Verta prisiminti. Arvydas Šliogeris: Aš žado netekau – teisiami Genzelis ir Ozolas

Tiesos.lt siūlo   2015 m. balandžio 6 d. 21:53

38     

    

Verta prisiminti. Arvydas Šliogeris: Aš žado netekau – teisiami Genzelis ir Ozolas

„Respublika“ | 2012 m. gegužės mėn. 17 d.

Geriausia šitos knygos dalis yra jos pavadinimas ir aš norėčiau padėkoti tam, kuris jį sugalvojo. Aš nežinau, kas jį sugalvojo, bet jis puikus.

Aš būčiau tą knygą pavadinęs daug blogiau – „Neviltis“. Nes, tiesą pasakius, bent jau tai, ką aš bandžiau labai trumpai, labai lakoniškai, tiesiog žaibiškai per porą valandų parašyti, buvo tiesiog nevilties išraiška.

Aš nesu iš tų vaikinų, kurie tris valandas pasakoja, kaip Lietuvoje viskas blogai, kaip daugėja pedofilų, ir paskui sako: „Bet aš vis tiek optimistas!“

Aš esu pesimistas, juodas pesimistas, ir nematau absoliučiai jokios išeities iš susidariusios situacijos. Bet aš norėčiau tarti keletą žodžių, labai trumpai susieti su tuo, kas yra parašyta, – tais mano mažais etiudais.

Žinote, kas man didžiausią siutą kelia? Aš jau nežinau, ką daryti. Jeigu tai nebūtų susiję su tokiu istoriniu, baisiai neigiamu personažu, aš pasakyčiau lygiai tą patį, ką ir jis pasakė.

Kai žiūriu mūsų televiziją, mano ranka tiesiasi į vieną vietą, kurioje turėtų būti pistoletas.

Tai yra nusikaltimas. Tas, kas yra daroma mūsų televizijoje, tai yra tokia tautos demoralizacija, toks jos mulkinimas… Vartojamas žodis „žiniasklaida“, bet jeigu kalbėtume apie televiziją, ją reikėtų vadinti trimis raidėmis: MMM. Mąstymo mulkinimo metodas.

Ir dauguma žmonių, kiek man teko kalbėti, labai lengvabūdiškai žiūri į šitą dalyką. Jiems tai visai nesvarbu. Žinote, labai svarbu yra verslas. Aš menininkas, bet žinau, kad svarbu verslas, ekonomika, rinkos sąlygos… Čia mes statysime elektrinę!

O televizija sako, kad nieko. Koks rezultatas? Mano giliu įsitikinimu, 98 proc. emigracijos yra mūsų brangiosios televizijos nuopelnas. Propagandos, totalinio Lietuvos niekinimo nuopelnas. Lietuva dergiama per visus įmanomus kanalus, per didžiąją dalį laidų.

Šitas dalykas yra labai pavojingas ir kuo toliau, tuo jis tampa pavojingesnis. Naivumas nėra tik lietuvių naivumas.

Dideli išminčiai amerikose, vokietijose suokia, kad jau nėra ideologijų, mes laisvi! Bet tai juk visiška nesąmonė. Tokios baisios ideologijos, kokia yra skleidžiama dabar per MMM, niekada niekur nebuvo.

Net bolševizmas palyginti yra juokas, nes mes jam priešinomės. O dabar šitą bjaurastį, šitą šlykštynę, kuri peršama mums visais kanalais, didelė dalis ryja pasigardžiuodama ir sako: duokit dar daugiau šito purvo!

Kalbu labai aistringai, nes negaliu susivaldyti. Aš prisimenu visokius „Šok su manimi“, visokius ten, net nebežinau pavardžių, ir mane košmaras apima. Tai kokių kvailių šaly mes gyvename?

Jeigu patikėtume tuo, kas daroma televizijoje, taigi čia yra kvailių šalis. Mus visus nori padaryti kvailiais. O kaip kitaip, jeigu absoliučiai niekas nesiima to kaip nors pažaboti?

Tuos mąstymo mulkinimo metodus reikia pažaboti, jiems reikia uždėti geležinį antsnukį. Aš tiesiai sakau: reikia cenzūros, žiaurios cenzūros. Kito kelio nėra.

Galima giedoti apie liberalizmus, demokratijas, bet tai yra paistalai, aš jais netikiu. Mes turime totalitarinę visuomenę ir tai reikia aiškiai suvokti. Ir skirti du dalykus – sunkų totalitarizmą, kuriame mes gyvenome tada, ir švelnųjį totalitarizmą dabar.

Kas yra pagrindinis to totalitarizmo propagandistas? Vėl mąstymo mulkinimo metodai. Pirmiausia per televizijas. Šiandien aš ir nenorėjau nieko labai rimto kalbėti, nes aš jau netikiu, kad čia kas nors ką nors galėtų padaryti.

Vyksta „Svogūnai“. Žiūriu: pusė mūsų didžiųjų politikų susirinko. Viešpatie, tie didieji politikai šokinėja, traukia daineles, atsiprašant, laižo užpakalį valinskams visokiems.

Na, brangieji, į ką tai panašu? Tai yra visiškas orumo praradimas. Ar politikas, kuris yra praradęs orumą, iš tikrųjų gali būti vadinamas politiku? Aš jo taip negaliu pavadinti.

Čia kolegė išsireiškė taip dailiai, naiviai – sako, gal pasiūlykite kokių idėjų. Ir aš iš karto prisiminiau devyniasdešimtuosius metus. Buvau vienas iš tų kvailių, kurie steigė Liberalų partiją. Dabar aš taip ir sakau: buvau kvailys!

Mes, pasitelkę tuo metu tikrai puikiausius profesionalus, buvome parengę labai rimtas programas, privatizavimo programą, labai detalią. Paskui – žemės grąžinimo programą, iš viso keturias, nors jau detalių neprisimenu.

Atidavė tas programas tuomet valdžiukei, bet kur jos dabar, aš nežinau.

Kokia idėja rūpi šitai moliuskinei struktūrai? Gal net bestruktūrė ji visa. Mūsų valstybė yra be struktūros. Yra kažkoks vidus, toks monstras, panašus į Kafkos Gregorą Zamzą. Kišk tu į tą glitimą ką nori, viskas prapuls. Juk bet kokios idėjos ten nereikalingos. Kodėl? Jūs patys tai puikiai žinote.

Mes nesugebame sukurti valstybės, mes nebeturime kritinės masės žmonių, kurie galėtų kurti valstybę. Tuo aš esu visiškai įsitikinęs. Dar Sąjūdžio laikais tai buvo pagrindinė mane kankinanti mintis, nes viską daro labai konkretūs žmonės.

Mes masiškai griovėme. Mes neskaičiuojame, ar yra, tarkim, tūkstantis žmonių, kurie galėtų valdyti valstybę, kurti ekonomiką ir visa kita. Dabar aš galiu atsakyti: nėra! Tai kas, įdomu, darys tuos kokybinius posūkius?

O šiandien į teismą duodami profesorius Bronislovas Genzelis, Romualdas Ozolas. Aš žado netekau, nes teisiami net ne signatarai, o Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai. Tie žmonės, kurie vaikščiojo peilio ašmenimis. Dabar tuos žmones teisia už tai, kad jie rengė pilietinį mitingą! Mitingą, kurio tikslas buvo daryti žingsnius Lietuvos gerovei. O už tai paduodama į teismą!

Iki ko Lietuvoje jau nusirista? O kas įsakė tai daryti – teisti už mitingą? Man atsakė, kad niekas neįsakė, kažkaip netyčia tai atsitiko. Kitados aš sakiau, kad Lietuvoje ateis laikas, kai reikės mums nuomotis Vorkutos konclagerius. Atrodo, kad toks laikas pradeda artėti.

Kalbant apie Lietuvos grėsmes, jau pradeda ryškėti tokios tendencijos, kurios liudija apie atviro totalitarizmo apraiškas, atvirą nepakantumą. Ypač svarbu, kad tai daroma jau mūsų simbolinėms figūroms.

respublika.lt

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Niekas niekur nedingsta       2015-04-18 11:40

Yra KARMOS tvermės dėsnis.Visi tie,kurie mus žudo ar užsako žmogžudystes ,atpildą gaus per ANŪKUS.Štai koks fokusas:į jų gimines ateis kančios sielos ir ašaroms nebus anei pradžios,anei pabaigos kol galiausiai visa giminė taps išrauta.

čėka da da       2015-04-12 14:23

buvusių nebūna

rewisui       2015-04-9 22:14

Opa - spiečiuko trijulė komentarą parašė ir po juo visi trys pasirašė. Labai jau lakoniška ir gaila nieko naujo.

rewis       2015-04-8 20:43

cha cha cha prisijuokiau,/ vargsas a. mikolaitis DDD/ geriau butu granatsvaidi apziojes negu ant juozapo uzsiroves/DDD wink
kaip supratau juozapas kazkam pataike tiesiai i bunkeri./bum, baing, babakh! /DDD :D

Įžeistajam Juozapėliui       2015-04-8 15:40

Nabage tu nabage, esi paskutinis boba. Kaip supratau tau nesvarbu ką keverzoti, svarbu, kad tik tau pliusiukų daugiau pridėtų. Na tiek jau to, ir aš tau kai išsireiškei už like-insiu. Jėzau tu mano, kad tik tu ramiau miegotum.

Juozapas--- Post Scriptum pono "A. M." komentarui        2015-04-7 22:38

tęs>
Toliau , kai LS jau pono A.M. tapo “nuoširdžiai” apdergta, imtasi LS palaikančio “Spiečiaus”.
Ir ne be pagrindo.
Įžvalgesni skaitytojai gal pastebėjo - iš mano, kitų kolegų pusės pastaraisiais mėnesiais nebuvo girdėti jokio palaikymo vienam smarkiai save populiarinančiam asmeniui.
Tam kurio žmonikė mėgsta rašyti komentarus draugės vardu.
Todėl kad tą Poną mes “perkandome”.
Dabar jau tvirtai galime sakyti- Ponas tėra gudrus “Projektas”.
Žlugus Drąsos kelio partijai, šios partijos elektoratas niekus nedingo.
Netvarka, pagalvojo tam tikrose kontorose.
Pavojinga.
Dar pradės daugintis ir augti, o tas būtų suvisai negerai.
Todėl buvo sumanyta pamėtėti “pakaitalą”. tokį ėrzac-riterį ant balto rosinanto.
Projektas buvo beveik sėkmingas, o vykstantys judėjimai po kilimais rodo, kad Projektas dar vis bandomas tęsti.
Mero rinkimai buvo tik spektaklio programoje numatytas Projekto populiarinimo 6ou - juk artėja seimo rinkimai.
Bingo!
Iš čia ir minėto tūlo Arūno Matulaičio opuso kilmės siūlelis driekiasi.
Vienžo, ponas nepagailėjo tulžies ir atseikėjo juozapų, liepų ir diedukų adresu kiek panešė.
Tik va- apsimelavo mažumėlę.
Pone “Arūnai Matulaiti- malonėkite pacituoti tamstos plūstamą juozapą ir parodyti
kada
kur
ir kaip
“Juozapas” yra raginęs “balsuoti renkantis mažesnįjį blogį”.
Būčiau dėkingas, jeigu ponas surastų tokį mano komentarą.
Skaitytojai apsidžiaugtų -būtų tikra sensacija.
Kiek save prisimenu, teko nemažai pasistengti kol ir kitus kolegas įtikinau, jog balsuoti už mažesnį blogį yra monkey bussines.
Atrodo įtikinau.
Todėl ir nebalsavome.
Nei aš nei mano kolegos niekada nesame bent kažkiek teigiamai pasisakę liberastų atžvilgiu.
Bandyti įtikinti auditoriją, kad yra priešingai- tiesiog lėkšta ir pigu.
Kaip ir bandyti kažkaip paslinkti juozapus liepas ir diedukus link valdžios Lovio.
Iš piršto iščiulptas briedas.
Ar dar iš kitur iščiulptas.
Čia jau pono/ponios skonio reikalas.
Nežinau, nesidomėjau, su žvake greta čiulpiko/-ės nestovėjau.
Neįdomu.
Tad meili ponai, atėjo metas išvadai:
Kam naudinga dergti Lietuvos Sąrašą ir kas bando išstumti LS ir “prisiprojektinti” sau tuos trečdalį milijono potencialių rinkėjų?
Kokiam Projektui trukdo Lietuvos Sąrašas?
Nėra labai sudėtinga atspėti.
Tokiam vienam feisbukų liūtui, nuskriaustųjų Mesijui Nr Kažkelintas,
Ponui Eks-Koncervui, ponui eks-alkoholikui…
...Ponui iš Pajūrio - “N.P.”
Pono pažai ir freilinos iš lydinčios ir projektą aptarnaujančios svitos turi patvirtintą planą -trypti LS, pripaišant sąrašiečiams draugystės su liberastais nuodėmę. Perimti elektorat1 ir nukreipti į patikimą akligatvį kur jau rymo AtA Drąsos kelio partijos kapų kryželiai.
Nei ta draugystėsu liberostais buvo, nei ji yra nei kada bus.
Iš piršto laužti, (čiulptti?) pezalai, bet nesvarbu - svarbiausia dažnai kartoti.
Matyt iš to didelio noro pasistengti ir persistengta.
Netrukus po pono “A.M” opuso pasirodė kitas, antrinantis. Tame turavojančiame komentarėlyje meistriškai dorojamas liberastizmas.
Vargu bau ar iš nemeilės liberastams.
Tas kitas kūrinėlis yra tiesiog akompanimentas anksčiau nuskambėjusiai solinei-vokalinei pono Arūno Matulaičio arijai.smile
smile
Nebesiplėsiu.
Apie visas kontoros projektų vykdymo technologijas galite pasiskaityti straipsnyje rubrikoje “iš propagandos frontų”.
Ten vienas iš specų rašo apie amatą atvirai.
A ne, p. Arūnėli?
Antra grubi klaida buvo leptelėti dėl Šustrausko Vyckos.
Tą “personažą” pastebėjau pačią pirmą akimirką vos tik ans apsireiškė.
Kadangi tokio mentalinio būvio subkektai naturalioje gamtoje neskaito tokio turinio portalų nes net blaivūs ne visas raides pažįsta, pamislijau, kad “paukštelis” ne veltui čia nutupdytas buvo.
Tai irgi iš tos pačios plačios LS dergimo kampanijos programos.
Reikia būti visišku asilu kad nepastebėtum tokio pigaus tiesmukiško triuko.
Bet,...
Plojančių yra, reiškia ilgaausių netrūksta.
Spauskite “like”, juk jums patinka “projektai”. Tik mazolių ant nykčių neužtrinkite “brangūslietuvosžmonės”.
Vienžo, “Show must go on!”“
Projektas juda.
“Mano vyras gali!”- tikriausiai per debiliavizorių pamatysime poną ir ponią iš Pajūrio?
Misliju, kad kuo arčiau rinkimų tuo dažniau.
Štai eks-KGB karininko Danuko Arlausko vadovaujamas radijušas “poną iš pajūrio” transliuodavo beveik be pertraukų.
Tiesiog “tiyyyykras nesisteminis” Produktas.

Juozapas--- Post Scriptum pono "Arūno Mykolaičio"        2015-04-7 22:36

Ne kasdien būna tokia šventė.
Smagiausi dalykai kartais nutinka per daug nesitikint.
Buvo ilgas šventinis savaitgalis, tad buvo laiko keletą kartų prisėdus parašyti šį bei tą.
Kadangi laikas kupinas įvykių, aplink dairantis kyla įvairių minčių.
Man patinka palukštenti tai kas vyksta po minkštais valdžios ir ją aptarnaujančių struktūrų kilimais.
Bet gi ar paprastam prašaliaičiui kas taip paprastai leis landžioti po užkulisius?
Aišku, ne.
Tenka kiek pagudrauti.
Tai vadinu “meškerių mėtymu”.
Tarkim rūpi tam tikra tema, nesu tikras dėl įvykių režisierių ir užsakovų adresų- metu meškeres ir žiūriu -ant kurio kabliuko kas užkibs?
Taip ir šį kartą.
Švystelėjau, neilgai trukus žiūriu - kablys prarytas su visa plūde.
Na, ką bandyiu traukti tą pelekauodegį.
.
Asmens iškilmingai pasivadinusio “Arūnu Mykolaičiu” žygdarbis turėjo užgniaužti skaitytojams kvapą- ot drąsus ir teisingas žmogus!
Tas vardenio-pavardenio savęs įvardijimas buvo neblogai apskaičiuotas ir pirminį efektą tikriausiai davė.
O kaip gi.
Džiaugiuosi.
Sveikinu autorių/-ę atradus PR abėcėlę.
Pabandykite pateikti paraišką patentui.
Žinau vieno seimo nario žmoną narsiai besikaunant interneto pievose dėl savo brangiojo laimės rinkimuose. Ta ponia iš pajūrio, labai mėgsta rašyti savo draugės tikru vardu ir pavarde.
Tik vienas dalykas išduoda- antrininkė rašo sklandžiai ir išmaniai. Įmantriai. O tikroji pavardės nešiotoja yra tiesiog beviltiška rašymo atžvilgiu. Bukut bukutėlė.
Tai va- dabar ir klausiu- ar realaus vardo/pavardės nurodymas komentaro autorystėje yra absoliuti ir neginčijama induligencija skaidrumo aureolei gauti?
Tarkime, jeigu “blogas, blogas, blogas juozapas” nupirks sutiktam bomžui alaus mainais už galimybę naudoti to subjekto tapatybės duomenis- ar tuomet iš “blogo, blogo, blogo “juozapo” stebuklingai tapsiu geru, švelniu ir pūkuotu ir ponas “A.Mykolaitis” nustos lieti tulžį mano adresu?
Pagal pono “A.M.” logiką turėtume pradėti ploti produktyviai rašantiems pedgyniams p. Dalei Butkevičienei, p. V. Maželiui!
Jie didvyriai ir didbobės- juk jie nesislepia po nickais!
Plokime jiems, pulkim ant kelių ir giedokime ditirambus narsiems ir teisingiesiems floridiečiams ir jų antrintojams šiapus balos.
Tai štai gerbiamieji- visas šitas cirkas su nuoširdumą imituojančia rūpesčio ašara akyse yra tik nemokamas spektaklis kvaileliams.
Minėto “komentaro” scenarijus paimtas iš PR vadovėlio pirmam kursui:
Pradžioje, kaip ir dera užpilta prie straipsnio derančio padažo- trumpai “padūsauta” Anapilin išėjusio Velionio.
Toliau jau imtasi iš peties, (Velionis suprantama, jau neberūpi (sic- ir vargu ar rūpėjo)), dėstoma tai dėl ko ir stengtasi.
Pasėta visa aibė nuostabų ir pasipiktinimų dėl Lietuvos Sąrašo kuris “išdavęs” Tiesos idealus, “pamynęs Gegužės 17-sios aukos prasmę “nuėjo su velniais obuoliauti”
Ar nuėjo, ar nenuėjo -jokių faktų ir įrodymų tas “Arūnas Mykolaitis”, aišku nesivargina pateikti.
Faktas, kad LS dirbs vardan savo rinkėjų koalicijoje, yra betoninis ir nereikalaujantis komentarų.
Mirtina nuodėmė.
Apdrėbei ir nebėra reikalo įrodinėti.
A tegul atsiplauna dabar gyvatės!
Tegul iš purvo balos dr. D.Kuolys bando teisintis, ir aiškinti savo gerus tikslus, kilnius ketinimus ir vertybines nuostatas.
P. Arūnas M apspjovė ir niekam nevalia abejoti spjaudaliaus skreplio turinio autentiškumu.
Ir tikrai kiek iš šimto žarstys snarglių balą ieškant tikros teisybės.
Juk skrepliai tokie šlykštūs.
Fu.
Kam vargintis- geriau pradėti ploti skrepliuotojui.
Spaudžiam nykščius!
Like, like, like!
Tuiomet pagal visus PR kanonus tarp siekiamų tikslų įberiama šiek tiek priskonių. Ponas aprašo epizodą apie tai kaip jis/ji dalyvavo 05-17 atminimo akcijoje ir kaip kažkokia ponia savanaudiškai ieškojo su kuo nusifotografuoti.
Publikai pasažas patiko.
Jau niekam ir neberūpi, kas ta moteriškė, kas ją ten atsiuntė, buvo ji ar nebuvo aplamai.
Niekam nerūpi.
Pasamonėje pasėta manipuliacija- Lietuvos Sąrašas į Daukanto aikštę vaikšto tik nusifotografuoti ir nusifilmuoti dėl reklamos.
tęs >

Ačiū Didžiai gerbiamam Arvydui Šliogeriui       2015-04-7 19:11

Šiandien itin vertingas TIESUS, SĄŽININGAS, ATVIRAS ŽODIS. Jis labai labai reikalingas - juk cinizmo vandenyne maudomės: Grybauskaitė skelbiasi esanti neklystanti, o arkivyskupas Grušas net velykinį pamokslą jau kaip gyvulių ūkyje pradeda “GERBIAMA SEIMO PIRMININKE, GERBIAMAS MINISTRE PIRMININKE, GERBIAMAS ATKURIAMOJO SEIMO PIRMININKE”. Bažnyčios dignitorius atmeta poziciją, kad prieš Dievą visi lygus ir visi yra nusidėjėliai. Šiam dignitoriui tikriausiai neaišku, kad į bažnyčią įsirioglinę valdžios balvonai, apsistatę asmeniniais sarginiais šunimis-sargybiniais,tokiu savo elgesiu įžūliai Dievo namus prilygina galvažudžių irštvai, kad jie negali būti įvardijami “gerbiamais”.

nonsensui       2015-04-7 18:29

Tikrai esi užzombintas, tuštybės perpildytas vienetas, jei tavo paminėtos pletkų  lygio, nieko pamokančio nesiūlančios ir iš anksto surežisuotos laidos patinką. Geriau pasistenk nesuplakti visą ko į krūvą, gal tada pradėsi atskirti pelus nuo grudų.

nonsens        2015-04-7 18:15

televizija bloga, bet Šliogeris nuo jos akių neatitraukia… ir netgi randa joje įkvėpimo savo negatyvizmui.
Kas gali pasakyt ką bloga apie Rūtos Mikelkevičiūtės laidas? Arba apie “yra kaip yra” ir daugelį kitų?
Filosofas turėtų žinoti, kad kiekvienas reiškinys turi ir gerą ir blogą puses. Žiūrint kaip į tai pažiūrėsi.
Ozolas su Genzzeliu patys buvo seime ir patys inicijavo įstatymus. Tame tarpe ir mitingų įstatymą.
Leidimus mitingams išduoda MERIJA. Tik ji ir galėjo paduot šiuos signatarus į teismą už mitingavimą tą dieną prie seimo rūmų. Arba patys seimo nariai.
Mitingą prižiūrėjo Zuoko partiečio Meliano valdomi VRM pareigūnai. Jie taip pat galėjo apskųsti mitingo vadovus.
Aš buvau tame mitinge ir žinau kurlink kalbą kreipė buvęs Universitetų Komunistų partijos lyderis Genzelis.
Įdomu, ką sakytų Šliogeris, jei tokį nesankcionuotą mitingą būtų rengęs koks nors Tomaševskis dėl Vilnijos krašto atsiskyrimo nuo Lietuvos?

Mus valdo partokratija       2015-04-7 17:54

Lietuvą jau dvidešimt penki metai valdo partokratija, kuri visiškai sugriovusi valstybės teisingumą tapo valstybės santvarkos ir gyvavimo atributu. Šis partokratinis vėžys išplitęs seime ir vyriausybėje. Partijos gerai vairuoja ES pinigus į saviškių kišenes. Siekdamos pinigų, valdančios partijos ima skverbtis į verslą. Valstybės įmonės – tai Klondaikas partijoms. Čia galima ir gerais užsakymais saviems pasirūpinti, lėšas išplauti, partiečius į pinigingus postus susodinti. Partokratijos vėžys įsiskverbęs į teisėsaugą, teismų darbą. Todėl ir teisimi tie kas nesutinka su partokratiniu vėžiu.

Man gėda       2015-04-7 15:57

Išlydint R. Ozolą mums gėda: „O šiandien į teismą duodami profesorius Bronislovas Genzelis, Romualdas Ozolas. Aš žado netekau, nes teisiami net ne signatarai, o Sąjūdžio iniciatyvinės grupės nariai. Tie žmonės, kurie vaikščiojo peilio ašmenimis. Dabar tuos žmones teisia už tai, kad jie rengė pilietinį mitingą! Mitingą, kurio tikslas buvo daryti žingsnius Lietuvos gerovei. O už tai paduodama į teismą!“

Irenai       2015-04-7 14:14

Mūsų visų biografijos skirtingos ir tiesos supratimas savitas. Manau ne tas yra svarbiausiai - svarbu , kad siekiai būtų tikslingi ir prasmingi. Ne esu visažinis ir nepažįstu nei vieno iš mano paminėtų asmeniškai, tik darau išvadas būtent iš šių žmonių užimtos pozicijos Garliavos tragedijos atveju. Niekada nesistengiau atrodyti protingesnis nei esu, todėl ir dėstau savo matymą taip ,kaip jį suprantu. Mano manymu tiesa tikrai nelemta, nes iki galo mes jos kaip tokios niekada nerasime, kad visiems įtiktume. Na ir pabaigai - ne vien Gribauskaitė su Melianu palaikė Garliavos šturmą, ir jeigu atidžiau perskaitytumėte, tai suprastumėte, kad “vienas iš” buvo liberalai su Šimašiumi priešakyje.

Kažkas rašė       2015-04-7 13:48

Liberastai – labai neišsivystę primatai. Visą pasaulį jie suvokia ir regi išimtinai per šėryklos prizmę.

Jie nuoširdžiai įsitikinę, kad žmonijos vystymosi prasmė susiveda į tai, kad dirbti reikėtų vis mažiau, o vartoti – vis daugiau ir daugiau. Tai jie vadina pažanga. Dėl to dabartinė epocha jiems – aukso amžius. Tiesa, jis jau eina į pabaigą, tačiau pusgalviai nuoširdžiai tiki, kad katinams Užgavėnės gali tęstis amžinai.

Atvirkštinę tendenciją liberastai suvokia kaip regresą ir bet kokie loginiai teiginiai čia beprasmiški. Problema čionai, pasikartosiu, slypi pasaulėžiūroje. Parazitą, kuris laiko savo parazitizmą civilizuotumo požymiu, o vartotojišką fetišizmą laiko pasisekimo matu įtikinti, kad tikras žmogus turi kurti ir save riboti – nerealu. Na, nesupranta beždžionės žmonių, ir nieko čia nepadarysi. Kad akivaizdžiai pademonstruotume skirtumą tarp žmonių ir liberastinių beždžionių, galime palyginti, kaip jos suvokia tokias fundamentalias sąvokas kaip laimė, laisvė, kūryba. Žinoma, čia teks kalbėti apibendrintai, netgi hiperbolizuotai, tačiau pati esmė yra būtent tokia.

Skustai beždžionei laisvė – tai pareigų ir apribojimų nebuvimas. O kadangi bet koks sociumas savo narius kažkuo įpareigoja – mokėti mokesčius, remti senelius, tarnauti armijoje ir panašiai, tai liberastiniai gyvuliai – tai grynai asocialūs ir antisocialūs sutvėrimai. Jiems bet kokie apribojimai – totalitarizmo požymis, o valstybę, kaip ribojančią struktūrą, jie sąmoningai ar nesąmoningai naikina. Tiesa, čia atsiranda vidinis konfliktas – parazituoti liberastiniai pelėsiai gali tik sociumo sąskaita, o sociumo sunaikinimas sunaikina jų parazitavimo bazę. Dėl to liberastai kalbų apie visuotinę lygybę ir žmogaus teises fone siekia realizuoti laisves sau asmeniškai, tuo pat metu griežtai ribojant kitų visuomenės narių laisves. Jų rankose valstybė iš visuomenės interesų tenkinimo įrankio pavirsta instrumentu, kurio pagalba įvedamas elito viešpatavimas. Liberastija – tai degeneratyvi elitininkų pasaulėžiūra. Kai liberastai ateina į valdžią, visada įvedama totalitari diktatūra, tiesa, ji skiriasi nuo tradicinės diktatūros tuo, kad pagrįsta ne prievarta bet manipuliacijomis, ne atviru žemutinių sluoksnių teisių pažeidimu, bet dvasiniu engimu ir žmonių masių ekonominiu slopinimu. Kartais tai įgauna netgi ne valstybinį, bet viršvalstybinį pobūdį.
    Liberastas melo įsikūnijimas.

Irena Arūnui Mykolaičiui       2015-04-7 13:48

Iš dalies pritariu jūsų nuoširdžiai pozicijai. Tik niekad nesutiksiu, kad Algirdas Patackas, Romualdas Ozolas būtų sulyginti su prokuroru Stulpinu. Labai skirtingos jų biografijos ir darbai. Nesutiksiu, kad tiesa būtų vadinama “nelemta”.
Rašote, kad Tiesos.lt “remiami tie, kurie susidėjo su vienais iš Garliavos šturmo iniciatorių”. Nuolat skaitau Tiesos.lt, bet nepastebėjau, kad kas remtų susidėjusius su Grybauskaite ar Melianu.

Relovucioneriui       2015-04-7 13:33

Jeigu dar pora metelių taip tęsis tai tikrai reikės kviesti žalius žmogeliukus. Nepadės ir amerikoniški tankai. Tai turi įsikalti į savas makaules valdžiagyviai.

A. N.       2015-04-7 13:21

Taip, tuomet, kai buvo gąsdinami ir žeminami nepriklausomos valstybės kūrėjai Genzelis ir Ozolas, valdžioje sėdėjusieji jau buvo pradėję save vadinti politiniu elitu (be kabučių ir be ironijos), aukštas kėdes užsėdusiems atrodė, kad su savo kišeniniais teisėjais ir žurnalistais jie galės susidoroti su bet kuo. Gerai, kad atsirado, kas tą privilegijuotųjų luomą papurtė. Tad dabar vaizduoti politinį elitą (be kabučių) nebe taip madinga, kažkaip nebegražu.

Neteisingumo akivaizdoje būtina veikti,       2015-04-7 13:10

o ne vien giliai mąstyti ir vaizdingai smerkiančiai pasisakyti.
Todėl, Arvydai, Tavo pasišlykštėjimas padugnėmis nei keičia pasaulį, nei tuo labiau jį gelbsti. Aišku, autoritetingo žmogaus žodis nėra bejėgis.
Antra vertus, kol žmonės nesuvoks, kad be Dievo baimės kuriantis politinis gyvenimas neįmanomas ir patys nesikeis, tik blogės. Tai ir regime šiandien “netekdami žado” (palyginkime su Atgimimo laikų tikėjimo ir vilties Lietuva).
Tiksliai Letas sako: kas nemyli Dievo, Jo nebijo. Išduoti yra baisu, bet išduoti Dievą yra absoliutus siaubas. Bet kvailys nieko nebijo… Kiek tokių idiotų šiandien?
Tad neapsigaukime, Dievo meilė neatskiriama nuo Jo išganingos baimės.
Bent Bažnyčia turi nuolatos priminti, kas žudo žmogaus dvasią ir kas yra “antroji mirtis”. Gal atsitokėtų bent kai kurie akivaizdžiai teisiantys nekaltuosius ir nusikalstantys Teisingumui - juk greitai jiems patiems teks stotis prieš visų teisėjų Teisėją.
Todėl išmintingam prokurorui ar teisėjui amžinybės požiūriu tiesiog “nenaudinga” vykdyti politinius ir kitokius užsakymus. Kiek šiandien išmintingų?

Arūnas Mykolaitis       2015-04-7 12:52

Sutinku su autoriumi - nėra jau nei kam valdyti valstybės - išeina ir tie paskutinieji nepraradę savigarbos, tie kurie iki gyvenimo pabaigos išliko ištikimi savo idėjoms, tie kurie sutiko būti amžinai nepopuliarioje opozicijoje. Gerai sakoma - Dievas pirmiausiai pasiima geriausius.
Atsimenu tą nelemtą gegužės 17-tą, kaip po Garliavos šturmo žmonės tik širdies šauksmo kviečiami rinkosi į Daukanto aikštę. Vienas iš pirmųjų atėjo ir Ozolas, kuris matė, kad tai jau Lietuvos teisingumo krachas. Tą dieną buvo duotas aiškus signalas visiems tiems, kas dar tikėjo kitokia Lietuva, kad laikas kažką daryti. Rinkosi tada žmonės iš visos Lietuvos,  Šilutės, Mažeikių, Klaipėdos, buvo net su palapinėmis ir pasiryžę budėti tiek kiek reikės. Bet būkime realistais ir kaip nebūtu gėda pasakykime tiesą - tokių širdies šauksmo vedamų buvo vos keletas šimtų. Ir nors visada žmogau tikiesi geriausio, jau tada buvo aišku, kad su tokia patriotų “armija” nieko gero nenuveiksi. Nors vėliau dar ne kartą važinėjau į Vilnių į gegužės 17-tos akcijas, rengiamus mitingus, paskutinė mano kelionė buvo referendumo palaikymas prie VRK. Žinote, kai matai, kad net į tokį svarbų Lietuvai momentą atsišaukė vos penkios dešimtys iš kurių buvo ir tokių kurie tik prieš foto kameras norėjo įsiamžinti. Niekada nepamiršiu, kai moterėlė (beje dažnai šmėžuojanti rengiamų akcijų pirmame plane su didele šventiška šypsena ir per didele marga striuke) pamačiusi mane su fotoaparatu ant kaklo ir rankoj laikantį kamerą, priėjusi pirmiausiai paklausė: iš kokio jūs laikraščio? O išgirdus atsakymą, kad tai darau tiesiog sau prisiminimui - kaip mat susidomėjimą manimi prarado. Tai buvo ir juokinga ir graudu, bet nieko nepadarysi - tokia realybė.
O šiandien jau galutinai yra aiškus mūsų šalies likimas, kai net tokiame “Tiesos” portale, kuris jei neklystu atsirado būtent po Garliavos įvykių ir susikūrė tos nelemtos tiesos ieškojimui, remiami tie, kurie susidėjo su vienais iš Garliavos šturmo iniciatorių, tie Diedukai, Bobutės Liepos asmenyje ir Juozapai, kurie per Vilniaus mero rinkimus, iš dviejų blogių renkasi “mažesnį”? Nežinau kaip jums, bet man aplamai nėra suprantama, kad blogis gali būti didesnis ar mažesnis - kas tą lygį gali nustatyti? Blogis ar didesnis, ar mažesnis, jis vis vien yra blogis. Aš jau esu įsitikinęs, kad lietuviškoji Juozapiškoji tiesa, tai ne Patacko, Gajauskaitės, Stulpino ar Ozolo tiesa - tokia tiesa yra ta, kuri arčiau lovio. Man šiandien tiesiog siutas ima kaip skaitau Juozapo tuštybę, kai pilstymas iš tuščio į kiaurą šiame portale taip gerai virškinamas. Pastebėjau, kad net Šustauską pritraukėte? - su kuo ir sveikinu.
P.S. Juozapams, Diedukams ir Liepoms galiu pasakyti tik tiek. Iš jūsų lūpų ištartas “debilas” man ne įžeidimas, kaip suprantu “Tiesos” portalui taip pat. Aš ne taip kaip jūs bailiai, niekada nesislėpiau po kažkokiais tai nickais ar devyniais, kaip pats Juozapas komentaruose prasitarė, kompiuterio apsaugos užraktais - man tai svetima. Juozapo nuostabai pasakysiu, kad visada pasirašinėjau savo tikruoju vardu - man ne gėda būti savimi, todėl šiandieną pasirašiau pilnu vardu.

Monika       2015-04-7 12:46

Gerb. Šliogeri, paaiškinkite tamsiai masei žmonių, apie liberalizmą, ką jis atneš
mūsų mažai tautai. Kaip matau žmonės griebiasi, balsuoja už jaunus žmones, bet nesusimąsto: ar tai liberalizmas Lietuvos kelias ir ateitis?

Perėjimas       2015-04-7 12:43

į kitą būvį.

VaidasVDS       2015-04-7 12:00

Bespalviam pedikaijui
Dvasios “milžinams” nėra jokios baimės stoti prieš Aukščiausiojo teismą, nes jie jau yra amžini ir tai tėra tik elementarus pabudimas. Tiesa, tapti Dvasios “milžinu” yra labai sunku net ir aukštos moralės žmonėms, reikalingas dar ir Dievo bei jo meilės suvokimas.
O štai menkystoms net stoti prieš nieką nereikia, kartais jie jau yra mirę, nors jų menkas gyvenimas (kartais materialiai prabangus) vis dar tęsiasi…

Reiketu       2015-04-7 11:58

Prideti dar viena M. Butu ” Masinis mastymo mulkinimo metodas” smile  MMMM

zenonas       2015-04-7 11:56

Jo prisimename , rase ziniasklaida apie tai, tik nepagavome paskaityti , kaip baigesi visa tai.

Agne       2015-04-7 11:29

Siandiena turetu buti didele geda tiems teisejams kurie teise Ozola . Gal prabus sazines prokuroru ir teiseju ,kad reikia buti saziningiems ir nelauzyti nekaltu zmoniu likimu ,nes galite uzsitraukti dideles nelaimes .

Daugiau       2015-04-7 11:16

spausdnti Šliogerį.Ateina jo laikas.

Super       2015-04-7 11:15

Šliogeris duoda.

ruta       2015-04-7 8:22

Aciu Gerb. Autoriui .Musu seima irgi jau senokai pastebejo , kad Nepriklausomybe , demokratija taip ir ‘neatejo’ , o atejo godus , ciniski mulkiai ir puikiai naudojasi tuo kas priklauso visiems .Ir kiekviena Tautos krustelejima link tiesos , jie priima , kaip mirtina pavoju sau asmeniskai ir tai   sistemai , kuri sukurta , kad visas tas meslas testusi , bujuotu , pliestusi , kol visiskai praris sveika prota , istorine atminti , morale , padoruma , garbe , principus .
Lietuvos valdziuke bijo bet ko , kas grestu ju asmeniniai gerovei .

Violetiniai kedopedikai       2015-04-7 7:02

vienas po kito išeina stoti prieš Aukščiausiojo Teismą.

Viskas dėsninga.       2015-04-7 2:25

Juk Sokratą taip pat nuteisė miriop. Ir jam teko išgerti nuodų taurę, kad toliau valdytų kirminai…

Al.       2015-04-7 1:30

Jausmai žmogiški, bet filosofas, manau, galėtų pastebėti, kad naikinimas vyksta ne savaime, dėl protingų žmonių trūkumo, o kryptingai. Ir iš tikro nebuvo sustojęs. Ir ,,buvau durnas” gerai, bet to neužtenka - reikia bešališkos reiškinio analizės. Apie liberalųjį Trojos arklį tame tarpe. Net jei per vėlu, ir padėtis beviltiška.

revoliuciniam agentėliui       2015-04-7 0:28

išgerk kmynų arbatos- gal nekankins poliucijos
tuomet nesisapnuos provokatoriškos “revoliucijos”.
dink iš čia , maita!

Juozapas       2015-04-7 0:26

Straipsnis puikus.
Kad Redakcija jį publikavo yra labai gerai.
Man labiausiai patiko pati pradžia.
Ne pirmas sakinys.
Ir tikrai ne antras.
Pavadinimas?
Oi, ne.
aukščiau.
Data, kada Autorius tai parašė.
Vos prieš tris metus, o kaip viskas spėjo “paprogresuoti”.
Rodos vakar gerb. Filosofas sielojosi dėl teisiamo savo Kolegos, Sąjūdžio pirmeivio- šiandien ans jau pašarvotas.
Penktadienį Patackas, pirmadienį Ozolas.
Fordas konvejerį išrado prie šimtą metų, bet niekas taip ir neskyrė vargšui fordui Nobelio.
Be reikalo.
Opozicioniuerių nabašnykų gamyba konvejeriniu būdu- štai kur dar neišnaudoti rezervai!
Laidojimo kontorų verslo plėtra pakels BVP į neregėtas aukštumas.
Kubyyyliau- tavo vadovėlis jau paseno.
Yra naujų talentų.
P.S>:
Gal galite prisiminti, kas iš nekenčiamos valdžios atstovų kada paskutinį kartą numirė?
Bent per pastaruosius tris mėnesius, buvo tokių?
Na “tarp Gajauskaitės ir Patacko- kiek valdžios vadeliotojų padėjo šaukštus, nepamenat?
Nelabai?
Gal jie kaip kokie ramziai-faraonai- nemirtingi?
O gal čia tik mes “netyčia” itin neatsparūs ligoms pasidarėme?

Relovucionerius       2015-04-7 0:19

Relovucija darom, Letuvos valdze vercamm, zalius zmogeliukus kveciam.

Prie ruso       2015-04-7 0:18

buvo ka kaltinti.Dabr-nera nieko be musu paciu.Saknys cia visgi-masiu tamsume,svietimo sistemos neadekvatume ir vartotojiskos visuomenes propagandoje…Galu gale skurde uz kuri atsakingi valdantieji,ju savanaudiskumas ir demagogija…

pats baisiausias dalykas, kad       2015-04-6 22:53

Sajudzio idealistai, kuriu tarpe buvo ir zuvusieji Sausio 13-aja, mano Tavo artimieji, draugai, seniai viskuo nusivyle - Lietuva uzgrobe, uzvalde pseudopatriotai taip ,,patriotiskai” baigiantys nuganyti valstybe. Dabartiniai ,,valdovai”, deja, nei intelekto, nei minties. O E.Masiulio vadovaujami liberalai - griebk, parduok, pavok, kad kiti nepastebetu! Kur nuejo Lietuva, vedama keliu garbetrosku, deja, valstybes valdymo meno neismananciu, asabu?! I NIEKUR ir dar blogiau, nei buvo prie ruso. Isskyrus tai, kad Lietuva turi teise issivaikscioti, emigruoti, o prie valdzios lovio prilindusieji, dar sugalvojo atimti is tu, kurie nestovi su istiesta ranka pasalpu ar kitokiu ,,gerybiu”, ju prigimtine pilietybes teise. Quo vadis, Lietuva?!L.

keisti, kurie piktinasi ir stebisi       2015-04-6 22:41

po polikarpovnos - slepiančios savo juodą biografiją - išrinkimo prezidente - niekas nebestebina Lietuvoje - nei pedofilija, nei gyvų jaunų žmonių išardymas dalimis ir jų pardavimas, nei šildymo sąskaitos.
Komunistai senai pasakė, kad VSIO ZAKONNO - ir jie vėl valdžioje, nes daugumai patinka būti kankiniais - iki nusižudymo ir emigracijos….

Ar negausit saukimo i teisma?       2015-04-6 22:15

Nes mastote teisingai IR parasete TEISINGI.O Lietuvoje teisingai mastantys IR kalbantys yra lb.pavojingi kuri yra padaromi nusikalteliais


Rekomenduojame

Algimantas Rusteika. Kodėl aš negaliu jos pamiršti?

Vytautas Sinica. Drakoniška? Absoliučiai. Proporcinga? Ne. Ar tai atgrasytų nuo atitinkamų pažeidimų ateityje? Neabejoju

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (II)

Advokatas Jonas Ivoška. Ar Lietuva tebėra yra teisinė valstybė?

Geroji Naujiena: Mūsų Viešpats Jėzus Kristus – Visatos Valdovas

Kodėl signatarui sopa širdį dėl Lietuvos?

Liudvikas Jakimavičius. Kultūrininkai ar „kultūrininkai“?

Rolandas Kačinskas. Susipažinkime: Graikijos garbės pilietis Zygmantas Mineika – sukilėlis, kuriam motina antrąkart padovanojo gyvenimą

Vladas Vilimas. Klausiate: ar pasitikime teismais? Bet apie kokius teismus kalbate, p. Šedbarai?

Arkivysk. Gintaras Grušas: Žinia, kurią mums skelbia prieš dvejus metus atrasti sukilėlių palaikai

G. Nausėda: „Jų keltos pilietinių teisių, tikėjimo, sąžinės ir žodžio laisvių, socialinio teisingumo idėjos žymėjo mūsų tautų atsivėrimą modernybei“

Iškilmingai palydėti amžinojo poilsio Rasų kapinėse atgulė Lietuvos žemės didžiavyriai – 1863–1864 m. sukilimo vadai ir dalyviai

Algimantas Rusteika. Prisiminimai apie ateitį

Ramūnas Aušrotas. Apie Laisvės partijos atstovų iniciatyvas, siekiant varžyti laisvę šeimose

Vytautas Matulevičius. Iš JAV galime prašyti tik kareivių ir tankų, bet ne teisėjų. O gaila

Kun. Grégoire Celier FSSPX. Imigracija – principai, teisės, praktika (I)

Kviečiame į konferenciją–diskusiją apie gender ideologiją!

Mindaugas Buika. Tikėjimo sklaida statistikos veidrodyje

Vytautas Radžvilas. Netikros tikrovės ištakos. Pilietinė ir politinė visuomenė

Diana Nausėdienė: Kodėl mes išskiriame moteris? Pakalbėkime, ką patiria vyrai

Apie 1863–1864 m. sukilimo vadų ir dalyvių gyvenimą ir mirtį, arba Lietuvos žemė grąžina savo didžiavyrius

Lapkričio 22-ąją vyks 1863–1864 m. sukilimo vadų ir dalyvių valstybinės laidotuvės

Algimantas Rusteika. Atimti ir padalinti – jie nieko daugiau nesugeba

Vytautas Landsbergis: Venckienės ir kitose garsiose bylose uždėtas „kalpokas“, apie ką galima kalbėti, o apie ką – ne

Seimo kanceliarijos atliekami teisėkūros tyrimai ir apžvalgos – atviri ir visuomenei

Kanadoje išgelbėta beveik 400 vaikų, dėl kaltinimų vaikų išnaudojimu areštuoti 348 suaugusieji

Kviečiame į Albinos Žiupsnytės paveikslų parodą „Meilė niekada nesibaigia…“ (1 Kor 8 )

„Teisingumo registras“: ar Lietuvoje žmogus yra saugus? Vieno atvejo ir ne tik analizė

Algimantas Rusteika apie jų rūpinimąsi mūsų vaikais: „Ką reiks daryti, kai baigsis šiam džiaugsmui skiriami svetimi pinigai“

Andrius Švarplys. Visuomeninis transliuotojas neatstovauja Lietuvos konstitucinėms vertybėms ir Lietuvos piliečiams

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.