Politika

Vytautas Rubavičius. Kur Europą veda „Marselietė“?

Tiesos.lt redakcija   2015 m. lapkričio 18 d. 21:41

24     

    

Vytautas Rubavičius. Kur Europą veda „Marselietė“?

Prancūzijai teko išgyventi dar vieną siaubingą teroristinį išpuolį – žmonės verkia, drąsinasi, užjaučia vieni kitus ir stengiasi kuo gali padėti. Gausu nesavanaudiškos veiksmingos užuojautos pavyzdžių, kurie rodo europietiškos visuomenės solidarumo galią. Užjaučiame prancūzus ir mes, lietuviai. Ašaros kaupiasi akyse regint tragedijos aukų artimuosius, jų palaikyti prie Prancūzijos ambasadų kitose šalyse besibūriuojančias minias.

Užuojautos negana – reikia ne tik veiksmingai padėti, bet ir patiems ruoštis naujų geopolitinių realijų keliamiems iššūkiams. Terorizmo virusas suleido šaknis europietiškoje terpėje ir nepaliaujamai plinta. Tik dabar tai jau ne europietiškas, daugsyk valstybiniu buvęs terorizmas, o islamiškasis fundamentalistinis, pačių vakariečių apmokytas. Europoje paskelbtas terorizmo pavojus ir tas pavojus artimiausiais dešimtmečiais nemažės jau vien dėl to, kad daugelyje turtingų Europos šalių susikūrė palanki, jokiomis priemonėmis jau neišgyvendinama socialinė terorizmo terpė, kurioje esminis yra jaunimo vaidmuo.

Multikultūralizmo politikos iliuzijos skelbė, kad įvairių tautybių gero gyvenimo trokštantys imigrantai bus patys lojaliausi piliečiai, tačiau tikrovė pasirodė esanti visai kitokia – imigrantai iš musulmoniškų kraštų ėmė burtis į savas uždaras bendruomenes, kuriose tikroji valdžia yra religinių lyderių ir juos aptarnaujančio „personalo“ rankose. Pilietinės integracijos vyksmus nustelbė spartėjanti ir radikalėjanti getoizacija, kurių bendrą europinį tinklą kurti ir vieningai ideologijai skleisti labai palankus yra vidinis europinis besieniškumas, Šengeno erdvė. Pastaruoju metu realioji getų valdžia neišvengiamai pereina ir į kovose su vakariečiais Irake, Sirijoje ir kituose kraštuose pasižymėjusių jaunesnės kartos veteranų rankas. Visi žino apie tuos uždarus kvartalus ne tik didmiesčiuose, bet ir didžiosiose Europos šalių sostinėse, tačiau jau nedrįstama į juos eiti net pasitelkus policijos pajėgas – reikalingi specialieji padaliniai.

Uždaruose musulmonų imigrantų kvartaluose daug jaunų vyrų ir paauglių, kurių energijai prasmingą išeitį siūlo radikaliojo islamo ideologija – kova prieš šėtoniškuosius Vakarus už naują, islamo vertybėmis ir tikėjimo tiesomis grindžiamą pasaulį. Didingi tikslai, didingi užmojai, dėl kurių verta besąlygiškai aukoti ne tik save, bet ir aplinkinius. Ar ne šitaip veikė ir revoliucinės vakariečių ideologijos. Baisintis teroristų nežmoniškumu, dera turėti omenyje radikaliojo islamo ypatumą – žmonėmis laikomi tik tikintieji, iš jų išskiriami tikratikiai musulmonai, o netikintieji žmonėmis nelaikomi, nes stokoją žmogui būtinos tikėjimo savybės. Judaistinis etninis išskirtinumas islame keičiamas religiniu. Demokratinių Europos valstybių politikai nežino, kaip elgtis su getais, jų gyventojais, kurie yra tų valstybių piliečiai, ir apskritai getoizacijos vyksmu, nes trukdo ideologinės besąlygiško europinio svetingumo nuostatos, tad sunku ir policijai, kurios veiksmai malšinant riaušes tuoj susilaukia aršios kairuoliškosios žiniasklaidos kritikos. Atkreiptinas dėmesys, kaip prancūzų ir kitų šalių policijos atstovai po teroristinių išpuolių aiškina, kad visi „pasižymėję“ teroristai jau buvę policijai žinomi ir sekami. Tačiau kažkodėl toks spectarnybų dėmesys jų nesustabdė. O ką galvoti apie tuojau pat policijos įvykdomus reidus ir surandamus ginklų sandėlius – juk spectarnybos turėtų veikti taip, kad tų sandėlių teroristai nespėtų įrengti, juolab juos užpildyti ginkluote.

Apie tai būtų galima daug kalbėti, juolab kad publikai skirti pačių aukščiausių, šiuokart Prancūzijos, pareigūnų paaiškinimai dėl politinio korektiškumo atrodo vaikiškai naivūs, tačiau šį kartą pasvarstykime apie solidarumą skambant „Marselietei“.

Reikėtų ne vieno straipsnio, kad išskleistume, ką prancūzui reiškia ši giesmė. Galima drąsiai tvirtinti, kad ji yra tapusi prancūziškumo bruožu. Ją giedant tvirtinama kovingos bendrystės jausena. „Marselietę“ giedanti Prancūzija iškelia savo revoliucinę praeitį, jos idealus, o sykiu ir tvirtina esanti universalistinis europinio vienijimosi vyksmo smaigalys – „laisvė ir lygybė“. Prancūzams „Marselietėje“ nacionalumas susilieja su intymiu asmeniškumu, tad visiškai suprantam, kad susiburiant ir gedint pasigirsta šios giesmės melodija.

Tačiau yra ir kitokia Europa, kuriai „Marselietė“ kelia priešiškus jausmus – sovietiniai okupantai žudė, trėmė, kalino gulaguose ir tvirtino savo valdžią okupuotuose kraštuose giedodami tą pačią „revoliucinę“ giesmę. Pačioje šiuolaikinėje Rusijoje daugybė žmonių dar mena, kaip jų tėvai ir seneliai, ištisi popų ir buožių ar „socialiai svetimų elementų“ sluoksniai buvo naikinami „Marselietės“ įkvėptų minių ir revoliucinių spectarnybų. Rusijos revoliucionieriai tęsė prancūzų pradėtą darbą – juk negailestingas dvasininkų, vienuolių ir valdančiųjų luomų naikinimo vajus valstybinės politikos rangą ir įgavo Prancūzų revoliucijos metais.

Tą ritualinį aspektą, susijusį su „senųjų socialinių atliekų“ naikinimu, „Marselietė“ išlaikė iki šiolei tapdama karingojo, sakytume, šovinistinio sekuliarizmo himnu. Prancūzams tai besąlygiška vertybe pripažįstamas laicizmas, turintis tapti suvienytosios Europos pamatu ir pasaulio raidos siekiamybe, naikinant visokias viešo religinio gyvenimo, ypač krikščioniškojo apraiškas. Ankstesnės „Marselietę“ giedojusios revoliucionierių kartos siekė sunaikinti europinę krikščioniškomis vertybėmis grįstą civilizaciją kovodamos su „religiniais prietarais“ ir žudydamos įtikėjusius, tad „Marselietė“ savaip tiktų ir islamistams – juk jie taip pat siekia sunaikinti Europą ir ant jos griuvėsių suręsti naują šviesų kalifato rūmą, kuriame jau nebeliktų jokių klaidatikių. Prisiminus moderniųjų laikų revoliucinės Europos istoriją, galima drąsiai tvirtinti, kad kol kas islamiškųjų teroristų „veikla“ niekaip nepalyginama su europiniu, taip pat ir kolonijiniu „Marselietės“ įkvėptųjų „paveldu“.

Vargu ar daug prancūzų suvokia, ką „Marselietė“ reiškia kitai, sovietinę okupaciją ir revoliucinius sovietinės ideologijos „apžavus“ ir baisybes patyrusiai ir kultūrinėje atmintyje išlaikiusiai Europai. Todėl sunku būtų paaiškinti, kodėl užjaučiantis prancūzus „kitas“ europietis niekaip negalėtų kartu su jais giedoti „Marselietės“. O juk jei negali kartu giedoti šventosios kovingojo sekuliarizmo giesmės, kuriai skambant buvo laidojamos ir ankstesnio teroristų išpuolio prieš „Charlie hebdo“ aukos, tai gal negali ir solidariai apsikabinti? Tad vėlei klausimas – ar terorizmo grėsmės akivaizdoje Europa susivoks, koks veiksmingas yra taip įnirtingai iš viešo gyvenimo trinamas krikščioniškasis solidarumas, ar eis pirmyn, tačiau nežinia kur, vėlei giedodama „Marselietę“? Būtų gerai, kad terorizmo grėsmė taptų nauju veidrodžiu, kuriame Europa išvystų savųjų kairuoliškųjų fundamentalistinių virusų daromą žalą ir paklaustų savęs, kodėl taip energingai žingsniuojama civilizacinių pamatų išmontavimo keliu. 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

fdsf       2015-12-4 7:38
del prancuzu       2015-11-25 21:02

tai manau kalta buvusi ju kolonijine prancuzija del teroristini ataku, o ne marseliete, ji cia ne prie ko. Na ir dar man visada sunku suprasti vokieciu, prancuzu meile musulmonams, suprantu atostogos ten smagios. krastai grazus, zmones moka but svetingi, buvau medus per barzda varvejo, bet rytu europieciams jie niekad nebuvo . ypac vokieciai, skandinavai pakantus, ka norejo, ta turi. Ilgas sakinys gavosi.

Pasvarstymams Tarabilda       2015-11-22 23:20

Švelniai tariant nusišneki. Paskaityk Koraną ir suprasi, kur.

pasvarstymai       2015-11-21 19:31

Istorijos eigoje islamo išpažinėjai visuomet buvo kaip diametraliai priešinga religija krikščionybei, o moderniaisiais laikais islamo išpažinėjai tapo diametraliai priešingi Vakarų kultūrai ir jos propaguojamai demokratinei santvarkai.

> ot įdomu 2015-11-19 13:31       2015-11-19 15:49

Pirmiausia parašykit kuri partija nepriklauso tamstos įvardintam internacionalui ...?
Laukiu atsakymo. Ačiū.

Drenis >Linksmajam vertėjui       2015-11-19 15:14

Vertėjas mėgsta juodą humorą:
Kvatojausi iš: “Te užvirs kraujas! Ir prakaitas raukšlėmis bėgs!”
Iš tikro turi būti:
“Kad priešo kraujas aplaistytų mūsų vagas!”

Internauts        2015-11-19 14:24

ar efektingas tas mūsų Europos parlamentas?
Ten gal netoli 2000 parlamentarų, tad pasisakyt, kaip kažkur skaičiau, kiekvienam per metus leidžiama tik kartą ir tik 6 minutes. Ką toks parlamentaras gali nuveikti ar pasiūlyti?
Dirba jie tik dvi savaites per mėnesį. Per tą laiką tris dienas Briuselyje, po to kraustosi su visa manta, vairuotojais, sekretorėm, padėjėjais, vertėjais į Liuksenburgą, po to į Strasburą ir vėl atgal į Briuselį... vien tik papildomom išlaidom po 100 000 eurų... O dar kokios algos? Vien Europos Komisijos (Centro Komiteras?) direktyvų tiek, kad per visą kadenciją niekaip neperžiūrėsi… iki smulkmenų - ką rašyt ant etikečių, koks turi būt jogurto riebumas ir t.t. O kas diktuoja tai komisijai? Panašu, kad V.Bukovskio pranašystės gali išsipildyti greičiau, nei jis pats tikisi.

ha ha        2015-11-19 13:41

kaip pirštu į akį:
:
Ką?! Šios užsieniečių gaujos
Leis įstatymus mūsų teismuose!
Ką?! Šios samdinių falangos
Pjaus gerkels karžygių vaikams!
Pjaus gerkels karžygių vaikams!
Gerasis Dieve! Jei būsim surakintom rankom
Mūsų antakius jungas nulenktų,
O žiaurūs despotai taptų
Likimo valdovais!

Prieš iškreiptą tikėjimą galima       2015-11-19 13:40

sukovoti tinkamu tikėjimu.Ar gali būti krikščioniškas liberalizmas?Kaip kompromisas?Dabar ,kaip delfyje rašoma esančiame straipsnyje iš Belgijos,tikėjimas Europoje įvardintas kaip kultūrinis reliktas arba asmeninis apsisprendimas.To bus per maža įveikti viduramžišką islamo sektą.Lietuviai,kaip ir kitos tautos prieš šimtmečius stabdė kryžiuočius ir kalavijuočius,kurie gerus dalykus nešė prievarta ir žudymu.Ar islamas ne tas pats atitikmuo.Kurį teks stabdyti kaip Žalgirio mūšyje?

Marselietė        2015-11-19 13:39

Sukilkit, vaikai tėvynės,
Šlovės diena jau atėjo!
Prieš mus dabar tironija
Kruviną vėliavą kelia!
Kruviną vėliavą kelia!
Ar girdit kaip laukuose
Staugia tie baisūs kareiviai?
Jie ateina tarp mūsų
Kad perpjautų gerkles draugėms ir sūnums!
*
PRIEDAINIS:
Prie ginklų, piliečiai!
Į batalionus!
Pirmyn! Pirmyn!
Te užvirs kraujas!
Ir prakaitas raukšlėmis bėgs!
*
Ko nori šis būrys vergų,
Išdavikų ir karalių netikrų?
Kam šios grandinės žiaurios
Ir šitie pančiai ilgai ruošti?
Ir šitie pančiai ilgai ruošti?
Tai mums, prancūzai! Kaip baisu!
Ir ko mes galim imtis?!
Juk tai mus jie drįsta siekti
Sugrąžinti į nusenusią vergiją!
*
PRIEDAINIS
*
Ką?! Šios užsieniečių gaujos
Leis įstatymus mūsų teismuose!
Ką?! Šios samdinių falangos
Pjaus gerkels karžygių vaikams!
Pjaus gerkels karžygių vaikams!
Gerasis Dieve! Jei būsim surakintom rankom
Mūsų antakius jungas nulenktų,
O žiaurūs despotai taptų
Likimo valdovais!
*
PRIEDAINIS
*
Drebėkit, išdavikai ir tironai,
Gėda visų gerų žmonių,
Drebėkit! Jūsų tėvažudiški planai
Bus atlyginti teisingai!
Bus atlyginti teisingai!
Prieš jus - mes visi kareiviai
Ir jei kris mūsų jauni didvyriai
Prancūzija naujus greit pagimdys
Pasiruošusius stoti į kovą prieš jus!
*
PRIEDAINIS
*
Prancūzai, kaip kilniaširdžiai kariškiai
Susitvardykit ir smūgius sulaikykit!
Pasigailėkit šitų apgailėtinų aukų,
Kurios apgailestaudamos prieš mus sukyla.
Kurios apgailestaudamos prieš mus sukyla.
Bet ne tų kraugėrių tironų,
Ne Bouille‘io bendrininkų
Ir ne tų tigrų kurie be gailesčio
Mėsinėja savo motinų krūtines!
*
PRIEDAINIS
*
Šventoji meilė savo Tėvynei
Veda ir palaiko mūsų kerštingus ginklus!
Laisve, palaiminta laisve,
Stoki į kovą greta savo gynėjų!
Stoki į kovą greta savo gynėjų!
Te pergalė po mūsų vėliavom
Paskubina vyriškąją armiją!
Kad mirdami tavo priešai
Išvystų tavo triumfą ir mūsų šlovę!
*
PRIEDAINIS
*
Mes į apkasus įlįsim
Kai nebus jau vyresnių šalia;
Ten jų pelenus surasim
Ir jų dorybių ženklą.
Ir jų dorybių ženklą.
Nesididžiuojam, kad pergyvenom juos,
Bet pavydim jiems karstų
Ir apturėsim dar didingą garbę
Atkeršyti už juos arba atsigult greta!

ot įdomu       2015-11-19 13:31

jei per ateinančius seimo rinkimus nebeišrinktume nei vienos internacionalui priklausančios partijos? Kaip tada būtų su “politkorektiškumu”?

wiki        2015-11-19 13:23

beje, Fromas su dar vienu kolega buvo išvarytas iš Frankfurto mokyklos už tai, kad per daug užsikrėyė kriksčioniškom meilės idėjom. Nors pati mokykla naudojasi būtent kriksčioniškais mąstytojais, tokiais kaip Hegelis, Kantas ir t.t. bet moka jų idėjas panaudoti saviems tikslamas. Ypač Hegelio dialektikos teoriją. Kiekviena katastrofa su “šoko terapijom” turi atnešti kokią nors naudą. Dažnai naudojama taisyklė: PROBLEM - REAKCION - SOLUTION. Sukurk problemą, sulauk reakcijos: ‘o ką JIE su visu tuo darys? ir kaip mat pasiūlyk “sprendimą”. Tas ir su teraktom - kam jos į naudą? Gal globalistams, kurie lapkričio 30 rengiasi į šilumininkų “pasaulio atšilimo” konferenciją, kurią laisvi piliečiai rengėsi sabotuoti didžiulėmis demonstracijomis? Dabar piliečių laisvė burtis suvaržyta.

wiki        2015-11-19 13:12

taip, politkorektiškumas - tai New DARK AGE ideologija, sako wikipedia ir kiti šaltiniai.
Ir jos šaknų reikia ieškoti marksistinėje FRANKFURTO mokykloje, tiriančioje visuomenes ir kaip jas užvaldyti. Ši judėjiškai (nes kiti neįsileidžiami) marksistinė mkykla Hitlerio dėka buvo perkelta į JAV ir ėmė iš vidaus kovot prieš Vakarų laisves ir teises.
Harvardas tapo vienu pagrindiniu jų fort postu, po to kai buvo nušalintas jo prezidentas. Į klausimą - kodėl mokslo sferoj tiek mažai moterų, jis atsakė, kad “matyt jos nenori”. Tai buvo nekorektiška. Matyt turėjo atsakyt, kad vyrai jas persekioja:)

Katalikai ir musulmonai Prancūzijoje       2015-11-19 12:40

Katalikų bažnyčios Prancūzijoje atiduodamos musulmonams. Kaip žinome, Prancūzijoje gyvena daugiausia musulmonų iš visų Europos šalių, joje priskaičiuojama apie 2500 mečečių. Katalikų bažnyčių - apie 40 tūkst., praktikuojančių katalikų - maždaug 4 mln. Musulmonų imamai pareiškė, kad tuštėjančios katalikų bažnyčios galėtų tapti puikiomis mečetėmis, nes jų musulmonams jau reikia ne mažiau kaip 5 tūkst. Mečečių poreikį palaiko ir Paryžiaus vyskupų konferencija. Jos pirmininkas pareiškė, jog “musulmonai, kaip ir krikščionys bei žydai, turi turėti galimybę praktikuoti savo religiją”.

Orwell šmėkla        2015-11-19 10:38

Markuzo iš marksistinės Frankfurto mokyklos savo metu prieštaravo Marksistams teigdamas, kad ne proletariatas, neturintis ką prarasti,  yra revoliucinė jėga, nes proletariatas gali išnykti. Revoliucinė jėga, anot jo, yra visokių rušių patologijos. Tik patologijos gali sugriauti buržuazines visuomenes.  Todėl poiitkorektiškumas su tolerancija neturi nieko bendra. Atvirksčiai. Net sovietmečiu galėjom pasijuokti iš vieni kitų keistumų, kalbėt anekdotus, o dabar už tai gali sėst į kalėjimą. Leninui su Trockiu buvo nusispjaut į proletariatą, bet jį neva gindami jie siekė savo tikslų. Panašiai dabar daro “tolerancijos” ideologai.

Kaip sugrąžinti krikščionybę       2015-11-19 10:35

tikėjimo pavidalu į Europą?Tikėjimas,kaip malda,vertybių žinojimas ir gyvas prisilaikymas turi tapti dvasinės higienos dalis kiekvienam,įskiepyta iš vaikystės.Kitaip įsisiautėja liberalizmas su pseudoteisių ideologija.Laikas rasti pusiausvyrą tarp pareigos ir teisių ir t.t…

Orwell šmėkla        2015-11-19 10:09

Netikėtas posūkis. Iš ankstesnių gerb. Rubavičiaus straipsnių, buvau susidaręs nuomonę, kad jo pažiūros stipriai į kairę pasvirusios.
Taigi, tarsi neliko sovietų sąjungos, bet ideologija išliko. Išliko ir ideologinis susipriešinimas.
Rusijoj laimėjęs bolševizmas, dabar žaidžia kapitalizmą, nors Gorbio chitrastroikos (antojo NEPO) tikslas - iš socializmo vienoje šalyje pereiti į pasaulinę socialistinę diktatūrą su “žmogišku (menševizmo) veidu”. Štai kodėl iš buvusios puikios ekonominės Europos muitų sąjungos daroma federalinė supervalstybė su Europolu. Europolas - tai policija su diplomatine neliečiamybe. Gali viską, o apskųst ją nėr kam. Suimt gali už 32 nusikaltimus, iš kurių 2 yra ypatingi nusikaltimai: rasizmas ir ksenofobija. Tai paaiškina ir kodėl Sorošo prikurtų NVO pastangomis keliamos r"demokratinės” revoliucijos šiaurės Afrikoj ir kodėl būtent jis rekomendavo Europai kasmet priimti po vieną milijoną pabėgėlių.

Dėdė       2015-11-19 9:28

Patiko alegorija apie 2 kalifatų - islamo ir bedievių laicistų - karą. Kaip jame elgtis katalikams?

Vytautas Ju.       2015-11-19 9:16

Nereikia savęs apgaudinėti, tai ne terorizmas, kurį B. Obama pažadėjo išrauti su šaknimis, o karas. Tik šį kartą primestas ne sovietų ar amerikonų islamo šalims, o priešingai. Ir jis bus nuožmesnis bei žiauresnis. 

Jei TSRS ir JAV kariai į Afganistaną ar Iraką veržėsi su ginklais, tai islamo kariai traukia į Europą šimtais tūkstančių nevaržomi ir be ginklų. Tik mes bijome tai pripažinti, nes esame visiški bejėgiai, nežinome kaip priešintis. Nei kalbos apie kairuoliškumus, nei lozungai ar žvakutės — nepadės.

kai vyksta kova uz       2015-11-19 6:54

lietuvisku pavardziu, vardu rasyma pasuose, man nepriimtina, kai tie, kurie kovoja uz lietuviu kalbos islaikyma, savo str. vartoja per daug tarptautiniu zodziu,o juk galetu vietoje laicizmas rasyti pasaulietiškumas,
kodel vartojamas sekuliarus, jei yra lietuviskas atitikmuo ir t.t.

Marso laukams       2015-11-19 3:01

Gal kas žino, kiek Delfis moka už komentaro skiltį rinktiniams savo podchalujams?

Marso laukai       2015-11-19 2:15

Rubavičiaus komentaras paprastai pirma būdavo spausdinamas Delfyje, o iš ten atsikeliamas į Tiesos.lt. Šiandien Delfyje jo nematau. Tikriausiai suodė, kad toks tikrai nepatiks Matrioškai. Ne liberastinis, ne kolektyvistinis, ne unisonas su ES isterija. Karo cezūra tokiems išsišokimams turi duoti deramą atkirtį. Mums su tokiais ne pakeliui.

lietuviams marselietė brangesnė       2015-11-18 22:33

nes prezidentė - komunistė,
vyriausybė - komunistiška
teisėsauga - komunistiška.
——
šiaip labai gražu: giedodami marselietę vagia, vaikus prievartauja, apiplešinėja per įvairius mokesčius, į emigraciją išvaro darbingiausius ir darbščiausius lietuvius.

liudnos perspektyvos       2015-11-18 22:32

liberalistine politika baigia sekmingai isnaikinti visa, kas zmogui yra sventa- Tevyne, Seima, Kalba, Tikejima (jau nekalbu apie paprocius, kultura). O tada tapsime visiskai pazeidziami ir silpni. Bet uztat lengvai valdomi-kaip zombiai.


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. „Pagal šiandien teisiančius rezistentus, turime tapti mankurtais“

Laimonas Kairiūkštis. Olimpo dievai akli: lietuviškas švietimas

Liutauras Stoškus. Keletas štrichų iš asmeninės rinkiminės patirties su pasiūlymais rinkimų sistemos tobulinimui

Vidas Rachlevičius. ES eksportuoja tai, ko britai visai nepageidauja

Gintaras Furmanavičius. Nemira Pumprickaitė įgarsino LRT svajones

Ramūnas Aušrotas. Visuomenė turi žinoti, kokia yra Lietuvos švietimo tarybos narių pozicija

Algimantas Rusteika. Iš duobagyvių gyvenimo

Liudvikas Jakimavičius. Revoliucija kaip žaidimas

Neringa Venckienė. L. Stankūnaitės advokatė Grubliauskienė jau aiškina, kad Deimantė kalba su akcentu

Ramūnas Aušrotas. Ar vienaragis priklauso gėjams?

Arvydas Anušauskas. Demonstratyvus Kremliaus noras susitapatinti su okupantais

Geroji Naujiena: „Meilė – įstatymo pilnatvė“

Neringa Venckienė. Deimantės negalima apklausti teisme, nes ji ... nebekalba lietuviškai?

Vytautas Sinica. Tylėti būtų gėda patiems prieš save

Povilas Gylys. Po rinkimų nors ir tvanas?

Andrius Švarplys. Čia ir dedam tašką kalboms apie VDU bendruomenę?

„Nacionalinis susivienijimas“ pateikė skundą Vyriausiajai rinkimų komisijai

Algimantas Rusteika. Prasideda sisteminis Nacionalinio susivienijimo puolimas

Sukurta LGGRT centro konsultacinė ekspertų komisija

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Skųsime viską ir visus? Nuo kaukių iki šeimos ir vaiko teisių

Buvusios Suomijos ministrės žodžio laisvės byla: „Bauginimais neprivers manęs slėpti tikėjimo“

Algimantas Rusteika. Naujienos iš „demokratijos“ frontų

Andrius Švarplys. Uždaviau tris klausimus kandidatei į VDU rektoriaus postą prof. Mildai Ališauskienei

Apšmeižtą LGGRTC patarėją ginti stojo patriotinės organizacijos

Algimantas Rusteika. Sunki lyderystės našta (drama)

Agnė Širinskienė: „Nesinorėtų įtarti, kad mūsų specialiosios tarnybos užsiima ne ikiteisminiu tyrimu, o politikavimu“

Stambulo Konvencija: Trojos arklys?

Geroji Naujiena: Jis atlygins kiekvienam pagal jo darbus

Išskirtinis Neringos Venckienės interviu Vytautui Matulevičiui (OpTV)

Gal jau bundame? Darius Trečiakauskas (Nacionalinis susivienijimas): Rinkimai gali tapti nauja galimybe esminiams pokyčiams valstybėje

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.