Įžvalgos

Raimondas Navickas. Neturit pingų naujiems automobiliams? Tuomet mokėsite dar ir mokestį

Tiesos.lt redakcija   2018 m. birželio 9 d. 12:06

9     

    

Raimondas Navickas. Neturit pingų naujiems automobiliams? Tuomet mokėsite dar ir mokestį

Valdžia ketina įvesti senų ir galingų automobilių mokestį. Kodėl ne naujų ir brangių?

Pergalės viešųjų ryšių ir politinių oponentų kompromitavimo frontuose susuko žaliesiems valstiečiams galvas. Seime rimtai stumiamas toks automobilių mokestis, kuris gali rimtai kirsti per reitingus.

Problema yra ne pats mokestis kaip toks. Anokia čia bėda, jei lakstantys šviežiais dažais ir dirbtine oda kvepiančiais naujais automobiliais turtuoliai sumokės šimtinę kitą viršaus – jie iš benzino ekonomijos daugiau sutaupo!

Tačiau kodėl bus apmokestinti ne jie, bet varguoliai, neišgalintys nusipirkti naujos transporto priemonės? Kodėl senų ir galingų automobilių savininkai turės mokėti, o naujų, galingų ir prabangių – ne?

Juk už automobilio senumą ir galingumą jų savininkai ir taip moka praktiškai kasdien. Juk tokių mašinų varikliai ėda nesveikai daug kuro, kurio kainos sudėtyje, kaip visi žinome, yra žvėriški akcizai bei PVM! Kitaip sakant, senų ir galingų automobilių mokestį jų savininkai moka ir dabar – kaskart pildamiesi benziną į sparčiai tuštėjantį baką.

Tuo tarpu naujų, galingų ir brangių transporto priemonių turėtojai tokio mokesčio nemoka, nes tokie automobiliai yra ekonomiški ir vartoja mažai kuro, taip nuskriausdami Lietuvos pensininkus, mokytojus, dėstytojus, medikus bei kariuomenę, išlaikomus iš mokesčių.

Jau nekalbu apie gatvėmis lakstančius automobilių pavidalo elektrinius arbatinukus, kuriems elektra išvis nieko nekainuoja!

Ei, kur dingo tas „MG Baltic“ Laisvosios rinkos institutas, kai jo labiausiai reikia? Kodėl nepaaiškina, kad Nematoma Rinkos Ranka reikalauja, kad automobiliai, kaip ir bet koks kitas turtas, būtų apmokestinti pagal jų rinkos vertę?

Ir kad Laisvosios rinkos užtikrinamas socialinis teisingumas sako, jog už didesnės vertės turtą reikia mokėti daugiau mokesčio, nei už mažos!

Mokėti mokestį už seną ir pigų kledarą ir nemokėti už naują ir brangų yra absurdiška klasikinio liberalizmo požiūriu.

Juolab, kad automobilių gamybos pramonės Lietuvoje nėra, todėl nereikia ginti niekieno interesų.

Tačiau naujų automobilių importas tik išsiurbia ir išpumpuoja mūsų resursus į užsienį ir didina ir taip nemenką užsienio prekybos deficitą! Tuo tarpu iš senų automobilių remonto maitinasi ne vienas tūkstantis Lietuvos šeimų!

Pagalvokite apie tai, žalieji ir valstiečiai! Gerai pagalvokite.

#CirkasIrAbsurdas
#ApmokestinoUbagoLazdą
#NeturitPingųNaujiemsAutomobiliamsMokėsiteMokestį

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

dongdong8       2018-07-4 10:21
kas daros? Iš kur tokie apetitai?        2018-06-12 0:19

tie seni ir galingi dažniausiai aprūpinti moderniausia 4 kartos ekologiška dujine įranga. Su benzinu,kai tokios kainos netoli nuvažiuosti.Tačiau net ir čia taupiuosius ekologiško transporto savininkus pasiekia “miegančios” konkurencijos tarnybos visagalė ranka - šiandien ,autostradoje Klaipėda - Vilnius pastebėjau stulbinančiai išaugusią dujų kainą - virš 70 euro cnt. už litrą pigiausiu ir ekologiškiausiu laikomo LPG kuro . Juk tai beveik dvigubas pabrangimas ,lyginant su praeitais metais.

Klausimas       2018-06-11 10:24

jeigu ubagas, tai kod4l perka nors ir seną bet GALINGĄ automobilį? Ar dėl noro pasijusti turtuoliu, kuriam taip pavydi? Neturi pinigų ir proto jiems uždirbti, tai turėk bent proto pirkti ne tokį galingą ekonomišką pigesnį automobilį, kurį, beje ir jaunesnį įpirks.

Kur tiesa? aūū-aū       2018-06-10 22:34

Rūpesčiu ekologija čia nė nekvepia.Skaičiuojama kiek įplauks į biudžetą varguolių paskutinių grašių-... Skaičiai svaigina ir temdo protą jau netaip ir protingiems seimo nariams , stūmiantiems šį projektą.
regis buvo lietrytyje pasirodęs straipsnis apie tai , kad elektromobiliai Kinijoje ne tokie jau ekologiški- jie neatsveria tos žalos , kuri susidaro padidėjusis akmens anglies poreikius gaminti el. energijos tiems patiems automobiliams. O kas gali pasakičiuoti, kokios antieekologinės sąnaudos susidaro dėl retujų metalų padidėjusi poreikio, kokie energijos masštabai tuos retuosius metalus išgaunant , perdirbant, susigrąžinant juos į uždaro ciklo grandinę? Bet teisybę sunku rasti ir nustatyti, nes ji slepiama po devyniais užraktais. Kaip ir pats bauginančiai įspėjantis straipsnis apie tokią padėtį ,gali būti naftos monopolinių magnatų propaganda. bet tie patys magnatai valdo ir tokių automobilių gamybą ir projektavimą, mokslinius tyrimus.

Labai...       2018-06-10 8:20

  ...izvalgus ir teisingas straipsnis.Skverneliui su Karbauskiu reikia labai rimtai pagalvoti, pries priimant toki sprendima.Elito ir grietineles(ar tikrai?) balsu gali pritrukti rinkimuose.Jus rizikuojate nusispjauti i pagrindine Lietuvos pilieciu mase.Jie “atsidekodami” nusispjaus i jusu puse.

Ekspertas       2018-06-9 14:39

Visiškai nelogiška apmokestinti senus ir galingus automobilius. Nes nei senas nei galingas aplinkos neteršia pats savaime. Jis turi važiuoti kaip minimum. Važiuodamas jis naudoja kurą kuris ir yra apmokestintas.Tas susirūpinimas globaliu atšilimu yra daugiau nei kvailas. Apkrauname savo pramonę įvairiais ekologiniais reikalavimais (tas nėra blogai). Tuo tarpu Kinija nesilaiko jokių reikalavimų ir eksportuoja prekes kur laikomasi. Tuo tarpu ekologinės žemdirbystės nėra, žmonės nuodijami šudmaisčiu ir vaistais. Buitinė ir elektroninės prekės gaminamos specialiai su ribotu resursu, tam kad skatinti vartojimą.

Pinancū Ministeris       2018-06-9 14:33

Naktį gulėdamas susapnavau ir man acitiko proto nušvitimas:
Blamba, negeraj apmokestinti tik ubagų vežėčias.
Juk ir pesti driskiai trypia, savo bašmakais zulina brangios tėvynės teritorijos paviršių. Vat pavyzdžiuj, oligarkai, viarslinykai ir polytikaj, tie mūsū žemej nekenkia- dėvi tik brangę, t.y. kokybybišką avalynią.
O prastuomenė raižo mylimos Lietuvos žiamią visokiais humanose už centus nusipirktais čeverykais, arba maximos konejneriuose papigiaja nusiprktais kitajskais kaliošais.
Todėl liepiau paruošti Ystatymuso projektą, kaip apmokestinti biedniokų klumpes ir vyžas.
Kas nemokės vyžų ir klumpiū mojesčio, tie negalios vaikščioti ant Lietuvos.
Neturi pinigų? Vanci nevaiškiok pas mus. Skrisk į dubliną.
Taip iki 2030-jų galutinaj apvalysim Lietuvą nuo skuržių.

tegul šių mokesčių sumanytojai       2018-06-9 13:34

taip labai nesidžiaugia: tiek draudimą, tiek ir kitus automobilio mokesčius galima mokėti bet kur Europos Sąjungoje; kitur atlikta technnė apžiūra Lietuvoje galioja taip pat. Dirbdamas vienoje Vakarų Europos valstybėje, mačiau, kaip apsukriai tvarkosi rumunai, bulgarai, kroatai, slovėnai, čekai - visi, kas netingi.

Dzeikas       2018-06-9 13:15

O ka cia galvoti, juk klausimas retorinis ir jus patys zinote atsakyma:
Apmokestine turtuolius jus gyvensite sunkiai, bet neilgai. O apmokestine ubagus iki kitu rinkimu maziausiai su daina ir be rupesciu, o veliau, - kaip pasake Hodza Nasreddinas emesis mokinti padishaho asila kalbeti,- arba padishahas mirs arba asilas padves.
Uz ka kritikuojami “valstieciai”? Uz budinga lietuviu tautai isradinguma ir mokejima prognozuoti artimiausia ateiti? Biudzeto skyles lopyt tai reikia.


Rekomenduojame

Kaune teisiamas 13 vaikų nuskriaudęs pedofilas – aukos būdavo apsvaiginamos

Vytautas Radžvilas. Partizanų šmeižimas – tik žaidimas?

Vytautas Landsbergis. Dar apie sukilimą

Algimantas Rusteika. Jūsų dėmesiui – naujas, valstybės lėšomis statomas spektaklis

Algimantas Zolubas. Aktualūs pašto vokai

Italijos vidaus reikalų ministras nori „sugriauti“ Briuselį ir lygina jį su Berlyno siena

Vilniaus arkivyskupas Gintaras Grušas: Ar tikrai norime reklamuotis kaip sekso turizmo miestas?

Tėčiai pasakoja apie aborto patirtis

Geroji Naujiena: „Aš esu gyvybės duona! Kas ateina pas mane, niekuomet nebealks, ir kas tiki mane, niekuomet nebetrokš“ (Jn 6, 34–35)

Valdas Vasiliauskas. Kur šiandieniniai Lietuvos Oginskiai?

Kaip rasti kompromisą tarp paveldo išsaugojimo ir miesto modernaus vystymo?

Liutauras Stoškus: „Libeskindo projektas“, arba Kam tarnauja Vilniaus miesto valdžia

Rasa Baločkaitė. Ir draudimas kalbėti apie patirtą prievartą, ir sankcijos prabilusiems yra vienas esminių smurto komponentų

Prof. dr. Vytautas Radžvilas. Vienintelis atsakas – sutelktas pasipriešinimas

Andrius Švarplys. Psichologinio komforto beieškant, arba Kaip Vakarai virsta vaikų civilizacija

Algimantas Zolubas. LKP įvertinti ir pasmerkti būtina

Gytis Padegimas. Gyvybės ir mirties kultūra

Liudvikas Jakimavičius. Apie vidinės politinės krizės priežastis

Kokio prezidento dabartiniame valstybės raidos etape reikia Lietuvos pilietinei daugumai?

Arvydas Juozaitis. Lietuva ir Latvija. Palaiminta sandrauga

Carolyna Moynihan. Keistas konfliktas Anglijoje: feministės prieš translyčius

Algimantas Zolubas. Ne tik netesėti pažadai, bet ir Lukiškių aikštės relikvijų sąrašas atsidūrė ten, kur uždarytos Žaliojo tilto skulptūros

Donaldas Trumpas Europos šalių vadovams: atsisakykit daugiakultūriškumo ir atkurkite Europą, tokia imigracija yra „gėda“

Apie Belgijos atlyginimų ir socialinių išmokų indeksavimo sistemą

Mindaugas Puidokas. VSD turi paaiškinti, kodėl Lietuvai pavojingi verslo ir politikų ryšiai nebuvo laiku bei tinkamai paviešinti

Arvydas Juozaitis. Latvijos ir Lietuvos sandraugos tikslų bei principų metmenys

Rasos Kalinauskaitės atsakymas prof. V. Radžvilui, arba Ir „diskusijomis“ galima šį tą pakeisti

Lietuvos profesinės sąjungos „Solidarumas“ surengta tarptautinė konferencija: Lietuva tolsta nuo europietiškos socialinės gerovės valstybės principų

Vytauto Radžvilo viešas kreipimasis į gerb. R. Kalinauskaitę, arba Ar dar ilgai žaisime pagal JŲ taisykles?

Algimantas Rusteika. Kai norisi pozityvo

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.