Propagandos ir ideologijos analizė, Demokratija ir valdymas, Žmogaus teisės, Intelektualų vaidmuo

TSPMI dėstytojų kreipimasis į instituto akademinę bendruomenę: „Solidarizuojamės su V. Radžvilo šmeižiamais kolegomis“

Tiesos.lt redakcija   2017 m. liepos 19 d. 23:39

71     

    

TSPMI dėstytojų kreipimasis į instituto akademinę bendruomenę: „Solidarizuojamės su V. Radžvilo šmeižiamais kolegomis“

Kviečiame susipažinti su Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų (VU TSPMI) dėstytojų kreipimusi į bendruomenę, paskelbtu jos veidaknygės paskyroje. Kreipimąsi pasirašę 18 akademinės bendruomenės narių ne tik palaiko instituto vadovybės priimtą sprendimą prof. Vytauto Radžvilo skaitomą privalomąjį kursą „Europos idėja: tapatumai ir reprezentacijos“ padaryti pasirenkamuoju, bet ir išsako paramą tiems kolegoms, kurie, šiomis dienomis mielai viešinę savo toli gražu ne kolegiškus vertinimus, toje pačioje viešojoje erdvėje sulaukė ne pritarimo, o atkirčio ir pasijuto… užsipulti, kaip teigia kreipimosi autoriai, net apšmeižti – paties prof. V. Radžvilo.

KREIPIMASIS Į VILNIAUS UNIVERSITETO
TARPTAUTINIŲ SANTYKIŲ IR POLITIKOS MOKSLŲ INSTITUTO
BENDRUOMENĘ

Vilnius, 2017 m. liepos 18 d.

Mes, žemiau pasirašiusieji, Vilniaus universiteto Tarptautinių santykių ir politikos mokslų instituto (VU TSPMI) bendruomenės nariai,

- reaguodami į prof. Vytauto Radžvilo išsakytus viešus komentarus žiniasklaidoje apie TSPMI administracijos sprendimus, kolegas dėstytojus ir studentus;

- skatindami VU TSPMI bendruomenės solidarumą, atvirumą ir pasitikėjimą kreipiamės į VU TSPMI studentus, alumnus, dėstytojus ir administraciją;

- manome, kad akademinė laisvė, mokslo ir studijų įvairovė ir akademinės bendruomenės narių tarpusavio pasitikėjimas yra svarbiausi universitetinio gyvenimo principai;

- gerbiame ir pripažįstame visiškai teisėtą Europos studijų programos studentų, kaip ir visų kitų VU TSPMI vykdomų programų studentų teisę kreiptis į VU TSPMI programų komitetus bei kitas VU TSPMI struktūras su pasiūlymais ir vertinimais dėl studijų kokybės, konkrečių kursų statuso ar kitų iškilusių problemų studijų procese;

- manome, kad studentų prašymų VU TSPMI paviešinimas, sudarant sąlygas psichologiniam spaudimui nuomonę pareiškusiems studentams, yra grubus VU TSPMI etikos nuostatų pažeidimas, taip buvo pažeista ir studentų teisė saugiai ir nevaržomai dalyvauti studijų procese, sudarytos sąlygos supriešinti VU TSPMI bendruomenę ir skatintas bendruomenės vidinis nepasitikėjimas;

- remiame VU TSPMI administracijos ir programų komitetų pastangas užtikrinti kuo aukštesnę studijų proceso kokybę, nuolatines pastangas atnaujinti studijų programas, nuostatą reaguoti į studentų bei dėstytojų išreiškiamą nuomonę ir spręsti studijų proceso problemas laikantis nešališkumo principo;

- pasitikime VU TSPMI kolegų aukšta kompetencija, jų gebėjimu į studijų procesą įtraukti naujausias žinias, mokslinių tyrimų rezultatus, neabejojame aukšta jų vykdomų tyrimų ir dėstymo kokybe;

- nepritariame viešiems konkrečių Instituto bendruomenės narių užsipuolimams. Solidarizuojamės su V. Radžvilo šmeižiamais kolegomis, nes viešai dėstomos spekuliacijos jų atžvilgiu neturi jokio pagrindo.

Kviečiame VU TSPMI bendruomenę ir toliau mūsų bendrą akademinį gyvenimą remti įsiklausymo, akademinių diskusijų ir pasitikėjimo vieni kitais principu.

Marijuš Antonovič
Prof. Natalija Arlauskaitė
Doc. dr. Egidijus Barcevičius
Marijus Bernatavičius
Giedrė Biržytė
Doc. dr. Justinas Dementavičius
Doc. dr. Liutauras Gudžinskas
Doc. dr. Dovilė Jakniūnaitė
Prof. Tomas Janeliūnas
Dr. Dovilė Jonavičienė
Dr. Laurynas Jonavičius
Dr. Nerijus Maliukevičius
Prof. Vitalis Nakrošis
Doc. dr. Nerija Putinaitė
Prof. Ainė Ramonaitė
Doc. dr. Deividas Šlekys
Agnija Tumkevič
Jogilė Ulinskaitė

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

rinkėja iš Kauno       2017-07-25 20:39

šitame pavlikų morozovų grupės sąraše tokios pavardės kaip putinaitė ir janeliūnas nenustebino nes tai yra uolūs liberaltrockizmo “smogikai”. Bet Ramonaitės parašas šokiravo - laikiau ją pagarbos verta ir turinčia stuburą politologe. Gal poniai buvo prikirpta uodega už pernelyg objektyvius pastebėjimus prieš užpraeitus Seimo rinkimus, kai ji nenuvertino Drąsos kelio galimybių? Juk tada Kaune beveik visose vienmandatėse į antrą turą išėjo būtent DK ir konservatorių kandidatai. Konservatorių pergalės teisingumu II ture iki šiol abejoju, nes tada Kaune kažkodėl buvo ypatingai daug sugadintų balsavimo biuletenių - apie 9-10 proc. Ko anksčiau niekada nėra buvę. Beje, išėję į II turą DK kandidatai tikrai nebuvo kažkokie marginalai, o išprusę patriotiški ir pilietiški žmonės, savo srities profesionalai.

saras       2017-07-25 8:29

Kaip toki elgesį įvardint ,gauja ant vieno ?

 

Grįžo Brežnevinis čėsas:       2017-07-23 21:40

“jest mnenije”

Antanas       2017-07-23 19:12

“9”,01,1989 m.  I/I-21,  Viršininkui 3 skyriaus.Valdyba “RT”  PGU KGB CCCP, pulkininkui T. Marieievu B.C Maskva.  APIE PRAVESTĄ  AKTYVŲ METODĄ  PRIEŠ  “VATIKANO RADIO” REDAKCIJĄ.  Atpaskojimas lietuviškai.  KGB skundais iš TSR Lietuvos,  apie Lietuvos tikinčiųjų nepasitenkinimą reakcingomis monsinjoro V. Kazlausko radio laidomis Lietuvai, KGB pastangomis pavyko įtikinti Vatikano radio tarnybą per katalikų bažnyčios agentą “VALDĄ”, kad “tikrai yra nepatenkinti ir Lietuvos vyskupai Mon. V. Kazlausko darbu.”  Prašome priimti dėmesin, kad aktyvi priemonė  įvykdyta.Mon. V. Kazlauskas pašalintas. Komiteto I skyriaus viršininkas pulkininkas V.L. Karinauskas.  Tvirtinu: Vyresnysis operatyvinis įgaliotinis I padalinio I skyriaus Lietuvos TSR KGB majoras V.A. Buta. Manau, kad panašiose akcijose ir šioje akcijos ataskaitoje yra pažymėta: kad Akcija prieš  V. Radžvilą  sėkmingai panaudota.

Tarabilda       2017-07-23 17:49

Bet faktas yra tas, kad Radžvilas jau išėstas. Sprendimas priimtas, o mes diskutuojame prie stalo, kai balius jau pasibaigęs. Tuoj užgesins šviesas ir paprašys skirstytis.

Pikc       2017-07-23 13:48

Dr. Jonas Ramanauskas: “Vieną kartą suės euroskeptiką, kitą kartą suės euroentuziastą....” - Kad homsomolas “suėstų” homunistinės ideologijos apologetą? Turbūt juokaujate? Čia tas pats, kas sovietmečiu sakyti “Vieną kartą suės antikomuistą, kitą kartą suės komunistą....” smile
Raigerdai, tas LLRI yra liberastinės ideologijos įgyvendinimo įrankis - TSPMI irgi siekiama tokiu paversti (tiksliau, gal ne tiek įrankiu, kiek ideologų perykla), todėl ir stengiamasi “išėsti” ideologiškai “nepatikimu” ar “neteisingus” dėstytojus. O tuos studentus laisvai galėjo ir ta mergelė iš eurosajūzo kontoros suorganizuoti (galbūt “paprotinta” ko nors iš kontoros vadovybės). Visai nebūtina, kad homsomolo aktyvistai turėtų tą vieną žmogų, kuriam priklauso idėja - jie hierarchijoje stovi taip žemai, kad to visai nereikia: bet kuris iš fanatikų gali būti tas “iniciatyvus kvailys”. Palyginkite su komsomolo aktyvistais - gi identiška situacija. Aniems irgi nebūtinai reikėjo kažkokio idėjinio vado, kad “danosą” parašytų - tiesiog fanatikams būdingas noras “pasižymėti”, pademonstruoti savo “ištikimybę idealams”. Tam net išorinė motyvacija nėra būtina.

Raigerdas>Pics       2017-07-23 12:12

Gerbiamasai, turiu jums keletą klausimų:“Ar TSPMI yra “Laisvosios rinkos instituto” filialas? Oficialiai ne, bet pagal ten vykdomos veiklos turinį, - TAIP. O jūs kaip manote?
Gerbiamas Vytautas Radžvilas nenorėjo būti susijęs su “Laisvos rinkos Instituto” ideologija ir todėl jis tampa kliuviniu, kuris niekam nereikalingas, besimeldžiantiems “Laisvosios rinkos” Auksiniam veršiui “verslininkams”.

Raigerdas>Pics       2017-07-23 11:58

Štai klausimas, į kurį jūs negausite atsakymo:“Kas yra tas žmogus, kuris suorganizavo studentus?” Koks kolektyvinis protas bebūtų didelis, bet IDĖJA priklauso vienam žmogui. Gaila, kad tiek daug tautiečių, išgyvenę komunizmą, taip ir nesugebėjo suvokti tokio paprasto dalyko, kad IDĖJA visada priklauso vienam žmogui. O jau kiti to pas mus dievinamo KOLEKTYVINIO PROTO šalininkai arba pritaria tai idėjai arba ne. Meilė KOLEKTYVINIAM PROTUI Lietuvoje baigsis Lietuvos išnykimu. Kodėl tą KOLEKTYVINĮ PROTĄ labai mėgsta VIDUTINYBĖS? Nereikia už nieką atsakyti ir yra puiki galimybė nuslėpti tą faktą, kad jis yra VIDUTINYBĖ, bet užima NE VIDUTINYBEI skirtą postą. Tikras vadovas, tikras lyderis nebijo rizikuoti, ir jo rizika yra pateisinama, o štai VIDUTINYBĖ norės visada likti šešėlyje, tačiau aktyviai reikštis KOLEKTYVINIO PROTO susirinkimo metu. Ten VIDUTINYBĖ jaučiasi kaip žuvis vandenyje, nes vyksta šnekos, šnekos, šnekos ir jokių konkrečių darbų, jokios atsakomybės už tas šnekas. Gerbiamasai, palaikau jūsų požiūrį, kad komunistinį, kaip ir fašistinį, reikia smerkti. Bet…žiūr.žemiau…

Raigerdas>Pics       2017-07-23 11:35

Gerbiamasai, palaikau jūsų požiūrį, kad komunistinį mąstymą, kaip ir fašistinį, reikia. Tik negalima tvirtinti, kad kiekvienas buvęs komunistas iš tikro yra su tuo komunistiniu mąstymu. Aš asmeniškai mačiau, kaip elgėsi keletas italų, nors jie nebuvo komunistai, tačiau jų elgsena ir idėjos buvo tipiškomiss, komunistinio mąstymo idėjomis. Teko tokių matyti ir olandų tarpe. Ne vienam vokiečiui yra artimesnis fašistinis mąstymas. O dabar pažiūrėkime į R. Vilpišausko mąstymą:“O svarbiausias faktas – akademinė laisvė kartu su pagarbos kitiems ir atsakomybės principais nėra vien formalūs dalykai, surašyti instituto strateginiame plane. Aš asmeniškai ir mano kolegos administracijoje akademinės laisvės puoselėjimą laikome esminiu universitetinės bendruomenės darbo principu. Iš akademinių ginčų ir ypač dominuojančių idėjų kvestionavimo ir atsiranda tikras akademinės bendruomenės gyvybingumas ir idėjų sklaida tarptautinėje mokslo erdvėje. Kaip minėjau, tai nėra trafaretinės frazės, aš pats tuo asmeniškai tvirtai tikiu. Turimų išteklių ribose palaikome mūsų bendruomenės narių inciatyvas svarstyti Lietuvos visuomenei aktualius klausimus, nevengdami jokių temų, palaikome pastangas dalyvauti tarptautinėse konferencijose ir publikuotis tarptautiniuose akademinės bendruomenės vertinamuose leidiniuose.  Ir jei pasižiūrėtumėt, kas dėsto institute, kokie renginiai pas mus vyksta, kas juose dalyvauja ir kokius argumentus pristato, kokie tyrimai publikuojami, neabejotinai pamatysite idėjinę ir metodologinių prieigų įvairovę”. Štai jums faktas, kad šitas žmogus, labai daug studijų baigęs užsienyje, neišmoko pagrindinių administravimo taisyklių. Jis nėra direktorius ir problema yra jame.Jis yra ideologas. Klausimas: kaip jis buvo priimtas eiti direktoriaus pareigas, būdamas tokiu niekam tikusiu administratoriumi? Kas jį ten pasodino? Akivaizdu, kad tai padaryta kažkokiais tai savais kanalais, galimai tais pačiais, kuriais teka “Laisvųjų mūrininkų”, oi atsiprašau, ne taip išsireiškiau, t.y. “Laisvos rinkos” PUOSELĖTOJŲ energija. Klausimas: ar tai yra susiję su VSD? Reikia pagaliau įvardinti daiktus savais vardais: komunizmas buvo tikėjimas, todėl šitas tikėjimas nepripažino jokių kitų tikėjimų; “Laisvoji rinka” yra tikėjimas, kuris yra daug kartų komunistiškesnis, nei pats komunizmas. Kodėl? Todėl, kad jie turi tą pačią dvigubą moralę ir slaptus ryšius, kurie yra sukurti jų tikrai veiklai užmaskuoti.

Raigerdas>Pics       2017-07-23 11:22

R. Vilpišauskas yra ideologas. Štai dar vienas įdomus faktas:R. Vilpišauskas nuo 1997 m. iki 2004 m. lapkričio mėn. dirbo Lietuvos laisvosios rinkos instituto vyr. ekspertu. Kaip matote, tai yra “Laisvosios rinkos ideologas”. Kas yra “Laisvoji rinka”? Tai yra, pimiausia, TEORIJA. Įvairūs R. Vilpišauskai tai bando įgyvendinti praktikoje. Tai jis galėtų daryti savo privačiame universitete arba “Laisvos rinkos institute”, bet ne valstybinėje įmonėje, kur vadovavimas turi būti vykdomas praktiškai veikiančiais efektyviais vadovavimo metodais. R.Vilpišauskas vykdo savo MISIJĄ: ĮGYVENDINTI LIETUVOJE UTOPINIUS “lAISVOSIOS RINKOS” TEIGINIUS. Reiškia, visi studentai ir ten dirbantys dėstytojai neišvengiamai taps eksperimentiniais triušiais. Teorija “Laisvoji rinka” yra naudinga tik bankininkams. Tarp kitko, patys jie jokios laisvos rinkos nepripažįsta. Pabandykite pakalbėti apie tai, kad Lietuvos valstybei reikalingas savas bankas ir jūs pamatysite kokios jūs susilauksite puolimo. Taigi, tie “Laisvos rinkos ekspertai ir mokytojai” nersis iš kailio, bet jokios konkurencijos nepakęs. Taip įvyko ir su gerbiamu V. Radžvilu, nes jis netelpa į R. Vilpišausko ideologinius “Laisvosios rinkos” arba “Laisvųjų spąstų” rėmus. Niekas taip nenori sunaikinti savo oponentų, kaip liberalai. Būtent jie ir yra tie naujieji tikrieji komunistai su apeliacijomis į “kliauzą parašiusį” kolektyvinį studentų protą. Bet tai yra maskuotė, be kurios komunistai negali veikti, nes pas jų dviguba moralė:“Sakyti vieną, o daryti visai ką kitą”. Kas yra tas žmogus, kuris suorganizavo studentus?

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2017-07-22 17:53

Norėčiau atkreipti dėmesį į tą faktą, kad ne vien studentai yra kalti dėl to ką parašė. O labiausiai kalta TSPMI vadovybė ir dėstytojai, kurie ten dėsto. Taip kaip išmokino, taip kaip paskatino, taip studenčiokai ir pasielgė. O to tik ir telaukė TSPMI valdžiukė, kad “suėsti” neparankų. Vieną kartą suės euroskeptiką, kitą kartą suės euroentuziastą.... nes šakalai, hienos, žvėrys negali vaikščioti alkani, ko nors nesuėdę.

Jūratė Laučiūtė       2017-07-22 8:13

Kaip smagu: grįžau į jaunystę. Vėl politizuoti kolektyviniai laiškai, smerkiantys kitokią, valdžios “generalinės linijos” neatitinkančią mintį, poziciją, nuomonę. O tai jau buvau beveik bepatikinti, kad ES - kitokia Sąjunga, nei toji SSSR,iš kurios taip pasiaukojančiai veržėmės lauk. Tiesa, yra ir skirtumas: anuomet,kai šalino iš universiteto profesoriaus B. Genzelio laiške paminėtus Istorijos-filologijos fakulteto dėstytojus (V. Zaborskaitę ir kt.),kai iš universiteto metė mano kurso draugę L. G.už tai,kad išdrįso prisipažinti tikinti, aš, dar visai žalia studečiokė, tylėjau,ausis suglaudusi. Bijojau,kad jei nepritarsiu “kolektyvinei nuomonei”, pati būsiu išgrūsta lauk. Tad mano “protestas” buvo silpnučiukas: nenuėjau į kurso susirinkimą,kur turėjome smerkti ir pritarti… Dabar yra internetas, yra erdvė,kur gali reikšti savo nepritarimą “generalinei- libertarinei linijai”, o pasekmių nėra ko bijoti, nes blogiau, kaip yra būti ir nebegali.Pensijos ir taip mažiausios visoje ES grin

Man irgi keista       2017-07-22 7:57

Man irgi keista,kaip tame sąraše atsidūrė Ramonaitė, sakyčiau tikrai protinga filosofė, gal ji išdėstys savo poziciją. Visai nenustebino Putinaitė, Janeliūnas -ten gi globalistų kalvė, ko jūs norite.

Pikc       2017-07-22 1:45

Raigerdai, nesureikšminkite homunistinių šiukšlių žvygčiojimo. Beje, dėl tų alumnų - http://www.propatria.lt/2017/07/vu-tspmi-alumnai-sukritikavo.html

Raigerdas       2017-07-21 15:28

Įdomu ar tas dvokas, sklindantis iš TSPMI, nėra susijęs su VSD ar jų atžalomis? Nes labai jau visa ta akcija “Su studentų parašiukais mes priversime V.Radžvilą užtilti” primena akcijas, kurias organizuodavo KGB. Bet visa tai gimė tik vieno žmogaus galvoje. Kas jis? Kas yra tas, kuris studentams pasiūlė dalyvauti šitoje kiauliškoje akcijoje? Mano manymu, nei vienas iš pasirašiusiųjų studentų neturi moralinės teisės atstovauti Lietuvą jokioje Lietuvos užsienio tarnyboje, netgi Rusijoje. Jeigu jie vis gi bus pasiųsti dirbti į kokias nors užsienio tarnybas, tai bus nesunku atsekti, kas yra tie žmonės, kurie jau paruošė jaunimą visos Lietuvos diskreditacijai. Čia nėra vien tik V. Radžvilo problema, nes šitas skandalas parodė, kokie specialistai yra paruošti atstovauti Lietuvai. Mano manymu, TSPMI turi būti išvalyta kapitaliai, bet, pirmiausia, turi būti pašalinta visa vadovaujanti TSPMI vadovybė be teisės dirbti Švietimo sistemoje ateityje.

Raigerdas       2017-07-21 14:58

Dieve, Dieve, kas čia dedasi toje Lietuvoje? Toks košmaras tikriausiai niekam net nesisapnavo. Kažkoks anoniminis ‘Praeities nesugrąžinsi” komentatorius, įsivaizduoja save čia kaip tas gaidys vištidėje, kuris skaito joms moralą:“Ko jūs čia nirštate, praeities garbintojai?”. Na, šitas Gaidelis, jeigu būtų KGB laikai, tai būtų visus pasiūlęs išvežti į Sibirą. Šitas šiuolaikiniu žmogumi save įsivaizduojantis Gaidys, tik dar kartą patvirtino su kuo gerbiamam prof. V. Radžvilui tenka turėti reikalą. Tik pažiūrėkite, koks KGB-ynas ten įsikūrė:“Radote pranašą - praeities dinozaurą, ir jo garbinimui skiriate tiek dėmesio, kad TSPMI alumnai ir magistrai iš jūsų, Radžvilo adoruotojų, juokiasi pilna burna”. Tas šiuolaikiškomis spalvotomis plunksnomis pasipuošęs Gaidys kalba kažkokių tai gavusių diplomus alumnų ir magistrų vardu net nenutuokdamas, kad jis tai daro pagal tipišką scenarijų, kuris buvo paplitęs Rusijoje, susidorojant su jiems nepatinkančiais žmonėmis. Kodėl tam Gaidžiui parūpo V. Radžvilas? Mat jis V. Radžvilą įsivaizduoja dinozauru, kuris savaime aišku, turi išnykti, kaip išnyko dinozaurai. O štai Gaidys, save laiko dauga labiau pažengusiu už prof. V. Radžvilą, nes jis ne dinozaurų laikų paukštelis, o bolševikinės Rusijos metodų dainius. Štai ir gerbiamas B. Genzelis patvirtina apie jūsų gaidišką meilę bolševikiniams metodams:“1958 metais keli studentai, inspiruoti Jono Bielinio, parašė LKP CK laišką (jį aptikau, atgavus Nepriklauomybę, archyve), teigiantį, kad jie nenori klausytis nacionalistų skaitomo lietuvių literatūros istorijos kurso. Sureaguota greitai: katedros vedėja M. Lukšienė, dėstytojos V. Zaborskaitė, I. Kostkevičiūtė buvo atleistos iš darbo (1988 metais jos stovėjo prie Sąjūdžio ištakų). Siūlau Jums susirasti tą skundą ir palyginti su Jūsų ES aktyvistės ir jos bendraminčių laišku, rašytu Jums (argumentacija ta pati)”. Čia citata iš laiško R. Vilpišauskui.

Pikc       2017-07-21 14:07

B. Genzelio reakcija ir Vilpišausko bandymas “atsirašinėti”: http://www.propatria.lt/2017/07/bronislovas-genzelis-tspmi-studentu.html

na,       2017-07-21 13:27

vidutinybės visais laikais nemėgo žmonių, iškilesnių ir talentingesnių už juos.

mankurtai - be praeities       2017-07-21 8:00

komunistai ypač stengėsi kad būtų kuo daugiau jaunų mankurtų - be praeities.
tokie lengvai savo tėvą, motiną žudo.
——
na ir - demagogija, part.školos dvasia.
——
klaikiausia, kad daug tokių mankurtų-demagogų yra “patriotinėje” konservatorių partijoje.

> Praeities...       2017-07-20 23:31

Tavo TSPMI ruošia Europos užkampio administratorius bei regiono konsulatų (ne ambasadų) pareigūnus. Tas alumnas-keikūnas iš Čekijos tik manosi esąs ambasados pareigūnas - netempia jis iki jo.

Tarabilda       2017-07-20 23:30

Ir iš kur čia atsibogino tokių šaižių tribūnų sorošinių gramachailų. amžiams atsisveikinusių su sąjūdine praeitim. Matyt pasiuntė tikrus zombius.

Praeities nesugrąžinsi...       2017-07-20 23:17

Komentatoriai rašo kaip apsirūkę: jiems Radžvilas šventasis, nors nė vienos jo paskaitos nėra išklausę. Ko jūs čia nirštate, praeities garbintojai? Kas jums gero iš to, kad nusenęs ir nuo realybės atitrūkęs dėstytojas bus pastatytas į deramą vietą? Esminė diskusijos priežastis - Radžvilas gaus mažesnį atlyginimą, jei į jo neomarksistines paskaitas susirinks keliolika studentų. Jo prioritetai - garbė ir pinigai. Prestižiškiausias VU institutas tokios pakišos dalinti bet kam negali, nes tai mano pinigai, mano sumokėti valstybei mokesčiai, ir aš turiu teisę reikalauti, kad jie nebūtų švaistomi SSSR gyrimui, naivių studentų verbavimui į visokiausias “patrijas”, kad Lietuva nebūtų daroma pasaulio užkampiu. Radote pranašą - praeities dinozaurą, ir jo garbinimui skiriate tiek dėmesio, kad TSPMI alumnai ir magistrai iš jūsų, Radžvilo adoruotojų, juokiasi pilna burna. Praeities nesugrąžinsi. Jūsų ginamasis šiandien vienoje gretoje su apsivogusiu Vaišvila, nuprotėjusiu R. Paulausku, su tipo “ekspertais” ir KGB-istine “Respublika”. Gaila, kalbos dovanos neteko Šatrija Prunskienė: kaip aktyviai ji gintų savo ideologą Radžvilą...

Pikc       2017-07-20 22:42

->“stasys”: tamstos siūlymas yra sudaryti precedentą visų “ideologiškai neteisingų” dėstytojų “išėdimui” iš aukštųjų mokyklų. Tokie “nuoširdūs patarimai” vadinami “meškos paslauga”. wink

Lina       2017-07-20 22:28

Toks nuobodus kreipimasis, kad iki galo net neperskaičiau, nes priminė TSKP suvažiavimo medžiagas, kurias kažkada turėjau iškalti mokykloje. Nuo tų laikų panašiems tekstams turiu alergiją, smegenyse iškart atsiranda atmetimo reakcija ir jos autommatiškai atsijungia pačios. Tai taip ir nesupratau to kreipimosi esmės, kažin, ar ir patys jo autoriai suprato, ką daro…

Salomėja       2017-07-20 19:14

Iš sąrašo žinomos tik dvi pavardės: Putinaitės ir Ramonaitės. (Dėl Putinaitės parašo kažkaip nesistebiu.) Kiti visiškai nežinomi, nei girdėti, nei matyti. Ar tai nėra tik blankios vidutinybės? Paieškojau informacijos apie jų darbus internete. Galvojau peržvelgti visus ,,žemiau pasirašiusius’‘, bet pamėginkit patys - neištveriama -  pamatysit, kaip nuobodu. Labai blankus vaizdas. O temos kokios: taboras, šiukšlynai, na, dar pasaulio gelbėjimo projektai, o gal tiksliau -  pinigų plovimas? Ir t. t. Dabar daug kas ištaria - pasaulis ritasi velniop. Tikrai nyki įstaiga. Prisideda prie Lietuvos griovimo. Su tokiu grandu šitai smulkmei jokių šansų atvirai diskutuot. Tik iš pasalų pult ir belieka. Tikriausiai pasvajoja, kaip gerai būtų, kad grįžtų anie laikai, kai galėtų priversi Radžvilą išgert nuodų taurę. Sic transit gloria mundi.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2017-07-20 18:46

to “stasys     2017-07-20 14:03”. Teismas? Ką nuspręs? Visiškai nesvarbu ką teismas nuspręs.  Pasirašiusieji privalės atsakinėti į klausimus, kuriuos užduos prof. V.Ražvilas, klausimai ir atsakymai bus fiksuojami, o po to publikuojami ir taip viešuoje pasirodys kas yra kas.  O gali būti taip, kad jie net iš tikro yra teisūs? Gali būti atvirkščiai, o gali būti tik tai, kas per vidurį.... kova dėl algelės. Taip teisme nebūtinai reikia siekti pergalės. Man buvo svarbiausiai… IŠTIRTI kas yra kas. Ponuliai nepasirodė teisme, savo nutarimą pakeitė. Tai nėra, kaip ten sakai “Va ir Jonas Ramanauskas į ta pačia smėlio dėžę ..savo žaislus suvertė . Koks ten teismas ? ka tas teismas ten spręs ? visi sprendimai vis dar prof. Radžvilo rankose ..eiti ar pasilikti ?”. Nei eiti reikia, nei pasiklikti, reikia KAUTIS už teisybę, bet tam reikia ne vien būti teisiu, reikia būti absoliučiai teisiu. Silpnajai pusei neleista suklysti. Tam turiu patyrimą, 20 civilinių bylų iškelta Vytauto Didžiojo universitetą. Reiškia buvo už ką.

Šiems pasirašusiems       2017-07-20 17:56

Landsbergis patriarxsas veda paskaitas kas antra diena.

Gal naivu,bet-       2017-07-20 16:47

Viena viltis apgavo-nelaidoki kitų,
Vienus vartus užkėlė-daug liko atkeltų.
Svarbu nepasiduoti moraliai.O kiek tokių veikėjų jau istorijos šiukšlyne.

Taip gimsta       2017-07-20 16:43

nauji disidentai.Ir vis tiek labai svarbu žinoti,kad tu ne vienas.Dievas su tavimi ir dar kas nors.

Jadzė       2017-07-20 15:54

Moka skaičiuoti atsargi laputė.

Antanas       2017-07-20 15:44

Visas šis darnus kolektyvas pasirašo, kad profesorius Vytautas Radžvilas jų mokslavietėje nusipelno tik fakultatyvinio kurso apie Europos idėją. Dešimt studentų taip nusprendė. Tai rodo šios bendruomenės požiūrį į labai daug ką, na kad ir į pagarbą akademiniam ir pedagoginiam profesoriaus vardui. Ainė Ramonaitė šiame sąraše tikrai verčia suglumti.

raudonasis teroras       2017-07-20 15:24

1937-2017 Tiesiog dabar smurtas kitoks.

kažko ilgai ėda       2017-07-20 14:54

Grybauskaitė Kreivį, Ušacką - padorius, protingus - staigiai suėdė.
Kodėl Radžvilą tai ilgai ėda?
Gal kad ėda pasigardžiuodami, sadistiškai - kaip Rainių budeliai?
Vis tiek žino, kad suės - bet malonu matyti desperatiškus klyksmus ir bandymą priešintis raudoniems sadistams.

kiek netikėta?       2017-07-20 14:39

Kai eini koja kojon glaudžioje rikiuotėje, tai ir nepastebi š... įmynęs.
Užuojauta A.Ramonaitei.

Kaip rytų kovų menuose.       2017-07-20 14:07

Nindzės niekad nepuola,bet jei jau juos puola,tai ginasi su netikėta jėga.To norisi ir palinkėti visiems nesavanaudiškiems žmonėms.Ir nesvyruoti.Nes dažnai teisusis per ilgai mąsto.Gal pakviesti juos diskusijai,už apvalo stalo?Jei nesutiks,tebūnie,jie renkasi,kam tarnauti.Reikia bandyti pakilti aukščiau žemiškumo.

stasys        2017-07-20 14:03

Raigerdai .. mušti tuščiais puodais gal čia ir įprastą .. bet aiškumo situacijai tai neprideda . Iš darbdavio pusės žiūrint prof. Radžvilas turėtu padėti pareiškimą ant stalo ir išeitį ,..neradus bendro sutarimo su likusiu kolektyvu . O tai kad Jis neieškomas, abiejų pusiu, rodo tos problemos įsisenėjimą ..Tai gal tikrai nereikia prof. prievarta laikyti už padalkų ten kur Jis mato tik problemą ...o ne išeitis . , Va ir Jonas Ramanauskas į ta pačia smėlio dėžę ..savo žaislus suvertė . Koks ten teismas ? ka tas teismas ten spręs ? visi sprendimai vis dar prof. Radžvilo rankose ..eiti ar pasilikti ? . Kaip dera naujai kylančiai ‘revoliucinei vilčiai‘ ..labai jau trūksta konkretumo . Netikiu kad tokie asmenys, pasirašę po tuo kreipimusi, galėtu atsainia ranka parašus dėti , kaip ne kaip dalyvavimas tokiose istorijose nepridedą ..populiarumo niekam .

Raigerdas apie stribų kliauzą       2017-07-20 13:28

Šitas raštas nesiskiria nuo stribų kliauzų arba kaip Rusjoje buvo nuo “stukačių” kliauzų. Kodėl aš tai tvirtinu? Štai jums pavyzdys:“remiame VU TSPMI administracijos ir programų komitetų pastangas užtikrinti kuo aukštesnę studijų proceso kokybę, nuolatines pastangas atnaujinti studijų programas, nuostatą reaguoti į studentų bei dėstytojų išreiškiamą nuomonę ir spręsti studijų proceso problemas laikantis nešališkumo principo;”. Vach, vach, vach… Vaikučiai su moksliniais laipsniais nutarė pasirodyti, kokie jie protingi, ir kas iš to išėjo? Pirmiausia, vaikučiams su moksliniais laipsniais nederėtų remti administracijos, nes tuo sakiniu jūs net nesuvokdami, ką jūs darote, išklojote, kad jūsų administracija blogai vykdo savo funkcijas, nes jai reikia ramentų. Ir tai yra pagrindinis įrodymas, kad VU TSPMI vadovauja nemokšos. Tik nemokšoms reikia ramsčių ir ramentų ir tokių nieko neišmanančių apie valdymą “mokslininkų-administracijos rėmėjų”. Tai tipiška KGB laikų insinuacija prof. Vytauto Radžvilo atžvilgiu. O dabar paimkite kokio nors ten Komunistų partijos suvažiavimo medžiagą ir jūs atrasite panašias abstrakčias frazes: “mes, kaip tikri leniniečiai remiame komitetų pastangas užtikrinti kuo aukštesnę studijų proceso kokybę”, Ką gi jie remia? Remia PASTANGAS. Kas per pastangos? Užtikrinti kuo aukštesnę studijų proceso kokybę. Susidaro įspūdis, kad šitie mokslininkai net dorai lietuvių kalbos nėra išmokę. Pasirodo, kad aukštesnė studijų proceso kokybė nėra organizuojama, ką galima padaryti realiai, bet jie REMIA ADMINISRACIJOS PASTANGAS? Ponai mokslininkai ir mokslininkės, jūs ką, neturite ten, ką veikti? Neturite konkrečių užduočių, kad užsiimate ADMINISTRACIJOS PASTANGŲ RĖMIMU? O administracija, ką veikia? Ji, pasirodo, deda pastangas. Na, reikia pagaliau pademonstruoti administracijai, kad ji dirba. Koks gi jos tas darbas? Dėti pastangas. Bet pasirodo, kad administracija deda deda tas pastangas ir jų nepakanka. Ir štai atsiranda 18 Akademinės bendruomenės narių, kurie nutaria, kad reikia liežuviu paremti Administracijos pastangas. Taigi, mieli ponios ir ponai, mes turime visišką Mokslo visuomenės diskreditaciją, demonstraciją to, kad šitiems žmonėms buvo suteikti moksliniai laipsniai ir jie dabar nežino, ką su jais daryti. Tragedija dar yra ir tame, kad Lietuvos mokslas nuėjo savotišku bolševikų keliu, ir mes dabar išgyvename pseudomokslininkų amžių Lietuvoje, kada jie jau įsitvirtino ir pradeda diktuoti savo sąlygas. Tai panašus laikotarpis, koks buvo T. Lysenkos laikais. T. Lysenkos „mokslas“ su tikru mokslu turėjo mažai bendro. Jei jis ir turėjo aiškiai suformuotas teorijas, dažniausiai jos buvo lamarkizmo ir neteisingai interpretuoto darvinizmo mišinys; didžioji dalis T. Lysenkos darbų buvo „praktiniai nurodymai“ žemės ūkiui, pvz., atvėsinti grūdų sėklą prieš sėjant. Taigi, iš VU TSPMI reikia krapštyti lietuviškuosius Lysenkas.

Raigerdas        2017-07-20 11:59

Čia kai kurie rašo, kad tai grįžimas į TSRS. Nepagaunate, mielieji, esmės. Musolinis kalbėjo apie Romos Imperijos sugrąžinimą, Hitleris svajojo apie Arijų sugrąžinimą, Putinas svajoja apie TSRS teritorijų sugrąžinimą ir t.t. Jūs, deja, neskaitote šiuolaikinio mokslo kūrinių ir mąstote pasenusiomis kategorijomis. Supraskite, kad yra žmogaus tipas, kuris turi beprotiškas idėjas. Jos pasireiškia įvairiai, tačiau vienas iš požymių yra tame, kad žmogus nori dabartinį laiką pakeisti praeitimi, kurios niekaip nesugrąžinsi, nes mes gyvename laike. Kas yra tas žmogus, kuris inicijavo tą kolektyvinį kvailumo laišką? Štai šitą žmogų ir reikia tempti į dienos šviesą. Ir jūs neišvengiamai atrasite jo ankstesniame gyvenimo laikotarpyje ne vieną padarytą žalą kitiems žmonėms, o gal net švietimo sistemai. Pagaliau reikia lietuviams suvokti, kad blogis negimsta sveikoje galvoje. Jis gimsta tik žmogelio su iškrypusiu protu galvelėje. Hitleris nebuvo kvailas, tačiau jo atskiri elementai prote buvo iškrypę. Čia rašoma apie “kritikavimo žvaigždę” doc. dr. Neriją Putinaitę ir apie tai, kad komunistai grįžta, tačiau ji yra krikščionė.
Šitas sąrašas įdomus dar ir tuo, kad pasirašę žmonės turi mokslinius laipsnius. Taigi, kas per Švietimo sistema Lietuvoje, kada mokslininkai pasirašo po tokiu panašiu raštu, kokius rašė STRIBAI į partijos komitetą arba į KGB, ir nesuvokia šito panašumo? Ar tai ne tragedija?

Iš kieno saujos ėda       2017-07-20 10:43

tam ir serenadas traukia…

Darvinas       2017-07-20 10:34

Norėdami pažinti juos stebėkite jų kūno kalbą ir neklausykite ką jie pliurpia.

Jooo       2017-07-20 10:31

Institutas ruošia slydžius ungurius,kuriuos nepasūdžius ranką į smėlį nepričiupsi.

Grąžinkit BUROKEVIČIŲ su Kuoleliu       2017-07-20 10:28

Galės dėstyti tarptautinius santykius.

Sovietas       2017-07-20 10:26

Aš dar pamenu,kai mes mokykloje SOLIDARIZAVOMĖS su ČILE šaukdami :”ČILĖ VENSEREM”,nors nė vienas nežinojome ką tai teškia.
Vo taip.
Netoli tenuriedėta.

o varge       2017-07-20 10:07

pasirodo, mes dar tebegyvename sovietineje santvarkoje.

Kodėl taip       2017-07-20 9:42

niekas nenori ieškoti kompromiso?Valdyti,visi nori galios,bet tai iliuzija,-visi lengvi keliai veda į pragarą.

grumstas       2017-07-20 9:41

Kiekviena kelionė prasideda nuo mažo žingsnelio, kiekviena didelė išdavystė prasideda nuo mažos… Ar tie ,nižie podpisavšijiesisia, turėjo kruopelytę užsilikusios sąžinės ir garbės apie tai susimąstyti.
...“Aš nesutinku su tavo(Radžvilai) nuomone, bet esu <<( tokių šioje kuopelėje nerasta)>> pasiryžęs numirti, kad tu ją galėtum skelbti”...
Gal netiksliai Voltero pasakymas, bet esmę , tikiuosi, supras visi..

Režimas,ES režimas,kad       2017-07-20 9:41

ir silpnesnis nei sovietų,bet yra?Anglija pasitraukia.Ne jos mentalitetui,o štai viduje -Lenkija,-bus kietas riešutėlis.Todėl Tuskui įteikė Briuselis aukštą postą,bandydami įteikti dovanėlę lenkams,bet jų tai nepapirko.

Dėdė >Kova...       2017-07-20 9:15

Manau, jog kova ne dėl to, kas valdys Lietuvą. Sąmoningai siekiama maksimaliai žemo lygio (elementaraus regioninės politikos administravimo), kad Lietuvoje tiesiog neliktų žmonių, atitinkančių “think tank” ir valstybės kūrimo mąstymo lygmenį.

Gintas       2017-07-20 8:56

Vien ką reiškia Putinaitė?

Pritariu       2017-07-20 8:55

Pavadinkime šį institutą Mykolo Burokevičiaus vardo aukštoji partinė mokykla. Labai tinka šis pavadinimas ir atitinka joje vyraujančią dvasią.

Pagaliau,       2017-07-20 8:45

labai gerai,kad yra konfliktas.“Ne ramybės,o ugnies atėjau atnešti”...Toliau sektų kompromiso paieškos?

bolševizmas nemirtingas       2017-07-20 8:41

Na va - turime aukštąją partinę mokyklą - pervadinkite Burokevičiaus vardo mokykla.

Kova dėl TSPMI,        2017-07-20 8:16

ruošiančio būsimus politikus, strateginių postų,
tai kova ir dėl to, kas rengs tuos (politikus),
kurie ateity turėtų valdyti Lietuvą (likiminė kova).
Turinio požiūriu - tai kova tarp nedalomą sudėtinį Dievo ir Tėvynės idealą išpažįstančių ir, iš kitos pusės,
pasaulėžiūrinių mišrūnų, kuriuos vienija gerai neįsisąmoninta nihilistinė ir individualistinė, sekuliariai antropocentrinė nuostata
- tai leftistai, liberalmarksistai, genderistai, progresistai, sorosiniai atvir-visuomeninkai, teisminės valdžios pozityvistai, šiaip beveidžiai prisitaikėliai (jų gal net dauguma) ir pan.
Dar galima būtų sakyti, kad tai dvasios pradmens viršenybės
ir atpirktojo gyvenimo bei istorijos slėpinio ne(pri)pažįstantys
visuomeniniai-politiniai redukcionieriai.
Jų vienybė instinktyvi, proginė, todėl jų valdomos valstybės pavirsta patiekalu - Šliogerio drebučiais, piliečiai - klajokliais (Žako Atali nomadais)
globaliam turgui, ko t. t. interesų grupės ir siekia.
Įdėmiai pažvelkite į jų veidus, kai jie kalba, tuomet - į savo sąžinę,
ir rinkitės. Sunku nebus. Bus sunku, jei nesirinksite. Ir ne tik jums. NK

teroras Lietuvoje įsibėgėja       2017-07-20 8:16

Sovietmetis sugrįžo. Valio…Kolektyvas pasmerkė... vieningai pasirašė... išreiškė savo nuomonę...Kaip viskas neseniai buvo ir vėl atsikartojo. Galėtų bent naują būdą surasti, kaip sudoroti kolegą. Bet tam reikia išmonės. O čia metodas dar neužmirštas iš komjaunuoliškos praeities.
Tačiau nustebino A. Ramonaitės pavardė. Na ką gi. Sveikiname Ainę, pasirinkusią tokią “pažangią” kompaniją.

Šią pasirašusią šutve       2017-07-20 8:10

Reikia supakuot ir į LUkiškes arba Alytaus griežtojo režimo pataisos tiuriagą iki gyvos galvos. Galės vienas kitą auklėti, šmeižti ir t.t.

Daiva       2017-07-20 6:43

Putinaitė jau sublizgėjo “išmintimi"apie J.Marcinkevičių, tai sąrašas labai nenustebino.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2017-07-20 6:11

Suskaičiavau 18-ą pasirašiusiųjų, mane prajuokino. Kartą buvo VDU KBS metinė atestacija, irgi buvo 18-ą mokslinės tarybos narių, jie manęs 13:5 neatestavo. Tai rytojaus dieną, iš ryto, visus kartu 18-ą padaviau į teismą. Kai artėjo teismo diena, turiu omenyje ne paskutinę teismo dieną, tai savo sprendima jie PAKEITĖ. O man nieko keisti nereikėjo, pamokinau, kaip reikia atestuoti, nes mat buvo planą sudarę, kaip susidoroti. Man nepatiko ir tie kurie balsavo už, man nepatiko, kurie balsavo prieš. Todėl visi į teismą. O buvo elementari situacija, atnešiau mokslinei tarybai dviejų tomų ataskaitą, su kolega ją padarėme. Tai mano kolega atestavo. Mano atneštos ataskaitos NEATVERTĖ, tik mažu dešinės rankos piršteliu pakrapštė ataskaitų nugarėlies ir pasakė: čia ne tas ko reikia. O man atrodo, kad jei nori neatestuoti, tai reikia atsiversti ataskaita, ją perskaityti ir motyvuotai sukritikuoti. Suprato, kad yra durniai.
Tai čia ir sakau, jei prof. V.Rakdžvilas yra teisus… visus į teismą, į gėdos teismą nedelsiant. Tačiam tam reikia būti teisiam.
Ką matau, kad tas “kolektyvinis” susidorojimas tai šlykščių šlykčiausias aktas, bjaurybių sambūris, ezopiniai veikėjai, jeigu vieningai apie tai “sugalvoja”.
Kitą sykį vėl bus tas pats, pasigaus kitą auką iš savęs tarpo ir lygiai taip pat SUĖS. Čia kaip žiūrkės bačkoj uždarytos. Kas didžiausias subinlaižys, tas ir išliks.

pagal KGB planą       2017-07-20 5:46

nedaug - tik apie 100 atramos punktų - geriausių, nekorumpuotų, patriotų, katalikų - tereikia sulikviduoti ir Lietuva vėl pilnai rusų.
Landsbergis, Kubilius, Grybauskaitė, Adamkus - visi tam pritaria.

stasys       2017-07-20 4:20

Nepatenkintu prof. Radžvilo veikla tik didėja. Ar tai reiškia kad ‘apatija ir abejingumas’ traukiasi ?

Al.       2017-07-20 2:19

Ir kaipgi be Nerijos Putinaitės.

Panašu, kad        2017-07-20 1:38

šis VU TSPMI dėstytojų pirminės kuopelės Kreipimasis ir ankstesnis Europos studijų magistro programos 9-ių pirmakursių savo dėstytojo,
kuris ne kartą to paties TSPMI studentų buvo išrinktas geriausiu dėstytoju,
Skundimas, yra tų pačių (pagal stilių) nykių funkcionierių sumanymas ir darbas.
Sveiki sugrįžę, Back in the U.S.S.R.!

Nepasirašysiu       2017-07-20 1:11

Įdomiausia pavardė iš pasirašiusiųjų, turbūt, tai Doc. dr. Nerija Putinaitės.

Pikc       2017-07-19 23:56

O neturėtų prie jų pavardžių visur būti “drg.”? wink

Darius       2017-07-19 23:49

Na ka galima pasakyti. Vargsai tie destytojai su savo kreipimusi. Na bet ju tokia dalia, nesikolabuoruosi su marionetine valdzia, tu gali buti sekantis. Gerbiamui prof. V.Radzvilui linkime stiprybes kovojant su tais mankurtais.

Į lietuvius reikia žvelgti        2017-07-19 23:12

su gailesčiu ir užuojauta.Tiek metų priešinti ir priešinami.O reikia tiek nedaug-pasitikėjimo savimi.Gaila visų.

Labai biurokratiškas       2017-07-19 23:10

raštas.Toks nuobodus,kaip anų plenumų raštai.Pro jį smelkiasi baimė.Vieningai pasmerkė,užuot kvietę diskusijai.Profesorę M.Lukšienę kažkada net pašalino.Istorija kartojasi spirale.

Tarabilda       2017-07-19 23:10

Nesuprantama. Patys į save kreipiasi nežinia ko.

Ir Ramonaitė?       2017-07-19 23:04

Visiems reikia valgyti…

Kad Radžvilas        2017-07-19 23:04

nepuola…Jis ginasi.Tai jie puola.

teroras buvo, yra ir bus...       2017-07-19 22:27

Prokuroras Stulpinas, advokatas Čilinskas, teisėja Venckienė;
Z.Vaišvila, V.Radžvila ir kiti
——-
visus geriausius naikino, naikina ir toliau naikins neliustruotas nusikaltėlių komunistų-kgbistų klanas.

aHA       2017-07-19 22:17

Komjaunuoliai eina.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Išgyvenom dar vieną dieną?

Rasa Čepaitienė. Kelios pastabos apie rinkimus ir NS pasirodymą juose

Almantas Stankūnas. Liberalusis mitas apie laisvę

Svainio džiaugsmai: „Sveiki atvykę į naują Lietuvą“, arba „Pagaliau galime tikėtis vienalyčių santuokų įteisinimo, pasipriešinimo išmokoms ir paša…“

Robertas Grigas. Ir taip dabar 4 metus?! Kaip iškęsti…

Vytautas. Radžvilas. Ir vis dėlto mes gimėme ir subręsime Laisvei ir Lietuvai!

Andrius Švarplys. Draudimas agituoti neatitinka Konstitucijos

Algimantas Rusteika. Jau galiu kalbėti

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.