Visuomenės pokyčių analizė, Žmogaus teisės

Rasa Čepaitienė. Bulvariniai skaitalai

Tiesos.lt redakcija   2021 m. sausio 2 d. 20:07

37     

    

Rasa Čepaitienė. Bulvariniai skaitalai

Natūralu, kad politikos viršūnėje pasirodžius naujiems veidams smalsu su jais nuodugniau susipažinti. Tokią progą suteikia serija elitinio žurnalisto V. Laučiaus darytų interviu su strateginius postus užėmusiomis politikėmis V. Čmilyte-Nilsen, E. Dobrovolska, A. Armonaite (jei ką praleidau, papildykite).

Politikių asmenybės juose atskleidžiamos iš neoficialiosios pusės: šeima, vaikystė, laisvalaikis, perskaitytos knygos ar mėgstama muzika… Trumpai tariant, tai toks įprastinis „gliancinių“ „damskų“ žurnalų formatas, koks paprastai būna dar ir iliustruotas profesionalioje fotosesijoje darytomis nuotraukomis, prieš tai interviu davėjui pasinaudojus ne mažiau profesionaliomis kirpėjo, vizažisto, drabužių dizainerio paslaugomis. Pateikiantis skaitytojui kartais tiesiogine ir perkeltine prasme gerokai nupudruotą rašinio veikėjo portretą.

Politikai šiame politikos analitiko ir filosofo, viešojo intelektualo V. Laučiaus imtame intensyviai praktikuoti žanre vaizduojami kaip paprasti, mieli, simpatiški žmonės. Jiems neužduodama jokių nepatogių ar nejaukių klausimų. Gal, sakysite, garsusis, daugybės komentarų sulaukę interviu su Dobrovolska buvo ne toks? Bet ten juk buvo lygiai tie patys pir kitoms respondentėms užduoti, klausimai apie hobius, perskaitytas knygas, šeimyninius santykius. Ir ne Laučius kaltas, kad ponia šviežiai iškepta ministrė nesugebėjo pasinaudoti proga atsiskleisdama iš gerosios pusės, šitaip viešai susimovė.

Grįžkime prie esmės. Ar tokio lygio intelektualo reikalas domautis, ką šios politikės skaito, žiūri, ką veikia laisvalaikiu ar mėgsta valgyti? Tam toje pačioje delfi redakcijoje dirba visa krūva žurnalisčių, atliksiančių tokio lygio užduotį gal net geriau nei jis. Nesakau, kad rinkėjai ir kiti piliečiai neturėtų pamatyti neformalios politikų gyvenimo pusės, susipažinti su jų kasdienybe ar kultūriniu akiračiu – tai išties apie konkretų žmogų pasako nemažai. Bet, uždavęs buitinio lygmens klausimus, rimtas žurnalistas privalėtų tuo neapsiriboti ir siekti nutapyti pilną viešojo asmens paveikslą giliau pasikapstydamas ir jo profesinės veiklos užkulisiuose, ir motyvacijoje, ir vertybėse, ir galų gale ateities planuose. O kadangi Laučius šito nedaro, tad ir kyla klausimas, kodėl? Negi jam (ir jo interviu skaitytojui) nerūpi, kaip, pavyzdžiui, Čmilytė-Nilsen vertina savo tėvo kagėbistinę praeitį, kodėl Dobrovolska pasirinko ginti vienalyčių santuokų reikalautojus, o Armonaitė tapo narkotikų legalizavimo stūmėja arba vaikų ant kelių klupdytoja prie JAV ambasados?

Manding, šie interviu iš esmės atlieka kiek kitokią nei vien artimesnio supažindinimo su šių politikių asmenybėmis ar jų mėgstamų filmų ir muzikos grupių aptarimo funkciją. Jais po neįpareigojančiu bulvariniu skaitalu iš tiesų žymiai daugiau paslepiama nei atidengiama.

Pagrindinis šių interviu tikslas – pavaizduoti šias politikes tiesiog žaviomis moterimis, o jų propaguojamas radikalias pažiūras – normaliomis, įprastinėmis ir netgi skaitytojui priimtinomis. Kitaip tariant, normalizuoti nenormalumą (priminsiu, padoria, simpatiška, daug pasiekusia vaizduojama Čmilytė tebėra už korupciją teisiamos partijos pirmininkė). Taip pat padaryti toleruotinu jų kraštutinį ideologinį užangažavimą, užmaskuoti akis badantį neprofesionalumą ir nebrandą (Laisvės partija, kaip pirmoji dabarties Lietuvos politikoje išties ideologinė partija, atvirai stumianti neobolševikinę darbotvarkę). Apie tai nė mur mur… Nesunku įsivaizduoti Laučių, užduodantį klausimus Hitleriui apie jo mėgstamas meno sroves ar tapybos technikas arba Stalinui apie jo požiūrį į sovietinę kino estetiką...

Intelektualas Laučius, persikvalifikavęs į geltonosios spaudos rašeivą ir mums peršantis įspūdį, kad viskas su tomis politikėmis ir jų partijomis gerai, nes, žiūrėk tik, pasirodo, klauso tos pačios muzikos kaip aš, mėgsta ir mano mėgstamą serialą!, nebėra joks žurnalistas, juolab joks politikos analitikas, kokį tiek metų vaizdavo, savo tekstuose perteikdamas svarbiausių dabarties politikos mąstytojų mintis. Jo erudicija niekaip nekoreliuoja su jų išpažįstamomis vertybėmis, pirmiausia, intelektualiniu sąžiningumu. Jis čia veikia kaip abejotiną šitų mūsų veikėjų įvaizdį turintis pataisyti piarininkas, subtilus propagandistas, o trumpai tariant, – seniausios profesijos atstovas. Todėl visos jo pretenzijos į intelektualizmą ir gilesnę analitiką nuo šiol galės būti sutinkamos su atlaidžia šypsenėle. Pinigai nekvepia, reikalui esant ir pridirbtus politikų apatinius nepriklu viešai praskalbti, ania?  Svarbu tik tai darant išlaikyti orią ir solidžią veido išraišką.

Bet palikim šį profesionalą ramybėje. Jis tik vienas iš pasibaisėtinų mūsų viešosios erdvės degradacijos atvejų, kas, kad tebesidangstantis menamu solidumu ir rimtumu. Žurnalistai, liovęsi užduoti politikams nepatogius, bet visuomenei svarbius klausimus, nustoja pasitikėjimo ir pagarbos. Jų pasirinkimas aiškus – norisi geriau gyventi, sočiau valgyti, važinėti prabangiais automobiliais, turėti solidžią sąskaitą banke, svarbiausia – laisvai sukiotis elite, būti jo pripažįstamiems ir vertinamiems. Nepatogūs klausimai užvertų daug durų, atimtų galimybes ir progas klestėti, jaustis tokiu reikšmingu ir šauniu. Kas, kad tikroji politinė analitika nepastebimai, bet nuosekliai keičiama bulvaru, sūsta arba yra sistemingai stumiama į paraštes – visus tuos mažuosius informacinius tinklalapius, youtube kanaliukus ar podcastus. Tenai, kur elito nemalonėn patekę ar savo profesinę autonomiją „siekiantys išsaugoti politikos analitikai ir filosofai, „nedvaro“ politologai, žurnalistikos marginalai bei „marginalai“ mėgina analizuoti mūsų politinės erdvės aktualijas bei tendencijas profesionaliai, kritiškai, objektyviai ir nevyniodami žodžių į vatą.

Koks didžiulis paradoksas, kontrastas ir ironija! Milžiniški mokesčių mokėtojų pinigai ištaškomi atvirai propagandai kurti ir skleisti per lrt, kur net per Naujus nyku nykutėliai ir nėra ką žiūrėti. Tuo tarpu tikrą analitinį turinį kurti ir tiriamąja žurnalistika vis dar bandyti užsiimti yra priversti žmonės, už tai negaunantys nė skatiko, arba itin kukliai, tiek, kiek, žinoma, neatperka įdėtų pastangų ir rizikos.

Mūsų viešoji erdvė degraduoja, bet už tai atsakingi žmonės apsimeta, kad viskas čia normalu, patys tai skatina. Tokiomis atviros cenzūros, begėdiškos propagandos, masinio smegenų plovimo, vulgarizacijos ir fake news sklaidos sąlygomis belieka stiprinti alternatyviają žiniasklaidą, palaikyti jos kanalus ir tuo užsiimančius. Kito kelio, matyt, nebėra.

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Audrius       2021-01-5 11:44

Labai geras straipsnis.Taikliai pastebėta.Pagarba autorei.

tokia       2021-01-5 7:59

prognozė buvo jau ryški , ypatingai LRT žurnakistams kritikuojant buvusią valstiečių valdžią , puolant Prezidentą , o dabar jau , kaip sovietiniaia laikaia viskas gražu

stasys       2021-01-5 7:24

Trump ..padarytos klaidos dar ilgai lydės Ameriką . Ir ta šalis dar ilgai minės ir spjaudis į tą pusę , primindama sau kas nutinka kai demokratiją suveikia ir į valdžią ateina tik save mylėti tesugebantis lyderiai . Taip , yra visuomenės dalis kuriai reikia daugiau laiko pamatyti ir įvertinti žmogų , o yra tokių kurie su visa galva puola į balą ir kol joje dar liko purvo ..taskosi joje išsisiepe ...Nesuaugę , nebrendylos , žemakakciai su išpūsta savyverte . Mūsų visų pareigą autore tokius priglausti ir mokyti į pasaulį žiūrėti ne veršelio žvilgsniu.. o piliečio , pas kurį dirba visi smegenų pusrutuliai .

Vertejas ne i tema       2021-01-4 22:08

Trumpas vel Apsisiko,
Paviesintas jo tel pokalbis reikalaujantis “pataisyti” rinkimu rezultatus Giorgijos valstijoje

Kažkada REIGANAS       2021-01-4 10:07

per vieną elitinį balių nusprendė garsų žurnalistą asmeniškai pavaišinti, atpiaudamas jam didelį torto gabalą. Matydamas tas Exelencijos pastangas žvaigždė arogantiškai atšovė: “Su tiek jūs tikrai manęs nepapirksite”. Į tai Prezidentas ramiai atsakė: “Manau, kad jus galima papirkti ir su žymiai mažesniu”.

T0mas J. -> viskas teisingai        2021-01-4 0:58

Svarbiausias 2020 m. įvykis pasaulyje susideda iš 2 dalių.
a) paleistas į žmones laisvai daugintis NAUJAS virusas, sukeliantis ligą, savo simptomais be galo panašią į GRIPĄ.
b) praktiškai visos pasaulio šalys įtikintos NAUJĄ virusą diagnozuoti būtent PRG testais, kurie realybėje nustato ne tik NAUJĄ virusą (kaip manyta pasaulyje visus 2020 m.), bet ir kitus, seniai žinomus peršalimo ligas sukeliančius virusus. Kad PRG testai duoda TEIGIAMĄ rezultatą ne tik NAUJOJO viruso atveju – nuo plačiojo pasaulio nuslėpta. Viešai neplatinama ir tai, kad tik dalis žmonių, pas kuriuos testai TEIGIAMI - suserga.
Visa tai (a+b) atlikta milijardierių mafijos užsakymu.

runkelis       2021-01-3 22:33

Teisi Cepajeva:
...nėra ką žiūrėti…
bet, kad nėra ką ir skaityti.
Vikipedija ir as moku skaityti.
Nustebino, kad nežino, kas pasakė, kad “Pinigai nekvepia”.
Galėtų apšviesti runkelius. Bet, matyt, tikrai nežino.

viskas teisingai       2021-01-3 20:24

Viskas taip, su viskuo sutinku, bet, tiesa sakant, tokie straipsniai šiandien nebeturi jokios pridėtinės vertės, kaip dabar madinga sakyti. Iš tikro, tai, kas dabar vyksta Lietuvoje, yra labai ir labai pavojinga visuomenei ir valstybei. Galit vadinti tai kaip norite, bet, akivaizdu, kad po a la pandemijos priedanga vyksta labai negeri dalykai ir kažkodėl niekas iš tų partijų ar politinių judėjimų, tame tarpe ir Nacionalinis susivienijimas, nenori apie tai net užsiminti ir įvertinti. Tai kaip čia yra - ar valstybė pasidarys svarbi tik artėjant rinkimams? Mes vieną dieną galime atsibusti totalitarinėje valstybėje ir grįžti atgal kelio nebebus, todėl norėtųsi bent kažkokio politinių ir viešojo gyvenimo aktualijų įvertinimo - ribojimai, skiepai, covid statistika ir ką ji rodo iš tikro - iš tų, kurie turėjo politinių pretenzijų per rinkimus, o taip pat ir, apskritai, iš šalies intelektualų - teisininkų, žmogaus teisių gynėjų, ne dvaro mokslininkų ir gydytojų. Dabar visos diskusijos tik socialiniuose tinkluose, bet reikia, kad kažkas pasiūlytų sprendimus ar alternatyvas tautai. O diskutuoti apie kažkokias rytoj pamirštamas laidas yra beveik tas pats, kaip tokias laidas vesti. Kas supranta, žino kaip jas vertinti, o kurie nesupranta, šito portalo neskaito. Gerbiu p. Rasą, bet ne apie tai dabar jau reikia kalbėti…

T0mas J.       2021-01-3 15:48

Teisybės dėlei dar turėtume paklausti Laučių, ar tų interviu DELFl neišcenzūrino?
Tame portale cenzūra veikia pilna jėga. Kaip ir LRytas lt.

siaip jau       2021-01-3 15:39

Is pradziu ir man keistoki tie interviu oasirode. Tokie lyg ir glamuriniai su labai jau nekaltais, netgi infantiliais klausimais. Sakyciau, gerai paruosti pasnekovui tam, kad galetu i juos gerai atsakyti, tsakant prisistatyti is gerosios puses. Bet tas pasnekovems nelabai pavyko, nes kaip asmenybes jos kaip reta neidomios, neissilavine, net nelabai issimoksline. Ir jokiu kazkuo patraukianciu zmogisku savybiu nei atskleide, nei dirbtinai pametejo. Bet turejo sansa, tik juo nepasinaudojo. Bet kam reikia tokiu interviu? Manau, kad tam, kad visuomene kuo greiciau pripazintu jas ir ju partijas kaip normalius politinio gyvenimozaidejus, kad kuo greiciau uzsimirstu ju partiju ir tu partiju politiku svelniai tariant netelpantys i remus poelgiai ir poziuriai. Kam? Ogi tam, kad tu partiju neistiktu Valinsko prisikeleliu likimas. Konservatoriams verkiant reikia, kad sitos partijos nemirtu, nes tik su ju pagalba jie gali tiketis islaikyti dauguma ir per kitus rinkimus. Ir tai konservatoriams ir juos palaikanciai ziniasklaidai yra ypatingai svarbu. Todel ir toliau bus publikuojami neutralus ir teigiami straipsniai apie situ partiju veikla ir zmones.

elitinės damos       2021-01-3 15:17

Mūsų super elitinės damos padarys, kad:
- atskirtis padidės
- emigracija padidės
- lietuvių procentaliai ir kiekis žymiai sumažės
———-
(nes lietuviai vyrai virto lauciais)

Agnė       2021-01-3 14:59

>>>>>>Be reikalo ponia Cepaitiene pliekia p.Lauciu
Pliekia? Tiesą surašė, karčią.
Girnius ir Urbonaitė niekuo nėra mandresni

T0mas J.       2021-01-3 14:55

Visi nori valgyt.. Tarnauja pinigų maišams. Kai kurie ilgai atsispiria, lieka objektyvūs, bet.. metai po metų krenta. Pvz. Ramūnas Bogdanas - ilgai buvo objektyvus, kritiškas net TSKPistės Grybauskaitės atžvilgiu, bet po kelių metų tapo jos šlovintoju. Arba tu lieki nežinomas, neįtakingas arba - eini tarnauti pinigų maišams. Yra atsilaikančių, bet mes nelabai juos žinom - jie neįtakingi ir mažai matomi. Pagarba neparsiduodantiems!

Jau gana       2021-01-3 13:28

Intelektualiai š... malti. Laikas eiti į gatves.

stasys       2021-01-3 13:06

Beje Delfi ne tik juodaji autoriu sarasa turi. Delfi nepatinkancius komentatorius pagal IP adresa blokuoja.

stasys       2021-01-3 13:04

Jei kur būrą pamatęs su spragilu šikną bekrapštant, krauk į veizolus jam sparčiai, kad dantys braškėtų...

Kristijonas Donelaitis

Tvankstas       2021-01-3 12:48

Pasiskaičiau delfi su Dobrovolska - vien šėtono mišias klauso.

Birute       2021-01-3 12:26

Koks geras str.,aciu uz tiesos sakyma.Mazai ,vienetai tokiu liko..deja.,aciu,kad dar kazkam visa tai dar rupi.

stasys       2021-01-3 11:16

..na va ir mano šlovės dienos . Vieno vardo nic. užtenka kad Lietuvos priešai drebėtų .. ir žemė po ju kojomis .

Sara       2021-01-3 10:56

FAKE STATE kuria fake news…. Tai dėsnis. Ir normalu. Norint, kad taip nebūtų reikia turėti normalią valstybę. O dabar viskas tvarkoje ir viskas savo vietoje. Ir tu Rasa nepavydėk taip smarkiai Vladimirui. Jis tik sraigtelis. Pabandyk kaip jis – gal ir tau kas nors išeis? Kol nepabandysi – nesužinosi…. smile

Gardaus valgio šaukštas...       2021-01-3 9:25

Bėda ta,kad neliko savigarbos ir padorumo.Laucius,galimai,daug pinigėlio išleidžia tauriems gėrimams,Juozapaitis nori populiarinti savo namų dainininkes brangiausioj TV,valdžios ponios ir panelės iškentės klaikius pumprickaitės klausimus,kad tik būtų tokios kaip…visos normalios moterys,o kiti tipo žurnalistai kala pinigėlį ir varo propagandą be jokių skrupulų.Gaila,bet ir šio portalo komentarų negalima skaityti dėl tokių kaip kasdienis stasys,apie kuriuos sakoma:loja kaip pasamdytas.

habilitās       2021-01-3 7:32

Panorėjus prisikabinti galima ir prie stulpo, kad ne vietoje stovi, o jau prie žurnalisto… Visada yra pasirinkimas – neskaityti ir neklausyti to, kas nepatinka ar neįdomu.
Kad ir šio straipsnio pirmas sakinys:
„Natūralu, kad politikos viršūnėje pasirodžius naujiems veidams smalsu su jais nuodugniau susipažinti“.
Kuo toks teiginys skiriasi nuo to, ką daro žurnalistas V. Laučius? Jau pirmų žodžiu „natūralu“ primetama pozicija ar požiūris, kuris nebūtinai kiekvienam yra natūralus.
Ir smalsumas kai kam gali apsiriboti tatuiruotojo produkcijos kaina ar „špakliaus“ užnešimo ant lūpų laiko sąnaudomis. „Bulvaro“ arba „geltonojo vaiko“ žurnalistikos gali rasti kur tik nori, ne tik pas „elitinius“ žurnalistus. Jei labai pasistengsi.

Kaimietė       2021-01-3 6:25

Labai geras straipsnis, jis aiškiai dar kartą mums primena, kokioje valstybėje mes gyvename, kuo mus maitina oficiali žiniasklaida, bet darosi graudu ir beviltiškai pikta pagalvojus, kiek skaitytojų dėmesio jis sulauks. „Neatpirks įdėtų pastangų ir rizikos“.  Bet,  o kaip gyventi be vilties?! Rašykit, gerbiama Rasa, tiesos reikia.

Be reikalo ponia Cepaitiene pliekia p.Lauciu       2021-01-3 1:10

Jis vienas is nedaugelio zurnalistu,politologu,gerbiantis pasnekova,tad malonu ir idomu jo straipsnius skaityti.Dar p.K Girnius ,kartais p.Urbonaite,kiti is karto rodo savo tendencinguma,nekantruma, angazuota poziuri.Tad kritika siuo atveju ne p. LAUCIUI.
AS TURECIAU KLAUSIMA STRAIPSNIO AUTOREI,Kodel ponia nekele tokio klausimo cia spaudoj ar kitur pries sv Kaleas ar N Metus,kad Lietuvoj sudetingoj korona viruso situacijoje ketiname isleisti simtus tukstanciu euru eglutems,iliminacijos,pasipuikavimui, tustybei,o netrukus jas aptverem ir neleidom zmonems artintis prie ju.Isivaizdavau,kad koks nors meras,ar partijos , visuomeninio judejimo veikejas kreipsis i visuomene,vyriausybe, ragins likti kuklesnems.ramesniems,paremti senolius,skurstancius ir pasienkintisimbolinem eglutem,taciau is to burio visuom jdejimu neatsirado nei vieno,kurisapie tai pagalvojo.
O pliekti vienas kita didelio sumanumo nereikia,visada yra tokiu,kurie ne taip aklausia,ne taip stovi,ne taip rengiasi,bet galvokim apie esmesiais etais ir zmones.sekmes

štaziui       2021-01-3 0:40

stasele, kas iš palatos išleido?

Tas Laučiuks       2021-01-2 22:47

labai jau aktyvus kovotojas su fašistais Lietuvoje. Tiesiog grynoji Antifa, kaip sovietinėje kariuomenėje.

Prašalietis       2021-01-2 22:47

Paskaitai ir neatsistebi, kad 21 amžiuje apie valstybę, jos valdymą, valstybės valdymui reikalingų žmonių kompetencijas šimtus metų besisicivilizuojantys pseudovalstybinių darinių “intelektualai” tesugeba “moksliškai pasamprotauti” ir pasakyti apie šių “besicivilizuojančių” teritorijų “vadovaujančius politikus”, kaip jie “atrodo”, kokius filmus žiūri, kokią muziką klausosi, ar “nebedaro jau į kelnes” ir t.t. Nors dar prieš 2,5 tūkstančių metų antikos žmonės tarpusavyje diskutavo ir ieškojo atsakymų į klausimą, kas yra gyvybinga, pajėgi išlikti valstybė. Ir priėjio išvadą, kad tik teisinga valstybė gali tokia būti. Na o savo ruožtu, teisinga valstybė gali būti tik tuomet, kai joje visi jos piliečiai dirbs tik tuos darbus, kuriuos jie sugeba ir moka dirbti geriausia ir nedirbs kitų darbų. Teisingą valstybę valdo tik gabiausi, labiausia išsilavinę, išmintintingiausi, savo sugebėjimus ir išmintį savo gyvenime daugelį kartų įrodę senesni žmonės, kuriems paklūsta jaunesni. Teisingoje valstybėje pagal hierachiją po valdovų seka “stiprūs, drąsūs, bebaimiai valstybės sargybiniai, kurie turi savo sieloje nešioti jiems suteiktą dievišką auksą ir sidabrą.... Kai tik jie įsigys žemės, nuosavus namus ir pinigų, iš sargybinių jie pasidarys namų valdytojais ir žemdirbiais, iš valstybės sargybinių - kitų piliečių viešpačiais ir priešais. Jie nugyvens savo gyvenimą neapkęsdami ir nekenčiami, kitiems spąstus spęsdami ir patys jų baimindamiesi, daug labiau bijodami vidinių priešų negu išorinių, būdami visai arti pražūties - ir jie patys, ir valstybė.....Teisingoje valstybėje - “argi nebiauru, argi tai prikišamai nerodo auklėjimo stokos, kai žmonės, neturėdami savų teisingumo sąvokų, yra priversti naudotis iš svetur pasiskolintu teisingumu ir svetimuosius padaryti savo viešpačiais ir teisėjais…” Teisingoje valstybėje “dorybė, kaip atrodo, yra tam tikra sveikata, grožis ir sielos palaima, o nedorybė-liga, bjaurumas ir silpnumas.”.................

jutas       2021-01-2 22:25

Skaitau, kaip ponas Usp reklamuoja savo pašventintu pavadintą vandenį ir suprantu, kad pataikiau ant bulvarinio skaitalo.

Staseli, užuojauta...       2021-01-2 22:17

Tai kuris nuo kurio užsikrėtėte - tu nuo Cmil ar atvirkščiai?

ah1       2021-01-2 21:44

belieka tikėtis kad kultūra “tušti puodai garsiai skamba” ilgainiui privers žmonių organizmą išauginti tokią mentalinę apsaugą, kad išgirdęs “tuščius puodus garsiai skambančius” žmognių organizmas savaime pradės dirbti - nebepriimti tokios informacijos, padarys ją neaktyvia ir taps kaip trąša sąmonei ir sąmoningumui augti kita kryptim ko pasekoje susikurs kitas egregorius, na panašiai kaip TSRS laikais iš zombadėžės girdimas “daugiau kaip pernai” ir kasmet vis labiau tuštėjančios parduotuvių lentynos.

stasys       2021-01-2 21:44

Vėl sifilis užpuolė. Nereikėjo su Cmil dulkintis.

Aga       2021-01-2 21:42

Išgelbėk Lietuva - dėk Stasiui į snukį!

stasys       2021-01-2 21:30

Apie gydomąją publicistiką  2021-01-2 21:21 ... Pabandykite durnaropės pakramtyti kai tik uzeis noras ką nors čia parašyti ..ir pasigirti .

Apie gydomąją publicistiką       2021-01-2 21:21

Nustojus skaityti Laučių, viskas ėmė stotis į savo vietas. Net kraujo spaudimas normalizavosi. Gailiuosi tik, kad anksčiau to nepadariau.

stasys       2021-01-2 21:20

Klausimas autorei . O ką galima pasakyti apie tuos jaunus politikus jei jų veidai dar nauji ir šviesus , nesutepti ūsuotiems bebrams būdingų atsainumu į viską laisvai nuomoti ranką ? Jūs butumete ta pirmoji kuri imtųsi tuos jaunus medžioti ieškodama siekių kažkaip sukompromituoti dar gi nepradėjus aniems dorai dirbti ? Kiek pamenu į valstiečius ėmiau kritika savo kreipti tik porai metų praėjus , kai tapo aišku, ko iš jų galima tikėtis ir kad jų apsilusios kojos Seime jau nėra tinkamos muzoliais pritrintais tarnauti .. tautai .Suprantu , nepatinka Jums kai kurie jų pažadai duoti savo rinkėjui ..bet juk tai vienintelė proga įsitikinti ar jie geba tesėti duotus pažadus. Iki tol visada galiojo tradicija daug žadėti senais bebrams, o gavus pasitikėjimą tesėti kaip išeis . Aš pilnai suprantu Lauciu ,kiaulė ir ta neknisa jaunos šaknies jei žino jog tam dar ne laikas ir tuo mazmoziu nepasisotins. Kantrybė dorybė kuri kloja lovą išminčiai .

Diedas       2021-01-2 21:16

Gražiai parašyta.
Teisingai.
Tik apie “alternatyvią” žiniasklaidą autorė susikūrusi per daug gražių iliuzijų.
Kai prieš gerą dešimtmetį nebeapsikentęs Grinevičiūčios laidų serijos su “įrodymais” kad visos lietuvės paleistuvės, išnešiau teliką į garažą, tikėjausi, kad alternatyva bus internetinė žiniasklaida.
Neilgai džiaugiausi.
Lietrytyje perskaitęs nuotraukomis iliustruotą reportąžą, kaip mergina nukankina šuniuką, (su keliais šimtais komentarų pasibaisėjusių lietuvių žiaurumu), netikėtai tą patį reportažą radau rusiškai, bet su pavardėmis, ir pasirodo, įvykusiu Baškirijoje.
Lietrytis krito į šiukšliadėžę.
Po to “Respublika”, Delfis, galaiusiai 15min.
Liko tik knygos ir “alternatyvi” žiniasklaida.
Bet pasekus turinį ir čia tas pats.
Iš skirtingų redaktorių pozicijų, skirtingi autoriai užsiima tuo pačiu.
Varo negatyvą.
Lietuvos nepriklausomybę stengiasi parodyt kaip nevykusį projektą, lietuvius nevykėliais, Lietuvos istoriją ir vadovus netikėliais dariusiais vien klaidas.
Vis nepamirštant pagarbint kokias nors “geresnes” tautas, kurios mus turėtų išgelbėt.
Rusus ir Putiną, paskui Lukašeną, paskui vėl rusus, o dabar žydus.
Tas pats su knygomis.
Visos plačiai reklamuotos knygos buvo išskirtinai žeminančios lietuvius, iškraipančios istoriją, trypiančius tautinę savigarbą.
Ryškiausias ir šlykščiausias antilietuviškos nacistinės propagandos pavyzdys;
“Lietuvio kodas” kur surašytos visos, nesvarbu kokios tautybės žmogui būdingos neigiamos savybės, bet pritaikytos tik lietuviams. Aišu su kelklupčiavimu prieš žydus.
Dabar užėjo koronagripo psichozė, kuri nežinia kaip baigsis.
Bet viena aišku.
Sovietmetis sugrįžo, draugai.

 

 

Taip       2021-01-2 21:05

Jeigu tauta,piliečiai būtų politiškai,morališkai ir tautiškai labiau subrendę ir valstybiškai mąstantys -išskyrus nedidelę visuomenės dalį-tuomet straipsnyje paminėti akibrokštai neįvyktų.Tiesiog kraštutiniai liberalmarksistiniai veikėjai nepatektų į Seimą,neužimtų aukštų valstybės postų,o šleiva nomenklatūrinė žiniasklaida prarastų vartotoją.Tad,pradėkime auklėti tautą,ypač jaunąją kartą.


Rekomenduojame

Andrius Švarplys. Viena replika apie Laimos Kreivytės pranešimą Santaros Šviesos Vilniaus klubo diskusijoje apie ateities Lietuvą

Vytautas Sinica apie socialinių tinklų cenzūrą: pasirodo, viskas yra dar blogiau

„Nacionalinis susivienijimas“ reikalauja teisingumo reformos ir beda pirštu į rezonansines bylas

Andrius Švarplys. Didžiausias JAV demokratijos išbandymas vyksta dabar – po rinkimų ir Kapitolijaus užėmimo

Kardinolas Sigitas Tamkevičius. Malda Sausio 13-ąją

Kastytis Braziulis. Bolševizmo mūsuose vis dar yra likę labai daug

Verta prisiminti. Vidmantas Valiušaitis. Dar kartą „vienų vieni“?

„Pagaminta Lietuvoje“: savaitės politinių įvykių apžvalga trumpai

Verta prisiminti. Naktis, sukrėtusi ne tik Lietuvą, bet ir visą pasaulį: pirmieji žiniasklaidos balsai

Ramūnas Aušrotas. Ateina naujos ideologinės kolonizacijos laikas – apsiginsime?

Vygantas Malinauskas. Kodėl Bažnyčiai iš viso reikalingos Šv. Mišios

OpTV: išskirtinis „Kranto“ interviu su pirmuoju krašto apsaugos ministru Audriumi Butkevičiumi – apie Ameriką ir Trumpą, Sąjūdį ir Sausio 13-ąją

Aleksandras Nemunaitis. Kaip man nebuvo leista sudalyvauti viešame Vilniaus savivaldybės Ekonomikos komiteto posėdyje

Ramūnas Aušrotas. Įdomu, ką čia Žmogaus teisių komitetas sugalvojo?

Algimantas Rusteika. Mes laimėjom

Raimondas Navickas: Mes jų nepamiršome. Papasakokime apie juos savo vaikams ir anūkams

„Iš savo varpinės“: Ar vyksta socialinių tinklų revoliucija?

Vytautas Radžvilas: Laisvės kova niekada nebaigta

OpTV: Mantas Varaška meta iššūkį iš nelaimės parazituojančiai žiniasklaidai ir kolegoms: žmonių kantrybė senka!

Laima Malinauskaitė. Sausio 13-ąją prisimenant

Moderna padvigubino savo vakcinos nuo Covid-19 kainą

Vytautas Sinica. Interneto cenzūros režimas

Ramutė Ruškytė. Valstybės ir bažnyčios santykis karantino metu

Audrys Karalius. Sausio 13-osios randas

Vaidotas A. Vaičaitis. Kas apgins Konstituciją, arba Kaip paskirti Konstitucinio Teismo teisėjus?

Lietuvos gyventojų genocido ir rezistencijos tyrimo centras kviečia į virtualią parodą „1991 m. sausis Lietuvos nepriklausomybės gynėjų liudijimuose“

„Neredaguota“ pokalbis apie tautinę politiką su Liutauru Stoškumi ir Tomu Aleknavičiumi

Algimantas Rusteika: „Tai ne šiaip ženkliukas. Tai pozicija šiuolaikiniame kare už žmogiškumą“

Kunigas Robertas Grigas: Tada buvome barikadų broliai

Vytautas Radžvilas. Postdemokratija ir postAmerika

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.