Demokratija ir valdymas

Ramūnas Karbauskis: „Užtikrinu – mes nepalūšime ir imsimės pokyčių, kurių Lietuva laukia jau daugiau kaip du dešimtmečius“

Tiesos.lt redakcija   2016 m. spalio 27 d. 21:03

53     

    

Ramūnas Karbauskis: „Užtikrinu – mes nepalūšime ir imsimės pokyčių, kurių Lietuva laukia jau daugiau kaip du dešimtmečius“

Praėjo tik keturios dienos po Seimo rinkimų antrojo turo, o viešoje erdvėje jau gausiai sklinda mintys, esą kažkas laiku neįvyko.

Jau antradienį pasigirdo svarstymai apie išankstinius Seimo rinkimus, nes Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga neva niekaip nesudaro valdančiosios koalicijos. Nekantriesiems ir nusivylusiems norisi pasakyti, jog neįvyko tai, kas tapo nesveika tradicija, kada naktį po pirmojo Seimo rinkimų arba naktį po antrojo rinkimų turo partijų lyderiai subėga ir paskubomis pasidalina valdžią.

Nekalbėdami nei apie programas, nei jų suderinamumą, nei veiklos prioritetus – tiesiog mechaniškai išsidalina ministerijas ir Seimo komitetus.
LVŽS išrinktieji Seimo nariai supranta savo atsakomybę prieš Lietuvos žmones, todėl nepuola dalintis valdžios, o ieško bendraminčių, su kuriais galės įgyvendinti pažadus rinkėjams. Mūsų neskaudina kritika dėl rinkimų programoje nurodytų tikslų ir sprendimų, mums naudingi konstruktyvus pastebėjimai, objektyvūs vertinimai. Esame atviri diskusijai, kviesime įvairių sričių ekspertus talkinti derinant vienus ar kitus galimus sprendimus, nes nesergame nugalėtojų ar teisiųjų sindromais.

Gavome milžinišką pasitikėjimo mandatą, o mus parėmusių žmonių balsus laikau vilties balsais. Suprantu, jog iš mūsų tikimasi kitokio požiūrio į Lietuvos žmones. Iš mūsų laukiama atvirumo, jautrumo, tolerancijos… Seimas gali susigrąžinti tautos pasitikėjimą tik suprasdamas, jog esame išrinkti tarnystei žmonėms.

Galvodami apie savo pareigą kreipėmės į konservatorių ir socialdemokratų partijas, siūlydami sudaryti Nacionalinės vienybės koaliciją, kurioje būtume subūrę apie 110 Seimo narių. Esu tikras, jog tai pats geriausias pasirinkimas galvojant apie Lietuvos ateitį, didžiausius mūsų laukiančius iššūkius.
Deja, dešimtmečiais gyvuojanti konservatorių ir socialdemokratų priešprieša tęsiasi iki šiol. Šių partijų politikai niekaip nesugeba perlipti per savo asmenines ambicijas ir interesus.

Kiek nesuprantama konservatorių pozicija, kurie iš karto po rinkimų pradėjo dėstyti išankstines sąlygas galimose derybose dėl koalicijos. Viena – Liberalų sąjūdžio dalyvavimas koalicijoje. Mūsų atsakymas – Liberalų sąjūdžio dalyvavimas koalicijoje negalimas dėl dviejų priežasčių.

Pirma – nesibaigusi buvusio Liberalų sąjūdžio pirmininko Eligijaus Masiulio byla (kažkaip visi greitai ją „pamiršo“), galinti paliesti ir naujai išrinktus šios sąjungos atstovus Seime, o tai suduotų didžiulį smūgį pasitikėjimui naujai sudaryta koalicija.

Antra – milžiniški vertybiniai skirtumai tarp LVŽS ir Liberalų sąjūdžio, kurie labai ryšiai atsispindi rinkimų programose. Pagaliau ir patys Liberalų sąjūdžio atstovai aiškiai ir garsiai pasakė, kad nenori eiti į koaliciją.

Kita konservatorių sąlyga – LVŽS neturi teisės derėtis su socialdemokratais. Mūsų atsakymas – mes neturime pagrindo atsisakyti derėtis su kita partija, kurios 17 atstovų gavo tautos pasitikėjimo mandatą.

Ir socialdemokratų, ir konservatorių frakcijose yra asmenų, minėtų galimos korupcijos skandaluose ar pažeidusių viešųjų ir privačių interesų derinimo reikalavimus. Abi partijos niekada nebuvo siejamos su korupcinėmis bylomis, todėl mūsų vertinamos kaip priimtinos partnerės koalicijoje.

Pagaliau sveika logika sunkiai paaiškinamas konservatorių reikalavimas, jog aš asmeniškai gaučiau saugumo pažymą, įrodančią, kad esu tinkamas būti konservatorių partneriu. Kodėl toks reikalavimas nebuvo keliamas likus šešiems, trims mėnesiams, savaitei iki rinkimų? Kodėl apie tai prašnekta tik po rinkimų, kurie konservatoriams nebuvo sėkmingi?

Prisimenu, kaip teismo posėdyje, svarstant mano ieškinį Andriui Kubiliui, teisėjas informavo, jog konservatorių sukurtoje ataskaitoje apie „Rusijos minkštąsias galias“ minimoje pažymoje nėra nei mano pavardės, nei su manimi siejamų įmonių pavadinimų. Tos pažymos paminėjimas turėjo sukurti vaizdą, jog konservatorių pateikiamas vertinimas mano atžvilgiu turi kažkokį pagrindą.

Dabar kartojasi ta pati istorija. Atrodo, jog reikia ne pažymos, o priežasties, kaip paaiškinti konservatorių rinkėjams, kad dalyvavimas koalicijoje neįmanomas dėl kažkokios neva realios priežasties.

Darau prielaidą, jog konservatoriai galvoja ne apie atsakomybę prieš jais pasitikėjusius rinkėjus, o apie politinę naudą dirbant pozicijoje arba opozicijoje. Akivaizdu, jog remiamasi sekančia logika: jei nauja valdžia dirba sėkmingai, tai politinė nauda atiteks visoms koalicijos partijoms, jei nesėkmingai – tai suduos smūgį visų koalicijos partnerių įvaizdžiui.

Galutinė išvada peršasi savaime. Konservatoriai renkasi vienintelį juos į ateities pergalę galimai galintį atvesti variantą: būti opozicijoje ir daryti viską, kad nauja valdžia dirbtų nesėkmingai, įvyktų išankstiniai Seimo rinkimai.

Aš negaliu to įrodyti, tai tėra mano pasvarstymai, remiantis tuo, kas praėjusias tris dienas vyksta viešoje erdvėje. Liūdna, jog partija, save vadinusi pokyčių ir atsinaujinimo pavyzdžiu, nesugeba priimti pralaimėjimo ir užmiršta savo pareigą tarnauti Lietuvos žmonėms. Arogancija ir pyktis, kurie pastarosiomis dienomis dominuoja konservatorių retorikoje, yra dar didesnio žmonių nusivylimo Lietuvos politikais priežastimi. Gal to ir siekiama?

Kitaip atrodo socialdemokratų elgesys. Nors Seimo rinkimuose patirtas pralaimėjimas, šios partijos politikai supranta, jog ne viskas, kas naudinga partijai, atitinka žmonių lūkesčius. Jokių nesuvokiamų sąlygų socialdemokratai nekelia, tad gali būti, jog jie nebando skaičiuoti konservatoriškai.

Baigdamas norėčiau kreiptis į visus būsimus Seimo narius prašydamas suprasti, jog asmeninės ar partinės ambicijos šiandien daro nepataisomą žalą, nes didina žmonių nusivylimą valstybe, atima viltį, jog Lietuvoje įvyks taip laukiami pokyčiai.

Kreipiuosi į visus Lietuvos žmones prašydamas kantrybės ir tikėjimo, jog Jūsų sprendimas Seimo rinkimuose buvo teisingas. Visai greitai bus sudaryta stabili valdančioji dauguma, pradės darbą profesionalų Vyriausybė.

Kiek šmeižto, pagiežos ar žeminimo savo atžvilgiu besulauktume, užtikrinu, jog mes nepalūšime ir imsimės pokyčių, kurių Lietuva laukia jau daugiau kaip du dešimtmečius.

Veidaknygė

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Julius Puras i Pensininkė       2016-10-31 13:44

Ir kas aš esu? Ir dar iš kur pas jus tas noras trinti? Tai yra polinkis į despotizma.

Raigerdas       2016-10-31 9:33

Čia komentatorius klausia:“Tikėkimės, kad kada nors bus atsakyta į klausimą ar tai kvailumas, ar išdavystė”. Jūs jau šiandien galite atsakyti į šį klausimą. Yra toks dalykas, kaip racionalumas. Racionalus žmogus arba protingas žmogus visada ieškos galimybės, kaip geriau sutvarkyti reikalus. Kavilys darys iracionalius veiksmus: jis sieks tik naudos sau arba didesnės naudos sau, jis atras daugybę priežasčių, kaip pakenkti savo oponentui, jis neperneša, jeigu kažkas yra už jį protingesnis, jis yra pats aršiausias priešas konkurencijai, jis pavydi ir eina iš proto, jeigu tau sekasi geriau, jis ieško priešų ten, kur jų nėra, jis mato pavojus, ten, kur jų nėra ir t.t. Taigi, yra daugybė požymių, kad konservatorių partija yra užsikrėtusi kvailumu. Ir pavirsta jie kvailiais nuo to momento, kai jie susireikšmina. Konservatorių partija - tai susireikšminusių kvailių partija. Tik prisiminkite, kaip jie dalinosi ministrų porfelius dar nelaimėję rinkimų, tiksliau, dalino dar nenudobtos meškos kailį. O kai tie portfeliai tapo nepasiekiami, tai prasidėjo kabinėjimasis prie tų, kas tuos potfelius dabar gali paskirstyti. Aš manau, kad čia yra visiškas tos partijos sumarzmėjimas.

Geriausiai       2016-10-30 16:52

putininės Rusijos tikslus ir siekius Lietuvoje atstovauja konservatorių viršūnėlės. Tikėkimės, kad kada nors bus atsakyta į klausimą ar tai kvailumas, ar išdavystė.

Purui       2016-10-30 16:27

tikrai mokslininkai ir mokytojai kalti, kad kažkoks puras taip ir liko beraštis. Gaila vargšelio.

Pensininkė       2016-10-30 12:11

Juliau, jei sugebėčiau ir trinčiau tavo komentarus, nes jau išsiaiškinau kas esi…

Pensininkė       2016-10-30 12:09

Visa laiką stebėdama komentarus vis galvodavau: kas tas J.Puras. Pagaliau, čia atradau viename komentare, kad tai vienas iš avinų, t.y. bukas kaip dundukas, bent taip mūsų krašte vadindavo tokius asmenis…
  Nors nebalsavau už “valstiečius”, bet linkiu jiems stiprybės atlaikant konservatorių su J.Puru priešakyje puolimą ir darbe kažką gero padarant Lietuvos žmonėms, o ne tai kas buvo vykdoma šiuos 26 metus. Dar karta sėkmės ir ištvermės.

Julius Puras       2016-10-29 15:41

Karbauskis demagogas bet kaip į visą tą reikala yra isipainiojas Liudvikas Jakimavičius? Aš esu isitikines kad jis čia tas žinutes trina kaip ir premijuoja neadekvačius žmones kuriems vaidenasi išprotėja ir specialių tarnybų agentai.
Ramybės jums Liudvikai ir dar kartą nuoširdžiai linkiu ramybės.

na jau na - jam šaltis sako - dar tau girtis neužt       2016-10-29 14:49

nieko jis nepadarys be socialdemokratų kaip ir nieko jis nepadarys be koncervatorių.
Jei de facto valdys Butkevičius su socialdemokratais tai kam girtis?

NorKūnas >keisti tie ateistai (ir nelaimingi)       2016-10-29 12:22

Pritariu, kad dera užjausti tokius, kaip Hmm, kūnu tarsi suaugusius,
bet, kaip patys prisipažįsta, vaikystėje mačiusius tik “labanakt kvailučiai”.
Drauge būtina suklusti, nes tai XXI a. barbarai - tokie pat, kaip ir praeito amžiaus čebatuotieji bolševikai, su demoniškomis grimasomis ir neapykanta naikinę visa,
kas istoriškai patikima ir transcendentiškai šventa - tradicijas, tautas,
šeimos institutą, bažnyčias, tikėjimą ir tikinčiuosius.
Tai neabejotinai kartos ir vėl (jau kartoja, ruošdami tam terpes, prieigas:
genderistai, žmogaus prigimtį darkančių “laisvių ir teisių gynėjai” ir pan.),
jei tik nebus laiku demaskuoti ir sutelktai,
raudonųjų, rudųjų ar žydrųjų ideologijų įtaigai atsparesnių visuomenių sustabdyti.
P. S. Dėl kai kurių LVŽS lyderių atsparumo ideologiniams virusams linkęs abejoti,
o kas laimės grumtynes partijos viduje dėl ašinės idėjos, parodys laikas.
Todėl neturime saugiai “pralaukti po medžiu”.

keisti tie ateistai (ir nelaimingi)       2016-10-29 10:25

ateistus- kgbistus, kankintojus, N.Sadūnaitė vadino nabagėliais, nežinančiais Dievo jėgos ir meilės.
O A.Dirsytė irgi meldėsi už savo kankintojus:
Viešpatie, pasigailėk ir tų, kurie mus persekioja ir kankina, duoki ir jiems paţirti Tavo meilės saldumą.

Hmm       2016-10-29 9:33

Na ar nesakiau - kuo patys kvepią, tuo kitą tepą wink... Žydų pasakų tikėtojai ir kančios garbintojai, vienu žodžiu - satanistai klūpėkit sau, būtent sau ir toliau… Aš jau iš tų pasakų - “labanakt kvailučiai” išaugau smile...

stasys        2016-10-29 7:14

Reigardai ..daug pliurpalu ir nieko vertingo .

NorKūnas >2016-10-28 21:46       2016-10-29 1:12

Vytautas krikštijosi 1383 m., Lietuva - 1387 m.
Gražūs, lietuviški rinktinių pavadinimai ir partizanų slapyvardžiai,
o patys partizanai, greičiausiai, visi buvo krikštyti
ir melsdavosi tik kaip krikščionys.
Bežadžiam Hmm’ui soskė gal ir dera,
bet kodėl išaugę iš vystyklų amžiaus vėl turėtų grįžti prie soskių,
dvasinį vyną gerti iš buteliukų su soskėmis?

 

Julius Puras       2016-10-28 23:47

” socialdemokratų elgesys. Nors Seimo rinkimuose patirtas pralaimėjimas” per Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo istorija tik dviem partijom pavyko laimėti rinkimus tai darbo 1992 metais ir konservatoriai 1996 ir daugiau niekam. Kad partija laimėtų rinkimus turi turėti išrinktus 71 nary. Priešingu gi atvėju galima kalbėti tik apie daugiau ar mažiau balsų ir vietu seime surinkuse partija. Kodėl aš tai sakau nes Lietuvoje politinė beraštystė tapo norma. Toje šviesoje vykstantis “mokslininkų” piketas. O ypač tų “mokslininkų” taip vadinamu humanitarų neturi jokios prasmės nes jie atsakingi už visuomenės raštinguma o visuomenė beraštė. Todėl Lietuvos “mokslininkai” gauna tokį atligi kokio ir nusipelnė. Kelis šimtus per mėnesį. Gėda.

Pikc       2016-10-28 23:34

“Deja, dešimtmečiais gyvuojanti konservatorių ir socialdemokratų priešprieša tęsiasi iki šiol.” - kas yra gerokai keista, atsižvelgiant į tai, jog vertybiniu požiūriu šios partijos yra broliai-dvyniai. smile
“Arogancija ir pyktis, kurie pastarosiomis dienomis dominuoja konservatorių retorikoje [...]” - PASTAROSIOMIS DIENOMIS??? Kada jie pas juos NEdominavo?  Beje, nepaminėtas dar vienas esminis libkonų atributas - chamiškumas. Irgi “prekinis ženklas”. smile

Nor Kūnui...       2016-10-28 21:46

... ant kelių puoles, vergu paliksi… Va taip ir gyvenom 26 metus - klupėdami… Iš devynių pokario pasipriešinimo partizaninių apygardų, tik vienos pavadinimas krikščioniškas - Prisikėlimo… ir tai, kaip pažiūrėsi. O partizanų vadų vardai - Vanagas, Siaubūnas, Vytautas, Žalias Velnias, Aitvaras, Grafas, Geležinis Vilkas, Perkūnas… Kažkaip stiprybės sėmėsi partizanai labiau iš  protėvių, o ne iš žydų mitologijos wink... siūlau pasidomėti ir rinktiniu pavadinimais (https://lt.wikipedia.org/wiki/Lietuvos_partizanai), gal nereiks tada nieku paistyt…

Raigerdas        2016-10-28 21:04

Na, Dočys košmarišką sapną susapnavo, o dar baisiau būtų, jeigu tai būtų tikrovėje. Juknevičienės priekaištai sapne po to, kai Gabrielius pareiškė, kad “norint su kuo nors dirbti tėvynei reikia užsibrėžti raudonas linijas” -  gana tikroviškas vaizdelis:“Kodėl raudonas? Kaip mes atrodysim su tom raudonom linijom prieš NATO partnerius. Rusai raudonas linijas braižo, - pertraukia Gabrielių Juknevičienė”.
Gabrieliaus tas pasisveikinimas sapne šūksniu “Šlovė”, matyt, bus susijęs su tokiu sprendimu, kad jie pereis į opoziciją. Turint užnugarį VSD, ir disponuojant, kad ir falsifikuotomis pažymomis, be abejonės galima paralyžiuoti vyriausybės darbą. Bet pagal Dočio sapną, konservatoriai yra ne opozicija, o patys tikriausi Lietuvos priešai.

Nor Kūnas Hmm'ui ir jo sekėjams       2016-10-28 20:12

Po Nuopuolio žmogus, būdamas Dievo paveikslas, savaip ir apgraibomis
vėl ieškojo Kūrėjo, todėl ir archainiuose tikėjimuose esama tiesos trupinių - vienuose daugiau, kituose mažiau (prietarų ir įvairiausių piktžolių, demoniškų kultų - taip pat).
Dievas, kurio žmogus nuo pat pradžių ieškojo per mitus ir misterijas,
per senuosius tikėjimus ir filosofinį mąstymą, ieškomas Dievas ne tik priartėjo prie žmogaus per pranašus ir Šventąjį Raštą, bet ir pats tapo žmogumi, kad žmogus galėtų supanašėti su Dievu (gr. theosis).
Nieko didingesnio jokio kūrinio atžvilgiu visatoje nutikti negalėjo,
o nutiko!
Todėl čia ir tik čia Vakarų civilizacijos nelygstama didybė, stiprybė ir vienintelė ateitis - dalyvavimas Jo Gimime, Jo Mirtyje ir Jo Prisikėlime.
Visos tautos dabar turi naują Karalių, kurio Sostu, nors niekas to visiškai nesitikėjo, bet kaip tik todėl tai nėra žmogaus tiesa, tapo Kryžius.
Vėl mirtingajam prieinamas Gyvybės Medis - Jėzus Kristus.
Mūsų tėvai ir protėviai kovodami su okupantais ant krūtinės ar drėgnose žeminėse buvo pasikabinę tik Kryžių
- ir jokių išimčių, ir jokių pagoniškų amuletų.
Tik Kristaus Kryžių sulaistęs kankinių kraujas, padovanojo Lietuvai laisvę.
Nei “protėvių dvasių alsavimai”, nei dažno konservatoriaus apsimestinis krikščioniškumas čia “ne prie ko”.
Kaip ir Karbauskio Pylimas Naisiuose. Bet jis šio niekam neperša ir, tikiuosi, nepirš. Naisių vaikams turėtų būti smagu žiemą su rogutėmis.

Dočys       2016-10-28 20:02

Pavyko susapnuoti antrą posėdžio seriją. Ilgai tylėdami ir susirūpinę laukia posėdžiautojai Gabrielius. - Tikriausiai ilgi nurodymai, kad taip ilgai negrįžta, - sako Kubilius. Tikriausiai ilgi, - pritaria Vilija Aleknaitė. - Ir politinis sprendimas gali būti ne Trumpas. Jei pasiseks Trumpui, tai vienas politinis sprendimas - trumpas, o jei ne, bala žino, ką galvoja apie mus Prezidentė ir Briuselis, - prabyla Kreivys. - Teisingai, nuo Trumpo viskas priklauso. Gabriukas turėtų paskambinti Clinton, o senelis Trumpui, - aš užsienio reikalus išmanau, - nutraukia Kreivį Vilija Aleknaitė Abramikienė. Ir tada nelyg iš dangaus angelas nusileidžia iš dangaus besišypsantis, švytintis pats Gabrielius. “Ho sana”,- išsprūsta nevaldomi posėdžiautojų šūksniai. Ką sakė, kokia jo politinė valia, - greitakalbe springsta Andrius Kubilius. Koks sprendimas? Taip ar ne?
- Klausykit, kaip nuo kalno prabyla Gabrielius, ir visi suklūsta. Nebūna tokių sprendimų taip arba ne, ir nebus, kol neatguls ant mano stalo penkiasdešimt šešios VSD pažymos, plius viena mano pažyma, nes Lietuva šito laukia, o Karbauskis mus spaudžia delsti, o mes tradiciškai spaudimo nemėgstame, nes mėgstame dirbti tėvynei. O norint su kuo nors dirbti tėvynei reikia užsibrėžti raudonas linijas. -Kodėl raudonas? Kaip mes atrodysim su tom raudonom linijom prieš NATO partnerius. Rusai raudonas linijas braižo, - pertraukia Gabrielių Juknevičienė. - Nu jo, iš tikro, Raselė visai logiškai šneka. Man irgi tos raudonos linijos kažkaip ausį rėžia. Durnai atrodo, kad mes konservatoriai siūlome kažką raudoną, - pritaria Ažubalis ir didesnė dalis posėdžiasutojų.
Ir tada policinės sirenos garsu suskambėjo Gabrieliaus mobilusis. -Ša,- nutildė šurmulį įsakmiu balsu Gabrielius %$&$#@#$%^& %$%$#%^%$&*^%$ %$^%$#$%^&^%
Toliau negaliu sapno jums pasakoti, nes jam uždėtas grifas “Slaptai”.Sapno turinys kelia grėsmę valstybės saugumui. Atleiskit, bet tvarkos ir įstatymų esu įpratęs laikytis.

Julius Puras       2016-10-28 19:11

” Kitaip atrodo socialdemokratų elgesys. Nors Seimo rinkimuose patirtas pralaimėjimas, šios partijos politikai supranta, jog ne viskas, kas naudinga partijai, atitinka žmonių lūkesčius” tiek konservatorius tiek socialdemokratus vertinu neigemai bet juk jie ir Karbauskis turi skirtingus rinkėjus su skirtingais interesais klausimas kaip Karbauskis gali kalbėti konservatorių tiek socialdemokratų rinkėjų lūkesčius? Išvada Karbauskis nesusigaudo kur jis pateko. Jis viešai demostruoja švelniai tarent politini neadekvatuma.

Hmm       2016-10-28 17:52
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Julius Puras       2016-10-28 17:51

” Kreipiuosi į visus Lietuvos žmones prašydamas kantrybės ir tikėjimo, jog Jūsų sprendimas Seimo rinkimuose buvo teisingas.” Bet juk už Karbauski nebalsavo visi Lietuvos žmonės. Pirmame ture už jo partija balsavo tik apie 20 nuošimčių iš apie 50 atėjusi balsuoti nuošimčių. Toliau antrame ture kiek galėjo už Karbauski ir jo grupuote balsuoti iš 37 nuošimčių atėjusių balsuoti? Tai iš kur tie visi ir koks tas sprendimas?

Hmm       2016-10-28 17:49

Net Adamkus vertindamas rinkimų rezultatus džiaugėsi, jog Lietuva pasirinko teisingai, o tai galėtų reikšti, kad yra didelė tikimybė, jog reikalai pajudės į gerąją pusę... Karbauskis, kaip Senojo Tikėjimo puoselėtojas, kol kas vienintelis valdžios žmogus vertas ikikrikščioniškojo Vyčio ženklo, vienintelis iš valdžios žmonių dar jaučiantis Protėvių Dvasių alsavimą, ir dabar jam labai palankus metas, nes per Vėlines protėvių vėlės sugrįžtą ir jų įtaką didžiausią iki pat Kalėdų... Ir laikysena Karbauskio ori ir stipri, kaip tikro Lietuvio, ne taip kaip lddpistų kurie nusilenkdami Briuseliui Maskvai atsuko užpakalius… O jau apie visokius krikščionių nedemokratus ir krikščioniškų “vertybių” puoselėtojus konservatorius tai patylėsių, kaip puolė ant kelių, patikėję, kad jie dievo išrinktieji, taip ir liko - į balą puolę ir laabai išsimozoję... ir kitus tepa, kuo patys kvepią... Liberastai, su savo - laikinių vakarų antiekonomine įdeologija, iš vis turėtų būti už įstatymo ribų... Sėkmės Ramūnui Karbauskiui ir Lietuvos valstiečių ir žaliųjų partijai, Didžioji Lietuvos dalis ir Protėvių Dvasia su jumis…

Juliau Purai       2016-10-28 17:25
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Raigerdas        2016-10-28 17:14

Gerbiami ponios ir ponai, paskaitykite K. Baziulio straipsnį. Labai įdomūs faktai iškilo dėl R. Karbauskio sekimo:
“a) jei tokia pažyma yra, o mes darome prielaida, kad ji yra, tai ji atskleidžia tai, kad mūsų saugumas kreipėsi į Ukrainos saugumą prašydami jo suteikti informacijos apie Karbauskį ir jo verslą Ukrainoje bei Rusijoje. Jeigu mūsų saugumas kreipėsi į Ukrainos saugumą dėl Karbauskio, tai reiškiasi, kad Karbauskio atžvilgiu yra atliekamas slaptas žvalgybinis tyrimas, o tai reiškiasi, kad jis ir visa jo aplinka yra nuolat stebimi: telefoniniai pasiklausymai, elektroniniai laiškai, pokalbiai su informatoriais, „blakės“ automobiliuose, namų ir darbo patalpose. Karbauskis yra tyrimo objektas. Įdomu, kiek laiko seka? Metus, du…”

Juliau Purai       2016-10-28 16:58
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Juliau Purai       2016-10-28 16:56
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Julius Puras i Dočys       2016-10-28 16:54
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Julius Puras       2016-10-28 16:49
Komentaras nusiųstas pas nykštukus.
Tiesos.lt pasilieka teisę siųsti pas nykštukus su straipsnio tema nesusijusius, užgaulius, necenzūrinius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.
Dočys       2016-10-28 16:44

Norit, papasakosiu, kaip dabar sapnavau prieš apsiversdamas ant kito šono? Aišku, kad norit. Tai va sapnuoju susirinkusius vienam dideliam kambary Kubilių, Gabrielių, Degutienę,Šimonytę, Kreivį, Viliją, Mantuką ir Raselę. Kubilius ir klausia. Tai kaip sprendžiam, einam ar neinam su Karbauckiu, kas turi minčių? Labai ilga pauzė. -Gabrieliau, - kaip tu manai?, - klausia Kubilius. -Aš noriu išklausyti visų nuomones, - atsako Gabrielius.- Čia reikalingas politinis sprendimas, o politinius sprendimus priimu ne aš, - protingai sako Šimonytė. O ir visi kiti linkčioja. Sako, būtent, mes pritariam Šimonytės nuomonei.
Kubilius atsigręžia į Gabrielių ir tyli. Ir visi kiti žiūri į Gabrielių ir tyli. Ir Gabrielius sako - gerai, palaukit, ir išeina iš kambario, kuriame konservatoriai svarsto, ar eiti į koaliciją, ar neiti.
Va dabar verčiuosi ant kito šono. Pamėginsiu tęsinį susapnuoti.

pergyvename dėl Jūsų       2016-10-28 16:20

Labai baisu, kad konservatorių kerštas bus didelis, žinant, kad jie yra labai kerštingi - ypač Landsbergiai. Ponui Ramūnui ir kitiems partijos aktyviems žmonėms reikia labai saugotis. Lietuvoje tiek visko turėjome per visą nepriklausomybės laikotarpį.
Linkime sveikatos ir stiprybės

Purų Juliukas ir vėl užsimiršo       2016-10-28 14:57

ėmė rašyti be klaidų...
Redakcijai - trinkit tą prielipą net neskaitę ir visi tik padėkosim

Raigerdas>Purui        2016-10-28 14:51

Juliau Purai, tave, lyg tai, bažnyčioje kažko mokė. Bet, kur tas mokslas, jeigu jo nematyti? Nes tu purvini visus, šmeiži visus, kas papuola. Tu sprendi apie profesorius ir kitus įžymius žmones, vertini jų darbus, pats šiame gyvenime nieko nepadaręs. Juliau Purai, ar tu nors gerai iššluoji bažnyčios kiemą ar po tavęs dar kartą reikia peršluoti? Gal, Juliau Purai, nustok šmeižęs niekuo dėtus žmones? Ar nori, kad aš tau užduočiau keletą klausimų, po kurių tu visą likusį gyvenimą vaikščiosi vingiais? Ar tave kunigas nesugebėjo išmokyti, kad tu nedarytumei blogą kitiems žmonėms? Ar tu supranti, Juliau, kad tu esi nepakaltinamas pagal mūsų įstatymus? Ar tu supranti, Juliau, kad tai nėra teisinga, nes jeigu tu darai nusikaltimus, nes šmeižtas yra nusikaltimas, tai tu už tai turėtumei sėdėti kalėjime. Kodėl tu manai, kad jeigu tu esi nepakaltinamas, tai tu gali elgtis, kaip nori? Taigi, kunigas tave turėjo išmokyti nedaryti nieko blogo kitiems žmonėms. Tu geriau parašyk ką nors iš šv. Rašto, ko tave mokė kunigas, o ne pliurpti ir įžeidinėti, menkinti ar šmeižti visus aplinkui, kas tavo nesveikam protui vaidenasi, kaip blogis. Juliau, ar tau kunigas nepaaiškino, kad tavo protelis nėra sveikas? Ar tau kunigas nepaaiškino, kad tu privalai gerbti ir mylėti visus žmones ir jokiu būdu nevertinti jų kritiškai? Tu privalai būti kaip angelas ir elgtis su visais žmonėmis be išimties PAGARBIAI. Štai bus sekmadienis ir nueik pas kunigą išpažinties, ir prisipažink, kiek žmonių tu įžeidei savo komentarais, kiek jų tu supykdei, prisipažink, kiek tu jų apšmeižei tik per vieną savaitę. Ir jeigu tu darysi tai kiekvieną savaitę, tai visko gali būti, kad tapsi nors šiek tiek geresnis. Nes kitaip, tu supykdysi žmones ir gali baigtis taip, kad tau bus uždrausta per teismą naudotis internetu. Galų gale, šitas tinklaraštis ne bepročių namų tinklaraštis.

Julius Puras       2016-10-28 14:46

Supratau. Lietuvos žmonės ant tiek iškankinti stagnacijos kad alkoholio kainų pakėlimas ir valstybinių monopolijų kūrimas jiems atrodo kaip progresas ir išsivadavimas iš stagnacijos ir dar daugiau. Visų bėdų tai yra skurdo, emigracijos, teisingumo valstybėje nebuvimo išsprendimo būdas. Dar kartą pakartosiu tikrovėje tai tik euforija ir daugiau nieko. I panašias euforijas visuomenė jau buvo puolusi su Valinsku ir Šustausku.

strategija, taktika - Juliukui       2016-10-28 14:15

viskas daroma step by step - kaip AMB mokė.
pvz:
1 - reikia savos prezidentės:?
polikarpovna pasiunčiama į Briuselį, padaroma komisare,
Landsbergis paveikiamas kad proteguotų polikarpovną.
rezultate - partškolos bolševikė prezidentė.
——
2 - reikia kad konsevatorių neliktų.
Landsbergiukas pasiunčiamas į Briuselį
Landsbergiukas padaromas pirmininku ir t.t.
—-
3 - lemiamas momentas - visa valdžia taryboms !!
valstiečiai laimi rinkimus
valstiečiai daro gerus darbus Lietuvai ir t.t.

Purų Juliukui       2016-10-28 13:47

Šuns balsas į dangų neina

Julius Puras       2016-10-28 13:29

Karbauskis Lietuvai moka tik kalbėti o dirba jis tik sau. Bet mane glumina ne tai. Mane glumina tai kad jūs Lietuvoje tarsi kaip apduja. Juodosios informacinės technologijos jums sukūrė Karbauskio kaip vos nekovotojo su sistema ir didelio reformatoriaus ivaizdi ir jūs juo tikite. Jo visos reformos tai alkoholio paraginimas ir padarimas sunkiai prieinamu į taipogi dviejų valstybinių monopolijų prekybos vaistų ir a alkoholio sukurimas. Ir tai turi išgelbėti Lietuva. Aš dar kartą pakartosiu tai yra garsus skambinimas tuščiais kibirais.

Stebina        2016-10-28 12:55

A.Kubiliaus gebėjimas vengti analitikų dėmesio. Ilgai jis dangstėsi “patriarcho skėčiu”. Bandymas slėptis po tokia pat (tačiau naivaus vaiko) pavarde yra negarbingas ir apgailėtinas.

Dzeikas       2016-10-28 11:12

Esu maloniai nustebintas Karbauckio leksika.Lietuvos politikas ir kalba be tariamosios nuosakos.To dar nebuvo, kieciausias is iki siol buvusiu Landsbergis (gal ne doriausias ir protingiausias, bet kieciausias) ir tas ir sh. pamaldavo, ir migla akysna papusdavo.O sitas…vienok arba “taki da” kaip rusai sako.
Na ziuresim kiek darbai atatiks.O kolei kas nuosaliai rukom.

VaidasVDS       2016-10-28 10:56

Karbauskis įdomus žmogus.
Jo kalbėjimai palieka gerą įspūdį ir labai norėtųsi, kad daugelis tų kalbėjimų pagaliau būtų įgyvendinti.
Tačiau daug įdomesnis yra šalia esantis Skvernelio personažas, kuris pasižymi daugiau ne kaip mąstytojas, bet kaip vykdytojas. Tokie vykdytojai gali kartais būti visai neblogi, priklausomai nuo to, kieno vežime sėdi. Ir pats didžiausias dar vis niekur neatsakytas klausimas, ar sugebės tas vykdytojas kada nors pripažinti, kad jis anksčiau sėdėjo neteisingame vežime ir vykdė neteisingus nurodymus, ar nesugebės ir tai nutylės.
Didžiausia intriga ir išlieka tame, ar Skvernelis bus pagaliau persėdęs į teisingą vežimą, ar jis ten sėdi ne šiaip sau, su priedanga…

Linkime stiprybės       2016-10-28 10:30

Sėkmės dideliuose darbuose, daug sveikatos ir kantrybės. Žinokite, kad už Jūsų pečių stovi už Jus balsavusi didelė dalis Lietuvos.

Juozas       2016-10-28 10:23

Viespatie, apsaugok nuo koalicijos su KOMSKIAIS, Zemaitaiciu ,kuris be teismo sprendimo apjuodina zmogu, su LANDSBERGIAIS, kuris jau su Austeja reiskiasi kaip Lietuvos VALDOVAS. O kaipgi cia dabar dauguma liaudies juo nepasitiki?
Anukas nekulturingas politikas ir ateitis bus kaip senelio negerbiama.

R.Karbauskiui ir jo partijai       2016-10-28 10:22

Sėkmės, ryžto ir kad kelias rožėmis būtų klojamas siekiant užsibrėžto tikslo. Saugokitės visko ir visur, negerkite kavos ir kt. gėrimų susibūrimo vietose, kad nebūtų kaip ata Veselkai, Lubiui, Čilinskui, vakar Vedeckiui, Stulpinui ir Grajauskaitei. Gerai, kad nors Drižius, Vaišvila ir Nako draugas per plauką išliko gyvi su sunkiomis pasekmėmis. Saugokitės patys ir te Dievas Jus saugoja, o žmonės maldomis jums linkės laimės ir sveikatos.

ruta       2016-10-28 10:22

..pakeisti kenkejiska sistema , kuri naikina savo Tauta / emigracija , korupcija ,savizudybes , trumpas gyvenimo rodiklis , vaiku skurdas ir mirtingumas , alkoholizmas , maziausias ES minimumas , prastos medicinos paslaugos, didziausia ES socialine atskirtis , demografine katastrofa , atsisakymas savo monetarines politikos , butaforinis teisingumas ../ , bet per 26 metus taip gyliai ileidusi saknys , kad reikia geros ukininku technikos ir profesionalu , kad israuti su saknimis sita bruda ..., dar rusena noras ir viltis atkurti valstybe , kuriai rupi ne svetimu Banku , Korporaciju ar atskiru grupuociu , klanu interesai , o Tautos dvasinis , kulturinis , blaivus ,suverenus , proteviu indentitetas .

Avinu       2016-10-28 9:57

pasaulyje netruksta,vienas is ju Puras.

Sekmes       2016-10-28 9:47

jums LVZS>.

ana       2016-10-28 8:43

Tik stiprybės, kantrybės, sveikatos, išminties. Mes ne tokie kvaili, kad nesuprastume, kas vyksta. Tiesiog patys kocervatoriai nesupranta, kad tokiu elgesiu kasa sau duobę. Kreiviai,masiuliai pralaimėję vienmandatėse turėtų sėdėti ir nekriuksėti

Raigerdas        2016-10-28 8:23

Taip, kaip elgiasi dabar konservatoriai, galima įvardinti sekančiai: KOSERVATORIŲ PARANOJA: VISI LIETUVOS ŽMONĖS YRA RUSIJOS ŠNIPAI, IŠSKYRUS KONSERVATORIUS, TODĖL VISUS, KAS NE KONSERVATORIUS, TUTI TIKRINTI SAUGUMO TARNYBOS.
Nuo konservatorių atsiduoda kažkoks tai fašistinis dvokelis. Tarp kitko, Vokietijoje, jeigu neklystu, yra tokia vietovė, kuri vadinasi Landsberg.

Raigerdas>Stasiui       2016-10-28 8:10

Stasy, kiek supratau didelis “Laisvosios rinkos” šalininkas. Kiek supratau, pagal tavo miglotą komentarą (stasys 2016-10-28 6:34), pats esi įsitrinęs į šią sistemą, prie jos prisitaikęs ir gauni iš jos pajamas. Deja, šitoje giminių, draugužių, meilužių ir įvairių korupcinių ryšių sistemoje, tokių Stasių  “darbas” turi vertę, nors toks darbuotojas, kaip Stasys, padorioje kompanijoje dirbti negalėtų. Stasys tik demonstruoja, kokių nepadorių žmonių apsuptyje priversti gyventi Lietuvos žmonės. Ryškėja mūsų tautos okupacijos kontūrai. Reikia pradėti kalbėti apie korupciniais ryšiais apraizgytą Lietuvą ir pradėti valymą visų valstybinių struktūrų. Visi šitie “drąsūs” Stasiai maitinasi iš mokesčių mokėtojų pinigų. Štai ir visa “Laisvoji rinka”, nes jiems ta “Laisvoji rinka” yra reikalinga tik priedanga išlaikyti savo punktus, per kuriuos yra siurbiami valstybės pinigai.

Tikrai stebina šio       2016-10-28 6:50

žmogaus įžvalgumas.Konservatoriuose irgi randasi išminties,matyt,daugiau krikščioniškos pakraipos jų partijos dalis supranta,kad tikroji valdžia ne adrenalinu grįsta,o sunkiu ,pasiaukojamu darbu.Su konservatoriais būtų labai sunku durbti,-tai toks egocentriškas elgesio modelis,tokios asmeninės,išlepintų,kaprizingų vaikų neišaugtos problemos,kad jiems tikrai reikia dvasiškai labai daug tobulėti,kad įgytų nors mažus empatijos daigelius.Nežinia ,ar su jais įmanoma…Ar “palikit mirusiems laidoti mirusius”...Ar konservatoriai dar gyvi dvasiškai,labai didelis klausimas.

stasys       2016-10-28 6:34

Baltas lapas reiškia kažko pradžia, bet ne tęsinį to kas buvo . Karbauski nori pradžios ? supilk savo senas nuoskaudų lupenas į maišą ir pastatyk kampe . Geras darbas kaip ir blogas,.. linkęs kartotis . Sėkmės .

Visų pirmą       2016-10-28 5:55

Noriu pasakyti,kad šitam konserviniam niekšeliui Purui ne vieta Tiesos.lt. Purai jukš į DELFĮ ir ten skalambik savo niekšiškus sapaliojimus. DELFYJE ten galėsi rašyti ditirambus konservatoriams ir liberalams. Nes DELFIje apie konservatorius tik gerai arba nieko (čia kaip apie numirėlius), kitaip rašančius prieš konservatorius DELFIs neįsileidžia. Dar kartais parašo, šis komentaras neaktualus. Neaktualus kam? Tik DELFIui. Ir nekrušk proto žmonėms mastantiems kitaip negu konservai.

visokiems purpuriukams       2016-10-28 3:30

Kai neturima ka pasakyti telieka viena -pasakecia apie lape ir vynuoges . . .

Julius Puras       2016-10-27 23:53

Juokas tik ima bežiūrint tą visa spektakli. Turinys maždaug toks Karbauskis su Skverneliu nesisteminiai bet profesonalai. Kurių profesonalumui atsiskleisti trukdo sistema. O taipogi sistema jiems trukdo daug dirbti Lietuvai.

Bet mielieji paklausykite yra tokia patarlė blogam šokėjui ir kiaušiniai maišo. Ne ne nieko nepagalvokite pas Karbauski viskas atvirkščiai. Žiūrėdamas į jį kaip jis elgesi noriu pasakyti kad kažkas už jo nugaros stovėjo ir sukūrė korporacija. Ta prasme jis neturi kiaušinių. Bent jau didelių kad jam jie net maišytu.

Rasa       2016-10-27 23:42

Ponas Ramunai ,bukite atsargus ,saugokite save ,negerkite kavos studijose Kai busite pakviestas .Prisiminkite, a.a Veselka atsigere kavos IR numire .BUKITE BUDRUS!

NorKūnas       2016-10-27 23:35

Konservatorių ir socdemų priešpriešos kontekstas,
arba kodėl ir kokių pagrindinių ydų matricos, arba “nuodėmės struktūrų”, 
yra supančiotos ir mūsų sisteminės partijos bei jų lyderiai
(pagal Jono Pauliaus II Encikliką SOLLICITUDO REI SOCIALIS):
“[...] pasaulis, pasidalijęs į blokus, valdomus griežtų ideologijų, kur vietoj tarpusavio susiklausymo ir solidarumo vyrauja įvairios imperializmo formos,
yra ne kas kita, kaip pasaulis, paklusęs „nuodėmės struktūroms“.
Daugelis neigiamų faktorių, veikiančių priešingai teisingam bendro visuotinio gėrio supratimui ir pareigai jį įgyvendinti…
[...] būdingiausi šiandien atrodo du elementai: pirmiausia tai nežabota pelno aistra; antra – valdžios troškimas, siekiant primesti kitiems savo valią.
Žinoma, ne vien atskiri žmonės tampa šio dvigubo nuodėmės veikimo aukomis;
jomis taip pat gali tapti ištisos nacijos ir blokai.
Taip susidaro dar palankesnės sąlygos praktikuoti „nuodėmės struktūras“...”
http://www.lcn.lt/b_dokumentai/enciklikos/sollicitudo-rei-socialis.html
Vadinasi, valstiečių kova, jei išvis tam ryžtųsi, nebūtų lengva ir trumpa,
bet vienintelis prasmingas apsisprendimas sisteminio blogio atžvilgiu.
Belieka palinkėti Ramūnui Karbauskiui ir LVŽS ištvermės ir pasitikėjimo.

Julius Puras       2016-10-27 23:31

Raigerdui Karbauskis imponuoja tuom kad greičiausei nesamonigai turi daug komunistiniu pažiūrų ir savo demagogijoje tai atvere.

Raigerdas        2016-10-27 23:20

Manau, kad Lietuva turi retą istorinį šansą sukurti labai išsivysčiusią Europos valstybę. Tokie patriotai, kaip ponas Ramūnas Karbauskis, gimsta gal vieną kartą per šimtą metų. Jis taip pat yra ir humanistas ir Naisių Vasaros teatro mecenatas ir “valstiečiai” didžiuojasi tokiu pirmininku. Be to, jis puikus strategas ir administratorius, todėl jo planai Lietuvos valstybės atžvilgiu yra gana toliaregiški. O tai yra vienas iš svarbiausių lyderio požymių. Man imponuoja tai, kad šitas politikas iš tikro žino, ko nori, ir planuoja Lietuvos ateities planus labai atsakingai. Bet dabar gali prasidėti puolimas prieš LVŽS. Galimai jau kurpiamas planas, kaip pradėti prieš LVŽS kokią nors juodosios propagandos kampaniją, todėl piliečiai balsavę už LVŽS arba palaikantys šią partiją, turėtų būti budrūs ir būti pasiruošę ginti šią partiją, kaip kažkada piliečiai gynė Seimą. Konservatorių demonstratyvi arogancija ir Kubilaus nusišnekėjimai bei R. Karbauskio ir jo vadovaujamos partijos nuvertinimai, rodo, kad su valdžioje sėdinčiais ilgus metus vyksta negeri dalykai. Konservatorių partija tapo kažkokia tai reakcionierių ir revanšistų partija, siekianti žūt būt nuvertinti LVŽS pergalę rinkimuose. Jie ignoruoja ir tą faktą, kad tai yra daugumos balsavusiųjų išreikšta valia per rinkimus. Pasipiktinimas konservatorių partija jau apima vis didesnį ir didesnį žmonių skaičių. Galimai Lietuva bus dirbtinai skaldoma, kas tikrai būtų labai naudinga Rusijai.

Julius Puras       2016-10-27 22:33

Pokitis vienas pabranginti ir padaryti sunkiai prieinama alkoholį.
Pokitis antras įvesti vaistų ir alkoholio valstybines monopolijas.
Ir tokių pokičiu Lietuvos žmonės laukia jau 25 metus. Įvedus tuos pokičius viskas bus ok. Žmonės nustos emigruoti, pradės daugiau uždirbti, pati valstybė taps sąžininga ir teisinga savo piliečiams vienu žodžiu Lietuva sužidės.
Kas tuom netiki yra pagiežingi ir negeri žmonės. Kenkėjai ir vienybės ardytojai.
Taip maždaug ir trumpai išverčiau į žmonių kalba tai ką Karbauskis norėjo pasakyti.

Komentarai, nusiųsti pas nykštukus

Hmm       2016-10-28 17:52

Šaunuoliai tiesos.lt, gaila, kad patį Julių Purą negalite pasiųsti pas nykštukus smile

Juliau Purai       2016-10-28 17:25

teisingai redakcija daro, kad jus trina, - esate apsimetėlis, veidmainis, manipuliatorius, žodžiu, trolis, piktybiškai teršiantis Tiesos.lt komentarų erdvę. Jus čia ir taip per ilgai toleravo. Ir nekarksėkit - tas nieko nekeis.
P.S. Džiaugsiuosi, jei mano komentarą ištrinsite ar pasiųsite pas nykštukus - vad., norite apsivalyti nuo komentarų ne straipsnio tema ir tai teisinga.

Juliau Purai       2016-10-28 16:58

o iš kur ištraukėte, kad Karbauskis tų reformų nesiims?
o kas trukdo, aišku - tie, kuriuos jūs ginate puldinėdamas Karbauskį

Juliau Purai       2016-10-28 16:56

ką tik Raigerdui priekaištavote, kad diagnozuoja, o dabar ir pats to ėmėtės?
Ar ne per daug veidmainiška?
O kad jus trina, tai ir gerai - jūsų melai ir šmeižtai įkyrėjo visiems iki gyvo kaulo.
Sutinku, kad ir mane ištrintų

Julius Puras i Dočys       2016-10-28 16:54

O kad Karbauskiui trukdo reformuoti Lietuva jūs kartais nesapnavote?

Julius Puras       2016-10-28 16:49

Nejaugi Karbauskiui reikia dar ir saugotis? Tai jau panašu į visuotine sizifrenija.


Rekomenduojame

Geroji Naujiena: Jis yra čia ir dabar, Jis yra su mumis per visas dienas iki pasaulio pabaigos

Vitalijaus Balkaus replika „Iš savo varpinės“: Maistininkai grasina supūdyti produkciją, arba Kodėl „nematoma rinkos ranka“ taip ir lieka nematoma?

Justas Stankevičius. Ar Sorošas šeimininkauja Lietuvoje?

Neringa Venckienė: „Jie mano, kad mane žemina. Bet manęs jie nepažemins…“

Iš Tiesos.lt pašto: Edmundas Paškauskas. Pandemijos ir rizika vyresnio amžiaus žmonėms, arba Kada bus išrasti skiepai nuo nužmogėjimo? (II)

Verta paminėti. Julijonas Būtėnas: žurnalistas ir laisvės kovotojas

Algimantas Rusteika. Kai suprasit, kad turim ką turim, turėsit gerą laiką

Atmintinos datos: operacija „pavasaris“ – 1948 m. gegužės 22–24 d. iš Lietuvos ištremta apie 40 tūkst. žmonių

Nacionalinis susivienijimas reikalauja nutraukti vyresnio amžiaus asmenų diskriminaciją

Dovilas Petkus. Įtakingi veikėjai susirūpino savo tamsia praeitimi

Robertas Grigas. Šv. Jono Pauliaus II šimtmečiui

Lietuvos nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka pristato: knyga „Lietuvos partizanų valstybė“

Andrius Švarplys. Legenda

Vytautas Radžvilas. Apie lietuviškąjį čiukčio sindromą

Skiepų karai. Ramūnas Aušrotas: Klausimas tik toks: ar bus taikoma „grubi prievarta“, ar…

8-tosios Garliavos antpuolio metinės: neabejingi piliečiai ir vėl klausė: „Ar dar gyva Deimantė?“ Papildyta Neringos Venckienės komentaru

Eligijus Dzežulskis-Duonys. Kaip atkurti pašlijusią ES reputaciją?

Per 500 žmonių pasirašė laišką Lietuvos vyskupams dėl Komunijos dalijimo būdo

Liudvikas Jakimavičius. Gyvenimo redaktorius Covidas

Kerouaco vertėja Irena Balčiūnienė – apie Mykolaitį-Putiną ir kiekviena proga jį menkinantį Tomą Venclovą

Neringa Venckienė. Valstybė laikosi ant melo pamatų

Algimantas Rusteika. Gyvename linksmiau ir laisviau

Liudvikas Jakimavičius. Prisiklausėme

Jonas Švagžlys. Apie opozicijos atstovų sekamas sėkmės istorijas

Rasa Čepaitienė. Mažumų valstybė

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.