A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined property: Channel_images_model::$LOCS

Filename: models/channel_images_model.php

Line Number: 446

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/tiesosor/public_html/system/codeigniter/system/core/Exceptions.php:170)

Filename: libraries/Functions.php

Line Number: 806

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/tiesosor/public_html/system/codeigniter/system/core/Exceptions.php:170)

Filename: core/Common.php

Line Number: 409

V.Gailius atsako M.Laurinkui ir G.Grinai: Prezidentė pati pripažino, kad kėlė neteisėtus reikalavimus | Tiesos.lt

🌄V.Gailius atsako M.Laurinkui ir G.Grinai: Prezidentė pati pripažino, kad kėlė neteisėtus reikalavimus

Ramutė Bingelienė   2013 m. rugsėjo 24 d. 18:39

18     

    

V.Gailius atsako M.Laurinkui ir G.Grinai: Prezidentė pati pripažino, kad kėlė neteisėtus reikalavimus

Vakar, rugsėjo 23-iąją, Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) pritarė Vilniaus apygardos administracinio teismo išvadoms, jog Vitalijaus Gailiaus atleidimas iš FNTT vadovo pareigų buvo neteisėtas. Pilietinio portalo Tiesos.lt redaktorė Ramutė Bingelienė iš karto po teismo sprendimo pakalbino buvusį FNTT vadovą, dabartinį Seimo narį Vitalijų Gailių.

Pasveikintas Tiesos sambūrio vardu dabartinis Seimo Antikorupcijos komisijos pirmininkas V.Gailius sakė: „Pasveikinkime vieni kitus. To pasiekėme visi kartu. Dabar, tikėkimės, teisingumo Lietuvoje bus daugiau. Nesileisdami į sprendimo detales, galime tiesiog sakyti: visi kartu pasiekėme daugiau teisingumo. Ir pareigūnai, tikėkimės, turės daugiau drąsos vadovautis įstatymais, o ne korumpuotų viršininkų nurodymais, ir sugebės jiems pasipriešinti.“


Mečys Laurinkus Jus, pasisakiusį apie nusikalstamas struktūras VSD, kone tiesiogiai apkaltino šmeižtu, o šiandien ir kai kurie Jūsų kolegos Seime pakartojo jo teiginius, jog Jūs kalbate apie VSD nusikaltimus, nusikalstamas gaujas, bet įrodymų nepateikiate. Kaip vertinate tokius Jums metamus kaltinimus?

Tiriant nusikaltimus man yra likęs vienintelis įrankis – pranešti apie juos tiems, kurie turi pareigą tirti. Ir aš esu pranešęs apie šiuos nusikaltimus Generalinei prokuratūrai. Tačiau matydamas, kaip nusikaltimai šiandieną tiriami Lietuvoje, aš abejoju, ar bus ištirta. Nusikaltimus turi tirti ir įvardyti kaltus asmenis ne Seimo nariai, o teisėtvarkos institucijų pareigūnai.

Ir aš kalbėdamas noriu atkreipti institucijų dėmesį, kad jie tirtų nusikaltimus. Toje pačioje byloje dėl informacijos apie teisėsaugos veiksmus prieš banką „Snoras“ nutekinimo yra duomenų apie mano paminėtos nusikalstamos struktūros padarytus nusikaltimus. Yra duomenų ir apie tai, kas visa tai organizavo.

Tik reikia tirti. O tirti yra vengiama. Mat paaiškėtų tokie duomenys, kad prokuroras nepagrįstai kreipėsi į teismą dėl vienokių ar kitokių veiksmų, nes jam arba neužteko kompetencijos, arba jis uoliai vykdė VSD nurodymus. Tokių dalykų gali paaiškėti ir todėl nusikaltimų nenorima tirti.

Kaltus asmenis turi įvardyti prokuratūra, ne aš. O apkaltinamąjį nuosprendį turėtų priimti teismas.

O šiandien susidaro paradoksali situacija. Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas pasakė, kad mūsų atžvilgiu padaryti veiksmai yra neteisėti, padaryta tyčinė žala valstybei. Bet visi šneka, kad viskas buvo padaryta gerai. Patikėkit, man tokia situacija yra absurdiška. Iš neteisės teisė negali kilti: neteisėti veiksmai turi būti įvardyti ir atsakomybė už juos tenka tiems žmonėms, kurie priėmė tokius sprendimus.

Savo interviu ne kartą esate sakęs: VSD vadovo pavaduotojas Romualdas Vaišnoras nusikalstamai klaidina valstybės vadovę, esate jį kaltinęs ir dėl kitų galimai nusikalstamų veiklų.

Aš dėl jo veiksmų, dėl galimai padarytų nusikalstamų veikų esu kreipęsis į Prokuratūrą. Pačioje pradžioje jis pateikė prezidentei pranešimą, kuriame buvo išdėstęs savo išgyvenimus, pojūčius ir nuojautas. Ir būtent šie jo išgyvenimai, pojūčiai ir nuojautos buvo pagrindiniai duomenys, kuriais remiantis buvo bandoma nusikaltimu apkaltinti Vytautą Giržadą. Ir taip buvo išvengta intensyvaus nusikaltimo tyrimo pagal V.Giržado pateiktą informaciją. Ir taip buvo prarasti tyrimui svarbūs duomenys: Gedimino prospekte esančių kamerų vaizdo medžiaga, telekomunikacijų operatoriaus duomenys. V.Giržadas tą nusikaltimą būtų ištyręs per porą savaičių.

O kaip jūs dabar pakomentuotumėte VSD vadovo Gedimino Grinos poziciją? Jis sako, jog VSD tik „vykdė savo pareigą“, kad jis „iki šiol neturi jokių duomenų apie nusikalstamas VSD pareigūnų veiklas“?..

Aš turiu duomenų apie galimai neteisėtus pono G.Grinos veiksmus. Apie konkrečiai padarytą, mano nuomone, p. Grinos pažeidimą. Pagal įstatymą atlikęs poligrafo tyrimą, kurio duomenys, kaip vėliau paaiškėjo, buvo suklastoti, jis turėjo nusiųsti šią tarnybinę informaciją tiktai Vidaus reikalų ministrui. O Grina tą tarnybinį pranešimą su suklastotu tyrimo rezultatu išsiuntė Lietuvos Respublikos prezidentei, finansų ministrei, Seimo pirmininkei, Ministrui pirmininkui ir, jeigu neklystu, Lietuvos banko vadovui. Padarė bemaž penkis pažeidimus. Ar jis pasielgė teisėtai? Užtenka pasiskaityti Poligrafo ir Valstybės tarnybos paslapčių įstatymus.

Jeigu jam neužtenka šitų duomenų, siūlau kitus – tai yra praėjusios Seimo kadencijos Antikorupcijos komisijos tyrimo išvadas, kur kalbama apie suklastotą poligrafo tyrimą. Beje, teismui aš pateikiau ir specialisto išvadą. Joje specialistas, vienintelis galintis vertinti tyrimo poligrafu teisėtumą, teigia: VSD atlikto tyrimo poligrafu išvados yra melagingos ir tendencingos. Seimo Antikorupcijos komisijos išvadose yra sakoma lygiai tas pats. Ir G.Grina visas šias išvadas gavo – argi ir to jam dar neužtenka?

Galų gale yra analogiška Vytauto Damulio ir Kastyčio Braziulio istorija – šie pareigūnai taip pat buvo atleisti iš tarnybos piktnaudžiaujant tarnybine padėtimi, suklastotų duomenų pagrindu. Bet jie paliko ryškų pėdsaką Valstybės saugumo departamento veikloje – jie tyrė mano paminėtą nusikalstamą struktūrą, ir Valstybės saugumo departamente duomenų apie tai yra daugiau negu pakankamai. Jeigu G.Grina nežino, kur atrasti tuos duomenis, tegu pakelia K. Braziulio nurodytą bylą.

Dar norėčiau paklausti apie tą nelemtą poligrafą. Jūs teigiate, kad parodymai falsifikuoti, prezidentė – kad patikimi ir negali būti nuginčyti. Ar galite paaiškinti, kuo Jūs grindžiate savo teiginį?

Aš nuginčijau VSD tyrimo išvadas. Pirmą kartą istorijoje. Kadangi pareigūnų atžvilgiu labai dažnai klastojami įrodymai, pareikalavau pakartotinio tyrimo.

Ir jie nespėjo padaryti poveikio Krašto apsaugos ministerijos Antrojo departamento pareigūnams. O šie pagal nustatytą tvarką susipažino su VSD atlikto tyrimo eiga ir rezultatais, atliko savo nuoseklų pakartotinį ir išsamų tyrimą ir pasakė, kad VSD išvada yra neteisinga. Vadinasi, ji yra suklastota. Be to, aš turiu specialistų išvadą, kad buvo padaryti tyčiniai neteisėti veiksmai pažeidžiant metodiką. Taigi padirbti pinigai yra padirbti pinigai, padirbti dokumentai yra padirbti dokumentai, o nupiešta poligrafo išvada yra nupiešta išvada.

Todėl turi būti patrauktas atsakomybėn asmuo, kuris tą išvadą suklastojo. Jau po pakartotinio tyrimo poligrafu turėjo būti pradėtas vidinis tyrimas. Bet ar tai šiandien įmanoma? Įsivaizduokite pati: atsistoja VSD vadovas ir sako „Taip, mūsų tyrimas buvo suklastotas, nes teismas konstatavo, kad veiksmai buvo neteisėti – yra tai įrodanti specialisto išvada, taip pat Antrojo departamento išvada.“

Jūs tik įsivaizduokite G.Grinos situaciją – kaip jis gali prisipažinti klydęs? Kas jam tada būtų Daukanto aikštės rūmuose pasakyta?

O žmonių nuomone yra specialiai manipuliuojama slepiant informaciją ir nusikaltimus.

O kaip Jūs vertinate prezidentės viešai išsakytą reikalavimą, kad V.Giržadas ir po jam palankaus teismo sprendimo turi atsistatydint, nes „neturi moralinės teisės toliau eiti savo pareigų“?

Aš gerbiu teismą, lygiai taip pat gerbiu teismo sprendimą. Teismas dėl V.Giržado neteisėto atleidimo pasisakė labai aiškiai ir kategoriškai, ir nereikėtų visuomenei teikti neteisingų duomenų.

O tai, kad Lietuvos Respublikos prezidentė man skambino ir liepė atleisti V.Giržadą, paneigti negaliu. Kaip ne kartą sakiau, aš tiesiog patvirtinau prezidentės išplatintą pranešimą. 2012 metų vasario mėnesį prezidentės spaudos tarnyba paskelbė pranešimą, kad prezidentė su manimi tiek telefonu, tiek tiesiogiai bendravo ir reikalavo atleisti V.Giržadą. Neturiu teisės meluoti ir todėl jos teiginius, kad ji kreipėsi į mane, patvirtinau: taip, prezidentės žodžiai, kuriuos ji pasakė, yra teisingi – ji man skambino ir reikalavo atleisti V.Giržadą.

Dabar teismas pasisakė, kad negalima buvo V.Giržado atleisti. Jeigu aš būčiau pasielgęs kitaip, tai aš būčiau pažeidęs įstatymus. Ir šiandien kas nors kitas prašytų Generalinės prokuratūros įvertinti jau mano veiksmus, kaip kad aš dabar prašau įvertinti VSD ir vidaus reikalų ministro veiksmus.

Ir aš kreipiausi į prokuratūrą ne vien dėl to, kad jie būtų įvertinti ir preventyviai būtų užkirstas kelias kitiems nusikaltimams, bet ir tam, kad būtų atlyginta žala. Pagal Valstybės tarnybos įstatymą, už tyčiniais veiksmais padarytą žalą pareigūnas atsako visiškai. Todėl manau, kad prokuratūra turėtų ginti viešąjį interesą dar ir dėl to, kad yra padaryta didelė materialinė žala. Dėl neteisėtų tyčinių veiksmų. Tyčinių! Tam turiu įrodymų. Ir jie yra pateikti Vilniaus Apygardos administraciniam teismui. Ten yra duomenų ir apie tai, kokį poveikį darė R.Palaitis man, kaip reikalavo atleisti V.Giržadą.

Viskas yra pateikta teismui. Reikia tik pasiimti bylą ir pradėti ikiteisminį tyrimą. Ir tame ikiteisminiame tyrime valstybė turėtų išieškoti padarytą turtinę žalą.

Jūs dabar kalbate apie veiksmus, kuriuos turėtų atlikti Generalinė prokuratūra. Turint omeny, kokia yra mūsų prokuratūra ir kas dabar yra generalinis prokuroras, kokią jūs matote išeitį?

Aš manau, kad Seimas turėtų kuo greičiau tapti Seimu, o ne seimeliu ir priimti sprendimą dėl Generalinio prokuroro.

Jūs tikitės, kad Seimas, nepritaręs generalinio prokuroro ataskaitai, paskatins jį atsistatydinti?

Taip. Seimas kartą jau nepritarė, tikėtina, nepritars ir dar kartą. Antrą kartą aš irgi nepritarsiu. Gal trečio karto nereikės? Tikiuosi, užteks dviejų nepritarimų.

O kaip mes, piliečiai, galėtume prisidėti, ką mes galėtume padaryti, kad situacija teisėsaugoje ir visoje valstybėje keistųsi?

Piliečiai jau prisideda. Ačiū tiems, kurie tikėjo manim, kurie palaikė. Ačiū tiems, kurie organizavo mitingus, ačiū visiems, kurie dalyvavo, kurie elektroniniu paštu, gatvėje, viešai palaikė mane – tai padėjo ne tik man, bet ir mano sūnums paaugliams, kurie mokykloje nepatyrė diskomforto. Kadangi vaikai sąmoningi, supranta, kas vyksta, palaikė. Mano šeima, mano pagyvenę tėvai sulaukė ir kaimynų paramos. Lietuvos žmonės nėra abejingi ir tikrai viską supranta.

Dėkoju už pokalbį. Stiprybės Jums tęsiant savo veiklą.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Rita Ryčiui       2013-09-27 0:27

Ak, mielas Ryti, žaidžiate, koketuojate? smile Tai jūs FNTT istorija visai nesidomite, tai net teismo nutartis išanalizavote. smile Ir jūsų tezės jau kažkur anksčiau girdėtos. Taip per visas TV daugiau nei prieš metus kalbėjo Valatka, Palaitis, Čaplikas, Grybauskaitė: atseit, jei pareigūnas atleistas, jis kaltas, nes nekaltų niekas neatleidinėja. Panašiai Valatka, Pocius, Vyšniauskaitė, Siaurusevičius aiškino po Pociūno žuvimo: jei iškrito pro langą, vadinasi yra kaltas, nes gėrė, buvo neatsargus… Kam dėl to triukšmą kelti? A ne? smile Bet vienas faktas kaip blynas - Grybauskaitė pažeidė Konstituciją reikalaudama, kad jai neatskaitingas pareigūnas Gailius atleistų savo pavaduotoją Giržadą. Paksas iš prezidento kėdės lėkė už mažesnes nuodėmes. A ne? smile

abc       2013-09-26 17:24

visi blefuoja,sakyk tiesiai sviesiai.o tai zinau kas ,bet nesakysiu.pasakei a tai pasakyk ir b.o jei bijai,tai ,kaip sako,neik I miska!

StasysG       2013-09-26 6:17

Nepritariu p. Ryčiui. Bet. Ar po šių 2 istorijų galima sakyti, kad mūsų teismai pasidarė teisingi?

Pelėda       2013-09-25 20:02

Smagu skaityti tokį straipsni ir viliuosi kad diena išauš valstybiniams vagims,aferistams jų globėjams tik tokių pareigūnų kaip Šis daugiau reiktų.
Ačiū JUMS

Rytis       2013-09-25 17:12

Nežinau, kaip kreiptis smile..
Didelė žala valstybei yra 1) informacijos nutekinimas Snorui…
Visų pirma, perskaičiau darkart LVAT sprendimą. Šiaip ten apie jokią žalą valstybei išvis nieko nėra. Ar ponas Gailius pats taip nusprendė, o gal apie žalą valstybei buvo konstatuota žemesnio lygio teisme? Turbūt kad ne. Exvaldininko logika berods tokia: kadangi pirmojo poligrafo duomenys neteisingi (nes antrojo tikrai teisingi), todėl pirmieji yra suklastoti. Turbūt taip? Todėl “...mūsų atžvilgiu padaryti veiksmai yra neteisėti, padaryta tyčinė žala valstybei”
Nors, mano galva, tarp teisingo-neteisingo-pusiau-teisingo ir SUKLASTOTO yra šioks toks skirtumas, na, bet čia jau kaip kiekvienam nuo savo kalnelio atrodo - svarbu paskiau nepamiršti šį teiginį ir įrodyti smile
Visų antra, nereiktų vėlgi gal suplakti: byla ir šneka kolkas tik apie valdininkų atleidimo ir patraukimo nuo “geidžiamų” popieriukų procedūrą, teismas berods niekaip nesiaiškino informacijos apie Snorą nutekinimo mįslės, todėl kalbėti apie žalą valstybei šiuo požiūriu turbūt dar ankstoka. Pats gi p. Gailius, komentuodamas teismo sprendimą, kaip ir citavau čia pat aukščiau, tiesiai šviesiai sako kaip jis supranta tą “žalą valstybei”... T.y. manau, kolkas berods turime iš dviejų tik antrąjį punktą, bet kuris bandomas parodyti kaip didis nusikaltimas prieš Lietuvos žmones smile
P.S. Kiek neįprasta šiam portale tai, kad nėra autorizacijos. Juk daug paprasčiau būtų, patogiau, jei gautum naujus komentarus pagal duotą temą tiesiai paštan. Ogi dabar prisiminti dar reikia jog komentavai, paskiau landžiok, tikrink - a gal nu kas ką parašė... Čia gi berods ne delfis kokis - kur išsiliejai ir pamiršai smile

Reikia teikti VSD išformavimo       2013-09-25 11:46

projektą.Ypač esamo sąstato.Juk tai tik valdžios sarginis šuo.

Teoriškai prezidentė       2013-09-25 11:40

turi būti atstatydinta.Aišku,V.Landzbergis to neleis.Įdomi pora.

Julė       2013-09-25 10:35

Nežinau, tačiau bent jau kol kas V. Gailius kalba man lengvai suprantama ir aiškia kalba. Paprastai, žmoniškai, logiškai. Kuo galima jam padėti?

Ryčiui       2013-09-25 10:34

Didelė žala valstybei yra
1) informacijos nutekinimas Snorui,
2) kompensacijų atleistiems pareigūnams sumos.

Rytis       2013-09-25 8:11

Rita, turbūt esu ne itin dėmesingas šios istorijos stebėtojas, todėl apie galimai buvusį “persekiojimą ir šmeižtą” žinau ne viską. Bet iš šalies kartais atrodo, tarsi apsiverkęs berniukas galvoja apie tai kad visas pasaulis susitarė prieš jį ir siekia tyčia padaryti jam kuo blogiau (“didelė žala valstybei”!!). Nors, jei jie visgi ne maži berniukai, o aukšto rango karininkai kuriais pasitikėjimo lygis privalo likti bene aukščiausias - kodėl reikėtų stebėtis, kad užteko vien melo detektoriaus parodymų atimant priėjimą prie “visiškai slaptai” dokumentacijos? Ar tai ne mūsų visų ir valstybės naudai? Šiaip, manau, - nušalinti turėtų būti visi dėl kurių yra nors kruopelytė abejonių. Be to, ar ne jie patys kalti, kad susimovė su tuom poligrafu, nepriklausomai kokie ten klausimai buvo pateikti. Teismas berods apie jokį poligrafo rezultatų “klastojimą” išvis nekalba, beje, tuo pačiu pasakė aiškiai:

“LVAT teisėjų kolegija taip pat pabrėžė, jog pačios poligrafo išvados pagrįstumas, t. y. poligrafu tirtos informacijos tikrumas, nebuvo šios bylos nagrinėjimo dalykas.”

Tai čia tada būtų du klausimai. Pirmas, pačiam LVAT: jeigu teismas netyrė ar jie melavo, o valdininkai visgi melavo, na neduokdiev - kas tada prisiima atsakomybę grąžinti NEPATIKRINTUS asmenis dirbti su slapta dokumentacija ir kas atsakys už galimas to pasekmes?
Antras klausimas visiems, nes berods jau pamiršta nuo ko prasidėjo: Tai kas gi visdėlto nutekino informaciją apie Snorą, po galais, gal dabar tai jau nebesvarbu?... :(

Tomas       2013-09-25 1:08

Kas zinojo apie Gailiu ir Girzada kol juos neismete is fntt ? Eksplotuodami uzminta mazoli puiku piara pasidare. Kas padejo? O kiek pareigunu taip atleidziama ir kas jiems padeda?

Iš už balos       2013-09-25 0:47

Būtų labai gerai, jei Gailius ne tik savo skriaudos istorija rūpintųsi, bet ir drąsiau su korumpuotais klanais kovotų. Jis juk Antikorupcijos komisijos pirmininkas.

Rita Ryčiui       2013-09-24 22:36

O kodėl Gailius su Giržadu turėtų atsisakyti kompensacijų už iš VSD, Grybauskautės, Palaičio ir Čapliko patirtą persekiojimą ir šmeižtą? Kodėl, mielas Ryti, nesiūlote ponams Grybauskaitei, Grinai, Vaišnorui, Palaičiui, Čaplikui susimesti ir asmeninėmis lėšomis apmokėti tą teismo nustatytą žalą, kurią jie ir padarė? smile Gal prie žalos atlyginimo dar galėtų prisidėti ir iš FNTT vadovų tyčiojęsi “apžvalgininkai” - p. Laučius, Valatka ir co? smile

Rytis       2013-09-24 20:52

“...mūsų atžvilgiu padaryti veiksmai yra neteisėti, padaryta tyčinė žala valstybei…” - turbūt gerai, kai tarnautojas moka susitapatinti vos ne su visa valstybe bei pergyvena už valstybės interesus, beveik kaip už savus smile Be to, kiekvienas valdininkas visuomenei svarbus, ypač tokių aukštų rangų, todėl šiuom atveju - kaip ir visais kitais - bus išmokėtos nemažos kompensacijos (juk kitaip ar gali būti?). Tiesa, siekiant, kad žala valstybei būtų minimali-minimaliausia - gal galima būtų atsisakyti kompensacijos? Nu kad mokesčių mokėtojų neskurdinti, nors suprantu - tokio atvejo nebuvo, juolab tolesniems žygiams irgi reikalingos lėšos wink
Šiaip domintų du klausimai:
1. “Ir taip buvo išvengta intensyvaus nusikaltimo tyrimo pagal V.Giržado pateiktą informaciją. Ir taip buvo prarasti tyrimui svarbūs duomenys: Gedimino prospekte esančių kamerų vaizdo medžiaga, telekomunikacijų operatoriaus duomenys. V.Giržadas tą nusikaltimą būtų ištyręs per porą savaičių.” - gal ta pateikta informacija dar nėra prarasta ir telekomunikacijų duomenys suvisam dar neištrinti, o reiškias gal dabar tyrimą galima būtų pabaigti?
2. “Beje, teismui aš pateikiau ir specialisto išvadą. Joje specialistas, vienintelis galintis vertinti tyrimo poligrafu teisėtumą, teigia: VSD atlikto tyrimo poligrafu išvados yra MELAGINGOS ir tendencingos.” - kadangi teismas jau pasibaigęs, būtų  įdomu pamatyt kokią kserokopiją, kad ir šiame portale “vienintelio” specialisto pažymą. O gal ji jau kur buvo, gal praleidau? Kartais būna smile ...

.1.       2013-09-24 20:37

great respect for mr. general

Ar isdris       2013-09-24 20:00

Ar isdris ,kalti pareigunai prisipazinti klyde ir ar Prezidente po sio teismo sprendimo atsiprasys viesai per televizija,kad ji,mano nuomone buvo suklaidinta ar pati suklydo atleisdama FNTT pareigunus Girzada ir Gailiu?Tai butu sazininga ,garbinga ir atstatytu teisinguma.

Tikekimes       2013-09-24 19:28

tai pirmas zingsnis ilgo kelio teisingumo link.Sveikinam !

Anikė       2013-09-24 18:56

Nors ir nedidelės pergalės,bet mums kelia nuotaiką ir viltį,kad Lietuva gali
būti pilietine valstybe, kur vadovai gerbia žmones,o ne tarnauja chuntai ir
klanams.Toliau siekit tiesos ir teisingumo visiems,kurie nukentėjo nuo žulikų.


Rekomenduojame

Vytautas Rubavičius. Su kaimu prarandame gimtinės nuovoką

Rūta Janutienė „Iš savo varpinės“: Ar Dalia Grybauskaitė galėjo būti šantažuojama?

Liudvikas Jakimavičius. Šėpos jubiliejų pasitinkant

Geroji Naujiena: Kaip nenustoti sūrumo

Andrius Švarplys. Šveicarai uždraudė diskriminuoti gėjus kalboje ir viešumoje. Ką tai reiškia?

LR žvalgyba informuoja: kaip viešai vertintinos Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui kylančios grėsmės ir pastebėti rizikos veiksniai

Nijolė Aleinikova. Apie dvasingumą – nusibodusi, bet taip ir nesuprasta tema

Apie meilę, kuri niekada nesibaigia – minint kun. Juozo Zdebskio 34-ąsias žūties metines

Algimantas Rusteika. Šeimininko belaukiant

Vytautas Radžvilas. Klausimas „Lietuvos Sąrašo“ partijai

Audrius Bačiulis. Sunkus tas LRT leftistinių propagandistų gyvenimas

Laimonas Kairiūkštis. Kiekybė ar kokybė, arba Kiek iš jūsų perskaitote 600 romanų per metus?

„Northwest Herald“: „Gyvenimas po ekstradicijos“ – Karolio Venckaus apžvalga

Romualdas Žekas. Sveikatos reforma – kodėl nesusikalbame?

Robert P. George. Drąsa, meilė ir pasiaukojimas kovoje už santuoką

Mark Regnerus. Silpni duomenys, maža imtis ir politizuotos išvados dėl LGBT asmenų diskriminacijos

Vidmantas Valiušaitis. Demokratija įsitvirtino pas mus tik kaip savotiškas „Potiomkino kaimas“ švogerių krašte

Vygandas Trainys apie Mokytojos ir Policininkės konfliktą dėl Trispalvės ir jo teisinį vertinimą: per 30 m. niekas nepasikeitė – dabar pakuotų „savi“

Algimantas Rusteika. Apie grėsmes grėsmėms

Nuo bačkos. Andrius Navickas: mūsų didžiausias politinis koziris yra Ingrida Šimonytė ir jos apsisprendimas yra svarbesnis nei visa politinė programa

„Žygis už gyvybę“ ir socialinių platformų cenzūra

Chad Pecknold. Brexitas – daugiau nei populistų maištas prieš globalizmą

Vidas Rachlevičius. Gal nemokykim britų gyventi

Mūzos ir ginklo broliai: Atmintis gyva. Konferencija skirta rašytojo, partizano Mamerto Indriliūno 100-osioms gimimo metinėms

Zofia Kossak-Szczucka: „Protestas!“

Istorija be vėliavnešių – tik butaforija

Nigel Farage. Trumpas pasakojimas apie ilgą kovą už Brexitą

Valdas Vižinis. Pokalbiai su teisėsauga. I dalis. Apie anūkės tvirkinimą

Petras Cidzikas – Lietuvos dvasios karys

Darius Kuolys. Ir darsyk apie lietuvių laisvės projektą, jo atramas

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.