaip “neokupuotu”, teigia, kad nieko stotį į komjaunimą neragino. Ar taip galėjo būti? - labai abejoju.
Kad dabartinių valdančių partijų trijulė - vieningas kumštis ir aiškinti nereikia. Tad šia prasme jūs teisus. Sustoja greta ir, kaip sakoma, “vieną dūdą pučia”. Kiek ta dūda rinkėjams ausis užguls? - matysim per Seimo rinkimus…

ką pasiekė lietuviai?        2016-09-5 12:21

nu ir kur nusiveržė ta lietuvių tauta? Užsiveržinėti virves ant kaklų?
TSRS eiliniam žmogui buvo rojus, kurio daugiau nebus.

Pikasas Prošaliui       2016-09-5 12:09

Jūsų kliedesiukui primenu, kad tai mano nuomonė, kurią neseniai konkrečiai esu išsakęs šio leidinio komentarų puslapiuose. Turiu tokią teisę. Beje, kalbėjau ir dabar sakau apie keletą abejotinų sprendimų. Neturiu pakankamai žinių, kad galėčiau vertinti kategoriškiau. Jei visi prezidentės pastangų niekintojai mane taip kaltins - bus įdomus vaizdelis smile

Manau kad       2016-09-5 12:05

idealistai ir drasuoliai daugumoje buvo isnaikinti kovose ,isvezti ar bego i uzsieni,o liko ir sekmingai prisitaike tie kas visuomet prisitaiko prie visko.Graziai rase Tuve Janson apie samanas-karta ismindziotos jos atsigauna,bet po keliu kartu-zuva.Tikrai nenoriu visu musu vadinti kazkokiais nevykeliais-prisitaikeliais,bet juk i virsu isplauke tie,kas svarko skyluteje likusioje nuo komjaunimo zenkliuko isisege Vyti…Zodziu-paprasciausi karjeristai.O dabar artejant rinkimams visi nepriklausantys valdantiems susiskalde ir todel nelabai ka pasieks…

Pikasui Prošalis       2016-09-5 11:54

Sakydamas, kad prezidentė padarė keletą abejotinų sprendimų, jūs esate neteisus. Prezidentė aiškiai yra pasakiusi, kad nėra padariusi klaidų. Tokiu savo teiginiu jūs kasatės po Prezidentūros pamatais, tad galima įtarti, kad esate rusų agentas.

Pikasas       2016-09-5 11:44

Autorius Dalius Stancikas vaizdžiai aprašo Lietuvos partizanų pasipriešinimą okupuotoje valstybėje. Galima didžiuotis tais ryžtingais partizanais, kurie iki paskutinio atodūsio kovojo su sovietiniais okupantais. Dabar jau turime didesnį aiškumą, kas buvo tie “stribai”. Vis daugiau liudininkų teigia, kad jie buvo sovietiniai kariškiai ir kad jų tarpe būdavo tik vienas kitas Tėvynę išdavęs lietuvis. Jei mes kalbame apie okupaciją, tai turime suprasti ir tai, kad ne visi galėjo jaustis okupuotais. Komunistai ir komjaunimo aktyvas, visokeriopai talkinęs sovietiniam saugumui, galėjo jaustis pakankamai saugiai. Nekliudomai galėjo reikštis ir tie, kurie buvo įterpti į pasipriešinimo judėjimą ir nuosekliai perdavinėjo KGB žinias apie savo bendražygius. Tik vienas kitas apie tokią savo veiklą yra daugiau ar mažiau atvirai prisipažinęs. Pasipriešinimo istorija, manau, įvertins ir “stukačius” ir “išverstaskūrius”.
    Dalius Stancikas savo rašinyje skelbia rūstų kaltinimą: “konservatoriai padarė viską, kad valstybės vadove taptų buvusi komunistų partijos aukštosios mokyklos dėstytoja, dešimtmečius ruošusi Lietuvai aukščiausius komunistinius vadovus ir savo kolaboruojančio darbo nepakeitusi net vykstant paskutiniam Tautos atgimimo sąjūdžiui?” PASIAIŠKINKIME: Pirmiausia, Dalia Grybauskaitė dėstė politiniams šulams ekonomiką. Kas mena tas paskaitas, teigia, kad jos paskaitose buvo nemažai apie rinkos ekonomikos galimybes. Ji Lietuvos Sąjūdžio veiklos pradžioje nebuvo jo gretose ir tuo, manau, nesididžiuoja. Tačiau ją Prezidento rinkimuose rinko ne tik vienos ar kitos partijos nariai, o visi Lietuvos piliečiai. Abi kadencijas ji pradėjo turėdama tvirtą rinkėjų paramą. Jos kandidatūrai prieš pirmus rinkimus pritarė ir V.Landsbergis. Tolimesnė prezidentės D,Grybauskaitės veikla įtikino, kad jis neapsiriko. Prezidentė per beveik dvi kadencijas padarė tik keletą abejotinų sprendimų, kurie netgi nebuvo esminiai, galėje rimčiau sutrukdyti Lietuvos vystymosi procesui. Dabar pastebiu vis daugiau siekių norint kairiosioms jėgoms užviršuoti politinę piramidę savo statytiniu. Turime būti budrūs, nes LR Prezidento postas yra labai svarbus mūsų valstybės užsienio ir vidaus politikai.

>Arvydas       2016-09-5 11:39

Labai reikia kalbėtis su artimaisiais.Na,nors su vienu,kuris kiek šviesesnis.Nes dar daug artimųjų  turi savanaudiško sovietinio raugo,o jį jau perdengia vakarietiškas vartotojiškas,negailestingas,abejingas raugas.Kiek daug infarktų.

Arvydas       2016-09-5 11:27

Pasipriešinimas ir/ar prisitaikymas? Prisitaikyti be galo paprasta (jei viduje nelieka nepasitenkinimo savimi nuosėdų). Plauki pasroviui, esant reikalui, pritariančiai pašūkauji, pasiteisini (jei bėra toks poreikis), kad “visi” taip daro, kad “nieko čia aš nepakeisiu”. Ir gyvuoji toks drungnas ir neproblemiškas. Gi priešinantis rizikuoji prarasti dalį ar visas “gėrybes”, rizikuoji savo artimųjų gerove, dažnai tampi balta varna (arba “ne kaip visi žmonės”) savo aplinkoje ir t.t. ir pan. Bet smagu, kai nereikia marinti savigraužos kirmino savyje.
Viltis miršta paskutinė?

Skelbiama,kad Vilniuje        2016-09-5 10:50

nusižudė keturiokmetis,o pas mus per 4 metus nusižudė 4 moterys virš 70 metų.Ir šviesios,ir lankančios bažnyčią.Vaikai jų siekia karjeros,dirba per kelis darbus…Susvetimėjimas,liūdesys,bendruomenės neatjauta,medicinos pagalbos neprieinamumas,daktarų abejingumas?

Dzeikas       2016-09-5 10:41

Mes taip prisitaikeme kovoti susvetimsaliu jungu, kad be jo paprasciausiai ismirstame.
Amerikieciai pamate tik viena lietuvio budo bruoza - pasipriesinima okupacijai. Taciau jie nemate visisko socialinio solidarumo nebuvimo. Patikekit, jei jiems parodytu kas nors - jie nutaisytu mina tarsi pirstus i sh ikise, o jie labai jautrus nesvarai visom prasmem.

Komentarų puslapis 1 iš 2
 1 2 > 

Rekomenduojame

Nida Vasiliauskaitė. Ko bijote? Jų?

Algimantas Rusteika. Gal pabandom niekur nebebėgti?

Vygantas Malinauskas. Iš tėvų valdžios išlaisvinto vaiko interesas

Vytautas Radžvilas. Nesibaigianti tremties Golgota

Vytautas Sinica. Kas priešina visuomenę?

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Visiškas teisinis nihilizmas

Lietuvos šeimų sąjūdžio pareiškimas: Vienykimės!

Lietuvos Šeimų Sąjūdis: pranešimas dėl birželio 15–16–17 dienomis įvyksiančių protesto akcijų

Ramūnas Aušrotas. Ką reiškia SAM paskelbtas vaikų nuo 12 metų skiepijimo vajus ir manipuliacijos įstatymo tekstu?

Ką šiandien žinome apie tremtis? Dovilo Petkaus pokalbis su prof. Rasa Čepaitiene

Krescencijus Stoškus. Maršas, apnuoginęs realybės absurdą

1941 m. Birželio sukilimo 80-metį pasitinkant. Valdas Vasiliauskas: Idėjinė A. Sniečkaus klaida

Kviečiame į parodą „Pirmasis masinis trėmimas 1941 m. birželio 14–19 d.“

Vidas Rachlevičius. Aš su siaubu laukiu naujų rinkimų

Vaidotas A.Vaičaitis. Šeima, partnerystė ir Civilinis Kodeksas

Vidmantas Valiušaitis. Pasiuntinys, kurio neatpažino. In memoriam Stasys Lozoraitis (1924–1994)

In memoriam Marcelei Kubiliūtei (1898–1963): ar atsirastų Vilniuje paminklas pačiai iškiliausiai Lietuvos Moteriai, Tautos sukilimo dalyvei?

Zigmas Tamakauskas. Atminties išsaugojimo paminklas

Robert P. George. Drąsa, meilė ir pasiaukojimas kovoje už šeimą

Lietuvos advokatūros pergalė prieš STT: slaptų pažymų eros pabaiga?

Pristatome „Šeimų Sąjūdžio“ nuotolinę vaizdo konferenciją apie protesto akciją birželio 15–17 dienomis

Geroji Naujiena: Broliai, seserys, gyvenkime ir mes tikėjimu, ne regėjimu

Rasa Čepaitienė. Jie sako „NE“

Nacionalinis susivienijimas kviečia paminėti Birželio sukilimo 80-metį

Kastytis Braziulis apie jėgos naudojimą prieš parlamentarą: incidentas gali tapti precedentu

Nida Vasiliauskaitė. Kokia būtų TS-LKD ir medijų reakcija, jei tai būtų nutikę Baltarusijoje ar Rusijoje?

„Neredaguota“ pokalbis su istoriku Valdu Rakučiu apie tarpukario Lietuvą iki perversmo

Andrius Švarplys informacinėje laidoje „Proto balsas“: kur dingo tikroji TS-LKD partija ir „konservatizmas“ Lietuvoje?

Kas Nidą Vasiliauskaitę stebina labiau nei žvaigždėtas dangus, kėlęs nuostabą Kantui

Vidmantas Valiušaitis apie Lukašenkos vertą „šventę“

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.