Demokratija ir valdymas

Barbora Kirkilaitė Dočiui iš Alksnėnų: kas toliau? prasideda vyriausybės krizė ar tebesitęsia rinkėjų?

Tiesos.lt redakcija   2016 m. vasario 10 d. 21:26

31     

    

Barbora Kirkilaitė Dočiui iš Alksnėnų: kas toliau? prasideda vyriausybės krizė ar tebesitęsia rinkėjų?

Susigaudyti, kas šiuo metu vyksta Lietuvoje, nėra lengva. Ypač be žymiausio ir kompetentingiausio politologo Dočio iš Alksnynų. Tai nutariau viešai kreiptis ir į Dočį, ir į Tiesos.lt skaitytojus. Pasitarkime.

Prieš 25-erius metus daugiau kaip du milijonai lietuvių atėjo į rinkimines apylinkes ir balsavo už Nepriklausomą demokratinę Lietuvą. Vadinasi, tada Kovo 11-osios akto signatarai Tautos nebijojo ir referendumų nedraudė, o ši ėmė ir pasakė, ko nori. Ir valdžia pakluso. Ir ne tik vietinė: tokią vienybę pamatęs užsienis apsalo ir Nepriklausomybę atkūrusią valstybę pripažino.

Kur dingo mūsų susitelkimas šiandien?

Šis klausimas skiriamas ne tik Dočiui, bet ir visiems rinkėjams. Ir jis esminis, net jei visi supuls aiškinti, jog retorinis.

Kodėl leidžiame tyčiotis iš savęs ir iš valstybės? Ar vakar negirdėjome, kaip ryte Seimo opozicinis liberalas E.Masiulis postringauja apie mažumos vyriausybę ir tarsi atleidinėja A.Butkevičiaus ministrus, o vakare jau premjeras inventorizaciją etery atlieka. Žodžiu, rinkimai artėja ir Seimo opozicija su valdančiosios koalicijos galva kalasi jau viešai, o viso šio parodomojo chaoso dirigentą tik nuspėti galima. Stovi kažkur už kadro ir reitingų batuta mosikuoja, kai Užgavėnių blynų Simono Daukanto aikštėje nedalina. O gal per tą laiką, kol aš savo kaime ramiai muilo operas per teliką žiemavodama žiūrėjau, kas nors vėl pakeitė Konstituciją ir prokuratūra bei STT nežinia į kieno reguliavimo sferą pateko? Ar jau ne šalies prezidentė jėgos struktūras valdo?

Didžioji kovotoja su korupcija mūsų šalyje bando įrodyti, kad ir viena lauke – karys. Antra kadencija kariauja , o visokios aferos, tarsi gerai puoselėjamos, plinta. Bene pirmą kartą nepriklausomoje Lietuvoje nuskambėjo, kad ši vyriausybė korumpuota. „In corpore“? – kalbant gintarinės šalies premjerės terminais.

Ministras pirmininkas A.Butkevičius to negirdėjo, nors jam aišku, kad naudojamos kažkokios juodosios technologijos: visi viską žino, tik jam niekas nieko nepraneša… Aplinkos ministras K.Trečiokas, STT apklaustas, prisipažįsta esąs kaltas tik tiek, kad ne vietoje ir ne laiku pasimaišė. Su žemės ūkio ministre Virginija Baltraitiene apie varguoliams pirktus auksinius miltus A. Butkevičius dar prieš atostogas kalbėjo, o kol ilsėjosi paaiškėjo, kad ir mėsos bei pupelių konservų, skirtų neturtingai gyvenantiems, kainos kosminės. Pasiklausiusi valdžios pasiaiškinimų, supratau, kodėl tiek daug Lietuvoje skurdžiai gyvenančių: ogi jų net pats paprasčiausias ir būtiniausias maistas du kartus brangesnis nei labiau prakutusiųjų.

Esu moteris, todėl noriu pareikšti užuojautą sveikatos apsaugos ministrei Rimantei Šalaševičiūtei. Manau, kad ją taip operatyviai atstatydina dėl dviejų priežasčių: a) matyt, ne viską nuoširdžiai paaiškino, ką prisidirbo Šiaulių ligoninės direktorius Petras Simavičius; b) už tai, kad viešai prisipažino kažkada kyšį davusi. Parašiau ir toks klausimas kilo: o kur žiūri lygių galimybių kontrolierė? Viena moteris iš Vyriausybės atstatydinama iš karto, kitos pasiaiškinimo raštu premjeras laukia, o vyrai ministrai – ir taip, be pasiaiškinimų, itin patikimi. Net ir Juozas Bernatonis, sunkiai suprantamo teisingumo ministras, socdemų vicepirmininkui Ričardui Malinauskui suorganizavęs audienciją pas LR generalinį prokurorą Evaldą Pašilį. O pastarasis – ajajai – kaip tyčia pažadėjo prokuratūros darbo kabinetuose bylų nespręsti… Nors gal ir nesprendė – gal tik kavos vyrai išgėrė. Dabar svajoju: kaip man pas generalinį pakliūti… Žinoma, įdomiau būtų Dočį aplankyti – kalbos tikrai atsirastų.

Bet ir E.Pašiliui paaiškinčiau, kad mes, kaimiečiai, nors ir nesame tokie solidarūs kaip per 1991 m. vasario 9 d. plebiscitą, tačiau puikiai matome – nesam dar 90 proc. regos praradę kaip ta garsioji Seimo nario E.Žakario vairuotoja, kur didžiosios partijos ir veiklioji dirigentė vadelioja. Tik tiek kad ir pagunda didelė: rinkėjai nevieningi, mažosios partijos nesusitupėję...

Todėl lengva A.Butkevičiui būti dėmesio centre ir guostis, kad artėjančių rinkimų fone jį puola opozicija, nes, anot premjero, opozicijos ir yra tokia misija – kritikuoti valdžią. Jis jau žino, bet nesakys, kas šio skandalo užsakovai, ir siūlo atmesti visas politines įtakas… Bus jam į prezidentės reitingus kėsintis. O ši premjerą vos ne neadekvačiu vadina, nes šis nematąs korupcijos apraiškų, ir siūlo prisiimti politinę atsakomybę. Į eterį išniręs opozicionierius A.Kubilius ėmė ir garsiai apie priešlaikinius Seimo rinkimus pasvajojo: jei jau vyriausybė neįgali.

Premjeras net šlovingąjį paveldą – sovietinių komunistų patirties fragmentus – prisiminė. Mano kartos žmonėms gerai žinomos anekdotinės situacijos, kai neįtikusius kadrus imdavo pulti šiems išvykus: kai koks sovietinis vadas grįždavo iš kelionės, tai oro uoste jį pasitikdavę asmenys būdavo iškilmingai pasveikinami – neva žandais susiliesdavę, o iš tiesų naujienomis dalydavosi… Pagrindinis klausimas: „Ar manęs dar nenuėmė?“

Bet laikai po truputį keičiasi – premjerą tik į apklausą STT bei į Prezidentūrą pakvietė.

Ir, atrodo, dar nenuėmė.

Gerbiamas Dočy, prabočyk – paaiškink mums visiems suprantamai, kas mūsų laukia. Mažumos vyriausybė? Seimo pasileidimas ir išankstiniai rinkimai? Ar vėl koks plebiscitas?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas>hmm..       2016-02-13 13:36

Matote, gerbiamasis, norint išsiaiškinti, kas ir kodėl vyksta toje valstybėje, neapsieisi be analitinio mąstymo apie lyderius toje valstybėje. Paimkime, pirmiausia, tokį kriterijų, kuriuo galima būtų išmatuoti tą lyderį. Pagrindinis matas lyderiui yra atsakomybė. Jeigu postas yra didesnis, nei lyderio atsakomybės jausmas, tai jis pridirbs tokių dalykų, dėl kurių vėliau kitiems gali plaukai pasišiaušti. Taigi, realus lyderis sutinka vadovauti tik tada, kai jis iš tikro žino, kaip tai reikia padaryti. Ir jeigu jūs valstybėje matote skurdą ir kitas negandas, tai žinokite, kad tikrų lyderių ten nėra, bet yra apsišaukėliai. Kaip jie ten patenka? Blogis yra pačioje visuomenėje. Didesnė dalis visuomenės nesugeba atskirti lyderio nuo apsišaukėlio. Tokia visuomenė vėliau sumoka už tai labai brangią kainą netgi tokią, kai ta valstybė gali išnykti visai. Tikras lyderis turi labai išvystytą atsakomybės jausmą, todėl jis stengsis, kad ta visuomenė šviesėtų ir joje vėl išdyktų nauji, protingi, veiklūs ir humaniški lyderiai. Apsišaukėlis lyderis darys atvirkščiai, nes jis į visuomenę žiūri, kaip į vergus. Jis taip pat žiūri į tą dirbančią visuomenę, kaip į savo ydų patenkinimo šaltinį. Paimkime dabar piniguočius, kurie realiai jau valdo pusę pasaulio turto. Kodėl taip įvyko? Todėl, kad jų pati didžiausia yda yra gobšumas, ir čia jokių ribų nėra, kol ta visuomenė nepasipiktins. Ar daug žmonių yra su tokia yda? Tikrai vienetai. Reiškia pagrindinė visuomenės dalis neplanuoja “įsisavinti” pusę pasaulio turto. O tai reiškia, kad ta visuomenės dalis, kuri neturi šitos ydos, lieka durniaus vietoje. Todėl su ja galima daryti, ką tik nori. Pavyzdžiui, Lenino revoliuciją finansavo Vokietija, o pagrindines idėjas tiekė Parvusas. Leninas buvo genialus provokatorius, o kai reikėjo statyti komunizmą, tai jo visas genialumas išgaravo, nes pritrūko proto, žinių ir atsakomybės. Taigi, raktinis momentas yra lyderis. Tikras lyderis ištikimai tarnaus liaudžiai, kuri jį išrinko, todėl jo nenupirksi nei už pinigus, nei už aukštesnį postą, nei už bet ką kitą. Ydingas “lyderis” parsiduos pirmai pasitaikiusiai progai. Taigi, tamsi visuomenė renka į lyderius įvairaus plauko veidmainius, o paskiau graužia nagus, nes jis ir pribaigia tą visuomenę, o kartais netgi visai ją sunaikina. Kuo šviesesnė visuomenė, tuo jos lyderiai yra aukštesnės kokybės, nes jų atsakomybė yra aukštesnė. Jeigu lyderio užimamas postas atitinka jo atsakomybės lygį, tai ta visuomenė pradeda klestėti, o jeigu ta visuomenė išsirinko lyderį-idiotą, tai jis ją pats už tai ir sunaikina.

stasys       2016-02-13 9:46

Siūlyčiau į ta problema pažvelgti kitu kampu ..Rinkiminiai metai Lietuvai ypatingas laikotarpis gal netgi pavadinčiau reiškiniu ... kurio reikšmingumas musuose suvokiamas kaip žiloje senovėje laikytas pilnas saulės užtemimas ..metas.. kai prakusdavo visokio plauko svieto reiškiniu aiškintojai ..iš SAVO švento rašto ..be visa ko dar ir siūlantis parduoti stebuklingas mikstūras nuo to blogo reiškinio ... Šiandieninės paralelės tik dar labiau priartintos prie to žmogaus baimių puokštės ..be kita ko dar ir praplėtus to miksturinio asortimento kiekį ..todėl suprantama kad perkūno pykčio tema šiandiena nekalbama ir temos gvildenamos visai kitokios .Jei būti nuosekliems reiktu savęs paklausti ar tai ka matome šiandiena korūpciniuose skandaluose tame gali būti netikėtumo faktoriaus ..dėl ko reikėtu mums tuo reiškiniu stebėtis,... pagal mane tai ne, nes esmė vėlgi tas pats ketverių metų cikliškumas ..kai viena diena pritemsta o šunys ta diena ima kaukti ne savais balsais .Kaip danguje taip ir ant žemės galioja tie patys gamtos dėsniai kurie sako kad iš nieko materialus dalykai neatsiranda ..O jei jau Lietuvoje įprasta kas ketverius metus prasivėrus žemei pamatyti pragarą ..tai dar nereiškia kad jo ten ir seniau nebūdavo ..Ydingoje sistemoje gal veikti tik ydingos posistemės ..kas reiškia kad Malinauskas savo originalumu nei kiek nenusileidžia Uspackui nutarusiam parašyti knyga apie žmogaus sielovada ..be kita ko dar ir šeip pastatyti tokio pat dydžio ‚kultūrinį‘ centrą tam ..Tai prie tokiu keistenybių man tos Šalaševičiūtės OIJ.. tampa netgi neoriginalus . Va lenku frakcijos vadovas užsimojo dar netgi plačiau ..na ką reiškia ten Lietuvai tie papildomi 300 mil. Eur.. palyginimui su tuo kokia nauda gautume smile) bet juk čia ir klausimas ko tokio tie politikai ‚pripamsta mikstūrinio‘ kad jų galvelėse gimsta tokios originalios mintys . !
p.s. o į tuos politiniu ideologijų DNR kryžmintojus čia ,...visiems siūlyčiau žiūrėti atsargiau ..Lengvatikio nauda velnias labiausiai linkęs gaudyti ..o jei ir toliau kryžminsime liberalizmą su komunizmu , fašizmu ..dar ir ne tokius politinius GMO išvesime ..viena bėda kad vėliau nebuna kur tokius dėti ..tik į durniu namus po penkiais užraktais, kad sveikiems proto savo šviesa neapšvitintu ..

Aha       2016-02-12 19:24

Aš irgi mačiau. Grybauskaitė rauna su šaknimis korupciją, taip rauna, kad net mėlynas sarafanas per siūles braška. Vo tep.

Dočys       2016-02-12 13:10

Tikrų tikriauiai, Daukantynės bobinčius kaip liūtės kaunasi su mafija ir korupcija. Kruvinais nasrais blogį su šaknimis rauna nuo Lietuvos žemelės. Duoda parodymus ikiteisminiuose tyrimuose liūčių liūtė Simba, kad net ulba visa Lietuvos pataikūnų ulbinija. Zooparkas tiesiog - ne valstybė.
Bet kai pasidomi, iš kur mūsų zooparke ta Liūtė atsirado, pasirodo, kad Maskvos zooparkas paskolino iki parkų apsijungimo į didėliausią zooparką nuo Vladivostoko iki Paryžiaus.

tik pažiūrėkit į Dočį        2016-02-12 10:21

jam viskas buvo gerai, kol valdė komunistinė Gylio chebra, kol veisėsi mafija su savo bankais.  Blogį jis mato šiandien tik su mafija besikaunančioj Daukantynėj.. va kur “vilko” tarp “ėriukų” išmintis:)

hmm.. Reigardui        2016-02-12 10:11

Sutinku. Puikiai parašėt.
Bet ir konfliktai dažniausiai dirbtinai kuriami. Juk yra tokių planuotojų/manipuliuotojų. Didieji pasaulio ateities planuotojai niekur nedingo. Jie tik kaitalioja savo taktikas. Strategiją ir tikslą išlaikydami tą patį.

Pilypas iš Kanapių       2016-02-11 23:49

Kokie vis dėlto protingi komentatoriai-kaip šauniai doroja valdžią!
Bet leiskit paklausti:iš kur ji išdygo? Gal Obama ją įpiršo?  Gal Putinas įbruko? Kas tuos pašlemėkus išrinko? Ir turėsim pripažinti,kad išrinkome mes-broliai ir seserys lietuvaičiai.Taigi ,keiktis ir piktintis paskyrus lapę vištidės šeimininke kvaila ir juokinga.Todėl gal vertėtų pasižiūrėti į veidrodį-ar nebūsime panašūs į tą Magdę,apsigavusią su ketvirtu vaiku.Ir atrodo,kad bus ir penktas.
O valdžia,manau,galvoja:
“Kam avinams tiesa ir laisvė
Juos reikia kirpti arba pjaut.” Puškinas teisus,ar ne?

Dočys Barborai       2016-02-11 19:06

Klausi manęs, brangioji, daugybės dalykų, kurių nežinau ir negaliu nuspėti. Alksnynuose mes galim tik iš žvaigždžių varažyti ir mums čia nelabai rūpi, ar mūsų valdžia grius anksčiau laiko, ar laiku kaip numatyta. O nerūpi todėl, kad ką tu valdžia vadini, nėra jokia valdžia. Yra tai dvi, o gal ir iš viso - tik viena mafijinė gauja. Viso šio neaiškumo ir šurmulio autorystė priklauso Daukantynei. ten ir žiūri į kalendorių, ir skaičiuoja, kaip ir kada dekoracijas perstumdyti.
Kad būtų aiškiau, labai patarčiau pasižiūrėti portale įkeltą iš Alko medžiagą, kurioje A. Antanaitis kalbina profesorių P. Gylį.
Ten yra toks labai įdomus profesoriaus pasažas apie jo darbą URM ministru ir pavaldinę D. Grybauskaitę. Pasažas su pauze ir nutylėjimu. Profesorius mūsų avinais nelaiko ir duoda patiems suprasti, kas už tos pauzės slepiasi.
Visa kita - putos ir burbulai. Grynų gryniausi feikai bendram naudojimui.

Raigerdas komentatoriui "supratau"       2016-02-11 18:29

Žodis “suprasti” turi šias reikšmes: supr|asti, supranta, suprato
1. pagauti prasmę, esmę, išmanyti, suvokti: Negaliu to dalyko suprasti Jis gerai supranta lenkiškai. Jis nesupranta juokų (neskiria).
O perskaičius tavo komentarą, susidaro įspūdis, kad tu nelabai supranti lietuvių kalbą arba jos nesimokei mokykloje: “Reigardai aš supratau     2016-02-11 17:55
Liberastai yra komunistai-fašistai, o gal atvirkščiai fašistai-komunistai, na čųa iš kokio galo skaitysi. Ačiū”.
Apie tai, ką tu čia rašai, aš savo komentare nerašiau. Gal būt, pats esi dar moksleivis, tai dar atleistina, bet jeigu esi jau suaugęs, bet protelis liko kaip moksleivio, tai nieko nuostabaus, kad žiūri į “knygą, bet matai špygą”, kaip pasakė vienas žymus rusų poetas A. Puškinas.

Dočys Pilypui       2016-02-11 18:05

Atsigręžus iš tolo, daug kas labai įdomu atrodo. Sujaukta daug kas ir naujais mitais užklota. Jei pradėtum pasakoti, tai daug kas į tikrovę nelabai padabnai atrodytų. Pirštais užbadytų, kad skiedi.

Reigardai aš supratau       2016-02-11 17:55

Liberastai yra komunistai-fašistai, o gal atvirkščiai fašistai-komunistai, na čųa iš kokio galo skaitysi. Ačiū.

Barbė       2016-02-11 17:48

O dar sako,kad rinkėjai negali įtakoti valdžios. Dar labiau žaviuosi savo mylimo politologo įžvalgumu bei išmintimi. Šaunuolis Dočys !

Pilypas Dočiui       2016-02-11 17:23

Kad neprisimeni, tai nieko, politologas Antanas Kumštauskas prisimena.
Būtų labai įdomu išgirsti ir istoriją su Bumbuliausku ir Paxu.

Raigerdas>Hmm..       2016-02-11 17:07

Pratęsiu tą komentarą, kuris yra žemiau:“Taigi, “naciai” tapatinami Europoje su fašistais, panašiai, kaip mūsų tautinis Visatos simbolis, tapatinamas su fašistų simboliu. Todėl, istoriniai įvykiai mums byloja, kad tiek komunistai, tiek fašistai gali sugadinti bet kokį reiškinį, nes jiems yra būdingas IŠKREIPTAS POŽIŪRIS į kitą žmogų, į kitą tautą, į oponentą ir t.t. Jie, jeigu liaudiškai tariant, mato pasaulį per tą išangę. Žmonės pradėjo bijoti tokio tipo žmonių, todėl, nusileidę iki jų lygio, o tai yra BAIMĖS BŪSENA, ir užsikrečia patys tokiu mąstymu, todėl deda lygybės ženklą ten, kur jo negalima dėti. Penkiakampė žvaigždė tapo neigiamu simboliu tik todėl, kad šį simbolį naudoja komunistai. Jeigu pasikalbėsite su simbolių specialistų žydų tautybės, tai jis gali pasakyti, kad penkiakampė žvaigždė yra vergų ženklas. Taigi, tam pačiam simboliui, jūs galite suteikti tiek neigiamą, tiek teigiamą reikšmę. Todėl dažnai, patriotiškai nusiteikę žmonės yra tapatinami su fašistais arba “naciais”. Bet taip daro tik į fašizmą arba komunizmą linkę žmonės arba žmonės, kuriems vaidenasi baubai. Taip buvo tūkstančius metų atgal, ir taip, deja, išlieka iki pat šiandien. Ir taip bus iki tol, kol žmonės neišmoks patys ir neišmokys savo vaikų ne tik žiūrėti, bet ir matyti, o tai reiškia, pamatyti ten skirtumus tarp reiškinių, kur jie yra, ir nedės lygybės ženklo tarp juodo ir balto. Žmonės tarpusavyje yra panašūs, todėl sveiko proto žmogus ieškos panašumų su kitu žmogumi, o jo antipodas, kuriam yra būdingas tikrovėje egzistuojančių reiškinių iškraipymas, stengsis pamatyti tik skirtumus, ir nematys jokių panašumų. Viena tauta skiriasi nuo kitos, tačiau ar mes žinome, kiek mes esame panašūs su kita tauta, gyvenančia kaimynystėje? Štai čia ir vyksta daugybė manipuliacijų, kurios yra naudojamos įvairių ypatų, kad įgyvendinti savo piktus arba amoralius tikslus. Tokiu atveju, kad išsiaiškinti, ką daro tas “etikečių klijuotojams”, reikia užduoti sau klausimą: kas yra tas žmogus?

Barbė       2016-02-11 16:53

Oi,kokia įdomi diskusija. Kiek sužinoti galima,kad nė į Vilnių važiuoti nereikia.

Dočys Pilypui       2016-02-11 16:36

Raitai istoriją, kuri mano atminty nelabai užsilikusi. Galėt galėjo gal taip ir būti, tik, matyt, su Antanu gerokai kauštelėjom, kad aš labai blankiai beatsimenu. Dar abejoju, kodėl pats neapsiėmiau Landsbergiui tos idėjos pasufleruoti. Juk buvom visai artimi pažįstami.
Kur kas įdomesnė panaši istorija, kaip mes su Bumblausku įsūdėm Paksą.

Raigerdas>Hmm..        2016-02-11 16:30

Matai, gerbiamasai, yra toks įdomus reiškinys su tais komunistais ir fašistais: pirmieji turi polinkį į klastą, todėl paskelbę juos priešais, jiems siūlo taiką, o tuo metu jiems ruošia spąstus, o antrieji yra atviri paskelbiant savo priešus ir vėliau juos puola. Kame yra visas tas absurdas? Tame, kad jų priešai yra IŠGALVOTI, o tikrovėje tokių priešų neegzistuoja. Jeigu   jūs duosite beždžionei kokį nors ŽADINTUVĄ, tai po kiek laiko jis nebeveiks. Jeigu jūs įleisite beždžiones į Seimo rūmus, tai iš tų rūmų nieko nebeliks. Panašiai yra ir su komunistais, bei fašistais. Tiek vieniems, tiek kitiems reikalingas ne oponentas, ne konkurentas, ne varžovas, ne kitamanis, ne kitatikis, o PRIEŠAS. JŲ GALVOSE DOMINUOJA DESTRUKTYVUS MĄSTYMAS, todėl jie pradeda karą su “IŠGALVOTU” priešu. Kad visuomenei paaiškinti savo veiksmus, tai reikia juos įvilkti į realius ir logiškus rūbelius. Ir tam atvejui yra taikoma ETIKEČIŲ KLIJAVIMO PROCEDŪRA. Jūs pats rašote, kad klijuojamos “nacių” etiketės. Reikalas tas, kad tiek komunistas, tiek fašistas nacionalinę sveiką idėją, skirtą savo tautinių ypatybių išsaugojimui, jis pavers savo priemone, kad pateisinti nusikaltimus, žmogžudystes ir karus. “Tautų draugystėje”, “taikoje”, “patriotizme” nieko blogo nėra, kol šituos dalykus neperima į savo rankas fašistas arba komunistas. Kada tai patenka į jų rankas, tai įgauna iškreiptų reiškinių formas, nes toks jovalas dedasi fašisto ir komunisto galvoje. Taigi, “naciai” tapatinami Europoje su fašistais, panašiai, kaip mūsų tautinis Visatos simbolis

Hmm.. Raigerdui        2016-02-11 15:44

Rusijos liberalų partija Jabloko priklauso LIBERAL INTERNACIONAL, kaip ir mūsų Uspaskio-Mazūronio Darbo, Masiulio ir kt. liberalai.
Žirinovskio “fašistai” tik imituoja opoziciją Kremliui.
O Jabloko tarsi “Open Rusia” - Chodarkovskio pusėj. Ten vienas iš vadovų lyg ir Kara-Murza buvo… iki nunuodijimo… Tai klausimas - ar Rusijos valdančioji partija aplamai turi kokią nors opoziciją, apart sorosistinės “Open Russia”?
.
Kitas (naivus) klausimas - ar petekę į ES mes neturim kitos alternatyvos, kaip tik patekt į Kremliaus “opozicionierių’ - “OPEN EUROPA” glėbį? Kurių idėjas platina ir komunstinė Spineli grupė, kuriai priklauso mūsų Aušrevičius su Guoga. Ir ar tikrai tas sorosistinis “Open Europa” netarnauja Kremliaus interesams? Juk per tokį atvirų sienų “liberalizmą” Europa stumiama į “nacių” partijas, tokias kaip LaPen ir pan. O nacionalistinėms, tokioms kaip dabartinė Lenkijos valdančioji,  kaip ir nebepaliekama vietos, nes ir joms klijuojamos “nacių” etiketės..

Raigerdas>internauts       2016-02-11 15:04

Tamsta esi nusiteikęs prieš liberalus. Viskas gerai ir kritika jų atžvilgiu tikrai reikalinga. Bet aš žengčiau dar toliau. Jeigu komunistų ir fašistų partijos pas mus yra uždraustos, tai kodėl nėra uždraudžiamos partijos, kurios vadinasi LIBERALIOS, tačiau jų požymiai daugeliu atveju primena komunistines ir fašistines partijas? Koks yra tarp jų skirtumas? Fašistai paprastai savo priešiškumą išsako atvirai. Pats akivaizdžiausias pavyzdys yra Rusijos liberalų partijos vadas ŽIRINOVSKIS. Ar reikia įrodymų, kad šitas žmogus yra nuogų nuogiausias fašistas be jokių priemaišų? Eligijus Masiulis yra “gudresnis” už fašistą Žirinovskį, todėl jo veiksmai yra užmaskuoti, nes kaip ir darė tikri komunistai, jis sako vieną, o daro kitaip. Komunistas viešai kalba apie draugystę, apie pažangą, apie materialią tautos gerovę, o slapta daro savo darbelius. Taigi, komunistai vieną sako, kitą daro. Reiškia tas jų priešiškumas nėra atviras, bet ta neapykanta ir kenkėjiška veikla yra kruopščiai maskuojama. Štai konkretus pavyzdys Seime. E.Masiulis pasiūlo legalizuoti Lietuvoje prostituciją. Jis nesako, kad “štai aš esu prostitutas ir mano žmona prostitutė, ir visa mūsų giminė užsiima prostitucija, ir mums visiems yra gerai, todėl, norėdamas, kad ir visai tautai būtų gerai, kaip ir man pačiam, legalizuoti Lietuvoje prostituciją”. Jis, savaime aišku, taip nepasakys. Jis greičiau pradės kabinti makaronus, kad, neva, tai seniausia pasaulyje profesija. Apie tai, kad šios profesijos niekur neįsigysi jokioje Švietimo ministerijai pavaldžioje įstaigoje, liberalas E. Masiulis nutylės. Istoriniai faktai taip pat kalba, kad piešiniai ant uolų rodo esant seniausiomis visai kitas profesijas. Bet MELAS visai tautai yra normalus dalykas Seime, nes ten tu ESI LAISVAS NUO BET KOKIOS ATSAKOMYBĖS LIBERALAS. Ir liberalas E. Masiulis laiko visą tautą kvailą, nes jis mano, kad ji nieko neišmano ir jai gali kabinti bet kokio ilgio makaronus. Taip elgėsi komunistai. Taip elgiasi dabartiniai liberalai tik su nauja materialistinio charakterio teorija:“Laisvoji rinka išspręs viską savaime”. Kad “Laisvoji rinka” yra tik teorija, tai LIBERALAI apie tai nieko nežino, o, gal būt, net pirmą kartą girdi. Bet, kodėl ji yra panaši į komunistų siūlomą “komunizmo materialinės bazės statybą”, kuri yra taip pat teorija? Į šį klausimą jūs atsakymo iš liberalo negausite, nes jie apie tai mąstyti neturi laiko, kadangi liūto dalis jų veiklos atitenka makaronų pagaminimui ir vėliau jų kabinimui mūsų visuomenei, kad nuslėpti jų tikruosius tikslus. Taigi, liberalai Lietuvoje yra paprasčiausi veidmainiai, kokie ir buvo komunistai.

Pilypas        2016-02-11 14:18

Dočys pradeda nuo pirmojo referendumo, bet (iš kuklumo?) pamiršo pridurti, kad būtent jam priklauso to referendumo idėjos autorystė. O buvo taip: Dočys su tūlu politologu Antanu smagiai vaišinosi gėrimais, o Antanui vis kirbėjo mintis, kaip paskatinti vakarų valstybes pripažinti Lietuvą. Politologas Antanas turėjo savitą viziją apie vakarų lyderių politinį mentalitetą: jis sakė, kad jiems svarbiau ne teisė (valstybių teisės, tarptautinės sutartys, etc.), bet demokratija (piliečių valia). Tada Dočys ir sako: suorganizuokime referendumą, tada jie ir norėdami negalės ignoruoti piliečių valios ir bus priversti pripažinti Lietuvos Nepriklausomybę. Kaip tarė, taip ir padarė. Antanas nulėkė pas Tutkų, Tutkus nulėkė pas Landsbergį. Šis pradžioje parodė tam tikrą skepticizmą (referendumas okupuotoje šalyje negalioja), bet kitą rytą tautai pranešė, kad jam kilo mintis rengti visuotinę apklausą. Tolesnės pasekmės visuotinai žinomos. Ačiū, Dočy.

Raigerdas       2016-02-11 14:16

Žemiau parašytame komentare šiek tiek parašiau apie Sveikatos apsaugos ministeriją, nes straipsnyje yra pareiškiama “užuojauta” R. Šalaševičiūtei. Ką gali padaryti R. Šalačevičiūtė ar kita -iūtė, kai daugelis gydytojų nesilaiko Hipokrato priesaikos. Pažiūrėkime į ją:“Prisiekiu gydytoju Apolonu, Eskulapu, Higėja ir Panacėja, taip pat šaukiuosi liudininkais visus dievus ir deives, kad šią priesaiką ir šį pasižadėjimą vykdysiu nepriekaištingai pagal savo jėgas ir sąžinę:  Gydydamas ligonius, nurodysiu pagal sugebėjimą bei sąžinę atitinkamą gyvenimo būdą ir juos saugosiu nuo bet kokios žalos ir skriaudos.
  Niekam, nors ir labiausiai prašytų, neduosiu mirtinų nuodų, taip pat panašių jų sumanymų patarimu neparemsiu. Be to, nė vienai moteriai neduosiu priemonės pradėtam gemalui ar vaisiui sunaikinti.
  Užsiimsiu medicinos menu, gyvendamas nesavanaudiškai ir dorai.
  Sergančių akmenlige pats neoperuosiu, - tai atlikti pavesiu prityrusiems chirurgams.
  Į kokį tik namą aš beužeisiu, žengsiu sergančiųjų labui, be išankstinio kėslo pakenkti ir įžeisti, ypač be kūniško geismo moterų ar vyrų, laisvųjų žmonių ar vergų, kuriuos man teks gydyti.
  Visa, ką gydydamas matysiu ar girdėsiu, ar šiaip ką, net ir nekviestas gydyti, patirsiu apie žmonių įprastą gyvenimą, nutylėsiu ir laikysiu paslaptyje, jei nebus reikalo tai viešai paskelbti.
  Taigi, šios priesaikos nepriekaištingai laikantis bei jos nelaužant, tebūna man lemta džiaugtis gyvenimo laime ir darbo sėkme, o mano garbė tebūna amžinai visų žmonių aukštinama. Jei šią priesaiką sulaužysiu ar neteisingai prisieksiu, teįvyksta man viskas priešingai” (Čia tik dalis priesaikos). O dabar paimkime tokį “gydytoją”, kaip psichiatras. Ką gydo psichiatras? Protą? Dvasią? Ar atrasite nors vieną Seimo narį, kuris atsakytų į šiuos klausimus? GYDYTOJAS GYDO SUSIRGUSĮ KŪNĄ. AR DVASIA YRA TAIP PAT KŪNAS? Tai, jeigu psichiatras gydo DVASIĄ, tai tokiu atveju reikėtų gydyti visą Seimą, nes akivaizdu, kad psichiatro-gydytojo darbas niekaip nesiderina su HIPOKRATO priesaika, o Seime niekas šito nemato. Gal jie akli? Ne, ne akli. Tai kodėl jie nemato? Dėl to, kad niekas jiems nepasiūlo moralinės higienos procedūrų, po kurių jie tikrai praregėtų. O kiek dirba psichiatrų SAM-e? Jie ten pastoviai “darbuojasi”. Reikia gi kažkam atlikti tą darbą, kad visa visuomenė būtų kvailinama kuo ilgiau dėl tokio keisto gydymo, kaip psichiatrija.

Raigerdas       2016-02-11 13:48

Labai jau sunkus jumoras Barboros Kirkilaitės, kad kartais primena davatkos pliauškalus. Štai vienas iš tokių juodo jumoro lopų: “Esu moteris, todėl noriu pareikšti užuojautą sveikatos apsaugos ministrei Rimantei Šalaševičiūtei. Manau, kad ją taip operatyviai atstatydina dėl dviejų priežasčių: a) matyt, ne viską nuoširdžiai paaiškino, ką prisidirbo Šiaulių ligoninės direktorius Petras Simavičius; b) už tai, kad viešai prisipažino kažkada kyšį davusi”. Ar jūs suprantate šitą jumorą? Suprasti neįmanoma, nes jo nėra. Užuojauta reiškiama kitais atvejais, o šiuo atveju reikėtų pasidžiaugti dėl R. Šalavičiūtės, nes praradusi ministro postą ji tapo sąžiningesnė, o šitoks dalykas yra vertingesnis milijonus kartų už bet kokį ministerijos postą. Tik tas politikų procesas -ėjimas sąžiningumo link - politikams yra toks sunkus dalykas, kad visai tautai belieka tik žiūrėti į tą einančią politikų minią su iškankintais veidais, su tais “netikėtais” apsivalymais, arba net didžiuliu pasipriešinimu, išsisukinėjimais, bandymais pabėgti, bandymais nuslėpti, ir visokiais kitokiais fokusais, kurie mokesčių mokėtojui kainuoja labai, labai brangiai. Gerai, kad Seime laikas laiko politikus ištinka tokia moralinės higienos procedūra, tačiau ji vyksta labai labai lėtai. Daugelis pensininkų gali ir nebe sulaukti tos procedūros bent jau įpusėjimo. Kodėl politikams moralinės higienos procedūra yra tokia sunki? Ji yra sunki tik dėl vienos priežasties: ta nepatenkinta visuomenė trukdo jiems dirbti. Kodėl? Ogi, todėl, kad geriausias, kaip jiems atrodo, variantas būtų toks, kada visuomenė visiškai negali kontroliuoti valdžios veiksmų. Tokiais atvejais tokia politikų grupelė įveda diktatūrą. Rūpinimasis sava kišene - šiandieniniam Lietuvos politikui yra prioritetinė kryptis. Kitiems reikia TAPTI LABAI REIKŠMINGAIS, dar kitiems labai svarbu, kad juos gerbtų vien tik todėl, kad jis yra Seime, dar kitiems reikia pasislėpti, kad juos nepasiektų konkurentai, priešai ir nenustumtų nuo kokio nors krėslo kokioje nors valstybinėje institucijoje. Todėl nieko nuostabaus, kad jie priešinsis visomis jiems suteiktomis galiomis, kad niekas negalėtų jų stumtelti šitos moralinės higienos procedūros link. Jiems be abejo yra smagu matyti, kada kas nors, nepatekęs į Seimą, pradeda loti, kartais net labai garsiai. Kada yra daug tokių lojančių, tai jie jaučiasi labai labai reikšmingi. Ar sulauks nors viena mūsų tautos karta, kada baigsis tas brangiai kainuojantis mokesčių mokėtojui cirkas Seime? Taip, sulaukti gali, tik su viena sąlyga, - reikia nustoti laukti, vėpsoti ir tikėtis permainų Seime, nes jų nebus. Ką reikia daryti? Reikia imtis konkrečių mūsų visuomenėje jau seniai pribrendusių valymosi darbų. Kur daugiausia susikaupė purvo? Tai politikai įbridę iki kelių tame mėšle ir jiems tas kvapas yra labai natūralus kvapas, kad jie jo nebejaučia, žurnalistikoje, nes mūsų žurnalistas niekaip nesugeba atskirti balto nuo juodo, ir pastoviai maišo tokius dalykus, na ir ... kitas mėšlu apkibusias ministerijas, tarp kurių pirmauja Sveikatos apsaugos ministerija, nes ten iš viso nėra suprantama pati priežastis: kodėl vieni žmonės labai dažnai serga, o kiti neserga ištisus metus, ir jų nepaliečia jokios gripo epidemijos.

internauts        2016-02-11 11:42

ir visgi šiomis dabartinės vyriausybės klaidomis gali pasinaudoti mūs visus engiantis nepagrįstai dideliais buto mokesčiais - VEOLIA/DALKIA kompanija, kuri kaip tik ir ketino šią vyriausybę paduot į tarptautinio arbitražo teismą už tai, kad bando jai uždėt apynasrį ir nutraukt sutartį su jos valdoma Vilniaus energija.
Todėl linkiu Premjerui kuo greičiau ištaisyti klaidas ir išsilaikyti iki rinkimų.

internauts        2016-02-11 11:32

na, nuo seno į kraują įaugęs paprotys užsukusius ponus vaišinti, dovanomis apipilti… po to savo reikalus kartu aptarti… aš tau-tu man.  Politikams demokratinėj valstybėj, šie feodaliniai papročiai   jau nebetinka. Jie yra mūsų pasamdyti, gauna iš mūsų atlyginimą, tai ir taranauti turi mums visiems, o ne atskiriems interesantams, biznieriams, mūsų sąskaita.
.
Šalašavičiūtė atsistatydino, nes ligoninių  pirkimai su ja tiesiogiai susiję.
Tačiau, ŠALAŠEVIČIŪTĖ KETINO PIGINTI VAISTUS,  tad reiktų atskirti tikrasias preiežastis nuo PRETEKSTO. Ir išsiaiškinti - kuriems liberalams ji pažeidė interesus? Čia nereiktų atskirti Zuoko liberalų, nuyo Masiulio, nes jie kilę iš vienos partijos. O Zuokienė atstovauja ir reklamuoja vieną stambią iš JAV išguitą formacijos pramonę, kuri turi pas mus HEPATITO C, VĖŽIO, DIABETO ir kt. vaistų monopoliją. 
.
Virginija Baltraitienė, buvusi puiki Kėdainių merė, kiek žinau, nėra tiesiogiai atsakinga už maisto bėdžiams pirkimus. Atsakingas pavaduotojas. Jei ten jos parašo nebuvo, tai ji galėtų likti. Nors jos vadovavimą temdo jos bandymas apginti “žemės dalinimo” specialistę, aiškiai melavusią dėl vairavimo išgėrus. O kas meluoja tokiose atsakingose pareigose, tas galimai ir visa kita daro negarbingai.
.
O Trečioko “nekaltumą” irgi sunkoka įrodyti. Tiesiog naivus “nekaltumas”. Pakeisti kurorto statusą vien tam, kad išgelbėti nelegalias biznierių statybas? Yai gal ir įstatymai taip kaitaliojami pagal kiekvieno turčiaus interesą? O kas nuo to kenčia?

VaidasVDS       2016-02-11 11:23

Pabočysiu (beveik padočysiu smile) pagoniškai ir aš.
Didžiausia problema yra tame, kad normalūs (tiek žmogiškai, tiek dvasiškai) asmenys iki šiol neperprato politikos subtilybių. Jei kas kur, tai arba atsistatydina (čia ne apie dabartines vyriausybes, bet dar Sąjūdžio laikų), arba pasitraukia. Ir pasitraukia faktiškai į niekur.
Vadinasi, skysti tie mūsų intelektualai, tik bėgioti bemokantys. Kantrybės neturi. O juk skubos naudą velniai gaudo. Tad ir belieka visiems prie suskilusių geldų stovėti.
Reikia tvirtų intelektualų, nebėgančių nuo nesusipratėlių, ar nelabai intelektualių. Reikia tokių, kur ir mokėtų diskutuoti, ir mokėtų savo nuomonę apginti, ir nebijoti pripažinti klydus, ir mokėtų taktiškai nurodyti kitų klaidas. Nereikia bėgti, rėkiant aš švarus, o tu štai ne. Jei kas bėga nuo diskusijos ar akivaizdžiai išsisukinėja, štai tokius reikia šalinti. Štai kaip tą politiką reikėtų tvarkyti. Bet ar sugebėsite?

>>>komuniagos forever - amžinai       2016-02-11 10:33

...”- kol nei vieno jų neliks”
Naivus Jūs žmogus. Postai paveldimi. Ateis vaikai, ANŪKAI, proanūkiai…
Atitinkamo auklėjimo.

Libderastai ir konservai       2016-02-11 9:36

vo glave Qjubiliaus su E-lygio Masloidu apie sugryžimą į valdančią poziciją neygivendinamos, nes jie galvoja ne galva, o su užtrauktukiniais užpakaliais.

Kažin ar tikrai       2016-02-11 7:35

Lietuva plačiai suklestės,kaip teigia Valatka delfyje,uždarius ir sumažinus iki minimumo mokyklas ir ligonines,pavertus jas vienetiniais gigantais su ypatinga infekcijų rizika.Žinoma,tas valymas vyks rajonuose,o ne miestuose,be abejo.Ir taip pasmerks provinciją sunykimui,kai kurių vakarų valstybių pavyzdžiu…Tik ar ne nuo tokios tvarkos,atsiranda pasaulio klimato atšilimas su visais grėsmingais vartojimo padariniais?

Ale       2016-02-11 7:10

VAIZDELIS: vieni rinkėjai laukia naujų gelbėtojų ant baltų žirgų, kiti - džiūgauja(reitingais) dėl kairiųjų pabarstomos manos ir naujų mokesčių (nepajausdami jų santykio), treti - pasislėpę po abuojumo kaukėmis tyliai tūno nebalsuodami… BUDINKIMĖS

komuniagos forever - amžinai       2016-02-11 6:36

niekingi kormnpuoti kolaborantai komunistai - apsivogę, apsimelavę, apsipedofilinę - dar ilgai ilgai kankins lietuvius - kol nei vieno jų neliks smile

ne dočys.       2016-02-10 23:54

musu laukia anglijos,norvegijos fabrikai,lenku prekybos centrai.


Rekomenduojame

Paulas Stametsas: Išgydo net vėžį – nepažintas grybų pasaulis

Kardinolas S. Tamkevičius palaiko „Šeimų maršo“ idėją: „Ginant principines vertybes Bažnyčia stovės mūru“. Kunigų R. Grigo ir A. Valkausko pozicija

Andrius Švarplys. Į ką lyties ir diskriminacijos nęsamonės perdaro Ameriką: gimsta naujoji CŽV

Herta Burbė apie „galimybes“: vasarą paplūdimyje

Vytautas Sinica. Bažnyčia draudžia katalikams balsuoti už partnerystę (ir A. Navickas tą žino)

Brolio Arūno Peškaičio žinia: Pranciškonų ordinas draudžia broliui Pauliui Vaineikiui dalyvauti Šeimų gynimo marše (papildyta)

Nuo bačkos. Andrius Navickas: Taip, aš palaikau Partnerystės įstatymo priėmimą

Kastytis Braziulis. Ar pritariu šeimų maršui? Taip, be abejo, nes…

Nida Vasiliauskaitė. Klausiate, ką daryti? Paklauskite piliečių

Jarūnė Rimavičė. Atsakymai į klausimą, nuo ko ginama tradicinė šeima Lietuvoje

Andrius Švarplys. Pagaliau yra alternatyva „Dviračio Žynioms“

Romualdas Žekas. Lavono gaivinimas

Jolanta Blažytė. Aūūū, Greta!!! Kur tavo „How dare you?“

Nida Vasiliauskaitė. Dabar išties pabūsiu – pirmą kartą – radikalu

Papunkčiui. Vytautas Sinica apie elitizmą

Vidas Rachlevičius. Dvi šalys nesitaiksto su Kinijos užmačiomis Pietų Kinijos jūroje – koks bus šios atsakas?

Vytautas Radžvilas. Klausimai maršo išvakarėse

„Neredaguota“ pokalbis su Adu Jakubausku apie istoriją ir politiką

Kunigas Arnoldas Valkauskas: pilietinių iniciatyvų reikia, kad valdžia neužmigtų

Gerovės valstybė? Antanas Buračas palygino

Filmuota medžiaga atskleidžia: demonstracijoje Stokholme prieš karantino suvaržymus dalyvavo mažiausiai tūkstantis žmonių

Br. Paulius Vaineikis: „Kaip senais gerais Sąjūdžio prabudimo laikais…“

Laikas pradėti kalbėti ir apie politiką (2). Vytautas Radžvilas: ar išnyks politika?

Kun. Robertas Skrinskas. Ar dar švęsime kitais metais Motinos dieną?

Audrius Globys: maldos skydas „Santuokos sakramentas – regimasis meilės ženklas“

Tik faktai. Skelbiami išankstiniai duomenys apie 2020 m. mirusių Lietuvos gyventojų mirties priežastis

Algimantas Rusteika. Taip gyventi neverta

Vyskupo Jono Kaunecko kreipimasis į Tautą: laiminu Didįjį Šeimos gynimo maršą

Liudvikas Jakimavičius. Šiukšlių amžius

Skiepų pasas – kelias į totalitarizmą? Dovilo Petkaus pokalbis su Linu Kontrimu

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.