Dienos aktualija, Propagandos ir ideologijos analizė, Europa

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

Tiesos.lt redakcija   2019 m. gruodžio 7 d. 23:20

24     

    

Ramūnas Aušrotas. Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą

2019 m. lapkričio 14 d. EP priėmė rezoliuciją, smerkiančią Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą.

Tarp kitų argumentų, tekste yra ir šitas:

„Lytinis švietimas turi apimti mokymą apie santykius, paremtus lyčių lygybe, sutikimu lytiniams santykiams ir apipuse pagarba, kaip būdą įveikti ir kovoti su lyčių stereotipais, homofobija, transfobija ir su lytimi susijusiu smurtu.“

„6. Stresses such education must include teaching young people about relationships based on gender equality, consent and mutual respect as a way of preventing and combating gender stereotypes, homophobia, transphobia and gender-based violence.“

Vienas iš lytinio švietimo tikslų yra supažindinti ir įnorminti paauglių sąmonėje šią raišką. Aiškiai ir be užuolankų.

* * *

Tiesos.lt pastaba: už rezoliuciją (B9-0166/2019) balsavo P. Auštrevičius, V. Uspaskich, V. Blinkevičiūtė, A. Kubilius, A. Maldeikienė, J. Olekas, prieš – V. Tomaševski, susilaikė R. Juknevičienė, L. Mažylis, S. Jakeliūnas ir Br. Ropė.

Visą rezoliuciją skaitykite ČIA.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Štai       2019-12-20 16:31

ir pasimato mūsų deleguotų liokajų genderinės pozicijos. Didžiausia persivertėlė , aišku, Meldaikienė.

stasys        2019-12-12 14:55

Ne visi gali ir nori būti pūkuotais “bebenčiukais” ..kažkam tenka skaityti nuobodžius tekstus bei vartyti nuorodas ir užduoti nepatogius klausimus autoriams ..neradus tai apie ką buvo rašoma jų str. Kiekvienam savas kryžius..

stasiui       2019-12-12 9:27

man atrodo, kad jus nemokate tokiu rezoliuciju skaityti. konstatuojamoje dalyje yra pilna nuorodu i vaikus, iskaitant ir issamu seksualini svietima (zodis comprehensive), mokyma apie lyciu stereotipus, ir pan. tiksliau manau, kad skaityti mokate, bet ieskote tik to, kas jus tenkina. plius megstate cia visus paerzinti. va Reigerdas net kartais rimtai uzpyksta. tikrai nesivelciau i diskusija su jumis, jeigu jusu faktiniai pateikiami duomenys butu teisingi. bet taip nera, todel kai speju, jums atsakau. geros dienos

stasys        2019-12-12 8:53

stasiui 2019-12-11 11:33 > ta tekstą galima perskaityti ir Lietuviu kalba , juk nėra sunku spustelėti atitinkama mygtuką ? be abejo yra galimybė jog tekstas išverstas neteisingai ..vienok EP pateikia ir argumentacija savo ..kurioje gender -švietimo apraiškų vaikams-paaugliams mano nebuvo rasta . Tam kad ginčytis reikia matyti ir lenku ketinamo priimti įstatymo dokumentą .

stasiui       2019-12-11 10:33

siek tiek netikslus esate. perskaiciau as ta rezoliucija anglu kalba. kai kur vartojama “minors” (kas reiskia nepilnameciai, bet neisskiriant amziaus tarp mazameciu, vaiku ir paaugliu),o kai kur “children and young people”. tekstas kai kur sumaltas, nezinau ar tycia, ar po begaliniu pataisu priemimo. bet esate neteisus, kai teigiate, kad apie mazamecius vaikus ten nekalbama. kai vartojama children, nera isskiriama mazameciai vaikai ar vaikai. beje bet kuriuo atveju tai ne paaugliai ar jaunimas bendrai. siulau laisvalaikiu tobulinti uzsienio kalbu zinias:):) pades daugiau suprasti:)

stasys        2019-12-10 13:21

>stasys   ..vaizdelis šlykštus .. vienok nėra pagrindo tokį video sieti su str. smile

>stasys       2019-12-8 22:38

Čia jums pasaka prieš miegą apie vilką ir raudonkepuraitę.“Senele,senele,o kodėl tavo tokios didelės akys? – Kad tave geriau matyčiau.

https://youtu.be/6miZFm7Z9aM

Life Site News       2019-12-8 21:19

https://www.lifesitenews.com/news/catholic-princess-defends-culture-of-life-in-stirring-speech?utm_source=LifeSiteNews.com&utm_campaign=4b15076ab7-ProLife_12_5_19&utm_medium=email&utm_term=0_12387f0e3e-4b15076ab7-401886513
December 5, 2019 (LifeSiteNews) – Princess Gloria von Thurn und Taxis – Catholic thinker, businesswoman, philanthropist, and artist – gave a rousing speech in Budapest, Hungary, on the definition of Christian-based human rights, and on how these rights are under attack in the West today.
Speaking at the 2nd International Conference on Persecuted Christians convened Nov. 26-28 by the Hungarian Government, Princess Gloria reflected on how various legal protections, which had been the cornerstone of Christian civilization, are now in danger of being eradicated from society.
Protections, which society formerly gave to human life from conception till natural death, to marriage between one man and one woman, and to religious freedom, have all been substantially degraded, warned the Princess, signaling a dangerous shift in priorities.
“The West is obsessed and worried and totally taken by global warming and animal life. But, where have we come to if animals and plants have more [legal] appreciation than human beings?” asked the Princess.
Commenting on how all-pervasive has been this change in priorities, she underlined the point, by stating: “Even the Pope has proclaimed a ‘global emergency’ for climate.”
Princess Gloria went on to criticize people in the West for wanting to live in a “natural and healthy” environment while accepting the “most atrocious and unnatural and unhealthy proceedings” when it comes to the human species.
“We all want to live in a natural and healthy environment. But, how is it, then, that we accept and tolerate the most atrocious and unnatural and unhealthy proceedings when it comes to our own species,” she said.
“Take, for example, hormone treatment. Hormone treatment for egg harvesting, for surrogate mothers, for surrogate children. Or, take the unhealthy sex-change. How unnatural is that? And, how traumatizing for body and soul is it when you rip apart the baby and suck it out of its mother’s womb? Or, euthanasia,” she continued.
“And, this is happening today. Now! And, all of this, while we are all obsessed by eating natural and organic food,” she added.
Princess Gloria then turned from the darkness of the culture of death, to the light of the culture of life.
Ending her commentary on a hopeful note, the Princess said that, by the grace of God, and through a miracle of prayer, some countries in the world, like Poland, Hungary, the United States, and Brazil, “have stopped the culture of death, and have now joined the promotion of Christian-based human rights.”
She concluded by encouraging all political leaders to follow the good example of the above countries, and others who have refused to kowtow to the UN on so-called “reproductive rights”, all in a heroic effort to “save Christianity”.

stasys        2019-12-8 19:33

Gal čia autorius taip skubėjo jog pats nenoromis ėmė ir įvėlė klaidą ..“ Europos Parlamentas pasmerkė Lenkijos ketinimus kriminalizuoti lytinį mažamečių švietimą“ skaitau ir galvoju na kas ten dedasi Europoje jei skatina mažamečiams seksualinį švietimą .? Berods iki šiol draudė ir Lietuvoje įstatymai tokio turinio informacija platinti tarp darželinukų . Perskaičiau rezoliucijos tekstą ir neradau jame paminėtu „mažamečiu“ , pasirodo rezoliucija skirta paaugliams ir jų švietimui . Ok tada užduodu klausimą , jei švietimo įstaigoms draudžia (planuoja) tai gal tėvai įpareigojami tuo pasirūpinti ? ..kas būtu logiška , bet mažai tikėtina . Tai vystyk ką lenkai autoriau uždraudė ? kam audrinate ‘berazumius Reigardus‘ prieš tai pačiam neįsigilinus į temą .. cit .“ „Lytinis švietimas turi apimti mokymą apie santykius, paremtus lyčių lygybe, sutikimu lytiniams santykiams ir apipuse pagarba, kaip būdą įveikti ir kovoti su lyčių stereotipais, homofobija, transfobija ir su lytimi susijusiu smurtu.“ ORIGINALUS TEKSTAS DOKUMENTE cit. 6.  atkreipia ypatingą dėmesį į švietimo sveikatos srityje ir lytinio švietimo svarbą, pirmiausia mergaitėms ir jauniems LGBTI asmenims, kurie patiria ypač didelį neteisingumą lyčių normų požiūriu; pabrėžia, kad toks jaunų žmonių švietimas turi apimti mokymą apie santykius, pagrįstus lyčių lygybe, sutikimu ir abipuse pagarba, kaip būdą užkirsti kelią lyčių stereotipams, homofobijai, transfobijai ir smurtui dėl lyties bei su jais kovoti; pažymi, kad ankstyvi lytiniai santykiai yra ne lytinio švietimo rezultatas;“  kalba apie visai ką  kitką ..tuo tarpu autorius iškreipia tekstą kaip jam patinka ..

Reigerdui       2019-12-8 19:30

Nereikia savo pykcio nukreipti I mane, ne as to priezastis. O Jus turite teksto suvokimo problemu, bet nesiruosiu cia su Jumis rokuotis. Vis tiek gero vakaro

tiesa        2019-12-8 19:22

Tokia nepriklausomybė ir demokratija ES valstybėms.

Raigerdas>Anonimui        2019-12-8 17:31

Na, visiška katastrofa, kai žmogus niekaip nesugeba atsakyti į jam užduotą klausimą. Atrodo žmogui parašiau aiškiai: “Kadangi jūs esate tas šiuolaikinis lietuvis, kuriam gali užduoti klausimą - “kelinta dabar valanda”, - tai jis vietoj to. kad atsakytų į klausimą ir pasakytų, kad dabar, pvz., yra 15:45, būtinai, kartoju, BŪTINAI atsakys maždaug taip:“na, žinote, žiūrint kokią laiko zoną jūs turite omenyje, nes Londonas yra vienoje laiko zonoje, o Vilnius kitoje; o be to, ar žinote tokį liaudies posakį:“laimingi laiko neskaičiuoja”; “tai būkite laimingas ir sveikas”. Tačiau komentatorius Raierdui 2019-12-8 17:04 lyg būtų robotas, kartoja tą patį. Tam robotizuotam komentatoriui reikia kartoti dar kartą: nereikia kalbėti už Kubilių ir už Uspaskichą, nes tai yra neteisinga visais atvejais, bet aš prašiau atsakyti jus į klausimą, kas yra tie “lyčių stereotipai”. Jūs, deja, neatsakėte man į klausimą, ir vietoje to jūs atsakote, ką galvoja Kubilius ir Uspaskich:“tai manaui, kad jiems tai yra visiskai aisku, bet jau pagal ju supratima. tai yra manymas, kad vyrai ir moterys nera skirtingi, kad lygis yra ne igimta, o socialinis konstruktas, kad vaikai turi buti auklejami taip, kad neturetu jokiu isitikinimu, isskyrus tuos, kuriuos jiems primeta siuolaikime vyraujanti ideiologija, kad seima tai yra ne vyro ir moters, o bet kieno sajunga…” Tai, ar galima sužinoti jūsų nuomonę, kas yra tie “lyčių stereotipai”, o ne jūsų nuomonę apie galimą Kubiliaus ir Uspaskich nuomonę?

Raierdui       2019-12-8 16:04

nereikia nervuotis, galime “vesti diskusija”, kaip kad sakote. as teigiau, kad jie ta rezoliucija palaike ne todel, kad nezinojo, kas joje parasyta, uzmaskavus tam tikrais zodziais, bet, butent, kad jie ja palaike puikiai zinodami, kas ten parasyta. ir kai Jus sakote, kad Jums neaisku, kas yra tie lyciu strereotipai, tai manaui, kad jiems tai yra visiskai aisku, bet jau pagal ju supratima. tai yra manymas, kad vyrai ir moterys nera skirtingi, kad lygis yra ne igimta, o socialinis konstruktas, kad vaikai turi buti auklejami taip, kad neturetu jokiu isitikinimu, isskyrus tuos, kuriuos jiems primeta siuolaikime vyraujanti ideiologija, kad seima tai yra ne vyro ir moters, o bet kieno sajunga, kad moters reprodukcine sveikata is esmes reiskia tik teise I aborta ir nieko daugiau ir t.t. galiu testi ir testi. nesakau, kad as tam pritariu, bet sakau, kad jie ta zodine ekvilibristika puikiai supranta. dabar aiskiau, ar toliau “vesti diskusija”?

Raigerdas>anonimui        2019-12-8 15:56

Ponas Anonime, pats esi tipiškas šiuolaikinis lietuvis, kuris nesugeba vesti diskusijos, bet nori joje dalyvauti. Jūs esate įsitikinęs, kad Kubilius ir Uspaskich yra išmanėliai, o Raigerdas tuos vargšelius nepelnytai apšmeižė. Tvarkoje, sutinku su jūsų šita pozicija, bet tik su sąlyga, jeigu parašysite, kas yra tie “lyčių stereotipai”. Kadangi jūs esate tas šiuolaikinis lietuvis, kuriam gali užduoti klausimą - “kelinta dabar valanda”, - tai jis vietoj to. kad atsakytų į klausimą ir pasakytų, kad dabar, pvz., yra 15:45, būtinai, kartoju, BŪTINAI atsakys maždaug taip:“na, žinote, žiūrint kokią laiko zoną jūs turite omenyje, nes Londonas yra vienoje laiko zonoje, o Vilnius kitoje; o be to, ar žinote tokį liaudies posakį:“laimingi laiko neskaičiuoja”; “tai būkite laimingas ir sveikas”. Todėl pakartosiu dar kartą klausimą: kas yra tie “lyčių stereotipai”? Diskusijos metu yra laikomasi tam tikrų normų: 1) reikia atsakyti į užduotą jums klausimą; 2) kai atsakėte į užduotą klausimą, tada kritikuokite Raigerdo poziciją, kiek norite.

Raigerdui       2019-12-8 14:54

nesutikciau, kad Kubilius ir Uspaskich tokie neismaneliai. Jie ne pirmi metai politikoje, ir turetu suprasti, nuo ko viskas prasideda, kaip kuriami teisiniai tekstai, aiskinamieji rastai ir kt. Manau, kad Kubilius kaip tik gerai supranta ir pritaria tam, kas cia isdestyta. O Uspaskichui yra kaip jis kartais megsta sakyti “dzin”, ruoi savi reikaliukai ir imunitetas nuo teisinio persekiojimo

ah1 > 2019-12-8 14:56       2019-12-8 14:41

va, va. Dėl to ir būtina iš lietuvių kalbos pašalinti tarpatutinius žodžius - visų pirma išveręiant į lietuvių kalbą žodį “istorija” ir vietoj žodžio ” istorija” naudoti lietuvišką, po to uždrausti lietuvių kalboje naudoti visokius “stereotipus”

Raigerdas        2019-12-8 13:56

Deja, nei Seimo nariai, nei europarlamentarai net neužuodžia, kaip yra manipuliuojama žmogaus sąmone pagal atidirbtus psichiatrų metodus. Imu visą sakinį:„Lytinis švietimas turi apimti mokymą apie santykius, paremtus lyčių lygybe, sutikimu lytiniams santykiams ir apipuse pagarba, kaip būdą įveikti ir kovoti su lyčių stereotipais, homofobija, transfobija ir su lytimi susijusiu smurtu.“ Žiūrėkite, yra duotas pradžioje etalonas, o antroje sakinio pusėje įvardintas visas blogis. Šis sakinys sudaro įspūdį teisingai suformuotos idėjos. Tačiau, nei Kubilius, nei Uspaskich nesupranta, kas yra tie lyčių stereotipai. Nei vienas iš pasirašiusiųjų europarlamentarų neprisipažins, kad jie nesupranta, ką reiškia šitas “lyčių stereotipas”. Kadangi Kubilius ar Uspaskich nesusigaudo, kaip psichiatrija prakiša savo beprotiškas idėjas, suvyniotas į gražiai atrodančius kaip saldainius popieriukus ir netgi su užrašu “kova su lytiniu smurtu”, tai jie ateityje pasirašys dar ne tokius dalykus. Gaudami tokius pasakiškus atlyginimus su visais jų nevykusiais padėjėjais, jie net nesidomi, kas valdo tą pasaulį, kadangi jiems atrodo, kad jie valdo. O dabar padarykime tokį įdomų dalyką: ar atsiras nors vienas komentatorius, kuris gali paaiškinti, kas yra tie “lyčių stereotipai”?

ah1       2019-12-8 13:00

tik bepročiai gali sakyti kad vyro lytis lygi moters lyčiai. Respekt lenkmas kovojantiems su tokiais bepročiais.

Beje, didieji portalai tyli,       2019-12-8 12:54

Nė mur-mur pie šitą gėdingą Lietuvos atstovų balsavimą. Gėda!!

Ką nori sakyk,       2019-12-8 12:50

Bet lenkas Tomaševskis vienintelis turi stuburą ir vienintelis gelbėjo Lietuvos garbę, lietuviškiems Stalino saulės nešimo tradicijų suluošintiems eurokoloborantams yra iš ko pasimokyti.

Vau! Kubilius + Uspaskich!       2019-12-8 12:40

Kokia miela genderistinė bendrystė ir neišardoma tautos išdavikų sąjunga!

pavydziu lenkams       2019-12-8 12:39

Lietuvos balvonai seime niekada neisdristu priimti tokio istatymo. Jie viska padarys kaip Briuselis nurodys, o ne kaip pilieciai noretu.

Bravo lenkams       2019-12-8 9:26

ir linkėjimai nepasiduoti. Tiesos.lt pastaba stulbintų, bet žinant tų personalijų amplua, net nenustembi.

Balsuoti gaima       2019-12-8 8:05

tik nuo 18m., alkoholis, rūkalai - parduodami nuo 21 m. Tada ir reikia pradėti šviesti - nori keisti lytį- nuo 18 ar 21 - kada s4di ant savo u=pakalio ir gali susimok4ti. Pasaulis baigia išdurnėti. Ne, ne pasaulis, bet pralindę i EP iškrypėliai, lobistai už didelius pinigus nuperka, o mūsiškiai labai lengvai parsiduoda. UŽ PINIGUS. Nebent jie patys užsislasptinę iškrypėliai. Pasaulio lietuvių bendruomenėje jau pakankamai tų pervertų įsitaisė ir net sėdi prezidiumuose. Jų tikslas, kad Lietuva įteisintų vienos lyties santuokas, leistų įsivaikinti… Sėdėdami Lietuva turi kovoti, pritarti LENKIJAI. Pre. Nausėda, būdamas krikščioniu turėtų atstovėti ŠEIMĄ - TĖTIS, MAMA, VAIKAI.


Rekomenduojame

Vytautas Sinica. Būtina naikinti Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybą

Rasa Čepaitienė. Čiukčiai prie Baltijos

Geroji Naujiena: Tiesos Dvasia – mūsų Globėjas

Algimantas Rusteika. Įtampą žūtbūt reikia išlaikyti

Povilas Urbšys. Apie opiumą liaudžiai ir Jo Ekscelenciją

Arūnas Gumuliauskas. Minint Steigiamojo Seimo šimtmetį

Povilas Gylys rekomenduoja. Apie zuikius ir valstybę

Istorikas Artūras Svarauskas apie Steigiamojo Seimo šimtmetį

Vytautas Sinica. Ironiška – nemirtinga neteisingai mąstančiųjų persekiojimo dvasia atgimsta sovietmetį tyrinėjančių galvose

Lietuvos Respublikai – 100! Gabrielės Petkevičaitės-Bitės žodis pirmajame Steigiamojo Seimo posėdyje

Vytautas Sinica. „Ne, vaikas nėra kolektyvinė mūsų visų atsakomybė“

Kaip iš Neringos Venckienės namų buvo pagrobta Deimantė Kedytė – dalijamės vaizdo įrašu ir Karolio Venckaus komentarais (video)

Algimantas Rusteika. Pasislėpti nepavyks niekam

Marijos radijas: Ar esama realių priežasčių pilietiniam judėjimui laisvoje šalyje, demokratinėje santvarkoje?

Rasa Čepaitienė. Kito žvilgsnyje

1972-ųjų gegužės 14-oji, Kaunas: Romas Kalanta ir kalantinės

Algimantas Rusteika. Kelios pastabos „vaiko ėmimo“ įrašo paraštėje

Aštuntosioms Garliavos antpuolio metinėms artėjant Neringa Venckienė klausia: Kodėl? Už ką?..

Fatima – pasaulinė Marijos sostinė, arba Popiežiaus Jono Pauliaus II galybės paslaptis

Kardinolas Joseph Ratzinger. Fatimos žinios teologiniai komentarai

Liudvikas Jakimavičius. Politinės stumdynės

Ramūnas Aušrotas. Ar nebus apribota tėvų teisė skųsti institucijų veiksmus?

Liudvikas Jakimavičius. „Amicus est Girnius, set magis amicus veritas“

Valdas Vasiliauskas. Lietuviško parlamentarizmo aukštumos

Nuo bačkos: „Freedom House“ politologas: Lietuva pagal demokratijos reitingą lieka stabilumo sala Vidurio Europoje

Andrius Švarplys. Apie politinę (ne partinę) kovą tarp laisvės ir karantino Amerikoje

Algirdas Endriukaitis. Retorinis klausimas: esame istoriniame kelyje ar dykumoje?

2020-ieji – Lietuvos Steigiamojo Seimo šimtmečio metai

Liudvikas Jakimavičius. Visų atsiprašau, kad negaliu nieko pakeisti

Tomas Čyvas „Iš savo varpinės“: „Prasidėjo rinkiminė ruja“

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.