Užsienio politika, Socialinės inžinerijos eksperimentai , Europa

Vengrų politikai: Europos Parlamentas atvirai šantažuoja mūsų šalį

Tiesos.lt siūlo   2022 m. rugsėjo 15 d. 20:06

29     

    

Vengrų politikai: Europos Parlamentas atvirai šantažuoja mūsų šalį

laikmetis.lt

Europos kairieji tarnauja Vengrijos opozicijos interesams, trečiadienį Europos Parlamente (EP) pareiškė vengrų europarlamentaras Balázsas Hidvéghi.

EP nori ne susitarti su Vengrija, o tiesiog ją šantažuoti, nes negali susitaikyti su tuo, kad Vengrijos žmonės pavasarį ketvirtą kartą atmetė ir Vengrijos kairiuosius, ir Briuselį, perrinkdami konservatyvią vyriausybę, trečiadienį Strasbūre pareiškė EP narys Balázs Hidvéghi (Fidesz).

Per Europos Parlamento (EP) plenarinės sesijos debatus B. Hidvéghi atmetė eurokratų kaltinimus, kad Vengrija šiurkščiai pažeidė vertybes, kuriomis grindžiama Europos Sąjunga. Jis pavadino gėdinga ir neatleistina, kad didelė dalis Europos Parlamento narių kartu su Vengrijos kairiojo sparno europarlamentarais net karo krizės sąlygomis toliau puola jo šalį melu ir atkakliai vykdo politinio šmeižto kampaniją prieš Vengrijos vyriausybę.

Hidvéghi sakė, kad Vengrijos kairiųjų nurodymu EP rengiasi priimti dar vieną Vengriją smerkiantį pranešimą. Jame taip pat siūloma Vengrijai nemokėti jai priklausančių ES lėšų. Kol Europos gyventojai kenčia nuo energetikos krizės dėl nepavykusių Briuselio sankcijų, kairiųjų daugumai EP net ir šioje krizinėje situacijoje svarbiausia yra tęsti politinę raganų medžioklę prieš tautas, išdrįsusias išsirinkti konservatyvią vyriausybę.

Tai akivaizdu iš pastarųjų metų patirties: Jei siekiama susitarti profesiniais ar politiniais klausimais, visada buvo ir tebėra įmanoma derėtis su Vengrija. Tačiau to nenori EP, – sakė Hidvéghi. Pasak jo, rengiami nauji ir papildomi melagingi pranešimai, į Vengriją siunčiamos suklastotos faktų nustatymo delegacijos, o sankcijos naudojamos kaip grasinimas.

„Negi jie nemano, kad turi svarbesnių reikalų nei šimtąjį kartą atakuoti Vengriją melu?“ klausė Hidvéghi. „Neapmokėtos sąskaitos už elektrą, dujas, žlungančios įmonės, grėsmingas nedarbas ir nesaugumas. Į tai turėtų būti tinkamai reaguojama Europoje, o ne rengiama politinė raganų medžioklė prieš Vengriją“, – sakė jis.

„Mes ginsime savo nacionalinius interesus, net jei jiems tai nepatinka. Mes ir toliau saugosime savo vaikus, savo sienas ir patys spręsime savo ateitį. Mes atmetame neapykantą vengrams ir atmetame Briuselio globą. Šalin rankas nuo Vengrijos!“ pridūrė Hidvéghi.

Šaltinis: Remix News

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

T0mas J. -> Al.       2022-09-26 10:23

Beje, ar pastebėjai - komentare 2022-09-20 14:47 atsiprašiau tamstos dėl to, ko nepadariau? Tai buvo šposas.
Kad aš “drąsiai teigiu” - tebuvo tamstos sugalvota, aš to nerašiau..
smile))

T0mas J.       2022-09-26 10:16

“nesąžininga šmeižti filmo Hellstorm kūrėjus, kad ,,Nevertas žiūrėjimo tas filmas, nes jis smerkia fašizmo naikinimą”.” - rašė Al.
-

Niekada nesutiksiu jog nuomonės išreiškimas yra ŠMEIŽTAS.
Savo nuomonę sakau ir ateity sakysiu kada tik norėsiu, nesvarbu ar mane kas puls už tai. Juk pats kadaise už žodžio laisvę kovojau.

Al. Tomui J.       2022-09-20 23:19

Tomas J.: ,, Gerai, aš persigalvojau, atsiprašau dėl “drąsiai” ir dabar aš jau tik šiaip teigiu kad Vokietija “kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų”. Nedrąsiai teigiu.
Ar taip jau bus gerai? Turiu aš teisę šitaip manyti ir teigti?”

Taip, šitaip geriau. Ir turi teisę manyti ir net klysti. Vis dėlto nesąžininga šmeižti filmo Hellstorm kūrėjus, kad ,,Nevertas žiūrėjimo tas filmas, nes jis smerkia fašizmo naikinimą”. Tiems, kas šventai įsitikinę, kad pergalingoji Raudonoji Armija ir jos sąjungininkai naikino tik ,,vokiečių armijos karininkus ir Hitlerio partijos narius”, filmas parodė juodą, iki šiol įnirtingai slepiamą tiesą, kad be to tai buvo kraupios, masinės milijonų civilių žudynės ir prievartavimai. Tie, kas to nežinojo ar buvo girdėję puse ausies, sužinoti verta. O tie, kas žinojo, bet teisina, neturi širdies.

T0mas J.       2022-09-20 17:35

„ ,,Vokietija visus puolė”, bet didžiausios kolonijinės imperijos, kažkodėl buvo Anglija ir Prancūzija. Ir, aišku, Rusija“ – rašė Al.
-
Visose šalyse yra blogų žmonių, visas imperijas valdo blogi žmonės, grobikiško nusiteikimo. Vokietija irgi panoro tapti didele imperija. Kodėl jai nepasisekė?
Gal todėl, kad vadovas buvo beprotis. Ne tik blogas, bet ir išprotėjęs. Kitų imperijų vadovai neišprotėję, tik blogi. Nesu dabar tikras tik dėl Rusijos vadovo, bet.. laikas parodys.

T0mas J.       2022-09-20 14:47

„Rusija buvo pasiruošusi pulti Vokietiją. O po jos - likusią Europą. ... Rusai būtų užgrobę ne tik vidurio Europą, bet visą. Kodėl, jei nesi istorikas ir ,,statistikos nesudarinėji” taip drąsiai teigi, kad ,,ji kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų”?  - rašo Al.
Nepalaikau šitaip mastančių.
Negalima niekada kaltinti jokio asmens dėl to, ko jis nepadarė. 
Nepadaryta nuodėmė - ne nuodėmė.
Kaip ir nepadarytas geras darbas, kuri tu ruošeisi padaryti bet nepadarei – nėra geras darbas.
Nepateksi į dangų už tai, kad ruošeisi būti geras, planavai ir ketinai. Bet nebuvai geras.
Jei tu ruošeisi dirbti ir daug uždirbti, bet nedirbai – nesi turtingas.
Jei ruošeisi pasimylėti, bet to nepadarei – vaikas negims.
Ir t.t.
Tamsta priekabiauji, kad aš “drąsiai teigiu jog Vokietija kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų”. Gerai, aš persigalvojau, atsiprašau dėl “drąsiai” ir dabar aš jau tik šiaip teigiu kad Vokietija “kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų”. Nedrąsiai teigiu.
Ar taip jau bus gerai? Turiu aš teisę šitaip manyti ir teigti?

Al. Tomui J.       2022-09-20 3:19

Tomas J.:,,Keli labai daug klausimų (nesuprantu kodėl būtent man), tarp daugybės ir esmė pasimeta. Pvz. štai tokį: „O Baltijos šalių užpuolimo aukos nepatenka į pasaulio karo aukų skaičių? Kodėl?“ – Kodėl būtent mane šito klausi?! Juk ne aš statistiką sudarinėjau. Nežinau – patenka ar nepatenka.”
Aukų skaičiumi manipuliuojama. Sovietų nužudyti žmonės į statistiką neįtraukiami arba smarkiai sumažinami. Lenkų elito žudynės Smolenske, po to - Lietuvos ir tt. Vien savų rusai išžudė 10 milijonų (radijo Svoboda duomenimis). Visiškai išvalyta nuo vokiečių šiaurinė Prūsija, karo pabaigoj vejant vokiečių civilius iš Čekoslovakijos, ,,pasimetė” keli milijonai.

Tomas J.: ,,Vokietija nebuvo užpulta – tai Vokietija visus puolė, tai ji kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų. Tai esmė.”
Vokietija užpuolė Čekoslovakiją kartu su Lenkija. Lenkiją Vokietija užpuolė kartu su Rusija. Prancūzija ir Anglija pirmos paskelbė karą Vokietijai. Rusija, kaip ir Vokietija buvo (ir liko) agresyvi valstybė, puolusi visas šalis aplink save (ir pati žymia dalim sudaryta iš užkariautų šalių). Ir Rusija buvo pasiruošusi pulti Vokietiją. O po jos - likusią Europą. Hitleris Staliną aplenkė gal pora savaičių. Iš esmės tai prevencinis puolimas. Žinoma, naciams ne demokratiją apginti rūpėjo, bet jei jie nebūtų puolę Rusijos, Rusai būtų užgrobę ne tik vidurio Europą, bet visą. Kodėl, jei nesi istorikas ir ,,statistikos nesudarinėji” taip drąsiai teigi, kad ,,ji kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų” ? Nepatingėk pasiskaičiuot, ir gal būt nebebūsi toks tikras. Nesiremiu jokiais kitokiais šaltiniai. Tiesiog kviečiu įjungti savarankišką mąstymą. Kodėl, pvz., ne tik rusų archyvai užslaptinti dar nuo Spalio perversmo, bet ir britų - antro pasaulinio karo medžiaga ? Kam taip saugotis, jei nugalėjai ir esi teisus ? Jau, atrodytų bent dėl žydų naciai tikrai kalti. Bet rusai, galėdami priimti jų pabėgėlius iš vidurio Europos šalių, numanydami kas jų laukia, priėmė tik komunistus ir komjaunuolius. Formaliai gali pasiteisinti, kad žudė ne jie. Bet ir naciai teisinasi, kad žudė ne jie, o lietuviai, lenkai, ukrainiečiai, rusai. Bet juk svarbu kieno čia planas, ar ne ?

Tomas J.: ,,Lenkija yra tik dalis didelėje šio karo geografinėje teritorijoje, reik matyti VISUMĄ, nesureikšminant dalies.”
Apie tai ir šneku - matykim visumą. Apie Lenkiją kalbam tik todėl, kad jos užpuolimas laikomas Antro pasaulinio karo pradžia. Mano nuomone, Anglija ir Prancūzija Lenkiją panaudojo kaip masalą, tam, kad pastūmėtų Vokietiją link Rusijos. Tikėdamiesi ją šitaip sunaikinti. ,, Vokietija visus puolė”, bet didžiausios kolonijinės imperijos, kažkodėl buvo Anglija ir Prancūzija. Ir, aišku, Rusija.

T0mas J. -> Al.       2022-09-19 22:18

Nesiginčysiu dėl statistikos – aš tada negyvenau ir nesu istorikas. Tamsta remiesi vienais šaltiniais, aš kitais. Kažkurie iš jų arčiau tiesos, kažkurie toliau. Ne tame esmė.
Keli labai daug klausimų (nesuprantu kodėl būtent man), tarp daugybės ir esmė pasimeta. Pvz. štai tokį: „O Baltijos šalių užpuolimo aukos nepatenka į pasaulio karo aukų skaičių? Kodėl?“ – Kodėl būtent mane šito klausi?! Juk ne aš statistiką sudarinėjau. Nežinau – patenka ar nepatenka.
Man esmė yra ta, jog pagrindinės didžiosios karo dalyvės Europoje buvo Vokietija ir TSRS; na dar Prancūzija, Jungtinė Karalystė, Lenkija.. Italija. Man dvejonių nekelia tamstos mintis „Lenkiją juk puolė Vokiečiai su Rusais kartu“. Vokietija nebuvo užpulta – tai Vokietija visus puolė, tai ji kalta dėl antro pasaulinio karo pagrindinių aukų. Tai esmė. Lenkija yra tik dalis didelėje šio karo geografinėje teritorijoje, reik matyti VISUMĄ, nesureikšminant dalies.
Karo įstatymai, karo taisyklės man kelia tik liūdną šypseną. Nežinau nė vieno karo, kuriame būtų tų taisyklių laikomasi. Patys žodžiai KARAS ir TAISYKLĖ yra nesuderinami. Neįmanoma susitarti kaip kare taisyklingai žudyti vieni kitus, o bandymai susitarti man atrodo nerimtai.
Atsakysiu į klausimą: „Tai pateisini karo nusikaltimus ar ne ? Kaip supranti teisinę normą, kad nusikaltimai žmoniškumui neturi senaties?“ – Suprantu taip, kad PRADĖTI karą (užpulti, žudyti, okupuoti) yra karo nusikaltimas ir nusikaltimas žmoniškumui, kuriam nėra senaties.
JAV 2003 m. užpuolė Iraką – tai nusikaltimas žmoniškumui, tam nėra senaties.
Rusija 2014 užpuolė Ukrainą, okupavo Krymą, šiemet vasario 24 naujas etapas - tai nusikaltimas žmoniškumui, tam nėra senaties.

Al. Tomui J.       2022-09-19 17:57

rašai: “Jokių prievartavimų ir deginimo fosforinėmis bombomis aš nepateisinu”, bet čia pat apsisukęs ,,jei nuo vokiečių hitlerininkų nusikaltimų masto kai kurie žmonės sužvėrėjo - aš negaliu jų dėl to kaltinti”.
Tai pateisini karo nusikaltimus ar ne ?
Kaip supranti teisinę normą, kad nusikaltimai žmoniškumui neturi senaties ?
Rašai ,,Vokiečiai ir jų pagalbininkai nužudė 50 milijonų žmonių, tame skaičiuje 36 mln. civilių.”, nors Visuotinė lietuvių enciklopedija rašo, kad ,,Per karą žuvo 50–55 mln. žmonių, iš jų apie 30 mln. civilių gyventojų.” Tai yra iš abiejų pusių.
Ir dar sykį - minėtame filme rodomos karo pasekmės Vokietijai. Nes pasekmės kitoms šalims daugmaž žinomos. Žinoma, išskyrus Rusijos valdžios nužudytus savo pačių civilius - per Svobodą aiškino, kad sovietai per karą vien savų civilių nužudė 10 milijonų. O faktai apie masines milijonų Vokietijos civilių (ne hitlerininkų, esesininkų, o visų iš eilės, kas papuola po ranka) prievartavimus, pradedant kūdikiais ir baigiant senelėmis, po to žiauriausiu būdu nužudant ir miestų gyvenamųjų rajonų kiliminius bombardavimus, paverčiant juos aukštakrosnėm, ne tik nežinomi, bet iki šiol uoliai slepiami. O aukų skaičiai suklastoto.
Ir į tavo klausimą ,,Kas jei ne vokiečiai kaltas dėl ano karo?” nėra toks paprastas atsakymas. Lenkiją juk puolė Vokiečiai su Rusais kartu. Kas, kad Stalinas pora savaičių atsilikęs. Juk veikė pagal sutartį ir susitiko griežtai ant sutartos sienos. Tie, kas nuėjo per toli, ramiai grįžo. Po to - bendras paradas Lietuvos Brastoj. Kodėl Prancūzai su Anglais paskelbė karą tik Vokiečiams, o Rusams ne ? Ir Rusiją Vokietija užpuolė tik gal pora savaičių anksčiau, nei tą būtų padarę Rusai. Viską įrodė ir suskaičiavo Suvorovas ir Soloninas. Ir kodėl žmonės, gyvenę Vokietijos okupuotoje teritorijoje, Sovietinės valdžios buvo laikomi nepatikimais, o jų profesinė karjera buvo stabdoma ? Juk žmonės, išgyvenę Vokiečių žvėriškumus, turėjo būti kaip tik ištikimesni sovietams ? Ir žydų atveju taip dažniausia ir buvo. Nes juos, kaip ir čigonus, naciai masiškai žudė.

Ir kodėl aukas skaičiuojam nuo Lenkijos užpuolimo. Kur patenka Tuvos, Besarabijos, Suomijos užpuolimas ? O Baltijos šalių užpuolimo aukos nepatenka į pasaulio karo aukų skaičių? Kodėl ? Į kieno sąskaita patenka Rusijos išvadavimo armijos kariai, kuriuos Vakarų šalys po karo atidavė Stalinui nukankinti ?

,,Kare nėra vietos principui “kaltus nustato teismas”.” Kare taip pat veikia įstatymai. Jie vadinasi karo įstatymais. O nusikaltimai žmoniškumui neturi senaties.

 

T0mas J. -> Al.       2022-09-19 11:12

Po to, kai parašiau: “Jokių prievartavimų ir deginimo fosforinėmis bombomis aš nepateisinu” - tamstos vėl iš naujo užduodami klausimai apie “padegamąsias bombas”, “viešus išprievartavimus” - man keistoki. Kokia prasmė taip elgtis.. Nori į tokį patį klausimą gauti tą patį atsakymą? Tai beprasmiška. Neužsiciklink.
Karo metu nukenčia daug nekaltų žmonių - tuo karas ir baisus. Kare nėra vietos principui “kaltus nustato teismas”.
Kas jei ne vokiečiai kaltas dėl ano karo? Vokiečiai ir jų pagalbininkai nužudė 50 milijonų žmonių, tame skaičiuje 36 mln. civilių; ir jei nuo vokiečių hitlerininkų nusikaltimų masto kai kurie žmonės sužvėrėjo - aš negaliu jų dėl to kaltinti.

Al. Tomui J.       2022-09-18 23:01

Tomas J.:,,Tame filme, apie kurį kalbame, buvo smerkiamas vokiečių karininkų ir Hitlerio partijos narių naikinimas”

Ar Vokietijos miestų gyvenamųjų kvartalų kiliminis bombardavimas bombomis, pramušančiomis visų aukštų perdangas, o paskui padegamosiomis bombomis, miesto likučius pavertusiom aukštakrosne, su kilometrinio aukščio ugnies stulpu, yra ,,vokiečių karininkų ir Hitlerio partijos narių naikinimas” ? Ir keli milijonai viešai išprievartautų, o po to dažnai žiauriai nužudytų moterų, mergaičių ir senelių buvo vokiečių karininkės ir Hitlerio partijos narės ?
Nekalbant jau, kad žmones kaltais paskelbti gali tik teismas. Bet net nugalėtojų teismai mirties bausme nuteisė tik nedaugelį šalies vadų.


Tu išvis filmą žiūrėjai ?

T0mas J.       2022-09-18 19:11

„kaip atskiri kaltus nuo nekaltų ?“
„Ar tiesiog žudai visus iš eilės, o jau Dievas pats atsirinks ?“
(Al.)
-
Neatidžiai skaitei ką parašiau. Tad priminsiu.
„Kaltos visos šeimos, kurios išaugino Hitleriui tarnavusius budelius, išsigimėliui pasipriešinti neapsisprendusius, nesugebėjusius kareivius.“
„neįmanoma perauklėti (nėra kam) tokią daugybę nusikaltėlių (vokiečių armijos karininkų ir Hitlerio partijos narių) - tik sunaikinti.“
-
Jokių prievartavimų ir deginimo fosforinėmis bombomis aš nepateisinu. Apskritai jokio kankinimo nepateisinu, niekada, jokiu pretekstu.
Tame filme, apie kurį kalbame, buvo smerkiamas vokiečių karininkų ir Hitlerio partijos narių naikinimas, o aš nesutinku su tuo smerkimu, nes taip buvo naikinamas fašizmas, t.y. būtinas procesas.
Kaip tamstai į galvą atėjo toks baisus dalykas kaip „tiesiog žudai visus iš eilės, o jau Dievas pats atsirinks” – man nesuvokiama, čia jau paties išsigalvojimas.

Al. Tomui J.       2022-09-17 23:06

Tomas J. ,,Lietuviai TSRS buvo nelaiminga okupuota tauta - visai kita padėtis nei su hitlerininkais Vokietijoje.”

Na, Prūsija taip pat buvo okupuota. Nemirkiemio-Nemensdorfo gyventojai tikriausia buvo lietuviai ar lietuvių kilmės.  Kaip ir daugybė jų kaimynų, sunaikintų bėgant nuo Raudonosios. Čia tu nusprendei, kad jie ir tie 3-4 milijonai išprievartautų mergaičių, moterų ir senelių buvo hitlerininkai ?
Ir TSRS taip pat iš esmės yra okupuotų šalių konglomeratas.
Bet klausimas paprastesnis - kaip atskiri kaltus nuo nekaltų ? Jei, panardinus į vandenį, paskęsta, reiškia buvo nekaltas, o jei išplaukia, kaltas ir turi būti nužudytas ? Ar tiesiog žudai visus iš eilės, o jau Dievas pats atsirinks ? Kuo toks teisingumas geresnis už nacių ar bolševikų ? Ir nepatarinėk žmonėms ką jiems gerti, o jie tau nepatarinės paskui kokį laivą eiti, gerai ?

lauk iš ES ir NATO madjarus       2022-09-17 16:44

nesuprantu, ko jie laikosi įsikibę ES ir jų pinigų? Taigi išstokit, ir galėsit atvirai susidėti su draugais Si , Pu ir Lu. Nedamušti austro-vengrijos imperialistai su teritorinėmis pretenzijomis visiems kaimynams

T0mas J. -> Al.       2022-09-17 13:12

“Tokį pat principą taikant ir Sovietų sąjungos piliečiams, mes irgi turėtumėm būti sudeginti.  Kodėl jie išaugino sovietiniams tironams tarnavusius budelius, išsigimėliui pasipriešinti neapsisprendusius, nesugebėjusius kareivius. Norėtum, kad tavo tėvai ir artimieji būtų buvę viešai išniekinti…”.
(Al.)
-
Nesijaudink taip tamsta, nes tuomet imi daryti žioplas klaidas. Išgerk šalto vandens.
Tokio pat principo Lietuvai taikyti negalima ir deginti lietuvių nereikia. Lietuviai TSRS buvo nelaiminga okupuota tauta - visai kita padėtis nei su hitlerininkais Vokietijoje.
Mano tėvai ir artimieji nenusipelnė išniekinimo, nes mano giminėj vaikai buvo taip auklėjami, kad šeimos neišugdė nė vieno už kraugerius okupantus kariavusio žmogaus.

Al. Tomui J.       2022-09-17 12:51

Tomas J.,,Kaltos visos šeimos, kurios išaugino Hitleriui tarnavusius budelius, išsigimėliui pasipriešinti neapsisprendusius, nesugebėjusius kareivius.”

Kolektyvinės atsakomybės primetimas ištisom socialinėm grupėm ir tautom, atmetant žmoniškumą, ir yra pagrindinis nacizmo, kaip ir komunizmo bruožas. Ar tie keli milijonai išprievartautų mergaičių, moterų ir senučių ir milijonai sudegintų fosforinėmis bombomis, yra kalti dėl nacistinių nusikaltimų? Tu ištyrei ir nustatei ? Tokį pat principą taikant ir Sovietų sąjungos piliečiams, mes irgi turėtumėm būti sudeginti.  Kodėl jie išaugino sovietiniams tironams tarnavusius budelius, išsigimėliui pasipriešinti neapsisprendusius, nesugebėjusius kareivius. Norėtum, kad tavo tėvai ir artimieji būtų buvę viešai išniekinti ir nežmoniškai nukankinti?
,,Elkis su kitais taip, kaip norėtum, kad kiti elgtųsi su tavimi.”

T0mas J. - Al.       2022-09-17 12:44

“Vokietijos nusikaltimai yra atskleisti ir pasmerkti”.
Nacizmo Vokietijoje nėra ne todėl!
O todėl, kad jis buvo sunaikintas.
Štai stalinizmas TSRS nebuvo sunaikintas, todėl Kremlius koks buvo toks ir liko - XXI a. stebime naujas agresijas ir okupacijas. Ukrainos užpuolimą.
JAV, JK bei Prancūzijos praeities nusikaltimai atskleisti tik iš dalies, net nepasmerkti, jau nekalbant apie agresorių ir jų ideologijos sunaikinimą - todėl jų nusikaltimai kartojosi Afganistane, Libijoje, Irake, Sirijoje ir jie tęsis toliau.

T0mas J. -> Al.       2022-09-17 12:08

Taip, tai buvo kova su nacizmu.
Hitleris buvo išsigimėlis ir kalti visi, kas jam tarnavo. Kaltos visos šeimos, kurios išaugino Hitleriui tarnavusius budelius, išsigimėliui pasipriešinti neapsisprendusius, nesugebėjusius kareivius.
Išsigimėlių yra ir kitų valstybių vadovų postuose, bet tai jau kita tema.

Al. Tomui J.       2022-09-16 19:47

Tomas J.: ,,Nevertas žiūrėjimo tas filmas, nes jis smerkia fašizmo naikinimą.”

Kaip sakė vienas politikas, jei tau viskas aišku, reiškia buvai nepilnai painformuotas.
Filmas parodo ir smerkia ne fašizmo naikinimą (apie fašizmą Vokietijoje išvis trūksta duomenų), o masinius milijonų civilių prievartavimus ir neįtikėtinai žiaurias, planingas civilių žudynes. Net ne visi nacių vadai ar nacių mirties stovyklų budeliai gavo mirties bausmes, o civiliai moterys, vaikai ir seniai, kurie patys buvo režimo įkaitai ir aukos, buvo viešai prievartaujami, ketvirčiuojami ir žudomi, pažeidžiant visus karo įstatymus ir nusikalstant žmoniškumui. Šiuos žvėriškumus vykdė abi sąjungininkų pusės - tiek sovietai, tiek anglai su amerikiečiais. Sovietų kariai išprievartavo tris milijonus moterų. Sąjungininkų kareiviai - kiek mažiau. Užtai sąjungininkų aviacijos kiliminiai gyvenamųjų kvartalų bombardavimai iki šiol nepralenkti civilių aukų skaičiumi. Vien Drezdene nužudyta keli šimtai tūkstančių - daugiau, nei Hirosimoj ir Nagasaky kartu sudėjus. Nemikiemyje (vokiškai vadintame Nemensdorfu), Gumbinės apskrity, rusai išprievartavo ir nužudė visą kaimą, kūdikius ir moteris nukryžiavo prikalę ant kluonų durų. Ar tai kova su nacizmu?
Nacistinės Vokietijos nusikaltimai yra atskleisti ir pasmerkti, o sovietų, britų ir amerikiečių karo nusikaltimai Vokietijoje iki šiol nepasmerkti ir slepiami.

Twitter komentarai       2022-09-16 18:47
Twitter komentarai       2022-09-16 18:45

Replying to
@YolandaHawk18
and
@TomFitton
Sorry that you still believe the lies of your #911. Skyscrapers don’t collapse STRAIGHT down unless all resistance is removed from every floor at the same time. Al qaeda can hit #pentagon and not be able to shoot a spit ball in 20+ years? Also #building7 was NOT hit by a plane.

https://twitter.com/hashtag/Building7?src=hashtag_click&ref_src=twsrc^tfw|twcamp^embeddedtimeline|twterm^screen-name:garyfranchi|twcon^s1_c14

T0mas J. -> Kyle Hunt       2022-09-16 17:17

Nevertas žiūrėjimo tas filmas, nes jis smerkia fašizmo naikinimą. O žiūrėt filmą įmanoma pasirinkus vieną iš dešimties kalbų.
Kas žino ir pilnai suvokia visus fašizmo darbus, tas nesiginčys jog sunaikinti fašizmą buvo būtina, neįmanoma perauklėti (nėra kam) tokią daugybę nusikaltėlių (vokiečių armijos karininkų ir Hitlerio partijos narių) - tik sunaikinti.

> Kyle Hunt        2022-09-16 16:47

kvaila reklamuot neverstus filmus.

Papa Karlas III       2022-09-16 13:39

EP sėdi ir mūsų užsitarnavusieji sentavės pensiją. Ko gero Vengriją terorizuoja ir Myžylis iš Kauno. Kas galėtų pažiūrėti balsavimus.

Dievulėliau,       2022-09-16 10:19

eilinį kartą juodai užpavydėjau broliams vengrams. Jie turi tikrų, patriotinių, neparsidavusių “už trupinį aukso, gardaus valgio šaukštą” atstovų EP. O mes?! Mums nieko panašaus net ir nesišviečia. Bet turbūt ir nusipelnėme turėti ką turime: dvasiškai pasiligojusią Maldeikienę, uoliąją eurokomjaunuolę Juknevičienę, etc. Kiekvienam savo…

Kyle Hunt       2022-09-16 0:20

Kyle Hunt. Hellstorm - Nacistinės Vokietijos genocidas
https://www.hellstormdocumentary.com/ (1:30)

Al.       2022-09-15 22:58

Kol nevėlu, tik bėgt iš šitos komunosatanistų organizacijos.

Rekomenduojame

Dominykas Vanhara. Kremliaus diplomatinės pergalės

Italijos rinkimai – žemės drebėjimas ES?

Karas Ukrainoje. Du šimtai vienuoliktoji (rugsėjo 22 diena)

Danija nutraukia asmenų, jaunesnių nei 50 metų, skiepijimą nuo kovido infekcijos

Marius Parčiauskas. Kaip išliksim, jeigu tėvystę siesim tik su skurdu ir depresija?

Linas Karpavičius. Kaip vyksta manipuliavimas žmonėmis?

Marius Parčiauskas. Rusijai atnaujinti puolimą nėra jokių šansų

Flandrijos vyskupai oficialiai parėmė ir pasiūlė tos pačios lyties porų laiminimo ceremoniją

Audrius Globys, dr. Darius Alekna. Ką valdžiai sako apklausos?

Karas Ukrainoje. Du šimtai dešimtoji (rugsėjo 21 diena)

„Demografija yra mūsų pusėje“ – švedų repo atlikėjas sako juodaodžiams ir rudaodžiams, kad jie laimės prieš dešiniuosius

Ramūnas Aušrotas. Vaiko institucinės globos pertvarka Lietuvoje patiria fiasko?

Ką Europai reiškia dešiniųjų pergalė Švedijoje?

Likimo valiai paliktos lietuviškos mokyklos Lenkijoje: vadovėliai lenkų kalba, finansavimo trūkumas ir kova dėl išlikimo

Tos pačios lyties asmenų civilinė sąjunga bus lygi šeimos teisiniams santykiams – teisininkai

Civilinė sąjunga ruošiama už akių

Vengrija rizikuoja netekti 7,5 milijardų eurų ES lėšų

Karas Ukrainoje. Du šimtai devintoji (rugsėjo 20 diena)

Ramūnas Aušrotas ir Rengimo šeimai asociacija. Niekam, net įstatymo teikėjams, nėra aišku, kokias teises įgis, partnerystę sudarę asmenys

Karas Ukrainoje. Fronto linijos pokyčiai 2022 metų vasaris-rugsėjis

COVID-19 finansų tyrimas: influencerių palankumas valdžiai ne už dyką?

Karas Ukrainoje. Du šimtai aštuntoji (rugsėjo 19 diena)

Vengrija nebegali būti laikoma visiškai demokratiška šalimi, tvirtina ES įstatymų leidėjai paskutiniame išpuolyje prieš Orbano vyriausybę

Linas Karpavičius. Oi neteisus jūs Arestovičiau, neteisus…

Karas Ukrainoje. Du šimtai septintoji (rugsėjo 18 diena)

Kard. Sigitas Tamkevičius SJ. Sunkus pasirinkimas – XXV eilinis sekmadienis

Ramūnas Aušrotas. Pamatėme, kad problema ne tokia jau išsigalvota

Karas Ukrainoje. Du šimtai šeštoji (rugsėjo 17 diena)

Dominykas Vanhara. Maksimaliai užkardyta galimybė vietos politikams dalyvauti savivaldos rinkimuose ne per partijas

Demografinio sprogimo mitas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.