Dienos aktualija, Visuomenės pokyčių analizė

Tik laikas parodys, ką iš tiesų sunaikino Paryžiaus Švč. Dievo Motinos katedroje kilęs gaisras

Tiesos.lt redakcija   2019 m. balandžio 16 d. 0:49

87     

    

Tik laikas parodys, ką iš tiesų sunaikino Paryžiaus Švč. Dievo Motinos katedroje kilęs gaisras

Didžiosios savaitės pirmadienio pavakarę Prancūzija, o su ja – ir visas pasaulis užgniaužęs kvapą stebėjo, kaip ugnis per keletą valandų pasiglemžia Paryžiaus Švč. Dievo Motinos katedrą.


Pasaulį apskrieję liepsnose skendinčios Švč. Dievo Motinos katedros vaizdai nepaliko abejingų – skausmą, kad iš legendinio pastato (pastatyto 1160–1260 m.), liks tik akmeninės sienos, liejo ne tik tikintieji, bet ir Prancūzijos Katalikų bažnyčios hierarchai, pasaulietinės valdžios atstovai, gatvėje užkalbinti paryžiečiai, miesto svečiai.

 

 


Deja, viltį, jog Paryžiaus simbolis, garsiausias ir lankomiausias Europos gotikinės architektūros paminklas – per metus čia apsilankydavę iki 13 milijonų turistų – bus išsaugotas, užgesino skraidykle padarytos nuotraukos, paliudijusios, kad ir pačiam statiniui, ir jame saugotoms religinėms bei meninėms vertybėms ugnis padarė kol kas sunkiai pamatuojamą žalą.

Jūsų dėmesiui siūlome keletą vaizdų, kurie leidžia pamatyti liepsnose pražuvusius Paryžiaus Švč. Dievo Motinos katedros lobynus.

 


Prie degančios Švč. Dievo Motinos katedros apsilankęs Prancūzijos prezidentas E. Macronas, savo kalboje 850 metų senumo paminklą Paryžiaus širdyje pavadinęs „mūsų gyvenimo epicentru“, pažadėjo sutelkti „geriausius talentus“, kad būtų atkurta viskas, kas pražuvo liepsnose, nes, jo teigimu, katedra yra „visų prancūzų“ – ar jie būtų tikintys, ar ne. „Ir atstatysime Dievo Motinos katedrą, nes būtent to tikisi prancūzai“, – pasižadėjo prezidentas.

Beje, tą pačią pavakarę per televiziją turėjęs kalbėti E. Macronas būtų ne tik apibendrinęs „visuotinius debatus“, bet ir pristatęs naująjį vyriausybės planą, kaip įveikti šalį apėmusią krizę, itin užaštrėjusią per penkis mėnesius nuo „geltonųjų liemenių“ protestų pradžios.

Tačiau kas iš tiesų sunaikinta, kiek teisūs tie, kurie komentuodami įvykius negailėjo ir tirštų spalvų – prasidėjo „pabaigos pradžia“, „sunaikintas krikščionybės simbolis“ ir pan. – parodys tik laikas.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

stasys       2019-04-18 6:31

Jei jau pavargote gal laikas arbatos pertraukėlei ? ..pasikviestumėte ir ta rinkėja iš Kauno..kuri žino ko reikia Tiesoms.lt . Nuo savęs tik pridėsiu Švč. Dievo Motinos katedros gaisro tyrimas vis labiau suka toldamas nuo Sinicos iškeltos versijos . Tai ir ir gerai , Europai pergyvenusiai terorizmo banga dar ir antpuoliai prieš krikščionybe .. butu labai skausminga . Vienok nevyniojant į vata tos tragedijos ..Macronui tai gali tapti galimybe jo vidaus problemos spręsti .. Galiu spėti aršus geltoniju liemeniu išpuoliai visuomenėje bus sutinkami kur kas koncervativiau ,.o tai reiškia slops dėmesys ir palaikimas tam judėjimui .. 800 mil. surinkta katedros atstatimui su oriniu pažadu per 5 metus .. ar tai nereiškia kad Prancūzijos vadovas jau pilnas optimizmo žiūrint į jam kilusias problemas .Tie kas klausia o kas palaiko geltonąsias liemenes jau turėtu žinoti atsakimą ..

Neapsirikite, ponai       2019-04-17 22:47

Nei Jules Nr.2, nei Jules Nr.3 nėra naujas trolis. Ir jei Jules ką nors kaip nors pavadina, tai nebūtinai tiesa. O kai savo paties tekstus kitam priskiria, tai jau, žinote… O dėl kitko jūs teisūs.

taip       2019-04-17 22:35

vadinami besipiktinantys troliais tuoj balsuos uz TROLI. Dvigubi idiotai atsiprasant.

komitetui       2019-04-17 22:05

rinkėjos iš Kauno IQ n kartų aukštesnis už jūsų jaunesn. lepleitorius stasius, julius, jokūbus ir dar vieną naujoką į krūvą sudėtus. Net atitraukę dar vieną puskarininkį, personaliai Letą P. prižiūrintį, - nedatrauksite jos lygio. Gal verčiau eikite visi prie Lašnos upelio žąsų palesinti…

Drauge Rinkėja,       2019-04-17 21:41

jūs gal iš OBCHSS’o kaip ir jūsų meras?

rinkėja iš Kauno       2019-04-17 21:29

ar portalas savo techninį administratorių išleido dekretinių atostogų, kad visi komentarai taip įžūliai apnikti trolinių utėlių? Negi tiesos lt. vairininkai nesuvokia, kad mažiausiai du trečdalius tokių kaip čia esantys komentarų reikia siųsti ten , kur karalius pėsčias vaikšto?
Tiesiog stebina tas specifiškai vilnietiškas tolerancijos “nuomonių įvairovei” komentaruose supratimas. Dviejų trolių tarpusavio “diskusijos” ar netgi vieno šarikovo ginčai su pačiu savimi nėra nuomonių įvairovė. Tai yra piktybiška veikla.
Jei norit, kad portale lankytųsi ir į jo publikacijas reaguotų normalūs Lietuvos piliečiai, darykit tvarką. Kitaip galėsit diskutuoti su vakuumu arba su tais liberalbolševikiniais troliais.

Vysk. Ath. Schneider apie eschatologinį ženklą       2019-04-17 20:03

Paryžiaus Dievo Motinos katedros užsiliepsnojimas ir Viduramžius menančio jos stogo griūtis neabejotinai yra įsakmi žinia apie užsiliepsnojusius Bažnyčios dvasinius turtus ir jų griūtį per paskutinius dešimtmečius - ypač liturgijos paveldo ir dorovinio gyvenimo (ypač skaidūs kunigų seksualiniai nusikaltimai).
Vis dėlto jaunimo įkvėptai giedama “Sveika Marija” liepsnojant pagrindinei tautos šventovei - patikima katalikų Bažnyčios Prisikėlimo viltis ir pamatas!
******************************************************************************
The devastating fire that ravaged the Paris cathedral contains an “unmistakable spiritual message.” The destruction is a “symbolic and evocative” sign of “what happened in the life of the Church” in recent decades, he says, as people have “witnessed a conflagration of the Church’s most precious spiritual masterpieces” — her liturgy, faith and moral life, especially among priests.
The clerical sex abuse scandal is the “climax” of this “decades-long spiritual conflagration.”
*******************************************************************************
He concludes by calling to mind what he considers “one of the most touching and spiritually powerful signs” amidst the tragedy: young people and even children singing the Ave Maria as their beloved Cathedral, dedicated to Our Lady, burned before their eyes. Such prayer, he concludes, is the foundation for rebuilding
“the spiritual ruins in the life of the Church in our day.”
https://www.lifesitenews.com/news/bishop-schneider-notre-dame-fire-sign-of-spiritual-conflagration-in-the-church

Juliuk,       2019-04-17 19:47

Nuo 17:42 dar tik 4 postus teįkėlei. Mažai mokės. Pasistenk labiau smile

Būtent       2019-04-17 18:16

tokie kontoriniai kaip pats kartu su elitu ir Former Bolsheviks’ais norite pakeisti Lietuvių visuomenę kita visuomene, gyvybingesne nei mes, lietuviai, visuomene, kaip Macron’as prancūzų visuomenę pakeisti irgi kita - sukalbamesne dėl Pasaulinės Vyriausybės. Ir nekaišiok mums, lietuviams, čia pačio liberalistinio “Š” ir Didžiojo “O” jame, ar supratai. Na, o svetainėje mes, klystantys ir nuodėmingi žmonės, ieškome Tiesos ir norime pakilti iš nuopuolio. Žinai, kad žodis “macro” nuo rus. žodžio “больше”, ar supratai? Svobodkės radijas pačiam dar šito nepasakė?

Kontora Tiesos.lt paskyrė naują trolį       2019-04-17 18:07

Šį kartą šiziką, kalbantį su savimi pačiu ir būtinai ne į temą:
Klausimėlį/-iui
Putkos troliui
to Tam
Aš nesu> Įkėlusysis…
Net linksma, kaip stengiasi.
Patarimas: jei esi intelektualiai įgalus,
kreipk aptarinėdamas straipsnio temą ir nenukrypk į asmeniškumus,
nes tai niekam neįdomu.
Skaitydami komentarus mes įpratę -š- tiesiog peržengti.
Tad nesivargink taip stipriai.

Klausimėliui       2019-04-17 17:54

“Kažkaip apėmė svetima gėda… Neduoda ramybės ir klausimėlis: ar JULES ir jo burokevičiniai jau ir ,,Tiesos.lt” nusipirko?” - tipiškas kagebistinis triukas ne kagebistus, o disidentus ir įvairius okupacinio režimo oponentus, kaltinti kagebizmu, putinizmu, vatnikizmu ir pan. Gal apsiramink ir rūpinkis savo gėda. Mes, žinoma, suprantame, kad buvę aktyvūs Bolševikų partijos nariai su anūkėliais, žentais ir marčiomis, dabar mus kaltina bolševizmu, sovietizmu ir panašiai. Nusiramink, žmogau! Mes taikūs ir geranoriški paklydėlių atžvilgiu: nusipirk “Vodka Kremlin Gold” ir įkalk kartu su Seimo Jurgiu, kaip Joe su Winnie ir nebematysi to, ko nėr ir vėl viskas bus gerai, kaip po senovei - Mes ir Jūs. Na, o pabaigai prancūziškos realybės ir nekokio humoro: „Charlie Hebdo fait sa une sur l’incendie de Notre-Dame de Paris et Emmanuel Macron. «Charlie Hebdo» utilise le drame pour railler Macron. L’hebdomadaire satirique a fait sa Une sur l’incendie de la célèbre cathédrale pour ironiser sur les futures annonces du président français. PRESSE - La Une très ironique de Charlie Hebdo suite à l’incendie de la #Cathédrale #NotreDameDeParis et le report des annonces de #Macron suite au #GrandDebatNational. #notredame #Paris“.

Klausimėliui       2019-04-17 17:42

Svobodkėje rusai ar rusakalbiai?

Klausimėlis - klausimėliui       2019-04-17 16:15

Buroko-kregždutinis? Labai gali būti. Ačiū, kad pataisėte. Pastebėjau tuos visiškai nelogiškus neatitikimus. Ką gi - mimikrija smile .

klausimėliui       2019-04-17 15:59

dėl vieno iš agentų iš dalies apsirikote - tai ne burokevičinis, o buroko-kregždutinis fruktas. Kai kurių komentatorių teigimu, - neliustruotas gebistas.
Už kitus neatsakau, bet netgi po išoriškai kultūringais (atseit patriotiškais) jo komentarais nykščio aukštyn niekad nekeliu. Gaila, kad labai menka dalis komentatorių suvokia prasmę visiško nereagavimo į tokius. Jei po jų komentarais stabiliai stovėtų 0-0, komitetas gautų atšaukt savo beviltiškus samdinius, kurių melu niekas netiki.

Klausimėlis       2019-04-17 14:38

JULES slapyvardžiu pasirašė komentatorius 16 d. 6:57; 17 d. 6:47 ir 9:36. Tas pats komentatorius, tik nepasirašęs (garantuoju 99 proc., nes didelė dalis komentarų buvo ,,diskusija” su manimi), skelbė rusiškus ir lietuviškus tekstus 16 d. 12:09, 12:21, 12:26, 12:31, 14:02, 15:00, 15:48, 16:40, 7:42, 18:52, 19:13, 19:35, 19:53, 20:06, 22:44. Galėjo būti ir dar 2-3 to paties veikėjo komentarai. Esmė? Svobodoje išsilavinę rusai, turbūt inžinieriai, aptarinėjo Katedros gaisrą, kalbėdamiesi daugiausia apie tai, kokia gaisravietėje galėjo būti temperatūra, kokiai temperatūrai esant lydosi kokios medžiagos, kas dar galėjo būti pakenkta, ko iš pirmo žvilgsnio nematyti, ir pan. Dar gal pora santūrių sakinukų apie tradicinės Europos krizę. Nesupratau išpuolio (14:02), įsikišau (15:02). Tada ,,sužinojau”, kad būtent aš įkėliau tuos rusiškus tekstus (15:48) smile . Kokia JULESo komentarų apie gaisrą esmė? Maždaug: kaipbaisū, kastojelietuvojededasy… Dar apipuolė visokie dargiai, ambalistai, genderistai, kgb agentai, minimalios algos ir pan. Išreiškė viltį, kad ,,įžengs Putinas” (20:06) ir, matyt, viską sutvarkys. Nestebina, kad JULESo daugiaveidystė sulaukia tokio didelio palaikymo. Nestebina, kad visiškai neutralūs ir dalykiški rusiški tekstai iš nesuprantančių rusiškai sulaukia tokio didelio nepalaikymo (juk kirilica - vadinasi, Putinas!). Kažkaip apėmė svetima gėda… Neduoda ramybės ir klausimėlis: ar JULES ir jo burokevičiniai jau ir ,,Tiesos.lt” nusipirko? Ar čia jau nebesilanko padori publika? Gal ir man jau laikas iš čia dingti, nes kažkaip nyku pasidarė su visais tais julesais, dzeikais, stasiais ir panašia fauna…

Savanoriškai liberastinė ir lgbtistinė 15min        2019-04-17 13:03

susirado pagaliuką, kad iškarštų nedrungną vyruką:
https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/tiesa-ar-melas-v-sinica-kelis-menesius-masiskai-padeginejamos-prancuzijos-baznycios-56-1131564?comments
..............................................................................
Šleikštu skaityti tokį demonstratyviai užsakomąjį tekstą,
homjaunuolišką “buržuazinio nacionalisto”, vos ne “slaptojo tarėjo”, demaskavimą.
Turėtų nors krislelį savigarbos, teksto netalpintų bent “TIESOMETRO” skiltyje:
15min viešai prisistatė kaip IDEOLOGIŠKAI angažuota žiniasklaida
(įsipareigojusi skleisti neoliberalizmą, lgbtizmą ir pan. -izmus)
ir kartu pati sau prieštaraudama ėmėsi tariamai nešališko TIESOS MATUOKLIO vaidmens.
Primenu, kad Vakarų žmogui neprieštaringas mąstymas nuo Aristotelio laikų
nėra patarimas, bet - pareiga: Tiesos ir ideologijos matai - skirtingi. NK

Jules       2019-04-17 9:36

Dabar tokia šlykšti ir visuotina antilietuviška mada užėjo, kai sovietų sovietai ir buvę aktyvūs okupacinio režimo kolaborantai mus kaltina sovietizmu ar simpatijomis Rusijai, kai patys, mus žeminantys ir visaip pravardžiuojantys mokslų daktarai ir VU Sovietijos fundamentų buvę grandai, būtent iš Rusijos yra gavę viską: išsilavinimą, mokslinius laipsnius, privilegijas ir viršenybes mūsų paprastų, nesovietinių, žmonių atžvilgiu. LRT kraustosi iš proto mus bežemindama, išsityčiodama kartu su eks-sovietikais iš mūsų fizinio ir protinio vientisumo. Taip ir gaunasi, kad žodžio laisvė mums, bet ne jums, Žmogaus teisės mums, bet ne jums. Putinoidai kaltina mus putinizmu, vatnikais ir dar suprantančiais Putiną vadina, o „dožilisj“ pasakytų Gorbis. Ne Lietuva ir ne lietuvių kilmės bolševikai pradėjo anuomet „Perestroikę“ – tą gal reiktų žinoti, baigus univerkę, ką manote? Raudonieji buvę VU rektoriai kaltina mus tamsa, populizmu, debilizmu, sovietizmu ir tarnyste Rusijai, kai patys iš tos tarnystės jai, Sovietijai, gavo viską – net prašmatnius butus nachaliavai Vilniaus centre, ne tik diplomus ir mokslinius laipsnius bei aukštą socialinę padėtį visuomenėje. Buvę „Fundamentals of Soviet Law“ mokslų daktarai šiandien visai išnaglėjo, o juk tai būtent ir parodo jų nusikalstamą veiklą prieš Lietuvą ir lietuvius okupacijos metais. Kas jau čia tokie galėjo studijuoti teisę VU be KGB rekomendacijų? Tik vienas kitas bukagalvis, kuris būdavo tyčia priimamas iš kaimo, iš kolchozo, kad vėliau kvailai galėtų girtis, kad va aš, mužikas, o baigiau VU Teisės fakultetą. Kad Bolševikų partija galėtų prieš prastuomenę pasipuikuoti, kad va ir runkelis gali baigti Teisę VU. Mano oponentams patariu rimtai įsiskaityti į tą mano čia ne kartą minėtą Sovietijos fundamentorių, parengtą Sovietijos mokslų akademijos, draugo P.S.Romashkin‘o, žinant, kad ir dabartinės Rusijos Federacijos prezidentų ir ministerių vaikai, kaip ir sovietų laikais, gyvena ir mokosi Vakarų Europoje, Amerikoje ir turi ne vienas tas dvigubas, trigubas, vakarietiškas, pilietybes. Iš Vakarų gan dažnai pas mus ir atsibruka ta kagebistų užvaldyta Rusijos Federacija. Kartu su Dievo Motinos katedra Paryžiuje yra padegti bendri Mūsų Europos namai - tą turėtume įsisąmoninti.

to Turėk savigarbos, kontorinis troli       2019-04-17 8:06

Nebūk toks pats žiurkė kaip ir tas klounas, juokdarys ir chamas drg.Zelenskis. Pagailėk ir paprastų žmonių, gerai? Nebūk ir vadovėline žiurke taip pat, kaip ta viena kandidatė į prezidentes, ar supratai? Skęsti iliuzijose, draugeli.

Taigi kas       2019-04-17 8:01

dirbtinai tyčia varo Afriką ir Arabiją į Europą? Armonaitė? Baikit bajerius - netikiu. Nebent Zelenskis, bet ir to šiam reikalui blauzdos per plonos. Ne vieno iš mūsų viduje Kremlius tūno ir laukia savo valandos. Neapsigaukite labai jau pasitikėdami buvusiais Komjaunimo aktyvistais ir Bolševikų partijos eks-nariais, kurie dabar tarp runkelių varo ant Putino. Nes taip jiems liepta daryt.

Jora       2019-04-17 7:47

Vokietijoje atbėgėliai arabai ne į vieną bažnyčią prinešė padangų ir padegė. Todėl Vokietijoje daugelio miestelių prieigose stovi šlagbaumai ir budi vietinė savisauga. Rusijoje po revoliucijos sudegino keturiasdešimt tūkstančių cerkvių. Liko tik septyni tūkstančiai, už tai rusai labai myli Leniną, Staliną. Kas siunčia į Europą arabus ir geltonas liemenes? Europą kremliaus fašistai patvarkys arabų rankomis, toks planas, o arabus, tuo pačiu ir rusus, sutvarkys visame pasaulyje įsiviešpatavę  kinai. Čia kaip Dievo žodis.

Ramiros       2019-04-17 7:25

Nemanau,kad.muslimai.degina.вažnyčias..Kažkas,mėgina.wienu,šūwiu.nušauti.du.kiškius,kaip.ir.DrąsiausKedžio.atweju….?....

15 min.su visu       2019-04-17 7:11

bedievišku ir liberaliu aršumu užsipuolė V.Sinicą dėl kelių žodžių,kurie nekeičia esmės.Apokalipsė egzistuoja,nors ir kaip tai neigtų Armonaitės kuriama Laisvės partija.Laisvės nuo ko?

to "Ei, Jules"       2019-04-17 6:47

Išsimiegojau, o ką? Vėl putinizmu ar kuo ten dar kaltinsite, ką? Na, o kvailys, prisipažinę, kad jis kvailys - jau šis tas, jau nelabai ir kvailys. Tai jau net antikinis Demokritas suprato. Tai ne Jūs, etikečių klijuotojai, būdami KGB agentėliais savo agentūrą kitiems klijuodami, apgaudinėjate eilinius, nuo proto dar nenušokusius žmones, kurie toliau savo nosies ir egoizmo nieko daugiau nemato. Dar kartą sakau, kad ta Svoboda man nerūpi, kuri karts nuo karto nenomenklatūrinius lietuvius žmogžudžiais, fašistais, nacistais, populistais, homofobais ar rasistais pavadindama, kažko negero siekia, tiesa? Na, o Putinas daug ką sau leidžia Lietuvoje, be jokios abejonės, nes jei Amerikai prezidentą išrinko, tai, manau, visuotinai aišku, kad pas mus beveik visi tokie valdžioje ir verslo viršūnėse - jo ir jo grupuotės statytiniai ir patikėtiniai, mane, čia putinizmu kaltinantys, vargo bite vadindami. O būti ne kolchozų milijardieriumi, anot vok.dezinfosklaidos, o vargo bite - tai labai jau blogai, ane?

ah1       2019-04-17 0:29

o gal tai Indrajos/ Jupiterio kerštas, ikikrikščioniškųjų dievų prabudimas?  Būtent ant ikikrikščioniškųjų šventyklų ir šventviečių  buvo statomos bažnyčios

ah1       2019-04-17 0:20

o tikrasis pavadinimas Notr Dam, kuriame anot vikapedijos buvo saugojama relikvijos erškėčių vainikas, Šv. Kryžiaus dalelė, vinis kuria buvo prikaltas išgalvotas Kristus, todėl ir turėjo sudegt tos relikvijos dėl projekto krikščionybė tolesnio gyvavimo arba projekto krikščionybė uždarymo. Tuo labiau kad Notr Dam verčiama kaip mūsų užtvanka, kuri beja pralaužta atbėgėlių, o sudegimas - tai tik simbolis, kad krikščioniškasis egregoras silpsta.  Na o kas tiki multiko pranašyste tai sekantis žingsns turėtų būti - Piramidė.

Ei, Jules,       2019-04-16 22:58

Tu čia vėl pats su savimi diskutuoji (22:44)? Eitum jau miegoti. Negi per naktį budėsi? Tai ko nukreipinėji komentarus nuo temos, jeigu ir pats supranti, kaip tai kvaila? Viršūnė... smile

Turėk savigarbos, kontorinis troli,       2019-04-16 22:44

Putkos troliui/to Tam/Aš nesu> Įkėlusysis…/
nukreipiantis komentarus nuo straipsnio temos,
nesusirašinėk pats su savimi.
Negi kontoroje toks kadrų trūkumas?
Ir neatsakinėk į retorinius klausimus.

ah1       2019-04-16 22:40

Dievas kapituliavo

Putkos troliui       2019-04-16 22:30

O kam čia dabar skirtas tas ,,to Tam”? Ir apskritai - kokia čia dabar tema pezi? Ir kažkokie Dargiai, ir Dargienės, ir ambaliniai, ir minimalios algos, ir verslinykai… Tai kaip vis dėlto tai susiję su Paryžiaus Katedra? Tiesiog tortas su krienais smile . Na, nemaniau, kad Putka samdo tokius ablaūchus smile . Nagi visai susimovei, veršeli tu nelaižytas. Juk ir pats supranti. Dingtum iš čia oro negadinęs. O TU KARTAIS NE TOKS JULES? Ar šįkart kitu slapyvardžiu? Na taip, be slapyvardžio. Juk šis tas naujo - reikia padėti šventajam Vovkai sudoroti jam nepalankų portalą, taigi naujo slapyvardžio dar nesusigalvojai, o šeimininkai irgi nepaskyrė smile . Ta pačia proga dar ir ant Lietuvos saldu paburnoti smile . Bet juk čia NE TA publika renkasi, vargo bite tu. Ir tai Svobodai nei tu, nei tavo Putka nieko nepadarysite, nes, kiek žinau, jie įsikūrę kažkur užsienyje, ar ne Prahoje? Beje, ką reiškia tas tavo ,,jam leidus”? Nuo kada Putka Lietuvoje gali ką nors leisti ar neleisti? Ir kodėl tu toks įsitikinęs, kad ,,jis įžengs”? Su tavimi derina žaliųjų žmogeliukų žygius? Ar kartais ne Burokėlių spalvos sapnus tebesapnuoji? smile

Jotos nuoroda verta patyrinėjimo        2019-04-16 22:17

tiek dėl paminėto sinchroniško gaisro rytinėje Al Aksos mečetės pusėje:
Video clips posted on social media showed smoke rising from the top of the Marwani Prayer Room which is also known as Solomon’s Stables. The mosque is located on top of the Temple Mount and is considered the third holiest site in Islam. It has been at the centre of the ongoing Arab-Israeli conflict.
The cause of the fire is not known yet. Sheikh Azzam al-Khatib, director general of the Jerusalem Waqf and Al-Aqsa Mosque Affairs Department, suggested that the fire could have been started by children who were seen playing in the area.
https://scroll.in/latest/920266/jerusalem-fire-breaks-out-at-al-aqsa-mosque-around-the-same-time-as-notre-dame-cathedral-blaze
..............................................................
tiek dėl 2012-ųjų animacijos
https://www.youtube.com/watch?v=JpzVbyxPHnw ,
kurioje pavaizduota nepaprastai panaši į Paryžiaus Dievo Motinos katedra su špiliumi ir jo eschatologinė griūtis(!) bei čia pat vakar narsaus katalikų kunigo išgelbėto erškėčių vainiko(!) mįslinga simbolika (deja, iliuminatų antikristinio siužeto kontekste).
..................................
Mėginimas autoriaus inspiraciją ‘I, Pet Goat II’ (2012) interpretuoti: 
https://www.youtube.com/watch?v=c9J4skkdEQk Canadian animated short film written, directed, produced and edited by Louis Lefebvre https://en.wikipedia.org/wiki/I,_Pet_Goat_II

to Tam       2019-04-16 20:06

Putino agentai labiau yra tie, kurie viešai prieš jį burnoja jam leidus. O kai jis įžengs - visi tie drąsūs burnotojai pirmieji stos į jo gretas. Aš neįkėliau jokių paklodžių iš tos pačio Svobodos, ar supratai, ambalini? Man jokie Dargio ar Dargienės įrodymai čia nerūpi kaip ir visi tie beširdžiai verslinykai, patupdę lietuvius ant kriminalizuojančios ir alinančios Lietuvą minimalios algos, ar supratai?

Putkos troliui       2019-04-16 19:54

O, pasirodo, rusiškai nesupranti, bet keli rusiškus tekstus ir komentuoji jų turinį. Taip, tu ne Svoboda, tas ir arkliui aišku. Kaip ir tai, kad NE AŠ tuos tekstus įkėliau, kaip tu apkaltinai mane 15:48. Įrodymas - mano lietuviškas ir tavo rusiškas tekstai tuo pačiu metu - 19:13. Nežinau, ką ten pakeverzojai prancūziškai - aš tos kalbos nemoku. Neatsakei į klausimą - kodėl trolini užsipuldamas Svobodą. Kvailas klausimas, ar ne? Svoboda juk nemyli Putino, o Putinas nemyli Svobodos.

Aš nesu       2019-04-16 19:53

nusistatęs nei prieš nieką iš anksto. Nei prieš rusus, nei prieš ką nors kitą. Visi geros valios žmonės visų tautų mano yra gerbiami, bet tik aš rusiškai nesuprantu, kaip pats prancūziškai ir tai ne pasaulio pabaiga, kai yra Google vertėjas. Rusai pirmiausia turėtų pradėti rūpintis savo paprastais žmonėmis, beje, kaip ir lietuviai lietuviais ir nevyti jų iš Lietuvos kaip dabar, sudarydami jiems nepalankias gyvenimo sąlygas. O tai dabar toks ambalistas Dargis užsiprašo po 600 tūkstančių imigrantų, nesiruošiančių pirmiausia kalbos pramokti tos šalies, į kurią vyksti darbo ieškoti. Verslininkai nori kolonizuoti šalį ir įvykdyti drg.Suslovo planą - padaryti Lietuvą be lietuvių, va kas neramina ir pykdo. Žmones reikia vertinti pagal darbus, o ne pagal jų pliurpę, kaip vakar per dezi LRT, kai kandidatai į prezidentus visai nusipliurpė.

Baisus nusistatymas       2019-04-16 19:36

prieš rusus yra nekrikščioniška.Ir kaip tikimasi kažkada su jais bendrauti,draugauti,jei tam neprogramuojama.Iš dangaus draugystė ir sutarimas nenukris.Bendrų taškų reiktų ieškoti.Galima nebūti dideliais draugais,tačiau mandagumo rėmuose laikas išmokti bendrauti.Ne su Kremliumi, aišku.

to Tam, kuris nesupranta       2019-04-16 19:35

Ô Seigneur Dieu, pardonne leurs car ils ne savent ce qu’ils disent. Je suis catholique, j’en ai eu la larme à l’oeil hier soir. Assister à la destruction d’une partie de notre dame sans pouvoir rien faire et devoir juste prier Dieu pour qu’elle reste debout c’est horrible. La Lituanie est avec vous. Mes frères et sœurs français et chrétiens, je suis de tout cœur avec vous. Atleisk jam, Viešpatie, tam komentatoriui, nes jis nežino ką sako. Aš ne Svoboda, ar supratai? Ir rusiškai nesuprantu.

> to Tam       2019-04-16 19:13

Vis nerimsti? Juk TU PATS ir įkėlei tas rusiškas paklodes, o dabar pats su savim diskutuoji. KODĖL TĄ DARAI? Tau šizofrenija? Ar vis dar ieškai kvailesnių už save? Ir kuo čia kalti lietuviai Lietuvoje dėl tos sudegusios Katedros? Ar tavo kontora prie Peterburgo tau moka už žodžių skaičių? Tai galėjai ir daugiau parašyti, o tai žinai, tas rublio kursas… smile

Svoboda       2019-04-16 19:13

Elizaveta Osetinskaya
22 val. ·
Полезла смотреть дату основания Нотр Дама, чтобы высказать гипотезу о том, что с тысяча сто какого-то года он, наверное, горел уже не раз и не два. И обнаружила в русской википедии вот такое(((

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10218982489862512&set=a.1174148243174&type=3

to Tam       2019-04-16 18:52

Ir ko toks piktas? Net satanizmu apkaltinai? Bet dovanokit, o ko pačiam daugiau reikia? Daugiau ar mažiau lietuvių Lietuvoje? Klausiu be pykčio.

> To Tam       2019-04-16 17:49

Teisingai sakoma: su durnu du turgu. Tiesiog atsiknisk, kvaily. Matyt, pats tuo užsiimi, kuo kitus kaltini, neoliberale ateiste. Gali trolinti kiek tik nori, nei Katedros neatstatysi, nes tau jos nereikia, nei Lietuvos neišsaugosi, nes jos tau tuo labiau nereikia. Kad tik neapykantos ir rietenų būtų kuo daugiau. Satanistinį darbą dirbi, troliuk.

Atsiprašau       2019-04-16 17:44

Tam > > Įkėlusysis smile

to Tam       2019-04-16 17:42

Pats, kurio neišvarė, toliau savo nosies nematai, kaip ir tie ministeriai 1940 metais. Esi aklas, nors ir matantis aplink savo nosį, žmogelis, ne daugiau. O gal dar prie to išvarymo pats ir prisidėjai, nagi pasipasakok, kaip ten buvo?

Tam > >Įėlusysis       2019-04-16 17:37

Ačiū už garbę, bet ne aš įkėliau tuos tekstus. Ar skaičiau? Taip. Ir visai nepasipiktinau. Ko jūs, fariziejai, norite? Kad stačiatikiai ar, kaip sakote, neoliberalai labiau verktų už pačius katalikus? Tai patys katalikai apleido savo pozicijas, ir tas gaisras - tik logiška pasekmė. Tuose tekstuose daug kur ir kalbama apie suneoliberalėjusią, išsigimstančią Europą. Tai kas netinka? Kad ,,ne tie” įkėlė? Tai įsikąskit sau į uodegą ir sukitės aplinkui, kol galutinai visi ,,šriūbeliai” išlakstys bepykstant nežinia ant ko. Gal pradėti reikėtų nuo savęs? Čia toliau vėl dejuojama: oi oi oi, mus išvarė, dabar vėl okupuoja… Kodėl manęs niekas neišvarė? Nes aš žinau, kuo vardu mano Tėvynė. Ir mano vietos joje niekas neužims. Mažvaikiai…

Jota       2019-04-16 17:34

Atrodo, tas gaisras buvo suplanuotas. Jis pavaizduotas masonpalaikių satanistų multifilme https://www.youtube.com/watch?v=JpzVbyxPHnw (nuo 6 min.). Tuo pat metu, kai degė Paryžiaus katedra, gaisras kilo rytinėje Al Aksos mečetės pusėje. Nemanau, kad tai sutapimas.

“Svoboda” pasirūpino užtiesti širmą: “Даже если бы последствия пожара были необратимы, ничего особенно апокалиптического в уничтожении исторических памятников нет.” Žinoma, kurgi ne.

Tie liberalai       2019-04-16 16:40

toje Svobodoje mus naciais kaip rusų kariuomenėje vadina. Na, o Lietuvos verslininkai užsiprašė net 600 tūkstančių imigrantų iš slaviškų šalių, kad Maskva arba Varšuva vėl galėtų ateiti jų vaduoti nuo nacikų kaip visada. Girdėjote šiandienos Dargio pliurptelėjimą apie tuos 600 tūkstančių kartu su Madaiskio siūlymais naujai kolonizuoti mūsų šalį. Afrika išsivadavo iš kolonializmo, o mes patys prašomės, kad mus kas nors kuo greičiau kolonizuotų, nes trūksta, atseit, pigios darbo jėgos, trūksta vergų verslo klasei. Gera priedanga kolonizavimui, tiesa? Lietuviai ant tiek buki, kad šito niekaip nesupranta. Mus išvarė iš Tėvynės, o vietoj mūsų kviečiasi rusakalbius. Juk ne šiaip sau gudai aiškina, kad Vilnius ir LDK yra jų - jų Litva, o mes tik prakeikti žmudzinai. Net statutai jų kalba parašyti, o ne lietuvių. Dabar darbe vėl lietuviai priversti rusiškai kalbėt, nes tie kitaip nesupranta.

Pavojinga pasauliui       2019-04-16 16:31

koketuoti su viena ideologija,-neoliberalizmo.Todėl šis skaudus gaisras ,vis dėlto, yra tik švelnus perspėjimas ,kas lauktų ateityje,negerbiant kitos nuomonės.Kad visas pasaulis nepaskęstų liepsnose.

> >Įkėlusysis...       2019-04-16 15:48

Ar pats įdėmiai skaitėte tekstus, kuriuos įkėlėte, ar supratote autorių pažiūras?
Jei taip, tai turėtumėte sutikti, kad, švelniai tariant, jos nėra tikinčio krikščionio pažiūros (nurodytos išimtys tai tik patvirtina).
Jos taip pat nėra skausmingas krikščionio santykis
su sudegusia jo Dievo Motinos katedra ir daugybe jam brangių relikvijų joje.
Pasivadinti “Svoboda” nepakanka: šiandieninėje “Svobodoje” dirba daug tokių (neoliberalų), kurie propoguoja genderizmą, LGBT, nuolat puldinėja krikščioniškuosius Vakarų idealus, aišku, mūsų laisvės kovotojus kaip “nacionalistus” ir pan.

Kai žūsta        2019-04-16 15:45

bažnyčios širdyse dėl “trupinio aukso’,tai tik laiko klausimas,kada išnyksta simboliai ir visai nesvarbu ar jie buvo padegti ,ar aplaidumas,ar nelaimingas atsitikimas.Čia jau metafizika,jei paprasčiau ,arba tikėjimo klausimai,-tai kai kam per sudėtinga suprasti.Su tuo nejuokaujama,nes pasąmonė,arba pasąmonių suma įvykdo viską.

> Įkėlusysis...       2019-04-16 15:02

Niekas tau tos dvasinės gyvybės neatims, jei pats savo noru nenusižudysi. O tų žmonių komentaruose apie šiandieninę Europą labai daug tiesos. Tik jau nesakyk, kad šiandieninė Prancūzija - krikščionybės centras. Juk ten muziejuose ir kitose viešosiose įstaigose net Dievo vardą uždrausta minėti. Tau nepatvirtins, kad čia pavaizduota, pvz., Šventoji Šeimyna, - sakys: ,,čia tėtis, mama ir kūdikis”. Tai ar teisinga piktintis dėl ,,susvetimėjusių žvilgsnių”? Kaip sakoma, ne veidrodis kaltas, jei snukelis kreivas.

Svoboda       2019-04-16 15:00

Daria Lilleson
теперь “Пламенеющая готика” Николая Полисского (https://echo.msk.ru/blog/day_video/2150466-echo/) кажется визионерской работой.

 

Meno,kultūros,mokslo       2019-04-16 14:24

žmonės iš kitų šalių jau organizuoja pagalbą Paryžiaus Katedros atstatymui.Gal ir lietuviams reiktų prisidėti.Juk krikščionis krikščionį visada atjaus,jei jau net priešo pagaili.

Įkėlusysis liberastinės Svobodos tekstus suvokia,       2019-04-16 14:02

kad, gal tik išskyrus 12:21, tai požiūriai ir vertinimai propagandistų,
ne tik žvelgiančių į krikščionišką Vakarų civilizaciją susvetimėjusiu žvilgsniu,
bet, greičiausiai, siekiančių ir viską darančių, kad iš jos būtų atimta dvasinė gyvybė, kad tikėjimo ir sakramentinio gyvenimo slėpinys būtų redukuotas
į kultūrinį reiškinį, patalpintas tarp kitų muziejinių eksponatų?

Apie Naujųjų laikų "švietėjų" Prancūzijoje       2019-04-16 14:00

ir kitur skatintų revoliucijų padarinius ir jų vykdytojus:
“Jei tavyje esanti šviesa tamsi, tai kokia baisi toji tamsa!” (MT 6, 23).

Nesupratau??       2019-04-16 13:42

11.29: “Nebutu   labai dydelis blogis, jeigu vietoje Dievo Motinos katedros vietoje isdygtu mecete”.

Prancūzai       2019-04-16 13:24

Pritariu, kad daugelis pažangiųjų prancūzų dabar galėtų paklausti, perfrazuojant: “...какой, какой матери?”.

>Ne, Macronai 10:59       2019-04-16 12:53

Pasižiūrėjau:
išties, delfio komentatoriai susirūpinę ne tautą ištikusia tikėjimo praradimo katastrofa ir Dievo išdavyste, vadinasi, ir žmogaus pašaukimo išsižadėjimu (Prancūzija ES išsiskiria bedievių, ir dar labai aršių, kaip Charlie Hebdo šventvagiai, skaičiumi), bet sielvartauja dėl per gaisrą aptrupėjusio mūro ir tai daro, svarbiausia, pabrėžtinai puldinėdami religiją, krikščionybę, nutylėdami apie retai matomus sutelktai, karštai aikštėse besimeldžiančius jaunuolius. Prancūzija turi daug šventųjų - ji kovos, kad Paryžiaus Dievo Motinos katedra nevirstų Paryžiaus Dievo Motinos mečete.

Dzeikas       2019-04-16 12:42

As nezinau kas padege Katedra, ir tycia tai padare ar netycia. Nespeliosiu. Taciau Makrono laikysena, kalba(pezejimas greiciau) neduoda dideliu vilciu, kad tyrimas ieskos ir suras tiesa apie Katedros gaisra.
Kaip as (ar bet kuris sveika mastyma neprarades zmogus) gali patiketi tyrimo isvadomis, kai prancuzai ko gero labiausiai Europoje pasistumejo “politkorektiskumo” apgauleje. Juk ir pusdurniui aisku, kad jeigu ranka bus prideje musulmonai, ar koks leftistinis jaunimelis tyrimui bus uzciaupta burna.
Labai abejoju kad tai nebuvo tycinis padegimas. Kodel? Todel, kad piktavalius matyt “sunervavo” , nagi virs 20 baznyciu isniekino, o media apie juos ne mur mur. Uzsidege ko tai labai laiku pries Velykas. Na ir “tyreju” elgesys greiciau liudyja kaip isvartyti i netycini, del neatsargumo, “saugumo taisykliu nesiaikyma”.
Kad stengiamasi ivyki pateikti po siuo padazu liudyja ilgalaike melo ipakuoto i “politkorektiskumo” popieriuka politika.
Po velniu, kokie paslemekai mus valdo?

Svoboda       2019-04-16 12:31

Алексей Лапшин:
Крики о конце Европы в связи с пожаром в Соборе Парижской Богоматери - ничто иное, как проявление сиюминутности восприятия событий, во многом сформированном современными масс-медиа. Восприятие вещей в общеисторическом контексте отсутствует. Сколько храмов и даже целых городов сгорало , а затем восстанавливалось на протяжении тысячелетий! Отстроят и Нотр-Дам-де-Пари. Даже если бы последствия пожара были необратимы, ничего особенно апокалиптического в уничтожении исторических памятников нет. За человеческую историю их бесследно исчезло множество. Рано или поздно всё материальное ожидает гибель. Традиционная Европа давно мертва без всяких пожаров. И причина тут вовсе не в мигрантах или идеологии мультикультурализма , а в самой сути технологического прогресса, отсекающего традиции.

Алексей Макаркин:
Пожар в Нотр-Дам-де Пари – это трагедия. Но не гибель собора. Потому что соборы не гибнут. Они горят, их бомбят, но они возрождаются. Как собор Реймса, сгоревший в Первую мировую и ставший символом франко-германского примирения при де Голле и Аденауэре. Каждая эпоха дает собору что-то свое, особенное, отличающее именно ее. Над входом в Вестминстерское аббатство, которое бомбили во Вторую мировую, установлены статуи мучеников ХХ века разных конфессий – Максимилиан Кольбе, великая княгиня Елизавета Федоровна, Дитрих Бонхёффер. Магдебургский собор разрушали в XVII и ХХ веках – а он оба раза возрождался, и могила императора Оттона на месте. Храм Христа Спасителя вообще взорвали - а он снова стоит в центре Москвы.
Поэтому не надо превращать страшную беду в безнадежный апокалипсис – Нотр-Дам будет жить.

Максим Кантор:
Пожалуйста, успокойтесь.
Да, в Париже загорелся Нотр-Дам. И Европа не в лучшей форме.
И что с того?
Собор Парижской Богоматери перестраивался по крайней мере 6 (шесть) раз. Его строили по крайней мере 800 (восемьсот) лет. И, если приспичит, еще раз построят.
Готика - это не стиль, а образ самовоспроизведения Европы.

Svoboda       2019-04-16 12:26

Михаил Визель:
Дорогие граждане переживающе! Спешу вас успокоить: самые характерные черты собора Парижской Богоматери - фасад с розеткой над входом, и горгульи, и прочие фигуры - это всё изделия 19 века, плод романтической фантазии вдохновенного историка Виолле ле-Дюка. Так что не извольте слезы лить: восстановят лучше прежнего.

Сергей Шаров-Делоне:
Французские пожарные то ли сами сообразили, то ли кто из специалистов подсказал - всё равно полнейший респект! - в основном охлаждали водой стены, контрфорсы и аркбутаны - и, похоже, их таки спасли.
Хуже со сводами - на них пролился - именно пролился! - расплавленный свинец кровли. С температурой, ИМХО, сильно за +1000 С (вообще-то свинец плавится при +327,5 С, но в таком пожаре была кратно больше температура). В этой ситуации свинец, как видно по фото сверху, стёк в пазухи сводов, т.е. как раз туда, где ходятся основные нервюры (усиленные арки-рёбра) сводов. И камень (песчанник) там, безусловно перекалился и пошёл мелкими трещинами. Своды и нервюры с гарантией 99% придётся перекладывать в любом случае.

Но вот если они сейчас устоят и не рухнут внутрь - дай то Бог! - то это будет означать, что мастера готики были не просто гениальными, а сверх-гениальными конструкторами, на чутье и опыте распределившими нагрузки так, что нигде не было переборов.
И всё равно - тут против природы не попрёшь - своды и нервюры перекладывать придётся.
Дай Господь, чтобы устояли! Хотя бы прямо вот сейчас.

Михаил Шлехтер:
Оперативные масоны кое-что понимали в строительстве храмов. Тамплиеры финансировали и участвовали в строительстве собора в Исконной Традиции. От Исиды, до гностиков, алхимиков, Друзов, Исламских мистиков на месте Меровингского храма, этот собор - символ мистических традиций, забытых и искореженных, но тем не менее, живых, как и весь Древний Крафт. Собор устоит, возродится в алхимической трансмутации. Нотр Дам - неуничтожим как душа Франции.
Терновый венец цел. Аллилуйя.
Медийную истерию, что все сгорит или сгорело дотла, можно спокойно игнорировать.

Svoboda       2019-04-16 12:21

Михаил Делягин:
Почему Францию не жаль, но жаль Нотр-Дам-де-Пари. И почему Нотр-Дам наш, а не французский: французским он был до того, как Франция (в составе почти всей Европы, впрочем) от своих ценностей отреклась и уже забыла своего последнего гения, который сжег себя именно у Нотр-Дам в знак протеста против отказа Франции от своих ценностей.
Я не утверждаю, что сегодняшняя катастрофа связана с той, хотя если Нотр Дам сожгли “беженцы” это будет очень поучительно и наглядно.
Но просто не стоит думать, что гореть будет только у соседа, которому ты накидал во двор молотовых, а на свой двор ты будешь водить туристов и девочек. Может вспыхнуть и у тебя, по физическим или метафизическим причинам.

Егор Холмогоров:
И еще помните, что Франция больше, чем любая другая европейская страна содействовала ужасу и разрушению в Сирии. Именно французский спецназ воевал против Асада на стороне т.н. “оппозиции”. То есть именно Франция несет огромную часть ответственности за гибель Пальмиры.

Фёдор Крашенинников:
Не так все и плохо, как некоторые нафантазировали.
Тот самый шпиль, который так драматично рухнул, был пристроен во время весьма вольной реставрации 19 века. До этого шпиля не было и не только шпиля.
Так что сейчас появляется вариант восстановить его в том виде, в котором он простоял большую часть истории, а не в том, в котором его все знают последние 150 лет.
Но что-то, конечно, потеряно.

Svoboda       2019-04-16 12:09

Ехидные твиты  @_U_R_I_c
Часы Собора Парижской Богоматери рухнули, время на них остановилось.1163 - 2019.
Столетняя война, английское правление, Гражданская война и войны с гугенотами, якобинцы, Наполеон, республиканцы, Гитлер - католический Париж видел и выдержал всё. Но не 50 лет правления леваков.

Алексей Кемов  @al__0
Собору парижской богоматери 800 лет, до него на этом месте были по очереди две церкви, а ещё ранее языческий храм. Сейчас чтобы быть в ногу со временем сделают мечеть.

Сергей Марков:
Катастрофический пожар Нотр Дам Де Пари будет видимо, воспринят как знак катастрофы традиционной Европы. Нотр Дам Де Пари это один из самых древних (строился с 12 по 14 век) храмов и самый известный христианский храм. Это символ европейской христианской цивилизации. Почти уничтожение Нотр Дам Де Пари будет воспринято как почти уничтожение традиционной христианской Европы. Миллионы обычных европейцев очень остро чувствуют, что если они будут не сопротивляться, то европейский истеблишмент уничтожит традиционную Европа точно так же как пожар уничтожает Нотр Дам Де Пари. Господи, спаси Нотр Дам Де Пари! Господи, спаси Европу! Так думают сейчас миллионы людей. Смогут ли они кроме молитв, что то сделать для спасения Европы?

Ксения Собчак:
Моя любимая Франция стала такой страной,где бьют витрины дорогих бутиков просто потому , что они дорогие,каждую неделю бастуют охреневшие от собственной важности профсоюзы, налоги таковы ,что успешные люди просто переезжают,а уволить человека стало почти невозможным. И я абсолютно убеждена, что это как-то кармически связано с тем,что сгорел шедевр ,который всем своим видом представлял наглую роскошь, огромный вложенный труд(явно не 36 часов в неделю) ,и победу Воли Человека над миром. Я не знаю ,что построят на этом месте в стране, где теперь по статистике каждый 5-й носит имя Мухаммед ,но я точно знаю,что шедевры не служат разуму ,который их недостоин. #ripnotredame

Pamišusiems banksteriams ne!       2019-04-16 11:37

Ô Jésus, Avé Maria, la France Profonde! Ô nom de Jésus!

Jūratė       2019-04-16 11:34

Popiežius bučiavo musulmonų lyderiams kojas.

Deivis       2019-04-16 11:31

Šventyklos žūtis tai blogas ženklas.

Nebutu       2019-04-16 11:29

labai dydelis blogis, jeigu vietoje Dievo Motinos katedros vietoje isdygtu mecete.Prancuzai su savo nusiglobalejusiais vadovais atsimete nuo tikejimo.ne tik atsimete, bet ir niekino, zemino, nebaude tu, kurie degino baznycias, tyciojosi is krikscioniu.Labai teisingas komentaras 10:59.
  Atleisk mums Viespatie Jezau Kristau uz musu paklydymus, kai tavo kancios isvakarese esi paniekintas dar karta tu ir tavo Sventoji Motina.Apsaugok musu Tevyne Lietuva nuo smurto ir susipriesinimo.

Apakimas       2019-04-16 11:25

Jau vakar buvo aišku, kad dėl gaisro bus apkaltinti restauratoriai. Ir dėl ,,politkorektiškumo” niekas nesiaiškins, kas iš jų ,,netyčia” paliko įjungtą kokį nors elektros prietaisą ar pan. , kokią religiją tie restauratoriai išpažįsta. Šv. Tėvas irgi ragina priglausti bėglius. Neseniai perskaičiau porą musulmonų surų (daugiau neskaičiau - pakako). Abiejų esmė, pagarbinus Alacho vardą, - maldavimas leisti viešpatauti netikintiesiems. Kažin, ar šv. Tėvas, ilgą laiką gyvenęs tolokai, suvokia, kad pirmasis tarp tų ,,netikinčiųjų” - jis pats? Palyginkime: krikščionys meldžiasi ,,teesie Tavo valia”, ,,atleisk mums mūsų kaltes”, o musulmonai maldauja ,,leisk mums viešpatauti”. Integracija įmanoma? Jei taip - kas kam viešpataus? Ir kas išdrįs tą paaiškinti šv. Tėvui?

abc.       2019-04-16 11:20

tai ne tragedija. Gernika,Drezdenas,Hirosima,Nagasakis,Černobilis,Fukušima,Sirija -tragedija.ir t.t.negyvena tokiuose pastatuose nei Dievo motina,nei tėvas,nei sūnus.

Tvankstas       2019-04-16 11:12

Pagal dabartinę Vatikano laikyseną nesunku suprasti, kad bus atstatyta mečetė su įspūdingu minaretu.

Ne, Macronai, "blogiausios baigties" neišvengta        2019-04-16 10:59

Emanuelis Macronas: “Tai, kas šį vakarą įvyko Paryžiuje ir Dievo Motinos katedroje,
yra baisi tragedija. Blogiausios baigties buvo išvengta…”
Visiškai ne tai yra “baisi tragedija” ir vargu ar “blogiausios baigties buvo išvengta” - Bažnyčia pirmiausiai sudega žmonių širdyse,
Bažnyčios špiliai pirmiausiai griūva tautos dvasioje. Po to neišvengiamai,
jei ne bedieviai, tai gaisrai sunaikina dvasiškai leisgyvius išorinius statinius
ar perima Jėzaus Kristaus dievystę atmetantys musulmonai ir perdaro į mečetes.
Macronas kalba infantiliškai atvirai, kas jam yra Paryžiaus Dievo Motinos katedra
- tai “istorija, literatūra ir vaizduotė”. Daugžodžiauja ir daugiau, bet esminis turinys būtent tas, kurį ką tik pacitavau (tik paminklas, meno šedevras).
*********************************************************************
XXI a. barbarai dvasioje baigę geriausius universitetus, puikiai išsimokslinę, daugeliu atvejų užima vyraujančias padėtis visuomenėje.
Vis dėlto jų sudegusiose sielų Bažnyčiose - Dievo buveinėse - žiojėja smilkstančios dvokiančios kiaurymės, kaip šiandien kažkadais buvusioje krikščioniškos Europos širdyje - Paryžiaus Dievo Motinos katedroje.
*********************************************************************
Jėzau Kristau, tebūnie per Didžiąją Savaitę per gaisrą stebuklingai išgelbėtas Tavasis Erškėčių Vainikas katalikybės Prancūzijoje, Lietuvoje ir visame Vakarų pasaulyje Tavojo mirties nugalėjimo mirtimi, Prisikėlimo teikiamos vilties ženklas. Amen. NK

Dėmesio!       2019-04-16 10:14

Saulė jau be Mėnulio! Vadinasi, tas kažkas jau bus pabaigos pradžia. “La France va finir en ruine si ça continue”, o Lietuva ką daro ir ką darys per rinkimus, ką?

Warning!       2019-04-16 10:08

Dievo koronė už euroislamizaciją.

Jūratė       2019-04-16 10:03

Viskas, dabar jau kažkas tikrai bus. Tokie dalykai nevyksta netyčia.

>nusivylęs katalikas       2019-04-16 9:33

Tai jau jokia valia, tai bausmė, nuo seno išminčiai sakė:,iškrypsi nuo kelio pražūsi, gali ir sudegt.

Nusivylęs katalikas       2019-04-16 9:12

Tokia Dievo valia ?

Lietuvoje       2019-04-16 9:04

rinkimų dieną irgi laukiamas Babilonas. Rinkėjai kraustosi iš proto - ne tik jų keliami kandidatai. Normaliems žmonėms Lietuvoje nebeliko už ką balsuoti kaip ir Prancūzijoje prancūzams. Išsigimimas užvaldo Europą.

Kaip rašė,       2019-04-16 8:51

kad Prancūzijoje daug bažnyčių užpulta ir tai daro ne musulmonai.

Šiek tiek simboliška.       2019-04-16 8:50

Prieš Sovietų sąjungos pabaigą sprogo Černobilis,Europoje užsiliepsnojo nepaprasta Katedra.Gal čia tik perspėjimas nejuokauti su Dievo vardu,kurio pagrindu kurta Europos Sąjunga išsigimė.

stasys        2019-04-16 8:27

Stasy, 2019-04-16 7:25 > Man ant to įvykio labai nesinori kepti ‘blynus’ ..

Policijos ataskaita       2019-04-16 7:55

Kažkoks laikiną leidimą gyventi turintis suvirintojas A.A.B (po duagelio metų paaiškės Achmed Alach Babach) nesilaikydamas darbo saugos ir duok Dieve ne iš piktos valios padegė bažnyčią. Tai tiek istorija ir parodys.

Stasy,       2019-04-16 7:25

pats čia iš Mėnulio parašei, niekada ant Žemės negyvenęs? Nėr istorijos be sąmokslų ir sąmokslininkų, be konspirtorių ir jų agresijos runkeliokų(daržovių) atžvilgiu. Va, drg.Savukynas ką tik pavarė įmantrų deziuką per LRT, negirdėjai jo dezi fokusų naivuoliams, ane? Spardosi tik morkos, o kopūstai jau susitaikė su savo likimu.

Sodoma Gomora        2019-04-16 7:10

Jei dega simboliai gera nelauk, tai ženklas į didelę katastrofą, matyt pederastija, LGBT ir įvairiausi iškrypimai, tolina nuo amžinų vertybių, to pasekoje ateis ugnis, tai buvo pranašauta jau senovėje, protingų mąstytojų buvo ir seniau, dabar jų katastrofiškai mažėja, todėl pildysis ir seniau pasakytos pranašystės.

stasys        2019-04-16 7:09

Tai pirmiausia tragedija .. ir kol visi gedi uždarykime savo sąmokslo teorijas į stalčius .

Jules       2019-04-16 6:57

Na ir kas dabar gali paneigti galimybę, kad tai ne bendras liberoidų ir banksterių darbas, pasikvietus į pagalbą ką tokį, kad būtų naikinama Europos civilizacija, jos kultūra, menas, architektūra, literatūra, žodžiu, mūsų tautų paveldas, atmintis ir ateitis? Na, o pas mus makronistai veržiasi į valdžią kartu su ambalistais.

Dzeikas       2019-04-16 6:39

Apokalipse as matau net ne tiek Paryziaus katedros gaisre, nors ir tai tragedija.Paskaitykite delfi antrastes “Paryžiuje – liudininkų filmuoti vaizdai”. Jiems tai cool, geras.Kaligulos galiu padegti Roma Delfi suteikt negali, bet krikscionybes simbolio Europoje gaisro vaizda - prasom.Visais rakursais.Enjoy!
O Makronas? Ka Makronas, jam siks ant veido jis sakys, kad tai metymasis tortais - senovine prancuzu pramoga.
Amerikieciai visdelto labiau imponuoja. Uz WTC sugriovima kaltu rado Afganistano talibams ,kurie atvirai tuom dziugavo subine isdraske, Sadama pakore. Apmaudu aisku, kad pastarasis nukentejo, jis cia jokiu kampu detas nebuvo.Bet amerikieciai nors ne ant tiek nupeze, kad nesuprast, jog i toki smugi slapiu skuduru marmuzen BUTINA atsakyti.
Sarkastiskai belieka pasiulyt Makronui atsiverst i Islama, kad ismust pagrinda teroristams degint krikscioniu baznycias. Nieko kito franku ir galu palikuonys kaip ir nebesugeba.

le politcorect       2019-04-16 6:34

Delpiai ir elertė lrt krykštauja jog tipo didesniąją dalį katedros pavyko išsaugoti, tačiau cnn ir le monde rašo visiškai kitaip- 2000 C temperatūroje kalkių skiedinys rišantis plytas perdegęs ir mūro likučiai gali griūti bet kada. Internete yra gaisravietės foto iš oro.
Tai visiškai nepanašu į “didesniąją išgelbėtą dalį”.
Taip pat yra daig gaisrininkų interviu. Juose nėra jokio optimizmo, kurį transliuoja lietuviškos propagandos ruporai. Koks gali būti optimizmas, kada bažnyčipje buvę metaliniai daiktai ir konstrukcijos tiesiog išsilydė?

Kas       2019-04-16 6:17

sunaikinta ir kas sunaikino.O ka galima galvoti apie gaisra, kuris sunaikino Dievo Motinos katedra pries pat svarbiausia kataliku ir krikscionybes svente?Tuo labiau, buvo informacijos, kad Prancuzijoje tai jau ne pirmas kartas, kai naikinamos baznycios ir smurtaujama pries krikscionis.

Refug ibn Babay       2019-04-16 5:34

Per pastaruosius keletą mėn. Prancūzijoje buvo padegta apie 40 katalikų bažnyčių ir katedrų. Oficialiai-  visos sudegė “niatyčia”.

Chingishan       2019-04-16 5:15

Tai simbolis idiotams kurie renka pederastus ir jų rėmėjus į valdžią. Tik visiškas LGBT+ organizacijos ir jų ideologijos draudimas, bei jų remėjų persekiojimas ir finansavimo uždraudimas pakeistų padėtį.
Dabar gi liberast-fašistai siautėja- mol krikščionybė nepritaria pederastų santuokoms- todėl reikia ją sunaikinti ir tokie kaip mikrobas prie to aršiai prisideda nieko nedarydamas kai persekiojami krikščionys ir deginamos jų bažnyčios.


Rekomenduojame

Kun. Juan-Carlos Iscara. Humanistinis pacifizmas

Roberto de Mattei. EP rinkimai „didžiojo pakeitimo“ strategijos šviesoje

Gediminas Merkys. Apie rezonansinį įvykį, arba Kas nutiko mūsų prokurorams?

Kęstutis Girnius. Gabrielius Landsbergis turi atsistatydinti

Gitanas Nausėda. Visi žmonės turi teises

Dykumos tėvai. Kaip apibūdinti tėvystę ir jos praktikavimą?

Algirdas Endriukaitis. Gal nevėlu prašyti atleidimo už tokį savo prigimimą?

Rasa Baločkaitė. Jurbarkas

Algimantas Rusteika. Apie tvarką ir teisingumą

Geroji Naujiena: „Aš esu su jumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos“

Vitalijus Balkus ir Algis Avižienis „Iš savo varpinės“: Vladimiras Putinas „susiformavo“ Vokietijoje

Povilas Gylys. Įsisteigė dar viena individualistine filosofija besivadovaujanti partija

Darius Kuolys. Citatos (ii)

Rasa Čepaitienė. Kolonizuota valstybė? Lietuvos politinės ekonomijos bruožai (II)

Vidmantas Valiušaitis. Ką gi, turim prezidentą. Koks pozityvas?

Algimantas Rusteika. Apie orumą ir ne apie tai

Audrius Bačiulis. Kuo skiriasi patyręs politikos vilkas nuo kofeininio savimylos

Vytautas Rubavičius. Virš Lietuvos pakibo „tuščio lapo“ politika

Vytautas Radžvilas. Padėkos žodis

Rasa Čepaitienė. L

Arvydas Šliogeris. Ekrano valdoma parazitų civilizacija

Ramūnas Aušrotas. Apie Radžvilo komiteto rezultatus ir perspektyvą

Romualdas Ozolas. Riba

Darius Kuolys. Citatos

Vytautas Sinica. Osana in excelsis!

Rinkimai: pirmosios išvados

Liudvikas Jakimavičius. Ką apie Lietuvą sako rinkimų rezultatai

Andrius Švarplys. Tai į vienus vartus?..

Skelbiami rinkimų į EP rezultatai (papildyta nuoroda į visų ES šalių rezultatus)

Prezidento rinkimų rezultatai: du iš trijų balsavusiųjų valia naujuoju Lietuvos Respublikos prezidentu išrinktas Gitanas Nausėda. Sveikiname!

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.