Demokratija ir valdymas

Vytautas Rubavičius: Be stiprios nacionalinės valstybės tauta neišliks

Tiesos.lt siūlo   2016 m. rugsėjo 24 d. 1:58

24     

    

Vytautas Rubavičius: Be stiprios nacionalinės valstybės tauta neišliks

Remiu tas politines jėgas, kurios siekia laimėti rinkimus tam, kad pasidalintų valdžia su Lietuvos žmonėmis. Kitaip neįmanoma nusimesti nomenklatūrinių partinių sąrašų pančius ir kartu kurti demokratinę Lietuvą. Ką reikėtų pirmiausia daryti?

Pirmiausia, keisti politinę sistemą, plečiant tiesioginės atstovaujamos demokratijos (savivaldos)  sritį. Įtvirtinti tiesioginius seniūnų ir merų rinkimus, suteikti teisę Seimo rinkimuose dalyvauti ir rinkimų komitetų iškeltiems kandidatams. Partijų ir rinkimų komitetų varžymąsi rinkimuose – demokratijos gyvybingumo prielaida. Taip pat būtina leisti dalyvauti parlamento rinkimuose ir visuomeniniams komitetams. Lisabonos sutartyje įrašytas pagrindinis europinės demokratijos principą – tiesioginis atstovavimas.

Antra, teisminę valstybę keiskime teisine valstybe. Visuomenė ne tik turi, bet ir privalo dalyvauti vykdant teisingumą. Bendra teisingumo nuovoka būtina gyvybingai socialinei sanglaudai palaikyti. Teismuose – visuomenės atstovai (tarėjai) su tikrai sprendžiamu balsu.

Trečia, turime suprasti, kad valstybė  reikalinga ne vien ekonomikai bei finansiniam kapitalui aptarnauti, o pirmiausia nacionaliniam tapatumui ir valstybingumo jausmui stiprinti. Patriotiškumas ir pilietiškumas kyla iš gimtinės jausenos. Ekonomika globali, todėl kultūra kaip buvo, taip ir išlieka kertiniu valstybės akmeniu, ji per kultūrinę atmintį laiduoja nacionalinę ir visuomeninę bendrystę. Bėda ta, kad mes taip ir nesusipratome imtis kurti valstybę.

Ketvirta, apsispręskime, kad kultūra – ne grožybė, o valstybingumo pamatas. Kultūros stuburas – švietimo sistema. Švietimo sistemos tikslas – išugdyti ir išlaisvinti laisvą, kūrybingą save ir savo ryšius su aplinka suvokiantį žmogų. Ekonomika globali, tik kultūra – nacionali. Ekonomika – įvairiomis kalbomis, o kultūra – gimtąja. Tik kultūros plėtra padės mums gyventi pasaulyje kaip kūrybingai valstybinei tautai ir Lietuvos visuomenei.

Penkta, prisikelsime ir stiprėsime tik blaivūs ir kūrybingi. Lietuvos blaivinimas, o sykiu ir jos kūrybinių galių ugdymas – toks turėtų būti esminis naujos valstybės politikos bruožas.

Kas bus, jei išliks dabartinės tendencijos?

Jeigu nepakeisime tendencijų, vis labiau nyksime ir tapsime administraciniu-teritoriniu vienetu. Tautos išnykimas tokiu atveju garantuotas. Tautai išlikti valstybė yra būtinas instrumentas. Valstybės išlieka per kultūrą ir kultūrinę atmintį. Tad stipri nacionalinė valstybė neišvengiamai mums reikalinga, jei mes patys, mūsų vaikai ir vaikaičiai norime gyventi pilnavertiškoje Lietuvoje. Ne veltui estai savo 2030 metų strategijoje įrašė svarbiausią tikslą, kad „estų tauta gyventų per amžius“.

Gyventojų nykimo scenarijus Lietuvoje pildosi jau 25 metus – dėl mažėjančio gimstamumo, didelio mirtingumo ir emigracijos. Tad vienintelis rodiklis, kuris parodys, kad Lietuvos perspektyvos šviesėja – demografija ir emigracijos sustabdymas. Sunku patikėti tais politikais, kurie teigia, jog yra kažkoks vienas paprastas būdas emigracijai sustabdyti. Nėra ir negali būti vieno būdo. Be realios savivaldos, be galimybės kartu su kaimynais tvarkyti savo miestelio ar miesto reikalus, be tikro socialinio teisingumo nesukursime nei pamato, nei aplinkos žmonėms dirbti ir gyventi Lietuvoje. Kita svarbi ūkinio bei socialinio gyvenimo pusė – kokia mūsų visų sukuriamos pridėtinės vertės dalis teks atlyginimams. Nėra teisinga ir tvaru, kai atlyginimams tenka žymiai mažesnė atlyginimų dalis nei ES šalyse. Būtina šį nelygiavertį pasiskirstymą pakeisti. Atlyginimams tenkanti pridėtinės vertės dalis turi siekti Europos Sąjungos vidurkį.

Taip pat labai svarbu, kad švietimo sistema turėtų vieningą ideologiją, kokį žmogų norėtų išauginti. Švietimo sistema neturi būti darbo rinkos tarnaitė, o abiturientai ir absolventai rengiami tik paklusniais darbuotojais. Išsilavinę tautiečiai ir piliečiai turi gebėti patys lemti savo ir Lietuvos gyvenimą, būti laisvais sodininkais, o ne tik padieniais darbininkais. Kokia mūsų aukštojo mokslo paskirtis – ar dirbama rinkoms, ar ugdomos nepriklausomos, kūrybingos, išsilavinusios asmenybės? Kas svarbiau – ar žmogus, ar rinka?

Lygiai tokia pat nepriklausoma turėtų būti ir Lietuvos užsienio politika. Tačiau ar įmanoma aktyvi užsienio politika, jei neturi realaus ekonominio ir politinio suvereniteto? Mes nekuriame rimtų dvišalių santykių su kaimyninėmis valstybėmis, nes mūsų užsienio politika labiau proginė ir imitacinio pobūdžio. Jei norime stiprinti nacionalinę valstybę, pasisakykime ne už federacinę, o už suverenių valstybių Europos Sąjungą, už tokius europinius santykius, kurie ne naikina, o puoselėja krikščioniškas vertybes.

www.lietuvossarasas.lt

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Dzeikas       2016-09-27 6:31

Mazeli, perskaiciau tavo vardini posta, kuris virsuj.
Tu vel klumpi aklai priimdamas amerikietiskus argumentus ir, CIA YRA KLAIDA, kodel laisvesir tiesos idelai uz kuriuos laiduoja amerikietiskos vertybes stringa ir neplinta.
JAV state visu pirma zmones daug kartu(nuo zodzio karta, zmoniu generacija) pragyvene STIPRIOJE SAVIVALDOJE.Tiek priesatvykdami is Britanijos i siaures amerikos kolonijas, tiek gyvendami jose.Britanijoje renkama savivalda buvo jau XVI-XVII amz., o naujakuriai kolonijose gyveno isimtinai pasiremdami savivalda, karalius ir parlamentas buvo kazikur uz juru mariu ir iki jo menesi keliaut reikejo, juolab bilietui i laiva metus dirbt.Ka tas karalius tau konkreciai padet galejo gyvenant kazkur Apalacu kalnuose neizengiamuose miskuose?
Ir kas gavosi Lotynu amerikos valstybems kai jos pabande aklai kopijuoti JAV modeli? Snipstas gavosi: laukinis, stipriojo teise paremtas kapitalizmas labai greit perejes i monopolini kapitalizma ir visiska istatymo ignoravima.O kaime,latifundijose apskritai praktines vergijos atgimimo.Skirtumas tarp Lotynu Amerikos ir JAV buvo tame, kad ten nebuvo renkamu savivaldu, viska sprende Ispanijos karaliaus vietininkas ir JO PASKIRTI igaliotiniai vietose.
Galu gale, paskaityk Prospero Merime apysaka “Tamango”.Ten labai gerai aprasyta kuo baigiasi vergu “demokratijos”.
Lygiai tas pat ir Lietuvoj buvo 1945-90mm.Kolukiai, kuriuose zmones uz nieka neatsake ir vienintelis “entertainment” jiems buvo kasdienis svaiginimasis pigiu vynu.Ne po puspinte vyno isgeriant kaip JAV penktadieniais, o kasdien po 1/4 kvortos.Svenciu metu, per iseigines, tiek degtines gerdavo.Darbe - nedarbe - dzin.Tvarka palaike kolukio pirmininkas.Kumsciais.Moket ten mokejo kapeikas(centus) uztat galejai pasivogt. O tu reikalauji, kad taip iprate gyvent zmones pastatytu teisine sistema kaip JAV.Kur zodis “vagis” yra keiksmazodis ir vogimas kompanijoje ,pas seimininka skaitosi didziule geda.Lietuvoj tas laikoma apsukrumu.Pajusk skirtuma.
Todel mes cia ir diskutuojam,ka daryti,kokia valdzia turetu buti,kad judeti link laisves , teisingumo ir lygiu galimybiu visiems.O tas kelias (mano poziuriu) reali,demokratiska savivalda vietoseir teisine sistema kontroliuojama zmoniu.Taip,kad teisejas kaip JAV butu nuo nieko nepriklausomas Lietuvoj esamu laikotarpiu neimanoma.O jeigu ignoruosi sia taisykle, tai gausi teisma kuris isvers teises aktus taip,kaip jam norisi.Nusispjoves ant bet kokios logikos.
Pagyvens lietuviai realioj savivaldoj 50-100 metu - bus galima plesti ir demokratija ir nepriklausoma teisma.Juk ne vezimas traukia arkli,o arklys vezima.Todel pastarasis eina is paskos arklio.

Dzeikas       2016-09-26 20:11

Mazeli, tu suprask viena dalyka - Lietuva , tai ne JAV.
Darkarta atydziai Frank Kruka paskaityk, kaip jis bande durpiu gavyba organizuoti ir isleke per vamzdi.Konkurentai monopolistai nusmauge jam bizniuka naudodami nerinkos priemones.
Supranti, kai gyvenau JAV kolegos man sake “you’re one of us”, turbut mate kad matau ir suprantu juos is vidaus.Ir kai as jiems p[asakojau kaip Lietuvoj istatymai veikia, vienas (Tomas Koerlet is skotu kiles) toks aiskino,kaip jis nusamdytu lietuviska advokata ir priverstu Lietuvos valdzia jam milijonines kompensacijas ismoketi uz moralines kancias.Na niekaip jis suprast negalejo, kad pareiskimo paprasciausiai niekas neimtu, i akis nusijuoktu ir neimtu.Ir siuntinetu nuo Eimosiaus pas Keiposiu.
Mokslai Lietuvoj tavo karjera itakoja gal 10% ir 90% itakoja RYSIAI (gimines, draugai, kysiai).Prasme mokintis yra jeigu tu savo zinias nori parduoti uzsienyje - tada taip.
Vienzo su tuo mokslu ir praturtejimu issimokslinus Lietuvoje - teoriskai arklys, o praktiskai nekelia.

Vladas Maželis       2016-09-25 22:32

Jei lietuviai tą laiką, kurį praleidžia be saiko pliurpdami, rašydami kalnus beprasmiškų, visiškai bereikalingų straipsnių ir komentarų, panaudotų savo naudingų dalykų studijoms, mokslui, kvalifikacijos kėlimui, užsienio kalbų mokymuisi, papildomam darbui, verslo įgūdžių įsigijimui ir verslo organizavimui, jų, o kartu ir visos visuomenės gerbūvis kiltų kaip ant mielių.

Buras Pikasui       2016-09-25 13:21

Taip si istatyma “pakoregavo” darbdaviai. Mol, kad ypac svarbus specialstai nenuteketu i privatu versla.

Life Site News       2016-09-24 21:46
Laikasui       2016-09-24 19:39

Manai Rubavičius svajoja vietoj tavęs mėžti tavo mėšlą?

Laikas poną V.Rubavičių        2016-09-24 19:30

rinkti į seimą.

Pikasas Burui       2016-09-24 18:47

Labai kai kam patogu. Pasirenki sau kontrolierių ir valdai jį. O jei kas, gali pakišti parodyti audito ataskaitas. Atseit, viskas čin čin…

Buras        2016-09-24 18:09

kazkodel niekas nenori perziureti tokio paprasto dalyko kaip Viesosios Istaigos Istatymas.
Ten savivale istaigos vadovui garantuota istatymu, nes net Specialistu tarybos ar audito t.pirmininkas nerenkamas, bes skiriamas vadovo.

Dzeikas       2016-09-24 14:59

Pikasai,
LLRA as ivardijau,kaip nuosekliausiai besilaikancia savo rinkiminiu isipareigojimu.
Kitas dalykas,kad man ju rinkiminiai isipareigojimai nepatinka ir Lietuva Kazachstano statuse man rugstu.Bet vidaus politikoje jie teoriskai galetu padaryti daug gero, nes maximos ir panasus paslemekiniai verslai i juos neinvestavo ir itakos turetu mazai.Bent jau pradzioj kol reikalas nesustyguotas.Sajudiniai 1996m grize Seiman irgi padare kaikuriu naudingu pakitimu Sveikatos apsaugos sistemoje nes gydytoju mafijai buvo visiskai netiketas ju sugrizimas, ju lobistai apsizioplino ir sajudiniai spejo ivesti kelis naudingus zmonems istatymus kol korumpavosi.
O siaip butu alternatyva Tomaszewskis-Grybauskaite ne minutes neabejodamas atiduociai pirmajam balsa.Su konservatoriu Seimu ir LLRA prezidentura gautusi labai saunus šunu valsas.
PS.Beje, LLRA patekusi valdzion galetu ir savivalda sutvarkyti straipsnyje aprasyta linkme.Ne tautos labui aisku, cia as iliuziju neturiu.Taip gali gautis jiems netycia, vaikantis savu, separatistiniu tikslu.Sau nuraus autonomija, bet ir lietuviams naudinga savivaldybiu istatyma prastumt galetu.
O tu Soliecniku velnias nemate - geriau be kojos rojuje , nei sveikam pragare.

Arjonis       2016-09-24 14:47

Komentatoriams Juozapams ir juozapotoms .
Gerbiamieji, laikas suprasti , kad iki Rubavičiaus tamstoms toloka.
Keiktis, dergtis tamstelėms lygių gal ir nėra.
Kaip ir sąmyšį kelti, visus dergiant bet savo proto, idėjų neturint.
Negalima taip elgtis.

Neįmenama paslapčių paslaptis       2016-09-24 11:35

Kaip žinia lietuvisai negali išgyventi nebalsavę.
Jeigu koks lietuvys bent kas ketveri metai negauna dozės pabalsuoti, toks lietuvys nuvysta lyg išrauto runkelio lapai, jam dingsta apetitas, supūliuoja apendicitas,  išsivysto impotencija, ankstyvas klimaksas ir chroniškas nedapisitas.
Mokslininkai skėsčioja rankomis, linguoja galvomis -rinkiminė abstinensija yra nepaguydoma. Bet,... Naujausi tyrimai atskleidė sensasingus duomenis-
pasirodo jog lietuvisai perkelti iš Lietuvos į kitas vietoves, pvz emigravę į londonus ar dublinus, net irnesvarbu kur, nors ir į brazilijas ar anktrartidą- lietuvisai svečiose vietose ima elgtis nebūdingai. Užsienyje gyvenantys lietuvisai visiškai pagyja nuo noro žūtbūt balsuoti. Net neprisimena to kvailo ir ydingo poyraukio. Liaujasi laukti auksinių žuvelių, norus pildančių lydekų ir kitokių pavandenijusių iliuzijų išsipildymo. Kimba į darbus, stojasi ant kojų ir atvirsta į normalius žmones.
Na, tai gal reikia visus lietuvisus išvežti ten kur jiems nebus sąlygų narkotizuotis prie urnų. Visi pasveiks.
O kas liks Lietuvoje? Juk jeigu čia nebeliks lietuvisų tuomet neliks ir valstybės.
Kai Lietuvoje neliks buratinų, tuomet čia atsikraustys psichiškai sveiki ir pasidaruys smagią ir patogią valstybę. Gal net ir tą patį pavadinimą paliks. Dėl egzotikos. Gal kiek perdarys dabartinį pavadinimą, pvz į Litvanistaną ar pan. Koks skirtumas, kaip norės taip pasivadins, nebeprivadovausim gaspadoriams.
Taigi, būkßtauti jog Lietivos tetitorijoje neliks valstybės yra tiesiog persūdymas. Bus. Tik be lietuvisų.
Nes kam psichiniams ligoniams valstybė? Nereikalinga.

 

Pirma dėl Antra       2016-09-24 11:33

Dėla anto - visų pirma turi būti uždsrausta žiniasklaidai, žurnalistams, redaktoriams skelbti žmogų kaltu nesant įsiteisėjusio teismo nuosprendžio ir teisėsuagai fabrikuoti bylas pagal žiniasklaidines versijas.

Jova       2016-09-24 11:25

gryną teisybę autorius dėsto, va ir personažas Jova/Jahvė/Jahova žydmas prisakė nesimaišyti su kitomis tautomis tai ir išliko, ir dar N. T.  personažas Jėzus, kuris buvo pasiųstas tik pas pražuvusias Izraelio namų avis (pats Jėzus sakė) sakė žydams kad žydai mylėtų žydus ir mylėtų  Jahvę (parašyta Biblijoje)

visiškas lietuvys       2016-09-24 11:13

Ech, kaip būtų gerai, kad už mus kažkas viską padarytų...
Ot tada smagiai pagyventume…
Bet tikriausiai teks emigruoti- ten kur už mus ir mums ant gatavo kiti patogų guvenimą yra padarę...
Geriau valyti šikinykus svečioje šalyje nei savo namuose apsikuopti.

iš nevilties...       2016-09-24 10:49

Manau, kad ir po pastarųjų seimo rinkimų nieko nelaimėsime. Apie valdančias partijas net nenoriu kalbėti, o koalicijos ar mažesnės partijos nesugeba susijungti į vieną darinį, tad jos nieko nelaimės. Ir tai yra užburtas ratas, kuriame sėdime nuo vienos kadencijos iki kitos.
Kartais galvoju - likimas mums žiauriai keršija. Tik nežinau už ką. Nuo pat Nepriklausomybės paskelbimo, kažkoks nelabasis mums kiša pagalį į ratus. Belieka tik baltai pavydėti estams, latviams, vengrams ir kitiems, kurie sugeba tarp savęs susitarti, rasti sprendimus, kurie yra gyvybiškai svarbūs, kad tauta išliktų. O kas vyksta Lietuvoje - trūksta žodžių apsakyti.

Pikasas Dzeikui       2016-09-24 10:07

Pritariu jūsų teiginiui: “Pradėti reiktų nuo tiesos ir teisingumo įgyvendinimo kasdieniame gyvenime, darbe ir buityje - valstybė,patriotizmas ir tautiškumas patys stosis, kai bus minėti dalykai.”
.........................................................................
Apie nepavykusį, bet kažkodėl skubiai priimta Darbo kodeksą esu nemažai komentavęs. Jūs nuolat agituojate balsuoti Lietuvos lenkų rinkimų akcijos darinį. Tai jūsų teisė. Tačiau nesuprantu jūsų teiginio, kad “propoguoju iš rajkominių nevykelių sudarytą partiją.” Juk tai - visiškas absurdas. 14 metų komentuoju tam, kad to nebūtų...

Kadarytisui       2016-09-24 9:38

Tamstos filosofija yra lyg lošėjo- ” reikia bandyti”, ” balsuoti, balsuoti, balsuoti” kol laimėsim, (išlošim).
Greičiau prasilošim.
Kažkokia pelkė. Rodos viską logiškai išaiškini, argumentais įrodai dabartinių balsavimų beviltišką beprasmybę ir vistiek,  bliauna kaip asilai- balsuoooosim! Negaaaaa-yyyyy aaaa-!im nebalsuoti!
Gal jūs kokie narkomanai?

be Kristaus - niekaip       2016-09-24 9:22

nemini Kristaus, nes ateistams komunistams jis tik kliudo vogti bei vaikus prievartauti.

Dzeikas       2016-09-24 9:22

Pikasai, Seimas , kaip parode DK priemimas bando itikti prostituodami stambiajam verslui, ir likti pries savo rinkejus baltais ir pukuotais.
O kalbant apie partijas istikimybe rinkejams geriausiai islaike LLRA, tarp sekmingiausiai “isdurusiu” - jusu propoguojama is rajkominiu nevykeliu sudaryta partija.
O patriotinis kliedesys , ir ypac patriotizmas kaip priemone isgelbeti tautai ir valstybei apskritai skamba kaip “Aukso versyje” aprasytas autolenktyniu organizatoriu sukis “smogsime lenktynemis per bekele”.
Pradeti reiktu nuo tiesos ir teisingumo igyvendinimo kasdieniame gyvenime,darbe ir buityj - valstybe,patriotizmas ir tautiskumas patys stosis kai bus mineti dalykai.
O paskaitai autoriu tai iskyla vizija i siulyma sutvarkyti samdomuju darbuotuoju virsvalandinio darbo apmokejima siuloma nusipirkti trispalviu veliavikiu ir jomis mosikuoti.
Kaip ukrainieciai sako: “Darzas seivamedziu apauges, o dedule Kijeve”

Pikasas       2016-09-24 8:29

Visumoje Vytauto Rubavičiaus rašiniui, manau,  galima pritarti. Nepavyko iki galo suprasti straipsnio pradžios.
.................................................................
>>>>>>  PRIMINSIU: 1. “Remiu tas politines jėgas, kurios siekia laimėti rinkimus tam, kad pasidalintų valdžia su Lietuvos žmonėmis.” >>>
....................................................................
BETGI, visos politinės jėgos yra renkamos Lietuvos žmonių ir visos nuolat aiškina, kad jos juos atstovauja, tai yra dalinasi su jais savo valdžia. Ar taip visais atvejais taip ir būna realybėje - svarbus klausimas, bet jį tektų aiškintis atskirose analizėse. 
....................................................................
>>> 2. Toliau CITUOJU: “Pirmiausia, (REIKIA) keisti politinę sistemą, plečiant tiesioginės atstovaujamos demokratijos (savivaldos)  sritį.
Įtvirtinti tiesioginius seniūnų ir merų rinkimus, suteikti teisę Seimo rinkimuose dalyvauti ir rinkimų komitetų iškeltiems kandidatams.”
........................................................................
Nelabai suprantama, kas gi tie visuomeniniai rinkiminiai komitetai. Kas juos turi sudaryti? Ar tai bus atstovai visuomeninių organizacijų? Dėl jų teisių siūlyti savo remiamą kandidatą, jau esu pritaręs anksčiau. Ar visuomeninės organizacijos taip pat turėtų galimybę siūlyti savo kandidatų sąrašą  - tenka suabejoti. Dažnai įvairios visuomeninės organizacijos turi net labai siaurą savo veikimo lauką, yra neskaitlingos ir t.t. Jei organizacija turi daugiau, sakykim, kaip tūkstantį oficialiai įteisintų narių, tai kodėl gi jai nesuteikti teisės siūlyti savo kandidatą?  Tam, kad keisti politinę sistemą, reikia keisti Konstituciją. Kokias naujoves autorius nori pasiūlyti ir kaip autorius nori tai įgyvendinti? Ar siūlo rengti referendumą ar lauks, kol Seime susidarys tam pasiryžusi konstitucinė dauguma? Abiem atvejais tai padaryti nebūtų lengva, bet teoriškai nėra neįmanoma. Beje, tiesioginiai merų rinkimai jau vyksta.  >>>>>>>>>>>>
Tolimesnės pastraipos jokių didesnių abejonių nesukėlė. Beje, žmogaus ir rinkos nepriešpastatyčiau. Rinkai reikalingos kūrybingos, išsilavinusios asmenybės, o jų darbo santykių kodeksas turi būti tinkamai subalansuotas. Seimas, kol kas tokį balansą bando pasiekti labai sunkiai, per visokias politines priešpriešas.

Ką daryti       2016-09-24 8:02

Juozapai, visų pirma Lietuva turi atsikratyti konservų ir bet kokio plauko liberastų. Po to balsuoti už bet kokią partiją. Nesugebės ta partija nuveikti Lietuvos labui taip pat turi išnykti kaip dūmas. Ir t.t. tokia seka. Gal toks variantas ir ne įgyvendinamas bet reikia bandyti. Jau praėjo daugiau nei ketvirtis amžiaus, o jokių prošvaiščių nėra. O gal reik surengt Maidaną?

Juozapas       2016-09-24 7:40

Taip, nepavyko šis straipsnelis Rubavičiui. Tekstas beveik proklamacinis, neatskleidžiantis jokio naujesnio požiurio rakurso, paviršutiniškas.
Autorius lyg atradimą skelbia tai kas ir taip seniai aišku - be nacionalinės valstybės neišliksim.
O va, ką daryti, čia jau prasideda eklektika. Bet tiek to.
Didžiausia bėda, jog protingas žmogus iš paskutiniųjų kabinasi už to paties beviltiško inkaro- kad išsigelbėsim per rinkimų cirką, rinkdami kažkokius mistiškai “gerus” kandidatus kurie jau tai padarys…
Aha, tuoj. ” Pririnksim”. Režimas tik ir svajoja kad pririnktume. Nieko nedaro ir tiesia mums raudonus kilimus eiti balsuoti už režimo priešininkus.
Juokinga. Kol intelektualai laipios ant Šv. KKK titiutijos grėblio ir bus įtikėję į rinkimų cirko stebuklus, visi lozungai apie būtinybę kurti ir stiprinti nacionalinę valstybę liks tik šnipštu.
Jaučiu, ponai mąstytojai atsikvošės tik tada kai jau bus šaukštai po piet.
Tokia šimtametė tradicija- viską pražiopspoti, o po to raudoti.
Kol likimas numes šansä kaip aklai vištai grúdą.
Šį rudenį turėjome labai realią galimybę, bet panašu kad ji bus neišnaudota.
Ponų plikbajorių valia.

Dzeikas       2016-09-24 6:56

Daug graziu zodziu, daug graziu sukiu po kuriais pasirasytu bet kurios politines pakraipos nefanatikai (nuosaikesni nacistai ar leninines gvardijos bolshevikai irgi pasirasytu).
Kaip visas tas teiginiu, sukiu kratinys tarpusavyk santykiauja, kokia ju hierarchija?
Puikus sukys - kovokime su girtuoklyste, patys negirtuokliaukime ir kitiems neleiskime.Tai ka, alkoholi uzdrausime pardavineti ar butelio vyno pirkimo aktas bus vykdomas tik su seniunijos vyza nurodant vyno rusi, butelio turi,pirkimo laika , vieta ir kaina? Prekyba alkoholiu TIK VIENA is problemu ir klausimu, bet paemiau kaip etalona kas atsitinka kai problema ima spresti lietuviska valdzia (sis terminas irgi kelia tolimas nuo dorovingumo, nykias asociacijas).
Jei norite pasijuokti galim panagrineti lietuviu kalbos NKVD “kuryba” kurios nurodymais vadovaujantis parasytame tekste apie IT ar kompiuterija negali nieko suprasti.
Atsakykite i klausima, turedami 1m2 audinio,ka pasiusite, veliava ar kelnias - bus aiskiau ka norite pasakyti.


Rekomenduojame

„Pagaminta Lietuvoje“: savaitės politinių įvykių apžvalga trumpai

Verta prisiminti. Naktis, sukrėtusi ne tik Lietuvą, bet ir visą pasaulį: pirmieji žiniasklaidos balsai

Ramūnas Aušrotas. Ateina naujos ideologinės kolonizacijos laikas – apsiginsime?

Vygantas Malinauskas. Kodėl Bažnyčiai iš viso reikalingos Šv. Mišios

OpTV: išskirtinis „Kranto“ interviu su pirmuoju krašto apsaugos ministru Audriumi Butkevičiumi – apie Ameriką ir Trumpą, Sąjūdį ir Sausio 13-ąją

Aleksandras Nemunaitis. Kaip man nebuvo leista sudalyvauti viešame Vilniaus savivaldybės Ekonomikos komiteto posėdyje

Ramūnas Aušrotas. Įdomu, ką čia Žmogaus teisių komitetas sugalvojo?

Algimantas Rusteika. Mes laimėjom

Raimondas Navickas: Mes jų nepamiršome. Papasakokime apie juos savo vaikams ir anūkams

„Iš savo varpinės“: Ar vyksta socialinių tinklų revoliucija?

Vytautas Radžvilas: Laisvės kova niekada nebaigta

OpTV: Mantas Varaška meta iššūkį iš nelaimės parazituojančiai žiniasklaidai ir kolegoms: žmonių kantrybė senka!

Laima Malinauskaitė. Sausio 13-ąją prisimenant

Moderna padvigubino savo vakcinos nuo Covid-19 kainą

Vytautas Sinica. Interneto cenzūros režimas

Ramutė Ruškytė. Valstybės ir bažnyčios santykis karantino metu

Audrys Karalius. Sausio 13-osios randas

Vaidotas A. Vaičaitis. Kas apgins Konstituciją, arba Kaip paskirti Konstitucinio Teismo teisėjus?

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras kviečia į virtualią parodą „1991 m. sausis Lietuvos nepriklausomybės gynėjų liudijimuose“

„Neredaguota“ pokalbis apie tautinę politiką su Liutauru Stoškumi ir Tomu Aleknavičiumi

Algimantas Rusteika: „Tai ne šiaip ženkliukas. Tai pozicija šiuolaikiniame kare už žmogiškumą“

Kunigas Robertas Grigas: Tada buvome barikadų broliai

Vytautas Radžvilas. Postdemokratija ir postAmerika

Mindaugas Sėjūnas. Mokslai 1991-ųjų sausį: egzaminai riedant tankams

Vytautas Sinica. Nepaprastosios padėties grėsmė

„Nacionalinio susivienijimo“ pareiškimas dėl Laisvės gynėjų dienos

Arūnas Dulkys raportuoja: vertinsime ir įvertinsime, sudarysime sąlygas nemokamai skambinti (skųsti?), reguliariai tikrinsime ir kontroliuosime…

Jūratės Laučiūtės replika Vytautui Landsbergiui: Ar verta nužeminti dvasinę stiprybę ir vienybę prilyginant jas „mūšiui“?

Vidas Rachlevičius apie „kiškių narsuolių kariauną“: „Apima svetimos gėdos jausmas“

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: Šeškinės ozui paskelbtas nuosprendis?

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.