Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė, Demokratija ir valdymas, Žmogaus teisės, Piliečių akcijos ir iniciatyvos, Pedofilijos byla

Vilniaus sąjūdininkų kreipimasis dėl Deimantės Kedytės likimo

Tiesos.lt redakcija   2018 m. balandžio 18 d. 15:30

51     

    

Vilniaus sąjūdininkų kreipimasis dėl Deimantės Kedytės likimo

Balandžio 3-iąją į Mokslų akademijos salę 30-ųjų Sajūdžio metinių paminėti susirinkę Vilniaus Sąjūdžio aktyvistai atviru laišku kreipėsi į Lietuvos Respublikos prezidentę Dalią Grybauskaitę, Seimo pirmininką Viktorą Pranckietį ir Vyriausybės vadovą Saulių Skvernelį. 

Priminę Laisvės premijos laureatės disidentės s. Nijolės Sadūnaitės iš Seimo tribūnos sausio 13-ąją išsakytą nerimą dėl Deimantės Kedytės likimo, Vilniaus Sąjūdis paragino šalies vadovus elgtis pagal įstatymus ir garbingai atsakyti į disidentės iškeltus klausimus.

Su Kreipimosi tekstu supažindiname ir Tiesos.lt skaitytojus:

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+


Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dongdong8       2018-07-4 11:32
Marginalas dėl 2018-04-19 6:10       2018-04-25 18:12

Kaip sakiau, visai nebūtina pasirašinėti: autorę išduoda tik jai būdingas aistringos neapykantos ir kvailybės derinys. Nemoka ne tik mąstyti, bet net suprasti, kad iš ruskių “spaudos” ištraukti sakiniai, ir dar be nuorodos, nėra tiesos pateikimas, bet tik duginiškų emocijų išraiška. Ne pirmas kartas. Dėl tų “banditų” kas nori tegu apsilanko Kavkazcentro paieškoje (pvz., parašant Майдан) ir suras skrupulingą įvykių analizę.

Kantrybes       2018-04-21 16:21

Nenustebins jeigu korupcineje byloje islys ir sios bylos palaidi galai. Politikai buvo isivele, dalis ju tie patys figuruoja… Pamatysim.

Life Site News 3       2018-04-21 0:26

It is therefore clear law that the parents do not have the right to use the writ of habeas corpus to acquire the custody of their child if this will not be in his best interests. The decisions of the trial judge clearly amount to decisions that the parents have no right to direct Alfie’s future medical treatment. This is not a criticism of them. How could it be? It simply means that they cannot take Alfie from Alder Hey for the purpose of transporting him at some risk to other hospitals which can do him no good.

There is no reason to suppose that in this respect UK law is contrary, either to the European Convention on Human Rights, or to the law of the European Union.

The parents have already applied once to the European Court of Human Rights, which has held their complaint inadmissible. The argument then was that the parents were being unjustifiably discriminated against in their right to respect for their family life under article 8 of the convention.

They now complain that Alfie is being deprived of his liberty contrary to article 5 of the convention. A person who is unable to move because of measures which are being taken in intensive care to keep him alive is not deprived of his liberty within the meaning of article 5. It is also seriously open to question whether a baby who is incapable of staying alive without the artificial ventilation nutrition and hydration currently being provided to Alfie is being deprived of his liberty. But what is not open to question is that those measures can only be imposed, whether on a child or on an adult person who is unable to make the decision for himself, if they are in the best interests of the person concerned. That is the “gold standard” so if this were ‘deprivation of liberty,’ it would not be lawful unless it was in Alfie’s best interests.

It has been conclusively determined that it is not in Alfie’s best interests, not only to stay in Alder Hey Hospital being treated as he currently is, but also to travel abroad for the same purpose. It is not lawful, therefore, to continue to detain him, whether in Alder Hey or elsewhere, for that purpose. The release to which he is entitled, therefore, is release from the imposition of treatment which is not in his best interests.

Every legal issue in this case is governed by Alfie’s best interests. These have been conclusively and sensitively determined by the trial judge. There is no arguable point of law of general public importance in this case.

There is also no reason for further delay. There will be no further stay of the Court of Appeal’s order. The hospital must be free to do what has been determined in Alfie’s best interests. That is the law in this country. No application of the European Court of Human Rights Strasbourg can or should change that.

Life Site News 2       2018-04-21 0:25

The Supreme Court justices, Lady Hale, Lord Kerr, and Lord Wilson have released their written judgment in full:

“This is a desperately sad case. It is sad principally, of course, for Alfie’s parents, for they love their little boy dearly want to do all in their power to keep him alive. But it is also sad for the people who have been keeping Alfie alive for so long, the doctors and nurses who are treating him in Alder Hey Hospital. Those of us who have to deal with this case dispassionately as a point of law, can feel for their sadness.

but they, and we, have to face the facts. Alfie looks like a normal baby, but the unanimous opinion of the doctors who have examined him and the scans of his brain is that almost all of his brain has been destroyed. No-one knows why, but that it has happened and is continuing to happen cannot be denied. It means that Alfie cannot breathe, or eat, or drink without sophisticated medical treatment. It also means that there is no hope of his ever getting better. These are the facts which have been found after a meticulous examination of the evidence by the trial judge.

The Supreme Court is not court of trial. We hear only cases which involve an arguable point of law of general public importance. No-one could deny that this is an important case. But is there an arguable point of law?

On the first occasion that an application came before us, we held that Alfie’s best interests were the ‘gold standard’ against which decisions about him had to be made. It had been decided, after careful examination of the evidence, that it was not in his best interests for the treatment which sustained his life to be continued or for him to be taken by air ambulance to another country for this purpose. Hence we refused permission to appeal and the European Court of Human Rights found the parents’ application inadmissible.

This second application for permission to appeal comes before us on an application for habeas corpus. That is the only basis upon which we would have jurisdiction to entertain an appeal. The writ of habeas corpus issues as of right and requires the person having custody of the body of the subject person either to produce the body or to show good legal cause why the body should not be produced or released.

In the olden days, the way in which a father could enforce his right to the custody of his child was by way of a writ of habeas corpus. This was because a married father had, at common law, the right to the custody of his child. But that right has been circumscribed in modern times in the interests of the welfare of the child.

Thus section 1 of the Custody of Children Act 1891, now repealed, provided that: “The power of court as to production of child” Where the parent of a child applies to the High Court or the Court of Session for a writ or order for the production of the child, and the court is of opinion that the parent has abandoned or deserted the child, or that he has otherwise so conducted himself that the court should refuse to enforce his right to the custody of the child, the court may in its discretion decline to issue the write or make the order.” This made it clear that parental rights are not absolute. This 1891 Act was followed by section 1 of the Guardianship of Infants Act 1925, now replaced by section 1 of the Children Act 1989, both of which make it clear that when any question of the upbringing of a child comes before the courts, the child’s welfare is the paramount consideration. As we explained in our earlier decision in this case, the best interests of the child are the “gold standard” which is not only adopted by our law but also reflects the international standards to which this country is committed.

Life Site News 1       2018-04-21 0:22

https://www.lifesitenews.com/news/breaking-uk-supreme-court-denies-alfie-evans-appeal-ventilator-to-be-remove
LONDON, April 20, 2018 (LifeSiteNews) – The UK Supreme Court will not allow the parents of Alfie Evans to take their sick child to a hospital in Italy. The ruling means that a previous court’s decision that Alfie be removed from his ventilator on Monday, April 23 remains in effect. Removing the baby from ventilation will likely cause his death. 

Three Supreme Court justices denied an appeal to the baby’s parents today, saying the hospital must be “free to do what has been determined to be in Alfie’s best interests.” The decision is published in full below.

“Having considered submissions from the parties ‘on paper’, in the usual way, the Supreme Court of the United Kingdom has refused permission for the parents to appeal,” said a spokesperson for the Supreme Court.

Alfie’s father Thomas has released a press statement through the advocacy group Christian Concern.

“Like all Alfie’s family, I am very disappointed by the new decision of the Supreme Court which justifies Alfie’s imprisonment in Alder Hey Hospital, and refuses to let him go to Rome on the invitation of the Pope,” he said. 

“Lady Hale, Lord Wilson and Lord Kerr are the same three judges who upheld Alfie’s original ‘death sentence’ back in March.”

“We have asked them to watch the recent videos of Alfie, and their decision now admits that Alfie ‘looks like a normal boy’,” Evans continued. “However, their paperwork still says his brain no longer exists, his life is futile, he may not be allowed to go, but must be made to die – all in his own best interests. Only the paperwork matters to these people – the real child does not.”

“This is not justice. This is cruel bureaucracy.”

Evans said that his lawyers have submitted an urgent application to the European Court of Human Rights.

“We will not give up,” he concluded. “We will continue to fight, by all means available to us within the law, to save our son’s life.”

Tom Evans and Alfie’s mother, Kate James, have been trying to overturn a court order directing Alder Hey Children’s hospital in Liverpool to remove their son’s ventilator.

They filed a petition to the Supreme Court after the UK Court of Appeal ruled this Monday against the parents’ argument that their son was being unlawfully detained by the hospital. It was the Court of Appeal that set Monday, April 23rd, as the date for the removal of Alfie’s ventilation.

Alfie Evans, born May 9, 2016, is lying critically ill in Alder Hey Children’s NHS Foundation in Liverpool. His doctors say that he has an undiagnosed neurological condition that has resulted in serious and irreparable brain damage. In February 2018, Alder Hey won a legal decision that continued life support was not in the child’s best interests. Alfie’s parents fought the decision to the Supreme Court and before the European Court of Human Rights. However, they were unsuccessful in overturning Mr Justice Heydon’s February 20 decision.

After Alfie’s parents filed their petition to the Supreme court this Tuesday, Tom Evans flew to Rome via Athens to meet with Pope Francis. The pontiff was said to be moved by the meeting with Evans and said that the young man’s courage reminded him of the love of God, Who is reluctant to lose any of His children.

At Pope Francis’ behest, Bishop Cavina is serving as the mediator between the Holy See and Alfie’s family. He may be the infant’s last chance to be released and treated in Italy, as Alfie’s parents wish.

Ema       2018-04-20 21:43

Iš šios mergaitės Lietuvos valstybė atėmė viską: garbę, vaikystę, tėvą, senelius, artimuosius, draugus, tapatybę, paslėpė ją nuo mūsų, apstatė kaukėtais padarais, gal dar ir sužalojo jos dvasią, gal ir gyvybę atėmė? Dėl ko??? Ar ne per didelė kaina, ponai šedbarai, šimašiai, šalaševičiūtės ir kitokie š....??? O jau teisingumas - parodija, matome, kaip kažkoks plikis, kurio ten neturėtų būti, “neneša” našlaitėlės kojomis į priekį, bet reikia tikėti, sako, teismas taip nusprendė... Ar jums miegasi naktimis, negerbiamieji? Žmonėmis jūsų vadinti nebesinori… Neš tą sunkią naštą vargšė Lietuvėlė, bet ŠITIE, dėl kurių krito mergaitės ašarėlė, turės atsakyti prieš patį patį aukščiausiąjį teismą.

Stasys       2018-04-19 19:29

Oi aš matau, kad ne tik dalyvauja, bet ir neša klykiančią iš skausmo ir siaubo mažametę.

Fotkėje       2018-04-19 19:08

Fotkėje aš matau kaip plikas dalyvauja mergaitės nešime.

švarkelis       2018-04-19 19:01

nu ką - prafutbolino mano kandydatą į teisingumo ministrus.
tipo vagių advokatas.
vo blią, irgi mat išrankūs, (tipo, tarsi politikai neturi advokatų).
nu gerai - turiu ir kytą kandydatą.
tiksliau, kandydatę.
reiškiasi teip - kandydattė yra ideali, patikrinta, patikima ir užgrūdinta.
vysiškai atsidavusi tejsynės valstybybės idealams.
tobula kandidatūra:
anctolė sonantėlė wckauckienė!

Stasys       2018-04-19 16:50

Paveikslėlyje aiškiai matau, kad toks plikas “čekistas” neša Mergaitę, net įsirėžęs ....Tą mačiau gyvai ir savo akimis .... Taigi, kur buvo akys, sąžinė, priesaika tų, kurie nusprendė kitaip. Jie, tikriausiai, ir toliau dirba, nuspręsdami žmonių likimus, o, galbūt, net ir paaukštinami yra. Tad kodėl ir kas ? ....

senam komentarui       2018-04-19 15:49

Su Mieželiu taigi seniai viskas išsiaiškinta. Saugumietis Mieželis yra jaunesnis už Adamkaus draugo sūnų. Ir gimęs jis Lietuvoje. Baigė Vilniaus 9-ąją vidurinę mokyklą (dabar Šv.Kristoforo gimnazija?) prie Kalvarijų turgaus. Kažkur netoliese ir gyveno. Iš to, kas žinoma, nebent jo gyvenamoji vieta vaikystėje galėtų būti įdomi, nes Šeimynykščių gatvėje, netoli Juodosios Kreivalangės (anksčiau ten buvo krovininio taksi aikštelė) yra sovietinės nomenklatūros namai, išsiskiriantys architektūra iš aplinkinių stambiaplokščių ir plytinių namų. Č.Juršėnas iki šiol ten gyvena. Tai teoriškai Mieželis galėjo būti iš nomenklatūrinės šeimos ir vaikystėje gyventi kažkuriame iš nomenklatūrininkų namų, dėl ko ir mokėsi 9-oje vidurinėje, kuri tuo metu buvo viena iš geriausių Vilniuje. Bet paprastai į meną nelinkusios nomenklatūros atžalos mokėsi S.Neries vidurinėje arba 23-ioje vidurinėje prie dabartinio Seimo, tai ir čia daug kas lieka neaišku.

????????????/       2018-04-19 15:24

AR KAM NORS DAR NEAIŠKU, KAD TEISMAS PRIVALO VYKTI BET KUR, BET TIK NE Lietuvoje.

senas komentaras       2018-04-19 15:22

2010 06 16 19
Kas tas Aidas ? (2010-05-31 14: 40) Raimundas ( Raymund) Vladas Miezelis turi zmona Dalia Helen Miezelis, vaikai : dukra Gilanda Posada Miezelis ( apie 51 m.), gyvena Meksikoje, sunus Raimondas ( Raymond) Vladas Miezelis ( apie 49 m.), gyvena Stikliu gatveje Vilniuje pagal mamos Dalios pasakojima ziniasklaidai, UAB RVM Investments vadovas, ikurtos 2005 m. vasara, gal dabar tai ir VSD dirbantis persivadines Aidis, dar vienas sunus Daniel K.Miezelis ( pagal isvaizda isivaikintas kolumbietis arba kaimyno talkos pasekme, apie 40 m.), gyvena Floridoje, USA. Tevo Raimundo brolis Joseph Arimantas Miezelis uzsiima nekilnojamu turtu Floridoje. Aidis Miezelis VSD 9 skyriaus virsininku dirba nuo 2008 metu pradzios. Kodel jis taip islaptintas ? Tai tas pats Raimondas Vladas ( seimos nuotraukose tikrai grazus blondinas ), pakeites varda i tarnybini Aidis ? Tai Joseph A. sunus, jei toki turi, aukstas CZV karininkas, pervestas darbui i Lietuvos VSD, neapsisvieciantis zmonems Lietuvoje ? Tas pats R.V., aukstas CZV karininkas, aktyvuotas Lietuvos VSD ? Visas pedofilijos skandalas rodo, kad uzkabinta patys auksciausieji Lietuvos pareigunai, CZV ir/ar KGB agentura.

senas komentaras       2018-04-19 15:20

NELAIKYKIT TAUTOS KVAILIAIS 2010-06-1
Mįslingos Andriaus Ūso tapatybės nustatymo aplinkybės bei prokuratūros atsisakymas daryti DNR ekspertizę leidžia manyti, jog tai gali būti tik A.Ūso mirties IMITACIJA. Anksčiau prokuratūra, negavusi D.Kedžio tėvų sutikimo, atsivežė D.Kedžio kūną į Vilnių ir čia atliko ekspertizę bei pagal DNR nustatė, kad rastas ir artimųjų jau atpažintas kūnas tikrai yra D.Kedžio. Pranešta, kad Andriaus Ūso tapatybė nustatyta pagal keturračio motociklo, šalia kurio buvo rastas kūnas, registracijos dokumentus. Vyras, kuris rado lavoną, ištraukė jį iš vandens telkinio ir matė veidą, teigė Andriaus Ūso neatpažinęs. „Karšto komentaro“ šaltiniai iš A.Ūso aplinkos, dar praėjusią savaitę kalbėję su A.Ūsu, „Karštam komentarui“ teigė manantys, jog A.Ūso santuoka su Guoda galėjo būti fiktyvi,- pirmas žingsnis, kuris turėjo kažkiek “atplauti” Ūsą ir visuomenei parodyti, kad Ūsas ne pedofilas, o normalus žmogus, buvo vedybos”. Pasak šaltinių, praėjusią savaitę Andrius Ūsas neslėpė, kad žino, kaip baigsis pedofilijos bylos teismo posėdis. Esą A.Ūsas buvo įsitikinęs, kad bus išteisintas, nes jam esą tą pažadėjęs vienas aukštas VSD pareigūnas, kuris, pasak šaltinių, jam visus reikalus prokuratūroje ir tvarkė. Aukšto saugumo pareigūno pavardė KK redakcijai žinoma. Be to, pasak šaltinių, A.Ūsas esą neslėpęs, kiek jam kainavo ši pedofilijos byla. Beje, negyvo vyro lavonas, kuris nežinia kieno atpažintas kaip Andrius Ūsas, rastas netoli praėjusių metų spalio 5 d. nužudyto teisėjo Jono Furmanavičiaus tėviškės.

Paziurekite i faktus, prokuratura visuomenei nepateike ne vieno irodymo, kad lavonas Uso.
Priesingai atsisake bet kokio viesumo ir DNR ekspertizes. Todel nesvaikite, Usas sveikas ir gyvas, saugomas nuo teismo ir teisingumo pagal liudininku apsaugos programa, asmenybes dokumentai bus pakeisti, ir Stankunaite vaziuos pas ji i uzsieni su dukra, kuria atsiims per teismus. Ir mergaite vel paklius i pedofilu rankas, todel mums ji jau nieko nepapasakos. Tokios siios istorijos realijos perspektyvoje. Na o prokuratura mulkiams, kuriais jie mus laiko, o ypac TAVE skaitytojau, pakiso “FAKE” (klastote), bomza, gal sis ir buvo pijokas….

Nesuprantu 2010-06-1
Kodėl jie tiap elgiasi ir provokuoja visuomenę? Kyla vis daugiau abejonių, kad ten pašarvotas ne Ūsas. Laukia kol visuomenė pareikalaus ekshumuoti lavoną ir padaryti DNR tyrimą?

Manau, komentaras įžeidžiantis
faktas 2010-06-17 08:39
1 Dokumentai dingo
2 lavonas slepiamas nuo visuomenes
3 Rades ji zmogus Uso neatpazino, nors daugybe kartu ji buvo mates per TV
ISVADA LOGISKA - tai ne USAS

senas komentaras       2018-04-19 15:11

nuosekli logika,...
2010 06
Net jei nebūčiau domėjusis šia byla, man dabar užtektų šito viešai visiems matomo FARSO, kad suprasčiau, jog už Ūso nugaros stovi nusikalstamais ryšiais susisaistęs Klanas. Nes priešingu atveju Ūsas jau seniai būtų teisiamas kaip įtariamas pedofilija (lygiai kaip kiti įkliūvantieji šia prasme) pagrinde remiantis nukentėjusio vaiko parodymais. Prokuratūra ir teismai stengtųsi įrodyti įtariamojo kaltumą, jam pačiam paliekant rūpestį save apginti. Įtariamojo, kaip ir visų kitų įtarimųjų pedofilija, niekas neišlaikytų, nesaugotų už valstybės pinigus, aplink teismus dėl jo nesitrintų policijos kuopos, dėl jo gynybos nebūtų kuriami Gaidenio serialai ir jam neadvokatautų pats gen.prokuroras. Jo bendrininkė sutenerė L.S. juo labiau nebūtų išlaikoma ir saugoma valstybės lėšomis tarsi kokia grafienė ir nešokdintų aukštų pareigūnų pagal savo dūdelę. O ką matom? Dėl dviejų bemokslių, neturinčių jokių nuopelnų valstybei ir visuomenei, eikvojamos deficitinės biudžeto lėšos, krinta prokurorų galvos, įskaitant gen., kompromituojasi visa teisėtvarka ir visas Seimas, žmonės kyla į revoliuciją, ima svyruoti Prezidentės reputacija ir visos valstybės įvaizdis pasaulio akyse. O tiedu vis tiek tupi nepajudinami ir toliau yra atkakliai ginami, saugomi, absurdiškiausiais būdais išsukinėjami nuo teismo tų struktūrų, kurioms jie, kaip tokio menko lygio įtariamieji, turėtų absoliučiai nerūpėti, nors ir seniai pūtų kalėjime.
Kiekvienam bent kiek mąstančiam piliečiui dėl tokių absurdų tai yra AKIVAIZDUS ĮRODYMAS, KAD MAFIJINIS PEDOFILŲ KLANAS TIKRAI EGZISTUOJA IR JAM DIRIGUOJA AUKŠČIAUSI VALSTYBĖS VEIKĖJAI (o apie tai tikrą info turi ir tuo manipuliuoja minėti du įtariamieji).

senas komentaras       2018-04-19 15:09

Mes, Anglijoje gyvenantys lietuviai, palaikome Venckus ir Kedžius, linkime Jiems stiprybės kovojant su dvasios ir proto ubagais Ūsu, Stankūnaite ir Lietuvos teisėsauga!! Visa ši byla yra suklastota, tikrieji įrodymai sunaikinti, o žmonėms sakomas melas. Kodėl nebuvo paskelbtos Furmanavičiaus išklotinės, kodėl jos paslaptingai dingo iš prokuratūros?? Kodėl nebuvo apklausta kita mergaitė, kodėl ji nebuvo vežama į Vaikų raidos centrą, o atiduota daug kartų teistam tėvui išsivežti į Vokietiją?? Kodėl Ūsas nebuvo sulaikytas kaip įtariamasis, kodėl pas jį nebuvo daromos kratos??? Kur Ūso telefoninių pokalbių išklotinės??? Kodėl nebuvo pranešta apie Drąsiaus rastą kūną artimiesiems, neleista nepriklausomam ekspertui dalyvauti ekspertizėje, kodėl kūnas buvo išvežtas į Vilniaus morgą, o ne atliekama ekspertizė Kaune?? Kodėl nenustatoma tikroji Drąsiaus mirties priežastis? Nuo ko iki šiol yra saugoma Stankūnaitė??? Juk mes nesam tokie kvailiai, matome, kas iš tikrųjų vyksta!!! Lietuvos valstybė yra supuvusi išmatų krūva, o prezidentė tik eilinė boba, kuri gavo jos nevertą postą!! Mes palaikom JUS, VENCKAI,KEDZIAI, IR TUOS, KURIE SAUGO MAŽĄ MERGYTę!!
Įvertink: 14 3

senas komentaras       2018-04-19 15:06

Nepatvirtintais duomenimis viena medike (dirbanti Raudonam Kryziuje
Kaune)prisipazino savo draugei kad 2009 metu pavasary dvi jaunos moterys atveze
4-5 metu sviesiaplaukia mergaite i Kauno Raudonojo Kryziaus priemimo punkta ir
kreipesi pagelbos i medikus.Mergaitei buvo reikalinga genekologine
pagelba.Abziuros metu buvo konstatuota kad ji turejo daug lytiniu santykiu
,nebuvo mergystes pleves ir organai buvo siaubingai istampyti.Jai buvo suteikta
medicinine pagalba.Moteris mergaites negali atpazinti nes per TV rodomas laidas
veidas yra nerodomas bet medike atpazino viena is apsilankiusiu su mergaite
moteru t.y Stankunaite…...kuri ir prisistate jos motina,bet mergaite buvo
registruota ne Kedzio ir ne Stankunaites pavarde.Medike viesai savo parodymus
skleisti bijo nes pergyvena del savo ir seimos givybes.
Siandiena gauta
informacija yra kolkas nepatvirtinta ...manau jus seimos nariai turite galimybe
patikrinti si fakta….......

senas komentaras       2018-04-19 14:58

KAIP VERTINTI TOKIĄ SKLEIDŽIAMĄ INFORMACIJĄ? Generalinė prokuratūra turi didžiulį galvos skausmą – kaip nutildyti tuos liudininkus, kurie matė, kaip buvo nužudytas teisėjas Jonas Furmanavičius ir Violeta Naruševičienė. Pastarosios kaimynė LL papasakojo mačiusi, kaip D.Kedys buvo pagrobtas žudynių dieną, tik atvažiavęs prie Violetos namų, surakintas antrankiais, ir išvežtas. „Kur tik nesikreipė, visur jam kelias buvo užkirstas, kol galiausiai patį Drąsių Kedį ėmė persekioti, - LL pasakojo viena šios tragedijos liudininkė, - tuomet ir D.Kedys nutarė, kad laikas jam pačiam veikti ir ieškoti to Aido. Jis mūsų paprašė, kad padėtume ieškoti to Aido, nes kaip kaimynai matome, kokios mašinos prie Violetos namų stovi. Taip, sakiau D.Kedžiui, kad Violeta, matyt, turi kažkokį kavalierių, nes ėmė pati rengtis gražiau ir jos dukrelė buvo gražiau apsirengusi. Dar su kaimynais pasikalbėjome, kad, matyt, Violeta gerą turtingą draugą susirado. Mes pradėjome užsirašinėti numerius tų automobilių, kurie sustodavo prie Violetos namų, tai aš, tai mano vyras užsirašydavo. Ir siuntėme tuos numerius telefonu D.Kedžiui“. „Spalio 5 d. D.Kedys atvažiavo prie Violetos namų ne taip jau anksti ir mes kaip tik buvome kieme, - pasakojo moteris, - Drąsius paklausė, ar ne mes skambinome ir pasakėme, kad važiuok staigiai pas Violetą, nes Aidas kaip tik atvažiavo. Oi ne, mes atsakėme su vyru, kad neskambinome. D.Kedys paklausė, tai kaip čia dabar suprasti. Mes pasakėme, kad tu žiūrėk – prie Violetos namų stovi tokia pat mašina, kaip tavo. D.Kedys pasakė, kad išsiaiškins. Jis įsėdo į savo automobilį ir pradėjo pamažu važiuoti link Violetos namų. Sustojo netoli jos namo, ir mes žiūrime, kad D.Kedys rankose laikė ginklą. Nu kas čia dabar bus? D.Kedys priartėjo prie tos mašinos durų, kaip staigiai iš jos išlipo du vyrai ir pribėgę sako: „rankas aukštyn“. Jie staigiai užlaužė D.Kedžiui rankas ir surakino antrankiais bei įsodino į savo automobilį. Po to vienas iš tų dviejų, toks apypilnis mažo ūgio pribėgo prie D.Kedžio automobilio, matyt, pažiūrėti, ar ten nesėdi kas nors dar. Jis įsėdo į D.Kedžio automobilį ir dideliu greičiu nuvažiavo. Aš sakau, eisiu, iškoliosiu Violetą, kad su savo išdaigomis padarė D.Kedžiui pasalą, kad jį suimti. Mums bekalbant prie Violetos namų pradėjo viena paskui kitą važiuoti policijos mašinos, ir sužinojome, kad Violeta nušauta. O viešpatie, tai Aidas nušovė su savo kitu neužauga, ir D.Kedį pagrobė. Tačiau policininkai mums liepė eiti, netrukdyti.
Parėję namo, per radiją išgirdome, kad D.Kedys nušovė teisėjus ir Violetą. Pagalvojome – kas čia darosi, juk jis net iki Violetos durų nebuvo nuėjęs, jį patį pagrobė nežinia kokie gangsteriai, Aido pasamdyti. Ir iš vis ar čia Aidas, tokie žmonės tikrais vardais nesivadina. Kai kitą dieną per televiziją parodė, kad žurnalistai klausinėja kaimynų, tai vėliau atėjo moteris, prisistatė, kad iš kriminalinės policijos ir mums liepė nieko nepasakoti, net žurnalistams. Nes paskui būna nemalonumų. Todėl tylime, kad nieko nematėme, esame įbauginti ir kur kreiptis, papasakoti, kad bent prokurorais pasitikėtume. Tačiau sekame, kas vyksta, ir matome, koks tai melas. Bet ir D.Kedžio lavoną rado prie Kauno marių. Todėl dabar mes tikrai jaučiamės įkaitais. Mano vyras sako, kad jis mano, kad padeginės kaimynams naktį namus, jeigu sužinos, kad prasižiojome. Kol laisvėję dar tie du herojai, kurie D.Kedį pagrobė ir išniekino.
Dėl aiškumo paaiškinsiu ir ką manau apie D.Kedį, kurio dukrą nuskriaudė pati motina, nesugalvodama, kaip kitaip prasimanyti pinigų. Tai kaip nebijoti? Kai aš nuvažiavau pas draugę, ir per televiziją pamačiau, kad ten susirinkę žmonės meldžiasi, mes su drauge abi verkėme. Kaip pasakyti, kaip padėti, kad tie niekšai taip su žmonėmis elgiasi. Kreipėsi dėl išprievartauto vaiko, tai nužudė ir tėvą. Draugė man sakė, kad žino „Laisvo laikraščio“ adresą. Todėl ir kreipiausi į jus, gal jūs atliksite kokį tyrimą. Daugiau tai tikrai nėra kur kreiptis, tik jūs dar likote, ir jumis
Įvertink:  1

(kopija is Laisvo laikrascio, kuris jau uzblokuotas) Generalinė prokuratūra turi didžiulį galvos skausmą – kaip nutildyti

tuos liudininkus, kurie matė, kaip buvo nužudytas teisėjas Jonas Furmanavičius ir Violeta Naruševičienė.

 

senas komentaras       2018-04-19 14:56

Melas ir klasta– kvailių ir bailių ramstis.” - Č.F.Dormeras Stenhopas. Artėjame prie spektaklio, kurio scenarijus surašytas ir rolės išdalintos juodojo saugumo kabinetuose, finišo. Tiesa, spektaklio scenarijų jo režisieriams kartas nuo karto tekdavo pakoreguoti, kadangi reiklusis spektaklio žiūrovas - išdidi, susitelkusi ir teisybės bei teisingumo siekianti tauta nepanoro būti vien abejingais žiūrovais. Prokuratūra, atliekanti pagrindinę rolę šioje tragikomedijoje, parodė savo impotenciją tirdama pedofilijos ir trigubos žmogžudystės bylą. Jei dar visų šitų įvykių pradžioje ir galėjau galvoti, kad gal vilties netekęs surasti teisingumo tėvas ir galėjo nužudyti du žmones ( nors kontroliniai šūviai tai spec.tarnybų ir gaujų žudymo braižas) prisidėjusius prie jo dukters prievartavimo, tai atradus nužudyto Drąsiaus kūną ir šalia jo smogikų numestą žudymo ginklą, visos abejonės dėl Kedžio prisidėjimo prie šių žmogžudysčių dingo. Tokiais savo veiksmais ir pareiškimais generalinė prokuratūra galimai sąmoningai slepia tikruosius žmogžudius tuo ruošdama dirvą teisme pedofilų išteisinimui ir tai, mano nuomone, reikštų kad pati prokuratūra yra nusikalstama struktūra. Prokuroro E.Palaimos skambutis N.Venckienei mano nuomone neabejotinai parodo, kad prokuratūra žinojo kur buvo laikomas ir kankinamas a.a.D.Kedys. Šiandien “Srovių” anonse išgirdau Lietuvos nepriklausomybės atstatymo signatarės gerb.N.Oželytės pasakytus žodžius, kad reiktų skelbti apkaltą visai mūsų teisinei sistemai. Pritariu ir sutinku 100%. Teisėsauga netarnaujanti teisybei, neginanti piliečių, vaikų teisių, teisėsauga savo ciniškais sprendimais griaunanti žmonių gyvenimus, teisėsauga tarnaujanti klanui - nusikalstama teisėsauga.Kinų išmintis sako - galima atvesti kupranugarį prie vandens, bet negalima priversti jo gerti. Taigi negerbiamas laikinasis gen. prokurore Petrauskai, galite meluoti, bet patikėti šlykščiu melu mūsų nepriversite…

senas komentaras       2018-04-19 14:50

Prokurorai tvirtina, jog į V. Sladkevičiaus gatvę prie J. Furmanavičiaus namų D. Kedys atvažiavo vienas. Tyrimo pradžioje skelbtą informaciją, jog žudikas turėjo pagalbininką, A. Kliunka paaiškino tuo, kad pareigūnus suklaidino ant autobusiuko keleivio sėdynės atlošo kabojusi ryški kelininko liemenė.” O dabar liudininkės žodžiai: ” vykdama i darba (darboviete salia nuzudymo vietos) pries pat teisejo nuzudyma maciau ta autobusiuka ir 2 vyrus jame, vienas tuo momentu islipo, kai buvau apklausta daviau parodymus ir per atpazinima nei vieno is ju neatpazinau kaip D.Kedzio, tada dar nezinojau teisejo nuzudymo aplinkybiu, tuos vyrus isidemejau, kadangi ta autobusiuka su jais toje vietoje buvau maciusi ir anksciau, saligatviai senamiestyje labai siauri, o autobusiukas stovejo ant saligatvio. Tad asmeniskai mane generalinis prokuroras niekaip neitikino. Esu jau apie savo pastebejimus rasiusi komentaruose ir klausiusi prokuroro per tiesioginius debatus delfyje, ar tiriamos kitos teisejo nuzudymo versijos. bet atrodo sioje byloje prokurorams jau seniai viskas aisku….

senas komentaras       2018-04-19 14:44

esu davusi parodymus, kad pries pat teisejo nuzudyma maciau 2 asmenis (vyrus), kurie buvo autobuselyje,maciau juos eidama i darba (darboviete yra salia nuzudymo vietos) per apklausa dar nezinodama nuzudymo motyvu nei vieno neatpazinau kaip D.Kedzio. Tai kokius tiesioginius liudinikus turi prokuratura? Mano parodymus uzfiksafo per apklausa tuoj po nuzudymo ir po to tik zurnalistai domejosi,uzduodami keleta klausimu. Mane prokuroro pareiskimai niekaip neitikina, as tikiu tuo ka pati maciau.

senas komentaras       2018-04-19 14:32

“Generalinė prokuratūra taip gina įtariamus pedofilus tik todėl, kad vienas iš trijų prievartautojų galėjo būti aukštas VSD pareigūnas. LL dar praeitą savaitę išsiuntė klausimus VSD šefui G.Grinai, ar VSD 9 –os valdybos viršininkas Aidas Mieželis negali būti trečias D.Kedžio dukros apibūdintas prievartautojas, tačiau atsakymo iš VSD nesulaukėme.
Įtariamus stiprina ir pati vienintelio įtariamo tvirtintojo Andriaus Ūso asmenybė. Juk net Pilietinės demokratijos partija buvo VSD sukurta tam, kad suskaldyti V.Uspaskich vadovaujamą Darbo partijos frakciją Seime, ir kad ją suskaldę, šalį galėtų valdyti vadinamieji socialdemokratai. Taip ir įvyko, o V.Muntianas, kaip tas mauras, kuris jau atliko savo juodą darbą, buvo vėliau perduotas teismui. Toks A.Ūsas, Pilietinės demokratijos Kauno skyriaus vadovas, buvo VSD reikalingas prižiūrėti ir pranešinėti apie neprognozuojamą naują šios partijos vadovą Algimantą Matulevičių, kuris buvo sukėlęs “valstybininkams” nemažai streso. Pagaliau paskutinė aplinkybė - kodėl D.Kedžio kūno ekspertizę darė tas pats „etatinis“ VSD ekspertas iš Teismo ekspertizės instituto Jonas Paliulis, kuris nustatė, kad D.Kedys mirė užspringęs, o ant kūno smurto žymių nerado? Kodėl tirdamas nužudyto VSD pulkininko Vytauto Pociūno kūną, tas pats J.Paliulis nusprendė, kad auka buvo ne nužudyta, o žuvo nelaimingo atsitikimo metu? Kodėl per ekspertizės prie kūno nebuvo prileisti prie ekspertai, kuriais pasitiki D.Kedžio šeima?
Įvertink:  4

senas komentaras       2018-04-19 14:29


2010 05 Perduokite Venckams - 22:05. “Man kaip teisininkei ir taip viskas aišku: buvo pažeista vienos šalies teisė į TEISINGĄ teismą. Be šito, teismas negalėjo priimti teisėto sprendimo. Tikrai ta nutartis bus arba anuliuota arba aukštesnės instancijos teismas ją pakeis. Galų gale, jei Lietuvoje neatsiras nepriklausomo teismo, tai ši byla dėl Europos žmogaus teisių konvencijos pažeidimų pasieks STRASBŪRĄ ir vis tiek teisingumas triumfuos. TEISINKĖ REGINA I Kur tai matyta, kad teismas priima sprendimą, kai yra iškilęs konfliktas tarp dviejų šalių (A ir B), bet vieną šalį (Venckus) teismas išvaro iš salės, kas reiškia, kad šalis B negalėjo atstovauti savo interesams. Tai ir taip aišku, kad tai neteisėtas sprendimas. Ir kaip pats teisėjas apie tai nepagalvojo? Gal migdomųjų buvo išgėręs? Nejau teisėjas (žmogus baigęs teisės mokslus) nežinojo principo kas yra TEISINGAS TEISMAS ir kad pašalinęs vieną šalį iš salės, jis automatiškai savo būsimą nutartį padarė negaliojančia ipso factum?”..
Įvertink:

senas komentaras       2018-04-19 14:22

KODĖL dar yra žmonių puolančių gerb. Venckienę - ji pirmų pirmiausia nuėjo pasitarti pas Teismo pirmininką Milių ir jis, pašiurpęs, patarė ir leido jai kriptis į teismą, o iškviestas furmanavičius susileido vietoje IR NEPRATARĖ NEI 1 ŽODŽIO… tai gal kaltinkime teismo pirmininką. O gal tai įrodo, kad dar yra padorių teisėjų, kurie TIKI TEISINGUMU??????

senas komentaras       2018-04-19 14:19

pamastymui,
2010 06 07
Apie Kedžio dukrytės tvirkinimą: ” Platinkit - 2010 As EU dirbu vienoje uzsienio mokykloje pedagoge-psichologe.Esu gerai susipazinusi ir studijavusi pedofilijos auku simptomus ir galiu vienareiksmiskai pasakyti, kad si mergyte buvo PRIEVARTAUTA. Analizavome su savo kolegomis video ir mergytes piesinius. Teisineje valstybeje sitos ... See Morevaizdines priemones jau BUTU negincijami pedofilijos faktai, nes tokio amziaus mazameciai vaikai neturi hiperseksualizuotu fantaziju ir nepiesia zmogaus figuru su isreikstomis genitalijomis. Man keista pasirode ir tai, kad vaikui skiriama begale ekspertiziu, kas vaiko teises ir pedofilijos aukas ginancioje valstybeje yra GRIEZTAI draudziama.Kiekviena ekspertize- tai priminimas vaikui tu situaciju, ka teko patirti. O jei vaikas staiga atsisako susitikti su mama- tai tik dar vienas pozymis, kad jam tas asmuo asocijuojasi su prievarta. Patarciau kreiptis i uzsienio tyrejus, nes Lietuvoje kol kas nematau specialistu, parengtu dirbti pedofilijos atvejais.”

senas komentaras       2018-04-19 14:10

Žinomas teisininkas Kazimieras Motieka yra sakęs, jog teismo sprendimų nutartys nepriklausomoje Lietuvoje dažnai būna surašytos taip, kad jų nesupranta ne tik paprasti piliečiai, bet jas būna sunku suprasti net patiems teisininkams.

Tačiau iš Vilniaus apygardos teismo 2009 spalio 6 d. neskundžiamos nutarties galima aiškiai ir nedviprasmiškai suprasti, kad pedofilijos byloje D. Kedytės motinai L. Stankunaitei turėjo būti pareikšti įtarimai ir pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl galimo vaiko tvirkinimo.

Vilniaus apygardos teismas 2009 spalio 6 d. panaikino Kauno miesto apylinkės teismo 2009 liepos 20 d. nutarties dalį, kuria atmestas D. Kedžio skundas atsisakyti L. Stankūnaitės atžvilgiu pradėti ikiteisminį tyrimą dėl nusikalstamos veikos.

Vilniaus apygardos teismas perdavė klausimą dėl įtarimo pareiškimo pradėtame ikiteisminiame tyrime svarstyti Vilniaus apygardos prokuratūrai.

Kyla natūralus klausimas - kodėl, praėjus daugiau negu septyniems mėnesiams nuo Vilniaus apygardos teismo nutarimo priėmimo jis nevykdomas? Kaip gali būti, kad teisinėje Lietuvos valstybėje nėra vykdomi teismų nutarimai? Labiausiai neramina tai, kad teismo nutarimo nevykdo ne bet kas, o pati teisėsauga. Mes niekada negyvensime teisinėje ir teisingoje valstybėje, jei pati teisėsauga pažeidinės Konstituciją ir įstatymus.

Šiuo atveju įstatymas yra aiškus: teismo sprendimai yra visiems privalomi, o už teismo sprendimų nevykdymą numatyta baudžiamoji atsakomybė. Tai, kad teisinis mechanizmas nebeveikia, yra Lietuvos tragedija. Galima prognozuoti gana sudėtingą situaciją ateityje. Šiuo metu svarbiausia užtikrinti, kad veiktų Konstitucija, įstatymai ir teismo institucijos.

Todėl “Ekspertai.eu” šiandien kreipėsi į Generalinį prokurorą:

1. Prašome, nedelsiant pradėti vykdyti Vilniaus apygardos teismo 2009 spalio 6 d. nutarimą ir pareikšti įtarimus L. Stankūnaitei, bei pradėti ikiteisminį tyrimą dėl galimo vaiko tvirkinimo.

2. Prašome pradėti ikiteisminį tyrimą dėl Vilniaus apygardos prokuratūros galimai nusikalstamos veikos, kuri nepareiškė įtarimų ir nepradėjo ikiteisminio tyrimo dėl galimos L. Stankūnaitės nusikalstamos veikos, tuo būdu iki šios dienos taip ir neįvykdė Vilniaus apygardos teismo 2009 spalio 6 d. neskundžiamos nutarties.

3. Prašome pasidomėti ir paskelbti visuomenei, kas tai per užslaptintas asmuo yra Aidis Mieželis, kuris Valstybės saugumo departamente (VSD) dirba (dirbo) Devintosios valdybos viršininko pareigose. Nes iki šiol nei VSD, nei jokios kitos institucijos apie šį asmenį negalėjo suteikti jokios informacijos. Nėra gerai, kai apie tokį aukštą pareigūną sklando negeros kalbos.

Taip pat “Ekspertai.eu” kreipiasi ir į Seimo teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininką Stasį Šedbarą, kuris garsėja nenumaldomu principingumu, jei koks nors teismo nutarimas nėra vykdomas. Kviečiame Seimo narį kuo skubiau šiuo klausimu pasisakyti viešai per visas įmanomas žiniasklaidos priemones ir patikinti, jog bus padaryta viskas, kad šis 2009 spalio 6 d. Vilniaus apygardos teismo nutarimas būtų nedelsiant, skubos tvarka pradėtas vykdyti.

senas komentaras       2018-04-19 14:04

Adamkus-Miezelis,
2010 05

laisvame laikrastyje yra straipsnis : Pedofilijos tyrimas atves pas Valdą Adamkų? Prasidėjus skandalui dėl nužudyto VSD pulkininko Vytauto Pociūno bei garsiųjų dešimties VSD pažymų, ir Seimui pradėjus parlamentinį VSD veiklos tyrimą, vis dažniau imta kalbėti apie „žydrųjų albinų“ klaną, kurio idėjinis vadovas visada buvo Prezidentas Valdas Adamkus, o klanas taip buvo pavadintas dėl dešiniosios A.Adamkaus rankos – jo patarėjo nacionalinio saugumo klausimais Albino Januškos. V.Adamkus nedvejodamas stojo į VSD pusę, kai iškilo grėsmė šios įstaigos vadovui, buvusiam KGB atsargos karininkui Arvydui Pociui. Iš kur tokia V.Adamkaus meilė „žydriesiems albinams“? Kai V.Adamkus dar gyveno Čikagoje ir dirbo automobilių gamykloje, ir buvo jaunas gražus sportininkas, jis su Alma persikėlė gyventi į didelį namą prabangiame Čikagos priemiestyje. Paaiškėjo, kad tą namą Valdui padovanojo vienas vietinis turtuolis, kurio seksualinė orientacija kėlė kaimynams daug abejonių. Šis V.Adamkaus biografijos puslapis niekada nebuvo plačiai nušviestas, tačiau seni V.Adamkaus draugai žino, kad tai tiesa, o savo namą, kuris pats V.Adamkus mėgdavo vadinti „dvaru“, jis ne pirko, o gavo dovanų iš vieno pagyvenusio dėdulės. „Ar gali būti taip, jog Valdas Adamkus priklauso pedofilų klanui? (bevaikis, impotentas, CŽV agentas) Mano tvirta nuomonė – TAIP“, - internete reiškia savo nuomonę vienas žmogus, prisistatantys „kantu“. „Nežinau, bet intuityviai jaučiu, jog būtent su šiuo žmogumi Lietuvoje prasidėjo visos “negeros” permainos, leidusios už pinigus ne tik nupirkti “prezidento postą”, bet ir įvesti totalų nebaudžiamumą biurokratinio aparato atstovų, - teigia „Kantas“, - kas yra Valdas Adamkus? Tai, jog CŽV (JAV Centrinės žvalgybos valdybos) agentas – tai jo paties biografijos faktas, didžiai vadinama – karinės žvalgybos karininkas. Bet, kodėl Lietuvoje pedofilija susijusi su teisėtvarka, Valstybės saugumo departamentu, STT, FNTT ir kitomis instancijomis ? Nes pinigų ratas yra cikliškas ir daugelis dalyvauja šiame amoraliame vaikų tvirkinimo žaidime” . Plačiau apie tai skaitykite ” Laisvame laikraštyje” bet butent to puslapio nerodo, man ismete error

senas komentaras       2018-04-19 13:45

Laisvas laikrastis

Ne paslaptis, kad ir nužudytas teisėjas Jonas Furmanavičius buvo dar jaunystėje KGB nutvertas besilinksminantis su vaikais, ir nuo tada tapo KGB įrankiu. Apgailėtina, kad ir lietuviška VSD vėliau perėmė KGB metodus, ir matyt, jos klientūrą, tuo labiau, kad lietuviškai VSD vadovavo buvęs KGB rezervo karininkas Arvydas Pocius. Šitą “pedofilijos” kortą VSD, matyt, naudojo ir toliau, nes Jonas Furmanavičius sprendė tas bylas, kuriose suinteresuota pusė buvo VSD, ir visada sprendė šios institucijos naudai. Ilgą laiką tie pedofilai ramiai gyveno – prievartavo vaikus, naudojosi teisėsaugos stogu, kol vieną dieną neišaiškėjo, kad jie prievartauja Drąsiaus Kedžio dukrą. Mergaitės šeima stojo ginti jos teisinėmis priemonėmis, ir tada silpniausia grandis – J.Furmanavičius ir buvo nužudytas, nes galėjo “skilti” ir papasakoti apie visą pedofilų tinklą. V.Naruševičienė buvo nužudyta, nes per daug žinojo, o visą kaltę pedofilai suvertė ant Drąsiaus Kedžio. Ši istorija pasibaigs taip, kaip ir prognozavo LL – prievartauta D.Kedžio dukra bus gražinta pedofilams ją pardavinėjusiai motinai, D.Kedys pripažintas dviejų žmonių žudiku, o Andrius Ūsas išteisintas, nes neva trūksta jo kaltės įrodymų. “Tas, kuris stos prieš sistemą, turės tik problemų, tačiau pakeisti nieko negalės”, - taip sako daug žinantys LL šaltiniai.

N.Venckienės teigimu, L.Stankūnaitė jau ketvirtadienį žinojo koks bus teismo sprendimas. Tai jai po susitikimo su motina pasakė šešiametė D.Kedžio dukra. „Grįžusi ji man pasakoja, kad mama pasakė, jog rytoj mane pasiims. Net nelabai norėjau mergaite patikėti, bet pasirodo L.Stankūnaitė žinojo, ką sako“, - kalbėjo N.Venckienė.

Jos teigimu, šis teismo sprendimas yra nelogiškas. Teismas pareiškė, kad nėra duomenų, jog L.Stankūnaitės namuose mergaitė gali būti nesaugi. „O tai, kad baudžiamojoje byloje aiškiai parašyta, jog viena iš vietų, kur Andrius Ūsas tvirkino D.Kedžio dukrą yra L.Stnakūnaitės gyvenamoji vieta, jiems nėra įrodymas?“, - klausia mergaitės globėja.

2010 metų komentaras       2018-04-19 13:42

viskas paprasta,
2010 metai
keletas klausimu ir atsakymu :

1.kodel negyvas kedys buvo numestas prie mariu vietoj to ,kad kunas butu sunaikintas ?

todel kad neradus kedzio kuno uzsitemptu kedzio dukreles atemimo is venskienes procedura : reiktu stankunaitei kreiptis i teisma del kedzio d. pripazinimo nezinia kur esanciu

2.kodel pedofilu klanas taip paskubotai veikia ?

neuzilgo usoriaus teismas

3.kodel pedofilu klanas neatsikrate laimutes ?

be motinos , kad ir biologines mergaites neiseitu atsiimti

4.koks gali buti stankunaites ir jos dukreles likimas ?

i tai siulau atsakyti jums patiems

nežinau kelinti metai, bet labai idomu       2018-04-19 12:54

Gruodžio 23 d. BTV laidoje „Akistata su Lietuva“, kurioje dalyvavo Drąsiaus Kedžio sesuo teisėja Neringa Venckienė ir jos vyras advokatas Aidas Venckus, laidos vedėjas Darius Kuolys pasakė, kad, žiniasklaidos duomenimis, Drąsiaus Kedžio dukrelės prievartavimo bylos tyrimą kontroliuoja Valstybės saugumo departamentas. Esą tai ši institucija neleidžia generaliniam prokurorui A.Valantinui tirti D.Kedžio dukrelės prievartavimo bylos ir būtent šita institucija organizavo televizijos laidas apie „apšmeižtą“ Andrių Ūsą bei inspiravo kai kurios žiniasklaidos bei teisėjų puolimą prieš teisėją Neringą Venckienę.

Be to, teigiama, kad tai būtent VSD neleidžia prokuratūrai ieškoti trečiojo vyro, tvirkinusio D.Kedžio dukrelę, vardu Aidas. Kodėl saugumas gina pedofilų klaną? Kas sieja Lietuvos Valstybės saugumo departamentą ir pedofilų klaną?

Į šį klausimą dar spalio 5 d. – dieną, kada buvo nužudytas teisėjas Jonas Furmanavičius, - atsakė buvęs saugumo agentas, šiuo metu esantis pareigūnų kalėjime, Kęstutis Vilkauskas.

Pasak jo, teisėjas Jonas Furmanavičius tą dieną turėjo perduoti nuotraukas nei įrašus, galinčius demaskuoti vieną aukštą pedofilą prokurorą.

Kaip „Karštam komentarui“ sakė Kęstutis Vilkauskas, teisėjas Jonas Furmanavičius buvo įrašęs keletą prokurorų pasilinksminimų su mažamečiais. „Jis tuos įrašus perduodavo man, o aš turėdavau perduoti saugumui“, - spalio 5 d. KK sakė buvęs slaptųjų tarnybų agentas K.Vilkauskas.

Pasak agento, saugumas tokio „kompromato“ pagalba spaudydavo prokurorų ir teisėjų mygtukus atskirose bylose – kad priimtų vienokį ar kitokį sprendimą, nuteistų ar išteisintų.

Be to, nepatvirtintais duomenimis, trečiasis vyras, kuris, pasak D.Kedžio dukrelės, su A.Ūsu yra ją tvirkinęs, ir kurio vardas Aidas, gali būti aukštas VSD pareigūnas.

Pedofilų klano gynimas – ne vienintelė susikompromitavusio ir Lietuvą kaip valstybę kompromituojančio Valstybės saugumo departamento specializacija.

Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komitetas, tyręs, ar buvo CŽV kalėjimas Lietuvoje, nustatė, kad buvę Valstybės saugumo departamento vadovai M.Laurinkus ir A.Pocius, o taip pat VSD generalinio direktoriaus pavaduotojas D.Dabašinskas žinojo apie slaptus CŽV projektus, ir kreipėsi į prokuratūrą, kad ši ištirtų, ar šių saugumiečių veiksmuose nebuvo piktnaudžiavimo tarnybine padėtimi arba įgaliojimų viršijimo.

„Spalio 5 d. teisėjas Jonas Furmanavičius turėjo perduoti įrašus apie aukštą Generalinės prokuratūros prokurorą – pedofilą“, - „Karštam komentarui“ teigė buvęs slaptųjų tarnybų agentas K.Vilkauskas.

Taigi, kas tirs Valstybės saugumo departamento pareigūnus, jeigu, kaip teigia K.Vilkauskas, VSD rankose – „kompromatas“ apie prokurorus pedofilus?

Kaip BTV laidoje „Akistata su Lietuva“ sakė Darius Kuolys, visuomenė yra nuteikinėjama, kad po naujųjų metų Drąsiaus Kedžio dukrelės prievartavimo byla bus nutraukta – „esą įtarimai dėl pedofilijos nepasitvirtino“.

„Ką darysit tokiu atveju?“ – klausė D.Kedžio dukrelės globėjų Neringos ir Aido Venckų laidos vedėjas Darius Kuolys.

Kaip yra sakiusi interviu „Karštam komentarui“ Neringa Venckienė, „jei taip, tai Lietuvos nėra“.

Ir iš tiesų – kaip rodo buvusio VSD pareigūno Vytauto Pociūno nužudymas Baltarusijoje, pedofilijos byla, slapti CŽV kalėjimai ir kt. – Lietuvos nėra. Yra tik „žydrųjų albinų klubas“, Lietuvą pavertęs pedofilų irštva ir lyg koks okupanto tankas 1991-ųjų sausio 13-ąją dieną savo kelyje sutraiškantis kiekvieną, kuris išdrįsta pastoti jam kelią ar tarti bent žodelį prieš.
Įvertink:  1

 

Apuokiukas       2018-04-19 7:37

Pagaliau į šią bylą atkreipė dėmesį ir Vilniaus sąjūdininkai - po 71 mėnesio. Tik pažiūrėsim, kokia bus jų reakcija gegužės 17-ą...

jei akylai stebejote,       2018-04-19 7:23

tai Prezidentes iniciatyva ivyko susitikimas su prez.Trampu. Su ja i JAV atvyko visa grupe valdininku -politikieriu. Dalis ju atvyko i Cikaga. Galimai, susitiko su Federalinio teismo vadovais. Jei Venckienes byla buvo nukelta i geguzes 15 d., tai ji staiga atkeliama i balandio 23 d. Galimai, ponai pedofilai, prispaude musu Dalia, uodegos jie,s svyla, tad praso, maldauja ekstradicijos Venckienei - juk grobuoniu nagai laukia grobio - uzciaupt burna visiems laikams. Is to susitikimo su Trampu daliai nieko neisejo, nes kietuolis Trampas pasake,kad tik kvailiai nori karo su Rusija, o Daliai vistiek ,,rusai puola”. Taigi, pagrindinis tikslas galimai, buvo paskubinti Venckiene atiduoti zudikams. Piketas prie Federalinio teismo Cikagoje nuo 1 v.p.p. iki 4 v.p.p. Skvernelis su Grybauskaite viena virve suristas- kas isake 240 policininku pasiusti i Garliava?! Juk jei ateis naujas prezidentas, tai gali pareikalauti bylos perziurejimo! Ir tada krachas ir Daliai ir policininkui. jie tik maivosi publikai, o Skvernelis vaidina didvyri - juk runkeliams patinka ,,didvyriai”, nebijantys ,,pastatyti prezidente i vieta”. Atsibuskite!

lukštams       2018-04-19 6:34

o aš maniau, kad mūsų dundukai atsitokėjo ir nepateikė Amerikai tų 37 kaltinimų, išeina, kad pateikė??? Ir dar pastebėjimas: atsitiktinumas, sutapimas ar dar kas nors, kad po mūsų Prezidentės vizito JAV ir po jos pokalbio su JAV Prezidentu netgi „The Associated Press“ ima interviu iš ponios Venckienės ir jį viešina?

Marginalui 16.59 ir pliusininkams       2018-04-19 6:10

Nuo kada Kijevo chuntos banditai, deginę gyvus žmones, niokojantys Ukrainos istoriją, valstybingumą, kalbą ir kultūrą, įkūrę Ukrainoje didžiausią pasaulyje kaganatą, yra “vienintelė išeitis”?

<iš JAV       2018-04-19 6:00

Ką reiškia “WGN 9”?

pačiu laiku tam kur iš JAV       2018-04-19 0:02

Tai kaip jums atrodo, kodėl staiga išryškėjo, kad tarp Grybauskaitės ir Skvernelio perbėgo juoda katė? Galima įsivaizduoti, ko prezidentūros klausinėjo apšalę amerikiečiai, ruošiant vizitą į JAV.

pačiu laiku       2018-04-18 23:59

Turbūt visi girdėjote, kad pompastiškai buvo sulaikyti kažkokie banditai Kaune. Kamuoliniai, ar kaip ten jie. Tai, sprendžiant iš pučiamo rezonanso, jiems bus bandoma nurašyti ir Furmą, ir Naruševičienę, ir Ūsą, Milinį.
Kedį irgi, turbūt. Laukite “sensacijų” pačioje “skaidriausioje ir objektyviausioje” Lietuvos “žiniasklaidoje”. Jakilaitis ne veltui į studiją atsitempė Matonį.
P.S Atkreipkite dėmesį, kad nuskutus plikai Roginskį, gautume labai panašią į adv. Černiausko fizionomiją, žiūrint iš priekio. smile

lukštai       2018-04-18 23:10

iš 37-nių “kaltinimų” JAV teismas 34-ris jau atmetė kaip neturinčius pagrindimo.
Dabar lukštena paskutinius tris.
Išlukštens.

Iš JAV       2018-04-18 23:06

,,Nesenai pranese apie N. Venckiene,apie musu Lt valdziagyviu pedofilu sukurtas pasakas,WGN 9,prasideda idomumai,Kazin kaip jauciasi pulinys ES,kaip jauciasi musu pedofilu dangstytojai,globejai uztarejai,kaip jauciasi ponas Sadeckis,kuris sake darysias plastine mergaitei ir laimutei ,kaip jauciasi Skvernelis kuris iskilo is policininko I premjerus,kaip jauciasi teisejai Be teismu atemes mergaite,ir atidaves klanui,beje uzmuses kolege,kita suzalojes????AR MIEGATE RAMIAI LT PEDOFILAI???Uzdanga atitraukiama,cia Tik pradzia!”

Iš JAV       2018-04-18 23:04

,,Nesenai pranese apie N. Venckiene,apie musu Lt valdziagyviu pedofilu sukurtas pasakas,WGN 9,prasideda idomumai,Kazin kaip jauciasi pulinys ES,kaip jauciasi musu pedofilu dangstytojai,globejai uztarejai,uz

Pagarba šviesuoliams       2018-04-18 23:03

Žemai lenkiamės ir dėkojame Sąjūdžio šviesuoliams už taurią širdį ir neabejingumą artimui.Jūsų dėka dar Lietuvėlėje plevena vilties kibirkštėlė sulaukti šalyje teisingumo. Tikime ir viliamės tiesos ir gėrio pergale. 

pasirasau       2018-04-18 18:58

po kiekvienu sio kreipimosi zodziu.

Stasys       2018-04-18 18:53

Manau taip, kad nusikaltimų dangstytojai yra nusikaltėliai, nes tai nusikaltimų bendrininkai. Mane labai stebina daugumos žmonių abejingumas, tikėjimas “bamboline žiniasklaida”, korumpuotais godžiais žurnalistais, kurie dėl ilgesnio euro raitosi kaip gyvatės, dažnai spjaudydamies nuodais. Sausio 13 tautiečiai, kur jūs pasidėjot, kodėl tylit ir leidžiat tiems patiems ar panašiems į juos savivaliauti, nekreipti jokio dėmesio į moralines bei teisines normas, tuom žeminti bei niekinti tą mūsų ir taip varganą Lietuvėlę, kurios laisvę garbingi ir didingi jos žmonės sunkiai iškovojo ? Kodėl vėl vergaujame ? ...

Jules       2018-04-18 17:51

Jūs ne tuo adresu kreipiatės. Jums reikia kreiptis tiesiogiai į Didįjį Trejetą - Londoną, Maskvą ir Vašingtoną, o ne į už pavadėlio tampomas itin korumpuotas marionetes.

Marginalas       2018-04-18 16:59

Kai šalies administracija spjauna į žmones, vienintelė išeitis ukrainietiška. Deja, nei pats Kerosierius, nei juo labiau “nuskriaustieji profesoriai”, ar dar kas kitas nėra Jarošas. Taigi belieka murdytis trydoje iki pat atsiskaitymo grynaisiais panaikinimo. O tada traukinukas jau bus išdundėjęs visiems laikams.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-04-18 16:41

Jau ko gero 71 kartą paklausta toji taip vadinamoji ekselencija niekaip nesugeba SUŽINOTI. Iš kokios peklos tokią raudonąją komunistplaikę ištraukė ir parėmė Vytautas Landsbergis: Dalia, tegu būna Lietuvos Dalia. Žiaurus palinkėjimas, žiaurus.
O tas pranckietis ir nežino kas Valstybėje darosi, irgi nieko nežino. Iš kokios peklos jis yra ištrauktas? Skvenelis yra žinoma iš kur ištrauktas, tai tas pats asmuo… kur pasiuntė 240 BANDITUS.

Ona       2018-04-18 16:26

Ar gali buti seimo nariais Jukneviciene, kurios brolis per Rusija verslauja, anukas, kurio susikompromitaves uosvis nezinia kieno sugrazintas i ZU ministerija. Kai ministras bande pona Cijauska atleisti pats ministras uzsitrauke nemalone.  Grybauskaites patareja Ulbinaite grazinta ir po Amerika su ponia vazineja. Zodziu ,  kokia vadovai tokia ir tvarka teisesaugoje.

Pensininke       2018-04-18 16:22

Ar tokia melo demokratija kuriama Lietuvoje, kad valstybes vadovai kaip struciai sukise galvas i smeli,  nenori girdeti ka reikalauja   liaudis. Pedofilijos rezonansine byla   norima pamirsti,  bet kol gyva liaudis,  sio ivykio nepamirs,  nes tai liecia vaikus.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2018-04-18 16:20

Matau, labai kultūringą kreipimąsi į Lietuvos valdžia, kaip į kultūringus žmones.
Laikas pamatyti jų esmę.

Nematau reikalo į iš esmės negarbingus asmenis kreiptis garbingai.
Todėl 2018-03-26 kreipausi straispsniu į “Seimo smarvėms”


http://www.ekspertai.eu/seimo-smarvems95245/
http://biciulyste.com/aktualijos/dr-jonas-ramanauskas/#more-8107


kur Jūs galite atrasti atsakymą “Ar dar gyva”.

Šis straipnis yra išplatintas visiems Seimo nariams ir visai Lietuvos valdžiai.

Gautas įspūdingas atsakymas. Tas atsakymas yra atskleistas 2018-04-09 straipsnyje “Švietimo ir mokslo min-ISTERIJA”


http://biciulyste.com/aktualijos/dr-jonas-ramanauskas-svietimo-ir-mokslo-min-isterija/


Malonėkites susipažinti.

Dėkoju Vilniaus sąjūdininkams už sielos turėjimą.

Nera kam atsakyti       2018-04-18 16:18

Visi uzsieme korupcines bylos skalbimu. Arba eilini syki tupi po medziu…

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.