Dienos aktualija, Demokratija ir valdymas, Iš propagandos frontų, Dviejų Lietuvų ideologema

Rasa Čepaitienė. Andriulio testas, arba Naujoji aristokratija

Tiesos.lt redakcija   2020 m. balandžio 10 d. 14:58

63     

    

Rasa Čepaitienė. Andriulio testas, arba Naujoji aristokratija

Tarp kasdienio informacijos triukšmo ir žmogiškųjų veiklų skuzdėlyno būna ir atsitinka kažkas, kas staiga ima ir atveria dalykų esmę, tyliai sau glūdinčią anapus įprastinės sąmonės srauto ir rutinos automatizmų. Šis atvėrimas gali taip ir likti menkai pastebėtas, nugrimzti įprastiniame šurmulyje. Arba imti ir paskatinti atmerkti akis į tai, kas iš tiesų vyksta Lietuvos politikoje ir visuomenėje, gal net inicijuoti tam tikrus kokybinius pokyčius.

Taip jau nekart istorijoje yra buvę. Antai, pasakojama, JAV juodaodžių kova už pilietines teise XX a. 7-ajame dešimtmetyje kilo nuo vieno mažyčio ir iš pirmo žvilgsnio nereikšmingo epizodo, kuomet juodaodė senutė, vardu Roza, važiuodama autobusu ėmė ir išdrįso pareikalavus nesutikti baltajam vyrui užleisti savo vietos, kaip kad buvo priimta pagal tuometinius segregacijos įstatymus. Tai sukėlė muštynes,virtusias riaušėmis, masiniais protestais, streikais, mitingais ir t.t., kurie nusirito per visą šalį ir galiausiai privertė JAV vyriausybę atsisakyti rasistinių papročių ir piliečių rūšiavimo pagal odos spalvą.

Tuo tarpu L.Andriulio akibrokštas, netikėtai sugrąžinęs mus į luominės visuomenės laikus, man priminė prieš kelis metus Ašchabade vykusį pokalbį. Tuomet svečiavausi ten gyvenančios lietuvės šeimoje ir pokalbis pakrypo apie jos darbą mokytoja elitinėje miesto mokykloje. Be kitų dalykų, ji paminėjo, kad pas juos mokosi prezidento giminaitis. Žinodama, kad autoritarinėje šalyje prezidento asmuo yra tiesiogine prasme kone sudievintas, paklausiau:

– Tai tas berniukas tikriausiai sau leidžia viską?

– Nieko panašaus, – atsakė mano bičiulė. – Priešingai, tai labai mandagus, paklusnus ir stropus vaikas. Nes jam namuose pasakyta: kadangi visi žino, kad esi prezidento giminaitis, privalai kitiems rodyti tik gražaus elgesio pavyzdį ir nesuteikti nė menkiausios dingsties suabejoti nei savo, nei šalies vadovo geru vardu. Tai didžiulė garbė ir atsakomybė.

Žinoma, G. Landsbergis ir jo šeima nėra tiesiogiai atsakingi už svainio akibrokštus Facebooke. Kaip ir atvirkščiai. Vis dėlto ponas verslininkas ir infliuenceris juk nevengia naudotis garsiosios giminės ryšiais ir sukauptu simboliniu kapitalu, tad sveika nuovoka reikalautų ir nekenkti reputacijai tų, iš kurių rankos maitiniesi. Tad jo atvirai išreikštas paniekinantis, smurtingas ir chamiškas požiūris į paprastus eilinius Lietuvos žmones, akivaizdžiai metantis reputacinį šešėlį ne tik jam, bet ir visai žymiajai giminei, atrodo, nėra atsitiktinis ar patiriamo streso nulemtas, kaip kad dabar bandoma aiškinti kilus skandalui.

Priešingai, tai lyg rentgeno nuotrauka parodo dabartinės Lietuvos politinio ir stambiojo verslo bei žiniasklaidos isteblišmento, tos per pastarąjį trisdešimtmetį susiformavusios naujosios aristokratijos, mentalitetą ir santykį su jų aplinkai nepriklausančiais bendrapiliečiais.

Taigi, ši konkreti istorija leidžia mums iškelti platesnį klausimą: kas dabartinėje Lietuvoje yra elitas?

Viduramžiais, luominėje sistemoje, didikai ir bajorija buvo iš rinktinių karių hierarchijos susiformavęs socialinis privilegijuotųjų sluoksnis, užsitarnavęs savo titulus, valdas ir turtus karo žygiais ar diplomatiniais nuopelnais valdovui. Tačiau laikai keitėsi, visuomenės per revoliucijas ar palaipsnes reformas pasiekė demokratizacijos ir visų lygybės prieš įstatymą stadiją, kai tampa netinkama drastiškai afišuoti realiai egzistuojančius socialinius ir turtinius skirtumus, o viešai demonstruojami snobizmas, susireikšminimas ir arogancija kitų atžvilgiu būtų tiesiog palaikyti vulgarumo, prasčiokiškumo ir blogo tono ženklu, paprastai priskiriamu rytiečiams (nors, kaip matėme, tai ne visuomet tiesa).

Iki šiol Europos karališkosios šeimos ir aristokratai stengiasi nedaryti nieko, kas kaip nors papiktintų liaudį, verstų suabejoti visų piliečių lygybe prieš įstatymą nepaisant jų kilmės ar padėties, o vieno ar kito mėlynojo kraujo atstovo vieši skandalingi išsišokimai yra ne tik nuplakami bulvarinės spaudos liežuviais, bet ir tyliai, tačiau griežtai pasmerkiami saviškių rate. Priešingai, esama simbolinių gestų, kuriais tą artimumą tautai net privalu demonstruoti. Antai, kai kažkada stažavausi Belgijoje, pamenu, viešojoje erdvėje solidžiausių politikos apžvalgininkų ir akademikų itin rimtai buvo svarstomas klausimas, ar karališkosios šeimos princesė turi gimdyti katalikiškoje ar pasaulietinėje klinikoje, kas simboliškai žymėjo ideologinę belgų visuomenės skirtį tarp katalikų ir vadinamųjų laïcs, t.y. sekuliarizuotosios visuomenės dalies. Ieškota tinkamiausio varianto, kuris būtų priimtinas daugumai, taipogi siųstų aiškią politinę žinią apie katalikiškų tradicijų tęstinumą arba, priešingai, parodytų jaunosios monarchų kartos demokratiškumą.

Tuo tarpu, kaip parodė Andriulio išpuolis prieš medikus, posovietinės Lietuvos privilegijuotieji nebepaiso jokių net išorinių padorumo ženklų ir spjauna visuomenei tiesiai į veidą, aiškiai bandydami parodyti jai jos vietą – tarp cholopų, kurie privalo neniurzgėdami aptarnauti pateptuosius, apšokinėdami ir pildydami visus įmanomus jų kaprizus. Kitaip…

Gali sau tai leisti? Ar tikrai? Net sadistas dvarininkas negalėjo šiaip sau imti ir įsakyti nuplakti visus savo baudžiauninkus, nes tiesiog, bent kuriam laikui, nebebūtų kas jį aptarnauja ir krauna jam turtą. Tad kodėl tokiems andriuliams nė motais, ką apie juos ir jų garsiuosius patronus pagalvos žmonės?

Todėl, kad jie šeriasi iš kitų, nuo visuomenės valios ir kontrolės nepriklausomų, ėdžių – iš ES Lietuvai skiriamų lėšų „įsisavinimo“, aišku, nevengdami įkišti leteną ir į nacionalinio biudžeto aruodus. Jie įkūnija naujųjų parazitų klasę, kuriai nebereikia ginti visuomenės nuo priešų, rizikuojant mūšio lauke prarasti sveikatą ar net gyvybę. Jiems neprivalu daryti gerus darbus savo pavyzdžiu užkrečiant kitus, užsiimti labdara ir savanoryste, atsižvelgti į sociumo interesus, imituoti demokratinių procedūrų ir bent jau viešai nedemonstruoti išskirtinumo ir privilegijų. Nes jų legitimacija, įtaka ir galia kyla ne iš rinkėjų valios ar profesinių kompetencijų, o iš partijų ir postų paveldėjimo, giminystės ar bičiulystės grupių, iš priklausymo neformaliesiems, niekam neatskaitingiems faktinės valdžios klanams.

Jie yra žinomi ir galingi vien tuo, kad yra žinomi ir galingi. Juk kas gi yra infliuenceris? Kokius produktus jis gamina, kokią pridėtinę vertę sukuria? Jis gyvena iš to, kad piktnaudžiaudamas savo gerbėjų ir sekėjų palankumu, reklamuoja jiems prekes ir paslaugas, kurias girti jam užsako korporacijos, liekančios šešėlyje. Įsijautęs į visuomenės „nuomonės lyderio“ vaidmenį, jis taip pat gali sau leisti mokinti ir gėdinti, tyčiotis ir persekioti kitaminčius, o jį sekančių avinukų banda juk vis tiek apkerėta krizens ir plos, kad ir ką jis bedarytų ar besakytų, reikalui iškilus ragiukais užbadydama ir kanopėlėm užtrypdama visus, kas tik išdrįsta pareikšti kritiką ar bent kokį nepasitenkinimą esama neofeodaline tvarka.

Naujoji parazitinė aristokratija savo dvasia artimesnė ne viduramžių riteriams ir net ne Renesanso pirkliams, kurie savo veikloje iš esmės rizikavo santaupomis ir turtu, o jų taip nekenčiamos Rusijos oligarchinei parazitinių valdytojų klasei. Nors naujoji ideologija, kurios aistringais adeptais jie yra, savo kilme sietina su pirklių luomu ir mentalitetu, tačiau šiandien jie pardavinėja tuščius įvaizdžius ir prekiauja neformaliąja įtaka bei turimais kontaktais, t. y. oru.

Andriulio testas mums visiems užduoda keletą klausimų: ar Lietuva vis dar yra demokratinė respublika, kaip kad įrašyta jos Konstitucijoje? Kiek dar pakęsime į akis mums besityčiojančius dykaduonius ir veltėdžius, įtikėjusius, kad yra visagalė ir nebaudžiama pasaulio bamba, nepasakydami, kad karalius jau seniai be kelnyčių?

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dr. Jonas Ramanauskas joramlt@yahoo.com       2020-04-16 2:17

Citata: “Andriulio testas mums visiems užduoda keletą klausimų: ar Lietuva vis dar yra demokratinė respublika, kaip kad įrašyta jos Konstitucijoje? :
****
kaip profersoriai, tai turėtų būti labai neprotinga klausiti tokį klausimą:ar Lietuva vis dar yra demokratinė respublika, kaip kad įrašyta jos Konstitucijoje?
Atsakymas: NEBUVO ir NĖRA.

Tas to budulio atsiprašymas,       2020-04-15 20:54

manau, jam sudiktuotas to dviejų šeimų klano, ar bent jų sukoreguotas. Nes jis smarkiai išsišoko. Jis iš tikro išrengė tam tikrą visuomenės dalį. Žymią dalį šioje postsovietinėje erdvėje, kada, pradedant Rusija, dauguma naujai atgimusių valstybių nuėjo ne į ten. Vienos daugiau, kitos mažiau. Lietuva, ko gero, daugiausiai. Perskaičius komentarus, niekas nepasako recepto, kaip Lietuvėlei susitvarkyti ir eiti į priekį teisingu keliu. O ar yra tiesus kelias, apskritai, ir ar yra į ką lygiuotis, iš ko pavyzdį imti?

Nepasirašančiam       2020-04-15 17:02

Baltoji karštinė?

Nepasirašysiu        2020-04-15 6:33

Čepaitienės straipsniu kokybe - kaip influenceres. Juokingiausia - jos pačios vergiskas Landsbergiu sudievinimas. Gal priimtu dirbt valytoja?

Dzeikas       2020-04-13 12:41

Raigerdui:
Lietuvos stagnacija ir nesugebejima pasinaudoti palankia situacija leme turbut gamta. Juk pvz., lietuviams neprireike zutbutinai kautis su Batyjaus kariuomene.Paprasciausiai miskuose ir pelkese pasislepe mete(n) manta ir pirkeles. Mongolai atejo, apsidaire. Nieko nera, pasaro zirgams nera(miskai, pelkes). Nusispjove ir nujojo plest labiau civilizuotu krastu.
O sakykim lenkams, vengrams, vokieciams , austrams begt nebuvo kur.Nebent uzsiropst i a Alpes ir ten badu mirt. Be to visiems ten vietos nepakaktu.
Tai stai, kad priespastatyt kariuomene igalia pasipriesint mongolams turejo buti issivysciusi ORGANIZACIJA. Jeigu siaip suvarei minia zmoniu su vezdais tai nereiskia,kad kariuomene organizavai. Tokia gauja gali apiplest kaima ar nedideli miesta ir i miskus ir pelkes pabegusi su grobiu pasislept. Kautis su disciplinuota kavalerija minia su vezdais neigali net antarkliu pasodinta.
Paskaitykite apie Karibu piratu organizacija. Kapitono, kvotermeisterio,bocmano, patrankininko, gydytojo, koko pareigybes ir atsakomybe. Ju organizacija pranoksta lietuviskos “valstybes” organizacija (kvotermeisteris buvo teisines valdzios analogas, galejes vetuoti kapitono isakymus. Lietuva gi iki siol negali sukurt normalios teismines valdzios).
Kodel piratai gali, o lietuviai ne? Todel,kad piratai ar tie kurie tapo piratais neturejo kito pasirinkimo. Arba buti valkatomis , arba susiburti i gaujas, taciau valdomas ne jegos, o ISTATYMU. Kuriose istatymas AUKSCIAU jegos.

Raigerdas        2020-04-13 11:37

Lietuvius koronavirusas, pirmiausia, turėtų išgydyti nuo iliuzijos apie NEPRIKLAUSOMYBĘ. Ar išgydys? Manau, kad ne. Kodėl mūsų tauta tokia nepagydoma? Todėl, kad jos gyvenime dominuoja prietarai, mistikos ir nenoras mokytis. Kokia žmonių kategorija mokosi? Daugiausiai verslininkai, kurie kažką pasiekė Lietuvoje. Kokia žmonių kategorija nenori ir nemoka mokytis? Kriminalai. Taigi, koronavirusas turėjo lietuviams akyvaizdžiai įrodyti, kad tokio dalyko, kaip NEPRIKLAUSOMYBĖ tikrovėje neegzistuoja ir tai gali egzistuoti tik vienoje vietoje - žmonių fantazijoje. Kada valstybinės institucijos yra išskaidytos į visokias NEPRIKLAUSOMAS viena nuo kitos institucijas, tada valstybėje nebus efektyvaus valdymo. Bet kažkoks valdymas tai bus? - galite paklausti jūs. Taip bus, bet jis bus panašus į tą valdymą, koks yra šizofreniko galvoje, nes ten žmogus yra išsidvejinęs, t.y. jo asmenybė yra suskilusi į keletą dalių. “Šizofrenija (iš gr. σχίζω ‘skylu’ + φρήν ‘dvasia, protas’) – tai lėtinė psichikos liga, kuri pažeidžia jausmų, mąstymo, suvokimo bei valios sferas.
Šizofrenijos terminą pasiūlė E. Bleuleris 1911 m. Šiuo terminu norėta pabrėžti, kad sergant šizofrenija pastebimas atskirų psichikos procesų vienovės nebuvimas (disociacija), savotiškas jų skilimas. Šiuo sutrikimu pasaulyje serga apie 1 % žmonių” (Vikipedija). Visa ta šizofreniška valstybinių institucijų išskaidymo sistema yra įteisinta teisiškai. Šiandien sunku pasakyti, kas tai padarė: ar tai įvyko dėl mūsų politikų visiško nemokšiškumo, ar tai buvo padaryta iš šono, gana protingų bet piktavalių žmonių, kad pasmerkti mūsų valstybę eiti degradavimo keliu. Pažiūrėkite, kokios ypatos “dirba” mūsų Seime. Imame A. Sysą. Ar blogas jo atlyginimas? Geras plius krūva privilegijų. Jūs galite rasti mažiausiai tūkstantį žmonių, kurie už tą atlyginimą ir be privilegijų, padarys visą A.Syso darbą dešimtis kartų geriau, nei tai daro A. Sysas. Kaip tai atsitiko, kad šitas žmogelis sėdi Seime? Vaidyba. Jis vaidina, kad jis rūpinasi žmonėmis, ir dėka šitos vaidybos jis pateko į Seimą. Štai karantinas. Seimo valgykloje ant durų kabo užrašas, kad maistas išduodamas tik išsinešimui. Bet A. Sysas save laiko esančiu aukščiau įstatymų. Jo žurnalistė klausia:kodėl jūs čia valgote? Ir A.Sysas, įpratęs visur ir visada kuo nors apsimetinėti, apsimeta, kad jis klausimo negirdi, atsako neadekvačiai ir valgo toliau. Ar toks elegesys nebuvo aprašytas Ivano Krylovo? Taip, jis aprašytas pasakėčioje “Katinas ir virėjas”. Ir kiek virėjas negėdintų katino Vaskos, kiek jam neskaitytų moralės, katinas Vaska klauso ir toliau valgo, kaip tas Seimo narys Algirdas Sysas. Reiškia toks Seimo narys paklūsta tik jėgai, jokiems Virėjo moralizavimams jis nepaklus. Taigi, nelaukiant kol pasibaigs karantinas, reikia priimti įstatymą, kuriuo galima būtų apsaugoti Seimą nuo Sysų. Ar bus tai padaryta? Nebus. O kas bus? Belieka tik laukti revoliucijos, kuri tokiems katinams uždarytų duris į Seimą. Štai tokią mes turime katinų aristokratiją, kuri valdo visą valstybę. A.Syso galvoje pilna stereotipų, iš kurių juokėsi dar XIX amžiuje gyvenęs I. Krylovas. Ar toks Sysas su savo atsilikusia mąstysena,iš kurios buvo juokiamasi ne tik XIX amžiuje, bet net Ezopo pasakėčiose, o tai yra net daugiau nei 2000 metų atgal, gali pasiūlyti kaip įveikti skurdą Lietuvoje? Tai neįmanoma, nors tam Sysui mokėk po 1000 Eu per dieną. Tai,kas jį renka? Tai žmonės, kuriems patinka, kada jiems kabina makaronus ant ausų. Ir žinote kodėl? Todėl, kad jiems nereikia galvoti, nes Sysas apsimeta tokiu geradariu, kuris už juos pagalvos ir jis gins Seime jų interesus. Ir tie linksi galvomis ir eina balsuoti už šitą katiną Seime. Įdomu, ar Lietuvos žmonėms pakaks to vieno koronaviruso, kad suvokti, kad tokius gudruolius katinus reikia vyti iš Seimo, ar prireiks didesnio maštabo katastrofų? O kiek tokių aristokratinių katinų yra Seime? Mano manymu, jų yra dauguma, nes jeigu jų nebūtų, tai mums nereikėtų pastoviai klausinėti: kodėl Lietuvoje žmonės skursta? Problema yra šituose Seimo katinuose ir rinkimų sistemoje, dėka kurios jie ten patenka. Belieka tik tikėtis, kad koronavirusas sukrės mūsų žmones ir išbudins nuo to mieguistumo arba nesąmoningumo, kad mes taip neatsakingai žiūrime į tai, kam patikime valdyti mūsų valstybę. Kol kas tokiems aristokratams katinams, kurie net pelių negaudo.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-13 8:28

(patikslinta)
Privalomas sveikatos draudimas (PSD) plėšikiškai surenkamas iš dirbančių ir net iš nedirbančiųjų (!) – 1,264,013,917e (!), 2018 metais.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-13 8:25

Tai ko nėra karališkoje valstybėje, Lietuvoje nežmonišku plėšikišku būdu surenkami tokie pertekliniai mokesčiai bei įmokos:
1) privalomas sveikatos draudimas (PSD) plėšikiškai surenkamas iš dirbančių ir net iš nedirbančiųjų (!) – 1,264,013,917e (!);
2) plėšikiškai surenkamos įmokos sodrai ir iš nedirbančiųjų (!);
3) plėšikiškai surenkamas PVM kai gyventojai perka maistą, kai perka vaikams drabužius bei avalynę, (…) ;
4) nuo 2018 plėšikiškai surenkamos padidintos įmokos mažesnio nei MMA dydžio ir tai – lukašenkiškas dykaduonių mokestis (taip vadinamos sodros įmokų grindys);
5) ir tt.
Neišjungtų komunistų apsišaukėlių seimų visos plėšikiškos partinės gaujos, turi būti išjungtos
(iš politikos).
Sąjūdis 2 (sukilimas)
___________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių.
2020 balandžio 13

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-13 8:25

Karališkoje valstybėje, (bemaž kasmet panašų) biudžetą sudaro (4 didžiausios bei kitos smulkios dalys):
gyventojų pajamų mokestis – 27%;
atskaitymai soc draudimui – 19%;
PVM – 18%;
pelno mokestis – 6%;
kiti mokesčiai – 30%.
Lietuvoje, neišjungtų komunistų (kgb’istų, stribvaikių surinktą) 2018 biudžetą (be pinigų iš ES biudžeto) sudarė:
gyventojų pajamų mokestis – 2%;
atskaitymai soc draudimui – 38%;
PVM – 25%;
pelno mokestis – 5%;
kiti mokesčiai – 30%.
_____________________________________________
Palyginimas parodo apie absurdišką (neišjungtų) komunistų surenkamą Lietuvos biudžetą.
Skaičiai tikrą tiesą parodo.

mutavusio        2020-04-12 18:47

ožio klano metastazės sklinda Lietuvoje

Janina       2020-04-12 12:42

sutinku su Vaido Vds pastaba, nes irgi nieko apie tą menkystą negirdėjau.
Sako, kas savo komentarą tas parazitas iš baimės tuojau iš interneto pašalino. Taigi, gal niekadėjas suprato, kad košę prišiko… Taigi irgi geras ženklas.

sdsd       2020-04-12 10:33

Jokie jie ne aristokratai… Mužikas lieka mužiku, nors ir su maišu pinigų. Kadaise per Anglijos BBC girdėjau kalbant tokią aristokratę, kuris sakė, kad jos giminė Anglijai tarnauja jau 300 metų. Nė žodelio apie valdomus žemės plotus ar savo pilių ar rūmų skaičių. Bet tokie dalykai ne to vargšelio proteliui…

to trudojobui        2020-04-12 7:48

Stribvaiki, ko čia kanalizuojasi per šventes? Apart triusikų pačio niekas daugiau nedomina, ane?

пошол        2020-04-11 22:10

Jefreitorius štazis nuėjo dažytis kiaušinių.
Kamufliažinėmis spalvomis.

trudojobui       2020-04-11 20:20

štazi, ar dar nepavargai skalbti prikakotus landzgrybių triusikus?

stasys        2020-04-11 18:06

L.Andriulis ..copy ..„Vakar pasielgiau labai negražiai, ir noriu visų, ypač medikų, atsiprašyti. Tai, kad buvo pilnatis, karantinas, gresianti nežinia dėl gimdymo, labai daug streso ir tiesiog įsiūčio skaitant tas moterų istorijas, nepateisina mano tekste išsakyto bendrojo generalizavimo ir visų medicinos darbuotojų išvadinimo sadistais. Moterų istorijos baisios, tikrai, ir tie dalykai vyksta, ir turi būti viešinami, bet tikrai ne ta forma, kuria aš vakar rašiau apimtas rage (liet. – įniršio). Žinau, kad šitą klaidą sumokėsiu reputacinę kainą, ir mokėsiu ją dar ilgai. Pasirodžiau kaip paskutinis asshole, ir su priekaištais sutinku. Savo vakarykštį tekstą išimsiu, šį atsiprašymą paliksiu.
Dar kartą atsiprašau visų, kuriuos įskaudino mano tekstas“, – rašė feisbuke jis.”
- Paprastai ir aiškiai , vienok men vistiek lieka neaišku kur čia tas elitas ir Landsbergiu šeima . Pilnatis visiems šviečia vienodai ..todėl nesąmones ne tik Andriulis rašo bet ir autorė .

stasys        2020-04-11 17:50

štazius ištarė verdiktą . smile matyt tai tipiška tai publikai .

Raigerdas>Džeikui       2020-04-11 16:12

Suprantu, kad tau, kaip amerikiečiui, Amerika yra pavyzdys daugeliui šalių. Nuo įvykių jos ekonomikoje šokinėja ir kitų šalių ekonomikos. Ir jeigu palyginti su tuo, kaip gyvena žmonės Amerikoje ir Lietuvoje, tai Lietuva niekada tokio lygio nepasieks.  Ne todėl, kad mes esame kvailesni už amerikiečius, o todėl, kad pasaulis kinta labai dideliu greičiu. Tos vyriausybės nespėja su vykstančiais pasikeitimais. Ir žmogaus vidus kinta labai lėtai. Kodėl? Todėl, kad techniniai mokslai ryškiai aplenkė humanitarinius mokslus. Bet mes esame žmonės ir jeigu išliks tas humanitarinių  mokslų atsilikimas, tada žmogus susinaikins pats save arba sunaikins šitą žemę. Dvasia yra pirminė, o materija - antrinė. Bet visas pasaulis perėjo prie to, kad materija tapo pirminiu dalyku, o dvasia - antriniu. Faktiškai komunistine idėja, kad materija pirminė, o sąmonė antrinė, užsikrėtė visas pasaulis. Aišku, koronavirusas sustabdys šitą klaidinančią iliuziją arba miražą. Mane stebina tik vienas faktas - Amerika tapo labiausiai nukentėjusi šalis nuo koronaviruso. Pusė milijono užsikrėtusių koronavirusu žmonių Amerikoje kelia labai didelį nerimą dėl šios šalies ateities. Dėl luomų, kurie yra pas Vydūną, tai manau, kad pats nesi nieko skaitęs. Tame yra labai didelė mūsų tautos problema. Štai ji: daugybė lietuvių nesupranta, žodžio būti reikšmės. Tai yra visiška tragedija, nes mūsų kalba rodo, kad mūsų prabočiai šitą dalyką suprato geriau, nei šiandieninis politikas. Štai faktas:sanskrito kalba asmi – asi – asti = liet. esmi – esi – esti. Pasakyk šiuolaikiniam lietuviui žodį esti, tai jis pradeda raukyti kaktą ir karpyti ausimis. Jį nelabai domina ir žodis “buvo”. Nuoseklumas laike yra toks: buvo, esti arba yra ir bus. Bet lietuvis gerai supranta žodį “turėti”. Tu turi tokį ar anokį automobilį, tokį ar anokį namą, tai yra gerai. Jis nesupranta, kad tai yra trečiarūšiai dalykai, nes būtent ant to dalyko “turėti” pėdaliuoja vagys arba tie, kurie vaikystėje patyrė didelį skurdą,  netektis arba įsigijo nepilvertiškumo kompleksą. Todėl ir tu luomus supranti pagal “turėti”, o tai yra tai, apie ką Vydūnas nerašė. Vydūno luomai yra pagal veiklą ir gamybą visuomenėje. Jo luomai yra visi vertingi ir ten nėra žemesnių ar aukštesnių luomų, kokie buvo hinduizme. Jo luomai yra aprašyti pagal “esti”, o ne pagal “turėti” ir net ne pagal “būti”. Lietuvoje vaikų klausia: “kuo tu nori būti arba kuo tu būsi?”. Tai rodo, kad šita tauta yra praradusi IŠMINTĮ, todėl iš vaikų pradeda reikalauti tokio pat kvailumo laipsnio, kokie yra jie patys. Tuo tarpu žydų tautoje vaikas yra stebimas, kad pamatyti jo gabumus ir tada bus matyti, ką jis galės veikti. Kokybinis skirtumas didžiulis. Vydūnas davė viską, kad sėkmingai sukurti valstybę, bet mūsų politikai yra “protingesni” už  Vydūną, todėl jie išradinės dviratį ir bus laimingi, kad jie suprato, kad ratas yra labai geras dalykas. Kad ratą išrado šumerai, tai juos nejaudina. Nejaudina ir tai, ką Vydūnas pasakė apie AUGIMĄ, apie Žmoniškumą ir t.t. A. Puškinas apie Eugenijų Onieginą rašė: “Mes visi mokėmės kažką tai ir kažkaip taip…”. Bet tai yra XIX amžius ir dar Rusija, ir kalba eina apie pusiau išsilavinimą, kurį mes matome dabartinėje Lietuvoje ir L. Andriulis yra būtent tokio pusiau išsilavinimo produktas, o jis dar pasirodo Lietuvos aristokratijos atstovas. Tokiu būdu mes matome, kad mūsų tauta buvo nuvesta išsigimimo keliu. Tie Nepriklausomybės kūrėjai suprato tik vieną žodį “turėti”, todėl visa sistema yra sukurta būtent pagal tai, ko labiausiai trokšta vagys ir kitokie žmogeliai su nepilnavertiškumo kompleksu. Todėl Kristus ne šiaip sau pasakė, kad “juos atpažinsite pagal vaisius”. Tai yra vienintelis teisingas kriterijus, vertinant bet kokį žmogų. Kokie vaisiai yra mūsų politikų? Tai skurdas ir emigracija, ir nykstanti tauta. Bet jų atlyginimai nepriklauso nuo to, kokius vaisius jie užaugina. O tai yra absurdų absurdas, todėl jie gyvena Aukso amžių, tuo tarpu dauguma visuomenės gyvena skurde. Manau, kad ateityje, jeigu mūsų tauta neišnyks, jie turėtų būti teisiami.

štaziui       2020-04-11 16:03

būtent -lanzgrybiai ką pasėjo tą ir pjauna
visuomenės pyktis ir panieka tai pasipūtusių šiknių familijai yra dėsningai pelnyta.

stasys        2020-04-11 15:47

Galėtu ir autorė atsiprašyti Landsbergių šeimos arba pasiteisinti tais pačiais mėnuliais ir nutylėti . Tik žmogaus valioje pasėjus piktą sėkla brandinti ir pjauti jo derlių .

StasysG       2020-04-11 14:35

Na jau atsiprašė p.Andriulis, ko JŪS dar norite. Viskas įvyko per mėnulio pilnatį.

Andriulio klausimu 2       2020-04-11 13:28

Pamiršau paminėti, kad Andriuliui patinka moterys dideliu užpakaliu, tačiau jo žmona tokio neturi ir savo užpakalio nedydį kompensuoja savo balsu, kuris žavi Andriulį. Daugiau nieko įdomaus apie jį negalima pasakyti.

Dzeikas       2020-04-11 12:53

Raigerdui PS:
Blogis pareina ne IS Rusijos (sovietines okupacijos), blogis pareina PER ja. Didele dalimi, bet ne vien.
Blogis pareina ir per mus pacius, YPAC, jei nekritiskai save vertiname.Ir tuo didesniu mastu, kuo tas nekritiskumas stipresnis ir labiau istestas laike.

Nuodėmės       2020-04-11 12:52

Dvi didžiausios nuodėmės yra puikybė ir atstumta meilė.Iš puikybės randasi ir pyktis,ir melas,ir apgaulė.Niekas taip nepuošia vyro kaip atsakomybė ir santūrumas.Be Čijauskaitės yra ir pirmoji žmona bei du vaikai.Labai nemalonūs išgyvenimai dėl tėvo tokios klaikiai išreikštos nuomonės.Užjausti galima,tokių randasi sočiai,visuomenė ir ubagai,ir sermėgiai,vatos,kas tik šauna toms pykčiu pritvinkusiom asabom į galvas.

Dzeikas       2020-04-11 12:45

Raigerdui:
Luomine sankloda butu galima toleruoti, jeigu perejimas is luomo i luoma butu ir formalizuotas , ir realiai imanomas lemiamas individo pastangu ir naudingumo bendrojo gerio poziuriu.
JAV luomine santvarka nera formalizuota, bet ji yra; ir perejimas , t.y. vertikalus socialinis mobilumas ko gero maziausiai priklausomas nuo subjektyviuju veiksniu.
Lietuvoje bemaz diametraliai priesingas vaizdas.
Todel ir sakau, kad TOKIOS sanklodos toleravimas ir palaikymas (t.y. kame “patriotai” reiskiasi) yra objektyvus blogis.

>>> DD plius DD 2020-04-11 9:11       2020-04-11 12:40

Eizenhauerio ir kitais portretais ant sienos gyrėsi Milaitis, tai čia DD plius DD tavo naujas slapyvardis? Ir ką jis man primena?!

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-11 11:23

Karališkoje valstybėje:
– PVM – 20%;
– PVM = 0 būtiniausioms maisto prekėms (tai yra, valdžia nedaro biznio iš maisto prekybos);
– PVM = 0 vaikiškiems drabužiams, avalynei (tai yra, valdžia nedaro biznio iš tėvų, auginančių vaikus);
– PVM = 0 ir kai kurioms kitoms prekėms.
Lietuvoje, bemaž, visoms prekėms PVM – 21%.
Išada: Lietuvoje, naujieji ponai yra l žiaurūs.
(Skaičiai parodo visą tiesą)

DD plius DD       2020-04-11 10:50

Ką aš blogo padariau, kad mane bepročiai užpuolė? Čia, matyt, bus lyg koks Dievo sprigtas- žinosi, kirmine, kaip Didijį Šeštadienį iš kvailių šaipytis.
Tiek jau to.
Kad jau apie Velykas užsiminiau, tai pasakysiu, kad ta proga man visai kitoks, bet su lietuviškais ir apskritai elitais susijęs klausimas sukilo. Ir rimtai pažiūrėjus netgi labai sudėtingas, ko ne teologiškas. O dalykas tas, kad vakar pirkau keturis kilogramus lašišos file už eilinės žuvies kainą. Iškart užsūdžiau ir šiandien mėgaujuos tuo, ką sau tik turtuoliai t.y. elitas leidžia. Labai skanu, bet klausimas kirba- juk formaliai žiūrint, pasninkauju, tačiau sąžiningai žiūrint- lepinuosi.
Na, bet kol Dievas dar kokiu sprigtu nepraauklėjo, nebekankinsiu jūsų- ir kvailų ir protingų- sunkiais klausimais, nes manau, kad Dievui ir jums- kvailiams ir protingiems, skurdžiams ir turtingiems yra ir svarbesnių reikalų. Jis prisikels. Rytoj.

Raigerdas        2020-04-11 10:40

Šiandien matome pasekmes to, kas buvo padaryta neteisingai kuriant valstybę. Panašiai įvyko Rusijoje ir daugelyje kitų postkomunistinių šalių. Kaip nebūtų  baisu, bet koronavirusas yra didžiulė pamoka visam pasauliui. Pirmiausia, atkreiptinas dėmesys, kad visa pasaulio medicina yra bejėgė prieš štai tokią viruso rūšį. Kodėl? Pirmiausia todėl, kad žmonijai yra nusispjauti į pačią save. Priminsiu, ką pasakė A. Enšteinas:“Religja be mokslo yra akla, mokslas be religijos yra šlubas”. Kokios buvo padarytos išvados? Jokių. Ir štai moksla eina savo linkme, religija - savo. Koks viso šitokio išsiskaidymo rezultatas? Koronavirusas. Kas jį sukūrė? Mokslas. Pasakysiu, kad ne religija, o religijos (gal ir ne visos, bet didžiosiosios tikrai taip) nutylėjo į mokslininkų be galvos kišimąsi į genomą. Jeigu tokioje atsilikusioje humanitarinių mokslų srityje, kaip Lietuva, jūs apklausite žmones, ką jie žino, kas yra genetika, tai virš 80% gyventojų neturi jokio supratimo apie tai. XXI amžius yra genetikų amžius, XX amžius buvo inžinierių amžius. Žmogus yra tokia būtybė, kuri negali atskleisti vienu metu visus egzistuojančius materialiame pasaulyje dėsnius. Tai neįmanoma, bet jis priverstas siekti, kad būtų atskleisti vis nauji dėsniai, ir jis vis taptų galingesniu, kadangi jam reikia naujų energijos šaltinių, nes kitaip jis neišgyvens. Štai ir biologija pasitenkino, kad yra atrasta mažiausia gyvybės forma ląstelė ir viskas atrodo dabar yra žinoma. O štai virusas, kuris negali daugintis, nebuvo priskirtas prie gyvybės formų, nors egzistuoja žemėje milijardus metų.  Bet jis, įlindęs į ląstelės vidų, kaip koronavirusas, pradeda ten daugintis ir perprogamuoja ląstelę savo tikslams. Dabar grįžkime prie mūsų visuomenės. Valstybės egzistencijoje, mažiausia ląstelė yra šeima. Yra valstybėje ir didesni ar mažesni ląstelių junginiai - tai partijos, krepšinio komandos, medicinos darbuotojai, pedagogai, verslininkai ir t.t. Genialus Vydūno protas atmetė tą susiformavusį neigiamą požiūrį į luomus ir visuomenę jis paskirstė į luomus, tik padarė tai naujai ir šiuolaikiškai. Kadangi mūsų mokslas vis dar turi tuos sovietinius stereotipus, kad luomai tai yra blogai, tai visai mūsų mokslo inteligentijai buvo “tfu” į tą genialią Vydūno luomų atnaujinimo formą. Todėl valstybė buvo pradėta kurti pasenusių metodų pagrindu. Joje doram žmogui nėra numatyta apsauga nuo parazitų. Buvo sukurta iliuzija, kad BLOGIS pareina nuo Sovietijos ir Rusijos, ir užtenka mums atgauti Nepriklausomybę, ir mes išsivaduosime nuo parazitavimo mūsų šalyje. Ta klaidinga idėja pagimdė tai, apie ką rašo gerbiama Rasa Čepaitienė:“Naujoji parazitinė aristokratija savo dvasia artimesnė ne viduramžių riteriams ir net ne Renesanso pirkliams, kurie savo veikloje iš esmės rizikavo santaupomis ir turtu, o jų taip nekenčiamos Rusijos oligarchinei parazitinių valdytojų klasei”. Taigi, Lietuvoje buvo sukurta tokia sistema, kurioje parazitai gimsta, dauginasi, bet ne tik dauginasi, bet ir kaip tas koronavirusas, pradeda diktuoti savo sąlygas, paralyžuoja viso organizmo veiklą ir organizmas miršta. Taip buvo Auksinio Babilono laikais, taip buvo ir išnykusios Romos Imperijos laikais. Ir nors emigracija ir skurdas jau šaukia, kad mūsų organizmas serga, bet mūsų partijoms tai yra dzin, nes jos pačios gyvena tą parazituojančių organizmų gyvenimą ant valstybės kūno. Kodėl visa tai vyksta mūsų šalyje? Mūsų humanitarinių mokslų daktarai nesugeba įsikirsti į tai, apie ką rašė Vydūnas:“Gyvendamas žmogus šviesinamas arba temdinamas. 
Visa pareina iš paties žmogaus elgesio”...”Žmogus pats savo gyvenimu save žadina arba migdina, gyvina arba marina, jaunina arba sendina, grožina arba bjaurina”. T.y. Vydūnas kalba apie sąmonę ir nesąmoningumą. Lietuvoje humanitarinių mokslų sritis yra sugadinta psichologijos ir psichiatrijos prikištų klaidingų idėjų apie žmogų, o Vydūnas nevaidina ten jokio vaidmens. O be šito elementaraus supratimo, kad žmogaus elgesys susideda iš žmogaus sąmoningų veiksmų ir nesąmoningų, jūs jokios valstybės nesukursite ir nuo parazitų neišsivaduosite, nes parazitavimo idėjų šaltinis yra ta nesąmoninga žmogaus veiklos dalis. L. Andriulis nėra tas vienintelis virusas mūsų visuomenės organizme. Jų yra ištisos kolonijos ir vienintelė sritis, kur jie gali daugintis, t.y. tos ląstelės, kurių sąskaita jie gyvena, yra VALSTYBININĖS INSTITUCIJOS. Iš ten ir sklinda visas tas užkratas po visą Lietuvą. Neišeliminavus parazitų iš  valstybinių institucijų, mes niekada neišbrisime iš skurdo. Reikia nukirpti jiems tuos čiulptuvus ir jų karūnas.

abc.       2020-04-11 10:25

autorė parašė,paskui pagalvojo.būna.gal ir tie kur užsislaptino 75 m.aukštuomenė?

> 2020-04-11 9:09       2020-04-11 10:15

tai, kad tu cholopas, prasčiokas ir dar mažaraštis, juliau Milaiti, mes žinome, bet kalbėk vienaskaita, t. y. tik už save, kam naudoji daugiskaitą? Ar daugiskaita susijusi su tavo nick’ais? Prmink tautai kiek jų turi, 15, o gal 30?!

Dzeikas       2020-04-11 10:06

poniai Rasai:
vadina “elitu”, “aukstuomene”, nes jeigu ivardins reiskini tikruoju vardu , tada logiskai iskils klausimas:
o kas JUS tokie, kurie paklusta paslemekams?

Dzeikas       2020-04-11 10:05

DDui su pliusais:
juokingas - ne juokingas, bet tokiu isakymams tu paklusti.
Kol kas juokis, o kai galutinai sustiguota bus si sistema tai ir sypsosies pagal komanda.
O juokinga tau bus tuo metu ar ne, nerupes net tavo likimo draugams.

ponia Rasa,       2020-04-11 9:54

jeigu valdote žodį, nuolatos rašote, tai kodėl tuos veikėjus vadinate elitu ar aristokratu? jiems juk būtinas kitoks terminas. kodėl nesurandate kito pavadinimo, o devalvuojate senus gražius terminus, priskirtinus iškiliems valstybės žmonėms?

stasys        2020-04-11 9:46

Čia reiktu klausti ar toli nusiirs ta R.Čepaitienės rinkimu valtelė jei jau pradžioje imta taip švaistytis tokiais tekstais ?

stasys        2020-04-11 9:42

DD plius DD > tai kad autorė kvailai užlipo ant dviprasmybių feiko , kodėl tamsta turėtu ta kartoti ir dar iš savęs juoktis ?  Autore galima suprasti ji kirto rinkimu starto linija o Jus irgi ten pat taikote ? smile Laisvalaikiu pavarčiau su ta šeima viešinama informacija ir man ji paliko šiltą įspūdį .

DD plius DD       2020-04-11 9:11

Gal čia man viemam šitaip, bet tas tūlas ponas Andriulis yra tiesiog juokingas. Nesulaikau juoko nuo to ponaičio ištarmių- jau toks kūlas, jau toks diudas, be milimetro euroatlantinis, nors dėk šalia Eizenhauerio portreto..smile

Dzeikas       2020-04-11 9:09

Tai ka pasake madam Cepaitiene tera aisbergo virsune.
O kas ne virsune, o povandenine dalis?
Povandenine dalis yra ta, kad tauta pasamoningai SUTINKA su tojo Andriulio ar kaip ten jis save vadina, vertinimu: Mes - cholopai, jie - ponai ir mes “vardan tos” turime paklusti.
Laisvam zmogui valstybe ar susivienijimas neturi buti sventa karve. Jeigu Vytis tapo TOKIOS(chamu susivienijimu) valstybes simboliu, tada tai ne Vytis, o baltoji kumele.
IR TOKIU dariniu neturi egzistuoti.

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-11 9:02

Vienintelė paguoda Tautai yra tai, kad jau 7 seimai yra apsišaukėliai (antikonstituciniai).
Vadovaujantis visagale konstitucija, reikia žinoti, kad:
– seimas yra antikonstitucinė (neteisėta) neišjungtų komunistų (kgb’istų,
stribvaikių, …) sueiga, kai seimo rinkimų įstatymas nedera su konstitucija (kai sąrašinių negali būti seime), o daugiau apie tai naudojant nuorodą “ULTIMATUMAS Seimui dėl LR teisinių pagrindų griovimo”;
– prezidentas užsiima neteisėta nusikalstama antikonstitucine veikla su neteisėtu (stribvaikių, …) seimu;
– premjeras neteisėtas, konstitucinio nusikaltėlio prezidento pasiūlytas bei
neteisėto seimo patvirtintas;
– ir tt.
Tai žinant, sprendžiasi bemaž visos problemos Lietuvoje tik prieš tai Tautai reik susigrąžinti gaujų pasisavintą Lietuvos r bei tv (Lrt).
_______________________
Sąjūdis 2 (sukilimas)_

LIETUVIŠKOS JUNGTINĖS PAJĖGOS       2020-04-11 8:21

(2020 kovo skaičiai)
Karališkoje valstybėje darbininkas:
- parsineša namo 1432.97e (iš MMA dydžio);
- sumoka 182.45e mokesčių (nuo MMA dydžio).
Lietuvoje darbininkas:
- parsineša namo 437.23e (iš MMA dydžio);
- sumoka 169.77e mokesčių (nuo MMA dydžio).
Jei kitaip: Lietuvoje, pritaikius karališkos valstybės taisykles, darbininkas parsineštų namo papildomai dar 101e (iš MMA dydžio).
Išvada: naujieji ponai - neišjungtieji komunistai - įsiteisėję reketininkai, banditai, budeliai.
____________________________________________________________________
Užvaldytoji Lietuva, 30 metų komunistus dangstančiųjų, komunistinį konclagerinį režimą sukūrusiųjų bei palaikančiųjų landsberginių, brazauskinių, burokevičininkų grybauskinių, karbauskinių, visokių liberalkomunistų bei panašių.
2020 balandžio 11

Andriulio klausimu       2020-04-11 7:57

Bandymas nustatyti straipsnio subjektą. Ar čia tas Liudvikas Andriulis, kur snukių kygoje save pristato Nr.2 Lietuvoje? Jei taip, tai reto debiliškumo asmuo. Su Landsbergių anūkų, kiek supratau turi bendro tik tiek, kad galėtų rungtis su juo intelekto lygmenyje ir vedęs kažkokią Čijauskaitę (gal sesutę?).

StasysG       2020-04-11 7:53

Pritariu Pauliui     (2020-04-10 15:47): “argi ne tokiais rašiniais ir įtvirtinamas „elitas“?”

Nors Andriulis       2020-04-11 7:49

išsireiškė nemadagiai ir įžūliai,bet juk jis pasakė ,kad karalius nuogas.Ir pirmiausia jo antikomplimentai tai jo konservatorių partijai,kuri pirmoji uždarinėjo rajonų gimdymo skyrius,ko pasekoje liko keli monopoliniai gimdymo namai,kuriuose dedasi labai daug negerų dalykų,kai moterys liko be pasirinkimo,ištremtos gimdyti toli,toli.Ypač daug negerų dalykų Kaune,kai jau einant į gimdyklą pasakoma bejėgiškos būklės gimdyvei,kam kiek duoti ir einantis šalia vyras turi būti lauknešėlius pasiruošęs.Be to,gimdymai neša daug traumų,kurių gydymas paversta vėlgi didele komercija valdiškuose ir nevaldiškuose namuose be pasirinkimo.Kai sovietmečiu taip nebuvo.Net rajonuose buvo geros gydymo paslaugos,geri akušeriniai skyriai su visomis paslaugomis,pagalba pasiekiama be eilių,be siuntimų.Tada ir gimstamumas buvo geras.O dabartinė padėtis yra viena iš gimstamumo mažėjimo priežasčių.Gal NS atkreips į tai dėmesį ir savo programoje bus vietos šioms problemoms spręsti,-prieinamumui ir komercijos šioje srityje išnaikinimui.Moterys ir vaikai turi jaustis saugiai.

rename-2       2020-04-10 22:26

“žmonių partija” -pavadinimas nepilnas.
todėl netikslus,
palieka vietos daugybei interpretacijų,
gali klaidinti.
pilnas pavadinimas gerokai informatyvesnis-
“žmonių išmatų partija”.

DD PLIUS DD- Nu negavo lėktuvo       2020-04-10 22:09

Labai lengvai galėčiau panarplioti kas ten labiau supuve- ar valstybė ar supuvusios valstybės verdiktoriaus supuvusi galva.

Nežinau       2020-04-10 21:15

Kad jis atrodo paprasčiausias durnas chamas

Nu negavo lėktuvo       2020-04-10 20:57

kag išgabentų gimdyt, kaip įpratęs, - į užsienio kliniką. O ir užsienis užsidaręs. O čia karantinas - neįleidžia net “aristokrato” anei uošvio. Liaudišku būdu gimdyt - baisus nonsensas “aristokratų žiniose”. Sesutėms, kad susiriestų į kuprą, “v renku” - nemanau, kad buvo problema. Bet kaip pasakysi - kur gimdė? Va čia tai…nu žentas gi koks po to? Štai kur problema. O šiaip - gili gili “mirusių sielų” gubernija su aukso maišais “pampersuose”. Ir tokiu mentalitetu. Čia tik vienas pasimetęs nuo gimdymo. O visas “mirusių sielų” būrelis mąsto ir veikia taip pat. Tai dar kartą tenka klausti - kiek tokia supuvus valstybė gali “traukti”? Atleiskit vargšeliui - kuriam nuo gimdymo nepavažiuoja smile Esmė juk ne čia.

zuzu       2020-04-10 20:40

isdraske Lukiskes palikome be kalejimo,laikas pastatyti,nes aristokratu pakanka ir net perdaug.Ne be reikalo sako,kad duok kiaulei ragus ,visa dangu isvarpis.Graudu,bet faktas kaip blynas,ar ne laikas butu nors kosmetine tvarka atkurti valstybeje,juk zinoma ,kad zodis kartais skaudesnis uz smugi i tarpukoji?

DD plius DD       2020-04-10 20:38

Labai pritariu R.čepaitienei. O dar ir savo pridėsiu. Avietinio kolioro švarkai, baltos kojinės ir lenciūgėliai niekur nedingo- jie tiesiog nukeliavo į kalbos laukus.
O ten pražydo assholiniais rage ir burninginiais žiedais. Ne kas. Blogiau nebent moderniai šnekant tipo rimtų tipo mokslo tipo vyrų tipo tokių didelių  tipinės pastangos susitalpinti abėcelėje- jie jau ne tipo, o rimtai sakė- reikia trijų naujų raidžių....
Nu va- ir aš pašnekėjau, kas pas mus blogai..

rename       2020-04-10 20:18

kartais taip jau būna, kad koks poooonas andriulis yra tiesiog eilinis budulis

karūnuotas virusas        2020-04-10 19:16

Na, matau, kad reikia aplankyti ir tą šeimyną smile
Ech, kaip aš mėgstu minkštus putlius broilerius…

senoliai sakydavo kad,        2020-04-10 19:13

nieko nėra pasiutesnio už pralobusį ubagą

Prašalietis       2020-04-10 19:02

1990-2000 metais visą rusiško okupanto paliktą tarybinį turtą visiems"tautiškai ir broliškai pasidalinus”, pasekoje užsiėmus atitinkamas, visiem jau gana seniai žinomas,viešai negarsinamas vietas( elitas, runkeliai, kurdupeliai, šunauja, vatnykai, eurovatnykai ir t.t.), jau porą gerų dešimtmečių“sočiai ir laimingai” gyvenant su tautiniais niuansais"vakarietiškoje,laisvoje,nepriklausomoje,demokratinėje"visuomenėje, prieš rinkimus vis dar atsiranda “nepatenkinta Gedimino bokšto svajotoja”, ir ne tik ji, kuri be nuotaikos “prabunda iš tautinio patriotinio” sapno dėl to, kad išgirdo supykusio šiandieninio tautinio elito atstovo L.Andriulio išsireiškimuose daiktus “netyčia” pavadinus savais vardais. Dar yra juokingiau girdėti, kai “Gedimino kalno svajotojai” šiandieninio pseudovalstybinio lansberginio durnių laivo “besicivilizuojančio” tautinio elito ir eilinių laivo keleivių tarpusavio santykius bando lyginti su civilizuotų, demokratinių vakarų šalių santykiais tarp visuomenės narių visuomenėje, kurioje šie santykiai klostėsi šimtą ir daugiau metų...

stasys        2020-04-10 18:59

1 cit. “Savasis aš yra nenugalimas žmogaus priešas, ir toks savasis aš pasireiškia kaip keturios didžiausios žmogaus aistros: pyktis, puikybė, apgaulė ir godumas. Didžiausia žmogaus pergalė - nugalėti save.” arba 2 cit. ” Andriulio testas mums visiems užduoda keletą klausimų: ar Lietuva vis dar yra demokratinė respublika, kaip kad įrašyta jos Konstitucijoje? Kiek dar pakęsime į akis mums besityčiojančius dykaduonius ir veltėdžius, įtikėjusius, kad yra visagalė ir nebaudžiama pasaulio bamba, nepasakydami, kad karalius jau seniai be kelnyčių?” . Ir pirma citata ir antra net nebandoma pasitempti pabandžius į ta problema pažvelgti ūkiškai priešingai klijuojamos ne tik prielaidu ausys bet etiketės su politiniais lozungais .Sveiki atvykę į Seimo rinkimu kompanijos pradžia .. kaip pasiklosi taip toliau ir rutuliosis . smile)

Vardas       2020-04-10 18:34

Tiesiog zino psichopatu parazitu Landsbergiu-Cijausku klanas, kad be kokiu ~150 ar ~1500 zuvusiu lietuviu, nepavyks Lietuvai nusikratyti Landsbergiu-Cijausku klano, todel Andriuliai-Cijauskai drasiai tyciojasi is lietuviu, siuo atveju mediku.
Juk matome kiek vargo turi Donald John Trump su psichopatais JAV Demokratu partija ir Never Trump nariais JAV.

Taikliai Rasa       2020-04-10 18:17

artėja rinkimai:
balsuokit už konservatorius ir tokių andriulių Lietuva užaugins daugiau…

Naujųjų lietuvių žmonos       2020-04-10 17:14

negimdo.Jos darosi CP.O dabar gali tekti gimdyti.

Montis       2020-04-10 17:05

Pagaliau pasakyta tiesa apie naujuosius lietuvius, tuos nuvorišus, kurie mano, kad pinigas ir “privilegijuota” padėtis jiems leidžia viską. Dvios ubagų pasaulis atsiskleidė visu gražumu.

Montis       2020-04-10 17:01

Galų gale pasakyta tiesa apie išsišokėlius - naujuosius lietuvius, tuos nuvorišus, kurie įsivaizduoja, kad pinigas ir “padėtis” jiems leidžia viską. Čia ne aristokratai, čia dvasios ubagai.

stasys        2020-04-10 16:16

respublika.lt/lt/naujienos/nuomones_ir_komentarai/bus_isklausyta/landsbergiu_giminaitis_landriulis_grasina_medikams_naudosiu_viska_kad_kersyti_ir_naikinti/

stasys        2020-04-10 16:15

Žmogus myli žmona ir ja rūpinasi . Ar jau to užtenka kad taptų elitu visu akyse ? O jei tokį tekstą į feiszbuk įdėtu ‘stasys‘ , ar kas atkreiptu dėmesį į jo svaičiojimus , tikrai ne ? Tada tuos visuomenės ‘elitus‘ kuria pati autorė ir jei panašus , taip kaip čia svarbiausia ne tekstas ne elgesys kritikuotinas o giminystė su žinoma pavarde . Taip kaip jau žmogus matęs gyvenimo matyt žino ir apie ka kalbą , deja aš jam turiu pritarti , kokybiškas medicinos paslaugos Lietuvoje yra tik perkamos .Autorė galėtu nepulti į tokius kraštutiniškumus ir perversti moneta į kita jos pusę .. o ten !!

DDD       2020-04-10 15:58

Rimtai - kas tas Andrulis ir ką jis padarė? Iš straipsnio konteksto sunku suprasti. Gal kas nuorodą įkeltų? Gal aš ne vienas toks nežinantis?

Paulius       2020-04-10 15:47

taigi, ponia Čepaitiebne argi ne tokiais rašiniai ir įtvirtinamas „elitas“? „Andriulio testas“... chm… nejau manote kad be tokių skambių antraščių daug kam kyla klausimas kas yra andrius ar… tiek to. kam sureikšminti tuos, apiekuriuos rusų posakis sako „из грязи в князи“. Bet, tiesą sakant, kad jie yra „elitas“ ir „aristokratai“. matyt jie vieninteliai ir temano. na gal dar ir glamūrinių viršelių apkvaitinti vaikiukai. O štai tokiais rašiniais Jūs, tiems vaikiukams kaži ką pasakote? Kad „elitas“ elgiasi kaip rytietiškas „elitas“? Tačiau Lietuvoje taip jau kaži kiek amžių elgiasi elitas. Ir lietuviai prie to įpratę. kaži ar tai šiame regione esminis elito ir neolituano (ne korporaciją turiu omenyje) skiriamasis bruožas


Rekomenduojame

Ramūnas Aušrotas. Nėštumo nutraukimas įtarus vaisiaus ligą ar neįgalumą prieštarauja Lenkijos Konstitucijai

Lietuvos vyskupų konferencijos informacinis pranešimas apie Popiežiaus išsakytas mintis filme „Francesco“

Vygantas Malinauskas. Bažnyčios mokymas nėra asmeninė Popiežiaus nuosavybė

Algimantas Rusteika. Sekmadienį laukia rinkimai be tikrų pasirinkimų

Justas Mundeikis. Magiškas švietimo finansavimas 2021 m. biudžete

Ramūnas Aušrotas. LRT iškraipė tekstą – popiežius Pranciškus pasakė: „Jie turi teisę būti šeimos dalimi“

Giedrė Barčkutė. Ar konservatoriams pavyks laimėti katalikų rinkėjų balsus?

Vytautas Radžvilas. Netikėjimo kaina: juk ir mes tai galėtume

Romas Lazutka. Nebus gerovės, kol vieni kitus laikysime kvailiais (apie 13 pensiją ir ne tik)

Audrius Bačiulis. Naujienos iš Karabacho fronto

JT piktnaudžiavimas žmogaus teisėmis (I)

Vytautas Sinica. Švedija: multikultūralizmo grimasos

Algimantas Rusteika. Didvyriai ir nesuprasti genijai opozicijoje, o niekšai, kvailiai – valdžioje

Agnė Širinskienė. Kas būna, kai prišneki apie svainio partiją

Popiežius Pranciškus apie neoliberalizmą

Algimantas Rusteika. Didvyriai ir nesuprasti genijai opozicijoje, o niekšai ir kvailiai – valdžioje

Švedija keičia kursą – jungiasi prie rytų europiečių: policija prabilo apie „grėsmę sistemai“, griežtinti įstatymus reikalauja net buvęs ABBA narys

Eidamas 101-uosius metus mirė partizanas Jonas Svilainis-Liūtas

Liudvikas Jakimavičius. Papolitikuokim

Tikėjimo mokymo kongregacija: Tikintieji turi žinoti – ant kortos statoma moralinės tvarkos esmė, susijusi su visapusiška žmogaus gerove

Geroji Naujiena: būti Jo

Andrius Martinkus. 1/10, arba Mintys po rinkimų

Nacionalinis susivienijimas: dėl kandidatų parėmimo antrajame Seimo rinkimų ture

Vytautas Radžvilas. Apie valdomą ir tikrąjį antisistemiškumą

Algimantas Rusteika. Praradom balsą

Agnė Širinskienė. #MeloKojosTrumpos

Andrius Švarplys. Apie rinkimų rezultatus trumpai

Audrius Bačiulis. Geras švogeris ir už giminę geresnis

Vytautas Sinica. Apie neva politizuotą Genocido ir rezistencijos tyrimų centro darbą

Andrius Švarplys. Žlunga kitas didelis mitas: kad islamas nekelia didelių problemų

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.