Dienos aktualija, Propagandos ir ideologijos analizė, Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė, Demokratija ir valdymas

Valdas Vižinis. Таi sakote, Stasy, Lietuva – teisinė valstybė? (pokalbiai su teisėsauga II)

Tiesos.lt redakcija   2020 m. kovo 8 d. 8:29

37     

    

Valdas Vižinis. Таi sakote, Stasy, Lietuva – teisinė valstybė? (pokalbiai su teisėsauga II)

Pabandykime pasiaiškinti, pone Stasy Šedbare, ir pradėkime nuo jūsų kultinės frazės televizijoje – atiduodama mergaitę Lietuva įrodė esanti teisinė valstybė.

Ką gi. Pripažįstu – mirgėdamas televizijoje teisinę valstybę statėte negailėdamas jėgų. Būdamas Seimo Teisėtvarkos komiteto pirmininku, visų įmanomų teisininkų draugijų ir ratelių pirmininku ar nariu, tikriausiai turite daug apdovanojimų ir jus giriančių diplomų ant sienos. Jūs statėte, kūrėte, galvą laužėte. Pagaliau štai – teisinė valstybė.

Tačiau kaip čia yra, pone Stasy? Jūs gyvenate teisinėje valstybėje, o aš – ne. Kaip čia jums taip talentingai išėjo: jūs teisinę valstybę statėte man, bet sukūrėte sau?

Neskubėkit su „durnas“, palaukit…

Pradėkime nuo klausimo. Kas įvyko jūsų teisinėje valstybėje, jog Lietuvos disidentai, vietoj užtarnauto poilsio ir pagerbimų, priversti dundėti į visus jūsų teisinėje valstybėje teisiamos Neringos Venckienės teismo posėdžius, pasirašinėti raštus JAV, kreiptis į prezidentą? A.Terleckas tą daro jau būdamas slaugos namuose. N.Sadūnaitė net iš Seimo tribūnos viešai klausia: kur mergaitė?

Kodėl? Šie žmonės nieko neišmano apie teisinę valstybę ar juos, atlaikiusius sovietų lagerius ir ne iš L.Lavastės ar A.Kuznecovaitės straipsnių žinančius, kas yra valdžios persekiojimas, gudriai už nosies vedžioja N.Venckienė?

Ir kaip paaiškinti tą faktą, kad žmonės teismo salėje jau ploja ne pamatę teismą, o, atvirkščiai, – teisiamąją ?

Tylit? Nenorite apie disidentus? Gerai… Pakalbėkime apie teisėjus.

Mūsų generalinis prokuroras Lietuvai pateikė ieškinį dėl Ukmergės teisme papilto gyvsidabrio. Taip? Taip. Ukmergiškis užstojo ukmergiškius. Nieko tokio?

O jums neatrodo, kad jūsų teisinės valstybės generalinis prokuroras dėl savo chebrytės (savo chebrytės, savo, nesukite nosies ir neapsimeskite) bylinėsis su Lietuva.

Ne. Ne dėl to, kad jiems buvo sutrikdyta sveikata, sužaloti veidai, sulaužyti likimai.

Dėl – atkreipiu jūsų dėmesį – teisėjų dvasinių išgyvenimų.
Teisinio elito atstovas (įšokęs į prokuratūros generolus iš Ukmergės) savo profesijos draugeliams bandys pramušti dešimtis tūkstančių eurų. Jums tai neatrodo nors kiek keistai? Net neprašau jūsų pasipiktinimo.

Tik jūsų teisinėje valstybėje, pone Stasy, tai įmanoma – sudaužytai ir prievartautai dešimtokei, kuri visą savo gyvenimą bus veikiama to, ką patyrė dėl jaunuolio-gyvulio, keli tūkstančiai dvasiniams išgyvenimams, kai chebrytei – dešimtys.

O jūsų teisinės valstybės policininkui sambistui, laužiusiam rankas Neringai Venckienei ir dėl to patyrusiam du dvasinius išgyvenimus, nes tiek buvo smūgių nuo skausmo neapsikentusios moters, prašyti yra normalu?

O gal pakalbėkime apie Neringos Venckienės dvasinius išgyvenimus? Nebėkite niekur, palaukit… Kur jūs? Neikit…

.... apie Neringos Venckienės, jos tėvų dvasinius išgyvenimus, kurie tęsiasi jau dešimtmetį? Ką daryti su jais? Ar galime viltis, kad generalinis prokuroras E.Pašilis taip stoiškai imsis ir Neringos Venckienės dvasinių išgyvenimų?

Apie Neringą atsisakote kalbėti?.. Gerai, laikinai suku į šoną...

Šiomis dienomis mirgėjo antraštės – A.Valantinas po sprendimo jurbarkietę prievartavusiam vaikinui ragina pasitikėti teismais.

Priminkit, čia tas pats Valantinas, kuris savo laiku iš visų jėgų stengėsi, kad visuomenė pasitikėtų prokuratūra, ir buvo atstatydintas, kai dešimt jo vadovaujamų prokurorų buvo Seimo pripažinti kaltais sužlugdžius Garliavos pedofilijos bylos tyrimą.

Išmestas, na, gerai, priverstas išeiti… Bet jūsų teisinėje valstybėje stebuklingai padaręs normalią karjerą ir tapęs net teisėjų tarybos pirmininku dabar jau ragina pasitikėti teismais.

Gal paaiškinsit, kas iš viso čia vyksta, pone Stasy, kokie čia valstybės teisiniai mechanizmai taip suveikė?

Susimauti taip, kad prieš dešimtmetį Lietuvoje kyla tiesioginė grėsmė teisminei valdžiai, žmonės atsisako vykdyti teismų sprendimus, metama armija policininkų, net dešimtmečiui praėjus viskas gyva, ir štai tas pats viską sumovęs vaikinas dabar jau iškyla teismų tarybos pirmininku.

Ar ne tokių, kaip jūs, teisinės valstybės kūrėjų, pone Stasy, valia?

Nematote, kad paslaugus šviesiaplaukis, tada sužlugdęs pedofilijos bylos tyrimą ir išvedęs visuomenę į gatves, planuoja naują pasipiktinusios visuomenės eiseną prezidentūros link?

Oi tik nereikia, aš jūsų nepažįstu, jūs skubat…

Jūsų teisinės valstybės pareigūnai prifabrikavo daugiau nei 40 bylų Neringai Venckienei, o dar geras dvi dešimtis susiejo. Tai absoliutus jūsų teisinės valstybės persekiojimo rekordas Gineso knygai – 60 bylų Neringai Venckienei.

Sakote: nefabrikavo, o teisėtai… Netęskite…

Atsakykite rišliai: kodėl to nepavyko įrodyti JAV?

Taip, kai pasiunti 240 policininkų įrodinėti lietuviams, jog esam teisinė valstybė, tai ir įrodai. Šaukimais į teismą, baudomis, teistumais…

Įrodykite tai JAV.

Bandykite. Drąsiai siųskite 240 policininkų į JAV Valstybės departamentą ir jų pareigūnus užmėtykit baudomis.

Paleisti rankovę, rašysite pareiškimą policijai??? Pakentėkite, dar keli klausimai…

Gal paaiškinsit, kaip jūsų teisinėje valstybėje vienas STT paslėptas mikrofonas užtraukia baudžiamąsias bylas net dešimčiai teisėjų?

Koks keistas santykis – 1 prie 10. Tiesiog magija. Dar tie dešimt prokurorų, sužlugdžiusių Garliavos bylos tyrimą. O jei trys mikrofonai, penki, tai jau teismai stoja, nebėra kam dirbti.

Sutikite ir nesimuistykite…

Milžiniškos vagystės iš konfiskuotų cigarečių sandėlių, dar vakar policininkas ir pasienietis krovėsi į automobilį išmestas iš traukinio cigaretes.

Nemanote: jūsų pastatytos teisinės valstybės pagrindinė teismų vertybė – ne teisingumo siekis, o asmeninė gerovė?

Nebėkit, kur jūs bėgat… Atvažiuos ir kiti troleibusai… Neskubėkit.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

marta       2020-03-13 14:34

viskas telpa zodyje - falsyvas.

šedbare,        2020-03-10 0:14

su savo šutve - komunistais+stribų vaikaičiais ir liberaliai koncervuotais išvertaskūriais sužlugdėt Nepriklausomybę, kaip idėją. Ir sukūrėt sisteminių,
agresyvių šunprokurorių teisminę (bet ne - teisinę) pašalę. Net ne valstybę...
Mes išėjom iš sovietų sistemos, bet ne sistema iš mūsų. Štai tu, šebdare, ir esi tos sistemos garsiai lojantis ванючий Барбос. Už kaulą...

Visi tie kariantys       2020-03-9 20:38

Landsbergį kažkodėl pamiršo, kad 1992 metais urmu LR Prezidentu išrinko LK(bolševikų)P CK Pirmąjį sekretorių. Kad jį rinkote, irgi Landsbergis kaltas? Ką žadate švęsti Kovo Vienuoliktąją, jei Landsbergis jums didžiausias nusikaltėlis, o ne CK su autoūkiu ir bufetu, ne dabartiniai kolchoznikai valdžioje, ne kolchozų plėtros docentai Kapsukėje ir kitur? Nagi atsakykite, tik nuoširdžiai.

T0mas J. -> Raigerdui       2020-03-9 19:06

“Krata, pasirodo, suvaržo asmens laisvę, teisėjui, o paprastam žmogui - ne.”

Kodėlgi? Krata varžo kiekvieno žmogaus laisvę.
Bet ne apie kiekvieno žmogaus laisvę, o tik teisėjo, Konstitucijoje pasakyta:
“Teisėjas negali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn, suimtas, negali būti kitaip suvaržyta jo laisvė be Seimo, o tarp Seimo sesijų – be Respublikos Prezidento sutikimo.”

rasa       2020-03-9 14:42

ok saunuolis tikra teisybe

Komentatoriai       2020-03-9 14:09

norėjo prezidentu matyti Paulauską, o ne prezidentę Grybauskaitę. Va ir visa įniršio problema čia. Gerai, kad laiku atsiskleidė, kokiai publikai atstovauja.

Jeronimas Murauskas       2020-03-9 14:02

to Stasys(ne Šedbaras)
Stasy, teisigai parašei, kad ne Šedbaras, nes esi didielis didelis ŠUDAS. Anas nors nesislapsto.

to T0mas J.       2020-03-9 12:57

Tokio kandidato šansai būtų nuliniai ir pats tai gerai žinai, bet va - dezuoji. Ir dar dievus pripaišai man. Ką rengiesi švęsti Kovo - 11-ąją?

Raigerdas        2020-03-9 8:29

Matomai, nei S.Šedbaras, nei TS-LKD krekždutės ir “nezabudkės” nėra skaitę G. Orwell “Gyvulių ūkio”, todėl sukūrė mūsų šalyje tokią “teisinę”  valstybę, kokia yra aprašyta “Gyvulių ūkyje”. Kokia gi pagrindinė idėja yra šiame genaliame G. Orwell kūrinyje? Taigi, įvyko “Gyvulių ūkyje” revoliucija ir ten buvo išleisti įstatymai, kur buvo pabrėžiama, kad “VISI GYVŪLIAI YRA LYGŪS”. Štai ir mūsų LR Konstitucijoje yra tas pats dalykas pabrėžiamas:“29 straipsnis
Įstatymui, teismui ir kitoms valstybės institucijoms ar pareigūnams visi asmenys lygūs.
Žmogaus teisių negalima varžyti ir teikti jam privilegijų dėl jo lyties, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų pagrindu”. Ir kas gi pakinta po kiek laiko, kai kiaulės įsitvirtina valdžioje? Atsiranda toks “nežymus” priedas:“VISI GYVŪLIAI YRA LYGŪS, BET KITI LYGESNI”. Štai be ko negali gyventi kiaulės, atėjusios į valdžią, - be privilegijų. Ir štai dabar, praėjus 30 metų po Dainuojančios revoliucijos, “Į Konstitucinį Teismą dėl to pernai gruodį kreipėsi Seimas. Parlamentarai taip reagavo į Lietuvos Aukščiausiojo Teismo išaiškinimą, kad atliekant kratą pas teisėją ir asmens kratą būtinas Seimo, o tarp Seimo sesijų – prezidento sutikimas, nes krata suvaržo asmens laisvę...Kreipimąsi parengę Seimo nariai teigia, kad ribojimai atlikti kratą pas teisėjus turėtų būti vertinami kaip nepagrįsta privilegija, kuri trukdo tirti nusikaltimus”. Krata, pasirodo, suvaržo asmens laisvę, teisėjui, o paprastam žmogui - ne. Štai būtent dėl šios priežasties, Dainuojanti revoliucija nusidainavo, nes dirigentai “netyčia” susigundė privilegijomis, kad visai pamiršo apie “dainuojančius”. Ir dabar kiekviena partija dainuoja tik tą dainelę, kurią sudainavus, ji tikisi gauti privilegijų. Privilegijų nori 24 partijos. Ir tai dar ne riba, nes, gal būt, kiekvienais metais susikurs po partiją, norinčią gauti privilegijų, ypač RENTĄ, kai nedirbant, pinigus gauna politikas, jų vakai ir net vaikų vaikai. Taip, “netyčia” buvo sukurta “TEISINĖ NAPOLEONŲ VALSTYBĖ”, pridėjus “netyčia” tik vieną nežimų papildą  kiaulėms: “Visi gyvūliai yra lygūs, bet kiti lygesni”.   

 

apie pasirinkimą       2020-03-8 20:37

Pasirinkimas visada yra.
Pirmas padoraus žmogaus pasirinkimas- nekoloboruok su nusikalstamu režimu!
Nekoloboruojat, t.y. nedalyvaujant kriminalinio režimo lrganizuojamuose “rinkimuose”, savaime atkrenta “padirinkimai” tarp NKVD požarnyko dukros iš kailių lupimo akademijos ir KGB pulkininko sūnelio raudonojo prokurorėlio.
Bet jeigu noras pasimasturbuoti baldavimo kabinoje ir orgazmo potyriai sumeta t popierėlius į balsadėžę “už partinį aktyvą ir nepartinių bloką” yra svarbiau nei padorumas, tuomet nėra ko inkšti jog valdžia kruša be lubrikantų.

T0mas J. -> anonimui 19:41       2020-03-8 19:57

“Nebuvo kito pasirinkimo”

Tu su dievais jau kalbiesi, ar kaip? Atmintis pasislėpė?
Konservatoriai neturėjo kito pasirinkimo, tik Grybauskaitę? Landsbergio partija galėjo kelti kandidatu bet kurį savo partijos narį, kodėl nekėlė?
O kuo čia dėtas Paulauskas, kai kalbam apie 2009 m. rinkimus? Jis juk nedalyvavo 2009 metais.

to Tomas J.       2020-03-8 19:41

“Nepamirškit, kurios partijos patriarchas TSKPistę mūsų rinkėjams įpiršo: „tebūnie Dalia Lietuvos dalia“ - dezuoji ir nerausti, nes ji buvo Brazausko ministre ir jo deleguota ES komisare. Nebuvo kito pasirinkimo, nes kitas kandidatas buvo Raudonasis prokuroras, todėl reikėjo rinktis geriau dėstytoją nei prokurorą, ar supratai?. Ko nemini Paulausko, a? Jis geresniu būtų buvęs, ane?

juodas jumoras       2020-03-8 19:15

šviesios Lietuvos ateities pranašystė:

lebionka.blogspot.com/2020/03/kunigaikscio-gedimino-sapnas-apie-tai.html

čia tik tarp kitko,       2020-03-8 19:00

bet ką tik pažiūrėjau R.Polanskio filmą apie garsiąją Dreifuso bylą – “J’accuse” (“Pareigūnas ir šnipas”, mūsiškiai išvertė). Na, viens prie vieno Garliavos byla – grubiais falsifikatais nuteistas nekaltas, teisinamas ir gelbėjamas kaltasis. Tik masteliai ne tie. Prancūzai karšta liaudis, į bylą reagavo visa tauta, be galo audringai. Mes gi… abejingai tylim. Iki mirties nepamiršiu, kaip tuoj po Garliavos pogromo pažįstamas jaunuolis, išsilavinęs ir šiuolaikiškas, labai nuoširdžiai man pasakė: “O KĄ TAI TURI BENDRA SU MANIM?”

Todėl mes ir neturime savų Emilių Zola.Nėra kas visam pasauliui išrėžtų: J’accuse” (aš kaltinu)!!!

mėgaukitės laisve,draugai !       2020-03-8 18:59

gražių paveiksliukų galerija:

liaudiesmenas.livejournal.com

T0mas J.       2020-03-8 18:26

Kaip ir kitos šalys – Lietuva turi ir niekšų, ir puikių teisingų žmonių. Nesistebiu pamatęs niekšą, dėl pinigų darantį bet kokius nusikaltimus. Stebėtina yra tik tai, KAIP į svarbius valstybės postus patenka niekšai?
Kaip patenka žmonės į įvairių teisėsaugos įstaigų vadovų postus? Pasigilinę į įstatymus randame, kad VISŲ teisėsaugos įstaigų vadovus ir pavaduotojus parenka valstybės Prezidentas. Tik pastaruoju laiku pakeitus įstatymą išimtimi tapo Policijos vadovo postas – kandidatūrą parenka Premjeras.
– – Kai Seimas 2010.01.21 konstatavo, kad Algimantas Valantinas nesugeba tinkamai organizuoti jo vadovaujamų institucijų darbo ir netinkamai vykdo generalinio prokuroro pareigas – jis atsistatydino, bet tik po dviejų savičių. Ko laukė DVI SAVAITES Prezidentė, žinodama kad Generalinis Prokuroras netinkamai vykdo pareigas?!
– – Kodėl pagrindinį pedofilijos bylos marinuotoją, kai jis dėl nesugebėjimo eiti pareigas atsistatydino – TSKPistė per kelis metus padarė Apeliacinio Teismo pirmininku?! Kuo jis jai toks vertingas?
Tą patį Valantiną, pas kurį kursiokas J.Furmanavičius atvykęs su V.Naruševičiene kelios savaitės prieš mirtį, maldavo: daryk ką nors, gelbėk, mus Kedys nori nužudyti.. Nieko tada Valantinas nedarė.
– – Pamenat Justą Laucių ir jo vaidmenį E.Kusaitės persekiojimo byloje?
Nenusikaltusios merginos fizinis, psichologinis ir emocinis kankinimas truko 10 metų ir svarbiausias to vykdytojas buvo J.Laucius. Dabar Laucius – Vilniaus apygardos prokuratūros Vyriausiasis prokuroras.
Va tokia kadrų politika teisėsaugoje valdant Grybauskaitei.
Pagal Baudžiamojo Kodekso 120 straipsnį Grybauskaitė yra nusikaltėlė (Kolaboravimas). Tačiau ji 10 metų parinkinėjo vadovus visai teisėsaugai. Ar gali žmogus, okupacijos metais tarnavęs neteisingumui (okupantams), vėliau sėkmingai vadovauti teisingumui? Žinoma ne.
Nepamirškit, kurios partijos patriarchas TSKPistę mūsų rinkėjams įpiršo: „tebūnie Dalia Lietuvos dalia“. Kas valdė Landsbergį, kai jis 2007 m. pabaigoje davė nurodymą partijos pirmininkui Andriui Kubiliui vykti į Briuselį aplankyti D.Grybauskaitę ir įkalbinėti ją kandidatuoti į prezidento postą 2009 m. rinkimuose? Sutikit, kad tai nėra savaime suprantamas dalykas kai stipri partija rinkimuose kelia ne savo partijos kandidatą, o žmogų, labiau susijusį su konkurentų partija – Grybauskaitę eurokomisare padarė TSKPistas Brazauskas, LSDP partija. Kodėl Landsbergis pasirinko Grybauskaitę? Nuo kada jis pažįsta Dalią ir kaip susipažino?

ah1       2020-03-8 16:58
ah1       2020-03-8 16:38
Desimt balu       2020-03-8 14:45

Taiklu. Pagarba autoriui.

Atia.       2020-03-8 14:29

    Už Tėvynės Sąjungą nebebalsuoju nuo tada, kai jie, išsitepė
“pedofiliniu kremu”,  išsižadėjo teisingumo nusikaltėliams ir tapo jų bendrininkais. Argi galima eiti vienu keliu su nusikaltėliais?

Deivis        2020-03-8 13:42

Tas Stasys Šedbaras pats yra iš sovietinio pedofilų klano, tai kam jo klaust? Glitus šliužas jis, ne, jis dar baisiau.

Toliau       2020-03-8 13:30

tas lyrinis herojus ir tos žinomos paminėtos pavardės apsikasę lapais ir po tokiais kiautais, kad kažin ar koks šaltas dušas prablaivins, kažin ar gėda bent prieš pažįstamus paveiks. Kažin, kaip ten su šeimų nariais, giminėm ir draugais. Lyg niekur nieko? Lig kaulų smegenų mintis, kad tik kiti durneliai.

Aciu autoriui       2020-03-8 13:27

Dieve! Visa teisybe parasyta.Zlugusi teisesauga,teisekura ir sedbaru banda…Aciu.Kaip pirstu i aki taikliai ir aiskiai.

stasys       2020-03-8 13:00

Kol kas neradau komentaru kuriems ruūpėtu teisinės valstybės paminamį autoriumi principai.Autorius atvirai įstatymams priešpastato savo nuomone ir keletos asmenų žinomas pavardes .švogerizmas - kaip reiškinys dar gerai matomas ir pastebimas Lietuvoje, o tai puikiai atsispindi komentaruose.

Ema       2020-03-8 12:43

Šiaip tai net nesinorėtų apie tokį ir kalbėti, aš labai negerbiu šito tipo. Yotubės kanale paklausiau G. Gorienės pokalbio su G. Songaila, kur Gorienė pasakė vieną dalyką apie Stasį, neva, kai jiems “degė” reikalas įrodyti, kad Lietuva - teisinė valstybė, o Kondratjevo sprendimas dar neįvykdytas, tai pats ponas Stasys kreipėsi į generalinius, kad darytų ką nors, o kai generalinis pasakė, kad darys, nors jam tai postą kainuos, Stasys jį nuramino, kad bus išgelbėtas. Ir tai jis prisipažino belakstydamas po kanalus, kai buvo parvežta Venckienė. Man tai niekaip nesiderina su teisine valstybe, kai politikieriai daro spaudimą jėgos struktūroms, bet šitas Stasys turbūt tai nesieja su savo persona? Keista, kad šita partija dar laiko jį savo gretose, o gal vertybės partijos ir Stasio sutampa? Aš asmeniškai 2012 metais baigiau už juos balsuoti, žiūriu, neapsirikau, jie smunka toliau su savo šedbarais ☺

Raigerdas       2020-03-8 12:24

Kažkaip tai sunkiai įsijungia šitas straipsnis, nes vienu metu man išmetė tokį užrašą:“Atsiprašome, straipsnis nerastas. Tikėtinos priežatys: neteisingas adresas arba pasibaigęs straipsnio rodymo laikas”.

Raigerdas        2020-03-8 12:10

Kalbėdami apie St. Šedbarą,  pamiršote paminėti tą partiją, kuri jį pasodino į dabartinę vietą. Iškėlė: Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai. Jūs norite dar tokio teisingumo, kurį turime? Tai balsuokite už Tėvynės sąjungą - Lietuvos krikščionis demokratus ir Ingridą Šimonytę, besigiriančią būtent savo “išvystytu” TESINGUMO JAUSMU. Prisiminkite Prezidento rinkimus. “Jūsų teisinės valstybės pareigūnai prifabrikavo daugiau nei 40 bylų Neringai Venckienei” - rašo straipsnio autorius. Bet tokie dalykai buvo įmanomi tik KGB laikais. O tai ką, niekas nepasikeitė šitoje “teisinėje” valstybėje? Ir kas nenori nieko keisti? Pasirodo, kad S. Šedbaras ir Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai. Šita partija kovos netgi dėl to, kad niekas nesikeistų šitoje “teisinėje” valstybėje, todėl “štazis” čia ne šiaip sau sėdi, ne šiaip sau skalija ir palaiko TS-LKD. Galiu apsirikti, bet mano manymu “štazis” čia sėdi tik dėl Garliavos įvykių. Netikite? Tai, kas turi kantrybės, užveskite jį padiskutuoti tema apie pedofiliją. Triukšmo tai daug, kuris nesibaigė tik Lietuvoje, bet nukeliavo net iki Amerikos. Kodėl? Todėl, kad pas mus ir toliau “teisingumą”  vykdo tas pats Valantinas, sužlugdęs Garliavos pedofilijos bylos tyrimą, o jam ploja “štazis” ir Co. Bet nei vienas pedofilas taip ir nerastas. Tai,  kas yra šitokios “teisinės” valstybės autoriai? Manau, kad tokiu iškrypusiu TEISINGUMU yra suinteresuota tik viena partija - Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai, kuri viską padarė, kad TEISINGUMAS Lietuvoje veiktų, kaip tas sovietinių laikų “Zaporožietis”. Bet pinigus tai jie gauna, lyg tai būtų ne sovietinis automobilių pramonės “šedevras” - “Zaporožietis”, o šiuolaikinis “lambordhini”.

Sovietijos fundamentų       2020-03-8 12:01

sergėtojai okupacijos metais, o dabar jų transformeriai.

...       2020-03-8 11:26

Iš Vikipedijos: “1976 m. baigė Kaltinėnų vidurinę mokyklą, 1981 m. su pagyrimu baigė teisė studijas Vilniaus universiteto Teisės fakultete. MRU TF apgynė socialinių mokslų (teisės krypties) daktaro disertaciją (2005 m.)[1].

1981–1982 m. buvo kadrų inspektorius, juriskonsultas vienoje iš Vilniaus ūkinių organizacijų. 1982 m. vieno iš Vilniaus miesto administracinių rajonų prokuratūros stažuotojas, prokuroro padėjėjas, vyresnysis prokuroro padėjėjas, nuo 1987 m. Vilniaus rajono teismo teisėjas, Lietuvos Aukščiausiojo Teismo teisėjas (1989–1992 m.), nuo 1992 m. iki 1993 m. LR teisingumo ministro pavaduotojas…” ir galimai toliau kūrė SAU teisinę valstybę. Štai iš kokių sovietinių glūdumų atėjo šitas teisinės valstybės statybininkas, man kažkodėl įspūdžio nedaro, priešingai, kelia nepasitikėjimą okupaciniais metais jo priklausymas jėgos struktūroms, ir šitokie pas mus gainioja žmones iš valstybės, drįstu sau manyti.

Perspektyvos.       2020-03-8 11:07

    Vadinami teisinės valstybės kūrėjai - tai asabos, iki kraujo prisisiurbę bolševikinio-sovietinio svolačizmo raugo. Todėl tokios ir pasekmės. Ar tai yra tvirti pamatai GEROVĖS VALSTYBEI??? Aišku, kad klaustukai čia visai nereikalingi. Klesti NE-gerovės valstybė ir klestės, kol kažkoks koronvirusas viską nutrins nuo šios žemelės…

vladas.vilimas@gmail.com       2020-03-8 10:43

Gerb. Valdai, kodėl Jūs taip apie ....Stasį Š? Jam patikėtos POLITRUKO funkcijos, kurias jis sąžiningai vykdo dirbdamas dviem etatais - TS-LKD gretose ir Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitete. Su pareigomis susidoroja puikiai.Dauguma TS-LKD narių  balsavo tai, kad suvaržyti p. Neringos laisvę Lietuvoje.

Taip       2020-03-8 10:14

Stasys Šedbaras- Gabrieliaus partijos,apgaulingai pasisavinusios gražių vardą su žodžiais:,,Tėvynė,krikščinys”,-politinė pažiba,grynuolis idėjinis liberalmarksistas.Tad,su tokiu ,,vertybiniu” veikėju diskusijos yra bergždžios.Deja.

Tai totaliai korumpuotas       2020-03-8 9:31

oligarchinis režimas, kriminalizavęs Tiesą ir jos savarankiškas paieškas. Siekti tikrų žinių be transformuotų į liberalijas bolševikų leidimo negali, nes greit būsi apkaltintas homofobija, terorizmu ir neapykantos skleidimu, žodžiu, pasodintas. Teisėsaugoje Sovietijos fundamentų transformeriai - the transformers of the Fundamentals of Soviet Law.

stasys        2020-03-8 9:25

2020-03-8 9:10 > kokiais dar dviem etatais ?

stasy       2020-03-8 9:10

Ar nepatrūksi dirbdamas dviem etatais, ar vis tik už tai gerai moka?..

stasys        2020-03-8 8:33

copy .. Aš ne Šedbaras ir visa laimė  , atsakinėti į padrikus V.Vižinio tekstus butu sudėtinga .Yra laikas kai žmonės renką akmenis ir kažko tikisi , bet jokiam sveikam individui nešaus į galva juos kišenėje laikyti ir laukti savo progos . Ačiu viešpačiui kad ne V.Vižinis tos teisinės valstybės apibrėžimus tvirtina, o tai sėdėtume mes su Šedbaru, ant kokio tiltelio , ir va tokius pat graudžius laiškus rašytume visuomenei primindami kaip atrodė tas netolimas teisingumas kai teismo salėje buvo privalu ploti !! . Plojama buvo ne teisėjams ne teisingumui ,ne jo dvasiai siekiu ja pagerbti ,plojama moteriai kuri paminė ne tik įstatymo viršenybę  bet ir moralines normas .
-  Iš neteisės teisė negali gimti ..ta V.Vižinis turėtu ryškiomis raidėmis ant kaktos sau užsirašyti .
Teisinėje valstybėje gyvena ir klystantis žmonės , kuriu teisės nėra varžomos tik dėl to kad jie kažkam nepatinka . Gal V.Vižiniui priminti kokioje šalyje vadovaujamasi jo padiktuotomis normomis . ? Vat kai būsite toks pat gerbiamas savo valstybėje kaip Stasys Šedbaras ..tada grįžkite ir dar karta užduokite klausimą kas yra ta teisinė valstybė . O nuo savęs tik pridursiu , teisinėje valstybėje teisė nesilanksto nei prieš Garliava nei prieš disidentus , žinomos pavardės nesuteikia teisės ignoruoti teisės viršenybės paminant ja pačia .
p.s. nuomonė nepasikeitė .

Ramiros       2020-03-8 7:15

Su tuo š. neverta net diskutuoti.  Pražuvusi siela .... Valdeli, esi šaunuolis. Taip pat iš š. Kokie skirtingi tie du š. !


Rekomenduojame

Rasa Čepaitienė.  Karantinas (II): kinų pavasaris

Mindaugas Skrupskelis iš Kinijos: kovo 24-osios įrašas apie pasaulio atsaką į CoVid-19 iššūkį

Vladimiras Laučius. Koronavirusas rodo tikrąjį mūsų veidą

Ar tikslinga dėvėti namuose pasiūtą kaukę? Užkrečiamų ligų ir AIDS centro informacija

Roberto de Mattei. Nauji scenarijai koronaviruso eroje

Pasaulio sveikatos organizacija: Kas yra COVID-19 ir kaip TU turėtum elgtis (video)

Vytautas Sinica. Tikrai rimtų iššūkių akivaizdoje turime tik save – savo valstybę ir jos galimybes

Dvaro medikas skėlė iš peties. Audriaus Bačiulio ir Vytauto Sinicos komentarai

Nacionalinio susivienijimo pareiškimas „Dėl būtinybės krizės sąlygomis vadovautis konstitucine valdžios ir demokratinio valdymo samprata“

Liudvikas Jakimavičius. Progresas ir jo rogutės

Geroji Naujiena: Akli mes ar kalti? arba Jo Teismo belaukiant

Junkimės į bendrą maldą stebėdami šv. Mišių transliaciją per televiziją, radiją ar internetu

Andrius Švarplys. 4 klausimai

Visuotiniai ypatingi atlaidai tikintiesiems

Tomas Pueyo. Koronavirusas: Kodėl turime veikti žaibiškai?

Vytautas Rubavičius. Civilizacinis Karūnuotojo veidrodis

Verta pamatyti ir ... pasigrožėti: pandeminė Roma

Rimantas Rubavičius. Apie virusus ir Žemaitiją

Nida Vasiliauskaitė. Penketas su COVID-19 susijusių faktų. Išvada?

Algimantas Rusteika. Dramblių dalybos prasidėjo

Andrius Švarplys. Kas ir kaip išduoda demokratiją?

Patrick Deneen. Kaip universitetai tapo globalizuoto elito kadrų „kalykla“

Povilas Gylys. Paryžiaus tribunolas ir Ingrida Šimonytė

„Iš savo varpinės“: žmonių perteklius planetoje – ar išnyks žmonija?

Laimonas Kairiūkštis. Lietuvoje krizė – nėra ekonomistų

Audrius Bačiulis. Kodėl Lietuvos sveikatos apsaugos sistemos parengtis nuteikia optimistiškai

Ramūnas Karbauskis. Kodėl opozicijos lyderis konservatorius G. Landsbergis taip nori įvesti nepaprastąją padėtį, nors tam nėra teisinio pagrindo?

Šakalienei, Armonaitei, Anūkui, Maldeikienei ir pan. – žiūrėti 3 kartus per dieną prieš valgį, po valgio – pakartoti

Liutauras Stoškus. Dešiniojo pusrutulio lubos

Audrius Bačiulis. Kaip gaminamos Fake News

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.