Žmogaus teisės

Vytautas Landsbergis. Verta ir teisinga

Tiesos.lt redakcija   2019 m. liepos 17 d. 1:00

50     

    

Vytautas Landsbergis. Verta ir teisinga

Nestygstant karui prieš Lietuvos laisvę, pagrindinis geopolitinis ekspansinis kariautojas grįžta ir grįžta prie jautriausios jam vietos. Mums, esantiems neišvengiamoj savigynos padėtyje, tai irgi turėtų būti svarbiausia ideologinio bei kitokio fronto linija. Alijantinio, energetinio ir taip toliau.

Kai Stalinas ir Hitleris dalijosi tautas bei žemes esančias tarp jų to meto „socialistinių“ imperijų, aukos tegalėjo arba nuolankiai sutikti likimą, arba priešintis. Antrasis pasirinkimas vadintinas rezistencija.

Priešintis buvo teisinga, tad verta. Tokia buvo Lenkijos, Lietuvos, Suomijos nuostata – gal dar prisimenam. Agresoriai ir grobėjai šią nuostatą laikė provokacija, priešiškumu ir nusikaltimu. Baudė ir negailestingai, ir sadistiškai – kokie čia dar niekšai drįsta priešintis?!

Taip ir Lietuva atsidūrė Antrajame pasauliniame kare. Istorijos perrašinėtojai vadino jį kitaip, melagingai, bet tai nekeičia esmės.

Lietuvos rezistencija prasidėjo, taip matau, valstybės įgaliotų ambasadorių užsienio šalyse protestu, okupacijos ir aneksijos teisiniu atmetimu. Galbūt – jau prezidento pasišalinimu iš okupuojamos valstybės. Būtų gera, kad istorikai visa tai nuosekliai aprašytų. Sekė sukilimai, tarp jų ir 1941-ųjų birželis, ir gynybos karas miškuose.

Be abejo, ir laisvos dvasios pogrindyje, ir tautų diplomatijoje.

O pagrindinis oponentas vis tas pat – rytų kaimynystės imperija, kartkartėm keičianti pavadinimus, bet ne tikslus. Šiandien ji vėl vadinasi Rusija, kurios politiką reiškia dabartinė posovietinė, revanšistinė, turbūt moderniai neofašistinė valdžia.

Šiam oponentui, nepajėgiančiam keistis, Lietuvos laisvė yra rakštis gerklėje. Todėl pačią laisvės idėją stengiasi diskredituoti ir palaužti. Žemės ir žmonės ateisią po to.

Dabar, kai minime Antrojo pasaulinio karo pradžios 80-metį, aktualiai matoma SSSR agresija prieš Lietuvą ir tautos 1941 metų birželio sukilimas prieš agresiją – okupaciją – sovietizaciją.

Kaip žinia, užkariautojui teisinga yra grobti. Vergiamam ir pavergtajam teisinga yra priešintis. Užkariautojui tokie rezistentai yra maištininkai, nusikaltėliai prieš „tvarką“.

Kai girdime šį vertinimą iš suakmenėjusios Maskvos – esam įpratę nesistebėti. „Jų nepataisysi“, nepakeisi, nors apie rusų tautą nereiktų taip galvoti. Ji pati – auka. Bet kai matai, kad sukilimą už laisvę smerkia lyg pačių lietuvių intelektualai – sunku suvokti priežastis. Nebent, kad išsivadavimas iš sovietizmo dar nepasibaigęs.

Karas yra baisus dalykas, ir kiekviename kare būna nežmoniškų žiaurybių. Tačiau smerkiant karą – taip ir aptariamąjį – nepamirština, kas jį sumanė, susimokė ir pradėjo. Kas sukūrė genocidines ideologijas. Ten didieji nusikaltėliai, kuriems patogu rodyti pirštu į mažesnius. Ir į nusikaltimus, lydinčius didįjį nusikaltimą. Tegu didysis apiblėsta, nors jo pasekmėse tebegyvenam.

Lietuvoje iki to karo holokausto nebuvo. Net carinės Rusijos pogromai („bej židov, spasaj Rosiju“) Lietuvos nepalietė, nebent kokią lenkiškai-gudišką Balstogę. Todėl paskirų asmenų bei politinių kontorų kampanijos, neva Lietuvos 1941 m. sukilimas prieš agresorių SSRS turėjęs tikslą niokoti, plėšti, žudyti savus piliečius žydus – nerimtos ir piktybiškos. Kai kas iš to darosi politinį bei materialųjį kapitalą, bet čia atskiras klausimas, galbūt sąžinės.

Verta ir teisinga atskirti pavergtųjų teisę sukilti – ir tos teisės nacionalinį, gal desperatišką, nulaužtą realizavimą – nuo visokių karo meto žiaurybių, demoralizacijų, neteisybių. Teigiantys, jog sukilti prieš sovietiją (raudonąjį terorą ir t. t.) buvę neteisinga, jog sukilėliai „neturėję teisės“ kovoti ir žūti – stoja į sovietijos, į stalinines pozicijas. Kai sukilėlius vadina „antitarybininkais“, tai jau melo kloaka.

Šios klaidõs, nors ir baisiai nukentėję per holokaustą, Sąjūdžio laikų žydai nedarė. Stojo už Lietuvą. Nesutiko, kad jų kančios atminimas būtų manipuliatorių nukreiptas prieš Lietuvos laisvę. Neturėtų to būti nė dabar.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

tiek       2019-07-19 22:31

landsbergi,autoritetą prašikt,pasirodo , yr tikrai pražūtingas dalykas, ania. Nebetinki į pamokslininkus ,nors tu ką:))))

Rimtai,       2019-07-19 20:12

tai neskaityk, ko skaitai ir dar vertini? Neskaityk i nevertik, i neskambink, i negausi - i negadink telifoną.

Algimantas Zolubas       2019-07-19 16:47

Kas verta ir teisinga, teįsidėmi tie kas priešinasi Birželio sukilimo įteisinimui Valstybės aktu.
Pagarba ir padėka Profesoriui.

Rimtas       2019-07-19 13:20

straipsnis, o komentaruose neaiskiu tipu nerstas.Menamai neaiskiu.Galima sutikti, arba nesutikti su autoriaus mintimis.Bet skaitineti specialiai bludnus komentarus tuscias laiko gaisinimas.

Susiteršusiems       2019-07-19 8:34

kuo? Prašom konkretizuoti, o ne pliurpti ant durniaus. O tie nesusiteršusieji, kas jau tokie? Juozaitininkai ir jo tautininkai, ane? Tai čia Jums AMBalas nesusiteršęs, tiesa?

Al.       2019-07-18 21:43

Dzeikas:,,Negi nera maziau susitersusio politiko Lietuvoje pasakyti siuos zodzius?” Kaip matai švarieji politikai nepasako, tad tenka tą garbingą darbą padaryti susiteršusiems.

ah1       2019-07-18 21:19

dėl žiaurybių tai nereik nei karo, skaitykit Bibliją, pagal Bibliją - žydai vaikus degindavo kaip aukas VIEŠPATIES įsakymu, lot. holocaustum – visa sudeginta (auka),
“gr. ὁλόκαυστος, holókaustos, iš hólos ‘visas’ + kaustós ‘išdegintas’”, - Išėjimo knyga 22:2, 22:29-30, 20:25-26 - pats VIEŠPATS prisipažįsta įsakęs deginti vaikus kaip aukas - pavyzdžiai “holocaustum” Biblijoje.

to Nesuprantu       2019-07-18 15:33

Pats daug ko nesupranti ir dar daugiau jau niekad nebesuprasi - esi labai ribotas žmogelis.

Nesupratau       2019-07-18 13:07

iki šiol kaip vienas iš tų 1941 birželio sukilėlių ministrų grįžo į LTSR ir net atgavo dalį turto .

stasys        2019-07-18 12:37

ačiu ačiu kad prisiminėte !! ..tam Tiesos ‘metraštininkui’..  pabandykite dėti vėsu kompresą apačioje ..či galvelė nekalta .

Der Feldscher von Sovietsk,       2019-07-18 11:19

ar pablūdai? Gal dantį paskaudo? Eik išsitrauk! Arba paprašyk Seimo Jurgio vodkės “Kremlin Gold”, palengvės, patikėk, tikrai.

Ne tik su beždžionės uodega       2019-07-18 10:19

bet ir su asilo ausimis neįsileidžia į laisvąją rinką kremliaus feldfebeli-skalike juliau milaiti. Kai suprato, jog į Ameriką atvykai su kagėbisto pasu, išspyrė  lauk, todėl ir mirksti prie kiekvieno straipsnio nuo pirmųjų kremliaus kurantų dūžių ryte iki pat vidurnakčio, kartu su savo padėjėju papulkininkiu štaziu. Juk buvusiu kagėbistų nebūna ir už pensiją turi atidirbti, ieškai daunų prieš kuriuos gali pakedenti savo kagėbistinų žinių bagažą ir pakabinti ant provokatorius kabliuko koki ah1, al arba koki tvankstą su Raigerdu. Kai pasitelki į komandą kolegę Jota, tada tamstos makaronus mielai ragauja ir Tarabildos su StasiaisG. O kur dar kiti portalai!? Tau ir be felčerio vaistų puikiai sekasi. Tiesa, o kas tau tuos nick’us parenka, komitetas ar pats susigalvojai: Jules,Jules Baugeureau, Dzeikas, Twin Peaks, Papa Borgia, Centro komitetas,  Joe ir Winnie, Migmalion? Gal daugiau turi?! Kad antra tiek pridergi be nick’u – žinome, juk mylintis šeimininkas ištikimą skaliką ir nuo leciūgo retkarčiais paleidžia.

Dzeikas       2019-07-18 7:38

stasy, as tiesiog raustu kaip panele isgirdusi nepadoru, bet malonu komplimenta.
Tikrai, prie deficitu nesistumdydavau ir del talonu laidynei laisvejancioje perestroikineje Lietuvoje akiu nedraskydavau. Ir net “nenesdavau” - isivaizduojate? Potencialus lavonas sovietineje sistemoje. Tautiskoje taip pat. Technologiju laikydavausi, nors sukontroliuoti galejo tik p. Dievas. Uztat tai trukde plauti babkes prirasinejant nebutu darbu. Na nevarydavau dazu ant rudziu nors tu ka.Net ir tilto apacios kampuose. Tai toki kvaili Dievas isgrudo i JAV, toliau nuo grieko:-D
O ten stumdytis prie deficitu tikrai nereikejo. Tiesa stumdomasi darbo rinkoj - konkurencijos desnio niekas nepanaikino. Skirtingai nuo lietuviu amerikieciai laikosi nerasyto padorumo kodekso - parodyk save, bet nekenk kitam.
Ko ir linkiu lietuviams atkurinejant “savo istorija netuscioje vietoje” - pradziai nors tiek, nes su bezdziones uodega i Laisvaji pasauli neisileidzia.
Ka, grizus prie temos, Landsbergis pamirso betvarkydamas gimines reikaliukus ir besirupindamas balvono politine kerjera.
Dalyka ir abieju sistemu skirtumus as matot empyriskai, t.y. savo paties kailiu isbandes.

Felčeriui iš Sovietsko       2019-07-18 6:02

Kas buvo padėta panosėje? Šnipiškės ar Rodoso sala? O gal rezervisto pažymėjimas su Andropovo instrukcija ir Disraeli’o “Coningsby”, kuriame, ir ne tik jame, aiškiai pačiam pasakyta, kad ne “Language and religion do not make a race - there is only one thing which makes a race, and that is blood”(Earl of Beaconsfield), o kraujas? Taigi ar pačio kraujas tikrai taip žiauriai antilietuviškai nusiteikęs, kad mus senu kagebistiniu įpročių “babuškų” akyse kagebizuoji ir vatnikizuoji, kaip tas Seimo Jurgis už visas pačiam lietuvių suteiktas privilegijas ir viršenybes mūsų atžvilgiu? Ir pačio niekšybių pabaigai norėčiau priminti, kad patys du didžiausi Amerikos sąjungininkai 1941 metų datai buvo Anglija ir Stalino Rusija(the world’s foremost imperialist power, and the world’s cruelest tyranny) - tai yra pasaulinė imperialistinė galia ir žiauriausia pasaulio tironija, o pats čia klykauji - vatnikai, vatnikai, vatnikai, feldfebeliai, kas ne iš KGB ir ne VU docentai. Kad napalmu ir fosforu Europa buvo nutautinta - ištautinta, bet šito nežino VU docentai ir toliau varo savo deziuką paikiems studentams. Tschüß!

KGB rezerviniam feldfebeliui Milaičiui        2019-07-18 0:02

Kitaip tariant, pasakyti neturi ko. smile Net su Šnipiškėmis nepataikai, nes lūšnynų dienos ten jau suskaičiuotos. Malonu, kad bent apie Sesilį Rodesą pasidomėjai. Juk panosėje padėta buvo. Tik vis tiek Rodo salą į savo fantazijas įpaišei. smile

Sovietsko felčeriui       2019-07-17 20:28

Kam man tas pačio Cecil Rhodes iš Rodoso salos ir jo lušnynai, kai jų gana daug ir Šnipiškėse - Mūs Lietuvoje. Aš tokio nepažįstu ir jis man nei dėdė, nei teta, kaip pačiam Mechlis su Ščerbakov’iene. Geriau jau pats varyk į Šnipiškes ir pasiieškok ten savo pamestų paslapčių iš Rodoso salos. Mane domina tik tie, kurie atsakingi už “The “Good War” Myth and Reality” ir Paul de Lagarde arba Christine Madeleine Odette Lagarde. Man visai nerūpi kokius ten turtus kam ir kada graikai sukūrė - suvairavo. Mane domina, ką parašė ir pasakė, pavyzdžiui, toksai J.M.Spaight savo “Bombing Vindicated”, 47 puslapyje, o ne Rhodes ar Šnipiškių lušnynų herojai, kaip ir pats, kaip ambalisto Juozaičio anonimeris čia. “We were doubtful about the psychological effect of propagandist distortion of the Truth that it was we who started the strategic bombing offensive, we have shrunk from giving our great decision of May 11, 1940, the publicity(runkelynas) it deserves” - pliurpė kadais Viniuko draugelis, kaip neosovietikas Uspaskis dabar, būdamas runkelių būry. Žinoma, maršalas Tedder dar aiškiau ir už Uspaskį pliurpė žiūrovams, lenkdamas net pačio graiką iš Rodoso salos.

KGB rezervo feldfebeliui Milaičiui       2019-07-17 19:36

Iš tikro, tai bandai “pritempinėti” savo versiją, remdamasis parodymais, kurie liudija apie tai, kad sąjungininkai stengėsi presciziškai bombarduoti pramoninį Rūro rajoną, kad neapgriauti didelių pramonės įmonių.
Po sąjungininkų operacijos “Apiplėšimas”(persikėlimo į rytinį Reino krantą), sąjungininkų kariai rytiniame krante pasibaisėjo išvydę, ką jų aviacija padarė su Vokietijos miestais.
Ypatingai sąjungininkų karius glumino vaizdas Rūre, kuriame tarp miestų griuvėsių stovėjo beveik neapgadintos svarbiausios pramonės įmonės. Kad jos pradėtų veikti prireikė tik nedidelių pataisymų.

KGB rezervo feldfebeliui Milaičiui       2019-07-17 19:21

Sakai, sąjungininkai bombardavo tik vargingus Vokietijos miestų rajonus?
Gal galėtum pateiktoje Vėzelio nuotraukoje apytiksliai nurodyti kur buvo “lušnynai”, o kur - prabangūs kvartalai?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/00/Wesel_1945.jpg/1280px-Wesel_1945.jpg

Milaičiui       2019-07-17 19:08

“Išminčiau”, tai jau susižinojai, kas buvo Sesilis Rodesas? smile Ar ir toliau bandysi demaskuoti britiškąjį imperializmą, stengdamasis ignoruoti žiojėjančią klaikią spragą savo žiniose? smile

maskva dosni ir dabar       2019-07-17 18:50

kaip buvo ir prie stalino, uzmojai vel platus

to ah1       2019-07-17 17:38

Gerai, taika, nes tas Felčeris iš Sovietsko kartais išveda iš pusiausvyros, tad dovanok už mano blogą žodį - atsiprašau.

to kremliaus feldfebelis-skalikas       2019-07-17 17:35

Esi toks pat tipiškas Sovietsko felčeris(der Feldscher von Sovietsk), kaip ir tie tautininkai, tapę ambalisto Juozaičio įkaitais. Gal pirma perskaityk Denis Richards veikalą “The Hardest Victory”, kaip mus, Baltijos tautas, atiduoti Stalino Rusijai, kad ši mus pasiųstų Gulagan arba sušaudytų už kampo ar ant upės kranto. Denis Richards, Official Historian of the R.A.F., viešai patvirtino, kad “the British initiated the air war, targeting civilians, in order to goad Germany into bombing England in retaliation. To “baste” the Germans and burn them alive, o mus Gulagan arba sušaudymui ant upės kranto, kaip mano jaunutę, nėščią tetą, Sovietsko felčeri. Ją vadino Julyte, jūsų žiniai, negarbingasai VU docente.

ah1>2019-07-17 17:04       2019-07-17 17:21

pirma, mano ausys nenulėpę todėl aš ne nulėpausis, antra niekam “vatnikų etikėčių” nelipdžiau ir neprilipdžiau, trečia, na jei teisybė tamstos teiginiai ” vokiečių ubagų kvartalai buvo deginami vokiečiai masinių bombardavimu metu buvo napalmu ir fosforu gyvi deginami didžiųjų miestų ubagų kvartaluose” , tai tuomet “holokaustas” /visų aukų deginimas, verčiant iš lotynų kalbos ir graikų kalbos, buvo vykdomas vokiečių tautai ir tuomet kyla klausimas - kur buvo deginami napalmu ir fosforu žydai?  Jei žinai - informuok. Kur buvo deginami žydai?

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2019-07-17 17:11

Straipsnį laikau teisingu, tikrovišku. Paimsiu vieną citatą: “Nebent, kad išsivadavimas iš sovietizmo dar nepasibaigęs.” Pritariu “...išsivadavimas iš sovietizmo dar nepasibaigęs.” Ir to įrodymas yra 1992-07-09 Signatarų priimtas ir priimtas ir V.Landsbergio pasirašytas ANTIKONSTITUCINIS Seimo rinkimų įstatymas - revanšistų pergalė užgrobiant nepriklausomos valstybės valdžia.
*
http://www.ekspertai.eu/liepos-9-ta-antikonstitucines-valdzios-diena/
http://www.ekspertai.eu/ultimatumas-seimui-del-lr-teisiniu-pagrindu-griovimo89825/
http://www.ekspertai.eu/okupuota-nepriklausomybe91670/
*
Kaip matome tame Nepriklausomos valstybės valdžios užgrobime sudalyvavo signatarai ri V.Landsbergis. Taigi straipsnye gražūs ŽODŽIAI, o DARBAI… deja priešingi ir naudingi PAILIKUSIAM OKUPANTUI.
Ta energija su kuria partijos, seimunai apie tai ABSOLUČIAI tyli tai ir irodo jų atlikto išdavikiško darbo sąmoningą tikslą.
Lietuvos laisvė nelaisvėje.

to ah1       2019-07-17 17:04

Nulėpausi, vokiečiai masinių bombardavimu metu buvo napalmu ir fosforu gyvi deginami didžiųjų miestų ubagų kvartaluose. Nustok kliedėti čia ir niekus tauzyt. Gal paaiškintum, kodėl Blogio imperijos sąjungininkai rinkosi sudeginimui būtent ubagų kvartalus? Ir pradėti garinti ir kepti vokiečius gyvus trimis mėnesiais ankščiau, kad ir vokiečiai pradėtų juos irgi bombarduoti, ar supratai, kvailiuk? Tai net patys garsieji bombačnykai prisipažino, praėjus keliems dešimtmečiams po karo. Tą viešai savo knygose patvirtino ir buvęs"Principal Secretary to the Air Ministry, ponas J.M.Spaight: “We began to bomb objectives on the German mainland before the Germans began to bomb objectives on the British mainland”. Jiems Vokietijos “Women and children to be slain as a priority”, ar supratai, vatnikų gaudytojau? Tai buvo Lindemann’o planas by the British War Cabinet. Bijai Tiesos kaip Velnias kryžiaus - nenori sakyti Tiesos ir gėdinti Velnio. Do not want to tell the Truth and shame the Devil. Winnie tai pavadino “Bereikalingu karu”(The Unnecessary War), o aš pasakyčiau - “Nusikalstamu karu”, taigi. Bet ir yra ir tokių, kurie tai vadina “Geru karu”. Ar žinai, nulėpausi, kur? Negi moki tik vatnikų etiketes mums klijuot, a?

Algis Jokštys       2019-07-17 16:24

Gerbiu autorų kaip vieną didžiausių, išties istorinio stoto Lietuvos politiką.
Beskaitant iškilo įvairių minčių.
1. Autorius rašo, Kad žydai Sąjūdžio laikais stojo už Lietuvą. Sutinku. Su pataisa, kad tik dalis. Vėlesni įvykiai parodė , kad dalis žydų stojo ne už Lietuvą, o už Lietuvos nepriklausomybę. Kas galėtų paneigti, kad daliai žydų Lietuvos nepriklausomybė buvo reikalinga kaip galimybė gauti materialinės naudos? Per kompensacijas už asmeninį ir bendruomeninį turtą, nusavintą Sovdepijos. Kalbamos kopmpensacijos “tarybinių tautų šeimoje” buvo labiau nei abejotinos. Nepriklausoma Lietuva šį siekį įgyvendino. 2.Sutinku su Autorium, kad posovietinė Rusijos politika (išdrįsiu pridėti, kad ypač po įžymiosios Putino Miuncheno kalbos) yra revanšistinė. Mano galva ta prasme, kad Rusija nori tapti nepriklausomu geopolitikos subjektu. Visomis prasmėmis - politine, karine, ekonomine, kultūrine, po pasaulį išsibarsčiusių gentainių globos ir kt.Analizuodamas posovietinę Rusijos istoriją komentuojamame tekste pritrūkau pagrindimo šiems Autoriaus žodžiams:Šiam oponentui, nepajėgiančiam keistis, Lietuvos laisvė yra rakštis gerklėje. Todėl pačią laisvės idėją stengiasi diskredituoti ir palaužti. Žemės ir žmonės ateisią po to

Išdavikiški       2019-07-17 14:54

tautininkai savo vedliu pasirinko Juozaitį, kur tai matyta, ką?

Nelabai krikščioniškus tautinininkus       2019-07-17 14:38

galima greitai nupirkti?Kaip atsiduoda negerais laikais.

to Kaip suprast?        2019-07-17 14:29

O todėl, kad yra Antrasis Žalgiris, davęs mums Pirmąją Respubliką, nežinai? Nežinai jo datos ar tyčia apsimeti durniuku? Gal buvai Komjaunimo aktyvistu, a? Todėl nenori pasakyt, nagi prisipažink čia mums, gerai?

to ah1       2019-07-17 14:25

Pats gal girtas, jei nežinai, kas realiai pasidalijo Europą, o mus pasiuntė Gulagan? O gal tik apsimeti gerai vodkės įkalusiu, a?

Tai       2019-07-17 13:44

Kiek čia skaitytojų, vis dar garbinančių šį veikėją? Jei Delfio neužtenka, yra ir daugiau neadekvačių portalų, kam čia lysti?

ah1       2019-07-17 13:36

“ledas pajudėjo” - pagaliau vis garsiau pradedama kalbėti apie Stalino ir Hitlerio Europos žemių dalijimasi, tame tarpe ir Lietuvos. Na o pagal tarybinių laikų politekonomokos dėstymą pasaulio žemių persidalijimą lemia ekonominės krizės. Belieka dasikasti kas, kur dėl ko “krizinėjo” , kur ir kokios krizės sukėlė Stalino ir Hitlerio Europos žemių, tame tarpe Lietuvos,dalijimasi tai yra kokia priežastis Stalino ir Hitlerio Europos žemių, tame tarpe ir Lietuvos, persidalijimo. Kai garsiai bus įvardinta Stalino ir Hitlerio Europos žemių, tame tarpe ir Lietuvos, persidalijimo priežastys, viskas sustos į savo vitas, kaip sakoma - laikas, vieta, būdas, priežastinis ryšis ir viskas aišku.

E951       2019-07-17 13:26

tai siūsk savo anūką pas jo draugelį tujų kirtėją aiškintis kodėl jis gatves pervardinėja, o ne mums čia rašinėk, mes ir taip viską suprantam.

hau       2019-07-17 12:49

Šis V.Landsbergio straipsnis savalaikis. Pritariu jo mintims. Gal į jas įsiklausys ir Vilniaus m. taryba?

Vertybės       2019-07-17 12:46

Šis politikas (beje, kaip ir D.G.) savo kalbose vengia naudoti Lietuvos Nepriklausomybės sąvoką, o vietoje jos naudoja liberaliąją „Lietuvos laisvė“. Kokią laisvę? Laisvė  apsigyventi užsienyje ir nutautėti? Laisvė propaguoti ir skleisti homoseksualizmą? Ir t.t.

Kaip suprast ?        2019-07-17 12:27

Gal jau del to ir Zalgirio musio sukakti svest atsisakem del to kad lietuviu ir lenku puseje kovesi ir rusai..Pamenu kaip per blokada vaziavom i Lenkija paminet Zalgirio musio sukakties. Dar azuolynas ties Cinkiskiu ta proga buvo pasodintas. O dabar ta diena Liepos 15 kapu tyla…

Marius       2019-07-17 12:04

Eilinis įrodymas, kad Vytautas Landsbergis yra paprasčiausias dunius ir neišmanėlis. Apie kokį pasipriešinimą jis čia kliedi? Lietuva būtent laisva valia ir be jokio pasipriešinimo išmainė nepriklausomybę į Vilnių 1939 metais. “Vilnius - mūsų, o mes - rusų” - ne aš sugalvojau.Lietuva be jokio pasipriešinimo priėmė visas notas ir ultimatumus 1940 metais. Tai, po velnių kur tas pasipriešnimas? Nukvakęs marazmatikas.

P.S. Sakysite turjo omeny “Lietuvos partizanus”? Gal jie ir turėjo gerų tikslų, bet 1941 birželio sukilėliai susikompromitavo žudydami žydus, pokario miškiniai susikompromitavo žudydami civilius. Tai faktai.

Siaip nuomone       2019-07-17 11:52

Tai gal ne tik Stalinas ir Hitleris dalinosi teritorijas. Ta pati padare ir Cemberlenas su Daladje su tuo paciu Hitleriu kai jam atidave Cekoslovakija. O jog tos dalybos prasidejo po to kai del lenku valdzios uzsispyrimo nepavyko sukurt sajungos pries Hitleri tarp anglu prancuzu ir rusu. Kai tas nepavyko tada jau imta deretis su paciu Hitleriu ir buvo kas buvo…

ah1       2019-07-17 11:36

lot. holocaustum – visa sudeginta (auka). Klausimas kodėl žydų genocidas keičiamas žodžiu “holokaustą”? Kodėl žydų naikinimas įvardijamas ” holokaustu” o lietuvių naikinimas - genocidu? Kas per standartai?

ah1       2019-07-17 11:21

visų pirma pagal Vikipediją “gr. ὁλόκαυστος, holókaustos, iš hólos ‘visas’ + kaustós ‘išdegintas’”  - Lietuvoje žydai nebuvo deginami,  deginamos aukos pas žydus buvo vaikai pagal Bibliją,  štai kas tikrasis holokostas - žydų vaikų deginimas, visiškas aukos sudeginimas.

kremliaus feldfebelis-skalikas       2019-07-17 10:55

julius milaitis „tut kak tut”, nuo pat pirmųjų kurantų dūžių.

to Sąjūdis ir naujos       2019-07-17 10:12

O ką pats saviniesi? Teisę meluot, ane? Kodėl pats neužėmei jo vietos, ką? Kas sutrukdė? Kur buvai iki Gorbio?

stasys        2019-07-17 9:58

Dzeikui .. iš karto matosi kad tamstelė nesusistumdė prie sovietu dėl pirmumo teisės atsistoti pirmam prie tuščiu prekystaliu .. “sočios subinės ir dabar kitaip “trimituoja” .. todėl ir K.Škirpos klausimu manau sutarimo nebus ... teks tomis alkūnėmis darbuotis ir toliau . Lietuva atkuria savo istorija ne tuščioje vietoje.

StasysG       2019-07-17 9:50

Teisingai pabrėžta: “Lietuvoje iki to karo holokausto nebuvo”.

Sąjūdis ir naujos       2019-07-17 9:46

Lietuvos statymas buvo šimtų tūkstančių lietuvių  bendras nuopelnas,kurį savinasi šis žmogus.Geriausiu atveju jis tiko ir tinka būti užsienio reikalų ministru.Ir tai su išlygomis.Škirpa yra simbolinė figūra,kurią ilgam laikui dėl šventos ramybės reiktų palikti ramybėje.

Bet iš tikro       2019-07-17 8:39

realiai Europą dalijosi Didysis Trejetas per išgertuves iki nukritimo - palindimo po stalu Jaltoje, Maskvoje ir Niurnberge. Kam tas melas ir vardan ko? Stalinas turėjo galingus sąjungininkus, sugerovus ir dainuškininkus pasigėrus po stalu, deja. Ką apie tai rašė Ruzvelto sūnelis, nežinot? Stalinas, toks galiūnas, net priklaupė prieš Jurgio kardą, o Mosfilmas kadrą ištrynė, kodėl? O pats Džeikai, nesapaliok ir nevaryk čia runkeliokams dezi propagandos. Gal pirma pradiniu išsilavinimu susirūpink - sakau pačiam nuoširdžiai ir be pykčio, nes mes pavargome nuo pačio nelogiškų dezi išsidirbinėjimų. Stalinas su Čerčiliu, Trumenu, o vėliau ir Atliu atidavė mus Stalino Rusijai ir pasiuntė drauge mus Gualagan arba sušaudymui uošvės sodelyje, arba tiesiog už kampo. Lenkiją anglai irgi atidavė Stalino Rusijai - tik kiek kitokiu lygmeniu. Garbingesniu nei mus. Lenkai visada turėjo privilegijų Rusijoje už lindimą į Katrės Antrosios šiltą guolį. Turėjo privilegijų Katrės seksodrome - turi ir dabar. Tai buvo neišsilavinusio mažaraščio nuomonė.

Dzeikas       2019-07-17 7:34

stasiui,
sakykim Rusija sauksta medaus nemeta del statines deguto. Ir alkuniu darbas(su alkune i virsutine lupa - labai efektyvus argumentas.Jusu to nemokino?) ten seniai baigtas isitvirtinusio poziurio naudai.

Dzeikas       2019-07-17 7:30

Berods Ekleziastas prilygino isminti aukso obuoliams pateiktus ant sidabrinio padeklo.
Va p. Landsbergi su padeklu turime problema. VIEN uz Anuko protegavima vadinti jus svaria lekste pasityciojimas is sveiko proto.
Praleidote gera proga patyleti.
Negi nera maziau susitersusio politiko Lietuvoje pasakyti siuos zodzius?

stasys        2019-07-17 7:10

Diskusija grįžta prie klausimo ar galima išmesti ‘medaus bačka’ dėl deguto šaukšto . Panašu kad tas klausimas dar pareikalaus ir alkūnių darbo .

teisingai       2019-07-17 5:10

Senas lapinas viską teisingai pasakė. Tik Škirpos pavardė nenuskambėjo, nors ji aiškiai matoma tarp eilučių.


Rekomenduojame

Popiežiaus interviu italų dienraščiui: Europa, migracija, ekologija

Povilas Urbšys. Tai – elementarus vaivorykštinis fašizmas

Vykintas Vaitkevičius. Iš miego pakilusi Gedimino pilies kalno kariuomenė

Vidmantas Valiušaitis. Nėra to blogo, kas neišeitų į gera

Į laisvę“ studijų savaitgalis „Quo vadis, Lietuva?“

Robertas Grigas. Ar esame gėlininkų tauta?

Dalius Stancikas. Kaip išnarplioti Šimašiaus mazgą

Reportažas iš 5-ųjų Monsinjoro Alfonso Svarinsko mirties metinių paminėjimo Partizanų parke

Tomas Baranauskas. Manote, kad bent A. Ramanauską-Vanagą jau paliko ramybėje? Manykite iš naujo…

Tiesos.lt žinia skaitytojams, kuriems šiuo metu esame nepasiekiami: mes veikiame, kliūtis žadame įveikti, lauksime Jūsų sugrįžtant

Algimantas Rusteika. Laisvės dykai niekas nedalina

Dar vienas reportažas iš mitingo „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Šarūno Valentinavičiaus vaizdo įrašas)

Prof. Alfonsas Vaišvila. Nuo „tautos suvereniteto“ praktikoje slaptai pereinama prie valdžios suvereniteto

Nuo bačkos. Aplinkos ministerija: „Nevykdant pagrindinių miškų kirtimų, miškai prarastų tvarumą“

Nuo bačkos. Nerijus Mačiulis: Naujausia skurdo statistika neleidžia abejoti – Lietuvoje jau sėkmingai kuriame gerovės valstybę

Lietuvos žydų bendruomenių viešas pareiškimas dėl LŽB pirmininkės Fainos Kukliansky veiksmų

Raimondas Navickas. Įspūdžiai iš mitingo

Mitingas „Apginkime Lietuvos Didvyrius!“ (Juozo Valiušaičio vaizdo įrašas)

Arūnas Gumuliauskas: „Istorinės atminties politikoje negalima įsivelti į „paminklų mainus“

Valdas Vasiliauskas. Žvelkite giliau ir plačiau

Protesto koncertas „In memoriam Jonui Noreikai-Generolui Vėtrai“

Prof. Alfonsas Vaišvila. Visuomenės perkeitimas: daiktus vadinti netikrais vardais, dezorientuojant ir demoralizuojant ją

Andrejus Gaidamavičius. Punios šilas – padėkite gelbėti!

Gintautas Kniukšta. Ne, prezidente, jūs Lietuvos miškų neparduosite

Rasa Čepaitienė. Apie marginalus

Valdas Vasiliauskas. Amžinas nepriklausomybės ir demokratijos susikirtimo taškas. Neįmanomybės istorija: nuo Vasario 16-osios iki Kovo 11-osios

NOKT kreipimasis Dėl R. Šimašiaus ir kitų atsakingų asmenų neteisėtų veiksmų

Robertas Grigas. Sovietai ir tarybos

Arkivysk. Sigito Tamkevičiaus homilija per Šv. Mišias tremtinių šventėje Ariogaloje „Su Lietuva širdy“

Nuo antitarybinių eilėraščių iki „Lietuvos Katalikų bažnyčios kronikos“. Petro Plumpos istorija

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.