Dienos aktualija, Propagandos ir ideologijos analizė

Vytautas Sinica. Siūlyčiau, priešingai, Lietuvai pagaliau viešai ir deramai pagerbti LAF’ą

Tiesos.lt redakcija   2020 m. rugpjūčio 1 d. 23:16

27     

    

Vytautas Sinica. Siūlyčiau, priešingai, Lietuvai pagaliau viešai ir deramai pagerbti LAF’ą

„Pamenu laikus, kai už netiesioginę komunistinės valdžios kritiką uždarydavo į psichiatrinę ligoninę arba kalėjimą“, – rašo autorė primesdama, kad čia gal jau ir jai dabar teks už partizano Lukšos-Daumanto šmeižtą bausmės sulaukti.

Nesistebiu, kad pamena, ir tikriausiai net labai gyvai ir iš arti turėtų atsiminti tuos uždarymus į psichiatrines gerbiama sovietinė tardytoja, pagal pareigas galimai pati ir uždarinėdavusi smile

Galima prisiminti jos pačios žodžius apie šį darbą. Ji sakė, kad a) jai patiko; b) ji visą gyvenimą norėjo tai daryti; c) ji nesigėdija; d) buvo visai nebloga tardytoja ir e) nėra girdėjusi, kad tardytojai ką nors išvežtų į Sibirą... Paskutinis vainikuoja viską. Koncentruotas interviu ČIA.

Na, o į autorės siūlymą Lietuvai viešai atsiriboti nuo Lietuvių aktyvistų fronto (LAF) kaip nuo esą antisemitinės organizacijos, siūlyčiau, priešingai, Lietuvai pagaliau viešai ir deramai pagerbti LAF kaip už Lietuvos Nepriklausomybę kovojusią ir dėl to daug savo narių, o neslėpkime, ir komunistų gyvybių paaukojusią organizaciją. Ačiū LAF’ui.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tokia nedidelė,        2020-08-7 18:17

tokia jauki mis KGB kompanija ir tokias gilias šaknis turinti istorija:
- Žr. damą 21 nuotraukoje - respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/kgb_skandalas_kalba_tik_faktai/

- o čia tokių žavių gyvenimo detalių rasite
,,Žaidimas su KGB prasideda: konservatoriai meta lauk M.Basčio KGB kortą, mūsų spec.korespondentas V.Tomkus atsikerta KGB agento “SKVOREC” korta’
- respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/lietuvos_politika/zaidimas_su_kgb_prasideda_konservatoriai_meta_lauk_mbascio_kgb_korta_musu_spec

prašaliečiui       2020-08-5 12:06

išgama, nesivargink šioje egzistencijoje. Jokie trisdešim rublių iš maskovitų “ambasados” neapmokės tavo iškvėpuoto Lietuvos oro. Pasiimi iš lentynos ūkiško muilo, virvę ir persikraustai į Šiaurės Korėją.

Paskutinis Prašaliečio paneigimas       2020-08-4 11:11

parašytas, kad paaiškintų, kaip greitai vokiečiai užėmė Lietuvą... smile
Kai kalbama apie karus, laiko ir spartos samprata yra santykinė - lyginamos abiejų kariaujančių pusių galimybės, kiek katras per tą patį laiką sugebėtų ,,nuveikti”, o taip pat ir su ankstesnių karų tempais bei technikos galimybėmis. Pvz., kai karui baigiantis frontas artėjo prie Vilniaus, uošvis visai neskubėdamas susirinko šeimą, daiktus, ir patraukė gilumon, į senelių sodybą netoli mažo miestelio.
Komentare apie to miestelio įvykius buvo rašoma, jog, pasprukus raudoniesiems, vokiečiai į miestelį dar tik po keleto dienų įžygiavo! Todėl NKVDistai iš anksto viskuo ,,pasirūpino” - ir gaisrais, ir skerdynėmis, ir grobimu, nes pr. a., kai buvo tokio lygio patrankos ir tankai (apie bombonešius nekalbant), artėjančio fronto dundesys dar ir prieš savaitę pasiekdavo gyvenvietes. Taigi, NKVDistams pakako laiko ir patiems visapusiškai apsirūpinti, pasiruošti evakuacijai, ir klastotėmis pasirūpinti… Bet jie per greitai paspruko, todėl gyventojams pakako laiko rasti savo artimuosius, kažkaip jų palaikus pašarvoti ir batiuškos palydėtus palaidoti, kaip dera. 

Na, nebūkite toks aršus, Arkaša,       2020-08-4 10:36

ir piktas, nes tai tik patvirtina, kad esate neteisus,
esate istorijos klastotojas, esate demagogas be moralės.
Apie jūsų gebėjimą išskirti straipsnio esmę, patylėsiu.
Tokie kaip jūs, Prašalieti, ar Faina ir daro didžiausią žalą žydų tautai.

Prašalietis       2020-08-3 16:57

Prašaliečiui 22:43     2020-08-3 12:17
“Patriotinis ne Arkaša, kai iki galo išsipagiriosi ir nepamiršai dar skaityti lietuviškai, tai pamatysi, kad Sinicos straipsnelio esmė yra jo pavadinime ir sytaipsnelio paskutiniame sakinėlyje….

Į: Prašalietis 2020-08-2 22:43
Šiandiena yra juokinga klausyti “istorijos specialistų” ir jais, o ne oficialiais dokumentais tikinčių jaunųjų ir “persikvalifikavusių” pseudo patriotų “samprotavimais” apie pokario NKVD-istų kovų su taip vadinamais fašistiniais nacionaliniais likučiais, komunistų ir žydų žudikais, buvusiais fašistiniais kolaborantais, buvusias"gudrybes ir neteisybes”, kurios galimiems NKVD-istiniams ir taip vadinamų liaudies gynėjų ataskaitose ir raportuose “gudrybių parašinėjimams” būtų baigusios sušaudymu. Komentare paminėjau Vilnių tik dėl to, kad parodyti per kiek dienų vokiečiai užėmė Lietuvos teritoriją ir kiek turėjo laiko NKVD-istai ir komunistai vokiečiams priešintis ir tuo pačiu metu šaudyti ir žudtri durtuvais.i Apie garažo žudynes 2009 metais su tuometiniu pakenčiamu"patriotizmu” yra parašęs, savo tyrimus atlikęs, toks “didžiausias šiandienos patriotas” Anušauskas. Iš kurio vieną sakinį komentare parašiau sureagavęs į Tamstos komentare aprašytą, “pamatytą iš nuotraukų patriotiškai” nusiteikusių lietuvių atliekamą “pagalbinį ar kokį kitokį nekaltą darbą” žudynių metu…

Į: Prašalietis 2020-08-2 22:43        2020-08-3 14:44

Tamsta arba neskaitėte, arba tamstos galvoje skirtingi tekstai į vieną susiplaka. Vietovė, kurią aprašiau, ne Vilnius, ji ne fašistų litofcų, o pravoslavų gyvenama. Vienas iš braidžiusių po nužudytųjų kraują - jų šventikas, vėliau juos ir laidojęs. ,,Ogoniokas” labai tiksliai viską aprašė, tik netyčia aukas su budeliais supainiojo. Kažkur ir apie garažą buvo rašyta, jog ir tenykštės žudynės be NKVD gudrybių neapsiėjo. Tik to teksto tiksliai nepamenu.

Prašaliečiui 22:43       2020-08-3 12:17

Straipsnis apie tavo tautietę ir jos kaip milicininkės tardytojos darbelius.
Arkaša, esi apsigimęs melagis, faktų klastotojas, ką žemiau vėl patvirtinai.

Prašalietis       2020-08-2 22:43

Į: Prašalietis 2020-08-2 14:25     2020-08-2 18:19
Komentaras parašytas “jausmingai”, bet skystai ir nelabai konkrečiai. Sugebėti pasakoti, kaip “civilizuoti” vokietukai birželio 22 dieną pradėjo eiti ir jau birželio 24 rytą atėjo į raudonųjų paliktą Vilnių, ir kaip tokiu greičiu eidami “baisėjosi” NKVD-istų per birželio 23 padarytais žmonių “masiniais šaudymais ir skerdimais durtuvais”, kur artimieji “braidžiojo iki kulšų ieškodami savo artimųjų”, gali tik “aukščiausios prabos vaizduotę turintis šiandieninis patriotė(as)”. Gaila, bet “didvyriškų kovų specai” neduoda citatų iš jiems “žinomų“DE archyvų, kuriose buvo parašyta apie tai"ką lietuviai žinojo ir nutuokė” apie egzekucijas…. Škirpos vadovaujamo LAF sukilimo plane yra surašyta “ką lietuviai turi nutuokti ir kaip privalo veikti”. Nežinau ką Tamstao rodo “nuotraukos iš egzekucijų vietų”, todėl telieka trumpai pacituoti ką rašė 2009 metais apie Lietūkio garažuose pasižymejusių lietuvaičių “naivumą” “aukščiausios prabos šiandieninis patriotas” A. Anušauskas: ” Frankas Stachleckeris, motyvuodamas tuo, kad po žudynių Lietūkio garaže ir Vilijampolėje buvusio lietuvių žiaurumo nesuvaldomumo, vokiečių valstybinio saugumo grupės brigadenfiureris pasiūlė žydams kreiptis į getus”.... Matomai, tai buvo vienintelė vieta “žydukus be galo mylinčioje” iš komunistų išlaisvintoje Lietuvoje, kur žydai galėjo tikėtis
nors kiek pratęsti savo egzistavimą...

T0mas J.       2020-08-2 19:50

Sena suvytusi sovietinė tardytoja pasako kažką - visi taip susijaudinam, reaguojam, pilasi straipsniai.. Kodėl taip yra?
Ar mes silpni savo viduje? Abejojam savo tiesomis, savo vertybėmis?

Į: Ad hominem 2020-08-2 12:00        2020-08-2 18:25

Taip, importiniai rėmeliai. Turiu ir aš dar tokius akinukus išsaugojusi - mano mėgstamiausi, nes neapribojo akipločio. Tokius gamino prie ,Vilniaus” kino teatro buvusi optika, joje dirbo toks kaukazietis Familis - puikus meistras buvo. 

Į: Prašalietis 2020-08-2 14:25        2020-08-2 18:19

Įrašai DE archyvuose - pačių vokiečių ataskaitos (taip pat ir iš garažų), jų pateikiamos nuotraukos iš egzekucijos vietų rodo, kad lietuviai buvo naudojami kaip pagalbinis personalas: atvesti, išrikiuoti, kaip nurodyta. Jie pradžioje nė nenutuokdavo, kodėl iš vienos į kitą suimtuosius nuvesti ar nuvežti reikia. Vokiečiai laukdavo, kol bus įvykdytos komandos. Tada vokiečiai imdavosi ,,darbo”. Kai jau atlikdavo, lietuviai gaudavo komandą sutvarkyti viską - čia pat, ar kitur išgabenus pakasti.
Vokiečiai nelabai patikėdavo lietuviams šią užduotį - per ,,skysti” buvo. Juk daugelis jų buvo mobilizuoti nė gimnazijų dar nespėję baigti, rimtesnės karinės parengties negavę, o miestiečiai gimnazistai net ir vištą nedažnas nukirsdinęs buvo. Todėl Kremliui, kai kurpė ,,dokumentus” bei nuotraukas iš ,,įvykio vietos”, teko tiek visko falsifikuoti, kad ,,įkalčius” sukurtų, net iš su Lietuva nieko bendro neturinčių vietų nuotraukas Lietuvai pripaišė... Nesu tikra, bet ar su garažu nebuvo taip, kad rusai traukdamiesi kalinius sušaudė ir vokiečiams su lietuviais tai pripaišė? Nes būtent taip buvo miestelyje, kur mūsų giminė gyveno - traukdamiesi nuo artėjančių vokiečių, NKVDistai žiauriai susidorojo su nuovados rūsyje kalintais vyrais, savo aukas nufotografavo (ataskaitai, kad ,,zadanije vypolneno”) ir ten paliko… Kažkurių pergalės metinių proga ,,Ogoniok” paskelbė straipsnį su tomis nuotraukomis, ir aprašė, kaip žiauriai vokiečiai su vietos fašistais susidorojo su vietos gyventojais. Kai tai pamatė giminės, pradėjo vieni kitiems pasipiktinę skambinti ir dalintis prisiminimų detalėmis - kai NKVDistai pasitraukė, vokiečiai dar tik po poros dienų įėjo į miestelį. Nesulaukė savo artimųjų namo grįžtant, gyventojai nuėjo patys jų atsivesti. Išlaužę duris pamatė kraupų vaizdą - žmonės buvo ne tik šaudyti, bet ir durtuvais skerdžiami. Kad atrastų savo artimuosius, teko iki kulkšnių per kraują braidyti, lavonus vartyti, kad sumaitotus veidus atpažintų. Tačiau sovietinė spauda įžūliai melavo, apšmeižė nužudymu miestelio gyventojus, nors jie patys buvo nukentėję, praradę savo artimuosius.

T0mas J.       2020-08-2 18:18

“Labai gaila, kad po nepriklausomybės atkūrimo nebuvo utilizuotos sovietinės lervos. Stebiuosi kiek dar jų gyvų.”
(Deivis)

Utilizuotos nebuvo, nes nebuvo revoliucijos, Landsbergio vadovaujamas Sąjūdis nepadarė revoliucijos. Neįvykdė desovietizacijos: buvusiems valdžios žmonėms net nebuvo užkirstas kelias ir toliau užimti valdžios postus.
Kodėl? Todėl, kad Sąjūdis savo vadovybės prasme buvo pusiau komunistinė organizacija, o pats Landsbergis - slaptas slapta prisipažinęs KGBistas.

Į: > Žemynai 2020-08-2 13:12        2020-08-2 17:41

NUOŠIRDŽIAI DĖKOJU UŽ PATARIMĄ! Iš tiesų taip ir būdavo - užeinu parašyti atsiliepimą, kol dar neužmiršau, ką norėjau pasakyti. O parašius puldavau kitus komentarus skaityti, bet puslapis staiga pradėdavo nesvetingai su manimi elgtis. Nueinu į kitą straipsnį - ten jokių trukdžių, ten leidžia balsuoti. Grįžtu atgal - vėl su manimi ,,nešneka”.  AČIŪ.

Žemyna       2020-08-2 17:34

- Ne, tardytojai tikrai nevežė. Vežė žemesnio rango pareigūnai, vadovaudamiesi tardytojo taip profesionaliai ir uoliai išmušamais prisipažinimais, kad teisėjui belikdavo nuosprendį paskelbti.
Geriausi tardytojai išmušdavo daugiausiai tų laikų valdžiai reikalingo turinio prisipažinimų... O jei dar prisipažinimą išmuša iš to asmens, kurį nuspręsta bet kokia kaina ištremti, be apdovanojimų neapsieis. Ir antpečiai dar labiau blizgės, ir algos su premijomis didės. 
———————-
Lietuviai KALTI, KALTI, ir dar kartą KALTI dėl to, kas karo metais vyko, arba ką okupanto verčiami padarė (kai okupanto kariai stovėjo už jų nugarų, savo kulkosvaidžius nukreipę ne tik į pasmerktus žydus, bet ir į jų, lietuvių nugaras - jei kartais atsisakytų komandą vykdyti!); kaip ir dėl to, ką  savo valia padarė, keršydami už jos tėvynainiams entuziastingai padedant prieš karą ištremtus ar nužudytus savo artimuosius.
Ši ponia ir jos tautiečiai NEKALTI, NEKALTI ir NEKALTI dėl to, ką jų tautiečiai čia padarė dar prieš karą, tremdami ir žudydami ,,buržujus lietuvius”, ką darė vėliau, karo metais, praėję RU diversantų mokyklų kursus, o tada čia, parašiutais nuleisti į miškus, kad istrebitelių būrius formuotų ir ,,liaudies priešus” naikintų (savo romantiškos jaunystės prisiminimus, kaip lietuvius šoviniais ir ugnimi ,,nuramindavo”, You tube dalijosi mieloji senutė F. B.); NEKALTI ir dėl to, ką darė paskui, po karo, atėjūnui okupantui jo jėgos struktūrose ištikimai ir uoliai kolaboruodami, lietuvius tardydami, kalindami, tremdami, žudydami.
Jos tautiečių visi darbai šventi ir pateisinami. Lietuvio kiekvienas žingsnis nusikalstamas. Lietuvis turėjo tik vieną teisę - gelbėti jos tautiečius savo ir savo artimųjų, ar net viso kaimo gyvybių kaina (nes lietuvių gyvybės nesvarbios). Už visa kita lietuvis turi būti baudžiamas. Per kartų kartas. Net kai jau niekas žemėje neprisimins, ką gi tas lietuvis padarė, ir ar apskritai padarė.

Žodžio laisvė...       2020-08-2 16:17

Pritariu Vytautui Sinicai.LAF nusipelnė būti pagerbtas ir neužmirštas,neužmiršti
jo veikloje dalyvavę žmonės.

Prašalietis       2020-08-2 14:25

V. Sinica, kaip būsimas šių laikų “mokslininkas”, galėjo savo “patriotinės dvasios persmelktame” straipsnelyje ne tik siūlyti “deramai pagerbti” LAF-ą, bet kaip “neeiklinio patriotizmo"pretendentas siekiantis atkovoti iš kokio seiminio plevėsos būsimo Seimo taburetkę. Pasakyti LAF-ui Ačiū atsisėdimui ant Seimo taburetkės yra gėdingai maža… Taip kad galėjai buvusiai tardytojai ir kitiems nuo “patriotizmo, skurdo, alkoholizmo…” nukvakusiems Seimo taburetkių dalybų galimiems balsuotojams pailiustruoti, kodėl LAF-ą, po Nausėdos 2019 metų pažado Lukšo našlei dėl Lukšos-Daumanto didvyriškumo pripažinimo, yra visiems “būtina gerbti”. Taip sakant, visi turi žinoti “kaip savo penkis pirštus” kada, kieno, kur ir kam prižiūrint buvo sukurtas LAF, su kuo Škirpa kordinavo LAF veiklą. Tikras “patriotas” Sinica galėjo straipsnelyje pacituoti kas buvo LAF-o parašyta 1941 sausio 25 Lietuvos “išlaisvinimo” plane, pacituoti LAF-o suredaguotus išlaisvinimo kovai skirtus “patriotinius” lozungus, kuriuos savo prtfelyje bėgdamas nuo NKVD-istų paliko LAF-o aktyvistas Mykolas Naujokaitis, kurį Adamkus 1998 apdovonojo Vyčio ordinu… Dar straipsnelyje “būtų nekenkę” pridėti kokią vieną kitą Lukšo-Daumanto “sukovotą didelį ar mažesnį mūšį” su rusiškais okupantais už “šiandieninę Lietuvos laisvę”... Liudytojo pasakotą Lietūkio garaže buvusį Lukšo Daumanto mūšį už šiandieninės Lietuvos nepriklausomybę galima neminėti….

Hmmm       2020-08-2 13:55

ar tardytojai veždavo Sibiran - galėtų pasakyti buvę tardytojai K. Motieka ir E. Bičkauskas? Jie manau žino ir šią “kuklybę” smile

Kaip ir       2020-08-2 13:25

visada buna,yla is maiso vistiek islys.

> Žemynai       2020-08-2 13:12

Neleidžia reitinguoti, kai esate ką nors parašiusi. Įeikite į puslapį iš naujo, ir galėsite reitinguoti.

Kis       2020-08-2 12:53

Mane stebina,kad Sinica stebina si tardytoja jauciasi,kaip zuvis siltuose krastuose.Ji viena is tu kas gali nebaudziamas apdergti lietuvio jausmus?Negi jos pareigos ar zydiska kilme leidzia sitaip elgtis,kaip savame tardymo izoliatoriuje?Aiskiai sarzuoju,bet tai darau ne aklai.Esu to meto zmogus ir aukletas labiau uz tardytoja ta epocha,bet sitaip elgtis nepatarciau.Tai zydiskas bruozas,kas stebi rusija,visa media uzvaldyta zydu vienos pakraipos,o kita puse rusisku zydu kovoja su pirmaja.Darau isvadas,kad zydas zydui nera tapatus,kas pasireiske ir pas mus Lietuvoje.Vieni tarnauja geriui ir tiesai,kitai antraip.Gal is to ir susideda gyvenimas,reikalingi vieni ir kiti?????

>Žemyna 2020-08-2 12:21        2020-08-2 12:50

Kitiems leidžia ir tik Jums - ne.
Tikrinkite nustatymus, įeikite per kitą naršyklę.

Žemyna       2020-08-2 12:21

Neleidžia reitinguoti. Tema netinkama?

Žemyna       2020-08-2 12:19

Dar vienas neatsargus, bet TIKRĄ TIESĄ atskleidžiantis ponios sakinys: įv. šalių žydai kreipėsi (tarp jų daugybė PL žydų), tik litvakai nesikreipė į Sukiharą pagalbos, nes JAUTĖSI LT VISIŠKAI SAUGŪS, nesitikėjo, jog jiems Lietuvoje kas nors gresia… 
Tik ką aiškino apie LAFo fašizmą, apie niekšus lietuvius, dirbusius vokiečių įstaigose ir uždarinėjusius žydus į getą,ir čia pat teigia, jog, nežiūrint to visko, jie jautėsi visiškai saugūs Lietuvoje, pavojus ore netvyrojo… Taigi, kaltinimo logika tokia: jie patys, net ir būdami gete, blogo nenujautė. Laisvėje buvusieji nenujautė. Vokietijoje patys vokiečiai nenujautė, todėl šaukiamojo amžiaus vyrai, kas nepritarė Hitlerio karui, stengėsi gauti pareigas kur nors jų okupuotose aplinkinėse valstybėse (taip pat ir LT, LV, EE), nes ten gyvens ramų užfrontės gyvenimą, nereiks rankų krauju susitepti, nebent praturtės kiek, konfiskuodami nusikaltusių jiems turtą (žinau tai iš prieškarinės DE spaudinių). Vokiečiams Vokietijoje getas dar ilgai nepranašavo mirties fabrikų! Šie planai buvo JŲ KARINĖ PASLAPTIS! JĄ ŽINOJO TIK LABAI SIAURAS KARININKŲ RATAS. Bet nenujausti to atleistina tik žydams ir vokiečiams. O lietuviai PRIVALĖJO būti aiškiaregiai ir privalėjo žinoti iš anksto, kokius įsakymus net patiems netikėtai gaus vokiečių karo komendantai, visa okupacinė valdžia…  Įdomūs minties vingiai! Tai gal lietuviai privalėjo paskelbti karą Vokietijai ir ją sutriuškinti? O tada ,,Kepurinės” žingsniu poniai F. atnešti ant lėkštutės pergalę?   

Ad hominem       2020-08-2 12:00

Stebiu (nuotrauką) ir stebiuosi - nesikeičia Faina, nė kiek nesikeičia,
nors jaunystė ėjo ir nuėjo… Vien akinukai ko verti (iš supuvusių Vakarų?),
o ką jau bešnekėti apie garbanas, švelniai pravertas papūstas lūputes!
Skaitanti nuosprendį “klasiniam priešui”, “buržuaziniam nacionalistui”?
Sovietinės milicijos pirmūnė, tardymo skyriaus pažiba!
Jie iš niekur negrįžo, nes ir išėję nebuvo.
Vis dėlto tai jau jų viešpatavimo pabaigos pradžia.

Deivis       2020-08-2 11:43

Labai gaila, kad po nepriklausomybės atkūrimo nebuvo utilizuotos sovietinės lervos. Stebiuosi kiek dar jų gyvų.

Autorius iškraipė faktą!!!       2020-08-2 11:25

Poniai ne šiaip patiko tardyti, ne šiaip labai stengėsi, bet, pagal jos pačios TV laidoje su pasididžiavimu ištartus žodžius, ji buvusi GERIAUSIA (ar tų metų, ar apskritai geriausia - netikslino) SSSR tardytoja, todėl gavo aukštą apdovanojimą. O pasak Autoriaus, ji buvo nebloga, t.y., viena iš daugelio, kurių darbo okupantas nepeikė. Ne, gerbiamasai - šios ponios darbu sovietas buvo nepaprastai patenkintas! Jai, jos darbo rezultatams ne tik Lietuvoje, bet ir SSSRe niekas neprilygo. 
O kaip dabar yra - ji iš inercijos tęsia savo profesinę pareigą - ieško kaltės kiekviename lietuvyje - ar todėl, kad buvusių nebūna?

net stalinas pritartų       2020-08-2 4:25

stalinas, staliniečiai nemėgo kosmopolitų.
berija stengėsi, kad kiekviena tauta klėstėtų.
LAF’as buvo tikra lietuviška, patriotinė.
Žinant, kad teisėsaugoje dominuoja stalinistai - tai gal teisėjai, prokurorai, komisarai, TM ir VRM klerkai su šūksniais “URA, slava Stalinu” pagarbins LAF’ą?
( o patriotus antikomunistus ir toliau smaugs - tai yra labai komunistiška)


Rekomenduojame

Rastas 1920 m. Mickevičiaus-Kapsuko laiškas atskleidžia Rusijos tikslus Lietuvoje

Ramūnas Aušrotas. Liūdna, nes juk ES pradžia buvo visai kitokia

Raymond Ibrahim. Hagia Sophia: Turkų pasakos prieš istorinius faktus

Algimantas Matulevičius. Lietuvoje galima išgyvendinti skurdą

Nida Vasiliauskaitė. Žmonija progresuoja. Iš kur žinome?

Algimantas Rusteika. Lempučių filosofija

Neringa Venckienė informuoja

Algirdas Endriukaitis. Kas laukia nacijos, jei jos politikams nerūpi valstybės egzistencinis likimas?

Nuo bačkos. Majauskas: Su Ingrida už Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Beprotybės kronikos: kas yra moteris

Tomas Čyvas. Įdomu, kada radikaliai kairioji minia uždraus Bulgakovą?

Algimantas Rusteika. Ar turi teisę atbuvę tremtį žinoti savo skundikus?

Geroji Naujiena: Padauginame tik dalydamiesi

Rasa Čepaitienė. Verygos paradoksas

Raimondas Navickas. Tai NE fontanas, tai kitaip vadinasi!

Liudvikas Jakimavičius. Covido simptomas: „Aplink nosį vaikšto šeškas – nieko neužuodžiu“

Vytautas Sinica. Siūlyčiau, priešingai, Lietuvai pagaliau viešai ir deramai pagerbti LAF’ą

Alvydas Jokubaitis. Noras panaikinti visus prietarus yra pats didžiausias prietaras

Arvydas Anušauskas Fainai Kukliansky: „Tai jau su J.Lukša-Daumantu viskas gerai?“

Audrius Bačiulis. Lukašenka žodžių tuščiai nešvaisto…

Skaitiniai. Vidmantas Valiušaitis rekomenduoja: „Svarbus aukščiausio JAV diplomato pareiškimas ir svari politinė parama Baltijos valstybėms“

Algimantas Rusteika. Pakelkim, pakelkime taurę kvailybės, kad Lietuvai būtų geriau!

Nuo bačkos. F. Kukliansky: kultūringas, inteligentiškas, nieko neįžeidžiantis, bendradarbiavimą skatinantis laiškas iššaukė minios protestą

Nikolajus Nielsenas. Rinkimai Baltarusijoje: Lukašenka prieš COVID-19

Audrius Bačiulis. Beprotybės kronikos: kas yra vyriausieji „Facebook“ cenzoriai?

Karolis Kaklys: Kaip Vijūnėlės dvaro statybos atskleidė visai Lietuvai opias problemas?

Kas mes? Vytautas Sinica apie Nacionalinį susivienijimą

Rasa Čepaitienė. Gyvename totalinio freimingo laikais

Skaitiniai. Andrius Švarplys rekomenduoja: Tiems, kam rūpi akademinė laisvė ir universiteto likimas ‘Black Lives Matter’ epochoje

Vytautas Radžvilas. Laisvė, arba Kodėl NACIONALINIS SUSIVIENIJIMAS dalyvauja rinkimuose?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.