Povilas Urbšys. Prezidentė gins mūsų saugumą ar laisvę?

Tiesos.lt redakcija   2014 m. gegužės 27 d. 23:40

54     

    

Povilas Urbšys. Prezidentė gins mūsų saugumą ar laisvę?

Nuo seno žmogus sprendžia dilemą: kas jam svarbiau – jo laisvė ar saugumas. Pagal tai jis formavo politines ideologijas ir kūrė valstybę. Sovietinis totalitarinis režimas tarybiniams piliečiams įskiepijo į sąmonę sampratą, jog valstybės saugumas – aukščiausia vertybė. Tik besipriešinę šiai sistemai puoselėjo žmogaus teisių ir laisvių viršenybę. Už tai jie buvo žudomi, tremiami, kišami į kalėjimus, psichiatrines ligonines ar kitaip laužomi jų gyvenimai. Paradoksalu: išsivadavę iš Sovietų sąjungos atkūrėme valstybę pagal okupantų pasaulėžiūros modelį, kurioje išsaugojome tą patį valstybės saugumo viršenybės prieš piliečių teises ir laisves principą.

Praėję rinkimai dar kartą tai patvirtino. Daug buvo kalbėta apie karinį valstybės saugumą, šiek tiek – apie socialinį teisingumą ir ekonomines laisves, bet nė vienas iš dalyvavusių prezidento ir Europos Parlamento rinkimuose nesugebėjo įtikinamai paaiškinti žmonėms, kuo jiems svarbios jų teisės ir laisvės. Gal todėl, kaip 2009 metais, taip ir 2014 metais, 1,3 mln. turinčių balsavimo teisę Lietuvos piliečių liko nebylūs stebėtojai. Santykius aiškinosi tik likę 1,2 mln. rinkėjų, iš kurių 700 tūkst. ir išrinko Lietuvai prezidentę.

Dalia Grybauskaitė pareiškė, jog tai – istorinė pergalė. Žinome, prie nedalyvavusių rinkimuose pridėjus balsavusius „prieš“, išeitų, jog 700 tūkst. nulėmė likusių 1,8 milijono Lietuvos žmonių gyvenimus. Tokia jau demokratijos kaina. Be to, Zigmantas Balčytis Putino grimasos fone atrodė nedrąsiai ir silpnai, anot vienos pilietės, kaip žmogus, bandantis išsemti jūrą. Andrius Kubilius suskubo pareikšti, jog Lietuvos prezidento rinkimuose pralaimėjo Kremliaus ir Putino režimas. Prezidentė Dalia Grybauskaitė paantrino: „Šie rinkimai parodė, kad sąžiningi žmonės atsparūs provokacijoms, intrigoms ir purvo lavinoms“. Suprask – 1,8 mln. Lietuvos rinkėjų, nedalyvavusių ar balsavusių prieš D. Grybauskaitę, yra Kremliaus ir Putino penktoji kolona, arba neatsparūs ir nelabai sąžiningi. Belieka juos surūšiuoti ir vardan valstybės gerovės ir saugumo politiškai utilizuoti.

Nemanau, jog tie, kurie rinko Dalią Grybauskaitę, rinko prezidentę sau. Jie rinko prezidentę Lietuvai – ne tam, kad kitaip manantys būtų paniekinti ar persekiojami, bet kad padėtų valdžiai išgirsti ir suprasti visus. Lietuva per maža, jog ją galėtume dalyti į Lietuvos Dalią ir ne. Juolab išorės priešo akivaizdoje. Atvirkščiai – ir prezidentei, ir visiems mums svarbu suvokti, kad tik laisvas žmogus, atsakingai veikdamas, gali sukurti laisvą valstybę ir tik laisva pilietinė Tauta yra esminis vakarietiškos valstybės saugumo garantas. Ir tik dėl tokios laisvės įtvirtinimo verta aukoti savo asmeninį saugumą, net tada, kai viltis tampa neregima.

P.S. Tiesos.lt siūlo skaitytojams remtis Lietuvos Katalikų Bažnyčios Kronikos platintojų patirtimi: Perskaitęs nusiųsk nuorodą kitam

  • Google+

Parašyk komentarą 

Vardas
Tiesos.lt primena, kad už komentaro turinį atsako autorius, ir pasilieka teisę šalinti su straipsnio tema nesusijusius, asmens orumą žeminančius, apmokėtus ir propagandinius komentarus.                   
Kraunami komentarai...

Komentarai

to to        2014-05-30 16:38

kad būtų duonos gal pirma reik susitvarkyti su tais, kurie kitus apvaginėja. O kiek mafijos buvo prisiveisę iki Grybauskaitės? Yra tokia matematikos taisyklė - sėdynių kaitaliojmas padėties nepakeičia. Galvos geros reik. O Prezidentė tokią turi.

To je, je        2014-05-30 5:13

Na, kam įdomios senos paklodės, kurias skleidi antrus metus?

To to urbšy 2014-05-30 0:13        2014-05-30 5:12

Prezidentė laimėjo rinkimus surinkusi 27% Lietuvos rinkėjų balsų. Nereikia klaidinti tautos. Viso Lietuvoje apie 2,5 milijono rinkėjų, o už prezidentę prabalsavo apie 700 tūkstančių.

to Juozas Vasiliauskas        2014-05-29 23:26

Urbšys išrinktas Vakarinėje apygardoje. Rožynas į šią apygardą neįeina. Balsavimo rezultatus reikėtų pasitikslinti VRK puslapyje. Jei liks laiko paskaitykite: Broniaus MATELIO str.- N.Puteikio fenomeną sukūrė P.Urbšys? http://panskliautas.lt/n-puteikio-fenomena-sukure-p-urbsys

to urbšy        2014-05-29 23:13

Spaudos konferencijos pradžioje D.Grybauskaitė, sekmadienį rinkimuose surinkusi 59 proc. balsų, dar kartą padėkojo Lietuvos žmonėms.

Ji pasidžiaugė sekmadienį įvykusiais rinkimais, o Europos Parlamento rinkimų, kuriuose triumfavo dešinieji, rezultatus pavadino „visai neblogais“.

„Šie rinkimai parodė, kad sąžiningi Lietuvos žmonės yra atsparūs provokacijoms ir purvo pylimams. Tai rodo visų mūsų žmonių išaugusį brandumą, kad mūsų politinė kultūra taip pat keičiasi, kad rinkimų rezultatus pradėjo lemti ne pinigai, ne reklama, o nuoseklus darbas ir žmonių pasitikėjimas. Vadinasi, Lietuva auga ir skaidrėja“, - sakė šalies vadovė.

Martynas Čerkauskas, BNS 2014-05-26 11:48

To je, je       2014-05-29 16:37

Kuo greičiau nustums, tuo geriau, nes apie Lietuvą nerašoma ir nesakoma, o kokį kelią pasirinks kitos valstybės mums dzin smile
Lietuva nuo gero gyvenimo išsivaikšto, o senoliai maitinasi kruopomis iš maisto banko. Tiek žinių ponia. Lozungais sotus nebūsi, vaikai prašo duonos, o ne nemokamų prezervatyvų ar chemijos(tablečių).Kur gali išvykti, jei didžioji dauguma už mėnesio atlygį gauna 840lt.,ką gali sau leisti ? Nieko, egzistuoji ir tiek-nuo algos iki algos. Neerzinkite prašau mūsų savo perspausdintais lozungais kaip iš Kremliaus suvažiavimų...

je je        2014-05-29 13:37

nesunku atspėti, kad ir šis straipsnis greit bus nustumtas iš akiračio. smile

je je        2014-05-29 13:35

ogi pabandykit surasti šią Prezidentės ir Saakašvilio kalbą mūsų “nepriklausomoje, laisvoje ir tiesos ieškančioje žiniasklaidoje. Garantuotai nerasite. Ji buvo pusvalandžiui pasirodžiusi Delfyje ir kaip mat dingo. Spėjau nusikopijuoti.

O tuo tarpu, kuomet Prezidentė Grybauskaitė sakė šią kalbą, kai kurios jėgos organizavo Garliavos šturmą su antiteroristine brigada ir visa žiniasklaida buvo kaip mat nukreipta tik į tą įvykį. Po to NVO Garliavos judėjimą pasistengė nukreip prieš pačią Prezidentę. Štai kaip viskas vykta Melo imperijos padaliniuose.

urbšy       2014-05-29 13:27

kodėl primeti Prezidentei tai, ko ji nepasakė, pagal savo bukai primityvų, o gal užsakytą supratimą? Praleidai progą patylėti? O gal privalėjai atidirbti ir suregzti straipsniuką?

visa Prezidentės kalba JTII d.       2014-05-29 13:25

Deja, bet galios žaidimų vis dar pasitaiko.
   Norėčiau pasidalyti su Jumis savo šalies ir savo regiono patirtimi.
   Baltijos šalys per pastaruosius du dešimtmečius stipriai transformavosi.
   Sunkios ir skausmingos ekonominės, politinės ir visuomeninės reformos leido užsitikrinti ekonominį augimą, visuomenės gerovę ir politinį stabilumą.
   Prieš du dešimtmečius su tarptautinės bendruomenės pagalba, patarimais ir patirtimi savo valstybingumą atkūrusios mūsų šalys šiandien jau pačios yra donorės. Jos turi sukaupusios milžinišką patirtį, kuria gali pasidalyti su visais, išgyvenančiais panašią transformaciją.
   Vidinis pasiryžimas ir bendras sutarimas yra svarbu. Tačiau palanki išorinė aplinka, tarptautinės bendruomenės parama taip pat būtina. Ypač nedidelėms šalims, priklausomoms nuo prekybos, transporto ar energetinių ryšių su didesniais žaidėjais.
   Po dviejų mėnesių Vilniuje kelios Rytų Europos šalys planuoja įtvirtinti savo pasiryžimą užbaigti skausmingas, bet būtinas reformas, kurios reikalingos jų ekonominiam augimui, politiniam stabilumui ir visuomenės darnai užtikrinti.
   Tos šalys ilgus metus sunkiai siekė vidinio sutarimo dėl reformų, jų krypties ir masto. Jos mokėsi iš savo klaidų, mobilizavo vidinius išteklius kurdamos savo ateitį.
   Jos pasirinko kurti modernią XXI amžiaus valstybę - atvirą, skaidrią, siekiančią konstruktyvaus bendradarbiavimo, o ne dominavimo.
   Šioms valstybėms nebuvo lengva apsispręsti dėl raidos kelio.
   Tačiau jų pasirinkimas būtų buvęs daug lengvesnis, jei visi, kurie galėjo prisidėti prie jų laisvo pasirinkimo sustiprinimo, būtų darę tai gera valia ir skatindami.
   Tačiau jos susidūrė su prekybos apribojimais, prekėms taikomais draudimais, manipuliavimu energetinių išteklių kainomis, spaudimu ir atviru žeminimu informacinėje erdvėje.
   Ir Rytų Europos valstybės tokios ne vienintelės. Net Lietuva, kuri šiandien pirmininkauja ES Tarybai ir jau yra sėkmingai įtvirtinusi savo pasirinkimą, patiria nemažesnį spaudimą.
   Kliūtys pasienyje žmonėms keliauti, nemotyvuoti trukdymai gabenti krovinius, „pieno karas” - tik keli šios minutės pavyzdžiai.
   O juk labai sunku rinktis, kai už savo laisvą pasirinkimą sulauki ne palaikymo ir patarimų, o grasinimų pakelti dujų kainas arba sustabdyti prekybą.
   Esant tokiam spaudimui, sunku vykdyti reformas, kurios įgalina visuomenės narius ir atveria jiems galimybes dalyvauti valstybės kūrime.
   Vystymosi darbotvarkė po 2015 metų turi numatyti instrumentus įgalinti visus vystymosi siekiančiuosius daryti tai laisva valia ir atsižvelgiant į savo poreikius. Čia nebeturi likti vietos prievartiniams pasirinkimams, grasinimams ir jėgos demonstravimui.
   Tarptautinė bendruomenė, ypač Jungtinės Tautos, turėtų paremti tokį apsisprendimą.

visa Prezidentės kalba JT       2014-05-29 13:24

Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės kalba Jungtinėse Tautose
Gerbiamasis Pirmininke, Ponai ir ponios,
     po dvejų metų baigsis Tūkstantmečio vystymosi tikslų įgyvendinimo terminas. Jau šiandien turime įvertinti tai, ką pavyko pasiekti, ir nubrėžti gaires tolesniam darbui.
   Vystymasis - globalus uždavinys, ir kiekvieno mūsų indėlis, patirtis bei išmoktos pamokos yra svarbios.
   Dalydamiesi patirtimi, mes sudarome sąlygas mokytis vieniems iš kitų, ne vien tik iš savo klaidų.
   Šiandieniniame pasaulyje visos šalys turi teisę, nepažeisdamos kitų teisių  ir garantuodamos žmogaus teises ir laisves, rinktis tą kelią, kuris geriausiai atitinka jų patirtį, kultūrą ir poreikius.
   Tarptautinės bendruomenės uždavinys - prisidėti prie tokio pasirinkimo, kuris remiasi atsakomybės ir įgalinimo principais, tinkamo įgyvendinimo.
   Vystymasis neturi būti primetamas, vystymasis turi būti skatinamas. Ir tai nėra vien tik vystymosi klausimas.
    Tai yra bendras laisvo pasirinkimo, demokratijos ir pamatinių žmogaus teisių klausimas. Tai - raktas į Tūkstantmečio vystymosi tikslų ir Vystymosi darbotvarkės po 2015 metų įgyvendinimo sėkmę.
   Nors gyvename XXI amžiuje, vis dar atsiranda norinčiųjų primesti vieną ar kitą raidos kelią, taikant ekonominį, energetinį ar kibernetinį spaudimą, teikiant iškreiptą informaciją ar grasinant.
   Sutinku, kad visuotinai sutartos sankcijos yra ženklas tiems, kas vietoj darbo vietų kuria ginklus. Kas pamina žmogaus teises ir kas valstybės išteklius naudoja individualiems, o ne visuomenės interesams tenkinti.
   Tačiau ekonominio, energetinio ar informacinio spaudimo priemonių naudojimas savo galiai demonstruoti ir įtakos zonoms įtvirtinti yra nepateisinamas.
   XXI amžius turi būti solidarumo, lygybės ir tvaraus vystymosi amžius. Tai neturi būti galios demonstravimo, nulinės sumos ir buferinių zonų kūrimo amžius. Tie laikai jau baigėsi. Ir bet kokie bandymai sugrąžinti į tuos laikus vertintini tik kaip kliūtis šiandieninio pasaulio raidai.

prisiminkim ir SAAKAŠVILIO pranašystes JT:       2014-05-29 13:20

Gruzijos sėkmingų reformų patirtis ir veiksnios valstybės sukūrimas buvo traktuojami kaip virusas, kuriuo gali apsikrėsti visa posovietinė erdvė ir kurį reikia sunaikinti bet kokia kaina. Štai kodėl Gruzijos tautai nuo 2006 m. teko iškęsti embargą, užpuolimą, karą ir okupaciją.
Pastangos nustumti atgal visą NATO ir ES pažangą, pasiektą mūsų regione – pažangą, grįsta žmonių valia –vis didėja. Šių pastangų vardas – Eurazijos Sąjunga. Eurazijos Sąjunga kuriama kaip alternatyva ES ir yra prezidento Vladimiro Putino vaizduojama kaip svarbiausias jo prezidentavimo projektas.
Kadangi europinė ir euroatlantinė integracija atima daugybę laiko ir reikalauja labai didelių pastangų; kadangi pasitaiko momentų, kai gali imti galvoti besivaikąs miražo; kadangi grėsmės – tokios rimtos, spaudimas – toks tiesmukas, o pažadai – tokie tolimi, dalis žmonių mūsų regione gali nebeatlaikyti nuovargio ir galiausiai paklausti savęs: o kodėl gi ne?..
Vis dėlto Rytų Europos tautų apsisprendimas yra toks akivaizdus, kad Kremliaus strategai (jie save vadina politikos technologais) nusprendė neigti tiesą ir skleisti savo melą Ukrainoje, Gruzijoje, Moldovoje ir daugelyje kitų šalių.
Jų ruporai – sąmonina ir nesąmoninga penktoji kolona minėtose šalyse – tapatina Europos Sąjungą su šeimos vertybių griovimu, nacionalinių tradicijų nykimu ir gėjų bei lesbiečių propagavimu.
Kada ir kaip būtų keista, savo valstybių sostinėse mes girdime tą pačią bjaurią muziką, kuri pirmiausiai sugrojama Maskvoje – kad mūsų tradicijos žlunga dėl Vakarų įtakos, kad krikščioniškas šventes pakeis gėjų pasididžiavimo įvykiai, o bažnyčias išstums daugiakultūriniai disneilendai, ir kad visa tai kelia grėsmę stačiatikiams.
Ir galiausiai – štai ir sulaukėme – girdime kalbant, kad ir mes, ir mūsų buvę šeimininkai turime daug bendra – gerbiame padorumą ir tradicijas. Nejau esame tokie naivūs, kad tikėsime šiomis melagystėmis, dėl kurių iš mūsų grobia suverenumą?
Kai klausomės rusų imperialistų atliekamos veidmainiškos dainelės apie stačiatikių brolybę, ar neturėtume įsiklausyti į nužudytojo Kijevo patriarcho Kipriano balsą arba prisiminti Gruzijos patriarchą Ambrosijų Chelają, kuris buvo kankinamas ištisas dienas ir savaites vien už tai, kad kreipėsi į Ženevos konferencijos dalyvius dėl Rusijos įsiveržimo į jo valstybę? Ar jau tiek apkurtome, kad negirdime nužudytų šventikų balso? Nejau esame tiek neišprusę, kad nebepamename tų, kurie perdažė mūsų cerkves ir nutrynė mūsų šventus paveikslus? Ir nejau esame tokie akli, kad nematome, kaip mūsų cerkvės griaunamos okupuotose teritorijose?
Turime žinoti savo istoriją. Ji mus moko, kad tolerancija mūsų regione yra suvereniteto pagrindas. Tuo metu Eurazijos Sąjunga statoma ant kitokių pamatų. Ją valdo senosios KGB struktūros, jos tikslas – senosios imperijos atkūrimas.
Tačiau po kelerių metų Vladimiras Putinas apleis Kremlių iš išnyks iš Rusijos politikos. Rusai ji pamirš kaip praėjusių laikų – imperijos, korupcijos ir priespaudos laikų – vaiduoklį.“

prisiminkim ir SAAKAŠVILIO pranašystes JT:       2014-05-29 13:19

Kalbėdamas Jungtinių Tautų (JTO) Generalinėje asamblėjoje, kadenciją baigiantis Gruzijos prezidentas Michailas Saakašvilis aštriai sukritikavo Kremliaus politiką, o posėdyje dalyvavę rusų diplomatai, reaguodami į prezidento žodžius, demonstratyviai išėjo iš salės, praneša radijo stotis „Echo Moskvy“.
Rusijos atstovas JTO Vitalijus Čiurkinas pavadino M. Saakašvilio kalbą „rusofobiško pobūdžio kliedesių rinkiniu“, pridurdamas, kad Gruzijos prezidento psichikos būklę turėtų vertinti profesionalai. LRT.lt skelbia prezidento M. Saakašvilio kalbos ištraukas:
„Rytų Europos šalys, siekiančios prisijungti prie vieningos laisvų ir demokratinių tautų europinės šeimos, nuolat patiria spaudimą ir grasinimus
Armėnija – įsprausta į kampą, Moldova patiria blokadą, Ukraina – puolama, Azerbaidžanas susiduria su ypatingu spaudimu, o Gruzija – okupuota…

Kodėl?
Nes Senoji imperija stengiasi atkurti savo senąsias sienas. Ir žodis „sienos“ šiuo atveju net nėra tinkamas, nes imperija – Rusijos imperija, Sovietų Sąjunga, Rusijos Federacija ar Eurazijos Sąjunga – niekad neturėjo sienų: turėjo tik paribius.
Šiandien kalbu jums tų paribių vardu.
Kitaip nei dauguma valstybių, Rusijos Federacija nėra suinteresuota, kad ją suptų stabilios valstybės.
Kremlius siekia, kad kaimyninėse šalyse nuolat būtų suirutės. Jis atmeta pačią mintį apie stiprias Gruzijos, Ukrainos, Moldovos vyriausybės, net jei tos vyriausybės stengiasi būti geranoriškos Kremliaus interesų atžvilgiu.
Kaip manote – ar Vladimiras Putinas tikrai nori, kad, tarkime, Armėnija galutinai įveiktų Azerbaidžaną? Ne. Nes tai padarytų Armėniją pernelyg stiprią ir nepriklausomą.
Manote, Maskva siekia, kad Baku nugalėtų Jerevaną? Akivaizdu, kad irgi – ne. Šiandienė Azerbaidžano modernizacija yra Rusijos valdžiai kaip nakties košmaras.
Gal manote, kad Oranžinės revoliucijos pralaimėjimas per rinkimus Ukrainoje paskatino Rusiją švelniau elgtis su šia šalimi? Atvirkščiai. Viktoro Janukovičiaus vyriausybė yra be perstojo puolama, prieš Ukrainą pradėtas prekybinis karas prieš Vilniaus viršūnių susitikimą lapkritį, ir Rusijos oficialūs pareigūnai jau atvirai kalba apie Ukrainos padalijimą.
Manote, po to, kai Tbilisyje pasikeitė valdžia, Kremlius yra pasirengęs aptarti Abchazijos ir Pietų Osetijos okupacijos panaikinimą? Nieko panašaus. Rusijos kariuomenė ir toliau aneksuoja Gruzijos teritoriją.
Vakar okupantai vėl varė Gruzijos piliečių iš jų, jų tėvų ir senelių namų ir kaimų. Vidury baltos dienos, visiškai nebaudžiami.

je je,prezidentės žodis aiškus:       2014-05-29 13:15

Prezidentė: kiekviena šalis turi pati pasirinkti savo raidos kelią
 
Ketvirtadienis, rugsėjo 26 d. (Niujorkas). Lietuvos Respublikos Prezidentė Dalia Grybauskaitė pasakė kalbą 68-uosiuose Jungtinių Tautų (JT) Generalinės Asamblėjos debatuose, kurių tema - „Vystymosi darbotvarkė po 2015 metų”. Debatuose diskutuojama apie pagalbą besivystančioms valstybėms ir problemas, su kuriomis susiduriama siekiant užtikrinti tvarų pasaulio šalių vystymąsi.
 
Valstybės vadovė pasaulio lyderiams pabrėžė, kad kiekviena šalis turi pasirinkti savąjį vystymosi kelią, ir atkreipė jų dėmesį į išorės grėsmes, su kuriomis tokios valstybės dažnai susiduria.
 
„XXI amžiuje vis dar yra norinčių primesti vieną ar kitą raidos kelią ir siekiančių priversti paklusti grasinant ir taikant ekonominį, energetinį ar kibernetinį spaudimą. Tačiau kiekviena šalis turi teisę rinktis tą kelią, kuris geriausiai atitinka jos patirtį, kultūrą ir poreikius”, - sakė šalies vadovė.
 
Prezidentė pristatė Lietuvos patirtį ir reformas, kurios valstybei padėjo užsitikrinti vieną sparčiausių ekonomikos augimų visoje ES. Tačiau net ir būdama savarankiška ir nepriklausoma, mūsų šalis susiduria su rimtomis išorės grėsmėmis. Pasak valstybės vadovės, šiandien Lietuva vėl patiria spaudimą. Kliūtys pasienyje, nemotyvuoti trukdymai gabenti krovinius ar besikartojantis „pieno karas” - tai tik keli pavyzdžiai, kaip bandoma sustabdyti mūsų valstybės raidą. Prezidentės teigimu, dabartinio spaudimo priežastis yra akivaizdi - mūsų šalis per daug savarankiška: ji pirmininkauja ES Tarybai, vystomaisiais projektais remia Rytų Europos šalis ir siūlo joms rinktis europinį demokratinį vystymosi kelią.
 
Lietuvos Prezidentė pabrėžė, kad XXI amžiuje nebeturi likti vietos prievartai, šantažui ar kitokio pobūdžio išorės spaudimui.
 
„Labai sunku rinktis, kai už savo laisvą pasirinkimą sulauki ne palaikymo ir patarimų, o grasinimų pakelti dujų kainas arba sustabdyti prekybą. Sunku vykdyti reformas, už kurias susilauki tiesioginio šantažo. Tačiau ekonominis, energetinis ar propagandinis spaudimas yra nepateisinamas savo galiai demonstruoti ir įtakos zonoms įtvirtinti”, - kalbėjo valstybės vadovė.
 
Prezidentės teigimu, XXI amžius turi tapti solidarumo, lygybės ir tvaraus vystymosi amžiumi. Galios demonstravimo ar buferinių zonų kūrimo laikas jau baigėsi, todėl bet kokie bandymai sugrįžti į tuos laikus vertintini kaip kliūtis šiandieninio pasaulio raidai ir plėtrai.

negerb. marta/taigi/conspiracy/je je/vizitoriau       2014-05-29 9:53

na, jei redakcija negerbia kitokios, nei jos peršama, nuomonės, tai turėtų keisti savo leidinio pavadinimą:)

>Senjora       2014-05-29 7:01

Tegul dabar tremtiniai ir pensininkai nedejuoja.Žinosim,ką atsakyti.

to taigai (taigi)        2014-05-28 21:27

Urbšys dirbo saugume, bet tik prie Plumpos. Komunistams persivadinusiems Lietuvos Demokratine Darbo partija 1994 m. laimėjus rinkimams išėjo iš saugumo.

Senjora       2014-05-28 19:40

Niekaip nesuprantu tų tremtinių; vežė į Sibirą gyvuliniuose vagonuose , badavo , šąlo, o kai paklausi už ką balsuosi - matė prezidente tik Grybauskaitę , komunistę, matyt visiems tremtyje buvo gerai , kad tik Ją matė Lietuvos lydere…..

taigai (taigi) "na na" 14:53       2014-05-28 16:44

negerb. marta/taigi/conspiracy/je je/vizitoriau,
tavo saugume Urbsys niekad nedirbo, STT tai ne saugumas, jefreitoriau. Plesk akirati.

to> V.V. (ne Vilūnienė)       2014-05-28 15:39

Ir tu dar tiki tokiom nesamonėm. Nei tavo Grybauskaitė ieškojo nei ieškos, kai yra “nepriklausoma” konservinė statytinė.

nustebau       2014-05-28 15:19

kad portale tiesos ,tiek daug konservu,jie dabar visur lenda ir garbina Dalia,gal reiktu palaukti jos nauju darbu ir po 100dienu padiskutuoti,mano nuomone

V.V. (ne Vilūnienė)       2014-05-28 14:57

tai, kad pirmosios kadencijos metu D.Grybauskaitei nepavyko deramai reformuoti nei prokuratūros, nei teismų, nei saugumo departamento, - nieko nuostabaus. Tik naivuolis gali manyti, jog kardinalias ir tuo pačiu protingas reformas tokiose srityse kaip teisėsauga ir slaptosios tarnybos įmanoma įgyvendinti per keletą metų, tarsi pasakose. Tačiau nejaugi nematyti, jog jau ir pirmosios kadencijos metu D.Grybauskaitė intesyviai ieškojo būdų, kaip lietuviškąją Temidę būtų įmanoma padaryti teisingesne, padoresne, skaidresne?

Ši jos iniciatyva turėtų būti atkakliau įgyvedinama antrosios kadencijos metu. Juk antrųjų kadencijų metu demokratinių valstybių prezidentai dažnai tampa atkaklesni. Jiems jau nebėra baugu priimti nepopuliarių, bet reikalingų sprendimų, mat trečioji kadencija – neįmanoma. Todėl nebelieka priežasčių rūpintis aukštais reitingais, nebereikia pataikauti populistinėms rinkėjų užgaidoms. 

Taigi viltis, jog antrosios kadencijos metu turėsime ir principingą prisiekusiųjų teismą, ir Lietuvos saugumo reikalais rimtai susirūpinusį VSD vadovą, ir protingas reformas įdiegusį generalinį prokurorą, - reali.

paskutiniam komentarui       2014-05-28 14:54

je je visiškai tamstai pritariu.
tas ne paukštis, kuris savo lizdą teršia, o čia taip aktyviai besireiškianti Vida Vilūnienė tur būt iš kokios veterinarinės aplinkos atėjusi… nors gyvuliukai irgi moko Dievo kūrybą mylėti.

to vidai valunienei       2014-05-28 14:45

Ponia,jeigu esi issilavinusi tai kodel tokias nesamones rasineji.Issirinkusius prezidente vadini avimis.Tai gal jusu grupe priesiska Grybauskaitei reikia vadinti asilais.Apie kokius ibaugintus zmones rasai.Gal kartais sumaisei Baltarusija su Lietuva.Tai gal irodymas kad rusai puola,butu Visagino prisijungimas prie Rusijos kaip Krymo.Pastovus rypavimas apie badaujancius,nuskurdusius ir ibaugintus lietuvius tampa panasus i paranoja. Pilnos parduotuves zmoniu,vezimeliai prikrauti maisto,gatviu kavinese pilna valgytoju,eina sypsodamiesi,per sventes pilnas Vilnius laimingu zmoniu.Negeriantis,turintis proto Lietuvoje tikrai nemirs is bado.O neturtingu ir benamiu yra visame pasaulyje,iskaitant ir tokias klestincias salis kaip Amerika,Vokietija.Lietuva ne rojus zemeje taip kad nelaimeliu turim kaip ir kitos salys.Ir baikit skleisti demagogija apie nelaiminga Lietuva.Pavazinekit po pasauli,pamatysit istisus kvartalus alkanu skurdziu.

puiki pergalė        2014-05-28 14:35

Rusijai ir Lenkijai nusispjauti, kokiu tonu mes su jomis kalbėsimės. Šioms kaimynėms reikalingos ne mūsų diplomatiškos vingrybės, o ženklios nuolaidos ir atsitraukimai. Štai ir visa paslaptis. Neieškosime alternatyvų „Gazpromui“, įsileisime lenkiškus užrašus ir raides, - pakęs bet kokią mūsų kalbėsenos manierą. Net jei, vaizdžiai kalbant, derėsimės žiaumodami kramtomąją gumą, į kišenes susikišę rankas ar demonstratyviai išsidrėbę krėsle. Bet jei nekursime išskirtinių sąlygų „Gazpromui“ ir nepasiduosime gudriai maskuojamai polonizacijai, - nepadės net ir įmantriausios lietuviškos gražbylystės.

puiki pergalė        2014-05-28 14:33

D.Grybauskaitės pergalė – tai skaudus antausis tiems žurnalistams bei politikos apžvalgininkams, kurie ištisus penkerius metus kaltino Prezidentę sugadinus santykius su problematiška kaimyne Rusija ir strategine partnere Lenkija. Jeigu kalbėtume nuoširdžiai, atvirai, visus paskutiniuosius penkerius metus mes privalėjome džiaugtis, jog galų gale turime šalies vadovą, kuris nelinkęs keliaklupsčiauti nei prieš imperinių ambicijų neatsisakantį Kremlių, nei prieš Vilniaus kraštą sulenkinti trokštančią Varšuvą.

visiškai skaidriai laimėti rinkimai       2014-05-28 14:32

Prezidento rinkimai laimėti oriai, solidžiai. Nesivelta į bergždžias diskusijas su demagogais, kurie įsivaizduoja esą labai svarbūs ir reikšmingi. Nesiginčyta su triukšmingais visuomenininkais, vargu ar nuoširdžiai tikinčiais, jog atstovauja visą Lietuvą. Teismuose nesibylinėta dėl tyčinių šmeižtų ir įžeidimų. O juk akivaizdžių padorumo pažeidimų narpliojant būtent kandidatės D.Grybauskaitės biografiją viešojoje erdvėje - apstu. Iškalbinga jau vien tai, kad joks kitas kandidatas nebuvo taip kryptingai, atkakliai ir piktai puolamas, užgauliojamas, kritikuojamas.

Svarbu pabrėžti ir aplinkybę, jog rinkimus D.Grybauskaitė laimėjo „nešvaistydama milijonų“. Pagrindinis jos konkurentas rinkimams skyrė žymiai daugiau pinigų. Viešojoje erdvėje net pasirodė abejonių, ar ponas Zigmantas Balčytis neperžengė leistinos ribos, pirkdamas žiniasklaidos dėmesį.

Žodžiu, Lietuvos Prezidento rinkimai įveikti nepaisant kritiškų politologo Lauro Bielinio knygų, ignoruojant užgaulius žurnalistės Rūtos Janutienės bandymus sukompromituoti bet kokia kaina, nekreipiant dėmesio į gausius Kovo 11-osios Akto signataro Zigmo Vaišvilos monologus Seimo spaudos konferencijų salėje, nepastebint tendencigų humoro laidų, kuriose kurtas diktatoriškos, keršingos, aikštingos prezidentės įvaizdis…

na na        2014-05-28 13:53

turi čia Urbšys proputiniškų pritarėjų, Turi, sprendžiant iš minusiukų  ant mestos frazės apie Putiną. Ir šis žmga dirbo mūsų saugume? Na, tokio “saugumo” tai mums tikrai nereikia.smile)

teisingai, pons Urbšy,        2014-05-28 13:49

““Atvirkščiai – ir prezidentei, ir visiems mums svarbu suvokti, kad tik laisvas žmogus, atsakingai veikdamas, gali sukurti laisvą valstybę ir tik laisva pilietinė Tauta yra esminis vakarietiškos valstybės saugumo garantas. Ir tik dėl tokios laisvės įtvirtinimo verta aukoti savo asmeninį saugumą, net tada, kai viltis tampa neregima.”” - Skamba visai kaip iš neobolšebviko SOROŠO vadovėlio, kurio pagrindinis “pilietinės laisvės” tikslas - išlaisvinti “pilietinę tautą” nuo jų pačių VALSTYBĖS,  perleidžiant nacionalinį turtą tarptautinėms rotschildiškoms kompanijoms iš Rytų ir Vakarų, o tautas suskaldžius į “mažumas” pavest jas valdyt NVO pjudant tarpusavyje. Ačiū už tokią “laisvę”, pons Urbšy.

Europa bunda,o mes?       2014-05-28 13:45

,,Jungtinėje Karalystėje (JK) nepriklausomybės partija pirmoje vietoje.
http://news.sky.com/story/1268952/european-elections-ukip-top-british-polls
Tikėtinas referendumas dėl JK išstojimo iš ES.
Tikėtina bus sudrebinta Tautas naikinanti briuselio federalistų šutvė.’
——

http://www.respublika.lt/lt/naujienos/pasaulis/pasaulio_politika/m_le_pen_reikalauja_referendumo_del_prancuzijos_pasitraukimo_is_es/

teisingai, pons Urbšy,        2014-05-28 13:39

niekas neapsaugos žmonių nuo jų pačių durnumo.
O lietuvos problema, ta, kad BVD (Bendras Vidaus Durnumas) gerokai viršija leistinas ribas. Ir prie to durnumo platinimo gerokai prisideda šis laikraštis su savo rašytojais.

dar prie BVP kėlimo gerokai prisideda sena lietuviška tradicija: MATAI DURNĄ, DUOK JAM KELIĄ. Na, davėm, o jie ėmė ir suėjo visi į Seimą. Taip mes likom durniaus vietoj, ani Erlicko
smile

deja       2014-05-28 12:25

jie rinko prezidentę sau.

pas       2014-05-28 12:21

mus senatvės pensijos mažos,kad galimai senatvės pensijų fondas iškreipiamas jį neleistinai perskirstant ir mokant neleistinas,iš įmokų į pensijų fondus sodroj,e visokias išmokas-prielipus: valstybines,galimai ir rentas ,tremtinių,našlių ir dar visokias.Turėtų būti vienos senatvės pensijos ir taškas ir jokių prielipų tada ir senatvės pensijos būtų didesnės ir teisingumas įgyvendintas.Našlės pensija mokama,bet jei viena moteris dėl vyro laidoko išsiskyrė ir užaugino vaikus viena, ji gauna tik senatvės pensiją ir tt.
Senatvės pensijų fondą reikia atskirti nuo visokių pašalpų ir tt ir tada atsiras skaidrumas ir objektyvumas ir nesurys visokios prilipdytos išmokos ir valstybinės senatvės pensijų fondo pinigų.

ekspertai .eu       2014-05-28 12:16

pradėjo gesti.Bando tapti ponišku portalu ant Garliavos mergaitės kančių.Vis rečiau norisi juos atsiversti.

Bandantys grįžti iš       2014-05-28 12:14

emigracijos,pasijunta be šaknų.Nei čia,nei ten.Tai dvasinė tragedija,už kurią reikia dėkoti neįžvalgiam Landsbergiui,matančiam tik materialinę naudą.

Dzūkija       2014-05-28 12:12

Apie kokią laisvę ir apie kokį saugumą galima kalbėti…Žmonės įbauginti ir nuskurdinti,be teisių tik su pareigomis - atiduoti viską ,ką turi ,kad tik valdžiažmogiai nesuplonėtų...
Teisėsauga tarnauja piniguočiams…Įstatymai remia žemgrobius ir oligarchus…Visur mojuojama įstatymais - o ar jie sukurti žmogui…
Ar gali žmogus melo imperijoje būti saugus, o tuo labiau -laisvas…Lietuva apsigins nuo išorės priešų,o kas apgins žmogų nuo biurokratinio aparato savivalės..
Patikėkit,tikrai ne prezidentė...

Mūsų pensininkai ir be       2014-05-28 11:58

pensijos balsuotų už stabus.Bet jie turi kitką stabilią pensiją-pašalpą. Sovietiniu laiku formuotam individui tiek ir tereikia,kad šviečia Landsbergis bei Grybauskaitė.Neverta labai kreipti dėmesio į jų dejones,nes konservatoriai,socdemai bei Grybauskaitė taip ir daro.Kaip jie pasako,taip ir reikia daryti,klausyti,veikti.

Mes gyvenam gerai !       2014-05-28 11:49

Kiek ta paprasta pensija Lietuvoj siekia ? Reik pranest ES komisijai-gal kiekvienam musu pensininkui duos po medali uz kantrybe ir lojaluma…Noretusi suzinoti,kokia yra skurdziausiose Graikijos,Ispanijos ,Portugalijos ir tt valstybese,kur vyksta neramumai ir kovos,kyla naujos partijos.

Šiaip,tai rinkimai       2014-05-28 11:29

buvo nerašytai sutarti.Ir mes čia “nė prie ko”.Ėjau tik simboliškai dėl Puteikio vizijos.Kitą kartą jau nesivarginsiu.Nes stebina ypatingai nusikalstamas Dalios G.ir Vytauto L.cinizmas.Tikiu,kad juos istorija dar paauklės ir paprašys atsakomybės.

ES jau prasideda revoliucija,kurią       2014-05-28 11:27

mūsų išponėjusi valdžia bando ignoruoti ir visaip menkinti.Žmonės nori taip pat gyventi gerai,ne tik valdžia.Todėl teks ir Lietuvoje galvoti,kaip gerinti gerbūvį tikrai.O tais,kurie tiek laiko melavo jau niekas netikės.Todėl socdemams ir konservatoriams jau skambina išnykimo varpai.Kas juos pakeis?

nuomone       2014-05-28 11:12

as supratau,kad is sios tautos negalima tiketis nieko tada,kai po 2 nepriklausomybes netu,vel i seima laimejo komunistai koloborantai ir prezidentu isrinko komunistu ck pirma sekretoriu.Girti indenai taip nepadarytu.Reisia,dar mazai juos kankono,mazai sudinuose vagonuose treme.Bet svargiausi tie,kurie labiausiai nukentejo nuo okupacijos,okupantus labai myli.Stovi eileje gauti nemokamu kruopu,bet balsuoja taip kad isliktu viskas tas pats.

rml       2014-05-28 10:57

prisigyvenom mes, lietuviai. net neturim, is ko prezidento issirinkti. vieni daiktai sarase buvo… butu kas nors pries 20 metu pasakes, kad prezidente bus kolaborante…

Labas       2014-05-28 10:56

tautieciai,tai vel lojat ant valdzios,o kai buvo rinkimai sedejote namie prie kompo,tad dabar saukstai po pietu,teks,laukti penkis metus,gal bus maziau avinu ir daugiau protingu ateis balsuoti pries ‘sistemines partijos,kurioms i tauta nusispjauti,tai mano nuomone

Anikė       2014-05-28 10:21

Kai indėnus suvarė į rezervatus,teigė,kad tai dėl jų gerovės.Mums atėmė teisę
reikšti savo nuomonę prieinamomis demokratinėmis priemonėmis neva dėl saugumo, bet netekome ne tik laisvės rinktis,protestuoti,viešinti valdžios nusikaltimus,
bet ir negalime pareikalauti jų atsiskaitymo už padarytus nusikaltimus.Kas tai?
Kokia tai valdymo sistema?Ar ne baudžiava,kai ponai galėjo niekinti,tyčiotis,
be gailesčio išnaudoti savo vergus?Dvarai ir lūšnos,minimumas ir prabanga…
Ar sugebės Tauta pakilti iš suraizgyto melo ir baimės voratinklio ir paspęstų ekonominių pinklių?Kas dabar ryšis aukotis referendumui dėl žemės?

Ar Grybauskaitė nepriklausoma prezidentė?       2014-05-28 8:11

Nors ji taip skelbiasi, bet iš tikrųjų yra landsbergkonservinė statytinė. O, kaip žinoma, konservams rūpi tik savas saugumas ir sava laisvė vogti, meluoti, niekinti kitus. Landsbergis tiek prisidirbo Lietuvai, jkad be apsaugos už mūsų visų biudžetinius pinigus apsistatė asmenine apsauga. Jis mus runkelius, šunauja niekino ir mes dar faktiškai ir ne aišku nuo ko saugom. Kadangi statytiniai turi atidirbinėti, tai Grybauskaitė, kaip ir konservatoriai su prisišliejusiais libersąjudistais negins nei mūsų saugumo nei laisvės. Suprantama, tie, kurie sėdi prie valdiškų kormuškų pasivadinę “elitu”, kad išlaikyti tas vietas jie ir balsavo už atidirbinėtoją, bet nesuprantama, kaip galėjo balsuoti niekinami runkeliai, kirmėlynas. Jau dabar visus ateinančius penkis metus geriau tegul ne žviegia, kad blogai gyvena.

Jei kam per Lryto       2014-05-28 7:46

televiziją teko matyti Janutienės laidą,kaip iš beraštės močiutės,lenkės,įstatymais apsiginklavusios dvi valstybinės biurokratės-plėšikės ,žinoma,turinčios užnugarį,ruošiasi atimti lūšnelę gražioje vietoje prie Vilniaus.Į kokią parodiją pavirsta fariziejiškas įstatymų laikymasis be pusiausvyros su prigimtiniu širdies įstatymu-mylėk artimą savo,kaip pats save.Kaip mano močiutė sakydavo,-vaikeli,kas pačiam nemiela ,to ir kitam nedaryk…Tai Šventraščiuose minimos Auksinės taisyklės įvairios interpretacijos.Tai ,Aukso taisyklė,tveria pasaulį.Be jos,be pusiausvyros su ja, įstatymai griauna ir žudo.

ES jau dabar,išrinkus       2014-05-28 7:10

euroskeptikų būrį,puolė peržiūrėti socialinę politiką.Nes valdžia atitrūko nuo realybės ir žmonių,pasikėlė į puikybę.Lietuvoje gerai gyvena tik tas vagia,prieina prie ES milijonų,ar nemoka mokesčių.Štai kaimynai,kurie nemoka mokesčių,kol gyveno kaip visi,gyveno dramose ,skyrybose,šeimos byrėjime.Kai pradėjo nemokėti mokesčių,atsirado daug perteklinių pinigų,ištisai švenčia,gyvena darniai ir laimingai.Jaučiasi ekonomiškai saugūs,tik aukštas tvoras tveria,kad niekas nematytų jų nelegaliai varomų mašinų servisėlio.

Vakar per LRT       2014-05-28 7:02

kalbėjo Guoga ir Gabrielius .Landsbergis antrasis atsiskleidė visu gražumu.Jei Guoga kalbėjo gana krikščioniškai ir pakankamai neliberaliai,tai Landsbergiukas parodė visą  tikrąjį senelio veidą ,tik be kaukės.Panieka,pasipūtimas,pasikėlimas.“Dirbs galingiausioje frakcijoje”...Ir aplamai jaučiasi žeminimas kitos nuomonės,tų kitų...Na,gal į Briuselį ir nevažiuosiąs gyventi…Atrodo,kad Landsbergiai bus nusodinti per anūką.Laiko klausimas.Nes šis nesimaskuoja ir demaskuoja.

Kuo blogiau ,tuo geriau,-       2014-05-28 6:57

keistos šiandien amkstyvos LRT žinios,jau komjaunuoliškoje dvasioje.Prasidėjo liaupsėmis Grybauskaitei,jos nepelnytų apdovanojimų išvardinimo gausa.Paskui buvo su panieka pasmerkti populistai,atėję į ES parlamentą.Ir pasakyta,kad “Snoudenas sukėlė pasipiktinimą visame pasaulyje”.Valdžia bando pulti savo sovietine propaganda.Lenda komjaunuoliško mąstymo klišės ir darosi graudžiai koktu.Valdžia save demaskuos galutinai iki parodijų.Labai gerai.

Putinas       2014-05-28 6:53

gali atšipti Ukrainoje ir imtis nervuoti Baltijos valstybes,ko gero.

naivu ko gero iš komunistės tikėtis       2014-05-28 6:49

tik blogo galima laukti iš komunistės polikarpovnos

Kritikas Pikčiurna       2014-05-28 4:12

Turiu patikslinti Povilą Urbšį - negalima priešinti laisvės su saugumu. Kai nėra laisvės, jaučiamės įkalinti sistemos, o kaliniai visada nori ištrūkti, todėl tenka stiprinti jėgos struktūras, kad SISTEMAI būtų saugu.
Bet tikrasis saugumas yra tada, kai pavojaus akivaizdoje visi vieningai ir išradingai gina savo valstybę bei vertybes. Vien saugumo ir jėgos struktūros valstybės niekada negynė ir negins, jos tik tokiu būdu užsidirba duonai, lašiniams ir vynui…
Jos visada eina su geriausiais ginklais iš paskos pirmoms kovotojų linijoms ir šaudo į nugaras, kad kartai neišduotų...
Saugumo struktūros tik tiek užtikrina visos valstybės = piliečių saugumą, kiek laisvės užtikrina visas valstybės įstaigos kartu paėmus. Kai valstybės aparatas - atstovaujamoji valdžia - rūpinasi tik savo saugumu, turime totalitarinę sistemą, net tada, kai “įpakavimas” demokratiškas…
Kuo visą nepriklausomybės laikotarpį rūpinosi visos valdančiosios partijos?
Tik savo buvimo prie valdžios lovio saugumu, kuri daugiau pasisems…

Nedarbas ir minimalus darbo užmokestis yra geriausias įrodymas. Besikuriančioje valstybėje yra be galo daug darbų ir nėra kas jų nudirba, bet POLITINĖ VALIA yra tokia, kad šiems darbams neskiriami pinigai ir verslui suteiktos visos teisės dirbančiuosius begėdiškai išnaudoti. Tokios “tvarkos” akivaizdoje žmonės ieško geresnių išeičių, todėl ir bėga, taip išduodami Tautą, valstybę ir bendrą reikalą - RESPUBLIKĄ, nes joje “darbo jėga” vertinama tik, kaip arklio jėga - energijos šaltinis.
Nors šios “energijos” kaina, kažkodėl nepririšta prie naftos ir dujų kainų tarptautinėje rinkoje…
Tačiau tikrieji darbdariai (vadinamoji darbo jėga) yra ne tik energija, bet įgūdžiai ir intelektas, be kurių nieko nesukursi ir neapginsi. Iš kur tada atsiras saugumas? Ir kur girdėjote, kad intelektas Lietuvoje būtų vertinamas?
Tai geriausiai liudija atlyginimų sistema ir persekiojimai tų, kurie bando ieškoti “TIE-SOS!”.
Ar galimas saugumas be intelekto?
Ir ar galimas intelektas be laisvės?

gudi giria       2014-05-28 3:29

visi jie issigimeliai izdavikai,vagys,koloborantai….....

JE - nelaime Lietuvai,       2014-05-27 23:56

kuria ikiso Landsbergas, o socdemai, konservai ir liberastai vieningai rinko ja, nos socdemai tik pinigus ismete i bala. Butkeviciu butu isrinke, o Balcytis JUK NENOREJO PATS!!!


Rekomenduojame

Tomas Viluckas. Kokių žingsnių vertėtų imtis, kad iškiltų NS pagrindu jėga, kuri 2024 m. peržengtų 5 proc. barjerą?

Nida Vasiliauskaitė. Už ką balsuoji, o kas iš to išeina, arba Kas vadinama „laisvai demokratiškai išrinktos valdžios legitimumu“?

Vytautas Sinica. Mintys po rinkimų

Vytautas Radžvilas. Porinkiminė Nacionalinio susivienijimo spaudos konferencija Valdovų rūmuose: kodėl vertėjo?

Rinkimų rezultatai ir porinkiminės replikos: Ramūnas Aušrotas, Audrius Bačiulis (papildyta)

Algimantas Rusteika. Tai buvo tiesioginė provaldiška agitacija už valdžios partijas

„XXI amžiaus“ klausimai kardinolui Sigitui Tamkevičiui apie artėjančius Seimo rinkimus

Geroji Naujiena: Ir mes visa galime Tame, kuris mus stiprina

Tariasi peliukai prieš rinkimus…

Liudvikas Jakimavičius. Rinkimų sufleriai

Vytautas Radžvilas. Susigrąžinkime savo Lietuvą!

Audrius Bačiulis. Vytautai – Patirtis ir Energija, arba Už ką aš balsuosiu

Smulkieji verslininkai ir Nacionalinis susivienijimas pasirašė visuomeninį susitarimą

Liudvikas Jakimavičius. Balsuokim protingai

Andrius Švarplys. Užvis svarbiausia – stabdyti valstybę, kad ši nesikištų į privačią žmogaus sferą

Vytautas Sinica. Išmesto balso mitologija

Ramūnas Aušrotas. Partijų programinės nuostatos ir iniciatyvos, prieštaraujančios krikščioniškai pasaulėžiūrai

Augminas Petronis. Tokia mąstysena – ‘viskas, ką jūs apie save žinot, yra tapatybės’ – tikėjimui naikinančiai žalinga

Aleksandras Nemunaitis. Esame už žodžio laisvę ir prieš politkorektiškumą

Algimantas Rusteika. Konservatoriai nutarė reklamuotis pas savus?

Katalikiški balsavimo principai

Liudvikas Jakimavičius apie žiniasklaidą

Seimo narių balsavimų gyvybės ir šeimos klausimais apžvalga

Ar egzistuoja laisva valia? Vytauto Sinicos atsakymas

Algimantas Rusteika. Jei balsuosi už mažus, „tavo balsas prapuls“

Liudvikas Jakimavičius. Gražus rudenėlis ir rinkimų aritmetika

Ramūnas Aušrotas. Istorinės savimonės pabaiga

Neredaguota.lt. Vytautas Sinica: Kova dėl istorijos

Vytautas Radžvilas. Baltarusija: į laisvę ir demokratiją Putino glėbyje?

JT Orhuso konvencijos priežiūros komitetas pripažino: Lietuvos Respublika pažeidė Orhuso konvenciją

Daugiau

Saitai

© 2012 tiesos.lt. Svetainės turinį galima platinti įdėjus veikiančią nuorodą.