Teismai

Žino, ką kalba. Saulius Skvernelis: „Tokio žemo visuomenės pasitikėjimo teismais dar neturėjome“

Tiesos.lt redakcija   2019 m. balandžio 25 d. 21:49

26     

    

Žino, ką kalba. Saulius Skvernelis: „Tokio žemo visuomenės pasitikėjimo teismais dar neturėjome“

Šiandien po Vyriausybės posėdžio premjeras Saulius Skvernelis žurnalistams pasakė:

„Pati visuomenė vertina, kas vyksta mūsų teismuose, tokio žemo pasitikėjimo teismais neturėjome niekada. O tai susiję ne su kokiu politikų vertinimu, jie turi teisę pasisakyti visais gyvenimo klausimais.“

Ir pažadėjo pokyčius:

„Problema, kalbant apie teismų sistemos skaidrumą, veiklos efektyvumą, atvirumą visuomenei – faktas, ir tie pokyčiai bus reikalingi, bet tikrai nesiečiau su konkrečiomis bylomis.“

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

yolo       2019-05-27 10:50
IR TAI ĮTAKOJO       2019-04-29 19:20

vienos garsios bylos “objektyvus” tyrimas. Visi žino - kokios.

Pranašas       2019-04-28 19:31

Jei išrinks Fantomą, pasitikėjimas staiga ,,išaugs’‘, jis tam gabus.

Dzeikas       2019-04-27 18:02

Skaidriajam:
Na tada oops…Atsiprasau. Rusai sako “i na staruhu byvajet prorucha” (ir senei “zaliotas” pasitaiko, rus.) grin))
Tamstos ironijai visiskai pritariu.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-04-27 16:22

Pažadėjo pokyčius, kad būtų dar blogiau.
Lietuvos teismai už Lietuvos biudžeto pinigus Lietuvoje naikina TEISINGUMĄ.
Šlykščiausiu pavidalu tai daro ir LR KT, Seimas, Vyriausybė ir Prezidentai.

skaidrejam Dzeikui       2019-04-27 16:15

Apie skaidrėjimą rašiau ironiškai. Vieną nusikaltėlį pakeis kitas, potencialus nusikaltėlis. Lemežis turėtų keliauti ne užtarnauton pensijon, o užtarnauton kameron.

ah1       2019-04-27 14:14

Lietuvos policija, prokurorai, ekspertai, žiniasklaida ir teismai veikia kaip antikonstitucijis susivienijimas - bylos fabrikuojamos, žmogaus teisės varžomos,žmogus skelbiamas žiniasklaidoje kaltu nesant teismo nuosprendžio, teismų sprendimai neatitinka faktinės bylos medžiagos, ignoruojami LR BK, LR BPK plius valstybės paskirti advokatai net nevažiuoja skaityti bylų, nrsidaro bylų kopijų kad teisėsauga galėtų fabrikuoti bylas.

Ištikimybė.       2019-04-27 9:26

  Nepaisydama visuomenės nuomonės, valdžia stabiliai rodo didelį pasitikėjimą teismais. Štai, be jokių skrupulų dribtelėjo korumpuotiems teisėjams 17 mln. O, pvz., mokslininkams niekaip neranda 2,5 mln. valdžios nusavintų per sunkmetį pensijų grąžinimui. Girdi, grąžinsime etapais per kelis metus. Taip valdžia demonstruoja panieką ir cinišką diskriminavimą visų kitų, išskyrus korumpuotą teisėjų klaną.

Dzeikas       2019-04-27 6:40

Skaidrejanciam:
Gryb. labai principinga ir neparuosusi sau pamainos teiseja pensijon neisleis.
Vienzo biski supainiojai skaidrejima su elementaria kartu kaita.
Kaip vadinami zmones neskiriantis bulkutes nuo meslo pasakyt, ar pats susivoksi?

Teisėjus       2019-04-26 22:40

pirmiausia reikia desovietizuoti. Jau beveik 30 metų, kaip tęsiasi šitas alogiškas cirkas. Iš okupacinės teisės nori peršokti į kitą teisę be pasekmių už kolaboravimą su priešu.

Skaidrėjam       2019-04-26 18:37

Šiandien Grybauskaitė išleido pensijon vieną didžiausių teismo pažibų Stasį Lemežį. Teismų sistemoje tapo vienu nusikaltėliu mažiau.

Ramiros       2019-04-26 15:14

Вeaвejo,žino,вet,manau,kad.jisai.taipogi,wiens.iš.sraigtelių.....

Kontekstas       2019-04-26 11:21

S.S. tik reaguoja į teisėjų tarybos 23 d. kreipimąsi į LR Seimo Etikmat komisiją dėl kandidato į LR Prezidentus S.S. štabo vadovo Bako žodžių apie teismus:

“Teisėjų taryba kreipėsi į Seimo Etikos ir procedūrų komisiją dėl Seimo nario Vytauto Bako teiginių, reaguojant į paskelbtą teismo sprendimą, prašydama savo kompetencijos ribose įvertinti Lietuvos Respublikos Seimo nario Vytauto Bako viešai išsakytus teiginius apie Lietuvos teismus ir Vilniaus miesto apylinkės teismo sprendimą.

Kreipimesi Teisėjų taryba nurodė, kad Vytautas Bakas, reaguodamas į paskelbtą teismo sprendimą, viešojoje erdvėje išplatino pareiškimus, kuriais viešai reiškė ir skatino nepasitikėjimą Lietuvos teismais ir konstitucine teisingumo vykdymo sistema.

Teisėjų taryba akcentavo, kad Seimo narys V. Bakas viešojoje erdvėje reikšdamas abejones dėl jam nepatikusio teismo sprendimo ir teismų vykdomo teisingumo, akcentuodamas būtinybę pertvarkyti teismus, savo teiginiais ne tik diskredituoja teismo, kaip valstybės valdžios, autoritetą, tačiau viešai kursto nepasitikėjimą teismu, kaip vieninteliu teisingumą Lietuvoje vykdančiu subjektu, formuoja nihilistinį visuomenės požiūrį į teisingumo vykdymą ir teismo priimamus sprendimus.”

Tai S.S. ir aiškina, kad politikas turi teisę pasisakyti įvairiais klausimais. Taip pat ir apie teismų reformos būtinybę. Tik ne dėl to, kad Bakui nepatiko vienas sprendimas, kaip teigia teismų taryba: “su atsakingo politiko elgesiu nėra suderinami pareiškimai, kuriais konstatuojama, kad teismų sistemą reikia pertvarkyti iš esmės, vien todėl, kad teismo sprendimas nepateisino šio politiko lūkesčių.”

Niekada ir        2019-04-26 10:00

nebuvo, nes ten vieni neosovietikai ir jų augintiniai - Sovietijos fundamentų grandai ir jų aukščiausios klasės profesionalai, AMBalo dėka prisiderinę prie Mokslinės Oligarchijos. Premjeras irgi tos pačios klasės atstovas ir ne kitoks, o čia tik gerą deziuką runkeliokams pavarė, ne daugiau. Kitas AMBalo augintinis veržiasi į Prezidentus, bet laimės makronistas - banksteris, kaip Liaudies Tarnas nuo R.Oligarchijos.

DD plius DD       2019-04-26 9:22

Kas čia dabar? ‘Niekada nebuvo, skaidrinsim, žmonės kalba”. Na, negalima Ministrui Pirmininkui šitokių blėnių šnekėt.
Na gerai- papunkčiui.
“Niekada nebuvo”.. Hmm. O kada gi buvo, ponuli premjeruli? Gal tada, kai buvo “schodkės ir razborkės”.?
“Skaidrinsim”.. Vėl hmm. O prezidentūros ir Seimo ar klausėte? Ar apskritai suprantate teismų vietą valstybės sąrangoje? Ar čia didž. gerb. vyr. ministras įsivaizduoja, kad nelyg tas rusų jemelia lydekos paprašys, kad ta teismus paskaidrintų?
“žmonės kalba”. Na taip..Žmonės, būna, kalba, kad Radvilišky Jadzė su penkiais diedais. O pasidairius rimčiau, penki diedai Radvilišky yra, bet Jadzės nėra. Yra Šiauliuose, bet ženota, tik su vienu diedu. Dar vaikų yra, bet ne penki, o trys.
Panašu, kad Vyriausybės vyrai plepa labiau pasileidę už Radviliškio davatkas.

Premjero        2019-04-26 8:13

galios didesnės ir jis pagrindinė politinė figūra, deja.

stasys        2019-04-26 8:06

Na tikra didvyriu komanda ? Kol St.Jakeliunas šturmuoja skandinaviškus bankus S.Skvernelis iš karto griebia teisėsaugos jautį už ragu , geras ūkininkas žino kur ir ka sugriebus reikia paspausti . Vat jei teismus S.Skverneliui išeitu ‘priromyti’ sau !!.. likusius metus Seime galėtu jaustis ir visai patogiai . Tie kas valdo finansus ir teisingumą ..pretenduoja palengvinti sau gyvenimą kur kas riebiau nei galima. Aš jau nebežinau kas čia Lietuvoje svarbesnis Prezidentas ar Premjeras (einantis Prezidento pareigas) ,..juk tokiu jaučiasi Saulius Skvernelis .?

Taip, tikrai taip.       2019-04-26 7:34

Prieš rinkimus pliurpti ir pažadais švaistytis daugelis kandidatų sugeba. Šv. Raštas liepia žiūrėti į jų darbus. Skvernelio didieji darbai tai Garliavos šturmas. Sutinku, kad tai įsakymo iš aukščiau vykdymas, bet tai ir yra blogiausia, nes jis yra tik žiaurios jėgos vykdytojas. Toliau, policijos savivalės įteisinimas, jam esant Lietuvos policijos vyr. komisarui, kai policininkas gali paminti visas Konstitucijos nuostatas, o tam įgyvendinti, tos pačios sistemos jėgoms sukurti, tokie pat neveiksmingi, bet sistemai nuolankūs teismai. Trečia, tai, būdamas ministru pirmininku vykdė toliau tą pačią nužmoginimo politiką, t.y. žmogaus teises paminančia politiką, turtuoliai toliau klesti, o skurdžiai toliau skursta. Neįgyvendintas nei vienas pažadas su kuria atėjo Valstiečių-žaliųjų gauja. Negi užmynus ir į kaktą gavus su grėbliakočiu, privalome vėl tikėti pažadais. Tik durnius iš trečio karto atsikvošėja. Tik Mindaugas išsakė apie pažadų nevykdymą ir pasipriešino brutaliam buldozeriu betraiškančiam eilinę auką, t.y. Kručinskų šeimą. Gėda ir dar kartą gėdą  bandymams Lietuvos žmogų mulkinti.

Jules       2019-04-26 7:11

Kas jais, ne desovietizuotais, ne derusifikuotais ir ne depolonizuotais gali pasitikėti? Jiems didžiausi nusikaltėliai višvagiai ir trolikų “zuikiai” - pagauti studentai ar moksleiviai be bilieto ar pažymėjimo autobuse ar trolike. Pasitiki tik VU ir naujoviškai sovietizuoto VDU absolventai ir docentai. Ten labai daug anti lietuviško, anti europietiško elemento, nemanote? Teismas - Banko tarnas. Toks, kaip R.Oligarchijos samdinys Zelenskis - Liaudies tarnas, ne daugiau.

> tyla geriau       2019-04-26 6:54

Tamsta neskiriate avies nuo vilko avies kailyje, čia gi gryna Skvernelio veidmainystė, ar nematote? Savo veiksmais Garliavoje jis akivaizdžiai parodė, kad yra už maksimalų teismų neteisingumą ir to neteisingumo beatodairišką įgyvendinimą brutalia jėga! Tai tokį monstrą matote Lietuvos prezidentu?

Tyla geriau?       2019-04-26 6:32

Ar ne iš peklos tas komentatorių mandrumas? Kažin ar dar buvo nors vienas išdrįsęs teismus užjudinti arba bankus?

op timizm       2019-04-26 6:05

“...tokio žemo pasitikėjimo teismais neturėjome niekada.”
.
Bet dar tikrai turėsime!
Dabar pasitikėjimas teismais yra ties plintusu.
Patikėkime vadovavimą valstybei Garliavos sturmbanführeriui ir teismų reitingai pramuš rūsių grindis:)

mes pasitikme       2019-04-26 5:51

kodėl tokia atskirtis? - teismų nuopelnas
kodėl tokia emigracija? - teismų nuopelnas
kodėl teisingumas tik komunistams, kgbistas bei rusams? - teismų nuopelnas
kodėl tiek lietuvių žudosi? - teismų nuopelnas
———-
kodėl lietuviai renka juozaitį bei kitus išdavikus? - teismų nuopelnas
———
vienu žodžiu - teismai - tai patikimas ir puikiai veikiantis okupantų bei jų kolaborantų įrankis.

oi gerai       2019-04-26 4:42

papliurpe gerb. Neringos Venckienes naudai. Ar dar gyva Deimante Kedyte?, “busimas"prezidente , praso atsakyti Lietuva.

Garliavos budelis       2019-04-25 23:13

pats asmeniškai daug prisidėjo prie šitos neteisingumo pelkės išsikerojimo: ar ne tamsta siuntei 240 galvažudžių uoliai vykdyti akivaizdžiai neteisingo teismo sprendimo ir pakėlei ranką prieš bejėgį vaiką? Kur Deimantę pradanginai, ar ji dar gyva? Veidmainis prievartautojas matai pragydo apie teisingumą!

Dzeikas       2019-04-25 22:18

Teismai - teismines valdzios saka.Svirnelis - MP, t.y. vykdomosios. Tai su savo komentarais, nepriklausomai kiek jie aktualus ir arti tiesos, lenda ne i savo vezecias.
Ka tai galetu reikstiir kodel Svirnelis kisa ten savo nosi? As atydzau stebeciau jo rankas.


Rekomenduojame

Andrius Švarplys. Kam – anarchija, o kam – „meilės vasara“

Liudvikas Jakimavičius. Šimašiaus pliažas

Justas Stankevičius. Kaip pasikeitė Vokietijos viešasis saugumas nuo pabėgėlių krizės pradžios?

Ir undinėlė rasistė...

Nida Vasiliauskaitė. Apie institucinį rasizmą

Neringa Venckienė. Neatsakyta iki šiol

Liudvikas Jakimavičius. „Vyčiui pliaže – ne vieta“

Kviečiame į kasmetinę Lietuvos laisvės kovotojų atminimo šventę: susitinkame liepos 4 d. Mūšios Didžiosios Kovos apygardos partizanų parke

Robertas Grigas. Aleksandr Galič apie (pra)tylėjimo kainą

Algimantas Rusteika. Apie ką giedosime liepos 6-ąją: apie Lietuvą ar apie vienybę su žmonija?

Rasa Baločkaitė. Kraupusis Merkinės stadionas

Andrius Švarplys. R.Šimašiaus ir Co akcijos matmuo – amputuoti istoriją, atmintį, kančios sakralumą

Per 20 organizacijų reikalauja Prezidento dėmesio istorijos politikai

Vilius Kavaliauskas. Lukiškės: Ką nutyli Vilniaus meras?

Ramūnas Aušrotas. Išlaikyti LRT gyventojams kainuoja triskart brangiau nei Vyriausybę

Nida Vasiliauskaitė. Mokslas yra dalykas didis

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir pjautuvo šešėlis virš šeimos (II)

Liudvikas Jakimavičius. Dočys politikuoja

Atgimstantys paminklai. Kun. Robertas Gedvydas Skrinskas: Atkurkime Gumbių kaimo koplystulpį –  išgelbėkime istorinį paminklą

Povilas Urbšys: „Vytis yra tai, kas mus gali suvienyti“

Rasa Čepaitienė. Atsisakantys keistis

Nida Vasiliauskaitė. Apie Linos Žigelytės versiją iš serijos „Kas atsitiko Nidai Vasiliauskaitei?“

Iš propagandos frontų: Dainius Pūras. Apie smėlį ir paplūdimį Lukiškių aikštėje kaip laimingoje erdvėje

Povilas Urbšys: Jei bus priimta tai, ką siūlo valdantieji, Lukiškių aikštėje stovės ne Vytis. Argi tai ne dar viena išdavystė?

Ne juokas. Politinis kompasas pagal liberalus

Andrius Švarplys. Kas gali apginti žodžio laisvę ir laisvę apskritai?

Geroji Naujiena: Stiprūs Jo malone

Vytautas Matulevičius. „270 milijonų, kurie parklupdė Lietuvą“

Raimondas Navickas. O gal tai jokie NE vandalai? Gal tai PROTESTUOTOJAI?

Pagaliau. Vygantas Malinauskas. Katalikų jaunuoliai neleido nugriauti šv. Junipero Serra statulos Kalifornijoje

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.