Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė

Valdas Vasiliauskas. Mokytojo didžiąja raide atminimui

Tiesos.lt redakcija   2020 m. gegužės 3 d. 8:06

38     

    

Valdas Vasiliauskas. Mokytojo didžiąja raide atminimui

Ką tik sužinojau skaudžią žinią – mus paliko Bronislovas Burgis, su kuriuo teko laimė dirbti „Lietuvos ryto“ leidinių grupėje: jis buvo žurnalo „Kompiuterija“ vyr. redaktotius, aš – „TV antenos“, vėliau – „Ekstros“.

Bet apie tikrąjį Bronislovo talentą sužinojau, kai jis įkūrė Kauno Techologijos universiteto gimnaziją.

Ši „Teisingumo registro“ laida daryta 2019-aisiais.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

T0mas J. -> >>>       2020-05-12 21:41

“Yra ir Šv. Rašte parašytą “uolumas jį pražudys”, kur kalbama apie stalų vartymą.”
.

Nurodyk prašau konkrečiai iš kurios šv. Rašto vietos ši citata (“uolumas jį pražudys”) - ir galėsim padiskutuoti apie ją.
Kai kalbi apie STALŲ VARTYMĄ - ar turi omeny atvejį kai Kristus šventykloje išvartė prekybininkų stalus?

>>>11:00       2020-05-9 13:53

Jūs tipiškas posovietinis žmogus. Tais laikas buvo priežodis “инициативност ест наказуемая” ir verslininkai vadinami spekuliantais. Yra ir Šv. Rašte parašytą “uolumas jį pražudys”, kur kalbama apie stalų vartymą. Pasaulio dvasia kaltina visus, kurie ką nors daro. Net yra posakis “palik taip, kaip radai”  O štai Dievas, kaip tik atvirkščiai, liepia daryti, judėti, Štai ir Jėzus, prisikėlęs iš mirties, laimina apaštalus, kvepia į juos savo dvasią ir siunčia į pasaulį eiti ir nešti Gerąją Naujieną. Aišku, kas už tai? Atsakymas, - kankinystė ir mirtis, bet su viltimi prisikelti Dievo šlovėje. Be judėjimo, nėra ir gyvybės.

Verslininkas       2020-05-9 13:16

Ar Jūs Tomai J. pabandėte pats Lietuvoje sukurti verslą? Ar žinote kiek tai kainuoja žmogiškų resursų? MAXIMA sukūrė daug, labai daug darbo vietų, ten dirbo ir mano sūnus. Džiaugėsi,kad tais laikais, galėjo vieną kartą dienoje prisikimšti gerai paruošto ir nemokamai duodamo maisto, kad visai dienai užtektų, nes Vilniuje gyveno vienas ir nei kieno neremiamas. Tiesa, po to sukūrė savo verslą, bet “stambesnis” verslininkas apvogė.Pralaimėjo visus teismus ir įbrido į dar didesnes skolas. Čia “stambesniam” padėjo mafijinė teisėsauga. Tokią turime ir dabar. Tad teko viską uždaryti. Dabar dirba, sėkmingai dirba Londone ir apie jokį verslą net pagalvoti nenori, taip pat apie grįžimą į Lietuvą. Tiesa, jis nei “stambaus” verslininko, nei MAXIMOS nekaltina. Jam labai patinka verslininkas Londone, kuris jam davė darbą ir juo pasitiki. Džiaugiasi dabar, kad ne jam reikia iš proto eiti dėl darbo prastovų, pelno nuosmukio ir kt. blogybių sukeltų dėl pandemijos.
Ne verslas kaltas, bet valdžiažmogiai, kurie sudaro sąlygas visiškos teisės nebuvimo Lietuvoje. Ne tik verslui, bet ir žmogui. Esame be teisiai ir gyvename policinėje santvarkoje.

T0mas J.       2020-05-9 11:00

Yra tokia nuomonė, kad turtuolių žmonės nemėgsta iš pavydo. Bet pavydas daliai žmonių būdingas visais laikais, taip pat ir smetoninėje Lietuvoje. Ne mes ir ne mūsų seneliai pavydą prie didžiųjų nuodėmių priskyrė - tai nutiko daug anksčiau, ar ne?
Šiais laikais nemeilę turtuoliams žmonės jaučia visų pirma iš savo karčios patirties. Mano kaimynas V.D. prieš 7 metus emigravo į Airiją. Jis dirbo “Maksimoj”, žmona “Senukuose”, augino 2 berniukus, valstybė biudžeto lėšomis nuolat padėdavo šeimai susimokėti už šildymą, nemokamai maitino mokykloje jų vaikus. Dirbančius žmones tai žemino. Darbdaviai savininkai kasmet skaičiavo milijoninius pelnus, samdiniai galiausiai emigravo iš gėdos, kad svetimi žmonės, jų tautiečiai mokesčių mokėtojai turėjo per valstybės biudžetą juos remti.
Ar V.D. šeimos nemeilė turtuoliams dėl pavydo? Tikrai ne, pasikalbu su jais beveik kasmet ir žinau: nemeilė turtuoliams kyla dėl turtuolių neteisingumo, godumo, nesiskaitymo su samdiniais.
Darbuotojus išnaudojančių milijonierių turtuolių įmonės savo lėšomis išlaiko LLRI, kad skleisti turtuoliams naudingą propagandą ir mulkinti žmones. Vyskupas Kėvalas dalyvauja šioje mulkinimo veikloje – yra LLRI Tarybos narys. Man nemalonu matyti ir klausyti šį išnaudotojų tarną, todėl niekada nedalyvausiu jo laikomose mišiose; amžinątilsį mama man sakydavo: šalinkis žmonių kurie neteisingai elgiasi.

Cha,       2020-05-7 6:49

“O kuo čia dėta smetoninė Lietuva?” Tuo ir dėta, kad tais laikais nebuvo sovietinio mentaliteto, t.y. juodo pavydo. Pritariu Rimui. Labai gerai prisimenu iš Sibiro grįžusio vieno lietuvio pasakojimą, kaip ten, kaime vienas ruselis nusipirko karvę ir vedasi į tolimą ganyklą, o visi kaimynai žiopso pro langą. Kai nuėjo jos parsiginti, tai rado ją nudurtą. Štai kokį mentalitetą mes perėmė iš tų laikų. Ten, Sibire, lietuvis iš bulvių lupenų sugebėjo išdaiginti bulvių ir jas pasodinti. Taip mokė ir vietinius. Savo ūkiškumu, ten,  lietuviai prasigyveno ir, kaip liudija istorija, buvo antrą kartą išbuožinti, t.y. nusavintas namelis ar kitas, savo prakaitu, įsigytas turtas.

T0mas J. -> Rimui       2020-05-6 20:49

O kuo čia dėta smetoninė Lietuva? Mes ne smetoninėje Lietuvoje gyvenam. Kalbėkim apie dabartinę Lietuvą, dabartinius milijonierius. Juk ir vyskupas Kėvalas ne smetoninės Lietuvos milijonieriams trarnauja.

Cha,       2020-05-6 20:10

Pavydas, juodas pavydas valdo posovietine sistema. Cia, kaip tuos zydus Dievas turi vedzioti po dykuma, kol ismirs visi pavyduoliai.

Rimas       2020-05-6 19:31

pasiklausęs šios laidos supratau, kodėl Leontjeva pabėgo į JK. Pas mus tikrai sovietinis mentalitetas, t.y. pavydas, kad kažkas yra turtingas. Tai ne krikščioniška, nes Jėzų šelpė taip pat turtingos moterys ir jos sekė Jį. Atsikūrus Lietuvai 1919 m. taip pat didieji mecenatai negailėjo nieko ir viskuo padėjo. Valdyti pinigus taip pat yra Dievo malonė, t.y. vieniems ji duota, kitiems - ne. Na, sovietinis mentalitetas tikrai yra prasigėrusio mužiko mentalitetas. Iš kur atsirado? Iš ten, kur atėjo visas raudonasis pragaras. Ar, kam nors tai yra paslaptis? Manau apie tai tuščias pokalbis.
Tomui J. siūlau pasidomėti Smetoninės Lietuvos mentalitetu iš patikimų šaltinių, o ne sovietinių ruporų. Buvo Lietuva ne tik pinigais turtinga, bet ir labai dosniais mecenatais.

T0mas J. -> 6:52       2020-05-6 16:23

Gerb anonime, pasiklausiau tamstos siūlomą laidą. Gaila valandos sugaišto laiko. Nieko nauja, nieko įdomaus neišgirdau.
“Verslas reikalingas, verslininkas yra kūrėjas”, - o argi aš prieš?!
Mane tik prajuokino laidos dalyvio retorinis klausimas: „iš kur atsirado tas MUŽIKIŠKAI SOVIETINIS SOCIALISTINIS negatyvus požiūris į turtingą verslo žmogų?“
Nesiginčysiu dėl „mužikiškai sovietinio socialistinio“ (niekinti tuos, kurie tau nepatinka - nekultūringiems būdinga), bet prajuokino tai, kad nė vienas iš laidos dalyvių taip ir nesiryžo paanalizuoti, nesiryžo atsakyti - „iš kur atsirado tas ... negatyvus požiūris į turtingą verslo žmogų?“
O gaila. Gal būtų galima buvę ir padiskutuoti. Dabar nėra apie ką diskutuoti po tos laidos.

Vertas dėmesio >>>6:52       2020-05-6 13:50

Tikrai su malonumu išklausiau šią įdėtą laidą su vyskupu Kęstučiu. Net negalėjau įsivaizduoti, kad kunigas taip protingai kalba apie pasaulietinius reikalus. Kiek supratau, kad jis tą knygą skaitė originalo kalba ir čia, tik džiaugėsi jos vertimu, kaip labai reikalinga kiekvienam pasiskaityti. AČIŪ.

>>>21:41       2020-05-6 6:52

Turiu Jūsų, gerb Tomai J., dviejų pokalbių teiginius ir atsakymus.  Jūs rašote, kad ” žinau tik iš interneto. Visus pokalbių įrašus radau tik internete (slapta darytus, vėliau visiškai išviešintus), niekas jų man nepateikė ant lėkštelės paprašius”, t.y. nepatingėjote paieškoti ir tam skirti laiką. Gaila, kad neskyrėte laiko dėl vysk. K. Kėvalo šito padaryti. Manau, kad, paprasčiausiai, bijojote. Išankstinė nuomonė yra jūsų dievas, t.y. aš žinau.
    Štai, po ranka pasitaikęs įrašas su labai nuostabia vysk. K. Kėvalo kalba, kaip tik ta tema, apie laisvąją  rinką. Manau, kad tik būnant kartu su jais, jis gali apie tai daryti išvadas ir palikti mokymą mums.  Jei užteks drąsos, tai tikrai išklausysite, bei atrasite dar daugiau įrašų, konferencijų ir mokymų vysk. K. Kėvalo skirtų šiai temai.
http://www.marijosradijas.lt/transliacijos/165164-2020-03-06-17-20-knygu-lentynoje.html

T0mas J. -> 20:07       2020-05-5 21:41

“Tik fariziejai taip samprotavo,kad yra blogas dalykas, kai Jėzus vakarieniaudavo prie vieno stalo su paleistuvėmis, muitininkais ir t.t.”

Siekti Kristaus tobulumo yra sveikintina, bet
bet savo lankymąsi viešnamiuose teisinti “seku Kristumi” nevisada padoru.
Ypač tiems, kuriems iki Kristaus dar toloka.

T0mas J. -> Al.       2020-05-5 21:32

Aš taip pat viską apie Burgį ką žinau - žinau tik iš interneto. Visus pokalbių įrašus radau tik internete (slapta darytus, vėliau visiškai išviešintus), niekas jų man nepateikė ant lėkštelės paprašius, ir nekaupiau jų į kolekciją, man šlykštu buvo klausyt, ką juose pedagogas Burgis kalbėjo. Man nepakako vienos frazės, kurią užsirašiau: “Aš SUGRIAUSIU tavo gyvenimą, padarysiu tave nepakaltinamą“ - aš klausiau viską iki galo… tai mokyklos direktoriaus žodžiai, pasakyti tos mokyklos nepilnametei mokinei…
Visi, kurie skaitysit šį mano komentarą, atsakykit patys sau (o galit ir su portalo skaitytojais raštu pasidalyti) - ar daug yra žmonių jūsų aplinkoje, kurių gyvenimą jūs norėtumėt SUGRIAUTI? Kaip jūs suprantate žodį SUGRIAUTI, kai kalbama apie GYVENIMĄ? Juk tai yra mirties linkėjimas, ne tik linkėjimas, bet PAŽADAS to siekti. Tai pažadas nepilnametei jos gyvenimą paversti kančia, skausmu, pragaru.
Dėl cigaretės.
Ar verta?
Jūs nesveiki, jei pritariat Burgiui, ir man jūsų gaila.
Bet.. kiekvienam savo.

Al. Tomui J.       2020-05-5 20:32

Nesidomėjau, ir, aišku, jokių slaptų įrašų neklausiau. Viskam laiko neturiu. Manau, bent svarbiausius dalykus sužinosiu iš interneto. Bet atrodo lyg visi viską žinotų, bet tyčia kalbėtų puse lūpų. Ir jokių diskusijų aš neprašiau - paklausiau ir tiek. Ne, tai ne.

Klausimas >>>       2020-05-5 20:07

O kas čia blogo? Juk yra kunigų kapelionų ir kalėjime, ir kariuomenėje, ir policijoje, ir t.t. Tai negi kunigas būdamas policijos kapelionų yra mentas?
Tik fariziejai taip samprotavo,kad yra blogas dalykas, kai Jėzus vakarieniaudavo prie vieno stalo su paleistuvėmis., muitininkais ir t.t.
  Žinau ir matau, kad vysk. K. Kėvalas išliko doru ganytoju.
  Dėl to, kad leista įvesti bažnyčioje karantiną, tai nesuku galvos, nes čia, patikėk, šeimininkauja Šv. Dvasia, kuri žino geriau, kaip padaryti tvarką.  Iš bet kokio blogio, Ji su dideliu efektu padaro gėrį.  Tik negalvokite, kad tai tuoj ims ir įvyks. Dievas viską mato iš tolo.

T0mas J. -> 4 d., 8:57        2020-05-5 12:49

„Dėl vysk. Kęstučio buvimo piniguočių Leontjevos bendrijoje yra ne jo iniciatyva, bet aukštesnės jų hierarchų valia. Jam privalu buvo tai vykdyti.“
.

Čia tik tamstos nuomonė, neparemta jokiais faktais.
Jei turi įrodymų – dėk ant stalo.

T0mas J. -> 4 d., 8:57       2020-05-5 12:40

„perskaičiau Verygos apribojimų sąrašą, kur buvo nurodymas ir dėl mišių uždraudimo, dėl ko labai nustebau.“ – rašai tamsta.

.

Keista, kad tamsta, dievotas žmogus, nežinai kas uždraudė katalikams dalyvauti mišiose..
Kaip yra iš tiesų? Karantinas su visais jo apribojimais įvestas Vyriausybės nutarimu 2020 m. kovo 14 d. Nr. 207 su premjero Skvernelio parašu.
Priešpaskutinis to nutarimo sakinys skamba taip: „Rekomenduoti visoms Lietuvoje veikiančioms religinėms bendruomenėms neorganizuoti religinių apeigų, kad būtų išvengta viešų susibūrimų“.
Taigi kaip matom nebuvo jokio UŽDRAUDIMO iš valdžios pusės. Lieku prie nuomonės, kad „karantiną MIŠIOMS tikrai įvedė ne Skvernelis, o vyskupai patys“, solidarizuodamiesi su tautą mulkinančia ir skurdinančia valdžia.

T0mas J.       2020-05-5 12:20

„Kaip jis ją terorizavo?“ – klausia Al.  2020-05-4 0:06

Atsakau: jei tamsta visai nesidomėjai šia istorija, neklausei slapta darytų pokalbių tarp mokinės ir direktoriaus įrašų – negaliu su tavim diskutuoti.
Tamsta sakai: „ją išmetė“.
Pataisau: jis jos neišmetė.

Manau >>>       2020-05-4 12:29

Atvirkščiai, aš nieko nekaltinu. geriau paskaitykite. Visiškai sutinku, kad žmogus gyvenantis Dievo šviesoje, t.y. Jo Meilėje turi laisvą sielą, kuri jaučia su kuo būti vieningu, o kur pabūti nuošalėje. taip pat tie, kurie vieningi su piktąja dvasia jaučia jos pasiūlymus. Mūsų, kaip tautos dvasią, Dievas jau seniai formavo per kankinius, disidentus, tiesos kalinius. Jis sugeba išsklaidyti ir vėl surinkti, tad pasitikėkime Jo Apvaizda, kad iš visokio blogio padės išeiti dar labiau sustiprėjusiais. Manau, kad tai, kas supuvę ir degradavę nunyks, o liks atgimę naujam gyvenimui. Gerai sako popiežius Pranciškus, kad dabar ne laikas kelti revoliucijas, reikia dabar išbūti ir kuo mažiau susirieti tarpusavyje.

ATLIEPAS į Manau       2020-05-4 11:48

APLINKYBĖS NEPADARO mūsų nei blogesniais, nei geresniais, bet PARODO KOKIE MES ESAME, sakė šv. Teresėlė iš Lizjė. Amžinos atminties Kunigas Alfonsas Svarinskas nei kalėjime, nei sovietiniuose lageriuose NESIJAUTĖ IZUOLIUOTAS, nes JO DVASIA DIDI ir niekas negalėjo JOS užtverti.

ARGI MES BUVOME TOKIE VIENINGI IKI PANDEMIJOS? ARGI TIKRAI MES GYNĖMĖ TOKIUS MŪSŲ TAUTOS TEISUOLIUS kaip Mokytoją Bronislovą, kaip Mergaitę, kuri iki šiol nežinia kaip kenčia, kaip Mokytoją Astrą Genovaitę Astrauskaitę, kaip Teisėją Neringą, kaip mūsų Tautos Didvyrius ir Partizanus?!

KUR TA TAUTOS VIENYBĖ ir BAŽNYČIOS POZICIJA per 30 metų LAISVOJE LIETUVOJE?..

Nesuprantama vėl kaltinti KĄ NORS ir “atrasti” kaltus už dabartinę pandemijos situaciją, tiems kurie COVID-19 nesusirgo. Kokie Jūs “protingi”?! O jeigu sirgtų ir izuoliuotas merdėtų jūsų brangus šeimos žmogus: mama, tėtis, vaikas.., kiek šis jūsų protingumas padėtų?

Šiaip,       2020-05-4 9:35

Tokie dalykai, juk ne paslaptis, dedasi Lietuvoje. Tarkim, kur kas anksčiau prasidėjusi pedofilijos byla. Norėčiau sužinoti, kaip šis gerbiamas pedagogas protestavo? Turėjo bendruomenę, teisybės pojutį, tad, jei jis suvokė, kad tai blogis, turėjo kažką tai daryti. gal organizavo protestus prie Kedžių namų, gal dalyvavo mitinguose prie prezidentūros. Pasidalinkite tuo, jei kas buvo kartu su juo.

mama iš kaimo       2020-05-4 9:19

Nuoširdi užuojauta garbingo Mokytojo artimiesiems. Tikiu, kad bus lengva Jam taip mylėtos Lietuvos Žemė.
Baisu tik viena - visi kalba apie mergšės pokalbių įrašinėjimą, Mokytojo tą ar kitą pasakymą, bet niekas nedrįsta dalykų vadinti tikraisias vardais. O iš esmės tai reiškia, kad gyvenam sistemoje, kur Švietimo korifėjų, pedagogonį šviesulį nesunkiai sudoroja visos teisėsaugos remiamas kalėjmo prižiųrėtojas.

Nežinau, kokius sapnus sapnuoja ta pasigailėtina šeima, byloje dalyvavę teisininkai. neįsivaizduoju, kaip galėjo mokyti toliau tuo metu mokytojavę mokytojai. Labiausiai mane parautino tuometinis ėvietimo ministras Pavalkis, ne gynęs, o žlugdęs Mokytoją, kuris mokė ir auklėjo jo sūnų. O jis - pedagogų palikuonis. Jo šviesios atminties senelius ligi šiol prisimena jų jau senstntys mokiniai, gerbė tų mokinių jau išėję tėvai. Manau, kad Julija ir Jurgis Pavalkiai, viso miestelio mylimi ir šviesūs Mokytojai dabar tenai, aukšti gėdijasi tokio anūko…

Duok Dieve, dar nors keletą tokių Mokytojų, kaip a.a. mok.Burgis. Tuomet gal vargšėj mano brangioje Tėvynėje sunkiau bus padaryti tokias laideles kaip ‘‘Klausimėlis’‘

>>>       2020-05-4 8:57

Tomai J., sakyčiau mes ne “gendam” labiau, bet išbandomi labiau. Dabar duodama pasaulio laisvė, tad per tai, turime ir jos vaisių paragauti.
  Tikėjimas savo galia, entuziazmas? Kaip tikintis žmogus žinau, kad galia ateina iš Dievo arba iš piktojo. Žinau, kad yra tokie posakiai, kad vienas kovos lauke - ne karys. Tad būryje savo bičiulių yra kur kas didesnė galimybė gauti entuziazmo ir dvasinės galios. Mano jėgos sumenko, kai atsidūrus kitame mieste netekau bendruomenės, čia net piktybiškai prie bažnyčios neleidžiama susiformuoti bendruomenei. Tad, dabar šis karantino įvedimas, manau, kaip tik labai kirto per tas bažnyčias, kur nėra bendruomenių. Aš taip pat,paskatintas, ėmiau ir parėmiau “Gailestingumo koplyčios” bendruomenę, nes iš jos gavau sielos atgaivą. Manau, kad Telšių vyskupija gavo labai didelę paramą, nes ten vysk. Kęstučio dėka galingai veikianti parapija.
  Dėl vysk. Kęstučio buvimo piniguočių Leontjevos bendrijoje yra ne jo iniciatyva, bet aukštesnės jų hierarchų valia. Jam privalu buvo tai vykdyti.
  Sutinku ir dėl to, nes ir pats tai jaučiau, kad vyskupai pasiduoda valdžiai, bet Dievas jiems labai aiškiai davė suprasti dėl tokių sprendimų. Dabar, kai atsidarė bažnyčios durys, klebonai labai stengiasi susigrąžinti kaimenę į bažnyčią.  Na, o dėl jūsų teiginio, kad “karantiną MIŠIOMS tikrai įvedė ne Skvernelis, o vyskupai patys” tai nesutinku, nes prieš tai įvykstant, perskaičiau Verygos apribojimų sąrašą, kur buvo nurodymas ir dėl mišių uždraudimo, dėl ko labai nustebau. Taip pat nustebau, kad taip neapgalvotai sutiko tam žingsniui.
    Bendruomenė, pastaruoju metu, buvo tapusi nebereikalinga ir bažnyčioje. Tačiau, Šventoji Dvasia, vis tik yra Bažnyčios Vadovė ir Ji žino, kaip iš visokio blogio padaryti gėrį. Tik Dievo veikimu mes išlaikėme tikėjimą per didžiausius suspaudimus. Manau, kad labai aktualėja Karlo Ranerio pranašystė, kad ateities krikščionis bus mistikas. Mistika, tai tiesiogiai Šv. Dvasios vadovaujamas krikščionis. Rašau tai, nes žinau. Štai, dėl vysk. K. Kėvalo, drąsiai pasitikiu juo, nes labai jaučiasi, kad ne iš jo visa ta charizma, tai Šv. Dvasios veikimas. Keisis Lietuvoje daug kas, jau dabar keičiasi.

Al. Tomui J.       2020-05-4 0:06

Kaip jis ją terorizavo? Iš šio pokalbio atrodo, kad ją išmetė už tai, kad pažeidė mokyklos taisykles - rūkė mokykloje. Ar to užtenka tuoj pat išmesti? Gal buvo dar kažkas?

T0mas J. -> >>>       2020-05-3 21:40

Dabar supratau klausimą.
Sunku rast atsakymą. Mes gendam, pastoviai ir turbūt.. beveik visi. Abejingumas apėmė žmones. Yra dar mastančių ir vertinančių teisingai, jų nedaug, bet ir tarp jų neatsiranda organizatorių, kurie sukviestų vienytis. Abejingumas apėmęs visus. Žmonės praradę tikėjimą, ne religinį tikėjimą turiu omeny (religinis tikėjimas - atskira tema), o tikėjimą savo galia, entuziazmą.
Daug kas keičiasi, bažnyčios dieną užrakintos - to LTSR laikais nebuvo. Katalikų kunigas, vyskupas - eina tarnaut stambiojo kapitalo milijonieriams - ne tokią moralę skelbė Bažnyčia anksčiau. Pamačiau šiandien Kėvalą laikantį Šiluvoj mišias - iškart išjungiau TV ir nuėjau prie kompiuterio ieškot kitų mišių transliacijos.
Nesakau kad Bažnyčia kalčiausia - ne, keičiasi visi, tik liūdna kad visi į blogąją pusę. Kiek mano atmintis siekia ir iš tėvų pasakojimų ką girdėjau - Bažnyčia būdavo teisingumo ir skriaudžiamųjų pusėje, o ne ponų ir turtuolių.
Akivaizdu, kad mūsų tauta buvo atsparesnė okupantų prievartai, nei laisvės pagundoms, fizniam materializmui.
O vyskupai jau kuris laikas pasiduoda valdžios įtakai, apie tai patyliukais sklinda kalbos. Ir karantiną MIŠIOMS tikrai įvedė ne Skvernelis, o vyskupai patys.

>>>       2020-05-3 19:37

Kitaip tariant, Tomai J., mus labai gudriai išsklaidė ir izoliavo vieni nuo kitų, o tai lėmė, kad mes nebeturime VIENYBĖS dvasios, tai ką turėjo mūsų proseneliai. Mes tapome be ŠAKNŲ.
  Šis sekadienis yra Gerojo Ganytojo sekmadienis. Tai tas, kuris mus gina, saugo, gydo. Jo avys turi būti aptvare, t.y. turi būti kaimenė, kuri yra vieni su kitais kartu. Tad mes turėtume būti bendruomenė, t.y. karts nuo karto susieiti fiziškai į bendrus namus, kur rastusi mūsų vienybė, brolybė, bendras džiaugsmas, skausmas, kad galėtume atsiremti vienas į kitą.
  Suprask, Tomai J., mes esame vieni kitiems, paprasčiausiai, SVETIMI ir net bijome vieni kitų.

>>>       2020-05-3 19:20

Jūs rašėte, kad “Mus izoliavo ne virusas, o valdžios sprendimai. Jie padarė daugiau žalos už virusą.” Taigi - blogų valdžios sprendimų. Kodėl mes tylime? Visi tik ir šaukia kokie mes, kokie blogi ir tylime, neprotestuojame, negelbstime sąžiningų žmonių, o tylim? Kodėl taip lengva blogiems į lysti į valdžią, kodėl mes už tuos blogiukus balsuojame, o ne už gerus? ir t.t. Tad, kas su mumis nutiko, Tomai J.?

T0mas J. -> 18:29       2020-05-3 19:00

Nelabai tamstą supratau. Ko mes nebematome, nebegirdime?

>>>       2020-05-3 18:29

Tomai J., o kodėl mes tada tylime ir nieko nedarome? Kas mus taip sukaustė, kad nieko nebematome, nieko nebegirdime?

T0mas J. -> 16:01       2020-05-3 17:46

Mus izoliavo ne virusas, o valdžios sprendimai. Jie padarė daugiau žalos už virusą.

T0mas J. -> 15:58       2020-05-3 17:44

Taisyklės neauklėja tada, kai pats auklėtojas jų nesilaiko.
Auklėtojas nepilnametę terorizavo, užuot pritaikęs taisyklę. Taisyklėse psichologinis smurtas nebuvo numatytas.

Manau,       2020-05-3 16:01

Nekaltinkite nieko, nes, tai piktoji dvasia pasaulį baigia nugalėti. Pasiekė vienintelį dalyką, t.y. mus izoliuoti vienus nuo kitų. Fizinis žmogaus izoliavimas nuo bendrystės, net noro būti kartu. Pasauliui pasiūlė bendravimo ryšį nuotoliniu būdu, susodino į “narvelius” butukus ir uždarė. Davė visas pramogas ir užsiėmimus būnant namie. Tele ekranuose pateikia vienintelę teisingą informaciją, kurią gromuluoji pats vienas, na, nebent dar su šeima. Žmogus neturėdamas fizinės bendrystės su kitais jaučiasi esantis vienas. Neturi bendros dvasios su kitais, nes internetinė bendrystė nesukuria tos bendrystės dvasios. Tad nereikia stebėtis, kad žmogus jaučiasi įpatingai nesaugus sakydamas tiesą. Žino, kad už jį niekas, kaip ir jis pats nepastovės.  Dievas išvarytas iš visur, tad apie kokią moralę mes galime kalbėti. Nežinau, ką Dievas galvoja leisdamas mums taip žemai pulti, bet mes einame į visišką savo laisvės panaikinimą arba jos atidavimą į kitų rankas. Mes negalime būti vieningi, jei mes uždaryti savo narvuose. Na, o tašką padėjo KORONOVIRUSAS, kuris visiškai mus izoliavo. Net darbai dirbami nuotoliniu būdu ir t.t.
Kas išras naują žmonių bendravimo būdą būnant, gyvenant kartu? Kas sukurs tokias bendruomenes, kaip Izraelyje KIBUCAI (Žodis „kibucas“ hebrajų kalba reiškia „susirinkimą“ ar „sambūrį“) ar ką nors panašaus, kad išsaugotų nors menką dalį žmonijos. Štai ką reiškia Jėzaus žodžiai ” Ten, kur du ar trys susirenka mano vardu, ten ir aš esu”, be Dievo Dvasios mes visiškai esame NULIS>

>>> 15:29       2020-05-3 15:58

Vadinasi, žmogaus gyvenimą reikia griauti jo neįspėjus? Taip, kaip darė ta Paulina? Ir tu iš tikrųjų manai, kad taisyklės neauklėja? Kodėl? Ar todėl, kad tau jos negalioja? Kad tu aukščiau taisyklių? Tai štai kaip mąsto ir veikia LIETUVOS MAFIJA.

> 9:28       2020-05-3 15:37

O tu tas krokodilas? Ką suvalgei?

Aš SUGRIAUSIU tavo gyvenimą        2020-05-3 15:29

Užuojauta jo mokiniams.
Ar maža kokių eibių prikrečia mokiniai – nesusiformavusios asmenybės, tie – kuriuos reikia AUKLĖTI. O auklėti reikia kantrybės, talento, gero psichologijos išmanymo, bet viso to frazėje “Aš SUGRIAUSIU tavo gyvenimą, padarysiu tave nepakaltinamą“ – nėra nė truputėlio. Atvirkščiai – šitaip nepilnametei pasakyti gali tik žmogus, kuris neturi jokio pedagoginio talento, niekinantis psichologiją ir nesivaldantis žmogus. Mokyklos vadovo požiūrį į vaikų auklėjimą labai gerai atskleidžia tas faktas, jog JO mokykloje TAISYKLĖSE AUKLĖJIMAS NEBUVO NUMATYTAS, taisyklėse buvo nuostata PAŽEIDEI VIENĄ TAISYKLĘ – EINI LAUK. Ką reiškia tokia nuostata? Ši mokykla auklėjimo atsisako, į ją ateiti gali tik auklėjimo procesą užbaigę vaikai.
Tokių vaikų nebūna.
Pedagogas, kuris nenori užsiimti vaikų auklėjimu – ne pedagogas.
“Aš SUGRIAUSIU tavo gyvenimą” - tai ne pedagogo žodžiai, tai labai žemai puolusio žmogaus žodžiai.

T0mas J.

krokodilo ašaros       2020-05-3 9:28

krokodilai, kai valgo žmogieną - verkia
——-
(nomenklatūriniai komunistai - kaip vasiliauskas - irgi)

AAA       2020-05-3 9:21

Tai ar jau taip labai skiriamės nuo Tarybų Lietuvos? Kitaip sakant - okupantų tvarkos?

nuoširdžiai gaila       2020-05-3 8:58

išėjusio negrįžtamai Lietuvos Mokytojo. Puikiai parengta Valdo Vasiliausko laida mums primena kiek daug dar neteisybės Lietuvoje.


Rekomenduojame

Geroji Naujiena: Jis yra čia ir dabar, Jis yra su mumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos

Vitalijaus Balkaus replika „Iš savo varpinės“: Maistininkai grasina supūdyti produkciją, arba Kodėl „nematoma rinkos ranka“ taip ir lieka nematoma?

Justas Stankevičius. Ar Sorošas šeimininkauja Lietuvoje?

Neringa Venckienė: „Jie mano, kad mane žemina. Bet manęs jie nepažemins…“

Iš Tiesos.lt pašto: Edmundas Paškauskas. Pandemijos ir rizika vyresnio amžiaus žmonėms, arba Kada bus išrasti skiepai nuo nužmogėjimo? (II)

Verta paminėti. Julijonas Būtėnas: žurnalistas ir laisvės kovotojas

Algimantas Rusteika. Kai suprasit, kad turim ką turim, turėsit gerą laiką

Atmintinos datos: operacija „pavasaris“ – 1948 m. gegužės 22–24 d. iš Lietuvos ištremta apie 40 tūkst. žmonių

Nacionalinis susivienijimas reikalauja nutraukti vyresnio amžiaus asmenų diskriminaciją

Dovilas Petkus. Įtakingi veikėjai susirūpino savo tamsia praeitimi

Robertas Grigas. Šv. Jono Pauliaus II šimtmečiui

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka pristato: knyga „Lietuvos partizanų valstybė“

Andrius Švarplys. Legenda

Vytautas Radžvilas. Apie lietuviškąjį čiukčio sindromą

Skiepų karai. Ramūnas Aušrotas: Klausimas tik toks: ar bus taikoma „grubi prievarta“, ar…

8-tosios Garliavos antpuolio metinės: neabejingi piliečiai ir vėl klausė: „Ar dar gyva Deimantė?“ Papildyta Neringos Venckienės komentaru

Eligijus Dzežulskis-Duonys. Kaip atkurti pašlijusią ES reputaciją?

Per 500 žmonių pasirašė laišką Lietuvos vyskupams dėl Komunijos dalijimo būdo

Liudvikas Jakimavičius. Gyvenimo redaktorius Covidas

Kerouaco vertėja Irena Balčiūnienė – apie Mykolaitį-Putiną ir kiekviena proga jį menkinantį Tomą Venclovą

Neringa Venckienė. Valstybė laikosi ant melo pamatų

Algimantas Rusteika. Gyvename linksmiau ir laisviau

Liudvikas Jakimavičius. Prisiklausėme

Jonas Švagžlys. Apie opozicijos atstovų sekamas sėkmės istorijas

Rasa Čepaitienė. Mažumų valstybė

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.