Propagandos ir ideologijos analizė

Vytautas Rubavičius. Belyčiai ir keistalyčiai – pažangiausioji kapitalizmo ateitis?

Tiesos.lt redakcija   2019 m. birželio 13 d. 18:27

31     

    

Vytautas Rubavičius. Belyčiai ir keistalyčiai – pažangiausioji kapitalizmo ateitis?

Regime sparčiai kultūriškai ir juridiškai naikinamą vyro ir moters lyčių skirties nuovoką – greit vyriška ir moteriška chromosomos jau bus paskelbtos „politiškai nekorektiškomis“, kaip įvardijimai tėvas ir motina, primenantys „atgyvenusią“ gamtiškąją naujos gyvybės atsiradimo plotmę, kuri pritraukia ir religinį sakramentalumą. „Pažangieji“ mąsto paprastai – ištrynus iš kalbos bei sąmonės tėvą ir motiną, netenka prasmės ir Dievo Įsakymai, „Tėve mūsų“ ir „Sveika, Marija“. Vaikai vis labiau imami suvokti kaip galimį įsivaikinti ar technologiškai – genetiškai bei surogatiškai – pasigaminti malonūs „žaisliukai“. Pažanga ir pažangumas reiškia žmogaus galutinį „išsilaisvinimą“ iš savo gamtiškos lytinės apibrėžties, o sykiu ir nusikratymą atsakomybės, kurią ta apibrėžtis neišvengiamai primeta vyrui ir moteriai susijungiant šeimoje ir pradedant naują gyvybę. Kyla klausimas, kodėl šių laikų pasaulyje taip stengiamasi įvairiais būdais naikinti prigimtinės šeimos ir lytiškumo supratimą, keičiant jį įvairiais kultūrinių lytiškumo konstruktų pavidalais ir juridiškai juos įteisinant?  Į šį paprastą klausimą nėra lengva atsakyti, tad ir mes tik pabandysime pasvarstyti kelias galimas atsakymų plotmes, kurios pratęs ankstesniame straipsnyje LGBT+ – naujasis pažangusis pasaulinis proletariatas? (žr. ČIA)  išsakytas mintis. Tos plotmės susijusios su perdėm dinamišku mūsų gyvenamojo pasaulio ir jo varomosios galios – kapitalizmo sistemos būviu.

Pirmiausia dera nusakyti vieną akivaizdų dalyką. Pasauliniu reiškiniu tapęs mūsų nusakytas žmogaus prigimties „laisvinimas“ iš gamtiškosios genetinės lytinės apibrėžties yra socialinė ir kultūrinė kapitalizmo sistemos raidos apraiška. Juk negali būti taip, kad didžiausių Vakarų pasaulio korporacijų ir milijardierių palaikomi LGBT+ ir kitokie su jais susiję judėjimai būtų antisisteminiai, trukdantys kapitalizmo sistemai kuo geriau gyvuoti. Juk žinome, kaip kapitalizmo sistema, ypač jos postmodernioji vartojimo fazė, virškino antisisteminius judėjimus – visi Europos šalių kairiųjų nuosaikiųjų ir ekstremistinių judėjimų lyderiai buvo įtraukti į europinį politinį elitą ir tapo nuožmiausiais bankinio finansinio kapitalo atstovais ir politinės LGBT+ „teisių“ darbotvarkės skleidėjais. Tad dera kiek pasiaiškinti dabartinio kapitalizmo būvio ypatumus. Esminis jo bruožas – vartojimo išplitimas, apimantis visas žmogaus gyvenamojo pasaulio sritis, kurios nepaliaujamai verčiamos vis naujoms prekėms gaminti reikalingais perdirbtinais ištekliais. Ištekliais tampa ir žmogus – pirmiausia kaip darbo jėga, o jau šiuo metu – ir kaip neišsenkamų suprekinamų genetinių klodų, kultūrinių gebėjimų bei psichologinių būsenų šaltinis. Išplitęs įsitikinimas – jau visas žmogaus veiklos sritis galima robotizuoti ir automatizuoti, tačiau nėra kuo pakeisti žmogų kaip vartotoją.

Vartojimas nėra koks vien nuo žmogaus, nuo pavienio individo pasirinkimo priklausomas dalykas – vartojimas yra sisteminis kapitalizmo bruožas. Ką tai reiškia? Kelis dalykus. Pirmiausia, jau senokai buvo suvokta – fordizmas, – kad kapitalizmo raida negali būti grindžiama žmogaus pasirenkamų prekių gamyba, nes žmogus pernelyg konservatyvus bei įtarus naujovėms, o jo laisvas rinkimasis pernelyg ilgai trunka palyginti su kapitalo apykaitos „greičiu“, kurio niekas neriboja. Visa, kas pagaminama, turi būti tuoj suvartojama. Tad žmogus turi būti atviras naujovėms, naujoms prekėms, pats jų geisti, o socialiniai santykiai ir socialinės hierarchijos klostytis pagal vartojamas prekes ir jų ženklus.  Kitaip tariant, esi tas, ką vartoji ir kiek gali vartoti. Tokią programą žmogaus sąmonėn diegia socialinių santykių mechanizmai ir vis labiau vartotojiška tampanti kultūra bei jos palaikoma vartojimo ideologija. Kapitalizmo sistemos atžvilgiu galima teigti įvykus esminę slinktį, skiriančią dabartinę fazę nuo ankstesnės prekinės gamybos ir vartojimo, – žmogaus norai bei vartojimo malonumai „įterpiami“ į prekę taip, kad žmogus laisvai, tačiau automatiškai vartotų į rinką išmetamas „naujoves“ jau nebeklausdamas, ar jam tų naujovių reikia. Žmogaus gyvenimo tikslas – kilti vartojimo malonumų, apimties ir išskirtinumo laiptais, kurie ir žymi jo socialinį statusą bei tvirtina savivaizdį.

Pakito ir pats prekės pobūdis – vartojimo ir vartotojų kapitalizme išplinta ženklų, vaizdinių ir tapatumų vartojimas. Perdirbant įvairiausius „kultūrinius išteklius“ imama gaminti tapatumų „detales“, gundant išbandyti susikuriamų ar susimontuojamų tapatumų teikiamus malonumus. Tačiau tapatumų vartojimo rinkų plėtrai labiausiai ir kliudo santykiškai stabilūs tapatumai – lytiniai, šeimos, profesiniai, tautiniai, religiniai ir jų formuojami dariniai, stiprinami gamtos apibrėžčių ir tradicijų. Regime, kad visi šie tradiciniais ar „atgyvenomis“ laikomi tapatumai negailestingai laužomi. Čia nėra galimybių leistis į plačius šių dalykų svarstymus (besidominčiam šiuolaikinio kapitalizmo raida skaitytojui priminsiu savo monografiją Postmodernusis kapitalizmas, 2010), tad apsiribosiu viena kita mintimi. Žmogus „laisvinamas“ nuo įvairių asmeninį tapatumą stiprinančių įsišaknijimų – gamtoje, kultūroje, tautoje, gimtinėje. Žmogaus „pažangumo“ matu skelbiamas kaip tik jo bešakniškumas – dvasinis ir fizinis klajūniškumas, gebėjimas ieškoti sau geresnio gyvenimo ir gyventi bet kokioje kultūrinėje aplinkoje. Toks idealus vartotojas ir yra ideali darbo jėga, kuri kapitalo prievartą nepaliaujamai ieškotis darbo ten, kur kapitalas gauna didžiausią naudą, suvokia kaip asmeninę vartojimo ir keliavimo „laisvę“. Pasaulinis LGBT+ yra svarbus tokio žmogaus ir visuomenės prievartinio „laisvinimo“ veiksnys, kitaip tariant, ankstesnį pasaulinio proletariato vaizdinį pakeitęs socialinis vartotojiško proletariato konstruktas.

Šiuolaikinis kapitalizmas yra medijų ir skaitmenos kapitalizmas. Dera atkreipti dėmesį į žmogaus ir infotechnologijų susisaistymo pobūdį – žmogaus ir išmaniųjų įtaisų santykius nustato techniniai algoritmai ir kodai, kurie ir nulemia jo bendravimą su „mašina“. Žmogaus sąmonė medijuojama ir technologinama jam vartojant išmaniąsias prekes. To poveikio jis niekaip negali valdyti, nes skaitmena yra persmelkusi visą jo gyvenamą pasaulį. Viskas suskaitmeninama ir kaitmenininama (čia neturiu galimybės išskleisti, ką apie mūsų išgyvenamą metą sako pats tas dvi šaknis sutraukęs žodis). Skaitmena verčiama ir gyvybė, kuri suvokiama kaip neišsenkantys genetiniai informaciniai ištekliai, o žmogus jau gundomas naujos kartos spausdintuvais pasigaminti norimų biologinių „medžiagų“ ar organų iš elektroniniu laišku atsiųsto kodo ar programos. Svarstantys apie žmogaus sąmonės ir pasąmonės technologinimą mokslininkai bei filosofai linkę apeiti vieną paprastą akivaizdų dalyką – technika yra belytė. Technikai nereikalingas lytiškumas, o medijos teikia prekinius vaizdus įvairiausiems programuojamiems lytiškumams išgyventi ir pasijusti įvairiausių tapatumų kailyje. Tad ir technologinamam žmogui, naujojo medijų pasaulio vartotojui stiprus ar šakninis lytiškumas tik trukdytų vartoti kuriamus ir konstruojamus prekinius tapatumus. Kitaip tariant, šiuolaikiniam kapitalizmui reikalingas nuo gamtos atsietas belytis, tačiau tapatumų vartojimui užprogramuotas vartotojas. Vėlgi darytina išvada – belyčiai, keistalyčiai ir įvairiausių laipsnių translyčiai tampa „pažangiausiu“ sisteminiu socialiniu konstruktu, skatinančiu kultūrinių tapatumo prekių gamybą ir plečiančiu tų prekių rinkas. Svarbus dalykas tas, kad dauginant keistųjų bei translytinių tapatumų jie sykiu juridiškai įteisinami, tad kuriami ir juridinami vis nauji socialiniai santykiai, o šitai nepaprastai išplečia ir daugina juridinių paslaugų (paslaugos yra prekės) rinkas. Tad ir šiuo atžvilgiu skatinama kapitalo apykaita ir kultūrinių prekių gamyba, o teisininkai įgauna vis daugiau galių ideologiškai tvarkyti visuomenių gyvenimą, tad ir skatinti jiems naudingą „pažangą“. Juk ir Lietuvos Konstitucinis Teismas savo pirmininko lūpomis išsako esminę nuostatą „laužyti stereotipus“, nesiteikdamas paaiškinti, o kuo naujieji stereotipai naudingesni žmogui, tautai, valstybei nei įprastiniai. Visi ideologiniai konstruktai, ypač atsaistantys nuo gamtos, juk yra vienokie ar kitokie stereotipai.

Kol kas dar matyti „atsilikėlių“ pasaulį palaikanti uola – prigimtinė šeima, tėvas, motina ir vaikas, todėl tiek daug ideologinio ir juridinio įkarščio rodo įvairios visuomeninės ir politinės grupuotės ardyti ir menkinti šeimą bei stengiantis perduoti vaikus „pažangiųjų“ valdomos švietimo sistemos globai, bausmėmis atgrasant tėvus nuo religinio ir apskritai „atsilikusio“ vaikų auklėjimo. Juk vaikams būtina suteikti „teisę“ patiems pasirinkti savo lytiškumą, o suaugusiųjų prievolė – tokią teisę jiems laiduoti. Suprantama, „pažangos“ labui.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Life Site News       2019-06-24 16:34

https://www.lifesitenews.com/blogs/gay-writer-pens-blistering-commentary-on-the-shame-and-horror-of-pride-celebrations
Gay writer pens blistering commentary on the ‘shame’ and ‘horror’ of ‘pride celebrations’
NEW YORK, June 21, 2019 (LifeSiteNews) – In a searing commentary on what “Pride celebrations” have come to be, a gay author recently asserted there’s “nothing to be proud of.”

As New York City prepares to host “World Pride,” political commentator and cultural critic Chadwick Moore advised readers of The Spectator USA to think of the event as “the Olympics for meth, alcoholism, public fornication, corporate pandering, and hairy asses shoved in the faces of children.”


“Today we’re left with sexless 3D printout Pete Buttigieg, drag-queen story time in elementary schools, chemically castrated ‘transgender children,’ and an entire generation of privileged little brats addicted to fantasy oppression porn, boycotting chicken sandwiches, and hauling elderly bakers into the Supreme Court,” wrote Moore.

“Time to put it away, guys. That’s nothing to be proud of,” he added.

Moore possesses the proper bona fides to issue insight and criticism: He is a gay man and former editor-at-large for OUT Magazine. In recent years, he has migrated toward conservatism, now writing for Breitbart and making regular guest appearances on Fox News’ Tucker Carlson Tonight. 

The horror of ‘pride’ parades
Referring to New York Police Commissioner James P. O’Neill’s recent public apology for his department’s now legndary riot-inducing raid of a gay bar, The Stonewall Inn, 50 years ago, Moore said the commissioner apologized for the wrong reasons. 

“He should have said: ‘We couldn’t have known that a routine check on an illegal business five decades ago would unleash the horror of pride parades onto the world for the next 50 years.’”

“This Pride month, let’s acknowledge what gay people can teach us about the virtues of shame,” wrote Moore. “Let their movement be cautionary and instructive. Let us use this month to reflect on how we may be more humble and palatable to our fellow man. Let’s appreciate all the wonderful things that shame has brought to our lives.”

“Few gay men are proud to have surrendered their movement to a hostile takeover by Democrats, corporations, Marxists, and racial identitarians,” continued Moore. “There’s also nothing to be proud of when the powerful LGBT lobby thinks so lowly of its own people that all its political gains have been based on lies and misinformation, and all its public figures are scrubbed and sanitized.”

“As you watch naked, leathery old men with nipple rings waddle down the street, testicles knocking at their knees, or third-rate drag monsters expose their buttholes to crowds of children, just remember that this is not the behavior of an honorable — or even rebellious — people,” warned Moore. “Everyone knows it, but no one is allowed to say it. It’s hardly even Pride in the Biblical sense. In Christianity, Pride is the first sin, and the most deadly. Pride got Satan expelled from Heaven and Adam and Eve cast out of Paradise. Today’s gay Pride is just corny and mildly uncomfortable.”

Moore said that those participating in the uninhibited, drug-fueled orgiastic behaviors at pride celebrations should rightly feel ashamed. 

Read Moore’s entire commentary here.

aborigenas žemės Lietuvos       2019-06-17 16:48

Jei straipsnio pavadinime yra klausimas, kaip matome yra. Tai žurnalistikos dėsnis teigia kad nėra ko klausiama. Nes jei tai būtų straipsnio autorius ne klaustų, o teigtų. Antra, ko autorius stebisi. Viskas kas yra vakaruose yra pažangu. Reiktų kad VSD pasidomėtų autoriaus geopolitine orientacija. Ir išvis: saulė teka vakaruose! Abejojantys yra Rusijos agentai. Kai pučia vėjas iš rytų, o tuo metu žmonės kvėpuoja yra tėvynės išdavikai!!!!!!1111

StasysG       2019-06-16 18:13

Gal jau mokslinė sąvoka “medijos” grįžta į lietuvių kalbą? Nes Autorius tiesiai šviesiai rašo, cituoju:—-”Šiuolaikinis kapitalizmas yra MEDIJŲ ir skaitmenos kapitalizmas. .... Žmogaus sąmonė MEDIJUOJAMA ir technologinama jam vartojant išmaniąsias prekes. “

omen nomen       2019-06-16 17:41

Tvankstas yra nuo žodžio TVANKT

Kol kas       2019-06-16 11:55

Nepažangūs mes ir vaikus taip auklėjame, “nepažangiais” šioje srityje

seniau sakydavo       2019-06-15 16:21

tas tipas truputi kvankt arba tvankt,todėl neprotinga pasirinkti tokį  niką

Šiaip pamąstymui:       2019-06-15 15:03

LINKING THE STRUGGLES FOR LIBERATION: LGBTQ AND ANIMAL RIGHTS

mutacijos vektorius       2019-06-15 11:44

“kapitalizmas” > > > “kataklizmas”

mieganciu gOju Karalyste       2019-06-14 15:02

Mes ‘‘jiems’’ esam reikalingi kaip baterijos. kancios energijai gaminti. be praeties, tradiciju ir atminties.

Taikliai       2019-06-14 12:52

padeliotos ir sudeliotos siuolaikines tendencijos.

Al. tekste tiek daug dalykinių klaidų,       2019-06-14 11:48

kad beveik neverta veltis į diskusijas.
Kapitalizmo sąvoką imta naudoti gerokai prieš marksizmą, o ir pats V. Rubavičius terminą vartoja ne kaip marksistas.
„Laisvo ūkio” ar „demokratijos” nekritišką apologiją geriau pasilaikykite pokalbiams su neolibais ar neokonais (jei norėsite jiems įsiteikti).
Rašote, kad „iš gerbūvio kyla priklausomybės rūšis, kurią įprasta vadinti vartojimo kultu.” - Iš „gerbūvio” (neliet.) jokia priklausomybė savaime nekyla, bet tik iš ydingo santykio su juo.
Bent jau tai, kad „komunistai” Jūsų kontekste nėra ankstesni už „kapitalizmą”, viliuosi, pasitaisysite.
Galiausiai, nežinau atvejo, kad suvetimėjimas Vakarų pamatui - krikščionybei - nesuveltų mąstysenos.

o gal tai       2019-06-14 10:37

vagie kepure dega?

Tvankstas       2019-06-14 9:26

8:14 - kitą / kitus vadinti kvailiu / kvailiais yra protingumas ar išmintingumas, ar intelektualinis pajėgumas ar neįgalumas ?

Jascha       2019-06-14 9:25

Puikiai, kūrybiškai įvaldytas marksizmas kaip tyrimo metodologija.
Sveikinimai Vyautui.
Labai taiklūs, pagrįsti pastebėjimai, Logiški apibendrinimai.
Dabar reiktų tik pamąstyti, kaip šį negatyvą įveikti ir grąžinti žmonėms jų prigimtinį gyvenimo džiaugsmą...
Gražių dienų autoriui…

Tvankstas       2019-06-14 9:24

Puikios papildančios Al. 1:04 mintys.

kiekvienam kvailiui       2019-06-14 9:14

kitas kvailys yra protingiausias arba jie abu yra treliunai

Labai       2019-06-14 8:47

Logiškos komentatoriaus Al mintys.

Al.       2019-06-14 2:04

Tyrimui kryptį nulemia jau sąvokų parinkimas. Autorius už pagrindą paima marksistinę sąvoką Kapitalizmas, o toliau tiesiog pakartoja praeito amžiaus marksistinių viešųjų intelektualų poterius apie vartotojišką kultūrą. Jei būtume bešališki marksizmo atžvilgiu, turėtume matyti, kad kapitalą naudoja visos santvarkos, nes žmonių kalba tai tiesiog turtas. Tai, ką marksistai vadina kapitalizmu, yra tiesiog laisvas ūkis. Skirtingai nuo valdomo ūkio. Panašiai, kaip demokratija skiriasi nuo valdomos demokratijos.Vartojiškumas iš laisvo ūkio tiesiogiai nekyla. Bet iš jo kyla gerbūvis. O iš gerbūvio kyla priklausomybės rūšis, kurią įprasta vadinti vartojimo kultu. Ir perteklius tvirkina. Didėjant pertekliui, didėja ištvirkimo mastas ir būdai.

Antra pastaba - autorius ne tik priima už pagrindą marksistinę savoką (kapitalizmą), bet ir ignoruoja tą faktą, kad karą prieš šeimą ir lytiškumą jau kariavo ir anksčiau. Ir kaip gerai žinom - būtent, komunistai.Net jei tai būtų tik sutapimas, jei karas prieš šeimą ir dorovinį įstatymą, būtų tik priemonė valdyti pasaulį, vistiek - nepastebint dramblio porceliano krautuvėj, manau negalima tikėtis surasti bešališką tiesą.

Žinoma, komunistai, žymiu laipsniu buvo remiami pačių turčių. Gal būt, pamačius, kad jų metodais ir entuziazmu galima pasinaudoti. Panašiai, kaip atsitiko krikščionybės atveju. Taigi, panašu, kad galutinis tikslas - pasaulinė valdžia. Bet ar tam tikrai būtini tie satanizmo elementai ? Tikrai, nemanau. Pasaulinė valstybė yra tiesiog didesnė valstybė. Juk valstybėms turbūt nebūtina sodomija ir šeimos sunaikinimas? Manau, tą lemia konkretaus turčių luomo iškrypėliškas tipas. Gal būt, jei sugebėtume padaryti tyrimus, kurios žmonių kiltys yra labiau linkę į komunistines diktatūras, kurios labiau linkę į lytinius iškrypimus, kurios linkę ir sugeba sukaupti didžiulius išteklius ir kurios - linkę laikyti save pašauktais valdyti pasaulį - jei mes tuos duomenis sujungtume, gal būt mes galėtume susidaryti apytikrį vaizdą ?

Puikus tyrimas ir sintezė, Vytautai!       2019-06-14 0:47

Tik pridėčiau: Mamona yra kvailys - jis niekaip negali patikėti, kad Dievas sukūrė pasaulį ir žmogų iš Meilės. Vadinasi, joks kūrinys, jo esmė negali būti patenkinamai suskaitmeninta ir galutinai paversta preke. Tad esame globalaus virsmo išvakarėse.

Rubavičiui       2019-06-13 23:51

Aš jums parašiau į asmeninį emailą. Būtų malonu jei atsakytumėte.
Dėkui

ar bent įsivaizduojat       2019-06-13 23:27

kokie liliputai esat,kokios klases valstybe yra Lenkija, kokios Klases, kokios Kulturos, Elegancijos ir kokio Lygio yra dabartinis Lenkijos prezidentas Duda ir jo sutuoktine? Juk tik šiandien per LRT Panoramą mūsų atsilikeliai ir melagiai pripažino Lenkijos Prezidento vizito JAV Prezidento D.Trampo kvietimu sekmę ir istorinę reikšmę visam Regionui.

G.P.       2019-06-13 22:39

Šventus dalykus rašo Autorius. Gaila, kad jie mažai kam berūpi. Dekadansas… Kartais pagalvoju, kad musulmonų-islamistų invazija bus Europos išsigelbėjimas. Kaip žiauru.

Raigerdas        2019-06-13 21:28

Be abejo puiku, kad ponas Vytautas Rubavičius yra susirūpinęs mūsų ateitimi arba išlikimu ateityje bent jau 30 metų. Deja, matavimo masteliai grynai lietuviški. Svarbiausia, kad dar su tokiu įsitikinimu, kad mes čia pakritikuosime ir jie visi nuo tos mūsų kritikos išsilakstys. Jie neišsilakstys, nes jiems tokia kova prieš juos yra kaip akstinas tolesniam pasistūmimui į priekį. Jų planai yra ilgalaikiai ir Lietuvos valdžiai net nesisapnavo, kad jų planai yra daug efektyvesni už tuos “biudžeto” planavimus. Retam lietuviui yra sunkiai suprantama klasta, nes mūsų tautoje tai nėra populiarus dalykas, o štai Rusijoje tai yra didžiulė vertybė. Aš tuos dalykus paskutiniu metu aptikau dar pas arabus. Iš kur čia visa tai pareina? Jeigu pažiūrėti į epochas, tai XX amžiaus pradžia prasidėjo revoliucijomis. Tada madoje buvo toks ginklas, kaip proletariatas. XXI amžiuje naudojamas naujas ginklas - lytis. Kam ir kodėl parūpo ta žmogaus lytis? Čia lietuvių valdžiai sunkiai sekasi su planais, o pasaulis yra planuojamas, kiek tai įmanoma. Kas rūpi to Naujo Pasaulio sutvėrėjams? Globalus sujungimas ir globalus valdymas. Tos valstybėlės su savo Prezidentais jau yra planuojami kaip atgyvenos. Kodėl? Artėjame prie žmonių pertekliaus ir gėlo vandens, bei žemės ploto trūkumo. Lūžis turi įvykti 2030 m., o kitas 2050m. Karai sunaikindavo dalį žmonių, o dabar jau tas dauginimasis pradeda lietis per kraštus. Valstybės ląstelė yra šeima. Reiškia ją reikia pradėti ardyti. Kaip tai padaryti? Mes mąstome žodžių reikšmių pagalba. Reiškia, sunaikinus kai kurias reikšmes, keisis ir žmonių mąstymas. Štai yra šeima. Padarykime taip, kad ir du vyrai tai taip pat šeima. Yra ta TAPATINAMI skirtingi dalykai. Gamtoje šito nėra ir jeigu žmogus gyvena ne pagal gamtos dėsnius ir eina prieš juos, tai jis susinaikins. Taigi, tiek komunistai, tiek fašistai, tiek dabartiniai genderistai darys tą patį, kaip tai daroma bepročių namuose: dedamas lygybės ženklas ten, kur jis būti negali. Sveiko proto žmogus niekada šito nedarys. O kas tai darys? Kas jo neturi. Būtent šita kategorija žmonių ir yra griovimo arba destrukcijos įrankis. Reikia mažinti žmonių dauginimosi galimybes. Ir tai planuojama padaryti. Lietuvoje nėra nei rašytojų, nei filosofų, kurie bent įsivaizduotų, kad žmogus nėra vienintelė tokia gyvybės forma Visatoje, kuri neturi ribų. Galimas dalykas, kad yra milijardai tokių planetų su dar aukštesnio lygio civilizacijomis, kurios naudoja ne tik savo planetos energiją, bet ir tarpžvaigždinę energiją. Todėl klausimas kyla tik toks: ar šita planeta Žemė bus paversta vergų planeta, kuri anksčiau ar vėliau pradės kariauti su kitomis civilizacijomis, ar ji eis žmogaus tobulėjimo keliu, nes pats žmogus, būdama nemirtinga būtybė, turi super dideles galimybes tapti tarp galaktiniais valdovais, su sąlyga, kad jie bus tie dorovingi ir kilnūs žmonės, nešantys tą šviesos fakelą ir kitoms planetoms, apie ką svajojo žmonijos išminčiai nuo pačių seniausių laikų. Štai apie ką eina kalba. O jeigu žmogus pradės naikinti viską aplinkui- lytį, nacijas, religijas, o galutiniame rezultate ir valstybes,  ką jis po truputį mankštinasi daryti dabar, tai su tokiu neišsivysčiusiu proteliu jam nėra kas veikti kitose galatikose. Beliks pasitenkinti tik Mėnuliu. 

Jonas       2019-06-13 21:24

Puikus straipsnis kaip ir visi Vytauto straipsniai. Yra daug tiesos, bet reikia turėti omenyje, kad pasaulis yra piktojo valdžioje. Tad tie, kurie myli tamsą, blogės, kurie - šviesą - gerės. Štai ir turėsime konfliktą kaip reikiant.

Geriausieji žūsta...       2019-06-13 21:07

Šiandien 15 metų vaikunukas gelbėjo merginą ir abu nuskendo…

Teisingas       2019-06-13 21:06

Tikrai logiškas straipsnis,labai daug pasakyta tik padaryti kažką radikalaus, beveik neįmanoma, vienintelis dalykas atsilaikyti, nesupūti, o moderniųjų laukia lėtas galas, jie palaipsniui nunyks, istorija pilna pavyzdžių.

Būtent, VARTOJIMAS.       2019-06-13 20:21

Ir už viso to stovi stambus kapitalas, t.y. momona. Dėl pinigų padaro visus mankurtais, kad tik piniginė storėtų. Bet… kiek nedaug yra praregėjusių, o kiti visiškai nesuvokia, kad yra mulkinami, kad yra jais manipuliuojama, tampomi lyg marionetės lėlės. Čia, kaip toje pasakoje “Karalius nuogas”. Paleido nuogut nuogutėliais, o visi šaukia, kaip gražu. Šv. Rašte kalbama, kad atėjus metui viskas, kas buvo paslėpta, taps matoma. Tad įsivaizduokite “aklieji”, kaip teks raudonuoti, kai visų akys “atsivers”, kai visi būsime kuo esame ir visi matys mūsų nuogą GĖDĄ.

ahui       2019-06-13 20:03

Nebūkit toks jau užtikrintas. Pakeis. Ir chromosomas. Neilgai laukti.

to ah1       2019-06-13 19:54

ir Jus, mielasis, jei atsiversite.
*********************************
Socialinės lyties pramanas yra atvirai antikristinis neokomunistinis memas, kuris gali ir privalo būti atskleistas ir pašalintas kaip destruktyvus ideologinis užkratas. Už „žiojėjančias komunizmo aukštumas” (Aleksandras Zinovjevas) mes jau susimokėjome.

ah1       2019-06-13 19:26

Leiskime išmirti degenaratų rūšiai, neisveisimas ir nesidauginimas aukščiausia degeneracijos stadija- rūšies mirtis

ah1       2019-06-13 18:51

chromosomų nepakeisit, galit prisidėt papus, galit nusipjaut kiaušus, bet chromosomų neišsioperuosit, neprisisiųsit ir neišpjaust.  Tiesa Jus išlaisvins, Kristus.


Rekomenduojame

Algimantas Rusteika. Dinozauro prisiminimai apie ateitį

Vidmanto Valiušaičio replika apie Tomo Venclovos logiką ·

Vyskupas Jonas Kauneckas: Matoma neteisybė padarė kovotoju

Geroji Žolinės Naujiena: Palaiminta įtikėjusi!

Andrius Švarplys. Šiame techno-totalitariniame pasaulyje arba esi kritiškas, arba esi vergas

Vytautas Radžvilas apie Jono Noreikos atminimo lentos sunaikinimą

Vytautas Sinica. Miliūtės „Teisės žinoti“ apžvalga

Petras Plumpa. Laisvė ieško gyvenimo tikslo

Šiaulių valdininkų patyčios iš miestelėnų: iškirs ne 108, o 103 liepas ir pavadins tai „komp­ro­mi­su“

Liudvikas Jakimavičius. Patogus ir saugus diskursas

Gitanas Nausėda: sprendimus dėl istorinių asmenybių įamžinimo turi priimti ne merai

Iš propagandos frontų. Marius Ivaškevičius: „Aš asmeniškai renkuosi Tiesą“

Vladimiras Laučius. Sušimašinta Lietuva

Vytautas Radžvilas. Apie vienašališkas „dekonstrukcijas“ ir keistas Eurasia Daily bei lrt.lt sąsajas

Valdas Vasiliauskas. Ar Lietuva turi sostinę?

Linas V. Medelis. Sąmokslo teorija: kaip skęsta Lietuva

Vidmantas Valiušaitis. Kai istorikai ima bijoti faktų

Vitalijus Karakorskis: „Tai yra valstybės šantažas“

Rasa Čepaitienė. Pasaka apie vieną mažą raidelę

Robertas Grigas: „Quo vadis, Lietuva?“

Simonas Jazavita. Apie Prezidentus ir Antano Smetonos paminklą Vilniuje

Darius Alekna. Tai kas ten sakė, kad ne vieta buvo pagrindinis LEU sunaikinimo motyvas?

Andrius Švarplys. Politinis sentimentalumas yra amoralus ir antidemokratinis – jis išreiškia ne užuojautą, o politinį interesą

Geroji Naujiena. Palaiminti, kurie Jam sugrįžtant budės

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.