Dienos aktualija, Seimo rinkimai 2020, Partijos

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Tiesos.lt redakcija   2020 m. spalio 13 d. 6:15

46     

    

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Leidęs susigulėti mintims po rinkimų, noriu nuoširdžiausiai padėkoti visiems, prisidėjusiems prie mano asmeninės ir Nacionalinio susivienijimo kampanijos bei visiems palaikiusiems mus rinkimų metu. Ačiū jums!

Per pastaruosius porą mėnesių atradau gausų būrį žmonių, aistringai tikinčių tomis pačiomis idėjomis ar kartais tiesiog manimi ir nusiteikusių paaukoti savo laiką, jėgas ir širdis. Šių žmonių pastangos ir gebėjimai leido solidžiai atrodyti tiek virtualioje, tiek gyvoje kampanijoje. Paskutinėmis dienomis prieš rinkimus per daug optimistiškai nuteikė banga mano aplinkoje patikėjusių šiuo reikalu, nors anksčiau skeptiškų buvusių žmonių. Jaučiu didelį džiaugsmą dėl kiekvieno iš jų.

Nėra ko slėpti, rezultatas nuvylė. Visiems, kas klausdavo, prieš rinkimus sakiau, kad normalus rezultatas būtų toks, kaip pernai Europos Parlamento rinkimuose ar bent kiek didesnis. To nepavyko padaryti. Logiška kam nepavykus ieškoti priežasčių. Įprasti spėjimai: galbūt darėme per mažai? gal kandidatai buvo per silpni? gal reikėjo kalbėti visišką populizmą (kažkas siūlė)? Tačiau turėjome puikių kandidatų, kurie padarė viską, apėjo savo apygardas, ko išvis nesivargino daryti parlamentinių partijų kandidatai. Jie mokėjo bendrauti su žmonėmis, protingai debatuoti. Nepaisant to, jų rezultatai nesiekė parlamentinių partijų kandidatų. Nors smulkių klaidų padaryta, jos negalėjo niekaip esmingai pakeisti rezultatų. Todėl niekam (net sau!) neturiu esminių priekaištų, kuriais galėčiau aiškinti rezultatą.

Vienintelė bent man akivaizdi tendencija, jog šiuose rinkimuose, visiškai kitaip nei Europos Parlamento ar net Prezidento, absoliuti dauguma žmonių balsuoja išimtinai strategiškai ir dargi „prieš“ – jie nori išvengti arba Karbauskio, arba Landsbergio valdžios ir pagal tai renkasi stipriausią galintį nuo to apsaugoti. Mažai partijai čia nelieka vietos. Toks strategavimas nepalieka vietos mažai partijai Seimo rinkimuose, kol ši neįrodo (ar tiksliau neatrodo) galinti pati kažką lemti koalicijos formavime. Beviltiškiausi ar išvis rinkėjų nematyti kandidatai vienmandatėse rinko daug, jeigu atstovavo stipriomis laikomas partijas. Atitinkamai visos išrinktos partijos yra senos, išbandytos, keiktos ir atleidimą gavusios partijos (vienintelė išimtis – Laisvės partija, konservatyvioje visuomenėje radusi inovatyvų kelią mobilizuoti maksimalų palaikymą protestui prieš bet kokius draudimus, nepriklausomai nuo pažiūrų). Nepriklausomai nuo to, ar balsavo už valdančius, ar už opoziciją, bendresne prasme lietuviai rinkosi stabilumą.

Todėl, viena vertus, ramu, jog negalėjome pasirodyti ženkliai geriau be kelis kartus didesnio biudžeto ir milžiniško matomumo medijose (ko negalėjo būti). Kita vertus, nėra greito ir aiškaus recepto šiam iššūkiui įveikti. Kol į parlamentą patekusios partijos sudarinės ideologiškai protu nesuvokiamas koalicijas, mums bus apie ką pagalvoti prieš tęsiant veiklą naujomis pajėgomis.

Maloniai stebiuosi, jog dauguma (tiesą sakant, visi) man palaikymą iki rinkimų reiškę žmonės, jį reiškia ir po rinkimų, o rezultatus laiko logiškais ir net pozityviais. Kaip teisingai parašė Tomas Viluckas, Nacionalinis susivienijimas tokiuose objektyviai mažiesiems nepalankiuose rinkimuose pirmu bandymu perkopęs du procentus aiškiai parodė, kad dešinėje yra vienintelė auganti ateities partija (2 proc, Seimo rinkimuose yra akivaizdžiai daugiau nei 3 proc. EP rinkimuose), o kiti projektai dešinėje aiškiai parodė, kad yra viduje mirę (tiksli frazė jau mano). Atsiranda viltis, jog mažės susiskaldymo ir daugės realaus tikrovės supratimo, tuo pačiu ir taip trokštamos vienybės. O jeigu ir ne, kryptis užduota ir nesiruošiame nei nuleisti rankų, nei skirstytis. Atnaujinsime jėgas ir judėsime toliau.

Dar kartą ačiū visiems, rašiusiems padėkas, kad pagaliau turi, už ką balsuoti be sąžinės kompromisų. Tai iš tiesų nuostabus jausmas. Pirmiausiai savo pačių dėka ir galėjote jį patirti, net jeigu tai šįkart nesibaigė pergale.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Vadovų strategija atvedė į krachą,       2020-10-16 11:52

bet jie nepripažista tiesos.Liepos mėnesį NS taryba ,įkvėpta klaidingų profesoriaus nuostatų,pragaištingai balsavo prieš mažiukų rinkiminę koaliciją, prieš šviesuomenės ir gausaus piliečių būrio Raginimus laikytis Sąjūdžio telkimosi, mažiukų-demokratų vienijimosi idėjos. Nuo 42 t. balsų per EP rinkimus V.R. kompanija nusirito iki žemumų- prarado apie 50 nuošimčių šalininkų... Nei Radžvilas, nei Sinica, nei Rusteika dabar atsakomybės už akivaizdų krachą, už žiaurias klaidas neprisiima, bet verčia viską ant sistemos ,,infoblokados’‘, lėšų stygiaus ir pan.
NS (ir politinės tautos likučiai) jau gavo pelnytą baisų  nokautą ir ,ko gero, lieka tik vegetavimas ir sunykimas, nes su tokia pasikėlusia, nuolat ,,nesąjungininkų’’ ieškančia ir nesavikritiška vadovybe kelias tik į atliekų savartyną.
A.

Vadovų strategija atvedė į krachą       2020-10-16 11:51

,bet jie nepripžista akivaizdžios tiesos.Liepos mėnesį NS taryba ,įkvėpta klaidingų profesoriaus nuostatų,pragaištingai balsavo prieš mažiukų rinkiminę koaliciją, prieš šviesuomenės ir gausaus piliečių būrio Raginimus laikytis Sąjūdžio telkimosi, mažiukų-demokratų vienijimosi idėjos. Nuo 42 t. balsų per EP rinkimus V.R. kompanija nusirito iki žemumų- prarado apie 50 nuošimčių šalininkų... Nei Radžvilas, nei Sinica, nei Rusteika dabar atsakomybės už akivaizdų krachą, už žiaurias klaidas neprisiima, bet verčia viską ant sistemos ,,infoblokados’‘, lėšų stygiaus ir pan.
NS (ir politinės tautos likučiai) jau gavo pelnytą baisų  nokautą ir ,ko gero, lieka tik vegetavimas ir sunykimas, nes su tokia pasikėlusia, nuolat ,,nesąjungininkų’’ ieškančia ir nesavikritiška vadovybe kelias tik į savartyną...
A.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-10-16 7:37

Vytauto Sinicos grupės propatria.lt naudoja komunistinę cenzūrą, tai tuom jie yra l panašūs į LRT cenzūrą.

As irgi už jus (NS) visada balsuoju       2020-10-16 0:18

ne pirmą kartą, ir balsuosiu,kol gyvi būsma

Tomas to Al.       2020-10-15 1:28

Portalas to padaryti neleidžia. Klausimas redaktoriams: kodėl? Kodėl savo autorės Rasos Čepaitienės nebeįsileidžiate? Ar kur galima būtų susipažinti su portalo tiesos.lt cenzūravimo principais?

Al. Tomui       2020-10-14 22:15

O kodėl tau jo nepaskelbus komentarų skiltyje ?

Tomas       2020-10-14 15:43

Kodėl tiesos.lt ir propatria.lt nepaskelbė NS narės Rasos Čepaitienės komentaro iš jos FB? Ko verti kaltinimai didžiajai žiniasklaidai, kad ji neįsileidžia skirtingų nuomonių, kai Rasai Čepaitienei savi portalai užsidarė? Štai ir lenda yla iš maišo.

stiklinė nei tuščia, nei pilna       2020-10-14 13:28

2% ir laimėta subsidija yra neblogai. O kaip sunkiai pasiekiama parlamentinė riba akivaizdžiai byloja tos pačios LŽVS istorija. Tačiau tas pavyzdys ir teikia vilčių.

To Vilnietis       2020-10-14 7:53

Vitas Tomkus geriau patars.

Lietuvoje visai nėra kairios politikos atstovų:(       2020-10-14 7:41

laimėjo asociali ,pinigų maišų visokeriopai remiama politika. “Valstiečiai”(nežiūrint milijonieriaus Ramūno ir kitų) ,parodė,kad ji net Lietuvoje imanoma kitokia iš esmės(už tai kaip jie buvo keikiami pinigų maišų samdinių,fuuuuu). NS ,vadovaujamas liberalo Radžvilo,taip pat drąsiai priskirtinas “asocialams” (asocialią politiką(politkorektiškai vadinamą “dešiniąją) garbinantiems).Ir
Sinica tai pripažįsta - atstovaujam (“dešinei” - kam tas gudravimas .Tieisiai pripažink - atstovaujam asocialams ,pagrindiniams Lietuvos skurdintojams.Kas yra PAGRINDINĖ Lietuvos ,lietuvybės išnykimo priežastis ).Gaila,kad NS atėmė net viltį šiuose rinkimuose rimčiau sudalyvauti protesto mažiesiems dėl akivaizdaus jų skaldymo,gaila ,kad tuo pačiu labai pakenkė palankesnę  žmogui politiką demonstravusiems “valstiečiams” . Negaila ,kad nelaimėjo ,negaila ,kad ir perspektyvų  jokių neturi ,nes “dešiniųjų ” asocialų Lietuvoje aiškus perteklius. Senai.

Paulius       2020-10-14 6:33

ta nuostabioji demagogų pamėgta neveikiamoji rūšis.. „yra manoma…“, „yra piktinamasi….“ „nelaikoma“, „visuotinai sutinkama..“. savo patogumu kvailinimo tikslams prilygsta bemaž klasikiniams logikoje nelabai tvirtų piliečių pribaigimams tokiais retorikos vėzdais kaip „pusiau tuščia ir pusiau pilna….“ ar „kas galėtų paneigti….“ ar, pagaliau, „daugkartiniai darbo žmonių prašymai…“. Šiaip tai ir LR KOnstitucijos str., kalbantis apie kažkokią tautą, kaip absoliutų suvereną „nelaikomas demokratišku“, ergo, taikytinas tik su išimtimis. na, o be lyrinių nukrypimų, kalbant apie rinkimų sistemas, mes turime kitą demagoginį triuką, kai sąmoningai painniojamos skirtingos loginės klaisės ir „rinkėjai“ sutapatinami su „nuomonėmis“. Tokiu būdu „atsovaujama demokratija“ yra įkinkoma partijų tarnystėn ir „įpareigojama“ „atstovauti“ tiek rinkėjus, tiek „nuomones“. Tačiau tai iš principo, kaip minėjau, yra klogikos požiūriu neleistinas dalykas ir iškreipia patį demokratijos principą - vienas rinkėjas - vienas balsas. Žodžiu gauname, kad mums vienu metu pasiūlo naudotis ir Karlo Linėjaus ir Bogeso aprašytos Kinų enciklopedijos klasifikacijomis. o štai čia ir atsiveria tarpsmo gelmės lietuviško (ir ne tik) „elito“ demagogijos žuveliokams ...

Žemyna       2020-10-13 21:40

negaliu patikėti - visai rimtai tikėjotės vos pasirodę, iš pirmo karto įveikti pvz., naujuosius ,,gelbėtojus” - Seimo bei visų ekranų primadoną, kartu su pora savivaldybės ponų už valstybės ir sostinės biudžeto pinigus kone kasdien visuose ekranuose šmėžavusius, brangiai kainavusius triukšmingus balaganus kėlusius, kad sužavėtų paauglių lygio rinkėjus? O nepagalvojote, jog kadencija su, kaip išaiškės, Šantažo partija gali būti NS tik į naudą? Kad anos fone išryškės NS vertybės, tik reikia ramiai apgalvoti, kaip jų neslėpti, kaip padėti rinkėjams mus pamatyti ir suprasti, jog bent dalį Seimo turi sudaryti ir giliau mąstantys, toliau matantys.
VISKAS GERAI, VISKAS TAIP ir TURĖJO BŪTI. KAD GERIAU PASIRUOŠTUME. Dabar visų partijos galvų PAREIGA KOKYBIŠKAI, SVEIKAI PAILSĖTI, išsimiegoti ir šviesiom galvom apie tolesnius darbus galvoti, kaip šią ,,nesėkmę” Lietuvos nauda paversti.
Kelios paslaptys:
* Laikytis taisyklės niekada neatstumti pagalbos prašančios rankos.
* Visada rasti savyje jėgų vyriškam kilnumui. Šį kartą tai būtų be prašymų pasiūlyti pagalbą - įsijungti į agitacijos kampaniją ir padėti 40. RA su darbiečiu besivaržančiam tautininkui, ir Santalkai, jei ir jie kur nors varžysis.

Taigi, įkvepiam, iškvepiam, padėkojam savo angelui už pagalbą, nusišypsom ir einam miegoti - mažiausiai iki vidurdienio.

Didelė bėda       2020-10-13 20:59

Kai nesugebama sąžiningai pripažinti paprasto fakto - NS rinkimus pralaimėjo.

Partijų apsijungimas        2020-10-13 18:29

bent porą vienodų/panašių tikslų turinčioms smulkioms partijoms:

Apsijungimas į kažkokį vieną darinį, susidedantį iš visiškai savarankiškų frakcijų, turėtų būti įmanomas.
Agituojamiems rinkėjams paaiškini apytikriai taip:
– reitinguodamas partijas, rinkis ŠIĄ. Ji tau siūlo pasirinkimų įvairovę, nes susideda iš 3 frakcijų, eisiančių į mūsų bendrą tikslą šiek tiek skirtingais keliais;
– balsuodamas už savo RA kandidatą, pasirink tau priimtinesne kryptimi dirbsiančią šios partijos frakciją, balsuok už jos kandidatą.

Laimėjus vietų, svarbu būtų turėti valios nekovoti tarpusavyje, katro skiauterė gražesnė, tik arti bendrą vagą, kad rezultatas būtų – dar daugiau vietų kitos kadencijos Seime ir galimybė imtis iš tikro solidžių pokyčių.

Daugiau apie tai tarėmės Alke -
- alkas.lt/2020/10/12/rinkimus-pralaimejes-nacionalinis-susivienijimas-nezada-liudeti-ir-sako-apie-sia-partija-dar-isgirsite/?comments#comment-322634

pritariu "skamba",       2020-10-13 17:12

nuosavos ambicijos bei fanatiškas įtikėjimas savuoju tobulumu ir skaistumu pakišo koją NS. Ir sutinku, kad lyderį reiktų keisti. Negali partijos vesti žmogus, vertinantis tik patį save ir iš aukšto žiūrintis į visus galimus sąjungininkus. Nors jis ir būtų genialiausias teoretikas. Politikui reikia dar ir daug ko kito. Su piktumais beigi kategoriškumais toli nenuvažiuosi.

Kis       2020-10-13 14:24

porinkimu gavau nokdauna,negi miestuose susirinke visos (atsiprasau) siuksles,kurios galvoja tik apie savo uzpakalius?Kaimas,tradicinis lietuvis vis dar neatsisako ir ideju,jaunimui duok laisves,narkotiku,o po poros metu bijosi sutemu,nes sis jaunimas reikalaus dozes,bus geros seklos po 15-20 metu.Perspektyvos geros tiems kas laukia auku,negi tikrai issipildys pranasystes;jus gimdysite ,o mes juos tvirkinsime,tai kelias i prazuti,pabaigoje palieka tik plyta.

BLM       2020-10-13 13:42

Gaila ,kad Lietuvoj nebuvo afro-europieciu rinkiminiu kontrolieriu. Jie zino, kaip kovoti su klastotojais… : patys moka.

Ko tyli NS teisininkai       2020-10-13 13:21

Tai šie rinkimai pagal įstatymą teisėti ar ne ?

vilnietis to skamba        2020-10-13 13:17

tai ko nepasijungi? jei nepatinka siūlomas kontakto variantas - tai pasiūlyk savo.

teisingai rusteika rašė       2020-10-13 13:00

kad visi lietuviai idiotai.
protingi tik 2 proc - kurie balsavo už rusteikos partiją.
VOT !!!

Tarp kita ko...       2020-10-13 12:39

Pagirtina,kad buvo daugiau ėjimo į žmones,nei makulatūros pašto dėžutėse.Bet,bent jau kaime,priešiškumą kėlė riebiom raidėm plakate nuoroda NEBALSUOKITE ....Tai lyg reikalavimas neiti balsuoti arba rinktis tik mus.Kad nesivienijot,tai irgi klaida,kurią praeitą kartą padarė Puteikis.Jūsų sąrašas tikrai puikus intelekto ir padorumo prasme,bet ateiti į valdžią reikėjo ryžtingiau,ten būtų paaiškėję,kad esat asmenybės ir verti pasitikėjimo.Paanalizuokit išvadas,tik nesisikirstykit.

Pauliui       2020-10-13 12:25

Dvireikšmė logika - vienas laimėtojas ir visi kiti pralaimėtojai, atstovaujamieji ir neatstovaujamieji, lygūs ir lygesni - egzistuoja ir turi teisę egzistuoti socialiniame gyvenime, bet ji nelaikoma demokratiška.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-10-13 11:33

- “Gerai, dėl to pareiškimo ...”. Dėl Lietuvos liaudies partijos pranešimo
https://lietuvosvisuomenestaryba.lt/seimo-rinkimai-2020/lietuvos-liaudies-partijos-pareiskimas-2020-10-05/
- Vytautai Sinica, reik susisiekti su:
Nendre Černiauskiene, 868385660, .(JavaScript must be enabled to view this email address)
Tauru Jakelaičiu, 861681030, .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Paulius       2020-10-13 11:13

pasaulyje daug dalykų kuriems galioja dvireikšmės logikos principas tertium non datur. jei yra laimėtojas bus ir pralaimėtojas. gal jau laikas išaugti iš lopšinių apie tobulą pasaulį amžiaus

Pauliui       2020-10-13 11:00

Apie atsakomybę kuriems rinkėjams kalbate? Logiška manyti, kad tiems, kurie už tą vienintelį laimėjusį kažkurios partijos kandidatą balsavo. Kas bus atsakingas tiems rinkėjams, kurie 2 ir 1 ture balsavo už kitų partijų kandidatus?

Vilnietis       2020-10-13 10:50

Gerai dėl to pareiškimo- pritraukti reiktų ir kitas partijas ir dabar papildyti naujais faktais apie pažeidimus ir iškelt reikalavimą dėl rinkimų anuliavimo ir naujų rinkimų organizavimo.
Čia gi ir Lenkų akcijai mirties ir gyvybės klausimas, ir visoms kitoms kurios nepateko. Dabar mes čia mol turim laukti 2024 metų ir kažko tikėtis- tai vėl sufabrikuos ir pavogs jei dabar liks nenubausti.
Mes po pusės metų galim turėti naujus rinkimus be vienaragių partijos, gerai jiems pasiruošti ir nedaryti tų pačių klaidų kaip dabar buvo padarytos.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-10-13 10:40

- “Vienaragių partija net negalėjo dalyvauti rinkimuose nes pavėlavo 4 valandom priduoti dokumentus…”
- Daugiau apie tai
va čia
https://lietuvosvisuomenestaryba.lt/seimo-rinkimai-2020/lietuvos-liaudies-partijos-pareiskimas-2020-10-05/
- Seimo rinkimų (antikonstitucinį) spektaklį galima prilyginti nuliui : )

to skamba        2020-10-13 10:35

prisijunk čia- aš tau parašysiu: https://www.facebook.com/groups/Lietuva900/

Vilnietis to AI.       2020-10-13 10:30

nesuprantam ir man tyla pralaimėjusių partijų, jokios analizės bei noro išsiaiškinti kas čia vyksta. Garantuoju kad rinkimai buvo sufabrikuoti ir pavogti. Vienaragių partija net negalėjo dalyvauti rinkimuose nes pavėlavo 4 valandom priduoti dokumentus, o apie jų finansavimo šaltinius net nekalbu, apie tai ką čia išdarinėjo tapkinas su Tomaševskiu ar balsavimu ne savo apygardose be tam jokios teisės irgi net nekalbu, tai kas vyko užsienio ambasadose irgi nutyliu- čia rimtos baudžiamosios bylos su turto konfiskavimu, bei naujų rinkimų rengimu. Kodėl tyli partijos ir jų lyderiai???

vilnietis to skamba       2020-10-13 10:27

gali ir pats
brūkštelėt emailą ar facebooko nuorodą.
Tuo labiau jeigu pats planuoja

Vilnietis to Skamba       2020-10-13 10:14

itin gera mintis tavo pasakyme apie skyrius.
kaip su tavim susisiekti? nes matau galvoji teisingai ir tokie žmonės praverstų organizuojant politinius darinius.(aš ne apie NS bet apie būsimą organizaciją)
brūkštelėk emailą ar facebooko nuorodą.

Paulius       2020-10-13 10:00

kalbu apie proporcinę rinkimų sistemą ( tai reiškia ir mišrią), iš esmės paneigiančią patį demokratijos principą ir naikinančią asmeninę atsakomybę ir atskaitomybę rinkėjams

Al.       2020-10-13 9:58

1. Ar kas nors nepriklausomi tikrino tuos kelis nuošimčius sugadintų biuletenių - koks sugadinimo pobūdis ? Ar ten buvo pažymėta kokia nors partija, o paskui sugadinta ? Kokia tai partija ? Kokiose apylinkėse sugadintų biuletenių daugiausia ? Ar ten buvo stebėtojai ?
2. Ar tose apylinkėse, kur balsadėžės buvo neužantspauduotos buvo nepriklausomas patikrinimas ? Ar ten buvo stebėtojai ? Kodėl rezultatų jose niekas neužprotestavo ?
3. Ar nepriklausomi stebėtojai tikrino kaip buvo saugomi biuleteniai Pasaulio lietuvių apygardoje ?

mums, balsavusiems uz NS,       2020-10-13 9:44

labai svarbu, kad jus ir toliau nenuleistumete ranku. Daugiau naudokites socialiniais tinklais- toks draugiskas patarimas ir palinkejimas sekmes ateityje.

Pauliui       2020-10-13 9:24

Strategavimo “kokia koalicija valdys” neįmanoma išvengti jokioje rinkimų sistemoje. Na, 2 turų  sistema ir abu jos turai yra labiausiai skatinanti strategavimą. Aukšto barjero proporcinė sistema labiau skatina strategavimą negu žemo barjero. Nyderlanduose ir Danijoje NS turėtų mandatų.

Paulius       2020-10-13 9:10

o ar esant dabartinei rinkimų sistemai įmanomi „nestrateginai“ pasirinkimai? Manau Vyrauto formuluotės netikslios - reikia kalbėti ne apie ydingus „starateginius pasirinkimus“, o apie ydingą rinkimų sistemą

Irena       2020-10-13 9:09

Nesulaukiu rimtų pasisakymų apie rinkimus, kodėl tokie rezultatai, kodėl tiek daug negaliojančių biuletenių,  kodėl netikslios prognozės.  O G. Landsbergiui prakalbus apie platesnį rinkėjų atstovavimą, kyla įvairių minčių.  1. Kodėl tai parūpo dabar, o ne tada, kai buvo balsuojama dėl 3 proc. rinkimų  kartelės?  2. Ar susirūpinimas platesniu rinkėjų atstovavimu nėra priedanga, kai gali tekti eiti į susitarimus, paminant principus?   

Įdomi       2020-10-13 9:09

įvykių plėtotė galėjo būti, NS pasakius, jog remtų pakankamai konservatorišką ir Lietuvos nacionalinius interesus atitinkančią vyriausybės programą bei galimą jos vykdytoją - premjerą Kasčiūną, vidinio TS reitingavimo laimėtoją:)

Irena       2020-10-13 9:07

Nesulaukiu rimtų pasisakymų apie rinkimus, kodėl tokie rezultatai, kodėl tiek daug negaliojančių biuletenių,  kodėl netikslios prognozės.  O G. Landsbergiui prakalbus apie platesnį rinkėjų atstovavimą, kyla įvairių minčių -  1. Kodėl tai parūpo dabar, o ne tada, kai buvo balsuojama dėl 3 proc. rinkimų  kartelės?  2. Ar susirūpinimas platesniu rinkėjų atstovavimu nėra priedanga, kai gali tekti eiti į susitarimus, paminant principus?

DDD       2020-10-13 8:14

V. S. teisus, kad rinkimai senokai tapo rinkėjų strategavimo įrankiu. Vienmandatėse nebalsuojama už asmenybes, bet už vieno kandidato kurios nors partijos sąrašą (būna retų išimčių). Asmenybių atranka tam tikra forma tevyksta tik reitinguojant. Nesant regioninių apygardų (tik nacionalinei), toks reitingavimas negali tapti tikru rinkėjų atstovų atrankos įrankiu.
Taigi ir šie rinkimai buvo strateginiai - kas valdys. Armonaitės fenomenas labai logiškas - visiems buvo aišku, kad ji “užingridininkė”. Taigi nei partijos mažumas, nei naujumas jai nebuvo svarbi kliūtis. Nacionalinis susivienijimas sąmoningai nesitapatino nei su viena galima valdančia koalicija, todėl rinkėjams balsuojant strategiškai tiesiog nebuvo jų svarstymų objektas. Čia nelėmė nei mažumas, nei naujumas.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-10-13 7:58

- Kas pakenkė NS pergalei?
- I. Vytautas Daujotis su ketinimu apiplėšti dirbančiuosius dar dviem milijardais (!!!).
- II. Gaudentas Aukštikalnis - Vytauto Landsbergio padlaižūnas.
- III. Okupacinės krikščionybės brukimas gyventojams.
- IV. Plėšikų (banditų) užvaldyta Lietuvos r bei tv (LRT).
- V. Seimo rinkimų antikonstitucinis įstatymas.
- VI. Netinkama NS vedlių komanda, nežinanti pavojingiausios bei ilgiausiai esančios problemos, išvariusios svetur milijoną (pusę visų!!!) darbininkų.
- VII. Tt bei p.
_____________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį
režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių banditų.
2020 spalio 13

Paulius       2020-10-13 7:55

šiokie tokie patikslinimai:
1. „Dešinėje“ ne „vienintelė auganti ateities partija“, o apskritai vienintelė partija pagal klasikinę sampratą
2.Armonaitės partija tikrai nėra „nauja partija“. Tai - radikalus „liberalų“ sparnas, dėl asmeninių ambicijų prisiklijavęs „naujumo“ etiketę

Skamba       2020-10-13 7:53

Nacionalinis susivienijimas skamba.
Bet - ar tai tiesa?
10 partijų liko už borto. Ne, netiesa.
Kodėl nesivienyti tokia forma:
skyriai - Liaudies partija, drąsos kelias, santalka Lietuvai ir t.t., o partija viena. Tokiu būdu partijos pavadinimas atitiktų darinio esmę.
Liktų problema - sąrašas daugiamandatei. Išreitinguotume.
P.S.
Rinkimų rezultatas jau nuo dvejų eitynių buvo aiškus - nuosavos ambicijos svarbiausia. Kito lyderio reikia.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-10-13 7:38

Citata: “Todėl niekam (net sau!) neturiu esminių priekaištų, kuriais galėčiau aiškinti rezultatą.”
***
Taigi sudalyvavote AŠTUNTUOSE antikonstitciniuose rinkimuose ir esate PATENKINTI. O tai reiškia BUVOTE ir ESATE DURNIAIS, kgbistais ir hibridiniais stribais. Taigi tokių  pilnos visos partijos, partinės GAUJOS.
Tai kai sau priekaištų nėra, galima spėti, kad DURNIAIS išliksite. Man tai dažnai teko skaityti DURNUS kgbistinius antikonstitucinius V.Radžvilo sapaliojimus. Sveikinu su pralaimėjimu, nes kai taip vadinami inteligentai kalba vėjus, šlykštu klausytis.
***
https://www.ekspertai.eu/astunti-antikonstituciniai-2020-10-11-seimo-rinkimai/

Vilnietis       2020-10-13 7:32

Suma rinkimų pažeidimų leidžia nelaukti kitų rinkimų bet reikalauti anuliuoti šituos ir daryti rinkimus iš naujo. Tada ir NS yra didelis šansas(bent didesnis nei buvo)

Hm iš Pro Patria       2020-10-13 6:59

Taip, šį kartą turėjau už ką balsuoti ramia sąžine.


Rekomenduojame

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Mokytojai iš Kvetkų, Pandėlio, Papilio premjerui Sauliui Skverneliui: Pagal galimybes ištaisykite padarinius savo didžiosios klaidos

Spalio 6 dieną bus atidengtas antkapinis paminklas Adolfui Ramanauskui-Vanagui

Vygantas Malinauskas. Krikščioniškas pasirinkimas

Geroji Naujiena: Kad ir mes duotume vaisių

Andrius Švarplys. Cukrus, Linai

Algimantas Rusteika. Susipažinkime – naujoji, modernioji, nuostabioji, jaunoji LSDP karta

Gediminas Kulikauskas. Istorikas: „Dešimt kautynių“ – kitokia knyga apie partizanus

Algimantas Rusteika. Apie kritinę masę

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.