Politika, Socialinė politika, Visuomenės pokyčių analizė, Institucijų ir pareigūnų korupcija bei savivalė

Raimondas Navickas. Neturit pingų naujiems automobiliams? Tuomet mokėsite dar ir mokestį

Tiesos.lt redakcija   2018 m. birželio 9 d. 11:06

14     

    

Raimondas Navickas. Neturit pingų naujiems automobiliams? Tuomet mokėsite dar ir mokestį

Valdžia ketina įvesti senų ir galingų automobilių mokestį. Kodėl ne naujų ir brangių?

Pergalės viešųjų ryšių ir politinių oponentų kompromitavimo frontuose susuko žaliesiems valstiečiams galvas. Seime rimtai stumiamas toks automobilių mokestis, kuris gali rimtai kirsti per reitingus.

Problema yra ne pats mokestis kaip toks. Anokia čia bėda, jei lakstantys šviežiais dažais ir dirbtine oda kvepiančiais naujais automobiliais turtuoliai sumokės šimtinę kitą viršaus – jie iš benzino ekonomijos daugiau sutaupo!

Tačiau kodėl bus apmokestinti ne jie, bet varguoliai, neišgalintys nusipirkti naujos transporto priemonės? Kodėl senų ir galingų automobilių savininkai turės mokėti, o naujų, galingų ir prabangių – ne?

Juk už automobilio senumą ir galingumą jų savininkai ir taip moka praktiškai kasdien. Juk tokių mašinų varikliai ėda nesveikai daug kuro, kurio kainos sudėtyje, kaip visi žinome, yra žvėriški akcizai bei PVM! Kitaip sakant, senų ir galingų automobilių mokestį jų savininkai moka ir dabar – kaskart pildamiesi benziną į sparčiai tuštėjantį baką.

Tuo tarpu naujų, galingų ir brangių transporto priemonių turėtojai tokio mokesčio nemoka, nes tokie automobiliai yra ekonomiški ir vartoja mažai kuro, taip nuskriausdami Lietuvos pensininkus, mokytojus, dėstytojus, medikus bei kariuomenę, išlaikomus iš mokesčių.

Jau nekalbu apie gatvėmis lakstančius automobilių pavidalo elektrinius arbatinukus, kuriems elektra išvis nieko nekainuoja!

Ei, kur dingo tas „MG Baltic“ Laisvosios rinkos institutas, kai jo labiausiai reikia? Kodėl nepaaiškina, kad Nematoma Rinkos Ranka reikalauja, kad automobiliai, kaip ir bet koks kitas turtas, būtų apmokestinti pagal jų rinkos vertę?

Ir kad Laisvosios rinkos užtikrinamas socialinis teisingumas sako, jog už didesnės vertės turtą reikia mokėti daugiau mokesčio, nei už mažos!

Mokėti mokestį už seną ir pigų kledarą ir nemokėti už naują ir brangų yra absurdiška klasikinio liberalizmo požiūriu.

Juolab, kad automobilių gamybos pramonės Lietuvoje nėra, todėl nereikia ginti niekieno interesų.

Tačiau naujų automobilių importas tik išsiurbia ir išpumpuoja mūsų resursus į užsienį ir didina ir taip nemenką užsienio prekybos deficitą! Tuo tarpu iš senų automobilių remonto maitinasi ne vienas tūkstantis Lietuvos šeimų!

Pagalvokite apie tai, žalieji ir valstiečiai! Gerai pagalvokite.

#CirkasIrAbsurdas
#ApmokestinoUbagoLazdą
#NeturitPingųNaujiemsAutomobiliamsMokėsiteMokestį

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Rita       2021-09-28 15:42

manau normalu, deda mokesčius, kad atsinaujintų lietuvos auto parkas. mažiau terštų, gražiau atrodytų. tuoj bus kaip vokietijoj, penki metai ir metam lauk :D mes šeimoje kol kas važinėjam su senom, bet labai sutvarkytom mašinom, jei ne modelis,nepasakytum, kad senas. investuoja vyras į ratus,
poliruoja, kai reikia dažo, nes jam patinka. https://epadangos24.lt/ratlankiai bet jei dar užkels mokesčius, ko gero svarstysim ir mes apie atsinaujinimą

Rokas       2021-08-24 15:28

Man tai tas noras važinėti “svarbiausia nauju” automobiliu juokingas. Okei, jei tu gali sau leist kas kelis metus keist tą naują auto geros markės, bet tikrai tie visi japonai ir korėjiečiai net ir šių metų neprilygsta senesnėm vokiškom ar amerikietiškom mašinom. Išorės klausimas išlieka klausimu, skonio reikalas, bet įsėdus į tą dažniausiai lizinginę naują auto, pvz Kia, iš kart matosi pigumas. Sėdi 10 metų senumo merse ir jautiesi kaip ponas, nes viskas išdirbta iki detalių, na visai kita klasė, nėra ką lygint. Bet gi svarbu naujas šių metų, dzin, kad vien plasmasės. O dažnai dar ir renkasi prastesnę komplektaciją,kad būtų pigiau, tai iš vis :D nuvertėjimo klausimas kaip ir aiškus, o ir naujas mašinas reikia taisyt. Retai kam pasiseka pasiėmus auto iš salono atvažinėt 5 metus be jokio gedimo, dažnai po metų dviejų jau lenda. smile) o paskaičiavus dar ir tą mokestį seno automobilio, gausis pralošimas mažesnis, nei perkant naują ir stebint, kad po 2-3 metų liko 40 proc.pradinės vertės. mano mašinai 12 metų, pats keičiuosi viską ką įmanoma, nes tai malonumas. https://autozibintai.lt/autodetaliu-kategorijos/zibintai-1/zibintu-stiklai-11

Romas       2021-08-1 14:26

Na aš palaikyčiau tokį sprendimą, jei būtų kokios nors geresnės sąlygos ar lengvatos nusipirkti naują automobilį. Juk nevažinėjam su senais auto tyčia.. Visi nori naujų, tik neišgali. O jie genda ar naujas, ar senas. https://www.estarteris.lt/generatoriai/

Marius       2020-09-28 19:26

Iš tikrųjų, pridaro mokesčių, nežinai kur dėtis. Gerai, kad bent nelaimei atsitikus visada žinom, kur pasitaisyti automobilius pigiau. Automobilio stiklus visada tvarkausi tik carglass, ne dėl to, kad daug reklamuojasi, o nes tikrai geras servisas. https://carglass.lt/paslaugos/automobiliu-stiklai/

augis       2019-12-9 21:22

Tai žinoma iščiulps visus pinigus iš mūsų, o tada kai neturėsim jau už ką važinėt ir su kuo važinėt prigalvos kitų mokesčių. Reikia visur ieškot vietų kur būtų galima sutaupyti pinigų. Va bent ant remonto išeina sutaupyti. Pats susitvarkyt galiu automobilį o detales tik iš čia perku https://www.trafic.lt/visos-prekes/akumuliatoriai . Nes kiek žiūrėjau čia mažiausios kainos ir išeina eurą kitą sutaupyti, kad po to mokesčius valstybei galėtum sumokėti.

dongdong8       2018-07-4 9:21
kas daros? Iš kur tokie apetitai?        2018-06-11 23:19

tie seni ir galingi dažniausiai aprūpinti moderniausia 4 kartos ekologiška dujine įranga. Su benzinu,kai tokios kainos netoli nuvažiuosti.Tačiau net ir čia taupiuosius ekologiško transporto savininkus pasiekia “miegančios” konkurencijos tarnybos visagalė ranka - šiandien ,autostradoje Klaipėda - Vilnius pastebėjau stulbinančiai išaugusią dujų kainą - virš 70 euro cnt. už litrą pigiausiu ir ekologiškiausiu laikomo LPG kuro . Juk tai beveik dvigubas pabrangimas ,lyginant su praeitais metais.

Klausimas       2018-06-11 9:24

jeigu ubagas, tai kod4l perka nors ir seną bet GALINGĄ automobilį? Ar dėl noro pasijusti turtuoliu, kuriam taip pavydi? Neturi pinigų ir proto jiems uždirbti, tai turėk bent proto pirkti ne tokį galingą ekonomišką pigesnį automobilį, kurį, beje ir jaunesnį įpirks.

Kur tiesa? aūū-aū       2018-06-10 21:34

Rūpesčiu ekologija čia nė nekvepia.Skaičiuojama kiek įplauks į biudžetą varguolių paskutinių grašių-... Skaičiai svaigina ir temdo protą jau netaip ir protingiems seimo nariams , stūmiantiems šį projektą.
regis buvo lietrytyje pasirodęs straipsnis apie tai , kad elektromobiliai Kinijoje ne tokie jau ekologiški- jie neatsveria tos žalos , kuri susidaro padidėjusis akmens anglies poreikius gaminti el. energijos tiems patiems automobiliams. O kas gali pasakičiuoti, kokios antieekologinės sąnaudos susidaro dėl retujų metalų padidėjusi poreikio, kokie energijos masštabai tuos retuosius metalus išgaunant , perdirbant, susigrąžinant juos į uždaro ciklo grandinę? Bet teisybę sunku rasti ir nustatyti, nes ji slepiama po devyniais užraktais. Kaip ir pats bauginančiai įspėjantis straipsnis apie tokią padėtį ,gali būti naftos monopolinių magnatų propaganda. bet tie patys magnatai valdo ir tokių automobilių gamybą ir projektavimą, mokslinius tyrimus.

Labai...       2018-06-10 7:20

  ...izvalgus ir teisingas straipsnis.Skverneliui su Karbauskiu reikia labai rimtai pagalvoti, pries priimant toki sprendima.Elito ir grietineles(ar tikrai?) balsu gali pritrukti rinkimuose.Jus rizikuojate nusispjauti i pagrindine Lietuvos pilieciu mase.Jie “atsidekodami” nusispjaus i jusu puse.

Ekspertas       2018-06-9 13:39

Visiškai nelogiška apmokestinti senus ir galingus automobilius. Nes nei senas nei galingas aplinkos neteršia pats savaime. Jis turi važiuoti kaip minimum. Važiuodamas jis naudoja kurą kuris ir yra apmokestintas.Tas susirūpinimas globaliu atšilimu yra daugiau nei kvailas. Apkrauname savo pramonę įvairiais ekologiniais reikalavimais (tas nėra blogai). Tuo tarpu Kinija nesilaiko jokių reikalavimų ir eksportuoja prekes kur laikomasi. Tuo tarpu ekologinės žemdirbystės nėra, žmonės nuodijami šudmaisčiu ir vaistais. Buitinė ir elektroninės prekės gaminamos specialiai su ribotu resursu, tam kad skatinti vartojimą.

Pinancū Ministeris       2018-06-9 13:33

Naktį gulėdamas susapnavau ir man acitiko proto nušvitimas:
Blamba, negeraj apmokestinti tik ubagų vežėčias.
Juk ir pesti driskiai trypia, savo bašmakais zulina brangios tėvynės teritorijos paviršių. Vat pavyzdžiuj, oligarkai, viarslinykai ir polytikaj, tie mūsū žemej nekenkia- dėvi tik brangę, t.y. kokybybišką avalynią.
O prastuomenė raižo mylimos Lietuvos žiamią visokiais humanose už centus nusipirktais čeverykais, arba maximos konejneriuose papigiaja nusiprktais kitajskais kaliošais.
Todėl liepiau paruošti Ystatymuso projektą, kaip apmokestinti biedniokų klumpes ir vyžas.
Kas nemokės vyžų ir klumpiū mojesčio, tie negalios vaikščioti ant Lietuvos.
Neturi pinigų? Vanci nevaiškiok pas mus. Skrisk į dubliną.
Taip iki 2030-jų galutinaj apvalysim Lietuvą nuo skuržių.

tegul šių mokesčių sumanytojai       2018-06-9 12:34

taip labai nesidžiaugia: tiek draudimą, tiek ir kitus automobilio mokesčius galima mokėti bet kur Europos Sąjungoje; kitur atlikta technnė apžiūra Lietuvoje galioja taip pat. Dirbdamas vienoje Vakarų Europos valstybėje, mačiau, kaip apsukriai tvarkosi rumunai, bulgarai, kroatai, slovėnai, čekai - visi, kas netingi.

Dzeikas       2018-06-9 12:15

O ka cia galvoti, juk klausimas retorinis ir jus patys zinote atsakyma:
Apmokestine turtuolius jus gyvensite sunkiai, bet neilgai. O apmokestine ubagus iki kitu rinkimu maziausiai su daina ir be rupesciu, o veliau, - kaip pasake Hodza Nasreddinas emesis mokinti padishaho asila kalbeti,- arba padishahas mirs arba asilas padves.
Uz ka kritikuojami “valstieciai”? Uz budinga lietuviu tautai isradinguma ir mokejima prognozuoti artimiausia ateiti? Biudzeto skyles lopyt tai reikia.

Rekomenduojame

Krescencijus Stoškus. Esu apimtas sunkaus nerimo ir skausmo

Virdžinija – sektinas pavyzdys

Dominykas Vanhara. Labai tikėtina valdančiosios koalicijos sudėties kaita

Vygantas Malinauskas. Žmogaus teisių komitetas siūlo ideologizuoti smurto problemą

Privalomi skiepai gali sukelti sveikatos sistemos griūtį

Kęstutis Girnius. Konfliktas su Kinija – strateginė, ne taktinė ar komunikacijos klaida

Vokietijoje mokesčių mokėtojų pinigais remiami filmai atitinkantys „įvairovės sąrašą“

Vytautas Sinica. Valstybinės kalbos atnašavimas

Ar iš tikrųjų Seimo nariai patvirtino buvusių Lietuvos okupacinių režimų teisėtumą?

ES „žalioji darbotvarkė“ nebus taikoma privatiems lėktuvams ir jachtoms

Visuomenininkai lietuvių kalbos naikintojus įamžins knygoje „Valstybinės lietuvių kalbos išdavikai“

Draudikas atsisako padengti mirtį dėl vakcinos, nes mirusysis neva dalyvavo eksperimente pats prisiimdamas riziką

Vytautas Sinica. Vyriausybės veiklos apžvalga

Jonas Vaiškūnas. Kalba ne apie kalbą – o apie tai, kur eis demarkacinė linija

Eugenijus Jovaiša. Kalbos išniekinimo projekto autoriai įteisins okupacinių režimų primestą rašybą

Pareigose pažemintas arkivyskupas, susijęs su dokumentu, draudžiančiu laiminti tos pačios lyties poras

Sigitas Besagirskas. Kiek mums kainuos kova su Kinija?

Loreta Strom. Norvegijos visuomenės sveikatos institutas (FHI) nerekomenduoja naudoti koronos sertifikato kaip prevencinės priemonės

Peter Kwasniewski. Kodėl gitarų muzika neturėtų skambėti katalikiškose Mišiose

Etikos dalyko mokymas Vokietijoje sumažino religingumą

Kardinolas Sigitas Tamkevičius SJ. Jėzus Kanos vestuvėse – II eilinis sekmadienis

Arnas Simutis. Lietuva yra šaltojo pilietinio karo būklėje

Dovilas Petkus. Mažosios Lietuvos diena – nacionalistinė šventė

Mindaugas Karalius. Lietuvių kalbos naikintojai bus įamžinti knygoje

Tautvydas Galinis. Svetimvardžiai asmens dokumentuose, arba apie projektą atšaukti valstybinę lietuvių kalbą

Daugiau nei pusė Airijos katalikų dėl pandemijos pasirinko neiti į šv. Mišias

Vytautas Radžvilas. Žodis Laisvės gynėjų dieną

Vytautas Radžvilas. Autonomininkų svajonės tampa tikrove

Kuriamas precedentas: Kvebeko teisėjas apribojo neskiepyto tėvo teisę lankyti vaiką

Asta Katutė. Ideologinė politika: nuo asmenvardžių keitimo iki vėl grąžintos Stambulo konvencijos

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.