Dienos aktualija, Žmogaus teisės

Žengtas pirmas didelis žingsnis šeimoms palankaus teisinio reguliavimo link

Tiesos.lt redakcija   2019 m. balandžio 11 d. 18:15

46     

    

Žengtas pirmas didelis žingsnis šeimoms palankaus teisinio reguliavimo link

Balandžio 11-ąją Seimas priėmė Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo ir lydimųjų teisės aktų pataisas (projektas Nr. XIIIP-3034(3), kuriomis siekiama tobulinti praėjusiais metais liepos mėn. pradėjusią veikti naują vaiko teisių apsaugos sistemą.

Už pagrindinio teisės akto pakeitimus balsavo 71 Seimo narys, balsavusių prieš ir susilaikiusių nebuvo.

Kaip komentuoja Laisvos visuomenės institutas, šis balsavimas buvo „išskirtinis“ tuo, jog balsuoti užsiregistravo 71 Seimo narys – minimalus skaičius, kad balsavimas apskritai įvyktų. Kiti tuo metu posėdžio salėje buvę parlamentarai, prieš balsavimą paprašyti registruotis, pasielgė atvirkščiai – ištraukė savo Seimo narių korteles tuo akivaizdžiai parodydami, jog siekia sugriauti priėmimui reikalingą kvorumą. Tuo metu salėje būta apie 110 Seimo narių, vadinasi, kone keturios dešimtys Seimo narių buvo pasišovę boikotuoti naująsias pataisas, dar trys dešimtys išrinktųjų išvis nesiteikė pasirodyti darbe (!).

Su balsavimo rezultatais susipažinti galite ČIA.

* * *

Naujovės, kurios įsigalios priėmus pataisas

Visų pirma Seimas vaiko teisių apsaugos principų sąrašą papildė vaiko prigimtine teise augti biologinėje šeimoje ir išsaugoti giminystės ryšius, jeigu tai neprieštarauja vaiko interesams.

Be to, buvo nuspręsta atsisakyti grėsmės lygių nustatymo ir pereiti prie vaiko situacijos vertinimo, kad būtų nustatyta (arba ne), ar būtina vertinti pagalbos vaikui ir (ar) šeimai poreikį arba vaiko apsaugos poreikį.

Įstatyme nustatoma, kad vaikų ir tėvų atskyrimas prieš jų valią ar vaiko paėmimas iš šeimos galimas tik kraštutiniu atveju, kai, atsižvelgiant į geriausius vaiko interesus, tai yra neišvengiama ir būtina siekiant apsaugoti vaiką nuo realaus pavojaus jo fiziniam bei psichiniam saugumui, sveikatai ar gyvybei arba reikšmingos žalos jo sveikatai atsiradimui, ir nėra galimybių vaiko apsaugoti kitais būdais.

Be to, įstatyme įtvirtinta, kad skurdas dėl objektyvių priežasčių nelaikomas nepriežiūra.

Seimas taip pat nusprendė įstatyme apibrėžti, kad reikšminga žala sveikatai yra fizinio, seksualinio, psichologinio smurto prieš vaiką arba vaiko nepriežiūros ar smurto stebėjimo (kai vaikas yra smurto liudininkas) pasekmė, pasireiškianti vaiko fizinės ir (ar) psichinės sveikatos ir (ar) normalios raidos sutrikdymu.

Vaiko teisių apsaugos specialistai, gavę pranešimą apie įtariamą smurtą prieš vaiką, vertintų vaiko situaciją ir poreikius. Pagal priimtus pakeitimus, galės būti nustatomi du poreikiai: pagalbos šeimai poreikis ir vaiko apsaugos poreikis. Nustačius antrąjį poreikį būtų palaipsniui imamasi priemonių vaiko saugumo užtikrinimui: nustatoma laikinoji priežiūra su giminaičiais, kitais artimais žmonėmis vaiko šeimoje, pas giminaičius, kitus artimus žmones ar krizių centre su tėvais ar vienu iš jų (vaikas iš tėvų nebūtų paimamas); jei laikinoji priežiūra nepadėtų, būtų kreipiamasi į teismą dėl vaiko apsaugojimo, ieškoma laikino globėjo. Kai nustatomas vaiko apsaugos poreikis, vaiku besirūpinančiam giminaičiui ar artimam asmeniui bus mokama iki 228 Eur išmoka per mėnesį.

Vaiko teisių apsaugos specialistai, tik nustatę būtinybę dėl kylančio realaus pavojaus vaiko fiziniam ar psichiniam saugumui, sveikatai ir gyvybei, turės teisę skubiai paimti vaiką iš jam nesaugios aplinkos.

Naujomis nuostatomis nustatoma teisė specialistams vaiko situacijos vertinimo metu daryti garso ar vaizdo įrašus, kurie galės būti naudojami teismo procese kaip įrodymai. Siekiant užtikrinti vaiko ir jo šeimos privataus gyvenimo neliečiamumą, susipažinti su garso ir vaizdo įrašuose esančiais asmens duomenimis turėtų tik vaikai, tėvai ar kiti vaiko atstovai pagal įstatymą, įgalioti valstybės ar savivaldybių institucijų atstovai, dalyvavę atliekant vaiko situacijos vertinimą, taip pat teismas ar kitos valstybės įgaliotos institucijos, priimančios su vaiko situacijos vertinimu susijusius sprendimus. Tai sudarys sąlygas objektyviai įvertinti aplinkybes, susijusias su saugumu vaikui.

Nepriklausomai nuo pajamų, valstybė garantuos tėvams, iš kurių buvo paimtas vaikas, nemokamą advokato pagalbą atstovavimui teisme.

Priimtais pakeitimais taip pat nustatyti papildomi atvejai, kai asmuo negalės dirbti Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyboje ar jos įgaliotuose teritoriniuose skyriuose, pvz., jeigu jam yra ar buvo apribota tėvų valdžia, jis neatitinka nepriekaištingos reputacijos, piktnaudžiauja alkoholiu ar psichotropinėmis medžiagomis ir pan.

Įstatyme įtvirtinta, kad vaiko tėvai turės pasirūpinti, kad vaikas iki 6 metų ar vaikas su negalia, atsižvelgus į jo specialiuosius poreikius ir brandą, be objektyvios būtinybės neliktų be vyresnių nei 14 metų žmonių priežiūros. Pagal priimtas nuostatas palikimu be priežiūros nebus laikomas trumpalaikis (iki 15 min. trukmės) vaiko iki 6 metų palikimas saugioje aplinkoje su 7–13 metų amžiaus asmenimis, kurie pagal savo brandą yra pajėgūs esamoje situacijoje juo pasirūpinti.

Lydimųjų teisės aktų pakeitimais Seimas reglamentavo atsakomybę ir už žinomai melagingus pranešimus Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybai.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Marginalas kvailei       2019-04-15 23:12

Jei bent kartą patylėtum, bent neišsiduotum.
O dėl baimės geriau paskaityk Bibliją, kurią jei ir paskaitai, tik įstrižai. Jei tingi, pažiūrėk į Notre-Damą: tai kaip tik tiems, kurie nebijo nei “santuokų”, nei vaikų atskyrimo nuo tėvų sodomitams perduoti arba vergvaldžiams organus transplantuoti, nei prezidentams, teigiantiems (kaip Macrono pirmtakas), kad bet koks viendienis “įstatymas” jiems besąlygiškai privalomas (t.y. aukščiau visko). Tokie “krikščioniški” Vakarai.

Deja, deja: Marginalas atmeta        2019-04-14 15:01

krikščioniškuosius Vakarus ir katalikybę.
Atmeta drauge su šv. Tomo Akviniečio
„Gratia supponit naturam” (liet. „Malonė suponuoja prigimtį”).
Kodėl tai daro iš tikrųjų žinoti nelengva.
Nepajėgus suvokti ir pripažinti prigimtinės tvarkos ir prig. įstatymo?
Proto blokada, kylanti iš išpažįstamo nekrikščioniško mesijinio judaizmo?
Pabaigai: Vakarų civilizacijos nuosmukis radosi ne todėl, kad Vakarai vadovavosi ir sąlyginai autonomišku intelektu bei antikinės kilmės prigimtiniu įstatymu, kaip klaidingai aiškina teokratas Marginalas,
bet, atvirkščiai, todėl, kad juo nesivadovavo, jo sprendimų neklausė.
Tai neprieštarauja krikščioniškųjų Vakarų pamatui - Apreiškimui su jo NELYGSTAMA viršenybe prigimtinio proto ir prigimtinio įstatymo atžvilgiu.
Tik čia ne vieta tokius dalykus aiškinti, tuo labiau žmogui,
kuris nenori to girdėti ir suprasti.
..........................................................
Pasigailėk, pasigailėk mūsų Tu, kuris pakeli visas kaltes,
kuris lauki visų atgailaujančiųjų!

Supratau:       2019-04-14 14:58

Dievo vardą rašyti bijo tas, kas garbina apokaliptinį žvėrį. Klausyk, žmogau, gal tu pirma kreipkis į kokį detoksikacijos centrą? Bent mintis praskaidrėtų, net jei siela ir mirusi. Ir tikrai ne tau pliaukšti apie šventumą.

Marginalas Marginalujui       2019-04-14 13:52

Taip, bijau, nes tai ne ni(c)kas, kurį bet kas gali išniekinti ištrindamas nešvariu skuduru.
Taip, nerašyti pilnai - yra labai dora ir sena žydų tradicija, kurios kadais laikėsi ir krikščionys graikai, po jų - net maskolijos pravoslavai (tiesa, jau nebesuprasdami kodėl) - paimk kad ir bažnytine slavų kalba parašytus senus biblijinius tekstus. Tie trumpinimai visai ne dėl vietos stokos. Kas nori, ras paaiškinimą net ir internete.
Kuris neteko supratimo apie tai, kad yra šventumas ir kuo skiriasi nuo nešventumo, tam nėra nieko švento. O tai būtinas asmens su Apr 13:17 mikročipu požymis ir tiesus kelias į ugnies ežerą.

daugiarodykliniui "išaiškintojui" 9:25       2019-04-14 9:38

Ir rašomas iš mažosios raidės? smile

>>>Marigi-ui.       2019-04-14 9:25

Trumpinys “D-vu” reiškia MANO ASMENINIS AŠŠŠŠŠ, kuris dievas.

dėl Puteikio       2019-04-14 2:57

Anksčiau taip ir norėjau - gadinti biuletenį. Bet paskui susiviliojau galimybe išpašolvoninti Stribą. Na, bent jau galutinai nuplėšti Stribui kaukę, kai vėl narkomanai čigonai su “kalašais” lakstys po Vilnių 5 000 mentų gaudomi, o Stribas surizikuos padaryti šį tą itin nedemokratiško, kad išlikti garde prie lovio, nors prezidento rinkimuose liks tik 3-4. Kadangi bent kiek padoresnių kandidatų išvis nematau, tai tiks ir Puteikis. Tegul sau paskui lopatologų gvardija žiaukčioja apie neva “protestinio elektorato kandidatą”, man dėl jų nusišnekėjimų galva nei kiek neskauda. Kaip ir dėl to, kelintas nuo galo bus Puteikis.

Marginalui       2019-04-13 22:42

Kas čia per mada - ,,D-vu”? Bijai parašyti Dievo vardą? Ar čia kokia nors slaptakalbė, reiškianti kažką kita?

MARGINALAS       2019-04-13 18:30

Tauta susivienijo, dar neįsisąmonijusi pavergimo masto. OK, geras įstatymas, bet jis priimamas demokratinio atstovavimo pagrindu, o atstovavimas šiandien vienoks, ryt - kitoks. Ką priėmė šis šeimas, panaikins kitas, arba tiesiog “papildymais” suves viską į nieką. Kad ir remdamasis tokia fraze:
“jeigu tai neprieštarauja vaiko interesams” -
o KAS spręs, prieštarauja ar neprieštarauja? Ogi kokia nors eiliunė svolačė biuorokratinė žiurkė, nes už “savo” “sprendimą” pinigus gauna.
Jei visai rimtas perspektyvas turintys “kandidatai” mala, kad išrinkti jie palaikys vienos lyties “santuokas” ir atiminės vaikus, tai rodo ne jų, bet bendrą visos juos pagaminusios tautos dvasinį lygį. Ar galite įsivaizduoti tokius “politijus” pas čečėnus (po tokių pasisakymų jie ilgai negyventų) arba bent pas ukrainiečius? Negalite. Koks skirtumas?
O toks, kad gresiant vergovei nediskutuojama pagal janukovyčių taisykles, bet einama į Maidaną!
XX a. lietuviai dukart sukilo prieš pavergėjus: per karo rezistenciją ir per sausio įvykius. Abiem atvejais, deja, iki čečėnų neprieita: jų rezistencija tęsiasi ir po šiai dienai, lietuviška žlugo per kelerius metus dėl masinės išdavikų infiltracijos, o po sausio įvykių gimė LDDP - Landsbergio konfrontacija, šiandien sėkmingai pasibaigusi landsbergininkų pareiškimu apie liberaliosios demokratijos vertybes. Niekas nenori Maidano, patogiau nueiti “balsuoti”.
Priežastis: čečėnų visiškas ir ukrainiečių daugumos atsidavimas Kūrėjo Valiai, bet pusės lietuvių - pagonybei.
Arba žmonių demokratija, kada kapitalas prastumia į ES jos “kritikus”, kurie viešai sako, kad prieš ją nekovos (vadinas, eiliniai išminčiai sodinami prie lovio), arba teokratija, kada žmogus vykdo apreikštąją Valią, bet ne savo.
Vaikų atiminėjimas - jau vergovės pergalės žymė, bet ne kelio į vergovę pradžia (tokia buvo seimūnų vienbalsiai priimtas įstatymas dėl “laikino” laisvės suvaržymo įvedant interneto lankymo, susirašinėjimo, pasikalbėjimų, kelionių bilietų kontrolę). Vaikų atiminėjimas tik pasekmė, traukinys seniai nuvažiavo. Darkart perskaitykite bent du skyrius iš Apreiškimo Jonui: 13 ir 14. Su D-vu nepakovosi, pildosi tiksliai, proto užtemimas ir tautiniai savižudžiai plinta su pagreičiu. Ištikimieji nugalės, bet per mirties kančią.

> dėl Puteikio       2019-04-13 13:40

Tai verčiau neik visai balsuoti arba gadink biuletenį. Akivaizdu, kad nežinai, ko nori. Gal mums pavyks išsirinkti Prezidentą jau pirmame ture?

dėl Puteikio       2019-04-13 10:48

Teisingi komentatorių pastebėjimai. Dėl to už Puteikį prezidento rinkimuose balsuosime ne dėl to, kad kažko tikėtumėmes, o tik dėl to, kad Stribas į antrąjį turą nepatektų. Po to, kai Stribas nepateks į antrąjį turą, jis privalės trauktis ir iš vyriausybės vadovo pareigų, nes prezidento rinkimai - tai žmonių pasitikėjimo juo egzaminas.
Lygiai taip pat sėkmingai galima balsuoti ir už kokį Puidoką. Jo galimybės užimti kažkurią artimą galui vietą yra ne mažesnės nei Puteikio. Svarbu, kad Stribui mažiau procentų liktų.

Austėjos versliuko krachas?       2019-04-13 10:38

Anūkėlis net balsavimo registracijos kortelę išėmė ir po fiasko vos ne apsiašarojęs išreiškė susirūpinimą dviejų konservų, balsavusių ir pasisakiusių “Už”, vaikų saugumu bei gerove. Jei Pauliaus Saudargo atveju apie vaikus dar išeitų kalbėti, tai Rimanto Dagio atveju, tikriausiai, jau nebe. smile Štai toks opozicijos lyderis. smile

verti pagarbos       2019-04-13 8:27

Aš išreiškiu pagarbę dviems konservatoriams, nepabūgusiems partijos vedlio grėsmingai iškeltos rankos ir nuo pykčio perkreipto veido. Ačiū Jums už drąsą - jums seniai ne vieta toje supelijusioje partinėje pelkėje. Jei ne Jūs - vaikgrobiai būtų toliau triumfavę

stasys        2019-04-12 22:06

... na kam gali patikti katino leopoldo ‘per vidurį’ ?. Čia tik tiems kuriems vis dar pagarbą atsistojus reikia atiduoti labai rūpi ka apie juos galvoja likimo broliai . Tokiu niekas neklausia “a ka turi raumeny ?” mielas brolį ..varškė, rauginti kopūstai , virti žirniai .. viskas .

pagarba       2019-04-12 21:26

valstieciu frakcijai, lenku-krikscionisku seimu frakcijai, taip pat kai kuriems misrios grupes bei socialdemokratu parlamentarams.
Visiska panieka konservatoriams ir liberalams, sabotavusiems toki svarbu istatyma.

Nors ir keista,       2019-04-12 20:50

bet, manau, šįkart Stasys teisus: tai tik laikina tabletė nuo galvos skausmo, negydanti pačios ligos. O reikėtų daryti štai kaip: visus tuos vaikų teisių ir apsaugų įstatymus - į šiukšlyną, o vietoj jų priimti Šeimos teisių (ar Šeimos apsaugos) įstatymą, rimtą ir solidų. Gal naujasis prezidentas galėtų tai inicijuoti (jeigu, žinoma, tautelė neišrinks ko nors iš tos trijulės).

...       2019-04-12 20:42

Kazkas klausia,kodel nebalsavo puteikis.Viespatie apsaugok nuo tokio.Klaipedieciai ji zino kaip nulupta.Puteikis visada mojuoja lazda po visko,kada jau zmones susitvarko reikalus patys.Kiek buvo klaipedoje piketu,puteikis arba veluoja,arba isvis nebuna,bet po to,kirsina zmones,mojuoja” kardais”.Niekaip nesuprantu tokiu zmoniu,negi jiems patinka,kada tukstanciai zmoniu is ju saiposi.Nori zmogelis buti seimo nariu,nori buti prezidentu,nori buti EP,HA,HA,HA.O simonyte aiskiai pasisako uz antro galo palaikyma,uz dvieju diedu santuoka,uz BARNEVERNETA,vienu zodziu uz visa bruda.Tauta myli koncervus,lyberius,nesvarbu kad ardami diena nakti,30 m.pensija apie 200 eu.Taip jums ir reika,juk visus tuos metus patys rinkote,o dabar atkise delna reikalaujate kad bent grazintu ka pavoge,kai “gelbejo “lietuva nuo krizes.

stasys        2019-04-12 20:34

Jei tos rinkėjos nors kiek ir galva naudotusi matyt tokiu komentaru nerašytu . Aš ne prieš papingas moteris kurioms įgimtas motinystės jausmas o su juo ir noras gelbėti visa tai kas aplink juda ..bet kai tokie pareiškimai tampa politiniais atsišaukimais saugok dieve ., sunku ir pagalvoti kur tokia valstybė eitu .. jausmai neturėtu užgožti proto .. ir trukdyti analizuoti problema situacija iš poziciju"reikia spręsti problema” . Dabar tai tik tušuojama juodu guašu ir į delna šaukiama apie savo kažkokia tiesa .

Rinkėja       2019-04-12 18:28

Belieka dar kartą viską apibendrinti.

I. Šimonytė balsavo UŽ Globalios migracijos paktą, o Vaikų teisių apsaugos įstatymo pakeitimų svarstyme nusiplovė rankas.

S. Skvernelis taip pat balsavo UŽ Globalios migracijos paktą, Vaikų teisių įstatymo pataisoms pasakė taip. Visgi šio žmogaus pozicija miškų kirtimo bei policinės valstybės kūrimo klausimais yra, švelniai tariant, baisoka.

G. Nausėda šiais klausimais beveik švarus, nes nėra valdžios institucijų dalis ir nebalsuoja. Visgi tenka girdėti, jog jam netrukdo eurofederalizmas (kitaip tariant, išvalstybinimas), o miškų kirtimas būtinas, nes kitaip medžiai “supus” (viena moteris yra uždavusi jam šį klausimą gyvo susitikimo metu).

Tokie tie mūsų “lyderiai”. Dieve, apsaugok nuo tokių. Išrinksim - tai ir būsim Jungtinių Europos valstijų dalis. Nes šie žmonės - nė vienas, mano supratimu - neturi aiškios vertybinės pozicijos. Jiems rūpi “interesų derinimas”, tik, deja, neoliberalizmo laikais tai neįmanoma, nes korporacijos nelinkusios derėtis, žmogus joms rūpi tik kaip pirkėjas, žmogiškoji žaliava, bet nieko daugiau.

Spendžiam, tautiečiai.

rinkėjas       2019-04-12 18:02

Konservatnikai, liberastai ir sysaldemai apsišiko.

Al. Nežinau'jui       2019-04-12 17:09

Gal sureagavo tik pragmatiškai, kad visiškai neprarastų pasitikėjimo. Tai, kad išmetė Puidoką, pakankamai iškalbinga. Bet supraskit - tarp seimūnų surasti dvasinių autoritetų, bent šiuo metu, aš ir nesitikiu. Pradžiai užtenka, kad nors šiek tiek girdėtų tautą.Jei pavyktų daryti nors šiokią tokią atranką, gal po kokių trisdešimt metų atsirastų ir autoritetų.

Išvadas daryti laikas       2019-04-12 16:50

Už padarytą klaidą yra baisiau klaidoje pasilikti.O balsavimo rezultatus atsiminti paprasta,tik neužmirškim jų prieš rinkimus.Jeigu seimo nariui ar kandidatui nusispjaut į tūkstančius tėvų balsų ir verkiančius vaikus,tai ...mąstykim,ką tokie kandidatai darys vardan tos Lietuvos.Tapkim pagaliau vieninga jėga.

Rinkėja       2019-04-12 14:19

Aš, tarkim, nesu nei valstiečių, nei konservatorių pusėje. Abi politinės jėgos esmiškai niekuo nesiskiria, nes išpažįsta tą patį neoliberalizmą, o tie politiniai šou apie nesutarimus ir nuolatinę įtampą man įtartini atrodo. Jei dėl ko ir nesutaria, tai dėl lovio, grobio dalies ir panašiai. Tai, jog Skvernelis balsavo už pataisas man nieko nereiškia. Tai tiesiog ištikimybė partijos diktuojamai (dabartinei) linijai. BET VIS TIEK… ŠIMONYTEI GĖDA. NORS DĖL VAIZDO PRIEŠ RINKIMUS GALĖJO PABALSUOTI, O DABAR… JOKIŲ VERTYBIŲ, JOKIOS PAGARBOS ŠEIMAI, ŽMONĖMS, TĖVAMS… GĖDA, GĖDA, GĖDA…

Mačiuau veidaknygėje       2019-04-12 14:19

rinkėjų susitikimą su Mindaugu Puidoku. Labai patiko, labai šaunus žmogus. Didybė jo yra kažkokia tai paslėpta, atrodo, kad jo nėra, o stiprybė didelė. Protingas, išmintingi žodžiai, be jokio pasipūtimo, labai logiški pasiūlymai ir išvados. Aš sužavėtas šiuo žmogumi ir tikiuosi jo sėkme rinkimuose.

nezinau to Al.       2019-04-12 14:08

Manykite, kaip Jums patinka. As manau kitaip. Manau, kad nieko tie valstieciai nesureagavo i joki sauksma, tiesiog pasiskaiciavo, kad ateityje gali kilti problemu, jeigu tokie atvejai, kaip p.Puidoko ims kartotis. Taigi ir pamalonino mus visus situo. Jeigu butu tikrai klausesi nepatenkintuju, turejo gera proga atleidziant anuos ministrus, panasiai pasielgti ir su p. Kukuraiciu. Beje sito ministro vadovaujamoje sistemoje poziuris i vaiku atemima nesikeicia, pasidomekite, kas vyksta apmokymuose, seminaruose ir bendrai kokios ten nuotaikos.
o kad Sv.Anukas yra blogesnis, tai tikra tiesa, bet man tai ne rodiklis. to per maza.
geros dienos

KrisKros       2019-04-12 14:06

Stai mums maza pamoka kuria turime ismokti is sios istorijos - marksistai isismarkavo manydami, kad gali masiskai ir nebaudziami atimineti vaikus is zmoniu. Nedaug te reikejo musu, kad valdziagyviai issigastu. Tik aktyvumu, protestais ir pasipriesinimu nusikalteliu elitui mes atgausime demokratija Lietuvoje.
NESNAUSKITE ir bukite AKTYVUS. Kitaip mus sunaikins.

Rinkėja       2019-04-12 13:08

ŠIMONYTEI TŪKSTANTĮ KARTŲ GĖDA. KAIP TOKS ŽMOGUS GALI BŪTI VADINAMAS “LYDERIU”? SIAUBAS KAŽKOKS…

Al.       2019-04-12 12:24

Taip, Valstiečiai pateikė vaikų grobimo įstatymą. Taip pat tęsė miškų iškirtimą. Todėl jie nėra patikimi. Bet bent sureagavo į tautos pagalbos šauksmą. Kiti tik nusišiepė. Anūkas du savo opozicionierius įvertino, kad ,,jie už vaikų mušimą”. Degeneravęs tipas.

Puteikis?       2019-04-12 12:21

(Maja chata skraju). Mano gryčia šone?
Nebesupratau jo. Kai Puidokas pasiūlė vienytis, labai jau arogantiškai ir įžeidžiančiai atsifutbolino.
Dabar jau aišku, nes pats padėjo tašką.
Sėkmės jam tolyn augintis angelo sparnelius,nes juos tik jis pats bemato.
Lygiai tas pats: ar ištraukti balsavimo korteles, ar pasitraukti į šešėlį  po medžiu.

Al.       2019-04-12 12:19

Nei Puteikis, nei Šimonytė. Kaip bepasibaigtų šis antpuolis, bent sužinom kas yra kas. O žmonės iki šiol dar stebisi kaip čia beveik visa vokiečių tauta palaikė Hitlerį, o rusų tauta - Staliną. Va šitaip.

nezinau       2019-04-12 11:01

kazkaip idomiai cia viskas iseina. valstieciai su kitu partiju parama priima nauja vaiku atemimo istatyma. daugumai zmoniu tai nepatinka, jie pyksta. tada veliau tie patys valstieciai (tik jau maziau remiami kitu partiju) dali to istatymo pakeicia. ir stai po to jie tampa teigiamais. ir stai visi dziaugiasi.
anksciau maciau komentara, kuriame kazkas sake, kad kai is taves papraso pardavejas keturgubos kainos, o tu nusideri iki trigubos, tada jautiesi laimingas. cia yra kazkas panasaus. ar tikrai dauguma zmoniu nesugeba net minimaliai mastyti?

>Kaip sužinoti, kurie buvo Seimo salėje? Štai:       2019-04-12 10:50

Kai kurie Seimo nariai jau antrą kartą bandė patys nedalyvaudami balsavime sugriauti kvorumą ir taip pasiekti, kad balsavimas tiesiog neįvyktų.
Daugiau nei keturiasdešimt ankstesniu klausimu užsiregistravusių parlamentarų atėjus laikui balsuoti dėl Vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo pataisų
ištraukė korteles ir balsavime nedalyvavo:
————————————————————
M. Adomėnas,
A. Armonaitė,
J. Baublys,
A. Bilotaitė,
R. Budbergytė,
V. Čmilytė-Nielsen,
I. Degutienė,
E. Gentvilas,
I. Haase,
S. Jovaiša,
V. Juozapaitis,
R. Juška,
L. Kasčiūnas,
V. Kernagis,
D. Kreivys,
A. Kubilius,
A. Kupčinskas,
G. Landsbergis,
J. Liesys,
M. Majauskas,
A. Maldeikienė,
R. Martinėlis,
A. Matelis,
A. Matulas,
A. Mazuronis,
R. Morkūnaitė-Mikulėnienė,
A. Navickas,
M. Navickienė,
J. Olekas,
E. Pupinis,
J. Razma,
J. Sabatauskas,
A. Salamakinas,
V. Simulik,
A. Sysas,
G. Skaistė,
G. Steponavičius,
D. Šakalienė,
R. Šarknickas,
S. Šedbaras,
I. Šimonytė,
G. Vaičekauskas,
J. Varkalys.
—————————-
Kokia nepagarba 28 000 peticiją dėl pataisų pasirašiusiems žmonėms
bei absoliučiai daugumai Lietuvos šeimų!

Visų pirmiausia,       2019-04-12 10:04

pagarba vilties prezidentui, Mindaugui Puidokui. Tai jis subūrė reikiamą grupę su kuria paruošė šį įstatymą. Paklausykite daugiau: “Marijos” radijo laidą, kurioje kalba Laisvos Visuomenės instituto ekspertas, teisininkas Ramūnas Aušrotas, Nacionalinės šeimų ir tėvų asociacijos projektų vadovas Mažvydas Alekna, laidą veda Egidijus Stankevičius.
http://www.marijosradijas.lt/transliacijos/138776-2019-04-12-08-00-aktualijos.html

Konservų analizė       2019-04-12 9:42

Pagarba Dagiui ir Saudargui. Du seimūniukai kibaldžiukai Ažubalis ir Kaščiūnas yra asmenys, kurių darbas nueina į švilpuką. Visa kita yra valdoma piktų avinų banda.

Labai prašau       2019-04-12 9:37

nevaryti ant Puteikio. Žmogui buvo paskutinės dienos iki parašų pridavimo VRK į ES parlamnetą. Ką ten kažkokie vaikų atiminėjimai. Va, kai bus mitingas ir Puteikis nebus užkimęs, mes jį išgirsime.

Vakar sekiau, sąmoningai ieškojau,       2019-04-12 9:32

bet nepastebėjau, kad didžiojoje purvasklaidoje kaip nors būtų pranešta apie balsavimo dėl vaiko teisių apsaugos faktą ir jo rezultatus?
Šeima konstituciškai apibrėžiama kaip valstybės pagrindas,
vadinasi, šio įstatymo priėmimas yra esminis mūsų politinio kūno sustiprinimas.
Taigi šios kietai kovotos ir laimėtos pergalės Seime nutylėjimas tik patvirtina,
kad didžioji purvasklaida tarnauja ne valstybės, bet svetimiems interesams.
Šitaip nusikalstama net spaudos įstatymui
(sąmoningai nutylimi tautai ir valstybei esminiai įvykiai,
trečiaeiliai pateikiami kaip esminiai, o tai yra dezinformacijos forma).

stasys        2019-04-12 9:17

Tokie sprendimai neturi ateities .. Šiandiena nubalsavo rytoj pakeitė .Tai tik korta politikavimui o ne problemos sprendimui .. Be abejo kai kas vis dar gyvena destrukcijos procesais Lietuvoje ir tuo pagrindu renka politinius “taip” . Tikri valstybės patriotai negali žaisti viena kaire koja .. ta taisykle matyt R.Karbauskiui dar teks išmokti .. Priešingu atveju atsiras kiti tokie patys ir ims skaičiuoti jo padarytus nuostolius Lietuvai , neišnaudotu galimybių sąskaita ... suk suk rateli ..

Kaip sužinoti, kurie buvo Seimo salėje,       2019-04-12 8:48

bet ištraukė korteles (šitaip piktybiškai trikdydami tautos išrinktos atstovaujamosios valdžios darbą) ir niekaip nebalsavo, nevykdydami Seimo nario pareigos, priesaikos? - Pagal šią nuorodą
https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=15275&p_k=1&p_a=sale_bals&p_bals_id=-34079
to padaryti negalima. Reiktų paviešinti tų 40-ies sąrašą (bent čia komentaruose)
ir gal reikalauti destruktorius įvertinti ne tik doroviniu požiūriu?!
*********************************************************************
Nugalėta ‘sausu’ rezultatu - 71:0!

Tai       2019-04-12 8:24

kad nebalasavo konservatoriai su liberalais ir komunistais viskas aisku.Tai kenkejiskos ir degraduojancios partijos Lietuvai.Bet yra nebalsavusiu ir is koalicijos, valstieciu.Tai jie arba nedalyvavo posedyje, arba palaike degradus.Ir vienu ir kitu atveju, blogai.O Karbauskiui stambus pliusas, kad istesejo savo zodi ir pataise istatyma.

stasys        2019-04-12 7:03

Labai siauro mastymo sprendimas , tai kaip duoti nuo skausmo tablete ..kuri negydo pačios ligos .Tie kas pritarė R.Karbauskio pataisai tuo pačiu nuskriaudė kitas šeimas kurios tvarkosi be problemu . Nuo smurto artimoje aplinkoje statistikos eilutės labai priklauso ir kokias programas bus galima taikyti didinant finansine parama šeimoms turinčioms vaiku tuo pačiu skatinant gimstamumą ..Taip kaip smurtas-riziką tampa vėl plačios interpretacijos turiniu .. ta pataisa taps laikina metams dviems ..max. Mes jau šiandiena gana smarkiai atsiliekame rėmimo programose sprendžiant savo šalies demografines problemas . Šeimos netaps saugesnės prie tokios politikos .Pagal balsavusius galima daryti išvada kad diduma ju naujokai Seime su gana siauru ateities matymu ..

Susiprotėjo       2019-04-12 6:57

Gerai dar seime yra ne visai išprotėjusių, atmetė visiškai beprotišką įstatymą, todėl atminkit jokio Seimo mažinimo, kitaip keli chebrantai ką nors priims ir galas Lietuvai, šaunuolis Dagys ir Saudargas, pasipriešino liberastikų gaujai, kuriai pradėjo vadovauti jaunasis be supratimo ir jokios idėjos, pastatytas fofanas, gėda tokiai partijai.

Rūta       2019-04-12 6:41

Konservatoriai degraduoja…

Turgus       2019-04-12 6:17

Turgaus prekeivis užsiprašė 4 kartus didesnę kainą. Pirkėjas nusiderėjo iki 3 kartus didesnės ir jaučiasi laimingas.

Senmergė "prezidentė" Šimonytė nepasirašė,       2019-04-12 6:07

negina nei vaikų, nei jų šeimų, tikrai nereikia mums tokios prezidentės!

Burokevyčiūtė       2019-04-12 5:51

Vetuosiu…

Kodėl Puteikis nepasirašė       2019-04-12 5:46

gal kas žinote?


Rekomenduojame

Justas Mundeikis. Šapoka, gal laikas pradėt dirbti savo darbą?

Šiandien, balandžio 11-ąją, 11 val. prie Vrublevskių bibliotekos – Jono Noreikos pagerbimo akcija

Rasos Čepaitienės paskaita „Krikščionybės atsakas didžiosioms ideologijoms sovietmečiu ir šiandien“

Nuo bačkos. Linas Linkevičius: „Jei pralaimime referendumą, ruošiamės kitam referendumui. Kito kelio nėra“

Arvydo Juozaičio rėmėjai protestavo prieš nesąžiningus kandidatų debatus

Ekonomistas: „Sodrą“ išgelbėtų nebent imigracija

R. Šimašius melavo apie Jono Noreikos atminimo lentą?

Stasys Jakeliūnas. Pasiūlymas „Verslo žinioms“ ir kitiems žurnalistams

Williamas S. Lindas. Politinio korektiškumo ištakos

Vytautas Sinica. Dabar bus tikrasis išbandymas

Vytautas Radžvilas. Kūjo ir Vėtros pamokos (video)

Gintaras Aleknonis. Duoną pažinsi iš plutos, žmogų – iš valdžios

Povilas Gylys. Dvaras telkia visas pajėgas

A. Juozaitis pasirinktinių kandidatų debatus vadina žmonių mulkinimu ir kviečia į protesto akciją

„Kokie mes turtingi Smetonos palikimu“... Kandidatas į LR prezidentus Arvydas Juozaitis dalijasi savo įžvalgomis apie Prezidento A.Smetonos palikimą

Algimantas Rusteika. Turim atrasti ne tik tikrą kelią, bet ir vienas kitą

Geroji Naujiena. Kad mylėtume, kaip Dievas mus myli

Arvydas Juozaitis. Pabėgėliai stumia Europą į pražūtį

Irena Vasinauskaitė. Ar Šiaulių rajono savivaldybė pritaria Meškuičių gimnazijos socialinės pedagogės savivalei? [4]

Algimantas Rusteika. Ir tuomet niekas nesvajojo, kad kas nors gali pasikeisti, nors to norėjo visi

Vytautas Sinica. Generolui Vėtrai trečiojo varianto jie nepalieka

J.Kadžionis-Bėda: „Sakykime tiesą, tiesoje gyvenkime, tiesą ginkime – tai vienintelis ginklas išsivaduoti ir išbristi iš okupacinių raistų ir sutemų“

Neskundžiama nutartimi atsisakyta pradėti ikiteisminį tyrimą dėl Mariaus Ivaškevičiaus romano „Žali“

Stasys Jakeliūnas. Išsamiau apie Lietuvos banko vadovybės požiūrį į parlamentinį krizės tyrimą ir VILBOR skandalą (vaizdo įrašas)

Nebeliko dėl ko tartis…

Andrius Gaidamavičius. Draustiniai ne kolūkiai, jų griauti nereikėjo

Arvydas Juozaitis ir judėjimo „Lietuva yra čia“ atstovai Bundestage ieškojo atsakymo, kaip apsaugoti Europos vertybes nuo neoliberaliojo globalizmo

Rokas Masiulis: Mokytojai buvo teisūs

Dažniausi klausimai Vytautui Radžvilui ir jo vardo rinkiminio komiteto nariams

Krescencijus Stoškus. Kas tai? Lyčių unifikavimo komedija lyg ir baigiasi?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.