Naujienos

Sesuo Nijolė Sadūnaitė: Aš tik už Naglį Puteikį, nes mums reikia moralaus žmogaus

Saulė Matulevičienė   2014 m. vasario 28 d. 1:16

54     

    

Sesuo Nijolė Sadūnaitė: Aš tik už Naglį Puteikį, nes mums reikia moralaus žmogaus

Kodėl šiuose Prezidento rinkimuose Jūs remiate Naglio Puteikio kandidatūrą?

Visų pirma todėl, kad jis buvo už Garliavos vaiką, prieš jo skriaudimą, prieš prievartą. Ir už jo moralines savybes. Dar už tai, kad jis išėjo iš konservatorių, kurie persivertė nežinia į kurią pusę, kartu su socialdemokratais. Mums reikia moralaus žmogaus. Jei žmogus bus moralus, sąžiningas, tai jam ir Dievas padės.

Kartais kaip tik jam papriekaištaujama, kad jis lyg ir nepakankamai gina krikščioniškąsias vertybes?

Nesąmonė. Krikščioniškos vertybės ir yra moralė. Krikščionis ne tas, kuris šaukia „Viešpatie, Viešpatie“, o tas, kuris vykdo Dievo valią, kuris už moralines vertybes. O jis už šeimą, už teisingumą. Jis kovoja prieš tą neteisingumo bangą, kylančią iš mūsų oligarchų ir valdžios. Mums tai svarbiausia. Aš tik už Naglį Puteikį balsuosiu.

Daug kalbame apie tautines vertybes – jos, be abejonės, labai svarbios, bet ar įmanoma jas ginti nesirūpinant mažaisiais, skriaudžiamaisiais?

Pasakyta: „Kas ištikimas mažmožiuose, tas ištikimas ir didžiuose dalykuose, o kas nesąžiningas mažmožiuose, tas nesąžiningas ir dideliuose dalykuose.“ (Lk 16, 10)

Jeigu žmogus neabejingas skriaudžiamiems, paprastiems žmonėms, tai rodo jo užsigrūdinimą, drąsą. Iš jų nelaimių biznio nepadarysi, priešingai – už tai tiktai į kuprą gausi. Bet jeigu neginsi teisingumo, žmonių, vaikų teisių, nebus ir moralinių vertybių.

Mums nereikia tokių, kurie pakišus pinigų arba pagrasinus neria į krūmus, kelia rankas aukštyn. Tik drąsus žmogus atsilaiko.

Viskas prasideda nuo mažų dalykų. Kaip Andrius Kubilius sako: „Kas man ta mergaitė – man elektrinė svarbu.“ Arba Dalia Grybauskaitė:  „Kas man ta mergaitė, yra Lietuvoje svarbesnių dalykų.“

Nėra svarbesnių dalykų – jeigu nusigręži nuo vaiko, esi nulis. Man žmonės, kurie nusigręžia nuo vaiko, išsibraukia. Tegul jie eina kiaulių šerti, karvių ganyti, bet ne į Prezidentus. Aš niekada už juos nebalsuosiu.

Man Naglis Puteikis labai patinka.

Mums dabar reikia stebuklo, kaip Sausio 13-ąją. Prašykime, ir gausime.

Kalbino Saulė Matulevičienė

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

stasys        2014-05-4 8:39

Balsuokite tik uz Naglį PuteikĮ

Lora       2014-03-2 17:55

tinkamą žmogų Naglis pasirinko reklamai. Nieko prieš jį neturiu, bet neturiu 100 procentinio pasitikėjimo, todėl už jį nebalsuosiu. Tik už Z.Vaišvilą, jei jis bolotiruosis, nes el. remiamų sąraše jo kol kas nėra. Idomu kodėl, juk jis jau registravosi VRK?

Lora       2014-03-2 17:52

Zigmo Vaišvilos internetu negalima paremti, nes jo nėra sąraše. Gal kas žino kodėl. Kaip matote, Puteikis ne per daugiausia balsų turi. Net Zuokas, tas abonentas, turi daugiau. Žmonės, balsuokite už Puteikį ir vėl bus kaip visada. O jei balsuosit už Z. Vaišvilą, laukite permainų, jei jo tik iki rinkimų neištiks kokia avarija, ar sriuba nebus užnuodyta. Ji ir yra tikroji grėsmė dabartiniams . Pagalvokit, tautiečiai.

Kaip        2014-03-2 10:11

Puteikis del zemes nepardavimo uzsienieciams. Vaisvila situo klausimu aiskus visa laika kovojo tautos puseje. Ir kaip Puteikiui su anglu kalba , niekas peparaso

Puteikiui N.       2014-03-1 17:02

gerai,paklausiu konkreciau.
kaip jus balsavote uz tuos siaubingus ,,Zemes Gelmiu istatymo pakeitimus ir papildymus’‘? ,,uz’’ ar ,,pries’‘

Naglis Puteikis       2014-03-1 16:15

Šiaurys     2014-02-28 16:50
Būtų įdomu sužinoti “Klaipėdos laivų remonto” bendrovės buvusių darbuotojų nuomonę apie N.Puteikį, kuris ten direktoriaudamas už centus supirko iš darbuotojų bendrovės akcijas, po to netrukdė Lubiui ir Dargiui prichvatizuoti tą bendrovę. Dabar N.Puteikis galimai yra solidaus akcijų paketo savininkas, o bendrovė yra keleivinių laivų terminalo valdytoja ir miesto centre esančios brangiausios žemės savininkė. Įdomu, u- kiek dabar parduotų tą paketą ponas Puteikis ir kelių tūkstančių procentų pelną gautų. Sako, nepadoru svetimus pinigus skaičiuoti, o apgautus žmones gal vis tik galima užjausti.

N.P.: mane Brazausko nurodymu Turto fondas ir išmetė iš direktorių po to, kai per ketverius metus grąžinau visas pirmtakų skolas - penkiolika mln.Lt. O išmetė dėl to, kad nuolat rašiau skundus, kad Lubys su Dargiu nori gamyklą prichvatizuoti pusvelčiui. Jokio paketo neturiu, turiu keliasdešimt akcijų, tai 0,01 proc.akcijų, o visą paketą - devyniasdešimt penkis proc. akcijų turi Achema su Dargiu, likusias turi darbininkai ir darbuotojai.

Naglis Puteikis       2014-03-1 16:08

kajus     2014-02-28 17:43
Atitarnaves 19 metų kandidatas suprato,kad ne tuose ratuose važiuoja.Išejes iš partijos atsiduso :“galesiu po 19 metų ramia sažine pirmą kartą švęsti vasario 16” d.ištrauka iš kandidato pasisakimo.Trepsi vaikinas gal išgelbes savo gimtąją partiją kurios akumoliatoriai visiškai nusede ir laikas juos išmęsti į šukšlyną, skęstantis griebiasi šiaudo.

N.P.: kai įstojau į TS-LKD 1995, tai ji buvo gera, švari, demokratiška partija, bet pamažu maždaug nuo 2003 ji pradėjo degraduoti ta prasme, kad nors deklaravo patriotines ir bendražmogiškas vertybes, bet pradėjo elgtis priešingai, o tuo nariu, kurie kritikavo slydimą nuo vertybių, pradėjo uiti, persekioti, išstumi ir mesti iš partijos. Kovojau prieš dviveidiškumą kol buvo bendražygių - visuose TS-LKD tarybos posėdžiuose apie tai kalbėjau, bet šalininkai tirpo, kol paskutiniajame tarybos posėdyje likau vienintelis balsavęs prieš nedemokratiškos ir nekrikščioniškos Grybauskaitės iškėlimą į Prezidentes ir likau vienintelis toje taryboje balsavęs už referendumą dėl žemės. Tik tada ir išėjau.

Naglis Puteikis       2014-03-1 16:02

Idomu?  2014-02-28 3:11
Kodel p.Puteikis niekur nekalba zemes ir lito klausimais? Kodel vengia siu temu?

N.P.: esu atsakęs į klausimą dėl lito: kiskime, o jei nepavyks pakeisti ES nuostatos dėl euro privalomo įsivedimo visoms ES šalims, tokiu atveju įsiveskime paskutiniai, ir būtinai tik po Lenkijos.

Naglis Puteikis       2014-03-1 16:00

Man     2014-02-28 13:18
Naglis Puteikis taip pat labai patinka,bet būti prezidentu to maža.Brazauską rinko pagal patikimą ir pečių plotį,moterys alpdavo prie balsadėžių skubėdamos su meile pabalsuoti ir kad tik pirmiau už kitą:)Puteikis neatsako į dalį esm inių klausimų, ar atsako miglotai.Yra surašyti klausimai,tegul į juos atsako už tuos savo atsakymus prisiima atsakomybę.Balsavimai seime būdavo kitais klausimais ne tokie kokie bus atsakymai ir tada klausimas kyla kur tikroji tiesa?

N.P.: atsakau į visus klausimus trumpai, aiškiai, tiesiai, šviesiai - užduokite klausimus - atsakysiu.

Naglis Puteikis       2014-03-1 15:58

Idomu?    2014-02-28 3:11
Kodel p.Puteikis niekur nekalba zemes ir lito klausimais? Kodel vengia siu temu?

N.P.: Visur piktinuosi tuo, kad LT nomenklatųra priešinasi referendumui - viuose straipniuose, interviu ir visur, kur pasisakau per TV. Be to pasirašiau už referendumą dėl žemės, inicijavau kartu su kitais Seimo nariais Seimo nutarimo projektą kad Seimas skelbtų referendumą dėl žemės- pasirašiau šį teikimą.

Naglis Puteikis       2014-03-1 15:56

taigi straipsnis apie Puteiki     2014-03-1 0:47
,,Kodėl užmiršote Seimo nario N. Puteikio balsavimus - už Visagino AE,
prieš referendumo įgyvendinimą,už skalūnus,pabėgo iš Seimo balsuojant už euro įvedimą ir tyli dėl to. Žodžiu, vien balsavimai už pagrindinius sisteminius klausimus.Tai kodėl jį vadinate nesisteminiu kandidatu?’’ ???

N.P.: balsavau už Visagino AE, bet tai nesuteikia Jums teisės klaidinti dėl kitų dalykų: nebalsavau už skalūnus, nebalsavau už eurą, pasirašiau už referendumą dėl žemės, inicijavau kartu su kitais Seimo nariais Seimo nutarimo projektą kad Seimas skelbtų referendumą dėl žemės- pasirašiau šį teikimą.

taigi straipsnis apie Puteiki       2014-02-28 23:47

,,Kodėl užmiršote Seimo nario N. Puteikio balsavimus - už Visagino AE,
prieš referendumo įgyvendinimą,
už skalūnus,
pabėgo iš Seimo balsuojant už euro įvedimą ir tyli dėl to.
Žodžiu, vien balsavimai už pagrindinius sisteminius klausimus.
Tai kodėl jį vadinate nesisteminiu kandidatu?’’ ???

Nora       2014-02-28 22:32

Niekaip nesuprantu, ko čia pykstama ant Puteikio. Kodėl ne ant Grybauskaitės, Balčyčio, A. Paulausko, Zuoko? Ar anie geriau?

pastoviai       2014-02-28 20:15

neleidziama reitinguoti

gudi giria       2014-02-28 20:10

pirma kart nusivyliau sadunaite kiba paseno nezinau,cia tas pat,kaip is komunisto padaryti tautininka,nors vardan komunizmo galima pabuti ir tautininku.i partizanu gretas irgi ejo izdavikai raudoniai,kad pasiektu tiksla,taip ir jus puteikis buvo ruosemas norint laimeti reike ilgai ruosti zmogu,cia ne buriui partizanu,o visai lietuvai reike izdurti,kaip as sakau kuo toliau nuo sisteminiu tuo geriau ir nerinkti esanciu valdzioje mano tikru isitikinimu yra siuo metu du zmones,tai Zigmas Vaisvila ir Rolandas Paulauskas,tai va mielieji tautieciai tokios tokeles

To "tiesos"       2014-02-28 17:49

‘vardą’ pasirinkote visiškai netinkamą - šiame pilietiniame portale telkiasi tie, kurie reikalauja Tiesos pasiremdami pamatine prielaida: viskas keisis tik tada, kai politikos pagrindu taps tiesa, o politikai sieks likti ištikimi jai, ją ginti, ir iš visų jų bus reikalaujama to paties.
Taigi politika be moralės negalima.

Ponas Juozai.       2014-02-28 16:53

Didelis tavo noras pa=eminti Zigmą V.,gal esi kieno nors sarginis šunelis,bet jau rašant,reikėtų pasidomėti,kokias pareigas ėjo Zigmas būdamas valdžioje.O dabar,kaip rusai sako “i smieh,i grieh”.O lietuviškai,“nei į tvorą,nei į pagalį”.

kajus       2014-02-28 16:43

Atitarnaves 19 metų kandidatas suprato,kad ne tuose ratuose važiuoja.Išejes iš partijos atsiduso :“galesiu po 19 metų ramia sažine pirmą kartą švęsti vasario 16” d.ištrauka iš kandidato pasisakimo.Trepsi vaikinas gal išgelbes savo gimtąją partiją kurios akumoliatoriai visiškai nusede ir laikas juos išmęsti į šukšlyną, skęstantis griebiasi šiaudo.

to Marija       2014-02-28 16:33

ne tik del euro.Puteikis netycia balsavo ir PRIES referenduma
,,netyčia paspaudžiau mygtuką PRIEŠ tai, kad būtų sumažintas referendumui reikalingų parašų kiekis nuo 300 iki 100 tūkstančių’‘

Arūnas > Tiesos       2014-02-28 15:58

Na ,vien iš tavo chamiškos retorikos galima suprasti, kas per tipas esi. Matosi, kad tamsta ne tik chamas, bet dar ir susipykęs su protu, nes su tokiais savo komentarais, mums tik padedi atsirinkti, kas yra kas.

Marija       2014-02-28 15:57

Labai geras komentaras info 09:16. Paskaitykit atidziai. As neturiu pries Puteiki tikrai nieko, bet jis, kaip politikas, dar silpnas ir prezidentui dar jis nedaauges. Kad dalyvavo Garliavos ivykiuose, tai nereiskia, kad jis gali vadovaut saliai. Sadunaite cia persistenge. Kodel Puteikis vengia kalbet apie zemes pardavima ir eura? Jis pats balsavo uz euro ivedima, reiskia uz musu nuskurdima visiskai. Pasiziurekit, kiek spaudos konferenciju zemes klausimu, o dabar ir pries eura, surenge p.Vaisvila. Jis solidus, ryztingas, ne bailys. Jis visom keturiom uz zmones. As tai siulyciai Puteikiui ir Vaisvilai susitart, kuris kandidatuos. Abu turi nemaza palaikyma. Nes po to gali vel grybu panele isskiepyt(nes uzpakalis didelis) i prezidento kede. Tada jau mjms krachas tikrai. Susimastykit.

Šiaurys       2014-02-28 15:50

Būtų įdomu sužinoti “Klaipėdos laivų remonto” bendrovės buvusių darbuotojų nuomonę apie N.Puteikį, kuris ten direktoriaudamas už centus supirko iš darbuotojų bendrovės akcijas, po to netrukdė Lubiui ir Dargiui prichvatizuoti tą bendrovę. Dabar N.Puteikis galimai yra solidaus akcijų paketo savininkas, o bendrovė yra keleivinių laivų terminalo valdytoja ir miesto centre esančios brangiausios žemės savininkė. Įdomu, u- kiek dabar parduotų tą paketą ponas Puteikis ir kelių tūkstančių procentų pelną gautų. Sako, nepadoru svetimus pinigus skaičiuoti, o apgautus žmones gal vis tik galima užjausti.

Tiesos       2014-02-28 15:33

patarimas sesei Sadūnaitei: “kai kalbi žmonėms, primink jiems, kad Moralė ir politika — nesuderinami dalykai. Žmonės to nežino ir balsuoja už politikus pagal jų kalbas, kurias tie pasako apdairiai parinkę TEMAS. Ar pati žinojai, kad Naglis senas politikas - egoistas (!) ir partinis funkcionierius. Tavo žodžius jis jau “įsidėjo į rėmus” ir naudos, kur tik galės.
Tavo žinios taps pilnesnės pastarus su tais, kurie su juo DIRBO.
Darbas ir kalbos iš TV ekrano toli gražu nėra tas pat. Tikintys Tavimi tiki. Išgirdę Tave jie nebesvarsto. Atmink tai.

savanore       2014-02-28 15:13

,,Jei “nesisteminiai” nesugebės susivienyti ir palaikyti kovoje vieną, sistema laimės, galima sakyti, jau laimėjo. Neabejoju, kad šansų prieš dabartinę monarchę turi tik gerb. Z. Vaišvila. Jei jo nebus, jei paleisime turgų koks dabar vyksta, į rinkimus net eiti neverta – farsas masėms, nieko daugiau.
P.S. Kas iš tiesų pavojingas sitemai, matome iš to kas bandoma padaryti su gerb. Signataru. Kaip žmonės to nesupranta?’‘pritariu

Domis       2014-02-28 15:07

Kiekvieno mėnesio 17d,beveik 2 metai? Galbūt Jūs SISTEMAI klestėti netrukdote? Nei V.Lansbergis,R Juknevičienė AKubilius Jūsų rusų agentais ir kitokiais epitetais neišvadino.Juk ir V,lANSBERGIS Garliava domejosi

Tiesos       2014-02-28 14:59

moralė ir politika — nesuderinami dalykai.

Taigi       2014-02-28 13:55

Kam rūpi už ką ta pamišėlė balsuos.

Alio!!!       2014-02-28 13:52

Paskaičius ekspertuose Z.Vaišvilos straipsnį ir komentarus po strapsnio - tvirtai apsisprendžiau balsuoti tik už gerbiamą, nuoseklų, išmintingą ir drąsų kandidatą Zigmą Vaišvilą. Bijau, gal ir klystu, bet daug kur skaičiau pamąstymus, kad gerb. Naglis gali būti konservų Trojos arklys. Tada jau geriau Rolandas Paulauskas, jeigu ne Zigmas Vaišvila.

Nepykit       2014-02-28 12:25

gerbiamas Nagli,kad žmonės taip rimtai knibinėjasi visur,jie taip pat jaučia atsakomybę.Pasirinkimas tai labai rimta kiekvieno atsakomybė,todėl turi būti pasverti visi už ir prieš.Vertinti reikia ne pagal simpatijas bet jau galvojant apie prezidento pareigas ir pagal kiekvieno kandidato asmenines savybes vertinti jo galimybes duoti didžiausią naudą Tautai-valstybei.

Man       2014-02-28 12:18

Naglis Puteikis taip pat labai patinka,bet būti prezidentu to maža.Brazauską rinko pagal patikimą ir pečių plotį,moterys alpdavo prie balsadėžių skubėdamos su meile pabalsuoti ir kad tik pirmiau už kitą:)Puteikis neatsako į dalį esm inių klausimų, ar atsako miglotai.Yra surašyti klausimai,tegul į juos atsako už tuos savo atsakymus prisiima atsakomybę.Balsavimai seime būdavo kitais klausimais ne tokie kokie bus atsakymai ir tada klausimas kyla kur tikroji tiesa?

Juozui        2014-02-28 12:11

Apie ką Jūs čia?Premjeru buvo Vagnorius.Tai nejau taip viskas maišosi?

kaunas       2014-02-28 12:01

labai bijau to, kad mūsų, mąstančiųjų, balsai nepasidalintų garbingiausiems ir tikrai verčiausiems kandidatams (gerbiamiems ir mylimiems ponams Puteikiui, Vaišvilai ar kt. ko dar nežinau). Mylimieji reikia sutarti tik dėl vieno tokio kandidato, kad jis surinktų nesistemiškai mąstančių balsus. Reikia vienytis, kitaip nelaimėsim.

moteris       2014-02-28 11:57

Skaityk, Juknevičiene!..

Kaip pasirašyti internetu už N.Puteikį       2014-02-28 11:01

1. Paspauskite šią nuorodą https://aikis.vrk.lt/ ir prisijunkite prie savo elektroninės bankininkystės sistemos („Swedbank“ vartotojams: per aukščiau minėtą nuorodą prisijungę prie e. bankininkystės, pasirinkite nuorodą „Elektroniniai valdžios vartai“).
2. Spauskite „PATVIRTINTI“.
3. Skiltyje „Remiu“ pažymėkite „Naglis Puteikis“ ir spauskite „PAREMTI“.
4. Sistemai perklausus, ar tikrai paremti, dar kartą spauskite „TAIP“.
5. Sistemoje pamatysite patvirtinimą, kad parėmėte: ties Naglio Puteikio pavarde bus parašyta „Parėmiau“
P.S.- Pasirašyti gali ne tik mūsų šalyje, bet ir kitose šalyse gyvenantys Lietuvos piliečiai.
- Jei pasirašėte internetu, pasirašyti ant parašų lapų nebereikia, nes bus anuliuotas jūsų balsas
- Už vieną kandidatą galima pasirašyti tik vieną kartą. Tačiau galite pasirašyti ir už- kitus kandidatus.
Geriau pasirašyti internetu, nes iškart užskaito, o ranka rašant būna klaidų, tad geriau man paskambinkite, ar parašykite sms 865276250, jei kas neaišku bus toje elektroninėje bankininkystėje.
Naglis Puteikis

roma       2014-02-28 10:53

Saugok Dieve aš ne prieš Vaišvilą,bet stuburas manau vis tik tvirtesnis afganistaniečio.

Vaisvila arba Puteikis       2014-02-28 10:34

abu sie vyrai verti prezidento posto. Bet jie turi susitarti ir kandidatuoti vienam is ju. O antrasis turetu paremti ir padeti. Kitaip- mes pralaimesime.

Ponai domis       2014-02-28 10:32

Kiekvieno menesio 17d.renkames prie prezidenturos ir reikalaujame tiesos.N.Puteikis taip pat dalyvauja .Jau greit sukaks 2 metai po Garliavos sturmo.O mes nesitrauksim,o mes nenurimsim.N.Puteikis visuomet buvo su mumis.

Juozui       2014-02-28 10:28

Z. Vaišvila niekada nebuvo premjeru. Neklaidinkite žmonių ir nerašinėkite nesąmonių.

>domis       2014-02-28 10:10

Deja, bet paskui jis savo pozicijos Garliavos atzvilgiu kazkodel atsisake.Ir konservatoriu nesubure.Gal jis to visai ir nenorejo.Moralu?

Vytautas Ju.       2014-02-28 9:40

Suprantu tautinio darbo spartuolius, kurie jau balsuos už pretendentus, net nesurinkusius reikiamo parašų skaičiaus. Aš dar nežinau už ką balsuosiu, palauksiu, kol pretendentai į kandidatus taps kandidatais į prezidentus. Tiesa, parašą padėjau prie visų 10 VRK svetainėje esančių pretendentų.
O šiaip, moralių politikų ir moralios politikos pasaulyje nėra buvę, nes moralė ir politika — nesuderinami dalykai. Norint tapti prezidentu, neturint partinio užnugario, reikia vadovautis protu, o ne emocijomis (žinoma, jei iš viso įmanoma kuo nors tapti), jokie lozungai apie kovas su nomenklatūrinėmis sistemomis, su partiniais sąrašais nepadės, nes tai tėra tik skambūs, bet tušti lozungai.
Nemėgstu kartotis, bet… yra trys etapai: parašų rinkimas, balsavimas ir balsų skaičiavimas. Kaip sakė žinomas britų filosofas ir mąstytojas Tom Stoppard savo pjesėje „ Jumpers”, svarbiausias trečias etapas, nes „ne balsavimas yra demokratija, o (balsų) skaičiavimas“ (“It’s not the voting that’s democracy; it’s the counting.”)

Juozas       2014-02-28 9:26

kiekvienas rinkejas turi tureti savo argumentuota nuomone uz kuri kandidata balsuoja. Kai Z.Vaisvila buvo premjeru atvaziavo i rajona su didziule apsaugos palyda, masina su svytuleliai priekyje, masina su svytureliais gale, o premjero masina viduryje. Su didele arogancija saleje susitiko su savivaldybes darbuotojais. Tas susitikimasd su Vaisvila visam laikui primena jo pasiputeliskuma, kalbos zodziai tesiami ir mintis sunkiai destoma. Is visu renkuosi tvirta, sazininga ir aiskiai kalbanti, nebijanti partiniu klanu, o ir imponuojanciai atrodanti Nagli Puteiki. Jis gedos pasaulio valstybese nepadarys. Jis arti liaudies ir jos balsa girdi. Sekmes Nagliui Puteikiui ir mes- rinkejai nesiskaldykimes, o likusieji turi buti savikritiski ir buti Puteikio rinkimu komandoje tada jie is tiesu irodys savo demokratiskuma.

domis       2014-02-28 9:18

Deja,trumpa atmintis. Juk p. V.LANSBERGIS irgi domėjosi Garliavos įvykiais,piktinosi,gynė.Mąstantys,dori konservatoriai,socdemai jau prieš kelis mėnesius galėjo susiburti į atskirą Seimo frakciją.

o šiuo metu:       2014-02-28 9:16

Zigmantas Balčytis 1 417

Linas Balsys 601

Kristina Brazauskienė 120

Dalia Grybauskaitė 6 395

Vladas Lašas 1 131

Artūras Paulauskas 495

Rolandas Paulauskas 439

Naglis Puteikis 596

Bronis Ropė 321

Valdemar Tomaševski 66

Artūras Zuokas 1 152

Informacija iš http://www.vrk.lt/aikis

To -       2014-02-28 9:11

Taip,    2014-02-28 9:32

moralė yra visko pagrindas, tačiau ar užteks moralinių jėgų, kovojant su moralę paminusiais, tačiau dideles galias sukoncentravusisis niekšais.

Žinokit, kad vienas lauke ne karys. Jegu žmonės ne išeis į gatves ir ne palaikys Naglio Puteikio tai taip ir bus - ne karys. Mes Lietuvos piliečiai turim padėti Nagliui visų pirmą surinkti tuos nelemtus 20 000 parašų. Kas gali turi paremti finasiškai. Jeigu mes padėsim Nagliui laimėti balsuodami už jį tai nepadė Grybauskaitei ir jos surinkti milijonai. Visi kam rūpi mūsų ir mūsų vaikų gerovė todėl balsuokime už Lietuvą, už Naglį Puteikį. Mes su Dievo pagalba nugalėsim visus Lietuvos priešus.

Sesuo       2014-02-28 9:08

Sadūnaitė yra bene tikriausias nūdien Tiesos šauklys ir garantas. Ačiū JAI už aiškią poziciją, kuria TAUTA, jei nedegradavo iki pitekantropų būklės, turi vadovautis.

Jei jums idomu,       2014-02-28 8:48

tai N.Puteikis pats rinko parasus referendunui del zemes.

Žinau už ką       2014-02-28 8:39

Manau, kad visus svarbiausius dalykus suminėjo sesuo Nijolė. Kas už skriaudžiamą  - tas už Dievą ir Tiesą. Kas mums iš to, kad kažkas iš daugelio besisiūlančių į Prezidentus giriasi Briuselio koridorių išplanavimo pažinimu, dar kažkas - mitologinėmis kovomis su neįvardintais oligarchais ( kur tie - nukautieji? ). Visa tai - apnašos, drumzlės, skirtos lengvatikiams. Kaip tik reikia žmogaus nesisteminio, nesivalkiojusio tais europiniais koridoriais. Tokio, kuriam širdį dėl Lietuvos skauda, o ne dėl Briuselio rompėjų nuomonės apie mus. Aš - tik už Naglį Puteikį!

Taip,       2014-02-28 8:32

moralė yra visko pagrindas, tačiau ar užteks moralinių jėgų, kovojant su moralę paminusiais, tačiau dideles galias sukoncentravusisis niekšais. Dabar laimėti gali tik tas, kas sugebės pakelti Tautą. Niekas vienas nieko esminio nepadarys.- jis bus suvalgytas.

Anikė       2014-02-28 8:23

Manau,toks tokį supranta,nes abu nemažai patyrė patyčių ir iš kairės,ir iš dešinės,nepasiduoda provokacijoms,išlieka sąžiningi savo principams.Moralūs
žmonės nepasiduos įvairiausio plauko gundymams,nes šeimoje gautos nuostatos tvirtos.Sėkmės.

info       2014-02-28 8:16

Busimieji balsuotojai!Gerai pagalvokite,kodel N.Puteikis tik paskutiniu momentu isoko i rinkimu traukini , isstodamas is partijos.Ar tai nebus atsarginis konservu ejimas?nesu pries si zmogu, bet reikia stipraus zmogaus,kuris sugebetu kautis su musu sali apsupusiais rykliais.Buvimas Garliavoje dar nereiskia,kad uztenka savybiu reikalingu salies vadovui.
pagalvokite, kodel butent jis taip stumiamas i si posta,kodel taip bijoma Z.Vaisvilos ir nubalsuosite teisingai.

sutinku       2014-02-28 6:17

su kiekvienu gerbiamos Nijolės Sadūnaitės žodžiu.  Už N . Puteikį , nes jis doras Žmogus - išgirdo Garliavos vaiko pagalbos klyksmą, pamatė kaip plikis isirėžęs nešė skaudžiai sukryžiuotomis kojomis klykiantį vaiką į pražūtį. Akliems ir kurtiems - invalidams (dvasios driskiams) ne vieta prezidentūroje.

Aud       2014-02-28 5:35

Nelabai tikiu, kad buvo pasakyti   butent tokie zodziai “kas man ta mergite”...
Manau,,kad   moraliu zmoniu yra daug, bet ar visi jie gali buti prezidentais,
Juk reikia daugelio kitu saybiu…Pirma karta nusivyliau Sadunaaite

Canada       2014-02-28 2:18

Cia solidi parama. Mano tevukus tremtinius po tokios Sadunaites kalbos Puteikis jau turi.

Idomu?       2014-02-28 2:11

Kodel p.Puteikis niekur nekalba zemes ir lito klausimais?Kodel vengia siu temu?


Rekomenduojame

Povilas Urbšys. Velniava slypi detalėse

Vytautas Vyšniauskas. Sustabdyti nacizmą gali tik nacionalizmas

Lidžita Kolosauskaitė. Pasaulinės galios tendencijos

Arnoldas Aleksandravičius. Mėgėjiškos Kremliaus klastotės

Geroji Žolinės Naujiena: Laiminga įtikėjusi

Algirdas Endriukaitis. Susidorojimo potekstė – ne demokratija ir procedūros, o Lietuvos valstybės likvidavimo judesys

Nuo bačkos. Dr. Nerijaus Mačiulio tiesa: progresą paneigti sunku – gyvename vis geriau ir geriau

Advokatas Saulius Dambrauskas Kauno merui V. Matijošaičiui: Išsaugokime unksmingąją seno miesto dvasią (papildyta)

Bronius Puzinavičius. Ar tikrai Lukiškių aikštė formuojama kaip pagrindinė reprezentacinė Lietuvos aikštė su laisvės kovų memorialiniais akcentais?

Geroji Naujiena. „Drąsos! Tai aš. Nebijokite!“

Raimondo Kuodžio „laimės išklotinė“

Vytautas Vyšniauskas. Kas laukia kairiojo liberalizmo nūdien brandinamų vaisių?

Ekskomunika korumpuotiesiems ir mafijozams

Rimas Norvaiša. Kada mokyklose pradėsime mokyti matematikos?

Lesbiečių pora tapo populiaraus „Disney“ filmuko vaikams herojėmis

Verta prisiiminti. Aras Lukšas: Neramus 1935-ųjų rugpjūtis

Lietuva – tarp mažiausiai vaikais besirūpinančių pasiturinčių pasaulio šalių

Dalius Stancikas. Kūnas ir dvasia

Vytautas Radžvilas. Premjero ekonominės įžvalgos neabejotinai vertos Nobelio premijos

Vytautas Vyšniauskas. Demokratijos išbandymas sąžiningumu ir N. Putinaitės rusenanti veidmainystė

Kuo lietuvių ir užsienio auditorijai svarbus prezidentas Kazys Grinius?

Algimantas Rusteika. Nereformų metas

Bronislovas Burgis: mokytojai – niekinami ir pažeminti

Lietuva EK įteiks kone 39 tūkst. piliečių parašų už prigimtinę šeimos ir santuokos sampratą įtvirtinančius apibrėžimus

Sovietų pastangos panaikinti santuoką

Algimantas Zolubas. „Kryptis Lietuva“ – kada valstybės galvos liausis kiršinti tautą?

Audrius Jurgelevičius. Struktūrinės švietimo reformos „iš po skverno“ – mokytojams nulis eurų ir atleidimai!

Nerija Putinaitė susirūpino diskusijų kultūra: „Vietoje diskusijos – asmeniškumais persmelkta kova be taisyklių“ (papildyta)

Tyrimas: vis daugiau amerikiečių įžvelgia Rusijos grėsmę ir pritaria teiginiui, kad JAV turėtų ginti Baltijos šalis

Tomas Viluckas. Gyvenimą supratęs kaip atvirumą

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.