Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: Metro Vilniuje – neišvengiamas sprendimas

Tiesos.lt redakcija   2020 m. balandžio 8 d. 11:20

51     

    

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: Metro Vilniuje – neišvengiamas sprendimas

Jūsų dėmesiui siūlome „Iš savo varpinės“ laidą, kurioje laidos vedėjas Vitalijus Balkus ir jo kviestiniai svečiai – piliečių asociacijos „Metro sąjūdis“ prezidentas, verslininkas Juozas Zykus bei buvęs LR Seimo narys, savo laiku registravęs Metro įstatymą Artūras Skardžius – pristato savo argumentus, kodėl, jų manymu, būtent metro, o ne, pavyzdžiui, tramvajus, leistų Vilniui išsiveržti iš atsilikimo, užprogramuoto dar nuo tų laikų, kai jis tebuvo Rusijos imperijos provincijos miestas, ir „pagaliau tapti patogiu miestu su patogiu susisiekimu ar ir toliau likti juokinga spūstyse stovinčia provincija“.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tvankstui       2020-04-18 19:51

Kad būtų parašyta, šito neskaičiau. Bet tai akivaizdu. Gamintojas moka PVM’ą. Perkantis jo gaminį pirkėjas moka PVM’ą. Tai jau antrą kartą už tą patį gaminį. Tik, berods, eksportuotojams PVM’as grąžinamas, dėl ko ne vienas sukčius, bent jau anksčiau, kurdavo fiktyvias įmones, rodydavo fiktyvų eksportą, ir “susigrąžindavo” PVM’ą. Tokių baudžiamųjų bylų būdavo. Ar aš ko nesuprantu?

Tvankstas       2020-04-16 10:38

Na——-‘kad PVM plėšiamas ne vieną kartą, tai, man atrodo, kiekvienam žinomas dalykas.’
Per 30 metų dar nesu skaitęs ar girdėjęs.
Jeigu rastumėte kur buvo parašyta, būkite geras, įdėkite nuorodą.
Dėkingas iš anksto.

Na,       2020-04-12 19:07

kad PVM plėšiamas ne vieną kartą, tai, man atrodo, kiekvienam žinomas dalykas. O kaip valdžiažmogius įtikinti, kad tai amoralu, kad tai apiplėšimas? Beje, jie tą žino. Kaip priversti taip nedaryti?

stasys        2020-04-10 12:21

Malonu pastebėti kad lašnos upelio seną lapiną vis dar kažkas jaudina .

sąsysui       2020-04-10 10:55

draugs sąsy, kad nereiktų čia viešai graudentis, koks esi niekam neįdomus ir nieko vertas, užsimauk kalsonus ant galvos (nuo kaukės dar pridusi)ir nueik prie Lašnos žąsis palesink. Tą tu gali, senas bolševike, be žalos visuomenei ir su nauda gamtai.

stasys        2020-04-10 8:38

Tvankstas kol kas neįrodė kad moka naudotis tomis savo žiniomis, o taip kaip sakosi daug visko matęs reiktu rimčiau argumentuoti pavyzdžiais . Reigardas kažkada ir gyrė stasiu ..o va šiandiena jo baidosi . Ko tik nepadarysi ir nepaaukosi tam kad apie save susikurtum šilta ‚lizdelį‘  ar kokį ‚spiečiu‘ . Ne tiek svarbu ka žmogus apie save galvoja kaip tai kuo dalinasi .

Raigerdas       2020-04-10 7:50

Gerbiamas Tvankstas atskleidė tik vieną sritį, kur yra sukčiaujama. Bet ir tai yra įrodymas, kad mūsų valstybę įkūrė sukčiai. Štai dar vienas kriminalų sukurta apgavystė, bet šitas buvęs ministras, šio įstatymo autorius, dabar, lyg tai, dirba obdusmenu. Ašis, ant kurios sukasi ekonomika, yra mainai. Tai buvo daroma nuo gilios senovės, kai vienas atsiskaito pienu ar kiaušiniais, o kitas pagamintais peiliais ar šaukštais. Tai dabar vadinasi barteriniai mainai. Vėliau, atsiradus pinigui, jis tapo universalia mainų preke. Kadangi lietuviams niekas nepaaiškina, kad šituose mainuoe dalyvauja ir kriminalas,ir doras žmogus, tai jų požiūris į mainus yra skirtingas, todėl mūsų valstybėje doras žmogus nėra apsaugotas nuo kriminalų. Kaip atlieka mainus kriminalas? Kriminalas pripažįsta tik vieno tipo mainus: jis pasiima prekę ar produktą ir mainais jums neduoda nieko. Tai yra žemiausio lygio mainai tarp žmonių. Doras žmogus tokių mainų tipo nepripažįsta ir juo nesinaudoja. Bet mūsų ekonomistai, tokie kaip A.Maldeikienė, nieko apie tai nėra net girdėję, nes sovietinėje politekonomikoje šito nemokė. Seimo nariai, parėmę galvas, irgi tame nieko nesusigaudo. Ir imame PSD mokestį. Jau pats pavadinimas Privalomas socialinis draudimas yra kriminalų maskuotė, kad neatrodytų tai, kaip apiplėšimas. Draudimas yra rizikos valdymo priemonė, naudojama apsisaugoti nuo galimų finansinių nuostolių rizikos. O kas yra socialinis draudimas ir dar privalomas socialinis draudimas, tai jums nei vienas Seimo narys dorai nepaaiškins. Aš žinau žmonių, kurie neserga dešimtmečiais, bet jie moka tą PSD. Valstybė čia elgiasi kaip kriminalas, nes mainais šitas žmogus nieko negauna. Kad atgauti tai, ką žmogus sumokėjo, tai jis turi būtinai susirgti. Bet alkoholikai, narkomanai serga dažniau. Štai šitie pinigai ir nueina tam alkoholikui. Kriminalai panašiai organizuoja “obščiaką”. Pagal mainų tipus (bet reikia apie juos visus žintoti) jūs laisvai galite atpažinti kriminalą, nors, gal būt, jis dirba ministru. Pagal mainų tipus jūs galite nustatyti, kokia yra tikroji tos valstybės ekonomika, bet ne parodomoji, kokia buvo TSRS laikais ar yra dabartinėje Lietuvoje. Dabartiniu metu yra tokios žinios, ir tokios galimybės išanalizuoti tą visumą, kad užtenka paimti tik vienos ląstelės sandarą ir pagal ją nustatyti, koks tai yra organizmas. Koronavirusas atskleidė irgi tą nemalonią tiesą apie “Laisvąją rinką” kaip organizuotą kriminalų rinką. Kartu jis atskleidė, kad tos valstybnės institucijos, yra nepajėgios apginti savo žmonių nuo pandemijos, nes jos nėra nukreiptos tarnauti visuomenei. Jos yra sukurtos tik paimti pinigus iš to dirbančio žmogaus ir paskiau panaudoti juos taip, kaip šaus į galvą kokiai nors politinei brigadai, atėjusiai ar užgrobusiai valdžią. Aš nematau jokio pagyrūniškumo Tvanksto žodžiuose. Jis savo mąstyme taiko matematiką, ko nedaro politikas, atėjęs į valdžią, nes jam rūpi vėl gi kriminalinė mainų forma - privilegijos. Tvankstas yra gamtos apdovanotas vyras, kuris turi gerai išlavinęs savo intelekto lygį ir pastebi tai, ko nemato nuo privilegijų apakęs politikas. Tiems maustomiems lietuviams niekas nepaaiškina, kad kriminalas nelabai suvokia tai, ką jis daro, nes jūs nerasite nei vieno sveiko proto kriminalo. Vydūnas aiškiai parašė, kaip veikia tas sąmoningumo ir aplinkos pažinimo mechanizmas, bet lietuviams tai yra dzin, nors tai yra pagrindų pagrindas. Jis paaiškino, kad egzistuoja sąmonė ir egzistuoja nesąmoningi dalykai. Ir štai armija psichologų išradinėja “savo matymą”, “savo nuomonę” ir tik tam, kad gauti tą valstybinį maitinimą, kabinant savo gamybos makaronus. Žurnalistai taip pat, nes V. Balkus irgi išmoko šitų monų, ir jam norisi atrodyti, kad jis rūpinasi transporto reiklais Lietuvoje, nors iš tikrųjų daugiau rūpinasi savimi. Taigi,mes gyvename masinėje apgaulių sistemoje, sukurtoje kriminalų. Ir ačiū Tvankstui, kuris netapo šita mase, o išliko iškilia asmenybe.

stasys        2020-04-10 6:39

įvairovė mus turtina . smile

Tvankstas       2020-04-10 0:38

Al. - aš neturiu ekonomisto diplomo, tai pirma, nors mano ekonomikos suvokimo kokybė PVM klausimu viršija dešimčių tūkstančių ekonomistų ir buhalterių kiekybinį suvokimą,  antra, tokios tiesos priimamos per 20-40 metų, ne anksčiau.
Dažnai tokių tiesų atskleidėjai yra nužudomi, pasaulinė praktika.
Užsiimu darbu prie kalbotyros darbų, čia retkarčiais mano rašomi pasisakymai yra lyg pakeleivingos dujos.

Al.       2020-04-10 0:23

Tvankstai, visą šitą teisingą aritmetiką išdėstyk viešai ir rimtai. Tuo metu ir toje vietoje kai tavęs klausosi. Rašyk straipsnius. Gal knygas. Savo asmens vertinimą palikdamas kitiems.  Susitelk į praktinį tikslą - bendrąją gerovę.

Tvankstas       2020-04-10 0:06

18:29 - jei jau ‘girtis’, tai ko gi stabdytis.
Šį kartą kaip ekonomistas ir buhalteris kartu.
Esu ne kartą rašęs - PVM yra vergo mokestis.
Nusprendžiau nesigiriančius prašviesti, kaip du kartus yra vergas Lietuvoje apmokestinamas PVM mokesčiu.
1. a) Įmonė atlikusi darbus ar paslaugas išrašo PVM sąskaitą-faktūrą (štai - apgaulė prasideda pleonazmu - liaud. factura, liet. sąskaita), tskant, apgaulė dengiama nelietuvišku žodžiu.
100.000,00 eurų + PVM 21.000,00 eurų, viso 121.000,00 eurų.
Įmonei mokėtinas PVM 21.000,00 eurų.
b) Atlyginimams lieka 15.000,00 eurų iš 100.000,00 eurų.
10 darbuotojų į rankas gauna 9.000,00 eurų į rankas, kiekvienas po 900,00 eurų.
c) Nuo 15.000,00 eurų užmokėtas PVM yra 3150,00 eurų arba 315,00 eurų nuo kiekvieno uždarbio.
2. Gavęs tuos 900,00 eurų skuba prakulti bent 500,00 Maxima.LT, Iki, Lidl, Rimi, Norfa, visos kainos su PVM, tai beveik 87 eurai užmokami kaip PVM.
3. PVM kaip dvigubas vergo mokestis sudaro 402 eurus (315+87eurai).
4. 315 eurų pasiekia VMI / biudžetą, o 87 eurai lieka Maxima.LT,..., kuri turi mokestinę PVM lengvatą ir naudoja plėtrai - dar vienam kitam PC pastatyti, džipams, kompiuteriams, poilsiui Kanaruose, Bahamuose ar Tailande, jei reikia - ir su apmokėjimu masažo paslaugoms, ir t.t.
Kas yra paaiškinęs per 30 Nepriklausomybės metų Lietuvoje apie tokį dvigubą žmonių skurdinimą ?
Bankų nuosėdos, VMI, Seimas (susidaro beveik 1000 Lietuvos gerovės siekėjų gerų vyrų ir moterų), Prezidentūra, kas iš dešimčių tūkstančių ekonomistų ir buhalterių, įskaitant ekonomikos mokslo dr., hab. dr., prof., akad. ?
Jei ne aš, Tvankstas, tai kas kitas ?
Kodėl Lietuvoje yra du kartus apmokestinamas PVM kiekvienas atlyginimas ?

Al.       2020-04-9 23:39

Aš irgi nemėgstu girtis, bet beveik už visus esu geresnis. Ir viską išmanau daug geriau. Net už Liudviką. Pats nežinau kaip tai atsitiko. Matyt, toks gimiau.

Tvankstas       2020-04-9 19:21

18:29 - aš ir taip labai mažai ‘giriuosiu’, kaip mano a.a. draugas sakydavo : bet kam iš ‘normalių’ žmonių tai nors vieno kažko paminėjimas atrodo gyrimasis, o tokių dalykų bent keliolika sužinotų, tai įsiustų neišpasakytai, tai buvo man pasakyta prieš 24-25 metus.
O tuo metu daugybės sričių nežinojau, dar kita tiek teko sužinoti, pažinti.
Manęs vienas docentas paklausė : jūs iš prigimties ar išmokote, atsakiau : iš prigimties, tai sulaukiau atsakymo : per daugiau 20 metų dėstytojavimo esate antras taip greitai mintinai skaičiuojantis, kitas buvo išmokęs.
Esu padaręs sau gal 100, gal 150 išradimų, bet kaip gaunasi : jei patentuoju, tai turiu mokėti mokestį, negana to, taip kasmet - patentų sistema yra sukurta korporacijoms klestėti.
Man tai savastis yra žinoti ir kalbėti apie tai, daug kam tai yra gyrimasis.
Kalbant daugeliu dalykų amžinai tas pats kabinėjimasis - iš kur žinai, nesi tos srities specialistas, kai paaiškinu, kad žinau ir kalbu tai kaip specialistas.
Galiu kalbėti ir kaip agronomas, ir kaip agrochemikas, ir kaip statybų vadovas, projektuotojas, buhalteris, ekonomistas, istorikas, filosofas, kalbotyrininkas, meno žinovas, teisininkas,..., manęs klausia tikrieji specialistai - kur ir kada baigėte (tos srities) aukštąjį mokslą ?
Todėl mano pasisakymai visada išsiskiria dalyko pažinimu.

Tvansktui       2020-04-9 18:29

O, pasirodo, esate pagyrūnas. smile

stasys        2020-04-9 17:31

Kaip čia pasakius .. vienok vistiek neaišku kaip tas Vilniaus Rentinys persi kvalifikuotu į požeminius darbus .smile Gal pradžiai duoti pasipraktikuoti kokį urvą išrausiant bent 100 metu ilgio ? smile

Ot čia       2020-04-9 16:52

tai diskusija. Ir nieko nenutuokiančiam buvo įdomu paskaityti, kada diskutuoja ne profanai…

stasys        2020-04-9 16:44

tiek 2020-04-9 15:37 > Gera idėja o jei taip per Baltijos jūra dar paleisti tuos SkyWay vagonėlius į Švedija ? galėtume importuoti krūvas musulmonų o ta verslą padaryti ir apmokama PVM . Deklaruotume kaip lenkiška paukštiena .. ?

tiek        2020-04-9 15:37

o man senai atsibodo Lenkijos ožiavimasis,audringa ir nepastovi keltų darbui Baltija.Todėl verčiau kaskim tunelį į Švediją  kokios Linavos sąskaita -juk tų išknistų kilometrų  gal ir kiek daugiau gautus ,ale kiek naudos Lietuvos verslui valstybė būtų suteikus.

Tvankstas       2020-04-9 15:30

Raigerdui - beveik 20 metų užsiėmiau statybomis kaip vadovas, turėjau savo įmonę nuo plyno lauko iki 60 žmonių, teko dirbti ir Vilniaus senamiestyje, ekonomikoje išmanau irgi, dar neaišku, ką geriau išmanau - statybas ar kalbotyrą, ekonomiką kiek prasčiau, bet kai pasikalbėjome su K. Glavecku, tai žmogus žado neteko - kažkoks pirmąkart matomas iš gatvės ekonominiais klausimais rungėsi su profesoriumi. Daug žmonių aplink buvo, stojo tyla, tik mudviejų kalbėjimas buvo girdėti, tylus, konkretus, su abipusia pagarba.
Galiu papasakoti tokį faktą - nuo statybų nuėjęs buvau jau beveik dešimtmetis, užėjau pas pažįstamą verslininką, taria : naują katilinę įsirengiau vietoj senosios. Sakau : 30 kv. m vietoj 150 kv. m ? Žado neteko, po ilgokos tylos vos vos ištarė : taip.
Man nereikia kalkuliatoriaus, iki šiol skaičiuoju mintinai.
Todėl taip gerai suvokiu ‘Vilniaus metro’ esmę ir technine, ir ekonomine prasmėmis, kaip ir Sky Way.
Labiausiai akis prašviesina atsiperkamumo studija, kurią atlikti, neabejotinai, vengiama.

šūdmaišis       2020-04-9 15:17

paleidom propagandą ir galėsim pasakyti, kad visuomenės supažindinimas su projektėliu įvyko.
apklausim saviškių būrelį ir gausim pritariančios apklausos rezultatus
taip jau darėm su bunkeriu lukiškių a..
kam išradinėti dviratį?

Dzeikas       2020-04-9 13:21

Aplamai keistas dalykas. Stai subjektyviai galima justi,- kad ir pagal komentarus cia, ar kitur panasia diskusiju tema, - kad pries Vilniaus metra tautai reikalingas kaip suniui 5 koja.
O valdziuke kazkodel girdi prostitutes is “Vilniaus metro sajudzio”.  Ir stumia ideja kaip tankas.Nors jeigu Lietuva demokratiska valstybe tai PM turetu seniai uzkasti ir pamirsti sia ideja del 2 priezasciu:
1) Aiski dauguma nenori metro Vilniuje.
2) Prostituciu is “Vilniaus metro” argumentai neislaiko kritikos, net specialaus issilavinimo nereikia juos paneigt.
Bet to nevyksta?
Kodel? Ir ka reikia daryti , kad valdziunai nors kiek ausim karpytu isisklausydama i tautos balsa? Uztektu kadriniu pakitimu, ar reikia fiziniu pakitimu ir kenkeju eliminavimo?

Raigerdas>Tvankstui        2020-04-9 13:16

Jūs nagrinėjate žodžių kilmę. Puiku, sveikinu jus su tokiu požiūriu į žodį. Bet, ar jūs galite paaiškinti tokį reiškinį, kad lietuvių tautoje net virš 90% žmonių nežino, kas yra kvailys. Netikite? Tada paklauskite bet kokio žurnalisto ir jūs negausite teisingo atsakymo. Tas pats procentas tautos nežino, kas yra Tiesa ir nesupranta, kuo ji skiriasi nuo Melo. Seimo nariai neturi net mažo supratimo, kaip veikia priežasties- pasekmės dėsnis ir jie net nesupranta, kad sukeitus juos vietomis, komunistai įbruko savo ideologiją virš 100 milijono žmonių, kurie jais patikėjo ir kai kurie tiki lygi šiolei. Paklausk lietuvio, kas yra laisvė, ir jis nusišnekės, nes jis nesuvokia, kad laisvė egzistuoja tik tam tikrose ribose. Jūs nagrinėjate žodžių kilmę, tačiau pas mus egzistuoja Lietuvių kalbos institutas. Ir ką? Ar jūs jiems parašėte, kad mūsų tautai mirtinai reikalingas etimologijos (žodžių kilmės) žodynas? Ar ten dirba silpnapročiai, kurie nesupranta, kad visos Vakarų Europos tautos juos turi, o nei viena iš LDK tautų (gūdai, ukrainiečiai, lietuviai ir žemaičiai) jų neturi. Kaip galima turiningai bendrauti tarp žmonių, jei visa tauta net nesusigaudo iš kur kilęs tas ar anas žodis? Kodėl užsienyje gyvenantys lietuviai kartais pasiekia daugiau, nei vietiniai? Todėl, kad jie priversti naudoti anglų kalbąir mąstyti anglų kalba. Ir kada jie pradeda versti į lietuvių kalbą, tai pastebi, kad ji nei kuo nenusileidžia anglų kalbai, tik ji yra apleista, lyg neturėtų šeimininko. Nesugebėjimas atskirti svarbiausio dalyko, nuo šalutinio, pareina būtent nuo to, kad žmonės nežino savo kalboje žodžių kilmės. Todėl ir V. Balkus, nebūdamas joks transporto srities specialistas, padarė savo darbelį, kaip tai daro kursinį darbą studentas, kad greičiau tik užbaigtį šį reikalą. Ar pažiūrėjo V. Balkus, kad dabartyje egzistuojančios transporto rūšys, kelia rimtą problemą ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje, nes tie asfaltiniai keliai jau išsisėmė, dėl jų negali laisvai migruoti ir gyvūnai. Ar pasidomėjo V. Balkus, kokios yra naujos transporte tendencijos, perspektyvos, inovacijos? Ne, jam to nereikia. Jis yra tas paprastas vidutinis lietuvis, kuriam nebūtina žinoti to ar kito lietuviško žodžio kilmę, tokios ar kitokios rūšies transporto kilmę. Jam neįdomu, kad arklio balnas buvo išrastas labai seniai, tačiau kariuomenės tikslams jis buvo pritaikytas tik po 700 metų. Jam neįdomu, kad visos naujos transporto priemonės susidūrė su pasipriešinimu ir niekininimu, kad tai yra “tfu”. Ir jam neįdomu, kad dalis žmonių nepriima nieko naujo labai kategoriškai. Tai, jeigu jam neįdomu tokie svarbūs mūsų gyvenime dalykai, tai kodėl man turi būti įdomūs jo studentiško lygio kursiniai darbai apie tai, kad “Metro Vilniuje yra neišvengiamas dalykas”?

stasys        2020-04-9 12:51

panašu kad Tvankstas aukso puodą išlošė .smile

Raigerdas>Tvankstas        2020-04-9 12:34

Gerbiamas Tvankstai, sutinku su jūsų pastabomis ir tais skaičiais, kurie gali sukelti abejonę. Nežinau, kiek jūs esate stiprus ekonomikoje, bet vadovas privalo pateikti skaičius maksimalius, kurie gali atnešti tai organizacijai ar investicijų pavidale, ar pelno pavidale, ar parduotų prekių pavidale ir t.t. Aš žinau, koks yra Lietuvos biudžetas, ir su tokiu biudžetu jūs iš skurdo neišlipsite. Aš parašiau ne apie tai, kiek įplauks į biudžetą, o apie tai, kiek bus pritraukta investicijų. 400 milijardų  eurų investicijų per 10 metų, tai nėra jau toks neįmanomas skaičius. O kas dėl biudžeto, tai Sky Way planavo 500 darbo vietų pačioje veiklos pradžioje. Maža to, tai nėra tik keleivių pervežimui skirta nauja transporto rūšis, bet tai yra ir krovinius pervežanti sistema, tai taip pat dronų, kurie gali pernešti krovinius iki 1000 kg, gamyba. Tai taip pat labai automatizuotų automobilių, skirtų invalidams, gamyba. Tai taip pat naujų tipų namų statyba. Tie patys keleivių pervežimai skirstomi į traukinius, kurie veža miesto ribose greičiu iki 150 km per valandą, ir yra tarpmiestiniai traukiniai, kurių greitis siekia iki 500 km per valandą. Ir tai dar ne viskas. Sky Way yra netinkamas mūsų valstybei, nes jie neduos kyšių. Sky Way pavyzdingai duoda atsakaitas savo indėlininkams kiekvieną savaitę, ko nedaro nei mūsų vyriausybė, nei Seimas. Sky Way sukūrė idealią finansų realizavimo sistemą į gamybą, apie ką Lietuvoje net nekalbama. Sky Way parodė pavyzdį ir nušluostė nosį visoms valstybinėms institucijoms, nes įrodė, kaip galima su nauda visai visuomenei racionaliai panaudoti žmonių investuotas lėšas. Šiandien Sky Way jau turi sukaupto turto už 5 milijardus, jeigu nepaseno mano žinios. Visa Sky Way darbų organizavimo sistema netinka net palyginimui su Lietuvos valstybinių organizacijų veikla, nors abi institucijos yra išlaikomos iš žmonių investicijų. Sky Way darbą organizuoja moksliniu pagrindu, Lietuvoje darbas valstybinėse institucijose organizuojamas taip, kad nesuprasi, kas ten vyksta. Santykiai, kurie susiklostė tarp Lietuvos ir Sky Way, yra Lietuvos tragedija. Sky Way toliau plėsis ir užkariaus pasaulio rinkas, tuo tarpu Lietuva kovos dėl savo tautos išlikimo. Lietuviai niekaip nesugeba suprasti, kas yra BLOGIS. Jie visą laiką pergyvena, kad jų yra mažai, todėl jie tausoja kiekvieną stribą, nes nesuvokia, kad vienas stribas sužaloja gyvenimus mažiausiai 30 žmonių. Jų daroma žala valstybei yra milžiniška ir svarbiausia, ko jie nesupranta, kad nėra didesnio priešo tai valstybei, nei tie idiotai, gyvenantys jos viduje ir mintantys tos valstybės gyvybės šaknimis. Šiandien lietuviui pasakyk, kad egzistuoja tik 2 žmonių tipai, tarp kurių ir vyksta žūtbūtinė kova, - vienas yra priešiškas sociumui ir jį išnaudoja parazitaudamas, ir kitas žmogus, kuris viską daro tam sociumui, kad tik jam būtų geriau. Hitleris naikino, pirmiausia, vokiečių naciją, taip pat kaip ir Stalinas visą tą socialistinę visuomenę. Skurdas Lietuvoje atsirado ne atsitiktinai,nes jį sukūrė tie, kurie nekenčia sociumo. Lietuvoje nevyksta kovos su stribais, bet stribai tai kovoja už savo išlikimą Lietuvoje ir jie laimi, nes emigracija, skurdas, milijardiniai nuostoliai yra jų darbo vaisiai. Bet tiems lietuviams yra pakišama tokia idėja, kad tai vyksta “netyčia”, “savaime” arba “nieko čia tokio”. Kaip komunistai maustė tuos TSRS piliečius su materialstine teorija apie “mokslinį” komunizmą , taip Lietuvos pliečiai yra maustomi dabar su nauja materializmo vėliava - “Laisvoji rinka”. Sky Way parodė visų šitų veikėjų tikslų beprasmybę,  todėl jie tapo priešais mūsų atsilikusioje valstybėje, kur tik dabar pradedama kalbėti apie Metro, kai šita transporto rūšis jau savo atgyveno.

Čia       2020-04-9 11:46

dar vienos ,,skalūnų dujos”. Fui! Ar jūs kada nors priėsit tiek, kad jau būtų gana?

Geležinė logika       2020-04-9 11:45

Jei tu manai, kad dangaus kelias, siūlomas “garsaus mokslininko” yra dar vienas Top shop treniruoklis, tai tu esi stribo vaikas. Sveikinu Reigardą įsimylėjus:)

Tvankstas       2020-04-9 11:30

Raigerdui - Gerbiamasai, aš parašiau vienu sakiniu SKY WAY istoriją Lietuvoje, nesiplėčiau, žinau tą išvarymą, Jūs aprašėte plačiau. Dar plačiau galima pasiskaityti internete.
Gal tai Vilniaus metro gimdytojų rankomis buvo išvaryta SKY WAY iš Lietuvos, pasamdžius teisingus skundų rašytojus ?
“Ir štai atsirado konkurentas Sky Way, kuris neprašo Europos pinigų, neprašo iš Lietuvos valstybės pinigų, bet pažada, kad gali pritraukti į Lietuvą investicijų maždaug už 400 milijardų eurų.”
Raigerdai, jeigu tokios sumos minėtos, tai atsiduoda Naujaisiais Vasiukais, nori nenori, bet patys save apšmeižė, reikia susivokti piniginių skaičių reikšmėmis Lietuvos sąlygomis.
Pasidomėkite, koks Lietuvos metinis biudžetas, koks BVP - jei projektas viršija metinį biudžetą, jis yra įtartinas. Jei viršija dešimtis kartų - neabejotinai kalba naujasis Ostapas Benderis.
Jei visame BVP statybų dalis ( namai, elektrinės, keliai, tiltai,...) viršija 20 nuošimčių, tai su kiekvienu viršijimo punktu ekonomika iškraipoma algebrine progresija, nuo 30 - prasideda geometrinė progresija.
Dėl metro Vilniuje tiesimo praktiškų sąlygų - studijuodamas VISI, turėjau atlikti praktiką prie tuomet statomo ‘tunelio’ tarp Seimo ir M.Mažvydo bibliotekos, teko girdėti kalbų ne į mikrofoną iš projektuotojų, techninės priežiūros darbuotojų, darbų vykdytojų, mechanizatorių. Vilniuje norint padaryti tunelį yra pigiau išgriauti namus, iškasti plačius ir gilius griovius, atviruoju būdu betonuoti.
Įsivaizduokime požeminę metro stotelę ‘Rotušė’ - kiek reikės išgriauti Senamiesčio atvedant metro bėgius po žeme ?
Galės kasti tunelius ir betonuoti po žeme ? Kiek namų suaižės, bus griaunami dėl šios priežasties ?
Atsiperkamumas ? Štai čia prasideda išvis fantastiniai minusiniai dalykai ...
Nebent prieš Vilnių bus aikštelės automobiliams pasilikti Grigiškės, Trakų Vokė, Riešė,...) ir priverstinai važiuoti metro už 10 eurų bilietus, daugybė pėsčiųjų gatvių ir tik metro susisiekimas miestiečiams nuo Žaliojo tilto iki oro uosto šiaurės -pietų kryptimi, kaip Ž.Paneriai - Antakalnis ar Žirmūnai rytų - vakarų kryptimi.
FANTASTIKA, kuriai įgyvendinti reikės bent 50 metų ir 200mlrd. eurų.

stasys        2020-04-9 10:50

Balkus užvedė kalba apie Vilniaus metro , o Reigardas atnaujino savo skaudulius su kita rusų dangaus ratų technologija .Aš neslepiu savo kritiško požiūrio viskam kas mus pasiekia iš tos šalies taip kaip neskaitau kad ta atsilikusi šalis savo socialiniu modeliu geba ka nors vertingo kurti šiandiena ka aplamai galima būtu pritaikyti šalyje kuri pertvarko savo visuomene pagal vakarietiška modelį . Taip trumpalaikiai bereikšmiai blizgučiai kaip ta Sky Way Raigardo su labai slidžia investavimo sistema į ta projektą susilaukė ir teisėsaugos dėmesio. Kaip ir metro Vilnius projektas turi begalės trukumų apipintu norais ir įsivaizdavimais kurie viena diena gali muilo burbulais sprogti ir nepasiteisinti kaip neturintis paklausos ir nesavalaikiai įgyvendintas projektas . Pasaulyje nėra tiek pinigu kad galima būtu kiekviena gimusia naujai patrauklia idėja įgyvendinti o tai atneštu konkrečiai visuomenei pridėtine verte jos vidaus gyvenime . Dažniausiai priešingai tokios idėjos skirtos iščiulpti iš tos visuomenės tam tikra pinigų sumą , investicijomis, ir žlugti nešvariais sandoriais kaip Snoras . Paradoksas bet sukčiai ir toliau siekia burtis apie Garliavos skandalą .. ir tai vertinga pamoka tiems kurie vis dar tyki tuo apie kalba kai kurie tos istorijos dalyviai . Sukčiai traukia sukčius . 

Raigerdas>Tvankstui        2020-04-9 9:40

Gerbiamas Tvankstai, pats, lyg tai, gerbi žodį ir aiškiniesi netgi žodžių kilmę. Tai geras požymis. Bet štai čia tu parašei visišką  nesąmonę: “Raigerdui - supraskime teisingai, SKY WAY yra išvaryta iš Lietuvos kaip aferistai, tai labai teisingas lietuviškas vertinimas - nebūsi mūsų pinigais turtingas”.  Tai vadinasi faktų iškraipymas. Kokie yra faktai?  Sky Way autorius yra žinomas pasaulyje mokslininkas, išradęs šią naują transporto rūšį. Tai yra patvirtinta JK, Kinijoje, Japonijoje, Jungtinėse Tautose ir daugybėje garsiausių pasaulyje vykusių transporto parodų, kuriose dalyvavo Sky Way. Kaip tai buvo įvertinta Lietuvoje, kurią mes laikome savo tėvyne, ir kur reikalai turėtų spręstis tų piliečių atžvilgiu? Įvertinimas yra panašus, kurį parašė štai šitas, kaip jau tapo “norma”, Anoniminis šmeižikas:“Sky Way 2020-04-9 7:02 Tas dangaus kelias, tai pigi ir nuvalkiota idėja. Fantastiniuose filmukuose tokie traukinukai važinėja nuo neatmenamų laikų”.  Taigi, šitas Anoniminis šmeižikas man primena stribą. 300 000 išvežtų į Sibirą Lietuvos piliečių, mūsų partizanus stribai vadino banditais, o save “gynėjais”, ir nėra jokių pasikeitimų mūsų valstybėje. Nei lietuvos valdžia, nei mūsų tauta iki pat šiol nesugeba susigaudyti, kad visos bėdos pareina nuo žmogaus, kuris veikia kaip kenkėjas, kaip parazitas. Ir jeigu tauta nesugeba apsivalyti nuo savo tautoje gimusių parazitų, jie šitą tautą suės. Kas tai turi daryti? Teisingumo sistema. Kaip ji veikia? Štai grupė stribų parašo kliauzas į prokuratūrą, o toks nevykėlis ir šmeižikas, paperkamas žurnalistas Šarūnas Černiauskas parašo apie akademiką ir Sky Way generalinį direktorių E. Junickį, kad jis joks mokslininkas (nors jo virš 100 atradimų yra patvirtintų Jungtinėse Tautose), nes tai,neva, yra tarptautinis sukčius. Ir ta stribams paklūstanti prokuratūra užveda E. Junickiui baudžiamą bylą. E. Junickis patiria nuostolių ir pasitraukia į Baltarusiją ir ten įkuria tai, ką jis planavo sukurti Lietuvoje. Jau sudaryti kontraktai už milijardą dolerių su Indija, Emyratai taip pat skyrė milijardus dolerių, kur ši transporto rūšis pradės veikti 2021 metais ir yra dar daug kitų projektų, tarp kurių Lietuva neminima. Taigi, Lietuva galės važinėti metro ir tramvajais. Kuo baigėsi ta byla? Ji baigėsi niekuo, bet prokuratūra su stribais tyrė 3 metus. Ar yra nors vienas stribas nubaustas dėl melagingų pranešimų? Nei vieno. O ką Sky Way? Sky Way padavė prokuratūrą į teismą su reikalavimu padengti 10 milijonų eurų padarytą nuostolį. Kas mokės? Stribai mokės? Ne, mokės Lietuvos piliečiai. Kodėl prasidėjo tos atakos prieš Sky Way? Todėl, kad pasirodo, kad Lietuva yra, kaip tas suraikytas pyragas, kad grupuotės galėtų įsisavinti Europos ir Lietuvos valstybės pinigus. Ir štai atsirado konkurentas Sky Way, kuris neprašo Europos pinigų, neprašo iš Lietuvos valstybės pinigų, bet pažada, kad gali pritraukti į Lietuvą investicijų maždaug už 400 milijardų eurų. Tai, kam toks konkurentas reikalingas? Reikia juos pašalinti ir į ataką paleidžiami visokie šavkos žurnalistai, šmeižikai-stribai, pajungiama prokuratūra ir paleidžiama visa pokario laikų KGB metodika. Mokslininkas, patikėjęs, kad Lietuva yra pažangi šalis, palyginti su kitomis postkomunistinėmis šalimis, buvo priverstas pasitraukti, nes įsitikino, kad šioje šalyje vis dar karaliauja stribai. Štai ir Anoniminis “Sky Way” komentatorius nieko nebijo. Kam jis tarnauja? Gal buvusiems KGB-istams, gal yra Rusijos trolis, gal šiaip yra nenubaustas šmeižikas, - nežinia. Bet faktas yra aiškus, kaip blynas - nieko nėra daroma su šituo reiškiniu Lietuvoje - tai stribai. Ir nors yra katalikų, ir ten aiškinama, kad yra Velnias ir yra Dievas, bet pas mus Lietuvoje šito nesuprantama. Pas mus nėra skirtumo tarp nusikaltėlio ir to doro žmogaus, ant kurio pečių dar laikosi šita Lietuva. Prokuratūrai atrodo vienodai tiek nusikaltėlis, tiek auka, nes pas mus yra abu kalti. Tam pavyzdys yra ir Venckienės byla. Nebaudžiamumas ir šmeižtų, melo ir dezinformacijos toleravimas yra rykštė mūsų tautai. Pas mus siekiama ką nors nubausti, bet nesiekiama, kad būtų nubaustas tikrasis kaltininkas. Per švietimo sistemą yra viskas daroma, kad nauja karta nesugebėtų atskirti PRIEŽASTIES NUO PASEKMĖS, todėl žurnalistika gali manipuliuoti žmonių nuomonėmis kaip nori. TIESA tokioje šalyje tampa žmonėms nepasiekiamu dalyku. Ir tada V.Balkus gali reklamuoti Metro, kaip pažangią XXI amžiuje transporto priemonę.

Sky Way       2020-04-9 7:02

Tas dangaus kelias, tai pigi ir nuvalkiota idėja. Fantastiniuose filmukuose tokie traukinukai važinėja nuo neatmenamų laikų. Kas tikrai įdomu, tai kaip pasiteisina gyvenime. Tarp kitko, man patiko, kaip Sky way veikėjai aiškina, kad kovai su vandalizmu pasitelkia veidų atpažinimą, kurie įlipa ir išlipa:) Kažkoks marketinginis marazmas.

Stirta       2020-04-9 6:54

Vilniaus geležinkelio stoties bėgių 
šabakstynas rūdyja, dalį išardžius galima nutiesti dvi antžemines linijas, vieną Gel. stotis- Kalvarijų turgus, kita Gel. stotis - Užupis. ,,,,////

Tvankstas       2020-04-9 0:33

Raigerdui - supraskime teisingai, SKY WAY yra išvaryta iš Lietuvos kaip aferistai, tai labai teisingas lietuviškas vertinimas - nebūsi mūsų pinigais turtingas.
Tai AMB biznio modelio paveldas - kam Lietuvai KIA ar kurie kiti prasisiekiantys automobilių gamintojai, kai Lietuva verta MB ar BMW, kas yra bent AMB didžioji dalis tose santrumpose. Įsiklausykime : AMB atvedė į Lietuvą MB (ar BMW).
Zykui ir Vilniaus Rentiniui tikrai netinka užsiimti SKY WAY - vykdant žemės darbus geresni nuošimčiai byra į kišenę.
Vitalijus Balkus šį kartą nutarė prasisukti dirbdamas Zykui - įdomu, kiek buvo užmokėta už metro reklaminę laidą ?

Raigerdas        2020-04-8 23:36

Matomai Sovietinis mąstymas padarė lietuvio mąstymui nepataisomą žalą. Štai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ kalba apie Vilniaus miesto bėdą dėl atsilikusio transporto. Ir štai pagaliau Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ pasiūlys labai pažangią transporto rūšį - METRO. Mat Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ niekaip nesuvokia, kad Metro, kaip pažangi transporto rūšis, galėjo būti tik sovietmečiu. O dabar apie Metro, kaip pažangią transporto rūšį,gali kalbėti tik Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“. Mat Vitalijui Balkui net neateina į galvą, kad kalbant apie pažangias transporto rūšis, reikėtų bent pabūvoti pasaulinio masto parodoje, kuri vyksta paprastai Berlyne. Bet įgytas sovietins išsilavinimas neleidžia Vitalijui Balkui pažvelgti į šią Vilniaus problemą blaiviomis arba analizuoti sugebančiomis akimis. Štai aplink Dubajų Emyratuose važiuos Sky Way styginis transportas, kuris dabar tikrai laikomas, kaip ekologiškas, inovatyvus ir gana pigus. Jeigu į Emyratus Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ negali dabar nuvažiuoti, tai gali pabandyti nuvažiuoti į Baltarusiją ir ten pamatyti labai pažangias Sky Way transporto priemones ir netgi pasivažinėti su jomis. Jeigu ir tai būtų neįmanoma padaryti, tai galima pažiūrėti per You Tube “Sky Way vs Tram”, kur duoti konkretūs palyginamieji skaičiai. Bet vat, tas įgytas sovietinis išsilavinimas pavertė tuos lietuvius sunkiai mąstančiąis žmonėmis, kurie kartais kažką tai daro, bet ir patys nelabai supranta, kodėl jie taip daro. Mat sovietiniame išsilavinime negalima buvo nieko aiškintis pasitelkus priežasties-pasekmės dėsnį, tai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ ir tęsia tą sovietinio išsilavinimo tradiciją. Atsilikimas yra baisus dalykas, nes tiems žmonėms yra sunku įrodyti, kad jis gyvena ne dabartiniame laike. Pažiūrėkite į vatnikus iš Rusijos, tai jie vis dar gyvena TSRS laikų nostalgija. O štai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“  tarp vatnikų galėtų atrodyti, kaip labai pažangus žmogus. Bet netgi jie iš jo pasijuoktų, nes pasakytų, kad pas juos Makvoje Metro yra puikus socialistinio realizmo stiliaus pavyzdys.

Ostabas Zuoker Benderis       2020-04-8 21:18

Kaip bajorų vadovui per smulkūs užmojai.
Koks dar suš... “metro”?
Reikia statytis ...kosmodromą!
Galėtume tapti Galaktikos G-tašku.

zinau       2020-04-8 20:40

kad tai konservatoriu projektas,kas neduos pamastyti kam jis reikalingas

Argumentai       2020-04-8 19:55

Ma patiko mintis, kad dėl metro padaugės gyventojų. Klausimas tik kokių gyventojų. Ko gero Merkel užfundys.

Al.       2020-04-8 19:44

1. Metro Vilniaus dydžio ir gyventojų tankumo miestui neapsimoka.
2. Vilnius stovi ant smėlio, tvirta uoliena gan gili. Abiejose trasos šonuose atsiras griuvimai.Jei M eis, kaip sovietmečiu planuota, per Senamiestį, tai prie to, kad sovietai nugriovė pusę, prisidės dar. O išlipimai Rotušės aikštėje ir panašiosevietose tai dar padidins.
3.Sovietmečiu metro buvo planuojamas kaip slėptuvė karo atveju, todėl pirmas varijantas buvo tiesti jį po upe. Dabar, atsiradus naujoms karo priemonėms (cheminėms, biologinėms ir t.t.), metro tiesiog taptų masiniu kapu ar, geriausiu atveju, žiurkių veisykla.
4. Metro principas neatitinka šiuolaikinio požiūrio, kad miestas yra ekologinė, o ne tik inžinerinė sistema.

Balkus per daug pasitiki savo išankstine nuomone.

Tvankstas       2020-04-8 18:35

Vilniaus metro…
Projektuos Vilniaus Rentinys, statys Vilniaus Rentinys, tai yra Zykų šeima. Pradinė sąmata bent 5 mlrd. 5 metams, pabaigta bus už 15 mlrd. per 10 metų.
Visus tuos kreditus iš vakarų bankų užmokės mano vaikai ir anūkai savo mokesčiais, nes Lietuva duos garantą, turės duoti.
Ką tai reikš Lietuvai ? Bent 10 nuošimčių kasmetinio biudžeto - jokių daugiau žvyrkelių asfaltavimų, tiltų remonto, aplinkkelių ir dar visokių t.t.
Turėsime milijardierių Zykų šeimą, prasisukusią iš Vilniaus metro statybos.

Dzeikas       2020-04-8 17:35

Sigitui:
Net ir pasalinus korupcijos dedamaja metropolitenas Vilniuje yra grynas minusas.
Kas atsitiktu jei vagiu lobby pramustu “metro” projekta?
Tas pats kai svedai smetonineje Lietuvoje eme gaminti degtukus. Primenu:
degtukai kainavo daug, ne tai litas , ne tai 10c (nezinantiems kiek tai yra pasakysiu,kad pvz. mano mociute dirbdama dvare gavo atlyginoimo 1 lita/d + nemokami pietus. Miesto darbininkai 4-8 litus.
Valdzia ikale draudima naudoti ziebtuvelius(su atatinkamom riebiomis baudomis) - jie buvo pripazinti pavojingi priesgaisrinio saugumo poziuriu(patriotai pamokite rankytemis “tautos tevui” Smetonai)
Ka sugalvos Vilniaus valdziuke , kad pirktumete bilietukus i metra po 5-10 euru pafantazuokite patys.

stasys        2020-04-8 17:29

kas mokes? stasiui 2020-04-8 16:45 > viskas įmanoma jei tik politiko akys dega o jis spirga kaip katinas pamatęs grietinės puodyne .  Pasižiūrėkite į skardžiu ir kaip jam niežti .. aš jau maniau Jis vienu kąsniu sukramtys vargšą “balku”  ir jo smalsumą .

kas mokes? stasiui       2020-04-8 16:45

gryna tiesa. beje, nejuokaukite, jokiu privaciu investiciju I metro nebus, privatus investuotojai nera idijotai. nebent PPP private public partnership (atsiprasau, nezinau, kaip tas stebuklas vadinasi oficialiai lietuviskai ), kas isvertus I zmoniu kalba reiskia- dalinames rizika ir pelna po lygiai, jeigu yra pelno, tai jis bus investuotojams, o jeigu yra nuostoliai ir negautas pelnas, tada visa ta dengia valstybe, ar savivaldybe.

Vilnietis       2020-04-8 16:31

NIEKADA NEBUS TO METRO- NUSTOKYT RŪKYT ŽOLĘ AR KĄ JŪS TEN RŪKOT IDIOTAI.

zuzu       2020-04-8 15:52

galvoji,jeigu jau neistari"r”-esi jau gudras?

Sigitas       2020-04-8 15:39

Kažkaip silpnokai, kaip čia taip į tokį neįtakingą tinklapį toks straipsnis? Kas dėl bet ko ar tai būtų tramvajus ar metro gal sakyčiau nereikia…Iš pradžių užstatom viską kur fiziškai įmanoma, suvarom visą Lietuvą į 3-4 miestus ir tada vualia:visi pradeda dusti ir atsiranda gelbėtojai, kurie mielai už tų pačių suvarytųjų pinigėlius sprendžia problemą...Ar negana Valdovų rūmų “atstatymo”, nacionalinio atsiprašant stadiono? Kita vertus ir arkliui aišku kad čia kąsnelis pakankamai riebus..Moralė paprasta kai atsiras kontrolė ir nebebus taip paprasta vogti, sorry atsiprašau įsisavinti lėšas…tada bus galima ir diskutuoti kas geriau ir kaip geriau…

stasys        2020-04-8 15:23

Vėl šalies gelbėtojai tiesia grublėtus savo nagus į visuomenės interesu krepšį . Vilnius dar dvidešimt metu turi tvarkyti savo antžemines magistrales arterijas ir tik tada kai viskas bus baigta ir plėtra nebebus įmanoma priimti sprendimą dėl metro statybos . Juk tai ne tik didelės investicijos privačiam verslui bet ir savivaldybei kuri turės pertvarkyti savo viešąjį transportą atsižvelgiant į metro plėtra ir tolesnius miesto rajonus . Kas finansuos tada viešojo transporto išlaikymą , jei metro valdys privačios investicijos? Ne mielieji ilgapirščiai su skardžiumi priešakyje , nebus jums progos ‘numelžti’ Lietuvos pilietį su tamstu nešvariomis sąžinėmis . Vilniuje didžioji dalis piliečiu juda ne viešuoju transportu o privačiu , todėl vėl teks į skolas kišti Vilniaus miestą tik tam kad patenkinti keletą įtakingu kišenių.

kas mokes??       2020-04-8 14:57

suprantu, kad galima gal kazkiek nugrezti is ES finansavimo, bet jo neuzteks. kas mokes? kas mokes velau uz eksploatacija, nes cis visiskai I minusa eis, nebent kazkas svajoja, kad bilietus po 5 eurus padarys, bettada prasykite Shimashiaus, kad visai bet koki kita transporta uzdraustu

vilnietis       2020-04-8 14:26

Gyvulų ūkiui laba būtu gerai ir virusu neapsikrėstu.

Nereikia       2020-04-8 13:05

jokiu būdu.Tramvajus būtų geriausia.Ir patogu, ir miestas pagražėtų dėl sutvarkytų stotelių

sdsd       2020-04-8 12:36

Jeigu Vilniuje šitie žulikai išraus metro, tai tada jau būtinai pirksiu mAAAšiną. Dabar išsiverčiu be maAAAšinos.

Dzeikas       2020-04-8 12:17

Prostituciu samburio pavadinimu “Metro sajudis” pirmininko(gal “madam”?) interviu.
Rinktinis kiausu muzikos perlas:
1. Pirma priimkime politini sprendima , o paskui ieskosime pinigu.
Gal pirma samata pateikite KIEK kainuos ir kokios alternatyvos.
2. Lozannoje kiek daugiau 100 tukst. gyventoju,o metras yra.
Aga, o sveicaras pats biedniausias vazineja su apynauju mersedesu ir nuo turtingo svaico skiriasi tik tuom, kad ta mersa jis pats plauna, o turtingas - plovykloje. Antra, Lozana miestas priplotas kalnu prie ezero, ir gatvems vietos ten maza, TODEL naudojamas metropolitenas nes automobiliams vietos katastrofiskai maza (esu pats buves Lozanoje, vos sunkvezimio veidrodziu nesulauziau bevazinedamas) ir galiausiai svaicai turi problema - jie turi PERTEKLINIO KAPITALO. Juk ne veltui jie diskutavo baziniu pajamu ivedimo galimybe t.y. moka tas pajamas zmogui nepaisant dirba jis ar ne.Pagalves mokestis atvirksciai.Sveicaru garbei referendumu tos galimybes jie atsisake. Lietuvai tapti Sveicarija gi reikia 100 metu protingai investuoti ir nevogti. Tada ir pas jus bus problema perteklinio kapitalo.
Vienzo seniokas pautais kaip vargonais skambyja , o jus ausis pastate klausotes. Labai patarciau pinigine persideti is uzpakalines kelniu kisenes i delna - senioko kol senioko “padielnikai” neistrauke.

Nueinantis       2020-04-8 12:07

Taip. Reikia metro, juk reikia žiūrėti į ateitį...


Rekomenduojame

Vytautas Radžvilas. „Pagal šiandien teisiančius rezistentus, turime tapti mankurtais“

Laimonas Kairiūkštis. Olimpo dievai akli: lietuviškas švietimas

Liutauras Stoškus. Keletas štrichų iš asmeninės rinkiminės patirties su pasiūlymais rinkimų sistemos tobulinimui

Vidas Rachlevičius. ES eksportuoja tai, ko britai visai nepageidauja

Gintaras Furmanavičius. Nemira Pumprickaitė įgarsino LRT svajones

Ramūnas Aušrotas. Visuomenė turi žinoti, kokia yra Lietuvos švietimo tarybos narių pozicija

Algimantas Rusteika. Iš duobagyvių gyvenimo

Liudvikas Jakimavičius. Revoliucija kaip žaidimas

Neringa Venckienė. L. Stankūnaitės advokatė Grubliauskienė jau aiškina, kad Deimantė kalba su akcentu

Ramūnas Aušrotas. Ar vienaragis priklauso gėjams?

Arvydas Anušauskas. Demonstratyvus Kremliaus noras susitapatinti su okupantais

Geroji Naujiena: „Meilė – įstatymo pilnatvė“

Neringa Venckienė. Deimantės negalima apklausti teisme, nes ji ... nebekalba lietuviškai?

Vytautas Sinica. Tylėti būtų gėda patiems prieš save

Povilas Gylys. Po rinkimų nors ir tvanas?

Andrius Švarplys. Čia ir dedam tašką kalboms apie VDU bendruomenę?

„Nacionalinis susivienijimas“ pateikė skundą Vyriausiajai rinkimų komisijai

Algimantas Rusteika. Prasideda sisteminis Nacionalinio susivienijimo puolimas

Sukurta LGGRT centro konsultacinė ekspertų komisija

Kristina Zamarytė-Sakavičienė. Skųsime viską ir visus? Nuo kaukių iki šeimos ir vaiko teisių

Buvusios Suomijos ministrės žodžio laisvės byla: „Bauginimais neprivers manęs slėpti tikėjimo“

Algimantas Rusteika. Naujienos iš „demokratijos“ frontų

Andrius Švarplys. Uždaviau tris klausimus kandidatei į VDU rektoriaus postą prof. Mildai Ališauskienei

Apšmeižtą LGGRTC patarėją ginti stojo patriotinės organizacijos

Algimantas Rusteika. Sunki lyderystės našta (drama)

Agnė Širinskienė: „Nesinorėtų įtarti, kad mūsų specialiosios tarnybos užsiima ne ikiteisminiu tyrimu, o politikavimu“

Stambulo Konvencija: Trojos arklys?

Geroji Naujiena: Jis atlygins kiekvienam pagal jo darbus

Išskirtinis Neringos Venckienės interviu Vytautui Matulevičiui (OpTV)

Gal jau bundame? Darius Trečiakauskas (Nacionalinis susivienijimas): Rinkimai gali tapti nauja galimybe esminiams pokyčiams valstybėje

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.