Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė, Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė, Demokratija ir valdymas, Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Algimantas Rusteika. Apie garbę

Tiesos.lt redakcija   2021 m. sausio 30 d. 18:11

31     

    

Algimantas Rusteika. Apie garbę

Buvo laikai, kai negalėdami atiduoti skolos, gautos be popieriaus, o davus garbės žodį – nusišaudavo. Kada vyrai dėl garbės ar moters ankstų rytą eidavo į dvikovas, o iškviestas atsisakyti nedrįsdavo niekas, nes tada jo nebegerbs visą gyvenimą. Net vaikystėje kiemo draugams duotas garbės žodis buvo tikrai garbės žodis, ir visi žinojom, ką jis reiškia.

Dabar garbės žodžių nebeduodama, niekas nebesišaudo, o kaunasi liežuviais, nusisamdę advokatus teismuose, kur už garbę gali prisiteisti pinigų. Mantijuoti teisėjai rimtais veidais klausosi advokatų ginčų, kiek kurio garbingo asmens garbė kainuoja ir svarsto, kiek už ją duoti.

Dabar svarbu ne garbingumas, o vieša reputacija, nors visi žino ar bent numano, kaip gyveni. Smerkia nedorybę abstrakčiai, tačiau garbina jos dėka pasiektus rezultatus ir žmones konkrečiai. Svarbu, kad nebūtum pagautas – ir būsi garbingas.

Nebegėda net pačiam sau garbės reikalauti naudojantis įtaka, visokie garbės pirmininkai naktimis nemiega, svajodami apie dar kokį nors titulą ar pašlovinimus. Kur jau ten atsiminsi klasiką: kad garbės negalima nei gauti, nei atimti – ją galima tik prarasti.

Garbingumas yra paprastas, kasdieniškas, kylantis iš žmogaus gelmės be jokių pastangų ir pasirodymų, nereikalaujantis jokio atlygio ir nuopelnų. Jis tiesiog yra kaip oras, kuriuo kvėpuoji ir kurį pajunti tik tada, kai pritrūksta.

Na taip, reikia pavyzdžio. Pagalvoju apie skulptorių Kęstutį Musteikį ir jo brolį Vytautą. Ne, ne apie kūrybą, kuri plačiai žinoma, o apie garbingumą. Kada reikėjo atstatyti valdžios nuplėštą generolo Vėtros atminimo lentą, kreiptasi į skulptorius ir jų padėjėjus, dirbančius Vitražo ir skulptūros centro kieme.

Išvydę, kokia tai lenta ir kas ant jos parašyta, niekas nenorėjo veltis – koks skulptorius pyksis su valdžia, finansuojančia didžiąją dalį užsakymų, kaip reikės po to nelojalumo ženklu pažymėtam gyventi? Kęstutis ir Vytautas sutiko, nors tai ne menininko ir skulptoriaus darbas išgręžti sienoje kelias skyles. Išsinuomavo stelažus, atvažiavo ir lentą sumontavo, be jokio atlygio.

Tada niekas nežinojo, kaip baigsis. Policija apklausė, nubaudė už automobolio statymą ne vietoje. Paklaustas, kaip bus, jei gaus baudą už „architektūros paminklo niokojimą“, Kęstutis atsakė, kad būti nubaustam už tai jam bus garbė. Ir sumokėti tokią baudą bus didelė garbė.

Šių vyrų nepažįstu ir nežinau, kaip ten baigėsi. Tačiau žinau, kad jie yra garbingi. Ir kad man buvo didelė garbė stovėti tarp vėliavų ir žiūrėti, kaip jie neskubėdami, kruopščiai ir rimtai dirba, kaip nueina pakviesti policininkų. Ir kaip žmonėms giedant himną atsiveria blizgantis, iškilmingas atminimo ženklas žmogui, žuvusiam už tavo valstybę.

Pasakysit – nebuvo jokio pavojaus gyvybei, sveikatai ar žmogaus gerovei? Bet ar kiekvienas asmeniškai būtumėte taip pasielgę, na, tik nuoširdžiai, be maivymosi?

Lenkiu pliką ir gana kvailą galvą – pagarbą šiems vyrams išlaikysiu, kol kvėpuosiu. Nes žinau, kad jei neprarasim garbės – dar ne viskas prarasta.
.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Žemyna       2021-01-31 22:23

Jei neklystu, ponia FK registruota lobiste Seime7 Jei taip, ar tai, ką patyrė Rakutis su Valiušaičiu, ir yra lobistės darbo su seimūnais vaisius?

garbės receptas       2021-01-31 18:32

gali būti durnu, visišku dolbajobu, nu ale uštenka prie namų iškelti vėlevą su vyčiu ir jau esi dolbajoras.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2021-01-31 18:16

(pataisyta)
Pagarba Kęstučiui Musteikiui ir jo broliui Vytautui.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2021-01-31 18:11

Pagarba Kęstučiui Musteikiui ir jo brolįui Vytautui.

Prašalietis       2021-01-31 15:40

Rusteikai pasiilgusiam laikų, kai"negalėdami atiduoti skolos, gautos be popieriaus, o davus garbės žodį – nusišaudavo”..., tegalima su “patriotiniu džiaugsmu” pasakyti, kad eurosojūziniame “laisvame ir nepriklausomame"pseudovalstybiniame darinyje dar neišsivaikščioję žmonės ir be šautuvų “iš gero gyvenimo kuo garbingiausiai” save patys nugalabija visokiais kitokiais būdais kaip niekur kitur pasaulyje. Išsilaisvinus iš okupacijos, nuo 1990 suklestėjus “tautiškai patriotiniam” komunistiniam ir sąjūdiniam “garbingumui” kaip dar nebuvo Lietuvos istorijoje , Lietuvos vyrai ir moterys ne dėl skurdo, bet dėl “garbės” kaip niekur kitur Europoje dar ir suserga tuberkulioze ir sifiliu… Tokioje būsenoje “laimingam žmogeliui pasidaro dar lengviau “garbingai” palikti profesionalių komunistų ir KGB-istinių Gorbačiovinių perestroijkinių sąjūdiečių jiems “iškovotą tautinį rojų”...

Raigerdas        2021-01-31 12:57

Žemiau esančiame mano komentaro pabaigoje parašiau šiek tiek neteisingai:“Labai gaila, kad GARBĘ TURINTYS ŽMONĖS YRA VERTINGESNI UŽ ŠITAS IŠSIVYSČIUSIAS BEŽDŽIONES, KURIOS TO GARBĖS JAUSMO NETURI IR NETURĖS, nes jie yra visiškos priešingybės suvokiant tai, kas yra žmogus: tik kūnas ar dvasinė būtybė, kuri valdo kūną?”. Turėtų būti taip:“Labai gaila, kad GARBĘ TURINTYS ŽMONĖS, DEJA, NESUVOKIA TO, KAD JIE YRA VERTINGESNI ŽMONIŠKUMO PRASME UŽ ŠITAS IŠSIVYSČIUSIAS BEŽDŽIONES, KURIOS TO GARBĖS JAUSMO NETURI IR NETURĖS, nes jie yra visiškos priešingybės suvokiant tai, kas yra žmogus: tik kūnas ar dvasinė būtybė, kuri valdo ne tik savo kūną, bet ir kosminius laivus? GARBĘ TURINTYS ŽMONĖS, deja, nesuvokia, kad jie yra aukštesnės prabos žmonėmis, ir “štaziai” darys viską, kad NUŽEMINTI , SUMENKINTI, SUNIEKINTI tuos žmones, kad ne tik “būti lygiu su jais, bet ir aukščiau jų”, todėl jiems MATERIJA YRA PIRMOJE VIETOJE, O SĄMONĖ IR YPAČ SĄMONINGUMAS YRA ANTRAEILIAI DALYKAI. Todėl PINIGAI “štaziams” yra tai, ką jie sugeba suvokti, o GARBĖ, SĄŽINĖ, DORA, TIESA yra tokie aukšto sąmoningumo žmonių sukurti ir išauginti vaisiai, kurių “štaziai” niekada nepasieks. Višta yra paukštis, bet ji yra lesinama, todėl skraidyti jai nebėra poreikio. Panašiai yra su Seimo nariais. Jie patys pasiskiria sau atlyginimų dydį nepriklauosomai nuo to, kokioje materialioje padėtyje randasi net 40% piliečių. Garbingi žmonės taip nesielgtų, o štai “štaziai” elgiasi būtent taip, nes kitaip jie nemoka. KODĖL VIENU METU BUVO SUDUOTAS SMŪGIS INFLIACIJOS METU PAGAL TARPTAUTINIO BANKO REKOMENDACIJAS, KAD NEKELTI ATLYGINIMŲ MOKYTOJAMS, GYDYTOJAMS, AKTORIAMS IR KITIEMS ŽMONIŲ SĄMONINGUMĄ KELIANTIEMS ŽMONĖMS? Todėl, kad aukščiau jų turėjo iškilti “štazis”, t.y. tas žmogelis be GARBĖS JAUSMO ir materiją bei pinigą statantis į pirmą vietą. Ir taip, mes gavome “štazių” sukurtą Lietuvą, kurie dabar viską daro, kad sunaikinti pas žmones SAVIGARBOS IR GARBĖS JAUSMĄ, NES TU ESI GERBIAMAS TIK UŽ TAI, KIEK TU TURI PINIGŲ IR TURTO. Atėjo laikas išsiaiškinti, kas yra šizofrenija. Šizofrenija (iš gr. σχίζω ‘skylu’ + φρήν ‘dvasia, protas’) – tai lėtinė psichikos liga, kuri pažeidžia jausmų, mąstymo, suvokimo bei valios sferas (Vikipedija). Tai sakykite, prašau, kas sukūrė šitą šizofrenišką valstybės valdymo struktūrą? LRT - nepriklausoma, prokuratūra - nepriklausoma - ATLEISKITE, JIE NEPRIKLAUSOMI NUO KO? NUO MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ PINIGŲ? Pagal mokesčių surinkimo sistemą mes esame vieninga sistema, o pagal šitų pinigų panaudojimą staiga atsiranda šizofrenija. t.y. išsiskaidymas į  NEPRIKLAUSOMAS VALSTYBINES INSTITUCIJAS IR SEIMO NARIŲ SKAIČIAUS NEPRIKLAUSYMAS NUO GYVENTOJŲ SKAIČIAUS MAŽĖJIMO, IR JŲ ATLYGINIMO NEPRIKLAUSYMAS NUO TO, KAD 40% SKURSTA. Egoizmas yra dvasios nebuvimo rezultatas ir garbės jausmo nebuvimo rezultatas. Tai, kodėl mes leidžiame save valdyti šitiems “štazio” lygio, kurie yra nepajėgus suvokti, kad sąmonė yra pirmiau materijos, politikams, kurie išdrįsta menkinti, niekinti, žeminti GARBĖS JAUSMĄ TURINČIUS ŽMONES, ir sau pasiskirti daug aukštesnius atlyginimus, nors patys jie yra be GARBĖS JAUSMO, o tai reiškia, kad jie yra tik išsivysčiusios beždžionės?

Raigerdas        2021-01-31 12:04

Štai pažiūrėkite, kokie puikūs atsiliepimai apie šį straipsnį:“Rasa7 2021-01-31 10:22 LAIKAS TAUTAI AIŠKIAI SUPRASTI, KAD VĖL GYVENAME NELAISVĖJE. KAD REIKALINGI DIDVYRIAI IR DIDVYRIŠKUMAS. DVASIA TURI BŪTI SUPURTYTA IR PAŽADINTA”; “G.P.    2021-01-30 22:57 Pritariu autoriui. Manau, kad šiandieninėje Lietuvoje visų mūsų problemų šaknis - tai savigarbos praradimas”. Taip, taip, taip ir dar 100 kartų taip.
Kokiame pasaulyje mes gyvename? Pasakysite, kad kapitalistiniame? Tada, kas yra tas kapitalizmas? Kapitalizmas – ekonominė socialinė sistema, grindžiama privačia kapitalo nuosavybe bei samdomuoju darbu. Kapitalistinėje ekonomikoje rinka yra pagrindinis ekonominės veiklos organizavimo būdas, prekės ir paslaugos sukuriamos atsižvelgiant tik į paklausą bei pasiūlą, o pajamos pasiskirsto per veiklą rinkoje (Vikipedija). Buvo valstybinė nuosavybė, kas yra visiškas absurdas, ir dabar yra mes vėl sugrįžome prie privačios nuosavybės. Privati nuosavybė nėra blogai, nes tai stimuoliuoja žmogų veikti. O valstybinė nuosavybė? Ji yra niekieno, todėl Stalinas niekaip negalėjo su savo pakalikais sugalvoti, kaip stimuliuoti žmones dirbti. Viskas, ką jie sugalvojo, tai “socialistinis lenktyniavimas”, bet ir tas pats buvo grįstas melu. Kodėl bolševikams nepasisekė įrodyti savo “tiesos”? Pirmiausia, jų “tiesa” buvo maišyta su MELU, o čia panašiai yra tas pats, kas žiūrint į asilą pradėti tvirtinti, kad ta yra jautis. Iš kur tas nesveikas noras apgauti savo piliečius? Dabar parašysiu apie tai, apie ką nekalbama mūsų universitetuose. Jūs čia pat matote, kad tarp komentatorių yra toks “štazis”. Štai jis rašo prie straipsnio apie TOTALITARIZMĄ savo komentarą:“Vienos tiesos nebūna ir tokia neegzistuoja , ja galima tik kardu ir ugnimi įteisinti , senobiškai”. Tai yra visiškas briedas, bet “štazis” yra įsitikinęs, kad jis parašė teisingai. Ir nors čia jam vienas komentatorius rašo:”Čia eina kalba apie garbę. Ką bendro turi su šią sąvoką?”, tai “štazis” į šį klausimą tikrai nesugebės atsakyti, nes jis jos neturi. Tai, kas sukūrė Lietuvoje tą “kapitalizmą”? Deja, tai padarė “štaziai”. Reiškia atėjo laikas išsiaiškinti, kuo skiriasi GARBĘ TURINTIS ŽMOGUS IR JOS NETURINTIS? Pagrindinis skirtumas yra tame, kad jie yra priešingybės suvokiant tai, kas yra žmogus. Kodėl yra tas skirtumas? JIS PAREINA NUO SĄMONINGUMO LYGIO. GARBĖS JAUSMĄ TURI TIK AUKŠTESNIO SĄMONINGUMO ŽMONĖS, ŽEMESNIO SĄMONINGUMO ŽMONĖMS TAI YRA NEPRIENAMAS DALYKAS. Tas pats yra ir su DVASIA. Psichiatrija ir psichologija DVASIĄ materializavo ir ieško jos smegenyse. Kodėl jie tai daro? Todėl, kad jiems vaidenasi, kad viskas aplinkui yra tik materija ir žmogus taip pat yra tik materija, t.y. biorobotas. Jūs nesijuokite, deja, žemo sąmoningumo žmonės sugeba suvokti tik tiek. TODĖL PINIGAS TAMPA PIRMOJE VIETOJE. Mieli ponios ir ponai, mums atėjo laikas pripažinti, kad pasaulį valdo tas, ŽEMESNIO SĄMONINGUMO ŽMOGUS, KURIAM PINIGAS YRA PIRMOJE VIETOJE. KUO JIS SKIRIASI NUO AUKŠTESNIO SĄMONINGUMO ŽMONIŲ? JIS NESUGEBA SUVOKTI, KAS YRA GARBĖ, SĄŽINĖ, DORA, TIESA, TODĖL JAM, KAIP IR “ŠTAZIUI”  VAIDENASI, KAD YRA ŠIMTAI, MILIJONAI AR MILIJARDAI TIESŲ. Iš čia kyla noras manipuliuoti žmonių nuomonėmis ir faktais, ką daro žurnalistai, politikai ir farmacininkai. Vydūnas rašo, kad yra “AŠAINĖ” sąmonė, kai žmogus pasaulis suvokia per savąjį “AŠ” ir yra nesąmoninga proto dalis. Būtent nuo to, koks yra santykis sąmoningumo su nesąmoningumu, ir priklauso, koks yra to žmogaus sąmoningumo lygis. Bolševikai pastatė materiją į pirmą vietą, o sąmonę į antrą vietą, nes būdami ŽEMO SĄMONINGUMO ŽMONĖMIS buvo nepajėgūs suprasti tai, ką supranta AUKŠTESNIO SĄMONINGUMO ŽMOGUS. Višta niekada nesupras, kaip pasielgs su ja žmogus, o žmogus puikiai žino, kam jis laiko tą vištą. Deja, šiame pasaulyje viskas yra atvirkščiai, nes ŽEMO SĄMONINGUMO ŽMONĖS DIKTUOJA SAVO SĄLYGAS AUKŠTESNIO SĄMONINGUMO ŽMONĖMS. O žemo sąmoningumo žmonės pinigą stato į pirmą vietą, o PAGRINDINĮ DALYKĄ ŽMONIŠKUMĄ, APIE KURĮ KALBĖJO VYDŪNAS, JIE STATO Į ANTRAEILIUS DALYKUS. Taip buvo sukurta Lietuva, pagal bolševikinį sąmoningumo lygį - pirmoje vietoje materija, o antroje sąmonė. Todėl skurdas tapo neišvengiamu dalyku, nes “štaziai” puolė prie materijos ir susigriebė ją. O mokytojui, kuris vaikuose ugdo sąmoningumą, buvo parodyta špyga šitose valstybinio turto, sukaupto per 45 metus , dalybose. Labai gaila, kad GARBĘ TURINTYS ŽMONĖS YRA VERTINGESNI UŽ ŠITAS IŠSIVYSČIUSIAS BEŽDŽIONES, KURIOS TO GARBĖS JAUSMO NETURI IR NETURĖS, nes jie yra visiškos priešingybės suvokiant tai, kas yra žmogus: tik kūnas ar dvasinė būtybė, kuri valdo kūną?

stasys       2021-01-31 11:18

Bijokite moteru kurios kurios vilioja tapti dydvyriais patriotiniu odekolonu .

Rasa7       2021-01-31 10:22

LAIKAS TAUTAI AIŠKIAI SUPRASTI, KAD VĖL GYVENAME NELAISVĖJE. KAD REIKALINGI DIDVYRIAI IR DIDVYRIŠKUMAS. DVASIA TURI BŪTI SUPURTYTA IR PAŽADINTA.

stasys       2021-01-31 7:53

Jau minėjau,  2021-01-30 19:09 ... panašu kad jums geriau sekasi kumščiais mojuoti nei žodžius mintims dėlioti .

G.P.       2021-01-30 22:57

Pritariu autoriui. Manau, kad šiandieninėje Lietuvoje visų mūsų problemų šaknis - tai savigarbos praradimas.

jhy       2021-01-30 21:24

Pasakysiu be užuolankų-jei 1991 m.sausio 13 dieną būčiau bent nujautęs,kokį “pasakišką ir linksmą” gyvenimėlį mums ruošia tie seime užsibarikadavę tautos atmatos,reikalavę,kad runkeliai juos gintų iš paskutiniųjų (jau prasideda masinis dvikojų galvijų nuodijimas ir čipavimas),būčiau be menkiausių dvejonių su kalašu rankoje įsiveržęs vidun ir be ceremonijų iššaudęs tuos seimo išgamas,kaip pasiutusius šunis,pradedant pačiu apraikytu TATA…

Jau minėjau,       2021-01-30 19:09

žiurkė saugi -  pasislėpusi. Pasitaikytum tu man realybėje…

stasys       2021-01-30 19:05

Sutinku , ginčytis su besmegeniu ir tuo labiau .

Trys paršiukai       2021-01-30 18:50

....rekomenduoju perskaityti ne tik orwela bet ir tris muškietininkus .

Idiotizmas visam gražume…

stasys       2021-01-30 18:43

Klausiam dar kartą  2021-01-30 17:51 ..rekomenduoju perskaityti ne tik orwela bet ir tris muškietininkus .

Klausiam dar kartą       2021-01-30 17:51

> sąsiui     2021-01-30 12:15
Čia eina kalba apie garbę. Ką bendro turi su šią sąvoką?

stasys       2021-01-30 16:40

Klausimas buvo skirtas autoriui , ne stasiaus pav. lipdytiems besmegeniams .Negaliu aš į tamstu dūšeles ledo įpūsti gyvasties . Vienok už smalsumą tenka pagirti ir paaiškinti . Tai ko autorius pasigenda tik literatūrinis įvaizdis ,auklėjimo priemonė , kuria vaikams smalsiems lengva buvo diegti ‘sovietais’, taip kaip ju tėveliai arba nieko apie tai nežinojo arba neturėjo tam laiko .Deja tenka priminti jog ir šiandiena situacija nėra geresnė , senos ‘muškietininku’ duotos priesaikos dužta kaip stiklas susidūrus su realybe .Viso to reikia mokytis iš naujo ir neieškoti kaulo subinėj. Taip jei ji pas Jus vis dar funkcionuojanti ir nėra priverstinai užsiūtą ..kaip ne kai kuriems nutiko .

štaziui       2021-01-30 14:30

geležinkelio stoties kekšelė daugiau orumo turi nei tu. Patrauk savo sifilitinius pirštus nuo klaviatūros.

> sąsiui       2021-01-30 12:15

Čia eina kalba apie garbę. Ką bendro turi su šią sąvoką?

Raigerdas        2021-01-30 11:25

Na štai, pagaliau gerbiamas Algimantas Rusteika, pasikapstė savo voratinkliais ir piktžolėmis apaugusį atminties lobyną ir štai jums pasipylė genialios mintys kaip iš gausybės rago. Tai va, mes gi turime šitą dalyką: garbės jausmą, garbės kodeksus. Ar ne skanu jums skaityti štai šituos žodžius? Man tai skanu:“Garbingumas yra paprastas, kasdieniškas, kylantis iš žmogaus gelmės be jokių pastangų ir pasirodymų, nereikalaujantis jokio atlygio ir nuopelnų. Jis tiesiog yra kaip oras, kuriuo kvėpuoji ir kurį pajunti tik tada, kai pritrūksta”. Ar matote kaip paprastai daromi stebuklai:“Pagalvoju apie skulptorių Kęstutį Musteikį ir jo brolį Vytautą... Kada reikėjo atstatyti valdžios nuplėštą generolo Vėtros atminimo lentą, kreiptasi į skulptorius ir jų padėjėjus, dirbančius Vitražo ir skulptūros centro kieme… Kęstutis ir Vytautas sutiko…Išsinuomavo stelažus, atvažiavo ir lentą sumontavo, be jokio atlygio.
Tada niekas nežinojo, kaip baigsis. Policija apklausė, nubaudė už automobolio statymą ne vietoje. Paklaustas, kaip bus, jei gaus baudą už „architektūros paminklo niokojimą“, Kęstutis atsakė, kad būti nubaustam už tai jam bus garbė. Ir sumokėti tokią baudą bus didelė garbė”. Štai A.Rusteika pagaliau pademonstravo, kur yra lietuvio ir kur yra visos mūsų tautos išlikimo arba ta gyvybės šaknis - MŪSŲ GARBĖS JAUSME, KURIS YRA PRARASTAS IR TOLIAU ATROFUOJASI, NES NEFUNKCIONUOJA. Šį GARBĖS jausmą pakeitė visokie surogatai. Sakoma, kad lietuviai senovėje nežudė savų prasikaltusių nežudė, bet numesdavo jam kardą ir griežtai tardavo:“NUSIŽUDYK”. Ar turi GARBĖS jausmą koks nors kyšininkas ar teisėjas kyšio ėmėjas? Ne, jie jo neturi. Pasižiūrėkite, kaip lengva įvardinti visus, neturinčius GARBĖS JAUSMO. Ar turi jį ELIGIJUS MASIULIS, siūlęs Seime įteisinti prostituciją? Ne, neturi. Taigi, gerbiami ponios ir ponai, štai ko trūko mūsų valstybės ATKŪRĖJAMS. Mes esame didvyrių tauta, bet kada didvyris neturi garbės jausmo, tada kas jis yra? Iš kitų tautų mes girdime ir netgi iš mūsų brolių baltarusių:“lietuviai nors ir maža, bet garbinga tauta”. Štai kokį atominį užtaisą mes turime, štai koks gylis ir kokia šviesa sklinda iš to paprasto GARBĖS JAUSMO. Ir ne šiaip sau lietuviai dievino ugnį,  nes ugnies dėka galima ir kalaviją  nukalti, galima ir apsiginti, o jei reikia tai ir priešui suduoti mirtiną smūgį. Širdingai dėkodamas už šį straipsnį gerbiamam Algimantui Rusteikai, linkiu ir toliau kelti LIETUVIO, DEJA JAU GĘSTANČIĄ, DVASIĄ. Dvasia yra tiesiogiai susijusi su garbės jausmu, nes žmonės, praradę garbės jausmą, tampa bedvasiais bolševikais, ir jie, BŪDAMI MAŽUMA, ŠAUKIA:“NAS BOLSHE (MŪSŲ YRA DAUGIAU)” ir toliau meluoja, meluoja, meluoja ir sukuria MELO IR BLOGIO IMPERIJĄ  ir žudo visus, kas išdrįsdavo jiems pasakyti, kad tu esi bolševikinis paršas. Mūsų simbolis yra ne pulti, o VYTIS, t.y. pasivyti užpuoliką ir jį nubausti. TAI IRGI YRA SVEIKO PROTO POŽYMIS. Mūsų senoliai sukūrė tokią kalbą, kurioje yra neišsemiamų lobių ir šito buvo neįmanoma padaryti be garbės jausmo ir išminties. Ačiū A. Rusteikai, uždegusiam šią kol kas mažą, bet kiekvienam lietuviui reikalingą garbės jausmo liepsną.

Rūta       2021-01-30 11:08

Buvau tuo metu prie Vrublevskių bibliotekos. Žavėjausi dviejų garbių vyrų garbingu darbu. Kol turim tokių žmonių, tol Lietuva bus gyva.

Algimantas       2021-01-30 11:03

Jeigu paviešint KGBistų ir jų rėmėjų sąrašus, pašalint juos iš seimo,vyriausybės, reikės naujų rinkimų, nes liks tik koks ketvirtadalis, o gal ir mažiau nesusitepusiųjų, tikrų Lietuvos valstybininkų.

stasys       2021-01-30 10:58

Algimantai ..Jus kaip ir aš užaugęs ‘triju muškietijinku’ serijomis ‘auklėtas’ , bet gal jau laikas būtu nustoti į viska žiūrėti seksualinio veršelio (bojarskij) akimis ? Vyrai parodė pavyzdį ir tik tam nukelčiau savo megzta barete . Vienok niekaip nesuvokiu ka tai bendro turi su ta sena tradicija laikytis žodžio ? Tradicija gera tada kai tampa sektinu pavydžiu kitiems , deja toks poelgis netapo sektinas ir kartotinas .

Taip,       2021-01-30 7:16

deivio komentarai kvepia šėtoniškomis gaidelėmis. Nieko nereikia “pribaiginėti”. Juos reikia viešinti. Šėtonas labai nemėgsta viešumos, jis mėgsta veikti tyloje ir tamsoje. Klaida yra nepaviešintas su kbistais bendradarbiavusių asmenų sąrašas.

>>>Deivis 2021-01-29 20:08        2021-01-30 6:07

Ar tu ne iš jų, “nepribaigto bolševiko”, tarpo?

ant tokiu zmoniu peciu       2021-01-29 20:44

ir laikosi Lietuva. Pagarba jiems.

Deivis       2021-01-29 20:08

Net ir čia pirmasis komentaras nepribaigto bolševiko.

> Deja       2021-01-29 19:52

Deja, tu rašai apie tai, apie ką net nenutuoki. Gėda tau, stribokėli be garbės, be sąžinės ir be padorumo.

Lenkiu galvą       2021-01-29 19:29

ir aš. Ačiū, garbieji Vyrai.

Deja, Algimantai       2021-01-29 19:25

šiame straipsnyje garbe net nekviepia.
Nėra jame ir sąžinės.
Net padorumo.


Rekomenduojame

Andrius Švarplys. Ką tokie net neslepiami dvigubi standartai turi bendra su pilietine ar kultūrine pozicija?

Verta prisiminti. Kodėl šmeižiamas Kazys Škirpa ir Birželio sukilimas? Dovilo Petkaus pokalbis su Vidmantu Valiušaičiu

Birželio 15–17 dienomis vykusių protesto akcijų rezoliucija

Nida Vasiliauskaitė. Šviesa kovoja su tamsa

Vinco Kubiliaus reportažas iš 17-osios dienos akcijos Simono Daukanto aikštėje „Ar dar gyva Deimantė?“

Algimantas Rusteika: Ponai mieli, patys išsidūrėt – niekas atviroj erdvėj renginių dalyvių skaičiaus nebereguliuoja

Ką apie vaikų skiepijimą sako mokslas – Nidos Vasiliauskaitės parinkti skaitiniai tikintiesiems Mokslu

Vytautas Sinica papunkčiui: Žygimantas Pavilionis prieš Lietuvą

Tomo Baranausko įžvalga apie I. Šimonytės naująjį gerovės receptą

Prof. dr. Andrius Macas. Kažkas čia ne taip – reikia ruoštis (II)

Kęstutis Girnius. Referendumas – tautos valia ar demagogų įrankis?

Robertas Grigas. Pasirodo, yra dar ES šalyse parlamentų, atstovaujančių savo tautų interesams!

Birželio 14-osios naktis: nukryžiuoti vaikai

„Neteisingi“ tekstai, kurie „teisingai“ valdžiai sukelia konvulsijas

Iš propagandos frontų. Buvęs Konstitucinio Teismo pirmininkas D. Žalimas: šeimos yra visi – tiek tos pačios, tiek skirtingos lyties sąjungą sudarę

Nida Vasiliauskaitė. Ko bijote? Jų?

Algimantas Rusteika. Gal pabandom niekur nebebėgti?

Vygantas Malinauskas. Iš tėvų valdžios išlaisvinto vaiko interesas

Vytautas Radžvilas. Nesibaigianti tremties Golgota

Vytautas Sinica. Kas priešina visuomenę?

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Visiškas teisinis nihilizmas

Lietuvos šeimų sąjūdžio pareiškimas: Vienykimės!

Lietuvos Šeimų Sąjūdis: pranešimas dėl birželio 15–16–17 dienomis įvyksiančių protesto akcijų

Ramūnas Aušrotas. Ką reiškia SAM paskelbtas vaikų nuo 12 metų skiepijimo vajus ir manipuliacijos įstatymo tekstu?

Ką šiandien žinome apie tremtis? Dovilo Petkaus pokalbis su prof. Rasa Čepaitiene

Krescencijus Stoškus. Maršas, apnuoginęs realybės absurdą

1941 m. Birželio sukilimo 80-metį pasitinkant. Valdas Vasiliauskas: Idėjinė A. Sniečkaus klaida

Kviečiame į parodą „Pirmasis masinis trėmimas 1941 m. birželio 14–19 d.“

Vidas Rachlevičius. Aš su siaubu laukiu naujų rinkimų

Vaidotas A.Vaičaitis. Šeima, partnerystė ir Civilinis Kodeksas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.