Įžvalgos

Vytautas Sinica. Apie Radžvilo išmetimą ir vienos tiesos Institutą

Tiesos.lt siūlo   2018 m. balandžio 25 d. 18:48

50     

    

Vytautas Sinica. Apie Radžvilo išmetimą ir vienos tiesos Institutą

Radžviliada atsinaujina. Daug ką papiktino faktas, kad šiandien 14 valandą protestuojama prie Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (TSPMI) ir jis vadinamas vienos tiesos institutu. Reaguojant į tai rengiamas reakcingas kontraprotestas, kviečiantis ginti TSPMI nuo juodinimo. Keli TSPMI studentai viešai pakvietė „sunaikinti Pro Patrią“, kuri pasirodo esanti antivalstybinė organizacija.

Galima suprasti TSPMI studentus, nepriklausomai nuo jų pažiūrų, pykstančius ir negalinčius įsileisti minties, kad jų mylima alma matter daro kažką absoliučiai neteisingo ir yra verta tokios kritikos. Pats kadaise buvau toks studentas. V. Radžvilo ir TSPMI konfliktas studentui yra panašus į tėvų skyrybas. Dar daugiau, iki vakar dienos net nebuvo paviešinta, kas išprovokavo tokią reakciją. Pasirodo negalint rasti formalaus preteksto pašalinti įkyrėjusio ir „nepažangaus“ V. Radžvilo iš jo užimamų pareigų, sugalvota panaikinti pačias pareigas.

Citata iš naujienos:

„VU TSPMI administracija kovo 15 d. instituto tarybai pristatė siūlymą nebeskelbti konkurso į profesoriaus pareigas, kurių pareigybės numato politinės teorijos išmanymą ir kurias šiuo metu užima profesorius Vytautas Radžvilas. Instituto tarybai iš pradžių teiktas siūlymas skelbti konkursą į vienintelę politinės filosofijos profesoriaus vietą, tuo siekiant priversti dėl darbo kautis ir supriešinti prof. V. Radžvilą ir prof. Alvydą Jokubaitį. Paaiškėjus, kad pastarajam dėl pareigose praleisto laiko konkursas nebėra reikalingas, nutarta apskritai atsisakyti konkursinio profesoriaus etato, kurio pareigybės numatytų politinės filosofijos išmanymą.“

Ir rektorius siūlė, ir dar turbūt ne vienas gudročius pasiūlys ciniškiausią dalyką pasaulyje – tegu Radžvilas dalyvauja konkurse į kitos specializacijos profesoriaus vietą. Tegu žuvis lipa į medį. Reakcijoje į tokius siūlymus ir darbo vietos naikinimą, nei pilietinė, nei moralinė pareiga neleidžia tiesiog tylėti ir apsimesti, kad viskas gerai.

Šioje vietoje negalima nepriminti, kas vyko prieš beveik metus. Tada 9 studentai pasirašė skundą, kuriame piktinosi Radžvilo euroskeptiškomis pažiūromis, kurios iškreipia teisingą ES supratimą. Skundas buvo patenkintas, Radžvilo privalomas kursas paverstas pasirenkamu. Kadangi tai padaryta motyvuojant pažiūromis (juoda ant balto parašyta studentų prašyme), V. Radžvilas viešai ir tikrai ne gražiai pradėjo kalbėti apie susidorojimą ir cenzūrą jo atžvilgiu. Jis atkreipė dėmesį ir į prieš tai visą R. Vilpišausko vadovavimo laikotarpį vykusius ir administracijos toleruotus išpuolius ir bandymus karpyti jo kursus (arba karpyti pačią filosofiją, kaip pažiūrėsi). Plačiai visą Radžvilo ir TSPMI santykių istoriją galima rasti aprašytą LRT – niekada ne vėlu susipažinti. Administracija visas kalbas apie tai vadino melu, direktorius kartojo, kad akademinė laisvė gerbiama, o profesorius Radžvilas institute toleruojamas.

Įsižeidę ar pretekstą atleidimui įžvelgę kolegos dėl Radžvilo kreipėsi į akademinės etikos komisiją. Po gero pusmečio VU centrinė akademinės etikos komisija neskundžiamu sprendimu išaiškino, kad Radžvilas jokios etikos nepažeidė. Ar TSPMI administracija elgėsi etiškai, atsisakyta vertinti, nes administracija, tai ne fizinis asmuo. Po sprendimo niekas institute Radžvilo neatsiprašė ir nepagrįstų kaltinimų neatsiėmė.

Pats Radžvilas yra tik triukšminga ir nesusitaikanti uogelė ant TSPMI problemų torto. Jį pagrįstai galima vadinti vienos minties institutu. Neprogresyvias pažiūras jame šiandien kaip nors viešai reiškia viso labo trys dėstytojai – Vytautas Radžvilas, Alvydas Jokubaitis ir Algimantas Jankauskas. Jokubaitis atrodo nepajudinamas, nors ir jis susilaukia grasinimų ir užuominų, kurias atsisako viešinti. Radžvilas vejamas lauk jau šiandien. Pažiūrėsime, kas po šios dienos mitingo laukia Jankausko. Dar man studijuojant vienas administracijos atstovas drąsiai sakė, kad po Radžvilo ir Jokubaičio paskaitų pirmame kurse vėliau „stengiamės atsverti studentų pažiūras į kitą pusę“. Tačiau institutas tapo ne tik vienos minties.

Per Vilpišausko vadovavimo dešimtmetį jį paliko visa eilė pripažintų savo sričių ekspertų, politikos mokslų atstovų. Vietoje jų priimta visa eilė su politikos mokslai nieko bendra neturinčių darbuotojų. Pristeigta atvirai ideologinių feminizmo kursų, daugybė fundamentalių kursų tiesiog panaikinta arba, geriausiu atveju, tapo pasirenkami. Ekonomikos studijos virto laisvos rinkos instituto propaganda, pašiurpinusia net Raimondą Kuodį. Per dešimtmetį balas, su kuriuo praeinama į valstybės finansuojamą studijų vietą nukrito beveik dvigubai. 2009 m. tam reikėjo 19+ iš 20 galimų balų. Tuo metu pirmame kurse turėjome 10 studijų dalykų, arėme kaip jaučiai. Metinės TSPMI ataskaitos, žaisdamos statistika ir lygindamos su kitais fakultetais, o ne ankstesniais metais, vis apsimeta, kad šių tendencijų nėra. Šiandieniniai studentai net negali žinoti, ką prarado, yra patenkinti ir didžiuojasi. Gi vyresnieji, jeigu nemėgo Radžvilo ir jo pažiūrų, gali užsimerkti prieš kokybės pokyčius, kad tik apgintų vertybiškai artimesnę poziciją nuo nekenčiamų „radikalų“. Tiesa miela, bet draugas mielesnis. Natūralu, kitaip beveik negali būti.

Grįžtant prie radžviliados ir protestų, o ypač pasipiktinusios TSPMI bendruomenės, norisi pakartoti prieš metus dėstytojams ir studentams be jokio atsako kantriai kartotą klausimą:

Ar prašymas, motyvuojamas ES vaizdą esą iškreipiančiomis euroskeptiškomis Radžvilo pažiūromis, nėra skundas dėl dėstytojo pažiūrų ir įsitikinimų? Ar administracija gali patenkinti tokį skundą?

Atsakymas akivaizdus. Iki šiol į šį klausimą teko sulaukti tik whatabautizmų (atsakymų pagal formulę, „bet/o x darė/sakė tą ir tą“) ir nukreipimų į šalį, kritikos V. Radžvilui, neretai ir gana pagrįstos. Neapsimetinėkime, kad visa tai svarbu. Prieš dėstytoją veiksmai pradėti dėl jo pažiūrų ir nieko kito, tai raštiškai užfiksuota. Viskas, kas nuo 2017 m. vasaros vyko, vyksta ir vyks toliau tarp Radžvilo ir TSPMI, o gal ir tarp jį smerkiančios ir palaikančios visuomenės dalies, yra tiesioginės to pasekmės.

Todėl viskas susiveda į šį vienintelį klausimą, į kurį būtinas atsakymas, ypač dabar, kai neradus jokios formalios priežasties V. Radžvilą atleisti (užtenka krūvio, publikacijų, nepažeista akademinė etika), nutarta tiesiog panaikinti darbo vietą su jo pareigybėmis. Atsakyti man į šį klausimą V. Radžvilo nekentėjams, žinoma, bus per sunku. Atsakykite į jį bent sau patiems.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+
Eurokomjaunimas TSPMI?

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

VaidasVDS       2018-04-28 22:33

Pick-ai,
tame ir esmė, kad popiežius yra daugiau politinis, nei dvasinis titulas. Popiežius lyg ir norėtų vienaip pasielgti (ne apie pabėgėlius), bet politika reikalauja elgtis kitaip.
Jota-sas ne veltui mane nuolat puldinėja. Aš čia dar labai mažai tikrų dvasinių tiesų atskleidžiu, nes mane tikrai užblokuotų. Tiesą pasakius, anksčiau pats neturėjau beveik jokio nutuokimo, nei kas yra tikėjimas, nei kas yra Dievas, nei kas yra malda, nei kas yra sveikas dvasinis protas ir tikėjimas.
Iš tiesų dvasinis žmonijos atsilikimas yra tiesiog milžiniškas. Ir dėl to kalti tiek sekuliaristai-ateistai, tiek įvairių tikėjimų “Jota-sai”.
Kaip visą tą chaosą išspręsti?
Ir gana paprastai, ir sunkiai.
Sunkiai, nes vis dar milžiniškas kiekis žmonijos iš esmės negali suprasti to tikrojo tikėjimo.
Paprastai, nes tikras tikėjimas yra paremtas labai paprastomis tiesomis - tikėk Dievu-VisaKūrėju, daryk gėrį kitiems, atsisakyk daryti bet kokį blogį, mylėk ir išmok atleisti. Ir viskas. Ne ritualai, ne sakramentai, ne įtaka, ne valdžia ir jokiu būdu - ne puikybė.
Bet Jota-sas vienu klausimu yra teisus, kada nėra tikrojo tikėjimo ir neišmokstama pagal jį gyventi, tai ir išlikimo nėra, na, mano nuomone, beveik nėra. Dievas juk sprendžia pagal ketinimus… Be to šiuo klausimu ir dėl Jota-so turiu negerą nuojautą, juk taip aktyviai prieš Dievo apreiškimą veikia, nors ir nesuvokia, ką daro. Bet Jota-so klausimą spręs tam tikros Dievo įgaliotos asmenybės, tikrai ne aš...
O štai, kuomet žmonės sužinos, kas gi yra tas tikras tikėjimas, neturiu nei mažiausios abejonės, kad viskas keisis labai greitai. Greičiausiai aš to nesulauksiu, bet visiškai neabejoju, kad taip bus. Tikros dvasinės tiesios jokie Jota-sai, ir net jokie labai intelektualūs filosofai yra nepajėgūs įveikti… Tuo klausimu protingi žmonės, tarp kurių yra ir filosofų, ir kunigų (buvusių, kas ir išgąsdino įvairius Jota-sus) jau veikia (deja, ne Lietuvoje), o tikra tiesa yra tikrai nenugalima…

Pikc       2018-04-28 21:09

Jargau, vėl tas nuopuša apie savo keliagubas pilietybes svaigsta… Va, kur tikras fanatizmas - prie bet kokios temos apie tą patį vambryti. smile

Pikc       2018-04-28 20:40

-> “Vaidas VDS” - Bergoglio NEpalaikė Kim Davis - ir tai buvo ATVIRU TEKSTU pasakyta Vatikano pareiškime (“In a formal statement, the Vatican said Friday that Pope Francis’s meeting with Kentucky county clerk Kim Davis “should not be considered a form of support of her position in all of its particular and complex aspects.”” - https://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2015/10/02/vatican-popes-kim-davis-meeting-not-meant-to-support-her-position/?utm_term=.f28711b03cfd). Dar daugiau - buvo oficialiai pareikšta, kad tas susitikimas su Davis NEBUVO tikra audiencija (“The statement, issued by the Rev. Federico Lombardi, director of the press office of the Holy See, said it was not a “real audience,” suggesting that she was among a group that gathered to greet him and send him off.” - ibid.). O štai TIKRA audiencija buvo su pederastais, kuriuos Bergoglio vadino “šeima” (“The only “real audience” the pope had granted during that period, the Vatican said, was to his former students and family.” - https://www.theguardian.com/world/2015/oct/02/vatican-pope-kim-davis-same-sex-marriage).
->“kvaišiai” - bergoglio LABAI aiškiai išsakė savo požiūrį į alach-babach nelegalų importą. To, kad jis vis dėlto apsilankė Lenkijoje ir Vengrijoje, sureikšminti nereikėtų, nes a) nežinia, ką jis postringavo tų valstybių dvasininkams; b) jis paprasčiausiai bijotų užknisti “krikščioniškiausių valstybių Europoje” gyventojus; ir c) labai tikėtina, kad jis tiesiog nepraranda vilties lenkus su vengrais “atverti į tikrą homunistinį tikėjimą” - gi atsisakymas atvykti bet kokią to tikimybę negrįžtamai “užnulintų”.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-04-28 15:34

Citata: “Todėl viskas susiveda į šį vienintelį klausimą, į kurį būtinas atsakymas, ypač dabar, kai neradus jokios formalios priežasties V. Radžvilą atleisti (užtenka krūvio, publikacijų, nepažeista akademinė etika), nutarta tiesiog panaikinti darbo vietą su jo pareigybėmis. Atsakyti man į šį klausimą V. Radžvilo nekentėjams, žinoma, bus per sunku. Atsakykite į jį bent sau patiems.”
*
Nepriskiriu savęs prie nekentėjų, tačiau kai kuriais klausimais su V.Radžvilu tragiškai nesutinku, kuris mano nuomone veikia kaip PROPAGANDISTAS ir savo autoritetą išnaudoja antikonstitucinei veiklai, gal to nė nesuprasdamas? Neturėtų nesuprasti. Ponas Radžvilai, jeigu klausimo nesupranti…. nekišk liežuvio laukan… Kad daugiau negirdėčiau kalbant apie dvi pilietybes. Akmens ant akmens nepaliksiu.
*
Tačiau tas klausimas apie kurį čia kalba V.Sinica yra visai kitas. VALGYTI NORI VISI ir vis daugiau. Tai kai yra paskiriamas pinigų KAPŠAS išsidalinimui, tai kuo daugiau besidalinančių, tuo mažiau kiekvienam lieka. Tokiu būdų visi yra suinteresuoti suvalgyti nors vieną, tai jo dalis liks kitiems. O kaip gi kitaip pasididinasi atlyginimą, tai vyksta taip vadinamas OPTIMIZAVIMAS, apie kurį eilinį kartą išgirdau ir iš kandidato į (p)rezidentus Gitano Nausėdos. Tai suprantama visiškai nieko naujo. Kaip sakyčiau kitaip, tai esate sumesti kaip ŽIURKĖS į bačką ir kaukitės už tą patį duonos kąsnį. Pagrindinis dėsnis: KAS KĄ SURYS. Štai ir viskas. Tas buvo ir anksčiau ir visuose universitetuose, nes “atpalaidavo” nuo atlyginimų reguliavimų esant tam pačiam pinigų kiekiui. Šitas dėsnis BŪTINAS tam, kad vienas su kitu RIETŪSI, PJAUTŪSI, darbo nedirbtų, visi būtų pikti. O kai vieną SUĖDA, tai po kiek laiko ir kitam ateina eilė. O suėstasis…gali sprukti, darbo negaus, VISI KELIAI ATVIRI Į EMIGRACIJĄ.... O tai ir yra PAGRINDINIS Lietuvos OKUPACINĖS valdžios tikslas - vyti lietuvius iš Lietuvos. Suslovo politika…. o ponia raudonoji dalia, likimo pirštas…. suslovas vadovavo pseudomokslo darbui…

*
Ar apie tai yra išgirdęs V.Radžvilas? Ne, negirdi, nemato, nesupranta, na tai tegu ir ČIUOŽIA….. Ne pirmas ir ne paskutinis SUOPTIMIZUOTAS….

Jota        2018-04-28 10:13

Gydykitės paranoją.

Jota Neabejingam       2018-04-28 10:11

Po šimts, kokia demagogija?! Ko pristojai? Pasakyk aiškiai! Žodynas demagogą apibrėžia kaip asmenį, kuris siekia “naudos ar populiarumo melagingais pažadais, meilikavimu, faktų iškraipymu”. Atsiprašau, ar įmanoma meluoti, meilikauti ar iškraipyti faktus to pačiam nežinant? Galvoji, ką kalbi?

Kokios naudos ar populiarumo man iš jūsų reikia? Dėl ko? Gal kas nors kitas žino?

Jei ko ir trokštu šitam portale, tai tik tikėjimo! Noriu, kad “Tiesos” svetainė netaptų pirmuoju Lietuvoje tinklapiu, išplatinusiu sektantiškas liberalistines pseudoreligines urantijos idėjas. Nenoriu, kad katalikybė būtų nuolat skiedžiama judaistinėmis mintimis!
Ar tai demagogija?

achtung>>>neabejingąjam       2018-04-28 10:04

atsargiau!
ponią “Jotą” portalo adminas globoja ir budriai saugo
“išpuoliai” prieš “jotą” netoleruojami ir trinami be gailesčio.
jeigu sugalvosite skaitytojams priminti, jog “jota” buvo aktyvi krymo okupacijos šalininkė - jūsų komentaras bus pašalintas be pėdsakų

Jotai - Neabejingas       2018-04-28 9:15

na, jei tamsta neapsimetinėji, kad nesupranti, kaip užsiimi demagogija, vad., tai tiesiog kvailumas…
ne kažin ką geriau, bet nors nuoširdu

Jota Neabejingam       2018-04-28 8:26

Nesupratau - kur čia pats įžvelgi demagogiją? Rašau tai, ką rašau! Jei ne tikėjimas, vargu ar aš čia apskritai būčiau. Būnu dėl to, kad jūs leidžiatės mulkinami uranto teorijų, nesuprantate, kaip jis jus vynioja aplink pirštą ir dėliojate jam pliusus. Ir dar čia nuodus skleidžia, tik jau daug subtiliau, jūsų m.dr.
Tai būtent dėl to čia atsiradau. Kokios dar demagogijos? Pavyzdžiui?

Jota Vaidui       2018-04-28 8:15

Tu visiškai nesupranti nei kas toji Pijaus X brolija, nei kas yra modernioji Katalikų bažnyčia, nei kas yra Ortodoksų bažnyčia, dėl to aš su tavim apie tai net nediskutuoju.
Mesk tą savo satanistinę urantiją, kol nevėlu. Nes nežinai, kada Dievas pasišauks.

Jota, kam tos primityvios demagogijos???       2018-04-28 8:12

kam tie apibendrinimai?
ir portalas radosi tik dėl to, kad buvo apsispręsta kitaip nei čia nežinia kam (”šios svetainės publika”) priskiri, nei čia užsukantys tikrieji skaiytojai - jie tikrai nėra abejingieji.
O kad skaito ir visokie tepliotojai, ir demagogai, tarp jų - ir save priskirk - tai čia jau tamstos aprašytas “tuščias reikalas”, į kurį pati savo noru, bet prieš savo pačios patarimus ir įsikišai.
Ar vertėjo?
Kvailai pasirodei, ir tiek, nors manei, kad sublizgėsi: ir apsiskaitymu, ir dorybingumu/neabejingumu…
Nuoširdžiai - Neabejingas smile

Jota        2018-04-28 8:08

https://www.youtube.com/watch?v=2XnTKv0X6O4


Ir ypač krinta širdin šie žodžiai:


Iš sutemų, iš prieblandų išeikit,
uždekit nauja ugnį širdyse,
vergams palikit vargo naktį klaikią! –
šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia.
Šaukiu balsu tėvų dievų ramovės
ir jūsų krikšto atgaila šviesia…

Jota        2018-04-28 7:59

Man liūdna, kad šios svetainės publika vadovaujasi neteisingai suprastu Jėzaus patarimu savo mokiniui “Nesikišk į svetimus reikalus” (iš Tomo Kempiečio “Kristaus sekimo”), kurį cituodavo A. Dirsytė.
Vadovaujantis tuo patarimu, labai lengva pateisinti savo abejingumą Dievui ir tikėjimui, atseit, jei kas nors tarpusavy ginčijasi tikėjimo ir religijos klausimais, tai jau nebe mano reikalas, galima ramia širdžia praeiti pro šalį nepasakius nei “taip”, nei “ne”.
Tačiau šitame patarime (“Nesikišimas į svetimus reikalus”) T. Kempietis į Jėzaus lūpas įdeda patarimą NESIRŪPINTI TUŠČIAIS REIKALAIS. O religija NĖRA tuščias reikalas. Atvirkščiai - religija ir tikėjimas yra svarbiausias mūsų gyvenimo rūpestis, nes nėra nė vieno, kuriam neteks po mirties atsakyti prieš Dievą už savo gyvenimą ir darbus. Bet kažkodėl visi daug labiau rūpinasi įvairiais pasaulietiniais reikalais (ir dažniausiai - būtent tuščiais, neturinčiais jokios reikšmės amžinajam likimui!), o svarbiausias gyvenimo tikslas - pažinti Dievą, Jį mylėti ir dėl to mylėti savo artimą - lieka arba antraeilis, arba išvis pamirštas.

Jėzus nemėgo abejingų: “Kadangi esi drungnas ir nei šaltas, nei karštas, aš išspjausiu tave iš savo burnos” (Apr 3,16).

Plius dar - religija t.p. nėra vien asmeniškas reikalas. Kiekvienas krikštytas ir tikintis katalikas priklauso Bažnyčiai, Mistiniam Kristaus Kūnui, yra įvairiausiais ryšiais susijęs su kitais to Kūno nariais kaip su savo šeima, todėl negali būti abejingas!

štai ta daina       2018-04-28 7:07

“Šaukiu aš tautą, GPU užguitą ir blaškomą it rudenio lapus, į nauja vieškelį, į nauja buitį, kur niekad šiaurūs vėjai neužpūs. Šaukiu lietuvį burtis prie lietuvio ir gyvą širdį prie gyvos širdies, kad tamsiame vidurnaktį nežuvę pakiltų rytmečiui gyventi ir žydėt. Iš sutemų, iš prieblandų išeikit, uždekit nauja ugnį širdyse, vergams palikit vargo naktį klaikią! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. Šaukiu balsu tėvų dievų ramovės ir jūsų krikšto atgaila šviesia: stovėkit amžiais čia tvirti, kaip saulė stovi! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. Šaukiu aš tautą, žemės pėdoj gyvą ir vyturėlio rytmečio maldoj ir žydinčią, kaip žydinčių alyvų panemunių sodybose žiedai. Šaukiu iš amžių: ateities nevertas, kas dabarties nedrįso tautai nešt, kas posūnių žaizdas širdy atvertas išdegino liepsna veidmainiškos ugnies. Iš sutemų, iš prieblandų išeikit, uždekit naujį ugnį širdyse, vergams palikit vargo naktį klaikią! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. Šaukiu balsu tėvų dievų ramovės ir jūsų krikšto atgaila šviesia: stovėkit amžiais čia tvirti, kaip saulė stovi! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. Iš sutemų, iš prieblandų išeikit, uždekit nauja ugnį širdyse, vergams palikit vargo naktį klaikią! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. Šaukiu balsu tėvų dievų ramovės ir jūsų krikšto atgaila šviesia: stovėkit amžiais čia tvirti, kaip saulė stovi! – šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia. šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia! šaukiu aš, jūsų protėvių dvasia!” 1 0 0
o kur padėjot 2011-05-19 Vytauto Kernagio dainuojamą dainą Brazdžionio žodžiais: Šaukiu aš tautą ....šaukiu lietuvį burtisprie lietuvio” YOUTUBE ? kodėl ji niekad netransliuojama per radiją, per rwenginius…?
1:0

VaidasVDS       2018-04-27 11:07

apsimetėliui Jotasui, 2018-04-27 8:35
na pagaliau atsiskleidei. Vis tik esi Šv. Pijaus X kunigų brolijos narys. Tuomet viskas daug geriau suprantama.
Kitus sektantais vadindamas, pats sektai priklausai.
Pačios sektos, vien dėl to, kad jos yra sektos, dar nėra kažkoks blogis. Blogis atsiranda tik iš darbų. Tiesa šios sektos tikslai yra gana kilnūs - išsaugoti tokį tikėjimą, kuris anot sektos, yra vienintelis teisingas.
Bet štai pasirinktos priemonės yra blogos ir faktiškai ne tai kad antikrikščioniškos (visko su krikščionybe yra buvę), bet antiJėzuiškos tai tikrai.
Suprantu fanatikus, jiems į ką nors kitą (pvz. Urantijos Knygą) pažvelgti jau yra blogis, tad tenka tik rankiotis šmeižikišką informaciją, ją skelbti ir ja remtis, bei jos nepatikrinti. Bet koks religinis fanatikas stengiasi apdergti kitą (tikėjimo netikėlį jo supratimu), nesirinkdamas nei žodžių, nei veiksmų ir nelabai rinkdamasis priemones, visos jam geros. Todėl diskusija su fanatiku ir yra neįmanoma.
O popiežius Pranciškus kol kas daro vieną didesnę klaidą (kuri nėra dvasinė) - besąlygiškai remia pabėgėlių priėmimą kitose valstybėse. Padėti tikram ir likimo nuskriaustam pabėgėliui iš tiesų yra tikro krikščionio pareiga, tačiau yra ir ekonominių (ar politizuotų) pabėgėlių, kurie plūsta į kitas šalis ir tam, kad jas destabiluozuotų dėl kažkieno ganėtinai neaiškių tikslų.

"Būkite gudrūs kaip žalčiai ir neklastingi kaip ba       2018-04-27 8:35

Popiežiaus nevalia sudievinti, tai nuodėmė. Pati popiežiaus institucija susiformavo ne iš pat karto, ankstyvojoje krikščionybėje popiežiais vadinti visi dvasininkai ar vyskupai. Rytų katalikybė (ortodoksija) ir dabar turi Aleksandrijos bažnyčios popiežių ir Koptų ortodoksų bažnyčios popiežių. Kitos ortodoksų bažnyčios yra autokefalinės, o kas yra autokefalija, vieningo supratimo nesama.

Romos popiežius turi daugybę titulų (Romos vyskupas, Petro įpėdinis, Jėzaus Kristaus vietininkas ir kt). Jo neklystamumo dogma buvo priimta I Vatikano susirinkime; popiežius kalba neklaidingai, kai kalba oficialiai, “ex cathedra”. Visais kitais atvejais jis gali klysti kaip ir kiekvienas mirtingas žmogus ir net piktaudžiauti savo valdžia.


Galėčiau išvardinti daugybę dabartinio popiežiaus nepateisinamų veiksmų, bet, kaip sakoma, nesinori teršti į savo lizdą. Tačiau visi žino, jog popiežius teisina homoseksualus, palaiko dviprasmišką šeimos instucijos sampratą, taip klodamas pamatus jos išardymui, gieda giesmes Liuciferiui(!, yra yuotubėj), be jokio pasipiktinimo priima Kristų paniekinantį komunistinį krucifiksą, paskleidžia nuomonę/gandus apie tai, jog nėra pragaro, o neatgailaujančios sielos bus neva sunaikintos… Žodžiu, vaisingai darbuojasi globalistinės visuomenės ir religijos naudai. Toliau,  į satanistines globalistines tamsumas nebesinori lįsti. Tačiau spaudoje yra daugybė kritiškų straipsnių apie šio popiežiaus veiklą, kokios dar niekada nebuvo per visą popiežijos istoriją (žr. kad ir mūsų  http://fsspx.lt/straipsniai/popiezystes-krize-popieziai-po-vatikano-ii-susirinkimo/ar-popiezius-pranciskus-tiesu


Taigi būkite gudrūs ir nepasiduokite manipuliacijoms. Sektantas visada giria tai, kas naudinga jo satanistinei urantijai, ir jūs net visai nejučiom užkimbate ant jo kabliuko, paspausdami pliusą pačiam raguotajam. Jis gudrus, bet ir klastingas: nepraleidžia nė menkiausios progos, kad galėtų prakišti urantišką atspalvį. Štai kad ir komentare 9.50 jis vartoja sąvoką “asmeninis išlikimas”. Ką tai reiškia? Išlikti kaip asmeniui galima ir pragare, ir danguje, tačiau skirtumas tarp tokio išlikimo yra kaip tarp tamsos ir šviesos.

tai, kad       2018-04-26 22:07

Į Chantal Delsol mintis yra tik vienas didn’like parodo jūsų portalo “aukštą intelektualinį lygį”, nes straipsnis tikrai “nie dla durakov”, kaip juokaudavo sovietmečio jumoristai.

Gelminė ES krizė - atsakas Tautų Pavasaris       2018-04-26 20:53

“ES, nors ir būdama didžiausias pasaulio ūkis, apskritai yra nekonkurencinga ir smunkanti ekonomika, kuri ne tik nepajėgia užtikrinti visuotinės gerovės, bet, priešingai, joje irsta pokariu susiklostęs gerovės valstybės modelis. Lygiai taip pat darosi vis labiau poblemiškos žadėtos taikos perspektyvos. Ir dėl to kalta ne tik pokarinį geopolitinį stabilumą bei saugumo architektūrą vis drąsiau griaunančios Rusijos agresyvi užsieno politika. Prie žemyno destablizavimo prisidėjo ir pati ES, kuri, pamėginusi įtraukti Ukrainą į savąją geopolitinę erdvę, nepasirūpino ir nesugebėjo suteikti šiai šaliai absoliučiai būtinų karinio saugumo garantijų.
Šie prieštaravimai yra iš tiesų fundamentalūs ir liudija gelminę ES krizę, virstančią egzistenciniu visos Europos išgyvenimo ir išlikimo klausimu. Atsakas į šią krizę yra praktiškai visose ES šalyse pabudęs tautų savisaugos instinktas. Tai, kas šiuo metu vyksta daugumoje Sąjungos šalių, galima nusakyti trumpai – prasideda tautų pavasaris. Atsakas į ES vykstančius šalių ištautinimo ir išvalstybinimo procesus yra atgimstanti ir stiprėjanti šių šalių gyventojų tautinė ir valstybinė savimonė. Visa tai be galo primena Sovietų Sąjungoje ,,pertvarkos“ laikotarpiu vykusius tautinio atgimimo procesus ir juos politiškai įkūnijusius nacionalinio išsivadavimo sąjūdžius. Višegrado šalyse, pirmiausia Lenkijoje ir Vengrijoje, šis atgimimas jau persikėlė į valstybinės politikos lygmenį. Tai neturėtų stebinti: Lenkijoje tautinio atgimimo sąjūdžiui vadovauja nuosekliausiai ir ryžtingiausiai su buvusiu komunistiniu režimu kovoję politikos veikėjai, o Vengrija apskritai buvo pirmoji komunistinio bloko šalis, pamėginusi atviro sukilimo keliu ištrūkti iš Sovietų Sąjungos dominuojamos ir kontroliuojamos geopolitinės erdvės. Vakarų Europoje panašių permainų tiesiogine politine išraiška tapo Didžiosios Britanijos piliečių referendumas dėl išstojimo iš ES.”

TSPMI yra       2018-04-26 17:59

Konservų gūžta su Vilpišausku padlaižiu.

ar žinot posakius?       2018-04-26 17:37

“tikėkitės Dievo pagalbos, bet ir patys nesnauskit” arba
“Būkit gudrūs kaip žalčiai” (arba bent jau kaip lenkai ir vengrai). Šis posakis, jei neklystu, iš Biblijos, taip pasakė Kristus savo mokiniams.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-04-26 17:33

Vilniaus Universitete ir TSPMI nenusimikite, ne Jūs pirmi, ne Jūs paskutiniai. Lietuva yra NAIKINAMA dabar esančio LIetuvoje OKUPANTO. Gal prieš 15 metų vyko karas Vytauto Didžiojo universitete prieš ŽEMGROBIUS, jie NUGALĖJO. Iš darbo buvo priverstas pabėgti profsąjungos pirmininkas, 11 knygų autorius, o kitas, 14-os knygų ir 200 publikacijų autorius buvo IŠMESTAS iš darbo, kaip netenkinantis kvalifikacinių reikalavimų. Teismą laimėjo, VDU nors ir nenorėjo mokėti pinigėlių, tačiau antstolis automatiškai juos iš VDU atėmė. Tokia DURNA buvo VDU valdžia.

Mano personą taip pat siekė daug metų iškrapštyti iš VDU. Tai tokiam VDU, savo darbdaviui smile, iškėliau 20 civilinių bylų. Daug teismų laimėjau ir finalinį teismą laimėjau, tačiau VDU teismo sprendimui NEPAKLUSO….. prieš tai IŠVOGĖ mano laboratoriją, mokslinę aparatūra, knygas, išradimų aprašymus, įvairias darbo priemones už 33000 Lt, tų metų kainomis. Nei per polciją, nei per prokuratūra, nei per teismus VDU man to ką IŠVOGĖ iki šiol NEGRĄŽINO. Taigi čia yra pralaimėta. VDU VAGYS TRIUMFUOJA IKI ŠIOL.

Tai matote kokie procesai vyko atsikuriančiame atsikuriančios Lietuvos VDU. Tiesa, tuo laiku VDU rektoriumi buvo komunistų partijos sekretorius, prof. Vytautas Kaminskas. Geresniu Lietuvoje nebuvo surasta, o užssienietį prof. Algirdą Aviženį iškrapštė. Taip taip, tą patį Avižienį, kuris iškrapštė iš pareigų KTU plagiatorių-vagį Petrą Baršauską.
Tokius laikus gyvename.

Ponai inteligentai…. ar suprantate, kad dabar ir visą laiką nuo NEPRIKLAUSOMYBĖS paskelbimo vis dar esame OKUPUOTI? Nesuprantate? Tai niekas ir nepadės, busite tvarkomi pagal okupanto nuostatas naikinti Lietuvos valstybę.

esat proto klipatos       2018-04-26 17:26

“išaiškėjo     2018-04-14 8:47
kas nepatinka Karžygiams liliputams. Nepatinka teisybė, kad jie pavėlavo 200 metų ir jų liko 2 mln.prieš 40 mln. lenkų, kad jie tik dabar atsibudo ieškoti, kas padėtų susivienyti, kur tie pasišventę vadovai, bet per vėlai pamatė, kad patys sėdi uždaram vagone ir niekas jų negirdi. O traukinys lekia ir lekia ir vis tuštėja ir tuštėja…Lieka tik seneliai ir neįgalieji
3:3”

tęsinys       2018-04-26 15:30

“Negalime sakyti, kad kartais baimė yra gera patarėja, o kitais atvejais – bloga. Bijoti nebūtinai blogas jausmas – tai pirma, kurį noriu pasakyti. Antra, bijoti musulmonų, mano manymu, nėra kvaila. Juk kai mes atsisakėme religijų, išsišlavėme iki tuštumos. Pirmiausia panaikinome transcendentines religijas, jas pakeitėme ideologijomis, o dabar nebėra ir ideologijų. Tokiose itin ateistiškose šalyse kaip Prancūzija ar Čekija ieškoma tuštumos. Prancūziškas laicizmas – tai tuštumos paieška. Šioje tuštumoje galime baimintis, kad mus praris „teroristinės religijos“, pavyzdžiui, salafizmas. Toli gražu nemanau, kad ši grėsmė liečia visą islamą: kalba eina apie jo išdavikus. Jauni islamistai, išvykstantys į Siriją, ar bombų gamintojai yra tie, kurie jaučia tuštumos siaubą.
Mes, žmonės, negalime apsieiti be religijos. Galime bijoti salafizmo, nes baiminamės tuštumos. Jei nustosime baimintis tuštumos, nebebijosime. Todėl manau, kad esame teisūs bijodami. Tai galioja ir kalbant apie Orbaną. Jis sako: „Mes negalime, tokie, kokie dabar esame, netvarkingai priimti imigrantų. Mes negalime pasakyti to paties, ką sako Merkel.“

O vis tik       2018-04-26 15:18

piktosios, nedraugiškos jėgos ir siekia įbauginti visus, kad taptų beveidžiais Mankurtais. “Mankurtas -  žmogus, neatsimenantis savo ir kitų tautų istorinės praeities, patirties, praradęs istorinę perspektyvą ir gebantis gyventi tik šia diena.”

O vis tik       2018-04-26 15:12

jei baimė valdo žmogų, tai kaži kas jam gali padėti. Jis jau ir taip lavonas.

CHantal Delsol:       2018-04-26 15:07

Chantal Delsol: Manau, kad yra esminis, net radikalus, skirtumas tarp ideologijos ir religijos. Religija yra kultūriškas atsakymas į universalų klausimą, kurį sau užduoda visi žmonės nuo pat Kromanjono: kodėl turiu mirti? Atsakymai į šį klausimą skiriasi priklausomai nuo kultūros. Taigi religija yra kultūriškas atsakymas į šį universalų klausimą. Bet tai nereiškia, kad jos atsakymai yra sistemiški. Tuo tarpu ideologija yra sistemiškų ir absoliučių atsakymų rinkinys, apimantis viską ir neleidžiantis ištrūkti.
“Tiesa, kad religija, visos religijos, gali tapti sistemiška ir išsigimdama tapti ideologija. Pavyzdžiui, katalikybė tapo ideologija inkvizicijos laikais. Šiandien viena islamo atšaka – salafizmas – tapo ideologija. Manau, kad visos religijos išsigimdamos gali tapti ideologijomis. Tačiau taip pat tiesa tai, kad šiandien esame linkę katalikybę mąstyti kaip išsigimusią. Kai kalbama apie katalikybę, minima tik inkvizija ar kryžiaus žygiai. Taigi linkstama sakyti, kad kadangi visos religijos yra išsigimusios, geriau būtų, jei jos išnyktų. Mano galva, yra beveik priešingai. Krikščionybė, čia kalbu bendrai apie krikščionybę, ne tik apie katalikybę, yra abejonės religija. Tai nebuvimo užtikrintam religija. Dėl tos priežasties ši religija gali išlaikyti kultūrą, kurioje palaikome demokratiją – netikrumo politiką. Ideologijoje nėra netikrumo. Nėra abejonės. Tai griežta, išbaigta ir absoliuti sistema.”

yra įvairūs vyskupai       2018-04-26 15:01

“Žinoma, galima ginčytis, kad pas mus atvykstančios skirtingų kultūrų bendruomenės gali būti perauklėtos. Tačiau turime matyti – ir vyskupas Tőkésas apie tai taip pat kalbėjo – kad dabar atvykstančios musulmonų bendruomenės savo kultūrą, tikėjimą, gyvenimo būdą ir savo principus suvokia kaip stipresnius ir vertingesnius nei mūsų. Taigi, patinka tai mums ar ne, pagarbos gyvenimui, optimizmo, įsipareigojimo, asmeninių interesų pavaldumo ir idealų atžvilgiu musulmonų bendruomenės šiandien yra stipresnės nei krikščionių. Kodėl kas nors turėtų norėti perimti kultūrą, kuri atrodo silpnesnė, nei jo paties? Jie nenorės ir nenorės to niekada! Todėl perauklėjimas ir juo grįsta integracija negali pasisekti.”

Trūksta vilties?       2018-04-26 13:36

O ar žinote, kad Šventasis Tėvas rugsėjo 22–23 dienomis aplankys Lietuvą ir Popiežiaus apaštalinės kelionės šūkis: „Kristus Jėzus – mūsų viltis“. Kaip laiku.

Lietuviai       2018-04-26 13:29

nuo amžių buvo svetinga svetimšaliams, mokėjo taikiai sugyventi. Net žydai apsigyvenę Lietuvoje ją vadino Naujaja Jeruzale. “Tokios yra ir krikščioniško svetingumo tradicijos supratimo kontekstas – tradicijos, kuri mus kilnina ir trikdo. Tai didžiojo krikščioniško išradimo – ligoninės – įkvėpimo šaltinis (angl. „hospital“ kilęs iš žodžio „hospes“, lot. „atvykėlis“, „svetimšalis“, taigi, svečias – viduramžiais tai būdavo piligrimų nakvynės namai, vargšų prieglaudos), ir dabartinio chaoso, kuris susijęs su nelegalia imigracija, šaltinis. Todėl mes suteikiame pastogę benamiams ir todėl mes jaučiamės tokie sutrikę bei pilni prieštaravimų, juos susitikę.”

Lietuvai labai trūksta        2018-04-26 13:25

vilties.Kada atsiras lyderis,kuris tautai ją suteiks,tardamasis su ja kartu,kaip gyventi toliau?

to "kvaišiai, 2018-04-26 11:56"       2018-04-26 13:22

“Šventasis Raštas nuolat pabrėžia savo tautai pareigą svetimšaliams, našlaičiams ir našlėms (Jer 7, 6; Įst 10, 18). Rutos knygos ašis – pareiga priimti svetimšalį. Dovydas, didysis Izraelio karalius, yra Rutos palikuonis. Dovydo istoriją vainikuoja Dovydo Sūnaus, Jėzaus, gimimas. Vis tik Jėzaus gimimo paradoksas – kad „pas savuosius atėjo, o savieji jo nepriėmė“ (Jn 1, 11).”

kvaišiai,       2018-04-26 11:56

pažiūrėkit į lenkus ir vengrus. Tai krikščioniškiausios valstybės Europoje ir jos neatvėrė sienų “pabėgėliams”, nepakluso merkel kvotoms….. ir ką? Ogi nieko. Popiežius atvažinėjo į Lenkiją, buvo Pasaulio jaunimo dienos Lenkijoj, buvo Popiežius Bergolio…

Manau,       2018-04-26 10:13

kad popiežius Pranciškus yra labai ryški asmenybė, kuri daro rimtą įtaką pasaulio politikai. Nebegali ale galingieji nepaisyti jo išsakytoms mintims apie ekologiją, žmogaus teises, nusiginklavimui ir t.t., ir t.t. Tik džiaugtis reikia turint tokį pontifiką.

VaidasVDS ("sektantas")       2018-04-26 9:57

turėtų būti ne “pagal savo įsitikinimus”, o “prieš savo įsitikinimus”.

VaidasVDS ("sektantas")       2018-04-26 9:50

Jota,
esi labai neteisi, kuomet sakai, kad visos religijos bus lygios visuotine prasme.
Kadangi Dievas žmonėms yra suteikęs laisvą valią, kiekvienas žmogus turi teisę pasirinkti ir teisingą, ir neteisingą religiją. Tad šia prasme visos religijos yra lygios, ir teisingai pasirinktos, ir neteisingai. Bet didžiausias skirtumas tarp teisingos ir neteisingos religijos, yra asmeninis išlikimas.
Tu gali melstis didžiajam sprogimui, tuštumai, medžiui, akmeniui, kalnui, lietui, perkūnijai, kalno drebėjimui, mechanizmui, bet tokiu būdu neužmegsi jokio ryšio su Kūrėju, vadinasi tavo išlikimo galimybės yra nulinės.
Bet, ar pakanka melstis Kūrėjui, ir niekinti kitus, tame tarpe ir nelaimėlius, anksčiau mano išvardintus, ir niekinti kitaip suprantančius ar suvokiančius Kūrėją. Jėzaus perspėjimai fariziejams, kurie irgi lyg ir meldėsi Kūrėjui, neturėtų labai atpalaiduoti fanatiško tikėjimo propaguotojų...
O kada popiežius padarys rimtų klaidų, tada ir aš be jokios baimės jas pakritikuosiu. Letas priekaištavo, kad popiežius viešai neparėmė Davis. Taip tai buvo diplomatinė popiežiaus “problema”, kuri kilo iš to, kad bažnyčia vis tik neturėtų dalyvauti politikoje, o užsiimtų išimtinai sielos gelbėjimo reikalais. Ir jei Vatikanas nebūtų politika, tai niekas nebūtų sukliudę popiežiui viešai paremti Davis poelgį. Bet juk jis buvo su ja trumpai susitikęs ir net ją palaikė http://kauno.diena.lt/naujienos/pasaulis/ekonomika-ir-politika/popiezius-slapta-buvo-susitikes-su-geju-santuoku-priesininke-712785 Tačiau, iš kitos pusės žvelgiant, Davis buvo valstybės tarnautoja. Ji privalėjo vykdyti dvasine prasme jai nepriimtiną sprendimą - valstybės, kurią kai kurie ir čia esantys komentatoriai beveik sudievina, įstatymą. Todėl ji tikriausiai turėjo pasiaukoti kitaip - atsisakyti pareigų, kurios verčia ją elgtis pagal savo įsitikinimus. Tokiu būdu ir įstatymas būtų pademonstruotas kaip antižmogiškas ir antihumaniškas. O dabar patyrė valstybės prievartą už įstatymo pažeidimą. Netikras tikėjimas eilinį kartą laimėjo, artindamas savąjį neišvengiamą pralaimėjimą ateityje…

Sąudžio laikais       2018-04-26 9:22

buvo vykdoma tokia pati skalditojiška veikla, Radžvilas bei kiti “pažangiečiai” skaldė ir “atpirkimo ožį” bruko liaudžiai.  Apie tai, kas tai yra paskaitykite labai gerą straipsnį  http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2018-04-26-tradicija-gyva-mirusi-pavojinga/169619

tai siautėja       2018-04-26 8:46

agresyvioji Antifa ir jaunieji tešlagalviai chunveibinai, cinikų karjeristų Eurokomjaunuolių jungendai.

O taip,       2018-04-26 8:45

šėtonui nepatinka, kad popiežius Pranciškus bando sutvarkyti Bažnyčią pagal Dievo Valią. Ir vis tik, šv.Tėvas popiežius Pranciškus yra lyg taikos balandis virš žemės.

Jota dėl popiežiaus (20.01, 20.36)       2018-04-26 7:49

Popiežius (nebūtinai Pranciškus) yra ir žmogus, ir Dievo skirtas atstovas, vadovaujantis Bažnyčiai, galintis, pagal neklystamumo dogmą, tam tikru atveju kalbėti neklystamai. Tačiau šiuolaikiniai liberalieji ir modernieji katalikai, kad ir kaip keista, yra tiek apakinti papolatrijos, jog net bijo pagalvoti, kad ir popiežius gali klysti ir juo labiau išnaudoti savo galias piktam (o tą vis dėlto ir daro, nuodugniau pasidomėjus, dabartinis popiežius, - nebūkite naivūs). P. Pranciškaus darbo metodika yra tokia: kad visiškai neišbaidytų savo avelių, jis atiduoda tam tikrą duoklę tradicinei katalikybei, bet dirba ir savo juodą darbą drauge su “vyresniaisiais broliais” ir į ekumenizmo ereziją įviliota “Bažnyčia-seserimi” - kuria ateities religiją, kurioje nebus pragaro, žmonės galės laisvai išpažinti ką nori, visos religijos bus lygios, - žodžiu, tai bus bažnyčia, apie kurią visais laikais svajojo šėtonas (ir už kurią čia nuolat agituoja mūsų sektantas).

Agnė       2018-04-26 6:31

O ministrė tyli!?

Pikc       2018-04-26 0:11

Hmm… O juk simptomiška, kad liberastai garbina bergoglio (žr. pasisakymus apačioje) - ir tai DAUG ką sako tiek apie liberastus, tiek apie bergoglio. wink

Vilpišauską lauk!       2018-04-25 23:39

Neturime taikstytis su šitos negarbingos žmogystos buvimu instituto vadovo pareigose! Reikia nepertraukiamai protestuoti, kol bus atstatydintas brudas!

viena žymi prancūzė pasakė:       2018-04-25 22:08

“Jacques‘as Delors‘as 1979 m. Strasbūre sakė: „Europa virto nebyliu ir apšviestu despotizmu.“ Save laikau labai europietiška, tačiau manau, kad Europa – tokia kokia ji buvo sukurta – negali veikti. Jei ją būtų kūrę vokiečiai, ji būtų feredalinė. Tačiau ją kūrė prancūzai, todėl ji yra centralizuota ir jakobiniška. Tai Europa, kurioje esame įpareigoti matuoti gėlių vazas, kai neturime kariuomenės, kurią galėtume pasiųsti į karą Bosnijoje ar Ukrainoje. Manau, kad tokia, kokia ji dabar, Europa negali persitvarkyti, nes atsidūrė tam tikro skaičiaus tėvynės neturinčių funkcionierių ir technokratų rankose. Deja, įtariu, kad Europa turi susinaikinti tam, kad atgimtų po penkiasdešimties ar šimto metų.”

tokie pienburniai Kinijoj buvo chunveibinai       2018-04-25 22:02

“Mes, žmonės, negalime apsieiti be religijos. Galime bijoti salafizmo, nes baiminamės tuštumos. Jei nustosime baimintis tuštumos, nebebijosime. Todėl manau, kad esame teisūs bijodami. Tai galioja ir kalbant apie Orbaną. Jis sako: „Mes negalime, tokie, kokie dabar esame, netvarkingai priimti imigrantų. Mes negalime pasakyti to paties, ką sako Merkel.“ Dabar pasakiau kai ką, kas nėra politiškai korektiška. Tačiau manau, kad vokiečiai netrukus patys save pražudys. Vokiečius persekioja kaltė, ir todėl jie nebenori ginti savo kultūros. Todėl jie sako, kad gali priimti tiek sirų, kiek jų yra šioje žemėje. Taip galvoti neprotinga. Tai – savižudiškas požiūris. Manau, kad Orbanas ne visai klydo sakydamas, kad mes nenorime priimti viso pasaulio. Mes negalime priimti viso pasaulio. Valdžia ne tam, kad deklaruotų vertybes. Ji skirta visų pirma tam, kad užtikrintų savo šalies gyventojų tęstinumą, kad juos saugotų.”

Žinot,       2018-04-25 21:58

mūsų popiežius-Papa Razi, kurį nušalino banksteriai.

Popiežius Pranciškus yra       2018-04-25 20:36

ne tik žmogus, bet Katalikų Bažnyčios pontifikas, sugebantis atliepti Šventąją Dvasią. Ir nereikia lia, lia, jei garbinate savo naciuką Radžvilą, tai jau jūsų problema, o katalikai klauso ir seka savo pontifiku, kuris yra Jėzaus vietininkas žemėje.

vienareiksmiskai       2018-04-25 20:31

susidorojimas su Profesoriumi. Lietuva kuo toliau tuo labiau primena Gyvuliu Uki, kur viena kiaule yra vedancioji, o kitu nuomones nereikalingos.

Popiežius Pranciškus yra       2018-04-25 20:01

tik žmogus.Labai išsilavinęs žmogus ir tiek supranta,kad jo garbinimas yra stabmeldystė.Propatria turėtų paskelbti savo požiūrį į krikščionybę.Apie kurią profesorius Radžvilas visada atsiliepia su giliu išmanymu.

Disidentai visada       2018-04-25 19:58

yra persekiojami.Įvairiais lygiais.Ir visada atsiranda žmonių,kurie jiems padeda.

Radžvilai,       2018-04-25 19:55

eik lauk. Nejuokink viso svieto. O Sinicai siūlau trauktis iš Propatrijos. Ten einama prieš popiežių Pranciškų, tai ten Šventosios Dvasios nėra.


Rekomenduojame

Verta prisiminti. Lietuvos disidentų kreipimasis „Dėl politinio Neringos Venckienės persekiojimo (lietuvių, anglų kalbomis)“

„Konservatorių“ partija: Už Europos Sąjungos federalizaciją, už Lietuvos valstybingumo panaikinimą! Pirmyn! Valio!

Vytautas Rubavičius. Išpuoliai vis aršėja

Ataskaita Europos Parlamentui: Europai gresia demografinė savižudybė

Gegužės 17-ąją S. Daukanto aikštėje bus paminėtos Deimantės Kedytės smurtinio pagrobimo ir pradanginimo šeštosios metinės

Andrius Švarplys. Apie žiniasklaidą, metančią iššūkį Vakarų konstitucinėms teisėms ir laisvei

A. Navickas. Medaus šaukštu deguto statinės nepagadinsi

Vytautas Radžvilas. Esame mulkinami, išnaudojami ir apgaudinėjami, o mes ginčijamės dėl techninių smulkmenų

Laisvūnas Šopauskas. Ką „pamiršo“ viešasis intelektualas Kęstutis Girnius

Stasio Šalkauskio išminties šventė. Debatai „Europos Sąjunga – krikščionybės išlikimui palankus ar žalingas projektas?“

Vytautas Radžvilas: Šliaužiantis totalitarizmas

Ričardas Kalytis. O jei rinktumės „žmogų ir partiją viename“?

Kastytis Braziulis. Kada rasis valia įstatymų spragoms užkamšyti

Darius Kuolys. Bėk, Tomai, bėk!

Stasio Šalkauskio išminties šventė: prof.Albino Plėšnio paskaita „Prigimtinė teisė ir pilietinė laisvė“

Vytautas Sinica. „Turime teisę nemėgti ir tą pasakyti“

Algimantas Rusteika. Tas prakeiktas nuolankumas

Alvydas Jokubaitis: „Šalkauskio knygos ir straipsniai laukia kitos Lietuvos“

ES šalių gyventojai sutaria – imigracija yra didžiausia problema

Vytautas Radžvilas: matomas Europos nukrikščioninimas

Alvydas Jokubaitis. Kodėl tautos balsas nėra Dievo balsas?

Verta prisiminti. Tyrimas, sudrebinęs klaną?

101-osioms Apsireiškimo metinėms: Fatima – Popiežiaus Jono Pauliaus II galybės paslaptis

Alytus kviečia: ateikite pas Romą Kalantą

Arvydas Šliogeris. Iki smulkmenų kartojasi nukaršusios Romos imperijos likimas

TS-LKD tiki: Ir Lietuva gali būti šviesi, arba Atėjo metas stoti į skaidraus verslo pusę

Arkiv. Sigitas Tamkevičius. Stasio Šalkauskio pėdomis

Geroji Naujiena: „Štai aš esu su jumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos“

Trys Andriaus Kubiliaus viltys: „Lietuva – aukštyn! Europa – stipryn! Agresyvi, kleptokratinė Rusija – tolyn ir praeityn!“

Ingrida Šimonytė: „Šaukiu budulį burtis prie budulio“

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.