
Kai buvo tas vajus „įveskim privalomą matematikos egzaminą – matematika stiprina logiką!“, bandžiau aiškinti Feisbuke, kokia tai nesąmonė.
Ir kad jei prireikė logikos, tai gal ir įveskite ją kaip discipliną mokyklose – juk logika yra atskiras nuo matematikos dalykas…
O apskritai paėmus, 100 kartų daugiau naudos proto lavinimui ir vertės gyvenime duotų dar vienos užsienio kalbos mokymas.
Oi kaip šnypštė ant manęs „matematinės logikos“ gerbėjai, ir nieko aš jiems neįrodžiau.
Tiems, kuriems patiems logikos labiausiai trūksta, labiausiai ir prisireikė matematikos kaip „logikos ir proto lavinimo priemonės“...
P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.
Parašyk komentarą
Komentarai
Esmė ne tame: mokykloje reiktų mokytis visų dalykų, jie lavina žmogų, jis sužino, kur yra gabus, kas prie širdies. O jeigu matematika nesiseka, pažymiai nėra čia geri, tai juk nesirinksi specialybės, kur reikia tokio mokslo pagrindų. Muzikos taip pat mokėmės, mokėmės atmintinai eilėraščius, rašyti rašinėlius, visa tai buvo naudinga, lavinant atmintį, gebėjimus glaustai reikšti mintis, bendrai lavino smegenis. Negi sudėtinga tai suprasti?
o gyvenimiškai nepalyginamai svarbesnė už matematiką,
nors ir pati formalioji logika šiandien suvokiama ne tik kaip filosofinė,
bet ir kaip matematinė disciplina.
Kur negalioja argumento jėga, ten viešpatauja jėgos argumentas.
Tai, kad logika nedėstoma mokyklose, neišskiriant aukštųjų,
patvirtina požiūrį, kad mūsų universitetai “laisvosios” rinkos apologetų paversti verslo įmonėmis ar tik verslo interesus aptarnaujančiomis įstaigomis.
Neatsakingam verslui, besivaikančiam tik pelno ir panaudojančiam aukštąsias mokyklas darbo jėgos rengimui, visiškai nereikia savarankiškai mąstančių asmenų. Net pavojinga.
matematikos nemokejimas paprasciausiai rodo, kad smegenine nedirba taip, kaip turetu. ir tiek. galima pagalvoti, kad problema bus isspresta, jeigu nebus matematikos egzamino. kaip tik bus blogiau, nes net nezinosime kiek buduliu ir buratinu baigia 12 klasiu, ir dar svajoja studijuoti universitete us valdiskus pinigus.
na va paspręskim - logiškas ar nelogiškas valdžios sprendimas leisti invalidams nedėvėti kaukių viešumoje, darbe,transporte privalomo kaukių dėvėjimo, kad neužkrėsti kitų, laikotarpiu?
pridets neikandama,o atimtis puikiai issisavinta,tad kursas lyg ir uzbaigtas?
reikalaujama ne mokyti, bet imituoti mokymą. ,,Svarbu procesas, o ne rezultatas”. O rezultato tegu kiekvienas siekia jam priimtinu laiku. Į mokytojų klausimą: ,,O tai kaip to pasiekti toje pačioje klasėje? Nukentės ir geriausieji, ir silpniausieji, pusė vaikų egzaminų neišlaikys. Egzaminų užduotys juk visiems vienodos”, - buvo atsakyta: ,,Argi egzaminai - jūsų rūpestis? Tegu jie patys rūpinasi egzaminais. O jūsų reikalas - pažangi metodika ir darbas su kiekvienu mokiniu individualiai”. Taip mokytojai buvo mokomi dirbti daugiau kaip prieš dešimtmetį, gal prieš kokius du dešimtmečius. O paskui dar ir tikrinami per visokius auditus, barami, jeigu reikalavo rezultatų.
O dabar pagalvokime, koks tas darbas gali būti ,,individualiai”, kai pamoka - tik 45 minutės, o klasėje maždaug 30 galvų. O dar jei vienas kitas ,,specporeikių”... O dar minutė kita pamokos pradžios organizacijai, o dar ,,darbų” įvertinimas, ir dar pamokos gale ,,meditacija”: ką naujo, vaikučiai, šiandien sužinojote”, ir išklausyti irgi reikia visus, nieko ,,nediskriminuojant”.
Bepigu buvo XIX a. dvarininkų vaikams ir jų mokytojams. Tada tikrai buvo dirbama individualiai su vienu ar dviem. Dabar ,,liberalizmo” metas. Laisvę kiekvieno kvailumui ir pasileidimui! Tam nė išsilavinimo nereikia.
bent jau geometriją ir braižybą
Tada daug kas ims skirti pelus nuo grūdų. Kuo bukesnis, tuo lengviau valdyti. Tiki viskuo.
Į dešimtuką pataikė Autorius. Argi ne, gerb. mokslo Ministre?
Tarpukario ir šiandienos gimnazistų žinias palyginus, skirtumas nepaprastai didelis, ir ne šiandienos naudai…
Labai praplečia žmogaus mąstymą dar gimnazijoje sudėti
antikos, klasikos, psichologijos ir logikos žinių pamatai.
Net jei jis aukštojo neragaus, jo mąstymas jau nebus primityvus.
Deja, šiandien jų net ir aukštųjų mokyklų ne visų specialybių absolventai yra gavę,
,,Aukštasis” be logikos, psichologijos?
Jų tikslas iš vis sunaikinti aukštąjį mokslą. Visuose mokymo dalykuose mokykloje jau dešimtmečiais pastebimas kenkėjiškas veikimas taip, kad žmogus užaugtų kuo bukesnis.