Dienos aktualija, Žmogaus teisės, Geroji Naujiena, Socialinės inžinerijos eksperimentai

Pozicija, kurios nenori girdėti LGBT lyderiai. Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu

Tiesos.lt redakcija   2021 m. vasario 25 d. 11:28

30     

    

Pozicija, kurios nenori girdėti LGBT lyderiai. Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu

Eimantas Gudas prisistato kaip turintis homoseksualų potraukį, tačiau nenorintis to propaguoti, o LGBT judėjimo reikalavimus keisti šeimos sampratą vadina marksizmu.

Seksualinės revoliucijos šaknys, gėjų lobizmas, kodėl liberalų siekiai neišspręs patyčių problemos, pasiūlymai gydytis nuo homoseksualumo ir kodėl LGBT lyderiai yra panašūs į komunistų revoliucionierius. Apie visa tai Dovilo Petkaus pokalbis su Eimantu Gudu.

Pokalbio temos:
0:38 – Homoseksualas, kuris nenori propaguoti savo potraukio. Kodėl?
05:06 – Ar neapykantos kalbos įstatymai ir gėjų santuokos gali išspręsti patyčių problemą?
08:18 – Homoseksualumas. Gimstama ar tampama?
12:38 – Homoseksualumo gydymas. Taip ar ne?
16:02 – LGBT judėjimas – marksistinis?
22:02 – Gėjų lobizmas. Kiek tame verslo?
29:07 – Kas sudaro LGBT? Kodėl Eimanto nuomonę bandoma užčiaupti?
34:51 – Ar visi gėjai palaiko T. Raskevičių?
37:25 – Visuomenės homoseksualizacija. Realybė ar politinis triukšmas?
42:09 – Kaip katalikybė padeda Eimantui?
44:38 – Homoseksualai ir Bažnyčia.

 

P. S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam.

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

Kiek ,,kurmių'' ONS įbruko į NS?       2021-02-26 20:56

Žmogus , talkinęs Paksui ir ėjęs kartu į rinkimus.
Asmuo, uoliai viešai plojantis -Radžvilui, kai tik šiam vėl šauna mintis, kad kiti ONS oponentai yra netikri ir bendram žygiui prieš sistemą netinkami.
Tūlas, nuolat pakišantis Radžvilui vis naujas nepatikimų asmenų pavardes( aišku iš ONS oponentų stovyklos..) .
Veikėjas NS sektantizmą ir atitrūkimą nuo žemės kritikuojančius asmenis viešumoje pateikiantis kaip kažkieno agentus.
Neva sistemos oponentas, bet sistemai kenkiančios ir sėkmingos 300 tūkst. peticijos ir autožygio vas. 16 proga autorių R. Grinevičių (kurio visiškai nepažista..) įžeidžiamai vadinantis ,,draugu’‘. Taip vulgariai stuksena bosui Radžvilai, kad sėkmingas ir pasiaukojantis tautos reikalams marijampolietis yra ,,tovariščius’’ ,matomai naudingas Kremliui…
Ar ne perdaug simptomų ir faktų, kurie rodytų, kad NS aktyvistai poną Budniką turėtų patraukti toliau nuo boso ausų ir politikos formavimo dalykų?
Ir gal jie pasidomėtų, ką  šis ponas veikė, kai Sąjūdis kėlė lietuviakalbius prisikėlimui?
Prašau pasiteirauk, Valentinai, nes gal jis tada pagal D. Gryb. modelį ,,priešinosi sistemai pogrindyje, laikydamas skersą špygą kišenėje”)?
Algirdas

linkėjimai iškrypėliams ir valsžiagyviams       2021-02-26 20:41

gražių paveiksliukų galerija:

liaudiesmenas.livejournal.com

P.S.ankstesnius postus galima pamatyti,apačioje paspaudus “Previous 10”

-> >2021-02-26 12:56        2021-02-26 20:25

„Pradžioje, ankstyvaisiais amžiais katalikų(visuotinėje)bažnyčioje būdavo vieša išpažintis.“
Jeigu tokia vieša Išpažintis būdavo iš tikrųjų, tai tokia Išpažintis turėjo būti kaip psichologinė bausmė, nes sunkios nuodėmės viešas išpažinimas yra nusižeminimas prieš visą krikščionišką bendruomenę. Suprantu tokius tuometinius sunkius nusidėjėlius, nes tai buvo tuometinės Bažnyčios regula, todėl niekur nedingsi: norint išlikti bendruomenės nariu, tekdavo kaltę išpirkti nusižeminimu prieš visą bendruomenę. Tačiau, mūsų atveju, vis tiek nedingsta klausimas, kodėl E. Gudas nusprendė žemintis prieš katalikiškos internetinės spaudos skaitytojus ir klausytojus: juk šiuo atveju nebuvo ir nėra jokios išpažinties atvejis.

> Deiviui       2021-02-26 20:13

Sovietmečiu buvo toks anekdotas:
- Į kokią peklą norėtum eiti po mirties - į kapitalistinę ar socialistinę?
- Aišku, į socialistinę! Jei bus smalos, nebus malkų, jei bus malkų, nebus smalos. O kapitalistinėje pekloje svilk ir svilk dieną naktį.
Štai kodėl JAV rinkosi padėti Stalinui, o ne Hitleriui. Hitleris su savo vokiška tvarka visus jau seniai būtų pažabojęs ir pusę išnaikinęs, nė tu čia nečiulbėtum. O TSRS ir pati iširo. Nes tvarka buvo kaip toje socialistinėje pekloje. Be to, niekas nesitikėjo, kad TSRS taip greitai gaus ar pasigamins atominį ginklą. Todėl pergalę prieš TSRS atidėjo vėlesniam laikui. Nelabai ir apsiriko. Nes, matai, pats talentingiausias politikas vis dėlto yra Dievas. Jis apskaičiuoja taip, kad būtų kuo mažiau aukų.

Ne, Deivi       2021-02-26 19:57

Bolševizmas ir fašizmas yra labai panašios ideologijos, kurios turėjo padėti tų ideologijų išpažinėjams užkariauti pasaulį. Todėl ir susipešė, nes ir vieniems, ir kitiems pusė pasaulio atrodė per mažai. Kas kam ir kodėl padėjo - ne 5 minučių diskusijos reikalas. Su homoseksualumu tai niekaip nesusiję, nes homoseksualumas galbūt yra hormoninis ar kitoks sutrikimas, tik bėda, kad iškreiptos sąmonės žmonių ir jis verčiamas absurdiška ideologija.

Deivis       2021-02-26 19:28

Homoseksualizmas yra tas pats bolševizmas. Su bolševizmu labiausiai kovojo tik Hitleris. Bolševizmą platino Jungtinės Amerikos Valstijos padėdamos sovietams kare.

ah1       2021-02-26 19:12

TLK-10-AM sisteminis ligų sąrašas tiesiogiai taikomas Lietuvos gydytojų. F- 64,65,66

>>> 13:29       2021-02-26 18:55

Ne, ne 2021. Seneliai homoseksualumą matė Smetonos laikais, proseneliai apie panašaus tipo apsigimimus žinojo dar caro laikais. Bet seneliai draudė savo vaikams iš tokių žmonių tyčiotis ir net užsiminti, kad žino, nes laikė tai sunkia liga, o iš ligonių tyčiotis nevalia, kad ir pačiam to paties netektų. O homoseksualai jei ką ir skriaudė, tai tik savo šeimas (nes kartais būdavo didesni egoistai). Todėl taikiai gyveno šalia vieni kitų. Kaip ir šalia žydų, čigonų, sentikių ir kitų ,,kitokių”. Visi suprato, kad nevalia kitą žmogų bandyti perdirbti pagal save, todėl nesipyko. Kaip mums, dabartiniams, toli iki to!

ah1       2021-02-26 18:53

apie harmoninę patalogiją :
https://youtu.be/9go_LV1eEvQ
“0 : 25 tyrimai parodė kas pas homoseksualistus Hipofizė homoseksualisto vyro keturis kartus didesnė pagal dydį  negu Hipofizė pas normalų vyrą. Keturis kartus didesnė. Jūs žinot kad jei skydliaukė čiut didesnė ....tai patalogija,  15 –  20 proc. tai patalogija, du kart tai iš viso pradeda išpjauti. Žinote, taip?  O čia keturis kartus didesnė, - tai ir vėlgi ne mano duomenys, tai tomografo duomenys kai tiriama – medicininių tyrimų duomenys. Įsivaizduokit po kokiu harmoniniu smūgiu esa toksai žmogus.
Jei pas moteris kai pas jas ypatingos dienos, arba kai nėščios – padidėja du kartus, kodė?, todėl kad moteris turi ne tik savo organizmą aprūpinti bet kūdikį viduje jos kai ji nėščia. Kai moteris nėščia ar kai ypatingos dienos, nėščia emocijos iškreiptos.
Įsivaizduokit kaip veikia vyrai kai pas juos harmonų  du kartus daugiau nei harmonų pas nėščią moterį, kaip jis elgiasi, pas jį viskas iškreipta. Ir iš tiesų tai jo bėda jei tai realiai…Bet tai jokiu būdu tai ne normalus elgesys tai patalogija. O kodėl bandoma nešti į mases kad tai ne patalogija o norma, kodėl? Todėl kad labai dauguma parazitų turi tokią patalogiją.
Tokių žmonių negalima prileisti prie viršūnių valdžios netgi negalima skirti vadovauti ...skyriui, pas juos iškreiptas požiūris į realybę, jie negali priimti adekvačių sprendimų. ....
3: 22 Aš nesakau kad juos reikia naikinti, tai paprasčiausia nelaimingi žmonės. Bet tai nereiškia kad šie nelaimingi žmonės, kurie neadekvačiai priima realybę privalo ir gali vadovauti tiems kurie normaliai priima realybę – tai nedaleistina…
Ir visa ta informacija slepiama. Kai aš išsiaiškinau pasirodo tik 20 proc. daktarų Amerikoje tai žino, 80 proc. net neįtaria… Štai kame reikalas…”
Plius info. Vikipedijoje apie Hipofizę atsakingą už harmoninę veiklą.
Taip kad lai pasiima siuntimą pas tomografą, išstiria kiek kartų padidėjusi hipofizė ir gydosi paga patalogijos laipsnį ir ligą pagal Lietuvoje gydytojų taikomą TLK AM 10. Lietuva ne Amerika.

>> Žodžio laisvei 12:47       2021-02-26 18:39

,,Kada paskutinį kartą buvai bažnyčioje?”, ,,Neknisk proto”... Štai kuo skiriasi ,,praktikuojantys katalikai” nuo žmonių, tikinčių į Dievą. Užtenka tik pasirodyti bažnyčioje, kad žmonės matytų, koks esi ,,šventas”, ir gali tapti pasaulio teisėju, didesniu už patį Dievą. Visiškai pamiršęs Dievo priesaką ,,Neteiskite, ir nebūsite teisiami”, gali diena iš dienos putoti pykčiu ant visų ir ant visko. Priežastis nesvarbu, svarbu tik tavo didenybės teisė į pyktį ir smerkimą. Bet ar tikrai turi tokią teisę? Protingi žmonės sako: ,,Vienam Dievas nueidamas, kitam pareidamas”. Esi jau, atrodo, garbingo amžiaus, o tiek mažai išminties. Taip, homoseksualumas yra lengvesnio pobūdžio sutrikimas, o norus gali valdyti visi, ir sveiki, ir nelabai. O ką pasakytum, jeigu tavo anūkas ar proanūkis užsigimtų hermafroditu (jeigu turėtų ir vyro, ir moters lytinius organus, jeigu kartais nežinai)? Irgi pyktum ir prakeiktum? O gal bent tada susimąstytum ir apie savo pačios nuodėmes? Iš kur traukei, kad aš propaguoju kažkokias laisves, kad medžioju sorošinius trupinius? Vieninteliai mano trupiniai - sunkiai uždirbta pensija, kurios irgi gaunu mažiau negu turėčiau per visokius tokius ,,katalikus” kaip Dagys. Mat, teko ,,laimė” gimti sovietmečiu ir ,,dirbti okupantui”, anot Dagio, nors ir okupantų, ir neokupantų laikais dirbau tą patį darbą ir net toje pačioje darbovietėje. Bet tiek to, nepykstu, ir ne apie tai kalba. Bet mąstau štai kaip: turbūt šie sunkūs (moraline prasme) laikai Lietuvai už bausmę - kad niekaip neišmokstame vienas kito mylėti, gerbti, vertinti, kad save ir savo reikalus visuomet keliame aukščiau už kitų ir aukščiau už visos tautos. Kad net nesistengiame išklausyti, ką kitas žmogus iš tikrųjų sako, bet teisiame pagal išankstines nuostatas. O kur himno žodžiai ,,vienybė težydi”? Į šiukšlyną? Kol būsim tokie, kokie esam, ir toliau degraduosim, nes negausim Dievo palaikymo. Pagalvok, ar bent kuo nors skiriesi nuo tokio personažo kaip ,,prašalietis”? Rodos, nelabai. Tik žodžiai skirtingi, bet dvasinis supuvimas toks pat. Jei būtum iš tikrųjų tikinti, o ne tik į bažnyčią vaikštanti, tai suvoktum, kad visi esame tarsi ,,Dievo pilve”, kad viskas aplinkui yra Dievas, kad visi per JĮ esame labai glaudžiai susiję, ir tik Dievas sprendžia, kuris iš mūsų labiau nusikaltęs, ir dar, aišku, sąžinė, jeigu tokią turime. Tikroji bedievystė ir yra ta begalinė puikybė, dėl kurios viską sau leidžiame. Nes Dievas yra Meilė. Tik vėl nepulk aiškinti, kad dabar propaguoju kokią nors kūnišką meilę. Nes Dievas yra ne tik materija. Tas žmogus, kurį užsipuolei, tą supranta, o tu ne…

>2021-02-26 12:56       2021-02-26 13:54

Dėl viešo atviravimo.Pradžioje,ankstyvaisiais amžiais katalikų(visuotinėje)bažnyčioje būdavo vieša išpažintis.Žmonės susirinkdavo į bažnyčią ir prie visų išpažindavo sunkias nuodėmes;  paleistuvystės,žmogžudystės ar kitas,pvz už padarytą  abortą reikėdavo atgailauti dešimt metų.Ankstyvieji krikščionys rimtai žiūrėjo į nuodėmę,o ir aplinkiniai, tų senų laikų ir pagoniškų  tautų žmonės matydami ,tokį tikėjimą į Jėzaus sekėjus žiūrėdavo su pagarba,nes tais žiauriais laikais už savo tikėjimą tikintieji ne retai ir mirdavo kankinio mirtimi,o ir dabar yra žudomi nekrikščioniškuose kraštuose.Aišku kažin ar šiuo laiku kas beateitų į bažnyčią jei būtų vieša nuodėmių  išpažintis ,o ką jau kalbėti jei reikėtų mirti už tikėjimą.Tik įsivaizduokite,kokį  konservatorių bažnyčioje atvirai prie visų sakantį,:”ėmiau pinigus iš užsienio   lgbtq fondų propagandos sklaidai ar Seime balsavau už vienalytes “santuokas”:).Gal tokia atvira visuotinė išpažintis parodytų mūsų tikrajį veidą,nuodėmingumą,nes dabar matosi aplinkui daug tiesą sakančių  “šventųjų” visuomenėje ,bažnyčiose ir politikoje

2021-ais       2021-02-26 13:29

lietuviai susidūrė su homoseksualumu.

Nelengva,bet verta       2021-02-26 12:57

Visas “sveikasis” vakarų pasaulis yra praradęs moralinius orientyrus,paskendęs nuodėmėje.Daugiau,kaip 1/3 visos internetinės paieškos susiveda į pornografiją.Taigi tas visas lgbt darinys jau tik,kaip pasekmė ir paskutinis ženklas ant sergančio ir nykstančio vakarų  visuomenės kūno.Nežinia kas tai būtų,bet jau reikia kokio tai pasaulinio sukrėtimo ,nes jau viskas tiek apsalo,žmonės tiek išpuiko,kad jų nedorybės jau dangų siekia.O žmonės tiek neturintys to potraukio ar turintys,jei jie deda pastangas ir laikosi   Dievo bažnyčios skelbiamų moralinių normų yra verti pagarbos ir pagalbos.Nes demonai kiekvienam turi “dovanėlių” pagal atitinkamas mūsų silpnybes.

Birutei       2021-02-26 12:56

„Labai protingas sis Zmogus, pritariu ir nesmerkiu jo,kaip ir a.a Zilinsko.“
Sutinku su tuo, kad jis dėl savo ydos tikrai nenusipelno pasmerkimo, nes visi esame kažkiek nuodėmingi tik kitokiais būdais. Tačiau kyla klausimas, kodėl viešai atvirauti, kad jis kartais pasiduodantis gėdingam ir nenormaliam elgesiui…

Žodžio laisvė...       2021-02-26 12:47

>Žodžio…Neknisk proto.Kada paskutinį kartą buvai bažnyčioje?Kad esi pažeistos moralės subjektas ,kad bandai man primesti tai,kuo aš niekada nebuvau ir nesiruošiu
būti.Aiškintojas…Pats tapk tikru ir protingu pilnaverčiu visuomenės nariu,o ne
sorošinių trupinių lesiotoju.Man nei konserv.,nei visokių laisvių propaguotojai yra
šlykštūs padarai,kuriems valstybės lovys yra pats mieliausias daiktas pasaulyje.

> Žodžio laisvei       2021-02-26 12:16

Kai galingas pasaulinis LGBT klanas bando priversti Lietuvą ratifikuoti visokias Stambulo konvencijas, gėjų poras prilyginti bažnyčioje susituokusioms šeimoms, kai vaikams nuo darželio siekiama pradėti aiškinti, kokia puiki yra homoseksuali meilė, o iš tam besipriešinančių tėvų tiesiog atiminėti vaikus, kai kompleksuoti paaugliai skatinami keisti lytį net iki chirurginių operacijų, kai net dalis kunigų užsiiminėja bala žino kuo, tokie kitaip mąstantys žmonės yra aukso vertės. O kad D. Petkus kalbina tokius žmones - tai jam tik pagyrimas. O jūs ir toliau galite su meile balsuoti už apsimetėlius markso-konservatorius ir jų brolius dvynius iš KGB-laisvės partijos, bet nepamirškit, kad ir jūs kada nors turėsit atsakyti prieš Dievą už tą savo savanorišką aklumą ir nemeilę savo tautai. Melskitės, kad pasaulį pradėtumėt matyti neiškreiptą, nes tai irgi apsėdimas.

> lin       2021-02-26 11:55

Įmanoma, kad yra taip, kaip sakote. Tiesiog susiformavo galingas egregoras ir užvaldo vis didesnio žmonių skaičiaus sąmonę ir pasąmonę. O kitas galingas egregoras verčia kariauti ,,kryžiaus karus” visų su visais. Tačiau jeigu 1 procentas tokių užvaldytų žmonių sustotų ir pasakytų ,,ne”, tie egregorai pradėtų silpti ir kada nors išnyktų. O kam naudinga, kad žmonės skaldytųsi į vis mažesnes grupeles ir be perstojo vieni su kitais kariautų? Kas mąsto, tas supranta.

Žodžio laisve,       2021-02-26 11:48

ar Simonko ir Raskevičius tau mielesni?

Žodžio laisvė...       2021-02-26 11:18

Lietuvos priešai įvairiais būdais bando priešinti Lietuvos visuomenę.Tam yra panau-
dojami ir moraliniai,dvasiniai ir fiziniai iškrypėliai.Jie lenda per visas infor-
mavimo priemones,t.t. Tiesos.lt.Pažiūrėkit į šitą personą.Tai,tikriausiai,moterų negeidžiama ir dėl to ieško būdo į save atkreipti dėmesį.Turi daiktelį,o kaip ir kur jį panaudoti neranda galimybių.Kad varlikę užsidėjo,bet proto dėl to nepadaugėjo.
Petkau,ar svarbesnio klausimo Lietuvoje nesurandi ir įdomesnio pašnekovo neįstengi pasigauti???

lin       2021-02-26 9:51

Tai yra dvasinis apsedimas. Zmonems kurie netiki Dievu sunku tai suprasti, nes neraukia dvasiniu reikalu. Reikia islaisvinimo. Esu macius video kaip zmones yra islaisvinami is homoseksualumo dvasios.

Būtų gaila,        2021-02-25 23:36

jei atviras ir sąžiningas žmogus, pasibjaurėjęs kai kurių ,,dvasininkų” (jų  kartais ir šiame portale matome) moraliniu išsigimimu, nusiviltų ir pačia Dievo idėja. Belieka palinkėti sėkmės ir ištvermės, o jeigu ką, prisiminti, kad visi raktai į Tiesą slypi žmogaus širdyje. Kai žmogus ieško Tiesos, anksčiau ar vėliau gauna ir nuorodas, kur ir kaip tos Tiesos ieškoti.

> 22:15       2021-02-25 23:27

Taip, greičiausiai. Tik viena ,,dviveidžio Jano” pusė retkarčiais medžioja mistinius langų majorus, o kita (17:50) be skrupulų atskleidžia savo ,,dvasinį” (analinį) veidelį.

Išsidavęs kaip prokremliškas Prašalietis        2021-02-25 22:15

niekuomet nepasižymėjo mąstymo nuoseklumu. Gi dabar, kuo toliau, tuo labiau, net su užuojauta stebiu, kaip sparčiai degraduoja, isteriškai puldinėdamas lietuvius ir jų patriotizmą. Ir jam visai nesvarbu, kokia straipsnio ar pokalbio tema. Vien ko buvo vertas lietuvių unikalaus patriotizmo liudijimas – partizaninio pasipriešinimo sovietų okupantams Lietuvoje mastas, niekur ir niekada neregėtas Europoje! 
Beje, panašiai elgiasi ir Dzeikas. Manau, kad tai vienas ir tas pats kietasprandės tautos prokremliškas personažas, čia įmestas įtakos agentėlis.

Al. Dzeikui       2021-02-25 20:28

,,Homoseksualizmo sklaida , pagal ju agentu veiksmu pobudi labai panasus i bolshevikus.” Jis ne panašus, o yra sudėtinė komunizmo dalis. Tik panaudojama tikslingai, pagal reikalą.

Prašalietis       2021-02-25 17:50

Prašalieti,      2021-02-25 16:02
Homikų bičiuli, “būk geras”, nepamiršk savų kompanijoje gerai vazeliniu pasitepti tą vietą, kuria galvoji, nes, nepakankamai išsiblizginęs vazelinu, “patriotinio” akto metu bliausi kaip vieniu metų bliauna iš džiaugsmo dešimt homoseksualinių ožių choras…

Prašalieti,        2021-02-25 16:02

negerk pilstuko, o tai per bortą iškrisi.

Prašalietis       2021-02-25 14:38

Kol kas nelabai gausūs pagal europines"mierkas” vakarietiškai “besicivilizuojančio” lansberginio durnių laivo išangių tratintojai matomai tol save afišuos, kol išlikę adekvatūs tautiečiai ne tik juos pamatę, bet net ir atlikdami gamtinius reikalus tualete vien tik prisiminę , kad tokie save reklamuojantys “tautiniai” apskretėliai egzistuoja, pradės ir vemti….

nuomone       2021-02-25 14:26

labai gera,informatyvi laida,bravo

Birute       2021-02-25 14:20

Labai protingas sis Zmogus,pritariu ir nesmerkiu jo,kaip ir a.a Zilinsko.

Dzeikas       2021-02-25 13:44

Homoseksualistu(kai kuriu) priestaravimai LGBT tapatinami su darbininku ar samdomu darbuotuoju priestaravimams komunistams. Tokie iskart apsaukiami isdavikais , savanaudziais kolaborantais (paieskomi slykstesni zodziai, zr. bolsheviku leksikona “oportunistai” , “isverstakailiai”, “samdomos burzuazijos mergses”). Visas problemos   buvo siulomos spresti naikinant burzuazija t.y. zmones kurie moka sutelkt verte ir pavarst ja kapitalu, t.y. dauginti verte. Cia bolshevikiniai propogandistai pakeldavo pirsta ir detalizuodavo , girdi kaip klase, kaip klase, girdi ne fiziskai. Na kaip realybeje budavo burzuazijos “kaip klases” manau visi gerai atsimenam.
Geriausiai save isreiskia socialdemokratine ideja JAV, kur profsajungos neretai susitardavo su imoniu vadovais (t.y. darbo atstovai susitardavo su kapitalo atstovais), pvz. imones vadovas prasydavo profsajungos vadovun sutikti su atlyginimu mazinimu laikinu, kartais netgi skolon. Kriziu metu , kai alternatyva budavo imones bankrotas(o tada ses i minusa visi, tiek darbuotuojai, tiek kaiptalas) ir esant palankiems subjektyviems veiksniams - profsajungos vadovai ir imones vadovai pasitikedavo vienas kitu , daugeliu atveju pakakdavo sukirtimo rankomis. Tai stai, bolshevikai tokius darbininku vadovus vadindavo ,poeto Majakovskio zodziais “Hompersas - skyle pridengta doleriuku”.
Nenustebsiu jeigu tokie zmones sergantys homoseksualizmu nepritariantys LGBT bus pastaruju pjudomi arsiau negu visokie grazuliai siekiantys daugiau skandalo , negu realaus rezultatu.
Beje, paskaitykite “Komunistu partijos manifesta” ten seksualines revoliucijos idejos keliamos ant sakiu ar ne arsiau negu ekonominiai klausimai. Net sunku suprast apie ka ten rasoma, apie ekonominius ar seksualines terapijos dalykus.
Tikiu, kad anksciau ar veliau LGBT padugnes bandantys griaut seima bus pasmerkti kaip ir bolshevikai. Homoseksualizmo sklaida , pagal ju agentu veiksmu pobudi labai panasus i bolshevikus.


Rekomenduojame

Vytautas Budnikas. Ar mūsų Konstitucija yra neutrali idiotiškoms permainoms?

Ramūnas Aušrotas. Konstitucinės tėvų teisės interpretuojamos kuo siauriau, valstybės – kuo plačiau

Jurgos Lago ir Vido Rachlevičiaus pokalbis: Lietuva yra pasmerkta, nes valdžia nežino, kur veda, o mes nežinome, kur einame

Alvydas Jokubaitis: „Liberali demokratinė visuomenė trumpam pasitraukė į šalį“

Vytautas Sinica. Ar Genocido centro direktorių vertę politikai gali įsipareigoti, kad 1941 m. rezistencijos istorija nebus perrašoma? jos bus mokoma?

Valdo Vasiliausko replika. Šventos ateistinės Velykos?

Kardinolas Sigitas Tamkevičius: bijau, kad Bažnyčia liks vienintele institucija, kuri gins demokratiją

Geroji Naujiena: Kristus tikrai prisikėlė! Sveikiname sulaukus Šventų Velykų

Ado Jakubausko spaudos konferencija: Buvau atleistas, nes atsisakiau pasiduoti politiniam spaudimui iš anksto pasmerkti Birželio sukilimo dalyvius

Nida Vasiliauskaitė. Sako, į mūsų tolimus ramius kraštus atėjo maras. Laimei, bus naujų Mokslo dovanų

Šv. Augustino homilija apie Kristaus prisikėlimą

Didžiojo Šeštadienio Geroji Naujiena. Tuščio kapo žinia

Andrejus Gaidamavičius kviečia jungtis prie Nacionalinio miškų susitarimo: Nestovėk po medžiu – stok už medį!

Rasa Čepaitienė. Velykos 2021

Vitalijus Balkus „Iš savo varpinės“: DELFI panikuoja – propaganda jau neveikia

Nuo bačkos. Radvilė Morkūnaitė-Mikulėnienė, Arvydas Anušauskas: paaiškinimas partiečiams, kodėl susidorota su prof. Adu Jakubausku

Mini serialas „Tiesa apie vakcinas“: pirmosios serijos pirmoji dalis

Nuo bačkos. Kubilius Rachlevičiui: konservatoriai kaip „ėjo į Vakarus“, taip ir toliau eis

Didžiojo Penktadienio Geroji Naujiena: „Atlikta!“ (Jn 19, 30)

Šv. Juozapo vyrų judėjimas kviečia šį šeštadienį rinktis Aušros Vartuose melstis rožinį vyrų intencijomis: Už Kristų, už šeimas, už Lietuvą!

Seimo sprendimas neturi analogų Lietuvoje, o galbūt ir visame pasaulyje. Visa Ado Jakubausko kalba Seimo tribūnoje

Vinco Kubiliaus reportažas iš mitingo, surengto šalia parlamento prof. Adui Jakubauskui palaikyti

TAUTŲ KIEMO diskusijų erdvė: Klestinčią valstybę kurti ant dorybės pamato: misija (ne)įmanoma?

Nida Vasiliauskaitė. Uždažyti vėliavą

Geroji Didžiojo Ketvirtadienio Naujiena: Jis parodė mums savo meilę iki galo

Nuo bačkos. Aušra Maldeikienė: „Na, šiaip jau mes Lietuvai neturėtume dirbti. Mes dirbam Europai“

Povilas Girdenis: Sveikinu su naujosios vargo mokyklos metinėmis!

Prof. Ado Jakubausko atsakymai į jam mestus melagingus kaltinimus

Andrius Macas. Krikščionio laikysena Didžiąją savaitę gydytojo akimis

Vidas Rachlevičius. Politinis bankrotas per 100 dienų

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.