Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Demokratija ir valdymas, Krikščionių pilietinis veikimas

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Tiesos.lt redakcija   2021 m. gegužės 5 d. 10:17

39     

    

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

laikmetis.lt

Brolis pranciškonas Paulius Vaineikis vėl užsitraukė savo ordino Lietuvoje vadovybės ir brolių nemalonę. Šįsyk brolių nepasitenkinimą sukėlė br. Pauliaus viešai išreikštas palaikymas (ČIA) „Didžiajam šeimų gynimo maršui“ ir ketinimas jame dalyvauti.

Gegužės 4 d. duodamas interviu internetiniam dienraščiui „Bernardinai“ kunigas pranciškonas Arūnas Peškaitis OFM, pareiškė: „Man labai liūdna, kad prie maršo žada prisijungti mūsų brolis pranciškonas Paulius Vaineikis. Jis žiniasklaidoje minėjo, kad ten dalyvaus, „jei jo vyresnieji neprieštaraus“, nors tai sakydamas jau žinojo, kad provincijolas jam neleido vyktį į tą renginį. Turiu pabrėžti, kad Mažesniųjų brolių ordino Lietuvos šv. Kazimiero provincija atsiriboja nuo šios akcijos.“

Svarbu pastebėti, kad br. A. Peškaitis šiuo metu pranciškonų ordine neužima jokių vadovaujančių pareigų, todėl lieka neaišku, kodėl būtent jis paskelbė viešoje erdvėje oficialią ordino poziciją. „Laikmečiui“ susisiekti su pranciškonų atstovais nepavyko.

Be kita ko, br. Arūnas negailėjo kritikos savo bendrabrolio atžvilgiu: „Ir paskutinis dalykas – dėl kurio br. Paulius Vaineikis nusipelnė teisėtos kritikos. Aišku, jį paskui puolė tokiais pat žodžiais. Buvo užsuktas neapykantos ratas. Bet negalima krikščioniui vartoti žodžių, žeminančių kitą žmogų. Nė vienas žmogus Dievo akyse nėra praradęs savo orumo. Jis turi orumą vien dėl to, kad yra sukurtas, gyvena ir yra atpirktas Kristaus. Ir jeigu mes susigundom kartoti žeminančius žodžius, epitetus – tada aš bijau pasakyti, kiek esu krikščionis.“

Reaguodamas į interviu br. Paulius savo paskyroje feisbuke paliko tokio turinio įrašą (kalba netaisyta – laikmetis.lt past.): „Mielas broli Arūnai, yra tokia sena rusų pasakėčia, kuria moki mintinai ir kitiems cituoji, apie gyvatę ir sakalą (berods M. Gorkio parašyta), ten pasakyta: „gimęs šliaužioti negali skraidyti“ (рожденный ползать – летать не может). Vergu gimęs, niekada nesuprasi ką reiškia išties būti Laisvu. Visiems, kurie šmeižiat mane, šmeižiat Šeimų Maršą, tuos kurie jį organizuoja tebūna jums Dievas Gailestingas Teisėjas. Žinau, kad Kristus numirė už visus, tad šliaužiokit ir toliau kartodami seną Gyvatės-NACHAŠ maldelę aš, aš, aš…“

Taip pat kun. A. Peškaitis paragino krikščionis atsiriboti nuo Maršo (ČIA): „[…] vertinu vienareikšmiškai negatyviai – organizatorių tonas vis aštrėja, darosi ultimatyvus. Tai tampa galios demonstravimu, be to – visiškai nesuprantamu prisiėmimu atsakomybės už visą Lietuvą. Vienas iš maršo didžiųjų rėmėjų (ir, kaip suprantu iš tekstų, organizatorių) yra Vitas Tomkus, seniausiai pagarsėjęs savo pronacistinėmis pažiūromis. Mano supratimu, krikščionims derėtų absoliučiai palikti šitą iniciatyvą, netgi pasisakyti prieš ją.“

Anksčiau kun. Paulius Vaineikis dėl savo aštrios kritikos LGBT bendruomenei turėjo trauktis iš Kretingos Pranciškonų gimnazijos kapeliono pareigų, jam buvo nerekomenduojama bendrauti su žiniasklaida.

„Didysis šeimos gynimo maršas“ įvyks Vilniaus Vingio parke gegužės 15 d.

Papildymas. gegužės 4 d., 20.15 val. Neilgai trukus po „Laikmečio“ publikacijos ir klausimo oficialiojoje Mažesniųjų brolių ordino paskyroje (į klausimą atsakymo negavome) feisbuke buvo išplatintas toks pranešimas:
„Kylant aistroms dėl gegužės 15 dieną planuojamo „Didžiojo šeimos gynimo maršo“, Mažesniųjų brolių ordino Lietuvos Šv. Kazimiero provincija oficialiai pareiškia, jog neketina dalyvauti šiame renginyje. Vienybėje su Lietuvos Vyskupų konferencija primename jos poziciją, išsakytą š.m. balandžio 23 dienos pranešime. Provincijos ministras br. kun. Algirdas Malakauskis OFM“.

laikmetis.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

nuomonė       2021-05-7 8:54

Kaip sakydavo senieji kaimo išminčiai- ” tikėk Dievu, o ne kunigu”...

Priminimas       2021-05-6 16:00

Br. A. Peškaičiui ir panašiems į jį verta prisiminti ištrauką iš Evangelijos pagal Matą:
Mūsų Viešpats Jėzus Kristus mokė: “Nemanykite, jog aš esu atėjęs nešti žemei ramybės. Aš atėjau nešti ne ramybės, o kalavijo. Atėjau sukiršinti sūnų prieš tėvą, dukrą prieš motiną ir marčią prieš anytą. Žmogaus namiškiai taps jam priešais. Kas myli tėvą ar motiną labiau negu mane, tas nevertas manęs. Kas myli sūnų ar dukterį labiau negu mane, tas nevertas manęs…” (MT 10, 34-37) 

StasySG       2021-05-6 8:45

Raigerdas     2021-05-5 21:24
———————
Pritariu komentatoriaus nuomonei: “Kritinėje situacijoje nukrito kaukė ir nuo Arūno Pleškaičio. Dabar aiškiai matosi, kad šitas žmogus niekada nebuvo su visuomene, bet visą laiką stengėsi pristaikyti taip, kad gauti valstybinį maitinimą”

Raigerdas       2021-05-5 21:24

Visais laikais, visais amžiais buvo tie, kurie ištikimai tarnauja savo pasirinktam socialiniam vaidmeniui, ir visais amžiais buvo tų, kurie nešioja kaukes ir visuomenę mato ne asmenybę, o jo kaukę, kurią jis demonstruoja savo aplinkoje. Kada tos kaukės nukrenta? Kritinio atveju, kai visuomenei tenka pasirinkti kitą kelią. Štai, dabar aiškiai matyti, kad, pavyzdžiui, Andrius Navickas jau dešimtmečiais nešiojo tą kaukę skirtą  visuomenės kvailinimui. Ir štai šita kaukė nukrito.  Dabar mes matome tikrąjį Andrių Navicką, koks jis buvo visuomet , tik visą laiką tai slėpė. Kritinėje situacijoje nukrito kaukė ir nuo Arūno Pleškaičio. Dabar aiškiai matosi, kad šitas žmogus niekada nebuvo su visuomene, bet visą laiką stengėsi pristaikyti taip, kad gauti valstybinį maitinimą, o dabar atrado dar vieną nišą, kuri jį išlaiko. Bet tai yra Blogis mūsų valstybėje. I kad nelikti su tuo blogiu, tai pažiūrėkime ir į kitus kunigus. Mano manymu, vienas iš šviesiausų protų Lietuvoje yra kunigas Robertas Grigas. Štai tokių žmonių tikrai verta paklausyti, nes jie kalba tiesą, o ne taip, kaip A.Pečkaitis ar A.Navickas, stengiasi Melą įbrukti žmonėms už Tiesą. Išgirskime dorų kunigų žodį ir vienas iš jų yra Robertas Grigas:„Vakaro žinių” kalbintas kunigas Robertas Grigas, paklaustas, ar dalyvaus Šeimos gynimo marše, patikino, kad jį sutikti pikete bus galima. Dvasininkas ragina ir kitus dalyvauti visuomenei svarbiame įvykyje. „Manau, būtina dalyvauti, nes reikia pasakyti tai, kas yra labai svarbu. Šiuo atveju, svarbu, ne kas organizuoja ar ką kalba, o principinis maršo tikslas. Manau, tai likiminis Lietuvos reikalas. Nes neaišku, ar vėliau turėsime tokių galimybių susirinkti ir pasakyti tai, ką galvoja visuomenės dauguma, o ne nuo Tautos ir jos vertybių nutolęs mūsų dabartinis elitas.

Esu sakęs savo pažįstamiems, kurie klausė dėl maršo, kad kaip ir prasidedant Atgimimo Sąjūdžiui, ne visiems buvo priimtini renginio organizatoriai. Ir tuomet dalyvavo įvairių biografijų žmonės, bet kai įsijungė Tautos dauguma, nuo pagrindinio tikslo – Nepriklausomybės nebuvo galima Sąjūdžio nukreipti. Niekas nebegalėjo jo perimti: nei Maskva, nei KGB ar kraštutinės jėgos.
Manau, ir šiuo atveju, jeigu į maršą įsijungs daug geros valios žmonių, kuriems tikrai rūpi Lietuvos ateitis ir šeimos, bus geras įvykis. Matydami, kad tai, kas didelei daliai žmonių brangu, yra niekinama, žmonės nebegali tylėti. Ir tai suvienija, ir sukviečia įvairius žmones. Ir maršo tikslai suvienija plačią visuomenės dalį. Manau, tai yra galinga jėga.

Visiems maršo dalyviams palinkėčiau vengti aklos neapykantos ar pykčio pasisakymų, kuriais avansu jie yra kaltinami.

Galima suprasti susikaupusį žmonių nepasitenkinimą dėl įžūlaus ir arogantiško valdančiųjų elgesio, bet tikėjimas rodo, kad neapykanta niekur neveda. Ji griauna net ir geriausius sumanymus. Kalbėkime apie pozityvius dalykus, kuriuos norime kurti ir kokios valstybės kūrybos tikimės iš savo išrinktos valdžios.
Tiems, kas dar abejoja dėl dalyvavimo, siūlyčiau susitelkti ne į asmenybes, o į pagrindinius maršo tikslus. Jeigu tikslai mums svarbūs, prasminga dalyvauti marše“, – „Vakaro žinioms“ sakė kunigas R.Grigas.

Paskaitykite       2021-05-5 21:07

gegužės 5 dienos Šeimų Maršo organizatorių pranešimą Info.lt. Ten rašoma, kad visą info apie Maršą galima rasti leidiniuose: info.lt, minfo.lt, kaunoforumas.com , komentaras.lt . RESPUBLIKA nepaminėta. Vadinasi, Tomkus čia niekuo dėtas.

Ayn Rand       2021-05-5 21:02

“elfe” kliedi, čia net aš su Raigerdu sutinku.

Na jau ne       2021-05-5 20:40

Pranciškonai neturėtų meluoti, o meluoja, manipuliuoja, skleidžia insinuacijas, šmeižia žmones. Gėda, tėveliai pranciškonai!

Deja       2021-05-5 20:22

totalitarizmo (anti)kultūros persmelktame XXI amžiuje net vienuoliai nebelaisvi, o tarnauja didžiąjam mistiniam tikslui… Ir ši Dievo plaštakė čia ne išimtis… Pamenu poną kai dar lankė aspirantūros paskaita (filosofijos etc.) Vilniuje 1991 ar 1992…

R9ta        2021-05-5 18:16

nemaniau, kad Peškaitis yra toks ši…nius. Ar jų ordino valdžia Vokietijoje sėdi? Iš kur toks nuolankumas Švabo naujajam katekizmui ir visuomenės inžinerijai, prisidengiant virusu? Fe, ir dar kartą fe. Labai juo nusivyliau kaip žmogumi. Pasirodo, prisitaikėlis. Tai ne Robertas Grigas.

Įžvalgos       2021-05-5 17:21

Be kita ko, br. Arūnas negailėjo kritikos savo bendrabrolio atžvilgiu: „Ir paskutinis dalykas – dėl kurio br. Paulius Vaineikis nusipelnė teisėtos kritikos. Aišku, jį paskui puolė tokiais pat žodžiais. Buvo užsuktas neapykantos ratas. Bet negalima krikščioniui vartoti žodžių, žeminančių kitą žmogų. Nė vienas žmogus Dievo akyse nėra praradęs savo orumo. Jis turi orumą vien dėl to, kad yra sukurtas, gyvena ir yra atpirktas Kristaus. Ir jeigu mes susigundom kartoti žeminančius žodžius, epitetus – tada aš bijau pasakyti, kiek esu krikščionis.“
————————————————————————-
Pagal br. Arūną gaunasi, kad ir paleistuviai yra garbingi žmonės, kurių atžvilgiu dorų žmonių negalima pažeminti. Nejaugi ir Kristus mokė, kad visi žmonės tiek darantys sunkias nuodėmes, tiek jų ir nedarantys, yra garbingi žmonės? Jeigu taip būtų iš tikrųjų, tai daugeliui silpnavalių savaime kiltų klausimas, ar tokiu atveju yra verta nedaryti sunkių nuodėmių, apie ką br. Arūnas (kaip dvasinis pedagogas), atrodo, net nepagalvoja.
P.S. Apmaudu, kad kažkodėl liko kaltas tik br. Paulius, aktyviai ginantis prigimtinę šeimą, bet ne LGBT ideologijos propaguotojai, siekiantys pakeisti visuomenę pagal savo nuodėmingą pasaulio supratimą. 

Ką tiki krikščionys?       2021-05-5 17:16

Kunigų knyga, 20:13:
“Jei vyras sugultų su vyriškiu kaip su moterimi, jie abudu padarė šlykštybę, abudu mirte tenumiršta, jų kraujas ant jų”.
[Rubšys išvertė suktai, plg. tiksliai King James:
“If a man also lie with mankind, as he lieth with a woman, both of them have committed an abomination: they shall surely be put to death; their blood shall be upon them”]
Taip, kas be ko, Kristus atpirko visus, bet ar Jis paneigė Įstatymą?
Plg.
1)  Nemanykite, neva Aš atėjau panaikinti Įstatymo ir Pranašų: ne panaikinti atėjau, bet įvykdyti. Nes tikrai sakau jums, kol dangus ir žemė nepraeis, nė viena jota ir nė vienas raidės ragelis nedings iš Įstatymo (Mt 5:17–18);
2) Įstatyme kas parašyta? Kaip skaitai? (Lk 10:26);
3) Jei nori įeiti į Gyvenimą, vykdyk įsakymus! (Mt 19:17)
4) Todėl kas pažeistų bent vieną iš mažiausių įsakymų ir taip elgtis mokytų žmones, tas bus vadinamas menku Dangaus Karalystėje. O kas juos vykdys ir jų mokys, bus vadinamas didžiu Dangaus Karalystėje (Mt 5:19).
Suprantama, puolančio nevalia atstumti, reikia stengtis jį gelbėti, kol dar gyvas, nes Įstatymo reikalauta bausmė nedings, ji pereina į amžinybę:
“Neklyskite! Nei ištvirkėliai, nei stabmeldžiai, nei svetimautojai, nei iškrypėliai [“malakijos = effeminate: pasikeitę į moteris, transvestitai!!!], nei vagys, nei palūkininkai, nei girtuokliai, nei keikūnai, nei plėšikai nepaveldės Dievo karalystės” (1 Kor 5:9-10)
Taigi Įstatymo numatyta bausmė neatšaukta: ATPIRKTAS nereiškia IŠGANYTAS! Jei nepriimi Atpirkimo, lieki su bausme, kuri tik atidėta atlikti amžinybėje! Kas baisiau, bausmė laikinybėje ar amžinybėje?
Šeima yra šeima. Sodomija ne šeima, bet sunki nuodėmė.
Tai kaip krikščionis gali pataikauti puolantiems į pragarą reikalaudamas sodomitų porai sutuoktinių teisių (įvaikinimas)? Ar tai nėra nusidėjėlio skatinimas pražūti? Kur krikščioniška meilė?
Bet aišku, jei žmogus tik paprastas gyvūnas, o Biblija - pasakos, tada OK, tegu ir įvaikintieji tampa sodomitais! Atidarom pasaulinę Sodomą ir Gomorą!
Bet juk krikščionims Biblija nėra pasaka!
Gal bernardinas Navickas ar pranciškonas Peškaitis ateistai?

hmm       2021-05-5 17:13

Vyskupai laimina, palaiko, o Peškaitis draužia:) Kažkaip juokingai gaunasi.
Ir kodėl kun. Vaineikis turėtų klausyti Peškaičio? Būk broli Pauliau šių dienų Pranciškus ir neklausyk kunigo-psichologo:)

ei, ei!..       2021-05-5 17:10

“taciau prasidejus hormoninems audroms paauglysteje, berniukus ima traukt berniukai, mergaites mergaites…”
elfe, apie ką čia tamsta?... Galima iš nuobodulio dalintis viešoj erdvėj savo sapnais ar šiaip fantazijom, bet visgi neperžengiant ribų. Beje, kai aš buvau paauglė, man jokiam sapne nepasisapnavo, kad mane imtų traukti mergaitės! - fui, net koktu pasidarė...
o grįžtant prie temos, tai asmeniškai aš palaikau brolį Paulių Vaineikį, dėkoju Dievui už kun. Grigą, kun. Valkauską, mūsų mylimą vyskupą emeritą Kaunecką, etc. Apie Pieškaitį nenoriu išvis nieko komentuoti. Kiekvienas gyvena pagal savo protą ir sąžinę, ir dvasininkai ne išimtis.

elfe Raigerdui       2021-05-5 16:57

jei kalbat apie tokius psichiatrus, kaip D.Puras, L.Slusnys, psichologus kaip R.Povilaitis ir panasius ALF globotinius (nenustebciau jei jie ir Pleckaicio draugai), tai taip, Jus teisus.
bet juk turim ir E.Laurinaiti, Gailiene ... kitu sveikai mastanciu.. smile

Atėjo laikas       2021-05-5 16:33

Manau, kad jau seniai yra atėjęs laikas pasipriešinimui, dabar jau ne tik kad galima, bat privalu tai padaryti.

Raigerdas       2021-05-5 16:31

Ponia “elfe” peržvelkite Arūno Peškaičio biografiją ir jūs pamatysite, kad šitas žmogus mėgsta būt i išlaikytiniu. Štai jis dirbo Teisingumo ministerijoje. Ir atrodo, kad reikalai turėtų pradėti eiti geriau,  bet ne, Arūnas Peškaitis dirbo savo kenkėjišką darbą. Lietuvoje padaugėjo tokių kanopinių žmonių, kurie savo kanopomis nuspiria Konstituciją į šoną. Arūnas Peškaitis yra vienas iš jų. Lietuva prisiėmė atsakomybę, kad gerbs Žmogaus teises,  bet kanopiniams į tai nusispjauti. Seime visus 30 metų buvo ir kvailesnių ir protingesnių Seimo narių. Bet dabar į Seimą jau atėjo kanopiniai, kuriems nusispjauti ant tos Konstitucijos. Ir dabar jau ne KGB-istų darbas, o vietinių kanopinių darbas. Ir dar kartą apie psichologiją. XX a. pradžia prasidėjo marksizmo plitimu. Ničės posakis “Dievas mirė, mes jį nužudėme” plito visur. 1879 m. prof. V. Vuntas Leipcige įkurią pirmąją psichologijos mokyklą. Būtent V. Vuntas pareiškė viešai, kad “dvasios” nėra. Tai apie ką šitas mokslas, jeigu jis kilęs iš gr. psiche, ką reiškia dvasia, ir logos - reiškia mokslą. Ko nepaklausi Lietuvoje, tai daugybė žmonių tvirtina, kad tai mokslas apie dvasią. Bet psichologijos tėvas V. Vuntas pareiškia, kad “dvasios” nėra, tada apie ką šitas mokslas. Toliau yra tvirtinama,kad “psichologai, remdamiesi psichologijos mokslo žiniomis, teikia psichologinę pagalbą” (Vikipedija).  Bet kaip išeina, kad nei psichologai nei psichiatrai nepadeda susitvarkyti su bėda nei alkoholikams, nei narkomanams? Tuo tarpu ne psichologai ir ne psichiatrai lenkia tuos “dvasios inžinierius” dešimtis kartų. Ir jeigu jie tikrai padeda žmonėms, tai visokių depresijų ir net nežimių psichinių sutrikimų turėtų mažėti, alkoholikų taip pat, nusikaltėlių taip pat. O dabar yra atvirkščiai - jų daugėja, o antidepresantus ir psichotropinius vaistus vartojančiaų auga didžiuliais tempais. Tai jau 80 000 žmonių Lietuvoje, o psichiatrijos tėvynėje Vokietijoje - 3 milijonai. Ir jeigu psichologija atsirado dar 1879 m. ir ji “padeda” žmonėms, tai kaip atsirado TSRS su savo beprotiškais diktatoriais ir kur psichiatrija tapo KGB įrankiu? Kaip valdžioje atsidūrė Hitleris, kurį palaikė psichiatrai ir kurie pirmieji pakišo Hitleriui sąrašus vaikų su psichine negalia, kurie buvo sušaudyti (70 000 vaikų). Kodėl tarp psichiatrų yra daugiausia savižudžių? Kodėl tarp psichiatrų daugiau narkomanų, nei tarp kitų medicinos darbuotojų? Kodėl tarp psichiatrų daugiau pedofilų ir kitokių seksualinių  nusikaltėlių, nei tarp kitų medicinos dar buotojų? Kodėl pschiatrai taip uoliai tarnauja tiek fašistiniams režimams, tiek komunistiniams režimamas, tiek dabartiniams teroristams, netgi tam pačiam Bin Ladenui? Turiu jums patarimą. gerbiama “elfe”: niekada neteisinkite tokių žmonių (“dalinai teisus”), kurie atvirai spjauna į Lietuvos Konstituciją, dirbdamas Teisingumo ministerijoje. KIEKVIENAS ŽMOGUS TURI TEIGIAMŲ SAVYBIŲ IR NEIGIAMŲ SAVYBIŲ, TIK SKIRTUMAS YRA TAME, KAS BŪTENT DOMINUOJA TAME ŽMOGUJE, T.Y. KOKIŲ SAVYBIŲ PAS JŲ YRA DAUGIAU, NES ŠVENTŲ ŽMONIŲ NĖRA. Arūnas Peškaitis padarė daugeliui žmonių Lietuvoje žalos. Jis neatsiprašė, todėl išlieka tokiu pat paršu , kurie yra aprašyti G. Orwell “Gyvulių ūkyje”. Pagal mūsų įstatymus jis faktiškai turėtų sėdėti kalėjime,  bet kadangi Teisingumo ministerijoje dirba net tokie tipai, kaip Arūnas Peškaitis, tai teisingumas yra būtent toks, kokį aprašė G. Orwell “Gyvulių ūkyje”. “Šeimų gynimo maršas” ir atsirado, nes jau žmonėms nebėra kantrybės kentėti tą “Gyvulių ūkio” sukurtą sistemą.

elfe - Raigerdui       2021-05-5 16:31

zodis “psichologija” kilo is graikisko zdzio “psiche”, kas reiskia “siela”, “gyvenima” ar “prota”, o “logia” - mokymas, studija apie tai, bandant suprasti elgesi, emocijas, priklausoma nuo proto funkciju…
protas, musu dvasios veiklioji dalis…
Hegelis net Dieva vadino AUKSCIAUSIA DVASIA PASAULIO PROTU.
Aristotelis savo knygoj SIELA siela skirsto
i mineraline,
augaline, turincia savy ir mineraline,
gyvuline, turincia savy augaline ir mineraline,
bei zmogaus siela turincia mineraline, augaline ir gyvuline bei stovincia tarp gyvulinio bei ukstesnio - angelu pasaulio..
panasaus VIENIO principu iki siol remiasi Altajaus samanai, panasiai tikejo ir nuo gamtos neatitruke pagonys lietuviai… kurie prarade si tikejima, kuris nesikerta su tikraja krikscionybe, vis dar blaskosi…

pirmasis psichologija nuo filosofijos ir teosofijos savo eksperimentais kaip disciplina atskyre Leipcigo tyrinetojas Wundt’as. Bet tai dare ne marksistu, o darvinizmo itakoje..
marksistai isikibo i Pavlovo tyrimus, Froido psichoanalize… biheivoristine psichologija, kuria nugalejo kognityvine… del ko galimai ir isisiubavo toks propagandinis karas del protu, nustumus gestaltine vienio psichologija i sali…
jei klystu, patisykit..

Liūdna       2021-05-5 15:58

Didelė GĖDA! Nesitikėjau to iš kunigo Peškaičio ir pranciškonų.Netgi nesugeba pagrįsti, kodėl puola brolį Vaineikį. Tokiu savo poelgiu tik įrodo, kad į savo ganomuosius, krikščionis žiūri tik kaip į avinus, kurie nemąsto savarankiškai ir negali priimti savarankiškų sprendimų. Vienintelė jų motyvacija yra BAIMĖ. Netgi nesvarbu, kad šeimai yra iškilusi totali grėsmė. DVIVEIDŽIAI!

Raigerdui       2021-05-5 14:43

reikėtų pasidomėti, ar ,,elfe” tikrai yra ,,ponia”. O ,,chachui” nustoti sėti nesantaiką.

Cha, >>14:06       2021-05-5 14:22

Šlykštu skaityti tokias tavo rašliavos nesąmonę. Tau parapijiečiai snukį “išmaltų”. Jei bent žinotumei, kiek daug žmonių Arūnui yra dėkingi. Taip, dabar keistoka skaityti šią nesantaikos epopėją, bet ne mums spręsti, kas ten yra teisus, o kas kaltas. Laikas sudėlios viską į savo vietas.

>>> Raigerdas       2021-05-5 14:15

Nusišnekėjai iki šmeižiko lygio. Gėda.

Raigerdas       2021-05-5 14:06

Komentatorė “elfe” kartais parašo labai teisingus ir gana protingus komentarus. Bet, matomai, psichologija yra jos silpna vieta, nes čia ji stovi lyg ant pačiūžų nemokėdama čiuožti ant ledo. Štai ir čia išsitiesė ant ledo gindama Arūno Peškaičio “garbę”, kurios jis neturi. Šitas žmogus niekada neturėjo Garbės ir jis visada toks ir liko. “Kunigas-psichologas” Arūnas Peškaitis nėra nei kunigas, nei psichologas. Gerbiama “elfe” taip nusišnekėjo, kad net pati nesupranta, kad psichologija yra marksistinė ideologija, t.y ji yra ateistinė. Išeina taip, kad “elfe” tvirtina, kad “kunigas-ateistas” yra “dalinai teisus”. Aš nežinau, kaip galima būti “dalinai teisiu” ir dar meluojant. Kas iš tikro yra tas Arūnas Peškaitis? Tai yra paprastas, kaip dvi kapeikos religinis fanatikas, be to melagis ir šmeižikas. Man jis primena daugiau viduramžių inkvizitorių. Jo kliedėjimai pasireiškė dar tada, kai jis pradėjo dirbti Teisingumo ministerijoje. Ir jis ten pridirbo nemažai žalos, nes jis be to negali. Komentatorė elfe 2021-05-5 12:11 rašo:“taciau prasidejus hormoninems audroms paauglysteje, berniukus ima traukt berniukai, mergaites mergaites… tad si vystymosi perioda galima butu vadint “homoseksualiu”. Keistoki “elfe” tvirtinimai, nes net nežinau iš kur ji paėmė tokius sapaliojimus. Aš irgi buvau berniukas, bet man net į galvą neateidavo tokios mintys, kad man “reikalingas” vyras. Kažkoks briedas. Man visą amžių patiko mergaitės, nes jos kitokios, keistokos, gražios ir t.t. Gaila, kad “elfe” net nesupranta, kad br. Paulius dėsto savo mintis labai sveikai, ir jis tą nevykėlį arba gamtos broką Arūną priligyno visiškai teisingai M.Gorkio išsakytai minčiai:  „gimęs šliaužioti negali skraidyti“. Komentatorei “elfei” rimtai reikėtų įsigilinti į tai, kokie yra nesveiko proto požymiai. Pasikalbėkite su tais žmonėmis, kurie turi skaudžias protines negalias. Jeigu dauguma žmonių turi kokias nors ydas, tai jos būna didesnės ar mažesnės, kurias dažniausiai jie slepia. Protinę negalią turintys žmonės, nemoka jų slėpti, nes nesuvokia , kad tai yra ydos. Jos yra tokios didelės, kurios apima didžiulę dalį to žmogaus esybės, todėl tokiam žogui reikalinga priežiūra, nes jis gali susižaloti ar net netyčia užsimušti kadangi yra protiškai neįgalus. Klausimas:“homoseksualiems zmonems reikia sielovados ar nereikia?”. Matomai, “elfe” nežino, kad tikėjimas yra pas mus pagal Konstituciją yra laisvai pasirenkamas. Taigi, į ką tikėti homoseksualas gali pasirinkti pats ir jam nereikia tam reikalui gauti Arūno Peškaičio “leidimo”. Ponia “elfe” net nesupranta, kad tas Arūnas Peškaitis jokių metodų neturi, kad padėti homseksualui tapti heteroseksualu. Tai nereiškia, kad tokių metodų neegzistuoja. Jie egzistuoja, tik jų neturi nei psichologija, nei krikščionybė. Ir jeigu Arūnas Peškaitis užsiims tuo, kad pradės dirbti su homoseksualais, norinčiais tapti heteroseksualais, tai dar neaišku ar pats Arūnas Peškaitis netaps greičiau homoseksualu, nei homoseksualas taps heteroseksualu. Su juo visko gali būti, nes iš pradžių jis lyg bandė būti psichologu, bet nieko neišėjo, dabar tapo kunigu, bet ir čia jis žmnones pradeda atstumti nuo savęs ir svarbiausia tokio pat tikėjimo kaip ir jis. Palaikau br. Paulių ir labai gaila, kad jam duoda pastabas arba “leidimus” kažkoks tai bedvasis („gimęs šliaužioti negali skraidyti“) Arūnas Peškaitis. Siūlyčiau “elfe” geriau pasiaiškinti, kas yra tas OFM. Ir jeigu ten yra toks Arūnas Peškaitis, reiškia ten yra gana bloga organizacija. Arūnas Peškaitis pradėjo savo kenkėjišką veiklą dar Teisingumo ministerijoje ir tęsia ją iki pat šiandien, t.y. daugiau nei 20 metų. Sielovados reikia pačiam Arūnui Peškaičiui, bet jis matyt, sėkmingai išsisuka , tiksliau jam reikia egzorcisto.

Kas yra       2021-05-5 13:55

pronacistinės pažiūros, koks jų turinys?

standartinis argumentas        2021-05-5 13:25

negali nesulaukti standartinio atsakymo…..

“Vienas iš maršo didžiųjų rėmėjų (ir, kaip suprantu iš tekstų, organizatorių) yra Vitas Tomkus, seniausiai pagarsėjęs savo pronacistinėmis pažiūromis. Mano supratimu, krikščionims derėtų absoliučiai palikti šitą iniciatyvą, netgi pasisakyti prieš ją.“..........

O ka brolis pasakys perskaičiusiam Vikipedijoje, kad ponas A.H. vaikystėje dainavo bažnyčios chore? Ar išvados tos pačios?
.........

Ar tikrai krikščionis turėtų atsisakyti remti šeimos gynimo akciją, kai tą akciją skelbia remiantys ir ktų, gal, priešingų pažiūrų žmonės?

Tik nereikia lai lia       2021-05-5 13:22

Pone Peskaiti, nekalbėk už krikščioniškąja bažnyčia. Vyskupai ir kunigai laimina Šeimos maršą ir su juo bus visa laiką maldoje. Kažkaip labai jau įtartinai Peskaiti atrodai. Gal jau geriau prisipažinti apie savo orientacija? tikrai suprasim pati, bet nereikia žeminti savo brolio Vaineikio, ji nustumti į šoną vien tik todėl, kad jis statuse žemesnis. O tai pas Dievą yra lygūs ir lygesni? Prieštarauji p.Peskaiti pats sau.

Yra skirtumas       2021-05-5 13:12

tarp liberalių krikščionių ir krikščioniškų liberalų.

Išties       2021-05-5 13:03

Vienuolio pranciškono Arūno Peškaičio   veikla turėjo ir turi,deja, liberalkrikščioniškųjų bruožų.Tad, dažnokai šmėžuoja neoliberalioje žiniasklaidoje, be to yra laukiamas liberalkrikščioniškoje žiniasklaidoje bernardinai.lt. Gerb.kun.Pauliau Vaineiki,esate teisus,neikite liberalkrikščioniškų veikėjų klystkeliais.

Šiai iš apačių       2021-05-5 12:56

kylančiai iniciatyvai labai reikalingas sąžininingų,nuoširdžių intelektualų palaikymas,paaiškinimai ,kurie būtų  be pykčio su užuojauta,noru suprasti,padėti.Didelė bėda,kad negalimos viešos diskusijos per LRT kad ir su priešingomis nuomonėmis.Elitas šviesuomenė turi eiti ir diskutuoti bet kada ,o organizatoriai turi juos kviesti.Kad ir bus nelengva,tačiau kompromiso galima ieškoti.Jokiu būdu neatstumti šių žmonių.

fDFsdfSADF       2021-05-5 12:36

Tie kitokie neriasi iš kailio (čia tie kur su tos pačios lyties smaginasi), tiesiog įžūliai bruka savo reikalus, visiems nori primesti savo reikalavimus, o tas ponas Peškaitis sako: “Mes pasnikaujame ir meldžiamės“. Ot žvengsiu, kai tie kiti pradės reikalauti, kad p.Peškaitis ir kiti jo broliai, niekur nedrįstų viešai rodytis vilkėdami savo abitus…

Jan       2021-05-5 12:36

O aš tikiu, kad visa tai vyksta su Dievo pagalba. Ar ne lengviau, dabar, atpažinti kas yra kas? Ar šie, neapgalvoti provincijos ministro br. kun. Algirdas Malakauskio OFM, padaryti sprendimai, Šeimų Maršą išgarsino dar labiau?
Iš kur Dievas pasitraukia, ten įvyksta griūtis.
Melskime Dievą, kad Jis būtų su mumis.

elfe       2021-05-5 12:11

kunigas-psichologas Pleckaitis tik is dalies teisus, manydamas, kad ir homoseksualiems zmonems reikia sielovados..
neturetu jie buti marginaizuojami ir nustumti i visuomenes pakrascius…
kaip psichologas jis greiciausiai zino, kad is prigimties tokiu nedaug, daugelis tera netikusiu seimos santykiu, isirusiu seimu pasekme..
tad reiktu stiprinti gero tevo ir geros mamos vaidmenis seimose…
nes vaiko raida tokia,kad iki paauglystes jo libido psicologiskai neutralus, nors dauguma berniuku ir jaucia didesni potrauki motinai, o mergaites tevui…
taciau prasidejus hormoninems audroms paauglysteje, berniukus ima traukt berniukai, mergaites mergaites… tad si vystymosi perioda galima butu vadint “homoseksualiu”.
isikisus propagandai ir jei dar vyksta konfliktai su tevais ar vienu is ju,ar kokiam “
jei jis butu isklauses geram dedulei ” pasinaudojant paaugliai gali jau emociskai neisaugt is sios vystymosi stadijos…  ju lytinis identitetas gali likt sutrikdytas…

kontraversiskai atrodo Aruno Pleckaicio bandymas Vita Tomku marganalizuot, lipdant jam “nacio” etikete.
galejo bent isklausyt ka jis kalba youtubej. o jis kaip tik ir siekia, kad marsas nebutu radikalizuotas, nukreiptas pries LGBT bendruomene, tarp kuriu jis turi nemazai geru draugu, puikiu menininku ir t.t.
tad panasu, kad ir pats Pleckaitis vadovaujasi senom nudevetom klisem..
Tomkus nera organizatorius, o jo Republika isipareigojo tik but informaciniu remeju…

o kunigai taip pat pilieciai ir turi tas pacias teises kaip ir visi kiti.
primest jiems savo valia, nei korektiska, nei demokratiska, nei krikscioniska, nes pazeidzia net paties Dievo valia…
o Dievas zmogui dave LAISVA VALIA. ir Pats sio savo istatymo nepazeidzia, net tada kai Jo vaiku klaidos veda juos i kancias…nes bet kokia diktatura pazeistu MEILES principa… 
klaidoms atpazinti yra Jo sukurtas priezasties-pasekmes desnis..
jei klystu, pataisykit…

elfe       2021-05-5 12:10

kunigas-psichologas Pleckaitis tik is dalies teisus, manydamas, kad ir homoseksualiems zmonems reikia sielovados..
neturetu jie buti marginaizuojami ir nustumti i visuomenes pakrascius…
kaip psichologas jis greiciausiai zino, kad is prigimties tokiu nedaug, daugelis tera netikusiu seimos santykiu, isirusiu seimu pasekme..
tad reiktu stiprinti gero tevo ir geros mamos vaidmenis seimose…
nes vaiko raida tokia,kad iki paauglystes jo libido psicologiskai neutralus, nors dauguma berniuku ir jaucia didesni potrauki motinai, o mergaites tevui…
taciau prasidejus hormoninems audroms paauglysteje, berniukus ima traukt berniukai, mergaites mergaites… tad si vystymosi perioda galima butu vadint “homoseksualiu”.
isikisus propagandai ir jei dar vyksta konfliktai su tevais ar vienu is ju,ar kokiam “
jei jis butu isklauses geram dedulei ” pasinaudojant paaugliai gali jau emociskai neisaugt is sios vystymosi stadijos…  ju lytinis identitetas gali likt sutrikdytas…

kontraversiskai atrodo Aruno Pleckaicio bandymas Vita Tomku marganalizuot, lipdant jam “nacio” etikete.
galejo bent isklausyt ka jis kalba youtubej. o jis kaip tik ir siekia, kad marsas nebutu radikalizuotas, nukreiptas pries LGBT bendruomene, tarp kuriu jis turi nemazai geru draugu, puikiu menininku ir t.t.
tad panasu, kad ir pats Pleckaitis vadovaujasi senom nudevetom klisem..
Tomkus nera organizatorius, o jo Republika isipareigojo tik but informaciniu remeju…

o kunigai taip pat pilieciai ir turi tas pacias teises kaip ir visi kiti.
primest jiems savo valia, nei korektiska, nei demokratiska, nei krikscioniska, nes pazeidzia net paties Dievo valia…
o Dievas zmogui dave LAISVA VALIA. ir Pats sio savo istatymo nepazeidzia, net tada kai Jo vaiku klaidos veda juos i kancias…nes bet kokia diktatura pazeistu MEILES principa… 
klaidoms atpazinti yra Jo sukurtas priezasties-pasekmes desnis..

Kas nutolsta nuo Dievo,       2021-05-5 11:59

tas save stato į Dievo vietą. Dar daugiau: Dievas juk žmogui davė laisvą valią, o pranciškonų ordinas ją atima. Ir apskritai - pranciškonų ordinas jau nebepriklauso Pranciškui Asyžiečiui.

Nieko nestebina tokių "brolių"       2021-05-5 11:56

kaip tūlas Peškaitis, pozicija. Jie jau seniai ne broliai, o “bratanai”

Cha, išsidavė, kad       2021-05-5 11:53

vadovais skiriami ar renkami tik Blogio imperijos ir jos sąjungininkių kolaborantai.

Dėl senos Gyvatės-NACHAŠ ir kt.       2021-05-5 11:18

Ir kai Izraelis nusidėjo keletą kartų,
juos įkando gyvatė (נחש – NACHAŠ).
Tada išsipildė:
„Jis muš tave per galvą“ (Berešit 3 – 15).

Tai reiškia, kad Izraelis pirmiausiai trenkia gyvatei per galvą,
bet paskui nežino, kaip apsisaugoti nuo jos.
Tada gyvatė kerta atgal…, todėl visi žuvo dykumoje, ir išsipildė:
„O ji gels tave į pėdą“...
http://tora.lt/index.php?psl=1152542&i=0&d=0&klb=1
**************************************************
Skaitome ar klausome br. Arūną Peškaitį vis labiau įsitikiname, kaip lengvai jo širdin patenka manipuliacijų dvasia – Izabelės dvasia, kurią per kasdienius egzortus po Šv. Mišių veja lauk kun. Arnoldas Valkauskas. 
Pagarba broliui Pauliui Vaineikiui už sekimą Jėzumi Kristumi.
Tebūna Dievas kiekvienam Gailestingas Teisėjas.

Žodžio laisvė...       2021-05-5 11:17

Pranciškonai bijo netekti juos maitinančio spenio - lėšų iš valstybės biudžeto.Dėl pinigo galima ir sąžinę prarasti.Nieko nuostabaus.Peškaiti,tu negali uždrausti laisvoje valstybėje žmogui kur nors dalyvauti ar nedalyvauti.Vaineikis yra Laisvos Tėvynės vaikas.Ir nuo okupantų  siautėjimų ne visi kunigai ėjo ginti ar rėmė patriotus.Kas dėl Vito Tomkaus,tai ne tau
Peškaiti spręsti kas ko vertas.Žinok ir atsimink visiems laikams, kad per kruvinuosius Sausio įvykius “Respublika” rėmė ir
viešino visam pasauliui savo puslapiuose.O visi kiti,atrodo,tylėjo vandens į burnas prisirinkę.Viešumas ,nuvilnijęs per pasaulį išgelbėjo Lietuva tomis siaubo dienomis.Peškaiti,nusiimk kepurę prieš Vitą Tomkų ir atsiprašyk.Ir užsičiaupk.Mano vaikas tomis dienomis buvo prie TV bokšto.O kur buvai tu???

Nuomonė       2021-05-5 11:13

LRT pamylėtas Peškaitis, juk kitaip negali.

bronius       2021-05-5 11:08

Taikliai apibūdino A. Jokūbaitis. “Lietuva yra pelkė. Bet neturėkime iliuzijų, nes ji priklausoma ne nuo savęs. Jei ten pajudės ledai, tai juos imituodami – o čia viskas yra Vakarų imitacija – mes irgi susidursime su šitais dalykais. O kadangi tas procesas bus dirbtinis, tai jis bus dar šlykštesnis.”


Rekomenduojame

Dr. Rimas Jankūnas. Ką apie skiepijimo naudą sako susirgimų Covid-19 statistika?

Prancūzai protestuoja prieš naujuosius E. Macrono įvedamus žmogaus laisvių ir teisių suvaržymus

Geroji Naujiena: „Vargas ganovams, kurie pražudo ir išblaško mano kaimenės avis! – Viešpaties žodis“

Audrius Bačiulis. Dešiniosios diktatūros baigiasi demokratija – tai iš esmės dėsnis, kad taip baigtųsi kairiosios diktatūros, istorijoje nerasite

Martynas Katelynas mitinge prie Seimo „Apginkime Lietuvą!“

Nida Vasiliauskaitė  naujojoje „Lapių medžioklėje“: apie Armonaitę, ieškančią, jaunoko kvailoko vyro, kuris atsiduos už 20 eurų MAXIMA čekį

Margaritos Starkevičiūtės kreipimasis į prezidentą Gitaną Nausėdą: piliečių pasitikėjimą praradę vadovai turi atsistatydinti arba būna atstatydinti

Vytautas Rubavičius. Baltarusijos galvosūkis; geopolitika Lietuvai

Algimantas Rusteika. Rudens finalas artėja

Sekmadienį įvyks paskutiniojo mirties bausme nubausto partizano Pranciškaus Prusaičio–Lapės laidotuvės

Liepos 17 d. kviečiame į mons. A. Svarinsko Mūšios Didžiosios Kovos apygardos partizanų parką pagerbti arkiv. J. Steponavičių ir vysk. V.  Borisevičių

Vytautas Sinica. Kas galėtų suabejoti…

Vytautas Sinica. Žalimas prieš Konstituciją

Kaip atpažinti manipuliacijas: trumpai. Kun. Roberto Grigo pastebėjimas: „Ar visi?“

Linas Šalna apie tuos, kurie vertina ne žaidimą, o futbolininkų odos spalvą

Audrius Bačiulis. 3 klausimai valdžiai

Lietuvos Respublikos prezidentas Gitanas Nausėda: būčiau nepasirašęs lyčiai neutralios partnerystės įstatymo

Vido Rachlevičiaus pastebėjimas: tėra vienas klausimas

Nidos Vasiliauskaitės išvada. Šįkart nekorektiška

Vytautas Radžvilas mitinge prie Seimo: Apginkime Lietuvą!

Stasys Jakeliūnas. Neįtikėtini (anti)demokratijos standartai

Viltinga? Andrius Bačiulis. ~40 proc. amerikiečių vis dar vadovaujasi sveiku protu

Rasa Čepaitienė. Gėdintojai

Papunkčiui. Vytautas Sinica: dėl ko kaltas Landsbergis ir kodėl jis turėtų atsistatydinti?

Tomas Baranauskas. Hibridinio karo naujienos

Martynas Katelynas. Padėkokim Raskevičiui, Šedbarui ir kitiems konservatoriams!

Vytauto Sinicos kalba mitinge „Apginkime Lietuvą“ prie Seimo: reikalaujame sustabdyti nelegalių migrantų priėmimą

Seimas priėmė rezoliuciją dėl hibridinės agresijos atrėmimo

Santykiai su Baltarusija: „Neredaguota“ pokalbis su VU TSPMI dėstytoju dr. Laurynu Jonavičiumi

Rašytojo Liudviko Jakimavičiaus pareiškimas: „Tokia skandalinga LRT veikla nebeturėtų tęstis“

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.