Piliečių akcijos ir iniciatyvos

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: Metro Vilniuje – neišvengiamas sprendimas

Tiesos.lt redakcija   2020 m. balandžio 8 d. 11:20

20     

    

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: Metro Vilniuje – neišvengiamas sprendimas

Jūsų dėmesiui siūlome „Iš savo varpinės“ laidą, kurioje laidos vedėjas Vitalijus Balkus ir jo kviestiniai svečiai – piliečių asociacijos „Metro sąjūdis“ prezidentas, verslininkas Juozas Zykus bei buvęs LR Seimo narys, savo laiku registravęs Metro įstatymą Artūras Skardžius – pristato savo argumentus, kodėl, jų manymu, būtent metro, o ne, pavyzdžiui, tramvajus, leistų Vilniui išsiveržti iš atsilikimo, užprogramuoto dar nuo tų laikų, kai jis tebuvo Rusijos imperijos provincijos miestas, ir „pagaliau tapti patogiu miestu su patogiu susisiekimu ar ir toliau likti juokinga spūstyse stovinčia provincija“.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Tvankstas       2020-04-9 0:33

Raigerdui - supraskime teisingai, SKY WAY yra išvaryta iš Lietuvos kaip aferistai, tai labai teisingas lietuviškas vertinimas - nebūsi mūsų pinigais turtingas.
Tai AMB biznio modelio paveldas - kam Lietuvai KIA ar kurie kiti prasisiekiantys automobilių gamintojai, kai Lietuva verta MB ar BMW, kas yra bent AMB didžioji dalis tose santrumpose. Įsiklausykime : AMB atvedė į Lietuvą MB (ar BMW).
Zykui ir Vilniaus Rentiniui tikrai netinka užsiimti SKY WAY - vykdant žemės darbus geresni nuošimčiai byra į kišenę.
Vitalijus Balkus šį kartą nutarė prasisukti dirbdamas Zykui - įdomu, kiek buvo užmokėta už metro reklaminę laidą ?

Raigerdas        2020-04-8 23:36

Matomai Sovietinis mąstymas padarė lietuvio mąstymui nepataisomą žalą. Štai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ kalba apie Vilniaus miesto bėdą dėl atsilikusio transporto. Ir štai pagaliau Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ pasiūlys labai pažangią transporto rūšį - METRO. Mat Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ niekaip nesuvokia, kad Metro, kaip pažangi transporto rūšis, galėjo būti tik sovietmečiu. O dabar apie Metro, kaip pažangią transporto rūšį,gali kalbėti tik Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“. Mat Vitalijui Balkui net neateina į galvą, kad kalbant apie pažangias transporto rūšis, reikėtų bent pabūvoti pasaulinio masto parodoje, kuri vyksta paprastai Berlyne. Bet įgytas sovietins išsilavinimas neleidžia Vitalijui Balkui pažvelgti į šią Vilniaus problemą blaiviomis arba analizuoti sugebančiomis akimis. Štai aplink Dubajų Emyratuose važiuos Sky Way styginis transportas, kuris dabar tikrai laikomas, kaip ekologiškas, inovatyvus ir gana pigus. Jeigu į Emyratus Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ negali dabar nuvažiuoti, tai gali pabandyti nuvažiuoti į Baltarusiją ir ten pamatyti labai pažangias Sky Way transporto priemones ir netgi pasivažinėti su jomis. Jeigu ir tai būtų neįmanoma padaryti, tai galima pažiūrėti per You Tube “Sky Way vs Tram”, kur duoti konkretūs palyginamieji skaičiai. Bet vat, tas įgytas sovietinis išsilavinimas pavertė tuos lietuvius sunkiai mąstančiąis žmonėmis, kurie kartais kažką tai daro, bet ir patys nelabai supranta, kodėl jie taip daro. Mat sovietiniame išsilavinime negalima buvo nieko aiškintis pasitelkus priežasties-pasekmės dėsnį, tai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“ ir tęsia tą sovietinio išsilavinimo tradiciją. Atsilikimas yra baisus dalykas, nes tiems žmonėms yra sunku įrodyti, kad jis gyvena ne dabartiniame laike. Pažiūrėkite į vatnikus iš Rusijos, tai jie vis dar gyvena TSRS laikų nostalgija. O štai Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“  tarp vatnikų galėtų atrodyti, kaip labai pažangus žmogus. Bet netgi jie iš jo pasijuoktų, nes pasakytų, kad pas juos Makvoje Metro yra puikus socialistinio realizmo stiliaus pavyzdys.

Ostabas Zuoker Benderis       2020-04-8 21:18

Kaip bajorų vadovui per smulkūs užmojai.
Koks dar suš... “metro”?
Reikia statytis ...kosmodromą!
Galėtume tapti Galaktikos G-tašku.

zinau       2020-04-8 20:40

kad tai konservatoriu projektas,kas neduos pamastyti kam jis reikalingas

Argumentai       2020-04-8 19:55

Ma patiko mintis, kad dėl metro padaugės gyventojų. Klausimas tik kokių gyventojų. Ko gero Merkel užfundys.

Al.       2020-04-8 19:44

1. Metro Vilniaus dydžio ir gyventojų tankumo miestui neapsimoka.
2. Vilnius stovi ant smėlio, tvirta uoliena gan gili. Abiejose trasos šonuose atsiras griuvimai.Jei M eis, kaip sovietmečiu planuota, per Senamiestį, tai prie to, kad sovietai nugriovė pusę, prisidės dar. O išlipimai Rotušės aikštėje ir panašiosevietose tai dar padidins.
3.Sovietmečiu metro buvo planuojamas kaip slėptuvė karo atveju, todėl pirmas varijantas buvo tiesti jį po upe. Dabar, atsiradus naujoms karo priemonėms (cheminėms, biologinėms ir t.t.), metro tiesiog taptų masiniu kapu ar, geriausiu atveju, žiurkių veisykla.
4. Metro principas neatitinka šiuolaikinio požiūrio, kad miestas yra ekologinė, o ne tik inžinerinė sistema.

Balkus per daug pasitiki savo išankstine nuomone.

Tvankstas       2020-04-8 18:35

Vilniaus metro…
Projektuos Vilniaus Rentinys, statys Vilniaus Rentinys, tai yra Zykų šeima. Pradinė sąmata bent 5 mlrd. 5 metams, pabaigta bus už 15 mlrd. per 10 metų.
Visus tuos kreditus iš vakarų bankų užmokės mano vaikai ir anūkai savo mokesčiais, nes Lietuva duos garantą, turės duoti.
Ką tai reikš Lietuvai ? Bent 10 nuošimčių kasmetinio biudžeto - jokių daugiau žvyrkelių asfaltavimų, tiltų remonto, aplinkkelių ir dar visokių t.t.
Turėsime milijardierių Zykų šeimą, prasisukusią iš Vilniaus metro statybos.

Dzeikas       2020-04-8 17:35

Sigitui:
Net ir pasalinus korupcijos dedamaja metropolitenas Vilniuje yra grynas minusas.
Kas atsitiktu jei vagiu lobby pramustu “metro” projekta?
Tas pats kai svedai smetonineje Lietuvoje eme gaminti degtukus. Primenu:
degtukai kainavo daug, ne tai litas , ne tai 10c (nezinantiems kiek tai yra pasakysiu,kad pvz. mano mociute dirbdama dvare gavo atlyginoimo 1 lita/d + nemokami pietus. Miesto darbininkai 4-8 litus.
Valdzia ikale draudima naudoti ziebtuvelius(su atatinkamom riebiomis baudomis) - jie buvo pripazinti pavojingi priesgaisrinio saugumo poziuriu(patriotai pamokite rankytemis “tautos tevui” Smetonai)
Ka sugalvos Vilniaus valdziuke , kad pirktumete bilietukus i metra po 5-10 euru pafantazuokite patys.

stasys        2020-04-8 17:29

kas mokes? stasiui 2020-04-8 16:45 > viskas įmanoma jei tik politiko akys dega o jis spirga kaip katinas pamatęs grietinės puodyne .  Pasižiūrėkite į skardžiu ir kaip jam niežti .. aš jau maniau Jis vienu kąsniu sukramtys vargšą “balku”  ir jo smalsumą .

kas mokes? stasiui       2020-04-8 16:45

gryna tiesa. beje, nejuokaukite, jokiu privaciu investiciju I metro nebus, privatus investuotojai nera idijotai. nebent PPP private public partnership (atsiprasau, nezinau, kaip tas stebuklas vadinasi oficialiai lietuviskai ), kas isvertus I zmoniu kalba reiskia- dalinames rizika ir pelna po lygiai, jeigu yra pelno, tai jis bus investuotojams, o jeigu yra nuostoliai ir negautas pelnas, tada visa ta dengia valstybe, ar savivaldybe.

Vilnietis       2020-04-8 16:31

NIEKADA NEBUS TO METRO- NUSTOKYT RŪKYT ŽOLĘ AR KĄ JŪS TEN RŪKOT IDIOTAI.

zuzu       2020-04-8 15:52

galvoji,jeigu jau neistari"r”-esi jau gudras?

Sigitas       2020-04-8 15:39

Kažkaip silpnokai, kaip čia taip į tokį neįtakingą tinklapį toks straipsnis? Kas dėl bet ko ar tai būtų tramvajus ar metro gal sakyčiau nereikia…Iš pradžių užstatom viską kur fiziškai įmanoma, suvarom visą Lietuvą į 3-4 miestus ir tada vualia:visi pradeda dusti ir atsiranda gelbėtojai, kurie mielai už tų pačių suvarytųjų pinigėlius sprendžia problemą...Ar negana Valdovų rūmų “atstatymo”, nacionalinio atsiprašant stadiono? Kita vertus ir arkliui aišku kad čia kąsnelis pakankamai riebus..Moralė paprasta kai atsiras kontrolė ir nebebus taip paprasta vogti, sorry atsiprašau įsisavinti lėšas…tada bus galima ir diskutuoti kas geriau ir kaip geriau…

stasys        2020-04-8 15:23

Vėl šalies gelbėtojai tiesia grublėtus savo nagus į visuomenės interesu krepšį . Vilnius dar dvidešimt metu turi tvarkyti savo antžemines magistrales arterijas ir tik tada kai viskas bus baigta ir plėtra nebebus įmanoma priimti sprendimą dėl metro statybos . Juk tai ne tik didelės investicijos privačiam verslui bet ir savivaldybei kuri turės pertvarkyti savo viešąjį transportą atsižvelgiant į metro plėtra ir tolesnius miesto rajonus . Kas finansuos tada viešojo transporto išlaikymą , jei metro valdys privačios investicijos? Ne mielieji ilgapirščiai su skardžiumi priešakyje , nebus jums progos ‘numelžti’ Lietuvos pilietį su tamstu nešvariomis sąžinėmis . Vilniuje didžioji dalis piliečiu juda ne viešuoju transportu o privačiu , todėl vėl teks į skolas kišti Vilniaus miestą tik tam kad patenkinti keletą įtakingu kišenių.

kas mokes??       2020-04-8 14:57

suprantu, kad galima gal kazkiek nugrezti is ES finansavimo, bet jo neuzteks. kas mokes? kas mokes velau uz eksploatacija, nes cis visiskai I minusa eis, nebent kazkas svajoja, kad bilietus po 5 eurus padarys, bettada prasykite Shimashiaus, kad visai bet koki kita transporta uzdraustu

vilnietis       2020-04-8 14:26

Gyvulų ūkiui laba būtu gerai ir virusu neapsikrėstu.

Nereikia       2020-04-8 13:05

jokiu būdu.Tramvajus būtų geriausia.Ir patogu, ir miestas pagražėtų dėl sutvarkytų stotelių

sdsd       2020-04-8 12:36

Jeigu Vilniuje šitie žulikai išraus metro, tai tada jau būtinai pirksiu mAAAšiną. Dabar išsiverčiu be maAAAšinos.

Dzeikas       2020-04-8 12:17

Prostituciu samburio pavadinimu “Metro sajudis” pirmininko(gal “madam”?) interviu.
Rinktinis kiausu muzikos perlas:
1. Pirma priimkime politini sprendima , o paskui ieskosime pinigu.
Gal pirma samata pateikite KIEK kainuos ir kokios alternatyvos.
2. Lozannoje kiek daugiau 100 tukst. gyventoju,o metras yra.
Aga, o sveicaras pats biedniausias vazineja su apynauju mersedesu ir nuo turtingo svaico skiriasi tik tuom, kad ta mersa jis pats plauna, o turtingas - plovykloje. Antra, Lozana miestas priplotas kalnu prie ezero, ir gatvems vietos ten maza, TODEL naudojamas metropolitenas nes automobiliams vietos katastrofiskai maza (esu pats buves Lozanoje, vos sunkvezimio veidrodziu nesulauziau bevazinedamas) ir galiausiai svaicai turi problema - jie turi PERTEKLINIO KAPITALO. Juk ne veltui jie diskutavo baziniu pajamu ivedimo galimybe t.y. moka tas pajamas zmogui nepaisant dirba jis ar ne.Pagalves mokestis atvirksciai.Sveicaru garbei referendumu tos galimybes jie atsisake. Lietuvai tapti Sveicarija gi reikia 100 metu protingai investuoti ir nevogti. Tada ir pas jus bus problema perteklinio kapitalo.
Vienzo seniokas pautais kaip vargonais skambyja , o jus ausis pastate klausotes. Labai patarciau pinigine persideti is uzpakalines kelniu kisenes i delna - senioko kol senioko “padielnikai” neistrauke.

Nueinantis       2020-04-8 12:07

Taip. Reikia metro, juk reikia žiūrėti į ateitį...

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.