Dienos aktualija, Seimo rinkimai 2020, Demokratija ir valdymas, Iš propagandos frontų

Rasa Čepaitienė. Rentininkų partija

Tiesos.lt redakcija   2020 m. spalio 2 d. 22:10

27     

    

Rasa Čepaitienė. Rentininkų partija

Neseniai žiniasklaidoje paskelbta, kad didžiosios, „tradicinės“, kaip jos save vadina, arba „sisteminės“, kaip jas vadina nesisteminė opozicija, partijos susitarė po rinkimų sudaryti koaliciją. Ją pasirengę formuoti konservatoriai, socdemai paluckininkai, kelių atmainų liberalai, kviečiama ir „darba parcija“, ir visiems pritinkantys tomaševskininkai. Žodžiu, išeitų toks lietuviškas vinigretas, kuriam paskaninti tinka viskas, išskyrus valstiečius-žaliuosius.

Nors lietuviškos politikos kūliavirščiai jau nieko nebestebina ir net tampa nebepadoru klausti, kaip gi ši įvairiaspalvė publika planuoja įgyvendinti iš jų skirtingų ar net formaliai diametraliai priešingų ideologijų kylančias nuostatas, vis dėlto atsakingam rinkėjui, turinčiam tik savaitę galutinai apsispręsti, kam gi atiduos savo balsą, tai matant, turėtų pasidaryti nejauku. Jeigu balsuodamas už, tarkim, Žolės legalizavimo ir Vaivorykštės partiją tuo pačiu paremsi ultrakonservatyvius ir savo katalikiškumą nuolat pabrėžiančius Rytų Lietuvos politikus, kurie „žolininkus“ išties turėtų ko pamokinti išrandant ir skalambijant pasauliui mažumoms neva pastoviai šitame krašte daromas skriaudas ir netoleranciją, tai kaip suderinti klasikines kairiąsias (socialinės sanglaudos, solidarumo, dirbančiųjų interesų gynimo) vertybes su dešiniosiomis laisvės verslui, mokesčių mažinimo ir valstybės kišimosi į privačią sferą ribojimo vertybėmis? Kaip dabar madinga, rinkėjas iškart gaus visą paketą „penki viename“?

Tačiau, jeigu įsižiūrėtume atidžiau, šiame ideologiškai skirtingų ar net priešingų, partijų suartėjimo, gal net susiliejimo troškime ir deklaruojamame siekyje, kuris nė nebeslepiamas nuo rinkėjų, išties nėra nieko stebėtino. Ir kalta čia ne postmodernioji ideologijų mirtis, nors ir be jos neapsieinama, ir net ne būsimosios koalicijos atvirai parodytas valdžios siekis bet kokia kaina.

Visi šitie veikėjai, dailiai nufotošopinti ir dabar mums besišypsantys iš tv ekranų bei gatvių plakatų, iš tiesų priklauso vienai ir vienintelei – Rentininkų partijai – siauram tikrųjų neoliberaliojo režimo naudos gavėjų ratui. Todėl jiems taip lengva rasti bendrą kalbą ir tarpusavyje susitarti. Todėl ir mielų rinkėjų priekaištai ar nusiskundimai, kad rinkiminiai debatai esą tokie nuobodūs ir neįkvepiantys, kandidatai nebeblizga charizma ir erudicija ar bent kiek gilesnėmis mintimis, jau nekalbant apie aiškesnes ir pagrįstesnes Lietuvos raidos vizijas, neturi jokio pagrindo. Rentininkams to visiškai nereikia, jie tik vykdo rentos davėjų nurodymus ir klusniai diegia jų iš viršaus nuleistas pažangiomis apskelbtas „europines vertybes“, kurios su klasikinėmis Europos civilizacijos vertybėmis beturi tiek pat bendro, kiek kiaulė su debesimis. Koks skirtumas, Joną ar Petrą, Domicelę ar Onutę išrinksim, Rentininkų partija ateina ne tam, kad kažką keistų, o tam, kad viskas liktų kaip buvę. Nes jiems ir taip gerai. Jie jau seniai yra pasidalinę vietas prie pačių žuvingiausių europinio ar nacionalinio finansavimo srautų ir įtakos kanalų, tad periodiškai vykstantys rinkimai jiems yra tik nelemta galvasopė, laikinas nepatogumas, kurį sukandę dantis turi atkentėti tam, kad viskas liktų po senovei.

Kam dar stengtis kažką realiai mąstyti, siūlyti, stengtis. Rūpestis vienas – kaip užkirsti kelią bet kokioms grėsmėms, galinčioms pasikėsinti į tokią patogią ir nusistovėjusią tvarką, mesti jai iššūkį. Tam ir dedamos didžiausios pastangos ir priemonės: mistiniai sociologiniai reitingai, skirti viešajai nuomonei formuoti, išmoningai organizuojamas tikrųjų oponentų atribojimas nuo eterio, jų diskreditavimas ar marginalizavimas, kad tik jų potencialūs rinkėjai ginkdie nesumanytų „veltui už juos išmesti“ savo balsą.

Grūmodami kumšteliais kaimynų diktatoriui ir žodžiais remdami demokratijos plėtrą Baltarusijoje, jie pamiršta paminėti, kad per pastaruosius trisdešimt metų patys įsimiklino neblogiau nei taip jų keikiamas ūsočius imituoti demokratines procedūras, netgi be omono lazdų ir atviro piliečių bauginimo pasiekti, kad laisvės erdvė Lietuvoje vis labiau trauktųsi, o visuotinė baimė vėl taptų norma.

Vis dėlto tiems, kurie nebijo savo balso „prarasti“, alternatyva yra. Galite mane kaltinti šališkumu, bet mažųjų nesisteminių, vertybinėmis besiskelbiančių partijų tarpe matau tik vieną dėmesio vertą darinį – Nacionalinį susivienijimą. Nors, atrodytų, daugelis mažųjų kalba panašiai ir deklaruoja artimus siekius, NS iš jų visų išskiria daug kuo. Idėjinis nuoseklumas ir intelektualinė gelmė, žodžių ir darbų atitikimas, kurio daugiau niekur kitur nerasite, įvairialypės kompetencijos ir profesionaliai parengta rinkiminė programa, leidžianti Lietuvos problemas pamatyti sistemiškai ir joms spręsti pasiūlyti tokius pat sistemiškai apibrėžtus kelius.

Bet svarbiausi NS yra žmonės. Turiu omeny net ne partijos vadovybę, nes rinktis vien pagal simpatijas ar antipatijas lyderiams, kas dažnai daroma, būtų naivu ir neatsakinga. Kalbu apie paprastus partiečius, kurie susibūrė ne dėl to nelemtojo lovio, o todėl, kad jiems tapo nebepriimtina Lietuvoje įtvirtinta rentininkų tvarka, leidžianti saujai galingųjų ir įtakingųjų nebaudžiamai tarpti, visiems kitiems palikus verstis kaip išmano, ir joje gyventi jie daugiau nebenori. Todėl visuotinai įsigalėjusiam „gyvulių ūkiui“ jie ir siūlo sąjūdinę alternatyvą, nes ano Sąjūdžio siekiai taip, deja, ir nebuvo realizuoti.

Tikiu šių žmonių nuoširdumu, nematau jų žodžiuose ar veiksmuose klastos ar asmeninės naudos siekimo. Priešingai, pradėjusi labiau domėtis politika, įsitikinau, kad į ją eiti gali tik arba visiškas savanaudis storaodis cinikas, nevengiantis manipuliuoti žmonių lūkesčiais ir teisėtais reikalavimais valdžiai, arba idealistas, nebepaisantis viso to ant jo liejamo purvo vardan aukštesnių dalykų, kuriuos mato Lietuvos gelbėjime nuo šitų vis labiau beveidžiais ir vis sunkiau vienas nuo kito beatskiriamais tampančių cinikų įdiegtos sistemos, tos nykios atmosferos, kurioje darosi vis troškiau kvėpuoti.

Politinė reklama
Platinama nemokamai

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

stasys       2020-10-5 19:09

Str. kaip ir visi autorės , kelia klausimus teisingus tik va su atsakymais tai bėda . Iš to seka ir komentaruose prirašyti niekai . Jau nieko nenustebinsi nei tokio kaip Vaidas Vds apeliacijos į DK part…ar kitos ‚petrunėlės‘ jam antrinimo . Tie žmonės savaip supranta realybe ir ja , kaip dera garliaviškiam‘ raiko ir kraipo savo nuožiūrą pasikliaunant . Neagituosiu už kuria partija balsuoti ir neantrinsiu autorei ,  bet NS nėra tiek subrendęs , kaip partija, kad galėtu šiais metais pretenduoti į kokia tai Seimo reitingu lentele . Jei partija rimta ir savo ateitį mato plačiau nei ‚garliavos sukčių kompanija‘ ji privalėtu realiai vertinti savo galimybes ir apie jas kalbėti ir aiškinti ja palaikantiems . Mano supratimu NS patekus į Seimą būtu suduotas baisus smūgis tos partijos tolesnei brandai ir ateities planams . Seimas tai institucija kurioje išlieka tik pasiruošusios jame dirbti partijos , o va tokios kaip Puteikio ar Juozaičio visais laikais buvo priverstos griebtis ir menkiausio demagogijos šiaudo kad tik jame išlikti keliais asmenimis atstovaujančiais. Tokia situacija apgailėtina ., taip kaip protaujantis supranta ko iš tokiu ‘ sėkmės receptu‘ galima tikėtis. Juozaitis aktyviai siūlė senato idėja Lietuvoje ..savotiška kompromisą perdalinant Seimo atstovavimą į dvi dalis ir ne veltui matyt .Bet per sekančius Seimo rinkimus manau mes sulauksime pokyčių ir esama rinkimu sistema bus pakeista ir labiau atitinkančia poreikius esamai Lietuvai ..kalbu apie proporcine sistema paskirstant Seimo mandatus .

DDlius DD       2020-10-5 15:59

“Bet svarbiausi NS yra žmonės. Turiu omeny net ne partijos vadovybę, nes rinktis vien pagal simpatijas ar antipatijas lyderiams, kas dažnai daroma, būtų naivu ir neatsakinga. Kalbu apie paprastus partiečius, kurie susibūrė ne dėl to nelemtojo lovio, o todėl, kad jiems tapo nebepriimtina Lietuvoje įtvirtinta rentininkų tvarka, leidžianti saujai galingųjų ir įtakingųjų nebaudžiamai tarpti, visiems kitiems palikus verstis kaip išmano, ir joje gyventi jie daugiau nebenori. Todėl visuotinai įsigalėjusiam „gyvulių ūkiui“ jie ir siūlo sąjūdinę alternatyvą, nes ano Sąjūdžio siekiai taip, deja, ir nebuvo realizuoti.”
Aš čia matau R.Čepaitienės formuluojamą rinkimų finalo manifestaciją, kuriai yra savo taisyklės ir sunkiai išvengiamos prievolės.  Taip pat matau ištikimybę pačiose šios partijos ištakose deklaracijoms.
Tačiau galima ir kitaip- nenori dzūkų baravykas būti šungrybiu, aukštaičių veršis nenori būti liuks teliuks, žemaitis veršis nori jodinėti automobiliu, ne ant meškos, suvalko noras apribotas derliumi, kuris ne toks. O mes svajojame apie kitokią Lietuvą. Mes norime kitos- sar gražesnės.

Žemyna       2020-10-5 14:25

Skirtingi sambūrių pavadinimai visai nerodo jų skirtingų pažiūrų, krypčių, politikos. Skirtingi pavadinimai tik rodo, jog du ,,autoritetai” valdžia nepasidalina, todėl ,,chebra” suskilo į dvi gaujas pagal tai, kas katrą labiau palaiko. Na, o tada savaime kilo reikalas skirtingai pasivadinti.
Tačiau ,,rankai ranką plauti” tai netrukdė smile - bendradarbiavo ir klestėjo 2K, be kitų ,,gerų darbų” dar ir nutautinant ir padarant nuo kaimynės priklausomą Lietuvą, dabar, pasak Karbauskio, atėjo 2G eilė (Gabrielius+Gintautas)

Kis       2020-10-4 22:52

kodel toks zemas politinis isprusimas jaunimo?O apie vyresnio amziaus abejones uz ka balsuoti tiesiog pritrenkia.Bliamba 30 metu valdymo kur tik prasivoge,jie vel eina i valdzia,kai tuo tarpu laikas senai sedeti cypeje,o zmogelis klausia,ar verta balsuoti uz TS?Kas tai sizofrenija,musa ir dar Praso?30 metu mrelo apgaules,o jie vel nuo pradziu,Jeigu issirinka matyt toks lietuviu likimas.Man pofig,gaila bus anuku,kurie negyvens Lietuvoje,trauks svetur.

StasysG       2020-10-4 9:21

Tam “iš kaimo     2020-10-3 8:37”——-padėjau pliusą.

Kuliaversčiais       2020-10-4 9:06

Varo į Seimą lyg būtų paskutinė gyvenimo prieplauka. Taip tokiem kaip šimonytė, vasiliauskas, kubilius (nors ir nusipirkęs Europos prieglobstį), grybauskaitė tai kvėpavimas į mūrą...Teis tas tartautinis teismas jų samdytą Snoro likvidatorių Frankley+Cooperis ir teks atsakyti ir tai ketveriukei-kur ištaškė nugvelbtus porą milijardų. Čia jau ne milijonai, o milijardai ir žmonių, Lietuvos naikinimas-po Nepriklausomybės. Todėl ir rūpinasi Baltarusija, arčiausiai pabėgimo…Būkim nors šįkart būdrūs-matot kam reikia neliečiamybės. Tai tiem ponaičiam, su į nugaras kvėpuojančiai lansbergio šūdmaliais…

Eugenijus       2020-10-3 22:45

Gerb. Rasa, nejaugi manote, kad Radžvilo partija verta būti išrinktiems…

Tenka konstatuoti:       2020-10-3 22:17

jeigu eksperimento tvarka vienoje patalpoje uždarytų konservatorių, socialdemokratą, liberalą, darbietį ir ožį, tai po valandos atidarius duris pirmasis laukan, į gryną orą, spruktų ožys, neišlaikęs visų kitų smarvės…

T0mas J. -> Nerašykite netiesos        2020-10-3 21:57

Kadaise rašiau komentarus propatria lt svetainėje, plakdavomės su Kažinkavičiumi ir kitais.. Paskui lankytis lioviausi, nes komentarų rašyti jau bebegalėjau. Tiksliai neatsimenu priežasties, bet TIKRAI NEBUVO GALIMYBĖS.

T0mas J.       2020-10-3 21:53

Jei rinkimų rezultatai bus maždaug tokie, kokius aš prognozuoju - viskas priklausys nuo to kaip nuspręs LSDP: arba jie dėsis prie konservatorių, arba prie valstiečių.
Sprendžiant iš to, kaip dabar LVŽS vadovas keikia Palucko politiką (neabejotina Karbauskio klaida) - panašu kad laukia liūdnasis scenarijus.. Bet nereikia liūdėt - aš kartais klystu.. smile

to be įžangų       2020-10-3 19:56

Ko pats čia puoli tuos konservatorius, be kurių jokių kolchoznikų valdžioje niekad nebūtų, o sėdėtų cypėje. Bučiuokit kojas ir rankas Kubiliui ir Jurgiui, kad jų dėka esate valdžioje ir neapgaudinėkite runkeliokų. Kiek gi galima iš jų nabagų tyčiotis, ką? Ne gėda pačiam, ane? Meluoji ir nerausti. Nusilenkite Iročkai su Rasele už tai, kad esate valdžioje, supratot dabar? Galit ir super demagogei Ožkelytei.

Likus savaitei       2020-10-3 18:40

iki rinkimų visuomenėje vis labiau jaučiasi pasimetimas. O juk viskas labai paprasta. Balsuoti reikėtų taip, kad kuo mažiau į Seimą ateitų valstybės ir žmonių susintojų, valdžiusių du ar net tris dšimtmečius. Tai pirma. Antra, negalima pasitikėti jokiom tėvynės sąjungom, nes tokių nėra. Sąjūdis buvo išsklaidytas, nepalikus jokios meilės Tėvynei nei Žmogui ideologijos. Buvo viena ideologija, teisingai, bet beviltiškai pavadinta prichvatizacija. Prichvatizavus beveik viską liko vagystės iš iždo, žmonių mokesčių, ES visokių fondų, kurie tik ištvirkino šiaip jau darbščią tautą ir nieko nedavė sąžiningiems žmonėms ir jų vaikų ateičiai. Profesorius V.Radžvilas ir dar likusi saujelė dorų intelektualų naiviai tikisi, kad sulauks bent kiek rimtesnio palaikymo. Jų laikas dar neatėjo. Vienintelė išeitis - atiduoti balsus už valstiečius. Jie ne mesijai, bet per 4 metus pakeitė Lietuvą taip, kad jau galima galvoti apie tautos ateitį, o tai atrodė, kad jos jau nebėra. Sistema pajuto, kad piliečiai vienijasi, todėl vienijasi ir ji. O to vienijimosi vienintelis tikslas - eilinį kartą apgauti normalius žmones. Taip, kaip apgaudinėja Lukašenka ir visi panašūs. Jeigu sistema laimės, pralaimėsime visi. Todėl mąstykime.

ah1       2020-10-3 16:21

nėra ko “sukt” galvų be 2020 11 03 kol paaiškės kas laimės ar bronšteinistai/trockistai - globalistai ar stalinistai-valstybistai/industrelistai, o kai paaiškįs tada ir prisitaikysim, darysim kaip sakoma vaikškoje dainelėj ” o jūs vaikai taip darykit kaip Jurgelis daro”.
Na o prisimenat TSRS laikų istorijos mokslus, įspūdis kad amerika nuo Rusijos atsilieka visu šimtu metų ir amerikoje kartojasi 1917-1920 m. Rusijos politiniai veiksmai.

be įžangų >to>tik už valstiečius       2020-10-3 14:35

Išdujinimo laivas Lietuvai - labai reikalingas.Tik ne už tokius pinigus ir ne tokio dydžio.Idealu buvo jį įsigyti vadovaujant a.a.Lubiui. Vėjo jėgainės Lietuvai,likusiai be savo atominės (Ignalinos AE buvo tikra ” višta nešanti daug auksinių kiaušinių”),tai buvo visos visuomenės pragyvenimo lygio nepaliaujamo kilimo pagrindų pagrindas.Buvo ....Todėl turėti nuo nieko praktiškai nepriklausomą ekologišką energijos šaltinį - tikrai yra gera idėja. Manau ,kad valstiečiai vieninteliai galėtų ją  teisingiausiai įvykdyti iki galo .Skirtingai nuo susikompromitavusio landsbergininkų klano,dabar puolančio tiesiog į paniką ,nes supranta ,kad ir po rinkimų valdžią ,o kartu ir teisę išgrobstyt tuos minimus milijardus ,matys kaip savo ausis. Todėl balstuoti dar kartą siūlau BŪTENT TIK už “valstiečius” . Tam yra rimtas ,patikrintas praktiškai kovoj su Corona pagrindas.(tikrai jiems tobulėt yra dar daug daug ...).

Nerašykite netiesos       2020-10-3 11:25

Tam “Hm iš Pro Patria”:  Pro Patria komentarų neuždraudė. Tik ką buvau ten - eikite ir komentuokite. Patarimas - prieš ką nors, kuo nors kaltinant, manyčiau, reikėtų atidžiai patikrinti. O dėl naujų straipsnių, tai gal reikėtų suprasti - tam reikalingos lėšos, rėmėjai ir visa kita. Juk jų iš biudžeto nefinansuoja, net ir rinkimės kampanijos… Tai kokie priekaištai gali būti? Eikite į rinkimus, balsuokite už Nacionalinį susivienijimą ir nors tokiu būdu gal prisidėsite prie pokyčių.

Prašalieti, prie ko       2020-10-3 11:09

čia aš kaip landsberginis ar kas nors tokis ne nuo padebesių, ne nuo Dievo, kaip pats? Nestumk pats čia mums rafinuotos “dūros”, kaip tie prapiesoriai, baigę Kapsukę anuomet ar prie neosovietų raudonais diplomais dabar, kaip drg.Žirikas ir panašiai. Ar žinai tokį? MGUščikai ar mguščicos dar geresni - įsigudrino Žirmūnų kvailių pagalba, kad gautų gerą algą, net Briuselyje sėdėt, pasirengę sutrint mus, lietuvius, į pelenus, į dulkes tame Europos Babilone, bet ne dabar, o vėliau. Mūsų docentai ir prapiesoriai, kaip žinote, gaudo Higso bozonus ne tik Nasoje ar Dubnoje, dėl runkelių ar paikų studentų dievais pasivadinę, kaip ir tie covidist’ai, bet paaiškinti, kas tas Covid’as iš tikro yra taip ir nesugeba, bijo, dreba, kaip ir pats XX amžiaus istorijos, o ne mitologijos. Neišsteni Tiesos apie drg.Covid’ą pasakyt - tik lietuvius pliekt. Esi tipiškas mitomanas, kaip ir tie Higso bozonų(atseit “dieviškųjų dalelių”) gaudytojai, ne daugiau. Stumi “dūrą”, kaip sakiau, ne daugiau, tschüß!

to>tik už valstiečius       2020-10-3 10:15

balsuok, balsuok uz 2.4 milijardo euru vejo jegainiu juroje. Ar tau mazai geldos Independent?

 

/

Hm iš Pro Patria        2020-10-3 9:54

Puiku, bet kas nutiko Pro Patria’i? Užsidraudė komentarus, beveik nebededa straipsnių (net iš lefebristų svetainės nebekopijuoja) ir tyliai merdi. Kas nutiko?

Prašalietis       2020-10-3 9:44

Prašalieti,    2020-10-3 9:14
“Tautinis” bičiuli, pasistenk nors kiek “išnirti” iš lansbeginės eurosojūzinės"tautinės” kūdros gelmių ir, apsidairęs aplik įtemk visą savo “nekapsukinį protą”, pabandyk parašyti ką nors prasmingo ir tikro, o ne “patriotiškai” blevyzgok à la Čepaitienė, Radžvilas ar jaunasis"intelektualinis” Sinica apie “meiles, neapykantas ir tarybinių laikų Kapsukių baigimus, intelekto gilumus, idėjinį nuoseklumą” ir t.t.

Prašalieti,       2020-10-3 9:14

vėl senu įpročiu durnini lietuvaičius, kodėl? Ne visi mes baigę Vilniaus Kapsukę, kad tikėtume pačio neapykanta mums, supratai?

Prašalietis       2020-10-3 8:39

Net “meno istorijos profesorė” R. Čepaitienė apie Nacionalinio Susivienijimo “politinį ir idėjinį išskirtinumą” tesugeba “profesoriškai” kitų pseudopolitinių partijų atžvilgiu tepasakyti - ” Nors, atrodytų, daugelis mažųjų kalba panašiai ir deklaruoja artimus siekius, NS iš jų visų IŠSISKIRIA DAUG KUO. Idėjinis nuoseklumas ir intelektualinė gelmė, žodžių ir darbų atitikimas, kurio daugiau niekur kitur nerasite, įvairialypės kompetencijos ir profesionaliai parengta rinkiminė programa, leidžianti Lietuvos problemas pamatyti sistemiškai ir joms spręsti pasiūlyti tokius pat sistemiškai apibrėžtus kelius”. Toks vidutinių gabumų aštuntoko lygio “politreklaminis” parašinėjimas apie “idėjinį nuoseklumą, intelektualinę gelmę, apie žodžių ir darbų, kurių niekas nei matė nei girdėjo"atitikimą”, NS"trečią brolį Joną, koks jis raitelis puikus” ir t.t., gali būti adresuotas nebent pradinį mokslą teturinčiam, visiškai nieko gyvenime nesuprantančiam, prie kaimo bažnyčios sekmadieniais naujienas semiančiam…elektoratui, parodo visišką ne tik politinį, bet ir mokslinį,dvasinį,intelektualinį.... šio, neturinčio ką nors prasmingo ir tikro pasakyti, “naujo politinio” sambrūzdio “patriotinių veikėjų” skurdą. Pasaulio pabaiga, “provakarietiškos tautinės-patriotinės” kūdros dugnas ir t.t., jei ir tokio “idėjinio nuoseklumo ir intelektualinio gilumo” kaip NS publika pradėjo galvoti, kad ir jai eurokolchoze plūduriuojančiame lansberginiame durnių laive rinkėjai skurdo ir beviltiškumo yra per 30 metų “subrandinti” tiek, kad ir šiandieniniai NS “intelektualai”, esantys NS sarašo pradžioje, “yra verti” šiandiena užsėsti nors kiek Seimo taburetkių busimoje, laivą vairuosiančioje būsimo Seimo įguloje…

Banksteriai, 1917 metų       2020-10-3 8:37

pavyzdžiu, kuria Lietuvių Pralietariato parciją rinkas ikanomikai arba tiksliau - Covid’ui. Ieško naujo Trockio numero due. Įdomu tik tai, kokiu laiveliu dabar ir iš kur jį plukdys? Juk nebe iš Niujorko, kaip 1917 metų pavasarį, tiesa? Nebedarys cirko Naujojoje Škotijoje, tiksliau, Halifakse. Ir koks prezidentas Trockiui numeris du išduos naują diplomatinį pasą, ir koks jo vardas? Ką sako Kapsukės prapiesoriai šiuo klausimu, a?

iš kaimo       2020-10-3 8:37

Svarbiausi klausimai yra keli: 1 Dėl masinės įmigracijos , ar stengsitės eiti Vengrijos ,Lenkijos keliu ir neisileisti į Lietuvą viso pasaulio parazitų? 2Ar stengsitės neleisti Lietuvoje plisti lgbt -gender idėjoms? 3 Ar išslaptinsite 75iems metams užslaptintus kagėbistus?  Sąrašą galima testi dar ilgai bet tegul partijos sąžiningai atsako bent į šiuos tris ir bus aišku ar vertą už ją balsuoti.

Seniai,       2020-10-3 8:22

bent kiek mastanciam zmogui, aisku.Balsuoti galima ir reikia tik uz dvi partijas.Tai NS ir valstieciai.Valstieciai neidealas, bet vistiek geriau negu tas “lipdinys”, paminetas autores.

tik už valstiečius        2020-10-3 8:15

nesutinku.Balsuoti lieka tik už “valstiečius” . Berods ,sąrašas nr. 7. Nesutinku ir su “Rentininkų” pavadinimu . Tai aiškių aiškiausi asocialai (vykdo reakcingą , asocialią politiką ,kurios tikslas vienkartinė nauda SAU,SAU ,SAU).Kas parašys dainą apie tą “sau,sau ,sau” ,tas sukurs natūralų šios dienos politinio paveikslo hitą.Garantuoju:).NS - eiliniai Lietuvos gelbėtojai ,kurių užmačiose ,planuose net supratimo nėr ,kad kultūra ,mokslas ,švietimas,net lietuvybė daugeliui tampa aplamai bereikalingais,bereikšmiais dalykais ,kai tragiškai trūksta elementarios “duonos” .Liberalas Radžvilas tiesiog geras žmogus(deja ,kaip pastebi daugelis - be jokios politikui būtinos charizmos) ,tačiau aršus liberalas.Kaip juo buvo ,taip ir išliko. Jis niekada “nesupras”  ,kad gyvenimą palengvint (tai pirmiausia ir išgelbėtų akyse tirpstančią Lietuvos valstybę) reikia pradėti nuo teisingesnio sukuriamų vertybių perskirstymo iš esmės keičiant galiojančius apmokestinimo postulatus : turtingieji (o jų Lietuvoje ,Radžvilai, prisiveisė neleistinai daug) privalo pradėti mokėti civilizuotus mokesčius.Konkurencija ekonomikoje privalo atsirasti ir tarp valstybinės ir privačios nuosavybės. Ir t.t. Apie “sisteminių” blogį - pilnai sutinku .Šitie su savo “vertybėmis” Lietuvoj jau senai žemiau kritikos.

Postui       2020-10-3 5:13

O pačiam (pačiai) neprošal būtų nors kiek gramatikos pramokti.

past       2020-10-3 0:52

Ir vel… Motereliai tikrai reiktu gerai fotosopintis.


Rekomenduojame

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Mokytojai iš Kvetkų, Pandėlio, Papilio premjerui Sauliui Skverneliui: Pagal galimybes ištaisykite padarinius savo didžiosios klaidos

Spalio 6 dieną bus atidengtas antkapinis paminklas Adolfui Ramanauskui-Vanagui

Vygantas Malinauskas. Krikščioniškas pasirinkimas

Geroji Naujiena: Kad ir mes duotume vaisių

Andrius Švarplys. Cukrus, Linai

Algimantas Rusteika. Susipažinkime – naujoji, modernioji, nuostabioji, jaunoji LSDP karta

Gediminas Kulikauskas. Istorikas: „Dešimt kautynių“ – kitokia knyga apie partizanus

Algimantas Rusteika. Apie kritinę masę

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.