Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Solidarizavimasis su „Hamas“ teroristais taikos neatneš

Tiesos.lt siūlo   2014 m. liepos 27 d. 17:59

19     

    

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Solidarizavimasis su „Hamas“ teroristais taikos neatneš

DELFI.lt

Štai ir sužinojau, kad negaliu net morališkai remti savo Izraelyje gyvenančių draugų, o mano nuomonė, kad ši šalis turi teisę gintis nuo teroristų, netgi nėra nuomonė, bet beveik karo nusikaltimas – tą pabandė įrodyti Irane kurį laiką gyvenusi TSPMI doktorantė Ieva Koreivaitė, pratęsdama Kęstučio Girniaus priekaištus neskubančiai smerkti Izraelio Lietuvos valdžiai bei piliečiams.

Kitaip nei šiedu mano labai gerbiami autoriai, nė ne ketinu demonstruoti tariamo objektyvumo. Jokių čia „viena vertus, kita vertus“. Net ir dauguma Izraelio kritikų pripažįsta, kad „Hamas“ yra teroristinė organizacija, nepasižyminti ypatingu jautrumu rinkdamasi savo išpuolių taikinius. Sąmoningai nutylima, kad pastarasis konfliktas įsiplieskė po to, kai trys Izraelio paaugliai, kurie dingo birželio mėnesį, buvo rasti negyvi Vakarų krante, netoli Hebrono. Keršydami už Naftali Frenkelio, Gilado Shaaro ir Eyalo Yifracho nužudymą keli radikalūs žydų nacionalistai nužudė 16-metį palestinietį Mohammedą Abu Khudairą. Izraelio policija sulaikė šešis asmenis, kurie įtariami pagrobę ir nužudę Palestinos paauglį, o „Hamas“ nė nebandė apsimesti, kad smerkia žydų jaunuolių žudikus.

Net ir tuo metu, kai Izraelio politikai būdavo linkę nusileisti tarptautinės bendruomenės spaudimui ir sutikdavo derėtis su palestiniečiais, „Hamas“ neatsisakė savo pagrindinio viešai deklaruojamo tikslo – visiško žydų valstybės sunaikinimo. Adolfo Hitlerio XX a. sugalvotas „žydų klausimo sprendimas“, kurį dabar vadiname Holokaustu, „Hamas“ kontroliuojamame Gazos ruože minimas su neslepiama simpatija, o 2001 m., išgirdę apie Rugsėjo 11-osios tragediją Jungtinėse Amerikos Valstijose, palestiniečiai išėjo į gatves švęsti.

K. Girnius siūlo Izraeliui, „jei reikia rinktis tarp savo karių ir civilių gyventojų gyvybių, teikti pirmenybę civiliams“. Dauguma eilinių „Hamas“ teroristų nevilki karinių uniformų, negyvena kareivinėse ir nevažinėja gatvėmis tankais. Jie ne tik atrodo kaip civiliai, bet ir gyvena civilių gyvenimą savo namuose su žmonomis ir vaikais, retkarčiais paleisdami vieną kitą nevaldomą raketą į žydų miestus. Tai reiškia, kad K. Girnius siūlo teikti pirmenybę teroristų gyvybės išsaugojimui.

Jo pasiūlymas „kovoti atsargiau, pasikliauti pėstininkais, kurie gebėtų surasti ir pulti ginkluotus „Hamas“ narius“ tokiu atveju nepakankamas, nes, vos tik ginkluotas „Hamas“ narys padeda automatinį šautuvą į rūsį po savo vaikų miegamuoju, jis vėl tampa visišku civiliu, kurio nevalia šiaip nei iš šio, nei iš to pulti. Reikėtų siųsti jam registruotu laišku kvietimą į apklausą ir, jeigu teiksis atvykti, mandagiai per vertėją pasiteirauti, ar kartais anądien nesudalyvavo galimai teroristiniame išpuolyje. O jei neatvyks, bus galima išsiųsti pakartotinį šaukimą su atsargia užuomina apie atsakomybę už neatvykimą.

Europos kairiųjų nuostata išvaduoti asmenį nuo atsakomybės už savo sprendimų pasekmes, kaltinant dėl jų nepalankias socialines sąlygas, išsilavinimo stoką ir išnaudotojišką kapitalistinę visuomenę, teikia pirmenybę teroristams ne tik prieš uniformuotus karius ir pareigūnus, bet ir prieš jų aukas. Todėl Lenkijai teks mokėti Europos žmogaus teisių teismo priteistas kompensacijas Gvantanamo įlankos bazėje šiuo metu kalintiems Abu Zubaydah ir Abd al Rahimui al Nashiri, o netrukus gal ir Lietuva bus panašiai nubausta už bendradarbiavimą su sąjungininkais amerikiečiais. Beje, abiem kompensacijas gausiantiems įtariamiesiems už terorizmą gresia mirties bausmės.

Teroristai visame pasaulyje kuo puikiausiai išmoko naudotis vakarietiškais žmogaus teisių apsaugos mechanizmais, nors patys vadina tai Vakarų silpnumu ir savo aukoms nepripažįsta net svarbiausios žmogaus teisės – teisės gyventi. Net ir Rusijos diversantai Rytų Ukrainoje jau išmoko šaudančias į ukrainiečių karius raketines sistemas „Grad“ statyti tarp daugiabučių gyvenamųjų namų, kad nuo atsakomosios ugnies nukentėtų kuo daugiau civilių, kurių žaizdas galima demonstruoti prieš kameras.

Liepos 23 d. surengtos Izraelio karių palaikymo akcijos metu Lietuvos žydų bendruomenės studentų klubo vadovė Amit Belaitė pacitavo pirmosios Izraelio premjerės moters Goldos Meir žodžius: „Taika bus tuomet, kai arabai savo vaikus mylės labiau, nei jie nekenčia Izraelio.“

Tačiau bet koks mūsų solidarizavimasis su teroristais, mano supratimu, tą metą ne artina o tolina.

Delfi.lt

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

VaidasVDS       2014-07-31 18:15

Ir dar Letui,
gal nereikia kvailinti. Ar konkrečiai šie žodžiai: “Tai joks “ekstremizmas”, bet normalus islamas, RELIGIJOS dalis.”; “Tai MUSULMONŲ pareiga, bet ne blogų (dar nesusodomodemokratintų) neva “ekstremistų” radikalumas.” yra užrašyti islame, ar tavo asmeninė nuomonė?
Žinai, jei mano požiūris nesutampa su kokios nors religijos požiūriu, tai aš tokio požiūrio neplatinu arba jį kritikuoju, arba diskutuoju dėl jo. Tik kad su tamsta diskutuoti faktiškai neįmanoma, labai farizijietiškas esate…

VaidasVDS       2014-07-31 17:53

Apreiškime, kuris turi pavadinimą - Urantijos Knyga, yra aprašyti ir tokie, kaip tu, Letai.
Tai Jėzaus kreipimasis (šiuolaikine frazeologija) į savo apaštalus:
“Gėda tiems melagingiems religiniams mokytojams, kurie išalkusias sielas tempdavo atgal į neaiškią ir tolimą praeitį ir ten jas palikdavo! Ir šitokiu būdu šitie nelaimingi žmonės tikrai yra pasmerkiami tam, kad išsigąstų kiekvieno naujo atradimo, tuo pačiu metu juos trikdo kiekvienas naujas tiesos apreiškimas. Tas pranašas, kuris sakė, jog “Tobulą ramybę patirs tas, kurio protas bus nukreiptas į Dievą,” buvo ne vien tik intelektualus tikintysis į oficialiąją teologiją. Šitas tiesą pažinęs žmogus Dievą atrado; jis ne tik kalbėjo apie Dievą.
    Aš jums patariu atsisakyti įpročio visada cituoti senovės pranašus ir girti Izraelio didvyrius, o vietoje šito patariu atkakliai siekti to, kad taptumėte Paties Aukštojo gyvaisiais pranašais ir ateities karalystės dvasiniais didvyriais. Dievą pažinusius praeities lyderius iš tikrųjų gali būti verta gerbti, bet kodėl, šitaip elgdamiesi, jūs turėtumėte paaukoti žmogiškosios egzistencijos aukščiausiąjį patyrimą; Dievo suradimą sau patiems ir jo pažinimą savo pačių sieloje?
    Kiekviena žmonijos rasė turi savo intelektualų požiūrį į žmonijos egzistenciją; dėl to proto religija visada tikrai turi atitikti šiuos įvairius rasinius požiūrius. Autoriteto religijos niekada negali susivienyti. Žmogiškąją vienybę ir mirtingojo brolystę galima pasiekti tiktai dvasinės religijos superdovanos dėka ir per šią dovaną. Rasių protas gali skirtis, bet visų žmonių viduje gyvena ta pati dieviškoji ir amžinoji dvasia. Žmogiškosios brolystės viltis gali būti įgyvendinta tiktai tada, ir taip, kai skirtingas proto autoriteto religijas persmelkia ir užgožia vienijanti ir kilninanti dvasinė religija – asmeninio dvasinio patyrimo religija.
    Autoriteto religijos žmones gali tiktai suskaldyti ir sąmoningai sukurstyti vienus prieš kitus; dvasinė religija vis didesniu laipsniu žmones suartina ir tampa priežastimi to, kad jie ima supratingai jausti vieni kitiems simpatiją. Autoriteto religija iš žmonių reikalauja, kad jie tikėtų vienodai, bet šitą įgyvendinti esant dabartinei pasaulio būklei neįmanoma. Dvasios religija reikalauja tiktai patyrimo vienybės – likimo vienodumo – suteikdama visišką laisvę tikėjimo įvairovei. Dvasios religija reikalauja tiktai įžvalgos vienovės, bet ne požiūrio ir nuostatos vienodumo. Dvasios religija nereikalauja intelektualių pažiūrų vienodumo, o tiktai dvasinio jausmo vienybės. Autoriteto religijos sustabarėja į negyvas dogmas; dvasios religija išauga į kupinos meilės tarnystės ir gailestingo veikimo kilninančių veiksmų vis didėjantį džiaugsmą ir laisvę.
    Bet žiūrėkite, kad nė vienas iš jūsų neniekintumėte Abraomo vaikų, nes jiems teko gyventi tais blogais tradicinio nevaisingumo laikais. Mūsų protėviai atsidavė atkakliam ir aistringam Dievo ieškojimui, ir jie surado jį tokį, kokio niekada nebuvo pažinusi jokia kita visa žmonių rasė nuo tų laikų, kada buvo Adomas, kuris apie tai žinojo daug, kadangi jis pats buvo Dievo Sūnus. Nebuvo taip, kad manasis Tėvas būtų nepastebėjęs nuo pat Mozės laikų tos ilgos ir nenuilstančios Izraelio kovos surasti Dievą ir pažinti Dievą. Per daugelį išvargintų kartų žydai be perstojo sunkiai dirbo, liejo prakaitą, aimanavo, kankinosi, ir ištvėrė kančias ir patyrė klaidingai suprastos ir niekinamos tautos skausmus, visa tai buvo tam, kad jie galėtų šiek tiek prisiartinti prie tiesos apie Dievą atradimo. Ir, nežiūrint visų Izraelio nesėkmių ir suklupimų, mūsų tėvai palaipsniui, nuo Mozės iki Amoso ir Hosijo laikų, vis didesniu laipsniu visam pasauliui iš tikrųjų atskleidė amžinojo Dievo vis aiškesnį ir teisingesnį vaizdą. Ir šitaip iš tiesų buvo parengtas kelias dar didingesniam Tėvo atskleidimui, kuriuo pasidalinti jūs ir buvote pakviesti.”

Letas Vaidui       2014-07-30 16:21

Kur mano sakyta, jog aš pritariu, kad kadaise buvusi islamo šalis privalo būti grąžinta islamui? Aš nesu musulmonas. Darkart: dėstomas šariato požiūris, ne mano. Pasidomėk ir nebūk baigtas kvailys. Ar islamas normalus, tai ne man spręsti, bet Toroje išpranašautas, ne urantijoje. Kas tiki, kad tik jo tiesa vienintelė, tas natūraliai ir privalo elgtis pagal tai. Religija ir yra įsitikinimas, bet ne žaidimas su urantijomis.

VaidasVDS       2014-07-29 15:46

Letai,
ką tu čia nori supainioti?
Čia tavo žodžiai:
“Jei viena islamo šalis priešo užpulta, musulmonai privalo ten vykti ir ją vaduoti (plg. Afganistano ir Sirijos atvejus). Todėl iš čia BESĄLYGIŠKAI seka, kad jeigu kuriame nors krašte nors bent kartą istorijoje valdė šariatas, tas kraštas PRIVALO būti atkariautas.
Tai joks “ekstremizmas”, bet normalus islamas, RELIGIJOS dalis. Palestinoje (kaip ir Ispanijoje!) valdė šariatas, todėl ji PRIVALO būti atkariauta. Tai MUSULMONŲ pareiga, bet ne blogų (dar nesusodomodemokratintų) neva “ekstremistų” radikalumas.”
—-
Ar čia kokiame nors Islame parašyta?
Tai normalus toks Islamas, ar vis dėlto nenormalus?
Dievas sugeba pataisyti tokius klystančius ir klaidinančius, kaip tu, Letai.
Dievas kalavijų nedalina, Dievas suteikia Meilę ir Apreiškimus, kurie gali pagydyti ir nuo apakusių fanatikų ir fariziejų.

Letas D.Tubutienei       2014-07-28 23:09

Skaitykite, prašom, mano atsakymą į šį Jūsų komentarą prie Edgaro Kereto straipsnio. Kas dėl sionistų vaidmens atkuriant Izraelį ir šaliai vadovaujant, iš dalies atsakyta irgi ten pat. Tačiau galų gale diskusija turi nueiti į tikinčiojo—netikinčiojo akistatą, nes tikintysis visus tuos procesus mato tikėjimo šviesoje. Politinis sionizmas iš esmės yra ateistinis. Tikinčiojo požiūriu neturi reikšmės, kieno veiksmai patarnavo vykdant D-vo Valią.

Danguole Tubutiene       2014-07-28 20:35

Autentiski saltiniai apie sionistini Izraeli ir Palestina - An Iszaeli soldier’s story - Eran Efrati http://www.youtube.com/watch?v=93hqlmrZKd8
Verta isgirsti kiekviena sakini, bet ypatingai isiklausykime i perspejima pasakojimo gale.

Virgis       2014-07-28 19:42

pritariu, straipsnis, kaip ir jo autorius, silpnas, angažuotas, užtat tampa pretekstu pasakyti tai, ko dauguma komentatorių nesiima išsakyti atskirais tekstais. Gal čia toks redakcijos sumanymas?

Danguole Tubutiene       2014-07-28 19:13

Klasikine propaganda = melas + isiseneje stereotipai .  Klausimai apie terorizma, norintiems suzinoti apie “konflikto”  istakas:  1. Kelintais metais sionistu teroristai susprogdino “Karaliaus Dovydo” viesbuti Palestinoje, kuriame zuvo 91 zmogus? 2) Kodel sionistai baikotavo 1946 m. Londone vykusia konferencija, bandancia isspresti Palestinos problemas? 3) Kelintais metais sukarinta teroristine sionistu organizacija Deir Jassin kaime nuzude (skirtingais duomenimis)  100-250 arabu. 4) Kelintais metais nuzudytas JTO tarpininkavimo misijos vadovas Folke Bernadot’‘as, todel, kad jo taikos planas buvo nepriimtinas teroristinei sionistu organizacijai LEHI? 5) Kokia zydu dvasininko pavarde, kuris 1995 m. spalio 3 d.Izraelio premjera I. Rabin’a ( kurio taikos susitarimas su Jasir Arafat’u buvo labai realus), zmogumi, kuris kelia pavoju zydu tautai,. O ta, kuris nuzudys premjera - nekaltu. 6) Kada buvo nuzudytas premjeras I. Rabi’as ir kokia terosistine sionistu jaunimo organizacija atstovavo zudikas/teroristas ?

Brinkazis       2014-07-28 18:20

Tikrai stebėtina, kaip tokie įdomūs komentarai atsiranda po ne kartą pasižymėjusio propagandisto apgailėtinu “straipsniu”.

Klausimai       2014-07-28 16:54

Ar tas Sadauskas yra Kvietkeviciaus zmona?Nuo kada Lietuvoje geju santuokos legalizuotos?Ir kodel reikia gejus diskredituoti su tokiais straipsniais?

Letas Vaidui, kad dingtų       2014-07-28 16:12

Dar didesnis absurdas - tai Leto teiginys, kad “islamas laikomas vienintele tikra religija” – skaityk, kas parašyta. Musulmonų laikomas. Dėstomas musulmonų tikėjimas. Jis nesutampa su mano tikėjimu, kuris savo ruožtu nesutampa su urantijomis. Jokio džihado nei smerkiu, nei teisinu, pasakoju, kaip yra, pasinaudok bent minimaliai protavimo dovana. O kad Pradžios 16, 12 rodo, kad islamas sugedusiame pasaulyje veikia kaip D-vo bausmė, tai aš ne urantistas ir D-vo netaisau. Komentaras skirtas protaujantiems, kad jie suvoktų kovojančių pusių psichologiją, bet ne urantijos gerbėjams, kurie dėsto “kaip turi būti”. Kaip turi būti dėsto ir nelaimėlis, kuris čia prieš Patį vėl spėjo pakakoti savo pražūčiai.

VaidasVDS       2014-07-28 15:08

Leto komentarai - tai tikras siaubo filmas. Žinios labai eruditinės, išsamios, o štai išvados katastrofiškos.
Tikriausiai bet kokiam žmogui nėra tragiškesnio gyvenimo būdo, kaip laukti niekada neateisiančios Apokalipsės ir jos požymių.
Teisinti karinį džihadą yra tikrai liguisto žmogaus fantazija. Vienyti religijas, užkariaujant, yra tikras idiotizmas.
Dar didesnis absurdas - tai Leto teiginys, kad “islamas laikomas vienintele tikra religija” ir dar sąryšyje su žydų Toromis. Aš jo galiu paklausti vienoje tokioje ganėtinai antidvasinėje (bet ganėtinai įdomioje) nuorodoje keliamų klausimų: https://www.youtube.com/watch?v=nq48Lm9exPk , žiūrėti nuo 1 val. 34 min. 00 sek. iki 1 val 35 min. 40 sek., galima ir prieš ir po pažiūrėti tik ten jau ne viskas tikra ir patikima. Faktiškai Leto išvedžiojimai tarsi ir atsako į tuos keliamus klausimus, tik skirtumas tame, kad tuose klausimuose (o realiai Biblijos tekste) žydams numatyta Leto išmąstyta Islamo rolė...
Labai kvaila smerkti dabartinę civilizaciją, net jei ji tapo susekuliarinta ir bidbergerinė. Tai yra tik tų sekuliaristų ir bildbergeristų asmeninė tragedija, naikinanti ir visus jų pasekėjus.
Bet tik šioje civilizacijoje galima įrodyti Jėzaus mokymus, kad gėriu galima įveikti blogį. Jėzaus mokymai neprigijo ir buvo iškraipyti tik todėl, kad jie negalėjo prigyti to meto pusiau laukinėje civilizacijoje ir toje farizijietiškoje aplinkoje, kurioje už neva šventų raštų ir įstatymų pažeidimą buvo galima bausti net mirties bausme. Būtent dėl to Jėzus savo mokymus dėstė ir parabolėmis, ir turėjo atsakyti fariziejams taip, kad nebūtų neva pažeisti tie jų absurdiški neva šventi raštai.
Taip, ši civilizacija ir iškrypusi, ir sukrypusi, tačiau tik joje jau galima įveikti blogį ne tik jėga, bet ir išmintimi, gėriu. Tą liudija kunigo Svarinsko gyvenimas, tą liudija gana taikus Lietuvos išsivadavimas iš blogio imperijos. Daug ką nuvilia godumas ir sekuliaristinės vertybės, kurios dabar apraizgė ir Lietuvą ir Vakarus, bet tai įveikiama būtent naujomis, o ne senomis dvasinėmis žiniomis. Ir taip tikrai bus ateityje. Tik gaila, bet Lietuva greičiausiai nebus tos ateities priešakyje, bet greičiausiai uodegoje, nes labai prastą valdininkiją ir užguitą visuomenę išsiauginome…

Apuokiukas       2014-07-28 14:58

O aš nenoriu solidarizuotis su tauta, kuri dalyvavo išžudant savo kaimynų – egiptiečių pirmagimius, tepliodama savo namų duris ėriukų krauju, aš nenoriu solidarizuotis su tauta, kuri po 40 metų karinių apmokymų dykumoje nemąstydama vykdo komandą ,,užėmus miestą – išžudyti visus gyventojus“, aš nenoriu solidarizuotis su tauta, kuri šių žudynių organizatorių laiko savo dievu, aš nenoriu solidarizuotis su tauta, kurios vadai – žmogžudžiai ( pvz. Mozė ) ar seksualiniai maniakai ( lygtai Dovydas ar Saliamonas ), turėję kelis šimtus žmonų, meilužių ir sugulovių, aš nenoriu solidarizuotis su tauta, kuri save laiko pačia svarbiausia pasaulyje, o visas kitas – niekina…

Letas Mantui       2014-07-28 14:15

Ne Hamas, bet Hamãsas (ar Chamãsas, priklausomai nuo to, kaip perteiksim pirmąjį priebalsį (Europos kalbose panašaus garso nėra). Antra, matosi Paties demokratinis mentalitetas ir menkas istorijos suvokimas. Siūlau paskaityti apie Hamasą - tai santrumpą - bent rusiškoje ar angliškoje Vikipedijoje (lietuviškai, deja, vienas marazmas iš kelių sakinių).
Tačiau nesusigaudau, ar Pats sąmoningai meluoji, kad Izraelis smogė Gazai po 3 nužudytų vaikų, ar dėl menkos orientacijos? Paskaitytum bent Sadausko-Kvietkevičiaus straipsnį (kuriame, taip, rašoma “Hamas”, bet be galūnės ir kabutėse, o tai pateisnama, nes yra santrumpa - dar geriau būtų HAMAS). Taigi tebūnie Pačiam žinoma, kad Izraelio ekstremistai už tuos paauglius nužudė vieną palestinietį. Izraelio policija sulaikė žudikus, bet tai negelbėjo. Ne Izraelis dėl 3 paauglių, bet Chamasas dėl 1 palestiniečio vien iš Gazos paleido į Tel Avivą vien liepos 8 dieną 130 moderniausių raketų, kurių priešgynybinei sistemai nepavyko visiškai neutralizuoti. Po to raketos atskrido iš Libano. Tikriausiai Pats pasitiki tik oficialiomis žiniomis, kurios tokių “smulkmenų” nemini ir kauksmo nekelia, kada žudomi Izraelio civiliai. Tai ką, manai, Izraelis turėjo už tai padėkoti? Geriausia turbūt buvo visiems supakuoti lagaminus ir pabėgti į užsienį, o savo istorinę žemę “grąžinti” arabams, ar ne? Pačių musulmonų šariatas reikalauja, kad kariaujant būtų atsakoma adekvačiai. Galbūt matematiškai Izraelio atsakas ne visai adekvatus, nes Gaza tokios priešraketinės sistemos, kaip Izraelis, neturi. Tačiau į adekvatumo sąvoką įeina ir priešo sustabdymo sąvoka. Nebe pirmas kartas, kai stiprus atsakomasis smūgis sulaiko palestiniečius bent metų pertraukai. Tikėkimės, kad taip atsitiks ir šį kartą. Metai blogos taikos vis tiek geriau nei metai karo. Jei musulmonai yra ištikimi savo religijai, jie neturi bijoti savo vaikų mirties.
Nematau tad jokio pagrindo smerkti Izraelio kovą dėl išlikimo, nors ir nesu toks kvailys, kad manyčiau, jog musulmonus galima priversti išduoti šariatą ir nevykdyti religinės pareigos susigrąžinti islamui žemę, kurioje šariatas tikrai valdė (kaip kad, tarkim, ir Ispanijoje).

Juozapas--- Letui       2014-07-28 11:41

Buvo išimtinai įdomu ir malonu skaityti. Labai patiko.
Nekantriai lauksiu sekančių Tamstos rašinių.
Pats pakomentuoti nelabai galiu, nes neturiu nei procento tų žinių ir tokio gilaus suvokimo. Tačiau su Jūsų pagalba turiu vilties gerokai užlopyti spragas.
Dėkui.

Mantas       2014-07-28 10:53

Visų pirma, Hamas yra teisėtai išrinkta Palestiniečių valdžia. Kitas dalykas - kaip galima priešintis 4 pagal dydį pasaulio armijai, kai pats neturi nei vieno tanko, nei vieno naikintuvo ir nei vieno karo laivo. Dar vienas dalykas, 3 nužudyti vaikai yra pretekstas subombarduoti vieną tankiausiai gyvenamų teritorijų žemėj? Tai yra pretekstas nužudyti virš 1000 žmonių, kurių dauguma yra civiliai? Tai yra pretekstas sužeisti virš 6000 žmonių? Hamas yra natūralus reiškinys, kai išžudo tavo šeimą, kai tu esi uždarytas 360 kvadratinių kilometrų ruože, kartu su dar 1.8 mln žmonių, kai iš vienos pusės stovi 10 metrų betoninė siena, iš kitos pusės 4 pagal dydį armija, iš trečios pusės uždaryta siena su Egiptu ir iš 4 pusės jūra, tai vienintelis dalykas kuris tau lieka - priešintis bet kokiais įmanomais būdais.

Letas Palmaitis, Pirmoji dalis       2014-07-28 9:40

Pirmasis objektyvesnis straipsnis, tačiau su tomis pačiomis ydomis: visiškai nesuvokiamas religinis šio karo pamatas. Golda Meir - buvusi tarybinė moteris, kuriai net ir savo, jau išblėsęs, abraominis tikėjimas buvo menkai suprantamas (eiliniai žydai šitokių klausimų nesvarsto, bet pasikliauna savo rabinais). Juo labiau seniai suateistėję europiečiai, ir juo labiau vakarykščiai “sovietiniai žmonės” neįstengia suvokti ne tik religijos prasmės, bet net ir jos įtakos, jau neminint tvirtos ir nepakitusios islamiškos tradicijos.
Goldos Meir pasakymas, kad arabai labiau mylėtų savo vaikus nei nekęstų Izraelio, yra dvigubai absurdiškas.
Pirmiausia arabai niekad istorijoje jokios neapykantos nei žydams, nei judaizmui neturėjo. Naujos Pasaulio Tvarkos architektai, suplanavę žydams Izraelį savo forpostui Artimuosiuose Rytuose įstatyti ir iš ten jungtis skersai islamą su savo kolonija Indijoje vykdant “anglosaksiškos pasaulio federalizacijos” planą, pirmą kartą istorijoje sukiršino islamą su judaizmu taip, kad jau ir patys žydai pamiršo, kas juos gelbėjo nuo “krikščioniškų” pogromų viduramžiais. Ispanijos Kordobos kalifatas pirmą kartą po Senojo Izraelio sunaikinimo tapo žydų kultūros klestėjimo vieta, ten žydai tarnavo ir aukštuose postuose. Šis sukiršinimas tęsiasi ir po šiai dienai, kada globalistams jau rūpi, kad prieš juos, kaip bendrą priešą, tik nesusivienytų visos nuoseklios (“fundamentalistinės”) abraominio tikėjimo srovės - nuo musulmonų iki krikščionių ir judėjų. Iš čia nuolatiniai gąsdinimai “islamofašizmu”, terioristinės provokacijos, karikatūros, skelbimas savo satanistinės agresijos Afganistane ir Irake neva “kryžiaus žygiu” su tikslu sukelti atitinkamą neapykantą krikščionims iš musulmonų pusės. Kol kas tai buvo sėkminga. Užtat patys buvę krikščionys nesupranta pamatinio dalyko: autentiškas tikėjimas nėra jokie “prietarai” ir šamanizmai, bet visiškas klusnumas D-vui per savo religijos skelbiamą Jo Apreiškimą (Tora, Evangelija, Koranas). Koranistinis tikėjimas nuosekliai įgyvendinamas šariato sistemoje, o vienas iš pamatinių tos sistemos reikalavimų: kova dėl tikėjimo - džihadas. Džihadas gali būti žodinis, gali būti karinis.
Čia antra Goldos Meir klaida po idiotiško pasisakymo apie arabus, kurie neva nekenčia Izraelio (taip, po visų provokacijų dabar jau tikrai nekenčia. Tačiau tai smulkmena).
Esmė yra aiškus musulmoniškas pasaulio skirstymas į Dar as-salam “taikos pasaulį”, kuriame valdo šariatas, ir Dar al-harb “karo pasaulį”, t.y. pasaulį, islamui dar nepajungtą. Pats islamas laikomas vienintele tikra religija (tai jau eina tiesiai iš žydų Toros, kuri mūsų visų tikima D-vo apreikšta), todėl, pasakant krikščionių kalba, “žmonių išganymas” reiškia jų pajungimą islamui. Senovės žydų tikėjimą bei neva “neiškraipytą” neva pirminį Kristaus tikėjimą musulmonai irgi laiko islamu. Todėl kiekvieno tikratikio uždavinys platinti islamą. Džihadas buna puolamasis (priešui pirma pasiūloma priimti, o jei atsisako, pradedamas karas), arba ginamasis. Jei viena islamo šalis priešo užpulta, musulmonai privalo ten vykti ir ją vaduoti (plg. Afganistano ir Sirijos atvejus). Todėl iš čia BESĄLYGIŠKAI seka, kad jeigu kuriame nors krašte nors bent kartą istorijoje valdė šariatas, tas kraštas PRIVALO būti atkariautas.
Tai joks “ekstremizmas”, bet normalus islamas, RELIGIJOS dalis. Palestinoje (kaip ir Ispanijoje!) valdė šariatas, todėl ji PRIVALO būti atkariauta. Tai MUSULMONŲ pareiga, bet ne blogų (dar nesusodomodemokratintų) neva “ekstremistų” radikalumas.
Dar pridurkime, kad islame žmonės neskirstomi į neva pasauliečius ir dvasiškius. “Kunigų” apskritai nėra, vadovai nuo mažos bendruomenės imamo iki visų kalifo yra ir religiniai, ir “pasaulietiniai”, bet visas gyvenimas ir yra religija (tikėjimas yra gyvenimo būdas - puiki formuluotė ir tikriems krikščionims!). Atitinkamai pasauliečių, kaipo tokių, apskritai nėra, niekas neprivalo laikytis svetimų pagoniškų įstatymų, kad kariškiai visada turi kariauti su uniformomis, be to, kiekvienas musulmonas, vyras ar moteris, nuo pat paauglystės yra karys. Patinka ar ne, toks yra autentiškas islamas. (Skaityti kitą komentarą - tęsinį!)

Letas Palmaitis, Antroji dalis       2014-07-28 9:39

Taigi nei musulmonai nekenčia žydų (istorija rodo priešinga), nei savo vaikų nemyli. Priešingai, jie TAIP myli savo vaikus, kad nori svarbiausio (kaip kadais ir tikri krikščionys): kad jų vaikai patektų į LAIMINGĄ AMŽINYBĘ, o tam tiesiausias kelias ir yra džihadas (prisiminkime, kad visų krikščionių šventųjų svajonė buvo kankinio vainikas).
Kas paskatino džihadą? Juk iki 1914 m. puikiausiai sau merdėjo paskutinysis musulmonų kalifatas - Osmanų imperija, kuris ir dabar, be jokių karų būtų taikiai sau egzistavęs, jei Rodesas su savo gauja nebūtų sumąstęs “anglosaksiškos pasaulio federalizacijos”. Atsiradus Izraelio valstybei, Palestinoje natūraliai atsirado ir džihadas, kuris ir po šiai dienai būtų ten pat lokalizuotas, jei “Kaukolės ir kaulų” bilderberginiai satanistai su bušais ir blairas nebūtų išprovokavę visame pasaulyje islamo sukilimo prieš jų orvelines užmačias ir nebūtų sukėlę salafitinio islamo atgimimo.
Ir ačiū jiems už tai, nes islamo sukilimas bei apgailėtina “krikščionių” situacija parodė, kad laikas ir išsigimusiai krikščionybei atsikurti autentišku pirminiu pavidalu, nes regimai artėja Apokalipsė.
Išeitis?
Išeičių dvi: 1) (sodomodemokratinis orvelinis pasaulis tai ir daro) uždrausti ir sunaikinti islamą (tuo pačiu galutinai “nusukti sprandą” ir krikščionims su judėjais); 2) palaikyti Izraelį kariškai, neleidžiant musulmonams jo sunaikinti (tradicinė Vakarų politika).
Nuosekli tikinčiojo krikščionio pozicija: 1) islamas milijonas kartų geriau nei bilderberginis antikristinis globalinis elektroninis konclageris, todėl Naujoji Pasaulio Tvarka krikščionims, musulmonams ir tradiciniams judėjams yra natūralus bendras priešas; 2) taika Palestinoje teoriškai neįmanoma kol islamas yra gyva religija (dar turėkime galvoje šiitų Irano pretenzijas į savąjį kalifatą, apimantį visą Osmanų teritoriją įskaitant ne vien Palestiną, bet ir Saudų Arabiją su svarbiausiomis šventovėmis Mekoje ir Medinoje), tačiau teoriškai yra įmanoma taktinė laikina abraominių religijų sąjunga (Muhamado “Mekos konstitucija”) prieš bendrą sodomodemokratinį priešą, o Izraelis teoriškai (nors dabar, skirtingai nuo Herclio laikų, tai sunkiai įsivaizduojama) gali išlikti kaip kultūriškai autonominis žydų vilajetas atstatyto kalifato sudėtyje, mokantis kalifatui džizją ir stiprinantis jo kariuomenę; 3) viskas rodo (ir net Šventojo Tėvo ex cathedra 2013 11 28 paskelbta), kad artėja Antrasis Mesijo atėjimas (Mesijo vienodai laukia visos abraominės religijos, tik talmudinė kol kas nepripažįsta, kad JHS yra Mesijas ir kad Jis ateina antrąjį kartą) ir prasideda Apokalipsėje išpranašauti įvykiai; 4) Izraelis (Jisrael) niekad nebus sunaikintas (nei arabų, nei šorošų), nes D-vo, aplinkybių Viešpačio, Valia (ne kokių nors rodesų su milneriais) jis yra atkurtas, kad žydai sugrįžtų į jiems D-vo duotąją žemę pagal pranašystes ir priimtų ten ateinantį Mesiją Išganytoją, Pasaulio Karalių; 5) Todėl šiandien kiekvienam svarbiausia vykdyti savo pašaukimo pareigas ir tvirtėti tikėjimu, nes atėjęs JHS (kaip tiki ir musulmonai sunitai) akivaizdžiai atskleis tiesą ir bus nebe trys, bet viena Mesijinė Abraominė Religija, D-vo Karalystė. PASTABA: Dabartiniame Izraelyje daugiau kaip 20000 žydų iš nuolat augančių mesijinių bendruomenių skelbia išrinktajai D-vo tautai JHS Evangeliją! (Rom 11 + messianic.lhosting.info).
Jūs, mielieji ponai Sadauskas-Kvietkevičiau, Griniau ir visi skaitytojai, turite visišką teisę tuo netikėti ir gyventi pagal savo kuriamus teorinius konstruktus, tačiau Jūs galbūt net privalote suprasti įvykių logiką ir religijų gyvumą bei mentalitetą, kad nei kažkokia musulmonų neapykanta žydams (kad ir kaip satanistai stengtųsi ją kurstyti), nei jų neva nemeilė savo vaikams čia niekuo nėra dėta. Islamas išlaikė (skirtingai nuo daugumos vad. krikščionių) autentišką tikėjimą, nėra ir nebus dresiruojams. O jei kurie nors iš Jūsų linkę tai suvokti ir domisi giliau, tai atverskite, brangieji, Pradžios knygą ir paskaitykite prieš tūkstančius metų įrašytą pranašystę apie islamą: “(Jišmaeilis) bus tarp tautų tarsi laukinis asilas (čia A. Rubšys politkorektiškai pataisė D-vą: “smarkus žmogus”) - jo rankos ant visų ir visų rankos ant jo” (Pr 16, 12) - kada taip būta istorijoje iki Muhamado ir net iki dabar? “Laukinis asilas” - tas, kuris nepasiduoda dresūros argumentams, bet yra D-vo pašauktas išsigimėlių pasauliui asenizuoti. Jo rankoje D-vo kalavijas (Saifu-LLA), kuriuo jis kerta nežiūrėdamas į kairę ir į dešinę, tikėdamasis užmokesčio Amžinybėje. D-ve padėk!

Letas Palmaitis, Pirmoji dalis       2014-07-28 9:38

Pirmasis objektyvesnis straipsnis, tačiau su tomis pačiomis ydomis: visiškai nesuvokiamas religinis šio karo pamatas. Golda Meir - buvusi tarybinė moteris, kuriai net ir savo, jau išblėsęs, abraominis tikėjimas buvo menkai suprantamas (eiliniai žydai šitokių klausimų nesvarsto, bet pasikliauna savo rabinais). Juo labiau seniai suateistėję europiečiai, ir juo labiau vakarykščiai “sovietiniai žmonės” neįstengia suvokti ne tik religijos prasmės, bet net ir jos įtakos, jau neminint tvirtos ir nepakitusios islamiškos tradicijos.
Goldos Meir pasakymas, kad arabai labiau mylėtų savo vaikus nei nekęstų Izraelio, yra dvigubai absurdiškas.
Pirmiausia arabai niekad istorijoje jokios neapykantos nei žydams, nei judaizmui neturėjo. Naujos Pasaulio Tvarkos architektai, suplanavę žydams Izraelį savo forpostui Artimuosiuose Rytuose įstatyti ir iš ten jungtis skersai islamą su savo kolonija Indijoje vykdant “anglosaksiškos pasaulio federalizacijos” planą, pirmą kartą istorijoje sukiršino islamą su judaizmu taip, kad jau ir patys žydai pamiršo, kas juos gelbėjo nuo “krikščioniškų” pogromų viduramžiais. Ispanijos Kordobos kalifatas pirmą kartą po Senojo Izraelio sunaikinimo tapo žydų kultūros klestėjimo vieta, ten žydai tarnavo ir aukštuose postuose. Šis sukiršinimas tęsiasi ir po šiai dienai, kada globalistams jau rūpi, kad prieš juos, kaip bendrą priešą, tik nesusivienytų visos nuoseklios (“fundamentalistinės”) abraominio tikėjimo srovės - nuo musulmonų iki krikščionių ir judėjų. Iš čia nuolatiniai gąsdinimai “islamofašizmu”, terioristinės provokacijos, karikatūros, skelbimas savo satanistinės agresijos Afganistane ir Irake neva “kryžiaus žygiu” su tikslu sukelti atitinkamą neapykantą krikščionims iš musulmonų pusės. Kol kas tai buvo sėkminga. Užtat patys buvę krikščionys nesupranta pamatinio dalyko: autentiškas tikėjimas nėra jokie “prietarai” ir šamanizmai, bet visiškas klusnumas D-vui per savo religijos skelbiamą Jo Apreiškimą (Tora, Evangelija, Koranas). Koranistinis tikėjimas nuosekliai įgyvendinamas šariato sistemoje, o vienas iš pamatinių tos sistemos reikalavimų: kova dėl tikėjimo - džihadas. Džihadas gali būti žodinis, gali būti karinis.
Čia antra Goldos Meir klaida po idiotiško pasisakymo apie arabus, kurie neva nekenčia Izraelio (taip, po visų provokacijų dabar jau tikrai nekenčia. Tačiau tai smulkmena).
Esmė yra aiškus musulmoniškas pasaulio skirstymas į Dar as-salam “taikos pasaulį”, kuriame valdo šariatas, ir Dar al-harb “karo pasaulį”, t.y. pasaulį, islamui dar nepajungtą. Pats islamas laikomas vienintele tikra religija (tai jau eina tiesiai iš žydų Toros, kuri mūsų visų tikima D-vo apreikšta), todėl, pasakant krikščionių kalba, “žmonių išganymas” reiškia jų pajungimą islamui. Senovės žydų tikėjimą bei neva “neiškraipytą” neva pirminį Kristaus tikėjimą musulmonai irgi laiko islamu. Todėl kiekvieno tikratikio uždavinys platinti islamą. Džihadas buna puolamasis (priešui pirma pasiūloma priimti, o jei atsisako, pradedamas karas), arba ginamasis. Jei viena islamo šalis priešo užpulta, musulmonai privalo ten vykti ir ją vaduoti (plg. Afganistano ir Sirijos atvejus). Todėl iš čia BESĄLYGIŠKAI seka, kad jeigu kuriame nors krašte nors bent kartą istorijoje valdė šariatas, tas kraštas PRIVALO būti atkariautas.
Tai joks “ekstremizmas”, bet normalus islamas, RELIGIJOS dalis. Palestinoje (kaip ir Ispanijoje!) valdė šariatas, todėl ji PRIVALO būti atkariauta. Tai MUSULMONŲ pareiga, bet ne blogų (dar nesusodomodemokratintų) neva “ekstremistų” radikalumas.
Dar pridurkime, kad islame žmonės neskirstomi į neva pasauliečius ir dvasiškius. “Kunigų” apskritai nėra, vadovai nuo mažos bendruomenės imamo iki visų kalifo yra ir religiniai, ir “pasaulietiniai”, bet visas gyvenimas ir yra religija (tikėjimas yra gyvenimo būdas - puiki formuluotė ir tikriems krikščionims!). Atitinkamai pasauliečių, kaipo tokių, apskritai nėra, niekas neprivalo laikytis svetimų pagoniškų įstatymų, kad kariškiai visada turi kariauti su uniformomis, be to, kiekvienas musulmonas, vyras ar moteris, nuo pat paauglystės yra karys. Patinka ar ne, toks yra autentiškas islamas. (Skaityti kitą komentarą - tęsinį!)


Rekomenduojame

Geroji Naujiena: Kad ieškotume Jo Karalystės ir Jo teisumo

Vytautas Sinica. Kas yra leftizmas?

Vygandas Trainys. Partizanų ir kitų Lietuvai pasiaukojusių žmonių juodintojai nusipelno platesnio komentaro

Raimondas Navickas. Rinkimų naujienos iš ateities

Vitalijus Karakorskis. Atviras laiškas advokatei Fainai Kukliansky

Karolis Venckus demaskuoja: vaikų prievartautojas, ištvirkinęs pasaulio elitą. Lietuvoje to nėra?

Algimantas Rusteika. Dar kartą apie idiotus ir idiotizmą

Neringa Venckienė. Nušautas pedofilo Džefrio Epšteino ir DEUTSCHE BANK bylą nagrinėjusios teisėjos sūnus

Arvydas Anušauskas. Prašau pagalbos – tai gali sustabdyti insinuacijomis ir iš piršto laužtais teiginiais grįstą šmeižto kampaniją

Bronius Puzinavičius. Ar sprendimą dėl Lukiškių aikštės monumento turėtų priimti tik menininkai?

Vytautas Sinica. Užsienio „gerąją patirtį“ reikia įvertinti iš anksto

Rinkimai Lenkijoje – kova ir pramoga

Verta prisiminti. Arvydas Šliogeris. Pamatinė žmogaus dorybė yra drąsa

Vytautas Radžvilas. Remti Bideną – tiesti kelią Merkel-Putino paktui

Jolanta Miškinytė. Dar viena šeima prašosi oficialaus prieglobsčio Lenkijoje

Algimantas Rusteika. Pabaigos pradžia

240 000 žmonių pasirašė Baltųjų rūmų peticiją raginančią paskelbti George’ą Sorosą teroristu

Vytautas Radžvilas. Laisvė – tai ne teisė voliotis smėlio dėžėje ant didvyrių kaulų…

Raimondas Navickas. Prasideda…, arba „Eikite ... su savo ‘Black lives matter’ afera“

Vytautas Sinica per Marijos radiją. Ką šiandienos žmogui sako istorinės atminties ženklai: paminklai, memorialinės lentos, atminimo aikštės?

Nacionalinis susivienijimas. Apie cenzūrą ir Lukiškių aikštę

Rasa Čepaitienė. Kaltė ir įniršis

Geroji Naujiena: Palikti iki pjūties

Iš propagandos frontų. Užkalnis: pagaliau Lietuva atsiveria imigrantams. Pasitinku su gėlėmis

Raimondas Navickas. Versli moteris – kiekvieno politiko svajonė

Joana Noreikaitė. Liepos 17-toji

Dar viena 17-oji Simono Daukanto aikštėje: kas išgirs ir atsakys, ar dar gyva Deimantė?

Justas Mundeikis. Imituokime socialinį dialogą. Antra dalis

Algimantas Rusteika.Tikras lietuvis viską, kas jam sakoma, užmiršta per savaitę

Vytautas Sinica. Europa, kurios gėdijasi tariami euroentuziastai ir kurią taip mylime mes, ‘euroskeptikai’

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.