
„Mikriukus“ valdžia iš šiauliečių atima viduržiemį, per pačius šalčius. Kitų metų vasario pirmąją mikroautobusai nebevažinės, nes Šiaulių socialdemokratai su visų mylimu Seimo nariu Edvardu Žakariu priešakyje nutarė keleivių ir verslo įmonių sąskaita gelbėti „Busturą“. Belieka spėlioti, kiek keleiviams kainuos visuomeninio vežėjo reforma pagal Kauno mokslininkų paruoštą studiją, kai žmones iš miesto pakraščių iki artimiausios autobuso stotelės pavėžės „ simpatijų“ konkursus laimėję mini vežėjai, t.y. po priverstinio persėdimo iki galutinio tikslo važiuosime už 4 ar 5 litus?
Siūlau totalizatorių, nes reformų valdžia imasi nepasitarusi su rinkėjais ir nepateikusi jokių paskaičiavimų. Tad kai rinkimai pasibaigia, nebereikia nei verslo remti, nei darbo vietų kurti, nei žmogų svarbiausiu vadinti. Skęstančiųjų gelbėjimas – pačių skęstančiųjų reikalas. Tad rinkime parašus daugiabučiuose, stotelėse, darbovietėse ir t.t. bei reikalaukime išsaugoti mikroautobusų maršrutus. Kol didieji autobusai turi mažuosius konkurentus, tol rinka reguliuoja bilietų kainas.
GELBĖKIMĖS PATYS.
Protesto akcijų organizatorių kontaktiniai telefonai – 864022452, 862431674.
P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam
Parašyk komentarą
Komentarai
Investicijų projektas arba studija:
dokumentas, finansiškai (ekonomiškai), techniškai ir socialiai pa-grindžiantis investavimo tikslus.
Sprendžiant iš rezultatų, Kauno mokslininkai nevykdė studijos reikalavimų.
Tam ir naikina, kad galėtų netrukdomai kelti kainas.
Klaipėdos liberalai gudresni,ne tik panaikino “mikriukų“maršrutus,bet ir autobusų maršrutus “suskaldė”.Priversti keleiviai dabar važiuoti su persėdimais.
Nuo to kenčia visi,kiek laiko sugaištama.Ponams-šuleriams tai ne motai,važinėja
valstybiniu transportu,nieko nekainuoja.Vargšai moka dvigubai.Dar žada kelti
bilietų kainas…