Šeimos politika, Socialinės inžinerijos eksperimentai

Vygantas Malinauskas. Ar vienalytės santuokos yra žmogaus teisė?

Tiesos.lt siūlo   2022 m. rugsėjo 14 d. 19:33

8     

    

Vygantas Malinauskas. Ar vienalytės santuokos yra žmogaus teisė?

Dovilas Petkus | laikmetis.lt

Seimo pirmininkė V. Čmilytė – Nielsen sako, jog vienalyčių partnerysčių (civilinės sąjungos) įteisinimo reikalauja yra žmogaus teisės, su kuriomis Lietuvoje vėluojama. Ar iš tiesų šeimos teisinio statuso nesuteikimas vienalytėms poroms pažeidžia žmogaus teises? Ko griebiasi valdantieji, mėgindami pakeisti šeimos sampratą? Kaip Seimas bando apeiti Konstituciją, kuri yra Lietuvos visuomenės sutartis? Apie visą tai pokalbis su teisininku dr. Vygantu Malinausku.

LVI valdybos narys, teisininkas dr. V. Malinauskas pabrėžia, kad diskusijoje apie tai ar valstybė privalo įteisinti vienalyčių porų statusą kaip šeimos statusą svarbu atkreipti dėmesį į skirtumą tarp teisių ir laisvių. „Žmogus laisvoj šaly gali vadintis kuo nori ir turėti emocinį ryšį su kuo nori. Jam nereikia valstybės leidimo tam. Ir niekas negali to uždrausti. Tai yra laisvė“. Tačiau, dr. V. Malinauskas pastebi, kad „teisės ir laisvės nėra sinonimai. Aš turiu teisę tik tada, jei kažkas turi atitinkamą pareigą. Ten kur baigiasi kažkieno pareigos, baigiasi ir mano teisės. Negali egzistuoti mano teisė be kažkieno pareigos. Tuo tarpu laisvė yra tada, kai aš neturiu pareigos klausytis kieno nors nurodymų. Bet laisvė taip pat ir nesukuria kitiems pareigos, skirtingai nuo teisių, tenkinti mano reikalavimų“.

Dr. V. Malinausko teigimu, valdantieji stumdami civilinių sąjungų projektą siekia ne apsaugoti piliečių laisves, bet jas apriboti. Siekiama tam tikros grupės interesą save vadinti šeima paversti teise, kuri sukurtų privalomas teisines pareigas visai likusiai visuomenei. Taip iš didžiosios dalies visuomenės atimant laisvę nelaikyti šeima tų bendro gyvenimo formų, kurios neturi šeimai būdingų prigimtinių savybių. Savybių, nuo kurios pateisina šeimos, kaip valstybės ir visuomenės pagrindo statusą.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

F64       2022-09-17 21:58

genderizmas - tai tiesiog Žmonių civilizacijos naikinimo įrankis . Aukštinant homoseksualumą(visiškai nelogiškas pavadinimas ,nes tai tikrai nieko bendra neturi su normaliu žmogišku seksualumu).Tai įrodo ir senovės Graikijos ir senovės Romos imperijos civilizacijų žlugimai. Ar tikrai mums to brudo šiandien taip labai reikia ,kad jį įsileidom net į Lietuvos Seimą?

T0mas J.       2022-09-15 19:52

“Ar santuokos yra žmogaus teisė?”
(”žmogaus” - reiškia VIENO žmogaus)
Ne. Santuoka yra ŽMONIŲ teisė. Kol žmogus yra vienas - jokios santuokos nebus.
Nes Konstitucija sako: “Santuoka sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu”.
Akivaizdu jog žmonės yra DU (ne vienas) ir netgi pasakyta KOKIE tai žmonės - vyras ir moteris.
Nėra reikalo rašyti ilgus straipsnius, kurti ilgus video apie vieną aiškų Konstitucijos sakinį.

Life Site News 2       2022-09-15 18:23

Tai supratus, rinktis tarp dviejų apeigų net nekyla noras, nes protas ir meilės gaivinamas tikėjimas parodo, kuri iš jų atitinka Dievo valią, o kuri – ne. Siela, mylinti Viešpatį, nesitaiksto su nuolaidžiavimais ir pasiruošus paukoti net gyvybę dėl Bažnyčios.
PL: Kai kurie mano, kad turėtume pasinaudoti šia krize ir prašyti būsimojo popiežiaus negrįžti į Summorum pontificum, o suteikti visišką laisvę tradicinei liturgijai? ar tai įmanoma?
Abp. Viganò: Tradicinė liturgija jau turi de iure visišką laisvę ir visas teises dėl savo garbingos senovės, Šv. Pijaus V bulės Quo Primum ir ją ratifikavusios bažnytinės institucijos jau du tūkstančius metų. Tai, kad ši laisvė nepasinaudojama, nulemia Dievo tarnų „apdairumas“, kurie nekritiškai pakluso bet kokiam Bažnyčios valdžios sprendimui dėl vergiškumo nuodėmės, o ne dėl paklusnumo Dievui, kuris yra tos valdžios kilmė ir galutinė pabaiga.
Visiška laisvė tradicinei liturgijai tikrai bus atkurta ir de facto, tačiau kartu su šiuo atkūrimu reikės panaikinti naują apeigą, kuri puikiai pasitvirtino kaip liturgijos kilmė.

Life Site News 1       2022-09-15 18:21

Piktnaudžiavimas Kristaus galia, siūlant heterodoksines doktrinas arba primetant su jais susijusias normas, šis vidinis ryšys su Kristumi Galva ir su Jo mistiniu kūnu, Bažnyčia, išnyksta. Tiesą sakant, popiežiaus vietinė valdžia naudojasi visomis absoliučios, tiesioginės ir tiesioginės Bažnyčios valdžios prerogatyvomis tik tiek, kiek ji atitinka jos pagrindinį tikslą – salus animarum, visada sekantį Tradiciją ir ištikimybę mūsų Viešpačiui.
Be to, naudodamasis šia valdžia, popiežius naudojasi ypatingomis valstybės malonėmis, bet jos neturi jokios įtakos ten, kur jis veikia prieš Kristų ir Bažnyčią. Štai kodėl įnirtingiems Bergoglio bandymams, kad ir kokie žiauriems ir griaunantiems, nenumaldomai lemta žlugti.
PL: Ką patrartumėt pasauliečiams, kuriuos ši padėtis liūdina?
Abp. Viganò: pasauliečiai yra gyvi Mistinio Kūno nariai, todėl jie turi teisę reikalauti, kad valdžia veiktų ir leistų įstatymus pagal įgaliojimą gautą iš Kristaus. Kai ši žemiškoji valdžia veikia ir leidžia įstatymus prieš Kristaus valią, tikintieji turi suprasti, kad šis išbandymas yra apvaizdos leidžiama priemonė, siekiant atverti akis po dešimtmečius trukusių nukrypimų ir veidmainystės.

Tai supratę, jie pastebės lobį, kurį iš jų pagrobė tie, kurie turėjo jį pasilikti ir perduoti ateities kartoms, o ne paslėpti jį nuvertinę, kad pakeistų klastote. Tuo metu jie prašys Dievo didybės sutrumpinti išbandymo laiką ir suteikti Bažnyčiai aukščiausią ganytoją, paklūstantį Kristui.

PL: Atrodo, kad vyskupijos kunigai yra popiežiaus priemonių prieš tradicinę liturgiją taikiniai ir pagrindinės aukos: ką jiems patartumėte?

Abp. Viganò: Dešimtmečius iki Vatikano II Susirinkimo Bažnyčios vadovai puikiai suvokė didėjančią modernistų infiltratorių maišto grėsmę. Dėl šios priežasties Pijus XII turėjo centralizuoti valdžią, tačiau jo sprendimas, kad ir koks jis būtų suprantamas, sukėlė dvasininkams idėją, kad Bažnyčios autoritetas yra nenuginčijamas, nepaisant to, ką ji gali įsakyti, o doktrina moko, kad nekritiškas įsakymų priėmimas yra vergiškumas, o ne tikras paklusnumas.

Sustiprintas šio požiūrio, kurį vyskupai ir kunigai jautė Vatikano II Susirinkimo metu, kiekvienas, kuris įvykdė perversmą, pasinaudojo šiuo paklusnumu primesti tai, kas iki tol buvo neįsivaizduojama. Tuo pačiu metu posusirinkimo indoktrinacijos darbas ir negailestingas kelių disidentų valymas padėjo tai pasiekti.
Šiandieninė padėtis leidžia blaiviau pažvelgti į posusirinkiminius įvykius dar ir dėl to, kad dabar visi mato „susirinkimo pavasario“pasekmes – nuo tiek vyskupijos, tiek religinių pašaukimų krizės iki sumažėjusio lankomumo.
Benediktui XVI liberalizavus senovinių Mišių prieinamumą, daugelis kunigų atrado neįkainojamus tikrosios liturgijos lobius, kurie iki tol jų visiškai nežinojo ir tose Mišiose iš naujo atrado. Tie, kurie patyrė šį malonės „stebuklą“, nebenori jo atsisakyti. Todėl kviečiu visus savo brolius kunigus švęsti Šv. Pijaus V Mišias ir leisti Kristui – Kunigui ir Aukai – veikti savo kunigiškose sielose ir suteikti savo tarnystei tvirtą, antgamtinę prasmę.
Patariu šiems kunigams priešintis ir parodyti tvirtumą susidūrus su daugybe piktnaudžiavimų, kurie tęsiasi jau per ilgai. Tai padėtų jiems suprasti, kad neįmanoma apaštališkų Mišių [Tridento Mišių] prilyginti toms, kurias išrado arkivyskupas Annibale Bugnini [Novus Ordo Missae], nes pirmiausia tiesa tvirtinama nedviprasmiškai siekiant šlovinti Dievą ir gelbėti sielas, o antroje tiesa apgaulingai nutylima ir dažnai paneigiama, siekiant įtikti pasaulio dvasiai ir palikti sielas klaidoje bei nuodėmėje.

Life Site News       2022-09-15 17:45

Arkivyskupas Viganò: „Autoritarinis tironas“ popiežius Pranciškus padarė milžinišką žalą Bažnyčiai
Paix Liturgique (PL): Jūsų Ekscelencija, kodėl po Vatikano Susirinkimo liturgijos klausimas toks aštrus?

Arkivyskupas Carlo Maria Viganò: Liturginis klausimas yra labai svarbus, nes šventasis Mišių veiksmas apima liturgiją švenčiančio bažnytinio kūno mokymą, dorovę, dvasingumą ir discipliną. Taigi, kaip katalikiškos Mišios yra tobula ir nuosekli katalikų magisteriumo išraiška, taip reformuota liturgija [Novus Ordo] yra susitaikymo su nukrypimais išraiška; iš tiesų, ji atskleidžia ir patvirtina savo heterodoksinę esmę be Vatikano II Susirinkimo tekstų dviprasmybių ir verbiažo.

Palyginus galima sakyti, kad Tridento Mišių gyslomis teka sveikas Evangelijos kraujas, o naujosios apeigos – užkrėstu erezijos krauju ir pasaulio dvasia.

PL: Ar popiežius Pranciškus, kuris nesidomi liturgija, bent jau turi nuopelnų iškelti tikrąją problemą sakydamas, kad dvi liturginės formos – senoji ir naujoji – atspindi dvi skirtingas ekleziologijas?

Abp. Viganò: Būtent tai aš ką tik sakiau, ir tai yra būtent tai, ką (1968 m.) kardinolai Ottaviani ir Bacci pasmerkė savo „breve esame kritiko“ (trumpą kritinį patikrinimą), taip pat arkivyskupas Lefebvre’as buvo pasmerktas kitų vyskupų ir liturgų. Tai, ką pavadinote vienos apeigos „dviem liturginėmis formomis“, iš tikrųjų yra dvi skirtingos apeigos, viena visiškai katalikiška ir viena, kuri tyli apie katalikiškas tiesas ir įkvepia protestantiško ir modernistinio pagrindo klaidas. Šiuo požiūriu Bergoglio yra visiškai teisus: tas, kas priima Vatikano II Susirinkimą ir jo eretiškus pokyčius, negali rasti klaidų, išreikštų tradicinėje liturgijoje, kuri dėl savo aiškumo tikėjimo išpažinime reiškia pasmerkimą ir žmonių  tų, kurie sumanė Novus Ordo, [mąstysenos] neigimą .

PL: Pernai vienas po kito buvo paskelbti keli puolimo prieš tradicines apeigas dokumentai, pradedant Traditionis custodes (2021 m. liepos 16 d.), vėliau – „Responsa ad Dubia“ (2021 m. gruodžio 4 d., tuometinio arkivyskupo). Arthuras Roche’as, CDW prefektas), o paskui apaštališkąjį laišką Desiderio desideravi (2022 m. birželio 29 d.). Ar vis dar turime vilties, kad puolimo bandymas žlugo ir kad senovės liturgija neužges?

Abp. Viganò: Pirmoji apgaulė, į kurią neturėtume patekti, yra tai, kad esame apgauti dėl ardomojo valdžios ir Magisteriumo veiksmų. Šiuo atveju turime dokumentus, kurie buvo paskelbti ne siekiant sutvirtinti mūsų brolius tikėjime, o siekiant juos nuo jo atitolinti, o tai akivaizdžiai prieštarauja popiežiaus Benedikto XVI Motu proprio Summorum pontificum, kuris vietoj to pripažino visišką teisės į Tridento liturgiją.

Antra, autoritarinio tirono, neakenčiančio Kristaus Bažnyčios, nesaikingumas atveria akis net ir nuosaikiausiam, parodydamas, kad visa susitaikymo sukčiavimas yra pagrįstas pasibjaurėjimu Tridento Mišių išsakytoms tiesoms, nors oficialiai teigiama, kad liturginė reforma turėjo tik padaryti šias tiesas labiau prieinamas tikintiesiems jas išverčiant.

PL: Traditionis custodes taikymo būdas įvairiose šalyse ir vyskupuose labai skiriasi. Kai kurie patvirtino popiežiaus dokumentą, tačiau iš tikrųjų jie nieko nepakeitė savo vyskupijose. Ar nejaučiama, ypač Italijoje, kad tas, kuris paseks Pranciškus, nesugebės išlaikyti šios represinės linijos?

Abp. Viganò: Bažnyčia nėra visuomenė, kurią valdo absoliutus monarchas, laisvas nuo bet kokios aukštesnės valdžios, kuris gali primesti savo užgaidą savo pavaldiniams. Bažnyčios galva yra Kristus, o Kristus yra vienintelis tikras jos karalius ir Viešpats, kurio vietininkas yra Romos popiežius, kaip ir apaštalų kunigaikščio įpėdinis.
https://www.lifesitenews.com/opinion/abp-vigano-authoritarian-tyrant-pope-francis-causing-incalculable-damage-in-the-church/?utm_source=daily-usa-2022-09-15&utm_medium=email

Kur bus riba?       2022-09-15 13:57

Dabar reikalaujama, kad “aukšta meile” grįsti vienalyčiai santykiai būtų pripažįstami šeima. O kur brėšime ribą? Jei stipri lytinė meilė pasireiškė kartu gyvenančiam šuniui, vaikui, ožkai, vibratoriui- ar jau irgi galima registruoti šeimą? Protingiausia būtų nesiimti ilgaamžės visuomenės patirties revizijų. Galima (gal) nekreipti į tai dėmesio, bet vadinti šeima- tai jau virš visko.

Ko jaudintis       2022-09-15 7:12

Tuoj nukalsime ruskius ir tada lengviau bus kovoti prieš partnerystes. Ar ne taip?

Melskimės,       2022-09-15 6:00

kad mūsų valdantieji neišsižadėtų krikščioniškojo pagrindo, kuris yra valstybės laisvės pamatas, kad Marija, Šeimų Karalienė, remtų krikščioniškas šeimas ir visus geros valios žmones ginant šeimos teises, kad vyro ir moters santuoka pagrįsta šeima nebūtų sulyginta su įvairiais kartu gyvenančiais asmenų dariniais, kad padėtų atremti totalitarinės sistemos, kuri siekia kontroliuoti žmogų iš visų pusių nuo pat jo vaikystės, prigimtinės šeimos puolimą. Amen.

Rekomenduojame

Dominykas Vanhara. Kremliaus diplomatinės pergalės

Italijos rinkimai – žemės drebėjimas ES?

Karas Ukrainoje. Du šimtai vienuoliktoji (rugsėjo 22 diena)

Danija nutraukia asmenų, jaunesnių nei 50 metų, skiepijimą nuo kovido infekcijos

Marius Parčiauskas. Kaip išliksim, jeigu tėvystę siesim tik su skurdu ir depresija?

Linas Karpavičius. Kaip vyksta manipuliavimas žmonėmis?

Marius Parčiauskas. Rusijai atnaujinti puolimą nėra jokių šansų

Flandrijos vyskupai oficialiai parėmė ir pasiūlė tos pačios lyties porų laiminimo ceremoniją

Audrius Globys, dr. Darius Alekna. Ką valdžiai sako apklausos?

Karas Ukrainoje. Du šimtai dešimtoji (rugsėjo 21 diena)

„Demografija yra mūsų pusėje“ – švedų repo atlikėjas sako juodaodžiams ir rudaodžiams, kad jie laimės prieš dešiniuosius

Ramūnas Aušrotas. Vaiko institucinės globos pertvarka Lietuvoje patiria fiasko?

Ką Europai reiškia dešiniųjų pergalė Švedijoje?

Likimo valiai paliktos lietuviškos mokyklos Lenkijoje: vadovėliai lenkų kalba, finansavimo trūkumas ir kova dėl išlikimo

Tos pačios lyties asmenų civilinė sąjunga bus lygi šeimos teisiniams santykiams – teisininkai

Civilinė sąjunga ruošiama už akių

Vengrija rizikuoja netekti 7,5 milijardų eurų ES lėšų

Karas Ukrainoje. Du šimtai devintoji (rugsėjo 20 diena)

Ramūnas Aušrotas ir Rengimo šeimai asociacija. Niekam, net įstatymo teikėjams, nėra aišku, kokias teises įgis, partnerystę sudarę asmenys

Karas Ukrainoje. Fronto linijos pokyčiai 2022 metų vasaris-rugsėjis

COVID-19 finansų tyrimas: influencerių palankumas valdžiai ne už dyką?

Karas Ukrainoje. Du šimtai aštuntoji (rugsėjo 19 diena)

Vengrija nebegali būti laikoma visiškai demokratiška šalimi, tvirtina ES įstatymų leidėjai paskutiniame išpuolyje prieš Orbano vyriausybę

Linas Karpavičius. Oi neteisus jūs Arestovičiau, neteisus…

Karas Ukrainoje. Du šimtai septintoji (rugsėjo 18 diena)

Kard. Sigitas Tamkevičius SJ. Sunkus pasirinkimas – XXV eilinis sekmadienis

Ramūnas Aušrotas. Pamatėme, kad problema ne tokia jau išsigalvota

Karas Ukrainoje. Du šimtai šeštoji (rugsėjo 17 diena)

Dominykas Vanhara. Maksimaliai užkardyta galimybė vietos politikams dalyvauti savivaldos rinkimuose ne per partijas

Demografinio sprogimo mitas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.