Dienos aktualija, Partijos

Tomas Baranauskas apie Lietuvos politines partijas ir jų perspektyvas

Tiesos.lt redakcija   2020 m. sausio 17 d. 21:09

34     

    

Tomas Baranauskas apie Lietuvos politines partijas ir jų perspektyvas

Žalstiečiai atėjo į valdžią gerai nežinodami, kas jie tokie ir ką jie nori nuveikti. Jau būdami valdžioje pastebėjo: o, kokių čia šakalienių prisivedėme! Truputį valėsi, truputį gryninosi, bet ne iki galo. Iš esmės taip ir liko neaišku, kas ir kodėl.

Rezultatas tas, kad po Seimo rinkimų jie greičiausiai išliks Seime, bet ne kaip „žalioji banga“, o kaip eilinė frakcija, panaši į tą, kokia buvo Prunskienės laikais.

O rinkėjai grįžinėja pas tas partijas, nuo kurių buvo nusigręžę, tik yra viena bėda: tos partijos per tą laiką nė kiek nepagerėjo, o tik pablogėjo. TS-LKD, vadovaujama anūko Gabriuko, galutinai prarado bet kokį panašumą į konservatorius. LSDP, vadovaujama Palucko, savo „ūsuotus bebrus“ (kurie, nors ir ekskomuniagos, bet dar kažkiek tradicinės orientacijos) iškeitė į radikalius moderniuosius leftistus – LGBT aktyvistus. TT net nežinau į ką pavirto, bet bet kuriuo atveju susilpnėjo. DP atsigauna su sugrįžusiu Uspaskichu, kurio stogas nuo patirtų stresų vis dėlto gerokai pavažiavo, ir tai vargu, ar į gerą pusę... Liberalai apipešioti, apibyrėję ir susikompromitavę, bet turi tą ištikimą hipsterišką elektoratą, kuriam vis tiek viskas „dzin“.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

StasysG       2020-01-29 23:39

Ugnius Antanavičius—————

“Lietuvoje pastaruoju metu suintensyvėjo svarstymai apie galimą Seimo rinkimų sistemos reformą. Pasigirsta ir kalbų, kad galbūt verta svarstyti apie perėjimą prie proporcinės rinkimų sistemos, visiškai atsisakant rinkimų vienmandatėse apygardose. 15min pabandė perrašyti istoriją tiesiogine prasme – sumodeliuoti, kaip būtų atrodęs 2016–2020 m. kadencijos Seimas, jei Seimo narius būtume rinkę tik daugiamandatėje apygardoje”.

——-15min.lt/max/naujiena/ivykiai/perrasykime-istorija-kas-2016-m-butu-pateke-i-seima-ir-kas-ne-jei-vienmandaciu-apygardu-nebutu-1226-1263858?copied”

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-24 17:40

to “Vaidas Vds
StasyG,
ta vadinama “diskusija” atsirado, ..”
***
Nustok varinėti kgbistinę komunistinę hibridinių stribų ir mafijos propagandą. Jeigu esi asilas iš prigimties, tai nesupranti kas yra parašyta 55, 78 ir 119 Konstitucijos straipsniuose. Parašyta VIENODAI lygi ir tiesioginė rinkimų teisė. Tai ponas Vaidai, klausiu kaip susiformavusio ASILO, kiek balsų atidavei už renkamą prezidentą? Tai tiek pat ir taip pat turi būti renkamos savivaldybės ir Seimo nariai, nes Konstitucijos nuostatos ir ABSOLIUČIAI vienodos… lygi ir tiesioginė rinkimų teisė.

***
Gerbiamam StasiuiG, kuris rašo “Žinoma, būtų mažiau nesusipratimų, jei po sąvoka “lygia” būtų skliausteliuose įrašyta “vienas rinkėjas - vienas balas”.”
Taip tikrai būtų geriau ir aiškiau, tačiau siganatarai, kaip sužvėrėję hibridiniai stribai, įvykdė Laikinojo Pagrindinio Įstatymo korekciją tam, kad padarytų neaiškiau. Apie tai paskaitykite… ( ir vėl save cituosiu, kad juos kur…, kiek galima?)
Liepos 9-ta – antikonstitucinės valdžios diena
http://www.ekspertai.eu/liepos-9-ta-antikonstitucines-valdzios-diena/

Rekomenduoju hibridiniam stribui Vaidui Vds NESKAITYTI.

StasysG       2020-01-24 9:39

Vaidas Vds rašo: “Tačiau sakinio prasmė labai skirtųsi, jei sakinys būtų parašytas taip - “Seimas, Tautos atstovai – 141 Seimo narys, renkamas ketveriems metams remiantis visuotine, lygia, tiesiogine rinkimų teise ir slaptu balsavimu.” .
————————
Ne, taip parašyti Konstitucijos tėvai negalėjo. Nes kalbama ne apie 1 (vieną) Seimo narį. Konstitucija kalba apie Tautos atstovus (141), “KURIE renkami ketveriems metams remiantis visuotine, lygia, tiesiogine rinkimų teise ir slaptu balsavimu”.
Nežinau, kaip dar tiksliau tai turėjo būti parašyta.

Žinoma, būtų mažiau nesusipratimų, jei po sąvoka “lygia” būtų skliausteliuose įrašyta “vienas rinkėjas - vienas balas”. Kadangi taip neparašyta, tai vidutinis lietuvis (lietuviai ir lietuvės) ta “lygia” supranta, kaip kam patinka.
Ir todėl Vaido Vds komentaras taikliai užbaigiamas kaip tai vyksta: “bet kuri Sistema randa būdų kaip susitvarkyti reikalus”. Viskas priklauso nuo GALIOS dydžio. Ta galia dabar vadinama valdančiaja dauguma.

StasysG       2020-01-24 6:51

Koks dr J Ramanausko ir veidaknygininko Vaido Vds diskusijos rezultatas? Tai signataro straipsnis apie tai, kurį vakar perskaičiau R (sutrumpintas):—-“Aukščiausiosios Tarybos paleidimas 1992 metais buvo lūžinis įvykis, nes po jo į Seimą susirinko žmonės, kurie negalvojo apie Lietuvos valstybę plačiai, bet ėjo vis siauresniu koridoriumi į ateitį. Įvyko senojo režimo restauracija ir matėme valdžioje tuos pačius veidus iš Komunistų partijos CK. Tik jie dabar mus protina apie Europą. Kuriamos ne partijos, bet jų imitacijos, kur kapitalistai kovoja už darbo žmonių teises. Nežinau, kodėl žmonės eina į tas partijas. Gal eina tiesiogiai pasigerinti savo asmeninius gyvenimus. Buvo Lietuvoje ir valstybininkų, kurie veikė prieš valstybę.

Ne tokį kelią buvome Lietuvai numatę, ne taip galvojome, bet buvome labai greitai eliminuoti…

Aš sovietiniais laikais buvau teisiamas už tai, kad bandžiau organizuoti pasipriešinimą, atgaivindamas tautinę atmintį. Maniau, kad reikia platinti knygas apie Lietuvos istoriją, kas buvo pasiekta Lietuvos valstybėje prieškariu, platinti informaciją apie Molotovo-Ribentropo paktą. ą

Kai įvardijame signatarus, kai kas mano, kad mes visi buvome vienodi. Vienodai įsivaizdavome Lietuvos ateitį. Tačiau iš tiesų mes išlikome labai įvairūs… Daug kas manė ir iki šiol mano, kad buvo galima labai lengvai uždaryti duris ir išeiti iš Sovietų Sąjungos, neatsiskaičius nei su sąžine, nei su praeitimi. Deja, bet per tai išliko ir klesti senoji nomenklatūra. Sąjūdyje buvo naivių žmonių, kurie „lyg netyčia buvo nukritę iš medžio į politiką“, bet buvo ir specialiai paskirtų bandai varinėti, rodyti jai kryptį. ...
1988 m. mes, Kauno sąjūdiečiai, diskutuodavome, ar Maskva suteiks mums Suomijos lygio nepriklausomybę, ar tapsime satelitine „liaudies demokratine“... Turime puikią valstybės imitaciją. Valstybė blizga, graži, imituojama puikiai. Pradėjome vaidinti laisvus Vakarus, nors nepadarėme tų darbų, kuriuos Vakarai buvo nuveikę per visą tą laiką nuo karo pabaigos. Sudaryta iliuzija, kad mes laisvi, nes galime tris kartus per metus važiuoti į užsienį atostogauti. Nors kai kurie gal neturi tiek pinigų atostogoms. Lietuvoje materialiai ne taip ir blogai gyvename. Lietuvoje labai blogai gyvename dvasiškai.

Lietuvos „politikams“ ir „intelektualams“ tylint, nebuvo suprasta, kad judėjimo laisvė kai kam reikalinga darbo jėgai stumdyti po pasaulį, mus ir mūsų ateitį, jaunimą išvaryti iš namų ir pakeisti mus svetimaisiais. Valstybė vis labiau nyksta, dalis jos įstatymų - pilietybės, lietuvių kalbos - sabotuojami. Švietimas sužlugdytas, nes neturi aiškių tikslų ir uždavinių.


Valstybės požymių lieka vis mažiau. Tai nėra lietuvių Tautos valstybė. Politikai mus vadina mielais Lietuvos žmonėmis, vienas prezidentas pavadino mus „mielais gyventojais“. Bet Lietuvos gyventojas - kaip nuomininkas. Vieną dieną - čia, o kitą dieną - jau kitur. O mes esame lietuviai, kurie sukūrė Lietuvą. Mums, lietuviams, mūsų vaikams, vaikaičiams būtent čia skirta gyventi. Turime iš esmės kitaip žiūrėti į savo valstybę.

Nebuvo jokio referendumo dėl okupantų kolaborantų, šnipų ir KGB agentūros įslaptinimo. Aiškinantys, kad valstybė yra tam įsipareigojusi meluoja, painiojasi ir kliūva už savo pačių liežuvių. Įslaptintieji yra valdomi. Jie ėjo į KGB ne iš idėjos. Norėjo būti kietesni, vertingesni už kitus lietuvius. Lietuvoje idėjinių nėra.  Tai apsimetėlių kultūra. Dabar jie puikiausiai atstovauja Lietuvai.

Jiems pasisekė ir todėl, kad Vakarai, paniškai bijodami tautinių valstybių atgimimo, o iš Rytų dar gąsdinami Balkanų scenarijais, mūsų partneriais pasirinko, jų supratimu, valdyti patyrusius kadrus. Lietuvoje tiems kadrams, kurie ir tada „dirbo Lietuvai“, pasisekė geriausiai: šeimininkai pasistengė, kad KGB bendradarbiai ir dar trys jų kartos būtų apsaugotos. Už tai gavo normaliose šalyse įstatymais neleidžiamų paslaugų. Šiuo metu visi tie žmonės, jų palikuonys daro įtaką visuomenės nuomonei ir kvailina žmones.

Laikas gimdo vis naujas problemas. Kadaise mes pogrindyje bandėme išsaugoti atmintį apie anų laikų laisvąją Lietuvą. Dabar užaugo karta, kuriai kone iš pogrindžio reikia aiškinti apie mūsų per 30 metų nueitą kelią, nes sistema bando mėlynomis užmirštuolėmis dangstyti jų akis ir vesti klystkeliais. Visos viltys į tą jaunimą, kuris lieka Tėvynėje, vadovaujasi savo akimis, savo mintimis, tėvų patirtimi ir protėvių išmintimi. Ne mes esame valstybės nuosavybė, valstybė yra daugiaamžis mūsų, lietuvių, kūrinys ir nuosavybė. Mes sukūrėme, kuriame ir turime Lietuvą.”

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-23 23:03

to “Vaidas Vds
Jonai, tu beveik teisus….”
***
Neduok Dieve, tik neskaityk mano straipsnių, geriau skaityk Konstituciją, Europos teisę, įjunk protą, neklausyk propagandos ir pamatysi, kad LR KT yra HIBRIDINIŲ STRIBŲ IRŠTVA. Lietuva yra OKUPUOTA. Todėl kai skaitai LR KT nutarimus ir išaiškinimus, tai pamatai, kad tie LR KT hibridniai stribai SĄMONINGAI klastoja Konstituciją ir jeigu atsiversi Konstitucijoje jiems suteiktas galias, tai pamatysi, kad tamsta KALBI NESĄMONĘS apie LR KT. Mokykis vaikine, jeigu neturi sveikatos savo nuomonę reikšti pasislėpęs krūmuose…. ką ten darai krūmuose?:)
Tie visi tavo samprotavimai jau seniai yra išanalizuoti ir lieka FAKTAS, kad iš LR Piliečių yra pilnai atimta konstitucinė teisė rinkti savo valdžią pagal lygią ir tiesioginę rinkimų teisę.
Lietuvos Seimo rinkimai, tai PASAULINIO idiotizmo pavyzdys, kai tas pats asmuo per tuos pačius rinkimus, į tą patį Seimą gali būti išrintas du kartus, kad neišrintas ten patektų. Todėl laikau, kad signatarai įvykdę šį nusikaltimą ir apie jį tylėdami 28 metus yra patys ŠLYKŠČIAUSI hibridiniai STRIBAI nusikaltėliai prie Lietuvos valstybę, jos Tautą ir RYJA Lietuvos biudžetą rentų pavidalu. O Seimūnai, visų 7 Seimų seimūnai yra tokie patys, tik pastarųjų dviejų Seimų seimūnai yra ypatingi išsigimėliai, nes jie žino ir supranta, kad prisiekę Konstitucijai jos specialiai NEVYKDO. Tai IŠGAMOS ryjančios Lietuvos biudžeto pinigus, ir naikindami teisę ir teisingumą Lietuvoje. Prie tokių išvadų nėra taip lengva priartėti, tačiau jeigu ir pats toliau tyrinėsi, tai prie tokių išvadų prieisi.
Tik neskaityk mano straipsnių, galvok savo galva, jeigu dar turi.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-23 1:08

to “
Vaidas Vds
O, išmintingasis Jonai,...”
***
Ar nematai koks esi DEBILAS? Paskutinis DEBILAS. LR KT tamstai ir visiems seimūnams 2015-10-20 išaiškino:
“2.3. Taigi pagal Venecijos komisijos patvirtintą gerąją rinkimų praktiką lygios rinkimų teisės principas, kuris yra vienas iš Europos rinkimų teisės paveldą sudarančių principų, reiškia, kad kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą, visi rinkėjų balsai turi vienodą galią, sudarant rinkimų apygardas leistinas rinkėjų ar gyventojų skaičiaus nuokrypis nuo pasirinktos normos neturi būti didesnis kaip 10 proc. ir bet kuriuo atveju – 15 proc., nebent yra ypatingų aplinkybių.”
***
Tik paskutinis kgbistinis debilas, hibridinis stribas negali suprasti ką išaiškino LR KT : ...“kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą....”. Ne du, ne tris, o VIENĄ. Tačiau tik išsigimėliai, hibridiniai stribai to “nesupranta”. Tai toks ir esi asile. Bijai parašyti savo vardą ir pavardę, kad kiti žinotų. Ar kgb tave pasamdė?
Pasirodo, kad čia tamsta su “stasys”  varai propagandą prieš Lietuvą. Džiaukis, kol dar neturime VSD… jau tupėtum už antivalstybinę veiklą.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-22 17:59

to “Vaidas Vds
Jonai,
dar kartą klausiu, ar gali savo asmeninę nuomonę pagrįsti ne savo,...”
***
Esi nepaprasto DEBILUMO asmuo, nes kai tau pacituoji LR Konstitucinio Teismo išaiškinimą, tai tau vis atrodo, kad tai mano asmeninė nuomonė. Esi absoliutus debilas, hibridinis stribas, pasislėpęs krūmuose ir ką ten darai? Pasirodyk savo vardu ir pavarde ir pasižiūrėsime ar esu drąsus išsakyti tas mintis, kurias skleidi kaip parazitas.
VIENAS RINKĖJAS - VIENAS BALSAS ir lygios apygardos.
Be to tai ką pacitavau, tai ir Europos teisė, JT teisė, Konstitucija ir sveikas protas, kurio tamsta NETURI ir niekada neturėjai. Pvz. Jeigu Povilas Uršys, save išsikėlęs, iš vieno rinkėjo gali gauti tik vieną balsą, tai ir visi kiti kandidatai įš Seimą turi turėti tik tiek teisių, kad už savo renkamąjį galėtų atiduoti tik vieną balsą. Tuo tarpu Gabrilius Landsbergis iš vieno rinkėjo gauna TRIS balsus: vieną vienmandatėjė, vieną daugiamandatėje ir vieną reitingavimo balsą. Debile, ar supranti, kad vienas nelygu trims? Nesupranti ir nesuprasi, nes kgbistiniam MELUI ribų nėra.

StasysG       2020-01-21 16:56

Kažkas vyksta dėl Seimo rinkimų sistemos keitimo.

PREZIDENTAS: “„Proporcinė rinkimų sistema galbūt tam tikromis sąlygomis ir galėtų būti taikoma, bet šiandien aš nesu proporcinės rinkimų sistemos šalininkas, aš esu mišrios rinkimų sistemos šalininkas, nes matau, kad vienmandatėse apygardose išrenkami Seimo nariai dažnu atveju, o pavyzdžių toli ieškoti netenka, štai ir prieš porą dienų įvykęs balsavimas parodė, vienmandatėje išrinkti Seimo nariai geba atsispirti direktyviniams nurodymams iš frakcijų vadovų, partijų pirmininkų ir geba pasireikšti kaip savarankiški Seimo nariai, ko dažnai pasigendu pagal sąrašus išrenkamų Seimo narių veikloje“, – tvirtino jis. „Dažnai jiems tiesiog nurodoma su akivaizdžiu grasinimu, kad tu tiesiog būsi pastūmėtas į sąrašo apačią, jeigu nesielgsi taip, kaip tau yra liepta. Tai jeigu čia yra Seimo narių laisvo apsisprendimo teisė, reiškia, kažko nesuprantu, kur čia tas laisvas Seimo narių apsisprendimas“, – pridūrė G. Nausėda.——-

daugiau: delfi,lt/

StasysG       2020-01-21 12:55

Vaidas Vds:

“Rinkimų teisė visada bus lygi tol, kol kiekvienas rinkėjas turės tokias pačias teises - rinkti, daugiamandatėse, reitinguoti partijas, asmenybes ir t.t. Kiekvienas rinkėjas turi tas pačias teises,”
—————————-
Toks galvojimas įkirstas kiekvienam lietuviui (ir lietuviškam lenkui) per 30 Nepriklausomybės metų nuo kiemsargio iki prezidento. Ir pakeisti tą galvojimą jau niekas nebegali. Vienas ar kitas straipsnis nepadės. Pajudėtų problema jei Europos Sąjungos valdžia pakritikuotų Lietuvą.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-21 6:34

to “Vaidas Vds
Kaip ir reikėjo tikėtis, liko tik asmeniniai išvedžiojimai….”
Konstitucija nėra asmeniniai išvedžiojimai. O tai reiškia, kad tamsta veiki kaip užkietėjęs kgbistas, hibridinis stribas. Nieko čia asmeniško nėra, nes esi joks ne asmuo, nė karto neprisistatei, nes nenori atsakyti už savo niekšybes viešumoje.
Konstitucijos 55, 78 ir 119 straipsniai vienodai kalba apie visus rinkimus Lietuvoje, lygi ir tiesioginė rinkimų teisė. Tik prezidentas renkamas pagal Konstitucijoje įtirtinta lygią ir tiesioginę rinkimų teisę. Seimas jau NELEGITIMUS, savivaldybės nelegitimios taip pat. Lietuva yra OKUPUOTA paskutinių niekšų, išgamų, konstitucinių nusikaltėlių ir šiaip nužmogėjusių padarų. Ir ponas Vaidas Vds yra taip jų. Jokio asmeniškumo, nes kalba eina ne apie tave, o apie Konstitucijos galiojimą, apie tai, kad SIGNATARAI su V.Landsbergiu priekyje 1992-07-09 ATĖMĖ, kaip paskutiniai kgbėšniai NIEKŠAI, ATĖMĖ iš LR piliečių konstitucinę teisę rinkti savo valdžią, Seimą ir savivaldybes.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-20 21:00

to “Vaidas Vds
Jonai,
ką jūs čia norite suklaidinti? Juk savo pirmame komentare šaukėte apie tiesioginius Seimo rinkimus….”.
Jeigu šaukčiau apie tiesiognius Seimo rinkimus, tai tikrai MANĘS nereikėtų klausyti ir kreipti demesi. Tiesiog pavadinti DURNELIU ir tiek. Tačiau apie tiesioginius ir lygius rinkimus kalba K_O_N_S_T_U_C_I_J_A, kuriai prisiekia seimūnai. Konstitucija yra PRIVALOMA ir ypač privaloma renkamai valdžiai, nes ji jai prisiekia. Todėl kaltinti Ramanauską reiškia, kad tamsta esi hibridinis stribas, kuriam negalioja Konstitucija ir dar skleidi propagandą, kad ir kiti to NEŽINOTŲ. Todėl tamsta vadinu pelnytai NIEKŠU, antikonstitucininku, hibridiniu stribu. Noriu taip pat pasakyti, kad JAV rinkimai taip pat yra LYGŪS ir TIESIOGINIAI. Man atrodo, kad JAV nėra pasaulyje labiausiai atsiklikusi šalis. Kaip tamstai atrodo?
Tamstai pacitavau LR KT išaiškinimą, o pats to nė nenori matyti? Matyt, kad tikrai esi hibridins STRIBAS, gyvulys, niekšas.
O dėl teisių apręžiamumo, tai čia yra SVEIKO proto rezultatas. Jei renki asmenį, kuris yra nelygiavertėje pozicijoje, tai ir tamstos pozicija kitų rinkėjų atžvilgiu yra nelygiavertė. Manau, kad tikrai elementarių dalykų nesuprasi, nes tamstos uždavinys ir hibridiniųu stribų PROPAGANDA. Tau protas nereikalingas.

dėl dr.       2020-01-19 10:19

bet vis tik tas “prezidentas” yra ne-legalus, nes kgbistinė chunta, nevykdydama JT sprendimo, ir bendrai neteisėtai, neleido rinkimuose dalyvauti Paksui. T. y. pažeidė konstitucines rinkėjų teises. nesvarbu, kad paksas nerodė iniciatyvos, ir už jį nebūčiau balsavęs, . ir didelė tikimybė, kad jį būtų išrinkę.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-19 2:37

to “Vaidas Vds
“Garsiausiam” (garsiausiai šaukiančiam) Lietuvos technikos mokslų daktarui Jonui Ramanauskui.
Jūsų viso gyvenimo triūsas - rėkti apie nelygią rinkimų teisę yra visiškai beprasmiškas, nes jūs painiojate teisių rūšis: teisę rinkti ir teisę būti išrinktu.”
***
Vaidai, tavo protelis kaip pas VIŠTELĘ. Rinkėjo ir renkamojo teisės yra apgręžiamos. Jei renkamojo teisės nelygios, tai ir rinkėjo teisės nelygios. Labai paprasta. Tai remdamasis LR Konstitucinio Teismo 2015-10-20 išaiškinimu, tamstai paaiškinu, kas yra lygi rinkimų teisė:
“2.3. Taigi pagal Venecijos komisijos patvirtintą gerąją rinkimų praktiką lygios rinkimų teisės principas, kuris yra vienas iš Europos rinkimų teisės paveldą sudarančių principų, reiškia, kad kiekvienas rinkėjas turi vieną balsą, visi rinkėjų balsai turi vienodą galią, sudarant rinkimų apygardas leistinas rinkėjų ar gyventojų skaičiaus nuokrypis nuo pasirinktos normos neturi būti didesnis kaip 10 proc. ir bet kuriuo atveju – 15 proc., nebent yra ypatingų aplinkybių.”
***
Ponas Vaidai nekark, kaip koks kgbistas - hibridinis stribas. Jeigu atsakingas esi, tai malonėk prisitatyti, o ne kgbėšnikų pliurpalus, propagandą skleisti.

T0mas J. -> 17:43       2020-01-18 19:08

Paaiškink prašau ką norėjai pasakyti fraze “jis nebe su savo žaliųjų partija”?  Kur jis ne su Žaliųjų partija?!

Ne ,,žalstiečiai",       2020-01-18 18:57

o valstiečiai. Jie yra padarę tiek blogų, tiek gerų darbų. Jei atsižegnotų nuo visų marakešų ir genderių, balsuočiau. Bet kol Skvernelis veiksnus, jie politikos nepakeis. Vėl suras kokių šakalienių, petrauskienių, linkevičių ar jonsonių ir viską sumaus. Todėl nebalsuosiu. Balsuosiu už naujus, net jei jie neperžengs 5 procentų. Jau teko taip daryti. Bent sąžinė rami.

štaziui       2020-01-18 18:21

Tris kartus perskaityk Brežnevo “Mažąją žemę”, tada kairės kojos nykštį susigrūsk į dešinę ausį, dešinės kojos nykštį - kairę ausį ir dainuodamas LTSR himną šok pro langą.

>> T0mas J. 2020-01-18 16:16       2020-01-18 17:43

Gal galima pasiūlyti pažiūrėti interviu „Alfa taške“ – L. Balsys alfa.lt/straipsnis/50402990/alfa-taske-l-balsys. Šičia p. Balsys paaiškina, kodėl jis nebe su savo žaliųjų partija, kodėl ne su kitais žaliaisiais valstiečiais, o su socdemais. Gi, pasak Balsio, dėl pederastų “teisių”, dėl pabėgėlių ir visų kitų panašių reikalų valstiečiai esą talibaniškai konservatyvūs. O va pas paluckininkus p. Balsys “tikrų” europinių “vertybių” visiškai nepasigenda… Truputėlį aiškiau?

T0mas J.       2020-01-18 16:16

“LSDP, vadovaujama Palucko, savo „ūsuotus bebrus“ ... iškeitė į radikalius moderniuosius leftistus – LGBT aktyvistus.”

Ką esu praleidęs, kad nesuvokiu apie ką autorius kalba?
Kiek LGBT aktyvistų atėjo į LSDP ir kas jie pavardėmis?

stasys        2020-01-18 15:26

Stasy G ..pasuk smegenis skaitydamas tekstą ar ji klausydamas . D.Žalimas teisingai kalba .Seimo narys turi atstovauti rinkėja ..o ne to rajono-apygardos valdžia .

oho        2020-01-18 15:17

tai kaip matyti, dauguma cia esanciu komentatoriu yra uz valstiecius. gaila, tada is viso be prosvaisciu. viso geriausio

StasysG       2020-01-18 15:04

Konkrečiai KT pirmininko išvada:
—————————-
“Ar nenusivils rinkėjai.  DELFI laidoje tap pat paklausus, ar rinkėjai nenusiviltų rinkimais, jeigu būtų panaikintos apygardos, D.Žalimas tikino, kad pirmiausia reiktų vadovautis Konstitucija, o Seimo narys neturėtų būti užsiėmęs vien toje jo apygardoje esančių objektų priežiūra. „Aš nemanau, kad žmonės nusivylę Savivaldybių rinkimais arba EP rinkimais. Ką reiškia dirbti apygardoje? Seimo narys neturi dirbti JOKIOJE apygardoje, nes jis nėra jokios apygardos atstovas. Taip turi dirbti savivaldybių institucijos. Čia nėra liaudies deputatų tarybos, kaip anksčiau. Žmonės turi gyventi visai kitoje realybėje – ne sovietinėje realybėje. Seimo nariai tikrai negali, pabrėžiu – negali, nes tai yra Konstitucijos pažeidimas, atstovauti jokioms apygardoms, savivaldybių taryboms ar panašiems dariniams.”

StasysG       2020-01-18 14:51

Na va, kaip tik į temą:

KT (Konstitucinio Teismo) pirmininkas apie vienmandačių naikinimą: Seimo nariai tikrai negali atstovauti jokioms apygardoms.

Skaitykite daugiau: delfi.lt/

Grįžinėjimas nebus didelis       2020-01-18 14:13

Per merų rinkimus Paluckas gerai gavo į dantis. Taip gerai, kad turėjo išbyrėti, o pats smūgis šiam ponaičiui turėjo padėti pasiekti nušvitimą, kad jis pats su visa teistumo už korpuciją praeitimi, ir jo taip siekiamos ir partijoje diegiamos leftistinės geyropinės “vertybės” absoliučiai rinkėjų daugumai yra švelniai tariant nepriimtinos. // Apie konservus ir liberastus. Galim pasidžiaugti, kad liberastų partijų vis daugėja, ir jie vis aršiau konkuruoja dėl tų pačių liberalizmu aklai įtikėjusių rinkėjų. Taip pat tuom, kad konservai ir liberastai yra tarpusavyje taip susirieję, kad jų į bendras koalicijas seime nesuvienys kaip anksčiau nei Rubikono, nei MG Baltic ar kitokie pinigai. Jokia kita partija taip akivaizdžiai nedergė ir nekenkė kitoms partijoms kaip konservai, todėl net jei jie seimo rinkimus laimėtų, jų galimų koalicijos partnerių sąrašas kaip niekada yra itin trumpas. Taip pat kaip ir visų skandaluose ir korupcijoje paskendusių liberastų partijų. Net jei Gabriukas pagal reitingus premjeravimui pasisius naują brangų kostiumą, ir net jei konservai stebuklingai tuos rinkimus laimėtų, jiems vis tiek dar kartą gali tekti pratęsti savo destrukcinę veiklą opozicijoje. Tiesiog konservai turi pakankamai ribotą rinkėjų skaičių. Jų praeitis ir dabartis tokia “šlovinga”, kad to joks Alzheimeris nepadeda pamiršti, ir daugiau kaip pusė Lietuvos gyventojų kol gyvi už juos niekada jokiomis aplinkybėmis nebalsuos.

O kodėl?       2020-01-18 13:46

Ne taip seniai,tik 2016 metais buvo toks džiaugsmas,kad jau jau laimi konservatoriai,restoranas paruoštas,premjeras paruoštas,Kubilius finansų,Ingrida sveikatos ministre pas jakilaitį pristatyta,vienintelis,atspėkit,kas,numatė LVŽS pergalę.Kaip sakė rinkimų naktį TV pranešėjas - bet juk šluoja konseravtorius!
O kodėl jūs,brangūs,tiesiogine išraiška brangūs,politologai ir žurnalistai nepamąstot,kad susimovėt dėl Breksito,dėl Lenkijos rinkimų?O gal mes,kaip lenkai?Niekada nešok pergalės šokio per anksti.

Kol       2020-01-18 13:08

kas niera nei vienos partijos, vertos demesio.Bene apspjaudyta, uztusyta ir koneveikta valstieciu.Jeigu pakutenti smegeneles, tai galime drasiai atsakyti.Tik jie susirupino ir pasirupino eiliniu pilieciu.

pastebejimai       2020-01-18 12:30

Gerbiu Autorių, dažniausiai sutinku su jo nuomone, dalinai sutinku ir šį kartą. Nesu nei “žaliųjų” rinkėja, nei fanė, bet ateinančiuose rinkimuose balsuosiu už juos. Ir net ne dėl tų 100 Eur., kuriais padidėjo mano pensija, o tiesiog todėl, kad nėra daugiau už ką. Anūko nuvadovauti konservatoriai dugne, kitos politinės jėgos juo labiau nekelia pasitikėjimo. O jei ir įkurs partiją pvz. A.Juozaitis, tai ją ištiks tokia pat nesėkmė, kaip ir įkūrėją prezidento rinkimuose.

StasysG       2020-01-18 10:52

Vilnietis: “Visada per seimo rinkimus žmonės renkasi gelbėtojus iš naujų partijų”
—————————-
Tikra teisybė parašyta. Ir aš taip elgiuosi. Nors šį kartą balsuosiu už netikrus valstiečius. Nes jie kažką daro, mirtinai priešinantis opozicijai (ypač TS-KD ir paimti už rankos lib-ralai)
——————————
O partinių sąrašų niekas nepanaikins. Jėgų tam nėra. Greičiau panaikins vienmandatininkus, kad nebeliktų mišrios rinkimų sistemos. Apie tai jau rašė.

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-01-18 7:57

Man patinka pono Tomo Barnausko portretas.Tačiau ką jis kalba - visiškai NEPATINKA. Esmė tame, kad Lietuvoje nėra jokių partijų, yra tik konstitucinių nusikaltėlių GAUGOS, biudžeto VAGYS. Todėl tuos NIEKŠUS vadinti partijomis yra taip pat NUSIKALTIMAS. Esmė tame, kad tos išsigimėlių gaujos atmėmė iš Lietuvos piliečių konstitucines lygių ir tiesioginių rinkimų teises, atėmė teise konstituciškai formuoti savo valdžią, tai yra visus piliečius pavertė VERGAIS… Tokius išsigimėlius vadinti partijomis yra nusikaltimas. Jeigu kam neaišku…. duosiu daugybę nuorodų, gal kas norėtų susikauti viešai? Gal koks nors išsigimėlis antikonstitucinis Seimo narys? Gal koks prezidento paterėjas? Kaltinimais nesišvaistau. Dabar uždavinys yra, kad legaliai išrinktas Prezidentas netaptų tokių paskutiniu niekšu, kuris palaiko partinius sąrašus, kurie kartinaliai prieštarauja Konstitucijai. Visą tą NIEKŠYBĘ prieš Lietuvos valstybę įvedė 1992-07-09 signatarai su V.Landsbergio parašu. Gal koks signataras išdrys viešai susikauti? Ar taip ir liks NIEŠAIS Lietuvos istorijoje?

Vilnietis       2020-01-18 5:08

Iš kur baranauskas spręndžia kad rinkėjas nusisuko nuo valstiečių ir grįžta pas bebrus? iš reitingų agentūrų? tikrai tai vyksta?? juk tik ką buvo tyrimas kad niekas iš socdemų rinkėjų pas juos nesugrįžo- ką įrodė merų rinkimai. kaip ir kad nei vieno papildomo balso koincervai negauna- ką įrodė prezo rinkimai.
Visada per seimo rinkimus žmonės renkasi gelbėtojus iš naujų partijų- taip kad tik klausimas kas bus tie nauji iš šitų trijų organizacijų: Puteikio, Juozaičio ar Radžvilo- čia ir bus pasirinkimas, o ne kaip triedžia baranauskas paveiktas propagandos.

StasysG       2020-01-17 23:28

ah1
Na taip, geruosius KGBistus įslaptino. Bet ar tikrai jie geri, mes nežinome. Jei geri, tai tegul parodo. O jei neparodo, tai mums kyla abejonių. Visokiausių. Ir abejosime, kol neparodys. Abejosime mūsų renkama valdžia pagal sąrašinius. Nes gal jie iš ten, iš tų įslaptintų.

ah1       2020-01-17 23:06

eilinį kartą  vėl bus rinkimai be pasirinkimo - be pasirinkimo rinkti ne KGBistą, nes KGBistai įslaptinti, ir net neabejoje, kad įslaptinti KGBistai stovi pirmose eilėse sąrašų sisteminėse partijose

...       2020-01-17 22:44

Zmogus turi buti kurcias,aklas,kad nematytu ir negirdetu kas vyksta.Nezinau,ar daug bus norinciu gryzti i anuos laikus.Tik uz gerb.Valstiecius,kurie eina teisingiausiu keliu,vardan tos Lietuvos.Labai idomus rinkimai bus,pamatysim kaip zmones renkasi,o paskui dejuoja,kad ne tuos isrinkome.

man atrodo       2020-01-17 22:38

Valstiečiai daug gero padarė. Klanai visaip kenkė ir juos juodino. Tai, kad Šakalienė pas juos atsidūrė - klaida, bet jie iš to pasimokė.

tunelio gale       2020-01-17 21:50

Na, bet dar įsikurs Nacionalinė Diagnozuotojų partija.
Šviesus rytojus ne už kalnų!
(Jis kitoje dimencijoje.
Paralelinėje visatoje.)


Rekomenduojame

Algimantas Rusteika. Laiko liko nedaug

Geroji Naujiena: Laimingi, kurie pagal Dievo įsakymus eina, kas iš širdies Jojo ilgis

Eglė Mirončikienė. Ryžtingi kovotojai su vėliavnešiais, performeriais ir lipdukų klijuotojais, plečia puolimo frontą

Ramūnas Aušrotas. Sąžinės laisvę apribojo ir šveicarai, referendume sugriežtinę bausmes už seksualinių mažumų diskriminaciją ir neapykantos kurstymą

Pro Patria jaunimas kviečia į eitynes – Vasario 16-osios Liepsnų maršą

Vytautas Sinica. Vyksta stiprus nuprotėjimas

Algimantas Rusteika. Dėl vieno dėdė Marksas buvo teisus: naujieji jo bendražygiai viską verčia farsu

Algimantas Rusteika. Šią dieną

Ramūnas Aušrotas. Norite sumažinti ne(si)skiepijimo keliamą riziką? Nustokime skiepiję konvejeriu

Clotilde Armand. Rytų Europa Vakarams duoda daugiau, nei gauna

Verta prisiminti. Kazys Škirpa: mintys apie valstybę

Kroatijos teismas pripažino tos pačios lyties šeimoms teisę tapti vaiko globėjais

Algimantas Rusteika. O ką daryti, jei šeimos neturi, bet susirgai?

Neringa Venckienė. Apie teismų ir jų sprendimų nešališkumą

Kardinolas V. Sladkevičius siunčiamas į užmarštį?

Andrius Švarplys. Kaip artes liberales galėtų būti salele?

Ramūnas Aušrotas. Statistika kalba už save

SAS antiskandinaviška reklama sulaukė atoveiksmio: ar perlenkta lazda gali virsti bumerangu?

Kun. Robertas Skrinskas. Kremliaus troliai šeimininkauja ir lietuviškoje Vikipedijoje

Nida Vasiliauskaitė. Valstybė, kurios tarakonai nekokybiškai pakasyti – valstybė be ateities

Rasa Čepaitienė. Pakelk galvą, lietuvi!

Kun. Roberto Grigo replika: O, kad taip būtų!

Algimantas Rusteika. Nespirgėkit, čia ne apie visas

Rusų kalbos pamoka 30-taisiais atkurtos Nepriklausomybės metais: liaupsės sovietmečiui ir jį reanimuojančiam Putinui

Vytautas Rubavičius. Su kaimu prarandame gimtinės nuovoką

Rūta Janutienė „Iš savo varpinės“: Ar Dalia Grybauskaitė galėjo būti šantažuojama?

Liudvikas Jakimavičius. Šėpos jubiliejų pasitinkant

Geroji Naujiena: Kaip nenustoti sūrumo

Andrius Švarplys. Šveicarai uždraudė diskriminuoti gėjus kalboje ir viešumoje. Ką tai reiškia?

LR žvalgyba informuoja: kaip viešai vertintinos Lietuvos Respublikos nacionaliniam saugumui kylančios grėsmės ir pastebėti rizikos veiksniai

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.