Įžvalgos

Vytautas Sinica. Apie genderizmą (ilgas)

Tiesos.lt redakcija   2018 m. balandžio 8 d. 17:31

25     

    

Vytautas Sinica. Apie genderizmą (ilgas)

Vakar teko sudalyvauti LRT laidoje apie genderizmą su Lyčių studijų centro vadove Margarita Jankauskaite. Pagarba vedėjai, drįsusiai kviesti iš tiesų visiškai skirtingų pažiūrų pašnekovus.

Tiesa, taip jau nutiko, kad aš buvau beveik visus kartus nutrauktas, o pašnekovė mano nutraukta nebuvo. Jeigu klausysite įrašą (ČIA), lyčių lygybę diskusijos kultūros požiūriu įvertinsite patys smile

Niekam nepriekaištaudamas, nes pats per daug leidausi į detales, vis dėlto norėčiau sudėti kelis akcentus, kurių pasakyti laidoje neturėjau progos:

a) Pradžioje – du svarbiausi momentai. Pirma, translytiškumas yra psichologinis sutrikimas ir todėl nuo jo kenčiančiam žmogui turi būti padedama psichologinėmis priemonėmis, o ne operancijomis ir ne visuomenės prisitaikymu prie jo sutrikusio savęs suvokimo. Universali taisyklė, kad esant bet kokiam tapatumo sutrikimui (kai žmogus save laiko tuo, kuo nėra), visuomenė neprisitaiko. Bulimikai negydomi riebalų nusiurbimu, diabetikai negydomi psichoterapija. Pasivadinęs Napoleonu arba kinu, arba 60-mečiu, arba šuniuku, jūsų palaikymo nesulauksiu. Visais atvejais bus stengiamasi man padėti susitaikyti su tuo, kas esu iš tikrųjų, o ne prisitaikyti prie mano iliuzijų. VIENINTELĖ išimtis yra lytis. Jeigu žmogus nepriima savo lyties, visuomenė neva turėtų prisitaikyti prie jo fantazijų. Tai nėra teisinga, o žalinga ir pačiam žmogui (kuriam susitaikyti su savimi turėtų padėti psichologai, psichiatrai ir kiti specialistai – tai vyksta ir pavyksta, nors ir kaip nekorektiška apie tai kalbėti), ir visuomenei, kuri yra prievartaujama tikėti ar apsimesti, kad tiki tuo, kas akivaizdžiai prieštarauja jų patiriamai tikrovei.

b) Antra, taip yra (ši unikali išimtis lyties tapatumo sutrikimui sukurta) dėl grynai ideologinių priežasčių. Labai trumpai apie tai. Genderizmas kaip teorija, teigianti, kad lytis gali būti kintanti ir nepriklausoma nuo biologinės lyties yra radikali konstruktyvizmo atmaina, neigianti biologinį apibrėžtumą. Pokariu universitetuose ir visuomenėse išpopuliarėjo visą modernybę lėtai brendusi teorija (tikėjimas?), kad viskas yra sąmonės konstruktai, o ne objektyviai duota prigimties. Prie to prisidėjo naujasis marksizmas, šias idėjas pavertęs politine išsilaisvinimo iš normų ir tapatybių dauginimo programa. Darbininkų klasė netiko išsilaisvinimui, tačiau tikėtasi, kad tam tiks įvairiausios tapatybių grupės, „mažumos“. Taip gimė tapatybių politika (identity politics). H. Marcuse skelbė, kad įvairovė ir skirtumai yra vertingi savaime, o tolerancija turi būti selektyvi – iškelti mažumas ir pritildyti vyraujančias, „dominuojančias“ grupes. Visiems lygiai taikomą toleranciją jis vadino represyvia, nes ši saugo esamus galios santykius. Šios idėjos yra tiesioginis lyčių kvotų, politkorektiškumo, neapykantos kalbos ir kitų absoliučiai antiliberalių naujovių šaltinis. Genderizmas tėra šios tikrovės perkūrimo programos dalis lyčių srityje. Tam pasidavė ir politikai, ir didelė dalis psichologų bendruomenės. Teorijai, kad lytis yra socialiai konstruojama, nepritariantys mokslininkai yra marginalizuojami, jų tyrimų projektai nefinansuojami.

c) Užsiminiau, kad nors lytį lemia chromosomos ir yra tik dvi lytys – vyras ir moteris, esama nepaprastai retų atvejų, kai translytiškumas yra ne tapatumo sutrikimas (psichologinė problema), o realus biologinis reiškinys (fiziologinė problema). Be reikalo užsiminiau smile M. Jankauskaitė pasigavo šią tezę sakydama, kad būtent dėl šių žmonių ir reikia įteisinti lyties keitimą ir kitas norimas „translyčių teises“, taip pat, kad šių žmonių yra 2–4 proc. (kiek yra homoseksualų ir transseksualų apskritai smile ). Nespėjau pasakyti, kad šie fiziškai translyčiai asmenys yra retenybė ne tik visuomenėje, bet ir tarp vadinamųjų transseksualų. Žmonės, tiesiog galvojantys, kad yra/norėtų būti kitos lyties, savo politinėje kovoje prisidengia šiais labai retais iš tiesų kenčiančių žmonių atvejais. Šie atvejai (Klainfelterio, Ternerio, XXY sindromas ir kiti) pasitaiko 1 iš 1000 ar net 1 iš 2500 naujagimių, o ir tada nebūtinai reiškia tokius požymius, kad vaikas pasijustų esantis kitos lyties. Kitaip tariant, tarp pačių tariamų transseksualų (psichologinį tapatybės sutrikimą turinčių žmonių) šie atvejai sudaro vienženklį procentą. Tokių apsigimimų (šiurkštus žodis, bet, deja, taip ir yra) egzistavimas nesukuria trečios lyties ar trisdešimties lyčių, priešingai, kaip buvę, taip ir yra dvi lytys ir mažytė dalis sutrikimų, kurie dažniausiai yra chirurgiškai ir kitaip sutvarkomi, o jei ir ne, nesukuria naujos tikrovės.

d) Čia labai susijęs kitas laidos momentas. M. Jankauskaitė paminėjo, o aš nesureagavau į tai, kad esą gerai, jog dabar vadinamiesiems interseksualams (žmonėms, gimusiems su abiejų lyčių išoriniais požymiais) yra nebepriskiama labiau išreikšta lytis ir taip leidžiama gyventi visavertį gyvenimą, o plinta praktika palikti dvilypius požymius ir leisti pasirinkti sulaukus brandos – būti vyru, moterimi ar, kaip dabar populiarėja tą leidžiančiose šalyse, – nei tuo, nei tuo. Šie žmonės atstovauja penktąją raidę I santrumpoje LGBTI. Raidžių santrumpoje vis daugėja, nes būtent tokiais būdais yra sukuriami vis nauji lyties tapatumai, kur jų anksčiau tiesiog nebuvo. M. Jankauskaitės požiūriu tai yra labai gerai. Mano supratimu, tai siaubingas žmonių gyvenimų žalojimas.

e) Lygiai taip pat neteko progos sureaguoti ir į M. Jankauskaitės tezę, kad reikia „savo translytiškumą atradusiems vaikams“ padėti priimti naująją tapatybę. Čia dar vienas gyvenimų žalojimo atvejis. Vaikų „translytiškumas“ yra paprasčiausias brendimo etapas, kai susidomima lytimi. Nei 8, nei 13 metų vaikas negali būti translytis, nes jis savo lyties tapatumo dar apskritai nėra suvokęs. Ypač JAV ir Skandinavijoje išpopuliarėjusi mada skatinti kitokio lytiškumo ieškojimą (Švedijos darželiuose berniukai rengiami suknelėmis, kad neaugtų stereotipuose) ne tik ženkliai padidino „transseksualų“ skaičių, bet ir ilgainiui lems pastangų atstatyti ankstesnę, prigimtinę lytį gausėjimą, mat nors lyties atstatymas ir taip yra dažnas ir plintantis reiškinys, šie tragiški atvejai ypač būdingi, kai lyties keitimas atliekamas dėl paauglystėje „diagnozuoto“ „translytiškumo“. Vaikai nebūna translyčiai, vaikai būna ideologija užsikrėtusių suaugusiųjų aukos.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

tiktarpkitkui       2018-04-10 15:15

ačiū už nukreipimą. susiradau vieną jūsų mėgstamo autoriaus straipsnį. Galingai ir iš esmės ir atsako į visus klausimus.  http://www.propatria.lt/2016/02/andrius-martinkus-mazoji-lietuvos.html

tik tarp kitko       2018-04-10 12:34

Čia tam, kuris (-i) rašė: “suprantu, kad ne šio pasaulio kova vyksta žemėje. Tik malda palaiko.”

Žodis žodin kaip mano mėgstamas autorius Andrius Martinkus rašo.
Tiesiog labai patiko, nes ... toks jausmas, kad labai jau arti TIESOS.

Ačiū VaiduiVDS       2018-04-10 9:49

Maniau, kad dėl to jog gerai nežinau istorijos ir kitų mokslų nesuprantu kažko tokio, kas kitiems suprantama. Bet sau supratau, kad net jei būčiau prezidentu, prieš tokią gausybę blogio būčiau neįgalus. ir tada liko man tik tas atsakymas ką parašei: “Bet gėrį pradėti daryti niekada nebus per vėlai. Iš pradžių keli, vėliau daugiau ir daugiau. Taip ir laimėsime per kartų kartas. Svarbiausia pradėti daryti gėrį ir kuo daugiau mylėti.” Pritariu , nes visi kiti keliai ir darymai veda tik į to paties blogio padidinimą. O straipsnio autoriui ir visiems, kurie daiktus vadina savo vardais - didelis ačiū. Jūs duodate žinot, kad dar ne visi žemės gyventojai nublūdo.

šyviui 2       2018-04-10 9:24

Skirtingai nei jums, žmonės kurie prastūminėja genderizmą, mano, kad tai yra svarbiausias visuomenės perdarymo dalykas. O žmonės Vilniaus gatvėje jums pasiskūs, kad trūksta pinigų praleisti atostogas šiltuose kraštuose, kokio nors kaimelio žmonės pasiskūs, kad negali nusipirkti degtinės arba neturi, ko valgyti. Sėkmės ieškant labai svarbios nepasikartojančios ir kieno nors ne arkliuko temos.

šyviui       2018-04-10 9:16

Be reikalo kabinėjiesi prie straispnio ir ieškai ko nepametęs. Jei truputį erzina, kad kalbama ne ta tema, tai tiek to. Svarbu, kad kalbama teisingai. Net Letas nepriekaištauja, kad straipsnyje nekalbama apie mikroschemą pase. Gal kada atsiras tema, kuri jums atrodo pati pamatinė.

VaidasVDS       2018-04-9 23:43

2018-04-9 11:40
Mane suprasti jums bus dar sunkiau.
Norint gerai suprasti kitą žmogų reikia žinoti tai, ką jis žino.
Gerai ir protingai pasakėt: “visi tik paviršius šneka”.
Kaip gyvent?
Gyvent reikia labai paprastai - su meile. Kuo daugiau mylėsite - žmoną, draugą, kaimyną, net kokį nors politiką, tuo lengviau gyventi.
Žinant principą, kad Dievas myli nuodėmingąjį, bet neapkenčia nuodėmės, galima ir savo mintis pertvarkyti. Juk daug kam sunku mylėti Kubilių, Landsbergį ar Kirkilą, Uspaskichą, Paksą ir t.t., bet reikia. Juk tai žmonės potencialiai, Dievo vaikai. Bet kuomet jie tikrai daro blogį (daugelis tą nelabai ir suvokia), tai jie pirmiausiai kenkia sau, o tik po to jums. Ir labai didelis skirtumas tame, kad pasirinkusieji blogį, net ir jį darydami konkrečiai jums, yra daug nelaimingesni už jus. Juk jūs galite pakentėti dabar, bet vėliau džiaugtis amžinybėje, o štai jie pasidžiaugs labai trumpai ir niekada nesidžiaugs amžinybėje.
Tik dar viena bėda yra, ir labai didelė. Dėl to tikrojo tikėjimo žmonės nesutaria, o absoliuti dauguma ir nesuvokia (ir dažnai kuo labiau mokyti, tuo sunkiau). Per vieną kartą tai pakeisti tikrai neįmanoma. Bet gėrį pradėti daryti niekada nebus per vėlai. Iš pradžių keli, vėliau daugiau ir daugiau. Taip ir laimėsime per kartų kartas. Svarbiausia pradėti daryti gėrį ir kuo daugiau mylėti.
Man, pavyzdžiui, gana sunku mylėti tokį čia besireiškiantį personažą - Jotą, bet aš tą personažą puikiai suprantu, nes jis aiškiai išreiškė savo įsitikinimus ir iš kur jie kilę (iš Švento Rašto nešventų vietų - pyktis niekada netaps gėriu…) ir būtent dėl to visiškai nejaučiu šiam personažui neapykantos, net šiek tiek gerbiu (juk ne kiekvienas sugeba taip atsiduoti saviems įsitikinimams), o jei kokį gerą darbą padarytų, tai už tai tikrai gerbčiau ir mylėčiau. Manau, kad kiekvienas žmogus gyvenime padaro ir gerų darbų, ne vien tik blogus. Kiti blogus darbus daro tik todėl, kad jam niekas nepadeda ir nuo jo nusisuka. O daug kas mano, kad jam jokios pagalbos nereikia. Dažniausiai tai būna puikybės ir savojo kvailumo aukos…

Enough Is Enough       2018-04-9 22:14

Friends,

This is HUGE! Just as the weekend got under way, national news broke announcing Backpage.com, the website who has been knowingly facilitating the sale of women and children for sex, has been SHUT DOWN and seized by the feds!

Enough Is Enough (EIE) has been fighting alongside other advocates and law enforcement to shut down websites who put profit over human dignity, and Backpage has reportedly hosted a majority of the ads enabling sex trafficking. This is a titanic VICTORY! The news broke late Friday (April 6)—an announcement that came two weeks after the U.S. Senate passed H.R. 1865 (FOSTA-SESTA) which holds websites accountable for knowingly facilitating sex trafficking.

Amending section 230 of the Communications Decency Act was part of EIE’s Children’s Internet Safety Presidential Pledge and follow up proposal signed by President Trump, who is expected to sign the anti-sex trafficking bill Wednesday.

It was YOUR voice, YOUR action and YOUR support of this critical legislation that has set this domino effect in motion. Within hours of the Senate passing FOSTA, Craigslist removed its “Personals” section, and other sites like Reddit and Erotic Review followed suit! And now, the biggest domino, Backpage, just fell!

This news is great, but our work is far from complete. We have many battles to still fight to end the exploitation of children in the digital world. Please, I urge you, help Enough Is Enough continue this battle on behalf of children around the country by making your most generous donation today. We cannot go in this alone and we rely on your support to continue our work!

Thank you for continuing to stand with us to on behalf of our nation’s children and defend their dignity!

Donna Rice Hughes
President and CEO
Enough Is Enough

 

Turintis ausį       2018-04-9 21:59

  Tiesioginiam etery Sinica silpnokas, gal per atsargiai žodžius ir argumentus parenka. Nors kai parašys-Jėga!

-izmai       2018-04-9 20:06

komunizmas, fašizmas, leftizmas, genderizmas, idiotizmas…

Marginalas       2018-04-9 18:16

Juk reikia kalbėti ne apie “išimtis” gamtoje, bet apie tai, kad jokio “lyties keitimo” nėra ir būti negali, nes tai paprasčiausias žmogaus luošinimas: pakeisti lytį “galima” tik pakeitus oganizme visas DNR ląsteles.
Deja, visi šoka pagal pasiūlytą muziką ir “diskutuoja” absurdus, kada gydytojai kriminalai sąmoningai luošina žmones grobdami jų pinigus, o valdiška ideologija palaiko nusikaltimą.

šyvis >12:02       2018-04-9 13:21

Žmogau, tamsta vis klysti ir klysti.
Niekaip tamsta nesuvokiat mano mąstymo, nors atrodo jog būtų ir arkliui aišku.
Na, bet, kadangi tamsta ne arklys, paaiškinsiu dar konkrečiau.
Joks save gerbiantis kanopinis į buratinų “rinkimų” cirkus nevaikšto ir nevaikščios.
Asilai, avinai - tie eina.
Bet asilai ir avinai ir yra asilai-avinai.
Taigi, nelabai man priklijuosi koncervų, sodomokratų, liberastų ar paksoidų.
Visi jie brudai.Kaip ir falšyvi “valstiečiai” su mentu priešakyje.
Nėra ko vaikščioti į durnių cirką.
Nebent asilų pasižiūrėti.
Bet kad ir tų pilna aplink kur bepasisuksi.
Kad negyventume lyg cirke ar tvarte, tam reikia turėti aiškų suvokimą kokie turi būti žmonių namai (Lietuva) ir kaip tą gyvenimą pertvarkyti į žmogišką, kokiomis priemonėmis.
Metų metais diskutuojant apie genderizmą, Lietuvos pertvarkos planas neatsiras.
Išeikit į gatvę ir pirmų dešimties sutiktų paklauskite - kas tau dabar labiausiai rūpi žmogau?
Jeigu bent pusė pasakys, jog užvisai labiausiai kankina rūpesčiai dėl genderizmo - ok, galėsi spjaut man į arklio snukį.

Ačiū autoriui,       2018-04-9 13:14

kaip visada intelektualu, grakštu ir teisinga. Ir labai prašytume gerb. Sinicos taip ilgai neprapulti iš viešos ervės, labai pasiilgstame straipsnių.

Kazys       2018-04-9 12:47

Galvojau,kad čia diskutuoja žmonės.Klydau:prakalbo arkliai-arkliukai,kaip Kalėdų naktį,nors praėjo Velykos.Yra fondai su tam tikrom *pasaulio naujo*idėjom,jie skalsiai finansuoja,kodėl neužsidirbti?Jankauskaitė moterų teises gina jau gal tris dešimtmečius,vis seminarai,vis pamokymai - prakaito liet nereikia.Neatėjo svajonių komunizmas,žlugs ir genderizmas.Ir laukti gal ne daug.PAVASARIS ateina!

Juokinga       2018-04-9 12:02

Kažkokia neįgalių diskusija. Susimaišiau arkliukuose, bėriuose ir žirgų galvose:)

Belieka tik atsakyti, kas yra svarbiausia arkliukui problema Lietuvoje. Kadangi arkliukas apie pidarus masto taip pat, tai matyt aktualiausias ateities klausimas arkliukui bus tarp kokio konservatorių kandidato pasirinkti: Šimonytės, Ušacko ar Pavilionio. Kuris iš jų išpręs visas arkliukui svarbiausias problemas ir visokias zylutes nuvys, kaip destruktyviai mąstančias.

bėriui       2018-04-9 11:43

Ačiū už Jūsų požiūrį.  Stiprybės Jums.

VaiduiVDS-ui       2018-04-9 11:40

Sakote reikia “keisti ES’, “keisti patį sekuliarizmą”. Jūs protingas žmogus. Pasakykite man paprastam žmogeliui, kaip keisti? Tėvai seni, anūkai maži. Skaitau ir matau kas darosi žemėje. Kartais norisi kilpą, o kartais galvą padėt už Tiesą. Visi sako reikia tą, reikia aną, dar kiti - priešintis . O konkrečiai - Ką daryti? Anūkų neleist į darželį, ar VMI savo nesąžiningą darbdavį įduot? Nedarysiu to, nes suprantu, kad ne šio pasaulio kova vyksta žemėje. Tik malda palaiko. Net vaikai nesupranta apie ką aš. Tiek nuomonių, tiek žmonių, tiek specialistų- visi tik paviršius šneka. Kaip gyvent?

bėris       2018-04-9 11:36

Lietuva žlunga dėl krašto valdymą uzurpavusio kleptokratinio, išdavikiško, nusikalttėliško režimo, dėl visuomenės bejėgiškumo ir apatijos bei iš to išplaukiančios katastofiškos emigracijos.
Pidarų paradai bei režimo veikėjų pastangos mokinti vaikučius anonizmo subtilybių yra tik keletas smulkmenų.

arkliukui       2018-04-9 11:18

O gal galite pasakyti savo nuomonę dėl ko žlunga? Arba bent jau kokia problema pagrindinė jūsų nuomone. Man tikrai įdomu. Ačiū.

VaidasVDS       2018-04-9 9:09

Yra toks posakis - “arkliškas humoras”, kuomet juokaujama nei tvorą, nei į mietą.
Žmogau,
čia tik tau vienam tikriausiai šviečiasi, kad genderizmas yra tik “problemėlė”. Visai ne, genderizmas yra nauja ideologija, kultūra ir propaganda kartu paėmus. Ji “naujojo tikėjimo” atrama. Kuomet ji sugrius, tas “tikėjimas” pasirodys nieko vertas, o visi jo kūrėjai ir stūmėjai nueis į istorijos šiukšlyną.
Lietuva tikriausiai dar ilgai nebus įgali spręsti kokias nors rimtas problemas. Visų pirma dėl to, kad egzistuoja labai didelis susiskaldymas net tarp ganėtinai normalių žmonių. Ir būtent dėl tokių žmonių, kaip tamsta. Juk net pats pripažįsti, kad genderizmas nėra geras, bet mėšliuko ant autoriaus nesibodi papilti. Ir taip mažai yra ganėtinai normalių žmonių ir dar jie vienas kitam pagalius kaišioja, tai kas čia ir kada įgalės spręsti tas rimtas problemas.
Ir kokias rimtas problemas Lietuva gali išspręsti? Panorėtų rusai Lietuvą užimti, tai tikriausiai gana lengvai tą padarytų, net jei ir 10 % BVP Lietuva armijai skirtų. NATO gal ir tikrai paskelbtų karą Rusijai, bet tik dėl Lietuvos ar Pabaltijo vargu ar rizikuotų kitų, labiau išsivysčiusių, šalių gerove. Vyktų karas Lietuvoje, kaip kokioje Sirijoje. Išsivysčiusios šalys išbandytų savo naujus ginklus, kuriuos patys lietuviai ir įsigytų, bet nerizikuotų sunaikinti pasaulio branduoliniais ginklais. Tarp didžiųjų valstybių vėl vyktų tokia panaši “diplomatija” kaip Sirijoje, kur paderintų, kokius ginklus kas ir kur panaudos…
Lietuva niekada nebus laisva nei nuo ES, nei nuo Rusijos, nei nuo JAV. Ir tai visiškai natūralu. Ką ir reikėtų daryti, tai keisti ES, o ir viso pasaulio, kultūrą ir vertybes, iš genderinių bei antidvasinių į tikras, dvasines. Evoliucionavusi iš inkvizicinės, viduramžiškos su valdžia faktiškai susiliejusios ir jos nedorybes perėmusios krikščionybės, šiuolaikinė krikščionybė (neskaldant jos į katalikybę, protestantizmą, stačiatikybę ar kitas sektas) vėl atsigręžė į tikras dvasines vertybes, atrinko ir pasirinko bent jau geresnius idealus, kurių lyg ir norėtų siekti. Tik “bėda” ta, kad šiuolaikinė krikščionybė yra praradusi valdžią, kurią pasaulinis sekuliarizmas tikrai lengvai neatiduos.
Bet, kas svarbiausia, visiškai nereikia, kad sekuliarizmas atiduotų valdžią kokiai nors bažnyčiai. Reikia tiesiog keisti patį sekuliarizmą. Ir keisti per kultūrą. Kada sekuliaristas sužinos ir įsitikins, kad jis irgi gali pasiekti amžinąjį gyvenimą, bet tam reikia nebūti išpuikusiu, godžiu ir savanaudžiu, jis (ne kiekvienas yra visiškas kvailys) tikrai permąstys savuosius pasirinkimus ir nerizikuos prarasti savo bei savo artimųjų sielas amžiams. Ir nėra jokio kito kelio į geresnį pasaulį...

zirga galva >8:00       2018-04-9 8:33

Nesapnuok ir nebruk savo sapnų kitiems - mano nuomonė apie genderizmą gal dar negatyvesnė nei tavo. Supratai? Bet ta problema ne pati svarbiausia.
Zylėms gal ir pati pagrindinė, bet Lietuvai tikrai ne.
Nes ne dėl pidarų “teisių” Lietuva žlunga.

to Nuomonė       2018-04-9 8:00

Liberalai viską gali - Saulę Mėnuliu pakeisti. Pseudo mokslas šiandien aukščiau visko - The First!

Arkliukui       2018-04-9 8:00

O ar arkliukai turi 26+n lytis? Ir ar tarp arkliukų yra arkliukų, kurie gina savo teises į 26 lytis. Kaip prie arkliukų gerovės prisidėtų teorija apie 26 lytis? Ar arkliukai neturi ką veikti, kaip tik ginti išsigalvotas arkliukų lytis? Jei pabandai paprieštarauti brukamam arkliukų perdarymui, tai tavo prieštaravimą pavadina tavo arkliuku, kuris neprisideda prie visos arklijos gerovės kūrimo. Jei atskirai paimtas arkliukas nemėgsta zylučių, tai gali pasimaudyti delfinariume pas delfinus, kurie žino, kaip daryti arkliukų lyčių tiek, kad mažai nepasidorytų.

Kai arkliukas patiki 26 lytimis, jis tampa nemastančiu su tikrove susipykusiu ir valdomu arkliuku, kuriam galima prikimšti ir kitokio šeimininkui naudingo šlampšto į galvą ir padaryti tobulai valdomu arkliuku.

Nuomonė       2018-04-9 7:51

Straipsnis teisingas. Lyties chirurgiškai pakeisti neįmanoma, nes tai tik žmogaus žalojimas keičiant kai kuriuos išorinius lyties požymius. Problema galvoje, todėl ją ir reikia gydyti tokiais atvejais.

arkliukas       2018-04-9 0:13

sinica apie genderizmą gali kalbėti parų paras, rašyti straipsnius (ilgus).
nes sinicoms ir propatrijoms tai Lietuvos Problema Nr. 1.
kitos arba sinicoms per smulkios arba tų, kitų problemų nėra.
aišku, genderizmas visiškas mėšlas ir tikrai žalingas.
bet šis dalykas yra tik išvestinė problemėlė.
yra dar globalesnių - tas sinicos irgi mėgsta lesti.
svarbiausia - nei už ką nesvarstyti esminių Lietuvos problemų ir tuo labiau šiukštu - nei už ką nesiimti jokių realių problemų šalinimo plano.
gal būt sinicos tiesiog neįgalūs spręsti realias problemas.
gal būt kovų su genderizmais imitaciniai fejerverkai yra tiesiog povo plunksnos plikam užpakaliui, proto biednystei prisidengti?

O, sakykit,       2018-04-8 22:27

transgalaktinio lytiškumo pseudo mokslinčiai dar neišrado, neaptiko, ne?


Rekomenduojame

Andrius Navickas.  Aš myliu savo Tėvynę

Arvydo Juozaičio kreipimasis į brolius ir seseris dainoje

Ir LAT patvirtino – Garliavos šturmo liudytojai nusikaltimo nepadarė

Liutauras Stoškus. Normali politinė diskusija dėl miesto vystymo ateities, dėl konkrečių miesto raidos rodiklių ir siekių net nepradėta

Leonas Merkevičius. Teismas tars žodį – Garliavos šturmo liudytojai ir K. Betingio „skriaudikė“ išgirs nuosprendžius

Vytautas Landsbergis. Gintaras ginčijasi su savim

Andrius Švarplys. „Geras metas permąstyti Europos vertybes“

Kaip veiks naujoji vaiko teisių apsaugos sistema: svarbiausi aspektai

Vytautas Sinica. A. Maldeikienė – už gėjus ir abortus po katalikybės vėliava

Arvydas Juozaitis. Seimas siekia įteisinti daugybinę pilietybę pažeisdamas Konstituciją?

Eglė Mirončikienė.  Turime teisę žinoti, kam turime būti dėkingi už „Vaivorykštės perėją“

Kauno pilies kieme – pastatyta Vyčio skulptūra (nuotraukos, video)

Liudvikas Jakimavičius. Kaip atsiimti Sąjūdį?

Valdas Vasiliauskas. Dainų shwentė

Vytauto Radžvilo knygos „Kiek kartų gali atgimti tauta“ pristatymas Gargžduose

Nuo bačkos. Bronius Matelis. A. Juozaitis – praeities fotoalbumas. Ar malonūs prisiminimai sukurs modernią Lietuvą?

Andrea Tornielli. Nykstančios krikščionybės Vakarų Europoje statistika

Aušra Maldeikienė. Po tamsos ateina aušra: 2019 m. Prezidento rinkimų programos 95 tezės

ES krizė: Yanis Varoufakis susitarimą dėl migrantų pavadino „visiška nesėkme“ ir apkaltino Angelą Merkel „meluojant“

Geroji Naujiena. „Mirčiai neduota valdyti pasaulio“

Algimantas Zolubas. Lukiškių aikštę dar tik bandoma prisijaukinti

Josephas E. Stiglitzas. Ar euras gali būti išgelbėtas?

Algimantas Rusteika. Apie mokesčių reformą trumpai ir drūtai

Neringos Venckienės ekstradicijos klausimas atidedamas iki liepos 12 dienos, jos ginti stoja dar vienas kongresmenas (patikslinta)

Gintaras Songaila. Atviras laiškas prof. Landsbergiui

Nuo bačkos. A. Kubilius proeuropiečiams: mokykimės iš populistų, kaip įvardyti „priešus“ ir kurti įtikinamus pasakojimus, kuo „priešai“ yra pavojingi

Dr. Algimantas Matulevičius. O gal jau laikas atvirai pasakyti – valstybė užvaldyta (II)

Algimantas Rusteika. Vienas

Vytautas Landsbergis apie Seimo sprendimą paviešinti prisipažinusius KGB bendradarbius: „Jedinstva“ veikia

„Mes neatiduosim Ariogalos medžių“ – ariogališkiai prašo pasirašyti peticiją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.