Įžvalgos

Vygantas Kaniava. Atsakymas Laisvūnui Šopauskui: Bažnyčia netylėjo

Tiesos.lt redakcija   2017 m. liepos 4 d. 18:26

13     

    

Vygantas Kaniava. Atsakymas Laisvūnui Šopauskui: Bažnyčia netylėjo

Skelbiame Vyganto Kaniavos repliką, kuria jis portale pozicija.org atkreipė dėmesį į itin aktualų, bet žiniasklaidos nutylėtą Lietuvos vyskupų laišką katechetams ir tikybos mokytojams, paskelbtą 2017 m. gegužės 31 d.

Iš esmės pritariu Laisvūno Šopausko mintims publikacijoje „Liberalmarksistinio revoliucinio teroro pradžia Lietuvoje (II)“. Tačiau reikėtų patikslinti požiūrį į Bažnyčia toje vietoje, kurioje Laisvūnas kalba, jog „katechetikos ekspertės galima sakyti viešojoje erdvėje pristatė Bažnyčios poziciją (Bažnyčios autoritetai arba tylėjo, arba jų balsas nebuvo girdimas), toks jų kalbėjimas leido ištransliuoti vaizdinį, kad „naudingo idioto“ vaidmenį atlieka visa Bažnyčia“.

Tačiau Bažnyčia netylėjo. Tik, kaip įprasta, jos nuomonės neklausoma. Šį kartą žiniasklaida Bažnyčios poziciją paprasčiausiai ignoravo dar kartą patvirtindama, jog „žodžio laisvė“ suprantama taip, kaip vienų teisė kalbėti ką nori, suteikiant kitaminčiams teisę tik pirmųjų klausytis.

Gegužės 31 d.  Lietuvos vyskupai viešame laiške katechetams ir tikybos mokytojams nurodė, kad žmogaus ugdymas – tai ne tik suteikimas jam žinių, bet ir jo įgalinimas gyventi vadovaujantis savo įsitikinimais, kad tikybos mokymas apima ir dorinį ugdymą. „Kiekvieną dovaną žmogus gali panaudoti geram ar piktnaudžiauti ja“.  „Tai žmogaus laisvės didybė ir kartu tragedijos pavojus“, – rašoma laiške.

Lietuvos vyskupai laiške pabrėžė: „Turime vadovautis tikėjimo mokymu, skelbiančiu, kad kiekvienas žmogus be jokių išimčių yra Dievo mylimas ir vertas pagarbos“. Kartu paliepė: „visada drąsiai, be jokios baimės pateikite Kristaus Evangelijos mokymą apie žmogų, turintį Dievo jam suteiktą prigimtį, apie šeimą kaip vyro ir moters neišardomos meilės sąjungą, apie santuoką, kylančią iš šios meilės.“ „Privalome atskirti netvarkingus potraukius nuo jų įgyvendinimo veiksmais.“ „Tokia pozicija tikrai nėra „homofobiška“, kaip kartais bandoma mus apkaltinti. Atvirkščiai, ji kyla iš tikros pagarbos ir meilės kiekvienam žmogui, kokios orientacijos jis bebūtų. Mūsų pareiga – gerai išmanyti Katalikų Bažnyčios mokymą šiuo svarbiu klausimu, jį perteikti kuo tiksliau ir tinkamais pedagoginiais būdais.

Drauge atminkime griežtą popiežiaus Pranciškaus perspėjimą dėl „gender“ ideologijos ir ja remiantis vykdomos indoktrinacijos bei „ideologinės kolonizacijos“. Tai popiežius pavadino didžiuoju šeimos priešu, dalyvaujančiu pasauliniame kare siekiant sugriauti šeimą.

Gerbdami žmogų, nebijokime įvardyti nuodėmės: taip nepažeminame ir nepasmerkiame žmogaus, o tik atskleidžiame jo veiksmų blogį, paskatiname jį gręžtis į Dievą, tikrąjį gėrį ir laimę. Visada skleiskime atsiversti kviečiančios Evangelijos džiaugsmą.“

Taigi problema – ne Bažnyčios pozicijos buvimas/nebuvimas, o galimybė tą poziciją viešai išreikšti.

* * *

Lietuvos vyskupų laiškas katechetams ir tikybos mokytojams

Mieli tikybos mokytojai ir katechetai,

baigiantis mokslo metams nuoširdžiai dėkojame Jums už ištikimą darbą, už daugybę pamokų, ruošimąsi joms, už bendravimą su mokiniais. Taip pat ir už dalyvavimą kursuose bei rekolekcijose – tai padėjo ne tik profesionaliai tobulėti, bet ir dvasiškai augti.

Jūs atliekate labai svarbią paties Kristaus mums patikėtą užduotį skelbti išgelbėjimo žinią. Atskleisdami jaunimui tikėjimo grožį, padedate jam suprasti gyvenimo prasmę ir gelmę. Stiprinate viltį, kurios taip reikia jauniems žmonėms, kursiantiems ateities gyvenimą.

Dėkojame, kad ne tik perduodate žinias, bet ir savo pavyzdžiu, ir papildomai skirdami laiko padedate mokiniams dalyvauti renginiuose, įsitraukti į parapijų jaunimo grupių bei organizacijų veiklą.

Ugdyti žmogų – tai ne tik suteikti jam žinių, bet ir įgalinti jį gyventi vadovaujantis savo įsitikinimais. Todėl tikybos mokymas apima ir dorinį ugdymą.

Ačiū už tai, kad drąsiai pristatote Kristaus tiesą apie pasaulį ir žmogų, nevengdami ir jautrių, kartais problemiškomis laikomų temų, pavyzdžiui, lytiškumo. Visas žmogus yra sukurtas Dievo, ir visa, kas Dievo jam duota, yra dovana. Kiekvieną dovaną žmogus gali panaudoti geram ar piktnaudžiauti ja. Tai žmogaus laisvės didybė ir kartu tragedijos pavojus.

Turime vadovautis tikėjimo mokymu, skelbiančiu, kad kiekvienas žmogus be jokių išimčių yra Dievo mylimas ir vertas pagarbos; Viešpats nori laikinosios ir amžinosios jo laimės. Žinome ir tai, kad žmogus gali nusidėti, ir taip iš tiesų atsitinka. Bet Jėzus atėjo gelbėti mūsų iš bet kokios nuodėmės. Visada drąsiai, be jokios baimės pateikite Kristaus Evangelijos mokymą apie žmogų, turintį Dievo jam suteiktą prigimtį, apie šeimą kaip vyro ir moters neišardomos meilės sąjungą, apie santuoką, kylančią iš šios meilės. Mes, katalikai, turime ne tik teisę į savo pažiūras, bet ir paties Kristaus įpareigojimą jas pristatyti pagarbiai, argumentuotai ir su meile.

Įsiklausykime į popiežiaus Pranciškaus raginimą su visais žmonėmis elgtis taip, kaip Jėzus elgėsi. Kristus nepažemino nė vieno, nuoširdžiai prie Jo besiartinančio. Todėl ir mes negalime žeminti ar smerkti žmonių, kurie turi potraukių, Katalikų Bažnyčios katekizme vadinamų netvarkingais (žr. KBK 2357). Nuo Evangelijos tiesos nusigręžtume ir teigdami, kad bet kokie su tais potraukiais susiję veiksmai yra geri. Privalome atskirti netvarkingus potraukius nuo jų įgyvendinimo veiksmais. Kaip nurodo Katekizmas, su tokiais žmonėmis „reikia elgtis pagarbiai, su užuojauta, taktiškai, vengti kaip nors neteisingai juos atstumti“ (KBK 2358).

Tokia pozicija tikrai nėra „homofobiška“, kaip kartais bandoma mus apkaltinti. Atvirkščiai, ji kyla iš tikros pagarbos ir meilės kiekvienam žmogui, kokios orientacijos jis bebūtų. Mūsų pareiga – gerai išmanyti Katalikų Bažnyčios mokymą šiuo svarbiu klausimu, jį perteikti kuo tiksliau ir tinkamais pedagoginiais būdais.

Drauge atminkime griežtą popiežiaus Pranciškaus perspėjimą dėl „gender“ ideologijos ir ja remiantis vykdomos indoktrinacijos bei „ideologinės kolonizacijos“. Tai popiežius pavadino didžiuoju šeimos priešu, dalyvaujančiu pasauliniame kare siekiant sugriauti šeimą.
Gerbdami žmogų, nebijokime įvardyti nuodėmės: taip nepažeminame ir nepasmerkiame žmogaus, o tik atskleidžiame jo veiksmų blogį, paskatiname jį gręžtis į Dievą, tikrąjį gėrį ir laimę. Visada skleiskime atsiversti kviečiančios Evangelijos džiaugsmą.

Šia proga dar kartą kviečiame į Lietuvos jaunimo dienas Vilniuje š. m. birželio 23–25 d. Padėkite jauniems žmonėms jose dalyvauti, palydėkite juos į šią išskirtinę jaunimo tikėjimo šventę. Tai bus dovana ir jaunimui, ir Jums. Jauni žmonės geriausiai išmoksta to, kuo gyvena jų mokytojai.

Birželio 25-ąją jaunimo ir visų Lietuvos katalikų laukia dar vienas nepaprastai svarbus įvykis – arkivyskupo Teofiliaus Matulionio beatifikacija. Būsimojo palaimintojo drąsa, nuoširdumas skelbiant Kristaus mokymą bei nepalaužiamas tvirtumas jo laikantis tegul bus mums įkvepiantis pavyzdys.

Lietuvos vyskupai

Vilnius, 2017 m. gegužės 31 d.

Šaltinis: Vatikano radijas

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Dzeikas       2017-07-6 5:36

Pikc., 2 protingi visada randa bendra kalba kaip sutampa 2 tiesios linijos. Durnius niekad neranda bendros kalbos nei su protingu, nei su durnu, kaip niekad nesutampa kreiva linija nei su tiesia, nei su kreiva.
Esi lietuvisko, baudziavinio mastymo.Kai tokiam lietuvizmui pasiulo sprest misle su 2 sprendimais jo mastymas negali rasti sprendimo.Nes ribotas. Rusai, o jie tokius uzdavinius sprest moka net paprasti zmones,  pagal si pozymi be vargo aptinka ne sava,kad ir kaip gerai rusiskai kalbetum. Kaip sprendziama nesakysiu.Pagysi - ismoksi.Nepagysi - reiskia kursi Lietuva.
Nors uz komentara dekoju.Reiskia parasiau gerai, kam nereikia nesuprato.

Dėdė > Pikc       2017-07-6 1:55

Ką iš principo manytumėt, jei atsirastų Lietuvoje katalikų lietuvių, norinčių pereiti į Lenkijos KB jurisdikciją, ypač artėjant tikėtinai KB schizmai? Aš asmeniškai apie tai jau svarstau.

Pikc       2017-07-6 0:30

Ir sugebėk tu man į vieną komentarą sudėti diametraliai priešingus pareiškimus. smile

Dzeikas       2017-07-5 19:39

Kaip visadaui:
Man regis pataikete i 10-a!
juk kaip paprasta: yra sakykla - ko kunigai tyli, juk visais varpais must reikia.O prezidentei kardinolas ar vyskupas galetu pasakyt, kad apsisprestu, ar su tauta, ar su sodomitais. Ir ne vyskupas pas preze pasiuntinuku, o preze turetu rupintis, kad neatskirtu nuo baznycios.
Negi uz sutaisytus baznyciu stogus kunigai parsidave? Reikia eiti vabank siuo klausimu: atviriesiems sodomitams ir juos palaikancius krikscioniu susirinkimuose ne vieta.
Tiesa sakant pagrindine priezastis kodel as ne katalikas tai kunigu kysimasis i politika. Tamsus reikalas ta kataliku baznycia…

Va taip       2017-07-5 17:55

Tokia bažnyčia neapgins, o jei ginsiesi, tai dar pagalį pakiš. Nusigyvenome. Matyt kokiam bažnyčios tarnui labiau rūpi lizingu automobilį gauti, nei pareikšti savo nuomonę tikėjimo klausimais.

Įvertinimas       2017-07-5 16:52

Švelnus, aptakus Lietuvos KB pasisakymas sodomitų atžvilgiu, kai šie viešai reklamuojasi, žygiuodami Baltic Pride paraduose. Ką gi, netoli tas laikas, kai ir Lietuvoje bus įteisintos sodomitų partnerystės ir “santuokos”.

ką galvoti po tokio liudijimo apie drąsą       2017-07-5 14:57

Z.Vaišvila jaučiasi kaltas ir atsiprašo, kad taip anksti nusišalino nuo politikos. „Aš esu kaltas, nes spjoviau pamatęs, kas čia darosi dar 1992 m, - pasakojo jis, - tačiau dar didesnis moralinis spjūvis į veidą man buvo tas vaizdas, kai aš pamačiau, kaip D.Grybauskaitė elgiasi su bažnyčia ir jos hierarchais. Lietuvos prezidentė, kuri atstovauja valstybę, ir Lietuva su Vatikanu pasirašiusi tris sutartis dėl valstybės nesikišimo į bažnyčios reikalus. Tačiau aš pats mačiau, kad kai dar prieš porą metų, kai vyko referendumas dėl žemės, prezidentė D.Grybauskaitė buvo užvažiavusi pas arkivyskupą Sigitą Tamkevičių arbatos atsigerti. Ir po kelių dienų S.Tamkevičius susikvietė pas save visus Kauno vyskupijos kunigus, ir kurie kaip sovietmečiu vienbalsiai nutaria kreiptis į tautą, ir raginti žmones neiti į referendumą. Mane tai pribaigė, nes pats prisimenu, kaip arkivyspukas dar sovietmečiu buvo teisiamas, ir kokie milicijos kordonai visur stovėjo. Tai man buvo pats didžiausias moralinis smūgis ir spjūvis visiems piliečiams, kurie surinko 300 tūkst. parašų referendumui dėl žemės“.

Tarabilda       2017-07-5 11:20

Mandagus, nemandagus atsakymas, bet toks buvo. Klausimas kitas, kad tas atsakymas nebuvo plačiau paviešintas, ir čia jau vyskupai neturėtų verkšlenti, kad jų pareiškimo niekas neskelbė. Būtų taip ramiai ir prasnaudę, neva savo darbą padarė, o kad niekas apie tai nežino, tai ne jų kaltė.
Kovojanti už Kristaus mokymą bažnyčia taip neturėtų elgtis. Niekas jiems netrukdė ir netrukdo eiti net pas pačią prezidentę ir pareikalauti, kad bažnyčios žodis nebūtų ignoruojamas pagal visas galiojančias demokratijos ir žodžio laisvės taisykles. Būtent tas neveiklumas ir parodė mūsų bažnyčios veiklos dviprasmiškumą ir pasidavimą gender main streemui, kurį toleruoja ir propaguoja ta pati valdžia bei jai pataikaujanti žiniasklaida.

Kaip visada       2017-07-5 10:18

Skystas atsakymas apie nieką, kad tik nepažeistų vyraujančios linijos. Jau galėjo nieko neatsakinėti. Čia kaip mandagus paburbėjimas nuleidus galvą ant kurios myžama. Kažkur kažką paskelbė siaurame ratelyje kažkokį popierėlį-kreipimasi, o per sekmadienio mišias nutylėjo. Ir tai vadina “bažnyčia netylėjo”. Kam ta orvelinė žiniasklaida, kai yra sakykla.

VaidasVDS       2017-07-5 8:44

Bet kuri materiali bažnyčia yra faktiškai neveiksminga, nes bando vadovauti iš viršaus ir kuria tai, kas bando atitikti ir “ciesoriaus” požiūrį, ir bent kažkiek suderinti su savo dogmatinėmis tiesomis.
Neaišku, kodėl oficiali bažnyčia remiasi Katekizmu, savuoju mokymu, o ne savo Šventu Raštu. Beje kunigai nutylėjo šią katekizmo vietą - “Jokiu atveju negalima jų pateisinti.” O tokį pasakymą pagal šiandienos “ciesoriaus” nustatomas taisykles galima pavadinti ir homofobišku.
Jėzaus mokyme apie santykius su homoseksualais nėra pasakyta visiškai nieko. Tačiau Jėzus pagal NT (Mt 19) pakartojo ir ST esančią tiesą „Argi neskaitėte, jog Kūrėjas iš pradžių sukūrė žmones kaip vyrą ir moterį 5 ir pasakė: Todėl vyras paliks tėvą ir motiną ir glausis prie žmonos, ir du taps vienu kūnu.”
Tuo tarpu Paulius (Rom 1) visiškai žmogiškai (bet ne dvasiškai) kerta iš peties:
“24 Todėl Dievas per jų širdžių geismus atidavė[i8] juos tokiam neskaistumui, kad jie patys teršė savo kūnus. 25 Jie Dievo tiesą iškeitė į melą ir lenkėsi bei tarnavo kūriniams, o ne Kūrėjui, kuriam šlovė per amžius. Amen! 26 Štai kodėl Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai. Jų moteriškės prigimtinius santykius pakeitė priešingais prigimčiai. 27 Panašiai ir vyriškiai, pametę prigimtinius santykius su moterimis, užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais, ir jiems būdavo jais pačiais už iškrypimą vertai atmonijama. 28 Jie nesirūpino pažinti Dievą, tai ir Dievas leido jiems vadovautis netikusiu išmanymu ir daryti, kas nepridera. 29 Todėl jie pilni visokio neteisumo…”.
Iš čia mes matome, kaip skiriasi Dievo žodis nuo žmogaus žodžio. Tačiau žmogaus žodis yra daug suprantamesnis ir priimtinesnis patiems žmonėms. Jame yra daugiau griežtumo, smerktinumo. Tikrasis Dievo žodis visada suteikia žmogui galimybę rinktis tarp dvasinio gėrio ir blogio, o žmogaus žodis yra nekantrus, suirzęs ir smerkiantis bei reikalaujantis nedelsiant nutraukti bet kokią nedorybę. Ir būtent tai kai kuriais atvejais sukelia nedoro ar nelaimingo žmogaus priešišką reakciją net ir teisingam žmogiškam nurodymui.
Tikrasis Dievo žodis sako taip:
“Mt 6 33 Jūs pirmiausia ieškokite Dievo karalystės ir jo teisumo, o visa tai bus jums pridėta.
Mt 5 20 Taigi sakau jums: jeigu teisumu neviršysite Rašto aiškintojų ir fariziejų – neįeisite į dangaus karalystę.
Jn 7 24 Tad neteiskite pagal išorę, bet žiūrėkite teisingumo“.
——
Taigi, tikrasis Dievo žodis iš esmės nesiskiria nuo Pauliaus žodžio, bet jis yra daug kantresnis, perkeliantis atsakomybę paties žmogaus pasirinkimui ir vengiantis žmogaus išankstinio pasmerkimo.
Dvasiniu požiūriu homoseksualumas turi būti laikomas žmogaus asmenine nelaime, nepriklausomai nuo tos nelaimės kilmės. Ir tik pats toks nelaimingas žmogus, atradęs tikrąją dvasinę tiesą, gali bandyti keisti savąją sąmonę ir savo suvokimą, nes “Dievui įmanoma viskas”. Kitokios dvasinės pagalbos nelaimingam žmogui suteikti negalima. Ir vėlgi renkasi pats žmogus, o ne kažkas jam įsakinėja ar priekaištauja…

Bažnyčia ploja       2017-07-5 7:16

fariziejams?Mes neturim bažnyčios?Ta tik konservatorių-liberalų politikos dalinys?

Dzeikas       2017-07-5 5:12

A1:
Taip, meile sodomitams, ne sodomijai, taip pat.
Taciau tai nereiskia, kad meile sodomitams uzkardytu nuo anatemos, arba atskyrimo nuo baznycios, kai ju veikla tampa pavojinga krikscionims ir kai sodimtai viesai eksponuoja sodomija. Lygiai kaip nusaunu pasiutusi suni kai neturiu galimybes jo isgydyti ir apsisaugotio nuo jo keliamo pavojaus.
Mano poziuriu , jei baznycia neprimena ir netaiko sios priemonems atviriesiems sodomitams, tai tolygu nesudancios druskos raiskai kaip parasyta Biblijoje.Su atatinkamom ten pat parasytom pasekmem.

Al.       2017-07-5 0:06

,,meilės kiekvienam žmogui, kokios orientacijos jis bebūtų”. Tai yra meilės sodomitams ? Ir kuo tai ypač skiriasi nuo gender ideologijos ?

,,Taigi problema – ne Bažnyčios pozicijos buvimas/nebuvimas, o galimybė tą poziciją viešai išreikšti.”

Bėda ta, kad Bažnyčia nuolaidžiauja dorovės priešams ir leidžia niekinti jos gynėjus. O dėl galimybės išreikšti savo požiūrį, tai kas gi trukdo atkurti krikščionišką partiją ir steigti krikščioniškus laikraščius, žinių agentūras, o taip pat ir krikščioniškus bankus, mokyklas (ne tik turčiams, bet ir žmonėms) ir visa kita ?


Rekomenduojame

Skandalas. Donatas Raščius:  KTU rektorius P. Baršauskas – plagiatorius! Petras Baršauskas: KTU puola Rusija! Ką atsakys VSD?

UNESCO kreipimasis į LRT generalinį direktorių A. Siaurusevičių: E. Jakilaičio laidoje „LRT Forumas“ išsakyta neobjektyvios ir šališkos pozicijos

Edmundas Jakilaitis: „Tautieti, būk akylas – priešai nesnaudžia!“

Vytautas Rubavičius. Kaista Europos Sąjungos ir Lenkijos santykiai: teisės ir teisingumo klausimas

Petras Auštrevičius irgi trokšta tiesos: „O gal ji ne per vėlai?! Ir kaip tik valstybės naudai, o ne „prieš valstybę“?!“

Petras Plumpa. Laisvė Tiesoje

Šventojo Sosto kova su vaikų išnaudojimu: pradėtas tyrimas dėl vieno diplomato kunigo „pedopornografinių veiksmų“

Seimo nariai prašo Europos Komisiją gerbti migrantų kvotas atmetusių šalių suverenumą

Vytautas Sinica. Apie katalikų požiūrį į pabėgėlius: kodėl pripažindami moralinę tiesą, turime pripažinti ir mažiausiai tris politines tiesas?

Vidmantas Valiušaitis. Lietuvos XX a. istorinės dramos mazgas – 1940–1941-ieji*

Krescencijus Stoškus. Nesusikalbėjimo akligatviai

Iš propagandos frontų. Belaukiant „dienos X“: Valatka jau supasavo, tuoj kirs ir tūzą(?) – Algimanto Rusteikos žinios iš užfrontės

Irena Vasinauskaitė. Meškuičių gimnazijos profsąjunga: pasiūlytų taikos sutarčių parodijos (2)

Vytautas Rubavičius. Kada prezidentė pasiūlys savą „idėją Lietuvai“?

Nigelas Farage’as Europos Komisijos pirmininkui J.-C. Junckeriui: „Jūs nieko nepasimokėte!“

J.-Cl. Junckeris: „Pernai teturėjom dvi galimybes: drauge parengti konstruktyvią Europos darbotvarkę arba išsiskirstyti. Aš pasirinkau vienybę“

Vengrijos vyskupas: popiežius yra neteisus dėl pabėgėlių, tai invazija

Scott Yenor. Biologinė ir socialinė lytis bei kultūrinių karų kilmė (I dalis)

Vytautas Sinica. Traukis, Radžvilai!

Algimantas Rusteika. Iš struktūrinių frontų

Skandalas. Norvegijos tarnybos „Barnevernet“ užkulisiai: pelnas didesnis net už naftos įmonių

Jonas Grigas. Akademinė „skelbk arba žūk“ kultūra vertina tik mokslo publikacijas

Kęstutis Navakas. Ąžuolyną pavers disneilendu?

„NE Stambulo konvencijai!“: paraginkime laišku Europos Parlamento narius ryžtingai atmesti Stambulo konvenciją

Naujienos iš propagandos frontų: manevrai „Rinkimai“ prasideda. Pirmieji Algimanto Rusteikos komentarai iš užfrontės

Kodėl tauta negali atleisti Vytautui Landsbergiui „už kolūkius“?

Vytautas Sinica. Apie politikų dviveidystę, arba „Kieno gyvybė brangesnė“?

Romas Lazutka apie tuščias kalbas be faktų: „Jei sovietmetis yra lygiava, Lietuvą tektų pripažinti labiausiai sovietine“

Algimantas Zolubas. LR Seimo kėslas Lietuvoje statyti babelio bokštą

Audrius Bačiulis. Kaip gaminamos Fake News: „Deutsche Welle“ ir „Redaktionsnetzwerk Deutschland“ atvejis

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.