Dienos aktualija, Užsienio politika, Geopolitika

Vytautas Matulevičius.10 metų tylos

Tiesos.lt redakcija   2020 m. balandžio 26 d. 14:36

25     

    

Vytautas Matulevičius.10 metų tylos

Skelbiama, kad iki Gitano Nausėdos skambučio Aliaksandrui Lukašenkai Lietuva ir Baltarusija vadovų lygmeniu neturėjo kontaktų net dešimt metų. Dešimt metų – lyg būtume vieni kitiems mirę... O tuo metu už keliasdešimt kilometrų nuo Vilniaus lyg niekur nieko kilo atominė pabaisa Baltarusijos AE pavadinimu.

Bandau surasti bent kokią logiką to dešimtmečio valstybės vadovės veiksmuose ir tos logikos nerandu. Žinoti, koks potencialus pavojus kyla valstybei, ir nė sykio nepakelti ragelio, nepasikalbėti, nepasiūlyti susitikti – to mano protas tikrai neišneša.

Įžvelgiu vienintelį argumentą: tegul Lietuva verčiau jau virsta radioaktyvia dykyne, bet mes, išdidūs, su diktatoriumi ir V. Putino draugu nekalbėsim!

Tačiau kaip šis išdidumas atrodys tuomet, jei, neduok Dieve, kas atsitiks?

Prisimenu, kaip D. Grybauskaitė 2010 metais Helsinkyje vienintelį sykį susitiko su V. Putinu ir po to didžiavosi „atmetusi atkaklų V.Putino įkalbinėjimą drauge statyti naują atominę elektrinę Kaliningrade“ ir kad ji „labai aiškiai suformulavo“, jog Lietuva statys savą (šaltinis: BNS).

Kuo visa tai baigėsi, šiandien jau gerai žinome. Kalbu ne apie tai, reikėjo ar nereikėjo D. Grybauskaitei tada priimti V. Putino siūlymą – kalbu apie pastangų rezultatą. O jis toks, nuo kurio šiaušiasi plaukai: pirmą sykį per ilgaamžę mūsų valstybės istoriją jai iškyla visiško sunaikinimo pavojus – tereikia, kad į reaktorius atvežtų kurą ir, bėgant laikui, nutiktų rimta avarija. O kol to lauksime, mums bus suteikta galimybė gėrėtis branduolinius reaktorius ataušinusia Nerimi ir joje vasaromis maudytis.

Sakoma, kad istoriją rašo nugalėtojai. 1991-aisiais Vytautas Landsbergis nugalėjo M. Gorbačiovą (tiksliau sakant – jo priešininkus konservatyviajame SSSR vadovybės sparne). Tai buvo istorinė mūsų tautos pergalė, tačiau tas pats V. Landsbergis, tik dėl jam žinomų priežasčių išstūmęs D. Grybauskaitę į prezidentes, beviltiškai pralošė partiją V. Putinui, pavertusiam mus bejėgiais atominio monstro įkaitais. Jei nenutiks lemtingos avarijos, šį pralaimėjimą pamažu padengs užmaršties dulkės, bet jei įvykiai pasisuks priešinga kryptimi, visi kaltieji bus prakeikti – įskaitant ir mūsų lyderius.

Tai yra ta tema, kurią turėtų nagrinėti kompetentingi tyrėjai: diplomatai, istorikai, saugumo (įskaitant energetinį) ekspertai ir pan. Pagrindinis klausimas, į kurį reikėtų atsakyti, būtų šis: ar nesikalbėjimo su Rusija ir Baltarusija taktiką pasirinkę Lietuvos vadovai elgėsi naudingiausiu valstybei būdu ir ar Lietuvai, turinčiai tvirtas transatlantinio saugumo garantijas, nebuvo įmanoma rasti tokio veiksmų scenarijaus, kuris būtų sudaręs galimybę išvengti branduolinės jėgainės Vilniaus pašonėje?

Tačiau kam šiandien tai rūpi? Juk mūsų protai dabar užimti ne gama fotonais, o virusais…

Bet gal ir gerai, nes priešingu atveju mūsų sąmonei būtų per didelis krūvis.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

stasys        2020-04-29 14:19

Labai idomu 2020-04-27 21:32 > na kas dabar prisimins .Reikia laukti galutinio sprendimo , kiek teisinga Lietuvai buvo ja uždaryti . Taip kaip naujos Lietuva nepastatė , o ir gaminti konkurencinga kaina apsirūpinant patiems elektra neišeina ..Teisingas sprendimas būtu pakelti Referendumo biuletenius ir tiems kas neatėjo ar balsavo prieš dėl Visagino AE statybos,  įpareigoti elektros kaina pakelti iki Lietuviškos gamybos savikainos tarifo . Tie ‘burtliokai’ jau atsibodo ..dievaž kiek galima nuolaidžiauti tiems kenkėjams . Dabar sprendžiame klausimą , kaip Astravo AE rizikas suvaldyti .. Lietuvai . Tėvelis Lukašenką be ceremonija ta klausimą išspręstu ir nei viena ‘košerinė sopulė’ net nedrįstu cyptelėti ..

Labai idomu       2020-04-27 21:32

Ar Ponas Matulevicius buvo uz IgnalinosAE uzdaryma ?))

Cilė       2020-04-27 19:23

Labai taiklus Vytautai tavo pastebėjimas apie Landsbergio totalų pralaimėjimą Putinui. Deja, su tuo jau reiks Lietuvai gyvent. Patinka ar ne. Todėl svarbu megzti dialogą ir su Minsku ir su Maskva. Tik dialogas ir normalūs santykiai dar gali situaciją kažkiek išlyginti ir padaryti prognozuojamą. Jei nekalbėsime tas atominės traukinys važiuos ir be mūsų dalyvavimo… . O tai reiškia, kad mes neturėsime jokių instrumentų jį bent kiek kontroliuot, paveikti savo naudai. Šis Landsbergio-Grybauskaitės-Kubiliaus pralaimėjimas Putinui Lietuvai yra smarkiai didesnis ir gėėsmingesnis nei 1990-91 m. Landsbergio laimėjimas prieš Jelciną. Atominė grėsminga Lietuvai ir taikos metu, bet neduok Dieve, karo ar rimtesnio ginkluoto konflikto atveju, ši atominė Lietuvai galėtų tapti visišku armagedonu.

Vardas       2020-04-27 18:48

2009 m. Rugseji men. Grybauskaite prieme Lukasenka Vilniuje, o 2010 m. Spalio men. Lukasenka prieme Grybauskaite Minske, panasu i normaliu kaimynu santykius.
Paskui matyt 2010-11 m. nepavyko Baltarusijoje protestai ar spalvotoji revoliucija ir Europos Socialistiniu Respubliku sajunga liko durniaus vietoje kai Lukasenka sukiso kazkiek opozicijos i kalejima.
Paskui 2013-2014 m. kruvina spalvotoji revoliucija Ukrainoje, Rusija okupavo Kryma, Donecko ir Luhansko sritis ir mes Lietuva metu metus net nesiteikeme su Lukasenka apsikeisti nuomonemis del Ukrainos ir pacios Baltarusijos.
Dabar Lietuva turi Europos Humanitarini Universiteta ruosianti liberastinius kadrus Baltarusijos, Rusijos spalvotosioms revoliucijoms, o Baltarusija turi savo Baltarusijos Atomine Elektrine. Lieka tiketis Baltarusijos AE nenusvies dangu radioaktyviomis spalvomis.

Kodėl jūs, litofcai,       2020-04-27 16:24

tokie tūpi, kad dideliu choru, įskaitant ir Vytautą Matulevičių, prognozuojate labai mažai tikėtiną dalyką: kad su Astravu kažkas nutiks. Statoma taip, ir TATENA stebi taip, kad tas prognozavimo efektas neatsitiktų. Pirmiausiai todėl, kad nelaimė pirmiausiai pakenktų Rusijai ir Baltarusijai. Nekarksėkite, ir neprikarksėsite. Aušinimui panaudotas vanduo į Nerį neišleidžiamas, ir viskas bus OK. O kad reikėjo tartis, bendrauti ir kalbėtis, tai čia žurnaliūga teisus.

stasys        2020-04-27 15:30

Kis .. pritariu galėjote ir nerašyti savo komentaro . Čia tokiu dejuojančiu ir pavydo specialistu tikrai užtenka . Kaip tik sakyčiau trūksta konkrečios minties kuri viniotų sekančia mintį o str. bent kažkuo taptu vertingas smile

Kis       2020-04-27 14:48

Stasy-Vytuli,man net nepatinka,kad komentaras prie tokio meslavezio?Fui,padliuga,koks!

Kis       2020-04-27 14:46

stebina tas bukumas?Ka mes ruosiames taip apsvieti be prekybos centru ir buitiniu prietaisu,kur tie “gigantai”,kuriems reikalinga nesvietiskai daug energijos.kodel is metu i metus brukama i smegenine ta mintis,kad mes prieisme iki balanos gadynes,jeigu nepasistatysime AE,dabar tumbleri perjunge i Astrava,problemos neissprendziamos jungtis su ES,o kam nutiestas kabelis i Svedija,ar tikrai elektros tiekimui i Svedija is Astravo,nes kalbos tuscioje vietoje neatsiranda?Skaitai ir mastai,nejaugi Lietuvoje nera zmogaus,kuris 3 milijonams zmonems sukurtu bent pakenciama gyvenima.Juk musu tik 3 limonai,gabiu,issilavinusiu zmoniu,kas mus vercia per jega “vatnikais”?Gal pasakyti?Gerai ikalbejote KGB ir jos rezidentas Lietuvoje,o kas tas rezidentas taip dykai nesakysiu,tad ir ismirsite nesuzinoje?

stasys        2020-04-27 13:24

Sėsliems senjorams labai sunku įžvelgti pokyčiuose teigiamas perspektyvas , va alke.lt yra tema apie seno sovietinio kino teatro „Garsas“ likimą . Jo vietoje planuojama nauja statyba neįprasta tam provincialiam miestui vienok ir ten tokios pat rietenos ir aimanos kylą apeliuojant netgi į kultūrine to pastato verte ir išmislus apie galima jo nauja veiklos išplėtimą . Deja , pokyčiai valstybėje yra tiek pat negailestingi kaip ir reikalingi ., per tuos trisdešimt metu šimtai sovietinio laikotarpio pasididžiavimo gamyklų ir visuomeninės paskirties pastatu buvo sumalta į betono atliekas, o ant jų kilo nauji pastatai ,gatvės ir aikštės kitoje istorijoje . Tokia padėtis gąsdina tam tikrą visuomenės dalį , kuri jaučia netenkanti dalies tos istorinės atminties laikotarpio kuriame jie turėjo savo realius gyvenimus atgavusiai nepriklausomybe Lietuvos valstybei . Nieko nėra amžina mielieji , amžinas tik politiko populizmas ir po juo besislepianti kvailystė kuri tikisi rasti į save panašius . Keista tai jog randa ir ne viena .

Pavydas       2020-04-27 12:07

Ima,kaip viska zinot,o ponia S galetu pakeisti p.Grybauskaite,viska zino iki smulkmenu,bet agresyviai nusiteikus,o vadovai turi gebeti tvardytis.Jei lietuviu,pagyvenusiu nekankintu visazinyste ir isivaizdavimas ,kad jie ismano visas sritis,butu nuostabu.Atsiprasau uz nuomone, gaila tiesiog,kad zmogiska galinga energija nueina tik i kalbas,o p.Matuleviciu teisus,be islygu.aciu

Ignalinos AE "laikinas" darbo sustabdymas ...       2020-04-27 10:33

del Astravo monstro Tauta labai aiškiai ir laiku įspėjo kabylių su visa jo “partija” ir satelitais : uždarysit TATENA pripažinta viena saugiausių ir naujesnių REGIONINĘ(nes pigia elektra aprūpino ir Baltarusiją ir “kaliningradą” ) mūsų Ignalinos AE - prasidės naujų branduolinių monstrų ant Lietuvos sienos statybos - nusispjaut nebus kur - visur vien atominės ,įskaitant ir labai pavojingą išliekančią uždarinėjamą IAE su savo laikinu radioaktyvių atliekų kapinynu:(. O kabylius Tautos balso, kaip ir visad, net nebandė klausyt,- ėmė ir bailiai suglaudęs ausis “laikinai ” jos darbą sustabdė. Matulevičių papildyčiau : “atsitikus ” radioaktyvus Nėries vandenukas ties Kaunu įteka į Lietuvos upių Tėvą - NEMUNĄ  ,kuris teka per VISĄ LIETUVĄ ir įteka ties Neringos ponų pliažais….

Dzeikas       2020-04-27 9:28

atvirksciam, 2020-04-26 15:05
Siaip paneigineti pliatkus nera gerai. Taciau faktu sviesoje reikiasi rimti ikalciai DG.
Visu pirma jos melas apie savo biografija.Jos tevas prieisngai nei ji sake dirbo NKVD sistemoje ne gaisrininku. To turejo pakakt atstatydinimui faktams isaiskejus.
Bet syki pagauta meluojant, galima kvestionuoti VISKA ka ji besakytu ir ko negalima irodyti.
Ji sake , kad Peterburge mokinosi kazkokiam pusu kryzminimo institute. Ar tikrai? Ne, faktu nezinau, taciau pamelavus karta , negali buti tikras del visa kitko,ka jis sake.
Juk veliau ji dirbo pareigose kur be KGB sankcijos net arti neleistu.
Bet cia kalbeti galima ka tik nori. Ir galu gale, kokios tu kalbu prasmes?
Na reikia teikti kaltinimus. ka DG atsake i tai? Jus zinote(susiraskite internete citata), as tik isversiu i zmoniu kalba jos atsakyma:
“Ne muziku reikalas, ka as veikiau Burokeviciaus partijoje ir Kompartijos ideologijos institute.Eikite velniop”
Dabar gi jus jos niekaip nepasieksite. Ji dabar - privatus asmuo. Ir norint ja teisti kalte turi buti irodyta. Vien ikalciu nepakanka.
Saukstai po pietu.

Dzeikas       2020-04-27 8:33

Kaimo runkeliui: Ne, Baltarusija rizikuoja daugiau, nes vyraujantys vejai is vakaru i rytus. Todel tai nera tycine diversija pries Lietuva kaip bandoma klijuoti etikete (mazdaug “jie tycia apsisiks,kad mums smirdetu”, panasi logika). Tai bendras gescheftas su Rusija. Kodel nestate sakykim prie rytines Baltarusijos sienos, sakykim prie Smolensko? O todel,kad Rusijai problemu irgi nereikia. Kodel pakluso Rusijai? O todel,kad Rusija finansuoja ir teikia know how tam gescheftui, o Baltarusijai reikia pigaus elektros energijos saltinio.
Kas buvo galima padaryti? Nereikejo bandyt Lenkijos mulkint, kai bandyta tartis del bendro projekto su jais. Pirma estai nusispjove , kad su vagiais lietuviais nera apie ka kalbeti. Paskui lenkams kantrybe truko, kai Lietuva keite SUDERETAS salygas kaip turtinga ponicka pirstines. Galiausiai lenkai trenke durimis, o lietuviai apkaltino Lenkija tyciniu kenkimu.
Paskui Lietuva pedalavo “patys statysim” AE proekta. Aciu Dievui tautai pakakao proto ta afera paneigti. Kodel?
Todel,kad Lietuva maza valstybe ir akistatoje su Rusija varzytis GALIA (tame tarpe ekonomine) yra jai prazutinga. O butent Rusija primeta tokia taktika Lietuvai - matuotis peniais.
O kaip tada varzytis paklausite? Kaip zydas atsakysiu klausimu: O kaip varzytis dziusnai dvikovoje su ambalu? Imtyniausi? Na i mazga tave susuks ir sakes.
Atsakymas paprastas - greitesnis buk, slidus buk, sajungininku susirask(ne tau vienam milzinas i kisene sika), judek, nes milzinas didelis jeigu jis judet ims - pavargs ir ims dusti.
Todel Lietuvai VIENAI statytis AE butu mirtina.Valstybe ilistu i skolas(o banderlogai jas moketu, t.y. “pajoka” jums sumazintu iki duonos su vandeniu), ir patektu kaimynu priklausomyben.Lenkai pirktu? Gal pirktu, gal ne. Kokiomis kainomis neaisku.Latvija pirktu, bet ji maza.Baltarusija pirktu? Pirktu, bet Rusija parduos pigiau ir uzkardys Batjkai pirkt is Lietuvos. Galbut net i minusa sau, taciau dempinguodama Lietuvos AE. Neturint savo pramones statyt AE butu buve prazutinga. O mazai valstybei elektros energijos eksportui statyt - prazutinga dvigubai.
PS. Puikybe visada vaiksto greta kvailybes. Kitaip paaiskint “Gaisrininko dukros” vizitu ir bandymo laizytis su skandinavais (pries Rusija) paaiskint negaliu. Tie atsitvere nuo Rusijos, sedi uzjuryj ir Rusija jiems mazai ka gali padaryt.Ko jiems pjautis papildomai? Atsakymas buvo aiskus nuo pradziu, bet savo ikyrumu DG prisiprase kad jai paaiskintu kakton , be uzuolanku: “Jeigu Lietuvai rupi saugumo problemos , tai derekites su tais, su kuriais turite bendra siena ir kam tas aktualu pirmoj eileje - Lenkija”.
Kai tokius dalykus aiskina tiesioginiu tekstu tai yra antausis valstybes vadovui, kad tas nekompetetingas ir nezino kak kalba.

Kaimo runkelis       2020-04-27 0:21

Tiesiog noriu paklausti,  tai baltarusiai specialiai ,ar pagal maskvos užsakymą pastatė atominę elektrinę ,tiesiog tik dėl to kad sunaikinti mus t y Lietuvą? O tai avarijos atveju baltarusiai liks saugūs?Jie ką,turi skiepus nuo radijacijos ?

Al.       2020-04-26 23:35

Kas liūdina ? Rusija, per savo rezervą, perėmusi valdžią buvusioj kolonijoj, rezervo balsu rodanti baisų karingumą metropolijos atžvilgiu. Ir metropolijos troliai, sutartinai kaltinantys jų naikinamą Lietuvą, kad nesusitvarko su savo vadovybe. O paskui juos lietuvių patriotai, aiškinantys visam pasauliui kokia jų tauta beviltiška.

Dzeikas       2020-04-26 21:44

Ponia Skirmante, o kodel as tureciau atsakineti i sita klausima? Ar as advokatavau kada nors Sovietija arba Putina?
O gal jus advokataujate taip tycia “agresyviai”,“kietai” Gaisrininko dukros politikai Rusijos atzvilgiu?
Nuvilsiu, kad tokia ta politika buvo TIK zodziais,kvailais issisokimais kompromtuojanciais valstybe. Veiksmais (balsavimu) Lietuva balsuodavo Rusijos naudai: pries sankcijas ir prekybos ribojima.
Tai jus pirma issiaiskinkite kokia ta Lietuvos politika isties buvo: anti- ar prorusiska.
O tada tik klauskite manes kaip gyventi su tokiu kaimynu: tepti liezuvi vazelinu ar kate apsimesti.

stasys        2020-04-26 21:18

Gal čia autorių atminties marazmas apsėdo o gal jam ši vakarą visai kitaip Lietuvoje matomi įvykiai šviečia . Bilobil autoriau tamstai reikia gerti .. ir ne šeip po viena tablete , o saujomis ir kiekviena diena .Na kur tai matyta kad brazauskinė odos išnara imtu priekaištauti Prezidentei D.Grybauskaitei ir aiškinti kada ji ten turėjo pakelti putino raudona telefono ragelį , o gal kaip Estijos Prezidentė  prašytis būti kremliaus priimama ir pamaloninama .  Na tai labai primena senai pamiršta LDDP laiku lankstumo politika kuriai taip išmaniai pritaria autorius .  A.Matulevičiaus tėvelis turėjo ‘ įskiepyti ‘ sena Lietuviška tiesa , jog po vakarienės šaukštais nebarškinama ir jei jau nespėjai šaukšto prilaižyti miegosi alkanas .
p.s. Ne rimtai pasirinkta tema .

poezija sekant tatą       2020-04-26 20:43

neturėti savo bijo-grafijos, turėti bio-grafą Putkolande, “statyti” savo, (ne)krūpčioti, kovoti “savo mažus karus” apsvaigus buroke-vyne, stumti Stambulo konvenciją, elgti kaip tulpei, būti “LT paslaptimi” ir t.t ir t.t.? Kažkoks chroniškas sumišimas…?

Skirmantė       2020-04-26 20:39

ponas dzeikai, kaip manot “gerai sugyvent su kaimynais”, kai jų programa yra jus sunaikinti iš principo?

Skirmantė       2020-04-26 20:15

kvailystė yra kalbėtis su Putino Rusija. Čečėnai irgi kalbėjosi. Jis sadistas - mėgsta žudyti ir šiaip smagu keršyti pirmoms iš kalėjimo pasprukusioms žiurkytėms. mūsų lyderiai kalti, kad per mažai spaudžia vakarus spausti monstrę Rusiją. jie radijacija naikina ir savo gyventojus, magistralę tiesia per radioktyvių atliekų sąvartyną, kur davikliai pypsi. Beje dabartinis virusas - taip pat iš Rusijos - Novosibirsko laboratorijos “Vektor”, kur rugsėjį sprogimas buvo, o po mėnesio žmonės ėmė masiškai sirgti pneumonija. Niekas rusijoj to su “Vektor” nesusiejo, gydytojai neturėjo jokių apsaugų, nežinia kiek žmonių mirė.

Skirmantė       2020-04-26 20:05

Jūs neteisus, jei manot, kad Lukašenka ką nors sprendžia. Baltarusija yra nesavarankiška satelitė, išlaikoma Putino. Šiaip Rusijos ekspertai (demokratai) sako, kad net formali okupacija nieko nepakeistų, ji nėra būtina. O lukašenka tik sudarinėja įspūdį kad kažką gali, ir todėl pasirankioja pinigų ir iš ES. Ir mums suteikia tuščių vilčių.

Dzeikas       2020-04-26 17:49

https://youtu.be/hBE_0xXNS64
Sitaip Gaisrininko dukra turejo buti palydeta ne Amerikoje , o Lietuvoje po pirmosios kadencijos.
Dabar tai ka? Putokites, jei ka dusite jus, o ji gers sampana Briuselyj priimdama uzuojauta is briuseliniu biurokratu.
Akis ne kaimynams draskyt reikia, o vadovams nesikuklinant teikti “slykscius klausimukus” ne tada kai jie kadencija baigia, o kai jie valdzia turi.
Bijote valdzios? Tada jie gers sampana, o jus dusite.

Trabantas       2020-04-26 15:49

Vytautai, nepergyvenkit, kai driokstels Astravas, radiacija sunaikins virusą, ir tada tikrai galėsim atšaukti karantiną.

Al.       2020-04-26 15:46

Vien parėjus į nuotrauką matosi, kad jokio pasipriešinimo Putino Rusijai nebuvo.

O gal atvirkščiai?       2020-04-26 15:05

Kas paneigtų, kad buvo toks Maskvos nurodymas? O ji, ant tos bangos, su aureole, kaip šventame kare, tarnavo savo kgbistų mokyklos vadovams?


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. Apie lietuviškąjį čiukčio sindromą

Skiepų karai. Ramūnas Aušrotas: Klausimas tik toks: ar bus taikoma „grubi prievarta“, ar…

8-tosios Garliavos antpuolio metinės: neabejingi piliečiai ir vėl klausė: „Ar dar gyva Deimantė?“ Papildyta Neringos Venckienės komentaru

Eligijus Dzežulskis-Duonys. Kaip atkurti pašlijusią ES reputaciją?

Per 500 žmonių pasirašė laišką Lietuvos vyskupams dėl Komunijos dalijimo būdo

Liudvikas Jakimavičius. Gyvenimo redaktorius Covidas

Kerouaco vertėja Irena Balčiūnienė – apie Mykolaitį-Putiną ir kiekviena proga jį menkinantį Tomą Venclovą

Neringa Venckienė. Valstybė laikosi ant melo pamatų

Algimantas Rusteika. Gyvename linksmiau ir laisviau

Liudvikas Jakimavičius. Prisiklausėme

Jonas Švagžlys. Apie opozicijos atstovų sekamas sėkmės istorijas

Rasa Čepaitienė. Mažumų valstybė

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Arūnas Gumuliauskas. Minint Steigiamojo Seimo šimtmetį

Povilas Gylys rekomenduoja. Apie zuikius ir valstybę

Istorikas Artūras Svarauskas apie Steigiamojo Seimo šimtmetį

Vytautas Sinica. Ironiška – nemirtinga neteisingai mąstančiųjų persekiojimo dvasia atgimsta sovietmetį tyrinėjančių galvose

Lietuvos Respublikai – 100! Gabrielės Petkevičaitės-Bitės žodis pirmajame Steigiamojo Seimo posėdyje

Vytautas Sinica. „Ne, vaikas nėra kolektyvinė mūsų visų atsakomybė“

Kaip iš Neringos Venckienės namų buvo pagrobta Deimantė Kedytė – dalijamės vaizdo įrašu ir Karolio Venckaus komentarais (video)

Algimantas Rusteika. Pasislėpti nepavyks niekam

Marijos radijas: Ar esama realių priežasčių pilietiniam judėjimui laisvoje šalyje, demokratinėje santvarkoje?

Rasa Čepaitienė. Kito žvilgsnyje

1972-ųjų gegužės 14-oji, Kaunas: Romas Kalanta ir kalantinės

Algimantas Rusteika. Kelios pastabos „vaiko ėmimo“ įrašo paraštėje

Aštuntosioms Garliavos antpuolio metinėms artėjant Neringa Venckienė klausia: Kodėl? Už ką?..

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.