Socialinė politika

Robertas Grigas. Ar labai klystu?

Tiesos.lt redakcija   2019 m. gruodžio 17 d. 10:33

69     

    

Robertas Grigas. Ar labai klystu?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Jie       2019-12-27 22:39

jau seniai diskreditavo save,galetu draugiskai ir prie Katedros patupeti…

Jota       2019-12-21 15:12

Nebeliesiu nieko, artėja Kalėdos, jei ką įskaudinau ar įžeidžiau, labai atsiprašau, ypač kunigo R. Grigo. Linkiu visiems džiaugsmingai sulaukti Kristaus Gimimo.
Ir tau, Stasy, linkiu nebesiėsti su visais, nebekonfrontuoti, juk ir nervų kainuoja. Linksmų švenčių!

stasys        2019-12-21 12:08

..nebelieskite Reigardo .. duokite žmogui nors kvapą atgauti ,Jota !! o ten vėl mus visus džiugins savo ilgomis minčių paklodėmis šia šaltą prieškalėdine diena. smile

Saulė       2019-12-21 10:20

Tikrai neklystate

Jota Raigerdui       2019-12-21 6:38

Jei įdėmiai skaitei ir žiūrėdamas į nuotrauką pagalvojai, kokį nepaprstą žmogų Dievas sukūrė, turėjai suprasti, kad TOKS DIEVAS negali su niekuo dalytis nei garbe, nei galybe, nei valdžia. Jo negalima į vieną gretą statyti nei su Konfucijumi, nei su Buda, Mahometu, Krišna, Perkūnu ar dar kokiu kitu žmonių sugalvotu stabu. Tai ne fašizmas, o pagarba Dievui ir Jo teisių pripažinimas.  Dėl to kur yra Dievas, ten negali būti jokios demokratijos. Ir būtent dėl to reikia pirmiausia žiūrėti, ko nori Dievas, o ne nuodėmingas žmogus.

Dėl kun. Grigo. Jeigu jis yra Kristaus atstovas, tai tegu ir bando elgtis kaip Kristaus atstovas. Ar Kristus nužengė į žemę tvarkyti valstybės reikalų? Ar jis atsistojęs miesto aikštėje mokė, kokios politikos reikia laikytis? Aš vertinu R. Grigo politinius darbus, kovą už Lietuvos laisvę, bet sakiau, kad kunigo darbas yra darbuotis sielų išganymui - pirmiausia, o tik po to, jei reikia - užsiimti politiniais ir valstybės reikalais. Tai mano nuomonė. O už savo sąžinę atsakys jis pats. Ne mano reikalas spręsti, ar jis išdavė Dievą, ar ne.

Beje, dabar užmečiau akį į kunigo R. Grigo fb - ten viena politika, nėra net to religinio minimumo, kuris būna eilinio tikinčiojo fb paskyroje. Dar kartą sakau: man asmeniškai tokio kunigo interesai ir požiūris nieko negali duoti. Politika manęs neišgelbės.

Jota       2019-12-20 20:23

Šičia nuotrauka gražesnė https://postila.ru/post/66701115

Jota       2019-12-20 20:20

Raigerdai, kodėl tu mano idėjas (reikėtų tiksliau sakyti - tikėjimą) vadini “maniakalinėmis” (irgi ne maniakalinės, o MANIAKINĖS. Maniakalinis - rusiškas žodis). Kodėl tu nuolatos, net nepasiteiravęs, kokią krikščionybę aš išpažįstu, nes tu žinai turbūt tik vieną katalikybę ir dedi tarp krikščionybės ir jos lygybės ženklą) prikaišioji man inkviziciją, kryžiaus karus, indulgencijas, dabar dar ir pedofiliją, eretikų ir iškrypėlių garbinimą ir tt.)? Visa tai katalikybės darbo vaisiai, o tarp katalikybės ir krikščionybės vargu ar galima dėti lygybės ženklą. Taip, anksčiau aš galvą guldžiau už katalikybę, bet atsipeikėjusi pamačiau, jog katalikų Bažnyčia - nureligėjusi organizacija, galbūt kažkiek išlaikiusi ortodoksinės krikščionybės liekanų. Prašyčiau nevadinti manęs katalike, nes aš atsižegnojau nuo visko, kas katalikiška.

Ką ir kodėl pats vadini fašizmu? Ogi tai, kas nepaklūsta liberalistinei šių laikų mąstysenai, kas stengiasi išlaikyti savo fundamentą ir tradicijas, kas stengiasi atsilaikyti prieš  demoralizavimą. Paveiktas propagandos apie visuotinę visų religijų lygybę, tu agresyviai vadini fašistais visus, kurie stengiasi laikytis teisingos meilės supratimo: ne žmogui pataikauti, bet vykdyti tai, ko Dievas nori.

Bet čia mudviem vėl neis susikalbėti, nes tavo dievas vienoks, mano Dievas - Kristus, kurį tu laikai tikriausiai panašiu mokytoju kaip Konfucijus. Deja, Dievas yra tas, kuris mane sukūrė.
Kai turėsi laiko, užmesk akį - ar ne paties supratimas čia kritikuojamas?
https://spzh.news/ru/socseti/64849-pered-vami—ateist

Raigerdai       2019-12-20 19:17

krikščionybė tai judaizmo tęsinys.Shalom:)
https://youtu.be/EWDevlijGUI

Raigerdas> Jotai        2019-12-20 13:01

Štai buvo Inkvizicija, buvo fašizmas, buvo bolševizmas su savo simboliu “kūjo ir pjautuvo” ir kol kas Lietuvoje iš to menkai, kas pasimokė. Štai Jota rašo:“Jota Raigerdui     2019-12-19 22:26
Apie krikščionybę reikia spręsti ne iš Konfucijaus. Toliau skaityti, ką ten parašei, nevertėjo”. Na, taip, nes praėjo tik 30 metų nuo vadovaujančios komunistų partijos laikų, kai buvo reikalaujama rašyti visur ir visada:“vienintelė teisinga filosofija yra marksizmo-leninizmo filosofija, o tikroji istorija prasidėjo tik nuo 1917 metų atėjus į valdžią bolševikams”. Tokią pat poziciją užima dabar Jota, tik ne su “Kūjo ir pjautuvo” simboliu, o nukryžiuoto ant kryžiaus Kristaus simboliu. Jokio Konfucijaus nereikia, nereikia jokio judaizmo, nes viskas prasideda tik nuo Kristaus gimimo. Ir taip, galima konstatuoti tokį faktą, kad, deja, dauguma žmonių iki pat šiandien nesupranta, kad Inkvizicija atsirado tik tada, kai jai pradėjo vadovauti koks nors manjakas ar religinis fanatikas, fašizmas atsirado tik tada, kai jį pradėjo propaguoti toks manjakas, o vėliau ir narkomanas kaip Hitleris, Gulagas atsirado tik tada, kai tai reikėjo tokiam paranoikui kaip Stalinui. Ir visur, kur yra tokie žiaurumai, milijonai lavonų visur jūs atrasite tokių reiškinių autorių, ir visi šitie autoriai yra psichiškai nesveiki žmonės. Keisčiausia, kad žmonės iki pat šiandien nieko nesupranta, kas sukuria tą PRAGARĄ ŽEMĖJE. Kristus apie tai aiškino, ir aiškiai pasakė, kad tai sukuria tie Šėtono apsėsti žmonės, kurie bando MELĄ iškišti už TIESĄ, pasinaudojant pačiais švenčiausiais dalykais. Todėl ir Jotai, nusispjauti į mūsų valstybėje egzistuojančius įstatymus, nes nieko nėra aukščiau už jos maniakalines idėjas. O jeigu atsiranda kitas religinis fanatikas, kaip Letas Palmaitis, tai čia užverda kova, kieno maniakalinės idėjos yra “tikresnės”.

Jota Raigerdui       2019-12-19 21:26

Apie krikščionybę reikia spręsti ne iš Konfucijaus. Toliau skaityti, ką ten parašei, nevertėjo. Bet perskaičiau, ką darysi.
Išvada: tu paprašyk R. Grigo, kad jis tau bent kiek įkrėstų proto.

Raigerdas>Jotai        2019-12-19 20:47

Jota klausia:“paaiškink man, kodėl prirašei tokių baisių dalykų, visiškai nepažindamas nei krikščionybės, nei kas yra katalikų kunigas, nei kokios jo priedermės”. Kad paaiškinti Šiaurės Korėjos dabartinio prezidento elgesį, man nebūtina važiuoti į Šiaurės Korėją, užtenka suprasti šią Konfucijaus išmintį:
“Kilnus žmogus reikalauja iš savęs, o prastuolis – iš kitų”. Štai pravesta raudona linija tarp kilnaus žmogaus ir prastuolio. Ir nesvarbu, kur jie gyvena, ir nesvarbu kada jie gyveno, ir nesvarbu į ką jie tikėjo ar tiki dabar, bet jie elgsis skirtingai. Kilnus žmogus turi sąžinę, kilnus žmogus yra savikritiškas, kilnus žmogus yra empatiškas, kilnus žmogus visada pasiruošęs padėti savo artimui, ir turi dar daug kitų savybių, kurios žavi kitus žmones, bet yra jo antipodas, kuris elgsis visiškai priešingai. Kodėl? Todėl, kad jis netapo sąžiningu žmogumi, todėl, kad jis netapo savikritišku žmogumi, todėl, kad jis netapo suprantančiu ir gerbiančiu kitų žmonių teises žmogumi, ir dar daug kitų savybių pas jį neišsivystė. Jis pasirinko kitą kelią, todėl jis, vedamas savo egoistinių jausmų, elgiasi visiškai priešingai nei kilmingas žmogus. Jis neleis kilmingam žmogui BŪTI TUO, KUO JIS NORI BŪTI, JIS MENKINS KILMINGĄ ŽMOGŲ IR PAŽEIDINĖS JO TEISES, KAD TUO PAČIU GAUTI SAU DAUGIAU TEISIŲ, JIS PRISIEKINĖS VISAIS ŠVENTAISIAIS, JIS PRISIEKINĖS DIEVU, KAD TIK TAS ŽMOGUS JUO PATIKĖTŲ, IR JIS GALĖTŲ VĖLIAU JUO PASINAUDOTI, APGAUTI AR NET NUŽUDYTI. Apie tai buvo žinoma dar prieš Konfucijų. Kristus irgi apie tai žinojo, todėl nesunkiai prognozavo Petro elgesį, nes jis matė, kad Petras yra išdavikas. Mums visiems yra duotas gana trumpas gyvenimo laikotarpis, bet pasirinkti kaip elgtis yra PAČIO ŽMOGAUS REIKALAS IR JO ATSAKOMYBĖ. Jeigu vaiko neišmokyti kalbos iki 6 metų, tai jis vėliau nekalbės, ir jokie profesoriai jam nepadės išmokti kalbos. Yra duotas laikas vaikystėje, per kurį vaikas gali būti išmokytas daugybės svarbių jo išgyvenimui dalykų. Augančiam organizmui yra skirtas laikas. Net tigriukas, neišmokytas mamos medžioti, pats taps kieno nors auka, nes neturi įgūdžių, kad išgyventi. Žmogui, kaip ir kiekvienai gyvybės formai, taip pat reikalingi įgūdžiai išgyvenimui. Tik vienas žmogus yra išmokomas siekti savo tikslų, vadovaujantis kilmingais metodais, o kitas egoistiniais. Todėl tarp jų niekada nebus abipusio supratimo, nes išugdyti veikimo metodai yra skirtingi. Todėl yra Dievas ir yra Šėtonas. Juk nepasakysi, kad Šėtonui nėra būdingas egoizmas. Dievas ir Šėtonas yra priešingybės, ir jų metodai ir tikslai yra skirtingi. Todėl žmogus pats pasirenka ar jam gyventi su TIESA, ar su MELU. Ir apgauti šiame gyvenime nieko neįmanoma, nes anksčiau ar vėliau, išryškėja žmogaus prigimtiniai dalykai. “Atpažinsite juos pagal jų darbus” - taip berods, pasakė Kristus. O tu apie žmones sprendi ne pagal jų darbus, štai kame yra tavo bėda, nes nesugebi atskirti GERŲ DARBŲ POŽYMIŲ NUO BLOGŲ DARBŲ POŽYMIŲ, kadangi jie tavo galvoje susipynę į vieną mazgą. Todėl tu net nesupranti, kad kaltindama tokį kilmingą kunigą, kaip Robertas Grigas, tu darai blogą darbą, nes gerbiamo kunigo Roberto Grigo reikia kaip tik prašyti, kad jis kuo daugiau kalbėtų, kuo daugiau bendrautų su žmonėmis, kadangi šitas žmogus gali atnešti naudos visai mūsų tautai, kadangi šitas žmogus gyvena su TIESA ir yra ištikimas jai. O tai yra labai sunkus kelias, kuriuo eiti ryžtasi ne kiekvienas.

Jota        2019-12-19 19:16

“Apie kunigą- Kristaus apaštalą šiais laikais galime tik pasvajoti” - aukso žodžiai.

Bet ir apie sąmoningesnį, labiau akis prasitrynusį komentatorių - irgi pasvajoti lieka. Šit prie komentaro,  kad Kristus yra aukščiau Tėvynės, ir dėl to Jam visada reikia teikti pirmenybę, padėti du minusai. Ką galvoja žmogus, Tėvynę laikydamas svarbesne už Dievą? Arba netiki, arba nesupranta. Bet ir prieš minusuodamas vis dėlto galėtų pagalvoti.

Jota Raigerdui apie 21.31 rašytą komentarą       2019-12-19 19:05

Kaip supratau, čia pats apie save parašei? O jei apie mane, tuomet pagal savo žodžius
“Jie gali apkaltinti žmogų, kad jis daro tą ar aną blogai ar antitarybiškai, ir tas žmogus privalo teisintis, kad jis ne kupranugaris. Gal tu malonėtumei nenaudodamas tų nusikalstamų stribų ir NKVD, ar KGB metodų parašyti paprastai, lietuviškai, kurioje vietoje Raigerdas pamelavo.”

paaiškink man, kodėl prirašei tokių baisių dalykų, visiškai nepažindamas nei krikščionybės, nei kas yra katalikų kunigas, nei kokios jo priedermės.

Apskritai krikščionybės tema pačiam aiškiai per sunki, tad geriau į tuos barus nesikišk.

faktai       2019-12-19 14:45

akivaizdūs, o jums dar reikia paaiškinimų, man jų nereikia, nes , aš tai patyriau savo kailiu.

Raigerdas>Anonimui        2019-12-19 14:15

Anonimas rašo:“ponui Reigardui     2019-12-19 12:41
Nemeluokit, visos tos mūsų nelaimės, tai okupantų užnuodytas protas ir dvasia ir deja dar reikia kokių 20 metų, kad išsigaruotų visas šitas baisus dvokas”.
Matote, dabar yra toks dalykas, kad stribai jau nebekaraliauja Lietuvoje, KGB-istai irgi jau nebegali daryti to, ką darė sovietmečiu, bet štai jūs kažkodėl ta laikote, kad jūs galite elgtis kaip stribas arba KGB-istas. Kuo jų metodai yra nusikalstami? Jie gali apkaltinti žmogų, kad jis daro tą ar aną blogai ar antitarybiškai, ir tas žmogus privalo teisintis, kad jis ne kupranugaris. Gal jūs malonėtumėte nenaudodamas tų nusikalstamų stribų ir NKVD, ar KGB metodų parašyti paprastai, lietuviškai, kurioje vietoje Raigerdas pamelavo. Nes dabar, jūs elgiatės kaip tas stribas, kuris skiedžia:“Nemeluokit…” Tikiuosi, kad jūs nesate koks nors 7 ar 8 metų vaikas ir sugebėsite man parašyti, kurioje vietoje aš pamelavau, už ką būčiau jums labai dėkingas.

apie       2019-12-19 13:33

Kunigą- Kristaus apaštalą šiais laikais galime tik pasvajoti, nes toks yra gyvenimas žemėje, kurioje susidaro įspūdis, kad viskas tam, kad pavergti žmogų savo asmeniniams interesams, kažkokiai visuomeninei opinijai, kad prarastume savo individualybę ir neturėtume savo asmeninės nuomonės.

Jota       2019-12-19 11:48

Niekas negali būti aukščiau Kristaus: nei Tėvynė, nei valstybė, nei jūsų asmeninis gyvenimas, nei šeima. Į viską rikia žiūrėti ir viską vertinti Kristaus akimis.
Kunigas, kuris pirmenybę teikia politikai, iš tikrųjų neatlieka savo pareigų. Tačiau jis gali būti geras pilietis, jei į valstybės reikalus, žmonių gyvenimą joje žiūrės Kristaus žvilgsniu. Juk katalikai kunigą laiko Kristaus atstovu.

ponui Reigardui        2019-12-19 11:41

Nemeluokit, visos tos mūsų nelaimės, tai okupantų užnuodytas protas ir dvasia ir deja dar reikia kokių 20 metų, kad išsigaruotų visas šitas baisus dvokas.

Jota       2019-12-19 11:40

Pagrindinis dalykas, kurio jūs nesuprantate, yra tai, jog Kristus yra aukščiau Tėvynės, dėl to visur ir visada ne jai reikia teikti pirmenybę, o Kristui.

Raigerdas        2019-12-19 11:04

Štai komentatorius Runkelis 2019-12-19 0:21 rašo:
“Krikščionis, kurie nevykdo meilės misijos, įspėjo pats Kristus sakydamas: “Eikite šalin nuo manęs, prakeiktieji, į amžinąją ugnį, kuri prirengta velniui ir jo angelams! Nes aš buvau išalkęs, ir jūs manęs nepavalgydinote,
buvau ištroškęs, ir manęs nepagirdėte, buvau keleivis, ir manęs nepriglaudėte,
nuogas – neaprengėte, ligonis ir kalinys – ir jūs manęs neaplankėte” (Mt 25:41-43).
  Tikėjimas be darbų yra miręs! (Jok 2:17)”.
Šiuos žodžius galėjo išmokti atmintinai visa konservatorių partija, kurie yra nuo pat Nepriklausomybės pradžios. Pažiūrėkite, kokie jie yra šiandien sotūs, laimingi, o kiti net milijonus susikrovė. Ir visa tai dėka to, kad didesnė dalis visuomenės, kuri niekaip negali savęs apsiginti, buvo apiplėšta. Dalis buvo priversta emigruoti. O jie vis dar mėgaujasi privilegijų gausybe. Tai, ar kunigas, visa tai matydamas, turi tylėti? Jokiu būdu ne. Todėl gerbiamo kunigo Roberto Grigo netylėjimas yra labai teisingas, jo kaip Lietuvos piliečio pareikštas balsas. Jis tai daro ne bažnyčioje, o viešumoje. Ir štai Jota, kuri save laiko “didesniu krikščioniu”, nei kunigas Robertas Grigas, ieško jame kažko, kuo galima būtų jį apkaltinti:“Kyla klausimas: kam toks kunigas reikalingas? Juk jo pilietinius ir patriotinius darbus gali bet kas atlikti, o šit kunigo darbą - tik jis vienas!”. Jeigu taip būtų, kaip čia rašo “didesniu krikščioniu” save laikanti Jota, tai Sovietmečiu KGB būtų labai net patenkinta tokiu kunigų elgesiu. Būtų patenkinta ir Rusijos “oxrankė”, kad Lietuvos kunigai nedalyvautų jokiuose sukilimuose prieš Carinės Rusijos okupaciją. O jie dalyvavo, dėka ko ir pati krikščionybė Lietuvoje atgavo savo teises, kokių neturėjo nei Carinės Rusijos okupacijos metais, nei bolševikų valdomos Sovietinės okupacijos metais. Lietuvą reikia jungti, o ne skaldyti į dar mažesnius gabaliukus, kaip tai daro destruktyvaus mąstymo savininkė Jota, kad paskiau ant kiekvienos tvoros būtų pakabintas užrašas, kaip tai buvo padaryta ant Buhenvaldo vartų:“KIEKVIENAM SAVO”.

tegu       2019-12-19 6:20

dabar plūša ir dirba tie, kurie pridirbo

Runkelis       2019-12-18 23:21

Krikščionis, kurie nevykdo meilės misijos, įspėjo pats Kristus sakydamas: “Eikite šalin nuo manęs, prakeiktieji, į amžinąją ugnį, kuri prirengta velniui ir jo angelams! Nes aš buvau išalkęs, ir jūs manęs nepavalgydinote,
buvau ištroškęs, ir manęs nepagirdėte, buvau keleivis, ir manęs nepriglaudėte,
nuogas – neaprengėte, ligonis ir kalinys – ir jūs manęs neaplankėte” (Mt 25:41-43).
    Tikėjimas be darbų yra miręs! (Jok 2:17).

kunigas       2019-12-18 23:00

taip pat yra pilietis ir turi teisę pasakyti, kaip jis jaučiasi ir galvoja apie įvykius, vykstančius valstybėje. Deja kurti gerovės valstybę ne taip paprasta nes už kiekvieną pergalę tenka mokėti ir krauju ir netektimis ir klaidomis ir žmogišku ribotumu. O FILOSOFIŠKAI pamąsčius, jos tiesiog neįmanoma sukurti, nes kalbame skirtingomis kalbomis ir vieni kitų nesuprantame, mąstome skirtingais pusrutuliais ir sukamės tik savo rate, todėl reikia tiesiog fanatiškai tikinčių gerovės valstybe žmonių, galinčių  tiesiog sulaužyti visas sienas ir barjerus

Ar klystu       2019-12-18 22:33

kad Bažnyčia[Kristų išpažįstantieji] nuklydo nuo savo misijos, tapo paslaugų teikėjais?

šv.Klaros globos namai Kaune       2019-12-18 22:29

kam jie skirti?  Iš kurios pusės galima prieiti prie direktorės,kad būtum saugus? kaip pranciškonai -neturto garbintojai globoja senukus ? Už kiek ?

stasys        2019-12-18 20:46

Jotai ..nudūrėte savo komentaru stasiu ..labanakt .

Raigerdas>Jotai        2019-12-18 20:31

Ką gali kunigas duoti fašistinių pažiūrų žmogui? Nieko. Pirmiausia, jis turi pasisaugoti pats ir pasistengti apsaugoti kitus nuo fašisto užpuolimo. 2) jis privalo neišsigąsti jo grasinimų ir veikti taip, kad fašistas bent jau pradėtų stengtis būti panašiu į normalų žmogų; 3)nepasiduoti jo provokacijoms ir neatsakyti jam tuo pačiu, o ignoruoti jo bandymus organizuoti moralinį terorizmą; 4)jeigu fašistas vis gi nerimsta ir pradeda aršiai pulti, ir tai gresia kitų žmonių sveikatai, psichinei sveikatai, moralei ar net fiziniam susidorojimui, tada jis privalo stoti ginti šituos žmones, o jeigu yra būtinybė, tai suduoti tokį atkirtį, po kurio fašistas nebegalėtų nei tyčiotis iš kitų žmonių, nei jų menkinti, nei jų žeminti, nei grasinti jiems susidorojimu; 6) visada atsiminti, kad fašistas taip elgiasi tik iš baimės, ir vedamas maniakalinių idėjų, kurių pats dorai nesuvokia, todėl elgiasi kaip neprognozuojamas gyvūnas; 8) būtina suvokti, kad toks elgesys visada yra susijęs su fašisto rimtomis psichinėmis problemomis, su kuriomis jis pats yra nepajėgus susitvarkyti, ir pirmas dalykas, su kuo jis negali susitvarkyti, tai yra NEAPYKANTA. Ar gali kas nors jam padėti? Tai nėra lengvas dalykas, bet kartais fašistui (jeigu jis to nori, ir jeigu jis išpažįsta krikščionybę) gali padėti egzorcistas, bet ne kunigas. 8) reikia žinoti, kad fašistas, jeigu jūs jam nepataikausite ir norėsite išlikti savimi, jis visada jus puls, visada jus kaltins, visada jus žemins, ir visada naudos prieš jus prievartą, kad iššaukti jumyse baimės jausmą, kuriame jis pats sėdi, gal būt, nuo pat vaikystės. Panašiai vyksta ir su komunistu, tik komunistas nerodo savo NEAPYKANTOS atvirai, todėl apsimeta draugu, ir stengiasi jus įtraukti į spąstus tyliai (kaip draugas) ir klastingai (apsimesdamas, kad jis tai daro jūsų naudai), kad jūs šito nepajaustumėte.
Jota, be kita ko, dar yra ir šmeižikė, kuri yra padariusi ne vieną nusikaltimą ir likusi nenubausta. Štai jos šmeižtai-pramanai, kurie panašūs į visokius viduramžių kliedesius:“O ir pasidomėjus jo kaip kunigo pažiūromis, išryškėtų, ko gero, visa šiuolaikinių klaidatikysčių krūva: jis, kaip ir daugelis,  tiki visų religijų lygybe ir gerove, visų eretikų bendra malda, tuo, kad visos religijos veda į vieną Dievą ir kitomis sektantiškomis idėjomis”. Perskaitę Jotos kliedesius, galite įsivaizduoti, kaip viduramžiais tokie žmonės TEISĖ KITUS. O bolševizmo laikais dirbo NKVD-istais ar net teisėjais. Koncentracijos stovyklos, Gulagai - tai jų darbas, nes jie kitų žmonių teisių nepripažįsta. 

Jota Stasiui       2019-12-18 20:26

Mes visi savaip suprantame tą tarnystę, bet Kristus suprato vienareikšmiškai - vesti žmones į išganymą, skelbti Evangeliją, mokyti, teikti sakramentus ir kt. Aš nenoriu čia nulinčiuoti kunigo R. Grigo, bet vis dėlto ko žmonės pirmiausia norėtų iš bet kurio kunigo? Kad jis būtų pamaldus, Dievą mylintis ir kad suprastų kitus.
Pagalvojau, kad šiuolaikinis liberalus ir modernus kunigas net nuodėmes klausykloje ne taip suprastų! Juk konservatyvūs krikščionių tradicijos besilaikantys kunigai kitaip žiūri ir į pasninką, ir į maldą, ir į atgailą. Ką modernus kunigas jums gali patarti klausykloje? Pagalvokite patys. Jis nedraus jums eiti į kitatikių sueigas, neperspės, kad jūs galite paklysti, užsikrėsti sinkretizmu, nebepažinti Kristaus tokio, koks Jis yra iš tikrųjų. O jeigu dar jam politika rūpi labiau, nei jūsų sielos išganymas, tai jis per daug nė nesuks galvos dėl jūsų nuodėmių, jos jam atrodys visai nereikšmingos.

O veiklos būdai visuomenėje nesvarbu: vienas berašydamas apie Dievą gali daug nuveikti, o kitas besimelsdamas tyliai - dar daugiau.

stasys        2019-12-18 19:46

Jota ..kas tikrai žinoma jog tas žmogus nėra sėslaus budo smile) mes visi savaip suprantame ta tarnyste ir pareiga visuomenei . Iš kito str. tampa aišku jog karo metais kun. Jonas Borevičius mažiau buvo kalbus o daugiau veikdavo ir vėlgi nevisai dvasiškos tarnystės rėmuose.. smile

Jota       2019-12-18 19:37

Iš diskusijos ryškėja mitis, kad kunigas R. Grigas yra uolus pilietis, patriotizmo puoselėtojas, publicistas, politikas - žodžiu, aktyviai pasaulietiniuose baruose besireiškiantis žmogus, ką liudija ir šis paskutinis jo klausimas skaitytojams. Aš  mažai domėjausi jo religine veikla, bet ir iš kelių čia matytų publikacijų aišku, jog ganytojo darbas, religinė veikla, tikinčiųjų auklėjimas ir vedimas į išganymą jam mažai, o gal ir visai nerūpi.
Kyla klausimas: kam toks kunigas reikalingas? Juk jo pilietinius ir patriotinius darbus gali bet kas atlikti, o šit kunigo darbą - tik jis vienas!  Aš esu čia skaičiusi daug talentingesnių autorių - Rasą Čepaitienę (beje, ji už kunigą Grigą ir religiškai brandesnius straipsnius rašo), paskui A. Rusteika, V. Sinica, ką jau bekalbėti apie kitų šalių autorius.

O ir pasidomėjus jo kaip kunigo pažiūromis, išryškėtų, ko gero, visa šiuolaikinių klaidatikysčių krūva: jis, kaip ir daugelis,  tiki visų religijų lygybe ir gerove, visų eretikų bendra malda, tuo, kad visos religijos veda į vieną Dievą ir kitomis sektantiškomis idėjomis. Man net sunku įsivaizduoti R. Grigą kalbant religinėmis temomis. Šit pagoniui Raigerdui jis daug artimesnis negu netgi kokiam liberaliam katalikui.

Ką man toks kunigas gali duoti? Jis gali mane padaryti abejingą tikėjimui, politika jis gali sudominti labiau nei Kristaus Asmeniu, o į savo amžinąjį likimą gali paskatinti žiūrėti pro pirštus.

Taip! Man taip atrodo. Man toks kunigas nereikalingas.
Jei aš ko nežinau apie jo religinę veiklą, pataisykite.

stasys        2019-12-18 18:53

Reigardui ..  Jota teisi cit.“ O kunigas, atvirai pasakysiu, man labiau primena kokį nors religiškai kultūriškai politinį veikėją, bet jokiu būdu ne Bažnyčios tarną” ..išsakiusi ta mintį..  kiek dar kunigu Lietuvoje randa laiko nusifilmuoti lietuviškuose kino juostose patriotine tematika ? To žmogaus veiklos laukas daug platesnis nei priimta manyti kalbant apie tarnyste dievui . Todėl gal kiek atsipūsk ..apsiramink ir nustok putoti kaip ta pernykštė pempė ..

Raigerdas        2019-12-18 17:41

Na, netikėjau, kad gerbiamas kunigas Robertas Grigas yra apsuptas visokių “mokytojų”. Ir tie “mokytojai” labai jau yra “nusipelnę” Lietuvai, kad gerbiamam Robertui Grigui, kaip vienam iš protingiausių kunigų Lietuvoje, belieka tik slėptis. Viena, labiausiai iš nusipelniusių, bet neprašytų “mokytojų” yra Jota, kuri “moko” gerbiamą` kunigą, ką reikia sakyti, ko nereikia sakyti, ką reikia daryti, ir ko nereikia daryti. Pasirodo, kad apie kunigo veiklą sprendžia ne kas nors kitas, o Jota:“O kunigas, atvirai pasakysiu, man labiau primena kokį nors religiškai kultūriškai politinį veikėją, bet jokiu būdu ne Bažnyčios tarną”. Apie kunigą Robertą Grigą žino nemaža dalis Lietuvos žmonių, o štai, kas yra ta Jota, vargu ar kas nors galėtų atsakyti. Gal davatka, o gal davatkų susibūrimo pirmininkė, nes apie tai belieka tik spėlioti. Bet šita moterėlė, galimai, yra išsiilgusi Inkvizicijos ar sovietinės cenzūros laikų, ir jeigu būtų įmanoma grąžinti šituos laikus, tai, manau, kad gerbiamas kunigas jos dėka atsidurtų už grotų abiem atvejais. Pasirodo, kunigui negalima bendrauti su žmonėmis ir dalintis savo nuomone apie dalykus, kurie yra aktualūs daugumai Lietuvos piliečių. Jam yra siūloma gyventi taip, kaip gyvena žuvis akvariume. Kitas įdomus “mokytojas”, tai anoniminis komentatorius “Tuščia ir nerikalinga diskusija 2019-12-18 14:31”, kuris siūlo “Kun. R. Grigui savišvietai”, o tiksliau bruka savo šovinistines idėjas, kurias pristato, kaip Rusijos Provoslavų Cerkvės išskirtines idėjas. Ir štai, 2-ojo Pasaulinio karo kaip ir nebuvo, fašizmo kaip ir nebuvo, nes dabar jis pristatomas kaip vakar gimęs reiškinys:“Pagrindinis šio rinkinio tikslas yra įspėti stačiatikius
kad katalikybė yra ne seserinė bažnyčia, o religinė ir politinė agresorių organizacija, vadinanti save Kristaus bažnyčia”. Na, ir kaip pridera veidmainiams, tai niekšingus savo poelgius jie papuošia gražiais pažadais ir kilmingais tikslais: “Visa tai daroma vardan Šventosios Rusijos atgimimo”. Tai primena Benito Mussolini laikus, kai jis bandė atkurti į praeitį nugrimzdusius Romos Imperijos laikus. O štai dabar Rusijoje daroma viskas, kad atgimtų fašizmas. Štai citata iš to rinkinio “Lotyniškas Reichas” “savišvietai”:“Visa Rusijos, net TSRS ir Rusijos Federacijos istorija - tai besitęsiančių karų (šaltų ir karštų) istorija, kuriuos išprovokavo Kristų nukryžiavęs judaizmas ir Kristų išdavęs Vatikanas”. Štai čia yra atpildas Lietuvos katalikams, kurie palaikė 2000 metais po Rusijos Provoslavų Cerkvės vėliava atsigaunantį rusiškąjį šovinizmą. Štai citata iš to rinkinio (“Lotyniškasis Reichas”): “Visa Rusijos, net TSRS ir Rusijos Federacijos istorija - tai istorija besitęsiančių karų (šaltų ir karštų), kuriuos išprovokavo judaizmas, nukryžiavęs Kristų, ir Kristų išdavęs Vatikanas”.  Šita fašistinė ideologija iš pradžių atvirai nebuvo nukreipta prieš Katalikų bažnyčią, nes katalikus tenkino tai, kad jų veikla buvo nukreipta prieš nedideles naujųjų religijų grupes, kurios buvo niekinamos, visos vadinamos sektomis, ir Jehovos liudytojai šiandien Rusijoje yra uždrausti, kaip tai buvo ir fašistinėje Vokietijoje. Ir štai, įsigalėjus provoslaviškajam šovinizmui Rusijoje, iečių smaigaliai nukrypo į Katalikų bažnyčią. Man, asmeniškai, kaip žmogui, būtų įdomu žinoti: ar katalikams tai yra dar viena pamoka, ar jie jos nesupranta iki šiol?

Štazi,       2019-12-18 16:09

į būdą!

stasys t       2019-12-18 15:29

Oho ..aš mielai su tavimi pasidalinsiu ..galėsi ir tu ta kaulą pagraužti ..ir iš bliuduko palakti vietoj tos Maltiečiu ‘balandos’ .Va ir kunigas matyt čia pritartu ..mokėti dalintis tokia diena svarbiausia ..smile

Oho!       2019-12-18 14:47

Kad pakilo visokios jotos ir kiti kagėbistų troliai į kovą prieš Tiesą! Lokit lokit, gal skaniau palakti gausit. Kiekvienam savo. Jei dar labiau pasistengsit, gal Komitetas ir kaulą numes. Nereikės su bliūduku viešai išmaldos prašyti.

Tuščia ir nerikalinga diskusija       2019-12-18 13:31
DARBININKŲ BALSAS       2019-12-18 13:12

Visiškai sutinkame su gerbiamu Robertu Grigu. Maltiečių “balandą” turėtų dalynti Caritas ir kitos visuomeninės-religinės bendruomenės. Lietuvos politikai, esantys valdžioje taip elgdamiesi, t.y. dalindami vargšams “balandą”, daro sau priešrinkiminį šou, nes greitai rinkimai į Seimą. Geriau stengtųsi, kad Lietuvoje nebūtų ubagų, o negrobstytų mokesčių mokėtojų bei Europos Sąjungos lėšas.

Nepasirasysiu       2019-12-18 13:05

Beje, p. Grigai - kaip sekasi baznycios ir privaciu investuotoju investicijos i viesbucius ir konferenciju centrus saugomame Vilniaus senamiestyje? Ar baznycia padejo investuotojams isspresti “biurokratinius sunkumus” del aplinkosaugos? Kaip planuojate panaudoti pelna? Ar tiesa, kad zymi pelno dalis isvezama is Lietuvos, lyg baznycia butu dar viena transnacionaline kompanija? Kiek milijonu baznycia gavo is ES paramos Lietuvos ekonomikai?
Ek, pamirsau, kad kataliku baznycia mokesciu nemoka, kunigai is visu musu mokesciu pensijas gauna, o pelnu tikintiesiems neatskleidzia.
Linkiu, kad ir Lietuva pasiektu Lenkijoje vykstanti antipedofiline revoliucija. Lenkai irgi mane, kad pas juos nera pedofilu kunigu, kol drasi ziniasklaida nesusidomejo.

Nepasirasysiu       2019-12-18 13:00

Ciniska, dviveide remarka is tokio auksto rango baznycios funkcionieriaus.
Tuo pat metu pasklido naujienos, jog is pasaulines kataliku baznycios auku tik 10% isleidziama pagal paskirti (labdarai), o likusieji naudojami padengti kompensacijoms sumoketi nuo pedofilu kunigu nukentejusiesiems. Ar tai tiesa? Jums pades Google.

O Lietuvos kontekste, is 141 seimuno tikrai yra mazuma tokiu, kurie eitu dalinti maltieciu sriubos. Tad Grigas kaltina mazaja geraja dali, o nekaltina tu, kuriems apskritai nusispjaut? Jei taip, iseitu, kad ir baznycios funkcionieriai Lietuvoje ne didesnio proto, nei seimunai.

Jota       2019-12-18 10:58

Jūsų ir kunigo mąstymas yra pasaulietinis. Taip mąsto netikintieji. Kodėl aš parašiau apie maltiečių ordiną? Dėl to, kad norėjau parodyti, jog jo tradicijos labai senos, siekia vos ne tūkstantmetį, ir daryti iš to kokias nors negatyvias išvadas apie valstybės veiklą nėra pagrindo.
O kunigas, atvirai pasakysiu, man labiau primena kokį nors religiškai kultūriškai politinį veikėją, bet jokiu būdu ne Bažnyčios tarną. Ko iš kunigo Dievas norėtų? Pamaldumo, tikėjimo tiesų išmanymo, meilės ir ištikimybės Dievui ir savo avelėms, o ne tuščio politikavimo.

čia ne brokas, čia puikus darbas       2019-12-18 10:15

politikus komunistai ir KGB atrinko, kad jie įgyvendintų rusų zadaniją:
- Lietuva be lietuvių.
——-
(politikai, teisėsauginiai, oligarchai ir kiti pizdukai - jau nebe lietuviai)

Raigerdas        2019-12-18 10:04

Tiesiog šimtaprocentinis pataikymas gerbiamo kunigo Roberto Grigo į politikų darbo kokybę. Bet jie šito nesupranta. Maištininkas Pranckietis, būdamas Seimo pirmininku, diskreditavo Seimo darbą kaip niekas kitas. Koks pritrenkiantis dviveidiškumas, kuriam pavydėtų net komunistai. Pranckietis važinėja su žiburėliais į darbą ir tai kainuoja valstybei ne mažus pinigus, kurie paimami iš tų pačių mokesčių mokėtojų, ir tuo pačiu jis vaidina “gailestingą” pilietį, pilstantį maltiečių sriubą. Gerbiamas kunigas yra labai pastabus dėl nelogiškų politikų elgesio manierų, todėl nieko stebėtino, kad KGB-istams toks žmogus yra “pavojingas”, nes jis mato daugiau, nei kiti, todėl mato visas tas politikų manipuliacijas, kad sukurti įvaizdį, kaip politikas rūpinasi net pačiais vargingiausiais mūsų piliečiais. Tfu… kokie bjaurybės. Na, negali mūsų politikai įveikti to sovietinio žmonių maustymo įpročio nors tu ką. Taigi, mielieji, kuria vieta jūs galvojate, kada renkate juos į Seimą?

Regbd       2019-12-18 6:16

Neklystate, nes tai tiesa.

manyčiau       2019-12-17 23:04

prie maltiečių sribos renkasi tie politikai, kurie yra politikos musės?

Ramiros       2019-12-17 22:37

Duoda štazis išsijuosęs, net tris spyras suraitė. Štazi, nesnausk, varyk nenuilstamai toliau, juk, matyt, naudos iš to turi ir dar malonumą apturi. O kitiems čia esantiems jokio efekto tas neturi, tuščios yra pastangos vaidinti politologą ar filosofą. O kunigui Robertui pagarba už pastebėjimus ir neabejingumą blogiui !

Runkelis       2019-12-17 20:01

Bažnyčios labdariai nuo pat krikščionybės pradžios rūpinosi, kad gyvenvietėse nebūtų elgetaujančių. Ir dabar Vilniuje bedalius kasdien maitina arkivyskupijos “Betanijos” valgykla, parapijose rūpinasi Caritas darbuotojai, Maltos ir kiti vienuoliai. Tačiau politikai turėtų pasirūpinti, kad tokių alkanų elgetų IŠ VISO NEBŪTŲ!!! Kuomet jie savo politinės misijos neatlieka, tuomet belieka pilstyti sriubą prieš TV kameras.
Todėk kun.R.Grigo klausimėlis yra netgi pernelyg kuklus…

stasys        2019-12-17 19:36

Jota .. Juk aiškiai autorius replikuodamas klausia “Ar labai klystu manydamas, kad politikai, stodami dalyti maltiečių sriubos , graudžiai pabrėžia savo profesinio darbo broką ? ” Vat jei nedalintu matyt situacija , autoriaus žodžiais, atrodytu visai kitokia.. neapsimestinė ? Ar ta sriuba butu maltiečiu ar Kijevo kotletai ypatingai klausimo esmės nekeistu . Gal čia kunigas apdairiai primena kur reikia kreiptis dėl to broko nuodėmės ..?

Jota       2019-12-17 18:20

“sąmojingą ir giliai krikščionišką samprotavimą” - taip, kabutės čia tinka. Nenoriu labai išpeikti kunigo, bet galvoju, kam reikia kelti tokias problemas? Kam erzinti žmones ir provokuoti juose pyktį, kitų teisimą, nesantaiką? Kad taip kunigui pažvelgus į savo “profesinio darbo broką”? Ar nepasirodytų, kad jūs būtent šiuo atžvilgiu labai klystate?

Prašalietis       2019-12-17 17:50

Paskaičius Roberto Grigo “sąmojingą ir giliai krikščionišką samprotavimą” apie valdžią ir maltiečių sriubą,ir pažvelgęs į šį samprotavimą pavariusio “dievo tarno” daug ką pasakančią fizionomiją, supranti, kad šiandieniame lansberginiame durnių laive ne tik taip vadinamas “tautinis elitas” kartą per metus papilstantis maltiečių sriubą, bet ir įsitaisę bažnyčiose “dievo tarnai” nesidrovi net ir Dievo laikyti kvailiu….

Jota       2019-12-17 17:25

17.59 buvo mano komentaras.
Apie Maltos ordiną dėl to ir parašiau, kad būtų aišku, kieno sriuba ir (vienas iš aspektų) atsisakyti jos būtų tuščiagarbiška. O antra, sakiau, ne mūsų reikalas spręsti, ką kas pabrėžia. Gali būti ir toks niuansas, kad pabrėžia, jog dirba nekaip. O kas čia blogo, jei žmonės pripažįsta savo darbo broką? Prezidentienė netgi svarstė galimybę pasidalyti šios labdaros patirtim su Ukraina, Gruzija, Armėnija.
Kas negerai?

>Toto       2019-12-17 16:59

O sriuba kieno, asile? Gal tavo?

Toto Jotai       2019-12-17 16:43

Durniau, kalba tai eina ne apie ordiną, bent jau pradžiai perskaitykit smile

Birute       2019-12-17 16:37

Tiesa!Sutinku.

Jota       2019-12-17 16:33

Nsuprantu, kur jūs čia matote problemą? Maltos ordinas - seniausias pasaulyje riterių ordinas, įkurtas XI a., turi savo struktūrą, jam vadovauja didysis ordino magistras,  priklauso apie 80 tūkst. narių, veikia 120 pasaulio šalių. Lietuvoje vargšai šelpiami jau 20 metų, o tai ką - prezidentas turėjo pareikšti Ordino magistrui, kad Lietuvai, girdi,  sriuba ir kita labdaringa pašalpa nereikalinga?
Vargšų, kaip sakė Kristus, mes visada turim savo tarpe. O šit mylinčių Dievą (ir artimą) - nelabai…
O ką ten politikai pabrėžė ar nepabrėžė - ne mano reikalas spręsti.

stasys        2019-12-17 15:38

O Jus dūsaujantis su tuo pačiu kunigu ar bent ta ‘sriubele’ ragavote ?.. Prastą pavyzdį rodote visuomenei ‘pilnais užpakaliais’ jos skonį aptardami . Vat kad taip susėdus visiems kartu ,draugiškai jos paragauti ?...bijau ne ‘sriubelė’ čia kalta o nenoras matyti visuomenės apačias ..

pilietė       2019-12-17 15:29

Ubagai ubagams susimetė, o dvaras išdalino…Čia tai bent.

babute       2019-12-17 15:12

iki ko per 30 metu dagyvenom kad kazkokio birzgalo tektu eiti valgyti is tokiu gobsuoliu ranku.Jeigu milijonai nebutu isparceliuoti tai musu atlyginimai ir pencijos butu dvigubai didesnes.Kunige,  Jus visai neklystate, bet gal reiketu Jums susitikineti su seimo opozicija ir paaiskinti kad save vadinantys krikscionimis taip bjauriai nesielgia, kad tai nuodeme.

tai yra labai komunistiška       2019-12-17 15:05

kai kgbistai ką užpuola - tai spardo kojomis, kol tas nabagas nusibaigia.
komunistai daro kitaip:
- sužaloja, padaro invalidu, paskui duoda nosinę ašarom nusivalyti.

Runkelis       2019-12-17 14:59

Pirminė politikų pareiga - pasirūpinti, kad piliečiams-rinkėjams nereikėtų kasdien maldauti sriubos. Praėjo 75 metai po karo, o mūsų miestuose lyg sugriautame Berlyne pensininkai (ir ne tik) tebestoviniuoja eilėse su dubenėliais…  Ar ne dėl to dabartiniai mūsų politikai taip bijo, kad rinkimų kortelė nebūtų nuleista iki 3 procentų, kad į valdžią neateitų “populistai”, kurie ketina nušluoti korumpuotų gobšuolių ir veidmainių klaną.

hau       2019-12-17 14:43

Jūs neklystate

hau       2019-12-17 14:42

Jūs visai neklystate, deja…

Lietuva, kur Tu eini?       2019-12-17 14:30

Jūs Kunige neklystate ir esate absoliučiai teisus.
Nuvaryti žmones, trečdalį visuomenės savo pačių vykdoma egoistiška ir kvaila politika iki skurdo iki viešai pilstomos buizos dubenio, o paskui pasirišus raudoną prijuostę mėgautis viešu tos buizos išpilstymu nėra moralu. Nrei politikams nei prezientams. Priešingai, čia tik žmogaus ORUMO nukainavimas ir net pamynimas…. 
Iki kiek reikia nustekenti Žmogų, visuomenę, įeimą, senukus, kad jie stotų į viešą eilę gauti dubenėlį buizos…????

smaili nosis       2019-12-17 13:09

Reikia pagaminti kuo daugiau ,,ubagų”, kad kuo daugiau politikų turėtų progą pasirišti raudonus ,,kvartūkus” smile .

stasys        2019-12-17 12:08

Leiskite nekultūringai į klausima klausimu atsakyti ..o bažnyčia ar gali būti įvertinama tokiais pat principais Robertai Grigai ? Matyt nesutiksite .. juk visada galima pasiteisinti jog bažnyčia formaliai atskira nuo valstybės .O kaip yra iš tikro ?

Klystate       2019-12-17 12:04

Sriuba, gi, maltiečių, ne iš savo katilo dalija.

Galima gėdinti juos       2019-12-17 11:44

kiek tik nori,-jiems rūpi tik išlikimo instinktas.Sotaus išlikimo.Tie bėdžiai jiems visai nerūpi.Iš kitos pusės ,kodėl tyli bažnyčia?Išskyrus pavienius disidentus.

Negalvojau       2019-12-17 11:33

jog Grigas ant tiek sarkastiškas gali būt.

grumstas       2019-12-17 11:14

Savo tokiais veiksmais jie diskredituoja savo , kaip objektyvių , nesavanaudžių žmonių įvaizdį. Lietuvoje Tie politikai, kuriems leidžiama išimtinai reklamuotis ir yra apie 10 štukų, patapę  profesonaliais   “zupių’ išpilstytojais. Samtis -šeimos herbo simbolis.

Nelabai       2019-12-17 10:41

gerb. kunige. Jie figos lapeliu bando pridengti savo gėdą.


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Tenesio valstija galės drausti abortus dėl eugeninių, seksisinių ar rasistinių pagrindų

Tomas Matulevičius. Kam tos profesinės kompetencijos, jei gali pasitarnauti ideologiniam reikalui

Algimantas Rusteika. Numylėtoji Lietuva

Vidmantas Valiušaitis. Su Lietuvos kariuomenės diena!

Vidmantas Valiušaitis. Birželio sukilimas ir Vilniaus LAF štabo sunaikinimas

Nida Vasiliauskaitė. „Kodėl radikalios idėjos nėra geros idėjos“ (jauniesiems konservatoriams paprašius pasisakyti)

Algimantas Rusteika. Apie blokus

Nuo bačkos. Andrius Kubilius. Už Eveliną!

Tomas Baranauskas apie A. Kubilių: štai kas mus valdė prieš 8 metus

Robertas Grigas. Kaip de Golis Maskvoje į Šv. Mišias važiavo

Papunkčiui su Vytautu Sinica: Prezidento dilemos ministrų kabinete

Rasa Čepaitienė. DiskrimiNacija

Irena Vasinauskaitė. Sirgti draudžiama dirbti

„Neredaguota“ pokalbis su Ramūnu Karbauskiu: kova su propaganda

Ramūnas Aušrotas. Apie teisės viršenybės ir prenatalinės gyvybės apsaugos principų suderinamumą

Andrius Švarplys. Andriau Navickai, ar tikrai?

Nuo bačkos. Andrius Navickas. Lietuvos seksistai, vienykitės!

Stasys Jakeliūnas. „Ateities“, arba „Politinės amnezijos“ koalicijai –  pimyn, perveskit iš „Sodros“ pensijų fondams 400 mln. eurų

Verta pamatyti. Donaldo Trumpo teisinės komandos spaudos konferencija

Žmogaus teisių komiteto pirmininko T. V. Raskevičiaus programa: 5 prioritetai

Geroji Naujiena: Jėzus Kristus, Visatos valdovas, Tiesos Karalius

Algimantas Rusteika. Vartotojo instrukcija

Ramūnas Trimakas. Trojos asilas

Kun. Robertas Skrinskas. Kristus Karalius: šventė lapkričio 22-ąją. Skirta abortų legalizavimo Lietuvoje 65-sioms metinėms

Dalius Stancikas. Melo muziejus (ištrauka iš knygos „Kūju per Lietuvos istoriją“)

Andrius Švarplys. Daugumos argumentas ir jo panaudojimo kontekstai

Rasa Čepaitienė. Iš Murmūnų į Abejoniškes

Vidas Rachlevičius. Nacionalinė tragikomedija „Kaip lietuviai JAV prezidentą rinko“

Algimantas Rusteika. Pagalba Lietuvai. Trojos arklio mechanizmas

Pranašautas skyrybų padidėjimas per COVID neįvyko

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.