Demokratija ir valdymas

Algimantas Rusteika. Už vakarėlį reikia susimokėti

Tiesos.lt redakcija   2016 m. spalio 10 d. 20:26

16     

    

Algimantas Rusteika. Už vakarėlį reikia susimokėti

Negerkit, broliukai, iš pėdų prie Seimo – deputatais pavirsit. Bet kur tau jie negers! Baigė akmenis mėtyti – metas grynuosius rinkti. Ir už Kalno pamokslus teks atsakyti. Neduok tu, Premjere, kaip įdomu pažadų vykdymo laikais!

Visai nesvarbu, kaip ten jie susitars. Visi žinom –  susitars, pasidalins ir – žemyn upe! Ar matot, kokie patenkinti, kad nebereikia vaidinti? Prašytojų ir užuojautos mums, vėl ketveriems metams numirusiems, kaukes – ant vinies. Ryžtingas tonas, pasitikintys veidai. Šaltos, pavargę, bet geros akys – juk ištisos naktys be miego, dalinantis ateitį! We are the champions! Dabar jums parodysim, iš kur kojos dygsta.

Po baliaus visada troškina. Bet štai davatkų partija sako, kad šnapso valstybinis monopolis leis visus pelnus, kuriuos pasigrobia monopolistai, pasiimti valdžiai. Ir mums atiduoti, broliai ir seserys, kad tik Lietuvai būtų geriau. Tvarka, kaip sakė amžinai susiraukęs apaštalas, bus.

Visų pirma, pelno valstybinės įmonės valstybei neatiduoda, jos moka tik mokesčius. Visų antra, jeigu taip tikrai Tėvynei naudinga, tai visą prekybą padarykim valstybinę, kaip prieš jūsų erą. Ten tokie pinigai, kad ohoho, tuoj minimalkes ir pensijas pekelsim šešiagubai.

O visų trečia – kokia tvarka yra valstybinėje prekyboje, žinom nuo senų gerų. Neužmirškit dar leisgyvių direktorių ir vedėjų iš kolektyvinių sodų ir reanimacijos palatų su invalidų vežimėliais ir deguonimi atsivežti. Ir jų tvarka tada tikrai bus.

O kiek pinigų prižadėta – siaubas! Maišais mėtysim iš malūnsparnių! Ir PVM-mą sumažinti,  ir neapmokestinamą sumažinti, ir minimumus bei vidutines pakelti, ir sodros lubas ir grindis įvesti, ir jaunas šeimas remti, ir vaiko pinigus, o dar tiems vargo dūsuokliams pensininkams ir blyškioms bibliotekų panelėms.

Sunku ir rasti, kas būtų nepažadėta sumažinti ko nenorim ir padidinti ko norim. Tik iš kur paimti padidinimui, kai viską sumažinsim? Iš tų Anūkėlio šimtų tūkstančių darbo vietų, kurias matysim kaip savo ausis? Ar iš tų nedrąsių apmokestinimo užuominų šventosiose programose, kad žmonės urnų nesibaidytų?

Normalus verslas padarytų paprastai. Numatytų daryti, ką reikia, nekreipdamas dėmesio kiek skaudės. Kas laikinai sumažės, kas duos kokį rezultatą ir po kiek metų. Paimtų tam laikui paskolą, kad išgyventum, ir imtų juodai dirbti. Bet juk šito nebuvo ir nebus. Čia lietūs lyja.

Neduok Dieve karo, maro ir mokesčių mažinimo. Ar pamenat kokį nors sumažinimą, po kurio mokesčiai būtų nepadidėję? Tik pradės rėkauti apie naują mažinimą, tuoj verksmas ir dantų griežimas. Pablogės surinkimas ir mirs iš bado biudžetininkai! Tarsi dabar jie nemirtų.

Ir pliaukšdami apie mažinimą, tuo pačiu prastumia ką seniai svajojo. Biudžetą juk reikia subalansuoti!  Mes per mažai atimam ir padalinam, kiti atima daugiau! Vienus sumažindami skaičiuoja, kiek kitus padidinti, kad jiems pareitų dvigubai tas pats. Iš esmės tai visada virsta padidinimu. Į vieną kišenę saujelę smulkių, iš kitos nugvelbs dešimteriopai.

Tik nesekit apie kapitalo apmokestinimą ir kitų nuvalkiotų anekdotų apie biznio ryklių tramdymą. Verslo mokesčius per kainas apmoka vartotojai. Ta pati „darbo jėga“, kaip dabar jie mus vadina. Brangaus turto mokesčių išvengti nesugeba tik visiški lochai, kokių tarp turčių seniai nebesiveisia. O nebrangaus turto ir žalieji mokesčiai visada smogia taip visų numylėtiems vargšams iš gelžbetonio džiunglių su savo sukirmijusiais opeliukais. Elektoratui.

Jei mažinat, tai ir mažinkit, o ne vaidinkit sumažinimo komedijas. Iš kur norit, iš ten kompensuokit. Susimažinkit save po galais! Juk visi tie pinigai niekur nedingsta ir niekas banknotų griliuose nedegina. Grįš per vartojimą ir kitus mokesčius. Išmokit vienąkart skaičiuoti ne devynioliktojo amžiaus riebaluotais buhalterių skaitliukais.

Bet šito jie neišmoks, tiek kartų patikrinta. Tad ruoškit pinigines, ponai ir ponios. Spektaklis baigtas, rimti vyrai su odiniais lietpalčiais ir mauzeriais įžengė į restoraną. Nusipelnėme gyventi kaip norėjom. Metas susimokėti.

algimantasrusteika.wordpress.com

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Raigerdas>Valstiečiui       2016-10-12 18:35

Štai Valstietis porina:“Išmokit ponas skasityti, kas parašyta, o ne transliuoti, kas ten jūsų galvoje darosi”. Tai, gal tą savo pasiūlymą pritaikytum pats sau? Gal gali pradėti nuo savęs? Tas tavo elektoratas nėra niekur užfiksuotas, nes nėra apie tai jokių duomenų. Tai kaip galima daryti išvadas, kad jis migruoja? Ir kur jis migruoja? Kur jis migruoja? Į LVŽS? Specialiai komentatoriui Valstiečiui kartoju tą daugeliui žmonių -inomą dalyką, kad ŽMOGUS YRA PAJĖGUS PAKEISTI SAVO POŽIŪRĮ. Jeigu jis nusivylė ta ar ana partija, jis turi teisę RINKTI IR BALSUOTI už kitą partiją. Kas čia neaišku? Jeigu R. Paksas buvo TT partijos pirmininku, tai jis atsisakęs savo posto gali joje likti ir papildyti TT elektoratą, bet gali papildyti ir kitų partijų elektoratą. Tas pats yra ir su Mazuroniu. Tam ir organizuojami rinkimai, kad pakeisti tas Seime vadovaujančias partijas, kurios prarado žmonių pasitikėjimą. Tai, kokia čia migracija? Migracija (lot. migratio: keliavimas) – kėlimasis iš vienos gyvenamosios vietos į kitą. Tai, kaip gali elektoratas migruoti?
Aš asmeniškai šiandien kalbėjau su vienu iš LVŽS. Tai jis man pasakė: “aš visą gyvenimą nemėgau politikų, todėl nedalyvavau jokioje partijoje. Atsiradus aktyvesnei LVŽS veiklai aš į ją įsijungiau, nes pamačiau į save panašius. Dauguma čia įsijungusių smerkia politikus, todėl jie bando padaryti kažką naujo, kad ta politika iš tikrųjų taptų mūsų žmonėms svarbus dalykas, o ne keltų daugybei žmonių galvos skausmą ar pasišlykštėjimą. Mes esame nauja jėga Lietuvoje, kuri ilgą laiką kentė, tikėjosi, vylėsi, kad kas nors pasikeis. Bet nesulaukę, imasi patys šitų darbų, nes šitie kabutėse politikai pražudys mūsų valstybę galutinai. Baigėsi mūsų kantrybė, todėl tokių LVŽS šiandien yra labai daug. Ir mes dirbsime su senais šios partijos profesionalais. Buvusioms partijoms reikia tik valdžios, o toliau jie nežino , ką daryti, tuo tarpu LVŽS ne valdžios siekia, o savo idėjų įgyvendinimo. Jeigu jie ir nepasieks tos pergalės rinkimuose, jie vis vien sieks įgyvendinti savo idėjas. LVŽS, skirtingai nuo senų partijų, ne tik žino, ko nori, bet ir žino, kaip įgyvendinti savo idėjas. Galimai tai bus vienintelė profesionalų partija Lietuvoje. Būtent dėl šios priežasties aš ir įsijungiau į šios partijos veiklą”.

Valstietis Reigardui       2016-10-12 17:39

Išmokit ponas skasityti, kas parašyta, o ne transliuoti, kas ten jūsų galvoje darosi. Rašiau apie migruojantį LSDP, TT ir DP elektoratą, o ne renkamųjų kandidatų sąrašą. Pasižiūrėkit skaičius ir pamatysit iš kur tas valstiečių palaikymas atsiranda. Ogi iš pastarųjų partijų elektoratų nukraujavimo.

Juozapas--- Letui       2016-10-12 17:09

Dėkui už patikslinimus.
Sutinku.

Letas Juozapui       2016-10-12 16:51

Ne, Brolau, deja, aš šitaip nesakiau. Paskui Rusteiką kalbu tiktai apie pridėtinės vertės mokestį, kuris reketuojamas iš PIRKĖJO supermarketuose ir kitur, kada pirkėjas savo nuėjimu apsipirkti jokios pridėtinės vertės nesukuria, bet nekalbu apie PVM, kurį moka gamintojas. Šiuo atveju yra tik dalis Paties tiesos, tačiau ne visa tiesa.
Būtent, jei būtų tikra laisva rinka, t.y. tikras liberalizmas, gamintojai nemokėtų jokių pėvėemų!
Ar toks idealus liberalizmas įmanomas ir koks monstras tai būtų be artimo meilės ir krikščioniškai organizuoto palaikymo liberalizmo aukoms, nereikia daug kalbėti. Tačiau oligarchinio socializmo sąlygomis uždėti PVM gamintojui yra reikalinga tam tikrose ribose, be kurių santvarka galutinai prarastų savo “veidą”, nes oligarchinis socializmas yra amorfinė konstrukcija tarp dešiniojo liberalizmo ir socializmo.
Sakiau tiesą ir aš, kad gamintojas moka PVM parazitams. Tačiau esant socializmui, PVM neišvengiamas, nes pati valstybė be mokesčių neišsilaikys. Kitas reikalas - proporcijos ir vad. “socialinis teisingumas”, bet apie tai patylėkime, nes ir taip aišku.
Ne izmai daro pagadą, bet žmogaus dvasinė kokybė. Teokratinėje valstybėje būtų tik vienas valstybinis mokestis visiems, kurie sugeba jį mokėti pagal savo pajamas (taip yra šariato šalyse), o ekonominiai santykiai atsieti. Norite socalistinių - prašom! Norite liberaliųjų - prašom! Tačiau apynasris uždėtas ir vieniems, ir kitiems, valstybei niekas nediktuoja, o ji pati rūpinasi, kad surinktos lėšos neleistų skurdo. Žinoma, velniškos prabangos tuomet nebus, bet ir lygiavos nebus (argumentai dėl socialinės atskirtybės ir prabangos Saudo Arabijoje ir pan. atkrinta, nes tai ne šariato, bet karaliaus viešpatystė, be to, dar ir naftą pasauliui teikiančioje šalyje). Suprantama, tokio tipo valstybė pasmerkta ekonomiškai atsilikti nuo banditinės išnaudotojiškos valstybės, tačiau šis gyvenimas tam ir duotas, kad skirtum gėrį nuo blogio ir parodytum, kas esi. Ne kaifui (rojui) žemėje.

Žiurkių bačkoje nepritekliai       2016-10-12 15:24

Ims ant bargos…kol duos už procentus,o paskui kaip visada būdavo -įsijungs DARVINO džiunglių dėsnis.

s.m.       2016-10-12 7:22

Gera straipsnio antraštė. Kaip toj dainuškoj - ką gėriau valgiau, teks susmokėti.
Bėda tik ta, kad save labai pilietiškais-protingais laikantys buratinai, anot Juozapo, delfinasklaidos aukos, skirtingai nuo balsus pardavusių bomžiukų, anei valgė, anei gėrė. Sudirbo n-tąjį kartą ateičiai į gilų minusą. Ne kitaip.

Raigerdas> Kas tie valstiečiai?        2016-10-11 22:52

Kai tik komentarą parašo ANONIMAS, taip ir lauk, kad jis parašė tik tam, kad sukurstyti žmones kokiai nors šmeižikiškai kompanijai. Valstiečiai dar ne Seime, tačiau jau jie “KALTI”, kad laimėjo rinkimus. Kodėl jie “KALTI”? Pasirodo, valstiečių KALTĖ yra tame, kad tai, anot šmeižiko-anonimo, “migruojantis DP, LSDP ir TT elektoratas”. Ar pas mus draudžiama pasirinkti kitą partiją? Nedraudžiama. Bet šmeižikui-anonimui vaidenasi, kad draudžiama. Gal Mazuronis perbėgo pas valstiečius? Ne, neperbėgo. Gal Paksas perbėgo pas valstiečius? Ne, neperbėgo. Šmeižikas-anonimas nesugebėjo įvardinti nei vieno žmogaus. Aš visą laiką stebiuosi: kodėl šmeižikų negalima panaudoti valstybės naudai? Jie gi negali nustoti šmeižti. Narkomanas greičiau nustos narkotikus vartoti, nei šmeižikas nustos šmeižti. Jeigu šmeižikams būtų uždedamos baudos, pagal pačios internetinės svetainės pareiškimą policijai, tai tuos pinigus galima būtų paaukoti vaikų namams. Ir tokiu būdu šmeižikas-anonimas, nepajėgiantis susitvarkyti su savo yda, duotų konkrečią naudą ne tik valstybei, bet ir vaikams, kurie neturi tėvų. Ir jiems tada galima būtų paaiškinti, kad štai tos dovanos vaikams nupirktos iš šmeižikų pinigų, pavyzdžiui, sportinis inventorius ar dar kas nors. Šmeižikų Lietuvoje garantuotai yra virš 100 000. Jie neišnyks nei per 2, nei per artimiausius 10 metų. Bet bauda šmeižikui nors 10 Eu, tai galima būtų surinkti ne vieną milijoną. Ir už milijoną nupirkus sportinį inventorių arba net muzikinius instrumentus, mūsų valstybei tai atneštų didžiulę naudą. Štai, kokius rezervus turime ir neišnaudojame, o nauda tai dviguba: 1) nauda pačiam žmeižikui, nes jis gali atnešti naudos vaikams; 2) nauda vaikams-našlaičiams ir valstybei.

Raigerdas        2016-10-11 22:24

Šį kartą Letas Palmaitis parašė nemažai tiesos. Ne tik su PVM tokia velniava dedasi, nes jeigu būtų kitaip, tai niekada valstybininkai neišdrįstų pirkti auksinių šakučių. Yra vienas tikrai kriminalinis mokestis - tai PSD. Tik įsigilinkite, kaip jis suformuluotas, lyg šio įstatymo kūrėjai sėdėjo vienoje kameroje: PRIVALOMASIS SVEIKATOS DRAUDIMAS. 1)Draudimas aplamai negali būti niekada privalomas, nes tai yra tik konkretaus žmogaus pasirinkimo teisė; 2)Niekas neturi teisės paimti pinigus per prievartą; 3)Jeigu jūs sumokate už prekę ar paslaugą, tai prekė ar paslauga jums nedelsiant yra pristatoma, o paslauga yra suteikiama; 4)Kaip žmogus gali atgauti tuos įmokėtus pinigus? JIS PRIVALO SUSIRGTI, ANTRAIP JO PINIGĖLIAI PRAPUOLA. TAIGI, ČIA PATS TIKRIAUSIAS KRIMINALAS. Kur keliauja tie pinigai? Tais pinigais naudojasi SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJA. Taigi, Seimas priėmė įstatymą, leidžiantį Sveikatos Apsaugos Ministerijai užsiimti REKETU. Kas yra REKETAS? 2-ame šio žodžio apibrėžime yra nurodoma: 2. turto prievartavimas. Ar nors vienas žmogus žino, kur dingsta tie reketo būdu gauti pinigai? Niekas nieko nežino.

Kas tie valstiečiai?       2016-10-11 22:09

Jei užmestume akį, kas jų elektoratas, tai beveik aišku, kad migruojantis DP, LSDP ir TT elektoratas. Pagal mentalitetą tai visiškai nieko naujo - komunistinė chebrytė. Gal net prastesnės kokybės mišrainė už Butkevičinius kristalinius “vsiegda gotov” ir “vsio zakonno”. Todėl pagal valentingumą visai tikėtina kad vėl visi į vieną krūvą sueis ir nematys vargo, kaip būtų dalijantis briedį su neadekvačiu politiniu mikrobu - anūku.
Logika siūlytų tokį scenarijų, bet yra viena nemaloni aplinkybė, kad pasipils smūgiai ir nesibaigiantis talžymas iš Daukantynės. O tas nėra malonu. Toks ir yra rebusas valstiečiams.Bet jei valstiečių projektas ne Lietuvoj sukurtas, tai nusišvilpt jiems ant visų. Kaip bus liepta, taip ir elgsis.

Juozapas ---Letui       2016-10-11 21:52

Sveiks Tamsta.
Per ketvirtį amžiaus sutinku trečią žmogų kuris sako Tiesą apie pė vė emą.
Kai bendraujant su kitais pasakau jog pė vė emas yra natūralus reketas, t.y. banditizmas,  visi į mane žiūri kaip į beprotį.
- Kaip gi taip negražiai apie Šv. Pėvėemą?! Kur kas matē valsybę be Pėvėemo?
Absurdas!, kraupsta žmogeliai ir traukiasi nuo juozapo lyg nuo juodligės užkrato nešiotojo.
Neblogai praplovē smegenėles buratinams Laukinės Rinkos tititiuto prostitutkos.
Kai buratinas giriasi kitam buratinui jog ” į rankas” gauna 1000, jis net nenutuokia jog iš tiesų niekada to tūkstančio negauna.
Nes virš dviejų šimtų nueina pėvėemui ant uodegos.
Be menkiausio šanso išsisukti.
Šv.KKK Tititiutija skelbia jog negalima to paties apmokestonti kelis kartus.
Ir čia pat kiekvieną minutę toks dvigubas apmokestinimas vyksta.

 

Marginalas: AUKSINIS SAKINYS       2016-10-11 21:00

“Verslo mokesčius per kainas apmoka vartotojai”!!!
Seniai bandau atkreipti visų Tamstų dėmesį į tokį keistą padarą, kaip PVM, kiekviename pirkimo čekyje prirašytas prie prekio kainos. Jei esate bent kiek išprusę, turite žinoti, kad tai yra mokestis už gamintojo rinkoje gaunamą pridėtinę gamybos vertę: Pridėtinės Vertės Mokestis. Dar Marksas nurodė, kad jei nebūtų gaunama pridėtinė vertė, joks gamintojas nieko negamintų, nes pelnas padengtų vien tik gamybos išlaidas ir gamintojui net duonai neliktų, ne tik kad gamybos procesui palaikyti (žaliavoms ir įrangai pirkti, įrangai remontuoti, keisti, modernizuoti, darbininkams algas mokėti, o parazitams - mokesčius).
Dabar Jūs man pasakykite, ką tas pirkėjas “gamina”, kai nueiną į Apokalipsę, t.y. Akropolį, ir ten kažką nusiperka? Jis nė velnio negamina, bet išleidžia algą, iš kurios jau atskaičiuoti mokesčiai. Todėl tas PVM yra grynas valstybinis banditizmas, kuris oligarchų diktatūroje, savaime aišku, tobuliausiems apsukriausiems apmoka jų verslo mokesčius.
Bravo Rusteikai, tegyvuoja tiesa!

būtent       2016-10-11 13:28

Nors kažkas atkreipia dėmesį,kad į šiuos rinkimus konservatoriai eina su akivaizdžiai populistiniais lozungais,už ką,perkreipę arogantiškai išvieptus snukius,anksčiau ūdydavo konkurentus.Tarpk kitko,vakar propagandistas Jakilaitis,pastaruoju metu kiek įgavęs šiokįo tokio objektyvumo,pateikė staigmeną,nurodydamas į ryškius LŽVS,konservatorių ir liberalų programinių nuostatų skirtumus.Buvo galima smagiai nusikvatoti kaip jie stenėjo žadėdami susitarti bendram darbui.
Ten apie visokius socdemus,tvarkiečius ir ko.nesinori ir tuščiai oro drebinti,seniausiai viskas suprasta ir pastebėta.Truputį gaila Puteikio-Krivicko klounados.Atskyrus pelus nuo grūdų,ten šis tas gero tikrai išeitų.

Dabar       2016-10-11 13:07

broileris su savo sukčiuviene galės legalizuoti visus “versliukus”. Reikia gi žmogeliui užsidirbti, skolas giminėm atiduoti it t.t.

sovietinis anekdotas       2016-10-10 22:51

Prie metro stoteles sedi du elgetos. Pas viena ant lenteles uzrasyta - `` Paaukokite vargsui veteranui, didziojo Tevynes karo invalidui``. Pas kita ``Paaukokite vargsui nusigyvenusiam zydui``. Pas pirma - kalnas smulkiu. Pas antra - tuscia kepure. Vienai mielasirdingai mociutei pagailo zydelio. Prieina ir sako : ``Mielasis, parasyk ir tu ka nors tokio, invalidas, ar kazka. Kas juk zyda selps.`` Tas issiviepia, atsisuka i kolega ir taria: ``Girdi Izia, ims mus komercijos mokinti…

tikras komuniaga tas rusteika       2016-10-10 22:27

tik piktybiškas komunistas taip gali parašyti

Juozapas       2016-10-10 21:10

Moralas:
Visas šis rinkiminis cirko vaidinimas labai primena tipišką turgaus žulikų pasilinksminimą - dvi čigonkos atseit susibara, pradeda viena kitai rūras rodyt, špygas po nosimis varstyti.
Reginys!
O tuo metu būrys kitų čigonų smagiai krausto gausiai susirinkusių žioplių/mulkių kišenes.


Rekomenduojame

Nida Vasiliauskaitė. Ko bijote? Jų?

Algimantas Rusteika. Gal pabandom niekur nebebėgti?

Vygantas Malinauskas. Iš tėvų valdžios išlaisvinto vaiko interesas

Vytautas Radžvilas. Nesibaigianti tremties Golgota

Vytautas Sinica. Kas priešina visuomenę?

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Visiškas teisinis nihilizmas

Lietuvos šeimų sąjūdžio pareiškimas: Vienykimės!

Lietuvos Šeimų Sąjūdis: pranešimas dėl birželio 15–16–17 dienomis įvyksiančių protesto akcijų

Ramūnas Aušrotas. Ką reiškia SAM paskelbtas vaikų nuo 12 metų skiepijimo vajus ir manipuliacijos įstatymo tekstu?

Ką šiandien žinome apie tremtis? Dovilo Petkaus pokalbis su prof. Rasa Čepaitiene

Krescencijus Stoškus. Maršas, apnuoginęs realybės absurdą

1941 m. Birželio sukilimo 80-metį pasitinkant. Valdas Vasiliauskas: Idėjinė A. Sniečkaus klaida

Kviečiame į parodą „Pirmasis masinis trėmimas 1941 m. birželio 14–19 d.“

Vidas Rachlevičius. Aš su siaubu laukiu naujų rinkimų

Vaidotas A.Vaičaitis. Šeima, partnerystė ir Civilinis Kodeksas

Vidmantas Valiušaitis. Pasiuntinys, kurio neatpažino. In memoriam Stasys Lozoraitis (1924–1994)

In memoriam Marcelei Kubiliūtei (1898–1963): ar atsirastų Vilniuje paminklas pačiai iškiliausiai Lietuvos Moteriai, Tautos sukilimo dalyvei?

Zigmas Tamakauskas. Atminties išsaugojimo paminklas

Robert P. George. Drąsa, meilė ir pasiaukojimas kovoje už šeimą

Lietuvos advokatūros pergalė prieš STT: slaptų pažymų eros pabaiga?

Pristatome „Šeimų Sąjūdžio“ nuotolinę vaizdo konferenciją apie protesto akciją birželio 15–17 dienomis

Geroji Naujiena: Broliai, seserys, gyvenkime ir mes tikėjimu, ne regėjimu

Rasa Čepaitienė. Jie sako „NE“

Nacionalinis susivienijimas kviečia paminėti Birželio sukilimo 80-metį

Kastytis Braziulis apie jėgos naudojimą prieš parlamentarą: incidentas gali tapti precedentu

Nida Vasiliauskaitė. Kokia būtų TS-LKD ir medijų reakcija, jei tai būtų nutikę Baltarusijoje ar Rusijoje?

„Neredaguota“ pokalbis su istoriku Valdu Rakučiu apie tarpukario Lietuvą iki perversmo

Andrius Švarplys informacinėje laidoje „Proto balsas“: kur dingo tikroji TS-LKD partija ir „konservatizmas“ Lietuvoje?

Kas Nidą Vasiliauskaitę stebina labiau nei žvaigždėtas dangus, kėlęs nuostabą Kantui

Vidmantas Valiušaitis apie Lukašenkos vertą „šventę“

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.